Iemand hier ervaring met RVP als CF in een 4-2-3-1 systeem? Wil d'r eigenlijk Podolski neerzetten, maar misschien werkt RVP ook?
Ik heb Sneijder als CF, werkt ook top.
V Persie heb ik iig nog niet geprobeerd als CF
V Persie heb ik iig nog niet geprobeerd als CF
"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!
Oké. In principe zou van Persie dan ook goed kunnen werken, aangezien je hem wel kan vergelijken met Sneijder qua stats
Verwijderd
Het lijkt wel of mijn team vandaag zijn dag niet heeft, verlies 3 wedstrijden achter elkaar.. Gisteren ging het nog zo lekker.
Weet iemand of een manager uit Colombia spelers uit Colombia ook extra individuel chemistry kan geven? Ik zit met het probleem dat alleen Falcao 7 chemistry heeft in de selectie. Ik hoop dit op te kunnen lossen met een Colombiaanse manager.
Zit er bij UT geen matchmaking op? Speel met een silver team maar kom continu tegen volledig gouden teams..
Zo.. dit lijkt mij al heel wat beter in balans dan mijn vorige Liga BBVA team. Upgrades kunnen evt. Aguero als ST, Lloris als GK, Kompany als CB en Maicon wellicht als RB zijn.
http://www.ea.com/nl/voet...show-off#hOOHRbl8nHWaP:pc
Meeste wissels zijn als opvulling trouwens, omdat je anders niet kunt spelen..
http://www.ea.com/nl/voet...show-off#hOOHRbl8nHWaP:pc
Meeste wissels zijn als opvulling trouwens, omdat je anders niet kunt spelen..
[ Voor 14% gewijzigd door Thijmeus op 30-10-2012 17:01 ]
Weet iemand of er ergens een lijstje beschikbaar is met welke positiewijzigingskaarten je kunt kopen?
LB<>LWB,
RB<>RWB,
LM<>LW,
RM<>RW,
CDM<>CM,
CM<>CAM,
CAM<>CF,
LF<>LW
RF<>RW
CF<>ST
Ik dacht dat dat ze allemaal zijn
misschien nog LF-CF ofzo?
RB<>RWB,
LM<>LW,
RM<>RW,
CDM<>CM,
CM<>CAM,
CAM<>CF,
LF<>LW
RF<>RW
CF<>ST
Ik dacht dat dat ze allemaal zijn
misschien nog LF-CF ofzo?
[ Voor 33% gewijzigd door Samiej6 op 30-10-2012 17:53 ]
Heeft er iemand misschien nog een Buffon in overvloed die ik voor een leuke prijs over kan nemen?
My PC Steam Profile PSN: AfcaEricNL
Waarom kan je TOTW op ultimate verlsaan als je er 0 coins voor krijgt...
hulp
ik heb momenteel 36 headcoaches,
6 shiny gold 6 gewone
zilver idem
brons idem
als ik nu een attrib card koop b.v +3 attri all, dan zou ik toch de staff modifier moeten krijgen... ik heb nl alle headcoadhes..
maar niet, iemand een idee?
6 shiny gold 6 gewone
zilver idem
brons idem
als ik nu een attrib card koop b.v +3 attri all, dan zou ik toch de staff modifier moeten krijgen... ik heb nl alle headcoadhes..
The Sartorialist
mijn teams, Serie A
1st Team: Bazenteam
http://www.ea.com/soccer/.../show-off#hDr3oJkCrBg:360
2nd Team Beste koop for €
http://www.ea.com/soccer/.../show-off#gv8LTkAzrBh:360
1st Team: Bazenteam
http://www.ea.com/soccer/.../show-off#hDr3oJkCrBg:360
2nd Team Beste koop for €
http://www.ea.com/soccer/.../show-off#gv8LTkAzrBh:360
[ Voor 8% gewijzigd door fstieger99 op 30-10-2012 19:56 ]
The Sartorialist
Gebeurd vaak genoeg, de ene week kan ik het verslaan en krijg ik punten. De andere week versla ik TOTW en krijg ik geen punten..snoepbanaan schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 19:44:
Waarom kan je TOTW op ultimate verlsaan als je er 0 coins voor krijgt...
Verwijderd
Mijn team: http://www.ea.com/nl/voet...how-off#bruw1RSvnHWlU:ps3
Team is puur gebasseerd op snelheid. Momenteel niet mijn 2 snelste spitsen in de goal. Echter als ik wat meer snelheid wil, dan zet ik Castaignos en Fernandez in de spits en Van Persie naar CAM.
Team is puur gebasseerd op snelheid. Momenteel niet mijn 2 snelste spitsen in de goal. Echter als ik wat meer snelheid wil, dan zet ik Castaignos en Fernandez in de spits en Van Persie naar CAM.
die cam moet passjes geven en kunnen schieten pace is imo bij een CAM een stuk
minder belangrijk.
minder belangrijk.
[ Voor 10% gewijzigd door fstieger99 op 30-10-2012 20:50 ]
The Sartorialist
Verwijderd
Hmm, dat is natuurlijk wel een belangrijke punt. Op dit moment heb ik echter niet zoveel problemen.fstieger99 schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 20:49:
die cam moet passjes geven en kunnen schieten pace is imo bij een CAM een stuk
minder belangrijk.
Overiges moet ik wel aangeven dat mijn huidige zilveren team veel beter speelt dan bovengenoemde team.
http://www.ea.com/nl/voet...how-off#eziCu5X1nHWo8:ps3
Ik speel vaker met mijn zilveren team en versla menig goudkleurige teams die vaak qua stats veel beter zijn.
Tevens heb ik tot nu toe met 1 opstelling heeft veel problemen en verlies ik dan ook bijna altijd en dat is van de opstelling 4-2-2-2
Leuk team, Duarte zou ik ook nog wel willen, maar is (belachelijk) duur op de pc. Net als Büttner trouwens... Castaignos kostte me uiteindelijk 3,5k, een koopje 
Ik heb mijn zilveren NL-team ondertussen ook aardig op orde, inclusief wissels: http://www.ea.com/intl/fo...show-off#ffrkampInHWu2:pc
Win nu ook eindelijk offline tegen professional, ook als ze een stuk hogere stats hebben (toernooi gewonnen waar ik o.a. tegen Portugal en Duitsland moest).
Ik heb mijn zilveren NL-team ondertussen ook aardig op orde, inclusief wissels: http://www.ea.com/intl/fo...show-off#ffrkampInHWu2:pc
Win nu ook eindelijk offline tegen professional, ook als ze een stuk hogere stats hebben (toernooi gewonnen waar ik o.a. tegen Portugal en Duitsland moest).
Vind ik uiteindelijk een tegenstander, na dagen, voor de finale van het zilveren toernooi, zit het team vol met pace beesten zoals Agbonlahor. Verdedigen is niet mijn sterkste kant, vandaar ook keihard met 6-1 verloren. Was een beetje een deceptie, denk dat ik dit team nu maar met pensioen stuur
Mijn team voor de geïnteresseerden(is niet mijn main team): http://www.ea.com/uk/foot...show-off#f1BQcdWCnHWxz:pc

Mijn team voor de geïnteresseerden(is niet mijn main team): http://www.ea.com/uk/foot...show-off#f1BQcdWCnHWxz:pc
[ Voor 6% gewijzigd door snoepbanaan op 30-10-2012 23:44 ]
Haha heel herkenbaar, comebacks zijn het lekkerst. Als ik achter kom te staan en die gast laat de herhaling zien(bij 12 helemaal ernstig, curve shots 3x) bij een te lelijk doelpunt(bijvoorbeeld doordrukken, dat de bal niet wordt weggespeeld met een sterke speler) dan wordt ik pisnijdig haha.cypher21 schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 14:26:
haha, dat kom ik idd ook vaak tegen
Snap echt niet dat ze bewust snelle vleugels en spitsen erin zetten, en dan maar met 3 man achterin verdedigen...
Gister was ik even verrast, stond in de 10e minuut 2-0 achter van zo'n pace-team Die gast nogal irritant rondrennen, en de herhaling niet wegdrukken.
Maar goed, toen was ik aan de beurt, 2-1. 2-2. 2-3. 2-4 en bij 2-5 verbrak hij de verbinding
ok, omdat hij begon was ik uiteraard bij ieder doelpunt lekker irritant aan het rondrennen, en de langste celebrations doen, en uiteraard geen herhaling skippen, maar goed. Daar had ik iig wel ff schik van
@fstieger99 Vind ze allebei wel bazenteams hoor!
Net voor 130k aan premium gold packs 13 uitgegeven. Helaas alleen Torres gekregen. Voor de rest een aantal spelers van rond de 4k en een heleboel zooi zoals contracten
ik had eerst een braziliaans elftal in 4-2-2-2Verwijderd schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 21:13:
[...]
Hmm, dat is natuurlijk wel een belangrijke punt. Op dit moment heb ik echter niet zoveel problemen.
Overiges moet ik wel aangeven dat mijn huidige zilveren team veel beter speelt dan bovengenoemde team.
http://www.ea.com/nl/voet...how-off#eziCu5X1nHWo8:ps3
Ik speel vaker met mijn zilveren team en versla menig goudkleurige teams die vaak qua stats veel beter zijn.
Tevens heb ik tot nu toe met 1 opstelling heeft veel problemen en verlies ik dan ook bijna altijd en dat is van de opstelling 4-2-2-2
- diego alves
- maxwell, lucio - dede - alves
- melo - gustavo
- lucas - wellington
- robinho - pato
probleem was dat ik de midfield battle niet won en das key. bij deze opstelling ontsaat er een megagroot gat in het midden, die cams zijn verdedigend vaak kut dus tegenstander heeft in midden zeeen van ruimte.
The Sartorialist
hebben jullie ook dat je online erg slecht tegen je verlies kan? ik disconnect nooit, maar zit wel echt vaak te schelden als ik weggespeeld wordt ala maar zeker bij een spannende wedstrijd en dan net in de 87e minuut zon frommelgoal van tegenstander word ik megalijp
[ Voor 37% gewijzigd door fstieger99 op 31-10-2012 01:51 ]
The Sartorialist
yup, ik heb al meermaals mijn controller laten stuiteren na een verloren wedstrijd. Als ik tegen vrienden speel, zowel on- als offline dan kan ik prima tegen mijn verlies. Denk dat ik niet zo goed tegen het idee kan dat een of ander random speler beter is dan ik. Daarnaast helpt het ook niet dat ik voor mijn gevoel met mijn spelers/team eigenlijk niet zou moeten kunnen verliezenfstieger99 schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 01:50:
hebben jullie ook dat je online erg slecht tegen je verlies kan? ik disconnect nooit, maar zit wel echt vaak te schelden als ik weggespeeld wordt ala maar zeker bij een spannende wedstrijd en dan net in de 87e minuut zon frommelgoal van tegenstander word ik megalijp

[New] FUT 13 New Gold Promo Packs! (Premium 13) FIFA 13 Ultimate Team http://bit.ly/T3lNSe
WHOO!
Mijn eerste echt goede speler!
Koop net twee van die packs, zit er Robben in!
Die staat al in mijn team ,dus snel verkopen
Barzagli zat ook in dat zelfde pakje
Ik ga nu mijn verdediging ombouwen naar een Italiaanse. Chiellini erbij , en dan nog op zoek naar een goede snelle linksback. Clichy staat nu op LB, maar die past straks niet echt bij de Italianen
WHOO!
Mijn eerste echt goede speler!
Koop net twee van die packs, zit er Robben in!
Die staat al in mijn team ,dus snel verkopen
Barzagli zat ook in dat zelfde pakje
Ik ga nu mijn verdediging ombouwen naar een Italiaanse. Chiellini erbij , en dan nog op zoek naar een goede snelle linksback. Clichy staat nu op LB, maar die past straks niet echt bij de Italianen
[ Voor 42% gewijzigd door cypher21 op 31-10-2012 09:05 ]
Verwijderd
Wat is de beste manier om coins te verdienen afgezien van traden? Welke toernooien kan je dan het beste spelen? En dan ook inachtnemende dat iets redelijk makkelijk te winnen moet zijn voor een aardig sloot coins...
Dank!
Dank!
Gisteren speelde ik een wedstrijd, echt ongelofelijk hoe die zich ontwikkelde. Ik kwam dus 2-0 voor, hield de 0 tot aan de rust.. niets aan de hand zou je denken 
Vanaf de 60e minuut werd het een knotsgekke wedstrijd.
62e minuut: tegenstander krijgt een corner, kopt 'm binnen > 2-1
68e minuut: wederom een corner voor de tegenstander > 2-2
69e minuut: prachtige aanval van mijn kant > 3-2
75e minuut: corner voor de tegenstander.. u voelt 'm al aankomen > 3-3
82e minuut: de eerste NORMALE goal > 3-4..
Serieus, die vent kopte 3! corners bij mij binnen. Nog nooit meegemaakt..
Dat was wel even een lichtelijk frustratie momentje moet ik bekennen.
Vanaf de 60e minuut werd het een knotsgekke wedstrijd.
62e minuut: tegenstander krijgt een corner, kopt 'm binnen > 2-1
68e minuut: wederom een corner voor de tegenstander > 2-2
69e minuut: prachtige aanval van mijn kant > 3-2
75e minuut: corner voor de tegenstander.. u voelt 'm al aankomen > 3-3
82e minuut: de eerste NORMALE goal > 3-4..
Serieus, die vent kopte 3! corners bij mij binnen. Nog nooit meegemaakt..
Dat was wel even een lichtelijk frustratie momentje moet ik bekennen.
Net kreeg ik twee goals tegen in de 88e en 90e minuut. Net of ik dan zenuwachtig word. Stond 3-1 voor. 3-3. Zonde
XBL: bterstege
pffffff wat is dit voor kutzooi van ea weer.
Ben ik Falcao aan het bekijken op mn watch list totdat de timer bijna afloopt.
Wil ik gaan bieden, krijg ik de melding 'service unavailable'.
Dan denk ik, switch snel tussen trade pile en watch list, zodat deze opnieuw geladen is.
Wordt ik uit de web app gekickt, met de melding dat ie vol is.
Ik zat er godverdomme al in...
Ben ik Falcao aan het bekijken op mn watch list totdat de timer bijna afloopt.
Wil ik gaan bieden, krijg ik de melding 'service unavailable'.
Dan denk ik, switch snel tussen trade pile en watch list, zodat deze opnieuw geladen is.
Wordt ik uit de web app gekickt, met de melding dat ie vol is.
Ik zat er godverdomme al in...
Absoluut herkenbaar! En heel vervelendbterstege schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 10:04:
Net kreeg ik twee goals tegen in de 88e en 90e minuut. Net of ik dan zenuwachtig word. Stond 3-1 voor. 3-3. Zonde
Heb ook soms dat ik in de 89e minuut scoor, vervolgens niet normaal meer verdedig omdat ik geen risico's durf te nemen. Resultaat dat de tegenstander scoort in de 90e minuut.
EA SPORTS FIFA @EASPORTSFIFA
During maintenance, we will attempt to address the "FUT Founder" date issue. Timezones: http://bit.ly/XVL7hf #FUT13
Ah, zal ik dan eindelijk mijn FUT Founder tag terug krijgen straks
During maintenance, we will attempt to address the "FUT Founder" date issue. Timezones: http://bit.ly/XVL7hf #FUT13
Wanneer krijg je die en wat heb je eraan?cypher21 schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 10:35:
EA SPORTS FIFA @EASPORTSFIFA
Als Fut Founder krijg je als het goed is twee goldpacks e.d.
Die heb ik nooit gekregen.
Fut Founder ben je als je voor Fifa09 de uitbreiding voor Fifa Ultimate Team hebt gekocht
Fut Founder ben je als je voor Fifa09 de uitbreiding voor Fifa Ultimate Team hebt gekocht
het begint bij mij eindelijk een beetje te lopen.
Gisteren divisie 3 titel gewonnen terwijl ik nog 1 wedstrijd had te gaan. (PC)
ben wel benieuwd hoe het in divisie 2 gaat.
ook 2 "nieuwe" packs gekocht gisteren, beste wat er in zat was een formation modifier.
nog nooit echt geluk gehad met goede spelers uti de pakjes, beste wat ik had was een theo walcott die leverde me 7200 coins op.
maarja, we blijven hopen
ook 2 "nieuwe" packs gekocht gisteren, beste wat er in zat was een formation modifier.
nog nooit echt geluk gehad met goede spelers uti de pakjes, beste wat ik had was een theo walcott die leverde me 7200 coins op.
maarja, we blijven hopen
Ooh ik dacht dat ze dat inmiddels hadden afgeschaft, maar dan krijg ik deze als het goed is ook nog!cypher21 schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 10:41:
Als Fut Founder krijg je als het goed is twee goldpacks e.d.
Gister me gehandhaafd in de 1e divisie moest nog 4 wedstrijden spelen eigenlijk maar kon geen kampioen meer worden qua punten dan start je dus ook gewoon weer opnieuw met 10 wedstrijden.Rubeo38 schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 10:46:
het begint bij mij eindelijk een beetje te lopen.
maar je krijgt wel lekker vlot je bonus punten
Dat kan niet 
In divisie 1 heb je 12 punten nodig om te blijven, en 21 om kampioen te worden.
4 wedstrijden is 12 punten, dus als je al 12 punten hebt, kun je er met 3 kampioen worden, dus als je er nog 4 over zou hebben, dan had je zeker nog verder moeten spelen
4 wedstrijden is 12 punten, dus als je al 12 punten hebt, kun je er met 3 kampioen worden, dus als je er nog 4 over zou hebben, dan had je zeker nog verder moeten spelen
dan was het nog 3 wedstrijden was in iedergeval nog niet klaarcypher21 schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 11:40:
Dat kan niet
Zie een paar posts terug, dit was aangekondigd
Ik ben nog op zoek naar een goede LM en RW voor mijn Italiaanse Elftal (voornamelijk Juventus spelers). Heeft iemand nog suggestie's? Robinho voor LM gaat hem niet worden, aangezien ik Robinho al op LW heb staan. Ik kan u helaas even niet mijn team linken want FUT heeft maintenance.
Giovinco met een position modifier kaart?
XBL: bterstege
Speel je 3-4-3 dan? Als je dat wel doet, is Juan Camilo Zúñiga by far de beste optie. Vanwege zijn work rates ook een soort van LB! Giovinco zou ik niet voor gaan.. ja hij is snel, maar ongelofelijk smal en klein. Oftewel hij wint geen enkel duel en wordt zo van de bal gezet.EricNL schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 12:04:
Ik ben nog op zoek naar een goede LM en RW voor mijn Italiaanse Elftal (voornamelijk Juventus spelers). Heeft iemand nog suggestie's? Robinho voor LM gaat hem niet worden, aangezien ik Robinho al op LW heb staan. Ik kan u helaas even niet mijn team linken want FUT heeft maintenance.
Senad Lulić van lazio echtt een topspeler 90 stamina en kost geen drol
The Sartorialist
ben juist heel te spreken over giovinco enorm wendbaar, je raast er zo langs een defender.
Thijmeus schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 12:11:
[...]
Speel je 3-4-3 dan? Als je dat wel doet, is Juan Camilo Zúñiga by far de beste optie. Vanwege zijn work rates ook een soort van LB! Giovinco zou ik niet voor gaan.. ja hij is snel, maar ongelofelijk smal en klein. Oftewel hij wint geen enkel duel en wordt zo van de bal gezet.
The Sartorialist
6 shiny gold 6 gewone
zilver idem
brons idem
6 shiny gold 6 gewone
zilver idem
brons idem
The Sartorialist
Tering.. dat is kapitaal vernietiging 
Waarom zou je al die headcoaches aanschaffen?
Hoe vaak maak je gebruik van training kaarten? Ik iig nooit.
Kan ff niet op FUT, maar is het niet zo dat iedere headcoach invloed heeft op een andere eigenschap? Dribbling, passing e.d. ?
Dan zou je iig op die onderdelen een staff modifier moeten krijgen
Waarom zou je al die headcoaches aanschaffen?
Hoe vaak maak je gebruik van training kaarten? Ik iig nooit.
Kan ff niet op FUT, maar is het niet zo dat iedere headcoach invloed heeft op een andere eigenschap? Dribbling, passing e.d. ?
Dan zou je iig op die onderdelen een staff modifier moeten krijgen
Ik speel inderdaad 3-4-3. Ik denk dat ik dan eens naar Zuniga ga kijken (in de carriemodus met Napoli in Fifa 12 vond ik hem echt een beest, en wat een geweldig schot).Thijmeus schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 12:11:
[...]
Speel je 3-4-3 dan? Als je dat wel doet, is Juan Camilo Zúñiga by far de beste optie. Vanwege zijn work rates ook een soort van LB! Giovinco zou ik niet voor gaan.. ja hij is snel, maar ongelofelijk smal en klein. Oftewel hij wint geen enkel duel en wordt zo van de bal gezet.
Ik zat eerst ook te denken aan Giovinco, maar aangezien ik maar met 3 verdedigers speel, ben ik bang dat mijn linker flank dan wordt overlopen.
Bij deze dan even mijn opstelling tot nu toe:
---------Robinho - Quagliarella - [LEEG]------
[LEEG] - Pirlo - Marchissio - Simone Pepe
-------Cannavaro - Chiellini - Barzagli----------
--------------------------Buffon--------------------------
Dan heb ik voor het middenveld eventueel nog Montolivo, maar ik geef toch de voorkeur aan het koppel Pirlo - Marchissio.
Verwijderd
Pirlo.. die man heb ik ook gehad in mijn 4-4-2 Italiaanse team.
Die man werkt voor geen méter! hij blijft alsmaar staan en krijgt de bal het liefst in z'n voetjes.
Maar apart van het feit dat hij niet werkt geeft hij wel PRACHT balletjes met z'n 92 passing.
Hoge steekpas en hij komt altijd aan.
Die man werkt voor geen méter! hij blijft alsmaar staan en krijgt de bal het liefst in z'n voetjes.
Maar apart van het feit dat hij niet werkt geeft hij wel PRACHT balletjes met z'n 92 passing.
Klopt toch met de echte Pirlo 
Ik heb een IF Montolivo, die past helaas niet helemaal in mijn team, maar die is wel gruwelijk goed!
Ik heb een IF Montolivo, die past helaas niet helemaal in mijn team, maar die is wel gruwelijk goed!
Verwijderd
Dat heb ik meerdere horen zeggen ja, ik had de normale montolivo en die viel ook totaal niet tegen!cypher21 schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 12:41:
Klopt toch met de echte Pirlo
Ik moet het natuurlijk allemaal nog maar zien, want ik speel alleen maar met mijn bronze elftal, tot ik mijn gouden top-team klaar heb. Ik heb er namelijk nog geen wedstrijd mee gespeeld, aangezien ik geen nutteloze aankopen wilde doen. Mocht het zo zijn dat Pirlo niet werkt voor mij, dan kan ik altijd nog een middenveld van Marchissio - Montolivo proberen. Maar Pirlo op de bank zetten is binnen FUT eigenlijk kapitaalvernietiging, niet?Verwijderd schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 12:39:
Pirlo.. die man heb ik ook gehad in mijn 4-4-2 Italiaanse team.
Mja, mijn IF montolivo zit ook meestal op de bank 
Zelfde als Huntelaar.
Maar zijn iig wel goede wissels!
Zelfde als Huntelaar.
Maar zijn iig wel goede wissels!
Verwijderd
Dat kan je inderdaad wel een beetje zien als kapitaalvernietiging.EricNL schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 12:42:
[...]
Ik moet het natuurlijk allemaal nog maar zien, want ik speel alleen maar met mijn bronze elftal, tot ik mijn gouden top-team klaar heb. Ik heb er namelijk nog geen wedstrijd mee gespeeld, aangezien ik geen nutteloze aankopen wilde doen. Mocht het zo zijn dat Pirlo niet werkt voor mij, dan kan ik altijd nog een middenveld van Marchissio - Montolivo proberen. Maar Pirlo op de bank zetten is binnen FUT eigenlijk kapitaalvernietiging, niet?
Overigens kan je in plaats van montolivo ook Nocerino proberen, hij in combinatie met marchisio is echt gruwelijk!
Nou je het zegt... Nocerino moet ik sowieso nog hebben. In het begin ga ik uit van Pirlo - Marchissio, maar ik moet natuurlijk wel 2 CM's op de bank hebben. Met Montolivo heb ik er al 1, maar Nocerino gaat de 2e worden.Verwijderd schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 12:44:
[...]
Dat kan je inderdaad wel een beetje zien als kapitaalvernietiging.
Overigens kan je in plaats van montolivo ook Nocerino proberen, hij in combinatie met marchisio is echt gruwelijk!
Nog een suggestie voor mijn RW positie? Of ik heb last van een black-out, maar ik kan daar geen speler voor bedenken.
Verwijderd
Maggio of pepe misschien?
EDIT: Sorry je zei RW ik dacht RM.
EDIT: Sorry je zei RW ik dacht RM.
[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2012 12:49 ]
Verwijderd
Ik zou voor Palacio of Biabiany gaan. Allebei erg snel en vooral Palacio heeft een goed schot.Verwijderd schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 12:47:
ik zou palacio aanraden
http://www.futhead.com/fifa/players/2730/
Pepe heb ik al op RM staan. Maggio zou een optie kunnen zijn, maar dan denk ik dat het verstandiger is om Maggio op RM te zetten, en Pepe naar RW. Bedankt voor de suggestie!Verwijderd schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 12:47:
Die moet ik ook maar in m'n achterhoofd houden. 88 Pacing is wel handig op RW. Samen met Robinho op links en Quagliarella centraal moeten dat toch aardige aanvalletjes op kunnen leveren denk ik.Samiej6 schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 12:48:
ik zou palacio aanraden
Bedankt!
[ Voor 38% gewijzigd door EricNL op 31-10-2012 12:50 ]
Verwijderd
Ik ben nieuw op dit forum hier. Ik ben nu bezig met een team uit de Ligue 1 aangevuld met wat Franse spelers over de grenzen. (Kaboul, Nasri) Mijn opstelling is 3-5-2, maar ik ben bang dat dit wat te aanvallend is. Ik zie dat een aantal mensen het hier hebben over een zogenaamde 'workrate'. Waar kan ik dit vinden bij een speler?
Verwijderd
je typt de naam van de speler in bij futhead.com, dan zie je het direct staan.Verwijderd schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 12:55:
Ik ben nieuw op dit forum hier. Ik ben nu bezig met een team uit de Ligue 1 aangevuld met wat Franse spelers over de grenzen. (Kaboul, Nasri) Mijn opstelling is 3-5-2, maar ik ben bang dat dit wat te aanvallend is. Ik zie dat een aantal mensen het hier hebben over een zogenaamde 'workrate'. Waar kan ik dit vinden bij een speler?
Nou, na alle handige tips maar gelijk knopen door gehakt: Palacio gekocht voor RW en Zunigo gekocht voor LM.
FUT is inmiddels weer beschikbaar, dus bij deze mijn opstelling:
http://www.ea.com/uk/foot...show-off#bpSqAJEGnHWJa:pc
Ik hoor graag wat jullie er van vinden.
Volgende aankoop: Nocerino.
Verwijderd
Ik raad jou aan om als spits Matri te kopen, die jongen rond echt alles af en is nog snel ook.EricNL schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 13:07:
Nou, na alle handige tips maar gelijk knopen door gehakt: Palacio gekocht voor RW en Zunigo gekocht voor LM.
Heel wat beter dan de spits die je nu hebt in ieder geval, (als je het aan mij vraagt dan).
En nog goedkoop ook!
Gelijk maar gekocht, bedankt! Ik denk dat daar uiteindelijk Pato of Super Mario komt te staan, maar daar ben ik nog niet helemaal over uit.Verwijderd schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 13:10:
[...]
Ik raad jou aan om als spits Matri te kopen, die jongen rond echt alles af en is nog snel ook.
Heel wat beter dan de spits die je nu hebt in ieder geval, (als je het aan mij vraagt dan).
En nog goedkoop ook!
De prijzen van Robben gaan weer richting ridiculous. Bleeft het eerder nog rond de 300.000(ook al teveel) gaan ze nu op de PC naar de 500.000. Ongelooflijk, probeer in de gaten te houden of er misschien nog ergens een accceptabele prijs tussen zit, maar wanneer ik meebied dan heb ik nog steeds net niet genoeg coins. Met de coins die ik nu heb had ik vorige maand wel een Robben kunnen kopen, ik kan de prijsstijging niet inhalen...
Op de xbox is Robben wat gedaald, was eerst rond de 300k, nu rond de 250
Ik heb Robben vorige week voor 215k gekocht, en die van vanmorgen uit het pakje staat nu voor 240-250 te koop
Ik heb Robben vorige week voor 215k gekocht, en die van vanmorgen uit het pakje staat nu voor 240-250 te koop
Sinds wanneer zijn die LW >> LM kaarten zo duur. Uit mijn losse pols gooide ik er één BIN 1500 op de markt.. binnen 5 minuten verkocht? Ik ga kijken, blijkt die ~4500 BIN te zijn. Kan mij herinneren dat die twee dagen geleden nog 700 ongeveer waren. Op de PC trouwens.
Hier is mijn huidige FUT squad. 4-4-2, gebaseerd op PL. Advies is welkom! Zit zelf te denken aan een nieuwe LB (ik zat te denken aan Evra, eventjes sparen).
http://www.ea.com/uk/foot.../show-off#gvqOpl1KrL6:360
Ik heb het eerlijk gezegd nog altijd moeilijk om aan veel coins te komen. Ik speel eigenlijk uitsluitend online league, en ik haal eigenlijk altijd klassebehoud in divsion 1. Levert per wedstrijd ongeveer 400-600 muntjes op, plus iets van 7k bonus aan het eind van ieder seizoen (iedere 8 wedstrijden ofzo). Dat levert genoeg op om leuke spelers te kopen op de AH (met een max rating van rond de 82-83), maar de echte toppers blijven mijlenver weg. Hoe pakken jullie dat aan?
Ik heb het eerlijk gezegd nog altijd moeilijk om aan veel coins te komen. Ik speel eigenlijk uitsluitend online league, en ik haal eigenlijk altijd klassebehoud in divsion 1. Levert per wedstrijd ongeveer 400-600 muntjes op, plus iets van 7k bonus aan het eind van ieder seizoen (iedere 8 wedstrijden ofzo). Dat levert genoeg op om leuke spelers te kopen op de AH (met een max rating van rond de 82-83), maar de echte toppers blijven mijlenver weg. Hoe pakken jullie dat aan?
Eagles may soar high, but weasels don't get sucked into jet engines. Specs
Geluk hebben met pakjesMas- schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 13:43:
Hier is mijn huidige FUT squad. 4-4-2, gebaseerd op PL. Advies is welkom! Zit zelf te denken aan een nieuwe LB (ik zat te denken aan Evra, eventjes sparen).
Zijn altijd duur geweest, daar handel ik graag in namelijkThijmeus schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 13:42:
Sinds wanneer zijn die LW >> LM kaarten zo duur. Uit mijn losse pols gooide ik er één BIN 1500 op de markt.. binnen 5 minuten verkocht? Ik ga kijken, blijkt die ~4500 BIN te zijn. Kan mij herinneren dat die twee dagen geleden nog 700 ongeveer waren. Op de PC trouwens.
meestal verkoop ik ze rond de 3500
cypher21 schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 13:44:
[...]
Zijn altijd duur geweest, daar handel ik graag in namelijk
meestal verkoop ik ze rond de 3500

wordt wel eens tijd dat er filters komen op position en formation cards.
loop me altijd rot te zoeken..
neeeeee!! Juist niet 
dan zijn ze veel makkelijker goedkoop te krijgen, en kan ik de koopjes niet meer vinden
dan zijn ze veel makkelijker goedkoop te krijgen, en kan ik de koopjes niet meer vinden
Lol, ik kom er nu pas achter dat als je contracten zoekt, er ook manager contracten tussen staan. Ik ben van de week begonnen met het verhandelen van deze kaarten, bleek dat ik heel veel managerkaarten heb gekocht. Geen probleem, want die raak ik ook makkelijk weer kwijt. Waarschijnlijk omdat anderen ook niet zien dat dit manager kaarten zijn.
Vorig jaar ging er met de web app razendsnel doorheen(je kon een gedeelte van de formatie/positie zien en hoeveel er van te zien was kon je afzien welke formatie het was. Dus heel snel doorheen(beeld op oneindig en je onderbewuste pakt de interessante eruit, soms 2 pagina's later omdat het verstand wat achter loopt). Op die manier de goedkope proberen te scoren. Echter is dat nu helemaal onmogelijk omdat je het per kaart moet doen... Dus het wordt alleen maar erger niet beter helaas.Samiej6 schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 13:46:
wordt wel eens tijd dat er filters komen op position en formation cards.
Verwijderd
Momenteel nu dit mijn team, had eerst een nederlands elftal met de TOTW Bony & Strootman, maar Bony viel erg tegen.. Alleen zijn kopballen waren uiteraard erg goed.
http://www.ea.com/nl/voet...show-off#jUAHGK6mnHKOO:pc
http://www.ea.com/nl/voet...show-off#jUAHGK6mnHKOO:pc
LOL!
Hier zal iemand hard balen, en de verkoper hard lachen
Ik was aan het bieden, gok dat er iemand 32000 wilde gaan bieden, maar dit met het toetsenbord deed en een foutje maakte:
http://dl.dropbox.com/u/32105065/IMG_20121031_134903.jpg
Hier zal iemand hard balen, en de verkoper hard lachen
Ik was aan het bieden, gok dat er iemand 32000 wilde gaan bieden, maar dit met het toetsenbord deed en een foutje maakte:
http://dl.dropbox.com/u/32105065/IMG_20121031_134903.jpg
oei, het zal je maar overkomen
[ Voor 53% gewijzigd door Samiej6 op 31-10-2012 13:53 ]
Mata en Silva als CM'sVerwijderd schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 13:55:
[...]
Wow, die link is mijn oude team. Momentje haha!Ik moet zeggen Mata en Silva liepen redelijk goed hoor als CM.
En Ozil is echt dubbel zo goed op de CF positie..
[ Voor 68% gewijzigd door Thijmeus op 31-10-2012 14:04 ]
Dat was helaas niet een kaart die ik verkocht
Zo, mijn italiaanse verdediging versterkt met Chiellini.
Dit is mijn team nu:
http://www.ea.com/uk/foot.../show-off#cpCEOp0krMn:360
Iemand nog tips voor een andere LB ?
Clichy is alleen wel top, er is iig geen Italiaanse LB die aan Clichy kan tippen
[ Voor 42% gewijzigd door cypher21 op 31-10-2012 13:59 ]
Verwijderd
Wow, die link is mijn oude team. Momentje haha!Thijmeus schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 13:53:
[...]
Mata en Silva als CM's![]()
En Ozil is echt dubbel zo goed op de CF positie..
Hierbij* : http://www.ea.com/nl/voet...show-off#bJ5y401jnHWLe:pc
Mertens gaat vervangen worden voor Nani (wss)
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2012 13:56 ]
Dat is al wel wat beterVerwijderd schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 13:55:
[...]
Wow, die link is mijn oude team. Momentje haha!Ik moet zeggen Mata en Silva liepen redelijk goed hoor als CM.
Hierbij* : http://www.ea.com/nl/voet...show-off#bJ5y401jnHWLe:pc
Mertens gaat vervangen worden voor Nani (wss)
Echter snap ik niet waarom je Cleverly als CDM hebt staan. Een Tioté (of Touré voor wat meer coins) is daar echt vele malen beter.
Nagatomo komt in de buurtcypher21 schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 13:54:
[...]
Dat was helaas niet een kaart die ik verkocht
Zo, mijn italiaanse verdediging versterkt met Chiellini.
Dit is mijn team nu:
http://www.ea.com/uk/foot.../show-off#cpCEOp0krMn:360
Iemand nog tips voor een andere LB ?
Clichy is alleen wel top, er is iig geen Italiaanse LB die aan Clichy kan tippen
Verwijderd
Ik heb er coins genoeg voor, vind Cleverley eigenlijk erg goed in het spel. Zijn passing gebruik ik eigenlijk vooral voor goede ballen op Emnes ( die erg, maar dan ook erg underrated is ).Thijmeus schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 13:59:
[...]
Dat is al wel wat beter
Echter snap ik niet waarom je Cleverly als CDM hebt staan. Een Tioté (of Touré voor wat meer coins) is daar echt vele malen beter.
Ik hit net een Dani Alves in mijn gold pakket.. 240K waard Haha!
automation fanboy
Verwijderd
Lucky bastardPunkbuster schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 14:07:
Ik hit net een Dani Alves in mijn gold pakket.. 240K waard Haha!

Is pas de 1e goede die ik oooit hit.. van boven de 100K
automation fanboy
Verwijderd
Mijn hoogste hit was 4K, dus je zou niet mogen klagen. (en dat in ruim 30/40 pakjes)Punkbuster schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 14:08:
[...]
Is pas de 1e goede die ik oooit hit.. van boven de 100K

Daar heb je een CAM voor. Ik bedoel, een CDM is er voor de onderscheppingen en vervolgens met short passes de bal proberen af te geven aan de creatieve mensen.Verwijderd schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 14:06:
[...]
Ik heb er coins genoeg voor, vind Cleverley eigenlijk erg goed in het spel. Zijn passing gebruik ik eigenlijk vooral voor goede ballen op Emnes ( die erg, maar dan ook erg underrated is ).
Serieus, een CDM met High/Medium work rate en <55 marking/ standing tackles/ interceptions is gewoon niet goed
Ik heb altijd meer geluk via de web-app, deze was ook via de web-app//Verwijderd schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 14:09:
[...]
Mijn hoogste hit was 4K, dus je zou niet mogen klagen. (en dat in ruim 30/40 pakjes)
automation fanboy
mijn beste kaartjes heb ik juist in-game gekregen tot nu toe.
zo is dat altijd weer verschillend.
zo is dat altijd weer verschillend.
Ik weet dat EA gierig is, maar om nou mijn resterende 75 FIFA Points te jatten gaat wel heel erg ver!
idd, en die fix heeft ook niets uitgehaald, ben nog steeds geen FUT Founder
FIFA down? Kan helemaal niks game op de pc.
Verwijderd
http://www.futhead.com/fifa/squads/721480/
Iemand nog wat advies voor mijn 11-tal? Heb niet heel veel geld te besteden maar zou op zich nog wel wat willen schuiven. Vind het idee van een wat hybride squad wel fijn.
Niet alles uit 1 league/land.
Iemand nog wat advies voor mijn 11-tal? Heb niet heel veel geld te besteden maar zou op zich nog wel wat willen schuiven. Vind het idee van een wat hybride squad wel fijn.
Niet alles uit 1 league/land.
[
chiellini op links of rechts zetten als je 3 verdeigers speelt, cannavaro is traag als stront, en ogbonna nemen
quote]EricNL schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 12:36:
[...]
Ik speel inderdaad 3-4-3. Ik denk dat ik dan eens naar Zuniga ga kijken (in de carriemodus met Napoli in Fifa 12 vond ik hem echt een beest, en wat een geweldig schot).
Ik zat eerst ook te denken aan Giovinco, maar aangezien ik maar met 3 verdedigers speel, ben ik bang dat mijn linker flank dan wordt overlopen.
Dan heb ik voor het middenveld eventueel nog Montolivo, maar ik geef toch de voorkeur aan het koppel Pirlo - Marchissio.
[/quote]
chiellini op links of rechts zetten als je 3 verdeigers speelt, cannavaro is traag als stront, en ogbonna nemen
quote]EricNL schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 12:36:
[...]
Ik speel inderdaad 3-4-3. Ik denk dat ik dan eens naar Zuniga ga kijken (in de carriemodus met Napoli in Fifa 12 vond ik hem echt een beest, en wat een geweldig schot).
[/quote]
The Sartorialist