Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eskymomo
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 12-09 08:38
http://www.futhead.com/fifa/squads/566440/#

Mijn huidige squad, momenteel menez op het middenveld geposteerd omdat ik nou eenmaal geen betaalbare goede middenvelder kan vinden, heb gourcuff geprobeerd maar vind menez beter. Ook was ik benieuwd of jullie een betere linksbuiten kennen dan payet, zat eventueel te denken aan Bastos, zou niet veel voor de chemistry uit moeten maken. Ook vroeg ik me af of evra en sagna zoveel beter zijn dan de huidige backs...

Coach is btw Wenger

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kr44nVogel
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-09 19:02
cypher21 schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 15:30:
[...]

Top bedankt, gekocht voor 650!!
Past goed bij de rest!

[...]

Klopt,
Stekelenburg houdt ze er iig goed uit.
Moreel en fitness is iig belangrijker dan chemistry
http://www.futhead.com/fifa/players/compare/7237/6816
misschien dat je deze 2 ook kan halen. Zitten ook in mijn team :) Voor Mangala icm Diakite is goddelijk :)

[ Voor 6% gewijzigd door Kr44nVogel op 26-10-2012 15:40 ]

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 02-09 20:57
Nog 1 wedstrijd en dan waarschijnlijk de eerste divisie gewonnen. 6 keer op een rij gewonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijmeus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 08-12-2023
eskymomo schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 15:37:
http://www.futhead.com/fifa/squads/566440/#

Mijn huidige squad, momenteel menez op het middenveld geposteerd omdat ik nou eenmaal geen betaalbare goede middenvelder kan vinden, heb gourcuff geprobeerd maar vind menez beter. Ook was ik benieuwd of jullie een betere linksbuiten kennen dan payet, zat eventueel te denken aan Bastos, zou niet veel voor de chemistry uit moeten maken. Ook vroeg ik me af of evra en sagna zoveel beter zijn dan de huidige backs...

Coach is btw Wenger
:Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutgertje
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21-08 10:13
Daarnet voor het eerst div1 gewonnen.
In mijn pakje kreeg ik David Silva, maar die had ik al.
Meteen verkocht voor 52.000 coins.
In totaal heb ik er nu 95.000.
Nu sparen voor Dani Alves (168.000)!

Age of Empires III - Definitive Edition

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijmeus
Rutgertje schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 15:49:
Daarnet voor het eerst div1 gewonnen.
In mijn pakje kreeg ik David Silva, maar die had ik al.
Meteen verkocht voor 52.000 coins.
In totaal heb ik er nu 95.000.
Nu sparen voor Dani Alves (168.000)!
Zo dat is nog eens een beloning! Ik kreeg toen niets bijzonders in mijn gewonnen pakje ;(
Wauw... Dani Alves is hier op de PC 350k. Daarom ga ik maar voor Maicon, 130k.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
Kr44nVogel schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 15:39:
[...]

http://www.futhead.com/fifa/players/compare/7237/6816
misschien dat je deze 2 ook kan halen. Zitten ook in mijn team :) Voor Mangala icm Diakite is goddelijk :)
Ziet er ook goed uit,
Douglas en Heitinga eruit gegooit voor wat Fransen
Is wel ff genoeg :P

Als ik ze naast elkaar
http://www.futhead.com/fi...mpare/1617/5031/7237/5763

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
verloren 2-3 gsus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• q-enf0rcer.1
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-09 18:49
De serie-a voetballers lijken flink in prijs te zijn gedaald op de pc. Ik heb vandaag Abate, Chiellini, Barzagli, Marchisio, De Rossi en Vidal allemaal voor zon 20% minder kunnen kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
Gewonnen heb Villa in de spits gezet scoort er gewoon 4 xD

Pakje pfffff brakke zooi :-(

[ Voor 21% gewijzigd door goosche op 26-10-2012 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Samiej6
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
@goosche, top dat je gewonnen hebt maar ik denk niet dat het de bedoeling is dat hier iedereen het resultaat post wanneer hij/zij een wedstrijd gespeeld heeft... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 14:17
Zojuist (eindelijk) 1e divisie kampioenschap behaald. Helaas zat er weinig goeds in het pakje dat ik kreeg en de twee die ik erbij gekocht heb. Weliswaar Sessegnon, maar daar ga ik niet quite mee spelen..

Iemand nog suggesties voor een tweede team naast mijn French Frogs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
JapieTalent schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 16:31:
Zojuist (eindelijk) 1e divisie kampioenschap behaald. Helaas zat er weinig goeds in het pakje dat ik kreeg en de twee die ik erbij gekocht heb. Weliswaar Sessegnon, maar daar ga ik niet quite mee spelen..

Iemand nog suggesties voor een tweede team naast mijn French Frogs?
English C*nts misschien? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutgertje
a ha-haaaaa :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 14:17
Goede; ga wel eerst weer een bak coins daarvoor nodig hebben, maar op zich is het Engelse team ook wel een leuke. Weet je toevallig hoe het zit met chemistry? Valt een Ramsey als Welshman daar goed tussen of is het echt Engeland only?

Kreeg trouwens een Overtoom in een pakje, was zodoende aan het overwegen om een Kameroens team te pakken. Eto'o, Song, Overtoom.. Maar dan houdt het ook gauw keer op. Zijn wel meer bekende namen, maar had toch beetje het méh gevoel.. Wist trouwens niet dat Overtoom nog zo duur was.. Schijnt dat je met een beetje geduld 1.5k a 2k eruit kan halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijmeus
Ik denk dat ik even een hardcore sessie dit weekend ga houden om mijn contracten enigszins weer op normaal peil te brengen! :+

http://www.ea.com/nl/voet...show-off#iHNqsvMLnHSJS:pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Samiej6
  • Niet online
Wat zijn eigenlijk goede, betaalbare CB's in de Liga BBVA?
Heb mijn team redelijk voor elkaar, alleen de verdediging is nog wat zwak...

Dit is het tot nu toe:
http://www.ea.com/nl/voet...show-off#jQvKFz54nHSOq:pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
Samiej6 schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 18:45:
Wat zijn eigenlijk goede, betaalbare CB's in de Liga BBVA?
Heb mijn team redelijk voor elkaar, alleen de verdediging is nog wat zwak...

Dit is het tot nu toe:
http://www.ea.com/nl/voet...show-off#jQvKFz54nHSOq:pc
Rami

http://www.futhead.com/fi...760/similar/#.UIrFDXVmLwk

[ Voor 8% gewijzigd door goosche op 26-10-2012 19:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Jonge ik wordt fucking gek van die klote kut ps3 controller. Controller tript hem keihard. Als ik wil uithalen dan gaat die hem stiften, de dpad gaat steeds naar links of omhoog ZONDER dat ik iets indruk! Echt zeer irritant, net wanneer je denkt lekker te gaan uithalen of hem erin te tikken, nee hij stift hem lekker erover hoor.

Kut controller, hierdoor kreeg ik diverse malen waaronder net weer dat hij automatisch buitenspelval selecteert, wat resulteert dat heel mijn verdediging weg is.

Klote controller, net een half jaartje oud :/ Weer 60,- binnenkort kwijt.

[ Voor 12% gewijzigd door iPodKiller op 26-10-2012 19:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg volgens mij al 1 a 2 weken geen pakjes weer terwijl ik wel de UT editie heb van Fifa, iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na heel veel geluk met pakjes (Xavi, Reus, van Persie, Bale) een aardig braziliaans team kunnen samenstellen. Hulk die schiet als een beest en Neymar die iedereen uitspeelt. Alleen nog een wat betere verdediging wil ik eigenlijk, en een wat minder aanvallend middenveld voor zover dat kan met goede brazilianen. In ieder geval een super basis tot nu toe! (en niet eens ultimate editie :))
http://www.ea.com/uk/foot...how-off#bDNt62GsnHSR2:ps3

ps: weet iemand waarom helton zo goedkoop is in vergelijking met Arthur Moraes, want helton is voor mijn gevoel toch echt beter?

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2012 19:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marijni12
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 30-08 13:23
Verwijderd schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 19:54:
Na heel veel geluk met pakjes (Xavi, Reus, van Persie, Bale) een aardig braziliaans team kunnen samenstellen. Hulk die schiet als een beest en Neymar die iedereen uitspeelt. Alleen nog een wat betere verdediging wil ik eigenlijk, en een wat minder aanvallend middenveld voor zover dat kan met goede brazilianen. In ieder geval een super basis tot nu toe! (en niet eens ultimate editie :))
http://www.ea.com/uk/foot...how-off#bDNt62GsnHSR2:ps3

ps: weet iemand waarom helton zo goedkoop is in vergelijking met Arthur Moraes, want helton is voor mijn gevoel toch echt beter?
Ik denk dat ik Diego zou ruilen voor Ramires, en natuurlijk Diego Alves in het doel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brazil: http://www.ea.com/soccer/...show-off#iZNZKMREnHSU0:pc

Barclays: http://www.ea.com/soccer/...show-off#jgfm20HJnHSU3:pc

Iemand nog goedkope/goede verbeteringen/reserves?

___________________________________________________________________________________________

Squads:

Brazil: http://www.ea.com/soccer/...show-off#iZNZKMREnHSU0:pc
Barclays: http://www.ea.com/soccer/...show-off#jgfm20HJnHSU3:pc

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2012 20:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Samiej6
  • Niet online
pfoe, flinke pace voorin in beide teams :P

Barclays ziet er wel goed uit.
Brazil zou ik zo snel mogelijk die zilvere speler upgraden naar een betere, en je verdediging mag denk ik ook wel wat beter. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kadoendra
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-09 08:40
Krijg je ook een goldpack als je offline D1 season wint? (Pc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cool_Willy
  • Laatst online: 17-11-2012
Hmm, voor het eten de eerste wedstrijd van het featured offline tournament (amateur) gespeeld, maar nu staat ie ineens bij mijn online tournaments. Als ik die dan opstart, crasht het spel (op de pc)...
Nog meer mensen last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Samiej6 schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 21:02:
pfoe, flinke pace voorin in beide teams :P

Barclays ziet er wel goed uit.
Brazil zou ik zo snel mogelijk die zilvere speler upgraden naar een betere, en je verdediging mag denk ik ook wel wat beter. ;)
Ik ga eens sparen voor dede in de verdediging en carlos eduardo ipv die silver :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 19:48:
Ik krijg volgens mij al 1 a 2 weken geen pakjes weer terwijl ik wel de UT editie heb van Fifa, iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorco
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 00:18
Net de nieuwe offline cup op legendary niveau gewonnen met mijn simpele bronzen team. Ging wel erg gemakkelijk moet ik zeggen (Schalke 4-1, Chelsea 2-0, Man City 2-0, Barca 3-1). Tegenstander creëerde nauwelijks kansen en zelf vond ik dit niet moeilijker dan op een lager niveau.

PSN ID = Jorco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kadoendra
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-09 08:40
Cool_Willy schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 21:50:
Hmm, voor het eten de eerste wedstrijd van het featured offline tournament (amateur) gespeeld, maar nu staat ie ineens bij mijn online tournaments. Als ik die dan opstart, crasht het spel (op de pc)...
Nog meer mensen last van?
Had ik dus ook. Speciaal een paar extra Nederlandse spelers voor gekocht. Een wedstrijden gespeeld (12-0) 8)7 en daarna was hij weg.

Heb nog niet gezien dat hij nu bij online staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• q-enf0rcer.1
kadoendra schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 21:15:
Krijg je ook een goldpack als je offline D1 season wint? (Pc)
Ik weet het niet zeker, maar volgens mij alleen de 1e keer. Heb nog geen tijd gehad om hem nog een keer te winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijmeus
Machtig mooi! Ik ben overgestapt op een andere manier van verdedigen. Resultaat dat ik een stuk meer kansen creëer door het eerder veroveren van de bal en dan counteren. Echter wel 2 rode kaarten en 2 penalties tegen in 2 wedstrijden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bterstege
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 12-09 14:29
Dat is wel spektakel voor de toeschouwer. Welke manier hanteer je nu dan?

XBL: bterstege

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• q-enf0rcer.1
marijni12 schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 20:27:
[...]

Ik denk dat ik Diego zou ruilen voor Ramires, en natuurlijk Diego Alves in het doel
Dat lijkt me een heel goed plan. Als ik tegen hem zou spelen zou ik het middenveld compleet domineren en waarschijnlijk ook de wedstrijd. Hij heeft geen 1 middenvelder met een redelijke defensieve rating ;/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelt
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 19:27
Verwijderd schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 19:48:
Ik heb ook de UT edition maar ik krijg de pakjes tot nu toe nog wel steeds elke week (maandagochtend heb ik ze altijd) op de Xbox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijmeus
bterstege schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 23:28:
Dat is wel spektakel voor de toeschouwer. Welke manier hanteer je nu dan?
Vol der in ipv proberen gaten af te dekken. Tuurlijk wanneer je aan voelt dat er een steekpass kan komen iets voorzichtiger ;)

Haha sowieso spektakel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

marijni12 schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 20:27:
[...]

dat is inderdaad wel een redelijke ruil, Diego Alves op doel ga ik alleen niet doen, goede reflexes en diving maar verder nou niet echt super.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bterstege
Fuck, twee keer net verloren van mega pace teams. Lekker allemaal 90+ :D
Maar ja, had ik zelf ook maar wat af moeten maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• afca123
  • Laatst online: 17-12-2024

afca123

PSN Blasterus15

Fifa gaat bij mij straks de deur uit. Wat een kut spel. Online vindt ie nooit een tegenstander. En daar betaal je dan 50 euro voor. (ps3) De verbinding met je tegenstander is verbroken. Als ik spel koop dan wil ik hem erindoen en dat meteen kunnen spelen. En niet eerst met je nat type kloten voordat je kan spelen. Wat een kutspel. ZO dat is eruit.

[ Voor 30% gewijzigd door afca123 op 27-10-2012 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijmeus
Ondanks dat ik mijn felbegeerde div. 1 titel had gewonnen met 4-1-2-1-2. Ondervind ik momenteel te veel hinder van het feit dat ik alleen door het midden eigenlijk kan spelen.. :P

Ik ga nu voor een 4-5-1, dit heeft alles volgens mij. Iemand tips betreft spelers voor zo'n dergelijke opstelling? Welke league ik het beste kan gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• afca123
  • Laatst online: 17-12-2024

afca123

PSN Blasterus15

Thijmeus schreef op zaterdag 27 oktober 2012 @ 16:26:
Ondanks dat ik mijn felbegeerde div. 1 titel had gewonnen met 4-1-2-1-2. Ondervind ik momenteel te veel hinder van het feit dat ik alleen door het midden eigenlijk kan spelen.. :P

Ik ga nu voor een 4-5-1, dit heeft alles volgens mij. Iemand tips betreft spelers voor zo'n dergelijke opstelling? Welke league ik het beste kan gebruiken.
Snelle buitenspelers en een snelle spits. een goede cm die mooie paasjes kan geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bterstege
afca123 schreef op zaterdag 27 oktober 2012 @ 15:40:
Fifa gaat bij mij straks de deur uit. Wat een kut spel. Online vindt ie nooit een tegenstander. En daar betaal je dan 50 euro voor. (ps3) De verbinding met je tegenstander is verbroken. Als ik spel koop dan wil ik hem erindoen en dat meteen kunnen spelen. En niet eerst met je nat type kloten voordat je kan spelen. Wat een kutspel. ZO dat is eruit.
Wel gekeken naar de poorten op je routeer? Werkte bij mij heel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce
  • Laatst online: 13:06
q-enf0rcer.1 schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 02:39:
[...]

Je spelers hebben een dramatische chemistry door het gebrek aan de juiste formatie+positie. Hiervoor zijn er kaarten beschikbaar. Zorg dat al je spelers 9 chemistry hebben
http://www.ea.com/uk/foot...show-off#isUnhlWnnHTyg:pc

nu is het goed haha :)

beste spaar ik nu eers voor casillas, dan marcelo, di maria, modric, sergio ramos
en Ronaldo moet in pakje komen haha :P

Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
afca123 schreef op zaterdag 27 oktober 2012 @ 15:40:
aangezien jij bijna de enige bent met dit soort problemen, ligt de oorzaak echt bij je thuis netwerk, en niet bij Fifa, maar goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
Thijmeus schreef op zaterdag 27 oktober 2012 @ 16:26:

Ik vind song een goeie CM die heeft kracht en is best snel en kan goed verdedigen. CM is heel belangerijk in deze opstelling!!! Heb verschillende geprobeerd Vidal, Asamoa, en de cmd van Barca. Deze 3 zijn slecht omdat ze geen kracht hebben en klein zijn en niet echt goed kunnen verdedigen of echt sloom zijn. Ik speel nu met song en alonso in de CM positie. Dit is mijn opstelling http://www.futhead.com/fifa/squads/414240/#.UIwmSXVmLwk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijmeus
goosche schreef op zaterdag 27 oktober 2012 @ 20:22:
[...]

Ik vind song een goeie CM die heeft kracht en is best snel en kan goed verdedigen. CM is heel belangerijk in deze opstelling!!! Heb verschillende geprobeerd Vidal, Asamoa, en de cmd van Barca. Deze 3 zijn slecht omdat ze geen kracht hebben en klein zijn en niet echt goed kunnen verdedigen of echt sloom zijn. Ik speel nu met song en alonso in de CM positie. Dit is mijn opstelling http://www.futhead.com/fifa/squads/414240/#.UIwmSXVmLwk
Oké. Maar dan is Yaya Touré in principe dus ook een uitstekende CM voor dit syteem (een soort van Song).
Wil namelijk liever een BPL team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
Die gast is de beste in de CM positie in de BPL. Dus kopen die handel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eskymomo
  • Laatst online: 12-09 08:38
SuperVeloce schreef op zaterdag 27 oktober 2012 @ 17:34:
[...]

http://www.ea.com/uk/foot...show-off#isUnhlWnnHTyg:pc

nu is het goed haha :)

beste spaar ik nu eers voor casillas, dan marcelo, di maria, modric, sergio ramos
en Ronaldo moet in pakje komen haha :P
Echt een prachtig team :9~ , maar mis je niet wat snelheid over de flanken? Jouw team lijkt mij heel erg gefocused op door het midden spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
cypher21 schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 14:52:
[...]

Ik zie het idd op de AH.

Mja, dan ga ik ook maar een poging wagen >:)

[afbeelding]

gekocht voor 4500, training card erop en staat er nu op voor 10k
even mezelf quoten ;)

Werkt idd!
met een beetje geduld, maar goed
Duurt even, maar zojuist verkocht voor 8500!

[ Voor 4% gewijzigd door cypher21 op 28-10-2012 02:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiboeh
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 01-02-2021
Mijn team op dit moment, volgende week is Mignolet IF, dus heb al wat coins opzij gezet.
Nog iemand suggesties voor verbeteringen? Momenteel ook aan het sparen voor Lukaku, maar is duur voor wat hij biedt. Is wel veel steviger dan Mirallas in de spits. Zou mirallas dan ter vervanging van Dembele kunnen gebruiken.

http://www.ea.com/uk/foot...how-off#hdHkHKHLnHTZZ:ps3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce
eskymomo schreef op zondag 28 oktober 2012 @ 02:01:
[...]

Echt een prachtig team :9~ , maar mis je niet wat snelheid over de flanken? Jouw team lijkt mij heel erg gefocused op door het midden spelen.
ja et kan nog wel wat beter, mis natuurlijk nog Sergio Ramos, Marcelo, Ronaldo, Di Maria, Casillas..
maar zijflanke zijn best snel, zoals Ozil

Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste allemaal,
Ik ben gisteren begonnen aan het opbouwen van een nederlands team nadat ik mijn frans team zat was. Nu heb ik een redelijk team opgebouwd al zeg ik het zelf. Maar de teamgeest komt niet bij de 100 in de buurt. Waar kan dit aanliggen?
Dit is mijn team.
http://www.ea.com/nl/voet...show-off#c4Qm37I5nHUrY:pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce
formatie kaartjes kopen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Samiej6
  • Niet online
Bijna al je spelers hebben de verkeerde formatie.
Neem hier eens een kijkje ;)
http://www.ultimateteam.c...ide-fifa-13-ultimate.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijmeus
TEAM

Echt, Falcao is een beest in dit systeem. Net ook in de finale van de Golden Cup drie goals.
Laatste was in de 90e minuut met een 25m afstandschot, heerlijk :)

[ Voor 3% gewijzigd door Thijmeus op 28-10-2012 19:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg geen gouden pakjes meer wekelijks. Heb er 2 ofzo pas gehad en ik heb de UT editie, wat kan ik doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Samiej6 schreef op zondag 28 oktober 2012 @ 17:55:
Bijna al je spelers hebben de verkeerde formatie.
Neem hier eens een kijkje ;)
http://www.ultimateteam.c...ide-fifa-13-ultimate.html
Daar ben ik toen straks dus ook achter gekomen haha, nadeel wat ik nu dus heb is dat ik geen 442 kaartjes kan vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce
Verwijderd schreef op zondag 28 oktober 2012 @ 20:28:
Ik krijg geen gouden pakjes meer wekelijks. Heb er 2 ofzo pas gehad en ik heb de UT editie, wat kan ik doen?
als goed is krijg je ze elke maandag

[ Voor 75% gewijzigd door SuperVeloce op 28-10-2012 20:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SuperVeloce schreef op zondag 28 oktober 2012 @ 20:41:
[...]

als goed is krijg je ze elke maandag
Krijg ze al 1-2 weken niet meer daarom vraag ik het ook wat ik moet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijmeus
EA mailen/bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mailadres? Zoek me rot op hun website namelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijmeus
Verwijderd schreef op zondag 28 oktober 2012 @ 20:44:
[...]

Mailadres? Zoek me rot op hun website namelijk
https://help.ea.com/nl/fIfa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie nergens een emailadres? Alleen een veelgestelde vragen sectie maar daar word ik niet veel wijzer van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
je moet via de support een issue aanmaken, en wachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pianoman
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 03-09 23:19
cypher21 schreef op zondag 28 oktober 2012 @ 20:52:
je moet via de support een issue aanmaken, en wachten...
...lang wachten

De code van mijn ultimate edition werkte niet, en toen had ik een issue aangemaakt, dat was 7 oktober
Vrijdag kreeg ik eindelijk antwoord. Ik hoef alleen maar een foto te maken van mijn dvd, hoesje, code, bon, verzendbewijs, achterkant van de manual en een handgeschreven briefje met de datum.

pff wat een gezeur... dat moet ik allemaal doen terwijl de fout door ea is gemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
Pff, net 2 gouden pakjes geopend (van season ticket en ultimate edition)
Beste kaart een LW>LM position modifier..
Rest allemaal spelers die niet meer dan 700 waard zijn, en wat contracten e.d.

waardeloos...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijmeus
IF Müller uit pakje :)
Jammer dat hij niet zo heel veel waard is..

Trouwens, als ik het meeste geld uit Müller wil halen.. moet ik hem dan nu verkopen of pas over een tijdje?

[ Voor 46% gewijzigd door Thijmeus op 29-10-2012 09:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
tsja, met IF kaartjes is dat altijd een gokje.

Meestal zijn ze na een paar weken meer geld waard.

ik heb echter drie IF Montolivo's, gekocht voor vrij weinig, maar ik krijg ze nog niet verkocht.

Er staan er teveel op de market...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijmeus
Hmm, gokken dus :)
Dat is wel zuur ja wanneer de markt nog overvol is met die dingen, onder de inkoopprijs verkopen dan maar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
mwa, ik kan ze eventueel voor 20k nog wel kwijt (speel ik quitte) maar ik heb de coins nu niet echt nodig, dus wacht wel ff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xamirz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 13-06 13:48
In de afgelopen week 4 keer van team gewisseld met verschillende formaties. Gister eindelijk de ware team gemaakt.
http://www.futhead.com/fifa/squads/636426/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijmeus
Lekker team hoor. Pace based :)
Ik hoop wel dat jij er beter mee uit de voeten kan dan ik. Ik gebruikte ook een 41212 Brazil pace team, echter na het succes van de langverwachte titel div. 1 ging het bergafwaarts bij mij :P Ging te veel door het midden voor mij imo. Vandaar dat ik overgestapt ben op mijn vertrouwde 433.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijmeus
Trouwens.. als er een verkiezing zou komen betreft mooiste uit-shirt. Dan heeft Dortmund mijn stem!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cerberi
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12-12-2024
Wie zou deze week IF worden uit de eredivisie? Eriksen vanwege de CL en een doelpunt + assist in de klassieker, of Gouriye vanwege zijn drieklapper?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
En het is weer feest...

Staan weer 20 items op "Completing"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijmeus
Cerberi schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 12:22:
Wie zou deze week IF worden uit de eredivisie? Eriksen vanwege de CL en een doelpunt + assist in de klassieker, of Gouriye vanwege zijn drieklapper?
Goede vraag. Lastige keuze :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bterstege
Pff, ik ben zo klaar met al die pace-abusers. Ik ga denk maar weer is seasons spelen. Ik verlies de laatste tijd elke keer door een paar van die through-ballen. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijmeus
bterstege schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 13:01:
Pff, ik ben zo klaar met al die pace-abusers. Ik ga denk maar weer is seasons spelen. Ik verlies de laatste tijd elke keer door een paar van die through-ballen. :D
Probeer de mentaliteit anders op defensive te zetten. En snelle backs zijn ook een must. Kun je anders eens je team linken? Ik heb er zelf ook nog wel moeite mee hoor, maar het gaat al steeds beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bterstege
Ik heb best snelle backs. Ook een goed team, maar zelf speel ik juist helemaal niet op snelheid, maar houd van tikken. Dus maak er zelf ook niet goed gebruik van. Maar misschien maar is defensive instellen inderdaad, misschien dat dat beter lukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijmeus
Nou ja, wat ik in ieder geval nu probeer is het volgende. Wanneer de tegenstander op zijn helft tikt doe ik eigenlijk niks, omdat ik vooral mijn spelers op de juiste posities wil houden. Zodra ze op mijn helft komen begin ik wat te pressen met A (Xbox controller). Soms met behulp van een teamgenoot. Komen ze er echter door (lees: ik heb de bal niet onderschept), doe ik niet hetzelfde met mijn CB's, immers als je hiermee als een gek druk gaat zetten laten ze gaten voor die steekpasses (door de lucht/over de grond) en zijn ze weg.

Let wel, als je een kans ziet om de bal naar de aanvaller met een inlopende CB te onderscheppen moet je dit natuurlijk doen. Probeer juist met je CB's de schoten (wanneer ze rond de 16 komen te blokken, hou ze altijd voor je.. want een CB die gepasseerd wordt, komt niet meer terug.. hij is immers langzamer). Probeer ook mee te lopen met een wegsprintende spits, hierdoor kun je vaak het kopduel winnen en/of de bal onderscheppen als die steekpass verstuurt wordt.

De reden dat je defensive moet instellen aan het begin van de wedstrijd is dat backs minder snel opkomen en dus achterin blijven om die steekpass met hun snelheid te kunnen onderscheppen (als de CB er niet meer bij kan of verkeerd gepositioneerd staat). Ook staan de CB's iets verder naar achteren, dus wordt die steekpass iets moeilijker. Wat ik van guides heb geleerd, is dat vooral het containen heel belangrijk is. Dit doe je dus met pressen en de aanvaller voor je houden. Switch ook veel tussen verdedigers ipv met je back de speler te blijven volgen. Hierdoor heb je een meer effectieve containing en blijven je spelers beter gepositioneerd.

In theorie is dit het beste! Bij mij gaat het nu na een paar wedstrijden al heel wat beter in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xamirz
Thijmeus schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 12:07:
Trouwens.. als er een verkiezing zou komen betreft mooiste uit-shirt. Dan heeft Dortmund mijn stem!
Ik zeg Celtic uit, maar die Dortmund is ook mooi indd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijmeus
xamirz schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 13:19:
[...]

Ik zeg Celtic uit, maar die Dortmund is ook mooi indd.
Klopt inderdaad! Maar zit helaas niet in de game of wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xamirz
ja zeker. Kost rond de 6000 coins. Kijk onder league: SPL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijmeus
Ah ja! Keek onder de verkeerde waar ik alleen Rangers zag. Maar die zitten natuurlijk lager :P
Erg duur ja, maar echt een super kit. Lastige keuze Dortmund of die van Celtic voor de away-kit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cerberi
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12-12-2024
cypher21 schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 12:56:
En het is weer feest...

Staan weer 20 items op "Completing"
:Y :(

ON: zit Rangers uberhaupt in de game?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijmeus
Cerberi schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 13:40:
[...]

:Y :(

ON: zit Rangers uberhaupt in de game?
Onder Scotland League :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xamirz
We hadden er eerder over, maar sindsdien ik Veltis arena heb gekocht geeeen regen meer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
Klopt ja, ik heb 1 wedstrijd met de Veltins Arena gespeeld, maar wat een irritante schaduwen op dat veld.
Ik speel iig weer op Old Trafford :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijmeus
cypher21 schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 13:49:
Klopt ja, ik heb 1 wedstrijd met de Veltins Arena gespeeld, maar wat een irritante schaduwen op dat veld.
Ik speel iig weer op Old Trafford :)
Old Trafford! _/-\o_
Geen schaduw te bekennen, gebruik 'm zelf ook!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bterstege
Goede uitleg Thijmeus (een stukje daarboven). Ga het toch maar weer even proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijmeus
Ik hoop dat het nu wat beter gaat! Anders moet je een paar guides bekijken op youtube, zeker de moeite waard en je leert er alleen maar van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutgertje
En alweer een volledige trade pile op "completing!"...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartburg
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 26-08 09:03
kan iemand de regen uitzetten das pas irritant voetballen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bterstege
Lol, speel twee wedstrijdjes met de tips van Thijmeus en win 4-0 en 6-0.
Zal wel een beetje geluk zijn :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• q-enf0rcer.1
bartburg schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 14:58:
kan iemand de regen uitzetten das pas irritant voetballen!
Koop een stadion met dak!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijmeus
bterstege schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 15:14:
Lol, speel twee wedstrijdjes met de tips van Thijmeus en win 4-0 en 6-0.
Zal wel een beetje geluk zijn :D
d:)b.

En al meer succes? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• q-enf0rcer.1
Pfff, heb ik mijn hele team verkocht en een nieuwe tactiek geprobeerd(4-2-2-2). Ligt de tactiek me echt totaal niet...

Kan nu dus weer mijn team gaan verkopen :( weer terug naar 4-4-1-1 met het koningskoppel Falcao(ST) en Sneijder(CF)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijmeus
Haha, dat had ik je sowieso kunnen vertellen dat 4222 niet ging werken :P
Veel te krap op het middenveld en geen wingers, dat zuigt echt.. ;(

Maar ik vind van squad wisselen altijd wel chill. Nu tweemaal gedaan en kom er altijd beter uit doordat ik op de een of andere manier dan altijd winst maak :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• q-enf0rcer.1
Thijmeus schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 16:08:
Haha, dat had ik je sowieso kunnen vertellen dat 4222 niet ging werken :P
Veel te krap op het middenveld en geen wingers, dat zuigt echt.. ;(

Maar ik vind van squad wisselen altijd wel chill. Nu tweemaal gedaan en kom er altijd beter uit doordat ik op de een of andere manier dan altijd winst maak :)
Ik wilde graag eens met 2 defensieve middenvelders speler om meer controle op het middenveld te krijgen. Maar dat faalde dus flink doordat ik inderdaad geen vleugelspelers meer had. Daardoor kon ik eigenlijk alleen nog door het midden combineren. Ik hoopte dit op te lossen door Marchisio en Nocerino goed te gebruiken(2 vrij snelle en sterke middenvelders). Maar dat werkte dus niet...

Er is volgens mij wel 1 tactiek met zowel 2 defensieve middenvelders als vleugelspelers(ik meen 4-5-1). Die zou ik ook nog kunnen proberen.

[ Voor 7% gewijzigd door q-enf0rcer.1 op 29-10-2012 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Samiej6
  • Niet online
q-enf0rcer.1 schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 16:05:
Pfff, heb ik mijn hele team verkocht en een nieuwe tactiek geprobeerd(4-2-2-2). Ligt de tactiek me echt totaal niet...

Kan nu dus weer mijn team gaan verkopen :( weer terug naar 4-4-1-1 met het koningskoppel Falcao(ST) en Sneijder(CF)
4-2-2-2 werkte bij mij ook niet, 4-4-1-1 trouwens ook niet.
speel nu 4-3-3, gaat redelijk goed met villa, soldado en sanchez in de aanval.

btw, @pc heb ik er een 4-4-1-1 sneijder CF opstaan
Pagina: 1 ... 20 ... 82 Laatste