Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bterstege
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 12-09 14:29
Ik speel 4-4-1-1 en heb nu Koné in de spits, maar ben niet echt tevreden over hem. Betere BPL ST? Op zich aardig budget.
Houd wel van een beetje koppen, maar ook passen. M'Bia? Of toch voor RVP gaan?

XBL: bterstege

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijmeus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 08-12-2023
Aguero is de beste die je kunt hebben in BPL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bterstege
Ja, maar die kan toch voor geen meter koppen? Of valt het wel mee? Hij is wel aan de prijs zie ik 130k. Op zich heb ik 't wel, maar dan is het budget wel redelijk op :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijmeus
Beter dan RVP :)
Verder is hij snel, heel erg wendbaar, goed met twee benen. Kan echt doooodelijk finishen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij is idd wel erg goed ja, maar ik vind de finising van RVP toch wel veel beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bterstege
Van Persie is wel een stuk goedkoper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijmeus
Veel beter is overdreven, scheelt namelijk 2 punten. Daarbij is Aguero dus gewoon sneller in combinatie met betere dribbeling en veel meer balance = makkelijker scoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijmeus
bterstege schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 09:57:
Van Persie is wel een stuk goedkoper.
Met een reden ;)
Maar RVP is absoluut geen verkeerde keus hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thijmeus schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 09:57:
Veel beter is overdreven, scheelt namelijk 2 punten. Daarbij is Aguero dus gewoon sneller in comibnatie met betere dribbeling en veel meer balance = makkelijker scoren.
Dus veel beter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zelf RVP en die bevalt me zeer goed! Niks op aan te merken en voor dat lichte verschil issie 70k goedkoper!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RvP is sterker aan de bal, en rond in game wel degelijk ''veel'' beter af dan aguero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijmeus
Verwijderd schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 09:59:
RvP is sterker aan de bal, en rond in game wel degelijk ''veel'' beter af dan aguero.
Onzin, maar goed dat is mijn mening en jij hebt jouw mening ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb jij beide spelers wel is gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijmeus
Rare vraag. Waarom zou ik anders mijn mening geven over beide spelers? :?

Edit: ja dus.

[ Voor 10% gewijzigd door Thijmeus op 26-10-2012 10:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is een vraag ter bevestiging, het kan zijn dat je je mening geeft puur op basis van de stats van de spelers.

Dus bij deze géén rare vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bterstege
Eerst maar even RVP dan en daarna misschien Aguero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijmeus
Verwijderd schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 10:08:
Het is een vraag ter bevestiging, het kan zijn dat je je mening geeft puur op basis van de stats van de spelers.

Dus bij deze géén rare vraag.
Het kwam anders over. Maar dat probleem blijft men altijd houden met 'geschreven' tekst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartburg
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 26-08 09:03
net 80k uitgegeven aan kaartjes :S zat alleen blaziwaskoskikinkoskyokiy of iets dergelijks in jammer jammer hoopte nu toch een keer een echte topper te scoren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bterstege
Blaziwaskoskikinkoskyokiy? Goede speler? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hahahaha, Blaziwaskoskikinkoskyokiy, je kwam goed in de buurt haha _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartburg
Jakub Błaszczykowski deze bedoel ik wat een naam man!

ik zit te denken om die season pass te nemen krijg je 24 gold pakjes maareh als ik klik krijg ik nergens een buy now optie iemand dit al gedaan en weet hoe dit moet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bartburg schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 10:17:
Jakub Błaszczykowski deze bedoel ik wat een naam man!

ik zit te denken om die season pass te nemen krijg je 24 gold pakjes maareh als ik klik krijg ik nergens een buy now optie iemand dit al gedaan en weet hoe dit moet?
Bij My fifa kan je dat ergens doen. Daarnaast krijg je de 24 pakjes over het jaar heen als ik het goed heb. En niet zozeer in 1x. Maar dat wist je vast al :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bterstege
Van Persie is binnen :D Morgen maar is proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutgertje
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21-08 10:13
Verwijderd schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 10:03:
Heb jij beide spelers wel is gehad?
bterstege schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 10:26:
Van Persie is binnen :D Morgen maar is proberen :)
Waarom zegt iedereen tegenwoordig "is", terwijl ze "eens" of " 's " bedoelen?

Age of Empires III - Definitive Edition

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijmeus
Dus zo'n season pass kun je nog steeds halen? En dan krijg je de komende 24 weken elke week 1 pakje..
Voor 25 euro wel een rendabele investering dan, want 24x150 FifaPoints = 3600, wat toch iets meer dan 25 euro kost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bterstege
Rutgertje schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 10:36:
[...]

[...]

Heb je helemaal gelijk in.

Grammar nazi :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kadoendra
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-09 08:40
kadoendra schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 08:45:
Ben nu een paar weken bezig met FUT en het is zeer verslavend. Alleen veel schot zit er niet in en ik begin me af te vragen of dat nu komt door mijn capaciteiten of dat dit mede afhankelijk is van het feit dat ik de PC speel en de markt daar toch eigenlijk heel anders werkt dan de PS3 of de Xbox markt.

Er zijn immers legio websites met allerlei handelstips en ook dit topic staat er vol van, maar als ik die toepas op de pc-markt lijken ze vrijwel niet te werken. Het meeste geld verdien ik nog gewoon met wedstrijden spelen, maar ik kom ook teams tegen die zo 1 miljoen kosten. Hoe komen die lui dan aan al die coins? Cheaten? Dat zal EA inmiddels toch wel onmogelijk hebben gemaakt?

Meer mensen die dit gevoel hebben? Of zijn er aparte tips speciaal voor de PC-markt?
Door de slowchat over Van Persie en Aguero ;) is mijn prangende vraag al een pagina teruggezet. Klein schopje dus..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartburg
Thijmeus schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 10:39:
Dus zo'n season pass kun je nog steeds halen? En dan krijg je de komende 24 weken elke week 1 pakje..
Voor 25 euro wel een rendabele investering dan, want 24x150 FifaPoints = 3600, wat toch iets meer dan 25 euro kost.
ja en 20% korting op aankoop van je points

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartburg
kadoendra schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 10:42:
[...]

Door de slowchat over Van Persie en Aguero ;) is mijn prangende vraag al een pagina teruggezet. Klein schopje dus..
ik speel de pc je moet geluk hebben in mijn 3de pakje zat Bale verkocht voor 80k daar heb ik veel spelers etc van kunnen halen maar alles wat ik daarna heb gehad was geen ruk waard!
dus alleen de toppers leveren echt iets op op de pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
Rutgertje schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 10:36:
[...]

[...]

idd :(
Wat nog ergerlijker is... (wijst naar handtekening) :X
[...]

Ah, dacht dat het jouw mening/constatering was ipv vraag :)

Nee, ligt niet echt aan het platform, hoewel de markt op de pc stukken duurder is en veel minder items heeft.
Blijft een kwestie van slim handelen!

[ Voor 44% gewijzigd door cypher21 op 26-10-2012 10:52 ]

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAITii
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 10-09 10:43
Het belangrijkste in de gehele markt van FUT is, heb geduld. Je moet het namelijk echt zelf doen. Veel matches spelen doe ik zelf ook. Speel bijvoorbeeld veel divisie 2, daarin krijg je 10.000 coins bij winst van de divisie wat erg makkelijk te doen is.

Verder is het ook een beetje slim handelen. Laatst een Puyol voor 11.000 (toch aardig veel coins als je maar 15k hebt) kunnen kopen en en weer kunnen verkopen voor 23.000, das toch weer 12k winst. Zo moet je een beetje geluk hebben met waar je naar zoekt, en voor het slapen gaan bied ik me suf op spelers die begin biedingen hebben van 150 coins. Met een beetje geluk heb je dan spelers voor heel goedkoop.

Over de Van Persie / Aguero slowchat... je hebt ook nog een Djibril (piepnaam) Cissé, die heeft nog wel een redelijke pace en kan ook aardig goed koppen/scoren. Heb zelf ook Koné, en die wissel ik regelmatig af met Cissé. Naast die spits heb ik dan Gervinho en Sturridge staan.

Steam: GAITii | PSN: GAITii | 3DS FC: 0361-7487-5231

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Samiej6
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
Ben nu een paar weken bezig met FUT en het is zeer verslavend. Alleen veel schot zit er niet in en ik begin me af te vragen of dat nu komt door mijn capaciteiten of dat dit mede afhankelijk is van het feit dat ik de PC speel en de markt daar toch eigenlijk heel anders werkt dan de PS3 of de Xbox markt.

Er zijn immers legio websites met allerlei handelstips en ook dit topic staat er vol van, maar als ik die toepas op de pc-markt lijken ze vrijwel niet te werken. Het meeste geld verdien ik nog gewoon met wedstrijden spelen, maar ik kom ook teams tegen die zo 1 miljoen kosten. Hoe komen die lui dan aan al die coins? Cheaten? Dat zal EA inmiddels toch wel onmogelijk hebben gemaakt?

Meer mensen die dit gevoel hebben? Of zijn er aparte tips speciaal voor de PC-markt?
Om vanaf het begin een goed team te krijgen is het nodig veel te spelen, het is ook slim om offline seasons/toernooien te spelen. Wanneer je begint is je team waarschijnlijk nog niet goed genoeg om online mee te kunnen komen.

Ik heb zelf ook geprobeerd al die handelstips uit te voeren, maar dit is toch wel een heel tijdrovende activiteit, aangezien je constant de markt in de gaten moet houden op koopjes. Voor veel van de handelstips moet je eigenlijk zelf ook al over veel coins beschikken.

Zelf heb ik er voor gekozen om wat fifa points te kopen, en pakjes te gaan kopen. Als je geluk hebt, heb je een aantal goede spelers gekregen. Het is wel slim om alleen premium gold packs te kopen.

Wanneer je geen geld wilt spenderen aan fifa points, zal je gewoon veel moeten spelen (en winnen).
Uiteindelijk kan je dan je team beetje bij beetje upgraden.

Ik vind het zelf heel erg jammer dat de ps3/xbox/pc niet gezamelijk 1 auction house hebben. Elk platform heeft dezelfde rewards, maar door de grote verschillen in aanbod op de markt is het op de PC veel duurder om spelers te halen. Jammer dat EA er niet voor heeft gekozen om de cards platform onafhankelijk te maken. Het zou database-wise wel iets ingewikkelder zijn, maar niet onmogelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijmeus
cypher21 schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 10:50:
[...]

idd :(
Wat nog ergerlijker is... (wijst naar handtekening) :X

[...]

Ah, dacht dat het jouw mening/constatering was ipv vraag :)

Nee, ligt niet echt aan het platform, hoewel de markt op de pc stukken duurder is en veel minder items heeft.
Blijft een kwestie van slim handelen!
Negeer die taalfouten gewoon.. :+
Ik bedoel, het is een FUT-topic.. fora over correct gebruik van de Nederlandse taal etc. zijn elders te vinden op het internet :)

On:
Juist, de PC markt heeft minder aanbod.. dus duurder. Maar in principe gelden er dezelfde regels/tips als op de console markt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kadoendra
Dank voor de reacties. 10.000 coins als je divisie 2 wint? Ik speelde tot nu toe alleen toernooien (in divisie 5) omdat je dan een goldpack krijgt, maar die seasons levert dus eigenlijk meer op.

Heb overigens het divisie 5 toernooi nog niet kunnen winnen. Stond een keer in de finale, na de aftrap werd ik er meteen uitgegooid. Toen ik weer opstartte kreeg ik de melding dat ik gedisconnect had, dat dat me in het vervolg minder coins zou opleveren en kon ik weer mooi in ronde 1 starten. Dat terwijl er echt niks nada noppes mis was met mijn verbinding. Die gast tegen wie ik speelde had overigens wel een fucking duur team. Kan er dus van uit gaan dat dat een cheater was? Wat doen ze dan? Ddossen ze mijn verbinding ofzo?

Daarna nog 2x de finale gehaald. Kon goed meekomen, maar door wat domme fouten de wedstrijd weggegeven. vanavond maar eens een seizoen proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAITii
Nog een tipje, stel een simpel bronzen team samen en speel daar offline toernooien mee. Ten eerste zijn bronzen items al veel goedkoper en in offline FUT-matches stelt het niveau niks voor. In FUT lijkt het AI niveau 10x lager te liggen dan bijvoorbeeld in carreer-mode. Let wel even op welke divisie/nationaliteit i.v.m. toernooi voorwaarden. Dankzij mijn bronzen team heb ik een gouden BPL-team kunnen aanschaffen.

Mijn bronzen (Engelse nationaliteit) team: http://www.ea.com/nl/voet...show-off#d0I8D0ZhnHSvU:pc
Mijn gouden (BPL divisie) team: http://www.ea.com/nl/voet...show-off#eo5luLimnHSvV:pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijmeus
Samiej6 schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 10:55:
[...]

Om vanaf het begin een goed team te krijgen is het nodig veel te spelen, het is ook slim om offline seasons/toernooien te spelen. Wanneer je begint is je team waarschijnlijk nog niet goed genoeg om online mee te kunnen komen.

Ik heb zelf ook geprobeerd al die handelstips uit te voeren, maar dit is toch wel een heel tijdrovende activiteit, aangezien je constant de markt in de gaten moet houden op koopjes. Voor veel van de handelstips moet je eigenlijk zelf ook al over veel coins beschikken.

Zelf heb ik er voor gekozen om wat fifa points te kopen, en pakjes te gaan kopen. Als je geluk hebt, heb je een aantal goede spelers gekregen. Het is wel slim om alleen premium gold packs te kopen.

Wanneer je geen geld wilt spenderen aan fifa points, zal je gewoon veel moeten spelen (en winnen).
Uiteindelijk kan je dan je team beetje bij beetje upgraden.

Ik vind het zelf heel erg jammer dat de ps3/xbox/pc niet gezamelijk 1 auction house hebben. Elk platform heeft dezelfde rewards, maar door de grote verschillen in aanbod op de markt is het op de PC veel duurder om spelers te halen. Jammer dat EA er niet voor heeft gekozen om de cards platform onafhankelijk te maken. Het zou database-wise wel iets ingewikkelder zijn, maar niet onmogelijk...
Dit. Volgens mij is het echt wel mogelijk om de markten te laten integreren in elkaar.. zodat je één markt hebt voor PC/360/Ps3. Hoop dat EA dit ooit nog gaat doen, het liefst zo snel mogelijk. De prijzen zullen een stuk lager liggen en vooral voor de PC gebruikers onder ons is dit ideaal.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Samiej6
  • Niet online
De grootste verbetering aan FUT die EA nog zou kunnen doen denk ik.
Al denk ik niet dat ze het ooit gaan doen, in ieder geval niet in Fifa 13.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EA heeft al moeite om de AH per platform zonder fouten en/of bugs te laten draaien.

Laat staan de database zodanig uitbreiden dat het voor elk platform geldt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Samiej6
  • Niet online
Dat is een kwestie van goed voorbereiden en testen...
Als ze er nu al mee zouden beginnen zou het zeker in Fifa 14 moeten kunnen zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fstieger99
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-07 19:51

fstieger99

www.Isaia.it

Ik kan wel een tip geven. Wat bij iedereen obvious is is zijn de gold spelers. maar heel veel mensen hebben geen idee wat de waarde is van de rare silver players. Ik heb in een week tijd zon 100k verdiend doro vlak voor het slapen gaan een paar keer te klikken. zoek silver, max bin € 250-400 en let enkel op pace en dribbling heel veel mensen staren zich daar blind op. ook discarden ik weet niet hoeveel mensen hun silveren als ze weer gefrustreerd een premium gold pack openen.
verder werkt het enorm goed om veel spelers te kopen van 1 soort. ik heb b,v heel veel winst gemaakt met elia
gekocht op autions tussen de 450- 500 en bin voro 1100-1200 als je er dan zon 30 op hebt staan x 700 winst, tel uit.
pakjes kopen ik heb een paar keer in een razernij en dronken bui al me coins aan pakjes verkwist. 1 conclusie: zonde. hele week getrade en dan in 10 min pleite

The Sartorialist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
Thijmeus schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 11:03:
[...]

Dit. Volgens mij is het echt wel mogelijk om de markten te laten integreren in elkaar.. zodat je één markt hebt voor PC/360/Ps3. Hoop dat EA dit ooit nog gaat doen, het liefst zo snel mogelijk. De prijzen zullen een stuk lager liggen en vooral voor de PC gebruikers onder ons is dit ideaal.. :)
Ik gok dat Sony en Microsoft daar juist een stokje voor steken.

Aangezien alle spellen via EA's eigen servers worden gematched, zou het in theorie niets voorstellen om cross-platform tegen elkaar te kunnen spelen.
Maar denk dat de overeenkomsten tussen EA en MS/Sony daar een stokje voor steken

offtopic:
[quote]Thijmeus schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 10:59:
[...]

Negeer die taalfouten gewoon.. :+
Ik bedoel, het is een FUT-topic.. fora over correct gebruik van de Nederlandse taal etc. zijn elders te vinden op het internet :)
[/quote]
Ik doe mijn best... Maar "me fiets" en "me moeder" leest zo ontiegelijk dom dat ik een persoon die dat tikt eigenlijk niet serieus kan nemen...
"toen me ma me fiets meenam om is wat boodschappen te doen, had me ma me band is ff lek gereden" WTF!! :X

[ Voor 28% gewijzigd door cypher21 op 26-10-2012 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fstieger99

fstieger99

www.Isaia.it

ik heb vandaag het roer omgegooid en een andere formatie gekozen. Ben geen kei in het dribbelen maar wel met het barcleona style voetbal, veel pasjes

ben nu naar 3-5-2 gegaan. nog opmerkingen / aanvullingen? verbeteringen?

-buffon -
- Chiellini - barzgali - ogbonna
-
- Givinco - rossi - marchisio - maggio
- cassano
- di natale - miccoli

zou je geld besteden aan miccoli IF? of balotelli?

bank:

silvestra, lucio, companero
nocherino - vidal
lulic - palacio
montolivo IF
vucinic - milito

The Sartorialist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fstieger99

fstieger99

www.Isaia.it

wil btw wel italiaans team

The Sartorialist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bterstege
[...]

Ik doe mijn best... Maar "me fiets" en "me moeder" leest zo ontiegelijk dom dat ik een persoon die dat tikt eigenlijk niet serieus kan nemen...
"toen me ma me fiets meenam om is wat boodschappen te doen, had me ma me band is ff lek gereden" WTF!! :X
Je schrijft 'gematcht'. Het blijft een FUT-forum hè.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

voor IF micolli zou ik wel geld besteden, balotelli niet die vind ik echt een tegenvaller

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kadoendra
fstieger99 schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 11:12:
Ik kan wel een tip geven. Wat bij iedereen obvious is is zijn de gold spelers. maar heel veel mensen hebben geen idee wat de waarde is van de rare silver players. Ik heb in een week tijd zon 100k verdiend doro vlak voor het slapen gaan een paar keer te klikken. zoek silver, max bin € 250-400 en let enkel op pace en dribbling heel veel mensen staren zich daar blind op. ook discarden ik weet niet hoeveel mensen hun silveren als ze weer gefrustreerd een premium gold pack openen.
verder werkt het enorm goed om veel spelers te kopen van 1 soort. ik heb b,v heel veel winst gemaakt met elia
gekocht op autions tussen de 450- 500 en bin voro 1100-1200 als je er dan zon 30 op hebt staan x 700 winst, tel uit.
pakjes kopen ik heb een paar keer in een razernij en dronken bui al me coins aan pakjes verkwist. 1 conclusie: zonde. hele week getrade en dan in 10 min pleite
Dit is op de PC-markt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bterstege
Micolli vind ik ook een fijne speler. Makkelijk scoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
bterstege schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 11:19:
[...]

Je schrijft 'gematcht'. Het blijft een FUT-forum hè.
lol, gematcht???

Serieus???

het is sowieso al beroerd aangezien het verbasterd Engels is, maar goed:
http://www.googlefight.co...=gematcht&word2=gematched
you lose

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gaan jullie het nou serieus over grammatica en spelfouten hebben :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bterstege
Maar goed, laat maar zitten. Het maakt toch niet uit op een dergelijk forum?
http://www.beterspellen.nl/website/index.php?pag=129

@Voidd
Ik vind het gewoon een beetje bullshit, dat er gelijk een opmerking wordt gemaakt als je is een klein foutje maakt.

[ Voor 32% gewijzigd door bterstege op 26-10-2012 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutgertje
cypher21 schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 11:24:
[...]

lol, gematcht???

Serieus???

you lose
Het is een feit dat mannen slecht tegen kritiek kunnen. En dat blijkt helemaal wanneer je ze op taalfouten wijst :)

Ze schieten meteen in de verdediging i.p.v. dat ze zeggen "klopt".
Domme fouten wil niemand maken toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fstieger99

fstieger99

www.Isaia.it

xbox360

The Sartorialist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijmeus
cypher21 schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 11:24:
[...]

lol, gematcht???

Serieus???

you lose
Hij heeft wel degelijk gelijk. Het is gematcht.. :)
Ook een vreemde bron. Als ik gebrand vs gebrant doe, komt gebrant als winnaar uit het gevecht :o. Om maar een voorbeeld te geven.

Maar laten we weer on topic gaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
offtopic:
Idd, zit net de link te bekijken :)

weer wat geleerd op de vrijdag, maar dan doen ze het qua spelling op diverse grote sites iig niet goed!
excusez moi bterstege !

ik heb gisteren 10 premium pakketjes gekocht met coins..
Uiteraard hopen op een IF messi, maar ik heb echt TOTAAL geen fatsoenlijke speler uit de pakjes getrokken :(

Begin onderhand af te vragen of ik niet bewust door EA genaaid word :P

[ Voor 44% gewijzigd door cypher21 op 26-10-2012 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAITii
Kunnen we weer on-topic? :) Mij en ik denk meerdere hier interesseren niet hoe iemand match spelt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bterstege
Excuses aanvaard ;)

Ontopic.
Is Pisczek het geld waard boven Rafinha?
Of Lahm eventueel.

[ Voor 12% gewijzigd door bterstege op 26-10-2012 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutgertje
GerbenKwakkel schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 11:41:
Kunnen we weer on-topic? :) Mij en ik denk meerdere hier interesseren niet hoe iemand match spelt...
Ik hoor dan niet bij de meerderen :)
Volgens mij kan het gewoon makkelijk allebei
Mensen zijn alleen zo snel op hun teentjes getrapt :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand ervaring met bronze teams? Wat voor league/nations gebruiken jullie ? :D Heb al een Asiangangnam silver team en een BPL Gold team :P

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2012 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAITii
Gisteren voor een 10'tje FIFA-points gekocht. Had wel trek in wat contracten, dus dacht waarom geen pakketjes? Voor hetzelfde geld trek je even een Messi IF eruit. Maarja mocht nog niet klagen met Del Bosque, Tony Kroos en Vagner Love :-). Niet heel erg goede spelers maar mocht aan de andere kant ook niet klagen, heb het namelijk wel eens erger getroffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutgertje
Gisteren overigens voor het eerst 2400 microsoft points gekocht voor 20 euro.
Daarvoor kon ik 2200+1050= 3250 fifa points kopen, oftewel 21 premium packs en een gewone gold pack.

Hierin zat noemenswaardig alleen Jordi Alba (32.000 coins) en een 4-3-3 formation modifier (3000 coins).

Toen heb ik maar Xavi toegevoegd aan mijn team.

http://www.ea.com/soccer/.../show-off#hUlVPxz3p9O:360

[ Voor 17% gewijzigd door Rutgertje op 26-10-2012 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijmeus
bterstege schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 11:43:
Excuses aanvaard ;)

Ontopic.
Is Pisczek het geld waard boven Rafinha?
Of Lahm eventueel.
Ja ik denk van wel. Rafinha is niet echt heel goed, dus beiden zijn een verbetering en het geld waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijmeus
Rutgertje schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 11:47:
Daarvoor kon ik 2200+1050= 3250 fifa points kopen, oftewel 21 premium packs en een gewone gold pack.

Hierin zat noemenswaardig alleen Jordi Alba (32.000 coins) en een 4-3-3 formation modifier (3000 coins).
Botte pech :(
Ik had twee pakjes. 1e pakje Balotelli en Macherano, 2e pakje niets ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAITii
Lahm vond ik in FIFA 12 altijd zo fijne speler, was in-game echt super om mee te spelen, Bayern vind ik overigens in FIFA 13 traag en niet echt fijn meer.

Misschien een idee (ook voor mijzelf) om misschien na 2/3 pakjes zonder goede spelers gewoon te stoppen met openen? En misschien het op een later tijdstip dan weer eens te proberen? Heb het gevoel dat er rond bepaalde uren gewoon betere spelers in pakjes zitten dan anderen uren.

Heb al van velen gemerkt dat s'ochtends rond 8 uur (NL-tijd) toch aardige spelers eruit worden getrokken, of is dat maar gevoel?

[ Voor 57% gewijzigd door GAITii op 26-10-2012 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thijmeus schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 11:48:
[...]

Botte pech :(
Ik had twee pakjes. 1e pakje Balotelli en Macherano, 2e pakje niets ;)
Met alleen Balotelli haal je beide pakjes er al 5x uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
Rutgertje schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 11:47:

Toen heb ik maar Xavi toegevoegd aan mijn team.

http://www.ea.com/soccer/.../show-off#hUlVPxz3p9O:360
www.cardcodecenter.com
Daar haal ik ze altijd. Scheelt een aardige slok op een borrel.

Ik geef iig aan gold packs geen "echt geld" uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutgertje
cypher21 schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 11:50:
[...]

www.cardcodecenter.com
Daar haal ik ze altijd. Scheelt een aardige slok op een borrel.

Ik geef iig aan gold packs geen "echt geld" uit.
Daar kun je slechts 2100 microsoft points krijgen voor 20 euro.

Ik had er 2400 voor dat geld.

http://www.gamecardwinkel.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
toegevoegd aan favorieten :)
Als ik ze nodig heb kijk ik meestal waar ze het goedkoopst zijn, maakt me vaak niet zoveel uit, heb alleen zelden punten nodig, en XBL is op die andere site weer goedkoper

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubeo38
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 05-09 07:49
heb je daar ook goedkope sites van voor de PC?
aangezien ik alleen maar dat soort dingen voor Xbox of PS3 voorbij zie komen.

of ben ik nou heel scheel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
Geen idee voor de pc.
Volgens mij moet je dat vanuit origin aanschaffen toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 14:17
Iemand nog belang bij een IF Didot (CM 433) en/of Felipe (GK, 4411) voor PS3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fstieger99

fstieger99

www.Isaia.it

ik heb te koop voro Xbox:

Xavi
Ramos
Iniesta

intresse DM

The Sartorialist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

Kan ik die season ticket nog aanschaffen nu voor de Xbox ?

Of is dit hetzelfde als wat je bij je aankoop kreeg (zo'n code in het doosje)

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Samiej6
  • Niet online
Hele Serie A 4-4-1-1 team maar in de verkoop gezet, kon er niet goed mee uit de voeten.
Nu maar eens proberen om een goed Liga BBVA 4-3-3 team te bouwen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ebayzo schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 13:07:
Kan ik die season ticket nog aanschaffen nu voor de Xbox ?

Of is dit hetzelfde als wat je bij je aankoop kreeg (zo'n code in het doosje)
Season ticket staat los van de meuk die je bij je spel kreeg :)! Season ticket moet je voor 2000 MS points aanschaffen via XBL Marketplace!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is het team wat ik heb samengesteld voor nu.

Iemand nog wat aanpassingen (betaalbaar), wil het wel een beetje gemengd houden, vind dat ik er nu al aardig wat fransozen bij heb lopen...

http://www.futhead.com/fifa/squads/563510/#squad-player

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 13:29:
Dit is het team wat ik heb samengesteld voor nu.

Iemand nog wat aanpassingen (betaalbaar), wil het wel een beetje gemengd houden, vind dat ik er nu al aardig wat fransozen bij heb lopen...

http://www.futhead.com/fifa/squads/563510/#squad-player
Misschien wat snellere backs? Heb zelf Criscito (LB, 82) en Abate (RB, 93) waar ik wel tevreden over ben.

http://www.futhead.com/fifa/squads/545906/#.UIp5gEbh72w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• afca123
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17-12-2024

afca123

PSN Blasterus15

Als jullie een wedstrijd willen spelen online. Vindt ie dan gelijk een tegenstander? Ik heb nu alles open staan. Maar nog steeds krijg ik te zien. De verbinding met je tegenstander is verbroken en dat 100x ofso. Wordt Fifa zo langzamerhand wel zat. Laten ze dat eerst eens fixen. Bij 12 had ik er geen last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartburg
hier mijn team onder de 10k en heerlijk om mee te spelen tikkie takka

http://www.futhead.com/fifa/squads/564975/#

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijmeus
afca123 schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 14:28:
Als jullie een wedstrijd willen spelen online. Vindt ie dan gelijk een tegenstander? Ik heb nu alles open staan. Maar nog steeds krijg ik te zien. De verbinding met je tegenstander is verbroken en dat 100x ofso. Wordt Fifa zo langzamerhand wel zat. Laten ze dat eerst eens fixen. Bij 12 had ik er geen last van.
Raar, zelfs ik met een beperkte status (lees: rood) van de firewall vind genoeg tegenstanders (niet altijd in 1x) op de PC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• afca123

afca123

PSN Blasterus15

Thijmeus schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 14:31:
[...]

Raar, zelfs ik met een beperkte status (lees: rood) van de firewall vind genoeg tegenstanders (niet altijd in 1x) op de PC.
Ik fifa kan ik nergens mijn status vinden. Waar vindt ik die? Wist niet eens dat dat er ook was. Bij mw3 is het duidelijk aangegeven. Ja, idd. Zelf op open. Dus dat is wel heel vaag. Meer mensen last van dit probleem? Of wat zou ik er misschien nog meer aan kunnen doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bterstege
Ik had er op de Xbox eerst veel problemen mee. Vooral bij seasons op één of andere manier.
Nu heb ik verschillende poorten open gezet en werkt het als een zonnetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Encryla
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 06-02 15:24
afca123 schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 14:34:
[...]

Ik fifa kan ik nergens mijn status vinden. Waar vindt ik die? Wist niet eens dat dat er ook was. Bij mw3 is het duidelijk aangegeven. Ja, idd. Zelf op open. Dus dat is wel heel vaag. Meer mensen last van dit probleem? Of wat zou ik er misschien nog meer aan kunnen doen?
Je zou eventueel kunnen testen door je xbox/ps3 in de 'DMZ' van je router te plaatsen.

PSN: Edgyi-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• afca123

afca123

PSN Blasterus15

Encryla schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 14:41:
[...]

Je zou eventueel kunnen testen door je xbox/ps3 in de 'DMZ' van je router te plaatsen.
Ik heb dmz fuction al enabled.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ontzettende_Jan
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19-11-2023
bartburg schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 14:30:
hier mijn team onder de 10k en heerlijk om mee te spelen tikkie takka

http://www.futhead.com/fifa/squads/564975/#
Lijkt wel een beetje op mijn team, ook alleen maar Nederlanders 8)

http://www.ea.com/nl/voet...how-off#gji1lAI2nHSDU:ps3

Ben nog aan het sparen voor vPersie en Robben..

PSN: jannvsdvinvs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijmeus
Ontzettende_Jan schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 14:53:
[...]

Lijkt wel een beetje op mijn team, ook alleen maar Nederlanders 8)

http://www.ea.com/nl/voet...how-off#gji1lAI2nHSDU:ps3

Ben nog aan het sparen voor vPersie en Robben..
@jou en andere mensen met NL'se verdediging.

Is dit niet insane hard online? Ik denk dat mijn keeper toch vaak zou moeten vissen als ik met een Nederlandse verd. speel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartburg
alleen als ze de lopje ik ren je er uit techniek doen anders win je gewoon .... das logishhhhhchllllhhh (nr.14)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
Thijmeus schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 14:56:
[...]

@jou en andere mensen met NL'se verdediging.

Is dit niet insane hard online? Ik denk dat mijn keeper toch vaak zou moeten vissen als ik met een Nederlandse verd. speel.
Yep,

Ben vanwege die reden ook van de NL verdediging afgestapt!

http://www.ea.com/uk/foot.../show-off#dDSzKsQupdo:360

Snelle backs, Clichy en Abate, Alex en Sakho zijn beesten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijmeus
cypher21 schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 14:59:
[...]

Yep,

Ja en terecht, met een Nederlandse verdediging word je gewoon helemaal scheel getikt in online division 1 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartburg
Gister online met mijn Ajax selectie gespeeld maar dat was geen succes traag ....

http://www.ea.com/uk/foot...show-off#2OKB141qnHSEO:pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijmeus
bartburg schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 15:12:
Gister online met mijn Ajax selectie gespeeld maar dat was geen succes traag ....

http://www.ea.com/uk/foot...show-off#2OKB141qnHSEO:pc
Hehe.. wel respect voor je moedige poging :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cerberi
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12-12-2024
Vraag me toch af: waarom maken mensen een volledig team met FUT? Dan kun je toch beter gewoon H2H gaan spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartburg
Cerberi schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 15:16:
Vraag me toch af: waarom maken mensen een volledig team met FUT? Dan kun je toch beter gewoon H2H gaan spelen?
Het is net als pokemon >:) >:) ... gotta catch them all!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijmeus
Cerberi schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 15:16:
Ik denk dat jij de essentie van FUT niet begrijpt dan.

Ik vind het namelijk leuk om zelf een team samen te stellen. Iets wat dus niet kan met H2H...
Verder kun je handelen, pakjes openen, cups spelen, seasons spelen met je eigen team. Wat is nou leuker?

Ook kom je tegen andere samengestelde squads die weer verschillend zijn elke wedstrijd. Leuker dan H2H altijd maar Man Utd. of Real madrid tegen te komen, niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
daarnaast geeft het extra chemistry om spelers uit het zelfde elftal te selecteren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Samiej6
  • Niet online
Thijmeus schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 15:19:
[...]

Ik vind het zelf namelijk leuk om zelf een team samen te stellen. Iets wat dus niet kan met H2H...
Verder kun je handelen, pakjes openen, cups spelen, seasons spelen met je eigen team. Wat is nou leuker?

Ook kom je tegen andere samengestelde squads die weer verschillend zijn elke wedstrijd. Leuker dan H2H altijd maar Man Utd. of Real madrid tegen te komen, niet?
Precies waarom ik nu ook FUT speel, voorheen speelde ik altijd H2H seasons...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cerberi
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12-12-2024
Thijmeus schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 15:19:
[...]

Ik vind het namelijk leuk om zelf een team samen te stellen. Iets wat dus niet kan met H2H...

Voor alle duidelijkheid: waarom je een volledig team samenstelt van in dat geval Ajax... Je kunt in H2H namelijk ook die spelers opstellen in die formatie, op die posities.
De essentie van FUT begrijp ik maar al te goed, maar ik vind het juist leuk om bijvoorbeeld het beste dat de eredivisie te bieden heeft in een team te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kr44nVogel
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-09 19:02
[...]

Yep,

probeer anders deze speler eens http://www.futhead.com/fifa/players/5031/#.UIqPMm-N6Wg

Diakite , dit is echt een beest van een gast.

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijmeus
Cerberi schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 15:24:
[...]

Voor alle duidelijkheid: waarom je een volledig team samenstelt van in dat geval Ajax... Je kunt in H2H namelijk ook die spelers opstellen in die formatie, op die posities.
De essentie van FUT begrijp ik maar al te goed, maar ik vind het juist leuk om bijvoorbeeld het beste dat de eredivisie te bieden heeft in een team te zetten.
Ah, dan was je vraagstelling verkeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR35
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 26-08 13:51
[...]

Yep,

Nu heeft je keeper lagere Chemistry, en ik hoorde(had ook altijd lage chemistry) dat dat heel belangrijk was voor de keeper. Ik had eerder altijd engelse verdediging(nouja nog wel heitinga en van der wiel, maar vooral Ashley Cole was op linksback een sterke snelle baas) en dan voor de chem verbinding met de voorhoede de Jong. Maar dat kan nu dus niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
Kr44nVogel schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 15:26:
[...]

probeer anders deze speler eens http://www.futhead.com/fifa/players/5031/#.UIqPMm-N6Wg

Diakite , dit is echt een beest van een gast.
Top bedankt, gekocht voor 650!!
Past goed bij de rest!
CR35 schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 15:30:
[...]

Nu heeft je keeper lagere Chemistry, en ik hoorde(had ook altijd lage chemistry) dat dat heel belangrijk was voor de keeper. Ik had eerder altijd engelse verdediging(nouja nog wel heitinga en van der wiel, maar vooral Ashley Cole was op linksback een sterke snelle baas) en dan voor de chem verbinding met de voorhoede de Jong. Maar dat kan nu dus niet meer.
Klopt,
Stekelenburg houdt ze er iig goed uit.
Moreel en fitness is iig belangrijker dan chemistry

[ Voor 47% gewijzigd door cypher21 op 26-10-2012 15:31 ]

Pagina: 1 ... 19 ... 82 Laatste