Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Robbie T
  • Registratie: februari 2006
  • Laatst online: 20:03

• Bits!
  • Registratie: juli 2006
  • Niet online
BsBb schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 04:18:
Ik had hier een verhaal getypt dat achteraf gezien beter in het nieuwstopic over het stoppen van de e-thermostaat thuishoort. Ik heb als (academisch) jurist een verhaal in elkaar gezet hoe je Essent kunt aanspreken, en voorkomt dat ze je doorsturen naar ICY. Toch geïnteresseerd? Klik dan naar dit verhaal op Tweakers.
Helder verhaal.
Als we toch allemaal gaan mailen, zullen we dan vragen of ze ICY willen betalen om het platform open te maken? Of we vragen het ICY. Wil ik best een jaartje de abonnementskosten voor betalen :)

Canon EOS 60D + 24-105mm f/4 L + 70-200mm f/4 L + 430EX II

• houthakker
  • Registratie: juli 2003
  • Laatst online: 18-01 20:36
Is het iemand al gelukt om de setpoint the overrulen met de opentherm gateway? Momenteel lukt me dat niet via domoticz (altans, het schermpje word niet ge-update). Ik vind de bewegingssensor toch wel handig, en het weekprogramma kan volgens mij wel offline aangepast worden.

Specs

• TeCuMSeH
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 19-01 17:28
Heeft iemand belang bij een e-thermostaat om eventueel een hardware mod te onderzoeken? Ik heb een andere dus met die van mij kan zonder schade getest worden.

Er is ruimte voor een ESP print en er zitten enkele headerpunten op het printje.
Pagina: 1 2 Laatste

Apple iPhone XS Red Dead Redemption 2 LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Google Pixel 3

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True