Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrackSlet
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19-08 11:56

CrackSlet

Professioneel Schillenboer

Verwijderd schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 20:11:
Ik heb nog een aantal vragen:

1. In de review van HWI laten ze een functie zien waarmee je als het toestel is vergrendeld en je hand kort op de camera legt bel en sms info krijgt te zien. Waar kan ik deze functie vinden/activeren?
Ik wist niet dat het er was, maar naar aanleiding van je post ben ik even gaan zoeken en heb gevonden :)
Instellingen -> Beweging -> Snelle weergave. Bij geavanceerde instellingen kan je nog aangeven wat je wilt laten zien hierbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LunaTempesta
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 12-09 12:17
Hmm, ik wilde wat gaan spelen met de idea sketch, alleen nu ben ik er achter gekomen dat hij alle woorden in het frans wilt hebben. (Netzoals een aantal andere heb ik ook een 'frans' toestel gekregen). Dus ipv Cat of Kat moet ik Chat schrijven. Ik ben geen Frans held, dus ik zou het graag willen veranderen naar Engels ofzo. Weet iemand waar dat kan? Mijn systeem taal is gewoon Engels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[message sage=39083596,noline]ArtsOfTerror schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 12:11[/message]:
Hmm, ik wilde wat gaan spelen met de idea sketch, alleen nu ben ik er achter gekomen dat hij alle woorden in het frans wilt hebben. (Netzoals een aantal andere heb ik ook een 'frans' toestel gekregen). Dus ipv Cat of Kat moet ik Chat schrijven. Ik ben geen Frans held, dus ik zou het graag willen veranderen naar Engels ofzo. Weet iemand waar dat kan? Mijn systeem taal is gewoon Engels.
Ik heb hem wel in Engels maar krijg hem niet naar Nederlands

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickt35
  • Registratie: Juni 2004
  • Nu online
Verwijderd schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 12:54:
[...]

Ik heb hem wel in Engels maar krijg hem niet naar Nederlands
ideasketch>instellingen>taal invoeren>nedrlands

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

patrickt35 schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 13:08:
[...]

ideasketch>instellingen>taal invoeren>nedrlands
Heb ik al gedaan mij hij blijft alleen reageren op Engelse woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LunaTempesta
Same bij mij blijft hij alleen reageren op Franse woorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CrackSlet schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 10:03:
[...]

Ik wist niet dat het er was, maar naar aanleiding van je post ben ik even gaan zoeken en heb gevonden :)
Instellingen -> Beweging -> Snelle weergave. Bij geavanceerde instellingen kan je nog aangeven wat je wilt laten zien hierbij.
Bedankt! Het werkt alleen niet heel soepel. Meerwaarde snap ik ook niet helemaal. Het is sneller om hem te ontgrendelen en dan te kijken. Ik vind het meer een gimmick.

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrackSlet
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19-08 11:56

CrackSlet

Professioneel Schillenboer

Verwijderd schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 14:39:
[...]

Bedankt! Het werkt alleen niet heel soepel. Meerwaarde snap ik ook niet helemaal. Het is sneller om hem te ontgrendelen en dan te kijken. Ik vind het meer een gimmick.

Dat is ook mijn ervaring nu na een paar uur. Whatsapp wordt er niet op weergegeven, alleen als je de statusbalk erbij doet. Maar dan ziet het geheel er weer veel minder mooi uit. En het zit soms iets van 10 seconden te kloten om het aan te krijgen terwijl je in 2 seconden hem aan en uit klikt. En volgens mij kost het ook extra stroom om constant te observeren of er een hand in de buurt is (denk dat het met de lichtsensor gebeurt). Kortom, idee is leuk, maar handig is anders ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 13:36:
[...]

Heb ik al gedaan mij hij blijft alleen reageren op Engelse woorden
Wat staat er in de "spatiebalk" boven je handschrijfveld? Daar staat bij mij NL. Staat daar bij jou F(rans) dan staat je invoertaal verkeerd.

Instellingen - Taal en Invoer - Samsung Toetsenbord Instellingen - Invoertalen

Je kunt er meerdere hebben ingesteld en er altijd bij invoer tussen schakelen door de spatiebalk met de pen naar links of rechts te swipen (zo kan ik schakelen tussen Engels, Nederlands en Duits)

[ Voor 28% gewijzigd door pagani op 11-10-2012 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LunaTempesta
In de spatie balk bij mij staat gewoon engels. Hij heeft verder ook geen problemen met het schrijven/herkennen van woorden als ik text modes gebruik. Maar puur en alleen in het blokje wat je krijgt als je voor Idea sketch kiest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Welk "blokje?"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LunaTempesta
'Dit' blokje ;). Hier kan je iets schrijven wat je vervolgens naar een lijstje stuurt met sketches van het geen wat je hebt geschreven. Helaas moet ik hier alles in het Frans doen, en dat wil ik graag veranderen. Afbeeldingslocatie: http://itersnews.com/wp-content/uploads/2012/09/Samsung_Galaxy-Note-2_Seoul_20120926_004-735x490.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij werkt ideeënnote ook niet in het NL. Wel in het Engels. Misschien is dit nu nog niet maar komt dit nog met een update?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sfoekema
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 13-09 15:48
Verwijderd schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 16:41:
Bij mij werkt ideeënnote ook niet in het NL. Wel in het Engels. Misschien is dit nu nog niet maar komt dit nog met een update?
ik heb het zelfde probleem gehad,het blijkt dat dit om ''internationale'' toestellen gaat. controleer eerst je CSC door in de dailer *#1234# te typen. Bij mij betrof de CSC een zwitserse versie. Op geen enkele manier kreeg ik het voor mekaar om de s-pen met nl taal ondersteuning te gebruiken, wel in combinatie met engels.

Uiteindelijk heb ik mijn toestel geroot en een originele NL samsung rom er op gezet, als ik nu controleer met *#1234# zie ik inderdaad de nederlandse CSC code staan tw.N7100PHNALJ1 (PHN staat voor nederlands)

nu werkt alles naar behoren ;) , ik ben er niet zeker van of updates via OTA nog werken. Kies ziet nog wel dat het een AUT (zwitsers) toesteltype is, maar in de telefoon zelf kan ik daar niks over terugvinden.

succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien een hele domme vraag maar ik irriteer me er al de hele dag aan, ik heb een soort half ronde blauwe knop in mijn beeldscherm staan die ik met geen mogelijkheid wegkrijg, als ik er op druk dan klapt er een venster open waar een aantal apps in staan berichten chrome gmail etc. Kan iemand me hiermee helpen? 3 berichten eerder staat er op dat scherm aan de linkerkant dat knopje wat ik bedoel

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 11-10-2012 18:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sfoekema schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 16:59:
[...]

ik heb het zelfde probleem gehad,het blijkt dat dit om ''internationale'' toestellen gaat. controleer eerst je CSC door in de dailer *#1234# te typen. Bij mij betrof de CSC een zwitserse versie. Op geen enkele manier kreeg ik het voor mekaar om de s-pen met nl taal ondersteuning te gebruiken, wel in combinatie met engels.

Uiteindelijk heb ik mijn toestel geroot en een originele NL samsung rom er op gezet, als ik nu controleer met *#1234# zie ik inderdaad de nederlandse CSC code staan tw.N7100PHNALJ1 (PHN staat voor nederlands)

nu werkt alles naar behoren ;) , ik ben er niet zeker van of updates via OTA nog werken. Kies ziet nog wel dat het een AUT (zwitsers) toesteltype is, maar in de telefoon zelf kan ik daar niks over terugvinden.

succes
Ik heb er phn staan maar Nederlands verstaat hij niet

Ik heb er phn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hakki
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 21:27
Verwijderd schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 17:58:
Misschien een hele domme vraag maar ik irriteer me er al de hele dag aan, ik heb een soort half ronde blauwe knop in mijn beeldscherm staan die ik met geen mogelijkheid wegkrijg, als ik er op druk dan klapt er een venster open waar een aantal apps in staan berichten chrome gmail etc. Kan iemand me hiermee helpen? 3 berichten eerder staat er op dat scherm aan de linkerkant dat knopje wat ik bedoel
de vorige toets lang ingedrukt blijven houden en het gaat weer weg..
Dient voor multitasken en 2 apps op hetzelfde moment te gebruiken.. kijk eens op youtube!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LunaTempesta
Handig, een app 'speciaal' voor de note 2. Google Play: GALAXY Note II User's Digest

'If you want to use the Galaxy Note II more effectively, Download the free interactive “User’s Digest” to learn how to enjoy smart all the amazing features in your Samsung GALAXY Note II. This application aims to provide helpful instructions for a variety of Galaxy Note II functions and features.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwaza
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 02-03-2023

kwaza

http://dogepool.nl

Vanavond hem eens rooten en die Perseus-kernel proberen...

http://dogepool.nl DogePool P2Pool voor Dogecoin!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hakki schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 18:31:
[...]

de vorige toets lang ingedrukt blijven houden en het gaat weer weg..
Dient voor multitasken en 2 apps op hetzelfde moment te gebruiken.. kijk eens op youtube!
Top bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LunaTempesta schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 18:33:
Handig, een app 'speciaal' voor de note 2. Google Play: GALAXY Note II User's Digest

'If you want to use the Galaxy Note II more effectively, Download the free interactive “User’s Digest” to learn how to enjoy smart all the amazing features in your Samsung GALAXY Note II. This application aims to provide helpful instructions for a variety of Galaxy Note II functions and features.'
Goeie tip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickt35
  • Nu online
[...]

succes
Rooten was niet nodig geweest. Originele samsung firmware kan je zo flashen met Odin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

succes
Hij zegt bij mij het volgende:

Version:

AP: N7100XXALJ1

CP: N7100XXALIH

CSC : N7100XAALJ1

Heb mijn Note II van Phoneshop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xburchartz
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 04-09 14:55
Vraagje over het gebruik van de s-pen: is het handig om handgeschreven notities te maken? Ter vergelijking: Voor mijn iPad had ik een dure pen van Wacom gekocht, maar notities zijn zo'n drama dat ik gewoon weer met pen en papier naar meetings ga.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sfoekema
Verwijderd schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 19:33:
[...]

Hij zegt bij mij het volgende:

Version:

AP: N7100XXALJ1

CP: N7100XXALIH

CSC : N7100XAALJ1

Heb mijn Note II van Phoneshop
N7100OXAALJ1 betreft een Franse rom. Dit kan best de oorzaak zijn dat de handschrift herkenning niet juist werkt. Ik raad je aan om de officiële Nederlandse rom te installeren. Voor mij was dat de oplossing. Echter had Ik en Zwitserse rom. Voor meer info verwijs ik je naar xda-developers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwaza

kwaza

Batterij valt me toch een beetje tegen (t.o.v. N1). |:(
Heb nèt de kaap van 24u bereikt met 2,5u scherm aan... Achja, misschien moet die batterij eerst nog 'wennen' ofzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickt35
  • Nu online
kwaza schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 20:52:
Batterij valt me toch een beetje tegen (t.o.v. N1). |:(
Heb nèt de kaap van 24u bereikt met 2,5u scherm aan... Achja, misschien moet die batterij eerst nog 'wennen' ofzo...
En hoeveel percentage heeft je accu nu nog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwaza

kwaza

patrickt35 schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 20:56:
[...]

En hoeveel percentage heeft je accu nu nog?
4%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickt35
  • Nu online
Mijn accu gaat nu 15 uur mee na de laatste keer opladen, en heeft nog een capaciteit van 5%.
Scherm is 48% actief geweest....dus vind ik een behoorlijke prestatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hakki
  • Registratie: November 2008
patrickt35 schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 21:47:
Mijn accu gaat nu 15 uur mee na de laatste keer opladen, en heeft nog een capaciteit van 5%.
Klik eens op de regel met je scherm en kan je ons zeggen welke tijd er staat bij "tijd aan"?
+ scherm instellingen helderheid? Auto? Laag? Hoog?

[ Voor 6% gewijzigd door Hakki op 11-10-2012 21:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sfoekema schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 20:34:
[...]

N7100OXAALJ1 betreft een Franse rom. Dit kan best de oorzaak zijn dat de handschrift herkenning niet juist werkt. Ik raad je aan om de officiële Nederlandse rom te installeren. Voor mij was dat de oplossing. Echter had Ik en Zwitserse rom. Voor meer info verwijs ik je naar xda-developers.
Mijn handschrift herkenning werkt gewoon goed in het Nederlands hoor. Waaraan kun je zien dat hij Frans is. Is er ergens een lijst te vinden,?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickt35
  • Nu online
Hakki schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 21:54:
[...]

Klik eens op de regel met je scherm en kan je ons zeggen welke tijd er staat bij "tijd aan"?
+ scherm instellingen helderheid? Auto? Laag? Hoog?
4 uur 45min....helderheid altijd maximaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 22:41:
[...]

Mijn handschrift herkenning werkt gewoon goed in het Nederlands hoor. Waaraan kun je zien dat hij Frans is. Is er ergens een lijst te vinden,?
Het probleem doet zich ook alleen voor bij ideeenschets. Anders nergens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LunaTempesta
Hmm dan zal het wel iets zijn wat bij de meeste (iedereen?) voorkomt die hem uit het 'buitenland' heeft. Wel een beetje gek dat je de input kan veranderen, maar dat het geen invloed heeft bij de idea sketch. Overigens wel echt een leuke functie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sfoekema
Verwijderd schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 23:07:
[...]

Het probleem doet zich ook alleen voor bij ideeenschets. Anders nergens
Zojuist nog even met ideeën schets getest. Maar werkt bij mij prima. Op www.sammobile.com kun je een overzicht krijgen van alle beschikbare roms met bijbehorende land codes. persoonlijk vind ik de "doorlopende invoer" op het toetsenbord met de s-pen het beste werken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickt35
  • Nu online
Gewoon Odin3 v1.85 downloaden, usb drivers installeren(KIES installeren is voldoende). Hierna eventjes registreren op sammobile en de laatste NL firmware downloaden.
Middels Odin staat de NL versie er binnen 5 minuten op, en je bent niets kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

patrickt35 schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 23:40:
Gewoon Odin3 v1.85 downloaden, usb drivers installeren(KIES installeren is voldoende). Hierna eventjes registreren op sammobile en de laatste NL firmware downloaden.
Nederlandse als de rom die ik nu heb kan volgens mij niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Werkt Google Now bij jullie ook niet? Tenminste ik krijg alleen een zoekopdracht te zien wanneer ik iets vraag aan '' Google''. Het maakt niet uit of ik m op Engels of Nederlands heb staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fanSte
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 20-12-2023
Ik heb 3 vraagjes:

- Hoe kan ik in de functie multiview apps toevoegen? Ik gebruik voor berichten namelijk alleen Whatsapp, en niet de standaard berichten app.

- Klopt het dat de SPRAAK functie in Google Now niet in het Nederlands kan? Dus dat ik vraag of het gaat regenen, en dat ik in SPRAAK antwoord terug krijg, en dus niet in text.

- De video thumbnail animatie preview in de Gallery speelt niet af. Hoe kan ik dit aan zetten? Zie de volgende video:

[ Voor 23% gewijzigd door fanSte op 12-10-2012 01:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bilderbeek
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-09 14:40
xburchartz schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 20:19:
Vraagje over het gebruik van de s-pen: is het handig om handgeschreven notities te maken? Ter vergelijking: Voor mijn iPad had ik een dure pen van Wacom gekocht, maar notities zijn zo'n drama dat ik gewoon weer met pen en papier naar meetings ga.
De Note II heeft Wacom-raster ingebouwd, zodat je 1024 drukpunten hebt. Dat is nogal een verschil met een capacitieve stylus op een ipad.

Of aantekeningen ermee maken echt fijn werkt ligt eraan of je houdt van schrijven op (toch wel) klein vlakje. Voor uitgebreide notities lijkt een A4-blok mij toch nog het handigste. (Of, koop een Note 10.1 om wat meer schrijfoppervlak te krijgen;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaKiwiNL
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15:30

NinjaKiwiNL

Xbox Tag - NinjaKiwiNL

Wat een prachtig toestel, heb hem nu sinds Woensdag, en had hem direct in de lader gedaan. Toen die vol was heb ik er flink mee zitten spelen en is de accu na 1d 5h 2m op 4%. Ik had toen veel:

-Internet
-Apps installeren/downloaden van kaarten voor navigatie
-Gamen
-Film kijken
-1 1/2 uur torrent gedownload (kijken of dat beetje werkte, voor de rest redelijk zinloos :P )
-Mailen & bellen & sms/whatsapp
-Tekeningen gemaakt (met de stylus)

Kortom flink gebruikt. Was zelf erg onder de indruk van de prestaties! Scherm heeft op helft van de helderheid gestaan en in totaal 5h 42m aangestaan. Ook merkte ik dat Google Now flink data slurpte (30Mb) met kaarten ophalen voor naar huis komen terwijl ik al thuis was met verkeersinformatie (lol) In de nacht van woensdag op donderdag 10% batterij hierdoor kwijt. De snelheid van het toestel is echt geweldig. Hiervoor veel andere android toestellen gehad, maar altijd lagg en traagheid waar ik gek van werd, dat is bij dit toestel totaal niet zo, echt heerlijk!

Edit: Wat me wel opvalt met CPUspy dat 1600MHz wel redelijk veel gebruikt wordt. Boven 800MHz is 1600 het meest gebruikt, dit terwijl ik niet veel echt zware Apps gebruikt heb.

[ Voor 8% gewijzigd door NinjaKiwiNL op 12-10-2012 09:34 ]

| Canon EOS R | Canon 24-70mm F2.8L | Canon 85mm f1.2 | Laowa 100mm f2.8 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:38
Logisch dat hij snel is, betere specs zijn er haast niet.

Bedenk je ook nog eens dat je accu de eerste week nog aan kracht wint :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DingieM
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21:02
Hmmm het begint steeds meer te kriebelen.

16 November a.s. mag ik gaan verlengen, of ik stap over op los toestel en PrePaid en koop er volgende week eentje...

Wat is toch dat verhaal van niet-NL versies? Zijn dat uiteindelijk imports?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DingieM schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 09:54:

16 November a.s. mag ik gaan verlengen, of ik stap over op los toestel en PrePaid en koop er volgende week eentje...

Ik heb hem van smartphoneshop en standaard nederlands

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:38
DingieM schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 09:54:

de goedkope tokos als Belsimpel en Studentmobiel hebben vaak "grijze" import uit Polen en Griekenland.

Voor je garantie maakt het niet uit, maar je hebt wel kans op geklooi met updates.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
fanste schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 01:35:
Ik heb 3 vraagjes:

- Hoe kan ik in de functie multiview apps toevoegen? Ik gebruik voor berichten namelijk alleen Whatsapp, en niet de standaard berichten app.
WhatsApp ondersteunt nog geen windowed mode
- Klopt het dat de SPRAAK functie in Google Now niet in het Nederlands kan? Dus dat ik vraag of het gaat regenen, en dat ik in SPRAAK antwoord terug krijg, en dus niet in text.
geen idee
- De video thumbnail animatie preview in de Gallery speelt niet af. Hoe kan ik dit aan zetten? Zie de volgende video:
Ik denk dat je naar net een ander venster kijkt in de gallery, wat je hier ziet is de thumbnailpreview in de videospeler zelf.
[video]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08-09 10:22
Pfoe! Ik heb opeens een koper voor mijn Iphone 4S, vanavond verkoop ik hem al! Ik twijfel echter nog enorm tussen de S3 en de Note II. Choices choices...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickt35
  • Nu online
-TheNose- schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 11:26:
Pfoe! Ik heb opeens een koper voor mijn Iphone 4S, vanavond verkoop ik hem al! Ik twijfel echter nog enorm tussen de S3 en de Note II. Choices choices...
Note2....en maak je niet druk over de grootte van het scherm, want dat ben je heel vlug gewend. Elk toestel wat ik nu in mijn handen heb, voelt klein en miezerig aan....zelfs de HOX van mijn vriendin 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Is de agenda app van samsung trouwens echt zo slecht als dat ze bij the Verge beweren?

Ik ben altijd een enorm fan van Vanilla Android, maar snap dat ik met de Note 2 aan Samsung apps vast zit door de pen (geen probleem verder, ze maken niet bepaald slechte software en Google's eigen apps zitten ook niet zonder fouten). Zijn er hier nog meer voormalig Vanilla Android gebruikers die nu aan de TouchWiz zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-TheNose- schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 11:54:
Is de agenda app van samsung trouwens echt zo slecht als dat ze bij the Verge beweren?

Ik ben altijd een enorm fan van Vanilla Android, maar snap dat ik met de Note 2 aan Samsung apps vast zit door de pen (geen probleem verder, ze maken niet bepaald slechte software en Google's eigen apps zitten ook niet zonder fouten). Zijn er hier nog meer voormalig Vanilla Android gebruikers die nu aan de TouchWiz zitten?
Ik vind hem niet slecht. Misschien zelfs wel mooier als de standaard kalender app. Smaken verschillen natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hem een vraag over het geluid wanneer je een foto maakt. Mijn toestel staat stil en geluid uit en toch als ik een foto maak hoor ik een sluitergeluid. Op mijn S2 kon ik dat uitzetten, maar op de Note II kan ik dat niet vinden bij de camera instellingen?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dedoi
  • Registratie: Mei 2009
daar heb ik ook last van ik heb vanalles geprobeerd :(
Verwijderd schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 01:18:
Werkt Google Now bij jullie ook niet? Tenminste ik krijg alleen een zoekopdracht te zien wanneer ik iets vraag aan '' Google''. Het maakt niet uit of ik m op Engels of Nederlands heb staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 12:13:
Ik hem een vraag over het geluid wanneer je een foto maakt. Mijn toestel staat stil en geluid uit en toch als ik een foto maak hoor ik een sluitergeluid. Op mijn S2 kon ik dat uitzetten, maar op de Note II kan ik dat niet vinden bij de camera instellingen?!
Het meldingenscherm naar beneden swipen, daar staat dan als het goed is "stil" met een mutesymbool, die even ingedrukt houden zodat het instellingenmenu verschijnt, daar Volume openen. Daar staat dan waarschijnlijk een van de schuifjes niet helemaal links.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pagani schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 13:03:
[...]

Het meldingenscherm naar beneden swipen, daar staat dan als het goed is "stil" met een mutesymbool, die even ingedrukt houden zodat het instellingenmenu verschijnt, daar Volume openen. Daar staat dan waarschijnlijk een van de schuifjes niet helemaal links.
Ze staan allemaal helemaal naar links. Snap er niks van. Ook het geluid bij scherpstellen hoor je nog! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaKiwiNL
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15:30

NinjaKiwiNL

Xbox Tag - NinjaKiwiNL

dedoi schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 12:36:
daar heb ik ook last van ik heb vanalles geprobeerd :(

[...]
Wil je hebben dat ze kan spreken moet je de taal van je telefoon in het Engels (US) zetten. Maar dan nog vind ik dat ze niet bar veel zegt, geeft vaak toch zoekresultaten.

| Canon EOS R | Canon 24-70mm F2.8L | Canon 85mm f1.2 | Laowa 100mm f2.8 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djuroen
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13-09 18:06
Maak je niet druk: Je gaat er geen spijt van krijgen als je de Note II neemt.
Ik heb mijn iPhone 4S ook verkocht, en heb sinds gisteren de Note II binnen.
Ik ben verbaasd over hoe snel je aan dat grote (prachtige) scherm went...
En zoveel functies op de Note II: no more iPhone 4 me 4 sure!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 5arcastro
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 14-10-2021
[

[ Voor 99% gewijzigd door 5arcastro op 12-10-2012 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 5arcastro
Dat noemen ze een eerste wereld probleem :9 . Geniet van dat soort kopzorgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudios
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-09 12:01

Rudios

Lost in space?

Vandaag het scherm van mijn N1 vergeleken met de N2.
Conclusie: het scherm van de N2 is beduidend beter, niet zozeer kwa scherpte - want dat is redelijk gelijk gebleven - maar vooral kwa 'punch' en contrast. Wit is veel witter en het ziet er allemaal wat levendiger uit. Het scherm van mijn N1 ziet er groensig uit en dat heeft de N2 absoluut niet meer. Ik heb wel getest op de 'natural' stand, de standaard stand vind ik op beide toestellen niet om aan te zien, groen is gifgroen en oranje is fluoriserend oranje :r Al met al een mooi toestel, al zou ik persoonlijk wachten op de zwarte versie, ik vind dat grijs metallic wel erg 'bling bling' uitzien.

Whole lot of stars ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Begint hier ook wel een beetje te kriebelen om een Note2 te halen en de HTC One X te verkopen.
Ben alleen een beetje huiverig voor de resolutie op 5,5", de HOX heeft dat op 4,7" namelijk.

Iemand een idee waar ik het toestel gewoon kan gaan kopen voor een redelijke prijs?
(Morgen bv)

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Djuroen schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 13:20:
[...]

Nice! Ook een ex Iphone gebruiker dus. Ik heb hem net gehaald (de Note II), ligt nu aan de lader. O+
Donstil schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 14:00:
Begint hier ook wel een beetje te kriebelen om een Note2 te halen en de HTC One X te verkopen.
Ben alleen een beetje huiverig voor de resolutie op 5,5", de HOX heeft dat op 4,7" namelijk.

Iemand een idee waar ik het toestel gewoon kan gaan kopen voor een redelijke prijs?
(Morgen bv)
Ik heb hem bij Alternate gehaald, beide kleuren op voorraad voor 639.

Iemand al mooie hoesjes gevonden? Wil dit juweeltje wel goed beschermen aangezien het een halve tablet is.

[ Voor 36% gewijzigd door -TheNose- op 12-10-2012 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arvid1968
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 18:48
Djuroen schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 13:20:
[...]

Hier ook overgestapt van iphone 4s naar note 2. bevalt me super. goede keus :-):-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Allemaal terug naar de droid! nice! Ik heb 6mnd IOS gebruikt en wil echt niets anders meer dan android. Android heeft zijn nukken, maar IOS voelt op 1 of andere manier verouderd aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
-TheNose- schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 14:35:
Ik heb hem bij Alternate gehaald, beide kleuren op voorraad voor 639.

Iemand al mooie hoesjes gevonden? Wil dit juweeltje wel goed beschermen aangezien het een halve tablet is.
Thnx voor de tip, dat is hier vlakbij.

Ik twijfel alleen nog over de resolutie vanaf mijn HTC One X. Kan daar online niet echt ervaringen over vinden (Mensen die van een HTC ONE X naar een Note 2 zijn overgestapt).

Scherm formaat lijkt me super verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LunaTempesta
@ The Nose - Ik weet niet precies waar je naar op zoek bent, maar zoals je zelf ook al zegt. Het is een 'halve' tablet. Het leek me zelf makkelijk om voor thuis gebruik (Of mensen op kantoor etc) een cover te nemen waarbij je de telefoon schuin kan neerzetten. Er zijn al een aantal van deze op ebay te vinden, ze verschillen allemaal maar het komt hier op neer. Afbeeldingslocatie: http://i1233.photobucket.com/albums/ff390/597643610/0902/KLD-hua-N7100-04.jpg

Verder is voor casual gebruik een orginele flipcover van samsung denk ik het handigste. Zijn alleen wat aan de prijzige kant ivm het systeem dat in de back cover zit gebouwd.

En het is idd leuk om te lezen dat er een aantal mensen overstappen. Ik zat zelf ook te twijfelen tussen een note 2 of misschien toch een iphone, gezien ik richting een mac book wil gaan. Maar het iOS ziet er zo enorm saai uit, het spreekt mij gewoon niet aan. En uiteindelijk vind ik 4inch te klein. Vond zelfs mn 4.3' sensation klein. Toevallig een broer die de iphone 5 heeft, maar inmiddels heeft hij em al 3 keer moeten inruilen omdat er ergens wel weer een miniscuul fabrieksfoutje zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanook
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22:39

sanook

_/-\o_

Zijn er mensen die de Note of Note 2 in hun broekzak hebben ? En kun je dan nog normaal gaan zitten of moet je je telefoon uit je broek halen ? (Als er sowieso nog plaats is naast die rol pepermunt :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudios
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-09 12:01

Rudios

Lost in space?

Donstil schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 15:10:
[...]

Thnx voor de tip, dat is hier vlakbij.

Ik twijfel alleen nog over de resolutie vanaf mijn HTC One X. Kan daar online niet echt ervaringen over vinden (Mensen die van een HTC ONE X naar een Note 2 zijn overgestapt).

Scherm formaat lijkt me super verder.
Daar ga je dan gewoon op achteruit, de HTC One X heeft gewoon een mooier scherm, ik heb de HOX ook gehad. Hogere DPI en de kleuren van een IPS scherm zijn gewoon echt beter, meer natuurgetrouw. Enigste waar de Note 2 zal winnen is grootte en op zijn zwartwaarde, zwart is 'zwarter' dan op de HOX.

[ Voor 3% gewijzigd door Rudios op 12-10-2012 15:51 ]

Whole lot of stars ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sanook schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 15:45:
Zijn er mensen die de Note of Note 2 in hun broekzak hebben ? En kun je dan nog normaal gaan zitten of moet je je telefoon uit je broek halen ? (Als er sowieso nog plaats is naast die rol pepermunt :+ )
Bij mij pas de Note 2 prima in mijn broekzak en kan ik nog gewoon zitten of fietsen. De Note 2 uit de broekzak halen is wel wat lastiger. Je zult je been dan iets moeten strekken.

Het ligt natuurlijk ook aan de broek. De ene broek heeft een grotere broekzak dan de andere broek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickt35
  • Nu online
Goed nieuws:
Nu CF-root van Chainfire:

[ Voor 27% gewijzigd door patrickt35 op 12-10-2012 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 16:23:
[...]

Bij mij pas de Note 2 prima in mijn broekzak en kan ik nog gewoon zitten of fietsen. De Note 2 uit de broekzak halen is wel wat lastiger. Je zult je been dan iets moeten strekken.

Het ligt natuurlijk ook aan de broek. De ene broek heeft een grotere broekzak dan de andere broek.

Ik heb aan mijn vrouw gevraagd om mijn 3 jeansbroeken en 3 costuumbroeken te verdiepen met 5 cm. Nu nog wachten op mijn Note 2.... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 5arcastro
zittend je telefoon pakken is altijd een drama. Mijn 3gs met rubber hoesje pak ik al met moeite. maar voor de note 2 heb ik de extra moeite wel over :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• no00waa
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 05-09 16:59
patrickt35 schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 21:47:
hmmm ik zit nu (eerste keer opgeladen) op 20h 35m en scherm 37%, nog 29% batterij.
Dat is dus wel goed neem ik aan?

Iemand anders trouwens ook het "probleem" dat je met de Apex launcher haperingen ziet af en toe?
Met een transition effect in de drawer (tablet, cube in bv.) in landscape mode zie je duidelijk haperingen als je scrolt, iemand die dit ook ziet? Ook de samsung gallery is niet helemaal vloeiend soms bij 50+ foto's...
wel vaag met een 1.6ghz quadcore?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Rudios schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 15:49:
[...]

Daar ga je dan gewoon op achteruit, de HTC One X heeft gewoon een mooier scherm, ik heb de HOX ook gehad. Hogere DPI en de kleuren van een IPS scherm zijn gewoon echt beter, meer natuurgetrouw. Enigste waar de Note 2 zal winnen is grootte en op zijn zwartwaarde, zwart is 'zwarter' dan op de HOX.
Ja dat leek mij ook wel idd, ik ga hem toch maar eens ergens bekijken voor ik hem aanschaf bij een webshop.

Thnx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
LunaTempesta schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 15:13:
@ The Nose - Ik weet niet precies waar je naar op zoek bent, maar zoals je zelf ook al zegt. Het is een 'halve' tablet. Het leek me zelf makkelijk om voor thuis gebruik (Of mensen op kantoor etc) een cover te nemen waarbij je de telefoon schuin kan neerzetten. Er zijn al een aantal van deze op ebay te vinden, ze verschillen allemaal maar het komt hier op neer. [afbeelding]

Verder is voor casual gebruik een orginele flipcover van samsung denk ik het handigste. Zijn alleen wat aan de prijzige kant ivm het systeem dat in de back cover zit gebouwd.

En het is idd leuk om te lezen dat er een aantal mensen overstappen. Ik zat zelf ook te twijfelen tussen een note 2 of misschien toch een iphone, gezien ik richting een mac book wil gaan. Maar het iOS ziet er zo enorm saai uit, het spreekt mij gewoon niet aan. En uiteindelijk vind ik 4inch te klein. Vond zelfs mn 4.3' sensation klein. Toevallig een broer die de iphone 5 heeft, maar inmiddels heeft hij em al 3 keer moeten inruilen omdat er ergens wel weer een miniscuul fabrieksfoutje zat.
Die originele flipcover vind ik wel wat idd, weet alleen niet waar ze hem verkopen. Een mooie pouch is ook prima hoor.
Ik ben trouwens een fervent Macbook pro gebruiker en dat gaat perfect met een Android phone hoor. Icloud is nou niet echt fantastisch hoor dat je daar een Iphone voor moet halen. Ik heb al vanaf een HTC Desire Android gebruikt en was na mijn Google Nexus overgestapt op de Iphone 4S, maar IOS is idd gewoon te saai als je van Android (en Google) houd.

Mijn Note 2 past prima in mijn broekzak, ik voel hem zelfs een stuk minder zitten omdat hij dunner is dan de Iphone en minder harde randen heeft.

[ Voor 15% gewijzigd door -TheNose- op 12-10-2012 21:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-TheNose- schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 21:28:
[...]

Die originele flipcover vind ik wel wat idd, weet alleen niet waar ze hem verkopen etc .....
Smartphoneshop.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paradise
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Ik heb 'm vanmiddag gekocht bij Belcompany icm een nieuwe Vodafone abonnement.

Eerste indrukken:
- Snel: ik was een SGS2 gewend; maar deze gaat echt hard.
- Groot: Hij is reusachtig. Nou ben ik niet vies van grote telefoons (had ook ooit een Sony Ericsson S700); maar ik kan me goed voorstellen dat er een groep mensen is die 'm veel te groot vindt.
- S-pen werkt als een trein. Alhoewel ik betwijfel of ik het heel veel ga gebruiken, heeft het wel zeker toegevoegde waarde.
- 2GB RAM is echt een verademing. De 1GB van de SGS2 was aan de krappe kant, alhoewel het meestal wel uit kon. 2GB geeft veel meer ademruimte.
- Scherm is naar mijn maatstaven erg goed. Nogmaals; vanaf een SGS2 top, maar vast ook toestellen met betere schermen te krijgen. Helderheid gaat niet zo hoog (zoals bekend), maar volgens mij goed genoeg.
- Zoals gezegd; die micro-USB kabel hadden ze weg kunnen laten, wat een onding. Valt om de haverklap uit 't toestel.
- Op m'n SGS2 flashte ik dagelijks nieuwe ROM's, nu gaat dat met deze moeilijk worden omdat er geen CyanogenMod voor ontwikkeld wordt, maar ik voel ook al meteen de behoefte niet meer. Hoor goede verhalen over de batterij & de snelheid is super. Daarnaast vind ik dat Samsung degelijke en stabiele apps heeft meegeleverd die meerwaarde leveren.

Tot zover zeker tevreden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seejay
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 17:12
Mijn galaxy note II is stuk gegaan. Er zit nu een beveiliging op, die ik niet meer kan weghalen. Ik bezocht de beveiligde webpagina van mijn werk, waarna ik een veeg-code moest verzinnen. Nu vind ik dit niet fijn.

Nu is de optie om code-loos mijn telefoon te gebruiken NIET MEER BESCHIKBAAR.
er staat:

"Uitgeschakeld door beheerder, coderingsbeleid of opslag aanmeldingsgegevens"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Daar hebben ze alleen die Krussel 4XL...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LunaTempesta
De witte flip cover staat op ebay voor een mooie prijs van 23$. Andere kleuren ook nog niet kunnen vinden. Mobilefun.nl krijgt er een aantal binnen over 3+ weken. Maar dan betaal je ook lekker 37euro..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-TheNose- schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 22:19:
[...]

Daar hebben ze alleen die Krussel 4XL...
Nee hoor, kijk bij cases, Samsung, maar note 2

http://www.smartphoneshop...e-2-flip-cover-white.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LunaTempesta
Ik heb zelf nog nooit eerder een cover gebruikt moet ik eerlijk zeggen. De HTC sensation was bijna net zo sterk als een oude nokia. Maar zijn de 'Pouches' wel handig? Dan zit je toch iedere keer met 2 losse dingen, telefoon en pouch. Vind hem ook wel aan de duren kant.

Zelf inmiddels al 2 hoesjes besteld via ebay. http://bsj00213.cafe24.co...G/MOLANG_Galaxy_Note2.jpg Deze munt groene omdat het kan =P. - En deze voor het gemak thuis aan het bureau http://cdn.strame.com/ist...815e74c73afbbc368944d.jpg

Vooral het laatst genoemde koste niks.. nouja 8 euro.

[ Voor 12% gewijzigd door LunaTempesta op 12-10-2012 23:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
LunaTempesta schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 23:05:
Ik heb zelf nog nooit eerder een cover gebruikt moet ik eerlijk zeggen. De HTC sensation was bijna net zo sterk als een oude nokia. Maar zijn de 'Pouches' wel handig? Dan zit je toch iedere keer met 2 losse dingen, telefoon en pouch. Vind hem ook wel aan de duren kant.

Zelf inmiddels al 2 hoesjes besteld via ebay. http://bsj00213.cafe24.co...G/MOLANG_Galaxy_Note2.jpg Deze munt groene omdat het kan =P. - En deze voor het gemak thuis aan het bureau http://cdn.strame.com/ist...815e74c73afbbc368944d.jpg

Tsja, misschien is zo'n flipcover wel het enige logische om eromheen te doen, had Samsung ook mee kunnen leveren natuurlijk. Dacht ook aan zo'n wallet cover, zodat je ook wat pasjes mee kunt nemen en zo, maar ik heb zo'n shitload aan pasjes, dat wordt niks. :P
Pielframa gaat ook met cases komen.
Choices choices...

Is er hier iemand die die originele Samsung flipcover heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoomSmurf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13-06 16:50

BoomSmurf

Am-Ende!

Re: flipcover - het ligt er een beetje aan hoe je hem gebruikt.

Ik had op de Note1 de officiele flipcover (daar zat 'ie er wel bij - ik herinner me nog dat ik de doos openmaakte en "briljant!" dacht) en dat vond ik ontzettend handig. Het was echter m'n werkmobiel die altijd in de binnenzak van m'n jas(je) zat. Daar werd niet erg veel mee gebeld maar ik gebruikte hem veel als notitieblok. Op die manier is die flipcover top.

Nu had ik de flipcover ook op mijn S3, die normaliter in mijn broekzak zit en waar erg veel mee gebeld wordt. Daarop vond ik hem mateloos irritant, en is dus ook snel exit gegaan :)

[ Voor 5% gewijzigd door BoomSmurf op 12-10-2012 23:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LunaTempesta
Ja dat heb ik ook een beetje. Ik gebruik mn mobiel zoveel dat ik een cover altijd meer als een last heb gezien. En nu bij de note 2, wat al een vrij groot log toestel is, maak je hem natuurlijk alleen maar logger.
Voor gebruik thuis vind ik het niet erg, maar ik zal moeten kijken hoe ik het ga doen als ik weg ga.
De officiele flipcover heeft het voordeel dat hij gewoon in de achterkant zit 'gebouwd' en je dus alleen een dun plakje stof op de voorkant krijgt. Maar ik vind 30euro+ toch wel erg duur momenteel. Misschien later.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max3D
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
LunaTempesta schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 23:05:

The ArtsOfTerror zal nooit meer hetzelfde zijn nu ik me die terror voorstel met een mint groen konijntje op de Note :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LunaTempesta
Als ik mijn profielnaam kon wijzigen had ik dat allang gedaan, ha ha. Maar helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ettepet
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 06-05 13:01
LunaTempesta schreef op zaterdag 13 oktober 2012 @ 10:14:
Als ik mijn profielnaam kon wijzigen had ik dat allang gedaan, ha ha. Maar helaas.
Volgens mij kun je zo een verzoek indienen bij 'het management' hier en is je naam in een mum gewijzigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrick56
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20-05 19:15
kan er mijn iemand een goede backup app aanbevelen voor de note 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoenix_the_II
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 15-12-2020
patrick56 schreef op zaterdag 13 oktober 2012 @ 12:37:
kan er mijn iemand een goede backup app aanbevelen voor de note 2
Clockwork Recovery Mod

Te vinden: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1901196

[ Voor 14% gewijzigd door Phoenix_the_II op 13-10-2012 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 5arcastro
wie weet wat de snelste manier is om al mijn contacten van mijn iphone 3gs zometeen op mijn note 2 te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LunaTempesta
patrickt35 schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 23:40:
Waarschijnlijk doe ik iets fout. Moet je telefoon hiervoor geroot zijn?
Ik krijg de error 'complete write operation failed'. Ik heb de nieuwste .md5 firmware van de sammobile gedownload. (Nederlandse N7100XXALJ1_N7100PHNALJ1_PHN).
Ik neem aan dat ik deze in de CSC moet plaatsen gezien het hierom ging?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

5arcastro schreef op zaterdag 13 oktober 2012 @ 13:50:
wie weet wat de snelste manier is om al mijn contacten van mijn iphone 3gs zometeen op mijn note 2 te zetten?
Ff Gmailaccount op iphone aanmaken denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xburchartz
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 04-09 14:55
Ik zou het zelf al vanuit je iPhone regelen. Heb je je hele note 2 nog niet voor nodig. Zorg dat je een google account hebt en verplaats al je contacten naar de google cloud en optimaliseer daar alvast al je contacten (www.google.com/contacts). Als je straks je Note2 installeert, komen al je contacten er automatisch op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 5arcastro
xburchartz schreef op zaterdag 13 oktober 2012 @ 14:21:
Ik zou het zelf al vanuit je iPhone regelen. Heb je je hele note 2 nog niet voor nodig. Zorg dat je een google account hebt en verplaats al je contacten naar de google cloud en optimaliseer daar alvast al je contacten (www.google.com/contacts). Als je straks je Note2 installeert, komen al je contacten er automatisch op.
Kijk! dat is nog eens handig. Beankt! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-09 02:10

sjaool

Every life should have 9 cats

LunaTempesta schreef op zaterdag 13 oktober 2012 @ 14:19:
[...]

Ik krijg de error 'complete write operation failed'. Ik heb de nieuwste .md5 firmware van de sammobile gedownload. (Nederlandse N7100XXALJ1_N7100PHNALJ1_PHN).
Waarom niet OTA updaten? De mijne heeft de laatste firmware automatisch op het toestel gezet. Niks met Odin te maken gehad.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand hier de Note 2 bij Algebeld.nl gekocht toevallig?

Was de service goed en zijn het toestellen met nederlandse landcode en rom erop, of buitenlandse modellen?

Alvast bedankt voor de reactie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LunaTempesta
sjaool schreef op zaterdag 13 oktober 2012 @ 14:46:
[...]

Waarom niet OTA updaten? De mijne heeft de laatste firmware automatisch op het toestel gezet. Niks met Odin te maken gehad.
Mijn telefoon is gewoon up to date. Maar de CSC die erop staat is frans, hierdoor is mijn Idea sketch in het frans. Dus met ik 'Chat' ipv kat schrijven om de sketches te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickt35
  • Nu online
LunaTempesta schreef op zaterdag 13 oktober 2012 @ 14:19:
[...]

Plaats je firmware in PDA
(En natuurlijk je telefoon opstarten in downloadmode>>volumedown...homebutton...powerbutton<<<<<)

[ Voor 9% gewijzigd door patrickt35 op 13-10-2012 16:25 ]

Pagina: 1 ... 6 ... 37 Laatste