Wat een prachtig toestel, heb hem nu sinds Woensdag, en had hem direct in de lader gedaan. Toen die vol was heb ik er flink mee zitten spelen en is de accu na 1d 5h 2m op 4%. Ik had toen veel:
-Internet
-Apps installeren/downloaden van kaarten voor navigatie
-Gamen
-Film kijken
-1 1/2 uur torrent gedownload (kijken of dat beetje werkte, voor de rest redelijk zinloos

)
-Mailen & bellen & sms/whatsapp
-Tekeningen gemaakt (met de stylus)
Kortom flink gebruikt. Was zelf erg onder de indruk van de prestaties! Scherm heeft op helft van de helderheid gestaan en in totaal 5h 42m aangestaan. Ook merkte ik dat Google Now flink data slurpte (30Mb) met kaarten ophalen voor naar huis komen terwijl ik al thuis was met verkeersinformatie (lol) In de nacht van woensdag op donderdag 10% batterij hierdoor kwijt. De snelheid van het toestel is echt geweldig. Hiervoor veel andere android toestellen gehad, maar altijd lagg en traagheid waar ik gek van werd, dat is bij dit toestel totaal niet zo, echt heerlijk!
Edit: Wat me wel opvalt met CPUspy dat 1600MHz wel redelijk veel gebruikt wordt. Boven 800MHz is 1600 het meest gebruikt, dit terwijl ik niet veel echt zware Apps gebruikt heb.
[
Voor 8% gewijzigd door
NinjaKiwiNL op 12-10-2012 09:34
]