Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Meerdere mensen via handyshop.de besteld? Hoelang moest je ongeveer wachten op de levering?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itarix
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11:44

itarix

404 soul not found

SteveV schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 14:04:
Iemand een idee of je bij de Vodafone winkels direct een microsim meekrijgt of dat deze besteld dient te worden?

Als ze hem niet hebben liggen laat ik de sim wel ergens knippen.
Een Galaxy Note II heeft toch nog een gewone simkaart? Waarom zou je een microsim willen hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SteveV
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-09 09:53

SteveV

Schtiefv Meister

Ik begreep uit eerdere reply`s dat er een microsim in ging? Vandaar mijn vraag.

*edit* de unboxing video`s laten ook een microsim zien.

[ Voor 27% gewijzigd door SteveV op 04-10-2012 21:50 ]

https://www.driven2shine.eu voor al uw auto detailing artikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpaceK33z
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 03-06 19:14

SpaceK33z

Webdeveloper

SteveV schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 21:49:
Ik begreep uit eerdere reply`s dat er een microsim in ging? Vandaar mijn vraag.
Hij heeft inderdaad de microsim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justice strike
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-08 09:26
Er komt waarschijnlijk een dual sim versie van de note 2. Dat zou erg interessant zijn!

http://www.phonesreview.c...2-with-dual-sim-on-cards/

[ Voor 34% gewijzigd door justice strike op 04-10-2012 21:53 ]

U can call me sir.... or justice as long as u bow down ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geckoo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-09 04:56

Geckoo

Good news, everyone!

das info van vorige maand en heb daarna er niks meer over gevonden...
in het artikel wordt ook gezegd dat het waarschijnlijk alleen voor de Chinese markt is.

zou hem wel graag willen hebben, makkelijk te combineren met mijn werk/prive telefoon

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10:25
Geckoo schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 22:42:
das info van vorige maand en heb daarna er niks meer over gevonden...
in het artikel wordt ook gezegd dat het waarschijnlijk alleen voor de Chinese markt is.

zou hem wel graag willen hebben, makkelijk te combineren met mijn werk/prive telefoon
Dit dus, zeer dikke kans dat het waarschijnlijk een TDMA/CDMA en GSM variant wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrackSlet
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19-08 11:56

CrackSlet

Professioneel Schillenboer

Heb hem gister bij Phoneshop de grijze/blauwe opgehaald. Ze hadden er 5 binnen gekregen en ik was klaarblijkelijk vroeg genoeg met reserveren (maandag). Gisteravond lekker de hele tijd mee zitten spelen, maar damn, wat is dit een chill apparaat!
Het scherm is echt fantastisch, chill groot en lekker kleurrijk. Misschien zal het niet 100% kleurgetrouw zijn, maar ik vind het erg mooi om naar te kijken. Mn s2 voelde gelijk klein aan toen ik die nog even vast had :P

Succes voor de mensen die er nog op aan het wachten zijn! Maar wees geduldig, het is de moeite waard! :*)

[ Voor 10% gewijzigd door CrackSlet op 05-10-2012 08:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CrackSlet schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 08:58:
Heb hem gister bij Phoneshop de grijze/blauwe opgehaald. Ze hadden er 5 binnen gekregen en ik was klaarblijkelijk vroeg genoeg met reserveren (maandag). Gisteravond lekker de hele tijd mee zitten spelen, maar damn, wat is dit een chill apparaat!
Het scherm is echt fantastisch, chill groot en lekker kleurrijk. Misschien zal het niet 100% kleurgetrouw zijn, maar ik vind het erg mooi om naar te kijken. Mn s2 voelde gelijk klein aan toen ik die nog even vast had :P

Succes voor de mensen die er nog op aan het wachten zijn! Maar wees geduldig, het is de moeite waard! :*)
Ik heb de grijze ook. Erg mooi. Gisteren 2 uur besteld bij smartphoneshop en zelfde dag 7 uur in huis. Binnen 5 uur!!! Wat een superapparaat. Iphone 4s gaat de handel in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CrackSlet schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 08:58:

Mooi! Hoe laat had je hem maandag besteld? Wat is het typenummer van de telefoon? GT-N7100TADPHN?

Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwaza
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 02-03-2023

kwaza

http://dogepool.nl

Dit weekend ga ik hem bestellen... Wel sterk hoe de prijs zo hard kan zakken in de eerste paar dagen... Kan me herinneren dat hij voor 799 in de pricewatch stond en nu al voor rond de 600 euro (dat is 25% minder |:( )

http://dogepool.nl DogePool P2Pool voor Dogecoin!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem besteld bij Vandenborre.be omdat de fysieke winkel vlak in de buurt is en ze bieden hem aan tegen een redelijk goeie prijs (649,99). Het spijtige is dat die nog steeds niet leverbaar is terwijl ze hem wel al enkele dagen hebben bij coolblue.be :-(

Mijn eerste smartphone ooit, ben een serieuze treinreiziger, dus de note 2 is echt perfect voor mijn noden :-)

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 05-10-2012 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwaza

kwaza

Verwijderd schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 11:04:
Ik heb hem besteld bij Vandenborre.be omdat de fysieke winkel vlak in de buurt is en ze bieden hem aan tegen een redelijk goeie prijs (649,99). Het spijtige is dat die nog steeds niet leverbaar is terwijl ze hem wel al enkele dagen hebben bij coolblue.be :-(

Mijn eerste smartphone ooit, ben een serieuze treinreiziger, dus de note 2 is echt perfect voor mijn noden :-)
Ouch... ik zie dat de levertijd op hun website nog >3 weken staat... Wel goede service bij Vandenborre, dat wel _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itarix
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11:44

itarix

404 soul not found

<verkeerde topic>

[ Voor 93% gewijzigd door itarix op 05-10-2012 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrackSlet

CrackSlet

Verwijderd schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 09:15:
[...]

Mooi! Hoe laat had je hem maandag besteld? Wat is het typenummer van de telefoon? GT-N7100TADPHN?

Thanks!
Ik heb even achter mn batterij gekeken, maar daar kan ik niets vinden. Als ik er om denk zal ik thuis nog even op de doos kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CrackSlet schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 11:38:
[...]

Ik heb even achter mn batterij gekeken, maar daar kan ik niets vinden. Als ik er om denk zal ik thuis nog even op de doos kijken.
Oké, alvast bedankt voor de moeite! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 22:26
Weet iemand hoe ik het synchroniseren met facebook uit kan zetten? Heb net al mijn account via instelling verwijderd. Net weer aangemeld bij facebook en nergens gesynchroniseerd en toch blijven de berichten binnen komen. De berichten wil ik alleen zien als ik zelf naar de applicatie ga. Dit moet toch wel kunnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ettepet
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 06-05 13:01
kwaza schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 09:37:
Dit weekend ga ik hem bestellen... Wel sterk hoe de prijs zo hard kan zakken in de eerste paar dagen... Kan me herinneren dat hij voor 799 in de pricewatch stond en nu al voor rond de 600 euro (dat is 25% minder |:( )
Dat was met de eerste Note ook. De Mediamarkt en anderen hielden lange tijd 699 euro aan als prijs. Bij het uitkomen was de prijs relatief laag bij een paar internetwinkels, vlak daarna stijgt ie weer een tijdje. Nu kopen heeft dus voordelen.

Heb net, ondanks dat het weer een 16GB versie is, een titanium-uitvoering besteld. Ik hoorde van een collega (die er net ook eentje besteld heeft) dat ze dinsdag weer verwacht worden bij hen.

[ Voor 24% gewijzigd door Ettepet op 05-10-2012 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Facebook app zelf openen, menuknop, instellingen, meldingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:20
Ettepet schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 13:14:
[...]

Dat was met de eerste Note ook. De Mediamarkt en anderen hielden lange tijd 699 euro aan als prijs. Bij het uitkomen was de prijs relatief laag bij een paar internetwinkels, vlak daarna stijgt ie weer een tijdje. Nu kopen heeft dus voordelen.

Heb net, ondanks dat het weer een 16GB versie is, een titanium-uitvoering besteld. Ik hoorde van een collega (die er net ook eentje besteld heeft) dat ze dinsdag weer verwacht worden bij hen.
dat is de adviesprijs en tot hij door groothandels wordt geleverd, weten die toko's de verkoopprijs nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ettepet
418O2 schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 13:29:
dat is de adviesprijs en tot hij door groothandels wordt geleverd, weten die toko's de verkoopprijs nog niet.
Klopt, maar in elk geval een deel van de winkels/filialen (zeker bij de MM) houdt daarna heel lang die adviesprijs aan, of gaat er "stoer" een paar tientjes onder zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hakki
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 16:21
Check this, batterijtest gsmarena: http://blog.gsmarena.com/...erfeed&utm_medium=twitter

Wel met korreltje zout te nemen natuurlijk:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max3D
  • Niet online
Hakki schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 16:03:
Check this, batterijtest gsmarena: http://blog.gsmarena.com/...erfeed&utm_medium=twitter

Wel met korreltje zout te nemen natuurlijk:)
Erg mooie cijfers en geen korrel zout nodig daar ze het systematisch vergelijken met alle andere telefoons. Niets is beter dan de Droid. iPhone 5 kan er niet eens aan tippen, terwijl het scherm van de Note toch veel groter is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou iemand die de Note II bij de Phoneshop heeft gekocht even willen kijken wat het typenummer is? Is dat: GT-N7100TADPHN? Staat op het doosje als het goed is ;)

Thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2day
  • Registratie: Augustus 2010
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 21:09:
Meerdere mensen via handyshop.de besteld? Hoelang moest je ongeveer wachten op de levering?
Vanavond bericht ontvangen dat de SGN II vandaag verzonden is.
Ik denk dat ik hem maandag ontvang

Iemnad al een Case Mate Barely There Case voor de SGN II gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrick56
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20-05 19:15
hello, waarom wil je dit weten, zijn er misschien verschillende types??

grtjs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Heb nu een 1 uur tethernet aan staan en de batterij is pas 5% afgenomen, unk! Mijn HTC was binnen 3 uur leeg, niet gek zo'n Note.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BenjaminvSoest
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 08-09 22:50
Heeft de galaxy note 2 eigenlijk swype?
Lijkt me echt geweldig met de s-pen, ik gebruik het nu al 2 jaar en vind het echt de fijnste manier van typen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• treative
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 03-09 19:39
max3D schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 20:17:
[...]

Erg mooie cijfers en geen korrel zout nodig daar ze het systematisch vergelijken met alle andere telefoons. Niets is beter dan de Droid. iPhone 5 kan er niet eens aan tippen, terwijl het scherm van de Note toch veel groter is.
De accu is ook groter.

Sig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

patrick56 schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 09:15:
hello, waarom wil je dit weten, zijn er misschien verschillende types??

grtjs
Ja er zijn verschillende versies. Soms per land of regio. Bijvoorbeeld een Duits toestel of internationaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 01:30
Deze telefoon lijkt me wel echt het ultieme monster!
Wat een kracht in zo'n klein ding.

Mijn abonnement loopt nog een half jaar, dus nog geen galaxy note II voor mij. Maar anders zou ik echt eerst in een winkel gaan testen of hij niet te groot is....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
BenjaminvSoest schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 09:42:
Heeft de galaxy note 2 eigenlijk swype?
Lijkt me echt geweldig met de s-pen, ik gebruik het nu al 2 jaar en vind het echt de fijnste manier van typen.
Jip, werkt prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpaceK33z

SpaceK33z

Webdeveloper

Ik heb denk ik wel een interessante bevinding gedaan.

Ik heb gemeten hoe snel de Note 2 in de praktijk oplaadt met de meegeleverde oplader (2A, 5V) en met een standaard oplader (1A, 5V).

De Samsung oplader laadt 0,93% per minuut op, wat dus betekend dat het 107,5 minuten duurt om hem volledig op te laden.
Een standaard oplader laadt 0,54% per minuut op, om hem dus van 0% tot 100% te krijgen duurt dus 185,2 minuten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickt35
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 18:11
SpaceK33z schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 11:46:
Ik heb denk ik wel een interessante bevinding gedaan.

Ik heb gemeten hoe snel de Note 2 in de praktijk oplaadt met de meegeleverde oplader (2A, 5V) en met een standaard oplader (1A, 5V).

De Samsung oplader laadt 0,93% per minuut op, wat dus betekend dat het 107,5 minuten duurt om hem volledig op te laden.
Een standaard oplader laadt 0,54% per minuut op, om hem dus van 0% tot 100% te krijgen duurt dus 185,2 minuten.
Ach...aangezien mijn nachtrust gemiddeld tussen de 6 en 8 uur duurt, maak ik me nooit zo druk hoelang hij erover doet om opgeladen te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meacount
  • Laatst online: 08-09 07:26
Hoi allemaal,

Ik heb een vraagje.
Als ik de Note 2 van een verlenging van een abonnoment (bijv. T-Mobile) koop, hoe zit dat dan met de update?
Zal ik de update van Samsung zonder problemen kunnen krijgen of is er een update die special voor een bepaalde provider is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi allemaal,

Ik heb wat vraagjes.
Ik wil de Note 2 aanschaffen bij PhoneShop maar ik begreep dat dit Franse toestellen zijn.

1) Maakt dit uit qua updates (dat ik deze later/eerder zal ontvangen) dan een NL/internationaal toestel?

2) Zijn dit internationale toestellen of daadwerkerkelijk Frans, idem hoe werkt dit met evt. garantie is dat simpelweg geregeld bij de europese samsung?

3) Ik zie enkel en alleen overal de 16GB versie te koop, weet iemand of de 32/64 uberhaupt nog naar NL komen? (heb samsung al gemaild maar zij gaven mij geen antwoord)

4) Betekent een 16GB kopen en deze "aanvullen" met GB via een SD kaart dat het "intern" geheugen
aangevuld wordt en je dus ook systeemapps als whatsapp e.d. via de SD kaart kan draaien of gaat dit echt
"ten koste van" de 16GB intern en kan je op de SD kaart enkel SD kaart apps en foto's e.d. opslaan?

Hoop dat iemand mij wat duidelijkheid kan verschaffen, onwijs bedankt alvast!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:53
meacount schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 12:07:
Hoi allemaal,

Ik heb een vraagje.
Als ik de Note 2 van een verlenging van een abonnoment (bijv. T-Mobile) koop, hoe zit dat dan met de update?
Zal ik de update van Samsung zonder problemen kunnen krijgen of is er een update die special voor een bepaalde provider is?
Dit ligt er aan of T-Mobile een branded toestel gaat uit brengen, als ze deze leveren moet je soms iets langer wachten. Echter kun je zelf met ODIN naar officiele stock rom flashen, dit is in 5 minuten gebeurd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
Verwijderd schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 12:48:
Hoi allemaal,

Ik heb wat vraagjes.
Ik wil de Note 2 aanschaffen bij PhoneShop maar ik begreep dat dit Franse toestellen zijn.

1) Maakt dit uit qua updates (dat ik deze later/eerder zal ontvangen) dan een NL/internationaal toestel?
Samsung rolt updates per CSC code uit, kan zijn dat Frankrijk eerder of later is, echter kun je met ODIN makkelijk Nederlandse rom flashen. Echter verschijnen Nederlandse ROM's voor de S3 vrij laat. Dus je zou het beste een UK ROM kunnen flashen die zijn het snelst.

2) Zijn dit internationale toestellen of daadwerkerkelijk Frans, idem hoe werkt dit met evt. garantie is dat simpelweg geregeld bij de europese samsung?
Op elk Europees toestel zit gewoon Europese Samsung garantie

3) Ik zie enkel en alleen overal de 16GB versie te koop, weet iemand of de 32/64 uberhaupt nog naar NL komen? (heb samsung al gemaild maar zij gaven mij geen antwoord)
Volgens mij staan deze voor een latere release gepland

4) Betekent een 16GB kopen en deze "aanvullen" met GB via een SD kaart dat het "intern" geheugen
aangevuld wordt en je dus ook systeemapps als whatsapp e.d. via de SD kaart kan draaien of gaat dit echt
"ten koste van" de 16GB intern en kan je op de SD kaart enkel SD kaart apps en foto's e.d. opslaan?
Op de S3 is er ongeveeer 2,5GB gereserveerd voor systeem apps e.d., daarnaast heb je nog 12GB over voor overige opslag zaken zoals foto's e.d. Ik ga er vanuit dat dit hetzelfde geregeld is bij de Note II.
Hoop dat iemand mij wat duidelijkheid kan verschaffen, onwijs bedankt alvast!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Super bedankt voor je snelle reactie!

Even terugkomend op de SD kaart.
Ik begreep dat de nieuwe "update" voor de splitscreen view bijvoorbeeld alweer 1,4 gig is, waardoor je heel snel de 16GB vol hebt of is dat niet zo, als je bijvoorbeeld ook de nieuwe Tomtom app, whatsapp enz. erop hebt welke allemaal systeemapps zijn en niet vanaf een microSD kunnen draaien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
Verwijderd schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 13:17:
[...]

Super bedankt voor je snelle reactie!

Even terugkomend op de SD kaart.
Ik begreep dat de nieuwe "update" voor de splitscreen view bijvoorbeeld alweer 1,4 gig is, waardoor je heel snel de 16GB vol hebt of is dat niet zo, als je bijvoorbeeld ook de nieuwe Tomtom app, whatsapp enz. erop hebt welke allemaal systeemapps zijn en niet vanaf een microSD kunnen draaien?
Ligt er aan per app, navigatie Apps zetten bijvoorbeeld de App zelf op interne geheugen, maar draaien de maps bijvoorbeeld van een MicroSD. De 1,4GB die jij vermeld is gewoon de ROM grote, hier is standaard geheugen voor gereserveerd waar je niet aan kunt komen. Op de S3 is 11,5GB ruimte voor de gebruiker vrij na clean install.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toch raar dat Phoneshop een Frans toestel verkoopt maar wel in de Tweakers.net Pricewatch staat met volgens mij het Nederlandse toestel?!

:S

Want wat is de barcode die op het doosje van het Franse toestel staat?

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 06-10-2012 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

2day schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 22:48:
[...]

Vanavond bericht ontvangen dat de SGN II vandaag verzonden is.
Ik denk dat ik hem maandag ontvang

Iemnad al een Case Mate Barely There Case voor de SGN II gezien?
Wanneer had je de bestelling geplaatst? Ik op 1 Oktober en heb nog geen bericht gehad van verzending. :'(

edit:

Net dit binnen gekregen, helaas.. :-(

Sehr geehrter Herr Hardenberg,

vielen Dank für Ihre E-Mail.
Wir bedauern Ihnen mitteilen zu müssen, dass wir Ihren Wunschartikel Galaxy Note 2 N7100 nicht sofort liefern können.

Daher ist es uns leider nicht möglich, den angekündigten Liefertermin einzuhalten.

Hierfür möchten wir uns ausdrücklich bei Ihnen entschuldigen und bitten Sie noch um ein wenig Geduld.

Als neuen Liefertermin können wir Ihnen nun die Kalenderwoche 41 nennen.

Sollten Sie auf Grund der Lieferzeit eine Bestelländerung wünschen, geben Sie uns bitte eine kurze Rückmeldung.

Gern sind wir persönlich für Sie da. Unsere Kundenbetreuung steht Ihnen Montag bis Freitag von 09:00 - 18:00 Uhr unter 0335 40165-5 555 zur Verfügung.

Bei weiteren Fragen stehe ich Ihnen gerne zur Verfügung.

Mit freundlichen Grüßen

Andy Ahrens
Kundenservice

[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 06-10-2012 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDucky
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09-09 08:35
ik heb mijne ondertussen ook besteld bij algebeld.nl ben benieuwd :)

AMD Ryzen 9 5800X3D, 2x16 GB G.Skill Ripjaws V 3600MHZ CL16 DDR4, Gigabyte B550i Aorus Pro AX, AMD Radeon RX 6900 XT, 1x Samsung PM9A1 1TB nvme SSD, 1x Crucial C300 256 GB, 1x Crucial MX500 1TB, 1x WD 2.5 Inch 1TB, SSUPD Meshlicious, Corsair SF-750

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Nu online

codex

Geen OpenAI agent :)

Heeft iemand een idee of de flipcover in zilver nog ergens te krijgen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meacount
Razer schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 12:49:
[...]

Dit ligt er aan of T-Mobile een branded toestel gaat uit brengen, als ze deze leveren moet je soms iets langer wachten. Echter kun je zelf met ODIN naar officiele stock rom flashen, dit is in 5 minuten gebeurd :)
Bedankt voor de reactie.
Ik heb zojuist de Note 2 van iemand overgenomen.
Het lijkt mij dat hij niet gebranded is. Ten minste geen bootscreen van provider of o.i.d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
meacount schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 17:00:
[...]

Bedankt voor de reactie.
Ik heb zojuist de Note 2 van iemand overgenomen.
Het lijkt mij dat hij niet gebranded is. Ten minste geen bootscreen van provider of o.i.d
*#1234# wat zegt dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrick56
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20-05 19:15
hello , weet er iemand die reeds een note heeft of tomtom werkt op de note 2 , als je op playstore gaat via je toestel zie je direct of het toestel geschikt is voor tomtom

[ Voor 4% gewijzigd door patrick56 op 06-10-2012 17:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hakki
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 16:21
patrick56 schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 17:48:
hello , weet er iemand die reeds een note heeft of tomtom werkt op de note 2 , als je op playstore gaat via je toestel zie je direct of het toestel geschikt is voor tomtom
Neen, want tomtom voor android draait nog niet op schermen met HD resolutie.. Wachten tot later dit jaar!
Kijk anders naar Sygic, gratis proefperiode van 14 dagen, zelfde kaarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpaceK33z

SpaceK33z

Webdeveloper

Zijn er eigenlijk meer mensen die nog niet de update met de split windows hebben ontvangen? Ik zit nog steeds op de vorige versie, en heb nog geen update melding ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ettepet
Hakki schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 19:27:
Neen, want tomtom voor android draait nog niet op schermen met HD resolutie.. Wachten tot later dit jaar!
Kijk anders naar Sygic, gratis proefperiode van 14 dagen, zelfde kaarten.
TomTom werkt op mijn Note 10.1. Hij zou niet werken op 1280x720 devices maar een aantal SGS III's kunnen 'em wel downloaden van de Markt. Het is een relatief kleine App (22MB?), dus ik denk als je hem koopt op een ander Android device en doorsluist doet ie het daar wel.

Ik vond TomTom (Europe) overigens nog niet echt lekker werken. De meeste stemmen die je kon instellen haperden op mijn Note 10.1, die zat snel is, en de data ging enkel naar de interne SD (werkte niet extern!). Ook kon je geen stemmen kopen (ik vind Homer wel cool ;)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meacount
AP: N7100XXALIE

CP: N7100XXALIE

CSC: N7100PHNALI8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SteveV
  • Laatst online: 07-09 09:53

SteveV

Schtiefv Meister

Tomtom werkt prima op de Note 2 trouwens.
De kaart is alleen een flinke download van 3.31GB :)

https://www.driven2shine.eu voor al uw auto detailing artikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2day
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 14:00:
[...]

Wanneer had je de bestelling geplaatst? Ik op 1 Oktober en heb nog geen bericht gehad van verzending. :'(

edit:
Net dit binnen gekregen, helaas.. :-(

Sehr geehrter Herr Hardenberg,

vielen Dank für Ihre E-Mail.
Wir bedauern Ihnen mitteilen zu müssen, dass wir Ihren Wunschartikel Galaxy Note 2 N7100 nicht sofort liefern können.

Daher ist es uns leider nicht möglich, den angekündigten Liefertermin einzuhalten.
Ik heb hem 23 september besteld.
Dan zul je helaas moeten wachten op de nieuwe voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickt35
Patrickt35 meldt zich in dit topic als Note 2 bezitter :-)

Graag toekomstige posts van wat meer inhoud voorzien.

[ Voor 35% gewijzigd door RoD op 06-10-2012 23:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou dit een echte Mugen Note 2 batterij zijn?? My god, als die originele (top) 3100 mAh is, dan lijkt dit onderste wel 9100 mAh te zijn 8)7 8)7 8)7 (zal wel 6000 mAh zijn...)

http://www.coolsmartphone...ugen-power-galaxy-note-2/

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 06-10-2012 22:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickt35
Eventjes een vraagje voor diegene die ook de grijze Note 2 hebben...
Is bij jullie het oortje en de lader ook wit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ettepet
Aan het begin van de avond trouwens wel wat grappigs meegemaakt. Loopt een kennis de deur uit "achter zijn telefoon aan". Ik zeg: "Hey, is dat een Galaxy 2?", blijkt het een iPhone 5, lol. Was een zwart toestel en is alleen wat smaller dan de (vorige generatie) SGS, lijkt er verder sprekend op. De eigenaar was niet blij..... >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dedoi
  • Laatst online: 15:27
maandag krijg is mijn note 2 binnen :d zal mijn note 1 missen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LunaTempesta
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 12-09 12:17
Ettepet schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 23:43:
Aan het begin van de avond trouwens wel wat grappigs meegemaakt. Loopt een kennis de deur uit "achter zijn telefoon aan". Ik zeg: "Hey, is dat een Galaxy 2?", blijkt het een iPhone 5, lol. Was een zwart toestel en is alleen wat smaller dan de (vorige generatie) SGS, lijkt er verder sprekend op. De eigenaar was niet blij..... >:)
Haha mooi hoor. Vooral als er een hoesje om heen zit is het van een afstandje best moeilijk te zien. Maarja dat is met veel vierkante mobiels van rond de 4 inch denk ik. - iig zal niemand denken dat we hier een iphone vast hebben met de note 2 =P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
meacount schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 20:17:
[...]

AP: N7100XXALIE

CP: N7100XXALIE

CSC: N7100PHNALI8
Dat is de officiële niet branded Nederlandse rom, te herkennen aan PHN in de CSC code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pentiummania
  • Laatst online: 13-05 18:07

Pentiummania

i.imgur.com /X6rHMRT.jpg

Is het ook nog mogelijk om Adobe flash op de note2 te krijgen ? Laat maar is al gelukt.

[ Voor 16% gewijzigd door Pentiummania op 07-10-2012 02:44 ]

win a gamepc: https://beamstream.gg/giveaway/beammeup https://kick.com/Pentiummania https://www.twitch.tv/Amazoontje https://beamstream.gg/what-is-beam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimjai
  • Laatst online: 19:10
ik heb voor de geïnteresseerden een lijstje met reviews toegevoegd aan de onderkant van de OP :)
Pentiummania schreef op zondag 07 oktober 2012 @ 02:07:
Is het ook nog mogelijk om Adobe flash op de note2 te krijgen ? Laat maar is al gelukt.
werkt flash onder jellybean goed? of is het onstabiel omdat het niet meer ondersteund word?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
pimjai schreef op zondag 07 oktober 2012 @ 10:08:
ik heb voor de geïnteresseerden een lijstje met reviews toegevoegd aan de onderkant van de OP :)

[...]

werkt flash onder jellybean goed? of is het onstabiel omdat het niet meer ondersteund word?
Werkt gewoon goed onder een browser die het ondersteund, bijvoorbeeld Firefox Beta. Gewoon even ergens laatste Flash APK ergens van internet plukken, en andere browser gebruiken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpaceK33z

SpaceK33z

Webdeveloper

patrickt35 schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 23:29:
Ja, dat had ik ook. Vervelend wat dat is echt zeer lelijk. Lijkt wel een goedkope iPhone oplader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ettepet
SpaceK33z schreef op zondag 07 oktober 2012 @ 11:19:
Ja, dat had ik ook. Vervelend wat dat is echt zeer lelijk. Lijkt wel een goedkope iPhone oplader.
Samsung stopt al jaren steeds slechtere opladers bij hun producten. Gelukkig is het een standaard micro-usb stekker en kun je zo aan een betere oplader komen. Op een gegeven moment (na een aantal telefoons) heb je het meegeleverde exemplaar niet echt meer nodig, en kun je het als reisoplader meenemen. Samsung beknibbelt op alles wat niet essentieel is (oplader, oortelefoontjes).

[ Voor 0% gewijzigd door Ettepet op 07-10-2012 12:34 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LunaTempesta
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 12-09 12:17
Had iemand in de thread hier niet een test gedaan met opladen?
Ik kan me herinneren zo iets gelezen te hebben, en daaruit kwam dat de samsung sneller was met opladen dan de meeste telefoons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meacount
Razer schreef op zondag 07 oktober 2012 @ 00:24:
[...]

Dat is de officiële niet branded Nederlandse rom, te herkennen aan PHN in de CSC code.
Hartstikke bedankt!!
Leuk om zeker te weten dat hij niet branded is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __BlackEyed__
  • Niet online
patrickt35 schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 23:29:
Ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Nu online

codex

Geen OpenAI agent :)

Mijn vrouw heeft een grijze Note 2, ik zie alleen dat de batterijcover niet goed aan sluit op de behuizing. Hoe ik hem er ook op zet, er blijft een kier bij de volumeknop aanwezig. Zijn er meer mensen die hier last van hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geckoo

Geckoo

Good news, everyone!

foto?

My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikweetniks
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 27-04-2022
Ja ik heb dat een keer gehad, 5 minuten bezig geweest. Oplossing vanaf de zijkant bij de volume knop als eerste erin klikken. Dan ga je verder met de rest van de cover. Heb em trouwens bij coolblue vandaan vrijdag besteld, zaterdag opgehaald.

Kan iemand een goede rdp app aanraden ?
reemprive schreef op zondag 07 oktober 2012 @ 15:56:
Mijn vrouw heeft een grijze Note 2, ik zie alleen dat de batterijcover niet goed aan sluit op de behuizing. Hoe ik hem er ook op zet, er blijft een kier bij de volumeknop aanwezig. Zijn er meer mensen die hier last van hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falconxp
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18:59
Ik gebruik zelf logmein. Voordeel is dat de connectie over 443 gaat. Deze staat open op mijn werk, RDP niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leergierig
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 13-08 15:30
goedemiddag,

even een kleine noob vraag. ik heb twee emailadressen geinstalleerd op de Note 2.
nu krijg ik met geen mogelijk een shortcut per emailadres op mijn homescreen.
onder widgets staat alleen een email widget en geen shortcut, en als op de emailapp druk, kan ik niet kiezen voor welk adres ik een shortcut wil maken.

op de galaxy s3 kan dit wel. waarschijnlijk doe ik iets fout, maar iedere tip is welkom.
dank bij voorbaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quinten
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
ikweetniks schreef op zondag 07 oktober 2012 @ 16:33:
Kan iemand een goede rdp app aanraden ?
Ik zelf vindt PocketCloud een hele fijne RDP applicatie.

Google Play: PocketCloud Remote RDP / VNC

http://www.wyse.com/products/software/mobility/PocketCloud

Beschikt over slimme touch-gestures en werkt erg soepel, verbinding maken gaat erg gemakkelijk. Daarnaast ook nog eens gratis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwaza

kwaza

x Edzio schreef op zondag 07 oktober 2012 @ 19:51:
[...]

Ik zelf vindt PocketCloud een hele fijne RDP applicatie.

Google Play: PocketCloud Remote RDP / VNC

http://www.wyse.com/products/software/mobility/PocketCloud

Beschikt over slimme touch-gestures en werkt erg soepel, verbinding maken gaat erg gemakkelijk. Daarnaast ook nog eens gratis.
Zeker Teamviewer niet vergeten _/-\o_ Werkt fantastisch op zowel de iPad als de Note...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpaceK33z

SpaceK33z

Webdeveloper

LunaTempesta schreef op zondag 07 oktober 2012 @ 11:53:
Had iemand in de thread hier niet een test gedaan met opladen?
Ik kan me herinneren zo iets gelezen te hebben, en daaruit kwam dat de samsung sneller was met opladen dan de meeste telefoons.
Ja, dat was ik. Zoek even op mijn naam dan vind je het. De samsung oplader is inderdaad sneller doordat er 2A wordt gebruikt. Als je dus een nieuwe oplader wilt kopen, zoek dan naar een die 2A is (de meeste zijn 1A).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2day
  • Niet online
Case gezien voor de SGN II N7100 van Nillkin in zwart wit of rood op marktplaats inclusief screenprotector.
Wordt gratis verzonden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsje66
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09-09 15:07
SpaceK33z schreef op zondag 07 oktober 2012 @ 23:28:
[...]

Ja, dat was ik. Zoek even op mijn naam dan vind je het. De samsung oplader is inderdaad sneller doordat er 2A wordt gebruikt. Als je dus een nieuwe oplader wilt kopen, zoek dan naar een die 2A is (de meeste zijn 1A).
Dat, en de snelheid van het opladen hangt ook af van je telefoon. Als je bijv. Siyahkernel op de Galaxy S III installeert kan je hem sneller laten opladen door de USB poort meer te laten slikken.

Ik heb geen leuke ondertitel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coennos
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 08-05 09:04
Ik heb even de Facebook en Twitter widget op mijn Note 2 gezet maar wat zijn die lelijk groot ,twee nemen de hele pagina in! trouwens minder icoontjes te plaatsen best wel jammer.weet niet of 4.1 nou zo veel verbetring is,meer mensen deze ervaring?toestel verder bloedsnel nog sneller dan mijn Note 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jokuh
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 00:48
Ik weet dat de note in 2 kleuren komt. White en Titanium Grey.

White is overduidelijk de witte versie, maar Titanium grey weet ik niet echt wat dat inhoudt. Is dat ongeveer hetzelfde als bij de S3 zo'n beetje een donkerblauw/paarsachtige versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickt35
Volgens androidworld zou de update uitgerold worden voor de functie multi-screen. Iemand de update al gehad?
Hier iig niet, zowel OTA als Kies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrackSlet

CrackSlet

Jokuh schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 09:18:
Ik weet dat de note in 2 kleuren komt. White en Titanium Grey.

White is overduidelijk de witte versie, maar Titanium grey weet ik niet echt wat dat inhoudt. Is dat ongeveer hetzelfde als bij de S3 zo'n beetje een donkerblauw/paarsachtige versie?
Ik heb de Titanium Grey en hij is wel iets anders als de S3. Het uiterlijk van het materiaal is wel vergelijkbaar (geborsteld aluminium-ish), maar de kleur is duidelijk anders. De blauwe gloed van de s3 is weg en hij is meer antraciet. Persoonlijk had ik hem het liefst in het zwart gehad, maar ik vind dit iig al een stuk mooier dan de kleur van de s3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jokuh
CrackSlet schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 09:33:
[...]

Ik heb de Titanium Grey en hij is wel iets anders als de S3. Het uiterlijk van het materiaal is wel vergelijkbaar (geborsteld aluminium-ish), maar de kleur is duidelijk anders. De blauwe gloed van de s3 is weg en hij is meer antraciet. Persoonlijk had ik hem het liefst in het zwart gehad, maar ik vind dit iig al een stuk mooier dan de kleur van de s3.
Duidelijk! Ik was niet weg van de galaxy S3 kleur, dus hier ben ik blij mee. Wit is niet verkeerd, maar ik heb toch liever een donkere telefoon.

Laatste vraag. Je zegt 'geborsteld aluminumisch', neem aan dat ie wel gewoon glad aanvoelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste mede Note gebruikers.

Zijn er mensen hier die de Note 1.0 hebben en intussen ook de Note 2.0?

Wat zijn voor jullie (geen uiterlijkheden) in de praktijk de grote verschillen en weegt dat duidelijk af tegen de prijs daar mijn ervaring is dat in de praktijk alles al snel genoeg is wanneer het om het aanklikken van allerlei applicaties o.i.d. gaat. Dus eigenlijk i.m.o. een minimaal verschil in de praktijk met de Note 1.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrackSlet

CrackSlet

Jokuh schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 09:44:
[...]

Duidelijk! Ik was niet weg van de galaxy S3 kleur, dus hier ben ik blij mee. Wit is niet verkeerd, maar ik heb toch liever een donkere telefoon.

Laatste vraag. Je zegt 'geborsteld aluminumisch', neem aan dat ie wel gewoon glad aanvoelt?
Over het "aluminium" (weet niet of het dat daadwerkelijk is, maar zo ziet het er iig uit) zit een glaslaag heen, dus de heel voorkant is zo glas als babybilletjes ;) De achterkant is van kunststof (wel met dezelfde look) en is ook helemaal glad. Naar mijn idee misschien wel iets té glad, zit er aan te denken om een full-body protection skin ervoor te kopen. Die zijn meestal even iets "plakkeriger" waardoor ie minder makkelijk uit je handen glijdt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coennos
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 08-05 09:04
Klopt, nu de Note 2 twee dagen en minimaal verschil,je merkt wel dat de procesor nog sneller is mja was Note1 ook al
Verwijderd schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 10:13:
Beste mede Note gebruikers.

Zijn er mensen hier die de Note 1.0 hebben en intussen ook de Note 2.0?

Wat zijn voor jullie (geen uiterlijkheden) in de praktijk de grote verschillen en weegt dat duidelijk af tegen de prijs daar mijn ervaring is dat in de praktijk alles al snel genoeg is wanneer het om het aanklikken van allerlei applicaties o.i.d. gaat. Dus eigenlijk i.m.o. een minimaal verschil in de praktijk met de Note 1.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jokuh
CrackSlet schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 10:16:
[...]

Over het "aluminium" (weet niet of het dat daadwerkelijk is, maar zo ziet het er iig uit) zit een glaslaag heen, dus de heel voorkant is zo glas als babybilletjes ;) De achterkant is van kunststof (wel met dezelfde look) en is ook helemaal glad. Naar mijn idee misschien wel iets té glad, zit er aan te denken om een full-body protection skin ervoor te kopen. Die zijn meestal even iets "plakkeriger" waardoor ie minder makkelijk uit je handen glijdt.
Ja, dat werkt heel fijn inderdaad. Ik heb zo een nu ook voor mijn S2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudios
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-09 12:01

Rudios

Lost in space?

Voor diegene die nu een N2 hebben en voorheen een N1 hebben gehad; is er verschil in scherm? De N2 schijnt een andere pentile lay-out te hebben. Of is er verder weinig zichtbaar verschil tussen de 2 schermen.

Whole lot of stars ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrackSlet

CrackSlet

Ik heb zelf niet de N1 gehad, maar de N2 heeft iig geen pentile-scherm meer. Er zijn gewoon evenveel R,G & B pixels. Hetgene wat wel anders is dan gebruikelijk is de layout van deze pixels.
De meeste RGB schermen gebruiken een dergelijke layout (even de verbeelding gebruiken ;) ): ||| ||| |||
De N2 gebruikt de volgende layout: |= |= |=
Dus 1 staande pixel, 2 opgestapelde liggende pixels.

De site waar hier een mooi plaatje van stond, doet het hier even niet, dus je moet het even met deze uitleg doen.

Hoe deze layout zich vergelijkt met het scherm van de N1 weet ik niet, maar op dezelfde site staat wel een vergelijking tussen de S3 en de N2. (S3 ook met Pentile scherm)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben op zoek naar de samsung galaxy note grijs.

Nu zag ik dat hij in duitsland een stuk goedkoper te bestellen is, bij hardwareversand.de, namelijk 557,98.

Het toestel zal uiteraard op Duits staan, maar is ook op nederlands te zetten toch in zn algemeenheid?
(het gaat om de Samsung GT-N7100TADDBT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max3D
  • Niet online
thijsje66 schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 07:59:
[...]

Dat, en de snelheid van het opladen hangt ook af van je telefoon. Als je bijv. Siyahkernel op de Galaxy S III installeert kan je hem sneller laten opladen door de USB poort meer te laten slikken.
Het werkt als volgt: USB laden is per standaard (en dus in alle telefoons) gemaximeerd tot 500mA (om USB poorten te beschermen). Om sneller op te laden via USB kun je per software de telefoon laten denken dat de telefoon verbonden is met een lader. Of dat nu zo´n goed idee is daar de Note 2 dus meer dan 1 A trekt vraag ik me af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrackSlet

CrackSlet

Verwijderd schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 13:23:

Nu zag ik dat hij in duitsland een stuk goedkoper te bestellen is, bij hardwareversand.de, namelijk 557,98.

Het toestel zal uiteraard op Duits staan, maar is ook op nederlands te zetten toch in zn algemeenheid?
Ik heb zelf een Frans toestel gekregen (hoewel ik hem gewoon in NL besteld heb, maar zal wel iets met levertijd te maken hebben. De doos + handleiding was Frans en het eerste scherm als je de telefoon voor het eerst opstart (taalkeuze) is bij default Frans. Maar vanaf het moment dat je daar een andere taal kiest (nederlands in mijn geval) kom je de defaulttaal nergens meer tegen.
Kortom, dit is geen probleem ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartsmash
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 31-08 15:04
Waar blijft eigenlijk de officiele review van Tweakers over de Galaxy Note 2?

Ik ben benieuwd wat ze er over schrijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bartsmash schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 13:32:
Waar blijft eigenlijk de officiele review van Tweakers over de Galaxy Note 2?

Ik ben benieuwd wat ze er over schrijven.
Ik snap zelf niet dat er geen artikel is geweest over de release in Nederland op de mainpage...heel jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Crackslet

Bedankt voor je reactie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geckoo

Geckoo

Good news, everyone!

Verwijderd schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 13:23:

volgens mij staat er €595,- waar haal jij de prijs vandaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanook
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09:12

sanook

_/-\o_

Prijsverschil zit in de kleur zo te zien....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudios
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-09 12:01

Rudios

Lost in space?

CrackSlet schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 13:20:
Ik heb zelf niet de N1 gehad, maar de N2 heeft iig geen pentile-scherm meer. Er zijn gewoon evenveel R,G & B pixels. Hetgene wat wel anders is dan gebruikelijk is de layout van deze pixels.
De meeste RGB schermen gebruiken een dergelijke layout (even de verbeelding gebruiken ;) ): ||| ||| |||
De N2 gebruikt de volgende layout: |= |= |=
Dus 1 staande pixel, 2 opgestapelde liggende pixels.

De site waar hier een mooi plaatje van stond, doet het hier even niet, dus je moet het even met deze uitleg doen.

Hoe deze layout zich vergelijkt met het scherm van de N1 weet ik niet, maar op dezelfde site staat wel een vergelijking tussen de S3 en de N2. (S3 ook met Pentile scherm)
Duidelijk verhaal, thanks. Eens zien hoe ik dat straks in praktijk ervaar.

Whole lot of stars ***

Pagina: 1 ... 4 ... 37 Laatste