Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakers2013
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 16-11-2024
Bedankt voor de opmerkingen. Had eigenlijk niet veel geprobeerd. Wel in apparaatbeheer gekeken maar daar was hij niet te bekennen.Ik heb wel Windows 8.1 en de usb kabel had ik alleen nog maar aan de voorkant ingeplugd.
De betreffende usb-kabel gebruik ik altijd voor opladen e.d. en dat werkt goed (dacht ik). Hoewel het geen ereader betreft heb ik, aan de hand van de suggesties, toch maar eens de kabel van mijn ereader gebruikt. Hoera, dat werkt. Nogmaals dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisjan
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 18-05 01:02
tweakers2013 schreef op zondag 16 november 2014 @ 20:08:
Bedankt voor de opmerkingen. Had eigenlijk niet veel geprobeerd. Wel in apparaatbeheer gekeken maar daar was hij niet te bekennen.Ik heb wel Windows 8.1 en de usb kabel had ik alleen nog maar aan de voorkant ingeplugd.
De betreffende usb-kabel gebruik ik altijd voor opladen e.d. en dat werkt goed (dacht ik). Hoewel het geen ereader betreft heb ik, aan de hand van de suggesties, toch maar eens de kabel van mijn ereader gebruikt. Hoera, dat werkt. Nogmaals dank!
_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 17-05 16:30
The_Scarabial schreef op zondag 16 november 2014 @ 16:12:
[...]

Viel erg mee en batteryuse is ook veel beter nu :)
Mooi! :)
tweakers2013 schreef op zondag 16 november 2014 @ 20:08:
Leuk dat een keertje de kabel daadwerkelijk de dader is. Scheelt een hoop troubleshooten verder. :D d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __Koen__
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 23-04 11:21
iemand anders nog steeds dagelijks last van spontane reboots? Ik word er helemaal gek van... Ik heb voor zover ik weet de nieuwste drivers en OS versie, maar die bug is nog steeds niet gefixed...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
Spontane reboots heeft 2 mogelijke oplossingen.

1. Je telefoon wegbrengen om hem te laten repareren
2. Je simkaart vervangen door die van een andere operator die wel goed bereik heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __Koen__
xxxneoxxx schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 20:25:
Spontane reboots heeft 2 mogelijke oplossingen.

1. Je telefoon wegbrengen om hem te laten repareren
2. Je simkaart vervangen door die van een andere operator die wel goed bereik heeft.
't kan dus niet meer softwarematig zijn? Ik ga niet hiervoor weg bij m'n goedkope provider, en ik ga zodra de 930 opvolger er is wel een nieuwe kopen, dus dan moet het maar even zo :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
Het lijkt mij van niet. Ik ken geen reboot issues bij de ativ s. Enige wat de Ativ heeft, net als de galaxy s3 (zelfde hardware) is dat de telefoon reboot bij langdurig geen bereik. Dit is een bescherming tegen oververhitting van de radio module, die anders heel druk gaat proberen bereik te krijgen, warm wordt en zo mogelijk de rest van de hardware beschadigt.

Een andere optie is dat er hardware matig iets niet goed zou zijn. Zeker met de update frequentie van Windows phone, kan het haast niet alsnog een software/firmware issue zijn. Dan hadden veel meer mensen het gemeld nml.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16328

Zal de Ativ nog lang updates krijgen, wat denken jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
Goeie vraag. Denk dat er weinig zinnigs over te zeggen valt. Ondanks dat op bijv. wpcentral het merendeel op Samsung zit te ouwehoeren (want Samsung is succesvol met Android, dus zijn ze automatisch evil op windows phone vlak of zo - lekkere simpele gedachtengang) moet je denk ik naar de netto resultaten kijken. Ondanks dat de verkopen van Somsung toestellen met Windows Phone volgens Samsung zelf te verwaarlozen zijn, gaat Samsung toch netjes mee met alle OS updates. Sterker nog, meestal zijn ze een van de eerste met hun firmwares voor Windows Phone. Alleen met de WIndows 8.1 update waren ze het laatst, volgens ingewijden omdat MS lang nodig had de update zelf 'goed te keuren'.

Tuurlijk stoppen ze er niet zoveel effort in als Nokia doet, maar WP is ook niet hun belangrijkste en enige productgroep. (Tevens, hoeveel foto bewerkings appjes heeft een mens nodig?)
Iedereen die van Samsung evenveel toewijdiging verwacht had als van een Nokia en vervolgens gaat piepen dat dit niet zo blijkt te zijn, mag zichzelf nog eens achter de oren krabben lijkt mij.. :P

Ik ben benieuwd of wij WP10 nog mee zullen maken met de Ativ S. MS heeft iig aangegeven dat alle Nokia's het OS wel zullen krijgen. Ondanks dat de ATiv S inmiddels al wat ouder is, zie ik niet in waarom wij hem niet zouden krijgen. En als het niet zo is, ach, dan is het inmiddels misschien toch wel weer tijd voor een nieuwe telefoon tegen die tijd. ;)

Het ding + OS heeft mij iig al die tijd goed gediend en mij in rap tempo al het 'leed' wat trage Android telefoons achter gelaten hebben, laten vergeten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16328

Bedankt voor je uitvoerige antwoord. Het vreemde is dat de Ativ beschikt over een krachtigere processor dan gloednieuwe Nokia modellen die worden uitgerust met een Snapdragon met quad core Cortex A7. Ik vind het dus een interessant toestel voor deze prijs, een 720p scherm en hij komt met een 8MP camera. Hoe zijn de foto's? Ik zit te kijken voor m'n moeder en dan vind ik Windows Phone een beter platform dan Android.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BAMMER
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 25-04 19:52
Ik denk dat je de spijker op zijn kop slaat! En wat betreft keuze voor je moeder qua platform.. Hiermee zal ze ongetwijfeld minder hoofdpijn hebben dan met android. Het is na een kwartiertje rommelen wel zo ontzettend intuitief opgezet dat ze er erg blij mee zal zijn.

Foto's zijn wat mij betreft prima kwaliteit, al is het zo dat Nokia daar wel een handje beter in is zie ik om mij heen. Net hoe hoog je de lat legt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BAMMER
Ik ben gisteren terugeschakeld door te stoppen met de Developers Preview en het toestel terug te flashen naar WP8.0. Daarna kwam ik keurig op het hoogst haalbare niveau van dit moment, alle update's incl. de Samsung release van onlangs.

De camera bug door ontbrekende drivers vond ik irritant genoeg om vroegtijdig geforceerd mee te doen naar de laatste firmware van deze maand.
Alles is stabiel, kan niets vinden wat nog voor problemen of ontbrekende zaken kan zorgen!

Ik heb echt niet het hele forum teruggelezen, maar is er hier nog behoefte om de hele update story van het flashen etc. neer te zetten in begrijpelijk nederlands? (en als dat uberhaupt mag van tweakers..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
Anoniem: 16328 schreef op maandag 24 november 2014 @ 13:10:
Bedankt voor je uitvoerige antwoord. Het vreemde is dat de Ativ beschikt over een krachtigere processor dan gloednieuwe Nokia modellen die worden uitgerust met een Snapdragon met quad core Cortex A7. Ik vind het dus een interessant toestel voor deze prijs, een 720p scherm en hij komt met een 8MP camera. Hoe zijn de foto's? Ik zit te kijken voor m'n moeder en dan vind ik Windows Phone een beter platform dan Android.
Foto's zijn redelijk. Zeker voor GSM foto's. Ik kan wel e.e.a. uploaden voor je mocht je daar behoefte aan hebben. Hier zijn ook wel wat kiekjes te vinden:
http://www.phonearena.com...IV-S-Review_id3171/page/3

Ik heb destijds de mijne voor 200 euro gekocht bij opening van een nieuwe saturn winkel. Is zijn geld naar mijn idee dubbel en dwars waard geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjVe
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21:35

DjVe

Hatsaflats!

BAMMER schreef op maandag 24 november 2014 @ 13:35:
Ik ben gisteren terugeschakeld door te stoppen met de Developers Preview en het toestel terug te flashen naar WP8.0. Daarna kwam ik keurig op het hoogst haalbare niveau van dit moment, alle update's incl. de Samsung release van onlangs.

De camera bug door ontbrekende drivers vond ik irritant genoeg om vroegtijdig geforceerd mee te doen naar de laatste firmware van deze maand.
Alles is stabiel, kan niets vinden wat nog voor problemen of ontbrekende zaken kan zorgen!

Ik heb echt niet het hele forum teruggelezen, maar is er hier nog behoefte om de hele update story van het flashen etc. neer te zetten in begrijpelijk nederlands? (en als dat uberhaupt mag van tweakers..)
Graag! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 14-05 20:13

Niku

Alagaesii

Ik heb de laatste tijd dat al mijn (whatsapp) afbeeldingen en videos 7, 8 keer 'verdubbeld' op mijn telefoon staan. Hebben jullie daar ook last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royalty
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 05-12-2024
Kan het rebooten ook door je keuze aan CSC te maken hebben?
Rebooten gebeurd door slechte ontvangst/bereik. En een CSC is gekoppeld aan land/provider.
Dus zou dat kunnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BAMMER
Niku schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 18:50:
Ik heb de laatste tijd dat al mijn (whatsapp) afbeeldingen en videos 7, 8 keer 'verdubbeld' op mijn telefoon staan. Hebben jullie daar ook last van?
Ik heb dat in het verleden wel gehad, maar dat is al een jaar geleden gefixed door een update in WP zelf volgens mij. Als je lang genoeg wacht zie je niet alleen je Whatsapp foto's zo, maar ook de overige.

Ik meen ook te herinneren dat het alleen de weergave op je Ativ was, niet fysiek, maar durf ik je niet hardop te beweren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
Royalty schreef op zondag 30 november 2014 @ 08:31:
Kan het rebooten ook door je keuze aan CSC te maken hebben?
Rebooten gebeurd door slechte ontvangst/bereik. En een CSC is gekoppeld aan land/provider.
Dus zou dat kunnen?
Lijkt mij niet. Ik heb het nml ook bij mijn telefoon als ik bijvoorbeeld in ons dorp bij een specifieke bouwmarkt binnen loopt. Grote metalen loods.. Zie je eerst je bereik wegvallen, paar seconden later blauw scherm. En ik heb mijn originele CSC nog (PHN -> staat vlgsn mij voor Pays Bays/Holland/Netherlands).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royalty
@xxxneoxxx, Je had het al eens goed uitgelegd over het automatisch rebooten van je phone. Daar ik dit zelf ervaren had in de bush bush van Centerparcs. Had er geen hinder van omdat het in de nacht gebeurde of vroeg in de ochtend. Maar vorig week is het thuis ook eens gebeurd. Ontdekte dat volume op 19 was, dus er is een reboot geweest.

Ik zit op originele csc XEF (France), denk er aan om dit te wijzigen daar ik WP8.1 update ook nog niet heb.
Maar jij krijgt die reboot op WP8.1 dus nog steeds?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
Ik moet zeggen dat ik sinds 8.1 niet meer in die specifieke bouwmarkt ben geweest. ;) Maar ik las op windowscentral dat mensen daar met 8.1 nog steeds dit issue hadden. Ondanks nieuwer os en drivers. Helaas. (Alhoewel het alternatief ook niet handig is, een oververhitte telefoon)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvnieuwh
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 08-10-2022
Voor wie de Developer Preview heeft geïnstalleerd... Ik lees net op Google+ dat iemand z'n Ativ S, na de laatste update install, in een boot loop komt.

Update: een Twitter search bevestigd dat er meerdere hetzelfde hebben ondervonden na de instal van de DP update van vandaag.

[ Voor 35% gewijzigd door rvnieuwh op 05-12-2014 23:59 . Reden: Betere zinsopbouw ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
Hmm, miss. Maar even wachten alvorens te updaten dan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 202571

Inderdaad niet updaten!
Allebei de Ativ's zijn hier gecrashed na de update. Het toestel blijft hangen in een bootloop, bij het opstarten na de installatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __Koen__
De update staat bij mij al klaar omdat ik al was begonnen met downloaden gisteren voordat ik dit nieuws las op wpcentral, hij wordt vannacht om 3u geinstallerd :s Er vanuitgaande dat ie vannacht in een boot loop komt, wat is t slimste om te doen? backup maken oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
Heb hier maar even het PfD vinkje uitgezet. Nog geen melding gehad dat er een update klaar stond overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkiej
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-05 08:13
BAMMER schreef op maandag 24 november 2014 @ 13:35:

Graag, ik zit via PfD wel op de 8.1.1 software maar krijg nu niet de nieuwe firmware van Samsung dus zit bijv. nog met de camerabugs. Ik lees elders al dat ik naar GDR2 kan terugflashen en dan wel weer de automatische Samsung updates krijg dus ik vermoed dat je die route gevolgd hebt :) (zie http://forums.windowscent...v-s-firmware-updates.html )

EDIT: Ho! In die link staat dat je dat niet met een T899M moet doen en die heb ik dus wel. Blijft de vraag dus staan: hoe heb jij dat gedaan?

[ Voor 5% gewijzigd door Bokkiej op 08-12-2014 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __Koen__
Vannacht ook de update geforceerd gekregen, hopen dat terugflashen werkt..

edit: flashen gelukt, nu weer alles updaten :l

[ Voor 25% gewijzigd door __Koen__ op 08-12-2014 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royalty
Damn, dubbele muziekbestanden had ik al vanaf het begin. Vond het niet erg daar dit alleen maar visueel was.
Maar nu zie ik dat mijn foto's ook vermenigvuldigd zijn. Damn.
Gaat er nog meer vermenigvuldigen? Zoals contacten?
Van de muziekbestanden had ik al gehoord dat dit verholpen was met WP8.1, weet niet of dit ook voor foto's geldt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royalty
Vanaf vandaag Here Drive+ en andere Here apps ook gratis voor WP8.0

Top!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
Ja.. Eindelijk doet Here transit het ook! Finally. Maar anderhalf jaar later dan de rest van de wereld. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeFoRcE
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 19-05 16:44

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

Potver, nu gratis? Heb ik daarvoor destijds 30 euro beta....... wat lul ik ook. Het is een topapplicatie en heeft mij in het buitenland al vaak goed geholpen. Topprogramma, z'n geld dubbel en dwars waard!

Professioneel Heftruck Syndroom

• xxxneoxxx
Yep, nu alleen here city lens nog, die het vooralnog weigert te doen op de Ativ. :P

Misschien over een jaar of wat.. :D

• Royalty
De lettergrootte van Here Drive mag wel wat kleiner. Deze is veel groter dan WP interface en andere apps.

Nog even kijken wat de voordelen zijn om een Here account te maken.

Trouwens, hebben jullie Kaarten er nog op of heb je Here Maps gedownload.
Ze zijn hetzelfde toch?

[ Voor 47% gewijzigd door Royalty op 11-12-2014 15:33 ]

• xxxneoxxx
Gewoon vanuit here maps de kaarten gedownload. Volgens mij staat kaarten/maps standaard voorgeinstalleerd. Geen idee of die daadwerkelijk dezlefde kaarten gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeFoRcE

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

Klopt het dat de nieuwe Gestures App (nieuws: Microsoft komt met Windows Phone-app voor gestures) niet beschikbaar is voor de Ativ S? Potver :/ Je wordt steeds meer gedwongen om een Lumia toestel te kopen... -_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
Nope. Hier niet te downloaden in ieder geval. Vond het ook al raar vanuit MS. En als het later opeens geen beta meer is, blijkt ie op 3rd party toestellen niet goed te werken. Mark my words.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royalty
Iemand Netflix op de Ativ S?
Ik heb het namelijk pas geprobeerd, maar de films beginnen wazig aan het begin en daarna is het beter.
Zowel met een tekenfilm als een gewone film.
Met andere apparatuur geen probleem.
Iemand ook deze ervaring? En waar kan dit aan liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisjan
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 18-05 01:02
Heel normaal gedrag, het beeld begint wazig (kleine datastroom) en als dat goed snel loopt dan schakelt netflix in de 2e versnelling. Gaat ook dat goed dan gaat ie naar de 3e versnelling als het ware.

Vergelijk het een beetje met een auto. Je rijdt weg bij je huis in de woonwijk (30km/u), rijdt de hoofdweg op (50km/u) rijdt de bebouwde kom uit (80km/u) en vervolgens de snelweg op (120km/u). Tot je in de file terecht komt, dan gaat de snelheid eruit en rij je misschien nog maar 50. Maar je rijdt nog wel. Tot je compleet moet stoppen, dan staat je beeld ook op stil :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royalty
Dank voor de uitleg. Denk ook dat het zo gaat, want HD (op PC/Laptop) is aan het begin ook niet aan en na die datastroom wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royalty
Kreeg vanmorgen een update voor APN. (nog op WP8)

Afbeeldingslocatie: http://i58.tinypic.com/de4o53.jpg

[ Voor 88% gewijzigd door Royalty op 23-01-2015 07:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royalty
En bedankt !@$@#

De APN update geinstalleerd.
Na update komt deze helemaal onderaan te staan in Systeem.
Maar als ik erin wil dan komt ie weer terug in Systeem menu.
Dus ik kan helemaal niet meer in mijn APN instellingen.
Lekker dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraanmachinist
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 15-05 13:58
Royalty schreef op zondag 25 januari 2015 @ 10:29:
En bedankt !@$@#

De APN update geinstalleerd.
Na update komt deze helemaal onderaan te staan in Systeem.
Maar als ik erin wil dan komt ie weer terug in Systeem menu.
Dus ik kan helemaal niet meer in mijn APN instellingen.
Lekker dan.
De apn app van samsung was ook niet goed, de standaard apn app werkt beter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royalty
Kraanmachinist schreef op zondag 25 januari 2015 @ 13:21:
[...]
De apn app van samsung was ook niet goed, de standaard apn app werkt beter
Dit is ook een standaard app. En ik kreeg hem gewoon als een systeem update.

Hoe krijg ik dit deïnstalleerd? Hard Reset?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraanmachinist
met standaard bedoel ik de app van mircrosoft, deze kun je vinden bij "cellular+sim"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royalty
Denk dat cellular+sim alleen op WP8.1 zit en niet op WP8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbos
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 17-05 19:33
Jammer genoeg heb ik dit topic niet eerder gelezen, want ik heb het APN probleem nu ook.
WP8.1 is nog steeds niet beschikbaar voor mijn Ativ S.
Voor een primaire telefoon blijf ik trouwens liefst weg van de Dev Preview waar bvb enkele bugs mee ontstaan op de Ativ S zoals de bekende camera bug.

Zijn er nog velen onder jullie die 8.1 nog niet kunnen installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:59
Jup. Ook nog niet. Ik vraag me af of de officiele update ooit nog gaat verschijnen. Alleen bepaalde codes lijken vrijgegeven te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraanmachinist
via ATO heb ik allang de updates binnen, ik snap alleen niet waarom ze zoveel treuzelen met de rest van de wereld uitrollen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BLRacing
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 11-05 16:24
Wat is het stil hier :D

Het lijkt er op dat Samsung de Ativ S bezitters nog niet vergeten is want gisteren kreeg ik een Samsung update aangeboden. Het blijkt een firmware-update te zijn en geen idee wat de veranderingen zijn maar mijn telefoon voelt wat snappier aan, geen last van batterydrain o.i.d.
FW: 2424.15.3.2

Mijn CSC is ATO met 8.1 Update overigens en zonder PfD.

http://forums.windowscent...sung-ativ-s/295444-80.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
Mm, net weer even gecheckt, maar hier nog steeds niets. CSC is XEF.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keerzijde
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 24-04 13:36
Ik zie nog geen FW update helaas.
(zit zelf op FW: 2424.14.9.3)
Hopelijk is het een fix voor een ussue dat ik "spontaan" sinds een week heb:

Wanneer ik een game speel op mijn telefoon, wordt hij binnen 5 minuten
echt super heet net onder de camera/led.
(=cpu, heb ik mij laten vertellen)
Ook de voorkant/touchscreen wordt heet.
Op zich niet erg, omdat het nog wel (net) vast te houden is, maar
uiteindelijk crasht de game en ben ik alle progress kwijt.

De 8.1 had ik al meer dan een maand geleden binnen.
Het enige dat er veranderd is, is dat ik mijn (volle) 16GB sdkaart
heb verwisseld voor een 32gb exemplaar.
(Overzetten van alle games en apps via het interne telefoon geheugen
is een crime trouwens, wat een knullig mechanisme, maar dat terzijde)

Natuurlijk ook een aantal nieuwe apps en games geinstalleerd, maar volgens mij
niks bijzonders.

Ik heb inmiddels al geexpermenteerd met het uitzetten van auto-rotate,
spelen zonder sdkaart, alle netwerk verbindingen uit, soft reset. etc.
Niks lijkt te helpen.
Bij het opstarten van een "zwaar" spel begint hij meteen warm te worden en
binnen 5 min crasht of hapert de game.

Ik wordt er gek van dat dit nu ineens gebeurt zonder aanwijsbare oorzaak.
Als dit aanhoudt zal ik een nieuwe telefoon moeten kopen (lumia 930?)
Maar dat wil ik niet want de AtivS was tot nu toe een super telefoon
die alles heeft wat ik nodig heb. :'(

Iemand met vergelijkbare problemen of zelfs een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Wat ik lees op het forum van WC is dat je de preview for developers eerst uit moet zetten voordat je op updates controleert. Dat is bij de Lumia's ook vaak zo.
Overigens wel grappig om te zien dat ze ook W10 al draaiend hebben (niet stabiel) op de Ativ S.

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkiej
Ik zit nog op een pfd versie, ondanks verwijderen daarvan krijg ik de laatste firmware niet automatisch binnen.
Zowel mijn telefoon als die van mijn vrouw heeft dat de usb kabel na een tijdje niet meer goed aansluit. Een nieuwe kabel lost dat tijdelijk op, waarna het probleem dus weer terugkomt. Hebben meer mensen dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakers2013
Hallo,
Ik heb een paar dagen terug een update ontvangen. Mijn gegevens zijn nu:
Besturingssysteem 8.10.14157.200
Revisienummer firmware 2424.15.3.2
Revisie hardware 15.15.1.0
Softwareversie radio 24.24.15.3.2.
Hardwareversie radio 0.0.0.800
Bootloader versie 15.01.21.13
Voor zover ik kan beoordelen werkt alles perfect.
Mijn "probleem" nu is dat voorheen mijn whatsapp layout bestond uit een fotootje met een naam (een foto natuurlijk alleen van diegenen die de foto hadden geupload). Na de update zie ik whatsapp alleen maar met foto en telefoonnummer. Als het een foto met een gezicht betreft dan weet ik wel wie het is maar sommigen hebben i.p.v. hun gezicht bijv. de foto van een bloem. Dan is het soms lastig om direct te zien van wie dat whappsapp account is. Wie kan me doorgeven hoe ik "de oude layout" weer kan terugkrijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeFoRcE

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

Ik word een beetje gek van die 8.1 bugs op de Ativ S. Heeft bijv de Lumia 920 ook last van:

- reboots
- camera issues (reboot, flash na foto, e.d.)
- crappy bluetooth

of is dit ativ only?

*edit*
Geen update hier, zowel met als zonder pfd aan. Ik hang nog op 2424.13.5.1

[ Voor 18% gewijzigd door NeFoRcE op 31-03-2015 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winnie
  • Registratie: Juli 1999
  • Nu online

winnie

de poes...

NeFoRcE schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 10:52:
Ik word een beetje gek van die 8.1 bugs op de Ativ S. Heeft bijv de Lumia 920 ook last van:

- reboots
- camera issues (reboot, flash na foto, e.d.)
- crappy bluetooth

of is dit ativ only?

*edit*
Geen update hier, zowel met als zonder pfd aan. Ik hang nog op 2424.13.5.1
Dit is/was Ativ only. Ik heb al een jaar geleden mijn Ativ ingeruild voor een 920. Juist om van alle bugs af te zijn (bluetooth bug op de Ativ vond ik zelf het vervelendste). Ondertussen wel doorgegroeid naar een 1520.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
Mjah, om nu een Nokia an te schaffen om zodoende geen bugs te hebben is ook niet alles.. Mijn wederhelft heeft een Lumia 735 (geweldige battery life!) maar hierbij is de wifi ook regelmatig de weg kwijt. Iets wat naar alle waarschijnlijkheid met een driverupdate ook wel verholpen is, maar dan moet die wel released worden uiteraard. Wat dus vooralsnog niet gebeurt.

Overigens moet ik in mijn geval zeggen dat op mijn huidige OS versie (8.10.41203.306 / 2424.14.9.3) bluetooth naar mijn idee werkelijk perfect werkt. Kon voorheen half/half verbinding gemaakt worden met bijvoorbeelde autoradio (pioneer), werkt dit nu perfect. Zelfs bluetooth uitzetten op de telefoon om naderhand weer te verbinden tijdens dezelfde rit werkt prima. Laatste update ook nog niet binnen trouwens, met CSC PHN. (volgt meestal vrij snel na ATO..)

[ Voor 3% gewijzigd door xxxneoxxx op 01-04-2015 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkiej
Waren de camera issues niet opgelost met de laatste firmware? Dan blijft het alleen het rebooten maar dat schijnt juist een feature te zijn bij slecht bereik, dus dat blijft erin zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scarabial
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:47

The_Scarabial

MTB for life!

Krijg nu een Samsung Update binnen hier, iemand een idee of dit goed is om te installeren? Las er weinig over hier.
Edit: sorry overheen gelezen, iemand anders dus ook al.

[ Voor 19% gewijzigd door The_Scarabial op 03-04-2015 17:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emgeebee
  • Laatst online: 16-02-2023
Ik heb 'm geïnstalleerd en merk eigenlijk vrij weinig verschil. Iemand enige duiding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakers2013
De layout van whatsapp heb ik weer terug (probleempje stond in een eerder bericht). Kennelijk had de nieuwste update het wissen van "personen" (contacten) tot gevolg.Nadat ik dit had bijgewerkt was alles weer zoals vanouds.
Ander probleem waar ik niet uitkom. Ik had een bestaand gmailadres aangemaakt voor de telefoon. In het keuzemenu koos ik voor google. Vervolgens gaat het gmail account van de telefoon synchroniseren.
Echter, hij blijft hierop hangen. De layout van dit account is en blijft licht grijs en er is geen beweging in te krijgen.
Wie heeft er enig idee hoe ik dit eraf kan krijgen (afgezien van terug gaan naar fabrieksinstellingen)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scarabial

The_Scarabial

MTB for life!

Wil me binnenkort gaan oriënteren naar een nieuwe telefoon, dit is eigenlijk geen noodzaak, want de telefoon werkt eigenlijk nog perfect, maar wil toch iets meer orienteren om een eventuele keuze later dit jaar makkelijker te maken.
Is er bekend of samsung nog weer iets met Windows Phone gaat uitbrengen of zal ik dan bij een Lumia uitkomen? Komt W10 ook naar de Ativ S? Als dit zo is, dan zou ik misschien de lifespan van m'n Ativ S nog behoorlijk kunnen verlengen. Welke telefoons zijn vergelijkbaar met de Ativ S, mij lijkt dat de Lumia 930 het dichtst in de buurt komt. Zijn er al opvolgers in de Lumia lijn bekend die m'n Ativ S kunnen vervangen?
Zijn er meer mensen die hier al over nagedacht hebben?

[ Voor 5% gewijzigd door The_Scarabial op 05-04-2015 18:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjVe
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21:35

DjVe

Hatsaflats!

de 930 lijkt mij een goede vervanger. Mijn privé AtivS gaat er per volgende week uit (S6 neemt het over). Zakelijk blijf ik de AtivS gebruiken tot hij kapot gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakers2013
Ik blijf hem zeker voorlopig houden. Eerst maar eens kijken wat hij bij Windows 10 doet. Ik vind het nog steeds een pracht telefoon en op andere telefoons ben je na verloop van tijd toch ook uitgekeken.
Het is net als met een auto. Wie rijdt er mee tot hij versleten is? Nee, meestal wil je weer eens wat anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkiej
De 735 komt aardig in de buurt geloof ik, geen cameraknop was voor mij belangrijkste minpunt. Minder high-end dan de ativ s was destijds maar qua specificaties aardig in de buurt. W10 komt in principe naar elke telefoon geloof ik die 8.1 draait had ik begrepen, maar specifiek over de ativ s heb ik nog niks gelezen.

[ Voor 15% gewijzigd door Bokkiej op 05-04-2015 20:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
Niemand die hier iets zinnigs over kan zeggen; er is helemaal nog niets bevestigd danwel ontkracht specifiek omtrend de Ativ.
Bokkiej schreef op zondag 05 april 2015 @ 20:22:
De 735 komt aardig in de buurt geloof ik, geen cameraknop was voor mij belangrijkste minpunt. Minder high-end dan de ativ s was destijds maar qua specificaties aardig in de buurt. W10 komt in principe naar elke telefoon geloof ik die 8.1 draait had ik begrepen, maar specifiek over de ativ s heb ik nog niks gelezen.
Vriendin heeft een 735. Qua batterylife is deze zeker beter, qua performance schijnt ie toch flink minder te zijn. Geen idee verder, de 735 voelt erg snappy aan in menu e.d., maar dat doet de ativ s ook. Gamen doet ze niet, dus op dat vlak weinig te vergelijken. Memory is wel een beetje krapper dan bij de Ativ. Camerknop zou ik mij persoonlijk minder aan storen dan de on screen buttons om eerlijk te zijn. Als je fysieke buttons gewend bent is dat de eerste tijd echt een gemis.

Verder; MS heeft beweerd dat elke Lumia telefoon windows 10 krijgt. De Ativ is geen Lumia, en als ie het krijgt, wil dit natuurlijk nog niet zeggen dat het allemaal fatsoenlijk draait. Leuk als je een nieuw OS hebt, maar als het bagger draait, wil je toch iets anders waarsch. Ik zou, zeker als je huidige telefoon nog niet versleten is, nog even de kat uit de boom kijken. Waarom? Ik koop liever zelf iets dat ontwikkeld is voor een bepaald os, dan iets waar dit os "werkend" op gemaakt is. Draait meestal toch net iets minder goed, mist functies, of is het gewoon net niet. Maar de tijd zal het leren. My 2 cents.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royalty
Waarom valt de keus op een Lumia als vervanging voor de Ativ S.

Ik bedoel d'r is meer dan Lumia en er zouden meer fabrikanten met WP moeten komen. Helaas weinig te verkrijgen in NL.

Maarja...
xxxneoxxx schreef op zondag 05 april 2015 @ 23:21
Ik koop liever zelf iets dat ontwikkeld is voor een bepaald os, dan iets waar dit os "werkend" op gemaakt is.
Hier heb je wel gelijk in.

By the way de S6 heeft dezelfde ronde zijkanten als onze Ativ S _/-\o_

[ Voor 8% gewijzigd door Royalty op 06-04-2015 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 14-05 20:13

Niku

Alagaesii

Vind de Ativ S een geweldige telefoon, maar vraag me af of ik bij mijn volgende telefoon bij WP blijf. De appstore haalt het gewoon weg niet bij die van Android en iOS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scarabial

The_Scarabial

MTB for life!

Oja vergeten te melden, ik gebruik nu voor m'n werk de Lumia 735, maar dit is het gewoon net niet, in vergelijking met m'n Ativ S.
En het argument hierboven over de appstore, zal ik mij nooit in kunnen vinden, want ik gebruik erg weinig apps en vind de standaard news, sport, travel etc. apps van Microsoft heel erg goed en ook alle 'standaard' apps (buienradar etc.) is gewoon beschikbaar op WP, dus dat zou voor mij nooit een reden zijn om van WP af te stappen.
Ik denk dat wat xxxneoxxx zegt wel goed is, gewoon de kat uit de boom kijken en de ontwikkeling volgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
Dat is ook wel een punt om mee te nemen in je overwegingen inderdaad. Het hangt er een beetje vanaf hoe goed de boel loopt i guess. Verkoopt Windows 10 voor werkplekken/desktops goed (wat ik wel hoop vanuit o.a. een van de drijvende krachten achter sales - het gaming perspectief met de nieuwe DirectX api's) en neemt MS eindelijk de ontwikkeltools eens goed onder handen zodat het voor ontwikkelaars gemakkelijk wordt om universal apps te maken, dan geeft ik de appstore zeker een goeie kans om zich nu eens echt te ontwikkelen.. App ontwikkeling zal dan ook echt goed van de grond komen. Verpalen ze dit echter ook weer bij MS, dan denk ik niet dat we nog Windows Phones zullen zien tzt. Het "you'll get that soon"-zoethoudertje worden zelfs verstokte hardcore gebruikers op een gegeven moment ook wel beu. Beloften dat het in de toekomst allemaal beter wordt, daar ben je als eindgebruiker op een gegeven moment wel klaar mee. Daar heb je nml in het hier en nu geen ene zak aan.

Zoals gezegd, verder is het koffiedik kijken. Bijv; leuk zo'n uservoice website, maar als er geen gehoor wordt gegeven aan verzoeken vanuit je gebruikerscommunity is dat ook een wassen neus. Nieuwe features kwamen maar mondjesmaat naar het nieuwe OS. Staan een aantal requests open voor bijv. een notificatieled. Ik zou het tof vinden als het bijv. mogelijk zou zijn een optie aan te zetten om de buttons onder het scherm op de Ativ S te laten "pulseren" bij een nieuwe whatsapp. Technisch kan het allemaal. Alleen ontbreekt de aansturing en de optie binnen het OS. Met W10 komt het er zoals het er naar uit ziet, maar worden zulke features alleen beschikbaar voor bijv. de Lumia reeks? Zijn er drivers voor nodig die wij niet gaan krijgen? Werkt het alleen bij toestellen met een dedicates notificatieled, die de Ativ S verder niet heeft? Krijgen de Ativ bezitters uberhaubt Windows 10? Allemaal onzekerheden die je maar af moet wachten.

[ Voor 4% gewijzigd door xxxneoxxx op 06-04-2015 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakers2013
Ik maar wachten maar er gebeurt niets meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
Klopt. Lijkt wel alsof er helemaal geen vooruitgang. Ik baal er ook erg van. Mag gelukkig eind juni weer een nieuwe telefoon uitzoeken, maar wordt geen Samsung Windows Phone meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkiej
In een nieuwsbericht op de frontpage werd erover gesproken dat een nieuwe build van de nieuwe Windows op de ativ s draaide. Ik weet alleen niet of het waar is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakers2013
Thanks Bokkiej. Geeft de burger weer moed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
Bokkiej schreef op zaterdag 09 mei 2015 @ 21:49:
In een nieuwsbericht op de frontpage werd erover gesproken dat een nieuwe build van de nieuwe Windows op de ativ s draaide. Ik weet alleen niet of het waar is...
Yep, volgens mij wel. Maar niet officieel. Het laatste wat ik er over gelezen heb, zijn het de mensen van XDA die het voor elkaar hebben gekregen. Het lijkt er op of dat MS zelf de voorkeur geeft aan Lumia's om te testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeFoRcE

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

Zojuist al de tweede spontane reboot van vandaag. Temperatuur kan het niet aan liggen, het is 'maar' 28 hier op kantoor...

Erger mij steeds vaker aan dit toestel. Traag, vervelende bugs, reboots, etc... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkiej
Reboots zijn normaal gesproken bij dit toestel bij slecht bereik, was dat het niet? (Kan je je afvragen of dat normaal is natuurlijk...). Ik blijf tevreden eigenlijk, zeker als ik zie dat er nu pas vergelijkbare toestellen voor dezelfde prijs zijn als ik deze gekocht had (Lumia 640/735, net onder de 200e). Terwijl ik deze al 1,5 jaar heb. Koopje was het toen :)

[ Voor 11% gewijzigd door Bokkiej op 17-06-2015 19:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkiej
Net een update gehad tegen spontane reboots volgens de omschrijving! Het gaat om 8.10.14203.306, volgens mij heb ik pfd aanstaan op het moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeFoRcE

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

No shit, ik heb gisteravond ook de update gekregen. Finally! Hier ook PFD aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
Welke ROM draaien jullie en welke provider? Hier net gecheckt maar nog niets.. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeFoRcE

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

los toestel, provider Hi (nu kpn). Stock ROM

FW: 2424.13.5.1
HW: 15.15.1.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scarabial

The_Scarabial

MTB for life!

Ik kreeg hier ook een update vannacht. Wat is PFD? want heb niks aparts ervoor 'aangezet'.
Er stond bij de update dat deze automatisch op 22 juni zou worden gedaan. Overigens ook op m'n lumia 735 binnengekregen.

FW: 2424.15.3.2
HW: 15.15.1.0

Provider Hi (KPN)

[ Voor 52% gewijzigd door The_Scarabial op 19-06-2015 18:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkiej
Preview for developers. Provider maakt niet uit, volgorde van uitrol wordt vziw bepaald door csc code.

Hoe ervaar jij de 735 vergeleken met de ativ s?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scarabial

The_Scarabial

MTB for life!

Bokkiej schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 22:46:
Preview for developers. Provider maakt niet uit, volgorde van uitrol wordt vziw bepaald door csc code.

Hoe ervaar jij de 735 vergeleken met de ativ s?
Ik gebruik de 735 voor m'n werk, dus voornamelijk veel mail en bellen, maar vind de AtivS nog steeds veel prettiger werken. Ook de hardware knoppen zitten veel logischer op de telefoon. Ook het gemis van een knop voor het maken van foto's vind ik irritant evenzo met de windowsknop.
Verder qua snelheid weinig verschil. En bij de ativ vind ik de optie voor 2 rijen met iconen op het startscherm veel beter uitkomen, de kleine blokjes zijn dan net wat groter dan bij 3 rijen.
Eigenlijk wacht ik nog steeds op een echte goede vervanger van de Ativ S.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
Powerhouse met langere batterylife dan de Ativ S zou idd wel tof zijn ja..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m24
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 15-05 16:48

m24

hmm. na de laatste update heb ik een knipperend scherm.... iemand anders ook last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkiej
Ik niet.

Edit: Ik hoor net wel m'n vrouw met haar ativ s (officiële firmware, geen pfd) over een knipperend scherm dat dan bij een andere site ook weer over is.

[ Voor 90% gewijzigd door Bokkiej op 23-06-2015 21:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakers2013
Ik ook niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scarabial

The_Scarabial

MTB for life!

Heb hier ook geen last van, wel een kortere batterijduur volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
Nope, ook geen issues hier. Hangt natuurlijk af van welke update je bedoelt met "die laatste". :P

Over updates gesproken.. Iemand hier inmiddels als 8.1 update 2 draaien? Voegt het wat toe voor ons Ativ users?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michelk31
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15-03 10:16
Hey,

Ik was de trotste eigenaar van een samsung Ativ S.
Ik ben echter onlangs overgestapt naar de Lumia 930.
Het is niet eerlijk om de 2 toestellen te vergelijken aangezien het ene toestel veel ouder is dan het ander.
Wat men wel opvalt is dat de Lumi 930 een veel beter ontvangst heeft dan de samsung Ativ S.
Ik heb nu op plekken bereik waar ik dat vroeger niet had.
Ik wou dit gewoon even meedelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzz-01
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18:41
Sinds de laatste update geen last van knipperend scherm, maar wel al twee keer een enorme battery drain.
Toestel erg warm rond de camera en binnen 3 uur 50% daling van accu-niveau.
Een reboot lost het weer even op. Vóór deze update nooit last van gehad.
Meer mensen hier last van?

Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeFoRcE

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

Hebben jullie ook dat als je de telefoon herstart, en je een film wilt maken (dus dat als eerste na de reboot, en geen foto) dat ie blijft zeggen 'loading..........' ? Vreselijk irritant.Kan bijna nooit een filmpje maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
xxxneoxxx schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 18:32:
Nope, ook geen issues hier. Hangt natuurlijk af van welke update je bedoelt met "die laatste". :P

Over updates gesproken.. Iemand hier inmiddels als 8.1 update 2 draaien? Voegt het wat toe voor ons Ativ users?
Ik heb dat 'knipperende' scherm alleen gehad bij Windows 10 Mobile TP builds :P. Nooit gezien op een Ativ met WP8(.1). Ik heb ook Update 2 een tijdje geïnstalleerd gehad, voegt niet veel toe voor de moeite die je moet doen om het te installeren ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royalty
Jongens, ik moet dit toch even vragen.
Kaarten (wat eigenlijk Here Maps is) word voorgeinstalleerd op onze Ativ S. Maar nou vind ik het toch raar dat ik in de store toch Here Maps kan installeren. Dus zijn ze nou verschillend. Moet ik Kaarten eruit gooien en Here Maps installeren. Ik vraag dit ook daar Here Maps recent nog een update heeft gehad en ik met Kaarten deze niet heb gekregen. Ook kan ik de versie van Kaarten niet terugzien.

Dus je hebt de voorgeinstalleerde Kaarten en de Nokia/Here Maps app

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
Volgens mij is kaarten een beetje het Google maps equivalent van MS, terwijl Here Maps toch echt voltallige navigatie is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeFoRcE

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

xxxneoxxx schreef op vrijdag 03 juli 2015 @ 23:28:
Volgens mij is kaarten een beetje het Google maps equivalent van MS, terwijl Here Maps toch echt voltallige navigatie is..
Dit klopt.

Kaarten is de default app. Waarbij Here een voltallige applicatie is met 3 takken:

Here Maps
Here Drive
Here Transit.

Allen geïnstalleerd en gebruik ze alle 3 naar volle tevredenheid.

Zag gisteren een nieuwe navigatietool (Mapfactor) in de store staan. Vanmorgen even gebruikt naar m'n werk (16km paar bochten, ringweg, etc), wat een $##$# app is dat zeg!

Here werkt vlekkeloos, offline maps e.d.

Kaarten (Maps, heb 'm op engels staan) gebruik ik zelf verder nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royalty
Thanks guys. Ik zal Kaarten dan weg doen en Here Maps maar installeren.
Tot zo ver geen problemen ermee gehad en het werkte goed icm Here Drive.
Maar laatst kaart van Andalusie geinstalleer, maar ik zie geen verschil.

Dacht gewoon dat het hetzelfde was, maar omdat het Samsung is mochten we geen Here Maps (destijds Nokia Maps) als naam gebruiken. En heet het voor ons Kaarten of Maps in Engels.

[ Voor 29% gewijzigd door Royalty op 06-07-2015 17:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
Nee hoor, al even geleden is alles van Here op navigatie/kaarten vlak vrij beschikbaar gekomen voor alle WP gebruikers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royalty
Op de Lumia's heette het Nokia Maps, en bij ons alleen Maps (Kaarten)
Pagina: 1 ... 20 21 Laatste

Let op:
Levertijden van de Samsung Ativ S mogen besproken worden in Samsung Ativ S - Levertijden en Prijzen.