[Multi] Need for Speed Most Wanted (2012)

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-01-2024

kaluro2

Kaluro.650

LiquidT_NL schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 13:40:
Iedereen, zijn mening, maar sommige nadelen staat ik toch echt van te kijken:

[...]

Houterige besturing? Ik vind dit de fijnste Criterion game tot nog toe. En dat gemekker over ports word je ook moe van: de game rijdt net zo goed op een console als op de PC (heb beide gedaan). Of heb je het over toetsenbord besturing? Dan ligt het eerder daar aan dan aan de game.
Inderdaad toetsenbord besturing. Wanneer ik full screen speel, heb ik erge input lag. Wanneer ik windowed speel, heb ik er amper tot geen last van. Ik speel met een dual screen opstelling, Dell ultrasharp 2312HM x2.

Ik heb geen ervaring met joysticks of stuur op de PC, maar ik heb wel jarenlange ervaring met ToBo arcade racing, deze NFS reageert toch wel erg matig, ook vergeleken met Burnout: Paradise bijvoorbeeld.

En de performance is gewoon erg slecht.. Ik heb een high end gaming PC, die nog overclocked is ook en de performance is gewoon om te huilen. En ja ik heb hem legaal 8). Vandaar een slechte port.

Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr_dreey
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 06:38
Voor de nVidia users:
nV Heeft een nieuwe betadriver sinds 12 November, de 310.54beta.
Deze heeft bij mij voor een goede performanceboost gezorgd in NFS.
Waar ik eerst shadows, headligtshadows, ambient occlusion op 'off' en detail op 'medium' moest zetten voor steady 60fps hoeft nu alleen nog maar ambient occlusion op 'off' voor dezelfde 60fps.
specs: q9450@3.6ghz, 480gtx@800/4000mhz, 1920*1200@dx11.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aardwolf
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:28
Verwijderd schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 09:41:
[...]
De MP word aan je Origin/Autolog account gekoppeld, dus ja hij slaat alles voor je op wat betreft speedpoints, achievements en unlocks. als het goed is The whole shebang.
Ja oké dat had ik in eerdere posts gelezen inderdaad, maar het maakt dan dus niet uit op welke pc je verder gaat spelen begrijp ik uit je verhaal? Omdat je dan toch enkel online speelt en dus niets lokaal opslaat? hmm
En wat betreft Tobo, ik speel er ook mee en win er in MP geregeled races mee, het ligt er maar net aan wat je fijn vind.
Jup daar lijkt het op, een kennis van me zweert altijd bij een xbox-achtige controller. Ik vind dat maar niks, maar dat komt misschien omdat ik jarenlang alleen maar met een tobo hebt geraced... haha. :9
kaluro2 schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 12:59:
*KNIP*
En wat de car cams betreft, de grond camera geeft je totaal geen overzicht, en de behind-the-car cam, geeft je totaal geen gevoel bij de auto en is super onoverzichtelijk. Ik mis een hood cam, of een cockpit cam.
Misschien dat je de mod als uit de video nog eens kunt doen dan: YouTube: Need For Speed Most Wanted 2012 Camera Control Test #1 Zelf nog niet geprobeerd, maar wie weet is het dan beter speelbaar. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Magic
  • Registratie: Juni 1999
  • Nu online
marcel87 schreef op zaterdag 17 november 2012 @ 03:55:
Misschien dat je de mod als uit de video nog eens kunt doen dan: YouTube: Need For Speed Most Wanted 2012 Camera Control Test #1 Zelf nog niet geprobeerd, maar wie weet is het dan beter speelbaar. ;)
Net even geprobeerd en werkt prima!

De hoodcam preset werkt erg goed. Cockpit view moet je zelf maken, maar werkt niet zo goed omdat er rare reflecties in de voorruit zitten, waardoor je het allemaal niet zo goed meer ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricepuppet
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11-09 12:54
kaluro2 schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 12:59:
- Een onderwater catch-up mechanischme, waardoor AI auto's nooit te ver achterop raken en nooit te ver voor gaan lopen, hierdoor maakt het niet uit of je 100km/h of 300km/h rijdt.
Ook gemerkt. Zo'n hekel aan. Dit is niet de enige game die zich er schuldig aan maakt, vele race games doen dit. Er zijn ook race games (ik weet even geen namen op dit tijdstip) waar je gewoon, als je ECHT goed race'd, soms minuten voor kan lopen.

En dan letterlijk een aantal minuten stil kan staan voordat de 2ND place voorbij scheurt.

🇳🇱 A Youtube channel about gaming: customizing consoles, mini documentaries and tech videos | www.fistbumpbros.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

marcel87 schreef op zaterdag 17 november 2012 @ 03:55:
[...]

Ja oké dat had ik in eerdere posts gelezen inderdaad, maar het maakt dan dus niet uit op welke pc je verder gaat spelen begrijp ik uit je verhaal? Omdat je dan toch enkel online speelt en dus niets lokaal opslaat? hmm
Klopt inderdaad, je kan overal inloggen en je krijgt jouw data te zien. Kan soms wel even duren voordat het er allemaal is, er word namelijk wel een lokale kopie bijgehouden.
Jup daar lijkt het op, een kennis van me zweert altijd bij een xbox-achtige controller. Ik vind dat maar niks, maar dat komt misschien omdat ik jarenlang alleen maar met een tobo hebt geraced... haha. :9
Nou voorbeeldje: van het weekend max level geworden, dan kan je een of andere optie kiezen dat je een gouden randje om je kenteken heen krijgt enzo, maar je word ook weer meteen op speedlevel 1 gezet en je bent al je wagens en upgrades kwijt in de MP.

Afijn, na dat gedaan te hebben en een half uurtje vloeken (ja had het kunnen lezen, maar toch) weer wat games gedaan. Om terug te komen op het ToBo verhaal: ik zeg niet dat ik geweldig ben (verre van) maar als je met je simpele ToBo en een niet getunede mercedes Muscle autotje alles en iedereen zoek rijd dan denk ik dat dat wel aangeeft dat je zeker niet in het nadeel bent met een ToBo.

Maarja das dan weer mijn ervaring ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrick V.
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06:39
Ik ben inmiddels op 80% in de single player, maar wat ik me afvraag; wanneer is je auto volledig 'pro'?

Ik heb 'per ongeluk' met de Lamborghini Aventador een pro status gehaald, maar hoe haal ik dit nou met andere auto's? Is dat enkel alle races met die auto winnen zodat je alle mods unlocked hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ontzettende_Jan
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19-11-2023
Als je de 5 races gewonnen hebt dan heb je alle mods op regular vrijgespeeld. Vervolgens moet je voor elke pro mod het volgende doen:

Tires:
Off Road - Drive 5000 yards off road with off road tires equipped
Track - Drift 5000 yards with track tires equipped
Re-inflates - Hit 5 spike strips with re-inflates equipped

Nitrous:
Burn - Use burn nitrous for 300 seconds
Powershot - Use Power Shot nitrous 25 times

Chassis:
Lightweight - Get 60 seconds of air time with lightweight equipped
Reinforced - Score 10 cop takedowns with reinforced equipped

Body:
Aero - 120 seconds of slipstreaming with aero equipped
Impact Protection - 2 crash escapes with impact protection equipped

Transmission:
Long Gears - Drive 10,000 yards in oncoming traffic with long gears equipped
Short Gears - 25 near misses with short gears equipped

Als je naar customize car gaat dan kan je de voortgang zien. Dit is in single player en je moet dit voor elke auto afzonderlijk doen. Voor Multiplayer gelden weer andere (zwaardere) goals om de pro mods te unlocken.

[ Voor 4% gewijzigd door Ontzettende_Jan op 19-11-2012 11:22 ]

PSN: jannvsdvinvs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ontzettende_Jan schreef op maandag 19 november 2012 @ 11:20:
Als je de 5 races gewonnen hebt dan heb je alle mods op regular vrijgespeeld. Vervolgens moet je voor elke pro mod het volgende doen:

Tires:

Nitrous:

Chassis:

Body:

Transmission:

Als je naar customize car gaat dan kan je de voortgang zien. Dit is in single player en je moet dit voor elke auto afzonderlijk doen. Voor Multiplayer gelden weer andere (zwaardere) goals om de pro mods te unlocken.
Aha aardig thx.

Dit weekend begonnen en ondertussen de eerste 4 most wanted cars uitgespeeld.

De eerste twee heb ik met mn carrera 911 gedaan met enkel de aero body niet. De andere twee met de audi r8 met alle mods erbij. Vindt de audi een gekke wagen. Ga nu een paar autos verder upgraden rustig. Misschien de schrale lancia die ik gevonden heb gisteren op het einde :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ontzettende_Jan schreef op maandag 19 november 2012 @ 11:20:

Tires:

Nitrous:

Chassis:

Body:

Transmission:

Niet helemaal.

Het unlocken van de normale mods in multiplayer zijn wel verschillend en per voertuig. Per klasse auto (muscle, everyday, exotic, etc.) zijn de eisen wel het zelfde. Je speelt altijd 6 mods vrij met kilometers maken (6e mod krijg je altijd bij 321 kilometer per voertuig). Andere mods krijg je door de speciale dingen te doen, zoals takedowns, airtime met een bepaalde mod e.d.

Wat betreft de Pro mods in de MP, die zijn 1 keer halen voor alle auto's beschikbaar.

Heb je bijvoorbeeld Pro Track Tires, en unlock je net Track Tires (Normal) op een andere auto, dan zijn die automagisch meteen Pro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrick V.
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06:39
Duidelijk, thnx! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmm... weet niet of andere mensen het zelfde ervaren, dus ik vraag het hier even:

Als je in de MP long gears pro wilt unlocken dan moet je met long gears equipped langs speedcams rijden met 160+ KM/U

Valt mij op dat ze vaak helemaal niet geteld worden. Kan ook niet echt mijn vinger er op leggen waardoor het komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-05-2021
Verwijderd schreef op woensdag 21 november 2012 @ 13:51:
Hmmm... weet niet of andere mensen het zelfde ervaren, dus ik vraag het hier even:

Als je in de MP long gears pro wilt unlocken dan moet je met long gears equipped langs speedcams rijden met 160+ KM/U

Valt mij op dat ze vaak helemaal niet geteld worden. Kan ook niet echt mijn vinger er op leggen waardoor het komt.
Is dat geen fout dat het mph is? 160 km/u is wel erg weinig.

Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LiquidT_NL schreef op woensdag 21 november 2012 @ 14:08:
[...]

Is dat geen fout dat het mph is? 160 km/u is wel erg weinig.
Hmmm ja dat zou nog kunnen, ik zal vanavond eens kijken of ik met uhm... 160X1.6...... AH! ~260KM/U meer succes heb :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 21 november 2012 @ 13:51:

Is het niet de gemiddelde speed die je moet hebben over een bepaald traject ? Ik speel echter geen MP dus kan zijn dat dit gewoon anders is dan offline.

• Pimmuz
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15-09 17:23

Pimmuz

Roar

Heb gister de demo eens gedownload & gespeeld (xbox360) en vergeleken met Forza Horizon wat ik nu al een paar weken intensief speel ziet het er echt niet uit :(

Maargoed dan hoop je dat de gameplay wat is en ook dat valt erg tegen auto voelt als een zeepkist aan en de race's tjah ik zeg al kom van horizon af en dat speelt dus wel heel erg mee :P

Verwijderd

Hoe zit dat nou met het verschil tussen single player en multi player? Moet ik in multiplayer ook alle jackspots zoeken naast dat ik dat al gedaan heb in single player?

• Ontzettende_Jan
In MP zijn geen jackspots. Je begint met een selectie auto's en al naar gelang je speedlevel unlock je meer auto's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• calsonic
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
Had hem al een week niet gespeeld maar nu met de nwe Nvidia 310.61 drivers heb je een stuk meer fps.
Heb nu alleen het shadows level op medium en de rest gewoon voluit en krijg tussen de 45-60 fps.
Met deze drivers hadden ze een paar weken terug moeten komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD1800
  • Registratie: Januari 2007
  • Nu online
Ha! Not bad! Ik deed een 46 minuten durende politieachtervolging en ik heb maar liefst 176 politieauto's kapot gereden. Prachtig! Ik reed met de veyron met nitrous pro en nog wat andere dingetjes.

[ Voor 20% gewijzigd door AMD1800 op 24-11-2012 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Best bizar, ik zie steeds mensen in multiplayer met unlimited nitro. Blijkbaar trainers die ook bij de MP versie werken?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 25 november 2012 @ 14:11:
Best bizar, ik zie steeds mensen in multiplayer met unlimited nitro. Blijkbaar trainers die ook bij de MP versie werken?!
Is gewoon te doen met speed dingetje, dan heb je vreselijk lang NOS. En ik heb zelf soms wel eens een bug dat ik ook eindeloos NOS kan gebruiken zolang ik niet afrem...

Mijn irritatie zit meer in de instabilliteit van het spel. Elke speedlist klap ik er uit. Gelukkig blijven mijn upgrades wel hangen dus ik heb nu alles op Pro in MP en ben nu bezig met de True Fan (Alle mods op de Fords, Audi's, Porshes, Chevrolets, Lamborghini's en Mercedessen), en hoef nog maar 2 autotjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ontzettende_Jan
AMD1800 schreef op zaterdag 24 november 2012 @ 14:20:
Ha! Not bad! Ik deed een 46 minuten durende politieachtervolging en ik heb maar liefst 176 politieauto's kapot gereden. Prachtig! Ik reed met de veyron met nitrous pro en nog wat andere dingetjes.
Netjes! _/-\o_

Heb alle Most Wanted autos nu vrijgespeeld en ben nu de ontbrekende billboards en gates aan het zoeken Beetje rondcruisen, genieten van het uitzicht en af en toe een race doen. Daar is deze game mijns inziens perfect voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rn82
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 15-09 14:10
Ik speel NFS MW op de Vita en vind het echt een heerlijke game. Tot nu toe bijna alle races gewonnen. Ik moet alleen met twee verschillende auto's de 'needle point' speedrun winnen, maar damn.. die is moeilijk. Iemand nog tips om dit voor elkaar te krijgen?
Daarnaast ook online begonnen voor de trophiehunt. Lijkt vooralsnog een beetje instabiel te zijn. Zijn er nog andere Vita spelers die me me toe willen voegen? Mijn id is: Rno82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ontzettende_Jan
Nog 11 races te gaan en dan heb ik ze allemaal gewonnen. De kritiek dat het saai is om steeds dezelfde races moet winnen om verder te komen kan ik niet delen, mijns inziens zijn ze afwisselend genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
Ontzettende_Jan schreef op woensdag 05 december 2012 @ 13:53:
Nog 11 races te gaan en dan heb ik ze allemaal gewonnen. De kritiek dat het saai is om steeds dezelfde races moet winnen om verder te komen kan ik niet delen, mijns inziens zijn ze afwisselend genoeg.
Ik ben er inmiddels juist wel een beetje mee klaar. Het is ook echt het gevoel dat je stelselmatig die races aan het aflopen bent. Pak auto, race 1, 2, 3, 4, 5, nieuwe auto, repeat.

Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheeler
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 15-09 11:09
Ik heb bijna alle trophies in huis. Ik moet alleen nog playlist en vriend rammen in multiplayer. Wie wil er vrijdagavond helpen om deze te bemachtigen? PS3.

Afbeeldingslocatie: http://mypsn.eu.playstation.com/psn/profile/whlr77.png

Ohja: eerste DLC is aangekondigd.
Het eerste DLC pakket voor nieuwste racer van EA & Criterion Games is een feit en heeft een datum gekregen. Vanaf woensdag 19 december is deze voor iedereen te downloaden op Xbox Live, PlayStation Network en Origin voor 10 euro of 800 MS punten voor Xbox 360.
nfsmw

‘The Ultimate speed pack‘, zoals de eerste downloadable content gaat heten, bevat 5 spiksplinternieuwe auto’s om je wagenpark mee uit te breiden: de Mclaren F1 LM, Lamborghini Aventador J, Pagani Zonda R, Bugatti Veyron en de beestachtige auto van Hennessey de Venom GT.

Met deze nieuwe bakken ontsnap je dus nog makkelijker aan de vele politie in de game. Maar… er is meer! EA pakt nog groter uit want er is meer te bieden dan alleen wat nieuwe auto’s. Iedere auto krijgt zijn eigen uitdagingen en de Venom GT zelfs z’n eigen ‘most wanted’ racer uitdaging.

In totaal zullen er 25 nieuwe hoge snelheids races en tijdritten in zitten, meer dan 70 nieuwe billboards en flitspalen plus de beloningen die je ermee vrij kan spelen.

[ Voor 6% gewijzigd door wheeler op 06-12-2012 09:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wheeler schreef op donderdag 06 december 2012 @ 09:49:
Ik heb bijna alle trophies in huis. Ik moet alleen nog playlist en vriend rammen in multiplayer. Wie wil er vrijdagavond helpen om deze te bemachtigen? PS3.

[afbeelding]

Ohja: eerste DLC is aangekondigd.

[...]
Oftewel remakes van auto's die er al IN zitten. Triest hoor dat ze dit doen, laat ze eerst maar eens die berg aan problemen oplossen die er nog spelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheeler
Verwijderd schreef op donderdag 06 december 2012 @ 09:54:
[...]

Oftewel remakes van auto's die er al IN zitten. Triest hoor dat ze dit doen, laat ze eerst maar eens die berg aan problemen oplossen die er nog spelen...
Gezien staat van dienst van Criterion denk ik niet dat er nog veel getweakt wordt aan de PC versie. Focus ligt gewoon op produceren van goede console versies. Er komen nog 2 DLC pakketten en daarna is het over en uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wheeler schreef op donderdag 06 december 2012 @ 10:01:
[...]

Gezien staat van dienst van Criterion denk ik niet dat er nog veel getweakt wordt aan de PC versie. Focus ligt gewoon op produceren van goede console versies. Er komen nog 2 DLC pakketten en daarna is het over en uit.
En ondertussen lopen de fora van EA vol met klachten over bugs en andere problemen. Ik speel het nog vaak hoor, maar stabiel is al nieteens een woord wat ik zou gebruiken om de laatste NFS te omschrijven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ontzettende_Jan
wheeler schreef op donderdag 06 december 2012 @ 09:49:

[...]
Deze moet ik ook nog, zal je toevoegen maar vrijdag lukt mij niet. (psn: ontzettendejan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@SythAdmin: wat is er niet stabiel aan deze game? Ik speel hem best vaak en alles loopt prima hier hoor. Met een goeie controller is veel al opgelost, misschien heeft je pc de skills niet om hem te trekken? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 06 december 2012 @ 17:05:
@SythAdmin: wat is er niet stabiel aan deze game? Ik speel hem best vaak en alles loopt prima hier hoor. Met een goeie controller is veel al opgelost, misschien heeft je pc de skills niet om hem te trekken? :P
PC is het probleem niet, als ik online ga spelen (wat het enige is wat ik nu doe omdat de SP echt te simpel is) dan moet ikn de mazzel hebben dat ik tijdens de intermission er in kom. Als dat niet zo is dan klapt mijn game er standaard uit bij het laden van het scorescherm. En ik ben bij lange na niet de enige die dit heeft, als ik het EA forum moet geloven.

Daarbij is de puntentelling online echt totale onzin. Ik win bijvoorbeeld alle races en dan nog heeft een ander aan het eind meer dan 2 keer zo veel punten? Wat heeft dat racen dan voor een nut?

Als het goed gaat met het online spelen en de punten dan klaag ik niet, ik sta nooit buiten de top 3, maar er zijn zo veel irritaties...

Vooralsnog vermaak ik me er wel mee hoor. Heb nu online 21 auto's volledig unlocked en nog 1 auto te gaan (Lambo Countach) om de True Fan license plate te unlocken. En vanavond tik ik de 10 miljoen puntjes aan dus dan heb ik er weer een milestone bij.

• Ontzettende_Jan
Verwijderd schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 13:59:
[...]

Trouwens nog een tip van de dag voor de mensen die online upgrades iets makkelijker willen halen:

Start een friends only game, nodig niemand uit en dan kan je de meeste upgrades halen voor je auto's. Veel zijn namelijk afhankelijk van de afstand gereden met de auto, en 2 per auto zijn met takedowns.

edit: net gemerkt dat je de upgrades binnen die sessie wel krijgt maar niet vast houd... erg jammer...
Effe dubbel sjekken: dus ook de regular mods hou je niet vast als je het op bovenstaande manier doet? Van de Pro mods kan ik het me voorstellen want daar staat ook bij dat je ze tijdens een Speedlist moet halen.

Verwijderd

Ontzettende_Jan schreef op donderdag 13 december 2012 @ 12:34:
[...]

Effe dubbel sjekken: dus ook de regular mods hou je niet vast als je het op bovenstaande manier doet? Van de Pro mods kan ik het me voorstellen want daar staat ook bij dat je ze tijdens een Speedlist moet halen.
Klopt, je KM-stand word weer gereset. Wat wel werkt is in een speedlist zitten met mensen en dan 1 race doen, als dan toevallig alle mensen weg gaan en jij in de speedlist overblijft als host dan telt het weer wel mee. Omdat het dan een public speedlist is.

• Ontzettende_Jan
Bedankt voor de bevestiging, ik moet nog 2 Pro Mods halen voor de Modfather trofee.
Heb al de reinflates op Pro en ik denk dat 40x perfect nitrous en 40 speedcams boven 100 MPH met long gears het snelst te halen zijn. Moet in een uurtje online wel lukken denk ik. ;)

Verwijderd

Ontzettende_Jan schreef op donderdag 13 december 2012 @ 14:48:
Bedankt voor de bevestiging, ik moet nog 2 Pro Mods halen voor de Modfather trofee.
Heb al de reinflates op Pro en ik denk dat 40x perfect nitrous en 40 speedcams boven 100 MPH met long gears het snelst te halen zijn. Moet in een uurtje online wel lukken denk ik. ;)
Ja is goed te doen hoor, Ik heb ze allemaal (ook alle pro mod dingen op rank 6), ben nu bezig met de laatste 6 autotjes helemaal te unlocken, dan heb ik fijn alle 41 op full mod staan.

Moet wel zeggen dat die bentley echt geen leuke auto is zeg, wat een enorme dweil is dat!

• Ontzettende_Jan
Het is meer een auto om mee stil te staan en mooi te wezen, hij ziet er wel vet uit.. ;)

Hoe is de Porsche Carrera S met pro mods? Ik heb daar alleen de eerste race mee gereden maar wat een drama!

Verwijderd

Ontzettende_Jan schreef op donderdag 13 december 2012 @ 15:08:
Het is meer een auto om mee stil te staan en mooi te wezen, hij ziet er wel vet uit.. ;)

Hoe is de Porsche Carrera S met pro mods? Ik heb daar alleen de eerste race mee gereden maar wat een drama!
In vergelijking vind ik die wel wat beter, maar de beste auto van de laatste tijd vind ik wel de Viper (omdat dat gewoon een exotic had moeten zijn zo snel als die is) of de Koenigsegg, want die is gewoon niet in te halen.

Als ik in een speedlist allemaal van die standaard gasten zie allemaal met een Bugatti, dan pak ik wel gewoon mijn Koenigsegg en blaas je ze zo hard voorbij dat ze niet eens de tijd hebben om HAXX0R te roepen :P

• Ontzettende_Jan
Tot nu toe heb ik online het meeste in de Ford GT en de Alfa gereden. Offline de King's Egg, Gallardo en de Countach. De laatste alleen maar voor de looks (gif groen.. _/-\o_ )

• calsonic
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
Ik vind zelf dat de Pagani Huayra de best sturende en snelste is.

Verwijderd

calsonic schreef op donderdag 13 december 2012 @ 15:44:
Ik vind zelf dat de Pagani Huayra de best sturende en snelste is.
Hmmm het koningsei gaat wel dik 475 met de juiste upgrades he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ontzettende_Jan
Alle security gates in 7 delen:

Moest er nog 5 en die waren inderdaad heel sneaky verstopt.. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ontzettende_Jan schreef op maandag 17 december 2012 @ 09:58:
Alle security gates in 7 delen:

[video]

Moest er nog 5 en die waren inderdaad heel sneaky verstopt.. >:)
Ah dank, ik mis er ook nog 2 of zo...

Afgelopen weekend de meest kloterige auto maar op 100% gezet om er maar van af te zijn: de Tesla Roadster. Wat een schijtauto zeg...

Nu alleen nog de Lancia Delta HF Integrale en de Shelby Cobra, en dan heb ik alle auto's (behalve de marussia omdat die bugged is) op 100% staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ontzettende_Jan
Dat wordt mijn volgende doel. ;)

Ik vraag me af wat bedoeld wordt met de 27 milestones die je boven een auto ziet staat op de jackspot.
5 races + 11 sp mods + 11 mp mods = 27 milestones?

Wat meer uitleg in de manual over alle achievements was wel lekker geweest.. :/

[ Voor 18% gewijzigd door Ontzettende_Jan op 17-12-2012 10:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheeler
plof, 2 dagen voor uitkomen van DLC heb ik Need for Speed op 100% met platinum trophy.

Afbeeldingslocatie: http://mypsn.eu.playstation.com/psn/profile/whlr77.png

Zit nog steeds erg te twijfelen of DLC €10 waard is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ontzettende_Jan
Denk wel dat ik de DLC ga halen. Heb ook net platinum gehaald maar ben zeker nog niet uitgespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo ook maar eens deze NFS Most Wanted op de pc geinstalleerd.
Systeem
MSI Z68-G43 (MS-7750)
i5core 2500k @4700mhz
Kingstone 8Gig DDR3 @ 1600mhz
MSI Geforce 660GTX Ti power edition OC Driver 310.70
met dit spel NFS Most Wanted en systeem draaid het uitermate prima en alles op max settings.
Nou moet zeggen Graphics zijn prima maar zoals we al gewend zijn en gameplay lekker arcade dus ram er op los en planken door de bochten.
NFS is leuk als vermaak en fun en vooral de achtervolgingen is weer ouderwets knallen en politiewagens kapot rammen.
Welke ik zeer mooi vind is dat waneer je over spikestrips of je banden met spinnen verrot maakt en hierdoor je velgen roodgloeiend over het asfalt slippen met de nodige vonjken regen .
Verder zien de auto's er best gelikt uit maar de sfeer van het spel is erg eentonig met niet veel variatie in landschappen en gebouwen.maar de bruggen zien er dan wel weer prima uit en tunnels weer wat kaal , de tunnels zijn echt heerlijk om daar een V12 open te trekken en het gebrul door de tunnel te horen galmen.
NFS Most Wanted leuke arcade game voor een aantal uren fun maar meer is het ook niet net als de voorgaande reeks.
Ach...zo gebruik ik weer eens mijn stuurtje die stof lag te happen .

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 24 december 2012 @ 14:09:
Zo ook maar eens deze NFS Most Wanted op de pc geinstalleerd.
Systeem
MSI Z68-G43 (MS-7750)
i5core 2500k @4700mhz
Kingstone 8Gig DDR3 @ 1600mhz
MSI Geforce 660GTX Ti power edition OC Driver 310.70
met dit spel NFS Most Wanted en systeem draaid het uitermate prima en alles op max settings.
Nou moet zeggen Graphics zijn prima maar zoals we al gewend zijn en gameplay lekker arcade dus ram er op los en planken door de bochten.
NFS is leuk als vermaak en fun en vooral de achtervolgingen is weer ouderwets knallen en politiewagens kapot rammen.
Welke ik zeer mooi vind is dat waneer je over spikestrips of je banden met spinnen verrot maakt en hierdoor je velgen roodgloeiend over het asfalt slippen met de nodige vonjken regen .
Verder zien de auto's er best gelikt uit maar de sfeer van het spel is erg eentonig met niet veel variatie in landschappen en gebouwen.maar de bruggen zien er dan wel weer prima uit en tunnels weer wat kaal , de tunnels zijn echt heerlijk om daar een V12 open te trekken en het gebrul door de tunnel te horen galmen.
NFS Most Wanted leuke arcade game voor een aantal uren fun maar meer is het ook niet net als de voorgaande reeks.
Ach...zo gebruik ik weer eens mijn stuurtje die stof lag te happen .
Je gebruikt serieus een stuurwiel in NFS? Ik heb het 5 minuten geprobeert, en meteen weg gedaan, met TB is mijn reactie zo veel sneller en alles in het spel is zo veel makkelijker met gewoon een TB.

Maarja ieder zijn/haar voorkeur :)

Ik heb inmiddels alle auto's op 100% gekregen, incl. de nieuwe DLC bakken (nieuwe favo auto is nu wel de Hennesy trouwens, wat een monster!). Helaas nog steeds geen fix voor het constant crashen bij veel gebruikers en ook de Marussia mods willen nog niet unlocken. Erg jammer zo veel weken na de release... Forum staat ook bol van de klachten, vooral naar EA en Criterion omdat ze geen enkele info geven en niks van zich laten horen.

Ziet er dus naar uit dat het weer een standaard melk-koetje is geworden, jammer.

• Koenvh
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 14-09 18:24

Koenvh

Hier tekenen: ______

Helaas, dit is geen spel voor mij. Te makkelijk in SP, te rommelig in MP (echt, een zooitje).
Ik heb nog niet alles op 100%, maar dat is ook niet echt een uitdaging meer... Af en toe nog even een politie-achtervolging spelen, dat is het wel zo'n beetje (of met de Lancia Delta proberen de Koeningsegg proberen te verslaan, wat dan ook lukt...)

Ik gebruik voor het sturen trouwens een TB of m'n Wiimote + Nunchuck.

Die DLC moeten ze wel heel erg nodig verkopen... Winkel vanuit EasyDrive? Auto's uit de DLC vinden in de wereld en wanneer je 'm probeert te nemen krijg je een scherm dat je de DLC kunt kopen? C'mon EA, DLC is leuk, maar dring 'm niet zo op! :X

[ Voor 23% gewijzigd door Koenvh op 30-12-2012 21:57 ]

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• World Citizen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:59

World Citizen

FreeReef.nl

Kan iemand mij vertellen of het besturen van auto's rasse schrede beter word naarmate de game vordert... Ik heb er een half uur aan besteed maat krijg het er niet in. Ik speel vrijwel enkel racegames momenteel.. en bij deze game krijg ik nog geen race uitgereden...

Dus ik hoop eigenlijk dat het besturen van begin auto's belachelijk is gemaakt... maar dat het beter word naarmate de game vordert.

Ik snap er geen fluit van.. Race games zijn echt mijn ding.. Ik speel ze meestal op het moeilijkst wel uit.. Maar dit....

FreeReef.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
World Citizen schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 21:37:
Ik snap er geen fluit van.. Race games zijn echt mijn ding.. Ik speel ze meestal op het moeilijkst wel uit.. Maar dit....
Als race games jouw ding zijn, waarom speel je dan NFS:MW ;)
Deze game heeft weinig meer met racen te maken, het is gewoon Burnout met car licences.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• World Citizen

World Citizen

FreeReef.nl

unfor schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 21:40:
[...]

Als race games jouw ding zijn, waarom speel je dan NFS:MW ;)
Deze game heeft weinig meer met racen te maken, het is gewoon Burnout met car licences.
Nou ja... ze zijn op. Ik had ze allemaal gehad, dus toen kwam deze voorbij in een youtube filmpje. Ik hou er eigenlijk niet zo van dat er politie rond rijd... Ik vind het leuker om gewoon te racen met je billen samengeknepen :)

Het filmpje zag er wel leuk uit... En ik werd uitgedaagd omdat de maker van het filmpje het ook niet kon ... en die was blijkbaar heel goed in race games... Ik zag hem racen, en dacht.. WTF dat kan ik VEEEEEEL beter... Maar euh.. niet dus.

FreeReef.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
World Citizen schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 21:37:
Kan iemand mij vertellen of het besturen van auto's rasse schrede beter word naarmate de game vordert... Ik heb er een half uur aan besteed maat krijg het er niet in. Ik speel vrijwel enkel racegames momenteel.. en bij deze game krijg ik nog geen race uitgereden...

Dus ik hoop eigenlijk dat het besturen van begin auto's belachelijk is gemaakt... maar dat het beter word naarmate de game vordert.

Ligt er aan met welke games je het vergelijkt. Voor zwaar arcade racing vind ik het qua handling zelf een heerlijke game. Driften is key. Ik weet ook niet over welke auto's je het specifiek hebt? De game is non-lineair, dus er zijn geen "begin"-auto's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• World Citizen

World Citizen

FreeReef.nl

LiquidT_NL schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 08:38:
[...]

Ligt er aan met welke games je het vergelijkt. Voor zwaar arcade racing vind ik het qua handling zelf een heerlijke game. Driften is key. Ik weet ook niet over welke auto's je het specifiek hebt? De game is non-lineair, dus er zijn geen "begin"-auto's.
Nou de oude NFS games vond ik wel lekker weg racen.. Maar bij deze lukt het me niet.
Ik vind het leuker als je niet vol gas door een bocht kunt.. Dus Real Racing, DIRT, F1 games vind ik het leukst...

Ik heb nu een auto of 15 gevonden, maar het is overal hetzelfde. Ik heb al 3 keer links en rechts gestuurd voordat de auto überhaupt begint met sturen. Je moet ruim 100 meter voor dat je een tegenligger ziet al beginnen met wegsturen... Het reageert traag oid. Maar het kan goed aan mij liggen hoor.

Ik heb hem nu met de Xbox controller op de PC gespeeld, en met keyboard... Keyboard werkt al iets beter.. Want slowcontroll kan ik niet echt vinden met de controller.

Ligt het ook aan mij, of kan je nergens sensitiviteit instellen?

Oude NFS games hadden nog auto's als tanks. Maar in deze zijn ze van papier . :) Wellicht komt het daar ook een beetje door.

FreeReef.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
World Citizen schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 10:12:
[...]

Nou de oude NFS games vond ik wel lekker weg racen.. Maar bij deze lukt het me niet.
Ik vind het leuker als je niet vol gas door een bocht kunt.. Dus Real Racing, DIRT, F1 games vind ik het leukst...
Als je van die games houdt zit je hier inderdaad verkeerd.
Ik heb nu een auto of 15 gevonden, maar het is overal hetzelfde. Ik heb al 3 keer links en rechts gestuurd voordat de auto überhaupt begint met sturen. Je moet ruim 100 meter voor dat je een tegenligger ziet al beginnen met wegsturen... Het reageert traag oid. Maar het kan goed aan mij liggen hoor.
Het ligt aan jou :P Nogmaals, het is arcade. Het is amper een NFS deel, het is een Burnout game met de verkeerde naam :+ De key is driften, dus hard de bocht in sturen en kort remmen totdat je gaat glijden. Overigens is de game voor mij onbestuurbaar met chase cam, dus ik gebruik de bumper cam. Misschien helpt dat ook.
Ik heb hem nu met de Xbox controller op de PC gespeeld, en met keyboard... Keyboard werkt al iets beter.. Want slowcontroll kan ik niet echt vinden met de controller.
Slowcontrol? Ik speel zelf trouwens met gamepad.
Ligt het ook aan mij, of kan je nergens sensitiviteit instellen?
Weet ik niet, maar weet wel dat deze NFS nogal brak is qua wat je kan instellen met control.
Oude NFS games hadden nog auto's als tanks. Maar in deze zijn ze van papier . :) Wellicht komt het daar ook een beetje door.
Ik heb het hier eerder gepost, maar mensen moeten snappen dat NFS aan opsplitsen is in varianten.

- Slightly Mad Entertainment delen: de simulatie-achtige racers, zoals Shift;
- Criterion games: de zwaar arcade delen, die ontzettend veel weg hebben van burnout (niet verwonderlijk: criterion is de bedenker van Burnout)
- Black Box NFS delen: de generieke delen, zoals Underground, the Run, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• World Citizen

World Citizen

FreeReef.nl

LiquidT_NL schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 10:32:

Als je van die games houdt zit je hier inderdaad verkeerd.
Na het lezen van jouw uiteenzetting in het NFS genre, snap ik nu waarom inderdaad.
Het ligt aan jou :P Nogmaals, het is arcade. Het is amper een NFS deel, het is een Burnout game met de verkeerde naam :+ De key is driften, dus hard de bocht in sturen en kort remmen totdat je gaat glijden. Overigens is de game voor mij onbestuurbaar met chase cam, dus ik gebruik de bumper cam. Misschien helpt dat ook.
Ik zal de andere cams eens proberen... Driften gaat wel, maar als er iets aankomt dan kan ik niet meer snel genoeg wegsturen.. althans.. ik ram wel op de knoppen maar de auto doet niks. :)
Slowcontrol? Ik speel zelf trouwens met gamepad.
Ja, dat je de joystick maar half naar links en rechts doet, om een klein beetje bij te sturen. Met een keyboard is het Aan/uit als je een knop indrukt... en met een gamepad kun je nog een beetje sturen, of heel veel sturen. Maar dat gaat blijkbaar niet bij deze game, of er gaat iets mis in mijn config.
Ik heb het hier eerder gepost, maar mensen moeten snappen dat NFS aan opsplitsen is in varianten.

- Slightly Mad Entertainment delen: de simulatie-achtige racers, zoals Shift;
- Criterion games: de zwaar arcade delen, die ontzettend veel weg hebben van burnout (niet verwonderlijk: criterion is de bedenker van Burnout)
- Black Box NFS delen: de generieke delen, zoals Underground, the Run, etc.
Thanks, dan houd ik het voortaan in de gaten... De Criterion laten we dan maar links liggen. Shift was trouwens redelijk oke.. maar eigenlijk te makkelijk...

Most wanted op Mobiele aparaten (in mijn geval iOS) is wel weer erg leuk, en erg goed te besturen. Nog steeds niet realistisch zoals Real Racing, maar zeker niet slecht.

FreeReef.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• herwinkampjes
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 19-09-2024
als je een bocht in gaat wordt de auto automatisch afgeremd. enig idee hoe je dit kan uitzetten ?
vindt het echt vervelend ?
of moet je echt elke bocht driftend doen zodat je hier geen last van hebt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-09 17:25

Pykow

Angelo OTR

Leuk om zo nu en dan een rondje te gaan rijden, maar niet zo leuk als een DiRT, Grid of andere race spel.
vindt het zo jammer dat ik vaak op het verkeer knal, ben je net aan het inhalen en dan rij je tegen een auto die stil staat.

Daarnaast voor de mensen die het spel langer hebben, waar kan je de optie uitzetten dat de PC niet als een stelletje online noobs tegen je aan gaan rammen :S wordt er echt stront ziek van dat je aan het rijden bent en dat de PC je dan van de baan wilt duwen. donder op zeg. als ik het niet uit kan zetten heb ik me geld goed in het putje gegooid

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

iApp

Say cheese

De fun factor is er bij mij helaas een beetje uit, hoe zit dat bij jullie?
Hoewel ik Most Wanted 1 kapot heb zitten spelen, valt het bij deeltje 2 erg tegen... :/

An  a day keeps the doctor away.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Niet online

iApp

Say cheese

Voor wie NFS nog wil kopen, G2Play biedt 'm aan voor €15,- euro!
http://www.g2play.net/sto...Wanted-EA-Origin-Key.html

An  a day keeps the doctor away.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickertsnaak
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Heb zojuist ingame m'n Online pass ingevoerd (PS3 versie). Krijg ik te zien dat ik een Aanval pakket download (met een Mercedes Benz oid), als ik in de PSN store kijk dan staat er wel gewoon online pass.. Wazig, hebben jullie dit ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22:44
WTH... een update van maar liefst 4,6 GB vandaag via Origin: wat hebben ze allemaal gepatched?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donenzone
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Jorn1986 schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 19:36:
WTH... een update van maar liefst 4,6 GB vandaag via Origin: wat hebben ze allemaal gepatched?
Nieuwe DLC die alvast in de game wordt gestopt mocht je 't willen kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zoepersooi
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-08 16:50
die nieuwe DLC is echt gaaf zeker als je de auto's mooi vind:
Aston martin DB5
Challenger R/T (van Vin Diesel uit F2F)
BMW M3 Gtr (Razor NFS MW)
en ga zo nog maar tijdje door

hij was voor mij de 24.95 waard

http://supsooi.tweakblogs.net/ kijk eens bij mijn advertenties intressante spullen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baldertt
  • Laatst online: 21-11-2023
MarcoM schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 13:48:
Waarschijnlijk toch Crossbuy voor PS3 -> vita

http://forums.naughtydog....p/38625935/highlight/true

Ik heb dit gechecked bij de psn versie die ik vooruit heb besteld. 70 euro voor beide versies digitaal is acceptabel.
Hij kost 50 euro in de PSN nu, voor beide versies vind ik dat prima maar voor alleen de Vita versie vind ik dat te veel. Is het nou uiteindelijk wel of geen cross buy geworden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

Ik heb NFS MW gratis gekregen omdat ik Simcity heb gekocht (had hem al op de PS3, maar ik kan de disk niet meer vinden... 8)7 ) anyway, nu kreeg ik tijdens het spelen een popup van windows update, en nu krijg ik met geen mogelijkheid de rand van de window meer weg, waardoor ik nu dus constant windowed aan het spelen ben (en dus mét rand).

Heeft iemand dit ook gehad en weet je hoe je dit op kunt lossen?

Ik heb al geprobeerd het spel opnieuw op te starten, de resolutie aan te passen, maar verder weet ik het ook niet meer. En nee, er zit geen checkbox voor windowed mode in het optiemenu :(

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zoepersooi
heel simpel alt+enter :)

http://supsooi.tweakblogs.net/ kijk eens bij mijn advertenties intressante spullen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Ik heb hem ook via die actie gekregen, dus als mensen het nog spelen en me toewillen voegen voor tijden nick op Origin is Korumera :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zoepersooi
mijn origin is zoepersooi en ik had NFS al en SimCity (2013) heb ik ook dus ik heb Mass Effect gekozen, mag je mij ook voor uitnodigen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StygMa
  • Laatst online: 23:57
Nouja ik ben het dus ook gaan spelen door de simcity actie,
Voeg me gerust toe: AnatomiCouture.

Ik heb Burnout nooit gespeeld, maar ik vind dit heel erg lijken op Test Drive Unlimited 2, maar dan in een wat kleinere versie en beetje de speelsheid qua schansen etc van GTA. Denk dat ik uiteindelijk toch de voorkeur zou geven aan TDU vanwege de uitgestrektheid en het echt meer sparen voor auto's.
Dit spel voelt dan meer aan als GTA omdat elke auto voor het grijpen ligt.

Heb ik die upgrades echt nodig? Merk wel dat ik sommige races al best wel pittig vind, die Most Wanted challenge gaat toch niet lukken met elke auto of zou het moeten lukken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koenvh

Koenvh

StygMa schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 12:34:
Nouja ik ben het dus ook gaan spelen door de simcity actie,
Voeg me gerust toe: AnatomiCouture.

Ik heb Burnout nooit gespeeld, maar ik vind dit heel erg lijken op Test Drive Unlimited 2, maar dan in een wat kleinere versie en beetje de speelsheid qua schansen etc van GTA. Denk dat ik uiteindelijk toch de voorkeur zou geven aan TDU vanwege de uitgestrektheid en het echt meer sparen voor auto's.
Dit spel voelt dan meer aan als GTA omdat elke auto voor het grijpen ligt.

Heb ik die upgrades echt nodig? Merk wel dat ik sommige races al best wel pittig vind, die Most Wanted challenge gaat toch niet lukken met elke auto of zou het moeten lukken?
Lukt wel, ik heb de hoogste Most Wanted verslagen met een Lancia Delta (met alleen basis nitro)... Het was wel een uitdaging :*) (lees: Elke keer dat de Koeningsegg je probeert in te halen hem rammen, problem solved)

[ Voor 4% gewijzigd door Koenvh op 22-03-2013 23:28 ]

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook NFS MW gekregen i.v.m. SimCity maar het spel loopt bij mij om de haverklap vast... Is dit een bekend euvel...? Ik begin me af te vragen welk PC spel WEL gewoon werkt...!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zoepersooi
@j van E hahaha miss opnieuw installeren ik heb nog nooit gedonder gehad met NFS en ik speel al vanaf de release

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er toevallig ook werkende cheats voor dit spel? Omdat het bij mij regelmatig vastloopt, moet ik regelmatig races opnieuw doen en dat wordt ik nogal zat, ook omdat ik maar moeilijk vooraan eindig door alle botsingen en bochten... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook ik heb Need For Speed Most Wanted gratis gekregen vanwege aankoop SimCity .
Vind de auto's zo log sturen dat fatsoenlijk rijden onmogelijk is ( heb een Xbox 360 PC controller ) .
Je bots zo makkelijk tegen muren en vangrails aan en ik heb helemaal niet het gevoel dat ik de auto onder controle heb .
Slingert zo makkelijk van de weg af en ik helemaal niet begrijp dat de makers ervan hoe ze het een racegame kunnen noemen , heb nog nooit zo'n slechte arcade race game gespeeld .
Need for Speed Most Wanted is gewoonweg onspeelbaar en loopt ook nog vaak vast op mijn PC ( waar Far Cry 3 makkelijk op draait ) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zoepersooi
@people with trouble

Probeer anders eerst eens te her installeren of de instellingen naar beneden te zetten.

misschien je gevoeligheidsinstellingen te veranderen voor je x360 controller want bij mij werkt het perfect. zelfs met een koeningsegg met 370km/h vlieg ik de bocht niet uit :0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koenvh

Koenvh

Verwijderd schreef op zaterdag 23 maart 2013 @ 15:34:
Ook ik heb Need For Speed Most Wanted gratis gekregen vanwege aankoop SimCity .
Vind de auto's zo log sturen dat fatsoenlijk rijden onmogelijk is ( heb een Xbox 360 PC controller ) .
Je bots zo makkelijk tegen muren en vangrails aan en ik heb helemaal niet het gevoel dat ik de auto onder controle heb .
Slingert zo makkelijk van de weg af en ik helemaal niet begrijp dat de makers ervan hoe ze het een racegame kunnen noemen , heb nog nooit zo'n slechte arcade race game gespeeld .
Need for Speed Most Wanted is gewoonweg onspeelbaar en loopt ook nog vaak vast op mijn PC ( waar Far Cry 3 makkelijk op draait ) .
Je weet wel dat je kunt driften hé?

En onder controle houden, dat ligt meer aan jou dan aan het spel. ;)

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StygMa
  • Laatst online: 23:57
@cacciatore63
Ik weet niet of het de beste manier is, maar insturen en remmen (z op keyboard iig) kan ik fijn de bochten door glijden/driften. Merk als je hem met snelheid weet te driften dat je zo je tegenstanders voorbij drift in de bochten. (om daarna vaak weer snoeihard te worden ingehaald op de rechte stukken :P )

[ Voor 16% gewijzigd door StygMa op 23-03-2013 17:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ggampie
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 12-09 16:26
Mensen die eens met mij een beetje willen rijden? Heb het spel door Simcity en ben er eerlijk gezegd meer verslaafd aan dan Simcity zelf. Ik heb een microtje zodat iedereen eventueel kan praten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zoepersooi
Jahoor is prima origin is zoepersooi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ggampie
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 12-09 16:26
zoepersooi schreef op zaterdag 23 maart 2013 @ 21:54:
Jahoor is prima origin is zoepersooi
Verzoek verzonden ;) (Ggampie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aardwolf
Hoe is nu eigenlijk de multiplayer? Heb je daar nog steeds dat mensen er zitten te dralen, waardoor het racen niet opschiet of is dat inmiddels achterwege?

Mijn pc is gecrasht, wat voor de download van usenet weer betekent dat ik van vooraf aan mag beginnen, terwijl ik net zo'n schik had met de Bugatti. Ik twijfel namelijk aan te schaffen via Origin Store, gezien de prijs nu wat aantrekkelijker is en ik dan ook iig mp kan gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aardwolf
Hm als het spel net zo dood is als dit topic, dan koop ik em maar niet denk ik. whaha :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
Het spel is zeker niet dood, maar goed, de multiplayer is nog meer Burnout. Ik snap alleen niet als je je zo hebt vermaakt met de single player, waarom je de game niet alsnog haalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zoepersooi
de multiplayer is:
het racen gaat wel gewoon zoals ook een SP race gaat
aan de niet race opdrachten word vaak ook gewoon goed meegewerkt gelukkig

en met de nieuwe DLc is het spel ook fantastisch.

Voor het geld waar je hem nu voor kan kopen zou ik zeggen doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aardwolf
LiquidT_NL schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 10:35:
Het spel is zeker niet dood, maar goed, de multiplayer is nog meer Burnout. Ik snap alleen niet als je je zo hebt vermaakt met de single player, waarom je de game niet alsnog haalt.
Omdat er een tijdje terug door enkele mensen werden gezegd dat de multiplayer zo bagger was omdat tegenstanders gewoon rondjes gingen rijden waardoor jij ontiegelijk lang telkens moest wachten voordat de race daadwerkelijk kon beginnen. Maar goed, als dat niet of minder is nu dan wil ik er nog wel 30 euro aan geven. Anders vind ik het teveel geld... :9

En thnx zoepersooi. ;)

[ Voor 12% gewijzigd door Aardwolf op 03-05-2015 23:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbengoofy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 24-08 22:50
zijn er ook andere views beschikbaar dan alleen achter de auto en op de bumper?

Uiteindelijk zit onze manager er alleen voor spek en bonus.. - Loesje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ikbengoofy schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 11:41:
zijn er ook andere views beschikbaar dan alleen achter de auto en op de bumper?
Nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyBravo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-03-2022

JohnnyBravo

Man, I'm pretty!

Ik ook heb het spel 'dankzij' SimCity bemachtigd en loop ook tegen een handvol bugs aan. Het spel zelf loopt op zich nog best aardig, maar om de een of andere reden loopt hij vaak vast bij de cutscenes voor de most wanted challenges. Het is wel een vermakelijk spel, maar het zijn weer de kleine dingen die roet in het eten gooien...

Recept van de dag: Mosselen - Uien - Peterselie - Wortel - 2 Tenen Knoflook - En vlak voor het op tafel zetten veel, maar dan ook echt veel 'Nee, echt veel' BIERRRRR!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De laatste dagen kan ik het spel aardig spelen zonder vastlopers. En ik heb er onderhand best lol mee. Meer dan met dat rukkerige SimCity... Wat ik wel jammer vind is dat het aantal races per auto nogal minimaal is... Ik rij graag in de Porsche maar je hebt per auto zo'n 6 races en dan ben je alweer klaar...! Is er een truuk om met 1 auto alsnog andere races te rijden? Ik heb eigenlijk geen zin om voor alle auto's alle upgrades te verdienen en wil gewoon met mijn geupgrade Porsche meer races doen. Maar dat gaat dus niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:31

Vuvuzela

My spire is forming

vziw niet. Maar je kan wel de most wanted races doen met 1 van je Porsches. Of politie achtervolgingen om punten te verdienen.

[ Voor 25% gewijzigd door Vuvuzela op 29-03-2013 17:22 ]

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vuvuzela schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 17:21:
vziw niet. Maar je kan wel de most wanted races doen met 1 van je Porsches. Of politie achtervolgingen om punten te verdienen.
Hm, tsja... Ik heb drie Porches en merk dat die paar races per Porsche ook nog een keer zowat hetzelfde zijn...? Beetje magertjes. Jammer dat je niet gewoon elke beschikbare race kan kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baldertt
  • Laatst online: 21-11-2023
Verwijderd schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 15:26: Wat ik wel jammer vind is dat het aantal races per auto nogal minimaal is... Ik rij graag in de Porsche maar je hebt per auto zo'n 6 races en dan ben je alweer klaar...! Is er een truuk om met 1 auto alsnog andere races te rijden? Ik heb eigenlijk geen zin om voor alle auto's alle upgrades te verdienen en wil gewoon met mijn geupgrade Porsche meer races doen. Maar dat gaat dus niet...
Gebruik je Porsche voor de most wanted races, dat zijn er nog eens 10

[ Voor 11% gewijzigd door Baldertt op 30-03-2013 17:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydrosine
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 29-05 20:40
Beetje dood hier!
speel het spel de laatste weken geregeld een uurtje. En aangezien ik maar een vriend heb die t ook speetl heb ik wat origin namen uit het topic gevist en toegevoegd.

Hoop ik dat ik eens wat uitdaging krijg bij de flitspalen en billboards :D
Maakt de wereld toch weer wat meer alive.

origin=hydrosine

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterJD
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20:48

MisterJD

PC - Gamertag MisterJD NL

Ik ben sinds een paar weken weer actief met Most Wanted PC. Zijn er meer mensen die last hebben van fps drop.

[ Voor 30% gewijzigd door MisterJD op 21-08-2013 16:11 ]

AMD 9800X3D | Noctua NH-D15S chromax | Asus B650m + wifi | Gigabyte RX6800 Gaming OC | G.Skill Flare X 6000 - 32GB | Samsung 990 pro 2TB | Samsung 960 500GB | Samsung G7 27 | MSI MPG A850G | Be quiet pure base 501 LX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strider1007
  • Registratie: Oktober 2008
  • Nu online
Ik heb onlangs dit spel voor de PS3 gekregen en moet zeggen dat het wel een erg hoge fun-factor heeft. Een arcade-racer/chaser zoals ik me die ook voorstel.

Nu ben ik rampzalig als het aankomt op het rijden met een controller... Het lijkt een beetje op ping-pong tussen de vangrailen...

Ik zie bij diverse aanbieders de PC versie voor twee tientjes langskomen. Ik begrijp dat op de PS3 mijn G25 stuur werkeloos blijft, maar kan ik op de PC hier wel mee spelen?

Nogmaals, ik begrijp dat het geen sim is, maar dat zoek ik in dit spel ook niet... (En het advies te oefenen met de controller kun je je besparen, dat heb ik al jaren geleden opgegeven.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koenvh

Koenvh

strider1007 schreef op maandag 01 juli 2013 @ 15:11:
Ik heb onlangs dit spel voor de PS3 gekregen en moet zeggen dat het wel een erg hoge fun-factor heeft. Een arcade-racer/chaser zoals ik me die ook voorstel.

Nu ben ik rampzalig als het aankomt op het rijden met een controller... Het lijkt een beetje op ping-pong tussen de vangrailen...

Ik zie bij diverse aanbieders de PC versie voor twee tientjes langskomen. Ik begrijp dat op de PS3 mijn G25 stuur werkeloos blijft, maar kan ik op de PC hier wel mee spelen?

Nogmaals, ik begrijp dat het geen sim is, maar dat zoek ik in dit spel ook niet... (En het advies te oefenen met de controller kun je je besparen, dat heb ik al jaren geleden opgegeven.)
Kun je erop spelen? Ja (tenminste, m'n G27 werkt)
Wil je erop spelen? Het is geen sim, niet in de verste verte. Al driftende door een bocht, en gewoon dezelfde kant op blijven sturen... :X Tja...

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23:11

Superkiwi

Hoi doei

Ik heb dit spel al een paar maanden in de kast liggen, vanavond eens uit het plastiek gehaald :P
Most Wanted 2005 vond ik geweldig, Burnout Paradise vond ik beter.
Het was even wennen in het begin, maar nu gaat het lekker :)

Toffe game, mooie graphics en mooi geluid (Gallardo in een tunnel!).
Ook de soundtrack: erg lekker!

De races zijn goed te doen, heb nu 41 van de 62 races compleet.
Vaak moet ik ze wel minimaal 1x overnieuw doen...
Vooral de speedruns. Daar ben ik soms wel een keer of 15 aan kwijt.
1x meegemaakt dat ik een snelheid van 201km/h moest halen en dat ik 200.6km/h had |:(

En wat frappant is: sommige races waar ik met een snelle wagen moeite mee heb, haal ik in een andere, minder snelle wagen, met 2 vingers in de neus.

Hier vermaak ik me nog wel even mee! :*)

**vanmiddag Most Wanted nummer 2 en 1 verslagen; die heb ik dus allemaal.

Ook Needle Point op een gemiddelde snelheid van 262km/h gezet, waar 249 nodig is voor goud.
Man wat heb ik die race vaak overnieuw moeten doen, gewoon niet leuk meer.
Uiteindelijk bleek een extra pro modje zoveel snelheid te schelen dat het achteraf wel meeviel... 8)7

*beter hadden ze de DLC wagens van de map gelaten totdat ik die DLC ook daadwerkelijk koop...
Nu zie ik mooie wagens staan, ik denk "instappen!!"... moet ik ze eerst kopen...

Ook even online gespeeld.
Is wel grappig, mits iedereen meedoet om de challenges te halen.

Nu alleen nog 20 billboards en de platinum is binnen :)

[ Voor 57% gewijzigd door Superkiwi op 10-08-2013 13:30 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste