[Multi] Need for Speed Most Wanted (2012)

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste
Acties:

• ColdDog
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://farm9.staticflickr.com/8038/8003236136_534b113b82_z.jpg

Introductie
Need for Speed Most Wanted neemt de gameplay stijl van de eerste Most Wanted en mixed deze met de Burnout game serie. Most Wanted bevat een open wereld genaamd Fairhaven city.

"Als jij de Most Wanted wilt zijn, moet je uit handen van de politie blijven, sneller zijn dan je vrienden, en slimmer dan je rivalen. Je bent constant op de vlucht voor een meedogenloze politiemacht en moet razendsnel levensgevaarlijke beslissingen nemen. Zoek in de open wereld naar de perfecte schuilplaatsen, spring over schansen en verdien nieuwe auto's om je rivalen achter je te laten.

Afbeeldingslocatie: http://farm8.static.flickr.com/7212/7315284148_c4d8736fe4_z.jpg

Criterion Games verzorgt weer de ultieme sociale gameplay. Er zijn geen menu's en geen lobby's. Je kunt gewoon rechtstreeks je vrienden uitdagen en laten zien wat je kunt in allerlei vloeiende Multiplayer-evenementen. Maar wees voorzichtig: je rivalen zullen er alles aan doen om te voorkomen dat jij ze verslaat. In deze wereld kan er maar één de Most Wanted zijn."

bron: ea.com

Release datum: 31 oktober 2012

Autolog
Need for Speed Most Wanted zal Autolog gebruiken, het competitie systeem tussen vrienden. Autlog heeft een nog grotere rol dan in de voorgaande Need for Speed games. Zo zal het nog meer informatie aan de spelers geven over geplaatste tijden en is het aanbevelingsonderdeel meer geïntegreerd in de spelwereld.

Een andere sociale feature is Cloudcompete. Dit systeem zorgt er voor dat er 1 profiel wordt gebruikt over alle platformen heen. Hierdoor kan de speler zijn niveau verhogen op het ene platform en hiermee doorgaan op het andere.

Car list
De car list van Need for Speed Most Wanted is divers. Bekende merken zoals Lamborghini, Porsche en Chervolet zijn vertegenwoordigd. Maar ook auto's zoals de Ariel Atom, Hummer H1 Alpha, Ford F-150 SVT Raptor en Tesla Roadster kom je tegen in het spel.

Het rij model van de game wordt als volgt omschreven "deep, physical and fun", niet zo arcade-achtig als Burnout en Hot Pursuit, maar ver van een simulator vandaan.

Media
Video
Screenshots

Afbeeldingslocatie: http://farm9.staticflickr.com/8142/7348904924_5a39ddaa61_z.jpg

Afbeeldingslocatie: http://farm9.static.flickr.com/8281/7881447562_b78929f6b3_z.jpg

Afbeeldingslocatie: http://farm8.staticflickr.com/7081/7156634661_7068eefce5_z.jpg

Afbeeldingslocatie: http://farm9.static.flickr.com/8288/7740270228_14e6d12982_z.jpg

Afbeeldingslocatie: http://farm9.static.flickr.com/8170/7985958504_6e740572fe_z.jpg

Demo
Het is nog onbekend of er een demo wordt uitgebracht.

Links

• ColdDog
  • Niet online
Wat denken jullie van deze aankomende Need for Speed?

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20:12
Persoonlijk hoop ik dat het dichter bij komt bij de oudere Hot Pursuits gezien de eerste beelden die ik er heb van gezien meer deden denken aan Hulk Smash.

Als het ook in de buurt komt van de Oude Most wanted zal ik zeker wel tevreden zijn. 2010 Hot Pursuit viel mij wel heel erg tegen.

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 11-07 15:25
Het ziet er heel erg uit als een upgrade van Burnout Paradise. Persoonlijk vind ik dat geweldig aangezien dat een topgame was. Het leveldesign (staddesign) komt overigens wel erg overeen met die game. In de trailers zie je een vliegveld met schansen (precies zoals in Paradise City) etc.

Ben benieuwd!

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lvrijn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10-07 23:16
Misschien nog een betere vraag..
Waarom exact de zelfde titel als een tijd geleden? Waarom niet Most Wanted 2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ColdDog
  • Niet online
lvrijn schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 14:04:
Misschien nog een betere vraag..
Waarom exact de zelfde titel als een tijd geleden? Waarom niet Most Wanted 2?
Is een trend. Je ziet het nu bij heel veel games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
Ik vind de animo en marketing wat traag op gang komen. De game komt al eind deze maand uit en gezien het topic hier (5 reacties) en het aantal filmpjes dat je online kan vinden, heeft EA nog een hoop werk te doen wat betreft marketing...

offtopic:
Of zou de game gewoon ruk zijn en willen ze niet zoveel aandacht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoM
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08-04 13:49
Ik denk dat ze uit de wind willen blijven van Forza Horizon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
Dat is m.i. toch wel een totaal andere game. Natuurlijk ook racen, maar veel minder arcade.

Burnout vs. Gran Turismo verhaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmuz
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19:31

Pimmuz

Roar

Hier zit geen free roam optie in zoals o.a. Hot pursuit laatst wel had?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
jawel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmuz

Pimmuz

Roar

Ok als in tdu2/nfs world of in je eentje map verkennen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-07 01:28

FlyEragon

Alien Monkeys

Sluuz schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 06:30:
Ik vind de animo en marketing wat traag op gang komen. De game komt al eind deze maand uit en gezien het topic hier (5 reacties) en het aantal filmpjes dat je online kan vinden, heeft EA nog een hoop werk te doen wat betreft marketing...

offtopic:
Of zou de game gewoon ruk zijn en willen ze niet zoveel aandacht?
Ze geloven er zelf ook niet meer in geloof ik. Bijna alle laatste NFS'en zien er steeds hetzelfde uit. Het gevoel is hetzelfde als je ze speelt. Elke keer als ik denk van slechter kan het bijna niet doen ze het toch. Vergelijk eens de eerste Hot Pursuit met de recentere versies. De locaties, de in car views, de spanning en feeling van de auto's = allemaal weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
Tja, ik heb dan toch wel vertrouwen in Criterion. Burnout Paradise vond ik een magistrale game, ook omdat hij erg goed gesupport werd door Criterion in de vorm van updates, aanpassingen en DLC.

De Hot Pursuit van de nieuwe generatie was ook van de hand van Criterion maar daar vond ik de demo totaal niet lekker spelen. Volgens mij was dat ook geen open wereld.

Ik verwacht nu dat Criterion het beste van beide werelden bij elkaar plakt. De cops/echte auto's en shine van NFS en de open wereld en ondersteuning van Burnout.
Ik geloof er in ieder geval in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aardwolf
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23:25
Laten we het hopen, mijn gevoel voor de laatste NFS games was iig ver onder peil. Eerst maar weer eens afwachten wat deze gaat brengen, wellicht dat ik hem dan pas koop. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:07

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Eindelijk een NFS waar ik wel naar uitkijk, hoofdzakelijk om Criterion (BU:P natuurlijk), maar deze keer met echte auto's :)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmuz

Pimmuz

Roar

Ziet er goed uit dit spel alleen is nou mijn vraag is dit spel apart ontwikkeld voor de PC?

Daarmee bedoel ik of het niet zoals The Run geport word naar de pc want The Run zag er zeer belabberd uit op de pc :(

Heb sinds aantal weken xbox en valt me gewoon tegen in vergelijking met de PC maarja dat had ik kunnen weten O-)
Zelf al het antwoord gevonden altijd fijn :)

Need for Speed: Most Wanted PC comes with many DX11 frills, supports more players online

http://www.pcgamer.com/2012/09/27/need-for-speed/

[ Voor 25% gewijzigd door Pimmuz op 16-10-2012 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• afca123
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17-12-2024

afca123

PSN Blasterus15

Waarom maken ze geen nfs met een mix van Need for speed underground en most wanted.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ppie
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
De vorige NFS had het probleem dat je niet meer dan 30FPS kon krijgen. Weet iemand of dat bij deze NFS weer het geval zal zijn? Het lijkt me een leuke nfs versie. Maar als dit het geval is haal ik hem sowieso niet!

Weet iemand of er verder iets bekent over CF/SLI support???
Sommige Gameplay videos die ik online heb gezien hadden last van framedrops. En omdat het toch een console port woord, vraag ik me af of 1 7970 genoeg is om het spel op maximale settings met een minimale FPS van 60 te spelen. (minimaal dus niet gemiddeld!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ColdDog
  • Niet online
Wil je Need for Speed Most Wanted spelen voor dat hij in de winkels ligt, er worden 7 plekken weggegeven voor een speelsessie bij EA op kantoor.

Meer info: http://needforspeedfreaks...-most-wanted-speelsessie/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koenvh
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 01:13

Koenvh

Hier tekenen: ______

Nog een week voordat hij uitkomt. Ik vond vooral deze video erg goed:
YouTube: Need For Speed Most Wanted Live Action TV Ad

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• calsonic
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
Ja hij is wel leuk ja en die nieuwe Focus ST doet me er meteen aan herinneren dat de nieuwe Fiesta ST volgend jaar eindelijk uit gaat komen. Ben mijn Fiesta ST nu na 5 jaar wel zat en toe aan het nieuwe type.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 144744

calsonic schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 17:55:
Ja hij is wel leuk ja en die nieuwe Focus ST doet me er meteen aan herinneren dat de nieuwe Fiesta ST volgend jaar eindelijk uit gaat komen. Ben mijn Fiesta ST nu na 5 jaar wel zat en toe aan het nieuwe type.
Ah gossie wat zielig, ja een 5 jaar oude auto, das wel heul erg hoor!...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• calsonic
  • Niet online
Je zal ze de kost moeten geven die elke 2-3 jaar een nieuwe kopen dus dan valt 5 jaar wel mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Need for Speed is helaas langzaam dood aan het bloeden.

Underground 2 staat nog steeds bovenaan met 10,9 miljoen exemplaren, terwijl Shift 2 niet eens de miljoen haalt. Ook The Run en Undercover hebben het echt erbarmelijk slecht gedaan.

Deze "nieuwe" Most Wanted zie ik daar niet veel verbetering in brengen. Het spreek gewoon niet aan. Ik wil geen Burnout, ik wil Need for Speed. Ik wil geen auto's kunnen "jacken", ik wil racen tegen AI beter dan een baksteen!

En ik wil al helemaal geen auto's meer door billboards zien crashen, komop man, dat heb ik wel gezien na Carbon! Breng het prachtige landschap uit Hot Pursuit 2 terug, zet er een gedetailleerde cockpit view in, en zorg dan ik niet met 300 alsnog door de bocht kan.

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLuna
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 01-06-2023
Jeroenneman schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 09:58:

Underground 2 staat nog steeds bovenaan met 10,9 miljoen exemplaren, terwijl Shift 2 niet eens de miljoen haalt. Ook The Run en Undercover hebben het echt erbarmelijk slecht gedaan.

Deze "nieuwe" Most Wanted zie ik daar niet veel verbetering in brengen. Het spreek gewoon niet aan. Ik wil geen Burnout, ik wil Need for Speed. Ik wil geen auto's kunnen "jacken", ik wil racen tegen AI beter dan een baksteen!

En ik wil al helemaal geen auto's meer door billboards zien crashen, komop man, dat heb ik wel gezien na Carbon! Breng het prachtige landschap uit Hot Pursuit 2 terug, zet er een gedetailleerde cockpit view in, en zorg dan ik niet met 300 alsnog door de bocht kan.
+1

:)

Daarom neem ik niet eens meer de moeite om iets uit deze reeks te downloaden zelfs..

Specs | P5Q-E P45| C2D E8400 E0 @4.0GHz | Scythe Mugen | TWIN2X4096-8500C5DF | GTX260-216 Black Edition | Dell UltraSharp 2209WAf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar dit spel, ik vond vroeger NFS erg leuk inderdaad, ik heb The Run laast voor 4 euro gekocht en moet zeggen dat het ook weer niet zo heeel slecht spel is, maar goed het is niet wat het was van vroeger :D

ik wacht wel op een leuke aanbieding :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoM
Waarschijnlijk toch Crossbuy voor PS3 -> vita

http://forums.naughtydog....p/38625935/highlight/true

Ik heb dit gechecked bij de psn versie die ik vooruit heb besteld. 70 euro voor beide versies digitaal is acceptabel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
Jeroenneman schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 09:58:

En ik zit hier just wel ontzettend op te wachten. Mijn verwachting ligt alleen anders. Ik wil een vervolg op Burnout Paradise (geweldige game) en dit is hem! Jammer alleen dat het de naam NFS heeft ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoM
NFS of burnout, maakt toch niet uit. Criterion, dat is wat telt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
Precies, hence de ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• calsonic
  • Niet online
Lijkt me gewoon een leuke game.
Zal hem zeker gaan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterJD
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:08

MisterJD

PC - Gamertag MisterJD NL

Ik heb hem al gepreorderd bij origin. Als ik die trailers zie, lijkt het mij een betere game dan die hele nfsworld waar ik helemaal klaar mee ben.

AMD 9800X3D | Noctua NH-D15S chromax | Asus B650m + wifi | Gigabyte RX6800 Gaming OC | G.Skill Flare X 6000 - 32GB | Samsung 990 pro 2TB | Samsung 960 500GB | Samsung G7 27 | MSI MPG A850G | Be quiet pure base 501 LX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman

Jeroenneman

MarcoM schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 14:39:
NFS of burnout, maakt toch niet uit. Criterion, dat is wat telt :)
Dat is het hem juist.
Mensen die Criterion/Burnout willen zouden deze game gewoon onder de Burnout vlag moeten kunnen kopen! Duidelijk voor de consument, geen teleurstelling voor NFS fans, duidelijker voor Burnout fans, want die kunnen gewoon Burnout Deel x kopen.

Is de Burnout naam zwakker dan de NFS naam ofzo? Anders doe je dit toch niet als uitgever?

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yeroen76
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09-07 19:49
Jeroenneman schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 18:06:
[...]
Dat is het hem juist.
Mensen die Criterion/Burnout willen zouden deze game gewoon onder de Burnout vlag moeten kunnen kopen!
Onzin natuurlijk.. Doe mij maar bestaande auto's en eenzelfde speelbaarheid als Burnout Paradise, wat maakt het mij uit dat er NFS op het doosje staat?? Criterion heeft overigens recent ergens gezegd dat ze vast nog eens een Burnout gaan uitbrengen.. Naast de NFS games, die ook alleen nog door Criterion gemaakt worden.

Eerste reviews zijn overigens veelbelovend, oa 9/10 in de Edge!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman

Jeroenneman

Yeroen76 schreef op zaterdag 27 oktober 2012 @ 18:43:
[...]

Onzin natuurlijk.. Doe mij maar bestaande auto's en eenzelfde speelbaarheid als Burnout Paradise, wat maakt het mij uit dat er NFS op het doosje staat?? Criterion heeft overigens recent ergens gezegd dat ze vast nog eens een Burnout gaan uitbrengen.. Naast de NFS games, die ook alleen nog door Criterion gemaakt worden.

Eerste reviews zijn overigens veelbelovend, oa 9/10 in de Edge!
Ja, zo blijft er lekker veel keuze over. Een Burnout met echte auto's of een Burnout met neppe auto's... ;w

Je kunt ook helemaal niks meer aan de auto's sleutelen, het enige wat je nog mag doen is het circuit afrijden, wat niet fout KAN gaan, want NIKS houd je tegen. Tegemoet komend verkeer? Bitch please, daar rammen we lekker doorheen. Andere racers vol rammen? Pff, alsof mijn Porsche daar ook maar een schrammetje van krijgt.

Ze waren altijd al arcade, maar volgens mij kon je in Hot Pursuit 2 of Underground echt niet zomaar een auto rammen en er helemaal NIKS van merken qua positie. (Oh, en je kreeg maar 1 nitroboost per race, die zich niet bijvulde!)

Nah, laat maar liggen, ik speel nog liever de races in GTA IV, daar sta je tenminste nog even stil als je iets ramt of als je een andere auto moet vinden omdat deze in de fik staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoM
Blijf jij maar vooral lekker races rijden in GTA IV.

Al het getoonde beeld materiaal van Most Wanted toont aan dat dit een mege vetter uber game gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vads
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12-07 13:48
Dit weekend de Mediamarkt-folder ontvangen. Het spel is daar vanaf 1 november te verkrijgen voor 47 euro en dat is de goedkoopste prijs die ik tot nu toe heb gezien. Weet nog niet wat Saturn ermee gaat doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
Welke vestiging?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 177960

Blijkbaar in alle vestigingen check de site en Gekkenhuis: Aanbiedingen geldig t/m 4 november

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• calsonic
  • Niet online
Hij kost daar gewoon €49,99
http://gamesdownload.medi...-Wanted---LE-3431-34.html
Maar zit er wel over te denken hem te gaan halen want vind open world racing wel erg vet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 225842

Ben ook van plan om deze te kopen, BO + Nfs, owyeah :) Fijn met controlertje vanaf de bank maar dan wel via de PC ;) Denk dat ik 'm pre-order by Dixons 37euro voor PC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 406530

calsonic schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 12:02:
Hij kost daar gewoon €49,99
http://gamesdownload.medi...-Wanted---LE-3431-34.html
Maar zit er wel over te denken hem te gaan halen want vind open world racing wel erg vet
Dat is de webwinkel. Die verschilt wel vaker van de winkel. Plus dat het de Limited Edition is. Overigens is het LE deel niet zo spannend. Een paar extra auto's volgens mij.

Zelf heb ik de afgelopen tijd erg weinig over het spel vernomen. Er is weinig te doen om deze titel ondanks prominente aanwezigheid op bijv. Gamescom 2012 (incl echte, snelle bolides). De titel geeft me tot nu toe nog niet het idee dat er iets geweldigs aanstaande is, maar aan de andere kant is er de recensie van Edge en die recensie brengt me dan weer op andere gedachten. Moeilijk in te schatten. Persoonlijk denk ik dat EA de serie zelf een beetje om zeep geholpen heeft na de restart met 4 of 5 delen in 2 jaar tijd (Shift, Shift 2, Hot Pursuit, The Run en eh...die andere). In eerste instantie zouden ze de serie tijdelijk met pensioen sturen, maar daar is dus niets van terechtgekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzz_Fuzz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 29-06 10:34
Iemand enig idee of er steering wheel support (DFGT) op PC zal zijn?

My Road Trips through the United States, Canada & Iceland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ontzettende_Jan
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19-11-2023
Vond The Run en Hot Pursuit echt he-le-maal niks, in Burnout Paradise daarentegen was de handling perfect. Twijfel of ik deze ga halen, eerst een demo proberen (als die beschikbaar komt) of maar even de gebruikersreviews afwachten.

PSN: jannvsdvinvs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheeler
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 11-07 15:57
Ik heb spel in pre-order staan voor SE en hopelijk donderdag in huis. Was helemaal verknocht aan Burnout Paradise (2x 50u ongeveer) met platinum trophie dus hoop op zelfde gevoel.

Ik speel op PS3 (PSN whlr77) dus als je nog competitie op de autolog wilt, voeg me toe ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ontzettende_Jan
Deze video met ruim een uur gameplay (helaas geen in-game geluid) heeft mij overtuigd.. Het is idd Burnout Paradise 2!!!

[YouTube: http://youtu.be/Iuk6UK9Mnc8]

[ Voor 28% gewijzigd door Ontzettende_Jan op 29-10-2012 17:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moeskoetie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 07-04-2024
Buzz_Fuzz schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 14:28:
Iemand enig idee of er steering wheel support (DFGT) op PC zal zijn?
dfgt werkt bij dit spel.
heb hem net even gespeeld.
kunt alleen niet zelf schakelen, en camera kun je maar op 2 manieren instellen.
auto van achteren, en geen auto in beeld. dus met je neus op de grond.
waardeloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kw4kje
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 23-04 22:49
Zo hij is al vroeg uit :o

oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• calsonic
  • Niet online
Ja hij is al verkrijgbaar op het web(illegaal)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07-07 19:45
Even gespeeld, maar ik gooi de demo er weer af... teleurstelling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harrie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-07 10:45

Harrie

NederVlaming

Most Wanted is de NFS game die ik het meeste heb gespeeld (pc, xbox1 en xbox360), ik vond die echt wel gaaf. De oude Hot Pursuit was ook tof.

Maar de nieuwe Hot Pursuit op de xbox 360 viel me zwaar tegen.... Daarom ben ik wat huiverig voor deze Most Wanted. De vorige heb ik zoveel gespeeld, dat het haast alleen maar tegen kan vallen. Maar blijkbaar is er geen demo voor de 360... :(

edit: @hierboven, er is wel een pc demo?

[ Voor 6% gewijzigd door Harrie op 29-10-2012 23:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07-07 19:45
Harrie schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 23:03:
edit: @hierboven, er is wel een pc demo?
Nee, wat er te downloaden valt zie ik als een demo. Als 't goed is koop ik het, deze niet dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Magic
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 23:42
Beetje gespeeld op de Xbox. Lijkt wel erg op Burnout Paradise met wat dingen anders/toegevoegd.

Heb wel het idee dat de map veel kleiner is dan die van BP of ligt dat aan mij?

Ook raar: de straten zijn altijd nat of het nu mooi weer is of niet. Zal wel zijn om de engine te showen ofzo, maar had van mij wel minder gemogen. Zie ook best veel "jaggies" als er traptreden en hekjes in beeld zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joost1991
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 11-07 23:28
Ik heb hem goed aan de tand gevoeld en wat een teleurstelling (na het uren spelen van Forza Horizon). De wagens voelen gewoon niet lekker aan. Misschien teveel gewend aan Forza, ik zal nog wat uurtjes doorspelen.

Macbook Pro 16" 2021 -  iPhone 14 Pro Max Deep Purple 256GB -  Apple Watch Ultra 2 Black Titanium Case -  iPad Pro 11" M4 Space Gray 256GB -  Apple TV 4K 32GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harrie

Harrie

NederVlaming

Ik ga de pc "demo" dan ook maar eens proberen. En dan zien welke ik koop voor de 360... Forza Horizon of Most Wanted.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rayhvh
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 23-06 15:59
heeft iemand anders ook zoon lage FPS??
hd7970 in crossfire gebruikt maar 25-30% gpu.
en op max 2560 x 1440 sprint die tussen de 30 en de 44 fps...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harrie

Harrie

NederVlaming

rayhvh schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 23:40:
heeft iemand anders ook zoon lage FPS??
hd7970 in crossfire gebruikt maar 25-30% gpu.
en op max 2560 x 1440 sprint die tussen de 30 en de 44 fps...
Cpu limited? Wat voor een cpu heb je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rayhvh
Harrie schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 23:49:
[...]

Cpu limited? Wat voor een cpu heb je?
een intel 3570k.
mij is door veel mensen verteld dat die voor jaren mee gaat als het om gamen gaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinchible
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-07 09:25

Infinchible

Woef!

Ik denk dat het vooral nog een driver probleem is. Ik heb zelf ook heel veel last van framedrops en af en toe lage FPS. Maar vaak heb ik gewoon een stabiele 60FPS. Tot nu toe in ieder geval, een uurtje gespeeld ongeveer. Specs; 2500k, 2x GTX 570.
Ik vind het in ieder geval tot nu toe wel een vermakelijk spel, leuke auto's, lekker racen en beuken. Soms een beetje vliegen etc... Ook wel leuk dat je meteen wat leuke auto's kan rijden, als je ze kan vinden.
Leukste auto waar ik tot nu toe in gereden heb is de Ariel Atom V8. Ziek ding, 500 kilo en ongeveer evenzoveel PK. Oftewel, hij vliegt, nu al helemaal met NOS erop :).
De besturing vind ik wel niet helemaal jofel. Het lijkt soms alsof hij zelf remt en ook het sturen gaat niet altijd even lekker. Maar misschien is het gewoon even wennen, het is natuurlijk echt een arcadespel. Morgen nog maar even verder proberen!

Net nog even gekeken met Aida aan en wat CPU en GPU gebruik op mijn LCD van het toetsenbord. Maar de 2e GPU gebruikt dus maximaal 30%, de CPU Cores allemaal rond de 50/60% en de 1e GPU zit op volledig gebruik, SLI wordt dus nog niet helemaal ondersteund bij nVidia, zal wel met de volgende driverupdate komen.

Hier een video met de locatie van de Ariel Atom voor de geïnteresseerden. Let niet op mijn rijstijl 8) .

Nu trouwens de opties met high resolution textures op ON, de rest op medium en de headlight shadows OFF, draait het als een zonnetje, nog geen 1 FPS-drop gehad. Proberen waard! :) Het ziet er nog steeds wel goed uit in ieder geval!

[ Voor 28% gewijzigd door Infinchible op 30-10-2012 01:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
Gepre-ordered by Consoleshop. Hopelijk donderdag gelijk binnen en dan knallen maar! Mijn verwachting is dat het Burnout Paradise 2 is dus dat kan niet fout lijkt me...

(alleen jammer dat de crashes minders spectaculair zijn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ontzettende_Jan
Infinchible schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 00:50:
Hier een video met de locatie van de Ariel Atom voor de geïnteresseerden. Let niet op mijn rijstijl 8) .
"This video is private" :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinchible

Infinchible

Woef!

Oh lol, had ik even over het hoofd gezien, nu is hij wel weer openbaar. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 406530

Zijn er al recensies bekend, afgezien van Edge? Ik heb zo'n idee dat er een embargo rust op deze game en dat we daarom tot moment X moeten wachten eer dat de recensies online staan.

Gisteren wel wat extra informatie gelezen rondom het spel a.h.v. oude previews. Ik ben op iets optimistischer dan eerst, maar laat de recensies en gebruikerservaringen mij maar eens overtuigen. Bij Burnout Paradise vond ik het in ieder geval briljant om ruim een jaar na releasedatum nog genoeg volk online te vinden. Iets wat veel hedendaagse games niet gegeven is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rayhvh
Sluuz schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 08:34:
Gepre-ordered by Consoleshop. Hopelijk donderdag gelijk binnen en dan knallen maar! Mijn verwachting is dat het Burnout Paradise 2 is dus dat kan niet fout lijkt me...

(alleen jammer dat de crashes minders spectaculair zijn)
ik moet zeggen ik heb het nog niet heel lang gespeelt. maar ik vind burnout paradise nog steeds iets beter ATM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mpar
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 02-07 13:08
Ik heb hem gisteren ook nog even kunnen spelen thuis. Het probleem echter is dat de drivers nog niet klaar zijn voor 't spel. Ik had een erg weinig FPS en aangezien ik een GTX570 phantom heb, die overgeclockt gelijk presteerd aan een GTX580, zou dit niet moeten kloppen.

Over de gameplay:

Ik heb het ongeveer een uur of twee kunnen spelen, maar tot nu toe bevalt het me super, althans de graphics en game-modes wel. De besturing valt nog iets tegen, maar het is een kwestie van tijd en wennen voor dat ik dit pas kan beoordelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 20:47

NoFearCreations

3DPrint the world!

Inmiddels ook een uur of 2 gespeeld. Zeer mooie graphics, en het geluid is om kippenvel van te krijgen. Vooral als je met een Lamborghini Gallardo door een tunnel rijd. Maar helaas rijdt het helemaal k#t. Iedere keer dat je in een bocht de rem aanraakt, krijg je een soort automatisch tegenstuur actie, waardoor de auto de andere kant op duikt. Dit is waarschijnlijk gedaan omdat ze willen dat je iedere bocht driftend door gaat.
Ook druipt de console poort er aan alle kanten af. Grafisch weinig instel mogelijkheden, en m'n stuur kan ik helemaal niks aan afstellen. FFB is gewoon een continu geklapper, en heeft niks te maken met de ondergrond waar je op rijdt.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzz_Fuzz
Nochtans zei een van de devs in een interview dat er voor pc wel uitgebreide graphische instelmogelijkheden zouden zijn :|
Hoe zijn de graphics zelf? Druipt daar de console port ook vanaf?

Hoe is het rijgedrag van de auto's ivg met Burnout Paradise?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinchible

Infinchible

Woef!

Ik vind de graphics wel mooi hoor, en qua instellingen valt het ook nog wel mee. Shadows, shadows van headlights, reflecties, post-processing, en nog wat andere instellingen. AA heb ik er geloof ik niet bij zien staan, maar dat kan je via de drivers wel forceren. Ik hoop alleen wel dat ze de SLI functie nog verbeteren, die werkt nog niet goed. Zodat ik in ieder geval wat meer opties op high kan zetten zonder framedrops.
Het rijgedrag verschilt echt heel veel per auto. De Ariël Atom bijvoorbeeld is echt heel erg snel, maar het sturen zuigt echt met die auto. Wat ik zelf tot nu toe echt de fijnste auto vind is de Audi R8 Spyder, heerlijke wegligging en goed onder controle te houden. Wel moet je eigenlijk in alle wat scherpere bochten de drift inzetten, maar dit went wel naarmate je wat langer speelt.
Volgens mij heb je het spel alleen redelijk snel uitgespeeld, nu een uurtje of 3 gespeeld en zit al boven de 20%. Het zal natuurlijk wel steeds moeilijker worden, dus heb nog even te gaan. Maar ben nu nummer 8 op de Most Wanted lijst en heb alle Most Wanted tegenstanders onder mij ook al verslagen. Volgende auto die ik maar even moet testen is de Mercedes SL65 :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik vind de Ariël Atom juist heerlijk rijden, beter dan die normale logge bakken. Waar ik me het meeste aan stoor is de slome 'return to center' (of hoe noem je dat) van het stuur. Je tikt even naar link or recht en hij zwaait nog 2 seconden door... Je moet altijd tegensturen. Ok, zal wel realistisch zijn, maar vond het bij de originele Most Wanted toch beter. Daar kon je echt op het laatste moment uitwijken voor autos. Hier haal je dat niet, je moet echt vooruit plannen. Maakt het van de andere kant ook wel wat spannender.

Al met al vermakelijk spel. Heb me ook al een cdkey bestelt online, zal vandaag wel in de inbox komen :)

Ik neem dat de Autolog via Origin Friends list gaat? Lijkt me leuk als we elkaar toevoegen zodat wat kunnen battlen op Autolog :9

[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 225842 op 30-10-2012 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Mmmm

Hij krijgt op gamer.nl toch een 9 best wel hoog, nou zijn die het meest betrouwbaar maar het is wel een indicatie, vannavond de demo maar eens proberen en dan preorder plaatsen online :) ben benieuwd :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• calsonic
  • Niet online
Heb hem net een half uur gespeeld en hij is toch wel leuk.
Enige minpunt is de besturing die is niet zo direct als bv bij dirt3.
Maar voor de rest zeer zeker een vermakelijke game!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135195

Wat is nou eigenlijk het verschil tussen dit spel en Burnout Paradise...? Mooiere graphics...? Ik heb snel wat filmpjes zitten kijken, maar het leek net alsof ik BP zag... zelfde soort brug, zelfde soort sprongen... Of mis ik iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Politie achter je aan? Wegblokkades etc. Ik zelf vind de wereld ook 10x leuker dan Burnout. Ik vond de wereld wat overdreven groot opgezet. Brede wegen voor drifts enzo, in MW heb je normale straten maakt het echt soms moeilijk om doorheen te racen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 00:51
Hmm.. zag al reviews met even hoge cijfers (IGN / Gameinformer)als Forza horizon verschijnen terwijl ik deze game al bij voorbaat had afgeschreven , maar zo te zien heb ik niks gemist :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 225842 schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 16:11:
Politie achter je aan? Wegblokkades etc. Ik zelf vind de wereld ook 10x leuker dan Burnout. Ik vond de wereld wat overdreven groot opgezet. Brede wegen voor drifts enzo, in MW heb je normale straten maakt het echt soms moeilijk om doorheen te racen :)
Hm, ok, meer realistische wereld dus misschien... En ongetwijfeld weer wat gelikter/meer next gen... Mischien toch maar ff kijken dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Laatst online: 22:47

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Net ook een ruime 3 uurtjes zitten spelen,
heb al 3 blacklist-spelers weggespeelt, vind dat erg snel, maar misschien duur het langer naar mate het spel vorderd.

Over het algemeen een hele vooruitgang vergeleken met The Run & Hot Persuit.

Vergeleken met de oude Most Wanted uit 2005, komt deze versie aardig in de buurt.

Er zijn een aantal verschillen, zowel positief als negatief. vergeleken met 2005

Opsomming:
- Alle auto's zijn in de wereld te vinden, ze zijn in princippe vanaf het begin unlocked.
- Politie kom ik momenteel met moeite vanaf, maar wordt ook nauwelijks gepakt, haal met een achtervolging met gemak de 25 à 30 minuten, of te wel, de achtervolgingen duren langer, omdat de politie beter blijft 'plakken' maar ze zijn wel makkelijker omdat er vanaf heat 5 pas sporadisch gewerkt wordt met spijkerstrips.
- Heat bij achtervolgingen kan in het begin van het spel al naar het maximum, ipv dat het opbouwend hoger wordt, pluspuntje.
- Als je door een spijkerstrip rijdt, blijft de auto het doen, hij rijdt wel wat langzamer, maar hij blijft in ieder geval rijden. Je kan naar een tankstation rijden, en dan wordt je auto gefixt, positief!
- Nog geen helicopter gezien bij achtervolgingen, maakt het minder realistisch, nadeel
- Politiemacht lijkt oneindig aantal politiewagens te hebben. Nadeel, het is daardoor lastiger om van ze af te komen.
- Races zijn vergelijkbaar, alleen ik mis nog een aantal soorten races: Flitspaal(Radar), Drag, Knock-out, Tolhuisjes, misschien dat die nog later komen, zo niet, jammer, vooral flitspaal vond ik erg leuk.
- Als je crasht met je auto, komt er een kort filmpje +/- 4 seconden, waarin je ziet dat je crasht, gaat na verloop van tijd heel erg storen.
- Als je crasht, wordt je niet aangehouden door de politie, pluspuntje
- maar 1 punten systeem, ipv. verschillende. Hierdoor kan je niet zien hoeveel 'punten', premie je haalt met achtervolgingen, of hoeveel schade je hebt toegebracht aan de wereld, wat je wel kon met die uit 2005.

Voor de rest vind ik het spel na 3 uur heel erg verslavend, wat ik bij Hot Persuit & The Run miste.

Grafisch kan ik er weinig over zeggen, het ziet er vergelijkbaar uit als The Run op mijn pc, maar heb dan ook alle instellingen op low staan. Dus weinig referentie.

Conclusie:
Over het algemeen dus een goede game als je het gaat vergelijken met die uit 2005, hier en daar een verbetering, aan de andere kant een aantal nadelen. Maar ik zal ook aan deze game weer vele uurtjes besteden, netzoals ik deed bij MW2005.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rayhvh
ik vind het ruk sturen sta je met 5 kilo hard te drukken op je keyboard kom je auto nog die bocht niet door. vond ik burnout paradise stukken beter in.
en ook de fps lag is nog erg vervelend. heb hem ong 1 uurtje gespeeld. maar ben er wel klaar mee voorlopig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 74995

Net als bij de vorige NFS, als je een lage framerate heb reageert ie ook logger, heb resolutie omlaag gedaan en visuals ook, nu reageert ie stukke beter.

Maar uhmm waar kan ik mijn controls instellen ?? (speel met toetsenbord)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Heb hem ook even gedaan, vind het wel leuk, maar tis wel beetje overdreven zwaar spel eignelijk, maar goed shadows op medium verhielp het bij mij al wel, de rest staat nog gewoon op high. Verder is besturing wel okay, maar het is wel beetje log

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mwah... Ik moest (net als na de filmpjes) meteen weer denken aan Burnout paradise... Het is al een hele tijd sinds ik dat spel gespeeld heb, maar ik had gelijk iets alsof ik het gisteren nog gespeeld had en ik had meteen weer dat gevoel dat ik toen ook had: been there, done that... Oftewel: spuugzat. Ik weet niet wat het is, maar het is niet mijn ding meer, lijkt het. Bovendien liep het erg hokkerig bij mij: niet schokkerig maar alsof iemand aan steeds aan een soort van variabele doorspoelknop zat. En ook het feit dat je alleen maar achter de auto in de lucht kan hangen of met je snufferd over het asfalt schuurt beviel me niet.

Nee, ik pas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Laatst online: 22:47

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
[b][message=39198925,noline]

Maar uhmm waar kan ik mijn controls instellen ?? (speel met toetsenbord)
Op de pc is dat:

Esc --> Settings --> Gameplay --> Controller --> enter en aanpassen maar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD1800
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 00:06
Ik vind de besturing zelf ook niet heel erg super, ook al speel ik met een xbox 360 controller. Maar ja, voor de rest is het ook best wel een leuk spel. Heb al in een groot aantal auto's gereden en het geluid alleen al is echt fantastisch. Zoals de Lamborghini Gallardo en de Countach. Heerlijk! Dodge Viper klinkt ook wel gaaf, net zoals de Ford F150 Raptor. Heb alleen nog geen echte supercars gevonden: wel een Maruska en een Ford GT, maar ja, dat is het wel zon beetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

En jaaa hoor, spel nu geunlocked op Origin, en tuurlijk werkt het niet! Blijft hangen op eerste laad scherm ding. De cracked versie werkt perfect, echt Origin is zwaar ruk :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItsmeMaikel
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 08-04 19:28
Anoniem: 225842 schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 09:06:
En jaaa hoor, spel nu geunlocked op Origin, en tuurlijk werkt het niet! Blijft hangen op eerste laad scherm ding. De cracked versie werkt perfect, echt Origin is zwaar ruk :(
Draai je windows 8?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• calsonic
  • Niet online
Ging er vanochtend 'even' achter zitten...ben nu 6 uur verder - hoezo verslavend
Gelukkig maar dat ik een atv heb
Maar heb inmiddels wel 90 v/d 123 autos gevonden
Favoriete auto is de Atom V8 rijdt als een kart

[ Voor 12% gewijzigd door calsonic op 31-10-2012 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ontzettende_Jan
Blijft toch wonderlijk dat hij 7 tientjes in de PS store is terwijl je 'm voor minder dan 50 euro in de winkel kan oppikken. Je moet toch wel een lazy bugger zijn wil je 'm online kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 74995

rens-br schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 21:48:
[...]

Op de pc is dat:

Esc --> Settings --> Gameplay --> Controller --> enter en aanpassen maar :)
Och verrek ;o) , blijft wennen

tnx

Zo, als ik nu nog de advanced instellingen voor het slome sturen te fixen kan vinden dan ben ik helemaal blij.

[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 74995 op 31-10-2012 17:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• calsonic
  • Niet online
Advanced settings zijn er niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hennie-M
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-07 20:19
Nou, ik heb er al even opzitten en wat mij opvalt is dat ik best veel Jack Spots gevonden heb maar wel veel auto's dubbel heb. Zo heb ik de Panamera en de Impreza al 2x gevonden en voor mij gevoel de 911 turbo 3.0 al 3x.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nee, Windows 7. Hij hangt vast op loading screen na 'Press start'. Niks nuttigs te vinden op internet. Ik zie wel dat mensen met de cracked versie dit ook hebben (daarmee heb ik juist niet). Wederom 1-0 voor cracked versies :X

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 225842 op 31-10-2012 18:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• calsonic
  • Niet online
Hennie-M schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 18:20:
Nou, ik heb er al even opzitten en wat mij opvalt is dat ik best veel Jack Spots gevonden heb maar wel veel auto's dubbel heb. Zo heb ik de Panamera en de Impreza al 2x gevonden en voor mij gevoel de 911 turbo 3.0 al 3x.
Dat klopt alle autos zijn meerdere keren te vinden
Heb er zelf inmiddels 96 gevonden waarvan dus 32 verschillende autos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het zijn er een stuk of 42 hoorde ik in de review van Gametrailers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• calsonic
  • Niet online
Zou kunnen dan moet ik dus nog 10 nieuwe vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-07 12:03

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Weet er iemand toevallig of de Xbox 360 Limited Edition die je bij Game Mania hoorde te krijgen een ander hoesje heeft of dat er alleen een download code in de doos zit? Ik had iemand anders gevraagd het spel voor mij op te halen omdat ik zelf niet kon vandaag, maar die heeft volgens mij de normale versie meegekregen in plaats van de Limited Edition. De site van Game Mania toont bij de Limited Edition dezelfde boxart als de normale versie, dus ik weet niet zeker of ik de juiste versie heb of dat ik er morgen mee terug langs de winkel moet.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzz_Fuzz
Ik hoop dat ze zo snel mogelijk een patch uitbrengen met 2 fixes:
- mute mogelijkheid om alle snotneuzen in multiplayer het zwijgen op te leggen. Zat er daarnet een héééél de tijd door zijn microfoon te fluiten :@
- mijn Easy Drive menu met gerust te laten in multiplayer. Zit je ergens rustig je auto te customizen tussen 2 events door, BAM, menu weg, takedown animatie *zucht*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• calsonic
  • Niet online
Most Wanted Car List - Tot dus ver 108(36x3) gevonden

Alfa Romeo 4C Concept
Ariel Atom 500 V8
Aston Martin V12 Vantage
Audi A1 clubsport quattro
Audi R8 GT Spyder
BAC Mono
Bentley Supersports ISR
BMW M3 Coupe
Caterham Superlight R500
Chevrolet Camaro ZL1
Chevrolet Corvette ZR1
Ford F-150 SVT Raptor
Ford Focus RS500
Ford GT
Ford Mustang Boss 302
Jaguar XKR
Lamborghini Countach
Lamborghine Gallardo
Lancia Delta HD Integrale
Land Rover - Range Rover Evoque
Lexus LFA
Marussia B2
Maserati GT MC Stradale
McLaren MP4-12C
Mercedes Benz SL 65 AMG
Mercedes Benz SLS AMG
Misubishi Evo X
Nissan GT-R Egoist(Skyline)
Porsche 911 Carrera S
Porsche 911 Turbo 3.0
Porsche Panamera Turbo S
Shelby Cobra 427
Dodge Challenger SRT8
SRT Viper GTS
Subaru Cosworth Impreza
Tesla Roadster Sport

[ Voor 4% gewijzigd door calsonic op 01-11-2012 01:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ok spel werkt eindelijk... Origin opnieuw geinstalleerd, verbaast me dat het werkt maar goed.

Even MP gedaan, man man wat een lag, andere autos dansen gewoon over de weg?

Iemand die me wil toevoegen op Origin voor autolog?: Username: int0sia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
  • Laatst online: 11-07 11:50
Ik weet nog niet helemaal wat ik ervan vind:
Most Wanted uit 2005 was een super spel.
Het enige is dat in deze versie meer moderne auto's zitten en dat het wat mooier is.
Voor de rest nog geen enkel voordeel kunnen vinden met de versie uit 2005.

Ik heb de ''oude'' Most Wanted nog en deze speel ik persoonlijk liever.

Ik vind het auto's verzamelen nog het leukst.

Zoals jullie kunnen lezen vind ik het eigenlijk best wel een teleurstelling.
Had gehoopt op een kopie met een nieuw laagje, maar dit lijkt er niet eens op...
Jammer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syntesia
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 00:38
ik kan niet kiezen ps3 of vita versie, ik ga ze niet allebei kopen in iedergeval.
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste