[Multi] Need for Speed Most Wanted (2012)

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15:54
Het valt me op dat er een hoop verschillende verwachtingen zijn van dit spel, gebaseerd op de franchisenaam of versienaam.

- Need for Speed (vroeger): Verwachting is dat het lijkt op de oudere NFS delen (Hot Pursuit, Porsche Unleashed etc.). Met deze verwachting blijkt dit een tegenvaller te zijn
- Need for Speed (huidig): Verwachting is dat het lijkt op meer recente NFS delen (Shift, Pro Street). Met deze verwachting is het ook een tegenvaller, want veel meer arcade, meer flashy met sprongen etc.
- Most Wanted: Verwachting is dat het lijkt op de game uit 2005. Met deze verwachting is het ook een tegenvaller omdat de opzet geheel anders is.
- Criterion: Verwachting is dat het lijkt op Burnout. Met deze verwachting lijkt het juist wel een goeie game te zijn (upgrade van Paradise).

Hoe een naam van een game van invloed kan zijn...

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wanneer ik een jump doe of snel langs een flits paal rijd in de single player, is deze dan ook te zien op dezelfde locatie in de multiplayer. Of staan deze 2 totaal los van elkaar?

Want wanneer zie je nou wanneer je vrienden iets sneller of verder hebben gedaan? In de singleplayer en/of alleen in de multiplayer?

Verder wel een aardige game :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 16:42
Sluuz schreef op donderdag 01 november 2012 @ 10:26:
Het valt me op dat er een hoop verschillende verwachtingen zijn van dit spel, gebaseerd op de franchisenaam of versienaam.

- Need for Speed (vroeger): Verwachting is dat het lijkt op de oudere NFS delen (Hot Pursuit, Porsche Unleashed etc.). Met deze verwachting blijkt dit een tegenvaller te zijn
- Need for Speed (huidig): Verwachting is dat het lijkt op meer recente NFS delen (Shift, Pro Street). Met deze verwachting is het ook een tegenvaller, want veel meer arcade, meer flashy met sprongen etc.
- Most Wanted: Verwachting is dat het lijkt op de game uit 2005. Met deze verwachting is het ook een tegenvaller omdat de opzet geheel anders is.
- Criterion: Verwachting is dat het lijkt op Burnout. Met deze verwachting lijkt het juist wel een goeie game te zijn (upgrade van Paradise).

Hoe een naam van een game van invloed kan zijn...
Dit ben ik helemaal met je eens.
Ze hadden het nooit Most Wanted moeten noemen....
Ik vind het (zoals jij) zegt een tegenvaller :X
Ben nooit een fan geweest van Burnout.
Als je Crashed dan zie je een animatie die met een beetje geluk 6 a 7 seconden in beeld is |:(
Daarna ben je gewoon weer onderweg in een race... handig maar niet realistisch

Ik hoop dat ze weer een keer z'n oude Most Wanted maken.
Met het costumisen van je auto net als in de Underground serie.
Most Wanted was perfect. Niet te overdreven met spiegels en elke bumper aanpassen.
Gewoon een auto kopen die je kan betalen en dan steeds beter maken.
Betere auto? Gewoon sparen en beter worden.
Dat waren de tijden dat ik UREN achter me bakbeest TV op de PS2 zat te gamen :D _/-\o_

[ Voor 13% gewijzigd door Dubrillion op 01-11-2012 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinez
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 07:31
Ik heb er gemengde gevoelens over, ik heb hem gisteren gespeeld op de ps3 en weet nog niet niet wat ik er uiteindelijk echt van ga vinden. Mijn eerste indruk:

Laat ik beginnen dat ik NFS MW zeker geen slechte game vind, maar vergeleken met Forza Horizon vind ik toch wel een paar dingen tegenvallen en sommige dingen weer beter in NFS.

eerst de minpunten:
- single player is matig, dit komt voornamelijk door het onoverzichtelijke veel te lage bumper camerapunt en het feit dat de races dermate snel gaan dat je veel zal crashen omdat je toch veel op je map moet kijken waar je heen moet. Een crash houdt in dat je op dat moment een animatie krijgt van de crash van een seconde of 8 terwijl de andere autos je allemaal inhalen.
- Graphics zijn wat somber kwa sfeer, zo ligt er overal water op de weg zelfs als de zon een heel klein beetje schijnt, stad voelt in ieder geval erg donker aan.
- besturing met stuur is lastig omdat de force feedback bij hoge snelheden nagenoeg uitgeschakeld wordt waardoor je geen contact meer hebt met de weg. Als je dan een crash hebt dan wordt de rumble op full force gezet voor 8 seconden wat je stuur bijna aan flarden scheurt.
- Laadtijden zijn onacceptabel lang. Als je een race begint in single player of een auto wisselt zit je al snel minimaal een minuut te wachten. Dat haalt het tempo er compleet uit.
- Autolog werkt niet stabiel, continu krijg je steeds weer een melding in beeld dat de verbinding met autolog is verdwenen.

Dat is dus een hele lijst met dingen die toch wel tegenvallen, maar er is ook wel heel veel goeds te melden natuurlijk, dus ....

Pluspunten:
- Bizar veel te doen kwa races en challenges
- de stad is geweldig opgezet (mooier dan burnout), het zit stampvol jumps, verborgen wegen en afwisseling. De layout van de wegen is heel goed gedaan!
- Veel reden om te free roamen doordat alle autos vanaf het begin beschikbaar zijn mits je ze een keer gevonden hebt in de stad.
- Omdat upgrades per auto verdient worden door races te winnen is er veel reden om races te doen in de stad.
- Races zijn uitdagend (lees moeilijk), je wint bepaald niet zomaar een race en je moet er echt wel moeite voor doen om ze te winnen.
- Free Roaming rules in deze game. Hier maakt het spel verschil met alle andere spellen, je kunt een eigen game starten en je friends inviten. Online is een compleet aparte career mode waarin je voor alles wat je doet beloond wordt. De host kiest een playlist die bestaat uit 6 items die van alles mogen zijn varierend van races of een challenge, de playlisten speel je online vrij of je mag je eigen playlisten maken.

De challenges zijn precies wat je gewend bent van burnout, zo zat ik gisteren online met vreemden in een online room en kregen we een challenge om via het dak van een fabriek een jump over een straat te maken en te parkeren op het dak van een andere fabriek. Daarna moest ik weer een race doen en vervolgens een sprint challenge langs een flitspaal. Na de 6 events wordt de totaal stand opgemaakt en krijg je online speed punten waarmee je levelt. Hoe hoger je level hoe meer dingen je vrij speelt (Zoals nieuwe auto's of upgrades).

Aangezien de stad 1 grote speeltuin is denk ik dat deze game in free roam een hele gave ervaring wordt. Daar waar forza saai is in free roam, is deze game in free roam een top ervaring (mits je met friends online kan spelen).

Voor het serieuzere race werk is forza horizon de betere keus, maar voor free roam challenges en gewoon voor de fun spelen in een speeltuin in een stad is NFS MW een betere keuze. Beide games samen is natuurlijk een goede combinatie omdat zo alle facetten gedekt zijn.

NFS MW is dus zeker wel een leuke game die met name in free roam online het verschil gaat maken. Opgemerkt moet wel worden dat dat via autolog gaat en dat dat in ieder geval op een ps3 nog niet bepaald stabiel is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ontzettende_Jan
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19-11-2023
MetroidPrime schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 19:01:
Weet er iemand toevallig of de Xbox 360 Limited Edition die je bij Game Mania hoorde te krijgen een ander hoesje heeft of dat er alleen een download code in de doos zit? Ik had iemand anders gevraagd het spel voor mij op te halen omdat ik zelf niet kon vandaag, maar die heeft volgens mij de normale versie meegekregen in plaats van de Limited Edition. De site van Game Mania toont bij de Limited Edition dezelfde boxart als de normale versie, dus ik weet niet zeker of ik de juiste versie heb of dat ik er morgen mee terug langs de winkel moet.
Ik heb gisteren de PS3 versie gekocht bij Free Record Shop en die wijkt wel af van de standaard versie, zowel voorkant als achterkant is anders.
Prijs was trouwens hetzelfde voor de Limited als de standaard editie.. 8)7

PSN: jannvsdvinvs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
Vandaag wordt mijn PS3 bezorgd. Ik heb de Limited edition besteld bij ConsoleShop voor de prijs van een normale, dus 49 euro. Helaas mail gehad dat ik toch gewoon de normale versie krijg. Wel als tegemoetkoming een bon van 10 euro gekregen voor een volgende aankoop. Aangezien ik er vast nog wel eens iets koop heb ik effectief gezien het spel dus voor 39 euro.

Vanavond eens spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Omg, echt waar jongens, 8 seconden crash animatie? Maar er maar 2,5 van ofzo. Maar het word idd oud dat geef ik toe. Kga me er vanavond eens voor zitten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
Dat zat ook in Burnout Paradise. Ben er dus wel aan gewend. Bij BP was het alleen wel grappig omdat je auto totaal verwrongen werd en dat is hier niet zo natuurlijk, dus vraag me inderdaad af hoe snel het saai wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sluuz schreef op donderdag 01 november 2012 @ 12:05:
Dat zat ook in Burnout Paradise. Ben er dus wel aan gewend. Bij BP was het alleen wel grappig omdat je auto totaal verwrongen werd en dat is hier niet zo natuurlijk, dus vraag me inderdaad af hoe snel het saai wordt.
Zeer snel,

En ik moet ook zeggen dat ik wat betreft auto''s ook niet echt te spreken ben over de "performance". Beetje standaard upgrades voor alle auto''s, en dan wat milestones om het hoger te krijgen, maar elke keer het zelfde helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:54

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Ontzettende_Jan schreef op donderdag 01 november 2012 @ 11:46:
[...]

Ik heb gisteren de PS3 versie gekocht bij Free Record Shop en die wijkt wel af van de standaard versie, zowel voorkant als achterkant is anders.
Prijs was trouwens hetzelfde voor de Limited als de standaard editie.. 8)7
Thanks! Had hem niet geopend, dus breng hem vanavond maar terug naar de winkel. Het verschil tussen de twee versies is minimaal, maar het gaat mij meer om het principe dat het een andere versie dan gereserveerd.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zoepersooi
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-08 16:50
Ik heb dit spel sinds 30 okt in huis(kon hem pas de 31ste spelen :( ) en sindsdien vind k het fantastisch spelen.
De problemen met FPS drops heb ik niet , mijn specs zijn:

MSI z68a-g45
Intel Core i5-2500k
8 gb corsair ram 1600mhz
MSI r6950 2 gb PE/OC

Ik vind het echt een heel goed spel nog beter als mijn verwachtingen.

http://supsooi.tweakblogs.net/ kijk eens bij mijn advertenties intressante spullen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Supsooi schreef op donderdag 01 november 2012 @ 13:12:
Ik heb dit spel sinds 30 okt in huis(kon hem pas de 31ste spelen :( ) en sindsdien vind k het fantastisch spelen.
De problemen met FPS drops heb ik niet , mijn specs zijn:

MSI z68a-g45
Intel Core i5-2500k
8 gb corsair ram 1600mhz
MSI r6950 2 gb PE/OC

Ik vind het echt een heel goed spel nog beter als mijn verwachtingen.
Ik heb bijna de zelfde specs, iets meer memory (12GB) en een GTX460 als GraKa. Daarnaast geinstalleerd op een Samsung 830 256GB SSD.

Ik heb dus wel last van soms wat FPS drops, alsof de game soms echt vloeiend draait en dan weer moeite heeft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook soms wat framedrops, meestal als er veel autos voor je rijden die veel rook ontwikkeling is zeg maar. En ik kwam een punt tegen op de snelweg waar je de verte in kijkt daar dropte die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• destroye
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 09-09 09:28
Is hij al ergens via internet te krijgen via een torrent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
Misschien dat je dat lekker zelf moet onderzoeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

destroye schreef op donderdag 01 november 2012 @ 16:13:
Is hij al ergens via internet te krijgen via een torrent?
Mag hopen dat je dat hier niet als een serieuze opmerking plaatst. Als dat wel zo is.... Good luck in the life you wish to to live...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14:43
Zou dit draaien op een intel 3000HD onboard kaart?

CPU is Intel Core i5-2500k met 2GB RAM. Hoeft niet met alles op high, maar wil het ook niet op low spelen qua settings.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• destroye
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 09-09 09:28
Word denk ik moeilijk met 2gb RAM. 4GB is recommended en de grafische kaart ziet er ook niet echt goed uit. Kijk eens met een site zoals canyourunit ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14:43
destroye schreef op donderdag 01 november 2012 @ 16:43:
Word denk ik moeilijk met 2gb RAM. 4GB is recommended en de grafische kaart ziet er ook niet echt goed uit. Kijk eens met een site zoals canyourunit ofzo
Die geeft aan dat vga niet voldoet, maar het is een laptop dus vga vervangen zit er niet in >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cedrique
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 13-08 22:13
Ik draai het spel hier met een GTX570, een i7 920 en 6GB DDR3, en het spel heeft al een behoorlijk instabiele fps ...
Behoorlijk hoge systeem vereisten dit spel ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• calsonic
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
Ja dat klopt de fps loopt tussen de 40 en 60 hier maar is gelukkig wel goed speelbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostk
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 02-09 22:01

Joostk

Barkrukprofeet

Als ik de verhalen zo hoor is het meer een buggy spel dan erg zware systeem-eisen.
Want een GTX570 met i7 en 6GB is echt niet slecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddy0519
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 24-08 22:38

freddy0519

It hurts when IP

Iemand enig idee in welke map van de program files de save data staat opgeslagen ? Want google brengt mij steeds terug naar de oude game (begrijpelijk natuurlijk 8)7 )

En ik haal op mijn systeem ook 40 - 60 fps

[ Voor 46% gewijzigd door freddy0519 op 01-11-2012 22:52 ]

Al doende leert men, al draaiende keert men.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17:52

MazeWing

The plot thickens...

Speel dit spel sinds gisteren en ook ik heb performance problemen. Ik ga er van uit dat een patch of driver update dit probleem zal verhelpen, want het spel is niet absurd zwaar. (gpu/cpu gebruik zit namelijk zo rond de 40%). Ik heb de performance zeer acceptabel gekregen (meestal 60fps) door geometry detail op low te zetten (geen zichtbaar verschil) , SSAO op low en reflection quality op normal.

Alleen wanneer er veel rook is, zakt de framerate in. Hier kan ik op het moment mee leven, alhoewel ik wel hoop dat er binnenkort een patch komt die de performance gewoon weer netjes op 60fps zet.

Wat betreft het spel zelf bevalt het me zeer goed. Het is praktisch Burnout Paradise met echte auto's en politie achtervolgingen. De hele opzet van het spel vind ik zelf prima geslaagd en ook de police chases zijn om te smullen.

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinchible
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17:01

Infinchible

Woef!

Ik ben er ook eigenlijk wel blijer mee dan ik vantevoren had gedacht. Het is inderdaad wel anders dan NFS:MW 1, maar de achtervolgingen doen mij er af en toe wel erg veel aan denken. Net had ik bijna 75000 points in 1 achtervolging, maar toen werd ik gepakt... :( Erg lastig ontkomen nog in de 6e heat.
Ook heb ik nu een nieuwe Favo-auto, de McLaren, man wat een heerlijke bak is dat! Had wel wat moeite om hem te pakken te krijgen, maar nu ik hem heb heb ik ook bijna meteen alle races ervoor gewonnen. Nu dus Inflatable Tyres, Goede topspeed, Aero kit etc, rijdt echt perfect!
Net trouwens ook de Porsche Most Wanted car uitgeschakeld, morgen maar eens kijken hoe die rijdt. Ik denk dat als ik de Bugatti Veyron vrijspeel dat dat mijn nieuwe favo wordt!
Ik heb op mijn systeem trouwens de instellingen nog iets lager gezet, die frame-drops zijn echt niet leuk. Dus nu draai ik op low-res textures, low shadows, headlight reflection off en de rest op medium zo'n beetje. Het ziet er nog steeds erg goed uit, voor zover je het allemaal ziet, zo snel gaat het, maar het loopt gewoon altijd ernstig soepel en dat rijd ook gewoon echt veel beter! Gameplay > Graphics.. ;) (En dat met een 2500k en GTX570SLI, al werkt SLI hier sowieso niet.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostk
  • Laatst online: 02-09 22:01

Joostk

Barkrukprofeet

Misschien staan de savegames in MyDocuments of MyDocuments/MyGames.
Die van Shift 2 staan namelijk in MyDocuments.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddy0519
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 24-08 22:38

freddy0519

It hurts when IP

Joostk schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 00:23:
Misschien staan de savegames in MyDocuments of MyDocuments/MyGames.
Die van Shift 2 staan namelijk in MyDocuments.
Het staat inderdaad in de documenten, zoals bij andere games. Dat ik daar niet op gekomen was...

Folder path : C:\Users\User\Documents\Criterion Games\Need For Speed(TM) Most Wanted\Save\0

Al doende leert men, al draaiende keert men.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NRR
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 23-02-2024

NRR

Gisteren heb ik hem even een half uurtje uitgeprobeerd.
Wat ik zelf erg lastig vind dat je zelf niet meer kan schakelen. (misschien moet ik beter zoeken)
Want dat wekt nog niet zo lekker want ik schakel altijd terug voor bochten maar nu moest ik gewoon lekker hard remmen. en voor dat je dan weer op gang bent duurt het toch iets langer dan gewend.

En ik vond het speel ook haperen soms.

Vanavond zal ik even opnieuw beginnen om eerst even de wereld eens lekker te verkennen.
En dan ga ik pas lekker racen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheeler
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 11:09
Op de PS3 loopt het allemaal prima soepel. Wat ik wel merk (ten opzichte van Burnout Paradise) is dat de auto handeling behoorlijk minder is als je niet over de upgrades op je auto beschikt.

Sommige stad secties lijken rechtstreeks uit Burnout Paradise gecopy-paste, ik vermaak me er voorlopig wel weer mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren met iemand van het forum de Friends Multiplayer gechecked. Wat ik me afvroeg is hoe kun je in een friends game een race starten? Hij blijft gewoon op free-drive staan?

De public multiplayer kan leuk zijn als het niet lagt en duidelijk is wat je moet doen... kan veel aan getweaked worden. Voorbeeld, gisteren race naar het dak van een gebouw. Iedereen moet er zijn dan is de challange gelukt. En nog mensen die andere liggen te rammen etc, zodat nooit iedereen afgevinkt is. Challange failed. En dan mensen raar opkijken :S

Owje en hoe gebruik je voice? Ik heb een MS usb headset, en gebruik een 360 controller.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2012 09:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zoepersooi
ik heb het spel nu al meer dan 9 uur gespeels en ik moet toegeven ik begin het steeds leuker te vinden :+

Als er mensen zijn die nog graag MP willen rijden zonder elkaar te rammen ik hou me aanbevolen :)
Origin ID :TheAmmoDude

http://supsooi.tweakblogs.net/ kijk eens bij mijn advertenties intressante spullen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
Gisteren op de PS3 wat races gedaan en multiplayer lijstje afgewerkt.

Ik heb mij echt ontzettend vermaakt! Erg leuke game. Ultimate gamification wat mij betreft. Zo veel te doen en te halen, echt top. Ben het wel eens met Wheeler dat sommige delen erg op de wereld in Burnout Paradise lijken. Vooral in de "bergen" waar je bijna bij elke bocht een afsnijweggetje hebt met hekjes ervoor. Ook de jumps zijn voor een ervaren BP speler vrij simpel te vinden :)

Multiplayer is echt dikke lol en werkte prima! Geen lag of iets.

Voeg me toe om wat online te knallen (PS3): Sluuz

[ Voor 4% gewijzigd door Sluuz op 02-11-2012 09:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zoepersooi
Sluuz schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 09:10:

. Ben het wel eens met Wheeler dat sommige delen erg op de wereld in Burnout Paradise lijken. Vooral in de "bergen" waar je bijna bij elke bocht een afsnijweggetje hebt met hekjes ervoor. Ook de jumps zijn voor een ervaren BP speler vrij simpel te vinden :)

Wat mij ook opviel (250 uur BP gesppeeld O-) ) was op die plek waar je de ariel atom kan vinden in fairheaven west DIe jumps over het treinspoor, en de gele spoorbaan door de stad heen, en het vliegveld(niet helemaal copy paste maar wel zelfde idee) dat het allemaal copy paste is geweest ongeveer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De jumps op de bruggen door de borden (op het bovenste gedeelte) is ook precies hetzelfde. Vind het opzich niet erg, BP kon je me niet lang genoeg boeien, MW is een goeie mix :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zoepersooi
Verwijderd schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 09:17:
De jumps op de bruggen door de borden (op het bovenste gedeelte) is ook precies hetzelfde. Vind het opzich niet erg, BP kon je me niet lang genoeg boeien, MW is een goeie mix :)
als je dit vergelijkt met het gezeik wat ze op gamer.nl zetten (niet de redactie maar de users) vind ik dit veel beter en si het ook iets waar ik het mee ens ben 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-09 12:28

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Wat upgrades betreft, zijn er visuele upgrades aan de auto's en hoe zien ze eruit?

Widebodies en spoilerkits zou wel tof zijn, maar kan hier geen video's van vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zoepersooi
Jobbie schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 09:53:
Wat upgrades betreft, zijn er visuele upgrades aan de auto's en hoe zien ze eruit?

Widebodies en spoilerkits zou wel tof zijn, maar kan hier geen video's van vinden...
de enige mogelijkheden zijn de kleur van je auto.
Als dit een reden is voor jou is om hget spel niet te kopen, dan zou ik dat gewoon vergeten en het aslnog gaan spelen want het hele spel si gewoon mega vet supper top mega cool (of wat voor woorden je er ook voor zou willen gebruiken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strider1007
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16:49
Kan iemand iets melden over de free-roam optie in vergelijking tot bijv. TDU ?

Ik merk bij mezelf dat ik na een uurtje racen in een spel graag even rustiger rondtour. De optie is al een paar keer benoemd, maar weinig beschreven...

En na tig filmpjes krijg ik het gevoel dat er in-game maar 1 camerastandpunt is, achter de auto hangend... Heb je ook een bumper-cam oid?

[ Voor 23% gewijzigd door strider1007 op 02-11-2012 10:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zoepersooi
De optie van free roaming is uitgebreider als in TDU in bepaalde opzichten in tdu waren er nog steeds een aantal limieten die in nfs zijn weggehaald zoals het rijden door gebouwen stunts uithalen en nog steeds in een milde vorm competitief bezig te zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
Er is een bumpercam maar die is zo laag dat je er eignelijk weinig aan hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xPhantom
  • Registratie: December 2008
  • Niet online
Dit deeltje bevalt mij ook zeer zeker, erg tof dat je bijna elke auto zonder races te rijden gewoon kunt gebruiken. Of heeft iemand toevallig zonder de most wanted car race te rijden, de pagani hyuara gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• calsonic
  • Niet online
xPhantom schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 10:57:
Dit deeltje bevalt mij ook zeer zeker, erg tof dat je bijna elke auto zonder races te rijden gewoon kunt gebruiken. Of heeft iemand toevallig zonder de most wanted car race te rijden, de pagani hyuara gevonden?
Nee de most wanted cars kun je alleen rijden als je hem verslagen hebt(en in de prak hebt gereden).
Mijn favoriet op dit moment is de Lamborghini Aventador dat ding is echt wreed - Heb er de 400km/u mee aangetikt!

Met deze settings heb ik een stabiele 60fps

High Resolution Textures : On
Motion blur : None
Shadow Level : High
Headlight Shadows : Off
Ambient Occlusion : High
Reflection Detail : Medium
VFX Detail : High
Geometry Detail : Low
Light Scattering : On

[ Voor 36% gewijzigd door calsonic op 02-11-2012 12:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat Light Scattering en Ambient Occlusion meer wegen dan Geometry Detail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 14:44:
Ik denk dat Light Scattering en Ambient Occlusion meer wegen dan Geometry Detail.
Shadows zijn in dit spel echt bijzonder zwaar ook, dat is niet echt normaal. Maar goed het spel is verder wel echt fun om te doen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzz_Fuzz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-09 21:21
Bij de allereerste ingame beelden bij de start van het spel merkte ik een verdubbeling van de FPS (30->60) door ambient occlusion op medium ipv high te zetten. Later in de stad merkte ik dan weer nauwelijks verschil, maar ik zou iig idd beginnen met ambient occlusion.

Ik haal 30-60fps op 1080p, alles high behalve AO.
i5-750, GTX 560Ti

My Road Trips through the United States, Canada & Iceland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• calsonic
  • Niet online
Buzz_Fuzz schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 15:49:
Bij de allereerste ingame beelden bij de start van het spel merkte ik een verdubbeling van de FPS (30->60) door ambient occlusion op medium ipv high te zetten. Later in de stad merkte ik dan weer nauwelijks verschil, maar ik zou iig idd beginnen met ambient occlusion.

Ik haal 30-60fps op 1080p, alles high behalve AO.
i5-750, GTX 560Ti
Ja maar dan heb je dus nog steeds last van framedrops
Zoals hij bij mij staat ingesteld ziet het er nog steeds goed uit en heb ik geen last van framedrops meer maar draait hij stabiel op 60fps
Win7x64 660Ti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinus
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-09 10:26
Sluuz schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 09:10:
Gisteren op de PS3 wat races gedaan en multiplayer lijstje afgewerkt.

Ik heb mij echt ontzettend vermaakt! Erg leuke game. Ultimate gamification wat mij betreft. Zo veel te doen en te halen, echt top. Ben het wel eens met Wheeler dat sommige delen erg op de wereld in Burnout Paradise lijken. Vooral in de "bergen" waar je bijna bij elke bocht een afsnijweggetje hebt met hekjes ervoor. Ook de jumps zijn voor een ervaren BP speler vrij simpel te vinden :)

Voeg me toe om wat online te knallen (PS3): Sluuz
Weet jij of het spel 1080p is?

no comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzz_Fuzz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-09 21:21
calsonic schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 18:04:
[...]

Ja maar dan heb je dus nog steeds last van framedrops
Zoals hij bij mij staat ingesteld ziet het er nog steeds goed uit en heb ik geen last van framedrops meer maar draait hij stabiel op 60fps
Win7x64 660Ti
Je hebt gelijk. Nu ik wat meer gespeeld heb, merkte ik vooral in tunnels framedrops.
Heb nu AO én Reflection Detail op medium gezet en m'n minimum fps is nu 40 ipv 30fps. Max is blijkbaar vsynced op 60. Ik vind het toch nog zeer goed speelbaar. Vind trouwens dat Motion Blur een lagere framerate "draaglijker" maakt, niet alleen in dit spel trouwens.
Headlight Shadows wou ik absoluut niet af zetten. Vind ik zo'n mooi en realistisch effect :)

[ Voor 7% gewijzigd door Buzz_Fuzz op 02-11-2012 20:59 ]

My Road Trips through the United States, Canada & Iceland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij uitleggen hoe ik vrienden kan toevoegen in dit spel op de ps3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vrienden komen uit de friends list van je platform. Dus uit je PSN friendslist. Op de PC uit Origin etc. Als diegene het spel heeft komt die ingame erbij.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 03-11-2012 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
Dusss, even elkaar toevoegen op de PS3! User: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

Verwijderd schreef op zaterdag 03 november 2012 @ 10:46:
Vrienden komen uit de friends list van je platform. Dus uit je PSN friendslist. Op de PC uit Origin etc. Als diegene het spel heeft komt die ingame erbij.
Het hoeven niet per se PSN vrienden te zijn. Als je bijv. ook de PC versie van Origin gebruikt dan pakt NFS:MW daar ook de spelers van. :)

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dustdriver
  • Laatst online: 06-07 22:32
Ik had aan kameraden gevraagd om de PC versie mee te nemen vanuit londen (Zavvii), maar toch net een sms gestuurd dat ze de PS3 versie moeten meenemen.
Mijn systeem is vergelijkbaar met sommige anderen hier, dus zal ook wel problemen ermee krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• calsonic
  • Niet online
Als je de settings voor de pc versie wat bijsteld loopt hij prima hoor.
Laat ze ze gewoon alle 2 meenemen dan kun je ze alle 2 spelen/testen.
De pc versie ziet er grafisch een stuk beter uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
PC versie ziet er beter uit, maar als je de settings bijstelt wellicht niet meer. Heb zowel PS3 als PC versie geprobeerd en de PS3 versie loopt vele malen soepeler en ziet er prima uit. Besturing voelt ook veel soepeler aan op PS3. Zelfs met de settings op het allerlaagst (game loopt dan strak op 60FPS) voelt het veel minder soepel aan als op de PS3.

Voor de PS3 users: mijn PSN is GTP_DutchCustoms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dustdriver
  • Laatst online: 06-07 22:32
calsonic schreef op zaterdag 03 november 2012 @ 15:18:
Als je de settings voor de pc versie wat bijsteld loopt hij prima hoor.
Laat ze ze gewoon alle 2 meenemen dan kun je ze alle 2 spelen/testen.
De pc versie ziet er grafisch een stuk beter uit.
Wat heb ik daar nu aan? €90 voor in feite 1 spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterJD
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15:48

MisterJD

PC - Gamertag MisterJD NL

De Lamborghini Aventador is echt een scheurijzer. Je kunt er ook nog eens lekker mee driften. Ik heb ook een BAC Mono gereden echt een apart ding.

AMD 9800X3D | Noctua NH-D15S chromax | Asus B650m + wifi | Gigabyte RX6800 Gaming OC | G.Skill Flare X 6000 - 32GB | Samsung 990 pro 2TB | Samsung 960 500GB | Samsung G7 27 | MSI MPG A850G | Be quiet pure base 501 LX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 14-09 14:20

NoFearCreations

3DPrint the world!

Inmiddels al 4 uur gespeeld, en nog steeds maar 2 races gedaan. Vind de races niet veel aan, het joyrijden met alle verschillende auto's is veel leuker.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14-09 23:03
Het kan aan mij liggen, maar ik vond in het begin van de game met de Porsche 911 dat op één of andere manier ik niet het gevoel had dat ik het ding onder controle had (met een X360 controller).
Dat wende later wel, maar vind de besturing nog steeds wat los voelen... ik drift soms automatisch een bocht door zonder al te veel snelheidsverlies, maar een andere bocht met een heel klein beetje remmen verlies ik veel meer snelheid terwijl ik voor mijn gevoel hetzelfde deed.

Verder nu een 911 aardig upgraded en nummer 10 en 9 uitgeschakeld :) Bij de races van de Most Wanted lijst voelt het wel weer vertrouwd aan als Most Wanted 1, maar voor de rest hebben ze geprobeerd veel meer weggedrag aan te passen en je moet meer moeite doen om je voertuig onder controle te houden.

Nu verder met de DB9 V12, deze voelt al een heel stuk controleerbaarder, alleen nog even de races rijden om één en ander te unlocken en om weer XP er bij te krijgen om nr. 8 aan te pakken (Mercedes SLS).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zoepersooi
Mijn favoriete auto is de lamborghini Gallardo, Die accelereert sneller als de aventador en stuurt wat makkelijker.

@Jorn1986 ik ben het met je eens wat betreft die 911 die vind ik ook niet lekker rijden (speel ook met x360 controller op de PC)

En nogmaals mensen die op een leuke manier NFs willen spelen voeg me toe op origin (TheAmmoDude)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• calsonic
  • Niet online
dustdriver schreef op zaterdag 03 november 2012 @ 16:29:
[...]

Wat heb ik daar nu aan? €90 voor in feite 1 spel.
Dacht dat ze ze alle 2 al hadden
Je kunt ze in nederland ook gewoon kopen hoor
Supsooi schreef op zaterdag 03 november 2012 @ 17:33:
Mijn favoriete auto is de lamborghini Gallardo, Die accelereert sneller als de aventador en stuurt wat makkelijker.

@Jorn1986 ik ben het met je eens wat betreft die 911 die vind ik ook niet lekker rijden (speel ook met x360 controller op de PC)

En nogmaals mensen die op een leuke manier NFs willen spelen voeg me toe op origin (TheAmmoDude)
Met de aventador heb ik 400 km/u gereden dat red de gallardo niet

[ Voor 50% gewijzigd door calsonic op 03-11-2012 18:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zoepersooi
Het klopt dat de top speed van de aventador hoger ligt als van de gallardo maar ik vind dat het makkelijker besturen en sneller accelereren belangrijker is als de top speed.(dit vind ik als ik kijk naar mijn speelstijl en manier van spelen )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbyvw23
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 13-06-2020
wow wat zuigt deze game zeg!
heb 3x hd7970 oc met eyefinity en draai maar 45 fps gemiddeld?
meerdere mensen hier toevallig last van?
wel een vette game!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zoepersooi
@robbyvw als je had gelezen dan weet je dat er meerdere mensen zijn met FPS problemen,
Misschien moet je al je drives nog updaten?

Weet iemand hoe ik PSN gebruikers kan toevoegen aan mijn origin vriendenlijst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14-09 23:03
@robbyvw23: ja ik ook, maar dan met 1 HD7970: het draait niet helemaal soepel, EA had best wat optimalisatie mogen toepassen! Als dit de Frostbite 2 engine is, draait BF3 nog soepeler en ziet er nog beter uit ook!

Verder faalt deze game wel met o.a. bugs: je raakt tussentijds in de singleplayer je verbinding kwijt (tjah kan gebeuren) met de EA servers, vervolgens log je later weer in in een soort van hoofdmenu, ben je opeens meer dan 100.000 XP punten lager en moet je opnieuw een auto van de Most Wanted lijst doen.
Die cloud-opslag van Origin klopt echt niet.

Verder erger ik me aan het random 'spawnen' van verkeer voor jouw neus, precies in de lijn die jij rijdt, waardoor uitwijken vaak erg moeilijk wordt en je weer achterop laat raken in een race.
Ook erger ik me aan de slechte balans van auto's die je rijdt t.o.v. degenen die je moet zien te verslaan: ik heb zojuist de Aventador verslagen met een Porsche 918, terwijl ik zag toen ik later wagen wisselde dat mijn Porsche op papier qua specificaties toch net ietsjes beter was (ik had zowat alle upgrades unlocked).

Verder wordt het wel erg saai dat je iedere keer als je een andere wagen gaat rijden, je zowat verplicht die 5 races moet gaan doen (ze verschillen iedere keer een klein beetje), om wat upgrades er aan te krijgen. Zonder die upgrades en die XP-punten kom je niet hoog genoeg om de volgende in de Most Wanted lijst te mogen racen...

Most Wanted is wat mij betreft een verslechtering t.o.v. de oude Most Wanted... heb het gevoel niet teruggekregen in ieder geval.
Ik wil gewoon weer level 1/2/3 upgrade kits op de wagen kunnen zetten met verdiend geld. Zo was het in de oude Most Wanted mogelijk om een Porsche Cayman met alle level 3 performance upgrades op papier sneller te laten zijn dan een 911 met alle level 3 performance upgrades. In Most Wanted 1 reden die Porsches ook veel lekkerder, hier vlieg je zowat iedere keer de bocht uit omdat je controle verliest.
Verder vindt ik het lange stukken top-speed rijden in NFS Most Wanted (2012) maar vrij saai eigenlijk in de meeste races, en sommige races waar je gemiddelde snelheid telt zijn daarentegen wel weer erg moeilijk gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@pasta & sluuz,

Klopt, maar als ik ingame ga naar vrienden, vriend-aanbevelingen, dan staat daar niemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En weet iemand trouwens hoe je direct naar een event toe springt ipv er zelf helemaal naar toe te rijden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eriko1
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01:29
Vind het wel een vette game, beter dan vele vorige NFSjes...

PSN is Erikoah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kw4kje
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08-09 19:54
Verwijderd schreef op zondag 04 november 2012 @ 17:12:
En weet iemand trouwens hoe je direct naar een event toe springt ipv er zelf helemaal naar toe te rijden?
Via de map, alleen kun je niet direct naar een event, dit kan alleen bij een event die je al een keer gedaan hebt.
Vind ik zelf wel een minpuntje.

[ Voor 4% gewijzigd door Kw4kje op 04-11-2012 17:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinchible
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17:01

Infinchible

Woef!

robbyvw23 schreef op zondag 04 november 2012 @ 13:22:
wow wat zuigt deze game zeg!
heb 3x hd7970 oc met eyefinity en draai maar 45 fps gemiddeld?
meerdere mensen hier toevallig last van?
wel een vette game!
SLI en Crossfire worden (nog?) niet ondersteund. Dit in combinatie met de hoge resolutie voor eyefinity levert de lage fps op. Er staan in deze thread wel wat tips om de fps te verhogen zonder al te veel kwaliteitsverlies.
Verwijderd schreef op zondag 04 november 2012 @ 17:12:
Dit kan ook gewoon via het snelmenuutje linksbovenin. Als je de race al eens gedaan hebt inderdaad, dan kan je kiezen tussen start race en set destination. Zo ook met auto's kiezen en most wanted races.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wvr
  • Laatst online: 06:10

Wvr

kan je split screen spelen met 2 personen bij een ps3?

[ Voor 25% gewijzigd door Wvr op 05-11-2012 11:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is mij nog steeds onduidelijk het verschill tussen singleplayer vrij rond rijden en tussen multiplayer vrij rond rijden?
Hoe moet je moet iets opzetten om samen met vriend(en) vrij rond te rijden? Ik weet dat je daarna ook met je vrienden kan racen, maar kun je deze races ook zelf samenstellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
Wvr schreef op maandag 05 november 2012 @ 11:03:
kan je split screen spelen met 2 personen bij een ps3?
Nee, in geen enkele versie
Verwijderd schreef op maandag 05 november 2012 @ 12:40:
Het is mij nog steeds onduidelijk het verschill tussen singleplayer vrij rond rijden en tussen multiplayer vrij rond rijden?
Hoe moet je moet iets opzetten om samen met vriend(en) vrij rond te rijden? Ik weet dat je daarna ook met je vrienden kan racen, maar kun je deze races ook zelf samenstellen?
Ga in Easydrive naar multiplayer en kies de optie met friends erin. Dan kan je alleen met je friends rondrijden. Volgens mij kan de host (heeft een kroon naast zijn naam) bepalen wat er gebeurt in de sessie. Weet dit alleen niet zeker want ben nog nooit de host geweest :)

[ Voor 64% gewijzigd door Sluuz op 05-11-2012 12:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrick V.
  • Laatst online: 15:51
Ik heb nu diverse races gereden en sta #9 op de Most Wanted lijst, maar ik krijg geen nieuwe races erbij. Hoe werkt dit syteem?

Ik rijd nu maar dezelfde races met andere auto's die ik wil upgraden, maar het lijkt erop dat er geen nieuwe races bij komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Patrick V. schreef op maandag 05 november 2012 @ 12:52:
Ik heb nu diverse races gereden en sta #9 op de Most Wanted lijst, maar ik krijg geen nieuwe races erbij. Hoe werkt dit syteem?

Ik rijd nu maar dezelfde races met andere auto's die ik wil upgraden, maar het lijkt erop dat er geen nieuwe races bij komen.
Elke auto heeft zijn eigen races. En als je genoeg punten hebt mag je een Most Wanted race doen. Oftewel: autos zoeken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
En niet elke auto heeft unieke races. Een bepaalde race kan bij meerdere auto's voorkomen. Daardoor lijkt het alsof je dezelfde race doet (is natuurlijk ook zo), maar met een andere auto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nol_NL
  • Laatst online: 14:26
Sommige races zijn inderdaad wat onduidelijk. Voor iedere auto zijn 5 events beschikbaar, heeft ook te maken met het type auto. Muscle cars rijden weer andere races dan de race, sport cars, grand tourer, exotic en every day klassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou... Single Player zo goed als uitgespeelt, alles 100% behalve de security gates en billboards, en daar ga ik ook niet de moeite voor doen...

Het was leuk voor even, maar de MP kan me niet echt boeien, vooral omdat het me niet snel genoeg gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nol_NL
  • Laatst online: 14:26
Heb je best snel gedaan of veel gespeeld :) Ik ben soms al een hele avond bezig om eerste te worden op mijn speedwall, dus voorlopig ben ik nog wel even bezig. Ik vind ook dat heel het spel daarop draait, Autolog :) Dus eigenlijk kan ik dit spel niet uitspelen, alleen als ik overal 1e ben op mijn speedwall :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrick V.
Ah, duidelijk :) Dan ga ik meer variatie in de keuze van mijn auto's brengen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nol_NL schreef op maandag 05 november 2012 @ 14:07:
Heb je best snel gedaan of veel gespeeld :) Ik ben soms al een hele avond bezig om eerste te worden op mijn speedwall, dus voorlopig ben ik nog wel even bezig. Ik vind ook dat heel het spel daarop draait, Autolog :) Dus eigenlijk kan ik dit spel niet uitspelen, alleen als ik overal 1e ben op mijn speedwall :)
Das dan ook het verschil, ik heb geen vrienden die dit ook spelen dus ook niks op mijn speedwall staan waar ik me hoef te verbeteren.

Aan het eind moet ik wel zeggen dat de Lambo Aventador (full pro) en de Nissan GT-R (full pro) de beste auto's zijn om mee te rijden. Das persoonlijk natuurlijk. Maar met een speedranking van 60 nu ben ik wel even uitgereden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
Voeg wat mensen toe uit dit topic zou ik zeggen en de uitdaging is terug :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrick V.
Is het voortgangs percentage van de single player gekoppeld aan de Most Wanted lijst, of ook aan de losse races?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Patrick V. schreef op maandag 05 november 2012 @ 14:44:
Is het voortgangs percentage van de single player gekoppeld aan de Most Wanted lijst, of ook aan de losse races?
Ja en nee, je moet natuurlijk een bepaalde hoeveelheid Speedpoints hebben om de MW lijst te kunnen doen (1 miljoen voor de nummer 1). Maar je kan helemaal los daarvan je speedpoints behalen door Multiplayer, free roam, police chases, races in SP of biloboards en speedcamera's te zoeken.

Ik zat op ongeveer 70% SP completion toen ik de nr. 1 versloeg, daarna had ik alleen nog wat jackpoints en veel races te doen met auto's die ik helemeaal genegeerd had.

Moet wel zeggen dat de moeilijkste race wat mij betreft met de Ford F150 Raptor (pick up) was. De police-chase daarmee was echt niet leuk, je kan alles wel kapot rijden maar het onder 2:30 ontkomen is een probleem omdat je gewoon bagger traag bent...

Verder zijn alle races met 2 vingers in de neus te doen, en dat viel me dan ook enorm tegen, de moeilijkheidsgraad is echt enorm laag en niet in te stellen.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 05-11-2012 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ontzettende_Jan
Verwijderd schreef op maandag 05 november 2012 @ 14:54:
[...]

Verder zijn alle races met 2 vingers in de neus te doen, en dat viel me dan ook enorm tegen, de moeilijkheidsgraad is echt enorm laag en niet in te stellen.
Hmm heb juist moeite met de races (PS3). Ben geen NFS of Burnout noob maar ik heb de Shelby race wel een keer of tien moeten doen voordat ik 'm won.. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ontzettende_Jan schreef op maandag 05 november 2012 @ 15:12:
[...]

Hmm heb juist moeite met de races (PS3). Ben geen NFS of Burnout noob maar ik heb de Shelby race wel een keer of tien moeten doen voordat ik 'm won.. :|
Doe je dan ook eerst de makkelijke en dan steeds moeilijker?

Ik doe (deed) meestal gewoon eerst de races waar ik de speed onderdelen mee vrij speel, dan even de milestone halen om di op pro te krijgen (erg snel te doen en je kan de milestone zien bij driver status dingetje in het menu) dan knal je alles voorbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ontzettende_Jan
Ja ik doe de easy eerst en dan probeer ik medium. Easy haal ik binnen 1 / 2 keer maar Medium vind ik echt lastig.

Volgens mij heb ik 1 milestone online ge-unlockt met een Ford GT, volgens de manual is die dan geldig voor alle auto's toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Ik vind hem grafisch niet zo denderend mooi. Of ik ben te verwend ken ook, maar draait soepel op me nieuwe MSI GE70 moet ik zeggen met alles op z'n hoogst 1080p.

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ontzettende_Jan
Patrick V. schreef op maandag 05 november 2012 @ 12:52:

http://www.ps3trophies.or...g-trophy-requirement.html

Hier een mooi overzicht van de races, elke auto heeft 5 verschillende races.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrick V.
Dankje, is wel handig om er bij te houden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 08:11

SomerenV

It's something!

Heb de game een uurtje of twee gespeeld maar daarna van de PC verwijderd. Wát een teleurstelling zeg.

- De input reageert ontzettend traag ondanks dat de game loopt als een zonnetje
- Geen cockpit-view
- Een crashcam bij elke kleine botsing
- Auto's vinden in plaats van vrijspelen of kopen
- Politie die te debiel voor woorden is
- Achtervolgingen zijn niet einde verhaal bij een flinke botsing en een aantal politie-wagens om je heen
- Nadruk op driften door de bochten

Ik ben absoluut voorstander van arcade, maar een beetje sim in de mix kan wat mij betreft geen kwaad. Het meest vervelende is echter nog altijd die crashcam, de ronduit saaie achtervolgingen en het zoeken van auto's. Een cockpit cam was ook enorm prettig geweest omdat je daardoor direct meer in de game zit. Verder vond ik de speciale acties uit de eerste Most Wanted tijdens achtervolgingen erg gaaf gedaan, zoals tegen een vrachtwagen met boomstammen aanrijden die vervolgens de politie verpletteren.

Most Wanted 2012 is gewoon Burnout Paradise 2 met Need for Speed als naam. Geef mij maar een degelijk vervolg op Need for Speed 3/4. Een mix tussen sim en arcade, de nadruk op de auto's die je vrij kunt spelen of kunt kopen en (in het geval van NFS4) politie uit verschillende landen afhankelijk van de baan die je hebt gekozen. Dat is wat mij betreft leuker dan de richting die EA is ingeslagen de huidige games.

Ik Schiet Film | Website | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoM
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-09 21:49
^ Als je wat meer onderzoek van te voren had gedaan, dan had je alles al geweten wat je als minpunten opnoemt.

Ik vind het echt naar voor je dat je hem gekocht hebt en niet bevalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ontzettende_Jan schreef op maandag 05 november 2012 @ 17:02:
Ja ik doe de easy eerst en dan probeer ik medium. Easy haal ik binnen 1 / 2 keer maar Medium vind ik echt lastig.

Volgens mij heb ik 1 milestone online ge-unlockt met een Ford GT, volgens de manual is die dan geldig voor alle auto's toch?
Nope, de online milestones en bijbehorende upgrades van mods zijn per wagen. Alle unlocks zijn per wagen dus, en dan ook nog: MP en SP zijn ook gescheiden, dus een upgrade uit SP neem je niet mee naar MP en andersom.

Gisteren toch weer eventjes wat online gespeeld, wel leuk, maar het is nog wel enorm frustrerend, al die takedowns zijn gewoon niet leuk meer. En het verkeer is echt naar als je online speelt, vaak spawned er ineens een vrachtwagen voor me neus, ja dan ben je mooi de lul als je goed ver vooraan ligt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorteX
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Ik heb deze game voor de PS3 en kan niet inloggen op mijn bestaande Origin account. Iemand die weet wat ik over het hoofd zie of mist hier gewoon echt een optie en kun je alleen maar met een nieuwe (tweede) Origin account online?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

SomerenV schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 01:34:
Heb de game een uurtje of twee gespeeld maar daarna van de PC verwijderd. Wát een teleurstelling zeg.

- De input reageert ontzettend traag ondanks dat de game loopt als een zonnetje
- Geen cockpit-view
- Een crashcam bij elke kleine botsing
- Auto's vinden in plaats van vrijspelen of kopen
- Politie die te debiel voor woorden is
- Achtervolgingen zijn niet einde verhaal bij een flinke botsing en een aantal politie-wagens om je heen
- Nadruk op driften door de bochten

Ik ben absoluut voorstander van arcade, maar een beetje sim in de mix kan wat mij betreft geen kwaad. Het meest vervelende is echter nog altijd die crashcam, de ronduit saaie achtervolgingen en het zoeken van auto's. Een cockpit cam was ook enorm prettig geweest omdat je daardoor direct meer in de game zit. Verder vond ik de speciale acties uit de eerste Most Wanted tijdens achtervolgingen erg gaaf gedaan, zoals tegen een vrachtwagen met boomstammen aanrijden die vervolgens de politie verpletteren.

Most Wanted 2012 is gewoon Burnout Paradise 2 met Need for Speed als naam. Geef mij maar een degelijk vervolg op Need for Speed 3/4. Een mix tussen sim en arcade, de nadruk op de auto's die je vrij kunt spelen of kunt kopen en (in het geval van NFS4) politie uit verschillende landen afhankelijk van de baan die je hebt gekozen. Dat is wat mij betreft leuker dan de richting die EA is ingeslagen de huidige games.
Helaas moet iedereen de eerste 4 seconden al in een dikke sportwagen kunnen rijden en moeten er zoveel mogelijk michael bay momenten inzitten , anders vinden de 12 jarigen het niet leuk .
Hp2 en underground/most wanted blijven de toppers. Prachtig wat sommige mensen konden maken met een paar stickers. Nu is alle customization weg en is het een dertien in een dozijn lame racer geworden. Gta iv auto races zijn leuker...

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
Als je hier alleen maar komt om te trollen kan je beter een ander topic uitzoeken. We weten inmiddels hoe je over de game denkt en dat het geen NFS is zoals jij het graag ziet. Helaas.

Er zijn echter ook mensen die het wel leuk vinden en voor hun is het wel een goede game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Nu online
Als iemand positief is stuur je hem ook niet weg , omdat je wel weet hoe hij er over denkt. "Mensen als ik" die het spel niet hebben zien graag beide kanten van het verhaal om zo zelf te kunnen oordelen of we het spel kopen of niet.

Snap dat het vervelend is als je zelf positief bent en misschien is hij te negatief (andere comments niet gezien ) , maar laten we lekker iedereen zijn vrije mening geven hier en reageer er inhoudelijk op of zo ;)

Edit : Als ik een spel niet leuk vind dan geef ik ook graag mijn mening om mensen die van hetzelfde stijltje / manier van spelen houden te behoeden voor een miskoop.

[ Voor 15% gewijzigd door Beakzz op 07-11-2012 08:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
Lees anders even alle pagina's van het topic door...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
CorteX schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 20:50:
Ik heb deze game voor de PS3 en kan niet inloggen op mijn bestaande Origin account. Iemand die weet wat ik over het hoofd zie of mist hier gewoon echt een optie en kun je alleen maar met een nieuwe (tweede) Origin account online?
Als ik me niet vergis (is voor mij alweer een tijd geleden), moet je je PSN linken aan je Origin account. Vervolgens hoef je daarna niets meer in te stellen en gaat het vanzelf.

https://www.ea.com/profile/login

[ Voor 3% gewijzigd door NLxAROSA op 07-11-2012 09:32 . Reden: Link toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beakzz schreef op woensdag 07 november 2012 @ 08:18:
Als iemand positief is stuur je hem ook niet weg , omdat je wel weet hoe hij er over denkt. "Mensen als ik" die het spel niet hebben zien graag beide kanten van het verhaal om zo zelf te kunnen oordelen of we het spel kopen of niet.

Snap dat het vervelend is als je zelf positief bent en misschien is hij te negatief (andere comments niet gezien ) , maar laten we lekker iedereen zijn vrije mening geven hier en reageer er inhoudelijk op of zo ;)

Edit : Als ik een spel niet leuk vind dan geef ik ook graag mijn mening om mensen die van hetzelfde stijltje / manier van spelen houden te behoeden voor een miskoop.
Ik ben ook niet helemaal tevreden met deze NFS versie, maarja ik speel het nog wel als ik even doelloos wil rondrijden.

Zoals ik al eerder gaf is de moeilijkheidsgraad t.o.v. de oudere versies echt betreurenswaardig (voor mij dan). Ik heb maar een stuk of 3 races gehad die echt door de moeilijkheid opnieuw gedaan moesten worden. Alle andere races waren 2 vingers in de neus, zelfs als je crasht, want je respawnt dan voor je tegenstanders, op snelheid en ook nog met een halve tank vol NOS...

Misschien moet het spel het hebben van de online play, dat kan, maar dat is nu nog te buggy en onvoorspelbaar. Als ik ook maar enigzins lekker kan racen komt het heel vaak voor dat je gewoon ineens de connectie met EA verliest, en dan kan je alles weer weggooien.

Als je hem persé wilt hebben kan niemand je tegen houden, maar als je denkt dat het een echte topper is, helaas. Ik zou dan wachten totdat hij in de grabbelbak van de Bart Smit ligt.
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste