Persoonlijk vind ik dit de beste NFS sinds tijden, ondanks het feit dat het min of meer Burnout Paradise 1.5 is.
Hee NLxArosa ook hier 
Voor mij is het ook de beste NFS sinds lange tijd. HP 2010 was ook al erg goed. Dat Criterion de moeite heeft genomen om ook een fatsoenlijke vita versie te bakken verschaft ze vrachtladingen respect van mij.
Voor mij is het ook de beste NFS sinds lange tijd. HP 2010 was ook al erg goed. Dat Criterion de moeite heeft genomen om ook een fatsoenlijke vita versie te bakken verschaft ze vrachtladingen respect van mij.
Criterion genoot al van een hoop respect vanuit mijn kant door de perfecte ondersteuning van Burnout Paradise (wat een hoop gratis DLC!). Hoop dat ze dat ook nog gaan doen met NFSMW.
PSN: Sluuz
Ja natuurlijk ..alle tijdSluuz schreef op woensdag 07 november 2012 @ 09:12:
Lees anders even alle pagina's van het topic door...
Trouwens ik twijfel al vanaf het begin aan dit spel dus heb waarschijnlijk ongeveer alles gelezen en me niet geirriteerd aan zijn negatieve berichten en ook niet aan jouw positieve berichten over de game.
Wat mij betreft weer ontopic vanaf nu
Beakzz schreef op woensdag 07 november 2012 @ 12:19:
[...]
Ja natuurlijk ..alle tijd, maar niet echt nodig om mijn mening te geven
Leuk dat je fan bent , maar probeer even te onthouden dat er mensen in deze wereld leven met een andere mening. Al heeft hij 5 pagina's vol geschreven dan nog is het maar een mening. Hij kan ook gewoon balen van zijn aankoop ?
Trouwens ik twijfel al vanaf het begin aan dit spel dus heb waarschijnlijk ongeveer alles gelezen en me niet geirriteerd aan zijn negatieve berichten en ook niet aan jouw positieve berichten over de game.
Wat mij betreft weer ontopic vanaf nu![]()
offtopic:
Als je het hele topic had gelezen, had je geweten dat ik de reacties op deze game al eens heb samengevat. Het ligt puur aan de verwachtingen die je hebt en of je waarde hecht aan de naam van het beestje (NFS of Burnout). Ik begrijp heel goed dat iedereen zijn mening heeft en ook dat deze game kut is als je een simracer of iets als NFS:Shift verwacht.
Het is iets heel anders om een game meerdere keren in hetzelfde topic af te schrijven. Begrijp me goed, het zal me worst zijn of iemand het tof of niet tof vindt, maar als 1 persoon meedere keren loopt te verkondigen dat de game kut is (terwijl hij dat technisch gezien niet is, check alle reviews), begint dat op trollen te lijken.
Als je het hele topic had gelezen, had je geweten dat ik de reacties op deze game al eens heb samengevat. Het ligt puur aan de verwachtingen die je hebt en of je waarde hecht aan de naam van het beestje (NFS of Burnout). Ik begrijp heel goed dat iedereen zijn mening heeft en ook dat deze game kut is als je een simracer of iets als NFS:Shift verwacht.
Het is iets heel anders om een game meerdere keren in hetzelfde topic af te schrijven. Begrijp me goed, het zal me worst zijn of iemand het tof of niet tof vindt, maar als 1 persoon meedere keren loopt te verkondigen dat de game kut is (terwijl hij dat technisch gezien niet is, check alle reviews), begint dat op trollen te lijken.
PSN: Sluuz
Er zit totaal geen finesse in de besturing (PC)
Toen ik hoorde dat Criterion zich ging bemoeien met de need for speed, had ik erg hoge verwachtingen.
Burnout paradise was dan ook een pareltje.
Op de PC, als je ook maar heel kort een tweetal keer naar links of rechts vluchtig indrukt (voor 0,001 seconde.. puur een keertje aanslaan), dan is het net alsof de bestuurder heel het stuur volledig omgooit. Er zit geen finesse in en je kan de besturing niet doseren.
In burnout en andere NFS was het zo dat de pijltjestoetsen voor het 'rustige' 'finesse' sturen warne, maar zodra je de rem of de handrem indrukte, je in een scherpere drift ging. Dat is hier totaal niet het geval.
Het lijkt ook erg traag te reageren
Toen ik hoorde dat Criterion zich ging bemoeien met de need for speed, had ik erg hoge verwachtingen.
Burnout paradise was dan ook een pareltje.
Op de PC, als je ook maar heel kort een tweetal keer naar links of rechts vluchtig indrukt (voor 0,001 seconde.. puur een keertje aanslaan), dan is het net alsof de bestuurder heel het stuur volledig omgooit. Er zit geen finesse in en je kan de besturing niet doseren.
In burnout en andere NFS was het zo dat de pijltjestoetsen voor het 'rustige' 'finesse' sturen warne, maar zodra je de rem of de handrem indrukte, je in een scherpere drift ging. Dat is hier totaal niet het geval.
Het lijkt ook erg traag te reageren
Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo
Racegames speel je ook niet met een keyboard.
Dat doe je met een controller of racestuurtje met force feedback zodat je de auto kan voelen.
Dat doe je met een controller of racestuurtje met force feedback zodat je de auto kan voelen.
[ Voor 55% gewijzigd door calsonic op 07-11-2012 17:17 ]
Verwijderd
Geweldig spel! Vermaak me in de SP, de multiplayer vind ik nog een beetje half half, hoop stiekem dat er cops vs racers komt, zou super zijn!
Mijn origin naam is trouwens: 13arneyStinson als iemand samen wil racen
Aanrader: koop xbox 360 controller voor je pc als je hem op het pc platform speelt, heb ik zelf gedaan (al bij NFS on the run) en dat werkt gewoon subliem.
Mijn origin naam is trouwens: 13arneyStinson als iemand samen wil racen
Aanrader: koop xbox 360 controller voor je pc als je hem op het pc platform speelt, heb ik zelf gedaan (al bij NFS on the run) en dat werkt gewoon subliem.
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 07-11-2012 18:41 ]
Verwijderd
Ik heb het spel nog weer een kans gegeven, maar volgens mij wordt ik te oud voor dit soort games, hahaha! Het lastige vind ik namelijk dat je tijdens races meer op de kaart zit te kijken dan op de weg en dus gebeurt het te vaak dat ik tegen iemand aanram vlak voor de finish of zo... Zonder kaart kijken weet je gewoon niet waar je heen moet en ik speel zo'n spel om auto te rijden, niet kaart te lezen.
Het haalt voor mij alle lol uit races. Op zich ziet het er prachtig uit en met een beetje lagere instellingen loopt het ook wel okay, maar nee... ik trek dit niet meer, hehehe. Ik vind het trouwens toch ook heel vervelend om OF achter de auto te moeten vliegen OF met m'n kin over de straat te schuren.
Al met al een topper in z'n genre, dat zeker, maar dit genre is gewoon niet meer iets voor mij...
Al met al een topper in z'n genre, dat zeker, maar dit genre is gewoon niet meer iets voor mij...
Gewoon de race 2 of 3 keer doen totdat je weet hoe het parcours loopt? Kaart kijken heb je inderdaad geen tijd voor.Verwijderd schreef op woensdag 07 november 2012 @ 20:10:
Zonder kaart kijken weet je gewoon niet waar je heen moet en ik speel zo'n spel om auto te rijden, niet kaart te lezen.
Ben het er ook helemaal mee eens dat je geen tijd hebt om op de kaart te kijken. Is ook niet echt nodig. Ik let vooral op waar die witte checkpoints te zien zijn. Daar kan ik me in de meeste gevallen mee redden.
Kijk dat is nou wel kritiek zoals het ook kan. Je hebt het gespeeld en je vind het gewoon niets voor jouw. Toch maar WRC3Verwijderd schreef op woensdag 07 november 2012 @ 20:10:
Ik heb het spel nog weer een kans gegeven, maar volgens mij wordt ik te oud voor dit soort games, hahaha! Het lastige vind ik namelijk dat je tijdens races meer op de kaart zit te kijken dan op de weg en dus gebeurt het te vaak dat ik tegen iemand aanram vlak voor de finish of zo... Zonder kaart kijken weet je gewoon niet waar je heen moet en ik speel zo'n spel om auto te rijden, niet kaart te lezen.Het haalt voor mij alle lol uit races. Op zich ziet het er prachtig uit en met een beetje lagere instellingen loopt het ook wel okay, maar nee... ik trek dit niet meer, hehehe. Ik vind het trouwens toch ook heel vervelend om OF achter de auto te moeten vliegen OF met m'n kin over de straat te schuren.
Enne botsen en rammen is juist een van de dingen die je juist moet doen. Het hoort gewoon bij NFS Most Wanted.
Ik snap echt niet dat sommigen zeggen dat ze klaar met de game zijn als ze op nummer 1 staan. Als je alleen maar de MW list af raffelt, dan mis je een hoop fun van de game.
Volgens mij ben je nooit te oud om te gamenVerwijderd schreef op woensdag 07 november 2012 @ 20:10:
Ik heb het spel nog weer een kans gegeven, maar volgens mij wordt ik te oud voor dit soort games, hahaha! Het lastige vind ik namelijk dat je tijdens races meer op de kaart zit te kijken dan op de weg en dus gebeurt het te vaak dat ik tegen iemand aanram vlak voor de finish of zo... Zonder kaart kijken weet je gewoon niet waar je heen moet en ik speel zo'n spel om auto te rijden, niet kaart te lezen.Het haalt voor mij alle lol uit races. Op zich ziet het er prachtig uit en met een beetje lagere instellingen loopt het ook wel okay, maar nee... ik trek dit niet meer, hehehe. Ik vind het trouwens toch ook heel vervelend om OF achter de auto te moeten vliegen OF met m'n kin over de straat te schuren.
Zelf op je 60e kun je nog gewoon gamen
Verwijderd
Zou kunnen maar ik vind dit niet het soort game om een parcours te verkennen... Dat is meer iets voor F1 2012 en zo. Dit zijn van die games waarin je gewoon HOPLA moet gaan met die banaan.NLxAROSA schreef op woensdag 07 november 2012 @ 20:54:
[...]
Gewoon de race 2 of 3 keer doen totdat je weet hoe het parcours loopt? Kaart kijken heb je inderdaad geen tijd voor.Ben zelf overigens ook al een oudere knakker inmiddels.
Haha, ja. En sinds kort ook Euro Truck Simulator 2, haha!MarcoM schreef op woensdag 07 november 2012 @ 21:31:
[...]
Kijk dat is nou wel kritiek zoals het ook kan. Je hebt het gespeeld en je vind het gewoon niets voor jouw. Toch maar WRC3
Helemaal mee eens, maar geloof me, op een bepaalde leeftijd gaan sommige hersencellen wat langzamer werken...calsonic schreef op woensdag 07 november 2012 @ 22:11:
[...]
Volgens mij ben je nooit te oud om te gamen![]()
Zelf op je 60e kun je nog gewoon gamen
Verwijderd
Is het iemand gelukt om de Android versie te kopen? Bij mij staat in de play store:
"This item cannot be installed in your device's country."
"This item cannot be installed in your device's country."
Ben zelf 40 maar heb daar gelukkig nog geen last vanVerwijderd schreef op woensdag 07 november 2012 @ 22:24:
[...]
Zou kunnen maar ik vind dit niet het soort game om een parcours te verkennen... Dat is meer iets voor F1 2012 en zo. Dit zijn van die games waarin je gewoon HOPLA moet gaan met die banaan.Zo speelde ik deze games vroeger tenminste.
[...]
Haha, ja. En sinds kort ook Euro Truck Simulator 2, haha!![]()
[...]
Helemaal mee eens, maar geloof me, op een bepaalde leeftijd gaan sommige hersencellen wat langzamer werken...of krijg je onverwachte gevolgen van vooral drukke beelden...
Ik merk het laatste jaar dat ik van games met erg drukke bewegende beelden migraine-achtige gevolgen krijg. En ik ben nog lang geen 60, haha! Maar goed, dat hoeft niet per se met leeftijd te maken hebben, natuurlijk. Ik game nog steeds en zal dat ook blijven doen maar ik wordt wel wat kieskeuriger en game ook beduidend minder dan nog maar een paar jaar geleden. (Burnout Paradise, toch een soort voorloper van NFSMW, heb ik best een tijd gespeeld en dat kon ik ook makkelijk doen zonder problemen te hebben met het snel kijken naar de kaart..
)
Ben ook 40 en bij MW heb ik er ook geen last van. Wipeout daarentegen.... Bij de snelste class races in 2048, kwam ik toch mijn grenzen tegen wat betreft reactiesnelheid.
Arcade racers doe je juist met toetsenbordcalsonic schreef op woensdag 07 november 2012 @ 16:44:
Racegames speel je ook niet met een keyboard.
Race simulators dienen wel met stuur gespeeld te worden maar arcade racers zijn speciaal ontwikkeld voor muis tobo combo ( ridge racer, burnout, flatout, need for speed).. dit is ook de eerste arcade racer waarbij de feel/feedback apart aanvoelt.
Dat komt niet door leeftijd, maar door roestigheid.MarcoM schreef op donderdag 08 november 2012 @ 09:48:
Ben ook 40 en bij MW heb ik er ook geen last van. Wipeout daarentegen.... Bij de snelste class races in 2048, kwam ik toch mijn grenzen tegen wat betreft reactiesnelheid.
Er zijn laatst een aantal uitgebreide wetenschappelijke tests geweest wat uitwees dat een 20 jarige even goed kon functioneren qua reactiesnelheden (en pro gamen in het algemeen, daar ging de test over), als een 40 jarige. Het is een kwestie van jezelf fit houden, net zoals je er op je 40e gespierd en ripped uit kan zien, net zo ripped als een 20 jarige ;-). Maar doe je dat niet, heb je kans dat het wat in zakt inderdaad.
[ Voor 39% gewijzigd door kaluro2 op 08-11-2012 10:36 ]
Denk dat ik mezelf ook wel scherp hou want rij met grote regelmaat 200+ in het dagelijkse levenMarcoM schreef op donderdag 08 november 2012 @ 09:48:
Ik had vandaag een update voor NFS op de pc. Ik kan alleen nog geen release notes vinden.
Aha, dus omdat je het met een toetsenbord doet (volgens jou) zijn er arcade racers? Dus zou jij er mee ophouden dan verschijnen er geen arcade racers meer? Blijf jij dan idd. please zo spelen!kaluro2 schreef op donderdag 08 november 2012 @ 10:03:
Arcade racers doe je juist met toetsenbordDaarom zijn er arcade racers.
Race simulators dienen wel met stuur gespeeld te worden maar arcade racers zijn speciaal ontwikkeld voor muis tobo combo ( ridge racer, burnout, flatout, need for speed).. dit is ook de eerste arcade racer waarbij de feel/feedback apart aanvoelt.
Onzin natuurlijk wat je zegt, dat is sowieso per persoon verschillend maar wat een feit is, is dat je op een keyboard continue de schakelaar in moet drukken om reactie te krijgen. Met een analoge stick gaat dat natuurlijk veel vloeiender.
Nou ben ik een "hybrid" en speel mijn racers het liefst met de d-pad op mijn xbox en dat komt eigenlijk op hetzelfde neer: ipv. vloeiend met de stick of een stuurtje input te geven.
De muis gebruiken bij een racer klinkt me raar in mijn oren. Iets zegt me dat iemand die zo'n stelling poneert een achtergrond in FPS'en heeft....
Verwijderd
Wat is het verschil tussen de PS3 menu items met 1 poppetje en een plusje en 3 poppetjes?
Want bij menu item met die 3 poppetjes kan ik alleen maar een vriend selecteren (maar niet toevoegen) en bij het menu item met dat 1ne poppetje staat "geen vrienden"?
De grote vraag is gewoon hoe kan ik vrienden toevoegen en laten staan?
Want bij menu item met die 3 poppetjes kan ik alleen maar een vriend selecteren (maar niet toevoegen) en bij het menu item met dat 1ne poppetje staat "geen vrienden"?
De grote vraag is gewoon hoe kan ik vrienden toevoegen en laten staan?
Oh haha, ik merk nu pas dat ik muis+tobo combinatie heb getypt, excuseer.. ik was net wakker.SuBBaSS schreef op donderdag 08 november 2012 @ 13:20:
[...]
Aha, dus omdat je het met een toetsenbord doet (volgens jou) zijn er arcade racers? Dus zou jij er mee ophouden dan verschijnen er geen arcade racers meer? Blijf jij dan idd. please zo spelen!![]()
Onzin natuurlijk wat je zegt, dat is sowieso per persoon verschillend maar wat een feit is, is dat je op een keyboard continue de schakelaar in moet drukken om reactie te krijgen. Met een analoge stick gaat dat natuurlijk veel vloeiender.
Nou ben ik een "hybrid" en speel mijn racers het liefst met de d-pad op mijn xbox en dat komt eigenlijk op hetzelfde neer: ipv. vloeiend met de stick of een stuurtje input te geven.
De muis gebruiken bij een racer klinkt me raar in mijn oren. Iets zegt me dat iemand die zo'n stelling poneert een achtergrond in FPS'en heeft....

Wat ik probeer te zeggen is dat arcade racers met toetsenbord besturing in gedachten zijn ontwikkeld.
Vaak is het ook zo dat arcade racers gewoon totaal niet lekker rijden met een stuur, zie de voorgaande NFS delen bijvoorbeeld (met uitzondering van shift geloof ik?), terwijl sim racers weer totaal niet lekker rijden met toetsenbord, en heerlijk met stuur.
Ik zeg niet dat je de duivel zelve bent als je met een stuur arcade racers speelt, maar ik zeg puur dat de mechanics niet per sé rondom een stuur ontwikkeld zijn.
On topic:
Vind iemand het ook tergend irritant, dat wanneer je een nieuwe car jacked, je gelijk in die auto komt te zitten? En vervolgens, als je terug naar je oude vertrouwde bak wilt, moet je daarheen teleporteren (of rijden), waardoor je op een hele andere plek terecht komt.
Bijvoorbeeld:
- Ik sta 300 meter van een most wanted race vandaan
- Ik zie een car jack naast de kant van de weg staan
- Ik jack die auto, dit gaat natuurlijk niet werken omdat hij unupgraded is
- Ik wil terug naar mijn eigen auto.. ik teleporteer naar de destination
- BAM ik sta opeens 9 kilometer van de race vandaan
En ik heb de game op een SSD staan, en nog duurt het minimaal 20 seconden om een race te herladen, wanneer je op retry drukt.
En de crash cam haalt alle vloeiende gameplay uit het spel (Tenzij je nooit crasht
Als je net een auto hebt gepakt die je hebt gevonden staat je vorige wagen daar nog en kun je gewoon terug in die auto gaan.kaluro2 schreef op donderdag 08 november 2012 @ 14:28:
[...]
Oh haha, ik merk nu pas dat ik muis+tobo combinatie heb getypt, excuseer.. ik was net wakker.![]()
Wat ik probeer te zeggen is dat arcade racers met toetsenbord besturing in gedachten zijn ontwikkeld.
Vaak is het ook zo dat arcade racers gewoon totaal niet lekker rijden met een stuur, zie de voorgaande NFS delen bijvoorbeeld (met uitzondering van shift geloof ik?), terwijl sim racers weer totaal niet lekker rijden met toetsenbord, en heerlijk met stuur.
Ik zeg niet dat je de duivel zelve bent als je met een stuur arcade racers speelt, maar ik zeg puur dat de mechanics niet per sé rondom een stuur ontwikkeld zijn.
On topic:
Vind iemand het ook tergend irritant, dat wanneer je een nieuwe car jacked, je gelijk in die auto komt te zitten? En vervolgens, als je terug naar je oude vertrouwde bak wilt, moet je daarheen teleporteren (of rijden), waardoor je op een hele andere plek terecht komt.
Bijvoorbeeld:
En ik heb de game op een SSD staan, en nog duurt het minimaal 20 seconden om een race te herladen, wanneer je op retry drukt.
En de crash cam haalt alle vloeiende gameplay uit het spel (Tenzij je nooit crasht) aangezien die je ook weer 5 seconden roerloos laat.. veels te lang eigenlijk. De hele interface haalt het vloeiende gedeelte uit het spel.
Verwijderd
Op de PC (speel jij hem ook denk ik) hoef je hem niet te jacken om hem toe te voegen aan je lijst he. Als je er bijna tegenaan rijd dan is dat al voldoende om hem in je lijst te krijgen en kan je hem daarna altijd kiezenkaluro2 schreef op donderdag 08 november 2012 @ 14:28:
[...]
Oh haha, ik merk nu pas dat ik muis+tobo combinatie heb getypt, excuseer.. ik was net wakker.![]()
On topic:
Bijvoorbeeld:
En de crash cam haalt alle vloeiende gameplay uit het spel (Tenzij je nooit crasht) aangezien die je ook weer 5 seconden roerloos laat.. veels te lang eigenlijk. De hele interface haalt het vloeiende gedeelte uit het spel.
Verwijderd
Is het niet mogelijk om de client zo te modden dat je een soort van transparante minimap in het midden van je scherm krijgt? dat lijkt mij vrij praktisch en lost bovenstaand (paar posts hierboven) probleem op.
Verder vind ik most wanted gewoon dik, heb zelf een pittig autootje, maar die in dit spel zijn nog vele malen heter!
Verder vind ik most wanted gewoon dik, heb zelf een pittig autootje, maar die in dit spel zijn nog vele malen heter!
Als je race al een keer gestart hebt kan je 'm eenvoudig via Easy Drive opnieuw starten. Dan verschijnt er onder "richting instellen" ook knop "race starten".kaluro2 schreef op donderdag 08 november 2012 @ 14:28:
kaluro2 schreef op donderdag 08 november 2012 @ 14:28:
On topic:
Vrij belangrijk detail wel. Maar dank voor je toevoegingen, dan snap ik je beter en ben het in grote lijnen wel met je eens.
Ligt het aan mij of is het allemaal niet zo moeilijk?
Ik heb een Porsche Panamera voorzien van alle pro upgrades en win hier zelfs de Most Wanted McLaren mee. Het was zelfs makkelijker met deze Panamera dan om met Avantendor omdat tegenstander in de buurt blijft en politie minder lastig is met auto die geupgrade is... Zit qua trophies ook al op 53% in 12 uur speeltijd maar verwacht dat vooral eerste worden in alle races nog time consuming is.
Ik heb een Porsche Panamera voorzien van alle pro upgrades en win hier zelfs de Most Wanted McLaren mee. Het was zelfs makkelijker met deze Panamera dan om met Avantendor omdat tegenstander in de buurt blijft en politie minder lastig is met auto die geupgrade is... Zit qua trophies ook al op 53% in 12 uur speeltijd maar verwacht dat vooral eerste worden in alle races nog time consuming is.
[ Voor 6% gewijzigd door wheeler op 09-11-2012 09:09 ]
De rest van je tegenstanders kunnen niet harder kwa topspeed als de auto waarin je zelf op dat moment rijdt, dus als je in een auto rijdt die niet zo hard gaat(bv Tesla) dan is het veel makkelijker.wheeler schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 09:07:
Ligt het aan mij of is het allemaal niet zo moeilijk?
Verwijderd
Ik ben net gaan spelen maar loop al meteen tegen een probleem aan die jullie misschien ook hebben gehad.
Ik ben begonnen met spelen en begon met de tutorial.
Jack een auto drup op E prima.
Druk nu op NUM6...............
Maar ik heb geen numpad
En dan kan ik meteen niets meer alle knoppen doen niets en waarschijnlijk moet ik dus eerst de NUM6 indrukken om verder te gaan. Balen
Maar ik heb geen numpad
En dan kan ik meteen niets meer alle knoppen doen niets en waarschijnlijk moet ik dus eerst de NUM6 indrukken om verder te gaan. Balen
Verwijderd
Niet gehad, maar je kan de easymenu settings gewoon wijzigen in het controller menuVerwijderd schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 09:28:
Ik ben net gaan spelen maar loop al meteen tegen een probleem aan die jullie misschien ook hebben gehad.
Maar ik heb geen numpad
Als mosterd na de maaltijd heb ik ook nog een review van Most Wanted geschreven. De game heeft mij in ieder geval verrast aangezien ik er geen hoge verwachtingen van had.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Hier heb ik snellere laadtijden vanaf een RAID0 met conventionele harde schijven, wel heb ik mijn OS op een SSD staan.kaluro2 schreef op donderdag 08 november 2012 @ 14:28:
[...]
Verder heb ik de vraag omdat ik em nooit meer terugzie in benches of forums:
Met een HD6970, waarom heb ik met deze kaart enorme drops? Tin in de 20Fps
Speel nu op:
1600*900
Normal shadows
Maar ik zie geen of amper verschill met max settings op FullHD.
Vind het op zich wel een top-game, het is alleen wel even wennen en sommige dingen hadden idd beter gekunt. Maar het erst stoor ik me wat dat betreft op de "serieus achterlijke" politie die zich gewoon een muur indrukt om me te stoppen.
Ook nog de vraag hoe je weer fullscreen kan spelen nadat je bijvoorbeel alt-tabbed, ik kom dan namelijk niet meer uit de windowed-fullscreen modus.
[ Voor 7% gewijzigd door Raven_X3 op 09-11-2012 12:39 ]
Verwijderd
Het lullige is alleen dat je waarschijnlijk pas in dat menu komt na de tutorial.Verwijderd schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 09:44:
[...]
Niet gehad, maar je kan de easymenu settings gewoon wijzigen in het controller menu
Als ik de game start begint (na de reclame) meteen het filmpje dat overgaat in de tutorial.
Ik kom dus ook niet in het menu om de keys aan te passen.
Verwijderd
Dan zal er waarschijnlijk wel ergens een config bestandje zijn in je installatiemap dat je aan kan passen.Verwijderd schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 12:32:
[...]
Het lullige is alleen dat je waarschijnlijk pas in dat menu komt na de tutorial.
Als ik de game start begint (na de reclame) meteen het filmpje dat overgaat in de tutorial.
Ik kom dus ook niet in het menu om de keys aan te passen.
Nette review !Phusebox schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 10:39:
Als mosterd na de maaltijd heb ik ook nog een review van Most Wanted geschreven. De game heeft mij in ieder geval verrast aangezien ik er geen hoge verwachtingen van had.
PSN: jannvsdvinvs
Pas dit spel maar geinstalleerd, nu pas tijd gehad om is ff lang te gaan zitte racen.
Nu kom ik een raar probleem tegen, waar ik ook geen oplossing voor kan vinden op internet.
Als ik rechtuit rijd heb k vloeiende gameplay(dunno hoeveel fps, zal wel gecapt zijn op maar 30 ofzo)
Maar zodra ik stuur, lijkt het net of er een delay in t sturen zit, of fps drops, of .. geen idee, maar t voelt laggy.
Iemand anders ook dit probleem? of is t just me.
met pc is overigens snel zat voor dit spel.
Nu kom ik een raar probleem tegen, waar ik ook geen oplossing voor kan vinden op internet.
Als ik rechtuit rijd heb k vloeiende gameplay(dunno hoeveel fps, zal wel gecapt zijn op maar 30 ofzo)
Maar zodra ik stuur, lijkt het net of er een delay in t sturen zit, of fps drops, of .. geen idee, maar t voelt laggy.
Heel veel PC-gamers hebben last van input-lag. Ik had het met zowel toetsenbord als controller en met grafische instellingen op hoog en laag.Zen!th schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 14:02:
Pas dit spel maar geinstalleerd, nu pas tijd gehad om is ff lang te gaan zitte racen.
Ik heb zojuist uitgevonden wat het (bij mij) fixt, zodra je alt tabbed, dan word ie windowed met border.SomerenV schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 14:06:
[...]
Heel veel PC-gamers hebben last van input-lag. Ik had het met zowel toetsenbord als controller en met grafische instellingen op hoog en laag.
En bij mij is de gruwelijk irritante lag weg
Nu nog wachten op een echte fix, want fullscreen is ofc beter ^^
Verwijderd
Gekke vraag misschien, maar je draait toch niet W7 met aero interface?SomerenV schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 14:06:
[...]
Heel veel PC-gamers hebben last van input-lag. Ik had het met zowel toetsenbord als controller en met grafische instellingen op hoog en laag.
Das het eerste wat er bij mij uit gaat namelijk, slurpt resources!
Je geeft wel erg veel voor deze gamePhusebox schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 10:39:
Mijn reactie op die tweakers review (+3'd)
Ik vind het niet meer waard dan een 6/10.
Enigste pluspunt is dat het leuk rijdt.
Zoveel minpunten..
- altijd hetzelfde opnieuw (elke nieuwe auto is exact hetzelfde: je doet een race om je nitro terug te hebben en de rest is vrij gemakkelijk te winnen. Bij de de most wanted List is het ook telkens hetzelfde, gewoon elke keer wat meer heat level & langere race.)
- Bij de most wanted races valt het ook gewoon heel erg op dat het er niet toe doet hoe ver je even voor zat, of even achter zat. De AI rijdt opeens als een slak ofwel als een formule 1 wagen
- de politie is gewoon om te lachen. Gisteren uitgespeeld (nr 1 most wanted geworden) en nog nooit busted geweest. Die spikes zijn ook gewoon stom, want je ziet ze al van een uur ver met die spots die ze aan de ene kant zetten..
Als je in een race een heat level had van 4-6 dan is die gewoon terug naar 1-2 wanneer je de race verlaat
Als de politie achter me zat, voelde het meer als een ambetant element in het spel dan een fun element. Gewoon even snel rijden en je bent ze al snel kwijt. wanneer je dan in cooldown zit, en je plaatst je ergens helemaal random waar ze niet kunnen weten waar je zit, komen ze opeens daar gereden?? (zelf off road..)
- Het feit dat ze 'al vroeg in snelle auto's' een pluspunt vinden, vind ik net een minpunt. Het is net leuk die progressie te maken.. anders ga je toch gewoon even een race doen waarbij je de wagen kan kiezen? (wat overigens niet mogelijk is in singleplayer hier?)
- Niets van uiterlijke customization en hele tijd dezelfde performance upgrades.
- Enkel Sprint, Circuit, gemiddelde snelheid & ambush races. (waar is de goeie nfs tijd met Sprint, Circuit, knockout, tollbooth, drag, speed-trap, drift, tegen politie races)
Ja k draai wel met Aero, maar nfs MW is behoorlijk lelijk vind ik eerlijk gezegt.Verwijderd schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 14:36:
[...]
Gekke vraag misschien, maar je draait toch niet W7 met aero interface?
Das het eerste wat er bij mij uit gaat namelijk, slurpt resources!
Draai een GTX 580 btw, 8gb en een 2500k OC, dus nee, aan aero zal t niet liggen denk ik?
Just in windowed mode draait ie beter dan full screen bij mij.
Smaken verschillen. Het is een enorme arcade game dus verwacht geen simulatie van weggedrag of een realistische weerspiegeling van de politie en haar acties.SmokingCrop schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 14:43:
[...]
Je geeft wel erg veel voor deze game![]()
Mijn reactie op die tweakers review (+3'd)
[...]
En is het bij een racegame niet altijd steeds hetzelfde, bij Forza of Gran Turismo als je een nieuwe auto koopt ga je daar ook weer races mee doen en later upgraden etc. Of je dat nu unlockt of moet kopen, daar zie ik geen verschil in.
Er zullen altijd mensen zijn die het niks vinden, of mensen die het geweldig vinden. Voor het gros van de mensen is dit een uitermate vermakelijke game en verdient zeker een 8 of meer. Volgens mij als je metacritic checkt zal het ook wel rond de 85 zitten (natte vinger werk).
Thanks.
[ Voor 8% gewijzigd door Phusebox op 09-11-2012 14:52 ]
Verwijderd
Windowed mode in W7 met aero maakt wel degelijk uit. Ik draai hem op volle graphics nu, niet windowed maar fullscreen, alles high dus, windows aero uit (oftewel windows performance op beste prestaties gezet).Zen!th schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 14:43:
[...]
Ja k draai wel met Aero, maar nfs MW is behoorlijk lelijk vind ik eerlijk gezegt.
Draai een GTX 580 btw, 8gb en een 2500k OC, dus nee, aan aero zal t niet liggen denk ik?
Just in windowed mode draait ie beter dan full screen bij mij.
Vloeiend op een: 2500K, GTX460, 12GB installatie op een samsung 830 256GB SSD.
Verwijderd
Heb jij dan ook geen enkele irritatie van de vele bugs en gare design keuzes in MP?Phusebox schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 14:51:
[...]
Smaken verschillen. Het is een enorme arcade game dus verwacht geen simulatie van weggedrag of een realistische weerspiegeling van de politie en haar acties.
En is het bij een racegame niet altijd steeds hetzelfde, bij Forza of Gran Turismo als je een nieuwe auto koopt ga je daar ook weer races mee doen en later upgraden etc. Of je dat nu unlockt of moet kopen, daar zie ik geen verschil in.
Er zullen altijd mensen zijn die het niks vinden, of mensen die het geweldig vinden. Voor het gros van de mensen is dit een uitermate vermakelijke game en verdient zeker een 8 of meer. Volgens mij als je metacritic checkt zal het ook wel rond de 85 zitten (natte vinger werk).
[...]
Thanks.
NOuja, hij draait nu in Windowed Mode, vloeiend, zonder enige vorm van lagg of delay.Verwijderd schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 14:59:
[...]
Windowed mode in W7 met aero maakt wel degelijk uit. Ik draai hem op volle graphics nu, niet windowed maar fullscreen, alles high dus, windows aero uit (oftewel windows performance op beste prestaties gezet).
En ik kwam dit tegen, volgens mij beta testen ze bij EA niet optimaal
Verwijderd
Yep seems familliar! Haha dat had ik ook eventjes met windowed mode. Maar serieus, probeer het maar eens, gooi in W7 alle eye candy eens uit (computer properties, advanced, performance) en dan zal je het verschil merken.Zen!th schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 15:01:
[...]
NOuja, hij draait nu in Windowed Mode, vloeiend, zonder enige vorm van lagg of delay.
En ik kwam dit tegen, volgens mij beta testen ze bij EA niet optimaal
Sorry voor de offtopic, maar waar heb jij in godsnaam 12GB voor nodig?Verwijderd schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 14:59:
[...]
Windowed mode in W7 met aero maakt wel degelijk uit. Ik draai hem op volle graphics nu, niet windowed maar fullscreen, alles high dus, windows aero uit (oftewel windows performance op beste prestaties gezet).
@ Hieronder: ah, verklaard een hoop
[ Voor 12% gewijzigd door SomerenV op 09-11-2012 16:17 ]
Verwijderd
Ik draai regelmatig nog wat machines in virtual box op mijn bakkie, dan is het best prettig als je een SQL 2K8R2 machine wat meer kan gevenSomerenV schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 15:51:
[...]
Sorry voor de offtopic, maar waar heb jij in godsnaam 12GB voor nodig?Niet voor games in ieder geval aangezien die zelden meer dan 4GB aanspreken.
Aaaaanyway back on-topic
Deze game zou echt veel beter zijn als je zelf kon schakelen, en die achterlijke steering assist kon uitzetten.
---RAWE CEEK!!!---
Ik ben nog geen bugs tegengekomen in ca. 30 uur. (PS3)Verwijderd schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 15:00:
[...]
Heb jij dan ook geen enkele irritatie van de vele bugs en gare design keuzes in MP?
Verwijderd
Ah, misschien dat op de PS3 de multiplayer wat beter werkt, jij komt deze dingen (die ik op de review gepost heb op de FP) niet tegen?Phusebox schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 16:31:
[...]
Ik ben nog geen bugs tegengekomen in ca. 30 uur. (PS3)
Look back is trouwens met Tobo op PC, volgens mij moet dat op de PS3 met controller wel te doen zijn.Moet zeggen dat deze review wel een beetje te rooskleurig is. Het kan best zijn dat de schrijver fan is van dit spel maar stip dan ook de vele minpunten aan zoals:
Upgrades in SP zijn los van MP.
MP connecties zijn onbetrouwbaar, erg instabiel.
MP wachttijden bij een "meeting point" zijn idioot lang omdat mensen zelf moeten wisselen van auto als er een bepaalde klasse vereist is.
Als er iemand uit de MP stapt MOET er gewacht worden op nieuwe spelers die dan de hele map moeten over rijden...
De crashcam is zwaar iritant.
Crashes zijn onlogisch, mensen met veel armor dingen op een zware auto gaan in 1 keer dood door een simpel tikje.
In de MP is het mogelijk om eerste te worden zonder ook maar iets fatsoenlijk te winnen doordat die mensen alleen maar gaan crashen en daar tussen de races door veel punten voor krijgen.
En als laatste enorme irritatie: je hebt geen look back knopje, eerste racespel waar ik dit uberhaupt niet in tegen kom.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 09-11-2012 16:34 ]
Persoonlijk is mijn hallelujah toch naar een week spelen ook Minder geworden. Crash cam mega irri, geen controle over het spel als je of crashed. Gearresteerd worden terwijl je auto wisseld, tering wat kan je boos worden om niks.
no comment
Heb net een aantal mensen uit dit topic toegevoegd aan m'n Origin friends list, leuk voor Autolog enzo 
Mijn Origin nick (PC) is: MisterMagik
Er loopt trouwens een flinke discussie over de frame rate drops (en het gebrek aan SLI support) op het EA forum. Er wordt ook gevraagd om resultaten van DxDiag te posten voor de developers:
http://answers.ea.com/t5/...ted-PC/m-p/170276#U170276
Is die PC Patch 1 nou al uit eigenlijk?
Mijn Origin nick (PC) is: MisterMagik
Er loopt trouwens een flinke discussie over de frame rate drops (en het gebrek aan SLI support) op het EA forum. Er wordt ook gevraagd om resultaten van DxDiag te posten voor de developers:
http://answers.ea.com/t5/...ted-PC/m-p/170276#U170276
Is die PC Patch 1 nou al uit eigenlijk?
Hmm, best leuk spel, vooral het sociale Autolog.
Moeilijkheidsgraad mocht van mij omhoog, binnen 9u uitgespeeld (Most Wanted #1 verslagen (Eerste keer proberen))
Voeg me toe (PC): Koenvh1
Moeilijkheidsgraad mocht van mij omhoog, binnen 9u uitgespeeld (Most Wanted #1 verslagen (Eerste keer proberen))
Voeg me toe (PC): Koenvh1
[ Voor 42% gewijzigd door Koenvh op 10-11-2012 14:45 ]
🠕 This side up
Verwijderd
Koen, serieus? Ik ben nog niet eens voorbij de eerste most wanted, ben ook niet echt goed moet ik eerlijk bekennen haha.
Mijn mening, mijn mening...Verwijderd schreef op zaterdag 10 november 2012 @ 14:57:
Koen, serieus? Ik ben nog niet eens voorbij de eerste most wanted, ben ook niet echt goed moet ik eerlijk bekennen haha.
De eerste had ik al best snel, de rest daarna was gewoon even racen... Eventjes online, en je kan alweer 3 Most Wanted leiders uitdagen.. De moeilijkheidsgraad was voor mij echt te laag (of ik ben gewoon te goed
🠕 This side up
Moeilijkheid ligt te laag, een race 20x over moeten doen omdat ie zo moeilijk is, is er niet meer bij.Koenvh schreef op zaterdag 10 november 2012 @ 15:05:
[...]
Mijn mening, mijn mening...
De eerste had ik al best snel, de rest daarna was gewoon even racen... Eventjes online, en je kan alweer 3 Most Wanted leiders uitdagen.. De moeilijkheidsgraad was voor mij echt te laag (of ik ben gewoon te goed)
Had 1 raceje met de Super Sport (250km/h gemiddeld over 1 traject) die wel ff pittig was, maargoed bij 5x proberen was t ook gehaald.
Enige puntjes van irritatie.
WAAAR is het verhaal? ik wist dat EA mega luie mensen in dienst/als developer aan trekt.
Most wanted #1 tot #10? Komop hadden ze daar geen naam voor kunnen verzinnen?
Geen extra persoonlijke battles tegen agentjes oid. nee gewoon puur om te rijden.
Die Most Wanteds hebben ieder een filmpje waar ik me gewoon tranen om heb zitten lachen hoe slecht.
T is echt een rip van Burnout Paradise geworden (behalve dat MW licenced cars heeft).
in MW1 werd je aan het begin van het spel genaait door de #1 most wanted, en vervolgens werd je steeds gepushed om die vent terug te pakken.
Ik heb alle voorgaande need for speeds gespeeld, (behalve shift 1 en shift 2, wie wil er nou simulatie in NFS)
Maar ik vind dat ze het er met deze game wel erg goedkoop hebben aangepakt.
Gameplay is leuk, behalve die !$!@$!% crashcam, graphics behoorlijk brak, die lens flare is zoooooo irritant. en de schade is ook om van te huilen.
Gedeeltelijk mee eensZen!th schreef op zaterdag 10 november 2012 @ 16:42:
[...]
Moeilijkheid ligt te laag, een race 20x over moeten doen omdat ie zo moeilijk is, is er niet meer bij.
Had 1 raceje met de Super Sport (250km/h gemiddeld over 1 traject) die wel ff pittig was, maargoed bij 5x proberen was t ook gehaald.
Enige puntjes van irritatie.
WAAAR is het verhaal? ik wist dat EA mega luie mensen in dienst/als developer aan trekt.
Most wanted #1 tot #10? Komop hadden ze daar geen naam voor kunnen verzinnen?
Geen extra persoonlijke battles tegen agentjes oid. nee gewoon puur om te rijden.
Die Most Wanteds hebben ieder een filmpje waar ik me gewoon tranen om heb zitten lachen hoe slecht.
T is echt een rip van Burnout Paradise geworden (behalve dat MW licenced cars heeft).
in MW1 werd je aan het begin van het spel genaait door de #1 most wanted, en vervolgens werd je steeds gepushed om die vent terug te pakken.
Ik heb alle voorgaande need for speeds gespeeld, (behalve shift 1 en shift 2, wie wil er nou simulatie in NFS)
Maar ik vind dat ze het er met deze game wel erg goedkoop hebben aangepakt.
Gameplay is leuk, behalve die !$!@$!% crashcam, graphics behoorlijk brak, die lens flare is zoooooo irritant. en de schade is ook om van te huilen.
Je komt in een wereld terecht, maar je mist toch het verhaal.. De rode draad die je door het spel heentrekt, en ervoor zorgt dat je wilt blijven spelen.
Geniale scène uit de originele:
YouTube: NFS Most Wanted-Cross-Everyone
Dat soort dingen mis ik toch echt, maar ik wist van te voren dat die weggelaten was.
Mijn mening:
Net als NFS Hot Pursuit (2010) is dit een best leuk spel, alleen niet als NFS titel..
Of uit Undercover, lekker gelijk in het verhaal gegooid (al was Most Wanted wel beter naar mijn mening, behalve de politie):
YouTube: Need For Speed Undercover Cutscenes (Part 1 - 720p)
🠕 This side up
Heb al veel zitten lezen, maar dit lijkt wel Burnout Paradise 2.0, klopt dit? Zo ja, dan is deze het aanschaffen nog wel waard. Lijken ze meer op NFS:HP (2010) of NFS:TR (2011), dan haak ik al af. De handeling van Burnout prijs ik echter weer.
[ Voor 9% gewijzigd door Jumpman op 10-11-2012 21:41 ]
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Gameplay is Burnout Paradise, het snelheidsgevoel, de gruwelijk irritante crashcams elke 5 secondes.
Zit 0.0 verhaal in, of iig, t is mij niet opgevallen, het is open world, dus meer NFS:UG2/NFS MW(de echte oldskool)
De graphics te .. consolish, overdreven lensflare etc.
En t sturen enzo niet echt geschikt voor tobo, dus als je controllert heb kan je het overwegen, maargoed das ook waarom ik em niet gekocht heb:)
Zit 0.0 verhaal in, of iig, t is mij niet opgevallen, het is open world, dus meer NFS:UG2/NFS MW(de echte oldskool)
De graphics te .. consolish, overdreven lensflare etc.
En t sturen enzo niet echt geschikt voor tobo, dus als je controllert heb kan je het overwegen, maargoed das ook waarom ik em niet gekocht heb:)
In mijn ogen is Most Wanted wel degelijk een soort Burnout Paradise, maar dan met echte wagens. Burnout Paradise vond ik zelf echter leuker. En @ hierboven: de originele Most Wanted 'echt oldskool' noemen... dat kan natuurlijk écht niet heJumpman schreef op zaterdag 10 november 2012 @ 21:38:
Heb al veel zitten lezen, maar dit lijkt wel Burnout Paradise 2.0, klopt dit? Zo ja, dan is deze het aanschaffen nog wel waard. Lijken ze meer op NFS:HP (2010) of NFS:TR (2011), dan haak ik al af. De handeling van Burnout prijs ik echter weer.

Waarom niet? oknee, t is niet echt old, maargoed EA heeft er een handje van een ouwe (goeie) naam uit het stof te trekken en er vervolgens een nieuwe flop van te maken 
HP (NFS:3) was echt awesome voor zen tijd, de NFS:HP2k10 was, niet slecht, maar zo daverend vond ik em niet.
En nu weer MW de ouwe, was awesome voor zen tijd, en de nieuwe, beetje mehhh.
Ik hoopte altijd op een nieuwe Underground 2 (imho de beste NFS ooit) maargoed, nu ze elke naam recycle slechter maken, is t misschien beter om het bij Underground 2 te laten ipv 3 ^^
HP (NFS:3) was echt awesome voor zen tijd, de NFS:HP2k10 was, niet slecht, maar zo daverend vond ik em niet.
En nu weer MW de ouwe, was awesome voor zen tijd, en de nieuwe, beetje mehhh.
Ik hoopte altijd op een nieuwe Underground 2 (imho de beste NFS ooit) maargoed, nu ze elke naam recycle slechter maken, is t misschien beter om het bij Underground 2 te laten ipv 3 ^^
Zojuist gespeeld op de PC, en inderdaad Burnout Paradise 2.0. En inderdaad het stuurt niet lekker met het toetsenbord. Omdat de game een console poort is draait de game wel prima op mijn nVidia GeForce GT 555M. Toch had ik bij Burnout Paradise (PS3) een completer gevoel, voorzover ik dat nu kan beoordelen. Het kan ook komen omdat ik alle hoeken en gaten van Burnout Paradise al ken (Platinum trofee behaald op de PS3, dus alles wel gezien).
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Verwijderd
Wie speelt racing games met het toetsenbord? pak 30 euro en koop een xbox controller, force feedback = awesome, desnoods een stuurtje (maar daar vind ik dit spel 'te arcade'-achtig voor).
Arcade games moet je ook met een toetsenbord kunnen spelen, dat is het arcade gedeelte..Verwijderd schreef op zondag 11 november 2012 @ 11:45:
Wie speelt racing games met het toetsenbord? pak 30 euro en koop een xbox controller, force feedback = awesome, desnoods een stuurtje (maar daar vind ik dit spel 'te arcade'-achtig voor).
Simracers daarintegen niet
🠕 This side up
Ik vind het echt een ongelooflijk ruk spel. Het is gewoon de grootste pc port ter wereld en de besturing zuigt hard. De bochten gaan enorm makkelijk, je komt vanzelf wel in zo'n wonderbaarlijke drift waarin je nauwlijks snelheid verliest. Het enige wat het moeilijk maakt of beter gezegd, ongelooflijk irritant is dat godvergeten verkeer. Je staat eerste in een race en daar is weer zo'n pleuris auto waar je tegen aan crasht. Vervolgens krijg je zo'n k*t schermpje met "crashed" erop wat altijd zo'n eeuwigheid lijkt te duren. En tegen de tijd dat je weer kunt rijden sta je weer ergens achteraan en kun je race overnieuw doen. Ik ben een fan van arcade games maar dit is gewoon een mislukte mix van undercover en hot pursuit 2. De besturing en de graphics zijn indentiek aan hot pusrsuit 2 en de politie is gepikt van undercover. Maar in hot pursuit had je dan tenminste nog die wapens, spijkermatten en zo. En in undercover had je tenminste nog een verhaallijn(en betere politie, die je af kon schudden met van die ''vallen''). Op consoles zal het wel beter zijn maar voor de pc is het gewoon slecht.
[ Voor 3% gewijzigd door Daanieyel op 11-11-2012 15:40 ]
Ryzen 3600 - GTX1060
das op de ps3 ook. Kwaad wordt je er van.. snap niet zo heel best hoe anderen dit met 2 vingers in de neus halen.... heb je dan alle geluk?Daanieyel schreef op zondag 11 november 2012 @ 15:37: Het enige wat het moeilijk maakt of beter gezegd, ongelooflijk irritant is dat godvergeten verkeer. Je staat eerste in een race en daar is weer zo'n pleuris auto waar je tegen aan crasht. Vervolgens krijg je zo'n k*t schermpje met "crashed" erop wat altijd zo'n eeuwigheid lijkt te duren. En tegen de tijd dat je weer kunt rijden sta je weer ergens achteraan en kun je race overnieuw doen.
no comment
Snel reactievermogen, wat dacht je daar van?Martinus schreef op zondag 11 november 2012 @ 17:19:
[...]
das op de ps3 ook. Kwaad wordt je er van.. snap niet zo heel best hoe anderen dit met 2 vingers in de neus halen.... heb je dan alle geluk?
🠕 This side up
verschil tussen goed en slecht
http://supsooi.tweakblogs.net/ kijk eens bij mijn advertenties intressante spullen
Als je heel de tijd zo'n crash schermpje voor je neus ziet, ligt dat niet aan het spel.
Bovendien is het niet zo'n probleem als je 1 of 2 keer crasht, zelfs niet op races met een hoge moeilijkheidsgraad. Het is gewoon onderdeel van het spel, en het is niet heel moeilijk te voorspellen waar en wanneer er verkeer komt. Gewoon meer oefenen.
Ook, maar anticiperen werkt nog beter.Koenvh schreef op zondag 11 november 2012 @ 17:26:
[...]
Snel reactievermogen, wat dacht je daar van?
Niet helemaal mee eens, sommige races, zoals die average speed runs(laat aub niemand NFS in het nederlands spelen) zijn soms knaken moeilijk, 1x crashen en je ligt gelijk een average van 10-20 omlaag.NLxAROSA schreef op zondag 11 november 2012 @ 20:48:
Als je heel de tijd zo'n crash schermpje voor je neus ziet, ligt dat niet aan het spel.Bovendien is het niet zo'n probleem als je 1 of 2 keer crasht, zelfs niet op races met een hoge moeilijkheidsgraad. Het is gewoon onderdeel van het spel, en het is niet heel moeilijk te voorspellen waar en wanneer er verkeer komt. Gewoon meer oefenen.
[...]
Ook, maar anticiperen werkt nog beter.
En vooral met de Veyron SS en de Huayra (2 verschillende speed runs) is het foutloos(zonder crashcam) rijden wel aanbevolen
Ben er nu al een paar dagen mee bezig, en ook ik kan er niet vrolijk van worden.
Ik was enorm fan van het origineel, mede dankzij het verhaal en de drang om daadwerkelijk die Most Wanted lijst te verslaan.
De hele sfeer van het origineel is hier onderuit gehaald en, inderdaad een kopie geworden van Burnout Paradise. Niks mis mee, maar noem het dan niet Most Wanted.
Want het heeft vrijwel niks meer te maken met het origineel. Het lijkt mij ook meer een marketings truuk om de fans van het origineel binnen te halen.
Waar ik mij het meeste aan stoor zijn niet zozeer de crash cams, maar de ongelooflijk slechte physics en regelgeving omtrent het crashen. Heel vaak rijd ik met ongeveer 150 km/h tegen een familieauto aan en gebeurt er niks.
Ik schamp ze met 200; ik kan rustig doorrijden. Maar, ik rijd met 30 tegen de zijkant van een wegafscheiding en m'n wagen ligt overhoop. Waardeloos. Alsof er gewoon random 'chance-chance' word gekeken wanneer de speler wel/niet moet crashen.
En inderdaad, ik word er ook zeer kwaad om. Als je in een uur tijd constant om echt, niks, de crash cam weer ziet, word je enorm kwaad. Ik heb de helft van de Most Wantedlist al verslagen, maar dat ging niet zonder schelden of bijna de joystick (X360) op de grond gegooid te hebben.
Ook een gemis ten opzichte van het origineel; de hele mogeljikheid om je auto naar wens te customizen. Nou ben ik helemaal niet van dat hele 'pimp' gedoe, maar het origineel gaf enorm veel mogelijkheden qua uiterlijk en tunen. Daardoor voelde ik mij meer betrokken bij elke auto die ik won/kocht. Elke auto die ik hier vind, wissel ik snel in, heb ik geen connectie mee.
Dit deel moet het hebben van een suf schermpje met tekst bovenin en je auto word - zonder enige vorm van visuele stimulatie - zogenaamd geupgrade. Gemiste kans, het origineel liet je in je eigen garage je auto daadwerkelijk visueel opknappen met alle 'monteur-geluidjes' e.d.
Verder was de soundtrack van het origineel keihard. De mix van metal, rap en ambience zorgde ervoor dat ik de OST zelfs na het spelen doorluisterde. De soundtrack van dit deel heb ik na drie nummers al uitgezet, blech.
Als laatste; de politie achtervolgingen. Ongeinspireerd, makkelijk en niet memorabel. De politie is in dit deel zwak, irriteert mij (positief) niet - in tegenstelling tot het origineel - en voelt meer aan als een stelletje muggen die in de weg staan.
De politie in het origineel was meedogenloos en ik heb zelfs toen 45 minuten non-stop met mijn Mitsubishi Evolution de politie geirriteerd.
Ik was enorm fan van het origineel, mede dankzij het verhaal en de drang om daadwerkelijk die Most Wanted lijst te verslaan.
De hele sfeer van het origineel is hier onderuit gehaald en, inderdaad een kopie geworden van Burnout Paradise. Niks mis mee, maar noem het dan niet Most Wanted.
Want het heeft vrijwel niks meer te maken met het origineel. Het lijkt mij ook meer een marketings truuk om de fans van het origineel binnen te halen.
Waar ik mij het meeste aan stoor zijn niet zozeer de crash cams, maar de ongelooflijk slechte physics en regelgeving omtrent het crashen. Heel vaak rijd ik met ongeveer 150 km/h tegen een familieauto aan en gebeurt er niks.
Ik schamp ze met 200; ik kan rustig doorrijden. Maar, ik rijd met 30 tegen de zijkant van een wegafscheiding en m'n wagen ligt overhoop. Waardeloos. Alsof er gewoon random 'chance-chance' word gekeken wanneer de speler wel/niet moet crashen.
En inderdaad, ik word er ook zeer kwaad om. Als je in een uur tijd constant om echt, niks, de crash cam weer ziet, word je enorm kwaad. Ik heb de helft van de Most Wantedlist al verslagen, maar dat ging niet zonder schelden of bijna de joystick (X360) op de grond gegooid te hebben.
Ook een gemis ten opzichte van het origineel; de hele mogeljikheid om je auto naar wens te customizen. Nou ben ik helemaal niet van dat hele 'pimp' gedoe, maar het origineel gaf enorm veel mogelijkheden qua uiterlijk en tunen. Daardoor voelde ik mij meer betrokken bij elke auto die ik won/kocht. Elke auto die ik hier vind, wissel ik snel in, heb ik geen connectie mee.
Dit deel moet het hebben van een suf schermpje met tekst bovenin en je auto word - zonder enige vorm van visuele stimulatie - zogenaamd geupgrade. Gemiste kans, het origineel liet je in je eigen garage je auto daadwerkelijk visueel opknappen met alle 'monteur-geluidjes' e.d.
Verder was de soundtrack van het origineel keihard. De mix van metal, rap en ambience zorgde ervoor dat ik de OST zelfs na het spelen doorluisterde. De soundtrack van dit deel heb ik na drie nummers al uitgezet, blech.
Als laatste; de politie achtervolgingen. Ongeinspireerd, makkelijk en niet memorabel. De politie is in dit deel zwak, irriteert mij (positief) niet - in tegenstelling tot het origineel - en voelt meer aan als een stelletje muggen die in de weg staan.
De politie in het origineel was meedogenloos en ik heb zelfs toen 45 minuten non-stop met mijn Mitsubishi Evolution de politie geirriteerd.
[ Voor 10% gewijzigd door Ricepuppet op 12-11-2012 01:40 ]
🇳🇱 A Youtube channel about gaming: customizing consoles, mini documentaries and tech videos | www.fistbumpbros.com
Nog niet echt last gehad van bugs enzo, misschien omdat ik alleen maar SP speel. Het laggy rijden wat ik hierboven wel eens heb gelezen verdwijnt naarmate je eraan went. Een joystick is echter wel aan te bevelen omdat een tobo toch vaak net te scherp stuurt waardoor je tegen een auto/muur kunt knallen en vaak ook gewoon veel snelheid verliest of gedwongen word een andere baan te pakken.
Moet wel zeggen dat de races op zich vrij eentonig worden en dat de punten die je moet halen voor MW-racers te kunnen uitdagen echt belachelijk laag ligt.
Heb nu ik 3 settings op 1 stand lager heb gezet geen fps drops meer op mijn systeem (zal thuis nog even nakijken welke settings).
Systeem is iig het volgende:
Asus Rampage III Extreme
i7 960
12GB Corsair XMS3 1600
AMD Radeon HD6970 (2PM2D2GD5)
Vertex 3 120GB voor OS
WD 500GB (Raid0 =1TB voor al het ander)
Moet wel zeggen dat de races op zich vrij eentonig worden en dat de punten die je moet halen voor MW-racers te kunnen uitdagen echt belachelijk laag ligt.
Heb nu ik 3 settings op 1 stand lager heb gezet geen fps drops meer op mijn systeem (zal thuis nog even nakijken welke settings).
Asus Rampage III Extreme
i7 960
12GB Corsair XMS3 1600
Vertex 3 120GB voor OS
Verwijderd
Gisteren tegen beter weten in (een beetje) maar weer eens de multiplayer opgestart.
Man, ik hoop dat EA snel met een patch komt om alles en iedereen te kunnen muten wat betreft hun microfoon, wat een grafherrie is dat soms zeg, en mensen hebben het gewoon niet door dat dat ding altijd open staat dus je kan hele gesprekken volgen in het spaans, italiaans, duits of pools...
En ook nog dat vreselijk irritante wachten altijd op mensen om een race te starten, niet de goede auto of gewon weigeren om naar de meeting point te komen (als de timer al eens is geweest en er komen nieuwe mensen bij, dan worden die niet geteleporteerd...).
Gisteren ook 2 keer en challange die uit 2 delen bestaat, maar omdat veel mensen zaten te kloten en alleen maar elkaar aan het rammen waren kregen de meesten deel 1 niet gedaan (verzamel ergens en wacht op deel 2) waardoor je eindeloos zit te wachten. En omdat jij dan wel vriendelijk zit te wachten zie je er uit als een mooi target en komen ze jou weer lastigvallen... vreselijk irritant...
En het zal wel aan mij liggen, maar ik kan ook nergens een officieel EA forum vinden voor NFS:MW2K12. Er word verwezen naar autolog, maar als ik daar inlog dan kan ik alleen mijn eigen progress zien en niks meer dan dat.
Man, ik hoop dat EA snel met een patch komt om alles en iedereen te kunnen muten wat betreft hun microfoon, wat een grafherrie is dat soms zeg, en mensen hebben het gewoon niet door dat dat ding altijd open staat dus je kan hele gesprekken volgen in het spaans, italiaans, duits of pools...
En ook nog dat vreselijk irritante wachten altijd op mensen om een race te starten, niet de goede auto of gewon weigeren om naar de meeting point te komen (als de timer al eens is geweest en er komen nieuwe mensen bij, dan worden die niet geteleporteerd...).
Gisteren ook 2 keer en challange die uit 2 delen bestaat, maar omdat veel mensen zaten te kloten en alleen maar elkaar aan het rammen waren kregen de meesten deel 1 niet gedaan (verzamel ergens en wacht op deel 2) waardoor je eindeloos zit te wachten. En omdat jij dan wel vriendelijk zit te wachten zie je er uit als een mooi target en komen ze jou weer lastigvallen... vreselijk irritant...
En het zal wel aan mij liggen, maar ik kan ook nergens een officieel EA forum vinden voor NFS:MW2K12. Er word verwezen naar autolog, maar als ik daar inlog dan kan ik alleen mijn eigen progress zien en niks meer dan dat.
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 12-11-2012 12:44 ]
Erg jammer dat de game mijn stuur niet ondersteund op de PC (Driving Force GT)
Is echt een hel om alles goed in te stellen, vindt het echt een waardeloos menu. Maar goed, de gameplay is wel vermakelijk
Is echt een hel om alles goed in te stellen, vindt het echt een waardeloos menu. Maar goed, de gameplay is wel vermakelijk
Wie wisselt er nu ook van auto als er een cop naast je staat? Eerst doorrijden, shortcuts & jumps maken tot er wat afstand tussen jou en de politie zit natuurlijk....Martinus schreef op zaterdag 10 november 2012 @ 11:28:
Persoonlijk is mijn hallelujah toch naar een week spelen ook Minder geworden. Crash cam mega irri, geen controle over het spel als je of crashed. Gearresteerd worden terwijl je auto wisseld, tering wat kan je boos worden om niks.
Toch wel een lichtjes overdreven reply ......Daanieyel schreef op zondag 11 november 2012 @ 15:37:
Ik vind het echt een ongelooflijk ruk spel. Het is gewoon de grootste pc port ter wereld en de besturing zuigt hard. De bochten gaan enorm makkelijk, je komt vanzelf wel in zo'n wonderbaarlijke drift waarin je nauwlijks snelheid verliest. Het enige wat het moeilijk maakt of beter gezegd, ongelooflijk irritant is dat godvergeten verkeer. Je staat eerste in een race en daar is weer zo'n pleuris auto waar je tegen aan crasht. Vervolgens krijg je zo'n k*t schermpje met "crashed" erop wat altijd zo'n eeuwigheid lijkt te duren. En tegen de tijd dat je weer kunt rijden sta je weer ergens achteraan en kun je race overnieuw doen. Ik ben een fan van arcade games maar dit is gewoon een mislukte mix van undercover en hot pursuit 2. De besturing en de graphics zijn indentiek aan hot pusrsuit 2 en de politie is gepikt van undercover. Maar in hot pursuit had je dan tenminste nog die wapens, spijkermatten en zo. En in undercover had je tenminste nog een verhaallijn(en betere politie, die je af kon schudden met van die ''vallen''). Op consoles zal het wel beter zijn maar voor de pc is het gewoon slecht.
- "De grootste pc port te wereld." If you say so.
- "Bochten gaan gemakkelijk en je drift automatisch zonder snelheid te verliezen". Fantastisch toch? Geen snelheidsverlies, adrenaline blijft stromen. Als ik realistisch wil gaan rijden, steek ik GT5 wel in m'n PS3....
- "Irritant verkeer". Ja want MW1 had dat ook niet en een stad zonder leven is zoveel leuker....
Verder vind ik veel commentaar in dit topic wat overdreven. Heb bijvoorbeeld hoegenaamd geen last van "te veel lensflare" (op pc) of te veel "console achtige graphics". Vind de graphics juist fantastisch. Bij zonsondergang rondrijden is echt prachtig, als de zon nog zachtjes door de bomen schijnt, de zogenaamde "god rays". De headlight shadows. Gwn mooi
"Te slechte besturing". De besturing is volgens mij identiek aan Burnout Paradise; het driften vind ik gewoon leuk en het is "arcade", hoeveel recht tot klagen mag je dan eigenlijk nog hebben?
"Besturing met toetsenbord suckt." Ik heb nog geen énkel game, sim of arcade, geweten dat leuk was met toetsenbord. Met een gamepad of stuur transformeerden al die games werkelijk stuk voor stuk. Met NFSMW is dat nu niet anders. Ik speel met PS3 controller op pc.
Veel mensen klagen dat dit beter Need for Burnout: Paradise Wanted had gegeten, maar dat is iets dat we toch al van zeer ver zagen aankomen? En dan nog, zoals Joey uit Friends zou zeggen: "What's not to like? Most Wanted: good; Burnout Paradise: gooooood"
Verder nog kritiek op de muziekkeuze, maar da's iets zeer subjectief. Ik ben juist zeer blij dat het niet enkel metal/rock/punk/rapcrap... is en er wat deftige beats onder gezet werden; en als er dan toch zo'n track speelt, skip ik die nog voor de eerste noot...
Ja de crashcam is soms vervelend, maar is in 90% van de gevallen ook gewoon te wijten aan m'n eigen stommiteiten. Ja sommige races zijn te moeilijk, andere te gemakkelijk. Ja soms ben je een half uur bezig politie kwijt te spelen, soms lukt het mij op minder dan een minuut.
Ondanks alles blijf ik het toch een zeer amusant spel vinden en kan ik urenlang gewoon rondcrossen door de stad, jump records verbreken enzo, zonder echt races te doen
Heb iets van een 550k XP en heb nog maar 1 most wanted race gedaan
Ander punt van kritiek is dat je inderdaad zo geen "connectie" met je auto's hebt. Het zijn wegwerpartikelen geworden. Je hoeft er niets voor te doen, tenzij je ze iets wil verbeteren... En wat visuele upgrades zouden ook wel interessant zijn, en het hoeven daarom nog geen undercover toestanden te zijn.
Samen met het gebrek aan verhaal, denk ik dat dit een game is dat ik vrij snel beu zal worden, maar zolang dat moment nog niet is aangebroken, er mij wel meer dan kostelijk mee zal amuseren
Het is niet echt een console port. De PS3 en PC versie werden naast elkaar ontwikkeld. De PC versie past veel meer truukjes toe die de PS3 niet kent.Jumpman schreef op zaterdag 10 november 2012 @ 23:17:
Zojuist gespeeld op de PC, en inderdaad Burnout Paradise 2.0. En inderdaad het stuurt niet lekker met het toetsenbord. Omdat de game een console poort is draait de game wel prima op mijn nVidia GeForce GT 555M.
http://games.on.net/2012/...und-criterion-talks-tech/
Verwijderd
Hmmm ga eens online spelen
Dan loopt dat spel bij jou te falen?Raven_X3 schreef op maandag 12 november 2012 @ 10:31:
Nog niet echt last gehad van bugs enzo, misschien omdat ik alleen maar SP speel. Het laggy rijden wat ik hierboven wel eens heb gelezen verdwijnt naarmate je eraan went. Een joystick is echter wel aan te bevelen omdat een tobo toch vaak net te scherp stuurt waardoor je tegen een auto/muur kunt knallen en vaak ook gewoon veel snelheid verliest of gedwongen word een andere baan te pakken.
Asus Rampage III Extreme
i7 960
12GB Corsair XMS3 1600
Vertex 3 120GB voor OS
K speel met een slechter systeem(i5 2500k, GTX 580, 8gb ramz), alles hoogst (ik mis overigens opties als Anti Aliasing, dat soort zaken) (150fps met input delay ofc)
Maargoed ergens wel logisch, anti aliasing hebben consoles ook niet! dus waarom zou je ze op de PC wel doen he?!
Tobo stuurt juist niet scherp genoeg vind ik, ff snel een baantje wisselen zit er niet bij, maargoed daarvoor hebben we een enorme panic plank, de spatie (handrem).
Ben op t moment ff de Mercedes SLS AMG (DAT SOUND!) volledig Pro aan het halen, alleen 1 ding lukt me niet, dat je 2 crash evades ofzo heb, wat bedoelen ze daarmee? heb vanalles geprobeerd, maar nog steeds 0/2
Verwijderd
Crash evades doe je tijdens races, de bedoeling is om dan een crash van bijvoorbeeld 2 tegenstanders, te ontwijken. Als er bijvoorbeeld 1 voor je een bus of muur ramt en jij mist hem net, dan is dat de crash evade.Zen!th schreef op maandag 12 november 2012 @ 15:38:
[...]
Dan loopt dat spel bij jou te falen?
K speel met een slechter systeem(i5 2500k, GTX 580, 8gb ramz), alles hoogst (ik mis overigens opties als Anti Aliasing, dat soort zaken) (150fps met input delay ofc)
Maargoed ergens wel logisch, anti aliasing hebben consoles ook niet! dus waarom zou je ze op de PC wel doen he?!
Tobo stuurt juist niet scherp genoeg vind ik, ff snel een baantje wisselen zit er niet bij, maargoed daarvoor hebben we een enorme panic plank, de spatie (handrem).
Ben op t moment ff de Mercedes SLS AMG (DAT SOUND!) volledig Pro aan het halen, alleen 1 ding lukt me niet, dat je 2 crash evades ofzo heb, wat bedoelen ze daarmee? heb vanalles geprobeerd, maar nog steeds 0/2
Heb al online gespeeld, maar niet veel, en had hier toen ook al m'n bevindingen kort vermeld (dacht ik toch), en inderdaad, online schort er hier en daar nog wat aan, maar de kritiek waarop ik reageerde maakt geen onderscheid tussen online of offline, als het gaat om besturing, graphics, etc.Verwijderd schreef op maandag 12 november 2012 @ 15:04:
[...]
Hmmm ga eens online spelenben benieuwd naar je mening van de game-choices die daarvoor zijn gemaakt.
Veel behoefte aan MP heb ik momenteel niet.
Sowieso kan je een SP+MP game niet volledig gaan afschrijven owv een rare gameplay-choice in MP....
Nou, ik heb me wel weer vermaakt. In een half uur tijd 74 auto's naar de andere wereld geholpen, en daar 76.000 mee binnengeharkt. Alleen wel jammer dat je dermate gedetailleerde stats van je achtervolgingen nergens kan terugvinden. Met de oude Most Wanted was het voor mij in ieder geval een doel om bij al die lijstjes bovenaan te komen staan.
Online vind ik niet geweldig, ik ben meer iemand van: Hoogste level (Level 71) gehaald? Alles geunlocked... Nu moet je teveel unlocken, en daar ben ik geen fan van..
🠕 This side up
EA-forum: http://answers.ea.com/t5/...eed-for-speed-most-wantedVerwijderd schreef op maandag 12 november 2012 @ 12:42:
Om een of andere reden werkt dit perfectZen!th schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 14:35:
[...]
Ik heb zojuist uitgevonden wat het (bij mij) fixt, zodra je alt tabbed, dan word ie windowed met border.
En bij mij is de gruwelijk irritante lag weg![]()
Nu nog wachten op een echte fix, want fullscreen is ofc beter ^^
Zo, gisteravond met behulp van een geprinte kaart alle autoruilplaatsen en billboard plekken gevonden, toch nog uurtje zoeken in de stad. Nu druk op weg om alle races als eerste te halen. Ga voor iedere race eigenlijk niks upgraden naar Pro omdat het met standaard (circuitbanden en nitro) goed te doen is om iedere race te winnen.
Trophy voortgang: 83%
En hoe komen andere mensen aan deze kaart?wheeler schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 08:57:
Zo, gisteravond met behulp van een geprinte kaart alle autoruilplaatsen en billboard plekken gevonden, toch nog uurtje zoeken in de stad. Nu druk op weg om alle races als eerste te halen. Ga voor iedere race eigenlijk niks upgraden naar Pro omdat het met standaard (circuitbanden en nitro) goed te doen is om iedere race te winnen.
Ik heb nog maar 93 jackspots gevonden en heb al bijna 30 uur in de game zitten.
Verwijderd
Zijn er genoeg online te vinden moet ik zeggen, vooral van de jackspots en billboards. Van de security gates helaas wienig, want daarvan heb je ook geen in-game map.Hennie-M schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 13:53:
[...]
En hoe komen andere mensen aan deze kaart?
Ik heb nog maar 93 jackspots gevonden en heb al bijna 30 uur in de game zitten.
Jackspots: http://i.imgur.com/f5BKo.jpg
Kontborden: http://i.imgur.com/127O0.jpg
Security gates: http://spacewolves.pytalh...0-%20security%20gates.jpg
Trouwens nog een tip van de dag voor de mensen die online upgrades iets makkelijker willen halen:
Start een friends only game, nodig niemand uit en dan kan je de meeste upgrades halen voor je auto's. Veel zijn namelijk afhankelijk van de afstand gereden met de auto, en 2 per auto zijn met takedowns.
edit: net gemerkt dat je de upgrades binnen die sessie wel krijgt maar niet vast houd... erg jammer...
Daarbij: als je voor de pro upgrades online wil gaan dan tellen ze voor alle auto's. Dus als je tires: track Pro hebt gehaald, en je unlockt de track tires op een andere auto, dan zijn die automagisch ook Pro.
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 14-11-2012 11:12 ]
Ik zit er zelf ook aan te denken om deze game aan te schaffen, las net over de demo dus deze zal ik vanmiddag even downloaden.
Zlef zijn er vooral 2 zaken uit de review waarover ik mij eeen beetje zorgen maak. Het eerste is dat er voor elk ongeluk een cutscene is, welke niet kunnen worden gescipted. Nu is dat bij een echte crash niet zo erg, maar bij kleine crashes lijkt mij dat wel irritant omdat je dan de adrenaline kwijt raakt. Hoe ervaren jullie dit?
2. Een belangrijk deel van deze game is online. Dan heb ik het niet over online matches, maar meer over de ranking list & race tijden in singleplayer games waarin de tijden van Origin vrienden etc. voorkomen. Nu lijkt mij dat erg leuk, maar omdat ik op Origin alleen singleplayer games heb, is mijn origin vriendenlijst leeg. Wordt hierdoor niet een groot deel van het spelplezier weggehaald of is de game niet zo multiplayer afhankelijk?
Zlef zijn er vooral 2 zaken uit de review waarover ik mij eeen beetje zorgen maak. Het eerste is dat er voor elk ongeluk een cutscene is, welke niet kunnen worden gescipted. Nu is dat bij een echte crash niet zo erg, maar bij kleine crashes lijkt mij dat wel irritant omdat je dan de adrenaline kwijt raakt. Hoe ervaren jullie dit?
2. Een belangrijk deel van deze game is online. Dan heb ik het niet over online matches, maar meer over de ranking list & race tijden in singleplayer games waarin de tijden van Origin vrienden etc. voorkomen. Nu lijkt mij dat erg leuk, maar omdat ik op Origin alleen singleplayer games heb, is mijn origin vriendenlijst leeg. Wordt hierdoor niet een groot deel van het spelplezier weggehaald of is de game niet zo multiplayer afhankelijk?
Ik mis het niet: Je verdient alleen Speedpoints door de Autolog challenges van je Origin-vrienden te verslaan, echt veel heb je er niet aan.
PSN: jannvsdvinvs
Verwijderd
En dat is ook weinig. Wat wel leuk is om een paar mensen van bijvoorbeeld hier in je origin lijst te zetten. Want de multiplayer werkt standaard met een random connect. Nadeel daar van is dat je vaak met laggende en debiele spelers tegen gaat komen.Ontzettende_Jan schreef op woensdag 14 november 2012 @ 13:38:
Ik mis het niet: Je verdient alleen Speedpoints door de Autolog challenges van je Origin-vrienden te verslaan, echt veel heb je er niet aan.
Met vrienden in je origin lijst kan je zelf je races kiezen en heb je meestal goede connecties en minder debiele (ga er van uit
Als je vooral voor de single player gaat, dan zou ik zeggen, wacht totdat hij in de budgetbak ligt. Want je hebt hem met een beetje racewerk binnen 5 uurtjes wel uitgespeeld wat betreft de SP.
Ik irriteer mij er persoonlijk, mateloos aan. Ik speel de game nog elke dag hoor, maar ik raak zo gefrustreerd van die domme, simpele crashes. Je crashed gewoon door de meest simpele dingen op lage snelheid. Als ik (zoals ik hierboven al aangaf) langzaam rijd, hoor ik niet zo overdreven/dramatisch te crashen.BinaryRun schreef op woensdag 14 november 2012 @ 12:46:
🇳🇱 A Youtube channel about gaming: customizing consoles, mini documentaries and tech videos | www.fistbumpbros.com
Voordat je bij alle auto's alles op Pro hebt unlocked ben je wel even bezig, maar of het nou leuk is. Keer op keer dezelfde races rijden.
---RAWE CEEK!!!---
Qua race-ervaring (besturing) is de game echt ge-wel-dig naar mijn mening. Ik snap ook niet echt de ophef over dit deel: volgens mij was het een paar jaar geleden heel erg duidelijk dat EA ging diversificeren: de Blackbox delen voor de "oorspronkelijke" delen (sinds Hot Pursuit 2 zo'n 10 jaar geleden), Slightly Mad Studio's voor de meer simulatie delen (Shift), en keiharde arcade racing van Criterion.
Waarom mensen dit deel zo vergelijken met de andere Need for Speed delen snap ik deels wel, maar een klein beetje verdiepen in de serie laat zien dat Shift en HotPursuit/MostWanted eerder spin-offs zijn, kijkend naar de devs.
Ik ben er super blij mee. Criterion gameplay tot perfectie, licenties dankzij de NFS franchise en een dikke soundtrack (ja ik hou van de diverse track, sue me), helemaal geweldig. Nu alleen nog framedrops fixen, en ik ben happy!
Ik becommentaar voornamelijk de pure rij-ervaring, niet de keuzes er om heen, voor mij is de pure rij-ervaring belangrijkst.
Waarom mensen dit deel zo vergelijken met de andere Need for Speed delen snap ik deels wel, maar een klein beetje verdiepen in de serie laat zien dat Shift en HotPursuit/MostWanted eerder spin-offs zijn, kijkend naar de devs.
Ik ben er super blij mee. Criterion gameplay tot perfectie, licenties dankzij de NFS franchise en een dikke soundtrack (ja ik hou van de diverse track, sue me), helemaal geweldig. Nu alleen nog framedrops fixen, en ik ben happy!
Ik becommentaar voornamelijk de pure rij-ervaring, niet de keuzes er om heen, voor mij is de pure rij-ervaring belangrijkst.
Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.
Verwijderd
Rij-ervaring is ook wel redelijk goed, maar ik vind vooral de nadelen (crashcam en uit het niets opdoemende traffic in MP) daar zo op afdoen.LiquidT_NL schreef op woensdag 14 november 2012 @ 15:46:
Qua race-ervaring (besturing) is de game echt ge-wel-dig naar mijn mening. Ik snap ook niet echt de ophef over dit deel: volgens mij was het een paar jaar geleden heel erg duidelijk dat EA ging diversificeren: de Blackbox delen voor de "oorspronkelijke" delen (sinds Hot Pursuit 2 zo'n 10 jaar geleden), Slightly Mad Studio's voor de meer simulatie delen (Shift), en keiharde arcade racing van Criterion.
Moet wel zeggen, de Mercedes SLS AMG is wel heerlijk om te rijden, wat een geluid!
Ook hier nu een paar dagen tussendoor me wat vermaakt in de SP (gedownload dus enkel SP). Met veel mensen ben ik het wel eens in dit topic, al springen vooral de irritante crashfilmpjes, beperkte cam. standpunten en de laadtijden eruit, waar ik me dan aan irriteer.
Verder kan ik niet vergelijken met de voorgaande NFS MW/UG en BP, want die heb ik nooit gespeeld. In het begin vond ik de besturing nogal gammel, maar na een paar uur spelen met enkel een GT-R ben ik daarvan terug gekomen. Eigenlijk ben ik wel tevreden met deze game en ben benieuwd naar de MP, zij het als de patch uit is dat ik hem dan echt koop.
Overigens speel ik gewoon met toetsenbord, gaat na een paar uur spelen best goed, kan altijd beter, maar valt me niet tegen. Het gaat in ieder geval stukken beter dan bij Shift, want daar spelen met een tobo vond ik om te huilen. Na ~10 uur spelen moet ik nog 3 MW auto's behalen, naast dat ik een poos gewoon free roam wat heb liggen klooien... haha. Al met al ben ik er positief over.
Is het zo dat de MP ook alles wat je speelt online opslaat en synced als je op een andere pc verder wilt spelen? Want ik heb nu voornamelijk op een andere pc gespeeld en zit nu op mn kamer en kan iig met de SP weer opnieuw beginnen... hoe is dat met de MP?
Verder kan ik niet vergelijken met de voorgaande NFS MW/UG en BP, want die heb ik nooit gespeeld. In het begin vond ik de besturing nogal gammel, maar na een paar uur spelen met enkel een GT-R ben ik daarvan terug gekomen. Eigenlijk ben ik wel tevreden met deze game en ben benieuwd naar de MP, zij het als de patch uit is dat ik hem dan echt koop.
Overigens speel ik gewoon met toetsenbord, gaat na een paar uur spelen best goed, kan altijd beter, maar valt me niet tegen. Het gaat in ieder geval stukken beter dan bij Shift, want daar spelen met een tobo vond ik om te huilen. Na ~10 uur spelen moet ik nog 3 MW auto's behalen, naast dat ik een poos gewoon free roam wat heb liggen klooien... haha. Al met al ben ik er positief over.
Is het zo dat de MP ook alles wat je speelt online opslaat en synced als je op een andere pc verder wilt spelen? Want ik heb nu voornamelijk op een andere pc gespeeld en zit nu op mn kamer en kan iig met de SP weer opnieuw beginnen... hoe is dat met de MP?
Verwijderd
De MP word aan je Origin/Autolog account gekoppeld, dus ja hij slaat alles voor je op wat betreft speedpoints, achievements en unlocks. als het goed is The whole shebang.marcel87 schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 04:45:
Ook hier nu een paar dagen tussendoor me wat vermaakt in de SP (gedownload dus enkel SP). Met veel mensen ben ik het wel eens in dit topic, al springen vooral de irritante crashfilmpjes, beperkte cam. standpunten en de laadtijden eruit, waar ik me dan aan irriteer.
En wat betreft Tobo, ik speel er ook mee en win er in MP geregeled races mee, het ligt er maar net aan wat je fijn vind.
Ik heb de game uit weten te spelen, op de PC.
Uiteindelijk heb ik wel erg veel gemixte gevoelens eraan over gehouden.
+ Veel upgrades
+ World roaming
+ Goede police chases, waarbij je makkelijk weg kan komen, zelfs in heat 6, wanener je geen zin meer hebt
+ Makkelijk om upgrades te grinden (4300 meter driften? zoek een fontein op en rijdt er met 150 km/h cirkels omheen, en je zit zo aan de 4300. Jumpen? Zoek een goede jump en herhaal deze aantal keer. Nitro? Rij langs een tankstation, hou de rem ingedrukt, maak je nitro op, herhaal)
- De interface is achterlijk traag. Ben je klaar met een race, dan sta je 30 seconden naar verschillende schermpjes te kijken.
- Laden en herstarten van races duurt zoooo lang, zelfs op een SSD schijf.
- De crashcam haalt ook alle snelheid eruit.
- De besturing is houterig, een hele slechte port die slecht reageert
- De performance is slecht geoptimaliseerd
- Er zit veels te veel performance verschil in auto's, en te weinig in besturingsgevoelheid
- Random verkeer maakt sommige races soms onmogelijk. Succes om met 300 een bocht door te driften wanneer alle 3 de banen tegelijkertijd door verkeer worden geblokkeerd.. doeidoei goeie tijd.
- Input lag...
- Te makkelijk.
- Zonlicht dat je vaak verblind, maakt niet uit welke settings je edit.
- Soms, wanneer de crash cam actief is en er rijdt een auto tegen je aan, vlieg je verder en gaat die crashcam ook vrolijk door. Hierdoor raak je soms hopeloos achterop
- Een onderwater catch-up mechanischme, waardoor AI auto's nooit te ver achterop raken en nooit te ver voor gaan lopen, hierdoor maakt het niet uit of je 100km/h of 300km/h rijdt.
Het is trouwens zoveel makkelijker om de game op een mechanisch tobo te spelen, dan een rubber dome tobo.
En wat de car cams betreft, de grond camera geeft je totaal geen overzicht, en de behind-the-car cam, geeft je totaal geen gevoel bij de auto en is super onoverzichtelijk. Ik mis een hood cam, of een cockpit cam.
Uiteindelijk heb ik wel erg veel gemixte gevoelens eraan over gehouden.
+ Veel upgrades
+ World roaming
+ Goede police chases, waarbij je makkelijk weg kan komen, zelfs in heat 6, wanener je geen zin meer hebt
+ Makkelijk om upgrades te grinden (4300 meter driften? zoek een fontein op en rijdt er met 150 km/h cirkels omheen, en je zit zo aan de 4300. Jumpen? Zoek een goede jump en herhaal deze aantal keer. Nitro? Rij langs een tankstation, hou de rem ingedrukt, maak je nitro op, herhaal)
- De interface is achterlijk traag. Ben je klaar met een race, dan sta je 30 seconden naar verschillende schermpjes te kijken.
- Laden en herstarten van races duurt zoooo lang, zelfs op een SSD schijf.
- De crashcam haalt ook alle snelheid eruit.
- De performance is slecht geoptimaliseerd
- Er zit veels te veel performance verschil in auto's, en te weinig in besturingsgevoelheid
- Random verkeer maakt sommige races soms onmogelijk. Succes om met 300 een bocht door te driften wanneer alle 3 de banen tegelijkertijd door verkeer worden geblokkeerd.. doeidoei goeie tijd.
- Input lag...
- Te makkelijk.
- Zonlicht dat je vaak verblind, maakt niet uit welke settings je edit.
- Soms, wanneer de crash cam actief is en er rijdt een auto tegen je aan, vlieg je verder en gaat die crashcam ook vrolijk door. Hierdoor raak je soms hopeloos achterop
- Een onderwater catch-up mechanischme, waardoor AI auto's nooit te ver achterop raken en nooit te ver voor gaan lopen, hierdoor maakt het niet uit of je 100km/h of 300km/h rijdt.
Het is trouwens zoveel makkelijker om de game op een mechanisch tobo te spelen, dan een rubber dome tobo.
En wat de car cams betreft, de grond camera geeft je totaal geen overzicht, en de behind-the-car cam, geeft je totaal geen gevoel bij de auto en is super onoverzichtelijk. Ik mis een hood cam, of een cockpit cam.
[ Voor 19% gewijzigd door kaluro2 op 16-11-2012 13:22 ]
Iedereen, zijn mening, maar sommige nadelen staat ik toch echt van te kijken:
Random verkeer kan irritant zijn, maar ik heb echt nog NOOIT gehad dat ik niet meer verder kon. Ja, inderdaad, met 300 km/u is het moeilijk overzicht te houden, maar is dit nu echt een "designfout" of een fout op zich?? Volgens mij is 300 km/u namelijk extreem snel. Wat had het alternatief moeten zijn, de snelheid limitten op 200? Of wat zoveel racegames doen: een snelheidsindicator die 300 km/u zegt, maar effectief rij je 150 zodat je het overzicht behoudt?
Input lag heb ik ECHT niets van gemerkt. Speel je op een TV?
Cams mis ik inderdaad wel een hood cam, maar ik kan echt heel goed uit de voeten met de bumpercam. Moet ook zeggen dat dit de eerste Criterion game is waar de bumpercam gewoon echt goed werkt, ik heb zelden het overzicht gemist.
Houterige besturing? Ik vind dit de fijnste Criterion game tot nog toe. En dat gemekker over ports word je ook moe van: de game rijdt net zo goed op een console als op de PC (heb beide gedaan). Of heb je het over toetsenbord besturing? Dan ligt het eerder daar aan dan aan de game.kaluro2 schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 12:59:
- Input lag...
----
Random verkeer kan irritant zijn, maar ik heb echt nog NOOIT gehad dat ik niet meer verder kon. Ja, inderdaad, met 300 km/u is het moeilijk overzicht te houden, maar is dit nu echt een "designfout" of een fout op zich?? Volgens mij is 300 km/u namelijk extreem snel. Wat had het alternatief moeten zijn, de snelheid limitten op 200? Of wat zoveel racegames doen: een snelheidsindicator die 300 km/u zegt, maar effectief rij je 150 zodat je het overzicht behoudt?
Input lag heb ik ECHT niets van gemerkt. Speel je op een TV?
Cams mis ik inderdaad wel een hood cam, maar ik kan echt heel goed uit de voeten met de bumpercam. Moet ook zeggen dat dit de eerste Criterion game is waar de bumpercam gewoon echt goed werkt, ik heb zelden het overzicht gemist.
Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.