als die er snel aankomt, koop ik ook van allieexpressJoosie200 schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 22:00:
Ik heb mijn bestelling van 22 september bij Lightake geannuleerd en afgelopen zaterdag een bestelling gedaan voor de Jiayu G3 bij een verkoper op Aliexpress. En daar kreeg ik vanmiddag een mailtje van met de mededeling dat hij onderweg is (met wss China post) Dus ik ben benieuwd hoe lang ie er over zal doen. Op zijn snelst twee weken, op zijn langzaamst zes weken denk ik. Dus wie weet op tijd als sinterklaas cadeauHeb er 198 dollar voor betaald via creditcard en gekozen voor gratis verzenden. Dus ik wacht af, hou jullie op de hoogte. Ben sowieso benieuwd of ie ongemerkt langs de douane komt. Scheelt weer btw/inklaring.
En ja, 153 euro kan niet tippen aan 133 euro die ik bij Lightake had betaald, maarja.. voor twee tientjes meer is er nu al wel een exemplaar onderweg, daar waar Lightake nog steeds niks voor alle GoT/Fok'ers kan betekenen.
Ik heb zojuist gevraagd aan de vekoper op AliExpress wanneer er verzonden gaat worden als ik vandaag verzend. Het antwoord:
Ik ga vanmiddag mijn order plaatsen.how are you !
we can ship the product to you by singapore post on this Saturday if you make order and payment on it today .
it will take 20days to arrive your place .
many thanks !
Jenny
AliExpress is alleen maar zwarte J3's?
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Wat ik heb kunnen vinden wel.CLB schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 13:03:
AliExpress is alleen maar zwarte J3's?
Thought so, jammer jammer jammer dat het allemaal niet zo vlot loopt met de productie / uitgeven zeg
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Op Fok is de eerste die z'n G3 heeft binnengekregen. Hij heeft alleen niet bij LT besteld, maar veel duurder bij een of andere aanbieder via AliExpress. Wel snel (2 dagen tussen verzenden en ontvangen). Maar ja, 240 dollar is toch wel veel.
Mijn platencollectie (nog bezig met invoeren)
Hotel nodig? Kijk in dit topic voor 10% korting!
duur en snelyodeluxe schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 15:50:
Op Fok is de eerste die z'n G3 heeft binnengekregen. Hij heeft alleen niet bij LT besteld, maar veel duurder bij een of andere aanbieder via AliExpress. Wel snel (2 dagen tussen verzenden en ontvangen). Maar ja, 240 dollar is toch wel veel.
of
goedkoop en super traag
keuzes die je moet maken
Naar Belgie versturen ze gratis maar naar Nederland kost het 40 dollar.yodeluxe schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 15:50:
Daarom heb ik voor een andere verkoper gekozen. (Zelfde als in Joosie200's post)
Wat is nu de beste optie om te bestellen dan?
Ik wil niet de hoofdprijs betalen, paar weken wachten heb ik geen problemen mee.
Kleur maakt me ook niet zoveel uit.
Dit is volgens mij de goedkoopste optie?
Ik wil niet de hoofdprijs betalen, paar weken wachten heb ik geen problemen mee.
Zou ik niet doen, ze hebben maar 4 reviews (wel even doorklikken, het lijkt eerst dat er 3 zijn). En de meest recente is al niet eens zo positief. Ik vertrouw een verkoper niet zo snel als die nog maar zo weinig heeft gedaan. Daarnaast is het ook een pre-order, dus moet je maar afwachten wanneer deze verkoper iets binnen weet te krijgen.Nivali schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 17:18:
Wat is nu de beste optie om te bestellen dan?
Mijn platencollectie (nog bezig met invoeren)
Hotel nodig? Kijk in dit topic voor 10% korting!
Ik heb deze wel gedaan. Ik zag dat een andere tweaker (zie paar posts hierboven) deze ook heeft gekozen en dat de telefoon al onderweg is.yodeluxe schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 17:36:
[...]
Zou ik niet doen, ze hebben maar 4 reviews (wel even doorklikken, het lijkt eerst dat er 3 zijn). En de meest recente is al niet eens zo positief. Ik vertrouw een verkoper niet zo snel als die nog maar zo weinig heeft gedaan. Daarnaast is het ook een pre-order, dus moet je maar afwachten wanneer deze verkoper iets binnen weet te krijgen.
Verder ben ik van mening dat je ergens moet beginnen, als niemand t kiest krijgt het nooit meer reacties.
En de buyer protection van de site leek mij ook in orde, dit laatste heeft mij over de streep getrokken.
En ja, het blijft altijd een risico, ik vind dit risico acceptabel genoeg
Dit dus. Met name dat laatste. Bovendien geeft Aliexpress het geld pas vrij na 45 dagen vanaf verzending of wanneer de koper aangeeft dat het pakket in goede orde ontvangen is. Daarnaast heb ik per Mastercard betaalt, dus mocht er iets niet in de haak zijn, dan heb ik de aankoopverzekering nog. En vergeet niet de mogelijkheid om een dispute te openen. Wat dat betreft is Aliexpress een vorm van particuliere ebay + PayPal ineen. En oh die tweaker ben ik btwBiggyB schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 17:39:
[...]
Verder ben ik van mening dat je ergens moet beginnen, als niemand t kiest krijgt het nooit meer reacties.
En de buyer protection van de site leek mij ook in orde, dit laatste heeft mij over de streep getrokken.
En ja, het blijft altijd een risico, ik vind dit risico acceptabel genoeg
Ik heb inderdaad duurder besteld, ik heb 204 dollar betaald voor het toestel en 36 voor verzenden.yodeluxe schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 15:50:
Vind ik ook geen probleem, lijkt me de prijs wel waard, maar ik wil gewoon geen zwart...
grijs lijkt mij mooier, maar je kan nergens normale afbeeldingen vinden van de drie toestellen naast elkaar

Naast elkaar inderdaad niet, alleen maar wat productplaatjes...
Is er nou duidelijk waarom er alleen zwarte zijn, en geen zilver/ grijs? Ik wil gewoon die laatste, klaarCLB schreef op donderdag 20 september 2012 @ 19:25:
Tevens is die er dus in drie kleuren, te weten:
zwart, zilver en donkergrijs, maar goede foto's hiervan Zwart vs Zilver vs Donkergrijs

[ Voor 7% gewijzigd door CLB op 31-10-2012 23:08 ]
Dat is absoluut al duidelijk geworden hoorCLB schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 23:07:
Naast elkaar inderdaad niet, alleen maar wat productplaatjes...
[...]
Is er nou duidelijk waarom er alleen zwarte zijn, en geen zilver/ grijs? Ik wil gewoon die laatste, klaar
Beetje het Fok-topic volgen en je weet het
Fok volg ik niet, ben toch 'n Tweaker! But thanks anyway, lucky me, mooi kerstcadeau een grijze J3!
Hoe betrouwbaar zou deze zijn? Lijkt me dat ze maar een beperkt aantal krijgen:
http://www.mistertao.com/...bao-item-16279126450.html
http://www.mistertao.com/...bao-item-16279126450.html
[ Voor 8% gewijzigd door -ION- op 01-11-2012 09:06 ]
Verwijderd
Dat is preorder, maar de verkoper heeft diamantjes als rating, dus kwa vertrouwbaarheid zit het wel goed.
Geen paypal betaalmogelijkheid atm
je krijgt bij je eerste bestelling ook nog eens 10% korting daar.
Het blijkt dus dat je bij Alieexpress niet met PayPal kan betalen (heb ik weer goed nagekeken
)
Na de chat met de verkoper heb ik een adres gekregen (12234324@139.com oid) waarnaartoe ik het kan overmaken.
Dit zorgt er dus voor dat ik de buyer protection (BP) niet krijg en dat maakt het risico voor mij weer te groot.
Nu dus of een andere aanbieder zoeken of betalen via CreditCard (waardoor ik wel BP krijg)...
Na de chat met de verkoper heb ik een adres gekregen (12234324@139.com oid) waarnaartoe ik het kan overmaken.
Dit zorgt er dus voor dat ik de buyer protection (BP) niet krijg en dat maakt het risico voor mij weer te groot.
Nu dus of een andere aanbieder zoeken of betalen via CreditCard (waardoor ik wel BP krijg)...
Ik wil ook met paypal gaan betalen, zoals het er nu uitziet zullen we nog even moet afwachten. Maar de uitrol van de G3 is rustig aan het opstarten.
Heb bij dezelfde aanbieder al een bestelling staan: bij Paypal voor "Goods and Services" gekozen en wel bevestiging gekregen van Buyer Protection.BiggyB schreef op donderdag 01 november 2012 @ 09:46:
Het blijkt dus dat je bij Alieexpress niet met PayPal kan betalen (heb ik weer goed nagekeken)
Ik denk dat we gewoon een week ofzo geduld moeten hebben.
Maar is het dan paypal BP of alieexpress BP?Synthale schreef op donderdag 01 november 2012 @ 09:51:
[...]
Heb bij dezelfde aanbieder al een bestelling staan: bij Paypal voor "Goods and Services" gekozen en wel bevestiging gekregen van Buyer Protection.
edit
Net betaald via Mastercard, direct even gechat met de verkoper. Telefoon wordt zaterdag verzonden...keep u posted.
[ Voor 17% gewijzigd door BiggyB op 01-11-2012 10:03 ]
Verwijderd
Vreemd, want ik heb op de site van AliExpress zelfs met Ideal kunnen betalen.
ik heb vorige week een G3 besteld bij Ugoodbuy!
Wellicht verschilt het per verkoper wat voor mogelijkheden er zijn.Verwijderd schreef op donderdag 01 november 2012 @ 11:29:
Inderdaad, AliExpress is gewoon een soort Marktplaats, met individuele verkopers
Heeft iemand toevallig ervaring met Fastcardtech.com? Hier zijn de meeste telefoons scherp geprijst, dus ik hoop dat het ook betrouwbaar is.
Bij mij geeft Google bij Ugoodbuy het volgende aan: Deze site kan schade toebrengen aan uw computer.Verwijderd schreef op donderdag 01 november 2012 @ 11:29:
Ontopic: Ik kijk al uit naar de eerste gebruikservaringen van de kopers onder jullie!
Je kan op AliExpress bij alle verkopers betalen met Ideal als je kiest voor 'other', dan 'maestro' en dan Ideal.
AFAIK kan het met Paypal niet op de site, tenzij je de verkoper vraagt om een Paypal adres.
AFAIK kan het met Paypal niet op de site, tenzij je de verkoper vraagt om een Paypal adres.
Mooi, ik heb de knoop doorgehakt, ik heb mijn bestelling bij Lightake ook geannuleerd.
Ga me maar eens verdiepen in de Nexus4.
Ga me maar eens verdiepen in de Nexus4.
Die je via een PlayStore moet bemachtigen, want anders gewoon dik geld kost...
ach, tegen die tijd (december) zie ik dat dan wel weer. En ik zit toch vaak genoeg in Duitsland, bestel ik hem daar op een Duits adres.
Kijk daar wel mee uit! De dekking van uit paypal is dan soms nog wel eens lastig! (en je hebt geen enkele garantie vanuit Aliexpress.)Pistolebob schreef op donderdag 01 november 2012 @ 14:59:
Je kan op AliExpress bij alle verkopers betalen met Ideal als je kiest voor 'other', dan 'maestro' en dan Ideal.
Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)
Verwijderd
Hier een review in het Chinees.
http://www.pcpop.com/doc/0/849/849952.shtml
Er word ergens gezegd dat ze 20 minuten een video online keken en dat het dan 10% verbruikt had? Maar zeggen ze dat je met een batterij lading 2 a 3 dagen vooruit kan.
De Nenamark score kwam uit op 29 fps ze zeiden zelf misschien dat komt door het 720p scherm want ze hadden wel een iets hogere score verwacht en ik zelf ook wel.
http://www.pcpop.com/doc/0/849/849952.shtml
Er word ergens gezegd dat ze 20 minuten een video online keken en dat het dan 10% verbruikt had? Maar zeggen ze dat je met een batterij lading 2 a 3 dagen vooruit kan.
De Nenamark score kwam uit op 29 fps ze zeiden zelf misschien dat komt door het 720p scherm want ze hadden wel een iets hogere score verwacht en ik zelf ook wel.
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2012 11:44 ]
Tja 20 minuten lang je GPU, processor en WiFi/3G flink aan het werk zetten kan inderdaad zulk verbruik opleveren. Denk dat lokale video een stuk zuiniger zal zijn.
Wellicht hadden ze de brightness ook vrij hoog?
Wellicht hadden ze de brightness ook vrij hoog?
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Verwijderd
Zou kunnen allemaal, maar als je 20 minuten online video kunt kijken per 10% dan heb je dus 200 minuten aan schermtijd zo.
Dus dan kom je op 3 uur en 20 minuten uit, dus dan zou je misschien nog 4 uur halen, maar denk inderdaad dat schermtijd wel langer is bij lokaal video kijken.
Maar zou wel willen zien hoelang de batterij van een UMI X1 mee gaat.
Dus dan kom je op 3 uur en 20 minuten uit, dus dan zou je misschien nog 4 uur halen, maar denk inderdaad dat schermtijd wel langer is bij lokaal video kijken.
Maar zou wel willen zien hoelang de batterij van een UMI X1 mee gaat.
Bovendien staat er altijd in de handleiding dat de batterijduur pas optimaal is na een paar keer opladen.
Kreeg trouwens dit mailtje van LighTake nadat ik om geschatte levertijd had gevraagd:
Kreeg trouwens dit mailtje van LighTake nadat ik om geschatte levertijd had gevraagd:
Hi friend,
Thanks for your mail.
In mainland market, the total quantity for JIAYU G3 no more than $1000 and all of them are sell online.
We haven't get it in stock and same situation for other B2C companies in china.
For JIAYu G3, we still waiting for reply from supplier.
Any question pls be feel free and contact with us.
Best regards,
Tina
Ik heb mijn pas besteld via jiayumobileshop.com
Daar stonden ze op voorraad.
Iemand al ervaring met deze??
Daar stonden ze op voorraad.
Iemand al ervaring met deze??
Does killing time damage eternity?
Verwijderd
Ja dat weet ik en de batterij word na lange tijd ook juist slechter. Maar wat ik mij afvraag is hoe serieus moeten we de accu capaciteit van de Jiayu G3 nemen, want het is inderdaad veel, maar wil wel eens weten hoeveel mAh er toevallig gelogen is.-ION- schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 14:59:
Bovendien staat er altijd in de handleiding dat de batterijduur pas optimaal is na een paar keer opladen.
[...]
de enige manier waarop je het 100% zeker weet is als iemand hem goed doormeet, totdat dat gebeurt is blijft het nattevingerwerk en baseren op hoeveel een bepaalde actie verbruikt van de batterij (waar tientallen factoren spelen)Verwijderd schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 17:07:
[...]
Ja dat weet ik en de batterij word na lange tijd ook juist slechter. Maar wat ik mij afvraag is hoe serieus moeten we de accu capaciteit van de Jiayu G3 nemen, want het is inderdaad veel, maar wil wel eens weten hoeveel mAh er toevallig gelogen is.
Verwijderd
Je moet de batterij gewoon benchmarken en een manier is door video af te pelen en steeds laten herhalen tot de batterij uit gaat.godofal schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 19:50:
[...]
de enige manier waarop je het 100% zeker weet is als iemand hem goed doormeet, totdat dat gebeurt is blijft het nattevingerwerk en baseren op hoeveel een bepaalde actie verbruikt van de batterij (waar tientallen factoren spelen)
Maar er zijn ook scripts voor andere gebruik te testen, maar als je een test bij beide toestellen uitvoert dan kan je ze vergelijken.
multimeter plus weerstand en klok, dan weet je het zeker.
onder op de batterij staat trouwens 3,7v 9,99Wh, al deel je 9,99 door 3,7 kom ik op 2,7Ah uit, dus dat klopt sowieso al niet met de 2750mah.
onder op de batterij staat trouwens 3,7v 9,99Wh, al deel je 9,99 door 3,7 kom ik op 2,7Ah uit, dus dat klopt sowieso al niet met de 2750mah.
[ Voor 55% gewijzigd door pimNH op 02-11-2012 21:43 ]
Verwijderd
Normaal als ik een reserve batterij koop voor een HTC ofzo dan klopt de capaciteit nooit, maar hoe dat bij deze toestellen zit weet ik niet.
Volgens mij klopt de specificatie die Jiayu geeft wel gewoon.
Alleen als je van een 2e Chinees een vervangende accu koopt (ipv een merkaccu) kom je geregeld bedrogen uit.
Alleen als je van een 2e Chinees een vervangende accu koopt (ipv een merkaccu) kom je geregeld bedrogen uit.
dan kan je alleen vergelijken met andere telefoons hoelang die het uithoudenVerwijderd schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 20:04:
[...]
Je moet de batterij gewoon benchmarken en een manier is door video af te pelen en steeds laten herhalen tot de batterij uit gaat.
Maar er zijn ook scripts voor andere gebruik te testen, maar als je een test bij beide toestellen uitvoert dan kan je ze vergelijken.
en dan krijg je dus andere verschillen; ander scherm dat meer/minder energie gebruikt, zelfde met chip, speaker, etc etc
de enige manier om het zeker te weten is doormeten
Tmallbox heeft hem na 5 dagen nog steeds niet verstuurd (ook al was hij "in stock"). Net even gebabbeld met een representative, hij zegt hem morgen te sturen, omdat er niet genoeg G3's waren. Het lijkt alsof de chinese versie van "In stock" bij al die webshops niet helemaal strookt met onze versie
Kent iemand deze en heeft iemand er al een G3 besteld ? Er staat dat ze in stock zijn (korreltje zout ???)
http://www.jiayumobileshop.com/jiayu-mobile-phone.html
196.99 dollar en gratis verzending. Niet de goedkoopste, maar wel interessant. Je kiunt bovendien betalen met Paypal.
Iemand suggesties ?
196.99 dollar en gratis verzending. Niet de goedkoopste, maar wel interessant. Je kiunt bovendien betalen met Paypal.
Iemand suggesties ?
Paypal betekent meestal wel dat een bedrijf een check heeft doorstaan (toch?) maar toch zou ik hier niet snel bestellen. Op de contact page staat een kaart van New York, een adres in Glasgow, een "The Company Name" als bedrijfsnaam. Beetje shady.Noppesnada schreef op zaterdag 03 november 2012 @ 15:56:
Kent iemand deze en heeft iemand er al een G3 besteld ? Er staat dat ze in stock zijn (korreltje zout ???)
Iemand suggesties ?
Nog iemand nieuws van Lightake?
al een maand aan het wachten sinds bestelling <.<
al een maand aan het wachten sinds bestelling <.<
[ Voor 46% gewijzigd door xfxxl op 05-11-2012 13:12 ]
Ik heb er 2 besteld daar op 1/11 maar nog geen reactie gehad.Noppesnada schreef op zaterdag 03 november 2012 @ 15:56:
Iemand suggesties ?
Ik ga het daar toch maar niet doen. Dit staat er bij customer service:
Lorem ipsum dolor sit amet conse ctetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.
En dan nog een paar regels door ! Heel de servicepagina staat hiermee vol.
Ik wacht nog even tot fastcardtech of lighttake ze weer hebben.
@BaDMaN, ik hoop dat je ze krijgt. Laat je het weten ?
John
Lorem ipsum dolor sit amet conse ctetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.
En dan nog een paar regels door ! Heel de servicepagina staat hiermee vol.
Ik wacht nog even tot fastcardtech of lighttake ze weer hebben.
@BaDMaN, ik hoop dat je ze krijgt. Laat je het weten ?
John
http://www.jiayumobileshop.com ziet er nou niet echt legit uit. Waarom bestelt iemand daar in godsnaam. De Facebook van ze is leeg, niemand heeft daar nog besteld denk ik en het is volgens mij echt geen officiële outlet van jiayu. Lijkt meer op een scamsite to be honest.
Ik heb inmiddels mijn singapore post tracking code ontvangen van Tmallbox, ik draai hoopvol mijn duimen.
Dat latijns op die customer pagina vertaalt naar Nederlands:
Nou klinkt lekker..Verzending & Levering
Deze pagina is beschikbaar gevolgen ctetur WIN!, Maar omdat af en toe zich omstandigheden voordoen waarin zwoegen en pijn kunnen kopen hem wat groot. Om een triviaal voorbeeld, dat van ons ooit verbindt zich moeizaam lichaamsbeweging te nemen, behalve om enig voordeel uit te verkrijgen. Of wenst te pijn in de bullet train verkrijgen aan te merken in het plezier van pijn die geen resulterende goed om te vluchten produceert. Er zijn geen artikelen.
WIN! Consequenties ctetur, maar omdat af en toe zich omstandigheden voordoen waarin zwoegen en pijn kunnen kopen hem wat groot. Om een triviaal voorbeeld, dat van ons ooit verbindt zich moeizaam lichaamsbeweging te nemen, behalve om enig voordeel uit te verkrijgen. Of wenst te pijn in de bullet train verkrijgen aan te merken in het plezier van pijn die geen resulterende goed om te vluchten produceert. Er zijn geen artikelen.
Lorem ipsum word gewoon gebruikt om een website layout/ui/lettertype uit te testen.Arsenius schreef op maandag 05 november 2012 @ 14:15:
Dat latijns op die customer pagina vertaalt naar Nederlands:
[...]
Nou klinkt lekker..
Wikipedia: Lorem ipsum
Waarschijnlijk een halfbakken scamsite. Hoe hebben jullie betaald? hopelijk via CC of paypal. Met iDeal kun je namelijk naar je geld fluiten.
Nog geen enkele keer gehad dat zo'n melding van DHL zo goed voelde :D! met wat geluk woensdag al binnen (waarschijnlijk donderdag/vrijdag).1 Zending opgehaald HONG KONG - HONG KONG 00:22
Is http://www.antelife.com/Arsenius schreef op maandag 05 november 2012 @ 14:07:
http://www.jiayumobileshop.com ziet er nou niet echt legit uit. Waarom bestelt iemand daar in godsnaam. De Facebook van ze is leeg, niemand heeft daar nog besteld denk ik en het is volgens mij echt geen officiële outlet van jiayu. Lijkt meer op een scamsite to be honest.
Zie ook de live chat in de hoek en de whois.
Doel geslaagdroy.jacobs schreef op zaterdag 03 november 2012 @ 10:41:
Tmallbox heeft hem na 5 dagen nog steeds niet verstuurd (ook al was hij "in stock"). Net even gebabbeld met een representative, hij zegt hem morgen te sturen, omdat er niet genoeg G3's waren. Het lijkt alsof de chinese versie van "In stock" bij al die webshops niet helemaal strookt met onze versie
Lekker! Met wat geluk heb je hem nu met 10 dagen in huis.roy.jacobs schreef op maandag 05 november 2012 @ 14:08:
Ik heb inmiddels mijn singapore post tracking code ontvangen van Tmallbox, ik draai hoopvol mijn duimen.
Dan nog even een (nutteloze) tip voor mensen die de G3 bij PriceAngels hebben besteld. Je kreeg daar bij elke order 1 punt. Die punten kan je nu voor inleveren voor goodies

Vanaf 99 tot in de duizenden punten, verwacht er niet te veel van maar het is gratis
Zelf maar even een LED pig voor 159 punten gehaald

Je kan er ook coupons op halen maar meestal hebben ze wel een betere coupon rondzwerven op het www.
[ Voor 21% gewijzigd door RobertowNL op 05-11-2012 19:25 ]
Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)
Ik had betaald via Paypal en heb al een "bezwaar" gemaakt. Hopelijk zie ik mijn geld nog terug.
Verwijderd
Hmmmm ik denk dat het wel goed zit. Ze hebben een snelle server en een eenvoudige opmaak. Die nepsites hebben dit niet. Enneh Paypal, dan hoef je je geen zorgen te maken, dan krijg je je geld wel terug. 1/11 besteld? zit weekend tussen, kan nog wel.BaDMaN schreef op maandag 05 november 2012 @ 13:26:
[...]
Ik heb er 2 besteld daar op 1/11 maar nog geen reactie gehad.
Verwijderd
En wat IK nog meer denk;
Die fabriek verkoopt bij inschrijving, welliswaar mondjesmaat, maar dat houdt de prijs hoog. Daarom kunnen duurdere verkopers wel leveren en Lightake en Pandawill niet. Het zal nog wel een hele tijd kunnen duren en dan komen ( of zijn ) er andere telefoons met dezelfde of betere specificaties. Dan is er geen aandacht en interesse meer voor de JIAYU. Maar ook ik heb nog wel even geduld. Ik wil ook een telefoon met veel resolutie ,gorilla glass, grote batterij, 1gb ram, dual sim en minimaal 4,5 inch. Maar kan deze ( nog ) niet vinden.
Of iemand wel??????
Grts Eddy

Die fabriek verkoopt bij inschrijving, welliswaar mondjesmaat, maar dat houdt de prijs hoog. Daarom kunnen duurdere verkopers wel leveren en Lightake en Pandawill niet. Het zal nog wel een hele tijd kunnen duren en dan komen ( of zijn ) er andere telefoons met dezelfde of betere specificaties. Dan is er geen aandacht en interesse meer voor de JIAYU. Maar ook ik heb nog wel even geduld. Ik wil ook een telefoon met veel resolutie ,gorilla glass, grote batterij, 1gb ram, dual sim en minimaal 4,5 inch. Maar kan deze ( nog ) niet vinden.
Of iemand wel??????
Grts Eddy
Weet iemand hoeveel de Jaiyu G2S kost? Ik las ergens $120,- (zal wel alleen in China zijn, maar toch...), maar ik kan het niet meer terugvinden.
[ Voor 7% gewijzigd door GS88 op 06-11-2012 09:59 ]
Rotterdam
Heb via Paypal geschil reactie gekregen!
Het trackingnr is nog niet beschikbaar bij DHL, maar dit geeft toch al een goed teken.
Van Verkoper - 何 芳芳06-11-2012 03:06 CET
Dear,
We have send your phones to you, the tracking number is: XXXXXXXXXX. You can check it Track by Shipper´s Reference, and on the website: http://www.cn.dhl.com/en/...g/shippers_reference.html
We send to you yesterday, maybe you can check it later today or tomorrow. DHL often need 1-2 days can check after we send out.
Best regards.
JIAYUMOBILESHOP
Het trackingnr is nog niet beschikbaar bij DHL, maar dit geeft toch al een goed teken.
Dear,
We have send your phones to you, the tracking number is: XXXXXXXXXX. You can check it Track by Shipper´s Reference, and on the website: http://www.cn.dhl.com/en/...g/shippers_reference.html
We send to you yesterday, maybe you can check it later today or tomorrow. DHL often need 1-2 days can check after we send out.
Best regards.
JIAYUMOBILESHOP
ik stuur mail naar lightake : Dear Lightake
Do you guys have more news about the Jiayu G3?
I have ordered like a month ago.
I like to have some more information.
And do you guys sell also the UMI X1?
Thank you very much.
Sincerely
ANTWOORD: Hi friend,
Thanks for your mail.
Millet youth version will be on sell within this week.
For Umi X1, it won't on sell since unsteady supply.
Now we also have Neo-M2 in stock, you also can take it for an exchange.
Here is a link for reference: http://lightake.com/Searc...0inch%20QHD%20Dual%20Core
Looking forward to your reply.
Best regards,
Tina
=> YOUTH VERSION? WTF IS DAT
Do you guys have more news about the Jiayu G3?
I have ordered like a month ago.
I like to have some more information.
And do you guys sell also the UMI X1?
Thank you very much.
Sincerely
ANTWOORD: Hi friend,
Thanks for your mail.
Millet youth version will be on sell within this week.
For Umi X1, it won't on sell since unsteady supply.
Now we also have Neo-M2 in stock, you also can take it for an exchange.
Here is a link for reference: http://lightake.com/Searc...0inch%20QHD%20Dual%20Core
Looking forward to your reply.
Best regards,
Tina
=> YOUTH VERSION? WTF IS DAT
Nice, wel redlijk snel dan :D! (door de claim?)BaDMaN schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 10:23:
Heb via Paypal geschil reactie gekregen!![]()
Dear,
Best regards.
JIAYUMOBILESHOP
Het is ook een (slechte) kopie van de ZOPO mobile shop (die wel legit is):Arsenius schreef op maandag 05 november 2012 @ 14:07:
http://www.zopomobileshop.com/en/
Verwijderd
Hey, ik heb de Jiayu G3 afgelopen vrijdag besteld bij geekbuying.com. Volgens de DHL tracking is 'ie inmiddels uit Hong Kong vertrokken. Ik denk dat ik 'm morgen of overmorgen binnen heb :-).
Eergisteren besteld via AliExpress, gisteren betaling bevestigd à €159 en vandaag verzonden via registered mail... Het kan dus ook snel. Hopelijk komt het net als de vorige drie Chinese pakketjes ook binnen 8 dagen aan
.
En dan Lightake maar annuleren.
Hoe meer ik weet,
hoe meer ik weet,
dat ik niets weet.
Heb je een link naar deze verkoper? Ik kan hem nergens meer zo goedkoop vinden namelijk.Nextron schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 18:44:
Eergisteren besteld via AliExpress, gisteren betaling bevestigd à €159 en vandaag verzonden via registered mail... Het kan dus ook snel. Hopelijk komt het net als de vorige drie Chinese pakketjes ook binnen 8 dagen aan.
inderdaad link aub? ga ik ook annulere bij lightake
Ik heb net een mailtje verstuurd dat ik mijn G3 wel wil inruilen voor een Neo N02-M. Lijkt mij ook een mooie telefoon, en gewoon fatsoenlijk bij Lightake te krijgen. G3's zijn ook wel leuk maar het is allebei wel prima, zolang hij maar snel komt.
01101000 01100001 01100100 00100000 01101010 01100101 00100000 01101110 01101001 01101011 01110011 00100000 01100010 01100101 01110100 01100101 01110010 01110011 00100000 01110100 01100101 00100000 01100100 01101111 01100101 01101110
Jenny was hier of op Fok! al een keer genoemd: $205 (mogelijk nog $5 Mastercard korting). Ik was verbaasd toen ik met iDeal betaalde dat er zulke gunstige wisselkoers werd gehanteerd, in tegenstelling tot PayPal.
Hoe meer ik weet,
hoe meer ik weet,
dat ik niets weet.
Ik heb op AliExpress direct met iDeal betaald (Other > Maestro > iDeal). AE geeft het pas aan de verkoper zodra je pakje binnen is, dus je hebt alsnog wat bescherming.
Hoe meer ik weet,
hoe meer ik weet,
dat ik niets weet.
Voor diegene die een zwarte wilden, dit is wat Jenny op Aliexpress tegen mij zei in een van mijn 'zilveren' orders:
Mijn zilveren G3 is btw gisteren op t schip gegaan waarbij ik ook een trace number heb gekregen.Dear friend !
thanks for your order !
the next batch jiayu g3 in black will arrive our office on 10th Nov,2012 , if you really like it ,Pls make payment on it firstly . and we can ship the product to you on 12th Nov,2012(next Monday ) .
if any question about it ,Pls ask me freely .
many thanks !
Jenny
Is dat AliExpress een beetje betrouwbaar? En waren er al mensen op fok/tweakers die daadwerkelijk een G3 van verkoopster "Jenny" hebben gekregen?
Zit sterk te twijfelen om te bestellen, €159 is geen verkeerde prijs!
Mijn G3 die via Jenny besteld is, is 3 november op de post gegaanNivali schreef op woensdag 07 november 2012 @ 09:55:
Is dat AliExpress een beetje betrouwbaar? En waren er al mensen op fok/tweakers die daadwerkelijk een G3 van verkoopster "Jenny" hebben gekregen?
Verwijderd
Mijn G3 komt vandaag binnen (had 'm afgelopen vrijdag besteld). Is nu onderweg bij bezorger :-)
Heb jij hem ook bij Jenny gekocht? (Aliexpress)Verwijderd schreef op woensdag 07 november 2012 @ 10:21:
Mijn G3 komt vandaag binnen (had 'm afgelopen vrijdag besteld). Is nu onderweg bij bezorger :-)
En we verwachten natuurlijk wel wat fotos als hij daadwerkelijk binnen is
De G3 komt hier vandaag niet meer binnen. Laten we hopen dat hij er morgen is. Wel gek want als ze normaal rond 5 uur in A'dam aankomen worden de pakketjes direct de zelfde dag doorgeleverd.
Zilveren? Of donkergrijs? De donkergrijze werden toch eerder uitgeleverd dan zilver, die problemen had?BiggyB schreef op woensdag 07 november 2012 @ 09:33:
Mijn zilveren G3 is btw gisteren op t schip gegaan waarbij ik ook een trace number heb gekregen.

Dit is donkergrijs imho...
Verwijderd
Nee ik heb 'm bij Geekbuying.com gekocht. Ik zal kijken of ik vanavond tijd heb om wat foto's te plaatsen (denk 't wel).Nivali schreef op woensdag 07 november 2012 @ 10:35:
[...]
Heb jij hem ook bij Jenny gekocht? (Aliexpress)
En we verwachten natuurlijk wel wat fotos als hij daadwerkelijk binnen is
Dat durf ik niet te zeggen. Gelukkig maakt de kleur mij niet veel uit maar ze zeggen dat het Silver is. Het plaatje van 'donkergrijs' vind ik zilver genoeg, maar mocht er een zwarte binnenkomen heb ik ook niets te klagen.CLB schreef op woensdag 07 november 2012 @ 10:38:
[...]
Zilveren? Of donkergrijs? De donkergrijze werden toch eerder uitgeleverd dan zilver, die problemen had?
[afbeelding]
Dit is donkergrijs imho...
Als je echt een specifieke kleur wilt zou ik deze niet aanraden, zo duidelijk staat het niet vermeld.
Inderdaad, daarom mijn vraag aan jou, helaas weet je het niet zeker en ik wil perse deze kleur
Als ik m binnen heb (duurt nog wel even) zal ik een foto posten...
De donker grijze is zeer weinig beschikbaar gekomen (paar honderd stuks?). De zilveren is nu wel iets beter beschikbaar.CLB schreef op woensdag 07 november 2012 @ 10:55:
Inderdaad, daarom mijn vraag aan jou, helaas weet je het niet zeker en ik wil perse deze kleur
Rond 17 november verwacht ik de eerste batch Iron-gray die bij Wholesalers kan binnendruppelen (Die moet nu betaald worden en wordt volgende week verzonden).
Ojoh ik houd het niet zo bij, ik dacht zwart - donkergrijs - zilver... Maar ik heb tijd zat
Dank!
Verwijderd
Nou die van mij is binnen! :-) Moest helaas wel 25,20 euro douanekosten aan de deur betalen
Maar ja, ik heb 'm eindelijk. Alleen zit ik nu nog op mijn werk, dus ik ga hem vanavond pas uitpakken. Kan niet wachten!
Verwijderd
Wij verwachten foto's en eventueel een korte videoreview
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 07-11-2012 14:13 ]
Hoeveel was je in totaal kwijt?Verwijderd schreef op woensdag 07 november 2012 @ 12:41:
Nou die van mij is binnen! :-) Moest helaas wel 25,20 euro douanekosten aan de deur betalenMaar ja, ik heb 'm eindelijk. Alleen zit ik nu nog op mijn werk, dus ik ga hem vanavond pas uitpakken. Kan niet wachten!
€210?
Besteld via AliExpress. Iemand ervaring met de levertijd ? hij zou komende maandag verstuurd worden.
Iedereen die hem nu al binnen hebben gekregen en inklaringskosten hebben moeten betalen: Ik neem aan dat de verzending via DHL/UPS ging en niet de gratis airmail?
Hoe meer ik weet,
hoe meer ik weet,
dat ik niets weet.
linkje van waar je de g3 hebt besteld?Rikkiz0r schreef op woensdag 07 november 2012 @ 16:33:
Heb 'm ook net binnen, moest alleen 30 euro douanekosten aan de deur betalen voor 2 telefoons
Animu~
Misschien is het wel makkelijk om er bij te vermelden waar besteld, en wanneer besteld, verzendwijze en totale kosten?
Let op:
Levertijden horen hier niet thuis. Daarvoor kan je terecht in dit topic. Discussie over custom roms hoort thuis in dit topic.
Levertijden horen hier niet thuis. Daarvoor kan je terecht in dit topic. Discussie over custom roms hoort thuis in dit topic.