Firma open-deur heeft in deel 1 vast meegeholpen, de nog spelende (niet open deur issues) heb ik even onderstreept.
1: Scherm probleem = opgelost (waarom nog vermelden, was een probleem met +-100 units van de eerste productie batch.
2:Laat je telefoon niet vallen want (gorrila) glas kan daar niet tegen.
3:IPS heeft lightbleed en de Jiayu dus ook.
4:Camera focus, ja dat heeft iedere telefoon die die optie heeft.
5: Touchknoppen wekren prima op 4 toestellen geprobeerd maar nergens last van
6: Korte standby opgelost met 29-11 firmware.
Deel 2:
1: Niet het snelste met opladen, maar zeker niet langzaam. Gewoon even een ''goede'' lader pakken.
2: Vervelend probleem, tot nu toe nog maar van 1 iemand gehoord die er last van had (in NL). Likt wel te fixen dunne dubbelzijdige tape.
3:Glas wat het scherm raakt (alleen bij extreme kou) maar ik me geen zorgen over.
4: Brightness problemen zijn met 29-11 frmware al iets minder. Heb hem nu gewoon op auto brightness staan. Maar anders gewoon op handmatig zetten
5:GPS, grootste probleem. Hopen dat er een SW fix mogelijk is.
Deel 3:
1:Wifi, nog niemand met (blijvende) problemen over gehoord
2:Niet expres hard drukken op de bovenkant van je scherm (waarom zou je?)
3: Rare pixel mash op het schem na een unlock. Gewoon opnieuw unlocken, software probleem
4:Zelf geïnstalleerde software zorgt voor problemen? (dat is heul geen Jiayu error!)
5:Gebruik zelf apps voor de camera en die werken prima. Het flashen van camera software van andere toestellen (UMI etc) zorgt er voor dat de fornt camera niet meer werkt (ook niet een echt probleem dus).
Andere ''problemen''
- Camera glaasje breekt snel (2 mensen hadden dit probleem).
- Verstaanbaarheid microfoon (zelf geen last van)
- GPS (mag nog wel een keer benoemd want het is gewoon het grootste probleem.
- Achterkant zonder hoesje is wat te glad (naar mijn mening)
- luidspreker op de achterkant heeft niet een helemaal constante output (valt op bij muziek, beltoon doet ie prima).
Nog niet, hou het dagelijks in de gaten

_JGC_ schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 00:12:
[...]
Laatst mij ook overkomen. En dan weet je zo snel even niet wat je moet gaan doen...
Kreeg uiteindelijk iemand aan de lijn die ik excuses heb aangeboden omdat mijn telefoon gek deed (je gaat er niet vanuit dat je telefoon in een debug menu ineens 112 gaat bellen), waarna de verbinding direct werd verbroken.
Overigens gisteren geprobeerd om de officiele update van Jiayu te installeren, maar schijnt dat ik de update app ooit heb verwijderd omdat het chinees was... wordt toch op een andere manier flashen dan.
Via CWM flashen of als je de standaard recovery nog hebt via die recovery (firmware op het kaartje en starten met volume up en power)
Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)