Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Daar staat idd een oude. Het enige wat ik weet is dat ALLE firmware incl firefly roms (ook chinees) gewoon op dezelde server staan.
Dus hier: http://75.98.168.105/~oppo/firmware/

ik weet ook dat X909EROM_12_OTA_001_all_R1850_wipe = 3173 L
maar ik weet dus niet wat de naam van 3214 D is... en ik zie ook geen verband daarin ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haas_nl
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 08:47
o oh lijkt op chinese versie :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MamaMouse
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online
Hier lijkt ook die 3173 te staan... 4pda.ru

https://translate.googleu...topic%3D442224%26st%3D320

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
ik heb nu 3186B maar hij wilt niet updaten via de OTA omdat hij z'n originele recovery kwijt is... enig idee hoe ik die terug krijg? :V

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MamaMouse
  • Niet online
ArcticWolf schreef op zondag 26 mei 2013 @ 13:47:
ik heb nu 3186B maar hij wilt niet updaten via de OTA omdat hij z'n originele recovery kwijt is... enig idee hoe ik die terug krijg? :V
heb je iets aan deze thread??

http://www.oppoforums.com...ppo-find-5-recovery.2381/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
jeuj thanks!

ik draai nu 3206D... updaten naar 3214D kan niet (iig hij vindt hem niet)

[ Voor 42% gewijzigd door ArcticWolf op 26-05-2013 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haas_nl
Raar bij mij wel :S
Ik krijg contact sync trouwens niet aan de praat :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haas_nl
Push notifications werkt kennelijk alleen met wifi....baggerrrr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
Haas_nl schreef op zondag 26 mei 2013 @ 15:36:
Push notifications werkt kennelijk alleen met wifi....baggerrrr
nog steeds dus :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriz87
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12-09 10:12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 22:11

HaTe

haat niet

Ja, als het goed is wel, ik had even alles onder elkaar gezet. Het klopt alleen als iedereen die zei dat ze gingen doneren dat ook heeft gedaan. Zelf heb ik 20$ gedoneerd.

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haas_nl
Dat is mooi want die kamma die aosp gemaakt had heeft hem in de douch laten vallen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
Haas_nl schreef op zondag 26 mei 2013 @ 17:31:
Dat is mooi want die kamma die aosp gemaakt had heeft hem in de douch laten vallen...
faux is een kernel dev geen rom dev.

er wordt ook een pledge gehouden voor bajee en hijs wel een rom dev.. dus hopelijk heeft hij snel z'n device.

[ Voor 19% gewijzigd door ArcticWolf op 26-05-2013 17:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12-09 20:59
waar zit de notificatie led van de telefoon eigenlijk? En is deze rgb of alleen 1 kleur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriz87
tobitronics schreef op zondag 26 mei 2013 @ 17:40:
waar zit de notificatie led van de telefoon eigenlijk? En is deze rgb of alleen 1 kleur?
Rechtsboven, als je de telefoon voor je houdt en naar het scherm kijkt. Volgens mij meerdere kleuren. Maar dit meen ik mij te herinneren nav aantal reviews, maar kan het verkeerd onthouden hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
floriz87 schreef op zondag 26 mei 2013 @ 17:42:
[...]

Linksboven, als je de telefoon voor je houdt en naar het scherm kijkt. Volgens mij meerdere kleuren. Maar dit meen ik mij te herinneren nav aantal reviews, maar kan het verkeerd onthouden hebben.
uhhh hij zit rechts naast de speaker hoor :p

te snel

maar hijs idd rgb

[ Voor 6% gewijzigd door ArcticWolf op 26-05-2013 17:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriz87
ArcticWolf schreef op zondag 26 mei 2013 @ 17:42:
[...]

uhhh hij zit rechts naast de speaker hoor :p
Ja, heb em al geedit, links/rechts fail :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriz87
quote: Oppostyle, Wayne Ryan
I apologize that in our haste to get your order out we quickly began preparations on it before the warehouse in EU was ready. We are sorry for the inconvenience this ma cause, and we hope this doesn't hurt your opinion of us! :)
Jammer :'( . Had gevraagd of ze mijn order konden migreren naar de EU-afdeling, vooral ivm tax. Maar dat gaat dus helaas niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
floriz87 schreef op zondag 26 mei 2013 @ 20:25:
[...]

Jammer :'( . Had gevraagd of ze mijn order konden migreren naar de EU-afdeling, vooral ivm tax. Maar dat gaat dus helaas niet meer.
Yep, zelfde hier :'( ze doen er dan wel zeer lang over om het te preparen, kom op zeg 4 dagen al....

[ Voor 12% gewijzigd door tobitronics op 26-05-2013 20:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriz87
tobitronics schreef op zondag 26 mei 2013 @ 20:40:
[...]

Yep, zelfde hier :'( ze doen er dan wel zeer lang over om het te preparen, kom op zeg 4 dagen al....
Tjah, waarschijnlijk vrijdag in preperation gegaan, en werk neergegooid ivm weekend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stancke
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 23:23
Het duurt inderdaad wel enkel dagen, na de betaling, eer je pakket effectief verstuurd wordt. De Oppo komt, no worries en het zal het wachten meer dan waard zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
Wel apart dat het zo lang duurt... bij mij werd hij op zaterdag wel behandeld en maandag verstuurd en dinsdag waren ze al bij mij langs geweest (en ja hij kwam uit China).

Faux123 krijgt zijn toestel trouwens... hopelijk krijgt hij de kernel goed getweaked 8) nu nog een decent rom builder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriz87
ArcticWolf schreef op maandag 27 mei 2013 @ 10:41:
Wel apart dat het zo lang duurt... bij mij werd hij op zaterdag wel behandeld en maandag verstuurd en dinsdag waren ze al bij mij langs geweest (en ja hij kwam uit China).

Faux123 krijgt zijn toestel trouwens... hopelijk krijgt hij de kernel goed getweaked 8) nu nog een decent rom builder.
Ja, ik vind het ook wel lang duren. Niet dat ik me zorgen maak, maar het is wel irritant. Heb ongeveer elk filmpje en topic wel gezien, nu wil ik het toestel wel eens in handen hebben :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De 32gb versie kost op de europese website 429 euro.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 27-05-2013 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
Verwijderd schreef op maandag 27 mei 2013 @ 11:06:
De 32gb midnight kost op de europese website 429 euro.
:O zelfs met een 50$ kortingsbon kom ik nog duurder uit (wel door die ******* douane maar ja), zo goedkoop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriz87
Being swarmed, we will be right back!
Gelukkig aardig wat interesse, goed voor de development :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• earvaag
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 12-09 11:00
Dit weekend de knoop doorgehakt en besloten ook een oppo find te kopen. Maar man die europese site gaat nu tergend traag :P. Veel mensen aan het bestellen zeker.
In order to perform site maintenance, our online shop has shut down temporarily.

We apologize for the inconvenience and ask that you please try again later.
...en toen gebeurde dit. achja, zo meteen maar weer proberen. En dat binnen 15 minuten.

edit: shop is weer bereikbaar

edit2: gratis verzenden is alleen met royal mail, en duurt 3/7 dagen. DHL is 2/3 dagen maar 25 euro extra.

edit3: DHL 3/5 dagen, mijn hersens werken vandaag niet helemaal lekker |:(

[ Voor 22% gewijzigd door earvaag op 27-05-2013 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MamaMouse
  • Niet online
floriz87 schreef op maandag 27 mei 2013 @ 11:04:
[...]

Ja, ik vind het ook wel lang duren. Niet dat ik me zorgen maak, maar het is wel irritant. Heb ongeveer elk filmpje en topic wel gezien, nu wil ik het toestel wel eens in handen hebben :P .
Dat had ik ook, erg frusterend...

Bij mij duurde het bij DHL maar liefst 10 dagen!

DHL_Express heeft een twitter account, neem anders contact met hen op... succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriz87
MamaMouse schreef op maandag 27 mei 2013 @ 11:33:
[...]

Dat had ik ook, erg frusterend...

Bij mij duurde het bij DHL maar liefst 10 dagen!

DHL_Express heeft een twitter account, neem anders contact met hen op... succes!
Nou, ik heb donderdagmiddag besteld, stond vrijdag op "preparation in progress", en nu nog steeds. Ligt als het goed is dus nog bij Oppostyle, en niet bij DHL.
ArcticWolf schreef op maandag 27 mei 2013 @ 10:41:

Zoiets als dit?
Message from Bajee

I believe the Find 5 will gain a lot of popularity in the foreseeable future and supporting this device would be incredible. Of course, things are much easier when you own the device so I'll be keeping aside an initial amount of $100 from my own pocket for this device and I will slowly save up for it, if you guys wish to donate, feel free to do so.

http://pledgie.com/campaigns/20192

Source: https://plus.google.com/107766449895...ts/MYQuT338UTv
[ Zie http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2270752&page=2 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
yup, bajee is een goeie.
al hoop ik dat Oppo snel geüpdatete libs publiceert....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het iemand al gelukt te bestellen op europe.oppostyle.com ?

Als ik klik op "add to cart" krijg ik een nieuwe pagina

http://europe.oppostyle.com/quick-order

daar staat : your shopping cart is empty

iemand een idee of en zo ja wat ik fout doe?

Edit: het is me inmiddels gelukt, na tig pogingen. Was hiervoor waarschijnlijk druk op de site ofzo.

in 3-7 werkdagen zal ik (hopelijk) een oppo find 5 midnight bezitten

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 27-05-2013 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• earvaag
Verwijderd schreef op maandag 27 mei 2013 @ 13:55:
.....
Mij is het al gelukt vanmorgen, als ik op add to cart clickte kreeg ik een pagina waar ik adres/account gegevens etc. kon invoeren.

Andere browser proberen misschien? en ingelogd en uitgelogd, misschien dat dat nog wat uitmaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriz87
Ik kan niet eens bij mijn account komen. Als ik het goed begrijp, is de customer database voor de EU website niet gelijk met de internationale website. En dat terwijl ik geredirect wordt naar europe.oppostyle.com, die enkel timeouts geeft. Iemand een oplossing? (ik heb besteld via de internationale website)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wolterious
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 11-09 12:53
Iemand z'n telefoon al een keer terug moeten sturen ivm hardwarefout? Ik moet de mijne helaas terugsturen, maar dit valt nog niet mee. Iemand enig idee hoe dit traject loopt? Het staat niet in de voorwaarden genoemd en ik kan geen reparatieafdeling of adres vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriz87
wolterious schreef op maandag 27 mei 2013 @ 15:20:
Iemand z'n telefoon al een keer terug moeten sturen ivm hardwarefout? Ik moet de mijne helaas terugsturen, maar dit valt nog niet mee. Iemand enig idee hoe dit traject loopt? Het staat niet in de voorwaarden genoemd en ik kan geen reparatieafdeling of adres vinden.
Ligt er aan waar je hem gekocht heb neem ik aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
wolterious schreef op maandag 27 mei 2013 @ 15:20:
Contact opnemen met Oppostyle... ik heb al een paar keer gezien dat ze gewoon een nieuw toestel opsturen zonder dat je de ander hoeft terug te sturen.

suc6 :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriz87
ArcticWolf schreef op maandag 27 mei 2013 @ 15:22:
[...]

Contact opnemen met Oppostyle... ik heb al een paar keer gezien dat ze gewoon een nieuw toestel opsturen zonder dat je de ander hoeft terug te sturen.

suc6 :>
Dat lijkt me wel heel extreem Kost hen dan toch een aardige duit. Die materialen en productie zijn verre van gratis :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wolterious
Uit ervaring kan ik je vertellen dat dat helaas niet werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriz87
wolterious schreef op maandag 27 mei 2013 @ 15:25:
Uit ervaring kan ik je vertellen dat dat helaas niet werkt.
Wat werkt er niet dan? Je mag best wat meer info leveren. Wat is er aan de hand, waar en wanneer gekocht, wat heb je al geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wolterious
Oke, mijn scherm zit rechtsonder een beetje los, waardoor de return knop automatisch geactiveerd wordt. Super irritant want ik sta dus binnen 3 seconden weer op m'n startscherm. Ik heb op oppoforums een topic incl. logbestand gemaakt, maar ze konden het niet oplossen omdat het niet softwarematig is. Maar dat wist ik toen nog niet. Ik heb de telefoon 28 februari gekocht. Meerdere malen contact gezocht via oppostyle, maar die verwijzen me door naar oppo.com. Uiteraard heb ik daar ook contact gezocht, maar die verwijzen me door naar oppostyle.com. Via oppo.com wordt ik keurig te woord gestaan, door een amerikaan. Hij stuurt steeds binnen een paar dagen een reply, maar hij beantwoord mijn vragen niet, of niet goed genoeg. Inmiddels ben ik er zo klaar mee, dat ik gewoon een adres wil waar ik de telefoon heen kan sturen ter reparatie. Wat ze ermee doen zal me wat, maar op deze manier komt er ook geen oplossing...

ik hoop dat het zo wat duidelijker is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriz87
wolterious schreef op maandag 27 mei 2013 @ 15:37:
Oke, mijn scherm zit rechtsonder een beetje los, waardoor de return knop automatisch geactiveerd wordt. Super irritant want ik sta dus binnen 3 seconden weer op m'n startscherm. Ik heb op oppoforums een topic incl. logbestand gemaakt, maar ze konden het niet oplossen omdat het niet softwarematig is. Maar dat wist ik toen nog niet. Ik heb de telefoon 28 februari gekocht. Meerdere malen contact gezocht via oppostyle, maar die verwijzen me door naar oppo.com. Uiteraard heb ik daar ook contact gezocht, maar die verwijzen me door naar oppostyle.com. Via oppo.com wordt ik keurig te woord gestaan, door een amerikaan. Hij stuurt steeds binnen een paar dagen een reply, maar hij beantwoord mijn vragen niet, of niet goed genoeg. Inmiddels ben ik er zo klaar mee, dat ik gewoon een adres wil waar ik de telefoon heen kan sturen ter reparatie. Wat ze ermee doen zal me wat, maar op deze manier komt er ook geen oplossing...

ik hoop dat het zo wat duidelijker is.
Hoe is de schade ontstaan? Laten vallen oid?

Edit: Linkje naar topic op oppoforums.com?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wolterious
Nee, de schade is misschien tijdens transport ontstaan maar dat kan ik me moeilijk voorstellen gezien de verpakking. Of het is een maandagmorgen productie oid. In ieder geval was het al vanaf de eerste seconde aanwezig. Verder zijn er ook geen krassen oid te zien. als ik vanaf de onderkant van de telefoon kijk, kan ik net zien dat het glas rechts iets verder omhoog komt dan links, nog geen halve millimeter. Boven de witte onderrand uit zeg maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriz87
Als ik het goed lees heb je dus al 3 maanden een onhandelbaar toestel? En heb je een link naar je topic op oppoforums?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wolterious
Ik heb je een pm gestuurd Floriz.

[ Voor 4% gewijzigd door wolterious op 27-05-2013 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
Nog steeds geen verzendbevestiging *zucht schiet op*

Edit: oppostyle lijkt onbereikbaar, zowel Hong Kong als EU, beetje vreemd

[ Voor 42% gewijzigd door tobitronics op 27-05-2013 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriz87
tobitronics schreef op maandag 27 mei 2013 @ 16:09:
Nog steeds geen verzendbevestiging *zucht schiet op*

Edit: oppostyle lijkt onbereikbaar, zowel Hong Kong als EU, beetje vreemd
Oppostyle.com werkt niet in firefox. Chrome en IE doen het wel. O ja, je wordt automatisch geredirect naar europe.oppostyle.com, en die maakt gebruik van andere customers-DB. Inloggen kan dus niet meer om je order te bekijken (die van mij heeft ook nog geen update). Mocht je de internationale site willen bezoeken, dan heb je een non-EU proxy nodig :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
floriz87 schreef op maandag 27 mei 2013 @ 16:16:
[...]

Oppostyle.com werkt niet in firefox. Chrome en IE doen het wel. O ja, je wordt automatisch geredirect naar europe.oppostyle.com, en die maakt gebruik van andere customers-DB. Inloggen kan dus niet meer om je order te bekijken (die van mij heeft ook nog geen update). Mocht je de internationale site willen bezoeken, dan heb je een non-EU proxy nodig :P .
-____- oppo what the **** are you doing.....

Edit: Zelfs met US vpn doet ie het niet, krijg wel oppostyle maar met de melding dat ze mijn country niet supporten, en als ik op login klik kom ik op een not found page van google chrome uit...

[ Voor 15% gewijzigd door tobitronics op 27-05-2013 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, die site is echt ongelooflijk druk. Ik hoop dat als ik er vanavond een bestel dat ze nog op voorraad zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyThes
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12-09 10:22
Ik heb ook aardig lopen F5en maar ben er uiteindelijk doorgekomen. 32GB white it is! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 27 mei 2013 @ 13:55:

Als ik klik op "add to cart" krijg ik een nieuwe pagina

http://europe.oppostyle.com/quick-order

daar staat : your shopping cart is empty

Edit: het is me inmiddels gelukt, na tig pogingen. Was hiervoor waarschijnlijk druk op de site ofzo.

in 3-7 werkdagen zal ik (hopelijk) een oppo find 5 midnight bezitten
Werkte het bij jou echt na alleen vaak f5'en? Ik kom er maar niet door en het lijkt toch niet eraan te liggen dat het te druk is. Ik krijg echt alleen "Your shopping cart is empty" te zien, hoe vaak ik ook op "Add to cart" klik.

[ Voor 77% gewijzigd door Verwijderd op 27-05-2013 19:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 27 mei 2013 @ 17:37:
[...]

Werkte het bij jou echt na alleen vaak f5'en? Ik kom er maar niet door en het lijkt toch niet eraan te liggen dat het te druk is. Ik krijg echt alleen "Your shopping cart is empty" te zien, hoe vaak ik ook op "Add to cart" klik.
Ik heb het om 11.50 uur voor het eerst geprobeerd , tot het lukte om 15.35 uur

kan eigenlijk geen reden bedenken waarom het 3,5 uur duurde tot het lukte

Ik heb het net weer geprobeerd, krijg nu weer de melding empty cart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriz87
Verwijderd schreef op maandag 27 mei 2013 @ 17:37:
[...]

En als je een account maakt, inloggen, add to cart, wat dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

floriz87 schreef op maandag 27 mei 2013 @ 19:48:
[...]

En als je een account maakt, inloggen, add to cart, wat dan?
Ik heb een account gemaakt, maar zodra ik inlog refresht hij en ben ik niet ingelogd :?

Raar maar waar: in Internet Explorer werkt het wel. Dus, de midnight 32GB besteld en in spanning afwachtende. Gelijk ook maar een hoesje besteld op DX.

PS.Worden jullie ook zo moe van die honderden mailtjes en accounts en websites die je bij moet houden om maar een product te kunnen bestellen? Ik wel.

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 27-05-2013 20:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weten jullie toevallig ook wanneer de midnight in 16gb variant komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
Verwijderd schreef op maandag 27 mei 2013 @ 21:28:
nee, moet je voor bij oppo zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasparov
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 30-08 20:49
Persoonlijk verwacht ik niet dat de midnight versie in 16gb komt, anders zou hij er denk ik al wel geweest zijn.
Natuurlijk kan even navragen nooit kwaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 27 mei 2013 @ 21:28:
voor 29 euro extra krijg je de 32 GB versie. Dat is niet veel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasparov
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 30-08 20:49
Een vraag voor de mensen die de Find 5 via de Europese webshop besteld hebben: hebben jullie een factuur gekregen waar de BTW (VAT) op vermeld staat?
Zo ja, hoeveel en klopt het dat het Engelse BTW is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• earvaag
Prodigy.NL schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 08:11:
Een vraag voor de mensen die de Find 5 via de Europese webshop besteld hebben: hebben jullie een factuur gekregen waar de BTW (VAT) op vermeld staat?
Zo ja, hoeveel en klopt het dat het Engelse BTW is?
Ik kan me herinneren dat het bedrag onder excl. VAT, en incl. VAT hetzelfde was (429). Kan het alleen niet terugkijken hier, mail is al op pc thuis opgeslagen en ik kan niet meer inloggen op oppostyle :F .
Het was in elk geval iets wat mij opviel dus het is mij bijgebleven, maar misschien dat het ergens anders staat aangegeven. Maar dat kan ik pas voor je checken als ik weer thuis ben

edit:

net in kunnen loggen, en de factuur bekeken. Er staan inderdaad geen BTW bedragen. Incl. en excl. bedrag is gelijk :?

[ Voor 12% gewijzigd door earvaag op 28-05-2013 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paterpor
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12-09 11:47
Iemand van jullie die weet of het verplicht is via PayPal te werken? Ik vind het namelijk een ruk systeem. Er zit een limiet op mijn account waardoor ik mijn ID kaart en een factuur van iets moet inscannen en uploaden... Daar heb ik zo toch geen zin in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
Paterpor schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 10:00:
Iemand van jullie die weet of het verplicht is via PayPal te werken? Ik vind het namelijk een ruk systeem. Er zit een limiet op mijn account waardoor ik mijn ID kaart en een factuur van iets moet inscannen en uploaden... Daar heb ik zo toch geen zin in.
Je kan ook doorgaan zonder account @ PayPal... maar je betaald helaas wel een PayPal fee... ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paterpor
ArcticWolf schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 10:07:
[...]

Je kan ook doorgaan zonder account @ PayPal... maar je betaald helaas wel een PayPal fee... ;(
Dankje, blijkbaar ook geen succes aangezien ik wel een account heb met mijn creditcard en door gelimiteerd account kan ik mijn kaart niet verwijderen. Achja PayPal niet mijn vriend.
Kijk anders wel enorm uit naar deze GSM. Lijkt me toch echt een goede GSM voor 400euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
Je kan toch gewoon uitloggen en dan betalen? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paterpor
ArcticWolf schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 10:17:
Je kan toch gewoon uitloggen en dan betalen? :?
Lijk hier al meer op een PayPal helpdesk maar het lukt niet. Deze error komt erop "The card you entered cannot be used for this payment. Please enter a different credit or debit card number."

Uiteindelijk toch gelukt met CC van vriendin en nieuw paypall acount. Toch een miserie maar ben wel heel blij. Ik kijk ernaar uit.

[ Voor 15% gewijzigd door Paterpor op 28-05-2013 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat betreft het willen testen van Project Firefly, mail als je dit wilt gewoon even naar Adam, Addel of Carl (oppoforums), vertel daar dat je Project Firefly wilt testen en eventueel een motivatie, waarschijnlijk maak je dan sneller kans. Dan kun je tenminste iets bijdrage aan de Oppo Find 5, doormiddel van bug meldingen.

Het illegaal downloaden van Project Firefly is voor de gebruiker en de community niet handig. Overigens is de laatste OTA versie niet de juiste.

Een quote van Addel:
The engineers just told me that they released a wrong OTA last Friday.

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 28-05-2013 17:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 17:12:
Wat betreft het willen testen van Project Firefly, mail als je dit wilt gewoon even naar Adam, Addel of Carl (oppoforums), vertel daar dat je Project Firefly wilt testen en eventueel een motivatie, waarschijnlijk maak je dan sneller kans. Dan kun je tenminste iets bijdrage aan de Oppo Find 5, doormiddel van bug meldingen.

Het illegaal downloaden van Project Firefly is voor de gebruiker en de community niet handig. Overigens is de laatste OTA versie niet de juiste.

Een quote van Addel:

[...]
Of de link gewoon opzoeken :> (kost wel wat tijd...)
de link is niet beveiligd oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
hoe lang duurde het bij jullie vanaf het moment van verzenden tot aan het aanbieden bij de deur? Mijn oppo zit nu al inmiddels 24 uur in het vliegtuig, een beetje veel lijkt mij? (vliegtuig = melding dat zending hongkong is verlaten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haas_nl
Echt kut dat die Kamma hem gepeert is. Ik twijfel ook wel beetje of het allemaal waar is wat ie verteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 22:11

HaTe

haat niet

De laatste CM10 nightly bevat een fix voor de camera. De preview is niet meer donker en de frontcam werkt weer in andere apps!

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
Is er nog iets waar ik op moet letten als ik mijn find 5 begin te gebruiken (komt vandaag binnen :) )? Een belangrijke instelling die veel batterij bespaart ofzo bijvoorbeeld?

[ Voor 8% gewijzigd door tobitronics op 29-05-2013 07:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tobitronics schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 07:55:
Is er nog iets waar ik op moet letten als ik mijn find 5 begin te gebruiken (komt vandaag binnen :) )? Een belangrijke instelling die veel batterij bespaart ofzo bijvoorbeeld?
Ik zou zeggen gewoon de standaard dingen zoals alle connectiviteit en de brightness. Ook iets als greenify erop zetten is vaak handig. Trouwens, veel plezier ermee! Laat je even weten hoe het bevalt, eventueel wat foto's? Ben zelf ook wel erg benieuwd ernaar, mijne is nog "in preparation" ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
Verwijderd schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 07:59:
[...]

Ik zou zeggen gewoon de standaard dingen zoals alle connectiviteit en de brightness. Ook iets als greenify erop zetten is vaak handig. Trouwens, veel plezier ermee! Laat je even weten hoe het bevalt, eventueel wat foto's? Ben zelf ook wel erg benieuwd ernaar, mijne is nog "in preparation" ;)
Foto's gaat moeilijk aangezien mijn telefoon standaard mijn enige camera is, maar ik zal t proberen :P *Tobitronics hoopt op een suffe douane die mij niet veel geld vraagt*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tobitronics schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 08:00:
[...]

Foto's gaat moeilijk aangezien mijn telefoon standaard mijn enige camera is, maar ik zal t proberen :P *Tobitronics hoopt op een suffe douane die mij niet veel geld vraagt*
Haha ja dan is het lastig ja :P Tja... wat zouden ze op het pakje hebben gezet? Als er iets van "Gift 30$" op staat zullen ze er denk ik niet naar omkijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriz87
Haas_nl schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 22:32:
Echt kut dat die Kamma hem gepeert is. Ik twijfel ook wel beetje of het allemaal waar is wat ie verteld.
Dat dacht ik ook al toen ik het las. Vaag verhaal. Anderzijds wel onlogisch als hij zomar zou stoppen, terwijl hij wel een eind op weg was. Was Kamma een goede overigens? Iemand die het over kan nemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriz87
tobitronics schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 22:26:
hoe lang duurde het bij jullie vanaf het moment van verzenden tot aan het aanbieden bij de deur? Mijn oppo zit nu al inmiddels 24 uur in het vliegtuig, een beetje veel lijkt mij? (vliegtuig = melding dat zending hongkong is verlaten)
Die van mij is in Amsterdam. Ik verwacht hem vandaag wel binnen te krijgen, ben benieuwd hoe laat. Ik maak sowieso een filmpje en foto's van unboxiing. Niet voor op youtube oid, maar mocht er iets zijn, dan heb ik het in elk geval "on tape" dat het niet mijn fout was :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
@tobitronics
Maandag 12u lokale Chinese tijd vertrok hij uit Dongguan en dinsdag 14u lokale Nederlandse tijd stond de koerier voor de deur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-09 19:32
Zo te zien komen er binnenkort wat Oppo's binnen. Gaat iedereen ook even een review schrijven en wat foto's plaatsen :)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
floriz87 schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 08:46:
[...]

Die van mij is in Amsterdam. Ik verwacht hem vandaag wel binnen te krijgen, ben benieuwd hoe laat. Ik maak sowieso een filmpje en foto's van unboxiing. Niet voor op youtube oid, maar mocht er iets zijn, dan heb ik het in elk geval "on tape" dat het niet mijn fout was :P .
die van mij nu ook, maar ik zou de discussie maar hierbij laten wat betreft waar de pakjes zijn voordat de modjes weer huis komen houden. In ander nieuws, goed idee van die video! Heb ik ook bewijs voor t geval dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriz87
Kunnen mensen overigens bevestigen dat je op de Europese site wél verzendkosten moet betalen (a € 25,-)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
floriz87 schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 11:36:
Kunnen mensen overigens bevestigen dat je op de Europese site wél verzendkosten moet betalen (a € 25,-)?
als je dhl kiest wel, anders is het royal mail en dat is gratis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De garantie is per ingang wereldwijd 2 jaar.
Het gaat steeds beter klinken. Nu nog de software stabiel krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 12:32:
De garantie is per ingang wereldwijd 2 jaar.
Het gaat steeds beter klinken. Nu nog de software stabiel krijgen.
http://us6.campaign-archi...d=bcd6b23e3a&e=7dad17aa2a

8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
Hij is binnengekomen :D en maar 24,15 aan btw betaald

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriz87
tobitronics schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 14:20:
Hij is binnengekomen :D en maar 24,15 aan btw betaald
Hier ook binnen :) . 23,95 douanekosten :P .

[ Voor 170% gewijzigd door floriz87 op 29-05-2013 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
1ste impressies: WAUW . Gewoon WAUW. Het scherm, de feel, de grootte, de stevigheid, de vorm, de snappyheid, gewoon WAUW. Veeeeeel beter dan mijn galaxy nexus die ik hiervoor had. Ik heb wel gelijk de stock launcher weggegooid en nova launcher geinstalleerd, toch iets vertrouwder met die look. Ook maar gelijk geroot en adfree geinstalleerd. Iemand tips voor de aardig grote font size bij sommige dingen (vooral bovenin het scherm bij bijv. play store). Kan ik dit verkleinen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MamaMouse
  • Niet online
tobitronics schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 16:33:
.... Iemand tips voor de aardig grote font size bij sommige dingen (vooral bovenin het scherm bij bijv. play store). Kan ik dit verkleinen?
Ik denk dat je lcd_density bedoelt??

Standaard staat ie bij de stock oppo rom op 480. Ikzelf zet lcd_density op 400 met Rom Toolbox; build.prop aanpassen (toevoegen ro.sf.lcd_density=400); reboot en alles ziet er een stuk kleiner uit :-)

Groot nadeel! De Oppo dialer werkt dan niet meer naar behoren; vreemde plaatsen van de getallen etc. Ook het lockscreen gaat er op achteruit; als je met deze nadelen kunt 'leven', en een andere dialer installeerd is er weinig aan de hand...

[ Voor 19% gewijzigd door MamaMouse op 29-05-2013 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

"Deze telefoon hoort thuis in het lijstje van de Htc One en Sony Xperia Z met een Qualcomm S4 Pro (APQ8064), maar heeft daar tegenover een prijs die maar de helft is. Met een verkoopprijs van $499(16GB) de full-HD telefoon met de beste prijs/kwaliteit verhoudingen"
??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 17:38:
"Deze telefoon hoort thuis in het lijstje van de Htc One en Sony Xperia Z met een Qualcomm S4 Pro (APQ8064), maar heeft daar tegenover een prijs die maar de helft is. Met een verkoopprijs van $499(16GB) de full-HD telefoon met de beste prijs/kwaliteit verhoudingen"
??
?

http://europe.oppostyle.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 17:38:
??
Wat bedoel je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
Ik heb nova launcher staan als default launcher (als het goed is), maar toch elke keer na een reboot staat de standaard launcher dr weer en moet ik weer handmatig switchen naar nova... Iemand tips om dit te voorkomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
tobitronics schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 20:15:
Ik heb nova launcher staan als default launcher (als het goed is), maar toch elke keer na een reboot staat de standaard launcher dr weer en moet ik weer handmatig switchen naar nova... Iemand tips om dit te voorkomen?
http://www.oppoforums.com...e-phone-is-restarted.788/

;)
ik had dat probleem ook maar raar genoeg verhielp dit het probleem:
http://www.oppoforums.com...ted.788/page-4#post-39355

8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriz87
@ ArcticWolf: Tipje voor welke stappen ik het beste kan ondernemen?

Root
Clear cache
Custom ROM (maar welke?)

Zoiets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
Rooten hoeft niet he XD toestel is al unlocked dus elke custom ROM die al root heeft krijgt het gewoon automatisch. Maar persoonlijk zal ik je geen custom ROM aanraden op het moment... :/ ik hoorde vandaag dat de laatste nightly van CM wel weer een stuk beter is, maar sommige games werken niet en je signaal verdwijnt soms gewoon en dan moet je rebooten.
Volgens mij zijn de officiële 0514 of de 0517 beta zijn nog steeds het beste.

Maar voor custom rom:
-TWRP of CWM recovery flashen
-Data/cache (factory reset)
-Wipe dalvik cache

en dan gewoon een custom rom installeren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriz87
ArcticWolf schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 20:34:
Rooten hoeft niet he XD toestel is al unlocked dus elke custom ROM die al root heeft krijgt het gewoon automatisch. Maar persoonlijk zal ik je geen custom ROM aanraden op het moment... :/ ik hoorde vandaag dat de laatste nightly van CM wel weer een stuk beter is, maar sommige games werken niet en je signaal verdwijnt soms gewoon en dan moet je rebooten.
Volgens mij zijn de officiële 0514 of de 0517 beta zijn nog steeds het beste.

Maar voor custom rom:
-TWRP of CWM recovery flashen
-Data/cache (factory reset)
-Wipe dalvik cache

en dan gewoon een custom rom installeren :)
Ok, merci. Ik heb de standaard OTA update gedaan, volgens mij is dat 0514. Kan alleen geen GPS fix krijgen ;( .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
floriz87 schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 20:36:
[...]

Ok, merci. Ik heb de standaard OTA update gedaan, volgens mij is dat 0514. Kan alleen geen GPS fix krijgen ;( .
Kun je GPS Status eens installeren? Even kijken wat die zegt.

Google Play: GPS Status & Toolbox

[ Voor 21% gewijzigd door ArcticWolf op 29-05-2013 20:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriz87
ArcticWolf schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 20:37:
[...]

Kun je GPS Status eens installeren? Even kijken wat die zegt.

Google Play: GPS Status & Toolbox
Heb ik, maar hij blijft zeggen "looking for GPS location". Ligt naast het raam. Mn iphone 3GS had dan gelijk een fix.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
floriz87 schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 20:40:
[...]

Heb ik, maar hij blijft zeggen "looking for GPS location". Ligt naast het raam. Mn iphone 3GS had dan gelijk een fix.
Nja wat je kan doen is:
-Toestel uitzetten
-Power on + vol down ingedrukt houden tot je in de recovery komt.
-Factory reset
-Reboot

kijken of dat helpt... }:O (je bent dan wel alles kwijt wat niet op het sd geheugen staat)

[ Voor 7% gewijzigd door ArcticWolf op 29-05-2013 20:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriz87
ArcticWolf schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 20:41:
[...]

Nja wat je kan doen is:
-Toestel uitzetten
-Power on + vol down ingedrukt houden tot je in de recovery komt.
-Factory reset
-Reboot

kijken of dat helpt... }:O (je bent dan wel alles kwijt wat niet op het sd geheugen staat)
Het werkt al. Nogal vreemd, eerst liet hij alleen een GPS-signaal-logo bovenin links in de notification bar zien. Nadat ik wat had lopen rommelen (ben vergeten wat ik gedaan heb) staat er nu nog een logo rechts bovenin, en als ik dan naar beneden swipe kan ik zien met hoeveel satelieten ik een fix heb etc. Anyhow, it works :9.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
floriz87 schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 21:24:
[...]

Het werkt al. Nogal vreemd, eerst liet hij alleen een GPS-signaal-logo bovenin links in de notification bar zien. Nadat ik wat had lopen rommelen (ben vergeten wat ik gedaan heb) staat er nu nog een logo rechts bovenin, en als ik dan naar beneden swipe kan ik zien met hoeveel satelieten ik een fix heb etc. Anyhow, it works :9.
en nu stoppen met kwijlen he ;) ;)

vandaag zei de vriendin van een maat van me dat ze haar iPhone 5 meteen zou inruilen voor een Find 5 als ze het geld had (toen ze er ff mee had gespeeld) 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ArcticWolf schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 22:06:
[...]

en nu stoppen met kwijlen he ;) ;)

vandaag zei de vriendin van een maat van me dat ze haar iPhone 5 meteen zou inruilen voor een Find 5 als ze het geld had (toen ze er ff mee had gespeeld) 8)
Dat zeggen ze allemaal ;)
Het werkelijk doen is een 2e
Pagina: 1 ... 7 ... 25 Laatste

Let op:
Dit topic is bedoeld om te discussiëren over het toestel, ervaringen uit te wisselen etc. Dus GEEN status updates over verzendingen etc.