Het OS lijkt op iOS... en Find 5 >>>>>>>>>>>>>>>>>> iPhoneiTec schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 15:00:
Haha nee, ze heeft een iPhone en zweert daarbij, dus tsja probeer dat maar is uit te leggen

Het OS lijkt op iOS... en Find 5 >>>>>>>>>>>>>>>>>> iPhoneiTec schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 15:00:
Haha nee, ze heeft een iPhone en zweert daarbij, dus tsja probeer dat maar is uit te leggen
WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs
[ Voor 34% gewijzigd door tobitronics op 22-05-2013 20:41 ]
Verwijderd
yup, dc-hspa+ tot 42mbit (en dat merk je echt weltobitronics schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 20:13:
Op dit moment heb ik een galaxy nexus op het vodafone netwerk (HSDPA+). Ondersteunt de Find 5 ook HSDPA+ (die ene die theoretisch tot 28mbps gaat)? Anders raak ik namelijk een hoop snelheid kwijt bij het overstappen...
[ Voor 4% gewijzigd door ArcticWolf op 22-05-2013 20:56 ]
[ Voor 21% gewijzigd door Kiswum op 22-05-2013 21:11 ]
Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.
Verwijderd
Ze zoeken ambassadeurs. En het omvat veel meer dan alleen testen.Kiswum schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 21:03:
Oppo zoekt NL mensen die haar toestellen (nu en in de toekomst) willen testen en reviewen, valt me tegen dat dit niemand heeft gedeeld
http://www.oppoforums.com...dor-program-batch-2.2434/
Verwijderd
Wat houdt dat in?[b]ArcticWolf schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 21:18
ik draai nu de 0517 beta met de Noto-GT camera upgrade...
Verwijderd
Google Play: Espier Launcher. En YouTube: How to Change Android to IOS \[Launcher/Browser/Keyboard/Contacts]ArcticWolf schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 15:08:
[...]
Het OS lijkt op iOS... en Find 5 >>>>>>>>>>>>>>>>>> iPhonemaar goed ieder z'n ding.
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 22-05-2013 23:35 ]
Dan kan allemaal wel zo zijn en ik ben het met je eens, maar vrouwen denken daar vaak heeeeel anders over ;-) Nja hij is iig te koop. Mochten er mensen interesse hebben, hij staat in vraag en aanbodArcticWolf schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 15:08:
[...]
Het OS lijkt op iOS... en Find 5 >>>>>>>>>>>>>>>>>> iPhonemaar goed ieder z'n ding.
Ik wist het al eerder en heb er 1 gebruikt! Oppo Find 5 32GB midnight on its wayArcticWolf schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 15:05:
voor de gene die nog een Find 5 willen bestellen! (wees snel)
http://www.oppoforums.com...ed-by-oppostyle-com.2528/
//offtopictobitronics schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 15:12:
[...]
Ik wist het al eerder en heb er 1 gebruikt! Oppo Find 5 32GB midnight on its waymet 50$ korting
[ Voor 46% gewijzigd door floriz87 op 23-05-2013 16:07 ]
heb jij de eu charger kunnen bestellen voor 1$? Hij wilde de bon niet pakken in mijn voorgeprepareerde cart en toen ik de charger daarna toevoegde stond ie er voor 9$ ipv 1$...floriz87 schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 16:05:
Hier ook $ 50 korting. Kheb de witte 16 GB. Paste nog net binnen mijn budget. Inclusief Easy Cover.
Zelfde verhaal hier. Ik las dit op het oppoforum, door Oppostyle zelf geplaatst:tobitronics schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 16:06:
[...]
heb jij de eu charger kunnen bestellen voor 1$? Hij wilde de bon niet pakken in mijn voorgeprepareerde cart en toen ik de charger daarna toevoegde stond ie er voor 9$ ipv 1$...
Ik heb er nog wel een melding van gemaakt bij de bestelling, ik denk dat ik dan hetzelfde te horen krijgAlso, the vouchers don't work with other promotions.
Ja dat je een waarde van 150$ laat opgevenfloriz87 schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 16:26:
Wat is de 150$ manier? Je bedoelt customs duties?
Oh, ik heb $35 opgegeventobitronics schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 16:32:
[...]
Ja dat je een waarde van 150$ laat opgeven
[ Voor 43% gewijzigd door floriz87 op 23-05-2013 16:42 ]
Ja dat staat dus ook op je invoice kennelijk dus vandaar dat ik het vraagfloriz87 schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 16:33:
Oh, ik heb $35 opgegeven. Bij opmerkingen genoteerd bij bestellen. Hopelijk levert dat geen problemen op.
Goede vraag, ik heb ze even een bericht gestuurd.tobitronics schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 16:34:
[...]
Ja dat staat dus ook op je invoice kennelijk dus vandaar dat ik het vraag
[ Voor 67% gewijzigd door floriz87 op 23-05-2013 16:42 ]
Laat me het even weten als je antwoord hebtfloriz87 schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 16:40:
[...]
Goede vraag, ik heb ze even een bericht gestuurd.
Ok bedankt! Was even bang dat de douane de invoice bekijkt/ziet en dan die comment ziet...ArcticWolf schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 18:45:
ja dat is normaal... en geen probleem aangezien er niks op de bon staat in de doos/zak
Voucher codes worden vrijgegeven op donderdagmiddag 15.00 uur op oppoforum. Er zijn dan 8 codes, iedere code is 1maal te gebruiken. Er zijn twee bonus vouchers die worden verloot onder de eerste 20 reactanten. 1 voucher geeft recht op $50 korting op een Oppo Find 5, dus niet op accesoires. Er is 1 voucher per Oppo te gebruiken (korting op de EU lader krijg je dus niet).555Henny555 schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 19:16:
Huh hoe werkt die voucher code nu?
Als ik op de oppostyle.com die oppo find 5 bestel, dan zie ik nergens en mogelijkheid om en code er aan toe te voegen voor die 50% korting.Is er trouwens dan ook altijd 100% zekerheid op die korting of is dat gewoon geluk? btw hoeveel betalen jullie nu voor z'n oppo find 5 32gb ? ik kom uit op 490$
Rekening houden met:
- 40$ inklaringskosten/douanekosten/btw
- 1.25 Euro Dollar rate
- 1.8% Paypal kosten voor overschrijving naar buitenland
Sorry voor de vele vragen, maar ik wil er zeker van zijn dat ik straks niet voor en verrassing kom te staan
Voucher code invoeren in het hokje onder je goederenlijst. Er werden vandaag 10 vouchers gepost op oppoforums.com op een first come first serve basis. Ik heb er 1 bemachtigd door om 3 uur klaar te staan met de f5 knop. Je krijgt trouwens 50$ korting, niet 50%. Verder rekening houden met tussen 25-45 euro douane kosten (kan ook ineens 85 zijn) en idd de andere kosten die je noemde. Levertijd is ongeveer 1 week, je moet gepast betalen aan DHL bij aanbieden van pakket. De volgende voucher weggave is volgende week donderdag (houd OPPO Facebook in de gaten voor precieze tijdstip) op http://www.oppoforums.com/forums/product-discussion.2/555Henny555 schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 19:16:
Huh hoe werkt die voucher code nu?
Als ik op de oppostyle.com die oppo find 5 bestel, dan zie ik nergens en mogelijkheid om en code er aan toe te voegen voor die 50% korting.Is er trouwens dan ook altijd 100% zekerheid op die korting of is dat gewoon geluk? btw hoeveel betalen jullie nu voor z'n oppo find 5 32gb ? ik kom uit op 490$
Rekening houden met:
- 40$ inklaringskosten/douanekosten/btw
- 1.25 Euro Dollar rate
- 1.8% Paypal kosten voor overschrijving naar buitenland
Sorry voor de vele vragen, maar ik wil er zeker van zijn dat ik straks niet voor en verrassing kom te staan
Ik heb gewoon van de klantenservice 8$ teruggekregen! Top service!floriz87 schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 16:08:
[...]
Zelfde verhaal hier. Ik las dit op het oppoforum, door Oppostyle zelf geplaatst:
[...]
Ik heb er nog wel een melding van gemaakt bij de bestelling, ik denk dat ik dan hetzelfde te horen krijg.
Ik ooktobitronics schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 10:08:
[...]
Ik heb gewoon van de klantenservice 8$ teruggekregen! Top service!
Thank you for contacting OPPO Style customer support. I am happy to inform you that you have nothing to worry about. Our logistics team manually adds the customs information to each package, and know not to add your question to the declaration.
[ Voor 17% gewijzigd door Trackerfire op 24-05-2013 13:15 ]
Skoda Enyaq 80x FE | 2-kap '96, HR++(+) zonder na isolatie 160m2 vv beneden en radiatoren boven | Tado | 28 panelen 11.620Wp IQ7A 22 op NNO en 6 panelen op ZZW | Alblasserwaard | PV-output
Verwijderd
Bereidt je maar voor op de firmware... dan praat je wel andersVerwijderd schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 13:21:
Kijk zo willen we het graag zien.
Ongelooflijk hoe snel Oppo handelt.
Huawei en ZTE kunnen hier nog wat van leren.
Verwijderd
Waarom heb je het toestel dan nog.ArcticWolf schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 13:33:
[...]
Bereidt je maar voor op de firmware... dan praat je wel anders![]()
(wordt er echt moe van....)
............werken de custom roms ook niet geweldig.
Eerlijk gezegd ben ik ook enigszins geschrokken, hoewel ik het toestel net besteld hebArcticWolf schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 14:29:
persoonlijk heb ik hem nog niet zo lang... maar aangezien de meeste cruciale bugs er al sinds 28-03 inzitten had ik gehoopt/verwacht dat deze er onderhand wel uit zouden zijn maar helaas....
De engineers van Oppo hebben totaal geen idee wat ze aan het doen zijn (zo blijkt uit wat discussies op het Oppo forum).
Ben nog niet zo thuis in het flashen etc, wat bedoel je met deze termen?MamaMouse schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 15:23:
versie 413, (deodexed/zipaligned/rooted).
Verwijderd
En dan heb je net een One X besteld... hmmmmmmm.Trackerfire schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 13:14:
Krijg ik net binnen :)!
[afbeelding]
Vanaf maandag dus te bestellen zonder gedoe met douane kostenprijs wordt € 399,- voor de 16GB en € 459,- voor de 32GB.
Cheers
Klik voor de Europese site die maandag om 11:00 CEST gelanceerd wordt.
framework uitgepakt, applicatie headers verwijderd en geroot iig in die richtingfloriz87 schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 15:32:
[...]
Ben nog niet zo thuis in het flashen etc, wat bedoel je met deze termen?
Ja, jammer is dat. Het risico van een klein ontwikkelaarsgroepje. Overigens: hoe is de 3G op de stock rom? Mijn voordeel wordt dat ik toch niet veel geweld ben, ik heb altijd met ouderwetse toestellen geleefd, dus dit wordt sowieso een verademing gok ikArcticWolf schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 15:39:
[...]
framework uitgepakt, applicatie headers verwijderd en geroot iig in die richting
De stock camera gaat opzich nog wel... maar ik kom van een Xperia S af met een "oudere" 12mp sensor en die software was echt een stuk beter geschreven dan deze... foto's werden ook een stuk beter genomen (terwijl de S ook focus problemen had). Daarnaast is de proprietary driver verkeerd geschreven, de camcorder gaat haperen als het ietsjes donkerder wordt, terwijl dit niet mag gebeuren (dit gebeurt ook in foto modus). Er is ook maar 1 focus mode wat een beeeeeeeeetje jammer is. De sony sensor in de Find 5 is echt wel goed maar de driver software en beheersoftware is gewoon
Verwijderd
Dus, dat is de situatie. Ik had de keuze voor een One X al gemaakt, maar als deze maar 30 Euro meer kost...Verwijderd schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 15:47:
Ahem. Ik weet dat ik nu misschien wat vervelend begin te worden, maar de One X is nog niet hier. De webshop kwam drie dagen na mijn bestelling met een mail dat hij niet leverbaar was in grijs en ik wil hem per se in grijs.
Maar nu komt het: ik stond op het punt hem ergens anders te bestellen. En toen las ik dit:
Krijg ik net binnen :)!
Vanaf maandag dus te bestellen zonder gedoe met douane kosten prijs wordt € 399,- voor de 16GB en € 459,- voor de 32GB.
Cheers
Klik voor de Europese site die maandag om 11:00 CEST gelanceerd wordt.
Gelezen in het Oppo Find 5 topic.
Dus, wat nu? Specswijs zou ik uiteraard gelijk voor de Oppo kiezen. Maar, hoe zit het met custom ROM's? Kan iemand iets nuttigs hierover zeggen? Want als de support voor deze een beetje goed word, dan is dit natuurlijk een insta-buy. Hij is maar 30 Euro duurder dan de One X 32GB.
Wat zeggen jullie?
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 24-05-2013 15:51 ]
Wat wil je precies weten? Ik heb de Oppo nog niet (wel besteld), maar al wel een hoop gelezen. Misschien helpt de post hierboven van MamaMouse je? Lees anders verder even op oppoforums.com, of kijk op het XDA forum, dan krijg je wel een indruk. Er lopen verschillende projecten (stock rom, CM10.1, Firefly), maar er zijn nog vele hardnekkige bugs. De meest bekende zijn de camera en notifications bug. Maar de ondersteuning is er welVerwijderd schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 15:50:
Even een vraagje hoor: Hoe zit het met ondersteuning voor custom ROMs met de Oppo? Ik zal mezelf even quoten om het uit te leggen.
[...]
[ Voor 8% gewijzigd door floriz87 op 24-05-2013 16:01 ]
Verwijderd
Nou, eigenlijk vroeg ik me af of er veel en langdurige support voor de Oppo gaat zijn. Maarja, dat is misschien ook wel een domme vraag.floriz87 schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 15:54:
[...]
Wat wil je precies weten? Ik heb de Oppo nog niet (wel besteld), maar al wel een hoop gelezen. Misschien helpt de post hierboven van MamaMouse je? Lees anders verder even op oppoforums.com, of kijk op het XDA forum, dan krijg je wel een indruk. Er lopen verschillende projecten (stock rom, CM10.1, Firefly), maar er zijn nog vele hardnekkige bugs. De meest bekende zijn de camera en notifications bug. Maar de ondersteuning is er wel.
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 24-05-2013 16:03 ]
Verwijderd
Dat zou ik ook graag willen weten.Verwijderd schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 16:02:
[...]
Nou, eigenlijk vroeg ik me af of er veel en langdurige support voor de Oppo gaat zijn. Maarja, dat is misschien ook wel een domme vraag.
Edit: hmm, dat is dan weer jammer, maar ik zie die er nog wel komen, en ik denk dat ik best een maand of wat zou kunnen leven met de stock Oppo launcher. Ahhhhhh keuzes!
Zij beweren dit over zichzelf:Verwijderd schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 16:02:
[...]
Nou, eigenlijk vroeg ik me af of er veel en langdurige support voor de Oppo gaat zijn. Maarja, dat is misschien ook wel een domme vraag.
Edit: hmm, dat is dan weer jammer, maar ik zie die er nog wel komen, en ik denk dat ik best een maand of wat zou kunnen leven met de stock Oppo launcher. Ahhhhhh keuzes!
Ik vermoed dat ze zich eerst met dit toestel moeten bewijzen, voor ze door kunnen gaan met de volgende stap. Als de gebruikers van de Oppo Find 5 de naam van Oppo moeten verkopen, dan kan je wel enige support verwachten. Maar vooralsnog is het vooral spannend"Find 5 is OPPO's first international device, and sales volume isn't something we are prioritizing. Instead, we want to impress customers with our quality and commitment, because we believe that word of mouth is one of the strongest forms of marketing. However, we also understand that building trust takes time.
The world around us is becoming more and more transparent. We want to redefine what a modern smartphone brand should be like"
Verwijderd
Verwijderd
Inderdaad, maar als het toestel op zich goed is vind ik dat al heel wat. Ik wil graag MIUI erop, maar dat is vooralsnog niet beschikbaar voor de Find 5. Ik stond op het punt een One X te kopen, maar als deze maar 30 Euro meer kost is dat ook erg aantrekkelijk.floriz87 schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 16:11:
[...]
Zij beweren dit over zichzelf:
[...]
Ik vermoed dat ze zich eerst met dit toestel moeten bewijzen, voor ze door kunnen gaan met de volgende stap. Als de gebruikers van de Oppo Find 5 de naam van Oppo moeten verkopen, dan kan je wel enige support verwachten. Maar vooralsnog is het vooral spannend.
Nou, ik had het hier meer over custom RomsVerwijderd schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 16:09:
[...]
Dat zou ik ook graag willen weten.
Enige waar je het af KAN leiden is onderzoek doen naar hun support voor blu ray spelers.
Krijgen de end of life producten nog enige tijd firmware.
[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 24-05-2013 16:27 ]
Yeps, en voor 400 euro heb je dus al een Oppo Find 5. WowVerwijderd schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 16:19:
Vanaf maandag a.s. opent Oppo z'n Europese vestiging en website: www.europe.oppostyle.com.
Ik heb Vodafone met een max van 14mbit... dat haal ik ook echtfloriz87 schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 15:49:
[...]
Ja, jammer is dat. Het risico van een klein ontwikkelaarsgroepje. Overigens: hoe is de 3G op de stock rom? Mijn voordeel wordt dat ik toch niet veel geweld ben, ik heb altijd met ouderwetse toestellen geleefd, dus dit wordt sowieso een verademing gok ik.
Ah, de gene die dacht mijn voucher te hadden gebruikt *i believe we have met before* ;Pcoldasice schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 18:18:
Hier nog iemand die de OPPO besteld heeft met de 50$ Voucher...vanmiddag besteld dus ben erg benieuwd of die nu uit Engeland komt. Zou fijn zijn want dat bespaart weer douane kosten....
Heb het ook even gedaan. Verwacht er niet veel van, maar wellicht dat ze de order kunnen omgooien.tobitronics schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 17:33:
Bestel je gisteren een find 5 met zon 50$ voucher, komt ie maandag in europa te koop -___-. Mailtje naar oppo gestuurd of ze m uit het europese magazijn kunnen opsturen, zou me heel wat schelen
Ok, goed te horen. Ik heb een Simyo sim besteld, dat is max 2 mb/sArcticWolf schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 17:38:
[...]
Ik heb Vodafone met een max van 14mbit... dat haal ik ook echtKPN en Vodafone ondersteunen DC-HSPA+ en het toestel ook dus
![]()
Maar, hij stopt soms met syncen... dat is het enige nadeel. Maar er in het FireFly topic gepost door een staff-lid dat er snel een gewone fw update aankomt
Ze maken gebruik van het KPN netwerk, en ze hebben ook een subpagina op de KPN website. Zal dus wel van KPN zijn. Maar gewoon lekker goedkoop en simpel.ArcticWolf schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 19:39:
Simyo is T-Mobile netwerk niet? Die ondersteund nog geen DC-HSPA+ maar: nieuws: T-Mobile belooft 'moderniseringen' aan 3g-netwerk
je ping gaat iig wel naar beneden door DC-HSPA+ als T-Mobile het straks ondersteund, ongeacht of je nou 2mbit hebt of 42mbit...
Verwijderd
En de 16GB is 459,- bij Mobifocus.....iets gaat niet helemaal goedkomen voor ze ben ik bang. Vreemd!alwaysleft schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 16:38:
[...]
Yeps, en voor 400 euro heb je dus al een Oppo Find 5. Wow
Verwijderd
Er staat 519, voor de Midnight: http://mobifocus.nl/shop/...night/?added-to-cart=1556Verwijderd schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 22:23:
[...]
En de 16GB is 459,- bij Mobifocus.....iets gaat niet helemaal goedkomen voor ze ben ik bang. Vreemd!
Ik ben benieuwd voor hoeveel de 32GB weggaat.
Dus die telefoons komen rechtstreeks uit china ze regelen dan alleen de inklarings kosten zodat je geen doane kosten hoef te betalen.Het pakket wordt veilig en snel thuisbezorgd via DHL Express. Houdt rekening met een bezorgtijd van drie tot maximaal tien werkdagen.
hij bedoelde via http://europe.oppostyle.comVerwijderd schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 23:49:
[...]
Er staat 519, voor de Midnight: http://mobifocus.nl/shop/...night/?added-to-cart=1556
Verwijderd
Oeps sorry, drong niet tot me doorArcticWolf schreef op zaterdag 25 mei 2013 @ 00:05:
[...]
hij bedoelde via http://europe.oppostyle.comniet via mobifocus.
tobitronics schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 18:24:
[...]
Ah, de gene die dacht mijn voucher te hadden gebruikt *i believe we have met before* ;P
Al reactie gehad? Ik niettobitronics schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 17:33:
Bestel je gisteren een find 5 met zon 50$ voucher, komt ie maandag in europa te koop -___-. Mailtje naar oppo gestuurd of ze m uit het europese magazijn kunnen opsturen, zou me heel wat schelen
Nope, het zal wel weekend zijn in hong kong, maandag verwacht ik een reply
[ Voor 15% gewijzigd door ArcticWolf op 25-05-2013 12:42 ]
Handleiding ergens? Geen zin om mijn telefoon te brickenMamaMouse schreef op zaterdag 25 mei 2013 @ 12:56:
Ik heb net eea gelezen over de Chinese firmware voor de Oppo. Dus toch maar besloten om het uit te proberen. Eerst zelf eea aangepast (deodex, rooted, gapps etc., kernel eea van de internationale rom erin, chinese eruit).
Ik krijg een status 7 tijdens de install via CWM, maar lijkt normaal door te starten.
Je schrikt je alleen een ongeluk -hartverzakking- het opstartgeluid is HARD... Notitie aan zelf, weghalen dat ding (media/bootanimation/ de ogg files).
Behalve rare vertalingen van het engels, lijkt t te werken :-) Ik zal m in iedergeval even blijven proberen :-)
Ik zal eens proberen, ik gebruik tijdelijk mijn oude telefoon, maar ik zal whatsapp ff installeren.ArcticWolf schreef op zaterdag 25 mei 2013 @ 13:53:
geen problemen met de push notifications etc?
welke versie heb je het over trouwens? de open FF beta?
[ Voor 52% gewijzigd door MamaMouse op 25-05-2013 21:36 ]
Faux123 is een recognized developer van de galaxy nexus, nexus 4 en nexus 7 departement (waar ik ook deels nu vandaan kom, vandaar dat ik m ken). Hij maakt roms en kernels welke erg degelijk en featurerijk zijn, er is dus veel te verwachten van hem en vandaar dus ook die donatie waarschijnlijk. Alleen goed nieuws voor ons dus!floriz87 schreef op zaterdag 25 mei 2013 @ 21:44:
Ik vind dit wel een mooi topic: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2289363
Geen idee wie die faux123 is of wat hij kan, maar het klinkt interessant. Zeker gezien Oppo $ 250 doneert. Weet iemand hier meer van?
/zoekt ook een link...Haas_nl schreef op zaterdag 25 mei 2013 @ 23:19:
Zit iemand hier illegaal op firefly??
er stond een link op xda, maar die is weggehaald...
[ Voor 10% gewijzigd door MamaMouse op 26-05-2013 09:44 ]
Verwijderd
Zoeken jullie niet gewoon dit? http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2275447ArcticWolf schreef op zondag 26 mei 2013 @ 11:20:
ik heb nog wel die ene versie van XDA... maar die kan je niet OTA updaten en het is een oude build (of ik doe iets verkeerd...)
klopt die versie heb ik ook en de ota werkt niet met cwm erop...ArcticWolf schreef op zondag 26 mei 2013 @ 11:20:
ik heb nog wel die ene versie van XDA... maar die kan je niet OTA updaten en het is een oude build (of ik doe iets verkeerd...)
idd, maar het is een gesloten beta, en iemand heeft een link uitgelekt...Verwijderd schreef op zondag 26 mei 2013 @ 11:25:
[...]
Zoeken jullie niet gewoon dit? http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2275447
Of begrijp ik het nu niet helemaal?
Verwijderd
Ah zo, hmm. Ja, ik zou het niet weten, maar de link moet wel ergens rondhangen inderdaad. Misschien even posten op XDA?MamaMouse schreef op zondag 26 mei 2013 @ 11:31:
[...]
idd, maar het is een gesloten beta, en iemand heeft een link uitgelekt...
er staat heel groot in die thread op XDA dat je gebanned wordtVerwijderd schreef op zondag 26 mei 2013 @ 11:34:
[...]
Ah zo, hmm. Ja, ik zou het niet weten, maar de link moet wel ergens rondhangen inderdaad. Misschien even posten op XDA?
ook met de originele recovery hoor, ik heb het geprobeerd en werkt niet. Maar die versie is erg onstabiel.MamaMouse schreef op zondag 26 mei 2013 @ 11:29:
[...]
klopt die versie heb ik ook en de ota werkt niet met cwm erop...
Verwijderd
Oh daar had ik even overheen gelezen, nogal dom.ArcticWolf schreef op zondag 26 mei 2013 @ 11:51:
[...]
er staat heel groot in die thread op XDA dat je gebanned wordtdus nee.
En ben je toevallig hier ook bekend mee?tobitronics schreef op zaterdag 25 mei 2013 @ 21:53:
[...]
Faux123 is een recognized developer van de galaxy nexus, nexus 4 en nexus 7 departement (waar ik ook deels nu vandaan kom, vandaar dat ik m ken). Hij maakt roms en kernels welke erg degelijk en featurerijk zijn, er is dus veel te verwachten van hem en vandaar dus ook die donatie waarschijnlijk. Alleen goed nieuws voor ons dus!
Yep, die rom draaide ik op mijn galaxy nexus voordat ik m verkocht paar dagen geleden, bomvol features en bovendien stock look.floriz87 schreef op zondag 26 mei 2013 @ 12:18:
[...]
En ben je toevallig hier ook bekend mee?
http://www.oppoforums.com...ing-vanilla-rootbox.2590/
Goeie vraag, aangezien de Find 5 wel kwaliteits hardware beschikt waar prima binaries voor verkrijgbaar zijn denk ik dat deze problemen wel redelijk snel opgelost zouden kunnen worden.floriz87 schreef op zondag 26 mei 2013 @ 12:37:
Hoe denk jullie dat de development verder zal verlopen? Ik zag ArcticWolf al klagen over de capabiliteit van de engineers van Oppo en het traag oplossen van problemen. Verwachten jullie dat bepaalde problemen opgelost gaan worden, of gaat dit Oppo de das om doen?
Mochten personen als faux en bajee zich er mee gaan bemoeien, gaat dit dan significant verschil opleveren?
ArcticWolf schreef op zondag 26 mei 2013 @ 12:50:
[...]
Goeie vraag, aangezien de Find 5 wel kwaliteits hardware beschikt waar prima binaries voor verkrijgbaar zijn denk ik dat deze problemen wel redelijk snel opgelost zouden kunnen worden.
Nou ja het rare is nu... ik ging laatst van de AOSP 4.2.2 weer terug naar Beta 0517 en nu heb ik dus alleen de volume bug nogfloriz87 schreef op zondag 26 mei 2013 @ 12:52:
[...]
![]()
Ik heb em nog niet binnen, dus voorlopig maar vertrouwen op een goede afloop.
[ Voor 30% gewijzigd door Haas_nl op 26-05-2013 13:23 ]
Laat maar horen hoe het aankomende dagen gaatArcticWolf schreef op zondag 26 mei 2013 @ 12:54:
[...]
Nou ja het rare is nu... ik ging laatst van de AOSP 4.2.2 weer terug naar Beta 0517 en nu heb ik dus alleen de volume bug nogde batterij ging gister met redelijk zwaar gebruik 20 uur mee en het push systeem werkt nu ook nog prima.
Ik heb wel eerst een full wipe gedaan met TWRP, toen 0517 geflashed en geroot met TWRP... dus misschien dat, dat wel het hele verschil maakt.
Nee, je hebt gewoon de stock recovery, maar hiermee kan je alleen officiële fw flashen. Je moet een andere recovery flashen voor custom fw, maar deze root niet je device. Je krijgt alleen root als je dat zelf wilt via TWRP of via de ROM zelf als het erin zit (maar dat hoeft niet).floriz87 schreef op zondag 26 mei 2013 @ 12:58:
[...]
Laat maar horen hoe het aankomende dagen gaat. Overigens, je hebt dus geen rootaccess nodig om te kunnen flashen? Ik flash mijn oude telefoon regelmatig, maar ik meende daar destijds rootaccess voor nodig te hebben gehad.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq