Bestel via Oppostyle Europe, betere service kan je haast niet krijgen. Ik heb hier eerder al gemeld hoe het bij mij ging maar kort samengevat kan ik zeggen dat de service subliem was. Defecte telefoon aangemeld, kon direct een nieuwe bestellen zodat ik niet lang zonder telefoon zat. Na ontvangst van de defecte telefoon zouden ze het aankoopbedrag crediteren. Mijn eigen telefoon opgestuurd en een nieuwe besteld. Mijn oude kwam daar twee dagen later aan en de dag daarop had ik de nieuwe telefoon binnen. Weer een dag later was het aankoopbedrag gecrediteerd. Ook alle verzendkosten die jij maakt, tot 20 euro, worden gecrediteerd. Verzenden naar Engeland aangetekend met 500 euro verzekering kost iets minder dan 15 euro dus dat is geen issue.Verwijderd schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 18:33:
ik zou graag de oppo find 5 deze week bestellen maar het enige wat mij nog tegen weet te houden is de garantie en de kosten bij reparatie (als dat mogelijk is).
ik heb verhalen gelezen van mensen waarbij het toestel ineens kapot was of dat het bijna 200 euro kost om het toestel op te sturen en een nieuwe te ontvangen.
ik heb het idee dat bijvoorbeeld de nexus 4 een veiligere aankoop zou zijn omdat je dan gewoon naar de winkel kan voor reparatie en dat soort zaken.
ik wil niet dat als ik de find 5 bestel en hij stuk gaat ik opeens 400 kwijt ben.
zijn er mensen die mij kunnen vertellen hoe de service is bij oppo find en of dit een terechte zorg is?
alvast bedankt!
Kan het helaas niet vergelijken met andere aftersales aangezien dit mijn eerste telefoon is die defect is geraakt.
[ Voor 3% gewijzigd door Tsurany op 14-08-2013 11:09 ]
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N