Haha, ja, mijn huidige toestel vertoont behoorlijke kuren dus ja, ik ben wel toe aan een nieuw toestel. Maar, het verhaal wordt weer anders, want ik bekijk net mijn e-mail, om te kijken of ik een reactie had van Oppostyle Europe op mijn mail die ik vanochtend heb verstuurd.
Ik had 2 reacties. Ten eerste een mail waarin gezegd werd dat ik speciaal was geselecteerd voor een delivery upgrade blablabla. Ten tweede een mail waarin persoonlijk reactie werd gegeven op mijn eerdere e-mail, waarin ze hun verontschuldigingen aanboden voor de delay, etc.
In deze 2e mail werd dezelfde code gegeven als in de automatische mail van de statusupdate naar shipped, echter, nu verwijzen ze in de link niet meer naar DHL, maar naar DPD? Op die website wordt de code wel herkend, en is de meest recente status nu dat het pakket in Oldbury is, met status Hub Scan.
DPD (en hun logo dat ik zie) rings a bell, maar nu moet ik weer gaan zoeken hoe ik daarmee moet handelen indien zij afleveren op een tijdstip dat ik niet thuis ben.
edit: gevonden, 't werkt wel heel erg makkelijk omdat hun voor mij dichtstbijzijnde depot vanaf mijn woonplaats toevallig in dezelfde plaats is als waar ik werk, dus dat komt helemaal goed
[
Voor 6% gewijzigd door
Just_A_User op 04-09-2013 13:11
]
Och ja, je moet toch wat he.