Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justin0117
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 30-07-2023
Verwijderd schreef op zaterdag 31 augustus 2013 @ 12:00:
[...]

Ik gebruik 130814. 5% per uur is echt veel te veel, wipe je batterystats eens?
Hoe wipe ik mijn battery stats? (Had ik al eens eerder gevraagd)
Dat is volgens mij niet de nieuwste die op 4.2? Maar waar kan ik die versie van jou downloaden anders flash ik die wel.

Edit: gevonden hoe ik batteij moet calibreren dmv een app uit playstore.

[ Voor 8% gewijzigd door justin0117 op 31-08-2013 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
justin0117 schreef op zaterdag 31 augustus 2013 @ 12:09:
[...]

Hoe wipe ik mijn battery stats? (Had ik al eens eerder gevraagd)
Dat is volgens mij niet de nieuwste die op 4.2? Maar waar kan ik die versie van jou downloaden anders flash ik die wel.

Edit: gevonden hoe ik batteij moet calibreren dmv een app uit playstore.
je battery stats wipen is een onzin verhaal. Die worden automatisch gewiped als je hem oplaad en hij boven de 80% uit komt. Dat gold alleen voor android 3.2 of lager.

[ Voor 4% gewijzigd door ArcticWolf op 31-08-2013 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyThes
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 13-09 13:16
Beter ga je opzoek naar welke app je batterij leeg trekt. Ik haal meestal 1% per uur drain in standby.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justin0117
SkyThes schreef op zaterdag 31 augustus 2013 @ 12:46:
Beter ga je opzoek naar welke app je batterij leeg trekt. Ik haal meestal 1% per uur drain in standby.
Welke rom/kernel draai jij? Ik zal opzoek gaan maar als ik kijk naar batterijverbruik is mijn scherm verbruik het meeste wat volgens mij normaal is.waar moet ik dan vooral op letten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ArcticWolf schreef op zaterdag 31 augustus 2013 @ 12:38:
[...]

je battery stats wipen is een onzin verhaal. Die worden automatisch gewiped als je hem oplaad en hij boven de 80% uit komt. Dat gold alleen voor android 3.2 of lager.
Dat heb ik eerder gehoord, maar ik merkte op mijn HD2 met Jelly Bean ( MIUI) dat de batterij toch echt wel eens wilde flippen en nadat ik de battery stats wipede dat hij een stuk langer meeging. Op mijn Oppo heb ik het wel nog nooit nodig gehad, dus misschien was dat iets gerelateerd aan die HD2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justin0117
Heeft iemand een linkje voor me waar ik de vorige update van color rom kan vinden? Niet die met die slechte batterijduur maar de een na laatste dus. Volgens mij is dat 3323.

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

justin0117 schreef op zondag 01 september 2013 @ 12:58:
Heeft iemand een linkje voor me waar ik de vorige update van color rom kan vinden? Niet die met die slechte batterijduur maar de een na laatste dus. Volgens mij is dat 3323.

Alvast bedankt!
http://www.oppoforums.com/forums/download-color-rom.40/

Taah Daah.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Du7ch Maniac
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 04-09 16:27
Ik twijfel tussen deze en een nexus 4. Ik vraag mij af of de software nu eindelijk stabiel is op de oppo? Ik heb nu een s2 en ik haat het dat ik custom roms moet draaien om ietswat batterij leven te halen. Dan nog al die rommel van samsung erop dat je nooit gebruikt... ik draai nu omega rom en daarmee haal ik gemakkelijk 2 dagen.

Dus is dit in orde bij de oppo of zitten er nog veel bugs in die color (zo heet hij dacht ik) rom?

Intel i7 5820k | Asus RAMPAGE V EXTREME | Corsair Vengeance LPX 16GB | Asus GTX1080 | Recom 850W | Crucial m4 | Samsung 850 EVO | Thermaltake Chaser mk-1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Du7ch Maniac schreef op zondag 01 september 2013 @ 13:51:
Ik twijfel tussen deze en een nexus 4. Ik vraag mij af of de software nu eindelijk stabiel is op de oppo? Ik heb nu een s2 en ik haat het dat ik custom roms moet draaien om ietswat batterij leven te halen. Dan nog al die rommel van samsung erop dat je nooit gebruikt... ik draai nu omega rom en daarmee haal ik gemakkelijk 2 dagen.

Dus is dit in orde bij de oppo of zitten er nog veel bugs in die color (zo heet hij dacht ik) rom?
Het is redelijk stabiel, en ik haal er met wat inspanning twee dagen mee. Maar als je 100% zeker wil zijn en geen gedoe wil kan je beter de nexus 4 halen. Of wachten op de nexus 5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Du7ch Maniac
Verwijderd schreef op zondag 01 september 2013 @ 14:37:
[...]

Het is redelijk stabiel, en ik haal er met wat inspanning twee dagen mee. Maar als je 100% zeker wil zijn en geen gedoe wil kan je beter de nexus 4 halen. Of wachten op de nexus 5.
Ten eerste bedankt voor je reactie ! Wat bedoel je met redelijk stabiel ? Moet je vaak rebooten of zijn het soms random crashes dat je bedoelt?

Intel i7 5820k | Asus RAMPAGE V EXTREME | Corsair Vengeance LPX 16GB | Asus GTX1080 | Recom 850W | Crucial m4 | Samsung 850 EVO | Thermaltake Chaser mk-1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Du7ch Maniac schreef op zondag 01 september 2013 @ 16:15:
[...]

Ten eerste bedankt voor je reactie ! Wat bedoel je met redelijk stabiel ? Moet je vaak rebooten of zijn het soms random crashes dat je bedoelt?
Nee, ik heb maar twee keer in totaal een random reboot gehad en dat was met een oudere versie. Wat ik bedoel is dat er nog wel eens bugs in zitten maar niets dat echt het onmogelijk maakt om het ding te gebruiken. Er zitten gewoon wat aparte bugs in maar niks echt heel ergs.

Met andere woorden, je moet dat maar net willen accepteren en ze zijn ronduit langzaam met het echt klaar krijgen van de color rom. Je hebt dan wel weer inspraak in hoe ze het ontwikkelen en als je een bug rapporteert spreek je ook met iemand die echt meewerkt aan de ontwikkeling, of in elk geval iemand die er verstand van heeft. Dat waardeer ik persoonlijk wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Du7ch Maniac
Verwijderd schreef op zondag 01 september 2013 @ 17:01:
[...]

Nee, ik heb maar twee keer in totaal een random reboot gehad en dat was met een oudere versie. Wat ik bedoel is dat er nog wel eens bugs in zitten maar niets dat echt het onmogelijk maakt om het ding te gebruiken. Er zitten gewoon wat aparte bugs in maar niks echt heel ergs.

Met andere woorden, je moet dat maar net willen accepteren en ze zijn ronduit langzaam met het echt klaar krijgen van de color rom. Je hebt dan wel weer inspraak in hoe ze het ontwikkelen en als je een bug rapporteert spreek je ook met iemand die echt meewerkt aan de ontwikkeling, of in elk geval iemand die er verstand van heeft. Dat waardeer ik persoonlijk wel.
Dus jij zou de oppo wel aanraden dan als ik het zo lees ? Hij kost echt weinig voor wat het is, zeker in vergelijking met een nexus 4.

Heb je ook ervaring met andere roms zoals cm10.1? Welke rom draai je zelf ?

En sorry voor de zovele vragen maar ik twijfel echt en de oppo is qua design echt cool.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 13:24

HaTe

haat niet

Ik draai nu een tijdje de AOKP based ROM van maxwen en die is echt goed. Een heleboel features die CM10.1 niet heeft, inclusief een paar Find 5 specifieke dingen, zoals vibratie intensiteit en slow motion filmen (tot 90fps).

Voorlopig blijf ik bij deze ROM, ook de batterij is erg goed! In standby is de drain 0,6% per uur.

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Du7ch Maniac schreef op zondag 01 september 2013 @ 18:53:
[...]

Dus jij zou de oppo wel aanraden dan als ik het zo lees ? Hij kost echt weinig voor wat het is, zeker in vergelijking met een nexus 4.

Heb je ook ervaring met andere roms zoals cm10.1? Welke rom draai je zelf ?

En sorry voor de zovele vragen maar ik twijfel echt en de oppo is qua design echt cool.
Ja, als je er redelijk wat verstand van hebt ( je weet wat rooten is, hoe je ROM's moet flashen en de typische Android-dingen) dan raad ik de Oppo zeker aan. Ik denk dat het even gaat duren, maar de software word ook nog wel volwassen.

Ik heb zelf AOKP, de stock rom ( dat is nu oud en discontinued) de Color ROM, en MIUI geprobeerd. AOKP vond ik wat te saai: het zag er hetzelfde uit als stock android, CM 10.1 en nog een hele hoop andere roms. Ik ga toch altijd wel voor de looks. Het werkt echter wel goed en snel.

De Color ROM is nog lang niet volwassen, maar zeer zeker goed te gebruiken als een dagelijkse driver.

MIUI vond ik altijd al goed ( ook al op mijn HD2) en is alleen maar beter geworden. Het enige wat er fout aan is is dat de animaties te langzaam zijn, en dat sommige apps nog niet geupdate zijn naar de versies die in de Color ROM zitten. Dat word waarschijnlijk snel opgelost en dan is MIUI wat mij betreft perfect.

Maar zoals het er nu uit ziet vind ik de Color ROM nog het beste. Vraag het ook eens aan ArcticWolf, hij heeft er waarschijnlijk wat meer uitgetest.

Ach, daarvoor is dit topic hier ;) en hij ziet er idd zeer mooi uit. En dat scherm is echt jawdropping.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Du7ch Maniac
Verwijderd schreef op zondag 01 september 2013 @ 19:38:
[...]

Ja, als je er redelijk wat verstand van hebt ( je weet wat rooten is, hoe je ROM's moet flashen en de typische Android-dingen) dan raad ik de Oppo zeker aan. Ik denk dat het even gaat duren, maar de software word ook nog wel volwassen.

Ik heb zelf AOKP, de stock rom ( dat is nu oud en discontinued) de Color ROM, en MIUI geprobeerd. AOKP vond ik wat te saai: het zag er hetzelfde uit als stock android, CM 10.1 en nog een hele hoop andere roms. Ik ga toch altijd wel voor de looks. Het werkt echter wel goed en snel.

De Color ROM is nog lang niet volwassen, maar zeer zeker goed te gebruiken als een dagelijkse driver.

MIUI vond ik altijd al goed ( ook al op mijn HD2) en is alleen maar beter geworden. Het enige wat er fout aan is is dat de animaties te langzaam zijn, en dat sommige apps nog niet geupdate zijn naar de versies die in de Color ROM zitten. Dat word waarschijnlijk snel opgelost en dan is MIUI wat mij betreft perfect.

Maar zoals het er nu uit ziet vind ik de Color ROM nog het beste. Vraag het ook eens aan ArcticWolf, hij heeft er waarschijnlijk wat meer uitgetest.

Ach, daarvoor is dit topic hier ;) en hij ziet er idd zeer mooi uit. En dat scherm is echt jawdropping.
Ja ik heb wel verstand van flashen etc, heb zelf op mijn s2 veel roms geprobeerd. Miui is inderdaad een coole rom maar op mijn s2 was hij nooit echt stabiel. Die color rom vind ik echt cool dus als hij werkt als een daily driver dan zal ik die zeker gebruiken.

CM 10.1 heb ik zelf ook lang gebruikt, was zeer stabiel maar idd "saai". Is gewoon de stock android met niets meer of minder buiten de luxe van root xD

Iig bedankt voor de hulp en ik denk dat het dan de oppo gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_A_User
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-09 19:56
Ik keek zojuist op de website van Oppo zelf. Ik had al een account aangemaakt om de Find 5 aan te schaffen, maar kwam toen tot de conclusie dat PayPal de enige betaalmethode is (of lijkt te zijn). Ik heb geen PayPal account en om eerlijk te zijn (w.s. onterecht) vertrouw ik dat hele PayPal niet zo, want je moet je creditcard of je rekeningnummer er aan koppelen, en daar heb ik om eerlijk te zijn geen zin in.

Klopt het dat dit de enige betaalwijze is? Ik vraag het omdat onder op de pagina naast PayPal onder andere ook creditcard als betaalwijze wordt aangemerkt, maar ik zie nergens een optie om iets anders dan PayPal te selecteren als betaalwijze.

Och ja, je moet toch wat he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

CreditCard gaat via PayPal en PayPal is een zeer betrouwbaar systeem, zeker via een CreditCard.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
Just_A_User schreef op maandag 02 september 2013 @ 14:07:
Ik keek zojuist op de website van Oppo zelf. Ik had al een account aangemaakt om de Find 5 aan te schaffen, maar kwam toen tot de conclusie dat PayPal de enige betaalmethode is (of lijkt te zijn). Ik heb geen PayPal account en om eerlijk te zijn (w.s. onterecht) vertrouw ik dat hele PayPal niet zo, want je moet je creditcard of je rekeningnummer er aan koppelen, en daar heb ik om eerlijk te zijn geen zin in.

Klopt het dat dit de enige betaalwijze is? Ik vraag het omdat onder op de pagina naast PayPal onder andere ook creditcard als betaalwijze wordt aangemerkt, maar ik zie nergens een optie om iets anders dan PayPal te selecteren als betaalwijze.
Nee creditcard werkt ook, je betaald alleen via paypal met je CC. Je hebt geeneens een paypal account nodig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_A_User
ArcticWolf schreef op maandag 02 september 2013 @ 14:11:
[...]

Nee creditcard werkt ook, je betaald alleen via paypal met je CC. Je hebt geeneens een paypal account nodig :)
Weet je dat zeker? Want ik klikte nl uiteindelijk op die PayPal link en toen kreeg ik de vraag om in te loggen met mn PayPal account (wat ik dus niet heb). :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyThes
http://forum.xda-develope...p=45193665&postcount=1036
[message]Entropy512[/message]:

Correct, although this device is (hopefully) within hours of getting tagged for the final 10.1 RC/stable process.

Then 10.2 work might begin... xplodwild and I have a lot of decisions to make. It has nothing to do with Oppo or even this device, but to do with other things that have happened over the past two weeks that we are EXTREMELY unhappy about.

I'm seriously contempating finding a new hobby and retiring from Android work.
Ik mag toch hopen dat dat niet gaat gebeuren... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akemi
  • Registratie: Mei 2008
  • Nu online
Ik heb zelf ook mijn Oppo via deze wijze besteld. Gewoon met creditcard zonder in te loggen bij Paypal. Als ik me nog goed herinner staat er onder die paypal link een link met creditcard of pay without paypal of iets dergelijks. Wel heel klein.
Just_A_User schreef op maandag 02 september 2013 @ 14:22:
[...]

Weet je dat zeker? Want ik klikte nl uiteindelijk op die PayPal link en toen kreeg ik de vraag om in te loggen met mn PayPal account (wat ik dus niet heb). :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag mijn Oppo Find 5 ontvangen, heb voor de 16GB White versie gekozen. :*)
Ga nu lekker een paar dagen met de stockrom spelen en misschien daarna een paar anders proberen om te vergelijken.

Behalve Color Rom en CM10.1 nog andere roms die ik zou moeten proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 02 september 2013 @ 15:54:
Vandaag mijn Oppo Find 5 ontvangen, heb voor de 16GB White versie gekozen. :*)
Ga nu lekker een paar dagen met de stockrom spelen en misschien daarna een paar anders proberen om te vergelijken.

Behalve Color Rom en CM10.1 nog andere roms die ik zou moeten proberen?
Probeer MIUI eens, zodra ze de langzame animaties gaan verbeteren is die wat mij betreft perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
Ik denk dat xplodwild hem gaat forken als dit zo door gaat... wel rare actie van de CM "leaders"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Oppo is bezig met een R819 giveaway.

En de Oppo N1 komt september terwijl de Find 7 eind volgend jaar komt.

Volgens mij nog geen topic voor andere Oppo telefoons toch?

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriz87
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12-09 10:12
ArcticWolf schreef op maandag 02 september 2013 @ 15:58:
[...]

Ik denk dat xplodwild hem gaat forken als dit zo door gaat... wel rare actie van de CM "leaders"
Wat is er precies gebeurd dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
floriz87 schreef op maandag 02 september 2013 @ 18:11:
[...]

Wat is er precies gebeurd dan?
Oh ze hebben wat beslissingen genomen zonder de andere devs te informeren of te vragen naar hun mening.
Gewoon "bam" doorgevoerd en dat is behoorlijk hard aangekomen bij veel CM devs... dus nu is er wat ruzie ontstaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
  • Laatst online: 12-09 20:59
ArcticWolf schreef op maandag 02 september 2013 @ 18:38:
[...]

Oh ze hebben wat beslissingen genomen zonder de andere devs te informeren of te vragen naar hun mening.
Gewoon "bam" doorgevoerd en dat is behoorlijk hard aangekomen bij veel CM devs... dus nu is er wat ruzie ontstaan.
Zoals? Zij zijn toch de enige die bezig zijn met de find5 dus wat maakt het dan uit? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
tobitronics schreef op maandag 02 september 2013 @ 18:40:
[...]

Zoals? Zij zijn toch de enige die bezig zijn met de find5 dus wat maakt het dan uit? :?
Nee, CM = CM, elke device gebruikt de CM github, maar elke device heeft andere hw, maar dat is maar een klein stukje van de code en dat doen explodwild en entropy dus. Maar ze zijn wel afhankelijk van de CM git. Naar mijn weten hebben ze een deel van de device settings eruit gegooid zonder te overleggen en er was onenigheid over wanneer een device stable/RC krijgt. De find 5 krijgt het niet bij 4.2.2 en de exynos devices hebben wel stable gekregen terwijl al die code zwaar gehacked is en dus unstable maar die discussie hebben de CM leaders afgeslagen/niet op gereageerd.

Nu zijn er enkele devs die het gezeik wel redelijk zat zijn (er zal wel meer spelen dan wij weten), dus willen ze de CM git forken en zelf verder gaan... maar ja dat kan dus ook het doodvonnis/stil vallen van CM betekenen.

[ Voor 12% gewijzigd door ArcticWolf op 02-09-2013 18:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyThes
Lees dit bericht maar eens door daar staat genoeg frustratie:
http://forum.xda-develope...p=45199969&postcount=1046

Pijnlijkste punt is volgens mij het toe eigenen van code welke de developers zelf hebben geschreven (Zoals bijvoorbeeld Focal van xplodwild). De "CM leaders" zijn namelijk van plan om CyanogenMod commercieel te maken net zoals MIUI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gezellig boeltje bij CM dan. Ben benieuwd wat dit gaat beteken voor de Custom Community van ze, en of ze qua kwaliteit niet verzwakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Slim om maandje te wachten, of toch maar installeren? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 02 september 2013 @ 21:40:
[...]

Slim om maandje te wachten, of toch maar installeren? :p
Net geinstalleerd, geen rare dingen opgemerkt. Ben nu alles aan het restoren, camera en bluetooth werken ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyThes
Ik ga hem zo ook even installen aangezien de 4.3 CM10.2 van Maxwen al een bijzonder snelle en stabiele test ROM is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_A_User
Ik heb deze telefoon gisteren ook besteld, en laat hem via DHL komen. Nu ga ik er vanuit dat ik invoerrechten ofzo moet betalen, alleen dat moet je dan aan de deur doen heb ik begrepen? Dat is niet handig, want er is niemand thuis als ze dat pakje komen afgeven.

Normaal gesproken zouden het dan bij de buren ofzo afgeven, maar dat zal nu niet opgaan, dus gaat dat pakje mee terug naar het...centrum...van DHL? Ofzo?

Even uitgaande van dit scenario, kan ik daar dan gewoon heen gaan en daar betalen en mn pakje mee krijgen, of hoe gaat dit in z'n werk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Waar heb je hem besteld? Bij Oppostyle komt hij uit een Europees warenhuis en hoeven er geen rechten betaald worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_A_User
Tsurany schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 09:37:
Waar heb je hem besteld? Bij Oppostyle komt hij uit een Europees warenhuis en hoeven er geen rechten betaald worden.
Bij oppostyle inderdaad. Gewoon, rechtstreeks op de website van Oppo zeg maar. DHL kost dan een tientje extra, maar 't gaat sneller.

Dus dan wordt ie gewoon wel aan de deur afgeleverd en indien niet thuis, bij de buren (dat is tenminste wat ik gewend ben van TNT) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Oppostyle is niet van Oppo zelf, is een zelfstandige partij.
DHL levert in dit soort gevallen niet af bij de buren, het pakket wordt meegenomen naar het sorteercentrum. Jij krijgt vervolgens bericht en kan telefonisch contact opnemen om een nieuwe levering te bespreken of om hem bij het centrum op te halen.

In dit geval is DHL niet sneller dan de normale post maar wel een stuk minder flexibel. Het beste is om niet voor DHL te kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
Ik heb hem idd opgehaald bij DHL in Utrecht XD, was maar 35 minuten fietsen }:O
maar ze zijn tot 20u open ma t/m vrij volgens mij.

[ Voor 24% gewijzigd door ArcticWolf op 03-09-2013 09:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyThes
Ik kan iedereen cfxe 4.3 aanraden als je van AOSP houd in ieder geval. Erg stabiel en snel!
Ben er best wel van onder de indruk dat een eerste build stabieler en sneller is dan 4.2 ooit geweest is. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_A_User
Nou dat is mooi klote dan, want het dichtstbijzijnde punt voor mij is Eindhoven. Grmbl....

Dat bericht van hun, hoe krijg ik dat? Een telefoontje ofzo? want ik kan me niet herinneren dat ik ergens mn e-mailadres heb opgegeven (even los van het account bij oppostyle dan, maar dat weet DHL niet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Een SMS met een nummer kreeg ik. Die gegevens heb je bij Oppostyle opgegeven en daarmee contacteert DHL je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_A_User
Tsurany schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 10:05:
Een SMS met een nummer kreeg ik. Die gegevens heb je bij Oppostyle opgegeven en daarmee contacteert DHL je.
Ah ja, want toen ik mijn account aanmaakte moest ik ook het afleveradres opgeven en het telefoonnummer, dus dat zullen ze dan inderdaad wel gebruiken.

Nou, prima, dat is dus nooit meer gebruik maken van DHL dus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyThes
Just_A_User schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 10:08:
[...]

Ah ja, want toen ik mijn account aanmaakte moest ik ook het afleveradres opgeven en het telefoonnummer, dus dat zullen ze dan inderdaad wel gebruiken.

Nou, prima, dat is dus nooit meer gebruik maken van DHL dus ;)
Niet als het uit Engeland komt in ieder geval. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_A_User
SkyThes schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 10:14:
[...]

Niet als het uit Engeland komt in ieder geval. ;)
Och, ik kan het pakje gewoon gaan ophalen, het is gewoon wat meer gedoe, maar ook weer niet het einde van de wereld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Ach in tegenstelling tot PostNL gooit DHL niet je pakje op het balkon of geeft het aan buren een tiental huizen verderop zonder een briefje in de bus te doen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_A_User
oh die ervaring heb ik dan weer niet, ik heb eigenlijk altijd wel een briefje in de bus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
Just_A_User schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 10:31:
oh die ervaring heb ik dan weer niet, ik heb eigenlijk altijd wel een briefje in de bus.
mwja... bij mij is de post standaard 2 weken te laat. Briefjes hebben ze wel van gehoord maar idd, de pakketjes worden soms 10 buren verder afgegeven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyThes
Zal ongetwijfeld te maken hebben met de bezorger (ZZPer). Mocht ik het al thuis laten bezorgen dan is onze bezorger zo slim om in onze wijk tussen 18:00 en 20:00 te bezorgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justin0117
Hoe is de batterijduur van cfx 4.3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
justin0117 schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 14:02:
Hoe is de batterijduur van cfx 4.3?
3% per uur haal ik nu, maar dit is m'n eerste cycle pas, 20 min screen time, 4 email accounts / 1 uur polling, whatsapp en hangouts (facebook, twitter, linkedin draaien ook). Weer update lockscreen 1x per uur, beautiful widgets 1x per uur update.
En die rare wifi scanning stond aan tot een uur of 9, daarna heb ik die eruit gegooid.

[ Voor 19% gewijzigd door ArcticWolf op 03-09-2013 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justin0117
Dus die is verbeterd t.o.v 4.2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
niet veel... maar 4.3 is wel veel smoother/snappier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net 130828 geinstalleerd, dat is echt een ramp. Alleen maar continue foutmeldingen en appcrashes. Nu dus terug op 130814. Helaas ging het backuppen een beetje fout, dus geen backup -.-

In ieder geval een tip: installeer 130828 niet.

Wanneer lost MIUI die trage animaties nu op? Die pleur ik erop zodra het normaal werkt.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 03-09-2013 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justin0117
ArcticWolf schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 14:33:
[...]

niet veel... maar 4.3 is wel veel smoother/snappier.
Ik heb nu aokp 4.2.2 had hiervoor cfx 4.2 vind beidenroms erg smooth en erg lekker in gebruik alleen vond ik cfx 4.2 net iets slechter in batterijduur maar die van AOKP vind ik ook niet uitstekend te noemen. Ik vind die font die aokp gebruikt wel erg Nice! Lekker rustig voor te lezen. Ik blijf dan nog voorlopig op AOKP tot er een rom komt met erg goede batterijduur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyThes
Verwijderd schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 14:34:
Net 130828 geinstalleerd, dat is echt een ramp. Alleen maar continue foutmeldingen en appcrashes. Nu dus terug op 130814. Helaas ging het backuppen een beetje fout, dus geen backup -.-

In ieder geval een tip: installeer 130828 niet.

Wanneer lost MIUI die trage animaties nu op? Die pleur ik erop zodra het normaal werkt.
Die problemen had ik totaal niet met die build. Het grote nadeel van die versie is die enorme batterydrain. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SkyThes schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 16:18:
[...]

Die problemen had ik totaal niet met die build. Het grote nadeel van die versie is die enorme batterydrain. 8)7
Dat is apart, ik kreeg met een volledig schone installatie continu de melding " the process com.android.phone has stopped " en "status bar has stopped" En dan bedoel ik echt continu: elke halve seconde. Nou ja, dan maar de volgende versie. Zijn er in de huidige nog enige significante verbeteringen t.o.v. 130814?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 16:21:
[...]

Dat is apart, ik kreeg met een volledig schone installatie continu de melding " the process com.android.phone has stopped " en "status bar has stopped" En dan bedoel ik echt continu: elke halve seconde. Nou ja, dan maar de volgende versie. Zijn er in de huidige nog enige significante verbeteringen t.o.v. 130814?
Dat probleem had ik ook... werd er echt moe van :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inmiddels overgestapt van de stockrom naar CM10.1 (4.2.2). Daarbij draai ik de Trebuchet Launcher, welke tevens van het Cyanogenmod team komt. Ben er heel tevreden mee, alles is wat sneller en soepeler. Met de nieuwe Launcher ziet het er nu ook allemaal een stuk beter uit.

Ondanks dat het een Nightly is draait hij voor mijn gevoel heel stabiel, nog geen vastlopers. crashes of reboots gehad. Alles werkt en ben eigenlijk nog geen problemen tegengekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ArcticWolf schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 17:34:
[...]

Dat probleem had ik ook... werd er echt moe van :'(
Ach, de updates lijken geen belangrijke updates te geven (lol) alleen het is natuurlijk jammer dat je zo geen Android 4.2.2 kan hebben. Maarja, custom roms zat en ik heb geen haast, want het werkt gewoon als dagelijkse mobiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 18:11:
[...]

Ach, de updates lijken geen belangrijke updates te geven (lol) alleen het is natuurlijk jammer dat je zo geen Android 4.2.2 kan hebben. Maarja, custom roms zat en ik heb geen haast, want het werkt gewoon als dagelijkse mobiel.
Ik zat eigenlijk te denken om de N1 te kopen, maar ja 5,9" wtf... maar goed ik heb een 11GB abonnement met 4g mogelijkheid en de F5 ondersteund het niet :X
Opzich werkt cfx 4.3 echt goed op het moment dus daar komt voorlopig geen verandering in _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ArcticWolf schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 19:00:
[...]

Ik zat eigenlijk te denken om de N1 te kopen, maar ja 5,9" wtf... maar goed ik heb een 11GB abonnement met 4g mogelijkheid en de F5 ondersteund het niet :X
Opzich werkt cfx 4.3 echt goed op het moment dus daar komt voorlopig geen verandering in _/-\o_
Ja, 5'' vind ik een lekker handelbare maat, maar 5,9'' is wat te veel van het goede. Misschien wachten op de Find 7? Alhoewel dat nog wel even kan duren en dat is zonde van je abbo. Sowieso vind ik de N1 niet zo mooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 19:03:
[...]

Ja, 5'' vind ik een lekker handelbare maat, maar 5,9'' is wat te veel van het goede. Misschien wachten op de Find 7? Alhoewel dat nog wel even kan duren en dat is zonde van je abbo. Sowieso vind ik de N1 niet zo mooi.
De F7 gaat idd nog een tijdje duren ;( persoonlijk vind ik de N1 wel mooi eruit zien... maar nee in 1 van m'n broeken gaat die sowieso niet passen 8)7 5" is al krap haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
  • Laatst online: 12-09 20:59
ArcticWolf schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 19:00:
[...]

Geen noemenswaardige bugs of van die irritante crashes die je telefoon instabiel maken? Of een telefoon die oververhit raakt doordat ie constant op 1500mHz draait :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
tobitronics schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 19:17:
[...]

Geen noemenswaardige bugs of van die irritante crashes die je telefoon instabiel maken? Of een telefoon die oververhit raakt doordat ie constant op 1500mHz draait :X
hum nee, de enige bug die ik net tegenkwam is dat als je probeert een screenshot te maken met power + vol down dat je power menu daarna niet meer werkt lol...
mm... na een reboot werkt het weer 8)7 gaar
maar goed, sync, data, apps, alles werkt gewoon prima.

[ Voor 10% gewijzigd door ArcticWolf op 03-09-2013 19:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tobitronics schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 19:17:
[...]

Wees blij dat je niet de faux kernel draait, toen ie constant op 1900 MHz draaide werd ie pas lekker warm :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 19:26:
[...]

Wees blij dat je niet de faux kernel draait, toen ie constant op 1900 MHz draaide werd ie pas lekker warm :+
dat... was echt niet grappig :'( ik pakte hem een keer op, fock ik brandde gewoon m'n handen. Gelijk de faux kernel eraf gegooid en nooit meer gebruikt.. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ArcticWolf schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 19:28:
[...]

dat... was echt niet grappig :'( ik pakte hem een keer op, fock ik brandde gewoon m'n handen. Gelijk de faux kernel eraf gegooid en nooit meer gebruikt.. :X
Haha, ik ben toen terug gegaan naar de versie die daarvoor was, die kon nog niet overclocken. Maar je hebt gelijk, ik werd echt bang dat ie zou smelten met antutu. Nu dan ook weer terug op de stock kernel. Wel met de faux app zodat ik het een beetje in kan stellen mocht dat nodig zijn.

Had het ding zich nou gewoon gehouden aan de maximum snelheden die ik ingesteld had in de faux app... maar nee. Bij de miniemste belasting stond hij weer vrolijk op 1912 MHz.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 03-09-2013 19:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met Carl besproken dat ik een officiele Oppo fanpage zou maken op Facebook. Mocht je medebeheerder willen worden, stuur me dan een PB'tje met:

1. Naam (real world en Facebook)
2. Motivatie (alleen als je echt gemotiveerd bent zul je in aanmerking komen.

Ik stel er maximaal drie aan. https://www.facebook.com/OppoFanPageNL

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 03-09-2013 21:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_A_User
Ik heb een kort vraagje. Heeft iemand toevallig bij oppostyle europe de Find 5 besteld? Ik heb 'm nl gisteravond besteld, maar de status blijft staan op:

09/3/2013 11:17:00 Preparation in progress
09/3/2013 04:11:04 Payment accepted

Die preparation in progress zag ik vanochtend om half 8 al staan, maar daar staat ie nu nog steeds op. Iemand die toevallig die proces stappen hier kan posten?

Verder werd ik vanmiddag gebeld door de Rabobank Servicedesk, met wat controlevragen, en daarna waar het om ging: zij zagen dat er gisteren een bedrag van 409 euro is gecharged op de creditcard, en zij wilden graag weten of dat correct was of dat zij actie moesten ondernemen :)

Vind ik erg netjes van de Rabobank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
Just_A_User schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 20:57:
Ik heb een kort vraagje. Heeft iemand toevallig bij oppostyle europe de Find 5 besteld? Ik heb 'm nl gisteravond besteld, maar de status blijft staan op:

09/3/2013 11:17:00 Preparation in progress
09/3/2013 04:11:04 Payment accepted

Die preparation in progress zag ik vanochtend om half 8 al staan, maar daar staat ie nu nog steeds op. Iemand die toevallig die proces stappen hier kan posten?

Verder werd ik vanmiddag gebeld door de Rabobank Servicedesk, met wat controlevragen, en daarna waar het om ging: zij zagen dat er gisteren een bedrag van 409 euro is gecharged op de creditcard, en zij wilden graag weten of dat correct was of dat zij actie moesten ondernemen :)

Vind ik erg netjes van de Rabobank.
Je hebt bij die preparation in progress nog 24 uur de tijd om dingen te wijzigen, daarna wordt hij geshipped. (iig als het de normale gang van zaken is...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyThes
Verwijderd schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 20:07:
Met Carl besproken dat ik een officiele Oppo fanpage zou maken op Facebook. Mocht je medebeheerder willen worden, stuur me dan een PB'tje met:

1. Naam (real world en Facebook)
2. Motivatie (alleen als je echt gemotiveerd bent zul je in aanmerking komen.

Ik stel er maximaal drie aan. https://www.facebook.com/OppoFanPageNL
Ik heb hem geliked! 8)
Wat ga je er eigenlijk allemaal opzetten? Alleen het algemene nieuws zoals nieuwe devices of ook het meer technische werk met custom roms bijvoorbeeld? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SkyThes schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 22:18:
[...]

Ik heb hem geliked! 8)
Wat ga je er eigenlijk allemaal opzetten? Alleen het algemene nieuws zoals nieuwe devices of ook het meer technische werk met custom roms bijvoorbeeld? :)
1. Devices
2. Custom roms
3. Change logs + download van Color Rom

Verder zou ik niet weten wat er op moet komen, vandaar dat ik het liefst drie medebeheerders wil aanstellen, zodat ik niet alles zelf hoef te doen.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 03-09-2013 22:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyThes
Je hebt een PB. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thanks, heb er op gereageerd, zal maandag besluiten of je medebeheerder wordt. Eventueel zal ik er vier aanstellen, mocht de belangstelling groot zijn. Tot nu toe pas één aanmelding ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_A_User
Goed, de status van mijn bestelling is nog steeds hetzelfde, te weten 'preparation'. Dit is de status al sinds minimaal gisterochtend half 8, omdat ik toen die status zag, maar hoe lang ie die status al had, geen idee.

Either way, dat is dus al 26,5 uur minimaal, en ik zou toch echt wel verwacht hebben dat er inmiddels een andere status zou zijn. Ik heb hun zojuist een vriendelijke mail gestuurd met de vraag hoe ik dat moet zien. Nu is even wachten niet erg, maar de allereerste stap is dat ze wel het geld in rekening brengen, en vervolgens is het stil.

Ik weet niet wat de ervaringen van andere mensen hier eventueel zijn (europe.oppostyle.com) maar ik merk dat ik (w.s. onterecht) een beetje kriegel begin te worden hiervan. Nu weet ik van mezelf dat ik weinig geduld heb, maar toch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je bent wel erg ongeduldig inderdaad, wacht het gewoon rustig af. Hij zal waarschijnlijk toch wel vandaag of morgen verstuurd worden.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 04-09-2013 10:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
die van mij was binnen 3 dagen in Nederland na het drukken op de bestelknop ;) maar goed dat was in april via Hong Kong.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyThes
En de Find 5 word nu ook officieel gesupport door AOKP:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2431666

Begint nu aardig te lopen met de Custom ROMs! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
nu nog een radio update van 4.1 naar 4.2 (4.3) en dan hebben we eindelijk een 100% werkende telefoon :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Meld je aan op de officiele Nederlandse Fanpagina van Oppo: https://www.facebook.com/OppoFanPageNL

Ben ook nog opzoek naar medebeheerders, wil je deze functie krijgen, dan heb ik de volgende gegevens nodig:

1. Naam; real life en Facebook
2. Motivatie; alleen gemotiveerde mensen krijgen de functie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Wat moet je met een Facebook fanpagina?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsurany schreef op woensdag 04 september 2013 @ 12:42:
Wat moet je met een Facebook fanpagina?
Is in overleg met Carl ( en het Oppo team) aangemaakt. Is vooral ter promotie natuurlijk, maar er komt ook veel informatie op te staan, zoals nieuwe devices, custom roms en dergelijke.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_A_User
Oke, ik zag ongeveer 10 min na mijn laatste post dat de status is geupdate naar 'Shipped'. Heel mooi zou je zeggen, en ik kreeg ook leuk een e-mail met daarin een link naar mijn pakket via DHL.com waar ik dan de status zou moeten kunnen volgen, maar wat blijkt nu, als ik die link volg, dan kom ik inderdaad op dhl.com/en/express/blabla maar de site geeft aan niets te kunnen vinden.

Iemand daar ervaring mee? Ik ben nl gewend iets van een 3S code te krijgen of een JJH (dacht ik) code, maar er staat geen losse code in de mail, alleen maar een referentie naar die link, maar dat geeft dus niet meer inizcht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
Just_A_User schreef op woensdag 04 september 2013 @ 12:51:
Oke, ik zag ongeveer 10 min na mijn laatste post dat de status is geupdate naar 'Shipped'. Heel mooi zou je zeggen, en ik kreeg ook leuk een e-mail met daarin een link naar mijn pakket via DHL.com waar ik dan de status zou moeten kunnen volgen, maar wat blijkt nu, als ik die link volg, dan kom ik inderdaad op dhl.com/en/express/blabla maar de site geeft aan niets te kunnen vinden.

Iemand daar ervaring mee? Ik ben nl gewend iets van een 3S code te krijgen of een JJH (dacht ik) code, maar er staat geen losse code in de mail, alleen maar een referentie naar die link, maar dat geeft dus niet meer inizcht.
lol... je bent echt ongeduldig he.
pakket is aangemeld en wordt opgehaald. update vindt pas plaats als hij ingecheckt is door de chauffeur of bij het transferdepot.
Ik kreeg de eerste update pas toen hij zo ongeveer al in het vliegtuig zat.

[ Voor 4% gewijzigd door ArcticWolf op 04-09-2013 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_A_User
ArcticWolf schreef op woensdag 04 september 2013 @ 12:53:
[...]

lol... je bent echt ongeduldig he.
pakket is aangemeld en wordt opgehaald. update vindt pas plaats als hij ingecheckt is door de chauffeur of bij het transferdepot.
Haha, ja, mijn huidige toestel vertoont behoorlijke kuren dus ja, ik ben wel toe aan een nieuw toestel. Maar, het verhaal wordt weer anders, want ik bekijk net mijn e-mail, om te kijken of ik een reactie had van Oppostyle Europe op mijn mail die ik vanochtend heb verstuurd.

Ik had 2 reacties. Ten eerste een mail waarin gezegd werd dat ik speciaal was geselecteerd voor een delivery upgrade blablabla. Ten tweede een mail waarin persoonlijk reactie werd gegeven op mijn eerdere e-mail, waarin ze hun verontschuldigingen aanboden voor de delay, etc.

In deze 2e mail werd dezelfde code gegeven als in de automatische mail van de statusupdate naar shipped, echter, nu verwijzen ze in de link niet meer naar DHL, maar naar DPD? Op die website wordt de code wel herkend, en is de meest recente status nu dat het pakket in Oldbury is, met status Hub Scan.

DPD (en hun logo dat ik zie) rings a bell, maar nu moet ik weer gaan zoeken hoe ik daarmee moet handelen indien zij afleveren op een tijdstip dat ik niet thuis ben. :P

edit: gevonden, 't werkt wel heel erg makkelijk omdat hun voor mij dichtstbijzijnde depot vanaf mijn woonplaats toevallig in dezelfde plaats is als waar ik werk, dus dat komt helemaal goed :)

[ Voor 6% gewijzigd door Just_A_User op 04-09-2013 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyThes
Dat is toch niet zo moeilijk:
https://www.dpd.com/nl_en...application2/new_delivery

Zelfde principe als bij DHL dus.

Edit: Crosspost :P

[ Voor 6% gewijzigd door SkyThes op 04-09-2013 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_A_User
SkyThes schreef op woensdag 04 september 2013 @ 13:14:
Dat is toch niet zo moeilijk:
https://www.dpd.com/nl_en...application2/new_delivery

Zelfde principe als bij DHL dus.

Edit: Crosspost :P
Is ook niet moeilijk, maar het zoeken duurde even omdat ik op mn werk zit en voor internet gebruik ik mn tablet waarbij ik de internetverbinding van mn telefoon tether, maar dat is T-Mobile en ik ben door mn data heen dus de verbinding wordt dan terug geschroefd naar 8kb/s, dus iets laten duurt ontzettend lang :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Registratie: April 2011
  • Niet online

True

Dislecticus

Just_A_User schreef op woensdag 04 september 2013 @ 12:51:

Donderdag besteld, was ook chagarijnig dat ik T&T kreeg.
Maandag die T&T gekregen en mijn pakket was al sinds vrijdag onderweg, had hem maandag 1102u ook ontvangen.
Top levering!

VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente

• MauriX
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-05-2022
Voor iedereen hier die ongeduldig is (of klaagt) over de levering van de Oppo via www.oppostyle.com; Oppo heeft uitgesproken dat zij in veel gevallen de onjuiste T&T nummers krijgt van bijv. DHL. Hierdoor communiceert Oppo onbedoeld de onjuist T&T codes en lijkt het alsof de levering langer duurt dan afgesproken.
Wil je duidelijkheid, dan zou ik altijd DHL benaderen voor de juiste afwikkeling.

• willemanleersum
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 17-08 18:53
Sinds enkele dagen een nieuwe Oppo Find 5 in het bezit :).
Hij werkt goed al loop ik tegen probleem aan dat de batterij erg snel leeg is (een uur of 6).

Ik heb al de cyanogenmod 10.2 gebruikt en op dit moment draai ik de Color ROM 3333. Deze roms bieden geen oplossing. Ik gebruik een vodafone-simkaart.

Heeft iemand een oplossing voor dit vervelende mankement?

• ArcticWolf
  • Niet online
willemanleersum schreef op donderdag 05 september 2013 @ 14:29:
Sinds enkele dagen een nieuwe Oppo Find 5 in het bezit :).
Hij werkt goed al loop ik tegen probleem aan dat de batterij erg snel leeg is (een uur of 6).

Ik heb al de cyanogenmod 10.2 gebruikt en op dit moment draai ik de Color ROM 3333. Deze roms bieden geen oplossing. Ik gebruik een vodafone-simkaart.

Heeft iemand een oplossing voor dit vervelende mankement?
cfxe 4.3 8) die werkt echt goed bij mij. Batterij is redelijk maar dat wordt nog wel verbetert gok ik. Hij is sowieso beter dan de CM10.2 versie.

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2430113

• HaTe
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 13:24

HaTe

haat niet

Ik draai AOKP (Android 4.2) van maxwen nu en batterij kan ik uitstekend noemen. Kom de dag makkelijk door.

[ Voor 7% gewijzigd door HaTe op 05-09-2013 15:36 ]

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

• SkyThes
Ik draai ook de AOKP 4.3 van Maxwen. Net zo smooth als cfxe4.3 maar dan met iets meer opties.

• Dutchmega
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Sinds gisteren ook een gelukkige eigenaar! Draai momenteel de officiele rom, gaat goed zover.

Hoe goed zijn de AOKP's van Maxwen of Cyanogenmod 10.2 momenteel? Ik lees hier en daar wat over camera problemen maar batterij zou veel beter zijn. Er is niet echt een overzichtelijke plek van informatie over de verschillende roms dus het is allemaal wat onduidelijk voor mij.

Verwijderd

Hoe komen jullie aan CM10.2? De nieuwste versie die ik bij CM op de website zie staan is Release Candidate CM-10.1.3-RC2.

Op dit moment draai ik nog 10.1.20130827. Nu had ik een vraag, als ik over zou gaan op de Release candidate, op CM10.2 of op een andere ROM ben ik dan al mijn apps en data kwijt?

Ik heb wel van de meeste apps en data een backup gemaakt met Titanium Backup maar kan ik die dan weer terugzetten als ik een andere ROM draai?

• SkyThes
XDA is je vriend:
http://forum.xda-developers.com/forumdisplay.php?f=2160

Als je een backup hebt gemaakt van je apps dan kan je die inderdaad gewoon restoren met een andere ROM. Dan ga ik er wel van uit dat je je contacten met je gmail account gesynct hebt.

• MauriX
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-05-2022
Ik wil graag cfxe 4.3 installeren, maar ik twijfel over een paar dingen. Helaas heb ik (nog) geen mogelijkheid om op XDA te posten, vandaar hier de vraag.

Misschien weet jij dit, ArticWolf?

- In de thread op XDA staat niet direct, zoals bij sommige andere ROM-threads, welke handelingen er vooraf moeten plaats vinden. Wipen + dalvik volstaat?
- Ik draai nu de Asylum CM10.1 met dito kernel. Als ik de Nightlies (of liever Weeklies?) installeer, wordt de kernel automatisch mee geflasht?
- Ik draai nu CWM, voldoet dit of moet ik een andere recovery installeren?
Pagina: 1 ... 16 ... 25 Laatste

Let op:
Dit topic is bedoeld om te discussiëren over het toestel, ervaringen uit te wisselen etc. Dus GEEN status updates over verzendingen etc.