I think I've got the hang of it now... :w :q :wq :wq! ^d X exit X Q :quitbye CtrlAltDel ~~q :~q logout save/quit :!QUIT ^[zz ^[ZZ ZZZZ ^H ^@ ^L ^[c ^# ^E ^X ^I ^T ? help helpquit ^D ^d ^C ^c helpexit ?Quit ?q ^Kx /QY sync halt
Hoe is jullie ervaring? Er wordt bijvoorbeeld verwezen naar third party apps als Camera FV-5 en Zoom FX.
Daarnaast heb ik ook gelezen dat na 'bepaalde' software updates het verbeterd moet zijn?
Draaien jullie trouwens stockrom of CM of iets?

blijkbaar geen 900mhz support voor onze toestellen.
[ Voor 60% gewijzigd door ArcticWolf op 23-07-2013 08:47 ]
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
In deze thread ging het toch duidelijk om de Europese Find 5 welke wij hier allemaal hebben.
Wat houdt dit fysiek voor mij in? Ik heb er zojuist 1 besteld namelijk
Dat je geen gebruik kunt maken van de 900MHz UMTS band welke diverse providers momenteel aan het uitrollen zijn. Deze band heeft het grote voordeel dat je binnenshuis beter 3G ontvangst hebt.MauriX schreef op dinsdag 23 juli 2013 @ 09:23:
Ik denk dat ik te weinig weet van frequenties en netwerken.
900mhz 3g wordt voorlopig alleen toegepast door KPN. Maar de kans is groot dat Vodafone dit ook gaat doen (T-Mobile zou ik niet weten).MauriX schreef op dinsdag 23 juli 2013 @ 09:23:
Ik denk dat ik te weinig weet van frequenties en netwerken.
Let wel... het hoofd netwerk blijft 2100mhz 3g, maar daarnaast komt dus ook 900mhz 3g wat veel beter is voor stedelijk gebied.
Het is niet zo snel als de 2100mhz frequentie, maar dat snelheidsverlies is te verwaarlozen (vooral bij HSPA+).
[ Voor 11% gewijzigd door ArcticWolf op 23-07-2013 09:34 ]
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Ik heb in elk geval wel gewoon bereik volgens de telefoon (wat is trouwens beter H+ of 3G?), ik kon sms versturen, en whatsapp berichten versturen en ontvangen. Ook browsen lukte naar tweakers.
edit: @arcticwolf, ik heb hem er net tijdens de lunch opgezet, maar tot nu toe nog geen problemen met de verbinding
[ Voor 10% gewijzigd door earvaag op 23-07-2013 13:58 ]
Jij hebt geen problemen met het wegvallen van de verbinding na het flashen van die ROM? op het forum is er iemand die nu geen 3g verbinding meer heeft...
[ Voor 5% gewijzigd door ArcticWolf op 23-07-2013 13:54 ]
Vraag me dan af of het aan de masten hier ligt (centrum enschede op KPN), de telefoonhardware zelf, of de software. Tenzij hij pas op de 900 verspringt als het signaal lager dan 1 streepje wil ofzo. Ik zal vanavond eens kijken of er geen manier is om het te checken via een app of in de (verborgen) instellingen ofzo.
Ik had al gekeken of het mogelijk is om te kijken of de telefoon op 900 of 2100mhz staat. (maar blijkbaar is dat proprietary en niet zo makkelijk uit te lezen...)earvaag schreef op dinsdag 23 juli 2013 @ 17:25:
Ik ben nu thuis, en idle staat hij op 3G op 3 streepjes, en als er data verstuurd word springt hij op H+ en daalt hij naar 2 of 1 sptreepje. Geen verschil dus met voorheen helaas.
Vraag me dan af of het aan de masten hier ligt (centrum enschede op KPN), de telefoonhardware zelf, of de software. Tenzij hij pas op de 900 verspringt als het signaal lager dan 1 streepje wil ofzo. Ik zal vanavond eens kijken of er geen manier is om het te checken via een app of in de (verborgen) instellingen ofzo.
En het kan zijn dat KPN hun masten in Enschede nog niet heeft omgezet of inderdaad dat de telefoon geen 900mhz ondersteund. Ik weet wel dat KPN een algoritme gebruikt om de load van de masten te verdelen onder 900 en 2100mhz... maar of dat echt goed werkt lijkt me sterk.
Verwijderd
Link staat hieronder! Likes altijd welkom.
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 23-07-2013 21:04 ]
welke is dat dan?Verwijderd schreef op dinsdag 23 juli 2013 @ 17:47:
Mogelijk word mijn feature request in de firmware verwerkt. Addel gaat het met de engineers bespreken.
Link staat hieronder! Likes altijd welkom.
Dus, zou leuk zijn als de 900Mhz band o.b.v. deze hardware toch mogelijk is. Dat het dan nog even duurt maakt me niet uit, als het maar mogelijk is.
Whoei, wel een gratis overpriced easy cover en screen protector erbij geleverd.
WP: Kronoterm Versi-I | ESS: Victron MP-II 3f 5000VA + 65kWh Pylontech US5000 | PV: 8.3kWp Trina glas/glas + Fronius Symo 8.2-3-M + Victron MPPT 250/60
Verwijderd
usb bug... soms ontstaat die opeens, is bekend maar is (voorlopig) niks aan te doen.Verwijderd schreef op dinsdag 23 juli 2013 @ 18:53:
Hey, ik heb een tijdje terug mijn F5 gekocht. Direct CM erop geflashed ^^! Nu heb ik last van een slurpende batterij. BBS geeft 2%/h aan en het slurpen word voornamelijk veroorzaakt door msm_hsic_host. Heeft iemand hier ervaringen mee?
Verwijderd
Heb je er zelf ook last van?ArcticWolf schreef op dinsdag 23 juli 2013 @ 19:49:
[...]
usb bug... soms ontstaat die opeens, is bekend maar is (voorlopig) niks aan te doen.
ik gebruik alleen de stock firmware... XD iig dat is de enige fw die goed bij mij past en werkt.
Ik kon ook niks bruikbaars vinden, maar heb zelf toch kunnen testen. Er zat hier eerst een kantoortje in het huis waardoor er in de kelder een kleine kluis in de muur zit. Dus ik had het idee om de telefoon daar in te leggen met de deur op een kier, kijken wat er gebeurt. Maar zogauw ik al in de kelder stond, verdampte het bereik naar niks. Bij het opvragen van data ging hij over op G (het oude gprs neem ik aan?) die dan wel weer vol bereik had. Ik neem aan dat 3G op de 900mhz band eenzelfde effect had moeten geven. Nouja, de vraag waar het aan ligt blijft overeind, maar ik weet nu wel zeker dat 900mhz dus niet werkt hier.Ik had al gekeken of het mogelijk is om te kijken of de telefoon op 900 of 2100mhz staat. (maar blijkbaar is dat proprietary en niet zo makkelijk uit te lezen...)
achja, nog een paar dagen en dan zou er een nieuwe stable, en de nieuwe open beta firefly moeten zijn
en ja... in je kelder zou je gewoon 5 streepjes moeten hebben. Maar idd G = GSM, die ook op de 900mhz band zit.
dus ja
[ Voor 36% gewijzigd door ArcticWolf op 23-07-2013 22:46 ]
KPN heeft nu alleen nog maar een pilot lopen in Alkmaar voor de 900MHz band dus het kan kloppen dat het niet werkt.

edit: @ hieronder, dat is wel jammer om te horen. Beter 3G bereik zou niet verkeerd zijn geweest.
[ Voor 44% gewijzigd door earvaag op 24-07-2013 17:10 ]
nieuws: Providers verbeteren bereik 3g-netwerken door gebruik lagere frequentie
zo te zien gaan ze alle 3 wel over op dual 900/2100.
Quote van Carl:
We noticed that some users in Europe preferred to purchase the Indonesian or Russian Find 5 for the 900 MHz 3G support. We wanted them to be able to use the EN firmware, which is why we released this. This update adds nothing to those with devices without hardware support for 900 MHz 3G.
geen 900mhz dus...
[ Voor 37% gewijzigd door ArcticWolf op 24-07-2013 09:00 ]
En nu dan ook een duidelijk antwoord...If you are referring to Addel's message as confirmation, I'll apologize on her behalf for not being clear.
The power amplifier used in the International Find 5 does not support 900 MHz frequency on UMTS, it does support 900 MHz on GSM. Contrary to rumors, this is a hardware limitation.
This beta firmware allows users who have Find 5s that have hardware support for 900 MHz UMTS to also enjoy the EN firmware.
Wel jammer maargoed ik wist het al voordat ik hem bestelde.
Dear OppoStyle.com Customer ,
This email is to announce that we are running out of stock for the OPPO Find 5 32GB White very soon, with no plans of re-stocking it.
If you are interested in the 32GB White version of the Find 5, please place your order at your earliest convenience to avoid missing out. This is most likely the last chance to order this version.
Thanks for your time, and we hope you'll have a continued great Wednesday!
Gaat er een nieuwe Oppo Find komen????
Skoda Enyaq 80x FE | 2-kap '96, HR++(+) zonder na isolatie 160m2 vv beneden en radiatoren boven | Tado | 28 panelen 11.620Wp IQ7A 22 op NNO en 6 panelen op ZZW | Alblasserwaard | PV-output
Toshiba e755 Pocket PC>Panasonic G500>Nokia 8210>Nokia 8850>Vario MDA (htc wizard 200)>Vario MDA III (htc tytn II)>HTC Hero>HTC Desire HD>Asus Transformer TF101>Asus Padfone>Oppo Find 5>LG Nexus 5>Wileyfox Swift 2X>Razer Phone>Pixel 8 Pro
niemand weet hoe lang het nog duurt voordat de 7 komt ;DXyphoid schreef op woensdag 24 juli 2013 @ 17:23:
Is het nog interessant om de Oppo Find 5 aan te schaffen of kan ik beter wachten op de 7?
maar als je geduld hebt zou ik wachten... Al begint de F5 eindelijk een beetje volwassen te worden.
Waarom zou dit zijn (als het uberhaupt klopt)?quote: OppostyleThis email is to announce that we are running out of stock for the OPPO Find 5 32GB White very soon, with no plans of re-stocking it.
If you are interested in the 32GB White version of the Find 5, please place your order at your earliest convenience to avoid missing out. This is most likely the last chance to order this version.
Ben benieuwd of er nog een stable van de oude rom uit komt. En dan natuurlijk hoe snel er een stable uitkomt van Color Rom.
ArcticWolf schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 09:29:
ik ben benieuwd naar morgen... firefly open beta en volgende week/begin augustus nieuwe source van 4.2. Hopelijk eindelijk een stable source.
Verwijderd
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 25-07-2013 16:06 ]
Ook nu ik lees dat er misschien een nieuwe f7 aan komt ben ik nog een beetje onzeker. Ik ben ook bang voor de batterijduur maar is het in de toekomst nog mogelijk om de batterijduur flink te verlengen als ernnieuwe efficientere roms beschikbaar komen? Of zit de oppo met eem faux kernel en miui rom kwa batterijduur aan zijn max?
Hoelang is de levertijd?
Alvast bedankt!
Batterijduur is bij mij voldoende voor een dag, 's nachts gaat hij toch aan de lader. Ik gebruik momenteel CM 10.1.
[ Voor 8% gewijzigd door BartV op 25-07-2013 20:47 ]
I think I've got the hang of it now... :w :q :wq :wq! ^d X exit X Q :quitbye CtrlAltDel ~~q :~q logout save/quit :!QUIT ^[zz ^[ZZ ZZZZ ^H ^@ ^L ^[c ^# ^E ^X ^I ^T ? help helpquit ^D ^d ^C ^c helpexit ?Quit ?q ^Kx /QY sync halt
Levertijd uit China was 3 werkdagen. (vrijdag, maandag en dinsdag was hij bij mij).
Als je echt "need for speed" bent zou ik wachten op de F7, maar de F5 is al ernstig rap
Maar als ik hem bestel dan staat er niet bij mijn bestelling het gratis hoesje en screen protector klopt dit? Of wordt die automatisch er bij geleverd?
Gr justin
Verzendkosten zijn er overigens niet.
WP: Kronoterm Versi-I | ESS: Victron MP-II 3f 5000VA + 65kWh Pylontech US5000 | PV: 8.3kWp Trina glas/glas + Fronius Symo 8.2-3-M + Victron MPPT 250/60
maar goed... ik kreeg hem er niet op, heb hem nu 3 maanden zonder protector en er zit nog geen kras op.
Verwijderd
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 28-07-2013 12:40 ]
Ik heb de gratis verzendoptie gekozen en had hem in 3 werkdagen binnen. Hij wordt dan via RoyalMail verzonden, en die zijn doorgaans net zo snel als DHL.justin0117 schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 22:21:
Ja ik had het gezien van die cover maar bij mij kwam er 10 euro verzendkosten bij omdat ik via dhl bestelde die andere carrier was gratis maar stond 3 tot 20 werkdagen bezorging ik ga geen 20 dagen wachten haha
Van mij ligt volgens DHL al sinds dinsdagavond op London Heathrow. Maandag besteld...bladebla schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 22:36:
Mijn Oppo komt morgen binnen waarbij die screenprotector in de verpakking blijft.
Tuesday, July 23, 2013 Location Time
1 Shipment information received LONDON-HEATHROW - UK 18:51
Zijn jullie bekend met deze status? Ik hoop(te) dat hij vandaag werd bezorgd namelijk...
[ Voor 25% gewijzigd door MauriX op 26-07-2013 09:28 ]
GrrrrrrrrrrrrrrrrrDear Maurice,
Many thanks for your reaction via our website.
Your shipment has not been transferred to us. The shipper has let us know that he will send your shipment (that is why you can trace your shipment) but has not transferred the shipment to us.
Unfortunately we can not advice you when your shipment will be delivered. I’m very sorry about this. We suggest contacting the shipper to ask when your shipment will be send.
With kind regard
Mmm ik hoop niet dat ik dat ook krijg! Had ik dan toch maar voor die andere bezorgdienst gekozen pffMauriX schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 10:54:
Ik krijg de volgende mail van DHL:
[...]
Grrrrrrrrrrrrrrrrr
MauriX schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 10:54:
Ik krijg de volgende mail van DHL:
[...]
Grrrrrrrrrrrrrrrrr
Verwijderd
http://www.oppoforums.com...or-rom-v1-0-0_3305g.4253/
[ Voor 14% gewijzigd door SkyThes op 26-07-2013 15:19 ]
Verwijderd
Verwijderd
Mirror 2 (File name changed only): https://docs.google.com/f...kX25zNjA/edit?usp=sharing
https://mega.co.nz/#!8N9m...TwCgh70qY7ZUVz3C88P8C-sLQ
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 26-07-2013 17:58 ]
Het is wel duidelijk een beta. Hij lagt soms hier en daar. En als je de taal op NL zet dan zijn de woorden soms te lang in verhouding tot de knop, en kom ik soms nog chinees tegen in de instellingen. Het ziet er verder wel leuk uit, ook eindelijk themas kunnen aanpassen en die lelijke widgets zijn ook eruit geknikkerd.
edit: meeste thema's hebben wel een hoog hello kitty gehalte

[ Voor 5% gewijzigd door earvaag op 27-07-2013 21:21 ]
Tja je hebt dan natuurlijk ook een Chinese telefoon gekocht... Die staan er om bekend.earvaag schreef op zaterdag 27 juli 2013 @ 12:15:
edit: meeste thema's hebben wel een hoog hello kitty gehalte
- 20223 Antutu benchmark score.
- Ruime dag met accu (zat, laad toch 's nachts op).
- Super vloeiend en snel (maar kom ook van een oude HTC sensation af, dus dit is ongekend snel voor me).
Enige waar ik nog niet over te spreken ben is de camera app. De foto's uit de Color rom cam vond ik beter.
Welke camera app gebruiken jullie, en wat geeft de mooiste/scherpste foto's?
[ Voor 7% gewijzigd door MauriX op 29-07-2013 09:37 ]
Toshiba e755 Pocket PC>Panasonic G500>Nokia 8210>Nokia 8850>Vario MDA (htc wizard 200)>Vario MDA III (htc tytn II)>HTC Hero>HTC Desire HD>Asus Transformer TF101>Asus Padfone>Oppo Find 5>LG Nexus 5>Wileyfox Swift 2X>Razer Phone>Pixel 8 Pro
Nu werkt het prima.
/zucht
Werkt als een trein bij mij (standaard kernel)
[ Voor 21% gewijzigd door MauriX op 29-07-2013 13:21 ]
Verzin een vraag over het toestel die nog niet gesteld is en doe voor ons als bonusvraag iets over een verzendingXyphoid schreef op maandag 29 juli 2013 @ 12:41:
Komt er ook een aparte topic over levertijden van de Oppo? Heb namelijk een vraag daarover...
Iemand al uitgebreid de color ROM getest? Denk dat ik deze vanaf eind augustus (4.2 android) ga draaien, of CM10.1.
@ maurix: Deze al geprobeerd? (camera NODO-GT) - http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2224865
quote van de topicstarter: This will work only on stock ROM, or any ROM based of stock.floriz87 schreef op maandag 29 juli 2013 @ 13:34:
[...]
@ maurix: Deze al geprobeerd? (camera NODO-GT) - http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2224865
Gaat niet werken met CM dus.
Ik meen dat iemand het ergens op CM geprobeerd had en dat het zou werken. Zal eens zien of ik daar iets over terug kan vinden. Achteraf gezien lijkt het me stug eigenlijk. Excuses voor het foutief doorsturenMauriX schreef op maandag 29 juli 2013 @ 15:51:
[...]
quote van de topicstarter: This will work only on stock ROM, or any ROM based of stock.
Gaat niet werken met CM dus.
wifi werkt niet bij 2607 bij mij...MauriX schreef op maandag 29 juli 2013 @ 13:21:
Probeer deze ROM 's:http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2307183
Werkt als een trein bij mij (standaard kernel)
Alvast bedankt!
Is dat de stock kernel voor 4.2 die gereleased is?
Dat is de kernel source, waar je dus AOSP kernels van kan compilen dus native CM10.1 etc.... De stock kernel is nog niet beschikbaar (er is ook nog geen 4.2 stockrom), maar ik denk dat hij wel uit die source compiled kan worden.floriz87 schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 09:47:
[...]
Is dat de stock kernel voor 4.2 die gereleased is?
[ Voor 7% gewijzigd door ArcticWolf op 30-07-2013 09:54 ]
Hm, dat is dus goed nieuws voor de developers. Betekent dit ook dat hiermee de verschillende bekende bugs beter kunnen worden aangepakt?ArcticWolf schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 09:54:
[...]
Dat is de kernel source, waar je dus AOSP kernels van kan compilen dus native CM10.1 etc.... De stock kernel is nog niet beschikbaar (er is ook nog geen 4.2 stockrom), maar ik denk dat hij wel uit die source compiled kan worden.
Als het goed is zijn er nu geen bugs meer... Maar dat hangt er helemaal af of het dit keer geen patched/hacked source is. (volgens Levi/Carl moet deze source een stuk schoner zijn).floriz87 schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 09:56:
[...]
Hm, dat is dus goed nieuws voor de developers. Betekent dit ook dat hiermee de verschillende bekende bugs beter kunnen worden aangepakt?
Ik wil even reageren op je post in de Oppo Forums: http://www.oppoforums.com...y-exists.4603/#post-66838 over dubbelposten. Het gaat wat makkelijker in het Nederlands…..
Aan de ene kant heb je helemaal gelijk. Het dubbelposten maakt het allemaal onoverzichtelijk en goede suggesties verzanden in het groot aantal onzinnige of dubbele topics.
Aan de andere kant moet ik zeggen dat de Forum Administrators het ook niet allemaal even duidelijk maken. Er wordt een aparte sectie voor de Color-ROM gemaakt (terwijl er een sectie voor Oppo Firmware is). Dit suggereert dat de Color-ROM apart ontwikkeld wordt (en waarschijnlijk door andere developers) dan de Stock en/of Beta ROM.
In jouw post vermeldt je dat suggesties die al gemaakt zijn voor de Official en/of Beta ROM niet nog eens een keer dienen worden gemaakt voor de Color-ROM, terwijl de topic starter nergens vermeldt in “Instructions for Color ROM Suggestions” dat dat niet de bedoeling is.
Ik heb bv (mede) gepleit in de suggesties voor de Beta-Rom voor het implementeren van de CIFS module in de kernel, teneinde eenvoudig LAN shares permanent te mounten. Ik nu geen idee of ik dat weer apart moet doen voor de Color-ROM.
Kortom: het is mij (en waarschijnlijk anderen) niet duidelijk of de Color-ROM nu gescheiden moet worden gezien van de Official en/of Beta ROM of niet. Het zou mooi zijn dat jij als beta-tester dit de Oppo Forum Administrators duidelijk zou kunnen laten maken en daarmee ook de rest van de community.
Wat ik hier nu nog het mooiste van vind is dat Levi goudeerlijk is en gewoon toegeeft dat ze op dit punt flink tekort geschoten hebben / tekort schieten. Welke andere fabrikant zie je dat doen.ArcticWolf schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 10:00:
[...]
Als het goed is zijn er nu geen bugs meer... Maar dat hangt er helemaal af of het dit keer geen patched/hacked source is. (volgens Levi/Carl moet deze source een stuk schoner zijn).
Ik zie dat maxwen en Entropy512 nu Levi tips geven hoe ze het beste de Github repo kunnen gebruiken en updaten. Als Oppo hier in mee gaat gaat er denk ik een wereld voor ons open qua ROMs!
maxwen zei net ook dat het even afwachten is as dagen...SkyThes schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 13:51:
[...]
Wat ik hier nu nog het mooiste van vind is dat Levi goudeerlijk is en gewoon toegeeft dat ze op dit punt flink tekort geschoten hebben / tekort schieten. Welke andere fabrikant zie je dat doen.![]()
Ik zie dat maxwen en Entropy512 nu Levi tips geven hoe ze het beste de Github repo kunnen gebruiken en updaten. Als Oppo hier in mee gaat gaat er denk ik een wereld voor ons open qua ROMs!

ff afkloppen, VOORLOPIG ziet het er goed uit.
X909EN_12.A.10_GLO_010_130719
Op de forums zie ik daar nog helemaal geen melding van......
41 punten zijn gefixed. (waaronder contacts bug en whatsapp bug)
Vanavond maar eens bijwerken.
Heb de telefoon net een dag, dus wil nog ff niet tweaken... Dat komt dit weekend wel
Xyphoid schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 15:29:
Heb net een OTA gedaan en bij mij staat er X909EN_13_130719. Dit is toch niet de Beta versie?
Heb de telefoon net een dag, dus wil nog ff niet tweaken... Dat komt dit weekend wel
[ Voor 7% gewijzigd door Akemi op 30-07-2013 15:36 ]
Verwijderd
Verwijderd
Bedankt voor je feedback. Ik zal het probleem voorleggen aan het Oppo team.DragonFly schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 11:07:
@YssWorks
Ik wil even reageren op je post in de Oppo Forums: http://www.oppoforums.com...y-exists.4603/#post-66838 over dubbelposten. Het gaat wat makkelijker in het Nederlands…..
Aan de ene kant heb je helemaal gelijk. Het dubbelposten maakt het allemaal onoverzichtelijk en goede suggesties verzanden in het groot aantal onzinnige of dubbele topics.
Aan de andere kant moet ik zeggen dat de Forum Administrators het ook niet allemaal even duidelijk maken. Er wordt een aparte sectie voor de Color-ROM gemaakt (terwijl er een sectie voor Oppo Firmware is). Dit suggereert dat de Color-ROM apart ontwikkeld wordt (en waarschijnlijk door andere developers) dan de Stock en/of Beta ROM.
In jouw post vermeldt je dat suggesties die al gemaakt zijn voor de Official en/of Beta ROM niet nog eens een keer dienen worden gemaakt voor de Color-ROM, terwijl de topic starter nergens vermeldt in “Instructions for Color ROM Suggestions” dat dat niet de bedoeling is.
Ik heb bv (mede) gepleit in de suggesties voor de Beta-Rom voor het implementeren van de CIFS module in de kernel, teneinde eenvoudig LAN shares permanent te mounten. Ik nu geen idee of ik dat weer apart moet doen voor de Color-ROM.
Kortom: het is mij (en waarschijnlijk anderen) niet duidelijk of de Color-ROM nu gescheiden moet worden gezien van de Official en/of Beta ROM of niet. Het zou mooi zijn dat jij als beta-tester dit de Oppo Forum Administrators duidelijk zou kunnen laten maken en daarmee ook de rest van de community.
Edit: mail gestuurd aan Adam en Carl.
(neat calender widget and simple calender widget)
Verwijderd
Dit topic is bedoeld om te discussiëren over het toestel, ervaringen uit te wisselen etc. Dus GEEN status updates over verzendingen etc.