Vorige week de Ozaki O!coat 0.3 (black) gekocht bij Saturn voor €19,99. Ik moet zeggen dat ik er niet geheel ontevreden over ben. Links onderaan (boven) sluit hij iets minder strak aan maar dat kan volgens mij, gezien de constructie van het geheel ook niet anders. Afwerking is goed, maar je koopt 'm daar natuurlijk ook in de originele verzegelde verpakking van Ozaki en niet in een los zakje. De screenprotector (bevestiging niet statisch maar gel) is erg goed, al kreeg ik het voor mekaar om er toch één stofje tussen te krijgen, dus dat zie je (eerder hier gelezen dat ik er dat met een plakbandje af kan krijgen).
Verwijderd
Ben benieuwd naar je antenne ontvangst zowel voor als na het plaatsen van deze bumper ...iPaul schreef op maandag 19 november 2012 @ 22:23:
Ik heb vanmiddag Deze gekocht voor een vriendin van me.
Een Aluminium iPhone 5 bumper, zeer licht en perfecte pasvorm.
Nergens last van (tot nu toe), ze is al de hele avond aan het bellen e.d.Verwijderd schreef op maandag 19 november 2012 @ 22:28:
[...]
Ben benieuwd naar je antenne ontvangst zowel voor als na het plaatsen van deze bumper ...
Als ik er aan denk kom ik er vandeweek even op terug
Verwijderd
Iemand ervaring met de Microshield hardcases van XtremeMac (Fade/Accent) voor iPhone 5?
Ik twijfel nog tussen deze en de Desmay Slight... Het lijkt wel of geen van de hardcases er echt uitspringt
Gr. Ronald
Ik twijfel nog tussen deze en de Desmay Slight... Het lijkt wel of geen van de hardcases er echt uitspringt
Gr. Ronald
Het is voor mij nog hilarischer dat men een telefoon in een "sokje/sleeve" doet. Een case en een sleeve hebben beide hetzelfde effect. Namelijk beschermen van de iPhone. Alleen moet je telkens je telefoon weer uit een sleeve halen om een berichtje te lezen.TheCrius schreef op zondag 18 november 2012 @ 14:01:
Hilarisch om te zien wat mensen aan cases om hun mooie iPhone doen. Eerst een iPhone kopen met design als hoogstaand pluspunt en vervolgens dikke bumpers, transparante dozen en folies er op.
Ik zoek een sleeve als iCase, maar dan net wat minder duur. Wat is een goed alternatief?
Welke app gebruiken jullie om te bekijken welke app hoeveel % van accu verbruikt?
Verkeerde topic
Verkeerde topic

[ Voor 16% gewijzigd door _Brake_ op 20-11-2012 09:45 ]
Dell Vostro 7620 / Intel Core i7 12700H / NVIDIA GeForce RTX 3050 Ti 4GB / 40GB DDR5RAM / Samsung 990 Pro 1TB / Dell WD22TB4 / 2x Dell G2724D / Dell Premier KM900 / Universal Audio Volt 1 / 2x KRK Rokit RP8 G4 / KRK S12.4
Klopt je moet hem idd eerst uit zn sokje halen…maar goed op de momenten dat je hem gebruikt heb je wel de originele aanblik van het design en feel van een kale iPhone wat je met een case nooit hebt.kx22 schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 01:10:
[...]
Het is voor mij nog hilarischer dat men een telefoon in een "sokje/sleeve" doet. Een case en een sleeve hebben beide hetzelfde effect. Namelijk beschermen van de iPhone. Alleen moet je telkens je telefoon weer uit een sleeve halen om een berichtje te lezen.
Bovendien is mijn mening dat een beetje fatsoenlijke sleeve gewoon vele malen mooier is dan welk stuk rubber condoompje of alu case of wat dan ook om je telefoon.
Botom line er zullen altijd mensen zijn die liever een sleeve hebben en andere die weer de voorkeur geven aan een case.
Big deal zou ik zeggen gelukkig mag ieder zelf kiezen en kunnen we dit topic beter gebruiken om ervaringen te delen en/of elkaar te helpen een overwogen keuzen te maken
Verwijderd
En dat is al lastig genoeg[Big deal zou ik zeggen gelukkig mag ieder zelf kiezen en kunnen we dit topic beter gebruiken om ervaringen te delen en/of elkaar te helpen een overwogen keuzen te maken
Morgen wordt mijn iphone 5 eindelijk geleverd alleen heb ik nu dus nog geen case/sleeve.
Een case laat bijvoorbeeld het scherm onbeschermd, een sleeve niet. Ik heb een sleeve om mijn telefoon zodat de spullen waarmee hij in mijn tas zit de telefoon niet beschadigen. Een case zou geen nut hebben daarvoor. Daarbij zit een case vast, en geniet ik elke dag gewoon van mijn iphone zoals hij bedoeld is. Zo hilarisch is het niet hoor.kx22 schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 01:10:
[...]
Het is voor mij nog hilarischer dat men een telefoon in een "sokje/sleeve" doet. Een case en een sleeve hebben beide hetzelfde effect. Namelijk beschermen van de iPhone. Alleen moet je telkens je telefoon weer uit een sleeve halen om een berichtje te lezen.
Verwijderd
Is het bij een sleeve ook niet aan te rade sowieso een screen en back protector te aan te brengen voor je weet maar nooit ?bear87 schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 10:29:
[...]
Een case laat bijvoorbeeld het scherm onbeschermd, een sleeve niet. Ik heb een sleeve om mijn telefoon zodat de spullen waarmee hij in mijn tas zit de telefoon niet beschadigen. Een case zou geen nut hebben daarvoor. Daarbij zit een case vast, en geniet ik elke dag gewoon van mijn iphone zoals hij bedoeld is. Zo hilarisch is het niet hoor.
Ik heb op mn 4 altijd een folie gehad op de achterkant.Verwijderd schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 14:19:
[...]
Is het bij een sleeve ook niet aan te rade sowieso een screen en back protector te aan te brengen voor je weet maar nooit ?
Maar gezien het feit dat de telefoon altijd op mn sleeve ligt voegt dit wat mij betreft niks toe en heb het op mn 5 dan ook niet meer.
Voorkant net zo, ten eerste is het gevoel minder met een folie en daarnaast ga ik er van uit dat je alleen
met je vinger je telefoon aanraakt en dit zal niet krassen.
Verder heb je hem tijdens vervoer of wat dan ook in je sleeve dus is krassen ook niet aan de orde.
Je moet natuurlijk niet met je sleeve in de zandbak gaan spelen en na wat zandhappen de telefoon er in schuiven
Je kan ook een case met protector in een sleeve doen? Koop je een sleeve van een Samsung SIII. Dat moet passen Zonder gekheid, ik dacht al dat er reacties zouden komen op mijn bericht, maar ik vind het erg zonde dat je een mooi aluminium afwerkt toestel (die gemaakt is om goed in de hand te liggen) van bumpers etc. gaat voorzien. Maar dit is uiteraard ieders eigen keuze.noteboeki schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 14:59:
[...]
Ik heb op mn 4 altijd een folie gehad op de achterkant.
Maar gezien het feit dat de telefoon altijd op mn sleeve ligt voegt dit wat mij betreft niks toe en heb het op mn 5 dan ook niet meer.
Voorkant net zo, ten eerste is het gevoel minder met een folie en daarnaast ga ik er van uit dat je alleen
met je vinger je telefoon aanraakt en dit zal niet krassen.
Verder heb je hem tijdens vervoer of wat dan ook in je sleeve dus is krassen ook niet aan de orde.
Je moet natuurlijk niet met je sleeve in de zandbak gaan spelen en na wat zandhappen de telefoon er in schuiven
Om even terug te komen op iCase. Is er iemand die de Tomy Blue case heeft en hier een foto van wil delen? Kan er geen op internet vinden. Het liefst het Slim Fit model (http://www.icaseleather.com/iphone_5_bortok_1/slim_fit_14).
Falling down is how we grow. Staying down is how we die. --Brian Vaszily
Zal denk ik lastig worden om een "prive" foto te vinden van deze kleur sleeve...
Heb sowieso niet echt het idee dat dit merk al echt doorgedrongen is bij de massa.
Kan je wel zeggen dat de kleur van de mijne behoorlijk goed overeenkomt met de produktfoto's van hun site.
Heb sowieso niet echt het idee dat dit merk al echt doorgedrongen is bij de massa.
Kan je wel zeggen dat de kleur van de mijne behoorlijk goed overeenkomt met de produktfoto's van hun site.
Stomme vraag misschien, maar hoe krijg je je iPhone uit die Joli sleeves? Normaal zie je altijd een flap waaraan je kan trekken.
Verwijderd
Zojuist de Joli zwart/rood besteld 
Ik dacht laat ik eindelijk maar de knoop doorhakken. Ik probeer deze mooie sleeve gewoon en verwacht zeker dat ie bevalt. Zo niet , bij zo'n produckt zijn er genoeg potentiële kopers
Ik zal jullie op de hoogte houden van mijn ervaringen. Iedereen bedankt hun mening/input.
Morgen wordt ook eindelijk mijn iPhone 5 geleverd
Ik dacht laat ik eindelijk maar de knoop doorhakken. Ik probeer deze mooie sleeve gewoon en verwacht zeker dat ie bevalt. Zo niet , bij zo'n produckt zijn er genoeg potentiële kopers
Ik zal jullie op de hoogte houden van mijn ervaringen. Iedereen bedankt hun mening/input.
Morgen wordt ook eindelijk mijn iPhone 5 geleverd
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 20-11-2012 23:23 ]
Heb je misschien eigen foto's beschikbaar?bear87 schreef op zaterdag 17 november 2012 @ 15:30:
Fitbag eindelijk binnen. Prachtig afgewerkt, heerlijk zacht van binnen, mooi gemaakt moet ik zeggen. Tevreden hier
Joli maar besteld. Helaas vermelden ze nergens levertijden. Iemand ervaringen hiermee?
Verwijderd
Tegen mij zeiden ze dag of 2. Hangt er ook vanaf of ze nog een exemplaar met de kleurencombinatie die jij wil op voorraad hebben.bram1984 schreef op woensdag 21 november 2012 @ 10:07:
Joli maar besteld. Helaas vermelden ze nergens levertijden. Iemand ervaringen hiermee?
Ik heb gisteravond besteld en ze zouden hem vandaag versturen dus verwacht ik hem morgen.
Na het topic gevolgd te hebben heb ik uiteindelijk de Ikonic Edge sleeve besteld.
Om mijn galaxy s2 heb ik een Sena ultraslim sleeve gehad. Deze beviel perfect. In eerste instantie wilde ik deze ook voor mjin iphone 5 halen. Een aantal pagins terug kwam ik de sleeve van Ikonic Edge, deze zag er op de foto's ook erg mooi uit. Onder het mom van, iets anders proberen kan geen kwaad, heb ik uiteindelijk daarvoor gekozen. Gister is hij binnengekomen.
In eerste optiek is de kwaliteit perfect. Hij voelt fijner aan omdat het leer aan de buitenzijde zachter is dan van Sena. Wel moet de sleeve duidelijk nog een beetje rekken komende week want ik had mijn iphone erin gedaan, en kreeg hem er bijna niet meer uit! Hopen dat ik niet veel gebeld wordt :-)
Mede heeft dat te maken dat de binnenzijde van de hoes wat stroever is dan van de sena case. Tevens is de iphone aan de onderkant redelijk vierkant ten opzichte van een galaxy S2. Bij de S2 kon je makeklijk onderin knijpen en schoof de telefoon omhoog. Bij de iphone is dat lastiger.
Maargoed, zoals een schoen rekt, zal de hoes ook iets rekken. Ik heb liever dat hij nu iets strakker zit en straks een beetje rekt dan dat hij er nu al uitvalt.
Om mijn galaxy s2 heb ik een Sena ultraslim sleeve gehad. Deze beviel perfect. In eerste instantie wilde ik deze ook voor mjin iphone 5 halen. Een aantal pagins terug kwam ik de sleeve van Ikonic Edge, deze zag er op de foto's ook erg mooi uit. Onder het mom van, iets anders proberen kan geen kwaad, heb ik uiteindelijk daarvoor gekozen. Gister is hij binnengekomen.
In eerste optiek is de kwaliteit perfect. Hij voelt fijner aan omdat het leer aan de buitenzijde zachter is dan van Sena. Wel moet de sleeve duidelijk nog een beetje rekken komende week want ik had mijn iphone erin gedaan, en kreeg hem er bijna niet meer uit! Hopen dat ik niet veel gebeld wordt :-)
Mede heeft dat te maken dat de binnenzijde van de hoes wat stroever is dan van de sena case. Tevens is de iphone aan de onderkant redelijk vierkant ten opzichte van een galaxy S2. Bij de S2 kon je makeklijk onderin knijpen en schoof de telefoon omhoog. Bij de iphone is dat lastiger.
Maargoed, zoals een schoen rekt, zal de hoes ook iets rekken. Ik heb liever dat hij nu iets strakker zit en straks een beetje rekt dan dat hij er nu al uitvalt.
Hoe precies is de binnenkant van de Ikonic stroever? Is hij wel zacht en glad genoeg dan om de Iphone te beschermen, of scoort de Sena op dat punt gewoon echt beter? Sena doet nu 25% korting via hun eigen website als je code 'HOLIDAYSAVE' gebruikt. Let wel, je zit dan 70 eurocent boven het vrij in te voeren bedrag dus je moet een beetje mazzel hebben
Ik heb maandagavond een zwart/rode besteld en vandaag een mail ontvangen met verzendbevestiging.Verwijderd schreef op woensdag 21 november 2012 @ 10:30:
[...]
Tegen mij zeiden ze dag of 2. Hangt er ook vanaf of ze nog een exemplaar met de kleurencombinatie die jij wil op voorraad hebben.
Ik heb gisteravond besteld en ze zouden hem vandaag versturen dus verwacht ik hem morgen.
De Joli springt er voor mijn gevoel echt uit in kwaliteit. Het is natuurlijk niet de kleinste sleeve en het design moet je aanspreken, maar ik denk dat ik er erg tevreden mee ga zijn.
Ik heb de uitvoering besteld waarin je ook een pasje kwijt kan. Ik heb nog eens gevoeld, en met name de binnenzijde aan de kant waarin het pasje gaat is stroever. De achterzijde aan de binnenkant is eigenlijk gelijk aan de binnenkant van de Sena. Ik heb even aan de binnenkant bekeken en ze hebben aan de "pasjeskant" een dikkere variant suede zitten die iets stroever is. Dat lijkt een beetje op de het suede van een jas. Misschien doen ze dat expres zodat de telefoon er naar verloop van tijd (na iets uitrekken) niet zomaar kan uitglijden.bear87 schreef op woensdag 21 november 2012 @ 13:15:
Hoe precies is de binnenkant van de Ikonic stroever? Is hij wel zacht en glad genoeg dan om de Iphone te beschermen, of scoort de Sena op dat punt gewoon echt beter? Sena doet nu 25% korting via hun eigen website als je code 'HOLIDAYSAVE' gebruikt. Let wel, je zit dan 70 eurocent boven het vrij in te voeren bedrag dus je moet een beetje mazzel hebben
Hij is duidelijk zacht genoeg om de iphone te beschermen en zal ook de iphone niet beschadigen. Qua bescherming geef ik hem een iets hoger cijfer dan de Sena hoes. Hij voelt iets steviger aan en de Sena is iets slapper.
Overigens kreeg ik hem binnen in een envelop waarop ook geen waarde of iets stond.
Zo te zien hebben de iCase Slim Fit en Elegant line sleeves geen luidsprekeropeningen. Dat zou wel zonde zijn, zeker omdat de Slim Fit mij wel aanspreekt.
De Ikonic Edge lijkt me bijna te dun (net als iCase Thin). Het mag wel een beetje stevig zijn wat mij betreft, zo'n stukje leer wat je gemakkelijk "opfrommelt" zou ik jammer vinden.
Kortom, twijfel nog.
De Mujjo is ook een mooie sleeve, alleen ook hier geen luidsprekeruitgangen zo lijkt. Vreemd hoor.
http://www.mujjo.com/iphone-5-sleeve-brown
De Ikonic Edge lijkt me bijna te dun (net als iCase Thin). Het mag wel een beetje stevig zijn wat mij betreft, zo'n stukje leer wat je gemakkelijk "opfrommelt" zou ik jammer vinden.
Kortom, twijfel nog.
De Mujjo is ook een mooie sleeve, alleen ook hier geen luidsprekeruitgangen zo lijkt. Vreemd hoor.
nadat ik hier op het forum zoveel goede reacties heb gelezen over de Joli sleeves, toch maar overstag gegaan en er 1 besteld voor mijn nog te ontvangen iphone 5.
maar meteen een special gedaan in het wit/rood
maar meteen een special gedaan in het wit/rood
[ Voor 13% gewijzigd door Nirrilith op 21-11-2012 16:04 ]
Battle.net ID: Nirrilith#2845
En dit is erg omdat??XeNoBiTe schreef op woensdag 21 november 2012 @ 13:54:
Zo te zien hebben de iCase Slim Fit en Elegant line sleeves geen luidsprekeropeningen. Dat zou wel zonde zijn, zeker omdat de Slim Fit mij wel aanspreekt.
Kortom, twijfel nog.
Hoe weet je dat de Ikonic te dun zou zijn trouwens? Dat lijkt me bijzonder lastig inschatten van een plaatje eerlijk gezegd
Ik wil ook graag een Ikonic bestellen, maar ik kom er niet uit welke kleur ik zal nemen..lichtbruin of donkerbruin is allebei zo mooi
Frenkel schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 23:03:
[...]
Heb je misschien eigen foto's beschikbaar?

[ Voor 11% gewijzigd door bear87 op 21-11-2012 14:34 ]
Ik had de licht bruine Sena variant en heb nu de donkerbruine Ikonic. Mede omdat mijn iphone wit is vond ik dat mooier. Ik wil wel even een foto sturen als je wilt (posten hier op got lukt nu even niet omdat ik niet weet hoe dat werkt en heb helaas ook geen tijd om dat te bestuderenbear87 schreef op woensdag 21 november 2012 @ 14:18:
Hoe weet je dat de Ikonic te dun zou zijn trouwens? Dat lijkt me bijzonder lastig inschatten van een plaatje eerlijk gezegdIk wil ook graag een Ikonic bestellen, maar ik kom er niet uit welke kleur ik zal nemen..lichtbruin of donkerbruin is allebei zo mooi
De foto van bear87 laat goed zien wat ik bedoel (bedankt voor de duidelijke foto), is meer een soort zacht tasje. Persoonlijk zoek ik dus een wat stevigere/dikkere sleeve.
Het gemis van luidsprekeropeningen lijkt mij duidelijk: demping van de beltoon.
Ik kan je uit de praktijk melden dat het niet hebben van luidspreker openingen geen enkel probleem is en het geluid prima doorkomt.
Heb het volume ergens op de helft staan en hoor het uitstekend, maar misschien heb ik hele goed oren.
Oplossing anders is je telefoon ondersteboven erin doen, kan je ook gelijk je oorplugjes in doen
Heb het volume ergens op de helft staan en hoor het uitstekend, maar misschien heb ik hele goed oren.
Oplossing anders is je telefoon ondersteboven erin doen, kan je ook gelijk je oorplugjes in doen
Verwijderd
Je had toch al een fitbagbear87 schreef op woensdag 21 november 2012 @ 14:18:
Hoe weet je dat de Ikonic te dun zou zijn trouwens? Dat lijkt me bijzonder lastig inschatten van een plaatje eerlijk gezegdIk wil ook graag een Ikonic bestellen, maar ik kom er niet uit welke kleur ik zal nemen..lichtbruin of donkerbruin is allebei zo mooi
Weet je toevallig eigenlijk hoe lang de levertijd is van de Ikonic (komt uit Nieuw Zeeland toch) ?
De sena ultraslim is niks voor je? of de mobiparts pouch?XeNoBiTe schreef op woensdag 21 november 2012 @ 14:53:
De foto van bear87 laat goed zien wat ik bedoel (bedankt voor de duidelijke foto), is meer een soort zacht tasje. Persoonlijk zoek ik dus een wat stevigere/dikkere sleeve.
@ Lowermate
Klopt, en ik heb ook niks te klagen over de Fitbag. Erg mooi afgewerkt, uitstekende sleeve. Alleen ik wil toch liever een bruine kleur. Zit er dus over te denken om die reden de fitbag in de verkoop te gooien. Luxeprobleem natuurlijk.
@xenobite
Correct, het is geen hard leer, hij is soepel.
@marcel
Graag een foto ja
Klopt, en ik heb ook niks te klagen over de Fitbag. Erg mooi afgewerkt, uitstekende sleeve. Alleen ik wil toch liever een bruine kleur. Zit er dus over te denken om die reden de fitbag in de verkoop te gooien. Luxeprobleem natuurlijk.
@xenobite
Correct, het is geen hard leer, hij is soepel.
@marcel
Graag een foto ja
[ Voor 5% gewijzigd door bear87 op 21-11-2012 15:30 ]
Goed te weten dat geluidsopeningen niet perse nodig zijn, dat verruimt de mogelijkheden (moet ik daar blij mee zijn met zoveel keus..
)
De Sena ga ik ook even meenemen in de optielijst.
Waarom stop je je telefoon er sowieso niet op zijn kop in? Op die manier kun je ook gebruik maken van de koptelefoon ingang. Daarnaast heb je je telefoon meteen in de goede positie als hij eruit is gehaaldXeNoBiTe schreef op woensdag 21 november 2012 @ 15:52:
Goed te weten dat geluidsopeningen niet perse nodig zijn, dat verruimt de mogelijkheden (moet ik daar blij mee zijn met zoveel keus..)
| PS5 PSN: Hitting-Apex89
Toen ik thuiskwam lag de Joli sleeve op de mat. Kennelijk is 'ie dus gisteren al verstuurd.De_Klusjesman schreef op woensdag 21 november 2012 @ 13:31:
[...]
Ik heb maandagavond een zwart/rode besteld en vandaag een mail ontvangen met verzendbevestiging.
De Joli springt er voor mijn gevoel echt uit in kwaliteit. Het is natuurlijk niet de kleinste sleeve en het design moet je aanspreken, maar ik denk dat ik er erg tevreden mee ga zijn.
De sleeve biedt goede bescherming voor de iPhone en het leer is lekker soepel. Ik ben er erg tevreden mee.
Heb zelf van het weekend een drietal covers besteld op mcmxc.nl.
De roze vind ik echt super gaaf staan en het materiaal (geen idee hoe het heet maar voelt klein beetje ruw aan) ligt me ook goed.
Daarnaast eentje gekocht in leger kleur, niet veel speciaals. Doet wat het moet doen en past bij mijn jas lol.
De transparante ziet er ook heel strak uit. Heb de rode icm witte iPhone 5.
Echter heb ik aan 3 stuks te veel dus gaat deze naar de vriendin
De roze vind ik echt super gaaf staan en het materiaal (geen idee hoe het heet maar voelt klein beetje ruw aan) ligt me ook goed.
Daarnaast eentje gekocht in leger kleur, niet veel speciaals. Doet wat het moet doen en past bij mijn jas lol.
De transparante ziet er ook heel strak uit. Heb de rode icm witte iPhone 5.
Echter heb ik aan 3 stuks te veel dus gaat deze naar de vriendin
Ik ben opzoek naar een plastic/siliconen case voor mijn iPhone 5. Ik wil het design nog wel kunnen zien dus hij moet doorzichtig zijn.
Weet iemand een leuke case die tegen een stootje kan en waar het design van de iPhone 5 nog in te zien is?
Heb al gezocht op google maar zijn het allemaal net niet. Meeste zijn te dun. Stel dat mijn iPhone 5 valt dan moet er geen deukje of krasje opkomen.
Weet iemand een leuke case die tegen een stootje kan en waar het design van de iPhone 5 nog in te zien is?
Heb al gezocht op google maar zijn het allemaal net niet. Meeste zijn te dun. Stel dat mijn iPhone 5 valt dan moet er geen deukje of krasje opkomen.
Op verzoek wat foto's van de iCase, de fotokwaliteit is niet heel erg best.
Heb wat met flits en zonder flits genomen, wellicht dat ik ook nog wel wat foto's overdag maak
zodat het een iets beter beeld geeft van de werkelijke kleur.

Heb wat met flits en zonder flits genomen, wellicht dat ik ook nog wel wat foto's overdag maak

Verwijderd
Een volledig transparante siliconen case zul je niet vinden. Als je het design goed wilt zien, zul je een plastic case moeten nemen. Daar zijn er tal van beschikbaar. Mijn persoonlijke ervaring is dat je via eBay prima cases kunt bestellen voor zeer weinig geld. Wil je er eentje van een A merk, kijk dan eens naar de Cygnett Aerogrip Crystal, Spigen Ultra Thin Air of de Gear4 Thin Ice. Met name de case van Cygnett is erg stevig en zit strak rond je iPhone. Op dit moment heb ik echter toch weer een ultra dunne eBay case in gebruik. Ik wil het toestel het liefst gebruiken zonder case, maar ben toch een beetje bang voor beschadigingen. Met een ultradunne case heb je in ieder geval bescherming tegen krassen, voelt je iPhone vrijwel net zo aan als zonder case, en blijft het toestel zeer dun. Als je echt goede bescherming wilt tegen vallen, zul je een hoesje moete nemen. Maar dat vind ik persoonlijk niet mooi en zeer onhandig voor in de auto.Gangster93 schreef op woensdag 21 november 2012 @ 21:42:
Ik ben opzoek naar een plastic/siliconen case voor mijn iPhone 5. Ik wil het design nog wel kunnen zien dus hij moet doorzichtig zijn.
Heb gisteren de Spigen Ultra Thin Air Black besteld voor de i5. Valt me wel tegen hoe fragiel dat ding is hoor. Je buigt 'm zo door! Natuurlijk, het is een ULTRA THIN dus dat zal dan ook de bedoeling zijn, maar dan nog vind ik het voor 22 euro wel tegen vallen. Er zit wel een schoonmaak doekje en een screenprotector bij. Als je de telefoon met hoesje laat vallen dan ben je alsnog de klos denk ik, maar voor een krasje zal het wel gaan. Toch valt het me tegen na alle positieve reacties.
Wellicht dat ik ook nog een iCase erbij neem voor in de jaszak op het werk. We zullen zien!
Wellicht dat ik ook nog een iCase erbij neem voor in de jaszak op het werk. We zullen zien!
@ Noteboekie
Fijn die foto's. Erg fraaie case, nog mooier dan op hun website.
Fijn die foto's. Erg fraaie case, nog mooier dan op hun website.
Bedankt voor het delen van je foto's! De case ziet er goed uit.noteboeki schreef op woensdag 21 november 2012 @ 22:33:
Op verzoek wat foto's van de iCase, de fotokwaliteit is niet heel erg best.
Hoe is de afwerking aan de binnenkant wat betreft stiksels, lijm e.d.?
En is het gemakkelijk om de Iphone 5 eruit te halen? Neem aan dat je aan de onderkant moet pushen?
Afwerking aan de binnenkant is prima, is netjes gestikt (volgens mij ook nog verlijmd) en verwacht niet dat de voering los gaat zitten zoals je wel eens bij sleevs zit.
Telefoon zit er mooi strak in en lijkt wel alsof de iPhone onderin iets geklemd word, het leer is wel ietsje soepeler geworden maar nog niet veel.
Op de lange termijn zal uitwijzen of hij de telefoon altijd mooi blijft omsluiten, mn laatste sleeve van More
werd op een gegeven moment wel erg soepel waardoor de telefoon er zo uit kon vallen.
Pushen aan de onderkant is door de uitsparingen bovenin niet nodig, dit is ook de reden dat ik meestal voor een sleeve ga waarbij je de bovenkant van de telefoon kan vastpakken.
Telefoon zit er mooi strak in en lijkt wel alsof de iPhone onderin iets geklemd word, het leer is wel ietsje soepeler geworden maar nog niet veel.
Op de lange termijn zal uitwijzen of hij de telefoon altijd mooi blijft omsluiten, mn laatste sleeve van More
werd op een gegeven moment wel erg soepel waardoor de telefoon er zo uit kon vallen.
Pushen aan de onderkant is door de uitsparingen bovenin niet nodig, dit is ook de reden dat ik meestal voor een sleeve ga waarbij je de bovenkant van de telefoon kan vastpakken.
Jij hebt er 1 uit de elegant line he?noteboeki schreef op donderdag 22 november 2012 @ 07:50:
Afwerking aan de binnenkant is prima, is netjes gestikt (volgens mij ook nog verlijmd) en verwacht niet dat de voering los gaat zitten zoals je wel eens bij sleevs zit.
Yep, klopt.-TheNose- schreef op donderdag 22 november 2012 @ 08:04:
[...]
Jij hebt er 1 uit de elegant line he?
Knoop doorgehakt en de iCase Slim Fit besteld in Tomy Blue. Lijkt me een luxe maar toch ook sportief uitziende sleeve. Ben zeer benieuwd en zal uiteraard foto's en ervaring delen wanneer binnen.
De website mag wel een update hebben, nog niet alles is naar Engels vertaald en uiteindelijk kwam in mijn PayPal overzicht verzending naar Hongarije te staan?! Heb maar even een mail gestuurd naar ze, zal wel goedkomen.
De website mag wel een update hebben, nog niet alles is naar Engels vertaald en uiteindelijk kwam in mijn PayPal overzicht verzending naar Hongarije te staan?! Heb maar even een mail gestuurd naar ze, zal wel goedkomen.
@noteboeki
Gisteren dezelfde type icase besteld, maar hoelang duurde het voordat jij hem binnen had?
@XeNoBiTe
Dit had ik ook, echter bij het inloggen op de website zie je wel het juiste verzendadres. Ik ga ervan uit dat ze die aanhouden.
Gisteren dezelfde type icase besteld, maar hoelang duurde het voordat jij hem binnen had?
@XeNoBiTe
Dit had ik ook, echter bij het inloggen op de website zie je wel het juiste verzendadres. Ik ga ervan uit dat ze die aanhouden.
De zelfde case heb ik ook besteld na de foto's door noteboekie, bedankt hier nog voor.XeNoBiTe schreef op donderdag 22 november 2012 @ 08:50:
Knoop doorgehakt en de iCase Slim Fit besteld in Tomy Blue. Lijkt me een luxe maar toch ook sportief uitziende sleeve. Ben zeer benieuwd en zal uiteraard foto's en ervaring delen wanneer binnen.
Had ook Hongarije staan, maar bij de bestelling wel degelijk Netherlands ingegeven, dus ga er van uit dat dit geen problemen oplevert.
Levering duurde bij mij ca. 1,5.
Er valt idd op de site nog het e.e.a. te verbeteren, vwb transport had ik ook Hongarij staan maar is goed gekomen.
Ook qua communicatie moest ik iets meer directere taal gebruiken om een reaktie te mogen ontvangen van ze
Graag gedaan de foto's en leuk dat er een aantal geweest zijn die er ook wat aan hadden en ook een bestelling
gedaan hebben, ik verwacht dan ook geen terleurstellingen.
Er valt idd op de site nog het e.e.a. te verbeteren, vwb transport had ik ook Hongarij staan maar is goed gekomen.
Ook qua communicatie moest ik iets meer directere taal gebruiken om een reaktie te mogen ontvangen van ze
Graag gedaan de foto's en leuk dat er een aantal geweest zijn die er ook wat aan hadden en ook een bestelling
gedaan hebben, ik verwacht dan ook geen terleurstellingen.
Op hun website staat 35 euro, of bedoel je dat niet? (zit er net rond te kijken)MmarkM schreef op donderdag 22 november 2012 @ 17:54:
Voor hoeveel hebben jullie de Elegant iCase Venice gekocht?
Apart, ik heb 35,- betaald incl. verzending.
Heb ff gechecked en kom ook nu niet verder dan dit bedrag.
Precies, en ik zag niks staan over de verzendkosten dat dit meer kost ! Vaag allemaal.noteboeki schreef op donderdag 22 november 2012 @ 21:32:
Apart, ik heb 35,- betaald incl. verzending.
EDIT:
Heb hem zojuist gekocht, met taal op Oosterijks, dan lukt het wel en betaal je 35 euro. Ben benieuwd!
[ Voor 14% gewijzigd door MmarkM op 22-11-2012 21:53 ]
Vreemd ik kom gewoon op 35,- als in naar paypal ga.MmarkM schreef op donderdag 22 november 2012 @ 21:46:
[...]
Precies, en ik zag niks staan over de verzendkosten dat dit meer kost ! Vaag allemaal.
Vandaag is die van mij verstuurd en netjes bericht gekregen dat adres gewoon NL is. Overigens via paypal ongeveer 28 euro inclusief verzenden. Volgens de mail kan ik hem maandag of dinsdag verwachten.
Sinds vandaag ook in het bezit van een iPhone 5, ik had vooraf al een pouch van Artwizz ervoor gekocht, maar die vond ik in de praktijk veel te strak om de iPhone zitten, ik kreeg hem er amper in of uit. Vervolgens een soortgelijke sleeve van Valenta gehaald, maar dat was eigenlijk ook niks: weer veel te strak en bovendien liet dat ding vieze vlekken op de phone achter, alsof er iets van lijmresten aan de binnenkant zaten. Uiteindelijk ben ik op een wat steviger hoesje van Knomo uitgekomen (http://www.knomobags.com/...leeve-elastic-black.html/), die is weliswaar wat forser dan de andere sleeves, maar daar glijdt de iPhone tenminste supermakkelijk in en uit. Ik ben er nog niet helemaal uit of ik zo weg ben van het elastiek, maar die biedt in ieder geval wel de zekerheid dat de phone er niet per ongeluk uit kan vallen
Sinds gisteren een SPG full body protector erop. Ik heb voor de matte gekozen. Het scherm heeft dan wel een gladde afwerking. Zit er superstrak op. De matte finish zorgt voor een veel mooiere achterkant die nu helemaal mat is. De zijkanten zie je niet eens zitten.
Tip: geef de protector op de voorzijde echt even een volle dag de tijd om netjes te helen na het plaatsen. Alle vlekjes die je ziet na het wegvegen van lucht verdwijnen als sneeuw voor de zon
Tip: geef de protector op de voorzijde echt even een volle dag de tijd om netjes te helen na het plaatsen. Alle vlekjes die je ziet na het wegvegen van lucht verdwijnen als sneeuw voor de zon
Verwijderd
Zou je toevallig wat foto's kunnen plaatsen ? Ben erg benieuwd naar het resultaat.chrisr5gt schreef op donderdag 22 november 2012 @ 22:46:
Sinds gisteren een SPG full body protector erop. Ik heb voor de matte gekozen. Het scherm heeft dan wel een gladde afwerking. Zit er superstrak op. De matte finish zorgt voor een veel mooiere achterkant die nu helemaal mat is. De zijkanten zie je niet eens zitten.
En het ging hier om de "SPIGEN SGP Incredible Shield ULTRA MATTE iPhone 5 Full Body Protector" ??
Verwijderd
Snap je nu waarom ze er op eBay nog geen 3 dollar voor vragen?opa_paul schreef op woensdag 21 november 2012 @ 22:55:
Heb gisteren de Spigen Ultra Thin Air Black besteld voor de i5. Valt me wel tegen hoe fragiel dat ding is hoor. Je buigt 'm zo door! Natuurlijk, het is een ULTRA THIN dus dat zal dan ook de bedoeling zijn, maar dan nog vind ik het voor 22 euro wel tegen vallen. Er zit wel een schoonmaak doekje en een screenprotector bij. Als je de telefoon met hoesje laat vallen dan ben je alsnog de klos denk ik, maar voor een krasje zal het wel gaan. Toch valt het me tegen na alle positieve reacties.
Die hebben ook wel het geluk dat ze subsidies krijgen van de chinese overheid waardoor ze het ook kunnen verzenden zonder verlies.Verwijderd schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 14:23:
[...]
Snap je nu waarom ze er op eBay nog geen 3 dollar voor vragen?
Als je in Nederland zo'n ding wilt verkopen ben je al gauw 2 euro kwijt aan de verzendkosten alleen. Wellicht dat ze in China zelfs nog toegelegd krijgen en winst maken op verzending..
Verwijderd
Weet iemand toevallig of deze nog ergens te bestellen is nu hun fundraising is voltooid?
http://www.kickstarter.co...on-smart-phone-protection
Edit: Ik heb op internet een bumper gevonden die er op lijkt, alleen lees ik dat de kwaliteit van deze bumper te wensen over laat.
http://www.shapeways.com/...one-5-minimal-bumper.html
http://www.kickstarter.co...on-smart-phone-protection
Edit: Ik heb op internet een bumper gevonden die er op lijkt, alleen lees ik dat de kwaliteit van deze bumper te wensen over laat.
http://www.shapeways.com/...one-5-minimal-bumper.html
[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2012 14:01 ]
Zo vandaag de knoop doorgehakt en een Joli special case besteld (grey/yellow).
Ik ben erg benieuwd hoe de protector op de achterkant eruit ziet na een paar dagen. Ik zag namelijk dat na het plaatsen van de matte Spigen protector dat om het Apple logo en de tekst: "iPhone" een soort halo effect zit en ik vraag me af of dat na een aantal dagen verdwenen is.chrisr5gt schreef op donderdag 22 november 2012 @ 22:46:

Sorry, een protector op de achterkant, het moet niet gekker worden.chrisr5gt schreef op donderdag 22 november 2012 @ 22:46:

Iemand nog toevallig de iCase besteld ? Heb betaald met PayPal, heb bevestiging van PayPal maar geen enkele order bevestiging van de site.
http://www.icaseleather.com/
Voor broederlief maar een hoesje 3D geprint (met een Ultimaker: thingiverse model):

[ Voor 88% gewijzigd door Nilsepils op 25-11-2012 13:58 ]
Verwijderd
Je mag je mening op een normale (!) manier geven.
[ Voor 117% gewijzigd door Hoedje op 26-11-2012 12:42 ]
Verwijderd
Ik denk en ben van mening dat je je gevoel wel iets te letterlijk uitspreekt. Iedereen heeft een eigen smaak en mening, en als de poster van die case/telefoon het wel mooi vind, is hij/zij daar vrij in.
Mijn voorkeur en keuze zou het ook niet zijn, want ik ben het zeker met je eens dat je telefoon zonder case het mooiste is, maar een "normale" case houd je tel wel (langer)netjes en veilig.
[ Voor 24% gewijzigd door Hoedje op 26-11-2012 12:41 ]
Dit is ten eerste niet het hoesje dat hij dagelijks gebruikt, maar meer een leukigheidje, en aangezien de printer pas net staat hebben we ook nog geen extra kleuren bij kunnen bestellen (oranje zat gratis bij het pakket), volgende week komt waarschijnlijk ook in ieder geval zwart. Dit was meer een, het gaat om het idee, leuk dat het kan, in het dagelijks gebruik maakt hij gewoon gebruik van een leren hoesje van Etsy
maar een beetje op je toon letten kan ook...
[ Voor 22% gewijzigd door Hoedje op 26-11-2012 12:41 ]
Beetje lomp gebracht maar je hebt wel gelijk
Dit was mijn gedacht ook zo een beetje, je heb heel wat MF Ugly cases en deze draait daarin goed mee op
hoog niveau
[ Voor 37% gewijzigd door Hoedje op 26-11-2012 12:41 ]
Vreemd, ik kreeg direct een orderbevestiging.MmarkM schreef op zondag 25 november 2012 @ 13:47:
Iemand nog toevallig de iCase besteld ? Heb betaald met PayPal, heb bevestiging van PayPal maar geen enkele order bevestiging van de site.
En als je inlogt in je account op hun site staat er ook niks?
Overigens erg te spreken over de klantenservice van icase. Vanmiddag een mail gestuurd over het verschil tussen de 3 cases, en 2 uur later (op zondag nog wel!) al antwoord van ze. Ik moet het product nog krijgen maar op deze manier krijg je er nu al zin in.
Ik heb gevraagd of de silent knop bij de thin series volledig vrij is, zoals bij de elegant serie het geval is. Bij de thin serie is de silent knop voor 3/4 vrij.
Ik heb gevraagd of de silent knop bij de thin series volledig vrij is, zoals bij de elegant serie het geval is. Bij de thin serie is de silent knop voor 3/4 vrij.
[ Voor 45% gewijzigd door bear87 op 25-11-2012 15:37 ]
Heb ook een orderbevestiging gekregen, ook een dat de order in processing is.noteboeki schreef op zondag 25 november 2012 @ 15:28:
[...]
Vreemd, ik kreeg direct een orderbevestiging.
Nou, lekker voor je kerelbram1984 schreef op zondag 25 november 2012 @ 05:47:
[...]
Sorry, een protector op de achterkant, het moet niet gekker worden.

Ik heb geen luchtbellen verder rond het logo of de tekst. Foto's heb ik nog niet gemaakt. Maar zal eens kijken een deze dagen.
Kreeg na de 3e keer mailen, naar een ander mail adres wel meteen reactie, inderdaad ook paar uur later. Is netjes opgelost allemaal. Hij word morgen verstuurd !noteboeki schreef op zondag 25 november 2012 @ 15:28:
[...]
Vreemd, ik kreeg direct een orderbevestiging.
De Spigen Metal bumper EX (Satin Silver) ontvangen en zit als gegoten, ben er blij mee. De screenprotectors getracht te plakken, maar dat is niets voor mij, is goed zo.
Witte Iphone met metaal-look bumper en witte siliconen binnenring.
De prijs was € 28 voor SGP en € 17.75 voor de douane.......maakt hem toch wel erg prijzig
De prijs was € 28 voor SGP en € 17.75 voor de douane.......maakt hem toch wel erg prijzig
PSN: IXI_BUDDHA_IXI
@Buddha_ en dan is de vraag hoe lang ie heel blijft, ik heb voor de 4 en 4s 2x een sgp ex bumper gehad, de 1e versie heeft het een paar maand uitgehouden voor ie knapte onder bij de connector, en de 4s versie, die notabene versterkt zou zijn, die was met 14 dagen al stuk zelfs.
Life is to short to mess with it... Mijn V&A
En dan te bedenken dat hij gewoon in Nederland te koop is voor een schamele 30 euroBuddha_ schreef op maandag 26 november 2012 @ 07:18:
De Spigen Metal bumper EX (Satin Silver) ontvangen en zit als gegoten, ben er blij mee. De screenprotectors getracht te plakken, maar dat is niets voor mij, is goed zo.
De prijs was € 28 voor SGP en € 17.75 voor de douane.......maakt hem toch wel erg prijzig![]()
![]()
gewoon nee.
Beste Tweakers.
Ik twijfel erg tussen een Hardcase, Flipcase of een Sleeve. Maar ik denk dat een Flipcase de veiligste keuze is voor mijn nieuwe Iphone 5. Daarom zit ik te twijfelen tussen de onderste twee cases. Ze lijken erg op elkaar dus ik zou graag willen weten als iemand hier ervaring heeft met deze cases.
Melkco Leather Case Apple iPhone 5 - 45 Euro
http://www.pdashop.nl/pro...apple-iphone-5-brown.html
Decoded Leather Flip Case iPhone 5 40-50 euro
http://www.appelhoes.nl/W...-Case-iPhone-5-Brown.html
Ze zien er vrijwel hetzelfde uit maar toch een ander merk. Ik had gelezen dat de Iphone 5 in de Decoded case wat te laag ligt? Verder hoop ik hier wat meer informatie te krijgen.
Is het ook mogenlijk om een hardcase te open en dan een sleeve erbij te kopen of past dit niet?
Ik twijfel erg tussen een Hardcase, Flipcase of een Sleeve. Maar ik denk dat een Flipcase de veiligste keuze is voor mijn nieuwe Iphone 5. Daarom zit ik te twijfelen tussen de onderste twee cases. Ze lijken erg op elkaar dus ik zou graag willen weten als iemand hier ervaring heeft met deze cases.
Ze zien er vrijwel hetzelfde uit maar toch een ander merk. Ik had gelezen dat de Iphone 5 in de Decoded case wat te laag ligt? Verder hoop ik hier wat meer informatie te krijgen.
Is het ook mogenlijk om een hardcase te open en dan een sleeve erbij te kopen of past dit niet?
Voor de Iphone 4 had ik ook SGP Satin Silver bumper welke toch nog steeds heel is en nooit klachten gehad. Zal het zekers in de gaten houden, thanks!LoneWolf schreef op maandag 26 november 2012 @ 08:53:
@Buddha_ en dan is de vraag hoe lang ie heel blijft, ik heb voor de 4 en 4s 2x een sgp ex bumper gehad, de 1e versie heeft het een paar maand uitgehouden voor ie knapte onder bij de connector, en de 4s versie, die notabene versterkt zou zijn, die was met 14 dagen al stuk zelfs.
Enne de prijs...tja je neemt weleens een gokje haha
PSN: IXI_BUDDHA_IXI
Verwijderd
nou die zijn er al wel ik heb hem zelf gekocht bij www.be2apple.nl en was gewoon op voorraad alleen de grote winkels hebben nog niet veel.
Voor mensen die goede bescherming zoeken: SGP, BodyGuards & Zagg geven vandaag mooie kortingen vanwege Cyber Monday. Heb al een SGP Oleophobic voor 11 euro.
Op de site van de fabrikant? Moet hij wel uit USA komen dan...Safaci schreef op maandag 26 november 2012 @ 19:01:
Voor mensen die goede bescherming zoeken: SGP, BodyGuards & Zagg geven vandaag mooie kortingen vanwege Cyber Monday. Heb al een SGP Oleophobic voor 11 euro.
Desalniettemin wel goedkoop!
Als je voor een flipcase gaat zijn er eigenlijk maar twee merken:Meulendijks89 schreef op maandag 26 november 2012 @ 10:30:
Beste Tweakers.
- Noreve
- Piel Frama
Ik heb zelf de Piel Frama iMagnum black besteld voor de iPhone 5 en krijg hem morgen binnen tezamen met de iPhone 5. Als ik wat tijd over heb -tis een beetje druk- dan zal ik mijn bevindingen posten. Hiervoor had ik overigens de Noreve tradition voor de iPhone 4.
http://www.pielframa.com/...es-color-black-1184-1.htm
Edit:
Gekozen voor de Piel Frama, omdat de klep van boven open gaat en dat is makkelijker met de nieuwe aansluiting van de headphone aan de onderkant. Ook dat je er hem makkelijker uit zou kunnen halen is voor mij doorslaggevend geweest. Ik wil hem prive namelijk zonder hoesje gebruiken. Nou moet ik wel zeggen dat Noreve hoesjes ook makkelijk te verwijderen zijn, maar erin schuiven (Piel Frama) is toch makkelijker dan erin klikken (Noreve).
[ Voor 13% gewijzigd door Redondo1982 op 26-11-2012 21:48 ]
I don't have dreams, I have goals!!
85 euro is me te duur hahaRedondo1982 schreef op maandag 26 november 2012 @ 21:43:
[...]
Als je voor een flipcase gaat zijn er eigenlijk maar twee merken:
- Noreve
- Piel Frama
Ik heb zelf de Piel Frama iMagnum black besteld voor de iPhone 5 en krijg hem morgen binnen tezamen met de iPhone 5. Als ik wat tijd over heb -tis een beetje druk- dan zal ik mijn bevindingen posten. Hiervoor had ik overigens de Noreve tradition voor de iPhone 4.
http://www.pielframa.com/...es-color-black-1184-1.htm
Edit:
Gekozen voor de Piel Frama, omdat de klep van boven open gaat en dat is makkelijker met de nieuwe aansluiting van de headphone aan de onderkant. Ook dat je er hem makkelijker uit zou kunnen halen is voor mij doorslaggevend geweest. Ik wil hem prive namelijk zonder hoesje gebruiken. Nou moet ik wel zeggen dat Noreve hoesjes ook makkelijk te verwijderen zijn, maar erin schuiven (Piel Frama) is toch makkelijker dan erin klikken (Noreve).
Mijn Joli is onderweg, zal wel wat fotootjes plaatsen van mijn special edition Grey/Yellow.
Mijn Spigen Ultra Thin is na amper 4 weken al op twee plekken gescheurd. Iemand een alternatief van bijvoorbeeld aluminium (of zorgen deze voor een stuk minder bereik?).
Kensington aluminium case.Lizardz schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 18:03:
Mijn Spigen Ultra Thin is na amper 4 weken al op twee plekken gescheurd. Iemand een alternatief van bijvoorbeeld aluminium (of zorgen deze voor een stuk minder bereik?).
Ik heb hier nog een Griffin over, doorzichtige achterkant en de zijkanten zijn zwart, als iemand interesse heeft pm me en doe een leuk bod.
De Piel Frama is € 69,95 incl. verzendkosten en de Noreve´s zijn rond de € 50,-. Als ik jouw hoesjes bekijk, welke jij oppert, dan zou ik 100% voor een Noreve gaan. Kwaliteitsproduct!!
I don't have dreams, I have goals!!
Ik heb vandaag de lederen iPhone 5 sleeve van Joli Originals ontvangen. De sleeve is van prima kwaliteit: het leer heeft een mooie textuur, het stikwerk is goed uitgevoerd en voor de prijs van 34 euro (excl. btw) is het een aanrader. Nu nog de iPhone 5 zelf ontvangen, dan is hij perfect 

The Dude abides!
vandaag mijn pad & quill easybook ontvangen , bovenop de 71 dollar nog es 33 dollar taks mogen ophoesten aan de postbode, zonde
Tja mensen, alleen uit china kun je onder die taks vandaan komen omdat zij het allemaal illegaal als Gift versturen.
Aan de mensen met een bumper: hoe zit het met de stofophoping tussen de iPhone en de bumper? Want ik had daar niet zo goede ervaringen mee met mijn iPhone 4S. De bumper zorgde juiste voor beschadigingen.