Dank je, dat was wat ik zocht. Zien er allemaal interessant uit. De Griffin Survivor is wel erg dik, maar de andere 2 zien er nog wel goed uit.Verwijderd schreef op woensdag 07 november 2012 @ 01:59:
[...]
Je wil dus een stevig hoesje als ik het goed begrijp?
- Griffin Survivor
- Otterbox
- Urban Armor Gear
dat zijn de enige die ik tot nu toe tegengekomen ben, van UAG is er een hoesje opweg, ben benieuwd naar het resultaat.
Verwijderd
Ik neig toch een klein beetje naar een iets steviger hoesje dan de Spigen Ultrathinair en dan bedoel ik de switcheasy tones.
Hier ziten wel protectors bij voor de voorkant/achterkant maar niet voor de zijkant. Is het erg dat er dan geen plakkertje op de zijkant zit voor bescherming tegen vuil/krassen ?
Anders misschien 1 pakketje bodyguardz full body nemen in combinatie met de tones.
de kosten kan ik delen met mijn zoon die dit ook evt. zou willen.
Hier ziten wel protectors bij voor de voorkant/achterkant maar niet voor de zijkant. Is het erg dat er dan geen plakkertje op de zijkant zit voor bescherming tegen vuil/krassen ?
Anders misschien 1 pakketje bodyguardz full body nemen in combinatie met de tones.
Neem even contact op met mij als je dat zou willen, ik heb een nieuwe Tones hoes (zwart) over in de verpakking en alles. Had niet verwacht dat die winkel nog zou leveren, maar ineens toch, vandaar.Verwijderd schreef op donderdag 08 november 2012 @ 12:15:
Ik neig toch een klein beetje naar een iets steviger hoesje dan de Spigen Ultrathinair en dan bedoel ik de switcheasy tones.
20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org
De volgende sleeves besteld, wil het onderlinge (kwaliteits) verschil wel eens zien.

Nee want er zit een case omheen, de screenprotector is daarom ook overbodig.Verwijderd schreef op donderdag 08 november 2012 @ 12:15:
Heeft er iemand toevallig de aluminium case besteld die enkele weken geleden via marktplaats in de aanbieding was? De aanbieding was van PhoneGadgets. Hij zou binnen 10 werkdagen geleverd worden, die zijn inmiddels al even voorbij en heb nog niets ontvangen.
Verwijderd
Maar er kan toch vuil tussen het hoesje en de de zijkant komen en dat kan vervolgens schuren toch ?MmarkM schreef op donderdag 08 november 2012 @ 14:14:
[...]
Nee want er zit een case omheen, de screenprotector is daarom ook overbodig.
Vandaar dat het toch handig is om zowel aan de voorkant en achterkant een protector te plakken ?
Switcheasy doet ze er wel bij dacht ik, maar niet voor de zijkant zoals Bodyguardz doet.
Even los vraagje, Hoe neem ik prive kontakt met een forum lid op ?
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2012 14:57 ]
Dat lukte me bij jou ook al niet, ik wilde je een PM sturen. Misschien een instelling ergens?
Ik heb ook nog een bodyguardz voor de zijkanten over trouwens, volgens mij komen wij wel tot een overeenkomst
Ik heb ook nog een bodyguardz voor de zijkanten over trouwens, volgens mij komen wij wel tot een overeenkomst
[ Voor 38% gewijzigd door BeQuietAndDrive op 08-11-2012 16:35 ]
Verwijderd
Ik heb iets aangepast in voorkeur (direct messages aangevinkt). Dus zou het moeten lukken.BeQuietAndDrive schreef op donderdag 08 november 2012 @ 16:34:
Dat lukte me bij jou ook al niet, ik wilde je een PM sturen. Misschien een instelling ergens?
Heb je dus al een andere hoesje dan ? Welke dan ? en de tones over ? Wel ervaring met deze case ?
Ik hield laatst al even de iphone 5 van iemand vast maar zonder case is ie denk ik wel het mooist
De Tones is een mooi en stevig product. Een van de beste op de markt van dit moment. Zeker geen miskoop. Het dunne en slanke design valt natuurlijk wel enigszins weg. Maar dat moet je voor lief nemen. Na dag 1 ben je er aan gewend. Stof zal er niet snel tussen komen. Heb hem nu een 2/3 weken in gebruik en gisteren eruit gehaald maar er zat amper stof aan de zijkanten.
Je kan de iPhone makkelijk, zonder beschadigen uit de Tones halen, dat is de reden waarom ik hem heb gekocht. Met die plastic kut cases is de kans dat je hem beschadigd heel snel. De Tones is aan de zijkanten deels rubber + plastic
Je kan de iPhone makkelijk, zonder beschadigen uit de Tones halen, dat is de reden waarom ik hem heb gekocht. Met die plastic kut cases is de kans dat je hem beschadigd heel snel. De Tones is aan de zijkanten deels rubber + plastic
Verwijderd
Had een Switcheasy Nude maar ben er niet tevreden mee hij krast op de hoeken van je iphone.
Heb nu een heel goedkoop hoesje van dealextreme. Had het niet verwacht maar hij is super mooi en het soort materiaal heb ik nog nooit gezien. heel bijzonder het heeft een matte look en je hebt veel grip.
http://dx.com/p/protective-back-case-for-iphone-5-red-159622

Op het plaatje van DX ziet hij er niet al te mooi uit maar het is echt een aanrader!!
Edit:

http://www.amazon.de/gp/p...ef=oh_details_o00_s00_i00
Heb nu een heel goedkoop hoesje van dealextreme. Had het niet verwacht maar hij is super mooi en het soort materiaal heb ik nog nooit gezien. heel bijzonder het heeft een matte look en je hebt veel grip.
http://dx.com/p/protective-back-case-for-iphone-5-red-159622

Op het plaatje van DX ziet hij er niet al te mooi uit maar het is echt een aanrader!!
Edit:

http://www.amazon.de/gp/p...ef=oh_details_o00_s00_i00
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2012 17:41 ]
V&A is niet toegestaan in dit topic. Dat kan in http://tweakers.net/aanbod/.
[ Voor 69% gewijzigd door Hoedje op 08-11-2012 20:59 ]
iemand evaring?
http://phone-gadgets.com/...ple-iphone-5-transparant/
aangezien de iphone 5 er super uit ziet vind ik het nogal zonder om hem helemaal in een hoesje te stoppen!
http://phone-gadgets.com/...ple-iphone-5-transparant/
aangezien de iphone 5 er super uit ziet vind ik het nogal zonder om hem helemaal in een hoesje te stoppen!
Verwijderd
V&A mag op de frontpage en niet op het forum
.
[ Voor 78% gewijzigd door Hoedje op 08-11-2012 20:58 ]
Gelukt, je hebt een berichtje.Verwijderd schreef op donderdag 08 november 2012 @ 17:06:
[...]
Ik heb iets aangepast in voorkeur (direct messages aangevinkt). Dus zou het moeten lukken.
Heb je dus al een andere hoesje dan ? Welke dan ? en de tones over ? Wel ervaring met deze case ?
Ik hield laatst al even de iphone 5 van iemand vast maar zonder case is ie denk ik wel het mooist
Waar heb je deze case vandaan? Erg mooie case met Apple logo cut out.MaxPoweR schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 11:38:
Vandaag mijn Krusell iPhone 5 case binnen gehad en tot mijn verbazing zit er een Apple logo cut out in, iets wat ik eigenlijk zocht.
[afbeelding]
Gekocht bij Telecom Telecom, 15 euro incl. verzendkosten. Echt een top case.Flipke_flipsen schreef op donderdag 08 november 2012 @ 21:22:
[...]
Waar heb je deze case vandaan? Erg mooie case met Apple logo cut out.
http://www.telecomtelecom...over-apple-iphone-5-black
Ik heb hem ook. Prima ding.MaxPoweR schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 02:02:
[...]
Gekocht bij Telecom Telecom, 15 euro incl. verzendkosten. Echt een top case.
Op Amazon.de trouwens nog goedkoper en snel geleverd: http://www.amazon.de/Krusell-ColorCover-Schutzh%C3%BClle-iPhone-schwarz/dp/B008XGW9VQ/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1352446155&sr=8-1
De schele indiaan ziet je altijd twee keer staan
Waar heb je de bovenste besteld?noteboeki schreef op donderdag 08 november 2012 @ 12:39:
De volgende sleeves besteld, wil het onderlinge (kwaliteits) verschil wel eens zien.
[afbeelding]
[afbeelding]
De schele indiaan ziet je altijd twee keer staan
Verwijderd
Hebben jullie met de krusell case geen problemen met de coating die loslaat? Die van mij is na een week al echt niet mooi meer...
Gelukkig is inmiddels mijn pack&smooch pouch binnen. Ik heb de leren uitvoering en die vind ik helemaal te gek!
Gelukkig is inmiddels mijn pack&smooch pouch binnen. Ik heb de leren uitvoering en die vind ik helemaal te gek!
Bedankt! Heb hem besteld.Gekocht bij Telecom Telecom, 15 euro incl. verzendkosten. Echt een top case.
Vandaag mijn Artwizz SeeJacket Folio binnengekregen van iPodhoes.nl. Ik wilde een zgn. wallet model, maar toch zo dun mogelijk:

Op de eerste en laatste foto kan je ook mijn Ozaki iCoat Invisible screenprotector zien (diagonale streep over het scherm is de reflectie van mijn monitor).
Eerste ervaringen: hoesje zelf is stevig en van een suede-achtig zachte stof. Plastic waar de iPhone ingeklikt wordt is wel erg plastic en zou m.i. kunnen krassen als je hem teveel lost maakt (aangezien dit hoesje ook als standaard gebruikt kan worden) maar dat ben ik toch niet van plan. Magneetje houdt de hoes dicht. Dus we'll c
Screenprotector, heb ik al wat langer en was de enige die ik even snel in een winkel voor de 5 kon kopen: compleet qua bevestigingsmaterialen (schoonmaakdoekjes, aanbrengrubbertje etc) echter wel wat gevoelig voor vette vingers.

Op de eerste en laatste foto kan je ook mijn Ozaki iCoat Invisible screenprotector zien (diagonale streep over het scherm is de reflectie van mijn monitor).
Eerste ervaringen: hoesje zelf is stevig en van een suede-achtig zachte stof. Plastic waar de iPhone ingeklikt wordt is wel erg plastic en zou m.i. kunnen krassen als je hem teveel lost maakt (aangezien dit hoesje ook als standaard gebruikt kan worden) maar dat ben ik toch niet van plan. Magneetje houdt de hoes dicht. Dus we'll c
Screenprotector, heb ik al wat langer en was de enige die ik even snel in een winkel voor de 5 kon kopen: compleet qua bevestigingsmaterialen (schoonmaakdoekjes, aanbrengrubbertje etc) echter wel wat gevoelig voor vette vingers.
"For although dreams are in all of us, few hands may grasp their moth-wings without tearing them"
~ H.P. Lovecraft
Ik heb er vanmorgen bij de BelCompany in Zwolle ook één (Krusell Color) gehaald voor 9.99Draakje5 schreef op maandag 05 november 2012 @ 13:57:
[...]
Dat moet dan vast een aanbieding oid geweest zijn want dat ding kost overal 20 euro.
Heb nu 3 hoesje ... allemaal gekocht in Beverwijk.
- (stevige) siliconen geheel doorzichtige hoes. Deze voelt zeer plezierig aan. Beetje opstaande rand dus als je hem omgekeerd neerlegd raakt hij het oppervlak niet
- zwarte slapper siliconen hoes met een voorklapscherm ... onhandig met tikken / gamen.
Ik heb ook een surrogaat "BookBook" gekocht maar die zit zo strak dat je hem bijna niet eruit krijgt.
Bij elkaar € 17,50 (niet ontevreden). Maar nog niet voldaan!
Vandaag in Zaandam een nieuwe screen protector laten aanbrengen; Perfect gedaan!
Zodra de BookBook voor de iphone 5 uit is staat die hoog op mijn verlanglijst. Pracht ding om mijzelf cadeau te doen!
- (stevige) siliconen geheel doorzichtige hoes. Deze voelt zeer plezierig aan. Beetje opstaande rand dus als je hem omgekeerd neerlegd raakt hij het oppervlak niet
- zwarte slapper siliconen hoes met een voorklapscherm ... onhandig met tikken / gamen.
Ik heb ook een surrogaat "BookBook" gekocht maar die zit zo strak dat je hem bijna niet eruit krijgt.
Bij elkaar € 17,50 (niet ontevreden). Maar nog niet voldaan!
Vandaag in Zaandam een nieuwe screen protector laten aanbrengen; Perfect gedaan!
Zodra de BookBook voor de iphone 5 uit is staat die hoog op mijn verlanglijst. Pracht ding om mijzelf cadeau te doen!
Iphone 5 -- eerste Iphone
Heb deze besteld
http://www.senacases.com/apple/iphone-5-cases/ultraslim/
handig is de gat onderin, kun je hem laden terwijl de iphone nog in de hoes zit
Verwijderd
Is. Zo'n sleeve nu wel handig ?khalbour schreef op zondag 11 november 2012 @ 01:13:
Heb deze besteld
Wordt je gebeld terwijl je telefoon in je zak zit, moet je eerst hem uit de sleeve halen voordat je kan bellen en überhaupt dan pas kan zien wie je belt.
Misschien ben ik abuis maar dat is mijn gedachten bij een sleeve
Verwijderd
Heb je evt foto's ?Mouse_NL schreef op zaterdag 10 november 2012 @ 19:39:
Heb nu 3 hoesje ... allemaal gekocht in Beverwijk.
ja ik weet het, soms is het wat onhandig maar je "went" eraan, en hij wordt nu rondom beschermd, heb hem ook met 20% korting besteld met deze Coupon PCWIPNK11 doe er even mee als ik uitgekeken ben probeer ik weer een andere...Verwijderd schreef op zondag 11 november 2012 @ 01:20:
[...]
Is. Zo'n sleeve nu wel handig ?
Wordt je gebeld terwijl je telefoon in je zak zit, moet je eerst hem uit de sleeve halen voordat je kan bellen en überhaupt dan pas kan zien wie je belt.
Misschien ben ik abuis maar dat is mijn gedachten bij een sleeve
Of je Stopt je iPhone er gewoon ondersteboven in. Heb je ook nog eens het gemak dat je de oordopjes er in kan doen.khalbour schreef op zondag 11 november 2012 @ 01:13:
Heb deze besteld
Ik snap die sleeves ook niet. Pak je 'm uit de sleeve, glipt ie uit je handen.
Een maat had een Luie Vuitton hoes gekocht. Wat blokjes op leer, kost even 200 euro!
Werd hij eens gebeld op de fiets, ding pakken en ja hoor kreeg hem niet met 1 hand uit de hoes. Dus even schudden en pats telefoon op de grond. Snap ook geen nut van zo een sleeve. Het is geen iPod waar je alleen muziek mee luistert. Ik ga gewoon iPhonepantsfree!
Werd hij eens gebeld op de fiets, ding pakken en ja hoor kreeg hem niet met 1 hand uit de hoes. Dus even schudden en pats telefoon op de grond. Snap ook geen nut van zo een sleeve. Het is geen iPod waar je alleen muziek mee luistert. Ik ga gewoon iPhonepantsfree!
Verwijderd
Ik begin doe ik vaak wel een hoesje want dan heb je je iPhone net en ben je oh zo bang dat er iets mee gebeurt .
Na een tijdje durf ik wel zonder hoesje 😄
Na een tijdje durf ik wel zonder hoesje 😄
Omdat ik mn iPhone liever zonder "vast" hoesje gebruik. En ik heb al 4 jaar sleeves, en heb dit nog niet gehad.MeTooPV schreef op zondag 11 november 2012 @ 20:17:
Ik snap die sleeves ook niet. Pak je 'm uit de sleeve, glipt ie uit je handen.
Plus een mooie leren sleeve is gewoon mooi, en past bij de iPhone zn premium uiterlijk.
Verwijderd
Zo'n zwarte sena sleeve staat inderdaad mooi en de iPhone zonder hoesje staat het mooist maar aan de andere kan is een iPhone zonder hoesje natuurlijk wel gevoelige voor krassen, etc
Een iPhone met een hoesje kan soms een betere grip geven zoals de switcheasy tones
Ik,begrijp trouwens dag bv de sena ultraslimclassic er in de standaard uitvoering zonder gat voor de oplader is en in een uitvoerig met uitsparing ?
Een iPhone met een hoesje kan soms een betere grip geven zoals de switcheasy tones
Ik,begrijp trouwens dag bv de sena ultraslimclassic er in de standaard uitvoering zonder gat voor de oplader is en in een uitvoerig met uitsparing ?
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 11-11-2012 21:27 ]
Maar dan zijn er weer de hoesjes die de Iphone bekrassen, die berichten komen ook regelmatig wel voorbij. Hardcase om je iphone en uiteindelijk maakt de case krassen. Ik gebruik tot nu toe altijd mijn telefoon met een sleeven en wanneer ik ze doorverkoop is de koper altijd erg verbaasd over de zo goed als nieuwstaat van de telefoon. Werkt voor mij perfect zo'n sleeve.
Verwijderd
Maar dan kan je met een case toch gewoon een protector aan voor en achterkant doen ?bear87 schreef op zondag 11 november 2012 @ 21:26:
Maar dan zijn er weer de hoesjes die de Iphone bekrassen, die berichten komen ook regelmatig wel voorbij. Hardcase om je iphone en uiteindelijk maakt de case krassen. Ik gebruik tot nu toe altijd mijn telefoon met een sleeven en wanneer ik ze doorverkoop is de koper altijd erg verbaasd over de zo goed als nieuwstaat van de telefoon. Werkt voor mij perfect zo'n sleeve.
De switcheasy tones is niet geheel van plastic,
In de praktijk is een sleeve toch niet handig ? Hoe ga jij er dan in de praktijk mee om ? Ben benieuwd .
Feit blijft toch dat als je telefoon gaat je niet even gauw je telefoon met 1 hand kan opnemen ?
daar ben ik het helemaal mee eens!BioHazard schreef op zondag 11 november 2012 @ 21:04:
[...]
Omdat ik mn iPhone liever zonder "vast" hoesje gebruik. En ik heb al 4 jaar sleeves, en heb dit nog niet gehad.
Plus een mooie leren sleeve is gewoon mooi, en past bij de iPhone zn premium uiterlijk.
Verwijderd
Leg me eens uit hoe je hem gebruikt in de praktijk zoals ik net vroeg ? Je telefoon gaat , dan kan je hem niet even snel met 1 hand uit je zak pakken plus je ziet van te voren niet wie er belt.
Overtuig me eens van de voordelen
Welke sleef heb je ?
Ik heb 2 handen, dus de noodzaak is er ook niet om hem met 1 hand op te nemen. Maar wat ik ook doe, als ik bijvoorbeeld op kantoor ben dan ligt mijn telefoon op mijn sleeve als ik hem veel gebruik. Verplaats ik me, dan gaat hij in de sleeve. Zodat hij in mijn tas niet krast met mn sleutels of andere zaken.Verwijderd schreef op zondag 11 november 2012 @ 21:49:
[...]
Maar dan kan je met een case toch gewoon een protector aan voor en achterkant doen ?
De switcheasy tones is niet geheel van plastic,
In de praktijk is een sleeve toch niet handig ? Hoe ga jij er dan in de praktijk mee om ? Ben benieuwd .
Feit blijft toch dat als je telefoon gaat je niet even gauw je telefoon met 1 hand kan opnemen ?
Ik vind het ideaal, ik kan van de telefoon genieten zoals hij bedoeld is, maar onderweg is hij tegen krassen en lichte valschade beschermd. Bijkomend voordeel is dat een mooie leren sleeve ook gewoon een mooi accesoire kan zijn. Zo'n switcheasy tones maakt je telefoon niet bepaald mooier als ik me voorzichtig uitdruk. Erg lelijk naar mijn mening, met die plastic/rubber knoppen...ik hou ervan mijn telefoon gewoon te voelen zoals hij is. Juist die mooie aluminium knoppen kunnen voelen ipv ze te verstoppen achter een lelijke case.
Heb wel een case overwogen maar ik twijfel aan de bescherming tegen vallen omdat veel van die dingen toch hard plastic zijn, en ik dan ook weer een screenprotector nodig heb (voor zowel voor als achter)
Maargoed, ieder zo zijn ding. Vond ik het niet ideaal, zou ik geen sleeve gebruiken natuurlijk. Ik gebruik de telefoon zoals hij is bedoeld en wanneer het nodig is, kan ik hem beschermen.
[ Voor 14% gewijzigd door bear87 op 11-11-2012 23:18 ]
Verwijderd
Mooi uitgelegd, je hebt wel wat waarheden gezegd . iPhone zonder case is het mooist. Met een case zoals de switcheasy tones kan je er wel iets makkelijker. mee omgaan.bear87 schreef op zondag 11 november 2012 @ 23:12:
[...]
Ik heb 2 handen, dus de noodzaak is er ook niet om hem met 1 hand op te nemen. Maar wat ik ook doe, als ik bijvoorbeeld op kantoor ben dan ligt mijn telefoon op mijn sleeve als ik hem veel gebruik. Verplaats ik me, dan gaat hij in de sleeve. Zodat hij in mijn tas niet krast met mn sleutels of andere zaken.
Ik vind het ideaal, ik kan van de telefoon genieten zoals hij bedoeld is, maar onderweg is hij tegen krassen en lichte valschade beschermd. Bijkomend voordeel is dat een mooie leren sleeve ook gewoon een mooi accesoire kan zijn. Zo'n switcheasy tones maakt je telefoon niet bepaald mooier als ik me voorzichtig uitdruk. Erg lelijk naar mijn mening, met die plastic/rubber knoppen...ik hou ervan mijn telefoon gewoon te voelen zoals hij is. Juist die mooie aluminium knoppen kunnen voelen ipv ze te verstoppen achter een lelijke case.
Heb wel een case overwogen maar ik twijfel aan de bescherming tegen vallen omdat veel van die dingen toch hard plastic zijn, en ik dan ook weer een screenprotector nodig heb (voor zowel voor als achter)
Maargoed, ieder zo zijn ding. Vond ik het niet ideaal, zou ik geen sleeve gebruiken natuurlijk. Ik gebruik de telefoon zoals hij is bedoeld en wanneer het nodig is, kan ik hem beschermen.
Ben met je eens dat de iPhone zonder case heel fijn aanvoelt en dan het meest puur is.
Wat opnemen betreft met 1 hand,ik kan me zo voorstellen dat als ik met een tasje of koffer (werk ook op kantoor) loopt en je telefoon gaat ik dan in principe met 1 hand de telefoon kan pakken zonder eerst de iPhone uit het hoesje te hoeven halen.
Blijft lastig maar ik twijfel nu toch wel.
Welke sleef gebruik je ?
Ik gebruik een sleeve van fitbag. Zou er ook graag nog eentje van Ikonic edge bij willen, gewoon omdat hij zo mooi is.
Er zijn wel meer mooie sleeves voorbij gekomen hier: Pall Atelier, Fitbag, Mujjo, Sena, Knomo en Ikonic Edge. Zoek iets leuks uit dat matched bij je pak en je schoenen en dan is een sleeve behalve handig ook nog gewoon iets moois!
Ps. Een goede sleeve op maat voor je iphone 5 zit zo strak dat je telefoon er niet zomaar uitvalt, maar is toch gemakkelijk te verwijderen. Mijn iphone heb ik pas net maar mijn vorige telefoon is er in een jaar tijd nog nooit uitgeglipt!
Er zijn wel meer mooie sleeves voorbij gekomen hier: Pall Atelier, Fitbag, Mujjo, Sena, Knomo en Ikonic Edge. Zoek iets leuks uit dat matched bij je pak en je schoenen en dan is een sleeve behalve handig ook nog gewoon iets moois!
Ps. Een goede sleeve op maat voor je iphone 5 zit zo strak dat je telefoon er niet zomaar uitvalt, maar is toch gemakkelijk te verwijderen. Mijn iphone heb ik pas net maar mijn vorige telefoon is er in een jaar tijd nog nooit uitgeglipt!
[ Voor 60% gewijzigd door bear87 op 11-11-2012 23:44 ]
Hier ook een al jaren tevreden sleeve gebruiker.
In een sleeve ziet de iPhone er mooi uit en uit de sleeve ziet de iphone er ook schitterend uit...
Met case (welke dan ook) ziet de iPhone er altijd spuuglelijk uit, ik weet het is persoonlijk maar ben nog geen enkele case tegengekomen waarvan ik dacht mhoaw die gaat nog wel.
In een sleeve ziet de iPhone er mooi uit en uit de sleeve ziet de iphone er ook schitterend uit...
Met case (welke dan ook) ziet de iPhone er altijd spuuglelijk uit, ik weet het is persoonlijk maar ben nog geen enkele case tegengekomen waarvan ik dacht mhoaw die gaat nog wel.
Hier ook een overtuigd sleeve gebruiker 
Als ik ergens ben leg ik hem idd ook altijd op m'n sleeve (op werk en thuis b.v.)
Ik snap zo'n case om je telefoon heen om hem mooi te houden ook niet, dan is ie misschien wel zonder krassen (en dat is vaak ook niet zo omdat er vuil tussen komt), maar dat zie je niet omdat je altijd tegen zo'n (meestal) foei lelijke case aan zit te kijken

Heb m'n iPhone 4 ook 2 jaar lang met sleeve gebruikt en op wat oppervlakkige krasjes na zag die er nog top uit.
En je raakt er vrij snel bedreven in om het snel uit een sleeve te halen, zeker de sena ultra slim, die is heel soepel.
Met 1 hand lukt dat idd niet, maar dan neem ik maar wat minder snel op
Als ik ergens ben leg ik hem idd ook altijd op m'n sleeve (op werk en thuis b.v.)
Ik snap zo'n case om je telefoon heen om hem mooi te houden ook niet, dan is ie misschien wel zonder krassen (en dat is vaak ook niet zo omdat er vuil tussen komt), maar dat zie je niet omdat je altijd tegen zo'n (meestal) foei lelijke case aan zit te kijken

Heb m'n iPhone 4 ook 2 jaar lang met sleeve gebruikt en op wat oppervlakkige krasjes na zag die er nog top uit.
En je raakt er vrij snel bedreven in om het snel uit een sleeve te halen, zeker de sena ultra slim, die is heel soepel.
Met 1 hand lukt dat idd niet, maar dan neem ik maar wat minder snel op
Heb nu de transparante Desmay er om zitten, zie je bijna niet zitten. Zo blijft ie thuis en op het werk netjes onbeschadigd tegen krassen van tafels/bureau. Zo blijft het mooie ontwerp toch zichtbaar.
Dan ook nog de Joli sleeve (Black/Yellow special), voor wat extra bescherming bij het meenemen. Daar past ie net in met de Desmay case omdat deze al zeer dun is.
Heel wat posts gelezen en uitgezocht welke te nemen, maar dit was voor mij de beste oplossing.
Dan ook nog de Joli sleeve (Black/Yellow special), voor wat extra bescherming bij het meenemen. Daar past ie net in met de Desmay case omdat deze al zeer dun is.
Heel wat posts gelezen en uitgezocht welke te nemen, maar dit was voor mij de beste oplossing.
Er wordt bij sleeves nog wel eens de vrees uitgesproken dat de iPhone 5 juist beschadigingen oploopt door het inschuiven. Zijn er hier mensen die hier daadwerkelijk last van hebben?
Ik gebruik mijn iPhone met een sleeve van Joli en kan me niet voorstellen dat deze daardoor zal beschadigen. De sleeve heb ik nu een week en de iPhone zit er stevig in maar kan er toch soepel uit. Als ik thuis ben of op mijn werk ligt mn iPhone meestal bovenop de sleeve, onderweg in mn broekzak of tas in de sleeve. Onderweg gebruik ik vaak de oortjes om te telefoneren, thuis ligt hij los dus problemen met opnemen heb ik niet. En het gebruik van een 'naakte' iPhone voelt gewoon heel goed, hier is hij voor bedoeld.BeQuietAndDrive schreef op maandag 12 november 2012 @ 14:06:
Er wordt bij sleeves nog wel eens de vrees uitgesproken dat de iPhone 5 juist beschadigingen oploopt door het inschuiven. Zijn er hier mensen die hier daadwerkelijk last van hebben?
Hier ook een zeer tevreden sleeve gebruiker.
Playstation 4: MrTon-NL | Fujifilm X-T1 | XF 18-55
Dat ligt aan jezelf volgens mij. Als je sleeve vol zand zit zal hij inderdaad beschadigen. Als je hem schoon houdt niet. Met die Desmay heb ik sowieso geen last van beschadigingen in de sleeve natuurlijk :-)
BeQuietAndDrive schreef op maandag 12 november 2012 @ 14:06:
Ook hier een tevreden Joli gebruiker die zich volledig aansluit bij de gedachte dat je de telefoon naakt moet gebruiken om volledig te kunnen genieten van het design (waarom koop je hem anders?) en hem verder beschermd in de broekzak bewaart. Een prachtig mooie dunne telefoon in een case proppen zal ik nooit begrijpen... 
Ook hier ligt ie op kantoor (en 's nachts tijdens het laden) op de sleeve overigens!

Ook hier ligt ie op kantoor (en 's nachts tijdens het laden) op de sleeve overigens!
Dell Vostro 7620 / Intel Core i7 12700H / NVIDIA GeForce RTX 3050 Ti 4GB / 40GB DDR5RAM / Samsung 990 Pro 1TB / Dell WD22TB4 / 2x Dell G2724D / Dell Premier KM900 / Universal Audio Volt 1 / 2x KRK Rokit RP8 G4 / KRK S12.4
Ik leg hem ook altijd neer op de sleeve, ideaal._Brake_ schreef op maandag 12 november 2012 @ 14:44:
Ook hier een tevreden Joli gebruiker die zich volledig aansluit bij de gedachte dat je de telefoon naakt moet gebruiken om volledig te kunnen genieten van het design (waarom koop je hem anders?) en hem verder beschermd in de broekzak bewaart. Een prachtig mooie dunne telefoon in een case proppen zal ik nooit begrijpen...
Verwijderd
Sleeve gebruikers: nooit bang dat je je iphone 5 uit je hand laat vallen en dat ie zonder case dus gauwer stuk is ?
Ik ben inderdaad ook altid van mening geweest dat de iphone zonder case het mooist/meest puur is.
Bij een nieuwe iphone heb ik vaak een case gehad maar na een tijde zonder omdat ie dan minder nieuw is.
Sommige sleeves zijn inderdaad mooi. Vraag me alleen nog af of het toch niet lastig is dat je hem niet even snel uit je broekzak kan halen als je hem nodig hebt.
Jullie hebben we op zich wel aan het twijfelen gebracht. Ik zat nu te denken aan een combi bodyguardz full body (zodat je hem wel even gauw op tafel kan leggen zonder dat je hem op de sleeve hoeft te leggen) of combi sleeve met desmay slight.
De iphone 5 met desmay light past begrijp ik wel in de joli sleeves maar denk ik niet in de sena sleeves ?
Wat is de levertijd van de joli sleeves ? Incl. btw komen de joli sleeves op 41 euro uit. Prijzig maar ik geef toe , ze zijn mooi.
Ik ben inderdaad ook altid van mening geweest dat de iphone zonder case het mooist/meest puur is.
Bij een nieuwe iphone heb ik vaak een case gehad maar na een tijde zonder omdat ie dan minder nieuw is.
Sommige sleeves zijn inderdaad mooi. Vraag me alleen nog af of het toch niet lastig is dat je hem niet even snel uit je broekzak kan halen als je hem nodig hebt.
Jullie hebben we op zich wel aan het twijfelen gebracht. Ik zat nu te denken aan een combi bodyguardz full body (zodat je hem wel even gauw op tafel kan leggen zonder dat je hem op de sleeve hoeft te leggen) of combi sleeve met desmay slight.
De iphone 5 met desmay light past begrijp ik wel in de joli sleeves maar denk ik niet in de sena sleeves ?
Wat is de levertijd van de joli sleeves ? Incl. btw komen de joli sleeves op 41 euro uit. Prijzig maar ik geef toe , ze zijn mooi.
Joli past wel icm de Desmay, want het leer rekt wat op. In het begin krijg je hem er bijna niet uit, later wel.
Levertijd was een dag of 2/3 dacht ik. De specials waren 50 euro inc, maargoed als 772 uitgeven voor een telefoon kan vond ik die 50 + 25 voor de Desmay er ook nog wel bij kunnen.
Levertijd was een dag of 2/3 dacht ik. De specials waren 50 euro inc, maargoed als 772 uitgeven voor een telefoon kan vond ik die 50 + 25 voor de Desmay er ook nog wel bij kunnen.
Verwijderd schreef op maandag 12 november 2012 @ 15:03:
Sleeve gebruikers: nooit bang dat je je iphone 5 uit je hand laat vallen en dat ie zonder case dus gauwer stuk is ?
Niet laten vallen is het advies, en als hij valt kan je, gezien de droptests, er goed vanaf komen. Wat gaat zo'n hardcase qua valschade doen dan? Een 0.3 mm dikke harde plastic case absobeert ook geen schokken. Overigens is de iphone niet van suikerwerk gemaakt hoor. Je maakt je zo te lezen nogal druk om beschadigingen maar zo erg is het allemaal ook weer niet gesteld met de iphone 5. En ik ben zelf ook nogal voorzichtig met mijn spullen
Is het een idee dat je een case dan wel sleeve combineert met een anwb verzekering a 4 tientjes? Als dat je een rustiger gevoel geeft qua vallen. Ik heb zelf sleeve + die anwb verzekering. Een krasje dekken ze niet maar laat ik hem vallen en is hij stuk dan sta ik niet met lege handen.
Is het een idee dat je een case dan wel sleeve combineert met een anwb verzekering a 4 tientjes? Als dat je een rustiger gevoel geeft qua vallen. Ik heb zelf sleeve + die anwb verzekering. Een krasje dekken ze niet maar laat ik hem vallen en is hij stuk dan sta ik niet met lege handen.
Die 0,3mm plastic case is inderdaad niet voor het vallen, dus als je dat wilt beschermen zeker de Desmay niet kopen. Die gaat niets tegenhouden. Het is enkel om vooral de achterzijde netjes te houden. Vorige was goed bekrast door tafels e.d. Case zie je toch bijna niet zitten en vind hem zelf iets beter in de hand liggen door de iets meer afgeronde hoeken. De sleeve mag het vallen tegen gaan, althans de beschadigingen achteraf dan.
bear87 schreef op maandag 12 november 2012 @ 15:10:
Niet laten vallen is het advies, en als hij valt kan je, gezien de droptests, er goed vanaf komen. Wat gaat zo'n hardcase qua valschade doen dan? Een 0.3 mm dikke harde plastic case absobeert ook geen schokken. Overigens is de iphone niet van suikerwerk gemaakt hoor. Je maakt je zo te lezen nogal druk om beschadigingen maar zo erg is het allemaal ook weer niet gesteld met de iphone 5. En ik ben zelf ook nogal voorzichtig met mijn spullen![]()
Of je nu een iphone met sleeve of een iphone met case er omheen uit je zak haalt maakt qua tijd niks uit..Verwijderd schreef op maandag 12 november 2012 @ 15:03:
Enige verschil is dat je idd twee handen nodig hebt voor het opnemen, big deal de meeste mensen hebben gewoon twee handen
Andere verschil is dat je ongeveer 1 micro seconde langer bezig bent om je telefoon uit je sleeve te halen,
telefoon gaat op zn hoogst een keertje extra over, hier is ook prima mee te leven.
Echter blijft voor mij dan de vraag: Wat heb je aan een netjes gehouden achterkant als er toch altijd een plastic ding omheen zit? Stel dat je krassen krijgt aan de achterkant van je telefoon (en ik heb ze nog niet moet ik zeggen) en je ergert je daaraan, doe dan achteraf een case zou ik denkenRct124 schreef op maandag 12 november 2012 @ 15:16:
Die 0,3mm plastic case is inderdaad niet voor het vallen, dus als je dat wilt beschermen zeker de Desmay niet kopen. Die gaat niets tegenhouden. Het is enkel om vooral de achterzijde netjes te houden. Vorige was goed bekrast door tafels e.d. Case zie je toch bijna niet zitten en vind hem zelf iets beter in de hand liggen door de iets meer afgeronde hoeken. De sleeve mag het vallen tegen gaan, althans de beschadigingen achteraf dan.
[...]
Die Desmay case zie je haast niet zitten en is transparant dus de achterkant is altijd in zicht en blijft mooi krasvrij
bear87 schreef op maandag 12 november 2012 @ 15:40:
[...]
Echter blijft voor mij dan de vraag: Wat heb je aan een netjes gehouden achterkant als er toch altijd een plastic ding omheen zit? Stel dat je krassen krijgt aan de achterkant van je telefoon (en ik heb ze nog niet moet ik zeggen) en je ergert je daaraan, doe dan achteraf een case zou ik denkenNu hou je de achterkant mooi maar eigenlijk voor niks want er zit altijd iets omheen.
Verwijderd
Ben zelf inderdaad ook altijd erg voorziching met mijn spullen/iphone en ik moet eerlijk zeggen dat mijn vorige iphone , de iphone 4 , alleen een keer van mijn stoel is afgevallen. Was toen verder niks mee.bear87 schreef op maandag 12 november 2012 @ 15:10:
Niet laten vallen is het advies, en als hij valt kan je, gezien de droptests, er goed vanaf komen. Wat gaat zo'n hardcase qua valschade doen dan? Een 0.3 mm dikke harde plastic case absobeert ook geen schokken. Overigens is de iphone niet van suikerwerk gemaakt hoor. Je maakt je zo te lezen nogal druk om beschadigingen maar zo erg is het allemaal ook weer niet gesteld met de iphone 5. En ik ben zelf ook nogal voorzichtig met mijn spullen![]()
Misschien ben ik inderdaaad te druk qua beschadigingen. Komt ook een beetje door alle verhalen die je leest.
Verwijderd
Ik bedoelde, stel ik loop met een tasje/kantoorkoffer en mijn telefoon gaat, dan moet ik misschien moeilijk gaan doen met het eerst uit de sleeve halen van mijn iphone (?). Misschien overdrijf ik nu.noteboeki schreef op maandag 12 november 2012 @ 15:37:
[...]
Of je nu een iphone met sleeve of een iphone met case er omheen uit je zak haalt maakt qua tijd niks uit..
Enige verschil is dat je idd twee handen nodig hebt voor het opnemen, big deal de meeste mensen hebben gewoon twee handen![]()
Andere verschil is dat je ongeveer 1 micro seconde langer bezig bent om je telefoon uit je sleeve te halen,
telefoon gaat op zn hoogst een keertje extra over, hier is ook prima mee te leven.
Hier ben ik het dus volledig mee eens.bear87 schreef op maandag 12 november 2012 @ 15:40:
[...]
Echter blijft voor mij dan de vraag: Wat heb je aan een netjes gehouden achterkant als er toch altijd een plastic ding omheen zit? Stel dat je krassen krijgt aan de achterkant van je telefoon (en ik heb ze nog niet moet ik zeggen) en je ergert je daaraan, doe dan achteraf een case zou ik denkenNu hou je de achterkant mooi maar eigenlijk voor niks want er zit altijd iets omheen.
Je koopt de iPhone toch vooral voor zijn design lijkt me? Waarom er dan een case om heen doen waardoor je er niet veel meer van ziet? En de transparante case dan zie je het nog wel maar raak je de feeling ook helemaal kwijt door dat plastic ding in plaats van het mooie aluminium dat je de premium feeling geeft.
De kans dat mijn iPhone nu gaat krassen, met gebruik van een sleeve, lijkt me erg klein en als hij krasjes krijgt, dan nog; ik heb een wit/zilveren dus je ziet het toch amper, ik kijk vrijwel nooit naar de achterkant van mn telefoon (wie wel?) en bovenal blijft het gewoon een gebruiksvoorwerp. Ik zit nu op kantoor en naast me ligt mn witte iPhone in de lader op mn Joli sleeve. Werkt prima.
Tja, dat is dan inderdaad even lastig. Dan zul je even je tas neer moeten zetten, je telefoon uit de sleeve, sleeve terug in je zak en doorlopen. Als je denkt dat dit zo lastig is en vaak zal voorkomen dan is een sleeve misschien niet zoveel voor jou.Verwijderd schreef op maandag 12 november 2012 @ 15:58:
[...]
Ik bedoelde, stel ik loop met een tasje/kantoorkoffer en mijn telefoon gaat, dan moet ik misschien moeilijk gaan doen met het eerst uit de sleeve halen van mijn iphone (?). Misschien overdrijf ik nu.
[ Voor 18% gewijzigd door Mr Ton op 12-11-2012 16:00 ]
Playstation 4: MrTon-NL | Fujifilm X-T1 | XF 18-55
Verwijderd
Heb je het dan over de black versie of de clear versie ?Rct124 schreef op maandag 12 november 2012 @ 15:45:
Die Desmay case zie je haast niet zitten en is transparant dus de achterkant is altijd in zicht en blijft mooi krasvrij
[...]
Dan zou je toch ook een bodyguardz full protection kunnen doen ?
De iphone met desmay case past dus wel in de Joli sleeves maar denk ik niet in de sena sleeves (evt. in combinatie met de full bodyguardz protection).
Verwijderd
Nou ja vaak, soms komt dat voor. Ik wil wel wat bescherming maar moet het misschien ook niet overdrijvenTja, dat is dan inderdaad even lastig. Dan zul je even je tas neer moeten zetten, je telefoon uit de sleeve, sleeve terug in je zak en doorlopen. Als je denkt dat dit zo lastig is en vaak zal voorkomen dan is een sleeve misschien niet zoveel voor jou.
De Clear. Bodyguardz kan ook maar dat moet allemaal geplakt worden. Die Desmay is wat solider. Het is net maar wat je wilt natuurlijk. Foto's zijn helaas Blackberry kwaliteit..

Verwijderd schreef op maandag 12 november 2012 @ 15:59:
[...]
Heb je het dan over de black versie of de clear versie ?
Dan zou je toch ook een bodyguardz full protection kunnen doen ?
De iphone met desmay case past dus wel in de Joli sleeves maar denk ik niet in de sena sleeves (evt. in combinatie met de full bodyguardz protection).
[ Voor 7% gewijzigd door Rct124 op 12-11-2012 17:05 ]
Ik laat hem liever vallen met een zachte, absorberende leren sleeve eromheen dan in een harde, plastic case die de schok 1:1 doorgeeft.
Dell Vostro 7620 / Intel Core i7 12700H / NVIDIA GeForce RTX 3050 Ti 4GB / 40GB DDR5RAM / Samsung 990 Pro 1TB / Dell WD22TB4 / 2x Dell G2724D / Dell Premier KM900 / Universal Audio Volt 1 / 2x KRK Rokit RP8 G4 / KRK S12.4
Het probleem is dat je hem meestal laat vallen als 'ie niet in de sleeve zit. Heb ik met mijn huidige telefoon ook 3x gehad. Ik ga dus maar voor een case, kijken of er nog wat bij zit met een wat betere bescherming tegen vallen, maar niet te groot is (suggesties?).
ik maak zelf gebruik van de bodyguardz full body, tevens heb ik nog mijn originele htc desire hoesje waar de iphone ook bijna perfect in pas maar ik doe hem er niet in.
Gebruik hem meestal om in mijn zak te doen en dan stop ik de telefoon erachter zodat de iphone extra beschermd is tijdens het werken ivm tillen etc.
Gebruik hem meestal om in mijn zak te doen en dan stop ik de telefoon erachter zodat de iphone extra beschermd is tijdens het werken ivm tillen etc.
Verwijderd
Bedankt voor de foto'sRct124 schreef op maandag 12 november 2012 @ 16:46:
De Clear. Bodyguardz kan ook maar dat moet allemaal geplakt worden. Die Desmay is wat solider. Het is net maar wat je wilt natuurlijk. Foto's zijn helaas Blackberry kwaliteit..
[...]
Hoe bevalt de desmay light en dan met name de clear versie. Als ik deze case zou kiezen lijkt mij op het ook de zwarte versie het mooist , iets luxer ogend dan de clear versie of lijkt dat maar zo. Bij de clear versie lijkt dat wat minder maar ik kan me natuurlijk vergissen.
Desmay is inderdaad wat solider dan een full body van bodyguardz, maar gebruik je eigenlijk0 wel de bij de desmay bijgeleverde screenprotector ?
Verwijderd
Is er een sleeve(pouch) aanwezig op de markt waarin je naast de iPhone 5 ook een gleuvje hebt voor pasjes (bankpas/buspas)?
Dus een sleeve met twee ingangen?
http://www.etsy.com/listi...eeve-iphone-5-case-iphoneVerwijderd schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 19:22:
Is er een sleeve(pouch) aanwezig op de markt waarin je naast de iPhone 5 ook een gleuvje hebt voor pasjes (bankpas/buspas)?
Verwijderd
Bedankt, ik bedoel echter meer een sleeve dat je als de buitenkant als een ziet en dan in de sleeve zitten er twee. Waardoor je pasjes er niet zo makkelijk uitworden gestolen of kwijtraakt. Tevens zie ik liever een pouch dat van (nep)leer is ziet er toch iets mooier uit dan deze kunstof. Wel bedankt voor het opzoeken natuurlijk, als iemand andere suggesties heeft is dit altijd welkom.
Raymon
Raymon
De discussie over hoesjes, er is gewoon voor ieder gebruik een hoesje. Voor de een is het onhandig om hem steeds uit een sleeve te moeten halen. Voor de ander juist niet. verschilt per persoon, dus kijk naar hoe je hem wilt gebruiken en pas daarop je keuze aan.
Waarom anders? Nou, bijvoorbeeld omdat het de enige telefoons zijn die IOS draaien?_Brake_ schreef op maandag 12 november 2012 @ 14:44:
Ook hier een tevreden Joli gebruiker die zich volledig aansluit bij de gedachte dat je de telefoon naakt moet gebruiken om volledig te kunnen genieten van het design (waarom koop je hem anders?)
Het woordje waarom is verkeerd gekozen (onder andere was misschien beter). Het was meer gericht op het design, dat was bij mij iig een belangrijke reden waarom ik zo van het toestel genietBeQuietAndDrive schreef op woensdag 14 november 2012 @ 09:34:
[...]
Waarom anders? Nou, bijvoorbeeld omdat het de enige telefoons zijn die IOS draaien?
Alles vandaag ontvangen.noteboeki schreef op donderdag 08 november 2012 @ 12:39:
Zijn beide van prima kwaliteit, mijn persoonlijk voorkeur neigt erg sterk naar de icase.
Deze is versterkt met bepaald materiaal wat iets meer bescherming geeft, de sena is veel slapper/flexibeler
en houd de iPhone daardoor wel echt heel slank.
Beide hebben een heerlijke zachte beschermingslaag aan de binnenkant.
De Sena gaat dus in de verkoop als er iemand interesse mag je een DM sturen.
[ Voor 5% gewijzigd door noteboeki op 14-11-2012 19:14 ]
Verwijderd
Vind die iCase ook erg mooi! Waar heb je die besteld?
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 15-11-2012 00:00 ]
Verwijderd
Aangezien de SwitchEasy Tones White al vanaf begin oktober niet leverbaar is heb ik deze bestelling nu maar om laten zetten naar de zwarte versie.
Benieuwd naar het resultaat (met een witte iPhone)...
Benieuwd naar het resultaat (met een witte iPhone)...
Ik gok dat hij dat gedaan heeft via icaseleather.comVerwijderd schreef op woensdag 14 november 2012 @ 23:59:
Vind die iCase ook erg mooi! Waar heb je die besteld?
Goed gegoktbear87 schreef op donderdag 15 november 2012 @ 09:55:
[...]
Ik gok dat hij dat gedaan heeft via icaseleather.comZiet er idd mooi uit.
Erg fijne sleeve moet ik zeggen.
Hoelang was de levertijd? Ik wacht inmiddels al ruim 4 weken op mijn fitbag (aangegeven levertijd was 14-21 dagen) en afgelopen zondag was hun reactie 'enkele dagen geleden verzonden, komt eraan' maar ik heb nog niks. Die komt dan niet meer lijkt me, zolang mag dat niet duren vanuit Duitsland. Ik moet dus snelstens een mooie leren sleeve hebben, ben het wachten nu wel zat.
Heb zelf ook een sleeve besteld van fitbag op 23-10-2012, afgelopen dinsdag waren de 21 dagen dus verstreken.bear87 schreef op donderdag 15 november 2012 @ 18:50:
Hoelang was de levertijd? Ik wacht inmiddels al ruim 4 weken op mijn fitbag (aangegeven levertijd was 14-21 dagen) en afgelopen zondag was hun reactie 'enkele dagen geleden verzonden, komt eraan' maar ik heb nog niks. Die komt dan niet meer lijkt me, zolang mag dat niet duren vanuit Duitsland. Ik moet dus snelstens een mooie leren sleeve hebben, ben het wachten nu wel zat.
Na een mailtje geven ze aan dat hij morgen wordt opgestuurd, ben benieuwd wanneer ik hem binnen heb als ik jouw verhaal zo hoor.
Voor de geïnteresseerden: Op spreadshirt.nl kun je zelf iphone 5 cases ontwerpen, kosten liggen rond de 15 euro geloof ik! Zelf geen ervaring met de kwaliteit o.i.d., maar geloof dat ik al eens las dat er hier mensen naar vroegen.
Ja wilde deze: http://www.ipodhoes.nl/ip...-case-infinity-white.htmlNorbertus schreef op woensdag 07 november 2012 @ 09:24:
[...]
Hij is ook gewoon hier te bestellen: http://www.ipodhoes.nl/sp...ardcase-smooth-black.html Voor 23 euro heb je m de volgende dag in huis.
alleen die is helemaal wit. Ik wilde die met zilveren rand maar die is nergens in nederland te krijgen.
En toen ik bestelde had ipodhoes ze nog niet op voorraad
Ja idd, vind ook dat ze het best erbij mogen vermelden.Draakje5 schreef op woensdag 07 november 2012 @ 19:18:
[...]
Belachelijk dat ze niet vermelden dat je rekening moet houden met inklaringskosten en nog eens btw. Dat doen vele andere websites die over de wereld vervoeren namelijk wel.
Daarnaast is het ook belachelijk dat je 17,5 euro extra moet betalen op een bedrag van 23,5 euro (30dollar).
Ik betwijfel of dat wel zo veel kost. Ik heb zelf namelijk nooit bijna 100% extra hoeven te betalen bij een dergelijke waarde.
Ik zou Spigen er op aanspreken dat dit nogal belachelijk is en dat ze dat wel even mogen vermelden op hun website dat je rekening moet houden als buitenlander met nog eens 90% extra kosten. Desondanks dat hun er wellicht niks aan kunnen doen.
Misschien had je 'm maar retour afzender moeten doen en het geld terugvragen.
Het is wel mijn eigen fout, bestel heel vaak dingen uit het buitenland en bij bedragen rond de 20 euro nooit extra hoeven te betalen en nu weet ik waarom
Achja heb er in ieder geval van geleerd
[ Voor 49% gewijzigd door Valinor op 16-11-2012 19:50 ]
Verwijderd
Is dit een handige sleeve ? http://www.mobilecaseshop...pouch-iphone-5-black.html
Ik twijfel op zich nog,qua sleeve maar om uit te proberen lijkt me dit wel een goede optie.
Misschien dat ik dan alsnog ook (of later ). De switcheasy tones koop.
Ik twijfel op zich nog,qua sleeve maar om uit te proberen lijkt me dit wel een goede optie.
Als je in dit topic naar dat hoesje zoekt kun je wel wat ervaringen lezen. Ze zijn wel positief voor zover ik heb kunnen lezen.Verwijderd schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 22:01:
Is dit een handige sleeve ? http://www.mobilecaseshop...pouch-iphone-5-black.html
Verwijderd
Vandaag de qooqoon silqshield ontvangen van de groupon aanbieding. Wat een waardeloos product! De pasvorm is belabberd. Kleine delen van je toestel blijven onbedekt. Echt zonde van mijn geld dit!
Misschien voor iemand hier interessant, vandaag op koopjessite een transparante TPU case in de aanbieding voor € 7,50 incl. verzendkosten.
Heb er zelf één via eBay, volgens mij dezelfde, prima ding.
Heb er zelf één via eBay, volgens mij dezelfde, prima ding.
Fitbag eindelijk binnen. Prachtig afgewerkt, heerlijk zacht van binnen, mooi gemaakt moet ik zeggen. Tevreden hier
[ Voor 50% gewijzigd door bear87 op 19-11-2012 10:26 ]
Heb zelf ook twee shields ontvangen maar nog niet getest. Heb nu bodyguardz full protector eromheen zitten en ook daar heb je kleine randjes over. Dit heeft tot nu toe geen schade opgeleverd. Voel je ook scherpe randjes?Verwijderd schreef op zaterdag 17 november 2012 @ 13:03:
Vandaag de qooqoon silqshield ontvangen van de groupon aanbieding. Wat een waardeloos product! De pasvorm is belabberd. Kleine delen van je toestel blijven onbedekt. Echt zonde van mijn geld dit!
Verwijderd
Randjes voel je niet. Het is echt goed te zien dat de cover niet goed past. Vanmiddag liet de screenprotector spontaan los. Echt TROEP. Ik heb diverse producten getest tot nu toe, maar dit slaat echt alles.Konjo schreef op zaterdag 17 november 2012 @ 21:19:
[...]
Heb zelf ook twee shields ontvangen maar nog niet getest. Heb nu bodyguardz full protector eromheen zitten en ook daar heb je kleine randjes over. Dit heeft tot nu toe geen schade opgeleverd. Voel je ook scherpe randjes?
Het hele zooitje ligt inmiddels in de prullenbak.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 17-11-2012 21:35 ]
Ok das mooi zaad dan. Die bodyguardz is lastig op te brengen maar als het zit zit het. Ook op mijn iPad al dik een jaar en in. Prima conditie.Verwijderd schreef op zaterdag 17 november 2012 @ 21:35:
[...]
Randjes voel je niet. Het is echt goed te zien dat de cover niet goed past. Vanmiddag liet de screenprotector spontaan los. Echt TROEP. Ik heb diverse producten getest tot nu toe, maar dit slaat echt alles.
Apart. Ik heb inmiddels al meer dan een jaar een qooqoon op m'n 4S. Zowel op de voorkant als achterkant. Zijkantjes moet je sowieso niet aan beginnen, daar protectors op plakken is echt onbegonnen werk.Verwijderd schreef op zaterdag 17 november 2012 @ 21:35:
[...]
Randjes voel je niet. Het is echt goed te zien dat de cover niet goed past. Vanmiddag liet de screenprotector spontaan los. Echt TROEP. Ik heb diverse producten getest tot nu toe, maar dit slaat echt alles.
Ik heb ooit een bodyguardz geprobeerd, die lag in 2 minuten in de prullenbak. Dat spul was zo dik als 20% van de hele telefoon ofzo.
Inmiddels heb ik de iPhone een paar weken.
Ik heb een wit rubberen hoesje die blauw werd van mijn spijkerbroek en een transparante harde case maak ik er sinds 2 weken geen gebruik meer van.
Ik vond het zonde om als je zo'n dun en licht toestel hebt er nog eens een dikkere hoes omheen te doen en het werkt stukken prettiger. Ik heb welgeteld 1 krasje op de bezel en die zie je eigenlijk niet (witte iPhone).
Geen hoesje is echt een aanrader, zelfs met kleingeld in m'n broekzak krijg ik geen krassen.
Ik heb een wit rubberen hoesje die blauw werd van mijn spijkerbroek en een transparante harde case maak ik er sinds 2 weken geen gebruik meer van.
Ik vond het zonde om als je zo'n dun en licht toestel hebt er nog eens een dikkere hoes omheen te doen en het werkt stukken prettiger. Ik heb welgeteld 1 krasje op de bezel en die zie je eigenlijk niet (witte iPhone).
Geen hoesje is echt een aanrader, zelfs met kleingeld in m'n broekzak krijg ik geen krassen.
[ Voor 3% gewijzigd door TheAshcat op 17-11-2012 22:32 ]
Verwijderd
Heb na het lezen van bijna de hele draad 2 sleeves besteld.
1. Joli Originals
2. Ikonic edge
Over de joli kan ik zeggen dat het van superieure kwaliteit is. Goede bescherming maar het maakt je iphone wel lomp.
De ikonic edge doet erg luxe aan en is heel erg dun. Biedt ondanks dat toch goede bescherming tegen krasjes etc. In je broekzak merk je geen verschil met of zonder de sleeve.
Hoe je van een "naakte" iphone maar wil je toch bescherming tegen krasjes etc dan is de ikonic edge echt een goede keuze.
1. Joli Originals
2. Ikonic edge
Over de joli kan ik zeggen dat het van superieure kwaliteit is. Goede bescherming maar het maakt je iphone wel lomp.
De ikonic edge doet erg luxe aan en is heel erg dun. Biedt ondanks dat toch goede bescherming tegen krasjes etc. In je broekzak merk je geen verschil met of zonder de sleeve.
Hoe je van een "naakte" iphone maar wil je toch bescherming tegen krasjes etc dan is de ikonic edge echt een goede keuze.
Voor degene met een lichtere portemonnee misschien het overwegen waard:leren pouch voor de iPhone:
http://www.24uurdegoedkoo...phone-hoes-4-kleuren.html
http://www.24uurdegoedkoo...phone-hoes-4-kleuren.html
Hilarisch om te zien wat mensen aan cases om hun mooie iPhone doen. Eerst een iPhone kopen met design als hoogstaand pluspunt en vervolgens dikke bumpers, transparante dozen en folies er op.
Ik zoek een sleeve als iCase, maar dan net wat minder duur. Wat is een goed alternatief?
Ik zoek een sleeve als iCase, maar dan net wat minder duur. Wat is een goed alternatief?
Falling down is how we grow. Staying down is how we die. --Brian Vaszily
Ik wil eigenlijk een andere kleur Joli... Iemand hier belang bij mn zwart/oranje?
Waarom wil je een andere kleur, zwart oranje heerst._Brake_ schreef op zondag 18 november 2012 @ 17:16:
Ik wil eigenlijk een andere kleur Joli... Iemand hier belang bij mn zwart/oranje?
* BioHazard ook hebben
Omdat mn pa bruin/oranje heeft en die heerscht nog harderBioHazard schreef op zondag 18 november 2012 @ 21:05:
[...]
Waarom wil je een andere kleur, zwart oranje heerst.![]()
* BioHazard ook hebben
Ziet er exclusiever/chiquer uit.
Als het goed is krijg ik vandaag mijn iPhone 5 binnen.
Nu ben ik op zoek naar een lederen hoes waar ik de telefoon in kan schuiven, maar die tevens een portemonnee functie heeft.
Alle 'wallets' die ik vind zijn hoezen waar de iPhone 5 ingeklikt dient te worden.
Dat wil ik niet, omdat ik op werk en thuis de 'naakte' iPhone 5 wil gebruiken.
Zeker tijdens het telefoneren.
Kent iemand een mooie?
Max. €50,-
Nu ben ik op zoek naar een lederen hoes waar ik de telefoon in kan schuiven, maar die tevens een portemonnee functie heeft.
Alle 'wallets' die ik vind zijn hoezen waar de iPhone 5 ingeklikt dient te worden.
Dat wil ik niet, omdat ik op werk en thuis de 'naakte' iPhone 5 wil gebruiken.
Zeker tijdens het telefoneren.
Kent iemand een mooie?
Max. €50,-
Van welke icase ga je uit? Ze hebben modellen met prijzen die varieren van 21 tot 35 euroTheCrius schreef op zondag 18 november 2012 @ 14:01:
Hilarisch om te zien wat mensen aan cases om hun mooie iPhone doen. Eerst een iPhone kopen met design als hoogstaand pluspunt en vervolgens dikke bumpers, transparante dozen en folies er op.
Slim Fit ziet er erg netjes uit. De thin series zou voor mij ook kunnen, maar deze komt ook op 39 dollar incl. verzending. Dat vind ik vrij prijzig. Maar wellicht toch maar aan geloven als er geen goedkoepr alternatief is?bear87 schreef op maandag 19 november 2012 @ 10:27:
[...]
Van welke icase ga je uit? Ze hebben modellen met prijzen die varieren van 21 tot 35 euroEn veel minder dan 21 euro voor echt leer ga je ze niet snel vinden denk ik.
Falling down is how we grow. Staying down is how we die. --Brian Vaszily
Nog steeds erg happy met de iCase, het leer begint al een beetje te "wennen"aan de iPhone.
De Thin serie zal zo een beetje gelijk zijn aan bv de Sena ultrasim hoesjes.
De Slim Fit kan ik niet goed beoordelen wat er nou precies anders is (behalve dan de stiknaad) maar lijkt ook iets van een versteviging te hebben.
De Elegant Line is een behoorlijk stevige sleeve, maar houd de telefoon evengoed behoorlijk slank.
Overigens heb ik volgens mij geen verzendkosten betaald, totaal 35 eur.
De Thin serie zal zo een beetje gelijk zijn aan bv de Sena ultrasim hoesjes.
De Slim Fit kan ik niet goed beoordelen wat er nou precies anders is (behalve dan de stiknaad) maar lijkt ook iets van een versteviging te hebben.
De Elegant Line is een behoorlijk stevige sleeve, maar houd de telefoon evengoed behoorlijk slank.
Overigens heb ik volgens mij geen verzendkosten betaald, totaal 35 eur.
[ Voor 8% gewijzigd door noteboeki op 19-11-2012 12:37 ]