Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanmiddag nog gemaild naar Appelhoes of de witte Tones al binnen is, nog niks gehoord. Telefoon is wel (bijna) onderweg, dus ik hoop dat het hoesje snel volgt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azqi
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

Mijn goedkope hoesje uit de US is aangekomen. Net mijn Gear4 hoesje vervangen. Aanrader.
Wel 3 weken levertijd.

http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...0867549771#ht_2242wt_1397

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 17:59:
Vanmiddag nog gemaild naar Appelhoes of de witte Tones al binnen is, nog niks gehoord. Telefoon is wel (bijna) onderweg, dus ik hoop dat het hoesje snel volgt!
Begin deze wk contact met hun gehad en de witte versies zouden eind deze week binnenkomen. Ik hoop dan ook dat ze ze morgen binnen hebben.

Vandaag de Mujjo Sleeve ontvangen. Erg mooi en van zeer goede kwaliteit! Vooral mooi met een witte iPhone naar mijn idee. De gratis fish-eye lens die je erbij kreeg ligt al in de prullenbak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 20:23:
[...]

Begin deze wk contact met hun gehad en de witte versies zouden eind deze week binnenkomen. Ik hoop dan ook dat ze ze morgen binnen hebben.

Vandaag de Mujjo Sleeve ontvangen. Erg mooi en van zeer goede kwaliteit! Vooral mooi met een witte iPhone naar mijn idee. De gratis fish-eye lens die je erbij kreeg ligt al in de prullenbak.
Heb net mail gehad, ze hebben alleen paars gekregen vandaag. Dus alle kleuren zijn op voorraad, behalve de witte. Ze zouden ze voor het einde van de maand krijgen, dus dat is volgende week.
Heb nu toch om een paarse gevraagd. Twijfelde steeds al tussen wit en paars.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de incipio feather gezien en dat is wel een mooie case en het behoud redelijk de design.

Alleen vind ik het jammer dat de bovenkant en onderkant en de zijkant waar de volume knopjes zitten open is. Weet iemand misschien een case die net zo mooi aansluit maar waarbij de openingen dicht zijn? bij de incipio feather case is het rondom de camera netjes afgewerkt echt perfect gewoon en bij heel veel cases zie je dat de camera opening gewoon te ver geopend is dat vind ik echt lelijk.

En inderdaad ik let erg op details maar ik hoop nog een juiste case te vinden de de design behoud en helemaal rondop dicht is. Dus als iemand een tip heeft hoor ik het graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 20:46:
Ik heb de incipio feather gezien en dat is wel een mooie case en het behoud redelijk de design.

Alleen vind ik het jammer dat de bovenkant en onderkant en de zijkant waar de volume knopjes zitten open is. Weet iemand misschien een case die net zo mooi aansluit maar waarbij de openingen dicht zijn? bij de incipio feather case is het rondom de camera netjes afgewerkt echt perfect gewoon en bij heel veel cases zie je dat de camera opening gewoon te ver geopend is dat vind ik echt lelijk.

En inderdaad ik let erg op details maar ik hoop nog een juiste case te vinden de de design behoud en helemaal rondop dicht is. Dus als iemand een tip heeft hoor ik het graag.
http://www.ebay.com/itm/0...G-Snap-Case-/200827293801?

Zeer nauwkeurige uitsnede voor camera en knoppen. Onder en bovenkant zijn nog wel open, maar dat stoort niet. Ik ben er zeer tevreden over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bear87
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 05-02 22:41
Overigens vandaag mail ontvangen van Sena, er kan voor Sena een 50$ voucher worden gekocht voor 25$ (verzendkosten komen er wel apart bij) via 'orderborder.com'

Ik ken die site niet, geen ervaring mee, maar wellicht het vermelden waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beleriond
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 05-05 22:20
Nou da's pas timing. Zowel mijn Switcheasy Tones (Black) als mijn joli originals sleeve (Black/Red) komen allemaal vandaag aan.

Nu maar hopen dat de UPS-man/vrouw niet te laat op de dag mijn 5 ook aflevert lol!

Bel*.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laank
  • Registratie: Maart 2012
  • Nu online
Scirocco schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 16:28:
Net mijn FitBag Alcantara sleeve binnen gekregen. Erg mooi hoesje al zeg ik het zelf!
Stevig materiaal (niet dat slappe spul), mooi gevoerde binnenkant en erg netjes afgewerkt. En dat voor 27eu incl verzenden. Ook wel fijn dat ie niet zo snel uit je broekzak of uit je handen kan glijden. Leer en plastic zijn een stuk gladder.

[afbeelding]
FitBag Alcantara iPhone 5 sleeve by freek.wijffels, on Flickr

Nu de iPhone 5 nog }:|
Ziet er erg netjes uit!

Hoelang duurde het voordat je het hoesje in huis had?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scirocco
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02-04-2023
Laank schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 09:34:
[...]

Ziet er erg netjes uit!

Hoelang duurde het voordat je het hoesje in huis had?
Langer dan normaal volgens mij.
Toen ik ze een mail stuurde kreeg ik een reactie dat hij "vandaag" verstuurd werd. Leek erop dat ze mn bestelling vergeten waren al die tijd
30 sept besteld, gister binnen gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tc-Chub
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12-07 15:48
Toch ook maar de Sena Ultraslim Classic Black besteld. Heb nu zo'n goedkoop hoesje van de telecomwinkel met een strap. Die strap werkt voor geen ene meter en t is volgens mij ook nog eens nepleer.

Laat maar komen die Sena!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herko_ter_Horst
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PerryN schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 11:45:
Heb zojuist de verzendbevestiging ontvangen van de Sena Ultraslim Classic for iPhone 5 via mobilecaseshop.nl. Heeft even geduurd, maar iPhone 5 is toch ook nog niet binnen, dus was niet zo'n
probleem.

Deze hoes beviel goed i.c.m. de iPhone 4: Mooi, dun en goede bescherming tegen eventuele krassen van autosleutels, muntstukken e.d.

[afbeelding]

Was via bovenstaande webshop voor €24,25 te bestellen, incl. verzending met de kortingscode 'IPHONE5'. Aanrader!
Ook bij mobilecaseshop besteld en inmiddels om de iPhone zitten.

Vind ´m wel erg strak zitten maar wat een mooie hoes zeg!

Is er iemand die er een full body protector om heeft zitten? Ik wil weten of dat past.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BizzieBis
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08:41
Gisteren mijn bestelde Ebay hoesje ontvangen. Voor nog geen € 3,25 een super hoesje!

Afbeeldingslocatie: http://www.casesmarket.com/Ebay/Buymehome/Frame/iPhone5/iPhone5_0.3mmCase/iphone5_ultrathin_clear01.jpg

http://www.ebay.nl/itm/200827293801?var=500105846703

Gemaakt van hard plastic, sluit perfect aan en geen scherpe randen.
Ik denk wel dat het erg krasgevoelig is, maar ik bestel nog wat resereve exemplaren ;)

[ Voor 17% gewijzigd door BizzieBis op 26-10-2012 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen-
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 26-06-2022

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PerryN
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12-09 16:23
Verwijderd schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 11:41:
[...]

Ook bij mobilecaseshop besteld en inmiddels om de iPhone zitten.

Vind ´m wel erg strak zitten maar wat een mooie hoes zeg!

Is er iemand die er een full body protector om heeft zitten? Ik wil weten of dat past.
Hier ben ik ook wel benieuwd naar. Front & Backprotectors zullen wel niet zo'n probleem zijn, maar ben bang dat die beschermingsstrips op de randen van het toestel het toestel wel eigenlijk net te dik zullen maken.

De hoes zit in eerste instantie erg strak. Na gebruik wordt het leer al vrij snel wat soepeler, waardoor je hem er wat eenvoudiger uit kunt halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wurmpje
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02-09 13:23
darkshadow83 schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 12:27:
Gisteren mijn bestelde Ebay hoesje ontvangen. Voor nog geen € 3,25 een super hoesje!

[afbeelding]

http://www.ebay.nl/itm/200827293801?var=500105846703

Gemaakt van hard plastic, sluit perfect aan en geen scherpe randen.
Ik denk wel dat het erg krasgevoelig is, maar ik bestel nog wat resereve exemplaren ;)
Die Clear Black ziet er wel erg bruin uit op de site?
Heb je die ook liggen, kan je dit bevestigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de bodyguardz full body.

Wat raden jullie aan? Met of zonder gel aanbrengen?
Iemand evt nog andere tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 13-09 21:35
Verwijderd schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 14:42:

YouTube: BodyGuardz staan aantal filmpjes op hoe je met en zonder gel de screenprotectors erop kunt doen. Zo kan het eigenlijk niet meer fout gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op verzoek [Verwijderde gebruiker] hieronder een aantal foto's van de 1 van de cases die ik via eBay ontving.

Link naar de case: http://www.ebay.com/itm/w...iewItem&item=200827293801

Afbeeldingslocatie: http://i48.tinypic.com/357ox9w.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i48.tinypic.com/2n1b0ps.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i46.tinypic.com/ok5mv.jpg
Er zit een magneet op van mijn Tetrax autohouder.

Afbeeldingslocatie: http://i45.tinypic.com/11ih01k.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i45.tinypic.com/ws08wy.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i50.tinypic.com/2emlx94.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beleriond
Beleriond schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 09:04:
Nou da's pas timing. Zowel mijn Switcheasy Tones (Black) als mijn joli originals sleeve (Black/Red) komen allemaal vandaag aan.

Nu maar hopen dat de UPS-man/vrouw niet te laat op de dag mijn 5 ook aflevert lol!

Bel*.
Wilde toch een complimenten maken aan zowel http://www.jolioriginals.com als aan http://www.appelhoes.nl want mijn gisterenochtend bestelde sleeve en case waren voor de lunch al binnen...zeer netjes.

Beiden goed verpakt en de Joli met inderdaad handgeschreven bedankje. Leer en afwerking zeer goed.

Kan ik iedereen aanraden die een kwaliteits sleeve wil.

Bel*.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toch vind ik een stuk plastic echt lelijk om de iPhone 5. Ik twijvel echt nog enorm. Ik haat sleeves en een hoesje vind ik spuglelijk om de iPhone 5. Bedankt hipocrates voor de foto's maar eerlijk gezegd vind ik een clear case niet passen bij een zwarte iPhone.

Misschien neem ik dan toch een joli original en houd ik hem in mijn zak als ik de iPhone 5 er uit haal zodat niemand ziet dat een een wijvensleeve heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghost999
  • Laatst online: 17-05 22:08
Verwijderd schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 17:41:
Toch vind ik een stuk plastic echt lelijk om de iPhone 5. Ik twijvel echt nog enorm. Ik haat sleeves en een hoesje vind ik spuglelijk om de iPhone 5. Bedankt hipocrates voor de foto's maar eerlijk gezegd vind ik een clear case niet passen bij een zwarte iPhone.

Misschien neem ik dan toch een joli original en houd ik hem in mijn zak als ik de iPhone 5 er uit haal zodat niemand ziet dat een een wijvensleeve heb.
Je kunt ook een bumper nemen met screen en back protector.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
  • Laatst online: 11-09 15:30
Morgen heb ik waarschijnlijk mijn iPhone 5 binnen, ben dus nu ook opzoek naar een case. Hoesjes vind ik irritant omdat je hem daar dan weer eerst uit moet halen. De case moet zo simplistisch mogelijk zijn, en strak. Ik denk nu aan de Desmay Slight Black. Goede keus ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Konjo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 10-09 09:49
Ik zou zeggen lees dit topic eens goed door en je vind je antwoord. Waarom heeft tweakers die topic search verwijdert. Lolz

[ Voor 3% gewijzigd door Konjo op 28-10-2012 03:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Konjo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 10-09 09:49
Verwijderd schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 14:42:

Ik doe het altijd met gel anders moet het in een keer goed zitten. stond laatst welnemen filmpje hoe je dat goed kon doen in dit topic met plakbandjes. Was een methode voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technorabilia
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 13-09 14:18
Appelhoes heeft eindelijk de Case-Mate Barely There case iPhone 5 Clear verzonden.

👉🏻 Blog 👈🏻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smi3l
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 25-08 11:28
Wurmpje schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 14:12:
[...]

Die Clear Black ziet er wel erg bruin uit op de site?
Heb je die ook liggen, kan je dit bevestigen?
Die heb ik liggen en hij heeft inderdaad iets bruins, wel minder dan op eBay. Weet nog niet of het ook zo zichtbaar is als ie werkelijk om de iPhone 5 heen zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lizardz schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 18:33:
Morgen heb ik waarschijnlijk mijn iPhone 5 binnen, ben dus nu ook opzoek naar een case. Hoesjes vind ik irritant omdat je hem daar dan weer eerst uit moet halen. De case moet zo simplistisch mogelijk zijn, en strak. Ik denk nu aan de Desmay Slight Black. Goede keus ?
Ik heb hetzelfde probleem maar die cases zijn er bijna niet. Desmay schijnt een flop te zijn en al die andere hebben lelijke openingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 360x
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19-10-2022
Lizardz schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 18:33:
Zoals hierboven al gezegd: ik zou niet voor die Desmay gaan. Veel slechte dingen over gehoord, en zat mensen hebben 'm teruggestuurd.

Ik heb de Spigen Ultra Thin Air besteld: http://www.spigen.com/iph...ltra-thin-air-series.html
Hij is nog niet binnen en ik kan er dus niks over zeggen, maar de meeste ervaringen die ik gelezen heb, zijn positief ;)

[ Voor 7% gewijzigd door 360x op 26-10-2012 22:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smi3l
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 25-08 11:28
Vind dit wel een 'geinig' concept, hoop dat je wat fotootjes op GoT kan gooien als je hem hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zavantas
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 26-03 09:02
360x schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 22:47:
[...]

Zoals hierboven al gezegd: ik zou niet voor die Desmay gaan. Veel slechte dingen over gehoord, en zat mensen hebben 'm teruggestuurd.

Ik heb de Spigen Ultra Thin Air besteld: http://www.spigen.com/iph...ltra-thin-air-series.html
Hij is nog niet binnen en ik kan er dus niks over zeggen, maar de meeste ervaringen die ik gelezen heb, zijn positief ;)
Ik heb dan weer de Ultra Thin Air hier liggen... maar de iPhone is er ten vroegste op 2 november...
Alvast zeer tevreden van die Thin Air. Ziet er zeer goed uit. En netjes verpakt.

Intel Core i5 2500K // Scythe Mugen II // MSI Z68a-GD65 // Kingston 16Gb HyperX // MSI N580GTX Lightning Extreme 3Gb // Crucial CT512 GB M4 SSD // Lian Li PC-X900B // MacBook Pro 15" // iPad 64GB // iPhone 5 64GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReTechNL
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 08-09 17:15
Inmiddels deze besteld: Belkin Grip Vue Back Case Apple iPhone 5 + Screenprotector

[ Voor 22% gewijzigd door ReTechNL op 27-10-2012 01:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xavier
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Iemand ervaring met een screenprotector die geen vette vingers achterlaat en ook prettig in gebruik is??
Mijn chinese van 50cent zit goed, maar elke veeg is een veeg die je blijft zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareOne
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 07:51
Ik zou 'm annuleren ;)

Ik heb voorheen de belkin grip vue gehad voor mijn iPhone 4 en iPhone 4s. Prima hoesje maar 40 euro vind ik hem niet waard! Ik heb zelf 18 euro betaald voor de 4s variant.

Ik heb gisteren weer een hoesje uit china binnen gekregen

http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...0789004228#ht_3296wt_1378

Deze is eigenlijk identiek aan de belkin grip vue alleen dan voor 5% van de prijs. Kwalitatief erg goed hoesje, staat alleen geen belkin op (wat ik juist positief vind).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bear87
Overigens levert 1 keer googlen mij meteen een link op naar die belkin voor 14,95, verzonden uit voorraad. Coolblue is mijn favoriete winkel en ik betaal er graag wat meer ivm de geweldige service, maar toch even de moeite waard om te melden wellicht.

[ Voor 22% gewijzigd door bear87 op 27-10-2012 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zavantas schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 23:10:
[...]

Ik heb dan weer de Ultra Thin Air hier liggen... maar de iPhone is er ten vroegste op 2 november...
Alvast zeer tevreden van die Thin Air. Ziet er zeer goed uit. En netjes verpakt.
Ik vind het bijzonder dat je tevreden kunt zijn over een case zonder hem gepast te hebben.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die thin air ziet wel wel erg dun en strak uit inderdaad. Ik denk dat ik hem ook bestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReTechNL
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 08-09 17:15
Brm-G schreef op zaterdag 27 oktober 2012 @ 11:14:
[...]

Ik zou 'm annuleren ;)

Ik heb voorheen de belkin grip vue gehad voor mijn iPhone 4 en iPhone 4s. Prima hoesje maar 40 euro vind ik hem niet waard! Ik heb zelf 18 euro betaald voor de 4s variant.

Ik heb gisteren weer een hoesje uit china binnen gekregen

http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...0789004228#ht_3296wt_1378

Deze is eigenlijk identiek aan de belkin grip vue alleen dan voor 5% van de prijs. Kwalitatief erg goed hoesje, staat alleen geen belkin op (wat ik juist positief vind).
Je vergeet alleen dat dit er 1 is in combinatie met een screenprotector :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee toch geen thin air sgp. Ik vind de tones wel mooi. Ik wet het niet hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zavantas
Verwijderd schreef op zaterdag 27 oktober 2012 @ 11:30:
[...]

Ik vind het bijzonder dat je tevreden kunt zijn over een case zonder hem gepast te hebben.......
Je eerste indruk kan toch positief zijn? Heb hier anders nog wel cases liggen/ ontvangen in het verleden waar ik op voorhand al van wist dat het niet goed was.

Ervaring zat in de smartphone wereld... Heb hier liggen (vele met hoesjes)
Nokia Lumia 610, 710, 800 en 900. Daarnaast ook nog de N900, N9, E6, Pureview 808
(Lumia 820 en 920 komen eraan)
BlackBerry 9900, 9800, 9300
Samsung Galaxy S3
Apple iPad
BlackBerry Playbook
...

Het helpt dat ik voor mijn werk veel bij de Telecom operatoren/ verdelers in de Benelux zit...

Intel Core i5 2500K // Scythe Mugen II // MSI Z68a-GD65 // Kingston 16Gb HyperX // MSI N580GTX Lightning Extreme 3Gb // Crucial CT512 GB M4 SSD // Lian Li PC-X900B // MacBook Pro 15" // iPad 64GB // iPhone 5 64GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaxPoweR
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 00:19

MaxPoweR

-=StopTech=-

Xavier schreef op zaterdag 27 oktober 2012 @ 08:29:
Iemand ervaring met een screenprotector die geen vette vingers achterlaat en ook prettig in gebruik is??
Mijn chinese van 50cent zit goed, maar elke veeg is een veeg die je blijft zien.
http://www.ipodhoes.nl/ip...e-5-screen-protector.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb deze een aantal dagen op de iphone zitten van switcheasy welke 'smudge proof' zou moeten zijn
http://www.mobilecaseshop...ve-matte-iphone-5-2x.html

Zitten ook 2 bij voor de achterkant.. maar daar heb je vrij weinig aan als je een case gebruikt zoals ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tc-Chub
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12-07 15:48
Heb m'n Sena Ultraslim Classic al ontvangen van Appelhoes. Ik heb het idee dat dit een veel fijnere leersoort is dan in de Utra slim van de iPhone 4. Mijn oude Sena was in het begin namelijk veel stugger terwijl ik hem er nu al gemakkelijk in en uit kan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Igor92
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 07-09 17:54
Vandaag weer wat bij mijn china-cases verzameling binnengekomen, en gisteren ook mijn iPhone 5. Dus ik ben meteen wat verder in welke ebay cases wel of niet.

Case: http://www.ebay.com/itm/180979449078
Ervaring: Deze cases (heb er 2, white en black) kwamen een beetje verbogen aan, heb de reseller gemaild en hij zou nieuwe versturen en ze beter verpakken. Ik heb de zwarte case nog redelijk recht kunnen buigen waardoor dat ik het even kon proberen om mijn iPhone. Heb het idee dat deze case niet heel strak zit, voornamelijk aan de onderkant gaat hij makkelijk los. Niet kopen dus.

Case: http://www.ebay.com/itm/251157125865
Ervaring: Vandaag pas binnen gekregen, ziet er niet super goed afgewerkt uit, en ik was een beetje bang bij het 'aanbrengen' van de case. (zit erg strak!) Nadat ik de case om mijn iPhone had gedaan was ik een beetje bang of het wel verstandig was (niet dat de case zou krassen op mijn iPhone). Het er uithalen was nog een stuk lastiger dan hem er inkrijgen, maar heeft geen krassen achtergelaten (iPhone kan meer aan dan dat de meeste mensen denken volgens mij). Heb hem er nu weer om zitten, vind deze case super mooi/minimalistisch, alleen jammer dat de afwerking wat minder is. Ik denk dat deze case niet zo lang meegaat.

Case: http://www.ebay.com/itm/160890983787
Ervaring: dit is een soort 'buigbare' case, dus niet van hard plastic, maar voelt erg fijn aan. Had hem gisteren om mijn iPhone en dat beviel me wel. Case is goed afgewerkt enkel de gaatjes voor de speaker/microfoon zijn niet netjes uitgelijnd, maar een beetje random. Maar dat werkt wel allemaal prima (bellen en geluiden). de lock button en de volume knoppen zijn wel afgeschermd maar werken nog prima. Ik denk dat dit tot nu toe de beste keus is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
360x schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 22:47:
[...]

Vind ik ook een mooie inderdaad. Is die ook bij een nederlandse webshop te bestellen dat jij weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 360x
Lizardz schreef op zaterdag 27 oktober 2012 @ 17:44:
[...]

Vind ik ook een mooie inderdaad. Is die ook bij een nederlandse webshop te bestellen dat jij weet?
Nog nergens volgens mij. Ik heb hem besteld bij een eBay shop, komt als het goed is komende week wel binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareOne
Igor92 schreef op zaterdag 27 oktober 2012 @ 16:39:
Vandaag weer wat bij mijn china-cases verzameling binnengekomen, en gisteren ook mijn iPhone 5. Dus ik ben meteen wat verder in welke ebay cases wel of niet.

Case: http://www.ebay.com/itm/180979449078
Ervaring: Deze cases (heb er 2, white en black) kwamen een beetje verbogen aan, heb de reseller gemaild en hij zou nieuwe versturen en ze beter verpakken. Ik heb de zwarte case nog redelijk recht kunnen buigen waardoor dat ik het even kon proberen om mijn iPhone. Heb het idee dat deze case niet heel strak zit, voornamelijk aan de onderkant gaat hij makkelijk los. Niet kopen dus.

Case: http://www.ebay.com/itm/251157125865
Ervaring: Vandaag pas binnen gekregen, ziet er niet super goed afgewerkt uit, en ik was een beetje bang bij het 'aanbrengen' van de case. (zit erg strak!) Nadat ik de case om mijn iPhone had gedaan was ik een beetje bang of het wel verstandig was (niet dat de case zou krassen op mijn iPhone). Het er uithalen was nog een stuk lastiger dan hem er inkrijgen, maar heeft geen krassen achtergelaten (iPhone kan meer aan dan dat de meeste mensen denken volgens mij). Heb hem er nu weer om zitten, vind deze case super mooi/minimalistisch, alleen jammer dat de afwerking wat minder is. Ik denk dat deze case niet zo lang meegaat.

Case: http://www.ebay.com/itm/160890983787
Ervaring: dit is een soort 'buigbare' case, dus niet van hard plastic, maar voelt erg fijn aan. Had hem gisteren om mijn iPhone en dat beviel me wel. Case is goed afgewerkt enkel de gaatjes voor de speaker/microfoon zijn niet netjes uitgelijnd, maar een beetje random. Maar dat werkt wel allemaal prima (bellen en geluiden). de lock button en de volume knoppen zijn wel afgeschermd maar werken nog prima. Ik denk dat dit tot nu toe de beste keus is.
Lol, precies dezelfde cases besteld als ik, behalve de 2e :D

Ik ben het eigenlijk wel eens met je over je bevindingen :) Ik gebruik ook de laatste, prima tevreden over. De eerste waren bij mij niet echt gebogen maar bieden echt 0,0 bescherming voor je iPhone, hoogstens tegen krasjes op de achterkant en zijkant maar heb het idee dat het ding zelf meer krassen veroorzaakt als er iets van vuil tussen komt.

edit: de laatste is toch ook niet helemaal hetzelfde
http://cgi.ebay.com/ws/eB...iewItem&item=300789004228

Ik heb bovenstaande gekocht en die bevalt mij perfect. Heeft ook individuele buttons voor de volume knoppen.

[ Voor 4% gewijzigd door SquareOne op 27-10-2012 23:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Igor92
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 07-09 17:54
Brm-G schreef op zaterdag 27 oktober 2012 @ 23:50:
[...]

Lol, precies dezelfde cases besteld als ik, behalve de 2e :D

Ik ben het eigenlijk wel eens met je over je bevindingen :) Ik gebruik ook de laatste, prima tevreden over. De eerste waren bij mij niet echt gebogen maar bieden echt 0,0 bescherming voor je iPhone, hoogstens tegen krasjes op de achterkant en zijkant maar heb het idee dat het ding zelf meer krassen veroorzaakt als er iets van vuil tussen komt.

edit: de laatste is toch ook niet helemaal hetzelfde
http://cgi.ebay.com/ws/eB...iewItem&item=300789004228

Ik heb bovenstaande gekocht en die bevalt mij perfect. Heeft ook individuele buttons voor de volume knoppen.
Ah, oke, ik heb die ook nog in bestelling staan geloof ik. En ik heb inderdaad weer de laatste van mijn lijstje eromheen gedaan, en die bevalt me prima eigenlijk.

Ik had er ook nog 2 besteld bij http://www.eforchina.com/ maar die heb ik nog niet binnen, en voor de grap deze 6 hoesjes voor $2,50 kunnen kopen bij een veiling. http://www.ebay.com/itm/271083320605

Ik kies de fijnste 2 hoesjes uit alle hoesjes uit en de rest knal ik op marktplaats voor 2-3 euro per stuk o.i.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technorabilia
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 13-09 14:18
Heeft Case Mate geen screen protectors voor de 5? Nergens te vinden...

👉🏻 Blog 👈🏻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zavantas schreef op zaterdag 27 oktober 2012 @ 12:43:
[...]

Je eerste indruk kan toch positief zijn? Heb hier anders nog wel cases liggen/ ontvangen in het verleden waar ik op voorhand al van wist dat het niet goed was.

Ervaring zat in de smartphone wereld... Heb hier liggen (vele met hoesjes)
Nokia Lumia 610, 710, 800 en 900. Daarnaast ook nog de N900, N9, E6, Pureview 808
(Lumia 820 en 920 komen eraan)
BlackBerry 9900, 9800, 9300
Samsung Galaxy S3
Apple iPad
BlackBerry Playbook
...

Het helpt dat ik voor mijn werk veel bij de Telecom operatoren/ verdelers in de Benelux zit...
Dat is idd zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 09:02
kraades schreef op zondag 28 oktober 2012 @ 09:42:
Heeft Case Mate geen screen protectors voor de 5? Nergens te vinden...
Nope. Alleen bij wat producten voor de iphone 4(s) zitten ze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1978
  • Laatst online: 13-09 07:27
Weet iemand een mooie en goede houder voor iphone 5 in de auto ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij telefoonhoesstore komen de cases nu ook eindelijk binnen. Onder ander de cygnett aerogrip is er nu: http://www.telefoonhoesst...apple-iphone-5-clear.html

Jammer van de prijs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

k1978 schreef op zondag 28 oktober 2012 @ 11:51:
Weet iemand een mooie en goede houder voor iphone 5 in de auto ??
Check de houders van tetrax. Heb ik zelf ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1978
  • Laatst online: 13-09 07:27
is met magneet of niet ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MmarkM
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
Ja dat is een magneet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
360x schreef op zaterdag 27 oktober 2012 @ 18:48:
[...]

Nog nergens volgens mij. Ik heb hem besteld bij een eBay shop, komt als het goed is komende week wel binnen.
Hmm, dan wacht ik nog even met bestellen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://cdn.shopify.com/s/files/1/0121/2322/products/black_left_1_large.png?0

http://www.urbanarmorgear.com/collections/iphone5

Net besteld, hopelijk lekker stevig voor dagelijks gebruik :)

Als hij me bevalt schaf ik me misschien de witte versie ook nog aan ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SietzeJBL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 11-09 14:42
Na eerst de Desmay en de Ozaki O'coat te hebben geprobeerd ben ik uiteindelijk bij de Krusell Color uitgekomen. Eindelijk eentje die wel fatsoenlijk te gebruiken is! Ik ben er blij mee!

Afbeeldingslocatie: http://i646.photobucket.com/albums/uu188/sietze40D/DSC00235.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i646.photobucket.com/albums/uu188/sietze40D/DSC00236.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i646.photobucket.com/albums/uu188/sietze40D/DSC00238.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i646.photobucket.com/albums/uu188/sietze40D/DSC00239.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 360x
SietzeJBL schreef op zondag 28 oktober 2012 @ 19:41:
Na eerst de Desmay en de Ozaki O'coat te hebben geprobeerd ben ik uiteindelijk bij de Krusell Color uitgekomen. Eindelijk eentje die wel fatsoenlijk te gebruiken is! Ik ben er blij mee!

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Ziet er goed uit! Mocht die Thin Air niet bevallen, is dit dus ook een optie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koekjeh
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-09 13:17
SietzeJBL schreef op zondag 28 oktober 2012 @ 19:41:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Ziet er goed uit! heb je een link voor mij? :D

M3 - RWD / Ultra Red - https://ts.la/florian39171

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beleriond
snel vraagje: mijn Switcheasy Tones (Black) zit echt perfect om m'n i5, echter de screen protector die erbij werd geleverd iets minder.

Het aanbrengen was zo gedaan...letterlijk 30 seconden en klaar was ik. Wat me nu (2 dagen later) opvalt is dat, m.n. aan de randen, het niet blijft "plakken". Iemand hier ervaring mee en/of een goed alternatief voor een protector.

Moet wel zeggen dat ik de helderheid van de meegeleverde protectors zeer kan waarderen ivm mijn voorgaande (i4) switcheasy protectors: veel helderder en dus duidelijker.

Alle hulp wordt op prijs gesteld.

Mvgr en bvd,
Bel*.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SietzeJBL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zavantas
Ondertussen ook mijn Mujjo case aangekregen. (heeft wel langer geduurd dan gedacht...)
Is net wat ik er ervan verwachtte, dus tot nu toe tevreden met wat ik heb ontvangen.
Heb snel wat foto's gemaakt met mijn Joli ernaast. En ter referentie qua omvang heb ik er ook even mijn Galaxy S3 naast gelegd.
Heb helaas nog geen iPhone 5 mogen ontvangen, maar zal hier ook nog foto's van uploaden.

Afbeeldingslocatie: http://farm9.staticflickr.com/8330/8134535411_7be595495a_m.jpg

Afbeeldingslocatie: http://farm9.staticflickr.com/8194/8134571252_2cf0b7035c_m.jpg

Afbeeldingslocatie: http://farm9.staticflickr.com/8187/8134543887_98928a47d8_m.jpg

Afbeeldingslocatie: http://farm9.staticflickr.com/8336/8134563810_b7cc88193e_m.jpg

Afbeeldingslocatie: http://farm9.staticflickr.com/8474/8134536223_893c4355f6_m.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recoil
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Oeps, een desmay slight achtige case (0,3mm) past dus niet samen met een iPhone in de Sena Ultraslim sleeve. Heeft iemand hier ervaring met zo'n superdunne backcover in een -het liefst- leren sleeve?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
Recoil schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 15:33:
Oeps, een desmay slight achtige case (0,3mm) past dus niet samen met een iPhone in de Sena Ultraslim sleeve. Heeft iemand hier ervaring met zo'n superdunne backcover in een -het liefst- leren sleeve?
Denk niet dat dat past, want die sleeves zijn natuurlijk zo gemaakt dat je iPhone er niet 123 uit valt. Als de sleeve zo groot was dat er een case (ook al is die maar 0.04mm) in past, dan zou je iPhone er vrij gemakkelijk uit kunnen glijden wat natuurlijk niet de bedoeling is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bear87
Recoil schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 15:33:
Dan moet je terugvallen op sleeves die op bestelling worden gemaakt. En dan aangeven dat je er een hoes van 0.3 mm omheen hebt zitten, zodat ze daar rekening mee kunnen houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoepZor
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 10-09 09:23
De joli is een mooi stevig hoesje, iPhone past er ook goed in. Vind hem echter wel aan de logge kant, hoesje is zonder telefoon 2cm en met telefoon er in 1,5 cm breder dan het toestel zelf.

De wijzen komen uit het Oosten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bear87
NoepZor schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 17:05:
De joli is een mooi stevig hoesje, iPhone past er ook goed in. Vind hem echter wel aan de logge kant, hoesje is zonder telefoon 2cm en met telefoon er in 1,5 cm breder dan het toestel zelf.
Doodzonde van zo'n slanke telefoon. Op de foto's hierboven zie je het ook goed vind ik, dat hoesje heeft zo'n beetje de maat van de S3 lijkt het. En de S3 heb ik juist verkocht omdat ik iets handzamers wilde hebben.

Overigens contact gehad met fitbag waar mijn hoesje blijft (18-10 besteld) en dat duurt nog zeker een week :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 13-09 17:45

BioHazard

*\o/*

Zijn er mensen met een Joli Sleeve? Merk je echt dat die zoveel dikker is in je zak? Tis natuurlijk wel zo dat als je de telefoon eruit haalt, je een naked telefoon hebt.

Dus hij is en blijft strak en dun, je hebt alleen een flinke en mooie beschermhoes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaxPoweR
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 00:19

MaxPoweR

-=StopTech=-

Vandaag mijn Krusell iPhone 5 case binnen gehad en tot mijn verbazing zit er een Apple logo cut out in, iets wat ik eigenlijk zocht.
Afbeeldingslocatie: http://i48.tinypic.com/p7ont.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 360x
Eindelijk m'n iPhone ontvangen, dus kon de case nu testen. :)

Dit is de Spigen SGP Ultra Thin Air . Ben er zeer tevreden over: sluit goed aan, geen scherpe randjes, het is makkelijk om iPhone er in te doen en uit te halen. Randjes steken niet uit aan de bovenkant, dus het scherm blijft onbeschermd. Er zit wel een (goede) screen protector bij en een setje homebutton stickers.

Klik voor groter:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/lccXz.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Cw2aM.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/ywvkb.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/T5e2V.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Brake_
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 12-09 19:17
Ook een Joli besteld, aangezien ik vandaag te horen kreeg dat ik morgen mn iPhone kan halen. Zwart/orange, ben benieuwd wanneer hij geleverd wordt!

Dell Vostro 7620 / Intel Core i7 12700H / NVIDIA GeForce RTX 3050 Ti 4GB / 40GB DDR5RAM / Samsung 990 Pro 1TB / Dell WD22TB4 / 2x Dell G2724D / Dell Premier KM900 / Universal Audio Volt 1 / 2x KRK Rokit RP8 G4 / KRK S12.4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gait
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 01:22
Vandaag m'n iPhone binnen gekregen, nu heb ik alleen op de voorkant een screenprotector die bij het Tones hoesje zat gedaan. Is het ook nodig op de achterkant te doen?

Ook heb ik een Aletier Pall hoesje alleen durf ik die niet goed te gebruiken i.v.m. de stugheid en het snelle beschadigen van de iPhone. Hoe zijn de ervaringen hiermee?

Edit: hebben er meer last van dat de screenprotector onderaan niet helemaal wil plakken er zit wat lucht onder, hoe krijg ik dit goed? Als ik er op druk gaat het weg, maar komt het ook zo terug.

[ Voor 22% gewijzigd door Gait op 30-10-2012 18:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jrn88
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 13-09 09:22
Ik gebruik sinds vier dagen de Krusell Color. Prima hoesje, leuke prijs, goede pasvorm en voelt stevig aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NokiaFan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09:39
Gait schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 18:14:
Vandaag m'n iPhone binnen gekregen, nu heb ik alleen op de voorkant een screenprotector die bij het Tones hoesje zat gedaan. Is het ook nodig op de achterkant te doen?

Ook heb ik een Aletier Pall hoesje alleen durf ik die niet goed te gebruiken i.v.m. de stugheid en het snelle beschadigen van de iPhone. Hoe zijn de ervaringen hiermee?

Edit: hebben er meer last van dat de screenprotector onderaan niet helemaal wil plakken er zit wat lucht onder, hoe krijg ik dit goed? Als ik er op druk gaat het weg, maar komt het ook zo terug.
Hier zelfde probleem met de screenprotector die bij de SwitchEasy Tones werd geleverd. Laat ook lichtjes los aan de randen, ook al heb ik niet het gevoel dat hij compleet los zal laten op korte termijn. De achterzijde heb ik niet gedaan. Ik zie niet zo snel stof/vuil tussen de randen komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

360x schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 17:19:
Eindelijk m'n iPhone ontvangen, dus kon de case nu testen. :)

Dit is de Spigen SGP Ultra Thin Air . Ben er zeer tevreden over: sluit goed aan, geen scherpe randjes, het is makkelijk om iPhone er in te doen en uit te halen. Randjes steken niet uit aan de bovenkant, dus het scherm blijft onbeschermd. Er zit wel een (goede) screen protector bij en een setje homebutton stickers.

Klik voor groter:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Deze case lijkt erg goed afgewerkt aan de uitsnedes te zien. Maar is hij nu echt zo dun als het lijkt? Hij lijk namelijk iets dikker aan de zijkanten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 360x
Verwijderd schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 22:48:
[...]

Deze case lijkt erg goed afgewerkt aan de uitsnedes te zien. Maar is hij nu echt zo dun als het lijkt? Hij lijk namelijk iets dikker aan de zijkanten.
De case is behoorlijk dun, maar niet zo extreem als bijvoorbeeld een Desmay Slight denk ik. Het voelt echter prima aan zo, en biedt waarschijnlijk net iets meer bescherming bij vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dag mensen.

Eind deze week krijg ik mijn iPhone 5, en bij zo'n mooi toestel hoort natuurlijk en net zo'n mooie leder hoesjes (vind ik)!

Mijn voorkeur gaat uit naar een leder hoesje van Pall Atelier, alleen nu las ik van een aantal hier dat het hoesjes de telefoon beschadigt. Klopt dat?

Ik wil natuurlijk niets bestellen wat mijn telefoon beschadigt, dus alles wat jullie mij hierover kunnen vertellen is welkom..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gait
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 01:22
Ik heb gisteren mijn Tones verwijderd en gebruik nu m'n Atelier Pall en hij beschadigd mijn iPhone uit week 42 niet, maar ik gebruik hem nog maar een paar uurtjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb ik eindelijk mijn 5 binnen, moet ik me nog druk gaan maken om een hoesje :'(

In het kort zoek ik een zo dun mogelijk, crystal clear, hard case. Hoeft niet te beschermen tegen vallen, gaat mij voornamelijk om het krassen. Zie hoesjes voorbij komen van 30 euro en meer, dat vind ik wel erg hoog.

Wat is nu een aanrader voor een simpele hoes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Laatst online: 13-09 21:50

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Verwijderd schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 08:48:
Heb ik eindelijk mijn 5 binnen, moet ik me nog druk gaan maken om een hoesje :'(

In het kort zoek ik een zo dun mogelijk, crystal clear, hard case. Hoeft niet te beschermen tegen vallen, gaat mij voornamelijk om het krassen. Zie hoesjes voorbij komen van 30 euro en meer, dat vind ik wel erg hoog.

Bij de Phone House hebben ze een wand vol in allerlei kleuren, hard/zacht enz, voldoende keuze voor tussen de 13 en 20 euro.

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 08:48:

Misschien dat je dit topic eens even moet doorlezen, voordat je deze vraag stelt. Er staan hier allerlei van dat soort hoesjes beschreven, compleet met foto's. Daar zit er vast wel eentje voor jou tussen.

Om je alvast wat op weg te helpen:
Op eBay staan diverse clear cases die je voor een paar dollar al in huis hebt. Bestel er een paar en test ze uit. Mijn ervaringen met deze cases zijn zeer goed. Passen prima, geen scherpe randen en ik heb zelfs het vermoeden dat sommige van die cases uit dezelfde fabriek komen als die van de A merken. Ik weiger zelf om 30 euro neer te tellen voor een simpele heldere plastic case. Zeker als ze niet beter zijn dan de eBay exemplaren.

De gear4 ThinIce is overigens ook een goede case. De zijkanten zijn verstevigd, zodat er extra bescherming is bij vallen. Verder heeft deze case een opstaand rand, zodat hij je scherm ook beschermt als je je iPhone met scherm naar onder op tafel legt. De case is echter wel iets dikker dan de overige exemplaren die ik getest heb.

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2012 09:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 09:56:
[...]

Misschien dat je dit topic eens even moet doorlezen, voordat je deze vraag stelt. Er staan hier allerlei van dat soort hoesjes beschreven, compleet met foto's. Daar zit er vast wel eentje voor jou tussen.
Het is ondoenlijk om uit meer dan 55 pagina's met posts de pareltjes te vissen.
Om je alvast wat op weg te helpen:
Op eBay staan diverse clear cases die je voor een paar dollar al in huis hebt. Bestel er een paar en test ze uit. Mijn ervaringen met deze cases zijn zeer goed. Passen prima, geen scherpe randen en ik heb zelfs het vermoeden dat sommige van die cases uit dezelfde fabriek komen als die van de A merken. Ik weiger zelf om 30 euro neer te tellen voor een simpele heldere plastic case. Zeker als ze niet beter zijn dan de eBay exemplaren.

De gear4 ThinIce is overigens ook een goede case. De zijkanten zijn verstevigd, zodat er extra bescherming is bij vallen. Verder heeft deze case een opstaand rand, zodat hij je scherm ook beschermt als je je iPhone met scherm naar onder op tafel legt. De case is echter wel iets dikker dan de overige exemplaren die ik getest heb.
Thanks, ik ga op jacht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
Ik zou de ebay cases afraden want die komen half vervormd bij je thuis nadat ze vanuit china verzonden worden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xavier
  • Niet online
Draakje5 schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 10:41:
Ik zou de ebay cases afraden want die komen half vervormd bij je thuis nadat ze vanuit china verzonden worden..
4 ontvangen, 1 was er een beetje vervormd. Teruggebogen en werkt nu perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
Zojuist de Spigen Ultra Thin Air besteld bij iPodhoes.nl. Hopelijk morgen in huis. Heb nu nog even de folie eromheen die er op zit wanneer hij uit de doos komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MmarkM
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
Ik gebruik ook de Tones met de screen protector voor en achter. Ik heb inderdaad ook aan de zijkanten dat hij niet goed plakt. Dit kan je niet voorkomen lijkt me. Enige oplossing die er is, is een betere screenprotector kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xavier
  • Niet online
Gisteren de ArtWizz Scratchstopper ontvangen. (http://www.ipodhoes.nl/ip...e-5-screen-protector.html)
Ik zie beduidend minder vinger afdrukken ipv mijn chinese screenprotector. Aanbrengen ging makkelijk. Maar het is geen 100% pasvorm, denk meer 99%. Hij had iets breder gemogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ener103
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13-09 19:19
MmarkM schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 22:05:
Ik gebruik ook de Tones met de screen protector voor en achter. Ik heb inderdaad ook aan de zijkanten dat hij niet goed plakt. Dit kan je niet voorkomen lijkt me. Enige oplossing die er is, is een betere screenprotector kopen.
Bij mij idem dito. Valt niet echt op tenzij je met je neus er bovenop staat en dan nog licht kantelt.
Maar omdat ik het weet en me eraan stoor heb ik een setje screenprotectors besteld.
Ik vind dat de screenprotector er strak op moet zitten.

De achterkant heb ik geen screenprotector omdat de ip5 in de Tones zit.
Misschien toch maar doen , kheb m toch en qua pasvorm zal het niets uitmaken voor in de Tones.

Ik heb ip5 nu een week met Tones case van SwitchEasy.
De Tones bevalt goed. Stevig case met onder- en bovenkant ietwat flexibel. De bedieningknoppen gaan nog wat stroef (stevig indrukken) maar volgens mij moet dat wel wat soepeler gaan worden door het gebruik. Openingen voor oplader en headphone sluiten mooi aan. Ligt stevig in de hand.
Al met al voor mij een goede beschermhoes voor de ip5

Ik ga nog wel een sleeve/wallet aanschaffen waar rijbewijs, bankpas e.d inpassen. Vind ik toch wel makkelijk met weekendje weg, vakanties e.d. Heb je alles bij elkaar en niet in elke broekzak de nodige attributen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buddha_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 12-09 16:41
MaxPoweR schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 11:38:
Vandaag mijn Krusell iPhone 5 case binnen gehad en tot mijn verbazing zit er een Apple logo cut out in, iets wat ik eigenlijk zocht.
[afbeelding]
Welk model is dit? Waar heb je hem gekocht en ook in wit beschikbaar?

Wil deze namelijk ook wel ;)

PSN: IXI_BUDDHA_IXI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Buddha_ schreef op donderdag 01 november 2012 @ 10:53:
[...]

Welk model is dit? Waar heb je hem gekocht en ook in wit beschikbaar?

Wil deze namelijk ook wel ;)
Dat zou deze zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SietzeJBL
Vreemd, ik heb mijn Krusell daar ook besteld, maar daar zal geen uitsparing in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah, ik heb gister de zwarte variant binnengekregen, en daar zat wel een uitsparing in. Ook al zegt de foto op de site van niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buddha_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 12-09 16:41
Das dan lekker duidelijk jongens ;)

Ik bestel hem gewoon en zie wel of er een cut out in zit.

PSN: IXI_BUDDHA_IXI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bear87
Verwijderd schreef op donderdag 01 november 2012 @ 11:59:
Ah, ik heb gister de zwarte variant binnengekregen, en daar zat wel een uitsparing in. Ook al zegt de foto op de site van niet...
Hoe is de aansluiting bij de opening voor het logo? Opzich is het wel mooi, maar heb je niet weer een extra (grote) plek waar er stof en vuil de case indringt en krassen kan veroorzaken daardoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag de Cygnett AeroGrip Crystal ontvangen. Besteld via Ebay voor 12 pond. Bij Telefoonhoesstore (coolblue) kost deze case 25 euro.

Een paar noemenswaardige zaken:
  1. De case sluit zeer nauw aan. Voordeel is dat er daardoor vrijwel geen stof of vuil tussenkomt. Een nadeel is dat het vrij lastig is om je toestel uit de case te halen. De vraag is natuurlijk hoe vaak je dat gaat doen.
  2. De uitsnede van de camera is vrij groot. Dat had wat mij betreft iets minder gemogen. Bij andere cases (eBay merkloos en de Gear4 ThinIce) is dat beter.
  3. Er zijn nauwkeurige uitsnedes voor de volume knoppen en de stilte knop. Dat is duidelijk beter gedaan dan bij bijvoorbeeld de Gear4 ThinIce. Die laatste heeft 1 grote opening voor deze knoppen.
  4. De case heeft een subtiel opstaand randje aan de voorkant. Je kunt je toestel dus zonder problemen met het beeldscherm omlaag op een tafel leggen. Dit randje is niet hinderlijk.
  5. De zijkanten van de case zijn voorzien van kleine bultjes. Ik had daar eerst mijn vraagtekens bij, maar in de praktijk blijken deze zeer prettig. Ze geven net dat beetje extra grip.
  6. De case is zeer stevig en voelt echt heel degelijk aan. Beter dan andere vergelijkbare modellen die ik tot nu toe getest heb. Toch is de case zeer dun en maakt deze je toestel nauwelijks dikker.
  7. Cygnett levert 1 screenprotector bij. Daar ben ik niet van gecharmeerd. De pasvorm is niet echt denderend en je ziet het ding best goed zitten. Aanbrengen gaat dan weer wel goed en er zit een duidelijk instructie bij, alsmede een doekje en kaartje om luchtbelletjes te verwijderen.
  8. De case zelf is krasgevoelig. Er zit inmiddels al een kras van ca. 1 centimeter op de achterzijde. Maar goed, beter op de case dan op mijn toestel.
Van alle doorzichtige cases die ik tot nu toe getest heb, ben ik het meest tevreden over de Cygnett. Deze mag mijn telefoon voorlopig beschermen. Hieronder nog even samenvattend een top x van mijn cases.

1. Cygnett AeroGrip Crystal
2. eBay merkloze cases (vergelijkbaar met de Spigen Ultra Thin Air).
3. Gear4 ThinIce
4. Muvit gel case (weet ik de naam even niet van, maar heb ik voor 14 euro gekocht bij de BelCompany)
4. Ozaki O!Coat 0,3 Jelly (die vond ik echt waardeloos)

Tot slot nog een paar foto's van de Cygnett AeroGrip Crystal:

De voorzijde van mijn toestel. Hier is de screenprotector goed zichtbaar.
Afbeeldingslocatie: http://i48.tinypic.com/359jybr.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i48.tinypic.com/2cs9sox.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i49.tinypic.com/28tj6eo.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i48.tinypic.com/2d81446.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i45.tinypic.com/16td7l.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i45.tinypic.com/15coro4.jpg

De uitsparing voor de camera is vrij fors. Die had wat mij betreft iets kleiner gemogen.
Afbeeldingslocatie: http://i48.tinypic.com/nw0f4i.jpg

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2012 14:53 . Reden: Typfoutjes ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareOne
Verwijderd schreef op donderdag 01 november 2012 @ 14:46:
Vandaag de Cygnett AeroGrip Crystal ontvangen. Besteld via Ebay voor 12 pond. Bij Telefoonhoesstore (coolblue) kost deze case 25 euro.

De uitsparing voor de camera is vrij fors. Die had wat mij betreft iets kleiner gemogen.
[afbeelding]
Dan krijg je problemen met de flits en foto's maken;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brm-G schreef op donderdag 01 november 2012 @ 15:27:
[...]

Dan krijg je problemen met de flits en foto's maken;)
Die mogelijkheid is er inderdaad, maar ik heb in de praktijk nog geen problemen ondervonden met wat kleinere uitsparingen.
Pagina: 1 ... 14 ... 23 Laatste