CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/
Uiteraard is het knap maar ik vind dit zo idioot dat de Nederlandse politiek zo naar de klote aan het gaan is.MisteRMeesteR schreef op woensdag 12 september 2012 @ 23:48:
[...]
Jij vindt de prestatie van Samsom niet knap?
Elke keer als je voor een camera komt zit je je grootste concurrent af te zeiken en aan te vallen (in plaats van te zeggen wat je plannen zijn etc) en dan als blijkt dat het verschil tussen jouw partij en deze concurrent klein zal zijn ga je opeens alles complimenten richting deze maken.
Lijkt wel op de basisschool. Je trekt aan de haren van een meisje en 2 weken later heb je verkering.
De pagina hier refreshen en alles doorlezen kost nog altijd meer tijd, zo snel gaan de reacties.oisyn schreef op woensdag 12 september 2012 @ 23:52:
[...]
Ja daar keek ik dus ook maar dat leek echt totaal niet in sync met wat hier gezegd werd oid
Zet het daar maar neer! -- It's time to party like it's 1984 -- Soundcloud
Waardoor de woningmarkt nog verder op slot zit en verziekt zal raken de komende jaren, en starters nog moeilijker aan een woning zullen komen, op zowel de huur- als de koopmarkt, en de doorstroming nog verder stilvalt.pingkiller schreef op woensdag 12 september 2012 @ 23:52:
Groei van VVD zou zomaar ook eens kunnen komen door de discussie over de HRA. VVD is de enige partij die daar niks aan wilde veranderen.
Daar hebben we wat aan (NOT!)
[ Voor 4% gewijzigd door wildhagen op 12-09-2012 23:53 ]
Virussen? Scan ze hier!
En die mensen geloven dat dat gaat gebeuren?pingkiller schreef op woensdag 12 september 2012 @ 23:52:
Groei van VVD zou zomaar ook eens kunnen komen door de discussie over de HRA. VVD is de enige partij die daar niks aan wilde veranderen.
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Was het op latere leeftijd maar zo simpelDeadsy schreef op woensdag 12 september 2012 @ 23:52:
[...]
Lijkt wel op de basisschool. Je trekt aan de haren van een meisje en 2 weken later heb je verkering.
Verwijderd
De andere optie is een Nederland vol mensen die hun inmiddels ontwaarde huizen niet meer kunnen betalenwildhagen schreef op woensdag 12 september 2012 @ 23:53:
Waardoor de woningmarkt nog verder op slot zit en verziekt zal raken de komende jaren, en starters nog moeilijker aan een woning zullen komen, op zowel de huur- als de koopmarkt, en de doorstroming nog verder stilvalt.
Dit zijn van die gemakkelijke uitspraken, veel te ongenuanceerd.
Maar hoe komt het dan dat PvdA en VVD bij de NOS/Novum veel dichter bij elkaar liggen dan bij ANP/Googlepedorus schreef op woensdag 12 september 2012 @ 23:52:
[...]
Beste/snelste: http://nos.nl/nieuws/live/politiek24/
Ook ANP, met kaart: http://www.nu.nl/tk2012.html
Zelfde: http://www.google.nl/elections/ed/nl/results
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
www.google.nl
Volgens mij hield Samsom zich juist vaak bij zijn eigen verhaal.Deadsy schreef op woensdag 12 september 2012 @ 23:52:
[...]
Elke keer als je voor een camera komt zit je je grootste concurrent af te zeiken en aan te vallen (in plaats van te zeggen wat je plannen zijn etc)
Verwijderd
Zegt niks te willen veranderenpingkiller schreef op woensdag 12 september 2012 @ 23:52:
Eindhoven, Enschede en misschien Amstelveen verwacht ik een paar procent getuige die berg IT'ers daar.TommyGun schreef op woensdag 12 september 2012 @ 23:55:
Eindhoven moet ook wel scoren qua PP, kan niet anders...
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Dat starters moeilijker een huis kunnen kopen is niet alleen vanwege de HRA.wildhagen schreef op woensdag 12 september 2012 @ 23:53:
[...]
Waardoor de woningmarkt nog verder op slot zit en verziekt zal raken de komende jaren, en starters nog moeilijker aan een woning zullen komen, op zowel de huur- als de koopmarkt, en de doorstroming nog verder stilvalt.
Ik ken zat mensen die geen hypotheek krijgen omdat ze van baan naar baan gaan omdat ze nergens meer een vast contract krijgen.
Maar de PP doet het blijkbaar goed in Kerkrade. Wie had dat gedacht.
Inderdaad...G-Tus schreef op woensdag 12 september 2012 @ 23:56:
Geen Piratenpartij in Delft.... vreemd.
Verwijderd
Delft misschien? Oh die is blijkbaar al geweest.Stoney3K schreef op woensdag 12 september 2012 @ 23:56:
[...]
Eindhoven, Enschede en misschien Amstelveen verwacht ik een paar procent getuige die berg IT'ers daar.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 12-09-2012 23:57 ]
ja idd...G-Tus schreef op woensdag 12 september 2012 @ 23:56:
0,7%, genoeg voor een zetel, maar net buiten de top 10 dus.G-Tus schreef op woensdag 12 september 2012 @ 23:56:
[ Voor 4% gewijzigd door lagalas op 12-09-2012 23:57 ]
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Nja, van Delft zou je toch ook verwachten dat er meer mensen op de PP stemmen. Dat gebeurt niet, dus ik heb de hoop al opgegeven.TommyGun schreef op woensdag 12 september 2012 @ 23:55:
Eindhoven moet ook wel scoren qua PP, kan niet anders...
Dat valt in verhouding wel mee, er studeren veel mensen in Delft maar het aantal uitwonende studenten in Eindhoven is groter. In Delft woont het er meer omheen.lasharor schreef op woensdag 12 september 2012 @ 23:58:
[...]
Nja, van Delft zou je toch ook verwachten dat er meer mensen op de PP stemmen. Dat gebeurt niet, dus ik heb de hoop al opgegeven.
Haha, ja, 12 stemmen verschil met de PvdA.tiswat schreef op woensdag 12 september 2012 @ 23:59:
Ah, nou PVV is toch nog ergens de grootste. In Stein welteverstaan.
PP heeft 0.7% gescoord in Delft. Zie NOS site.lasharor schreef op woensdag 12 september 2012 @ 23:58:
[...]
Nja, van Delft zou je toch ook verwachten dat er meer mensen op de PP stemmen. Dat gebeurt niet, dus ik heb de hoop al opgegeven.
Het was flink klussen met de excelsheet: https://docs.google.com/f...bt5YbV0M3VS00OUhqYmc/edit
PvdA + SP en GL pakken allemaal een restzetel, maar goed dit gaat constant veranderen.
PvdA wint, maar stijgt niet. D66 wint.
[ Voor 54% gewijzigd door ATS op 13-09-2012 00:01 ]
My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
[ Voor 3% gewijzigd door TommyGun op 13-09-2012 00:01 ]
Om eerlijk te zijn, heb ik d'r zelf nooit van gehoord en ik woon in Ede, lolMisteRMeesteR schreef op woensdag 12 september 2012 @ 23:55:
WTF die gemeentekaart van Herman klopt van geen kant... De Ronde Venen ligt naast Veenendaal...?
if the corruption has no consequences then there is no end to it
Gewoon mensen die het van huis uit stemmen, doen mijn ouders ook.Aghanim schreef op donderdag 13 september 2012 @ 00:00:
Toch vind ik het apart te zien dat in sommige gemeenten CDA nog steeds de winnaar is.
Mwah, 2 gemeentes, en kleintjes (Hellendoorn en Twenterand), nog niet zo spannendAghanim schreef op donderdag 13 september 2012 @ 00:00:
Toch vind ik het apart te zien dat in sommige gemeenten CDA nog steeds de winnaar is.
Virussen? Scan ze hier!
Volgens http://www.novumuitslagencentrum.nl/# toch 0.5%, 0.3% meer dan vorige keer.TheBleeder schreef op donderdag 13 september 2012 @ 00:01:
Ook geen piraten in Amsterdam
NOS en Google en Nu.nl hebben allen ANP als bron, alleen NOS weet op de een of andere manier net iets sneller te zijn dan de andere twee.oisyn schreef op woensdag 12 september 2012 @ 23:54:
[...]
Maar hoe komt het dan dat PvdA en VVD bij de NOS/Novum veel dichter bij elkaar liggen dan bij ANP/Google
Vitamine D tekorten in Nederland | Dodelijk coronaforum gesloten
[ Voor 38% gewijzigd door .oisyn op 13-09-2012 00:03 ]
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Ja tuurlijk. We hebben MSD en Philips zien vertrekken door zwak links lokaal beleid. Had niet anders verwacht eerlijk gezegd.
Was twee jaar geleden exact hetzelfde toen Amsterdam binnen kwam. VVD constant aan kop totdat Amsterdam kwam, dat weet ik nogFiber schreef op donderdag 13 september 2012 @ 00:03:
Op Google gaat de PvdA weer even aan kop!
Het ligt ook helemaal niet nabij Veenendaal, dat is het punt juist... Alleen lijkt het wel zo op de kaart van Herman...Midnight4u schreef op donderdag 13 september 2012 @ 00:01:
[...]
Om eerlijk te zijn, heb ik d'r zelf nooit van gehoord en ik woon in Ede, lol
www.google.nl
Maar 1/3e van de totale stemmen op PvdA komen dan ook uit Amsterdam, volgens Google.Fiber schreef op donderdag 13 september 2012 @ 00:03:
Op Google gaat de PvdA weer even aan kop!
Freelance (Microsoft) Cloud Consultant & Microsoft Certified Trainer
Verwijderd
Ja, zo zijn de ouders van een vriendin van mij ook. Ik heb het tijdens de wintersport er eens omzichtig maar wel met enig doorzettingsvermogen over gehad en zij erkenden ook wel dat het CDA eufemistisch uitgedrukt de nodige steken had laten vallen, maar desondanks bleven zij er voor kiezen en zelfs bijdragen aan de partij en campagne.tiswat schreef op donderdag 13 september 2012 @ 00:01:
Gewoon mensen die het van huis uit stemmen, doen mijn ouders ook.
Nu zijn het gelovige mensen, wat een deel wel verklaart, maar verder zijn het heel redelijke, normale en leuke mensen. Ik vind het altijd zo raar dat mensen dan zulke op het oog rare keuzes kunnen maken.
CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/
Verwijderd

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 13-09-2012 00:05 ]
Verwijderd
Mag die geen grote bril opVerwijderd schreef op donderdag 13 september 2012 @ 00:05:
Lol, die kerel op de achtergrond bij dat interview bij GL
Tsja, dat hebben ze aan zichzelf te wijten imho. Qua standpunten kan ik het prima bij ze vinden, maar na de Kunduz-akkoorden en de affaire-Dibi ben ik er een beetje op afgeknapt.
Tijd om de boel weer op te bouwen.
Virussen? Scan ze hier!
Haar bodyguard?Verwijderd schreef op donderdag 13 september 2012 @ 00:05:
My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
Dat is de beveiliging van GL.Verwijderd schreef op donderdag 13 september 2012 @ 00:05:
Hij kijkt wel serieus.Verwijderd schreef op donderdag 13 september 2012 @ 00:05:
Mooie bril heeft die ook
van 400 2 jaar geleden
[ Voor 24% gewijzigd door RocketKoen op 13-09-2012 00:07 ]
Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!
De oude garde stemt blind CDA. Die volgen geen debatten. Lezen geen programmas. Doen geen stemwijzers. Die stemmen gewoon CDA, wat ze al 60-70 jaar doen,Aghanim schreef op donderdag 13 september 2012 @ 00:00:
Vind het wel bizar te zien dat veel stemmen van de PVV naar de PvdA gaan. Athans, zo lijkt het. Lijkt me een raar verloop.
[ Voor 15% gewijzigd door frickY op 13-09-2012 00:08 ]
Is altijd, weet ook niet waarom.lasharor schreef op donderdag 13 september 2012 @ 00:08:
Waarom is de PVDA eigenlijk zo populair in het "Hoge noorden"?
Veel arbeiders daar, en vanuit het verleden veel armoede.lasharor schreef op donderdag 13 september 2012 @ 00:08:
Veendam 42 procent PvdA, 17 procent VVD. Fors verschil.
Virussen? Scan ze hier!
Ze moeten minimaal 0,667% van de stemmen halen om 1 zetel te krijgen. Dus hoeveel precies hangt af van de opkomst.Verwijderd schreef op donderdag 13 september 2012 @ 00:08:
Piraten hebben toch minimaal 60.000 stemmen nodig?
¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸<º)))><¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸
Omdat daar voornamelijk de middenklasse woontlasharor schreef op donderdag 13 september 2012 @ 00:08:
Omdat het kan.
Daar zit veel armoede en ze hebben veel geld nodig om daar alles nog enigszins draaiend te houden.lasharor schreef op donderdag 13 september 2012 @ 00:08:
Life is what happens to you, while you're busy making other plans (John Lennon)
Even F5'en. Toen de landelijke uitslag gepubliceerd werd ging de widget doodtiswat schreef op donderdag 13 september 2012 @ 00:07:
Ik lig inmiddels al 13 uitslagen achter bij de NOS. Heeft iedereen dat?
Refresh nu voor 15.58%. VVD lijkt toch duidelijk de grootste te worden..oisyn schreef op donderdag 13 september 2012 @ 00:04:
Irritant, Novum update hun prognose niet bij iedere uitslag. Staat nu al de hele tijd op "prognose op basis van 4,14% van de stemmen"
Vitamine D tekorten in Nederland | Dodelijk coronaforum gesloten
Het is een prognose op basis van de huidige uitslagen. Ze corrigeren dus..oisyn schreef op donderdag 13 september 2012 @ 00:09:
Wat ik niet snap is dat momenteel bij de Nos zeggen dat de PvdA 37 zetels krijgt, terwijl ze procentueel wel meer stemmen hebben (26,2% vs 24,8%)
Life is what happens to you, while you're busy making other plans (John Lennon)
Dat was zonder A´dam, na 13.6 van de stemmen..oisyn schreef op donderdag 13 september 2012 @ 00:09:
Wat ik niet snap is dat momenteel bij de Nos zeggen dat de PvdA 37 zetels krijgt, terwijl ze procentueel wel meer stemmen hebben (26,2% vs 24,8%)
NOS lijkt achter te lopen, veel minder stemmen geteld bij hen dan bij Google..oisyn schreef op donderdag 13 september 2012 @ 00:09:
Virussen? Scan ze hier!
Met 13.7 % , Google zit al op 22.7% geeft een heel ander beeld.Verwijderd schreef op donderdag 13 september 2012 @ 00:09:
Zo terug naar 37 zetels!
Originally, a hacker was someone who makes furniture with an axe.
if the corruption has no consequences then there is no end to it
Is meer up 2 date als NOS:
Partij Zetels
PvdA 39
VVD 38
SP 15
PVV 14
D66 13
CDA 13
CU 4
GL 4
SGP 3
PVDD 3
50PLUS 3
PIRATEN 0
PVDM 0
SOPN 0
PvdT 0
DPK 0
LP 0
NedLok 0
LibDem 0
AEP 0
Totaal 1.601.916
Ik neem aan dat dit op basis van statistiek is. Bepaalde gemeenten zijn bekend en van die bepaalde gemeenten is bekend dat daar meer/minder PvdA gestemd wordt dan gemiddeld. Dat kun je dan redelijk extrapoleren naar landelijk..oisyn schreef op donderdag 13 september 2012 @ 00:09:
Misschien nemen ze in de schatting mee wat er in het verleden is gestemd per gemeente om zo de peiling te corrigeren..oisyn schreef op donderdag 13 september 2012 @ 00:09:
¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸<º)))><¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸
Verwijderd
Dat gaat volgens mij niet gebeuren. De SP is daarvoor teveel verloren in morele zin.Midnight4u schreef op donderdag 13 september 2012 @ 00:10:
Ik hoop dat de formatie word: PvdA, VVD en de SP en volgens mij is dat net voldoende gezien de lijst(op tv)
Ja, maar Amsterdam was er bijvoorbeeld nog niet bijgeteld, terwijl juist daar de PvdA veel gewonnen heeft. In werkelijkheid staat PvdA nu vóór de VVD (0.7 procent)frickY schreef op donderdag 13 september 2012 @ 00:11:
[...]
Ik neem aan dat dit op basis van statistiek is. Bepaalde gemeenten zijn bekend en van die bepaalde gemeenten is bekend dat daar meer/minder PvdA gestemd wordt dan gemiddeld. Dat kun je dan redelijk extrapoleren naar landelijk.
Virussen? Scan ze hier!
Nee, ik heb het over de NOS site, die geven zowel zetels als percentages. Daar staat bij PvdA 37 zetels en 26,2%. Bij VVD staat 41 zetels bij 24,8%. Daar lijkt idd een correctie in te zitten, maar da's niet hoe ik "prognose op basis van x% getelde stemmen" interpreteer.wildhagen schreef op donderdag 13 september 2012 @ 00:10:
[...]
NOS lijkt achter te lopen, veel minder stemmen geteld bij hen dan bij Google.
[ Voor 8% gewijzigd door .oisyn op 13-09-2012 00:14 ]