you dawg, ....i heard you like magnets so i putted more magnets in your speaker so you can hear even more magnets while you listen to magnets!
Sommige mensen hier zijn wel erg Apple geil.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Nieuwe oordopjes dus ook zeker. EarPod.
PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7
Zoals ik al zei, ga eens ergens anders vervelen.Joostje123 schreef op woensdag 12 september 2012 @ 19:38:
WIRELESS CHARGING!!!
Mijn god, mag hier helemaal niets gepost worden waarbij apple niet de hemel in geprezen wordt zonder dat er een aantal fanboys over je heen valt? Doe eens niet zo kinderachtig zeg.
tikfouten? tjah..m..

Nieuwe oordopjes dus ook zeker. EarPod.
Het ontwerp is wel mooi qua dikte. Prachtige dunne telefoon. Vergelijkbaar met de HTC One S, als je die al eens in je hand hebt gehouden dan weet je ongeveer welke dikte je in je hand zult gaan houden met de iPhone 5.
Het ziet er leuk uit en het scherm is werkelijk prachtig! Voor de rest: Obsolete in vergelijking met de market...
Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)
Nieuwe connector heet dus Lightning.
An a day keeps the doctor away.
waarom zou je nu nog microUSB in een telefoon steken als er veel snellere oplossingen zijn voor het zelfde geld
Ah, een adaptertje. Nog meer overbodige rommel.
(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A
Duh.Palomar schreef op woensdag 12 september 2012 @ 19:39:
en wel een verloopje naar oude connector dus
Tuurlijk kan dat, wat denk je andersMizgala28 schreef op woensdag 12 september 2012 @ 19:40:
Je kan een adapter kopen om je oude conector op de nieuwe aan te sluiten.
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
...want USB 3.0 is traag?hardwarejunk schreef op woensdag 12 september 2012 @ 19:39:
[...]
waarom zou je nu nog microUSB in een telefoon steken als er veel snellere oplossingen zijn voor het zelfde geld
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
dit is alleen als het nodig is, maar er word standaard een lightning kabel meegeleverd dus is het niet nodig.Conscience NL schreef op woensdag 12 september 2012 @ 19:39:
"But what about the stuff you have now that uses the 30 pin connector? Well we're working on accessories for that. Here's an adaptor."
Ah, een adaptertje. Nog meer overbodige rommel.
Wereldwijde standaard ring a bell? Apple is nu zo'n beetje de enige die dit niet doet.hardwarejunk schreef op woensdag 12 september 2012 @ 19:39:
[...]
Een hele rij microsoft certificeringen.
Misschien omdat er toch stiekem een regeling is vanuit "Europa" dat het compatible moet zijn ?hardwarejunk schreef op woensdag 12 september 2012 @ 19:39:
[...]
Ik mag hopen dat ze een oplossing aandragen, ivm het ohzo belangrijke "millieu"
Micro-USB kan een hoop niet wat met de iPhone wel kan. VGA, Component video, digitale audio in/out, seriële poort, remote control en zo nog veel meer.Phusebox schreef op woensdag 12 september 2012 @ 19:40:
En Apple negeert de richtlijnen weer voor een beter milieu met hun eigen connector. Triest hoor.
Micro-USB is een onhandig standaard als je maar één connector wilt gebruiken.
Dat is geen iPhone.TheThomas schreef op woensdag 12 september 2012 @ 19:40:
[afbeelding]
zie je op die linker iphone nou een nieuwe muziek app?
Als het einde van de stekker een USB is, mag het gewoon van Europa.FreshMaker schreef op woensdag 12 september 2012 @ 19:41:
[...]
Misschien omdat er toch stiekem een regeling is vanuit "Europa" dat het compatible moet zijn ?
Ik mag hopen dat ze een oplossing aandragen, ivm het ohzo belangrijke "millieu"
De echte Apple-junk heeft natuurlijk ook een iPod en een iPad. Zou in dit geval een extra lader in je stekkerblok betekenen, of inderdaad een (Apple kennende) overpriced adapter.hardwarejunk schreef op woensdag 12 september 2012 @ 19:40:
[...]
dit is alleen als het nodig is, maar er word standaard een lightning kabel meegeleverd dus is het niet nodig.
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."
Omdat het beter is voor het milieu dat niet elk apparaat een eigen adapter vereist. Europees zijn daar afspraken over gemaakt. Het blijft jammer dat je bij de iPhone weer een aparte adapter nodig bent om aan die eisen te voldoen.hardwarejunk schreef op woensdag 12 september 2012 @ 19:39:
[...]
Ja, maar deze dingenhardwarejunk schreef op woensdag 12 september 2012 @ 19:40:
[...]
dit is alleen als het nodig is, maar er word standaard een lightning kabel meegeleverd dus is het niet nodig.

waarvan veel mensen er eentje hebben, worden er niet mooier op. Of built-in docks in auto's.
Nieuwe iTunes.Brm-G schreef op woensdag 12 september 2012 @ 19:40:
Er staan ook nog 2 macs op het podium dus er komt ook nog iets waar ze die voor nodig hebben. Ik verwacht voor aperture? !
Ipod touch dan, sorry daar focuste ik niet op
En dat geld ook voor alle andere 1000000 accesoires! Ik vind het jammer in ieder geval, en blijf lekker bij model 4 hangen omdat ik hier in huis dus al 5 van die oude connectors gebruik! Bah....
2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30
Ik zie maar één toestel? Maar dat is idd de iOS 6 app. Moet je je telefoon dan eens bewegen en letten op de reflectie van dat knopje, er gaat een wereld voor je open.TheThomas schreef op woensdag 12 september 2012 @ 19:40:
[afbeelding]
zie je op die linker iphone nou een nieuwe muziek app?
[ Voor 14% gewijzigd door ZpAz op 12-09-2012 19:43 ]
Heb zelf een B&W Zeppelin Air, maar ik doe 99% via Airplay. Het is jammer, maar niet onoverkomelijk. Wellicht verkoop ik hem wel weer.peugeot206gt schreef op woensdag 12 september 2012 @ 19:43:
Veel succes iedereen met zijn nieuwe Bose sounddock!!Kan je straks mooi een knullig verloopje opzetten, en de telefoon is al een stuk langer. Goed voor de stabiliteit denk ik zo!
En dat geld ook voor alle andere 1000000 accesoires! Ik vind het jammer in ieder geval, en blijf lekker bij model 4 hangen omdat ik hier in huis dus al 5 van die oude connectors gebruik! Bah....
Life is what happens to you, while you're busy making other plans (John Lennon) - Ioniq 28kWh / 9,9kWP zonnepanelen (west) / Panasonic 9kW WP
ziet er wel vreselijk goed uit voor een telefoonHardCoreGamer schreef op woensdag 12 september 2012 @ 19:43:
London in 3D!
maar geen streetview meer zo te zienHardCoreGamer schreef op woensdag 12 september 2012 @ 19:43:
London in 3D!
De markt was verrast door de Ipad, maar heeft een inhaalslag gemaakt en is Apple nu voor op bijna elk gebied.
Tijd om je legacy equipement op Marktplaats te zetten en op wireless over te gaan.peugeot206gt schreef op woensdag 12 september 2012 @ 19:43:
Veel succes iedereen met zijn nieuwe Bose sounddock!!Kan je straks mooi een knullig verloopje opzetten, en de telefoon is al een stuk langer. Goed voor de stabiliteit denk ik zo!
Sst niet praten in de Apple kerk...kleine joop schreef op woensdag 12 september 2012 @ 19:44:
Apple heeft zijn beste tijd gehad denk ik.
De markt was verrast door de Ipad, maar heeft een inhaalslag gemaakt en is Apple nu voor op bijna elk gebied.
Als die iets innovatiefs toegevoegd ben ik blij, ik heb geen apple hardware maar iTunes vind ik geweldig voor mijn muziek op mijn "windows" notebook.
Inderdaad, ik denk dat ik al mijn aandelen maar snel de deur uit doe...... het einde is zoek, maar ach, dat is het toch na elke keynote?kleine joop schreef op woensdag 12 september 2012 @ 19:44:
Apple heeft zijn beste tijd gehad denk ik.
Wat kom jij hier doen dan?

I served in a company of heroes.
One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp
ITunes is voor mij de reden dat ik mijn iPad niet meer gebruik en ook nooit meer een iDing koop. Grootste troep ooit.Mizgala28 schreef op woensdag 12 september 2012 @ 19:45:
[...]
Als die iets innovatiefs toegevoegd ben ik blij, ik heb geen apple hardware maar iTunes vind ik geweldig voor mijn muziek op mijn "windows" notebook.
NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!
Dat was meer voor developers, dit is meer voor de media. Niet dat de media het toen niet breed uitmeette.kmf schreef op woensdag 12 september 2012 @ 19:46:
Waarom zoveel tijd besteden aan iOS6 als een paar maanden geleden al een keynote daaraan is besteed... en nu nog niks nieuws ook nog..
[ Voor 7% gewijzigd door ZpAz op 12-09-2012 19:47 ]
Ik prefereer Streetview wel over die 3d gebouwen omdat je aan streetview in mijn ogen meer lijkt te hebben.
Zeker hoe het op Android met de navigatie van google is geimplenteerd. Daar krijg je gelijk een streetview plaatje van je bestemming te zien als je op je locatie aangekomen bent.
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
same here.CLB schreef op woensdag 12 september 2012 @ 19:47:
Kom op zeg, ik wil GB's horen, prijzen horen, leverdata horen...
Ik gebruik geen iTunes, en toch heb ik foto's, muziek, app's en software-updates op mijn iPhone. Je kunt prima zonder tegenwoordig.Phusebox schreef op woensdag 12 september 2012 @ 19:46:
[...]
ITunes is voor mij de reden dat ik mijn iPad niet meer gebruik en ook nooit meer een iDing koop. Grootste troep ooit.
Je hebt dat hele iTunes niet eens meer nodig tegenwoordig, dus wat zeur je nou.Phusebox schreef op woensdag 12 september 2012 @ 19:46:
[...]
ITunes is voor mij de reden dat ik mijn iPad niet meer gebruik en ook nooit meer een iDing koop. Grootste troep ooit.
aan de andere kant zal er vast wel een google maps/streetview app komen.lasharor schreef op woensdag 12 september 2012 @ 19:46:
[...]
Ik prefereer Streetview wel over die 3d gebouwen omdat je aan streetview in mijn ogen meer lijkt te hebben.
Zeker hoe het op Android met de navigatie van google is geimplenteerd. Daar krijg je gelijk een streetview plaatje van je bestemming te zien als je op je locatie aangekomen bent.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
ja tuurlijk, voor versie 9 was alles nog oke, het is traag geworden na versie 9/10Phusebox schreef op woensdag 12 september 2012 @ 19:46:
[...]
blijkbaar heb je totaal geen ervaring met het spul want je weet niet waarover je praat.
Muziek van je pc erop zetten welHerko_ter_Horst schreef op woensdag 12 september 2012 @ 19:47:
[...]
Je hebt dat hele iTunes niet eens meer nodig tegenwoordig, dus wat zeur je nou.
MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80
Link?Martindo schreef op woensdag 12 september 2012 @ 19:48:
RTL Nieuws aan het laden, je kunt daar een videostream kijken.
..Nu nog in het nederlands.
AccuSafe.nl: Alles voor je kistradio | Store | Kistradio FAQ | Onze video's | Onze versterker!
iTunes Match
One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp
NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!

Tja dan heeft Apple in ieder geval een klant weggejaagd, maar ik hoor van mensen in mijn omgeving met een 4s ook alleen maar klachten.Verwijderd schreef op woensdag 12 september 2012 @ 19:47:
[...]
Ik gebruik geen iTunes, en toch heb ik foto's, muziek, app's en software-updates op mijn iPhone. Je kunt prima zonder tegenwoordig.
Je kan ook direct vanuit de iPhone in de iTunes store kopen
Verder vindt ik de nieuwe iphone nog niet zo heel spectaculair.. kijkend naar de Nokia lumia 920!

dan weten ze niet hoe ze ermee moeten omgaan, moet jij niet naar je s3 topic?Phusebox schreef op woensdag 12 september 2012 @ 19:49:
[...]
Tja dan heeft Apple in ieder geval een klant weggejaagd, maar ik hoor van mensen in mijn omgeving met een 4s ook alleen maar klachten.
tikfouten? tjah..m..
Locatiegebaseerde diensten voor Nederland was al eerder aangekondigd (als het goed is, was namelijk niet met zoveel woorden). Maar vooralsnog geen Nederlandse taal.wesleytjuh schreef op woensdag 12 september 2012 @ 19:48:
Yay, meer functies voor Siri..
..Nu nog in het nederlands.
Windows zeker? Ik vind iTunes ook een drama, zelfs op mijn MBP, maar op Windows is het nog veel ergerPhusebox schreef op woensdag 12 september 2012 @ 19:49:
[...]
Tja dan heeft Apple in ieder geval een klant weggejaagd, maar ik hoor van mensen in mijn omgeving met een 4s ook alleen maar klachten.

Die strijd zie ik al wel aankomen!MuVo schreef op woensdag 12 september 2012 @ 19:49:
Is er al bekend waanneer IOS6 voor de Iphone 4 ect. gereleased wordt?
Verder vindt ik de nieuwe iphone nog niet zo heel spectaculair.. kijkend naar de Nokia lumia 920!
Ja, maar niet alle bezoekers / pers volgen Apple zo aandachtig dat ze dat allemaal gezien hebben. Dit is ook voor mainstream pers.Wat er nu allemaal verteld wordt, is toch al verteld op het WWDC?
Maar ik wel!Keypunchie schreef op woensdag 12 september 2012 @ 19:50:
[...]
Ja, maar niet alle bezoekers / pers volgen Apple zo aandachtig dat ze dat allemaal gezien hebben. Dit is ook voor mainstream pers.
An a day keeps the doctor away.
Ik gebruik iCloud ook, maar muziek in Nederland gedownload, is niet legaal bij apple. Die wil je er gewoon op slepen.ZpAz schreef op woensdag 12 september 2012 @ 19:49:
[...]
Je kan ook direct vanuit de iPhone in de iTunes store kopenDaarnaast hangt mijn toestel nooit aan iTunes, iCloud en iTunes Match doen alles over het internet
MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80
Dit topic is gesloten.
Tijdens het event is slowchatten toegestaan in dit topic.
Als er nieuwe producten worden aangekondigd, vraag dan eerst toestemming voordat je een topic opent. Dat voorkomt dat we mensen moeten teleurstellen vanwege dubbele topics.