Hehe, ik had gisteren en heb morgen hockeytraining. GelukjeNilsepils schreef op woensdag 12 september 2012 @ 19:27:
Hij gaat bij mij op pauze, want wie mag er naar hockey? juist. Succes mannen (en vrouwen)
De batterij!
MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80
games vind ik echt niet boeiend op een iPhone. Besturing is gewoon ruk, ook al is de cpu nog zo snel.
In die specifieke tests zal dat vast zo zijn, dus pages x2 laden ofzo. Of het overal zo is is te betwijfelen uiteraard.Arnoldsmit schreef op woensdag 12 september 2012 @ 19:28:
[...]
Maar is dat marketing of seriouze feiten?
Dat vraag ik me af
Valt mee gok ik zo... Als ik zie hoe goed en met wat voor graphics ik kan gamen op m'n 720P scherm (One X)lasharor schreef op woensdag 12 september 2012 @ 19:28:
Vraag me wel af of die gaming performance niet een beetje teniet wordt gedaan door een hogere resolutie.
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Iemand die het tabelletje van de iPhone 4s erbij heeft?
Wat die batterij ook gaat kunnen, dikker en hij kan dat 2x zo goed.fatihbatur schreef op woensdag 12 september 2012 @ 19:27:
[...]
Heb je wat over de batterij gehoord dan?
Die batterij tijden zijn niet echt indrukwekkend maar beter dan niets.
boeie hij is altijd snel leegDrLZ Gambit schreef op woensdag 12 september 2012 @ 19:29:
[...]
Wat die batterij ook gaat kunnen, dikker en hij kan dat 2x zo goed.

tikfouten? tjah..m..
sterker nog ze zijn hetzelfde geblevenMizgala28 schreef op woensdag 12 september 2012 @ 19:29:
Die batterij tijden zijn niet echt indrukwekkend maar beter dan niets.
| Voron V2 | Fanatec Podium DD1 | Porsche Podium Wheel | APM | PDME | CSP V3 |
Cameraatje wat verbeterd. Geweldig...
PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7
Ze gingen zo snel door de batterij heen dat het wel niet zo'n grote vooruitgang was op de iPhone 4S
ik heb een hekel an bitcherige opmerkingen.
Meer megapixel is NIET beter.
"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."
Nja, ik zou dat wel zien als iets positiefs omdat ik dan langer gebruik kan blijven maken van mijn iPhone 4CLB schreef op woensdag 12 september 2012 @ 19:29:
[...]
Valt mee gok ik zo... Als ik zie hoe goed en met wat voor graphics ik kan gamen op m'n 720P scherm (One X)
Ik vind dat ze door alles wel érg snel heen gaan.Zerfox schreef op woensdag 12 september 2012 @ 19:30:
Ze gingen zo snel door de batterij heen dat het wel niet zo'n grote vooruitgang was op de iPhone 4S
Staan er meer producten op de lijst?
An a day keeps the doctor away.
Voor iedereen die het een magere upgrade vind: Wat hadden jullie verwacht?
Is dit niet exact wat iedereen in de telecom wereld doet? Iets groter scherm, iets snellere processor, iets dunner design.
Is dit niet exact wat iedereen in de telecom wereld doet? Iets groter scherm, iets snellere processor, iets dunner design.
Hoop hetHardCoreGamer schreef op woensdag 12 september 2012 @ 19:31:
[...]
Ik vind dat ze door alles wel érg snel heen gaan.
Staan er meer producten op de lijst?
This ^Verwijderd schreef op woensdag 12 september 2012 @ 19:31:
Voor iedereen die het een magere upgrade vind: Wat hadden jullie verwacht?
wel effe jammer voor jouw dat iedereen gewoon ze mening mag geven.hardwarejunk schreef op woensdag 12 september 2012 @ 19:31:
[...]
maar OT: die specs van die cam maken mij niet heel veel uit. laat maar is wat foto's zien
Zelfs de afgelopen paar peilingen waren interessanter dan wat er nu allemaal getoond wordt.
Nu dat het design precies zoals de leaks was, zal dat van die nieuwe dock connector ook 100% waar zijn. Ze houden het angstvallig stil erover in de presentatie tot nu toe, maar ik wed zo mijn hele inboedel dat het komt.
Iedereen die wacht op een iphone 5
gaat het toch uiteindelijk nemen, mensen die er niet op wachten /care modus hebben nemen hem ook
tikfouten? tjah..m..
ben meer benieuwd hoe de nieuwe iPod nano zal zijn (als ie er komt)
hoezo, 12mp is bullshit. (8mp trouwens ook al.)HardCoreGamer schreef op woensdag 12 september 2012 @ 19:30:
8Megapixel camera?
Ik had op zijn minst 12MP verwacht...
Zo kwaliteit van de foto is wel erg netjes mits het echt zo is.
je bent de top bitch van iedereen die een android telefoon heeft, zo erg gefrustreerd ben je en gefixeerdhardwarejunk schreef op woensdag 12 september 2012 @ 19:31:
[...]
Dus toch niet zo revolutionair meer, als het al gemeten wordt aan de rest van de industrie. Dan mag die grote mond ook wel wat minder.
Got angry kids? Get yourself an iPhone! http://www.engadget.com/2...ne-5-liveblog/#post-18803
Ik ga wel voor een tweedehandse 4S.. Die zullen nu een stuk goedkoper worden
It's panorama mode.
Mega-pixel myth. Belangrijker is de sensor. Je kunt beter foto's vergelijken dan megapixels.Ik had op zijn minst 12MP verwacht...
De enigste toffe functie tot nu toe, IMO.
En zeker vernieuwend te noemenConscience NL schreef op woensdag 12 september 2012 @ 19:33:
De enigste toffe functie tot nu toe, IMO.
Och...voor on-the-go is het zeer goede kwaliteit...wil je professioneel, dan neem je je echte equipment mee. Kom op mensen, we hebben het over een mobieltje
(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A
dat is dus nooit zo bij apple, 2de hands ook niet, kijk maar naar wat ze nou nog kostenZerfox schreef op woensdag 12 september 2012 @ 19:33:
Ik ga wel voor een tweedehandse 4S.. Die zullen nu een stuk goedkoper worden
| Voron V2 | Fanatec Podium DD1 | Porsche Podium Wheel | APM | PDME | CSP V3 |
da's wederzijdsArmada. schreef op woensdag 12 september 2012 @ 19:32:
[...]
Dus toch niet zo revolutionair meer, als het al gemeten wordt aan de rest van de industrie. Dan mag die grote mond ook wel wat minder.
Panorama foto's, wauw! Bestond ook al niet 2 jaar aan jailbreak-apps!
"The ocean looks bluer, kids look happier... and the world is a more beautiful place."
Zegt Tim Cook... lol
Zegt Tim Cook... lol
An a day keeps the doctor away.
Ook wel in de app-store hoorFrozenToast schreef op woensdag 12 september 2012 @ 19:34:
Panorama foto's, wauw! Bestond ook al niet 2 jaar aan jailbreak-apps!
Tim Cook? Waar zie jij die?
"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."
Wou net zeggen als je dat tegen iemand 12 jaar geleden had gezegt dan ging je bewijze van op de brandstapel.Michael Knight schreef op woensdag 12 september 2012 @ 19:34:
Och...voor on-the-go is het zeer goede kwaliteit...wil je professioneel, dan neem je je echte equipment mee. Kom op mensen, we hebben het over een mobieltje
Gast, dat zegt Tim Stevens (blogger van Engadget)
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Op Facebook beantwoorde je de poll 'Facebook vs school' met Facebook, volgende keer misschien toch maar wat langer studeren, jongeman.
Ik kan me herinneren dat er ooit wat ongebruikte code in het iOS gevonden waren over een niet afgemaakte Panorama functie...
Panorama, ja echt staan maar tig apps in de appstore die dat al kunnen sinds de eerste iphone maar goed.
Yeaaaaaah
Yeaaaaaah
The best camera in the world, is the one you actually have taken with you.Michael Knight schreef op woensdag 12 september 2012 @ 19:34:
One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp
Had de 4S ook al.Arnoldsmit schreef op woensdag 12 september 2012 @ 19:35:
Full HD Record.
Tot nu toe vind ik die camera upgrade het meest boeiende. Ik hoe ervan om snel een plaat te schieten en die nieuwe functies vind ik best leuk
2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30
720p front camera geniaal!
tikfouten? tjah..m..
Ik ook, iPhone is zo voorspelbaar.Mizgala28 schreef op woensdag 12 september 2012 @ 19:34:
Ik wacht op de iPods Apple!!
iPods en iMac's vind ik op het moment veel interessanter.
720 frontcam, fijn
Ik had eigenlijk verwacht dat ik spijt zou krijgen van m'n overstap naar de Galaxy S3. Maar, afgezien dat iOS net even fijner werkt, niet per se beter, ben ik nu wel heel tevreden.
If it aint fixed, it's broken.
Microfoon aan de achterkant is wel handig bij het maken van filmpjes
720p front camera, nog betere foto's van breezers op twitter dus
Klopt. Om de gebruikers de iPhone 5 te laten kopen, brengen ze de camera van de 4S terug naar 360p. Helaas.
Ik ben wel benieuwd naar de groottes van het geheugen, 128GB, 256GB
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Gefeliciteerd, doei!Tjebakka schreef op woensdag 12 september 2012 @ 19:36:
Ik had eigenlijk verwacht dat ik spijt zou krijgen van m'n overstap naar de Galaxy S3. Maar, afgezien dat iOS net even fijner werkt, niet per se beter, ben ik nu wel heel tevreden.
Idem. De iPhone 5 is zeker niet véél beter dan de S3, tot nu toe tenminste. Dus al met al geen slechte keuze.Tjebakka schreef op woensdag 12 september 2012 @ 19:36:
Tesla M3LR '21
de iPhone 5 is op geen enkel vlak beter dan de S3. wel gelijkwaardig.Tjebakka schreef op woensdag 12 september 2012 @ 19:36:
Connector
!
connector micro!?
tikfouten? tjah..m..
Conscience NL schreef op woensdag 12 september 2012 @ 19:36:
[...]
Klopt. Om de gebruikers de iPhone 5 te laten kopen, brengen ze de camera van de 4S terug naar 360p. Helaas.
hehehe zou leuk zijnCLB schreef op woensdag 12 september 2012 @ 19:37:
Ik ben wel benieuwd naar de groottes van het geheugen, 128GB, 256GB
telefoon a la 1000 euro, nee bedankt
Eigenlijk wel opmerkelijk dat ze niets revolutionairs lijken aan te kondigen. Alles wat ik tot nu toe gezien heb is al door andere telefoon fabrikanten gedaan.
Het design is precies zoals gelekt, natuurlijk is er een nieuwe connector.
Dat is inderdaad wel fijn.Zerfox schreef op woensdag 12 september 2012 @ 19:36:
Microfoon aan de achterkant is wel handig bij het maken van filmpjes
Nieuwe connector!
MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80
Dit topic is gesloten.
Let op:
Tijdens het event is slowchatten toegestaan in dit topic.
Als er nieuwe producten worden aangekondigd, vraag dan eerst toestemming voordat je een topic opent. Dat voorkomt dat we mensen moeten teleurstellen vanwege dubbele topics.
Tijdens het event is slowchatten toegestaan in dit topic.
Als er nieuwe producten worden aangekondigd, vraag dan eerst toestemming voordat je een topic opent. Dat voorkomt dat we mensen moeten teleurstellen vanwege dubbele topics.