Sorry, maar de hardwarematige verschillen tussen Samsung en Apple zijn een stuk groter geweest dan nu het geval is, dankzij de A6 (en dan ook nog een groter scherm). Vreemd dat je er nu ineens "last" van hebt dus.Zalaroth schreef op donderdag 13 september 2012 @ 10:44:
Ik moet bekennen; ik wacht al erg lang op de iphone 5. (Ik heb nog steeds de HTC Legend, ik blijf maar uitstellen en uitstellen..)
Toch, was ik vast beraden voor de iPhone 5 te gaan. Nu moet ik zeggen dat de S3 en Lumia 920 ook in mijn oog geschoten zijn..
Om het kort te houden, op de OS keus/voorkeur na; heeft de concurrentie wel erg grote stappen gemaakt waar Apple niet meer ver boven uit steekt. Kijk je dan naar de prijs/kwaliteit verhouding.. Dán ga ik toch echt twijfelen..
Meer mensen die hier nu 'ineens' last van hebben? Ik ben geen Apple fanboy, maar de iPhone voorkeur had ik altijd omdat ze 'zo ver boven de rest stonden'. Dat lijkt nu minimaal of niet te zijn.
Bij de 4S was 't ook crisis, die was ook duurder dan de 4 en kijk dat de meestverkochte smartphone ooit zijn.Pyrone89 schreef op donderdag 13 september 2012 @ 10:35:
[...]
Nou, ik denk dat ze deze keer hun hand hebben overspeeld qua prijsstelling.
Aangezien de meeste via abonnementen worden verkocht en het crisis is zullen mensen de stap nu echt te groot vinden in maandelijkse abonnementkosten.
Ik denk dat je niet eens kunt indenken hoe mis je het hebt.
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Hard- en software van dezelfde fabrikant, dat maakt voor mij de gebruikservaring te allen tijde beter en smoother. Al trappen ze een tetra core in de nieuwe Samsung. Het is bekend dat niet alleen de interne hardware het verschil maakt.lanerios schreef op donderdag 13 september 2012 @ 10:30:
Ik ga er niet over verder, fanboy discussies ga ik niet mee bezig.
Ik moet zelf zeggen, ik vind de 4S geweldig als toestel, maar voor mij te beperkt. Ik wil kunnen aanpassen en aanklooien, en dat biedt android beter.
Ik heb met veel intresse de keynote bekeken achteraf, en moet zeggen, de nieuwe Iphone valt me heel erg tegen. Ik verwachtte er meer van. Op dit moment is het zowel prijstechnisch als hardwaretechnisch niet interesant om bij apple te blijven.
Als ik kijk, dat ik voor minder geld een beter toestel (S3 of de 920) heb, dan vind ik de Iphone 5 gewoon teleurstellend, in plaats van voorop lopen, nemen ze nu genoegen met een achteraf plekje qua technisch niveau.
Natuurlijk verkoopt hij wel goed, er staat apple op, dat wordt dus blind verkocht. Dat is wel de kracht ervan, het market zichzelf.
Zelfde hoor, ik heb nog een iPhone 4 en ik vind de 5 wel weer erg mooi maar ik vind de vernieuwing net niet genoeg. Vervolgens is hij weer wat duurder en het "goedkoopste" model heeft nog steeds maar 16GB... voor 100 euro meer heb je 32GB... nee... ik wacht wel een jaar of twee.Zalaroth schreef op donderdag 13 september 2012 @ 10:44:
Ik moet bekennen; ik wacht al erg lang op de iphone 5. (Ik heb nog steeds de HTC Legend, ik blijf maar uitstellen en uitstellen..)
Toch, was ik vast beraden voor de iPhone 5 te gaan. Nu moet ik zeggen dat de S3 en Lumia 920 ook in mijn oog geschoten zijn..
Om het kort te houden, op de OS keus/voorkeur na; heeft de concurrentie wel erg grote stappen gemaakt waar Apple niet meer ver boven uit steekt. Kijk je dan naar de prijs/kwaliteit verhouding.. Dán ga ik toch echt twijfelen..
Meer mensen die hier nu 'ineens' last van hebben? Ik ben geen Apple fanboy, maar de iPhone voorkeur had ik altijd omdat ze 'zo ver boven de rest stonden'. Dat lijkt nu minimaal of niet te zijn.
Het is jammer dat we niet massaal Apple kunnen boycotten zo van "maak hem 100 euro goedkoper, verhoog het standaard model naar 32 GB en gooi er een nfc chip in".
on a side note: Steve Jobs was wel echt een marketing god btw... Die Tim Cook doet het prima hoor maar Jobs deed het toch echt _vele_ malen beter
@Cyber, reageer nou een keer normaal. Dit soort reacties laat zien wat de gemiddelde apple fanboy doet.
@Bram, compleet mee eens, echter! Wij weten dat. Als ik kijk in mijn directe omgeving, iedereen kijkt naar "Dat heeft een quadcore, Apple een dual, dus apple is minder snel" etc. Dit is gewoon de situatie op het moment.
@Bram, compleet mee eens, echter! Wij weten dat. Als ik kijk in mijn directe omgeving, iedereen kijkt naar "Dat heeft een quadcore, Apple een dual, dus apple is minder snel" etc. Dit is gewoon de situatie op het moment.
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Via MHL pomp ik anders gewoon HD video-content en audio uit de micro-USB port?CyBeR schreef op donderdag 13 september 2012 @ 10:27:
[...]
Maar je kunt er geen video over doen, geen audio, geen serieel, etc. Dat kan een iPod connector allemaal wel. Met een USB-connector ben je gelimiteerd tot USB en opladen.
Nickname does not reflect reality
Lees dit even: http://www.cultofmac.com/...-anything-to-do-with-nfc/sbmuc schreef op donderdag 13 september 2012 @ 10:55:
[...]
Zelfde hoor, ik heb nog een iPhone 4 en ik vind de 5 wel weer erg mooi maar ik vind de vernieuwing net niet genoeg. Vervolgens is hij weer wat duurder en het "goedkoopste" model heeft nog steeds maar 16GB... voor 100 euro meer heb je 32GB... nee... ik wacht wel een jaar of twee.
Het is jammer dat we niet massaal Apple kunnen boycotten zo van "maak hem 100 euro goedkoper, verhoog het standaard model naar 32 GB en gooi er een nfc chip in".
on a side note: Steve Jobs was wel echt een marketing god btw... Die Tim Cook doet het prima hoor maar Jobs deed het toch echt _vele_ malen beter
Nou een Steve Jobs veranderd niks aan het feit dat dit opnieuw een karige update is. Wanneer je de iPhone 5 ook vergelijkt met de concurrentie is het best wel karig, vooral gezien de prijs, die ook de 12 komende maanden niet zal dalen.sbmuc schreef op donderdag 13 september 2012 @ 10:55:
[...]
Zelfde hoor, ik heb nog een iPhone 4 en ik vind de 5 wel weer erg mooi maar ik vind de vernieuwing net niet genoeg. Vervolgens is hij weer wat duurder en het "goedkoopste" model heeft nog steeds maar 16GB... voor 100 euro meer heb je 32GB... nee... ik wacht wel een jaar of twee.
Verwijderd
Wat betreft die prijzen, ze zijn inderdaad erg duur.sbmuc schreef op donderdag 13 september 2012 @ 10:55:
[...]
Maar ik denk dat het voornamelijk toch echt een luxe probleem is wat betreft de opslag.
Mijn SGS2 met 16GB opslag is bij lange na nog niet vol, en dan heb ik er toch 2-3 aardig grote spellen op staan.
Mits je er een shitload aan muziek op gaat zetten, denk ik toch echt dat je je wel moet kunnen redden met een 16GB iPhone.
Wat me wel aan staat van iOS ten opzichte van Android zijn de apps en games.
iPhone heeft duidelijk een groter aanbod in dit, puur vanwege de standaard (geen tig telefoons met tig verschillende resoluties/hardware).
Maar de grote en belangrijke dingen zijn op beide platformen prima.
Mocht iPhone zijn prijs een keer laten zakken, zal ik er over na denken om een iPhone aan te schaffen.
Maar de kwaliteit/prijs verhoudingen zijn op dit moment zo scheef t.o.v. Android telefoons dat ik die meerprijs het gewoon niet waard vindt, en daarbij verlies ik mijn 'controle' over m'n telefoon, wat ik met Android wel heb.
Verwijderd
Een hoop comments gaan over "ik had veel meer verwacht", "karig", wat had je dan eigenlijk echt verwacht/gehoopt ???
Een toestel dat gezien zijn prijs de concurrentie wegblaast. Iets wat duidelijk niet het geval is.Verwijderd schreef op donderdag 13 september 2012 @ 11:20:
Een hoop comments gaan over "ik had veel meer verwacht", "karig", wat had je dan eigenlijk echt verwacht/gehoopt ???
Verwijderd
Ik denk dat ze een waardige upgrade verwachten wat Apple weer boven Samsung/HTC/wat anders zet.Verwijderd schreef op donderdag 13 september 2012 @ 11:20:
En dan voornamelijk hardware technisch, wat in dit geval gewoon niet zo lijkt te zijn?
Ik vraag me ook af waarom Apple nog steeds denkt dat mensen niks om specificaties geven, het is toch duidelijk dat dit toestel gewoon op sommige punten minder is dan de concurrentie. Die A6-processor is waarschijnlijk weer een opgevoerde dual-core, waarom ons niet een keer versteld laten staan, in plaats van de evoluties uit te brengen. Verder kan Apple wel net doen of dit een compleet nieuw ontwerp is, maar iedereen ziet toch dat dit een dunnere en langere iPhone 4S is?
[ Voor 62% gewijzigd door NotSoSteady op 13-09-2012 11:26 ]
O ja, is dat zo?NotSoSteady schreef op donderdag 13 september 2012 @ 11:24:
Ik vraag me ook af waarom Apple nog steeds denkt dat mensen niks om specificaties geven, want dat beginnen er wel steeds meer te doen.
Als ik hier nou stel dat er just steeds meer mensen die niet geinteresseerd waren in een "smartphone" er nu een gaan kopen? Die geven niks om specs.
Zo, lekker bronloos ontkracht
PSN: Sluuz
Verwijderd
Denk je dan niet dat ze een lager en goedkoper instap model van Android zullen kopen? Als het echt hun eerste smartphone is waar ze op willen internetten en mailen en wat apps willen downloaden...Sluuz schreef op donderdag 13 september 2012 @ 11:25:
[...]
O ja, is dat zo?
Als ik hier nou stel dat er just steeds meer mensen die niet geinteresseerd waren in een "smartphone" er nu een gaan kopen? Die geven niks om specs.
Zo, lekker bronloos ontkracht
Vooral bij dit soort mensen zal de dure prijs toch een flinke drempel zijn lijkt me.
Ik denk dat iPhone gebruikers hun telefoon meer als muziek speler gebruiken als Android gebruikers dat doen. Waarom zou je naast je iPhone namelijk nog een muziek speler hebben als de populairste muziek speler (iPod) er al zit in gebouwd. En voor Android geld dat er nog genoeg mensen zijn die naast hun telefoon nog een iPod of iets dergelijks hebben, net zoals ze dat eerder hadden met hun telefoon. En daarnaast heb je op je iPhone iTunes, wat het dus meer voor muziek maakt als Android devices.Verwijderd schreef op donderdag 13 september 2012 @ 11:19:
[...]
Wat betreft die prijzen, ze zijn inderdaad erg duur.
Maar ik denk dat het voornamelijk toch echt een luxe probleem is wat betreft de opslag.
Mijn SGS2 met 16GB opslag is bij lange na nog niet vol, en dan heb ik er toch 2-3 aardig grote spellen op staan.
Mits je er een shitload aan muziek op gaat zetten, denk ik toch echt dat je je wel moet kunnen redden met een 16GB iPhone.
Wat me wel aan staat van iOS ten opzichte van Android zijn de apps en games.
iPhone heeft duidelijk een groter aanbod in dit, puur vanwege de standaard (geen tig telefoons met tig verschillende resoluties/hardware).
Maar de grote en belangrijke dingen zijn op beide platformen prima.
En over de prijs lees ik allemaal verschillende berichten, want is de verwachte prijs nou precies hier in Nederland voor een los toestel?
Wat een onzin, ik gebruik van tijd tot tijd soms ook nog even mijn oude Nexus One en die kan prima muziek afspelen, het is zelfs nog makkelijker aangezien je er gewoon muziek heen kan slepen. Ik ken ook geen enkele Android bezitter die naast zijn telefoon nog rondloopt met een iPod, misschien om te joggen, verder houdt het wel op.Shaverion schreef op donderdag 13 september 2012 @ 11:30:
[...]
Ik denk dat iPhone gebruikers hun telefoon meer als muziek speler gebruiken als Android gebruikers dat doen. Waarom zou je naast je iPhone namelijk nog een muziek speler hebben als de populairste muziek speler (iPod) er al zit in gebouwd. En voor Android geld dat er nog genoeg mensen zijn die naast hun telefoon nog een iPod of iets dergelijks hebben, net zoals ze dat eerder hadden met hun telefoon. En daarnaast heb je op je iPhone iTunes, wat het dus meer voor muziek maakt als Android devices.
En over de prijs lees ik allemaal verschillende berichten, want is de verwachte prijs nou precies hier in Nederland voor een los toestel?
Verwijderd
Zo, heb net even de keynote gezien. Ik denk dat ik toch nog maar even bij Android blijf, ik zie niet echt een reden om over te schakelen. Het toestel ziet er fantastisch uit maar is voor mij - als student - nog steeds iets te duur.
Passbook ziet er heel leuk uit maar ik vrees dat we hier nog een tijdje op mogen wachten in België en Nederland. Siri kwam als ik me niet vergis begin 2013 naar de BeNeLux maar ik vraag me af hoe de integratie hier gaat zien omtrent sport / nieuws / film / ... In de USA kan je aan Siri vragen welke films er in de bios spelen maar ik vrees dat dat bij ons niet zal lukken. Een beetje jammer vind ik dat.
Passbook ziet er heel leuk uit maar ik vrees dat we hier nog een tijdje op mogen wachten in België en Nederland. Siri kwam als ik me niet vergis begin 2013 naar de BeNeLux maar ik vraag me af hoe de integratie hier gaat zien omtrent sport / nieuws / film / ... In de USA kan je aan Siri vragen welke films er in de bios spelen maar ik vrees dat dat bij ons niet zal lukken. Een beetje jammer vind ik dat.
Zoals ik al schreef in een ander topic: Als ik de online Apple Store DE mag geloven gaat de iPhone 5 16GB €679,- euro kosten! En dan niet te vergeten: €789,- 32GB, €899,- 64GB model.
Wel erg prijzig, vinden jullie ook niet?
An a day keeps the doctor away.
In 2011 zeiden ze nog dat Siri tegen het einde van 2012 in het Nederlands te gebruiken was; Dus het kan goed zijn dat ze met iOS 6.1 een Nederlandse Siri zullen introduceren.Verwijderd schreef op donderdag 13 september 2012 @ 11:44:
Zo, heb net even de keynote gezien. Ik denk dat ik toch nog maar even bij Android blijf, ik zie niet echt een reden om over te schakelen. Het toestel ziet er fantastisch uit maar is voor mij - als student - nog steeds iets te duur.
Edit: Bron: Apple: Siri werkt voorlopig nog niet in het Nederlands
Ik zat er niet ver naast, eind 2011 zeiden ze dat vanaf het einde van 2012 Siri in het Nederlands geïntroduceerd kan worden, maar het kan ook later zijn...
[ Voor 15% gewijzigd door iApp op 13-09-2012 11:52 ]
Ho, wacht even. 110 euro extra voor het 32GB model? Dat een aantal jaar geleden 32GB veel was en nog duur was kan ik begrijpen, maar in plaats van de prijs hiervoor over de tijd te verlagen hebben ze hem zelfs verhoogd? Als ik nu de 5 koop heb ik alleen al ruim 300 euro betaald enkel voor 3x 16GB extra(32GB 3GS, 32GB 4S).
Ik geloof dat de planning nu begin 2013 was.HardCoreGamer schreef op donderdag 13 september 2012 @ 11:50:
[...]
In 2011 zeiden ze nog dat Siri tegen het einde van 2012 in het Nederlands te gebruiken was; Dus het kan goed zijn dat ze met iOS 6.1 een Nederlandse Siri zullen introduceren.
[ Voor 35% gewijzigd door wesleytjuh op 13-09-2012 11:51 ]
AccuSafe.nl: Alles voor je kistradio | Store | Kistradio FAQ | Onze video's | Onze versterker!
Ik ken genoeg Android bezitters die nog een iPod of een andere muziek speler gebruiken. En wie koopt dan al die muziekspelers die op het moment verkocht worden? Mensen zonder smartphone? Dat worden er ondertussen ook steeds minder.NotSoSteady schreef op donderdag 13 september 2012 @ 11:32:
[...]
Wat een onzin, ik gebruik van tijd tot tijd soms ook nog even mijn oude Nexus One en die kan prima muziek afspelen, het is zelfs nog makkelijker aangezien je er gewoon muziek heen kan slepen. Ik ken ook geen enkele Android bezitter die naast zijn telefoon nog rondloopt met een iPod, misschien om te joggen, verder houdt het wel op.
Las gister al een bedrijf dat hiermee ook in Nederland begon:Verwijderd schreef op donderdag 13 september 2012 @ 11:44:
http://www.emerce.nl/nieu...le-tickets-apple-passbook
Verder verwacht ik dat bedrijven als KLM, Starbucks (ook in Nederland) ook snel wel zullen volgen.
lolwut?lanerios schreef op donderdag 13 september 2012 @ 10:56:
@Cyber, reageer nou een keer normaal. Dit soort reacties laat zien wat de gemiddelde apple fanboy doet.
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
naast mijn iphone 4 heb ik nog gewoon een ipad nano.Shaverion schreef op donderdag 13 september 2012 @ 11:30:
[...]
Ik denk dat iPhone gebruikers hun telefoon meer als muziek speler gebruiken als Android gebruikers dat doen. Waarom zou je naast je iPhone namelijk nog een muziek speler hebben als de populairste muziek speler (iPod) er al zit in gebouwd. En voor Android geld dat er nog genoeg mensen zijn die naast hun telefoon nog een iPod of iets dergelijks hebben, net zoals ze dat eerder hadden met hun telefoon. En daarnaast heb je op je iPhone iTunes, wat het dus meer voor muziek maakt als Android devices.
Waarom? Ik wil niet dat mijn telefoon accu leegloopt als ik veel muziek luister.
de nano is veel kleiner, dat is stukken makkelijker tijdens het sporten.
En de nano sluit ik aan op mijn autoradio, en kan ik lekker aangesloten laten zitten. ik hoef dus niet elke keer mijn iphone aan te sluiten en los te koppelen...
Ja, dat klinkt zeker prijzig. Echter, kijk eens naar het prijsgrafiek van de iPhone 4S: pricewatch: Apple iPhone 4S 16GB ZwartHardCoreGamer schreef op donderdag 13 september 2012 @ 11:48:
Zoals ik al schreef in een ander topic: Als ik de online Apple Store DE mag geloven gaat de iPhone 5 16GB €679,- euro kosten! En dan niet te vergeten: €789,- 32GB, €899,- 64GB model.
Hier zie je dat de 4S 16GB ook begon bij € 800 en ongeveer 1 maand later lag de prijs rond de € 600. Bij de 4 zag je vergelijkbare praktijken. Deze hoofdprijs zal waarschijnlijk dus snel zakken
[ Voor 4% gewijzigd door BackSlash op 13-09-2012 12:05 ]
iMac Retina 5K 27” 2020 / i7 / 32GB / Radeon X5700 XT 16GB / 1TB SSD || Macbook Air 2020 M1 / 16GB / 1TB SSD || Synology DS415+ / 8GB / 48TB || iPhone 13 Mini 256GB
Verwijderd
Dat is inderdaad verdomd prijzig. Ik was net aan het denken: Ik heb 599 euro betaald voor mijn Mac Mini, 100 euro MEER betalen voor een iPhone vind ik eigenlijk wel wat zonde. Eigenlijk zijn de prijzen voor de duurdere modellen ook niet echt te verantwoorden. 32GB extra kot je maar liefst 220 euro meer ...HardCoreGamer schreef op donderdag 13 september 2012 @ 11:48:
Dat is niet waar: Sinds de iPhone 4S uit is in Nederland, kun je hem online bestellen in de Apple store.BackSlash schreef op donderdag 13 september 2012 @ 12:04:
[...]
Ja, dat klinkt zeker prijzig. Echter, kijk eens naar het prijsgrafiek van de iPhone 4S: pricewatch: Apple iPhone 4S 16GB Zwart
Hier zie je dat de 4S 16GB ook begon bij € 800 en ongeveer 1 maand later lag de prijs rond de € 600. Bij de 4 zag je vergelijkbare praktijken. Deze hoofdprijs zal waarschijnlijk dus snel zakken
Daar kost hij al sinds de introductie €599,- euro.
Tot voor kort is de prijs van de iPhone 4S niet onder de €599,- euro gekomen, dus waar haal jij die €800,- euro vandaan?
ik die op de site van hi: http://shop.www.hi.nl/hi/RAPRD/Apple-iPhone-5/TAPI5bl.html
dat het een quad core 1,2Ghz wordt wat in de iphone 5 gaat zitten, ik dacht dat dit juist nog niet duidelijk was..? of toch wel?
dat het een quad core 1,2Ghz wordt wat in de iphone 5 gaat zitten, ik dacht dat dit juist nog niet duidelijk was..? of toch wel?
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Verwijderd
Daar is inderdaad nog geen zekerheid over (Apple maakt dit meestal niet bekend) maar er zijn natuurlijk altijd geruchten.spartacusNLD schreef op donderdag 13 september 2012 @ 12:07:
ik die op de site van hi: http://shop.www.hi.nl/hi/RAPRD/Apple-iPhone-5/TAPI5bl.html
64GB kost inderdaad €220,- euro extra, en als je dat dan vergelijkt met een Mac Mini, dan lijkt dat ding geen waarde meer te hebben.Verwijderd schreef op donderdag 13 september 2012 @ 12:06:
[...]
Dat is inderdaad verdomd prijzig. Ik was net aan het denken: Ik heb 599 euro betaald voor mijn Mac Mini, 100 euro MEER betalen voor een iPhone vind ik eigenlijk wel wat zonde. Eigenlijk zijn de prijzen voor de duurdere modellen ook niet echt te verantwoorden. 64GB extra kost je maar liefst 220 euro meer ...
Maar ondanks dat moet ik de iPhone 5 wel kopen.
Mijn oude iPhone 4S heb ik al verkocht 3 weken terug, dus dan kan ik nu moeilijk weer een 4S gaan nemen.
Als je de grafiek leest kun je zien dat het ± € 800 was bij start van de grafiek.
iMac Retina 5K 27” 2020 / i7 / 32GB / Radeon X5700 XT 16GB / 1TB SSD || Macbook Air 2020 M1 / 16GB / 1TB SSD || Synology DS415+ / 8GB / 48TB || iPhone 13 Mini 256GB
Zover ik mij kan herinneren waren de nieuwe iPhones toen nog niet leverbaar en waren die importmodellen duurder dan de retailprijs, voor mensen die niet konden wachten (zoals ikBackSlash schreef op donderdag 13 september 2012 @ 12:04:
[...]

Verwijderd
De iPhone 5 is geen slechte telefoon en als je nog wat geld hebt kunnen halen uit je 4S zal je niet direct geconfronteerd worden met een superhoog bedrag maar ik vraag me toch af van waar Apple het haalt om een meerprijs van zo'n 80 euro aan te rekenen terwijl er eigenlijk niet zo gek veel is veranderd. 599 - zoals de vorige - had ik nog verstaan maar ik zie niet direct een reden om 80 euro meer te gaan vragenHardCoreGamer schreef op donderdag 13 september 2012 @ 12:08:
[...]
64GB kost inderdaad €220,- euro extra, en als je dat dan vergelijkt met een Mac Mini, dan lijkt dat ding geen waarde meer te hebben.![]()
Maar ondanks dat moet ik de iPhone 5 wel kopen.
Mijn oude iPhone 4S heb ik al verkocht 3 weken terug, dus dan kan ik nu moeilijk weer een 4S gaan nemen.
Verwijderd
Dat zal komen omdat bepaalde winkels geïmporteerd hebben vanuit het buitenland en hun prijs dus opdrijven. Als ik me niet vergis verandert Apple zijn prijzen niet zomaar doorgaans het jaar. Een introductieprijs van 800 euro voor de 16GB variant is er in ieder geval nooit geweest.BackSlash schreef op donderdag 13 september 2012 @ 12:08:
Als je de grafiek leest kun je zien dat het ± € 800 was bij start van de grafiek.
maar ze omschrijven het wel als waarheid, slechte zaak van hi..Verwijderd schreef op donderdag 13 september 2012 @ 12:08:
[...]
Daar is inderdaad nog geen zekerheid over (Apple maakt dit meestal niet bekend) maar er zijn natuurlijk altijd geruchten.
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Ik kan de discussie tussen de micro usb en ipod connector wel eindigen.
Micro-usb is sterker dan de ipod connectors.
Ik werk bij een grote online kabel winkel en heb dus wel enig inzicht in wat er terugkomt en hoeveel er verkocht wordt.
Micro USB wordt veeeel meer verkocht dan apple kabels en er komen er ook nog is veeeel minder terug.
Micro-usb is sterker dan de ipod connectors.
Ik werk bij een grote online kabel winkel en heb dus wel enig inzicht in wat er terugkomt en hoeveel er verkocht wordt.
Micro USB wordt veeeel meer verkocht dan apple kabels en er komen er ook nog is veeeel minder terug.
R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X
Verwijderd
Dat lijkt me vrij logisch omdat er ook meer apparaten zijn die een mini/micro-usb kabel gebruiken. Zowat alle smartphones van andere leveranciers maar ook GPS-toestellen, foto-apparaten, media-devices, noem maar op ...OMD schreef op donderdag 13 september 2012 @ 12:54:
[...]
Tijdens de keynote gaven ze ook al aan dat de nieuwe connector/kabel steviger moet zijn:
Improved Durability: http://www.engadget.com/2...tor-its-called-lightning/
Improved Durability: http://www.engadget.com/2...tor-its-called-lightning/
20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org
Verwijderd
679 euro dus. Dat is 80 euro meer als dat hij zou kosten. Blijft de 4S dan gewoon 599 kosten?
En het feit dat er volgens hem veel minder terug komen vergeten we voor het gemak dan maar even?Verwijderd schreef op donderdag 13 september 2012 @ 12:56:
Dat lijkt me vrij logisch omdat er ook meer apparaten zijn die een mini/micro-usb kabel gebruiken. Zowat alle smartphones van andere leveranciers maar ook GPS-toestellen, foto-apparaten, media-devices, noem maar op ...
Nickname does not reflect reality
Hoewel ik mijn 4S voor een mooi bedrag heb kunnen verkopen, moet ik nu wel €260,- euro bijbetalen,terwijl ik het bedrag €180,- voor ogen had.Verwijderd schreef op donderdag 13 september 2012 @ 12:12:
[...]
De iPhone 5 is geen slechte telefoon en als je nog wat geld hebt kunnen halen uit je 4S zal je niet direct geconfronteerd worden met een superhoog bedrag maar ik vraag me toch af van waar Apple het haalt om een meerprijs van zo'n 80 euro aan te rekenen terwijl er eigenlijk niet zo gek veel is veranderd. 599 - zoals de vorige - had ik nog verstaan maar ik zie niet direct een reden om 80 euro meer te gaan vragen
Verwijderd
Over de kwaliteit heb ik niets gezegd heBrad Pitt schreef op donderdag 13 september 2012 @ 13:00:
[...]
En het feit dat er volgens hem veel minder terug komen vergeten we voor het gemak dan maar even?
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 13-09-2012 13:02 ]
@Rubinski,
Volgens mij heb je niet goed gelezen.
Naast dat er inderaad ''logischerwijs'' meer worden verkocht komen er veel minder terug!
Volgens mij heb je niet goed gelezen.
Naast dat er inderaad ''logischerwijs'' meer worden verkocht komen er veel minder terug!
R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X
De 16GB 4S is volgens apple.nl nu €559,-Verwijderd schreef op donderdag 13 september 2012 @ 12:58:
679 euro dus. Dat is 80 euro meer als dat hij zou kosten. Blijft de 4S dan gewoon 599 kosten?
Ik denk dat ze nu echt te ver zijn gegaan. Bij de vorige modellen hadden ze ook nog telkens iets extra. Nu is de meerprijs gewoonweg niet meer te verantwoorden als je ook voor €336 een Galaxy Nexus kunt kopen. Bij Apple koop je daar niet eens het goedkoopste, 2 jaar oude model voor.CyBeR schreef op donderdag 13 september 2012 @ 10:49:
[...]
Bij de 4S was 't ook crisis, die was ook duurder dan de 4 en kijk dat de meestverkochte smartphone ooit zijn.
Ik denk dat je niet eens kunt indenken hoe mis je het hebt.
Ik heb zelf een iPhone 4S, maar de volgende keer wordt het denk ik toch echt een Android, ze zijn nu echt te ver gegaan en er zijn nu dermate goede Android toestellen (en heel belangrijk: sinds Android 4.1 is Android ook een serieuze optie) voor dermate veel minder geld dat ik het niet meer kan verantwoorden om in het iOS ecosysteem te blijven. Ik vind dit jammer, want het zijn in principe gewoon mooie producten, maar doordat ze hun klanten dermate een poot willen uitdraaien is de liefde ernstig bekoeld.
De nieuwe kabels zijn ook overduidelijk een risico, want blote connectoren beschadigen zeer snel.
Een jaar oud toestel verkopen voor €559. Denken ze nou serieus dat deze verkocht gaat worden? Je gaat of voor de iPhone 5 of voor de iPhone 4. De iPhone 4S is met deze prijsstelling een non-keuze.Laank schreef op donderdag 13 september 2012 @ 13:02:
[...]
De 16GB 4S is volgens apple.nl nu €559,-
[ Voor 20% gewijzigd door Pyrone89 op 13-09-2012 13:09 ]
Het is gewoon een dual core processor (zie anandtech).spartacusNLD schreef op donderdag 13 september 2012 @ 12:07:
Verwijderd
Ik heb pas mijn 4e Android-toestel (een Motorola Droid 3) verkocht om over te schakelen op iOS maar heb me toch bedacht. Het is en blijft een mooi toestel maar de prijs is totaal niet te verantwoorden. Het zal waarschijnlijk een Galaxy Nexus worden tenzij ik nog een leuke Windows Phone toestel tegen kom (Begin Android na 3 - 4 jaar wel wat beu te worden)Pyrone89 schreef op donderdag 13 september 2012 @ 13:05:
[...]
Ik denk dat ze nu echt te ver zijn gegaan. Bij de vorige modellen hadden ze ook nog telkens iets extra. Nu is de meerprijs gewoonweg niet meer te verantwoorden als je ook voor €336 een Galaxy Nexus kunt kopen. Bij Apple koop je daar niet eens het goedkoopste, 2 jaar oude model voor.
Ik heb zelf een iPhone 4S, maar de volgende keer wordt het denk ik toch echt een Android, ze zijn nu echt te ver gegaan en er zijn nu dermate goede Android toestellen (en heel belangrijk: sinds Android 4.1 is Android ook een serieuze optie) voor dermate veel minder geld dat ik het niet meer kan verantwoorden om in het iOS ecosysteem te blijven. Ik vind dit jammer, want het zijn in principe gewoon mooie producten, maar doordat ze hun klanten dermate een poot willen uitdraaien is de liefde ernstig bekoeld.
De nieuwe kabels zijn ook overduidelijk een risico, want blote connectoren beschadigen zeer snel.
Kijkend in de pricewatch is de conclusie dat elke iPhone t.o.v. een top Android uit dezelfde generatie ongeveer €200 meer kost. Laten we als baseline €599 zetten, dan betekent dat dus dat een iPhone 33% duurder is dan een Android uit dezelfde generatie.
Vroeger kwamen ze zoals gezegd hiermee weg doordat Android nog niet volwassen was. Hoe ze hier nu nog weg mee denken te komen is mij een absoluut raadsel.
Weten sommigen misschien of de providers dusdanige kortingen kunnen bedingen dat dit verschil kleiner wordt, of worden de verschillen bij providers tussen de iPhone en de Android juist nog groter?
Vroeger kwamen ze zoals gezegd hiermee weg doordat Android nog niet volwassen was. Hoe ze hier nu nog weg mee denken te komen is mij een absoluut raadsel.
Weten sommigen misschien of de providers dusdanige kortingen kunnen bedingen dat dit verschil kleiner wordt, of worden de verschillen bij providers tussen de iPhone en de Android juist nog groter?
[ Voor 19% gewijzigd door Pyrone89 op 13-09-2012 13:19 ]
Verwijderd
Als we de trend vanuit duitsland doortrekken.
Dan wordt de iphone hier 659 euro. Das toch weer 60 euro meer.
Zo lang er een grote fanbase is met gebruikers die bereid zijn meer te betalen voor een iPhone vanwege USP's als: 'het werkt beter' en 'het werkt altijd' zonder dat hier gefundeerde argumenten voor bestaan, zal Apple de iPhone blijven verkopen. Dat siert ze, want het is erg knap als je dit kunt bereiken.
Verwijderd
Waar zie jij hem staan voor 659?Verwijderd schreef op donderdag 13 september 2012 @ 13:35:
Als we de trend vanuit duitsland doortrekken.
Verwijderd
Ik denk vooral dat de grote van de iphone een rol speelt hierin.De andriod phones worden gewoon veels te groot en breed.Aghanim schreef op donderdag 13 september 2012 @ 13:35:
Zo lang er een grote fanbase is met gebruikers die bereid zijn meer te betalen voor een iPhone vanwege USP's als: 'het werkt beter' en 'het werkt altijd' zonder dat hier gefundeerde argumenten voor bestaan, zal Apple de iPhone blijven verkopen. Dat siert ze, want het is erg knap als je dit kunt bereiken.
Verwijderd
Dit filmpje al eens gezien?Aghanim schreef op donderdag 13 september 2012 @ 13:35:
Verwijderd
Nergens maar de 4s staat voor 559,+ 100 euro is 659.
In duitsland staat de 4s voor 579, en de 5 voor 679
Verwijderd
Waarom zou er opeens een 120 euro prijs verschil zijn? ik volg je logica nietVerwijderd schreef op donderdag 13 september 2012 @ 13:40:
Dan zal de nieuwe iPhone hier waarschijnlijk toch ook 679 worden, niet?
Volgens mij zijn de prijzen van de 4s verlaagt na de launching van 5?
Verwijderd
Ik zie je punt. Dacht alleen dat ze hier dezelfde prijzen hanteerden als in Duitsland, maar dat is dus blijkbaar niet zo.Verwijderd schreef op donderdag 13 september 2012 @ 13:40:
[...]
Waarom zou er opeens een 120 euro prijs verschil zijn? ik volg je logica niet
Hij heeft het over de 5.Verwijderd schreef op donderdag 13 september 2012 @ 13:40:
[...]
Waarom zou er opeens een 120 euro prijs verschil zijn? ik volg je logica niet
Verwijderd
Duitsland heeft hogere btwVerwijderd schreef op donderdag 13 september 2012 @ 13:42:
[...]
Ik zie je punt. Dacht alleen dat ze hier dezelfde prijzen hanteerden als in Duitsland, maar dat is dus blijkbaar niet zo.
€40 eraf!virish01 schreef op donderdag 13 september 2012 @ 13:41:
Nu is het maar te hopen dat Apple nog winst maakt.
Op deze site is die ook al te zien met een NL prijs:http://www.smartphoneshop.nl/category/206294/iphone-5-kopen.html
Maar daar vragen ze voor een 4S 16GB €699.
Dat zegt denk ik wel genoeg.
Power to the beat.
Apple biedt wel meer dan alleen de specs die je kan vergelijken. Ze hebben gewoon een goed product, dat volgens mij nog wel altijd beter werkt dan Android gerief.Pyrone89 schreef op donderdag 13 september 2012 @ 13:18:
Kijkend in de pricewatch is de conclusie dat elke iPhone t.o.v. een top Android uit dezelfde generatie ongeveer €200 meer kost. Laten we als baseline €599 zetten, dan betekent dat dus dat een iPhone 33% duurder is dan een Android uit dezelfde generatie.
Het tweede grote voordeel dat ze hebben is hun fanatiekelingen. Heb ooit is een reportage gezien hoe dat Apple door sommige andere mensen als een relegie wordt afgeschilderd. Ze zijn gewoon zeer populair, en het is toch nog altijd hip om een iPhone te hebben, zeker in Amerika volgens mij.
Dat allemaal terzijde is het nog altijd zeer duur.
Wel €40 hele euro's eraf voor een jaar oud toestel!virish01 schreef op donderdag 13 september 2012 @ 13:41:
Heb je net genoeg geld om de nieuwe kabel + adapter te kopen die in China voor 5 cent worden gemaakt maar hier samen voor €40 worden verkocht.
Zullen ongetwijfeld ook weer een patent hebben op het ontwerp en iedereen suen die het aandurft de kabel voor fatsoenlijke prijzen te verkopen.
[ Voor 4% gewijzigd door Pyrone89 op 13-09-2012 13:46 ]
Verwijderd
You mad? Heb je wel een iphone? Als ik je hier zo zie typen niet. Beetje jammer jou gedrag verpest het nou niet voor iedereen anders die wel graag het beste van het beste heeftPyrone89 schreef op donderdag 13 september 2012 @ 13:45:
[...]
Wel €40 hele euro's eraf voor een jaar oud toestel!
Heb je net genoeg geld om de nieuwe kabel + adapter te kopen die in China voor 5 cent worden gemaakt maar hier samen voor €40 worden verkocht. En ik dacht dat diefstal verboden was in Nederland.
Zullen ongetwijfeld ook weer een patent hebben op het ontwerp en iedereen suen die het aandurft de kabel voor fatsoenlijke prijzen te verkopen.
Ik heb een iPhone 4S.Verwijderd schreef op donderdag 13 september 2012 @ 13:47:
[...]
You mad? Heb je wel een iphone? Als ik je hier zo zie typen niet. Beetje jammer jou gedrag verpest het nou niet voor iedereen anders die wel graag het beste van het beste heeft
Maar met deze prijzen gaat de volgende echt een Android worden.
Apple heeft niet voor niks evangelisten in dienstNactive schreef op donderdag 13 september 2012 @ 13:44:
[...]
Heb ooit is een reportage gezien hoe dat Apple door sommige andere mensen als een relegie wordt afgeschilderd.
Wikipedia: Category:Apple evangelists
maybe we sit down and talk about the revolution and stuff
but it doesn't work like that
you can't turn back now there's no way back
you feel the power to destroy your enemy..
Verwijderd
Je hebt er toch zelf voor gekozen om zoveel te betalen? Toen waren er al dezelfde prijs verschillen. De volgende iphone zal ook weer duurder worden. Kan niet anders als ze steeds betere en duurdere materialen gebruiken.Pyrone89 schreef op donderdag 13 september 2012 @ 13:47:
[...]
Ik heb een iPhone 4S.
Mooi zo, you made your point. Veel plezier met je volgende toestel.Pyrone89 schreef op donderdag 13 september 2012 @ 13:47:
[...]
Ik heb een iPhone 4S.
Euhm, betere en duurdere materialen? Je gelooft het zelf? Is gewoon extra winstmarge hoor.Verwijderd schreef op donderdag 13 september 2012 @ 13:49:
[...]
Je hebt er toch zelf voor gekozen om zoveel te betalen? Toen waren er al dezelfde prijs verschillen. De volgende iphone zal ook weer duurder worden. Kan niet anders als ze steeds betere en duurdere materialen gebruiken.
Moet je voor de gein eens 1x je iPhone laten vallen, kijken hoe goed die materialen zijn.
Het argument 'je hebt er toch zelf zo veel voor betaald' gaat niet helemaal op: Apple gebruikt namelijk hun positie en geld om alle andere fabrikanten te suen over triviale zaken zodat je onderhand gedwongen bent een iPhone te kopen.
[ Voor 18% gewijzigd door Pyrone89 op 13-09-2012 13:52 ]
OMG niet weer het "val" verhaal hè. Dus een kristallen wijnglas is volgens jouw redenatie niet gemaakt van beter en duurder materiaal dan een kartonnen beker?Pyrone89 schreef op donderdag 13 september 2012 @ 13:50:
[...]
Euhm, betere en duurdere materialen? Je gelooft het zelf? Is gewoon extra winstmarge hoor.
Moet je voor de gein eens 1x je iPhone laten vallen, kijken hoe goed die materialen zijn.
Ga alsjeblieft naar dit forum zeg: http://gathering.tweakers.net/forum/list_topics/62
Verwijderd
Mijn iphone 4 is al een stuk of 10 gevallen. Nog niet kapot. En owja wat zit er aan de buitenkant.. GLAS. Laat eens een drinkglas vallen. Wat zou er gebeuren. Echt waarom heb je een 4s gekochtPyrone89 schreef op donderdag 13 september 2012 @ 13:50:
[...]
Euhm, betere en duurdere materialen? Je gelooft het zelf? Is gewoon extra winstmarge hoor.
Gedaan. Helemaal niks mee gebeurd. De Galaxy Nexus van mijn broertje en meerdere Galaxy S 2 en 3's? Scherm gelijk kapot.Pyrone89 schreef op donderdag 13 september 2012 @ 13:50:
[...]
On topic, heeft iemand informatie over de adapter? Kunnen we nog wel de 'oudere' adapter gebruiken, van de 4/4S bijvoorbeeld?
15" tbMBP (2017) | iPad Pro 11" | iPhone X | GoPro Fusion | GoPro HERO 7 Black | DJI Mavic 2 Pro
Helemaal vergeten dat je hier geen kritiek mag leveren. Hmm, zou dat misschien de reden zijn dat Apple telkens blijft doen wat ze willen?
Ohh en over het breken:
http://www.androidpolice....-and-the-clear-winner-is/
Ohh en over het breken:
[ Voor 33% gewijzigd door Pyrone89 op 13-09-2012 13:54 ]
Verwijderd
Je kritiek is niet onderbouwd je roept maar wat. VInd je het raar dat mensen tegen je ingaan als je maar wat roept zonder enige onderbouwing?Pyrone89 schreef op donderdag 13 september 2012 @ 13:53:
Helemaal vergeten dat je hier geen kritiek mag leveren. Hmm, zou dat misschien de reden zijn dat Apple telkens blijft doen wat ze willen?
Pyrone89 schreef op donderdag 13 september 2012 @ 13:53:
Ohh en over het breken:
bram1984 schreef op donderdag 13 september 2012 @ 13:52:
[...]
OMG niet weer het "val" verhaal hè. Dus een kristallen wijnglas is volgens jouw redenatie niet gemaakt van beter en duurder materiaal dan een kartonnen beker?
Ga alsjeblieft naar dit forum zeg: http://gathering.tweakers.net/forum/list_topics/62
[ Voor 21% gewijzigd door bram1984 op 13-09-2012 13:55 ]
Waarom is HDMI-out nutteloos? Lekker series kijken op je TV. Mijn 7 jaar oude Dell laptop trekt het streamen van bepaalde typen bestanden naar de TV niet en met mn Galaxy S2 kan ik gewoon full-HD streamen als het moetVerwijderd schreef op donderdag 13 september 2012 @ 10:20:
[...]
Nutteloos discussie voeren met jou, merk ik aan al je posts, en dan heb ik nog maar twee posts gelezen.
Waarom wel? Waarom wel? Ik verwacht dan ook geen ander antwoord van een Apple fanboy eigenlijk.
Er is destijds een soort afspraak geweest (volgens mij zelfs wettelijk?) dat alle telefoon ontwikkelaars wat betreft opladers een standaard zouden kiezen, wat is gevallen op microUSB.
Dat Apple hier niet aan mee doet, vind ik ook slecht, een beetje het "ik doe toch wat ik zelf wil, ik ben Apple" verhaal.
HDMI op een telefoon is nutteloos, klopt.
Ik ben neutraal wat betreft voorkeur, en loop zelf al een tijd rond met Android, omdat ik er niet van hou om vast te zitten aan 1 standaard.
Ik wil mijn telefoon zelf in kunnen richten, en rooten/flashen om zo het beste uit de hardware te halen.
iOS is een goed OS voor degene die dit soort dingen niet prefereren, maar wat voor een plank sommige Apple fans toch voor hun kop hebben is werkelijk lachwekkend.
Edit:als je bijvoorbeeld in een hotel verblijft, heb je vaak wel een TV met HDMI ingang. Ook dan heb je een paar leuke films of je favoriete serie bij de hand die je dan kunt bekijken. Tof toch?
[ Voor 6% gewijzigd door marhalm op 13-09-2012 13:56 ]
Een aantal testen, ze zijn wel meestal niet zeer profecioneel maar altijd leuk om te zienPyrone89 schreef op donderdag 13 september 2012 @ 13:50:
[...]
Het argument 'je hebt er toch zelf zo veel voor betaald' gaat niet helemaal op: Apple gebruikt namelijk hun positie en geld om alle andere fabrikanten te suen over triviale zaken zodat je onderhand gedwongen bent een iPhone te kopen.
Wat gebeurd er als je je GSM laat vallen.
Hoe gevoelig zijn ze voor krassen.
Airplay?marhalm schreef op donderdag 13 september 2012 @ 13:55:
[...]
Waarom is HDMI-out nutteloos? Lekker series kijken op je TV. Mijn 7 jaar oude Dell laptop trekt het streamen van bepaalde typen bestanden naar de TV niet en met mn Galaxy S2 kan ik gewoon full-HD streamen als het moet
Dus jij kijkt series vanaf je telefoon op je TV? Raarrrr.
Éen ding op rekening mee te houden, ik heb de indruk dat apple apparaten tweedehands veel minder snel hun waarde verliezen. Dit weegt in ieder geval voor een deel op tegen de hogere nieuwprijs. Toen ik zo'n 2.5 jaar geleden een HTC desire kost was hij ongeveer 400 euro nieuw. Ik heb hem twee jaar later kunnen verkopen voor 80 euro. Als een Iphone 4 650 euro kostte, maar wel te verkopen was voor 300 euro weegt dit al ongeveer op tegen de hogere nieuwprijs. ( apple 350 kosten, HTC desire 320 kosten)
Ik ben echter niet volledig op de hoogte voor de tweedehandsprijzen van recente high-end android toestellen.
Ik ben echter niet volledig op de hoogte voor de tweedehandsprijzen van recente high-end android toestellen.
Daarom hebben ze Airplay uitgevonden.marhalm schreef op donderdag 13 september 2012 @ 13:55:
[...]
Waarom is HDMI-out nutteloos? Lekker series kijken op je TV. Mijn 7 jaar oude Dell laptop trekt het streamen van bepaalde typen bestanden naar de TV niet en met mn Galaxy S2 kan ik gewoon full-HD streamen als het moet
Edit:als je bijvoorbeeld in een hotel verblijft, heb je vaak wel een TV met HDMI ingang. Ook dan heb je een paar leuke films of je favoriete serie bij de hand die je dan kunt bekijken. Tof toch?
Al je tv series draadloos naar je Apple TV streamen.
En het mooiste, het kost een kleine €99,-.
Sommigen zouden dus 3-4 routers moeten neerzetten in hun huis zodat hun iPhone nog 720p naar hun tv kan streamen... En nou moet je niet komen met koop een betere router, je hebt huizen die van normale/dikke materialen gemaakt zijn en waar het Wi-Fi bereik gewoon tegenvalt.Airplay?
Ik heb geen Apple apparaten, alleen een iPad binnenkort. Het is toch mooi dat je dmv HDMI een serie vanaf je telefoon naar je TV kunt streamen als het moet? Ik zeg niet dat ik het altijd doe, maar als het moet dan kan het. Persoonlijk vind ik het erg makkelijkbram1984 schreef op donderdag 13 september 2012 @ 13:56:
[...]
Airplay?
Kan ik Air play gewoon gebruiken op mijn TV met een kabeltje, of werkt dit alleen in combinatie met Apple aperaten ?bram1984 schreef op donderdag 13 september 2012 @ 13:56:
[...]
Airplay?
En je telefoon op je TV aansluiten om een Serie / Film / iets dat je zelf gefilmd hebt te zien, is toch niet zo abnormaal. Niet iedereen heeft een Muiltimedia station aan zijn TV hangen.
[ Voor 23% gewijzigd door Nactive op 13-09-2012 14:00 ]
Daar hebben ze ook weer iets gevonden...exelletor schreef op donderdag 13 september 2012 @ 13:59:
[...]
Sommigen zouden dus 3-4 routers moeten neerzetten in hun huis zodat hun iPhone nog 720p naar hun tv kan streamen... En nou moet je niet komen met koop een betere router, je hebt huizen die van normale/dikke materialen gemaakt zijn en waar het Wi-Fi bereik gewoon tegenvalt.
Airport Express!
En het kan niet op 1080P want dat hapert als een mallenHardCoreGamer schreef op donderdag 13 september 2012 @ 13:58:
[...]
Daarom hebben ze Airplay uitgevonden.
Al je tv series draadloos naar je Apple TV streamen.![]()
En het mooiste, het kost een kleine €99,-.
Ach laat Pyrone maar hij liep in andere Apple topics ook al te mierenneuken en zei dat hij er mee zou stoppen.
Enige grote nadeel van de iPhone5 vind ik wel de prijs, daar heeft hij zeker een punt. Vond de iPhone4s al duur zat. Dat het geen compleet revolutionair nieuw ontwerp is maakt mij ook niet heel veel uit. Als ik het vergelijk met de concurrenten stijgt de iPhone (voor mij) daar nog ver bovenuit. Mensen verwachten gewoon te veel. En vinden een 2x snellere GPU/CPU, groter scherm,LTE,dunner,lichter,beter scherm,betere cameras etc. blijkbaar niet genoeg.
Enige grote nadeel van de iPhone5 vind ik wel de prijs, daar heeft hij zeker een punt. Vond de iPhone4s al duur zat. Dat het geen compleet revolutionair nieuw ontwerp is maakt mij ook niet heel veel uit. Als ik het vergelijk met de concurrenten stijgt de iPhone (voor mij) daar nog ver bovenuit. Mensen verwachten gewoon te veel. En vinden een 2x snellere GPU/CPU, groter scherm,LTE,dunner,lichter,beter scherm,betere cameras etc. blijkbaar niet genoeg.
Voor de duidelijkheid: ik gebruik geen Airplay, ik geef slechts de reden op waarom er geen HDMI op zit. Ik zet al mijn shit op mijn MP in 1080p met DTS geluid. Vind ik persoonlijk mooier en makkelijker.exelletor schreef op donderdag 13 september 2012 @ 13:59:
[...]
Sommigen zouden dus 3-4 routers moeten neerzetten in hun huis zodat hun iPhone nog 720p naar hun tv kan streamen... En nou moet je niet komen met koop een betere router, je hebt huizen die van normale/dikke materialen gemaakt zijn en waar het Wi-Fi bereik gewoon tegenvalt.
Ik wel, maar geen Airplay. Maar die serie zet je dan eerst op je telefoon of hoe werkt dat? Of stream je deze vanaf internet. Ik vind het niet echt makkelijk klinken. Hele kabel door je huiskamer heen iedere keer, geen surround geluid waarschijnlijk.marhalm schreef op donderdag 13 september 2012 @ 13:59:
[...]
Ik heb geen Apple apparaten, alleen een iPad binnenkort. Het is toch mooi dat je dmv HDMI een serie vanaf je telefoon naar je TV kunt streamen als het moet? Ik zeg niet dat ik het altijd doe, maar als het moet dan kan het. Persoonlijk vind ik het erg makkelijk
Verwijderd
De iphone 3gs en 4 waren ook gewoon 599 euro..PBP schreef op donderdag 13 september 2012 @ 14:00:
Ach laat Pyrone maar hij liep in andere Apple topics ook al te mierenneuken en zei dat hij er mee zou stoppen.
Je zou ook een Apple Digital AV Adapter kunnen kopen: http://store.apple.com/us...gital-av-adapter?fnode=3aAghanim schreef op donderdag 13 september 2012 @ 14:00:
[...]
En het kan niet op 1080P want dat hapert als een mallen
Vind de verbeteringen van het toestel an sich prima, maar vind 40 en 20 euro voor een adapter kabeltje toch echt te gortig worden. En dan las ik ook nog eens geruchten dat deze kabels alleen opladen zouden toestaan en geen iPod muziek functie

"Better ask questions before you shoot"
Ja maar de 5 is dus duurder...Verwijderd schreef op donderdag 13 september 2012 @ 14:01:
[...]
De iphone 3gs en 4 waren ook gewoon 599 euro..
Of gelijk een mac mini voor naast je TVHardCoreGamer schreef op donderdag 13 september 2012 @ 14:01:
[...]
Je zou ook een Apple Digital AV Adapter kunnen kopen: http://store.apple.com/us...gital-av-adapter?fnode=3a
Ja, en hoe duur is de 5? Juist ja, € 679,-.Verwijderd schreef op donderdag 13 september 2012 @ 14:01:
[...]
De iphone 3gs en 4 waren ook gewoon 599 euro..
Maar dat kost weer €599,- euro, wat natuurlijk fors duurder is dan een Apple TV of een kabeltje voor HDMI uitgang.Aghanim schreef op donderdag 13 september 2012 @ 14:02:
[...]
Of gelijk een mac mini voor naast je TV
Wat jij mierenneuken noemt vind ik waar krijgen voor je geld.PBP schreef op donderdag 13 september 2012 @ 14:00:
Als Apple fatsoenlijk doet met betrekking tot hun prijzen (zie ook weer wat voor geld ze rekenen voor die adapter) dan is er weinig aan de hand. Als je echter de hoofdprijs gaat vragen lig je onder het vergrootglas. Vooral dat ze dan ook nog eens dit jaar de prijzen nog verder verhogen ipv eindelijk eens fatsoeneren is de druppel.
Een beetje tegengewicht tegen alle ophemelende reacties is daarom wel gepast.
[ Voor 5% gewijzigd door Pyrone89 op 13-09-2012 14:04 ]
Ach als ze er volgend jaar weer 100euro op doen, koopt iedereen het nog.
Verwijderd
PBP zegt ik vond de iphone 4s ook al duurzat. Daar comment ik op en hij wordt 659 please oplettenbram1984 schreef op donderdag 13 september 2012 @ 14:02:
[...]
Ja, en hoe duur is de 5? Juist ja, € 679,-.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Tijdens het event is slowchatten toegestaan in dit topic.
Als er nieuwe producten worden aangekondigd, vraag dan eerst toestemming voordat je een topic opent. Dat voorkomt dat we mensen moeten teleurstellen vanwege dubbele topics.
Tijdens het event is slowchatten toegestaan in dit topic.
Als er nieuwe producten worden aangekondigd, vraag dan eerst toestemming voordat je een topic opent. Dat voorkomt dat we mensen moeten teleurstellen vanwege dubbele topics.