Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Laptop gezocht! voor o.a battlefield 3

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo nadat ik mijn broertje mijn game pc heb gegeven als cadeau ben ik zelf wel weer toe aan een degelijk systeem voor op schoot. ik ben op het laptop gebied erg onbekend dus daarom vraag ik de slimme tweakers hiero om hulp ;)

Wat zoek ik?
Ik zoek een laptop voor een aantal games het hoeft niet op het allerhoogst te zijn want dat zou met mijn buget toch niet lukken :p

wat moeten de minimale specs zijn?

-Minimaal 500GB Schijfruimte
-Minimaal 4GB RAM
-Minimaal 15" scherm

voor maximaal €700 euro :D

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Wat heb je zelf al gevonden ?
700 euro is erg krap als je een Battlefield wilt draaien, dit is namelijk een zeer zwaar spel. Als je gaat gamen met je laptop zou ik hem niet opschoot zetten omdat de laptop dan zeer warm gaat worden.

• Omni
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online

Omni

Hoogsensitief autist, ofzo.

Met dat budget geldt voor jou in principe hetzelfde als wat er gezegd is in eerdere topics. Lees ze eens door, dan vind je vast je antwoord.

Student TI laptop [Budget €700]
Laptop voor school + gamen
Laptop voor programmeren, rond 700 a 800 euro

Verder ook papa, ondernemer en met mijn vrouw Arenda mede-eigenaar van HardwareParadijs V.O.F.

Verwijderd

Topicstarter
brilsmurfffje schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 09:05:
Wat heb je zelf al gevonden ?
700 euro is erg krap als je een Battlefield wilt draaien, dit is namelijk een zeer zwaar spel. Als je gaat gamen met je laptop zou ik hem niet opschoot zetten omdat de laptop dan zeer warm gaat worden.
ik heb even rondgekeken naar laptops binnen mijn buget alleen weet ik niet of het een goeie laptop is voor een aantal games. maar spellen zoals sims 3 speel ik ook vaak. maar battlefield 3 was meer een richting om naar te kijken of een laptop met dit geld het aankan. :D

is dit een goeie?http://www.campusshop.nl/product/zorgeloos_leren_laptops/80006784/asus_r500vd_sx198v_nl_15_6_i7_3610qm_6gb_750gb_w7/details.aspx?channel_code=40&utm_source=tweakers.net&product_code=50403740

Verwijderd

Nee, dat is geen goede laptop voor bf3. De losse grafische kaart die erin zit is slechter dan de standaard gpu die bij de processor zit. je kunt beter naar een dell inspiron 15r se kijken, daar staat ook het een en ander over in de topics. Groot voordeel daar is de veel betere grafische kaart en het 1080p scherm dat je voor ongeveer hetzelfde geld krijgt.

• Omni
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online

Omni

Hoogsensitief autist, ofzo.

Lees de topics door waar ik naar linkte in mijn post hierboven.

Verder ook papa, ondernemer en met mijn vrouw Arenda mede-eigenaar van HardwareParadijs V.O.F.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 13:09:
Nee, dat is geen goede laptop voor bf3. De losse grafische kaart die erin zit is slechter dan de standaard gpu die bij de processor zit. je kunt beter naar een dell inspiron 15r se kijken, daar staat ook het een en ander over in de topics. Groot voordeel daar is de veel betere grafische kaart en het 1080p scherm dat je voor ongeveer hetzelfde geld krijgt.
Ik heb gezocht maar ik zie niet de laptop die je bedoelt heb je toevallig een linkje voor me:?

Verwijderd

Topicstarter
Omni schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 13:21:
Lees de topics door waar ik naar linkte in mijn post hierboven.
zal ik even doen O-)

Verwijderd

Topicstarter
Ik kom dan uit op deze laptops

http://www.neck.nl/produk...ue#NM_ComProductDetailTab

en deze:

http://www.medion.com/nl/...ich&utm_campaign=tweakers

als laatste:
http://www.bol.com/nl/p/a...8/#product_specifications

ik weet echt niet wat nou het beste is ik ben druk bezig met andere topics lezen maar veel dingen zeggen me weinig omdat ik geen kennis heb over hardware in laptops :-(

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 31-08-2012 13:53 ]

• JT888
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-10 00:54
Met deze laptop zou het kunnen.

pricewatch: Medion Akoya P6815 (30014219)

Precies je budget (699 EUR) met een redelijke videokaart voor BF3 namelijk de Nvidia 650m (De beste in de prijs klasse van laptops tot 1000 eur naar mijn weten)

GPU info. leerzaam :)

Over het merk Medion kan ik weinig vertellen ik heb daar persoonlijk geen ervaring mee.

[ Voor 37% gewijzigd door JT888 op 04-09-2012 18:55 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 13:48:
ik weet echt niet wat nou het beste is ik ben druk bezig met andere topics lezen maar veel dingen zeggen me weinig omdat ik geen kennis heb over hardware in laptops :-(
Waarom niet rustig de tijd nemen en je de komende dagen inlezen? Als je weinig kennis hebt kun je toch sowieso geen goede keuze maken? Bovendien is het leuk om je te verdiepen in je aankoop en daarnaast ook nog leerzaam.

Verwijderd

Topicstarter
Oké ik heb gekeken naar de medion en ik begin nu na lang zoeken te begrijpen weten jullie toevallig nog Een paar andere laptops?
Pagina: 1