Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 266 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 23.525 views

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
Grompie schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 12:06:
[...]

Enig idee welke stats een prot warrior nu best neemt? Had gisteren nogal erg last van spikes op mijn HP of is dit normaal na de patch?
Ik gebruik de site : www.askmrrobot.com voor mijn reforges, echter ik weet ook dat er mensen zijn die een addon : reforgelight ofzoiets gebruiken. Het viel me wel op dat ik veel meer in dodge moest gaan investeren.

Zowieso moet je nu wat hit/expertise hebben, maar de 7% hit en 7% expertise heb ik bij lange na niet.
Zit nu op 1,5% hit, 2% exp en was genoeg om steady op 200/300% treath te blijven.

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-06 00:38

NMe

Quia Ego Sic Dico.

EJSchuiteman schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 14:20:
En vaak zijn die lui ook nog de grootste schreeuwers als er iets fout gaat!
Reden voor mij om vooral niet te puggen en gewoon alleen met mijn guild te spelen. Daar ben ik de enige die mag "schreeuwen" (raid leader :P).

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11-06 10:02
NMe schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 14:29:
[...]

Reden voor mij om vooral niet te puggen en gewoon alleen met mijn guild te spelen. Daar ben ik de enige die mag "schreeuwen" (raid leader :P).
inderdaad :).

Al ben ik best gecharmeerd van Openraid daar weten mensen zich goed te gedragen.

• Frerk
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-02-2023

Frerk

*bliep*

Ik speel een DPS class, dus ik zie 't dan ook als mijn taak om zoveel mogelijk DPS te doen terwijl ik rekening houd met mechanics. Je gaat mij echt niet in vuur blijven staan om meer dps te doen, maar als je 'on boss' bent moet je je tijd wel optimaal benutten :P

In onze guild zijn we qua dps wel makkelijk, als 't niet té laag is maakt 't ons weinig uit. Hoewel er natuurlijk wel wat vriendelijke onderlinge concurrentie is :P

• Ley
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 31-05 09:31

Ley

!Tranquilo!

Gisteren even ingelogd en mn talents ingedeeld...
Echter toen ik bij mijn Glyphs kwam, kon ik deze niet kiezen omdat MoveAnything dit tegenhield...
Grappige is dus dat ik MoveAnything niet aan had staan, omdat deze gister nog broken was..
Iemand anders dit probleem?

En wat DPS betreft, ik ben geen DPS-h**r... Maar is toch altijd wel leuk om (binnen de guild) de hoogste DPS te hebben... Leidt ook nog weleens tot leuke grapjes als je niet de hoogste bent en anders wel een leuke weddenschap :)
Zolang het binnen guild/groep leuk blijft is een beetje vriendschappelijke competitie niet erg imo :)

*Zijn Is Wezen Zoals Het In Wezen Bedoeld Is Om Te Zijn Zoals Het Is... Toch?!?*

• EJSchuiteman
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 27-02-2024
Tuurlijk moet je als DPS class zoveel mogelijk dps doen, maar hoe sommigen hier ingame mee omgaan vind ik redelijk irritant. Een groot gedeelte is namelijk dpsmeter geil en helemaal bij bazen die zij makkelijk vinden.

Ik hoop alleen dat het straks met MoP weer wat relaxter ingame wordt. Wat ik me van de laatste periode kan herinneren was niet heel positief. Zo gehaast en gestrest iedereen leek het wel.

Even wat anders :)
Hoe kun je zien welke char een achievement heeft gehaald? Dacht dat Blizzard dat nog wel ging tonen?

[ Voor 43% gewijzigd door EJSchuiteman op 30-08-2012 14:39 ]

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
NMe schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 14:29:
[...]

Bij ons mocht iedereen schreeuwen tegen Helza, maar ja die's nu weg uit de guild ;w

• Daffie
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 09-06 12:36
D'r zijn zeer zeker mensen die perfect DPS classes kunnen spelen, sommigen willen nog wel eens een helpend handje geven door de healers of tanks te helpen. Dat soort mensen vind ik tof om mee te spelen. Maar d'r zijn inderdaad ook mensen die volgens mij 40% van hun scherm bedekken met DPS meters, 30% met omen, 10% met Atlas Loot en de rest is zegmaar je gewone zicht :P.

• Ley

Ley

!Tranquilo!

Daffie schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 14:39:
D'r zijn zeer zeker mensen die perfect DPS classes kunnen spelen, sommigen willen nog wel eens een helpend handje geven door de healers of tanks te helpen. Dat soort mensen vind ik tof om mee te spelen. Maar d'r zijn inderdaad ook mensen die volgens mij 40% van hun scherm bedekken met DPS meters, 30% met omen, 10% met Atlas Loot en de rest is zegmaar je gewone zicht :P.
Sad but true

*Zijn Is Wezen Zoals Het In Wezen Bedoeld Is Om Te Zijn Zoals Het Is... Toch?!?*

• Poops_McGhee
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 05:08
Daffie schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 13:50:
[...]

Exact de reden dat ik in PvE alleen healer of tank speel. Hou niet van die flauwe DPS-races, maar als je er niet aan mee doet dan word je wel door de rest van de groep bestempeld als noob en weet ik et. Tenzij je natuurlijk gewoon in een leuke guild zit die dat niet doet, maar daar vind ik healen sowieso leuker :)

Enige plek waar ik wel serieus aan DPS doe is PvP.
Als ik tank dan vind ik het wel zo fijn als de DPS een beetje kan presteren. Dat maakt het een stuk makkelijker voor de tank en healer. Zou je toch moeten weten, neem ik aan.
Het verschil is aanzienlijk in battles waar je als tank bovenaan de dps lijst staat of netjes 4e. Als healer heb je het een stuk rustiger met dps die weet wat ze doen en het goed doen ook.

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11:12
Als we morchok normal doen ik speel dps dan wil ik nog wel eens gewoon in de black blood blijven staan. Ik verlang dan niet van de healers dat ze me levend houden, dat doe ik dan zelf wel. Met glyphed divine protection (vroeger, dus 40% magic damage reduction) en op het eind een divine shield of lay on hands en ik kon 2 bloods phases vol doornuken zonder dood te gaan. Stond meteen zeer ruim nr 1 dps toen, terwijl ik anders maar net op 1 zou staan :p

• Poops_McGhee
Ley schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 14:35:
Gisteren even ingelogd en mn talents ingedeeld...
Echter toen ik bij mijn Glyphs kwam, kon ik deze niet kiezen omdat MoveAnything dit tegenhield...
Grappige is dus dat ik MoveAnything niet aan had staan, omdat deze gister nog broken was..
Iemand anders dit probleem?

En wat DPS betreft, ik ben geen DPS-h**r... Maar is toch altijd wel leuk om (binnen de guild) de hoogste DPS te hebben... Leidt ook nog weleens tot leuke grapjes als je niet de hoogste bent en anders wel een leuke weddenschap :)
Zolang het binnen guild/groep leuk blijft is een beetje vriendschappelijke competitie niet erg imo :)
Zelfde probleem, alleen heb ik MoveAnything wel geladen. Hij geeft een block aan, maar als je het venster weer sluit en heropend wil het vaak wel lukken. En als "ignore" niet werkt, dan zal je je Datascore addon moeten uitzetten met alle subs daarvan. Ik heb dat 1 keer moeten doen en voor de rest (10 chars) ging het prima door te heropenen.

• IntToStr
Heeft er trouwens iemand opgelet bij het verkrijgen van JP? Verzamel je in DS nu toch ook JP als je al boven de 4k zit?

• Ley

Ley

!Tranquilo!

Poops_McGhee schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 14:47:
[...]

Zelfde probleem, alleen heb ik MoveAnything wel geladen. Hij geeft een block aan, maar als je het venster weer sluit en heropend wil het vaak wel lukken. En als "ignore" niet werkt, dan zal je je Datascore addon moeten uitzetten met alle subs daarvan. Ik heb dat 1 keer moeten doen en voor de rest (10 chars) ging het prima door te heropenen.
Thnx voor de tip, ik zal het vanavond eens proberen...
Gelukkig doet verder 95% van mn addons het wel ;)

• Daffie
Poops_McGhee schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 14:44:
[...]

Als ik tank dan vind ik het wel zo fijn als de DPS een beetje kan presteren. Dat maakt het een stuk makkelijker voor de tank en healer. Zou je toch moeten weten, neem ik aan.
Het verschil is aanzienlijk in battles waar je als tank bovenaan de dps lijst staat of netjes 4e. Als healer heb je het een stuk rustiger met dps die weet wat ze doen en het goed doen ook.
Klopt, weet ik ook. Liefst zie ik een encounter ook zo snel mogelijk gewonnen.

Maar zoals je al zegt " Als healer heb je het een stuk rustiger met dps die weet wat ze doen en het goed doen ook.". Als ze inderdaad weten wat ze moeten doen (en dat is dus meer dan alleen zo veel mogelijk DPS d'r uit persen) dan ben ik blij.

Echter veel DPS'ers kwijlen te veel op zo veel mogelijk DPS, waardoor ze mechanics gaan missen, en dan krijg je zo'n situatie die ik een paar posts eerder beschreef.
En dan heb ik eerlijk gezegd liever dat de gehele encounter wat minder snel gaat, dan dat ik constant achter de feiten aan loop door de hele tijd DPS'ers te moeten healen die niet goed opgelet hebben, snapte? :P

• Ley

Ley

!Tranquilo!

IntToStr schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 14:51:
Heeft er trouwens iemand opgelet bij het verkrijgen van JP? Verzamel je in DS nu toch ook JP als je al boven de 4k zit?
Als ik de patch notes begrijp niet...
Maar moet eerlijk toegeven dat ik er niet naar heb gekeken (was eerlijk gezegd meer met mn addons bezig gister)... O-)

• IntToStr
Ley schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 14:53:
[...]

Als ik de patch notes begrijp niet...
Maar moet eerlijk toegeven dat ik er niet naar heb gekeken (was eerlijk gezegd meer met mn addons bezig gister)... O-)
Dat was dus exact mijn probleem. Eerst leek je gewoon onbeperkt JP te kunnen gaan verdienen, maar later zou dit mogelijk toch weer beperkt worden tot de cap. En inderdaad, ik was zelf ook te druk met addons en nieuwe skills en zo om hier op te letten :)

• Ley

Ley

!Tranquilo!

IntToStr schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 14:56:
[...]

Dat was dus exact mijn probleem. Eerst leek je gewoon onbeperkt JP te kunnen gaan verdienen, maar later zou dit mogelijk toch weer beperkt worden tot de cap. En inderdaad, ik was zelf ook te druk met addons en nieuwe skills en zo om hier op te letten :)
Vanaaf maar eens even onder de loep nemen...
Zoveel te doen na 65 dagen afwezigheid... 8)7

• Daffie
@IntToStr & Ley: Lees dit eens: http://www.wowhead.com/ne...guide#currency-conversion

Ofwel: tot de launch van MoP kun je alleen nog Honor points en Justice points halen, en inderdaad met een cap van 4000.

[ Voor 35% gewijzigd door Daffie op 30-08-2012 14:59 ]

• Ley

Ley

!Tranquilo!

Daffie schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 14:58:
@IntToStr & Ley: Lees dit eens: http://www.wowhead.com/ne...guide#currency-conversion

Ofwel: tot de launch van MoP kun je alleen nog Honor points en Justice points halen, en inderdaad met een cap van 4000.
Ah! Thnx! :)

• Blitzdoctor
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 15-06 22:12

Blitzdoctor

Al belt u met een banaan...

Als ik mdps op mijn shaman mik ik er gewoon een instant chain heal of healing rain uit als dat nodig is, ipv een instant lightning bolt. Als daardoor de tank (of ikzelf) net blijft leven als de healer het ff moeilijk heeft is dat alleen maar mooi meegenomen.

... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV

• Consigliere
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 20-02 17:08

Consigliere

Engineer

Het is toch wel leuk om te horen dat mensen compleet in de stress schieten als hun addon niet werkt..
Of het eeuwige verhaal van je doet te weinig dps.. of je heal is drama.. of je tankt als een noob..

WoW is eigenlijk best makkelijk
Als je het spelletje speelt zoals de makers willen dat je het speelt.. dan tankt de tank de boss / adds met 1 vinger in de neus.. de healer zit lekker op een bankje en gooit af en toe zijn flash heal of welke heal dan ook naar de tank..
WANT de dps krijgt bijna geen damage als ze uit het roodgroengeelpaarsezawartachtigeblauw verschijnsel dat op de vloer ligt of uit de lucht valt blijven.
dan nemen we daar een portie leuke dps racejes bij en leggen we met gemak de tactics uit aan de nieuwelingen in het gevecht.

Maar aangezien wij NL en hoogstwaarschijnlijk ook in andere landen .. zoiets hebben van.. of je doet nagenoeg net zoveel dps dan mij of je bent slecht.. en ik schreeuw harder door de mic dan de RL bv.. dan gaan mijn regels gelden.. ja dan kom je er nooit...

Voor de rest geniet ik wel tijdens het raiden... zoek alleen nog een HELE serieuze raidguild.. het liefst NL :)

Bim Engineer Sanitaire Technieken PvOutput

• EJSchuiteman
Consigliere schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 15:08:
Het is toch wel leuk om te horen dat mensen compleet in de stress schieten als hun addon niet werkt..
Of het eeuwige verhaal van je doet te weinig dps.. of je heal is drama.. of je tankt als een noob..

WoW is eigenlijk best makkelijk
Als je het spelletje speelt zoals de makers willen dat je het speelt.. dan tankt de tank de boss / adds met 1 vinger in de neus.. de healer zit lekker op een bankje en gooit af en toe zijn flash heal of welke heal dan ook naar de tank..
WANT de dps krijgt bijna geen damage als ze uit het roodgroengeelpaarsezawartachtigeblauw verschijnsel dat op de vloer ligt of uit de lucht valt blijven.
dan nemen we daar een portie leuke dps racejes bij en leggen we met gemak de tactics uit aan de nieuwelingen in het gevecht.

Maar aangezien wij NL en hoogstwaarschijnlijk ook in andere landen .. zoiets hebben van.. of je doet nagenoeg net zoveel dps dan mij of je bent slecht.. en ik schreeuw harder door de mic dan de RL bv.. dan gaan mijn regels gelden.. ja dan kom je er nooit...

Voor de rest geniet ik wel tijdens het raiden... zoek alleen nog een HELE serieuze raidguild.. het liefst NL :)
Haha zo kun je het ook omschrijven. Toch heb ik ook het gevoel dat het meer met leeftijd te maken heeft :P

• Consigliere

Consigliere

Engineer

EJSchuiteman schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 15:11:
[...]

Haha zo kun je het ook omschrijven. Toch heb ik ook het gevoel dat het meer met leeftijd te maken heeft :P
Niet eens de leeftijd denk ik.. ( zit wel een groot stuk waarheid in.. ) maar sommige mensen snappen het spelletje niet.. Vuur doet auw.. maar de lich king doet toch geen vuur?? dus doet geen pijn.. en bij Yor'sahj bij de green ooze.. waarom kunnen we niet gewoon stacken dan? kan toch.. ietsje meer healen.. en klaar is kees..
ookal geeft DBM ( ja ik gebruik ook een 4tal addons ) aan van minimaal 4yards.. afstand aan..
_/-\o_

• IntToStr
Ik kan je vertellen dat we inderdaad even "lost" waren bij ultraxxion zonder dbm :p Probeer maar eens uit te vinden dat fading light op je is gecast, want de debuff staat alleen maar in een lange rij andere (de)buffs boven in je scherm. En de cast van Hour of Twilight zag ik alleen maar omdat ik een cast bar van de boss in beeld had. De fading light op de andere tank zag ik al helemaal niet, dus moest op omen kijken wanneer ik moest taunten.

Oftewel, ik ben een casual raider die afhankelijk is van wat addons :)

• Ley

Ley

!Tranquilo!

EJSchuiteman schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 15:11:
[...]

Hahahaha, ik ben blij dat het er bij ons in de guild heel wat amicaler aan toe gaat!

Onze jonge spelers houden wij in het gareel, maar dat komt dan ook omdat wij grappen en grollen wanneer het kan en niet anders... Degene die dat wel doet wordt over het algemeen door het gros aangesproken :)

Wellicht dan inderdaad leeftijd :P

• Poops_McGhee
Of het eeuwige verhaal van je doet te weinig dps.. of je heal is drama.. of je tankt als een noob.
Je hoeft je addons niet te gebruiken om je gameplay makkelijker te maken door weet ik veel wat alarmpjes en dergelijken in te bouwen. Je kunt ze ook gewoon gebruiken om je scherm beter in te delen. MoveAnything laat je nagenoeg alle vensters en popups ergens anders in te delen. Geen Tooltip vensters over je icons heen, die staat nu ergens onderaan in beeld. Je kunt alles wat je moet zien, dat overigens ook al gewoon in de game is, groeperen, zodat je alles overzichtelijk hebt.
Of een addon om je alts makkelijk te kunnen doorzoeken. Hoef je niet continue aan en af te loggen om te kijken of die ene alt toevallig wel een paar mats in de tassen of bank hebben. Altoholic is je beste vriend in dat geval.
Tijdens tanken of dps gebruik ik alleen DBM en Threatplates/Tidyplates. Recount staat alleen maar aan om te zien hoe een groep presteert en wat ik dan kan verwachten. WoW is al behoorlijk Whack-a-Mole waar een echte rotation niet meer zo echt is, maar dat geeft niet. Het blijft een leuk spelletje.

• detheavn
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 29-04 11:21
IntToStr schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 15:16:
Ik kan je vertellen dat we inderdaad even "lost" waren bij ultraxxion zonder dbm :p Probeer maar eens uit te vinden dat fading light op je is gecast, want de debuff staat alleen maar in een lange rij andere (de)buffs boven in je scherm. En de cast van Hour of Twilight zag ik alleen maar omdat ik een cast bar van de boss in beeld had. De fading light op de andere tank zag ik al helemaal niet, dus moest op omen kijken wanneer ik moest taunten.

Ik had ook even zoiets van: Dafuq?
Maar het voordeel wat ik zelf heb is dat ik aangewend ben om constant bepaalde plekken van m'n scherm in de gaten te houden. Dus de hele tijd panisch naar m'n debufs kijken, elk geluidje was teveel :p

En ... zoveel ... mensen ... die ... faalden xD

I had fun :p

• Consigliere

Consigliere

Engineer

IntToStr schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 15:16:
Ik geef ook echt niet aan dat er geen addons mogengebruikt worden.. maar sommige kunnen niet zonder..
dan komt de discussie.. JA MAAR MIJN addon zegt dit.. of MIJN addon zegt dat...
ik heb recount.. ja de GEWILDE DPS meter.. :):) maar die staat op raid healing en raid dps.. en de meter zelf staat continue op interrupts of andere zaken.. maar zeker niet op dps.. althans niet meer..
Want 2 arcane mages ( waarvan ik 1 ) die elk een compleet andere speel stijl hebben en uitkomen op 2k verschil van elkaar kan je al nie vergelijken... dus heeft dat hele recount geen zin :)

ik heb liever dat Blizzard sommige addons.. zoals een DBM voor de echt moeilijke dingen inbouwt.. maar al die extra dingen van hier vind je een plantje.. of met 1 druk op de knop zie ik wie er allemaal niet gebuffd zijn of iets niet hebben .. word daar zo moe van.. en tevens veel vaker last van lags...

• EJSchuiteman
Poops_McGhee schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 15:18:
[...]

Of een addon om je alts makkelijk te kunnen doorzoeken. Hoef je niet continue aan en af te loggen om te kijken of die ene alt toevallig wel een paar mats in de tassen of bank hebben. Altoholic is je beste vriend in dat geval.
Dat is nog wel handig om te hebben inderdaad ;)

• Consigliere

Consigliere

Engineer

Poops_McGhee schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 15:18:
[...]

Je hoeft je addons niet te gebruiken om je gameplay makkelijker te maken door weet ik veel wat alarmpjes en dergelijken in te bouwen. Je kunt ze ook gewoon gebruiken om je scherm beter in te delen. MoveAnything laat je nagenoeg alle vensters en popups ergens anders in te delen. Geen Tooltip vensters over je icons heen, die staat nu ergens onderaan in beeld.
Dit is gewoon zonder die addon ook al te doen in wow..
als we over het zelfde hebben.. ( Arcane blast BV ) je gaat over de icoon.. en rechts onderin verschijnt er een enorm scherm met text en uitleg van wat de spell doet en welke cast time die heeft en global cooldown en bla bla..
als dat het is kan je die gewoon in WoW uitzetten

• IntToStr
Consigliere schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 15:20:
[...]

Ik geef ook echt niet aan dat er geen addons mogengebruikt worden.. maar sommige kunnen niet zonder..
dan komt de discussie.. JA MAAR MIJN addon zegt dit.. of MIJN addon zegt dat...
ik heb recount.. ja de GEWILDE DPS meter.. :):) maar die staat op raid healing en raid dps.. en de meter zelf staat continue op interrupts of andere zaken.. maar zeker niet op dps.. althans niet meer..
Want 2 arcane mages ( waarvan ik 1 ) die elk een compleet andere speel stijl hebben en uitkomen op 2k verschil van elkaar kan je al nie vergelijken... dus heeft dat hele recount geen zin :)

ik heb liever dat Blizzard sommige addons.. zoals een DBM voor de echt moeilijke dingen inbouwt.. maar al die extra dingen van hier vind je een plantje.. of met 1 druk op de knop zie ik wie er allemaal niet gebuffd zijn of iets niet hebben .. word daar zo moe van.. en tevens veel vaker last van lags...
Ik begrijp je punt wel hoor, had misschien beter een ;) neer kunnen zetten. De eerste 4 bosses in DS kwamen we fluitend door. Iedereen weet wat ie moet doen (nou ja, meestal dan) en eigenlijk miste ik niet eens m'n addons. Bij ultraxxion kwam ik er pas achter dat dbm uit stond.

Maar zoals altijd met handige tooltjes, een fool met een tool heb je niet zo veel aan. Met kennis, begrip en gezond verstand kom je een stuk verder ;)

• Consigliere

Consigliere

Engineer

IntToStr schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 15:24:
[...]

Ik begrijp je punt wel hoor, had misschien beter een ;) neer kunnen zetten.
Was ook niet als aanval bedoelt..meer als uitleg.. :+

• Poops_McGhee
Consigliere schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 15:24:
[...]

Dit is gewoon zonder die addon ook al te doen in wow..
als we over het zelfde hebben.. ( Arcane blast BV ) je gaat over de icoon.. en rechts onderin verschijnt er een enorm scherm met text en uitleg van wat de spell doet en welke cast time die heeft en global cooldown en bla bla..
als dat het is kan je die gewoon in WoW uitzetten
Normale WoW kan echt geen Tooltip schermen verplaatsen, of je buttonbars anders indelen. Bij mij staan ze niet in een lijn van 12, maar in een raster van 4x3, corresponderend aan de knoppenindeling van mijn Razer Nostromo. Centraal, onderin het scherm. Als je je Tooltips in WoW uitzet, dan zie je ook geen mouseover info meer van andere spelers. En die Tooltip zit mij in de weg qua buttonbars indeling. Dus, moven met die hap.
Bartender en MoveAnything zijn de 2 addons die ik echt niet wil missen.

• Consigliere

Consigliere

Engineer

Poops_McGhee schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 15:30:
[...]
Bartender en MoveAnything zijn de 2 addons die ik echt niet wil missen.
Evl UI.. je moet er van houden.. maar is 1 addon voor zowat bartender looks.. alles verplaatsen verschalen 1 complete bag en nog een aantal opties.. ( leuke optie is de warning )
zo gauw je mijn ( zelf ingesteld ) naam/namen/real name zegt hoor ik warning en weet ik dat het interresant word of juist over mij gaat ;)

• BlaSfem0n
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15-12-2023

BlaSfem0n

I'm cool! My mother told me so

Super serieus zijn we wel niet, maar ook geen slackers en we zijn nl/be --> check sig
In een hardcore guild kan je toch nooit genieten, want krijg je de tijd niet voor!

[ Voor 0% gewijzigd door BlaSfem0n op 30-08-2012 15:48 . Reden: typo ]

Ode aan specs.tweak.to! | OLD BIG CASE | LAN CASE

• IntToStr
Ook een mooie gisteren, had ik de glyphs voor m'n tank spec op de dps spec ingesteld... Lekker nuttig. Zo heel veel invloed hebben ze niet, maar handig was anders. In ieder geval kan het alleen maar beter gaan nu, heeft me alleen een paar extra dust gekost om te resetten :p

• Daffie
Vind dat overigens wel een goeie toevoeging, dat je gewoon met een Dust of Disappearance één talent kan verwijderen. Op die manier is het ook veel uitnodigender om voor bepaalde situaties even één of enkele talents te swappen zonder meteen heel je talent tree te resetten.

• Derr_Hans
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Ik heb geen actionbar's zichtbaar dus ik miste mijn poweraura wel een beetje om CD's te zien.
Nu is heel power aura classic veranderd met een K*T interface, dat ik vrolijk naar weak aura's gaat.

Deze doet het zelfde :)

Vanavond mijn UI weer even helemaal opnieuw bouwen, de nutteloze addons maar eens verwijderen en helemaal opnieuw beginnen.

Heb nu wel weer genoeg van mijn vertical health bar's (zelf en boss).
Maar weer horizontaal doen :)

[ Voor 12% gewijzigd door Derr_Hans op 30-08-2012 15:53 ]

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

• detheavn
ElvUI is qua looks wat veranderd. Me likes. Enige wat ik strontvervelend vind is dat dat nieuwe WIN! strame van de loot over je roll dingen heen gaat.

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 12-06 20:46
Ik kan je vertellen dat we inderdaad even "lost" waren bij ultraxxion zonder dbm Probeer maar eens uit te vinden dat fading light op je is gecast, want de debuff staat alleen maar in een lange rij andere (de)buffs boven in je scherm. En de cast van Hour of Twilight zag ik alleen maar omdat ik een cast bar van de boss in beeld had. De fading light op de andere tank zag ik al helemaal niet, dus moest op omen kijken wanneer ik moest taunten.

Oftewel, ik ben een casual raider die afhankelijk is van wat addons
Blizzard geeft toch ook toe dat ze encounters designen met bossmods in het achterhoofd ;)

En heel eerlijk, bossmods maken het zelden makkelijker voor de mensen met een beperkte awareness :p

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

• JoeBravo
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20-05 08:43
Derr_Hans schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 15:51:
Ik heb geen actionbar's zichtbaar dus ik miste mijn poweraura wel een beetje om CD's te zien.
Nu is heel power aura classic veranderd met een K*T interface, dat ik vrolijk naar weak aura's gaat.

Deze doet het zelfde :)

Vanavond mijn UI weer even helemaal opnieuw bouwen, de nutteloze addons maar eens verwijderen en helemaal opnieuw beginnen.

Heb nu wel weer genoeg van mijn vertical health bar's (zelf en boss).
Maar weer horizontaal doen :)
hmm, dit voorspelt niet veel goeds...
heb weakaura's juist weer weggegooid omdat ik helemaal ziek werd van de interface...
vanavond maar zien welke van de 2 het moet gaan worden. -O-

• Frerk

Frerk

*bliep*

Ik vind de interface van zowel powerauras als weakauras vreselijk. Ik gebruik gewoon SliceCommander op m'n Rogue, werkt prima :P

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-06 00:38

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Urgh, moet weer Tol Barad dailies gaan doen om die Fox Kit te krijgen. :(

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• Derr_Hans
  • Niet online
BigWigs werkte meteen na de update, heeft gewoon alle cata encounters.

DBM is meteen voor MoP gegaan, duurd nog een maand :/ beetje rare actie imo.
Als je via een curse client heb geupdate ipv. manual dan heb je geen Cataclysm encounters meer.
Iig, viel mij op dat 7 van de 10 raiders gister dat probleem hadden die met curse client updaten.

Ik download/update manual en gebruik altijd bigwigs dus ik had geen probleem, een vriend download manual en heeft DBM en had geen probleem en eentje had nog niets geupdate alleen wat uitgeschakkeld en load out of date en dbm werkte :)

Als je DBM wilt, ffkes bij curse de DBM Cata versie (is een nieuwe) downloaden.
Enigste wat mist is de naam van Fading light, deze heet nu unknown nogiets ^^

• IntToStr
Nadat ik Deadly Boss Mods cataclysm had toegevoegd via curse client ging het inderdaad wel goed. En zelfs met Fading light in beeld ;)

• Derr_Hans
  • Niet online
JoeBravo schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 16:00:
[...]

hmm, dit voorspelt niet veel goeds...
heb weakaura's juist weer weggegooid omdat ik helemaal ziek werd van de interface...
vanavond maar zien welke van de 2 het moet gaan worden. -O-
Download en probeer eens de MoP Beta (deze versie UI wordt de UI in live) werkt op 5.0.4.
Tenzij hij het ondertussen heeft geupdate (de non beta versie van PA).

PowerAura was erg makkelijk op te zetten, maar nu had ik zo iets van DAFUQ..

Zal misschien een kwestie van wennen zijn, maar ik vond het onoverzichtelijk.

[ Voor 7% gewijzigd door Derr_Hans op 30-08-2012 16:20 ]

• IntToStr
PowerAuras is wel verdomd makkelijk voor zaken als inquisition uptime en sacred shield uptime etc. Moet ik toch ook maar eens gaan onderzoeken als de addons weer een beetje stabiel zijn.

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Voor alle neuroten die ook hun UI aan het revampen zijn en die net als ik perse alles perfect aligned willen hebben (terwijl je er eigenlijk toch geen fuck van merkt als iets net even een paar millimeter afwijkt 8)7 )
http://www.curse.com/addons/wow/ealign
http://www.wowinterface.com/downloads/info6153-Align.html

Is een grid die je tijdelijk over je UI heen kan zetten. Gewoon simpel /align voor aan/uit.

[ Voor 7% gewijzigd door temp00 op 30-08-2012 16:37 ]

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 5800X, 32GB @ 3600cl16, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

• Helza
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 10-06 17:03
IntToStr schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 15:48:
Ook een mooie gisteren, had ik de glyphs voor m'n tank spec op de dps spec ingesteld... Lekker nuttig. Zo heel veel invloed hebben ze niet, maar handig was anders. In ieder geval kan het alleen maar beter gaan nu, heeft me alleen een paar extra dust gekost om te resetten :p
Tip voor de toekomst:

De tundra mount met die vendor erop en Jeeves verkopen nu de nieuwe dust (weet de naam zo niet) voor 48silver ofzo :) iets goedkoper dan de 8g oude dusts :)

• Helza
NMe schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 16:04:
shit en ik moest die wolf mount ook nog behalen daar :(

• Helza
blouweKip schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 15:57:
[...]

Blizzard geeft toch ook toe dat ze encounters designen met bossmods in het achterhoofd ;)

En heel eerlijk, bossmods maken het zelden makkelijker voor de mensen met een beperkte awareness :p
blizz heeft aangegeven mensen daar niet voor afhankelijk moeten zijn, dit hebben ze (proberen ze in ieder geval) op te lossen door bosses nu allemaal emotes en warnings zelf af te laten geven.

Bij ultrax en DW zie je daar al mooie voorbeelden van, je krijg mooi gekleurde warnings in beeld met wie de debuffs krijgen. Maarja mensen zijn nu eenmaal getrained in het focussen op de dbm warning en de rest te negeren :P

• IntToStr
Helza schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 17:20:
[...]

blizz heeft aangegeven mensen daar niet voor afhankelijk moeten zijn, dit hebben ze (proberen ze in ieder geval) op te lossen door bosses nu allemaal emotes en warnings zelf af te laten geven.

Bij ultrax en DW zie je daar al mooie voorbeelden van, je krijg mooi gekleurde warnings in beeld met wie de debuffs krijgen. Maarja mensen zijn nu eenmaal getrained in het focussen op de dbm warning en de rest te negeren :P
Ik kan je verzekeren, bij ultraxxion kreeg ik gisteren niet die meldingen van blizzard op m'n scherm. 100% zeker. Zal ongetwijfeld met elvui te maken hebben gehad. Met die standaard meldingen was alles wel goedgekomen :)

• Helza
IntToStr schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 17:22:
[...]

Ik kan je verzekeren, bij ultraxxion kreeg ik gisteren niet die meldingen van blizzard op m'n scherm. 100% zeker. Zal ongetwijfeld met elvui te maken hebben gehad. Met die standaard meldingen was alles wel goedgekomen :)
* Helza scratches head and starts to wonder if maybe that it also a dbm warning.. and only the emote it from blizz

• Frerk

Frerk

*bliep*

Helza schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 17:20:
[...]

Je bedoelt die Fading Light berichten? Die horen volgens mij bij DBM.

• EJSchuiteman
Is er een site waar je kan zien welke dungeon je nodig hebt voor een bepaald level Enchanting (disenchanten van items)?

Alles van het AH halen kost echt giga veel gold namelijk.

• Brainscrewer
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09-06 18:59
EJSchuiteman schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 20:07:
Is er een site waar je kan zien welke dungeon je nodig hebt voor een bepaald level Enchanting (disenchanten van items)?

Op wowhead.com kun je wel zien van welke items je de benodigde dusts krijgt.

[ Voor 3% gewijzigd door Brainscrewer op 30-08-2012 20:37 ]

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13-06 19:16

junglebeast

hier staat iets

EJSchuiteman schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 20:07:

http://www.wow-profession...-disenchanting-guide.html

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

• sabriel
NMe schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 16:04:
Je kan hem nu kopen voor tokens ???
ik heb nog steeds 148 tokens in mijn inventory

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 16-06 11:11

hmr

Je kan toch nu DS Crossrealm doen, mensen die nu intresee hebben?

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Mektheb
hmr schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 22:47:
Je kan toch nu DS Crossrealm doen, mensen die nu intresee hebben?
Ligt eraan of we achievments of echt voor hc 8/8 gaan ? :P

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Ik kwam deze site tegen: http://www.warcraftprofessional.com/
Hierop kan je zien hoeveel het kost om een profession te levelen op een bepaalde server :).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online

chromeeh

the Gnome

sabriel schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 21:14:
[...]

Je kan hem nu kopen voor tokens ???
ik heb nog steeds 148 tokens in mijn inventory
Jup 200 tokens kost het vosje :)

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
Ik was gauw nadat de raid was afgelopen naar BT en schrok inderdaad van de prijs.
Gelukkig had ik er al 148 dus hoef er niet veel meer te hebben. Wel frustrerend voor de mensen die er al aardig wat uurtjes farmen in hebben zitten (zoals ikzelf), maar over een paar dagen heb ik hem dan tenminste. Tevens las ik dat er mensen achievement points waren kwijtgeraakt. Dus gauw even gecontroleerd en bij mij was dit nog niet het geval. En eindelijk ook mijn baronmount op mijn priest, me happy priest :p

Ik weet niet of het de mensen was opgevallen maar de duration op flask van cauldron zijn ook aangepast. Van de oude 2 uur naar 1 uur.

Tevens waren de DPS-verschillen in onze DS-raid schrikbarend. Darkangel had een lijst gelinked waarbij S-priest diep onderaan eindigde met T14-gear maar tot op heden merk ik daar weinig van, elk gevecht was ik nr 1 op dps terwijl ik voor de patch toch vaak op de 2de of 3de plek terecht kwam. De verschillen liepen op van 2k op sommige fight tot 10k op deathwing. Lijkt erop dat veel mensen nog stoeien met de nieuwe rotaties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
sabriel schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 08:39:
Ik was gauw nadat de raid was afgelopen naar BT en schrok inderdaad van de prijs.
Gelukkig had ik er al 148 dus hoef er niet veel meer te hebben. Wel frustrerend voor de mensen die er al aardig wat uurtjes farmen in hebben zitten (zoals ikzelf), maar over een paar dagen heb ik hem dan tenminste. Tevens las ik dat er mensen achievement points waren kwijtgeraakt. Dus gauw even gecontroleerd en bij mij was dit nog niet het geval. En eindelijk ook mijn baronmount op mijn priest, me happy priest :p

Ik weet niet of het de mensen was opgevallen maar de duration op flask van cauldron zijn ook aangepast. Van de oude 2 uur naar 1 uur.

Tevens waren de DPS-verschillen in onze DS-raid schrikbarend. Darkangel had een lijst gelinked waarbij S-priest diep onderaan eindigde met T14-gear maar tot op heden merk ik daar weinig van, elk gevecht was ik nr 1 op dps terwijl ik voor de patch toch vaak op de 2de of 3de plek terecht kwam. De verschillen liepen op van 2k op sommige fight tot 10k op deathwing. Lijkt erop dat veel mensen nog stoeien met de nieuwe rotaties.
dps nu is ook niet te vergelijken met dps op lvl 90 met T14 gear. sommige classes missen nog één of meer belangrijke dpstalents (te krijgen op lvl 87 en/of 90). Shaman's zijn heel afhankelijk van ascendance bijvoorbeeld.

DS10 hc doorlopen gisteren was wel grappig: mensen die geen idee hadden waar de summonstone was, grote dpsverschillen, pets met aggro en hp problemen, mensen die nog niet doorhadden dat ze een fixed manapool hadden, geklooi met dispels. Desondanks stonden we om 10 uur weer buiten. :)

voor de raid eerst nog even met de nieuwe power auras gestoeid. geen problemen met de interface, maar niet alles werkte nog, dus toch maar weer naar weakaura's geswitched. Een frusterend uurtje later had toch eea ingesteld zoals ik het wilde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16-06 21:38
Ik ben niet erg blij met die nieuwe patch. Mag weer alle addons gaan updaten. De pest is dat de meeste addons die ik gebruik niet op curse staan, dus aan die curse addons tool heb ik niet veel.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 18-05 21:53
Omdat ik de vraag al enkele keren gesteld heb zonder reactie en ik ook in de TS niet vind wat ik zoek, herhaal ik de vraag. Wat is een goede en werkende q-addon? Link naar Lightheaded in TS werkt nt meer.

Qhelper blijft broken na een reinstall. Carbonite geeft een totaal onbruikbare interface na reinstall. Krijg het totaal nt meer zoals het was voorheen. En met de ingame qtracker wens ik niet te werken. Die is te minimaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helza
Gisteren wel weer een successvol dagje. We zijn weer verder gegaan met FL hc, waar de gisteren bij de 2de baas al gestopt zijn wegens teveel problemen met addons/attendance. Geen echte problemen met het killen van de bosses, hoewel het wel lukker bigged was weer. Alyzrazor, huh een pull met 5 mensen ipv 10? ohnee raid frames toont maar de helft van de mensen

Wipe op raggie HC door een ongelukkige spawn in p4 van de frost patch (net in het pad van de bal die dus direct al gevangen werd, en door die vuur stacks heal je toch echt niet. Daarna iedereen naar binnen rennen en de portal nemen, helaas voor mij kon ik de portal dus niet gebruiken :? iets dat later ook gebeurde bij andere spelers op de drakes in DS .. dus ik naar raggie lopen.. kom ik er aan, krijg gelijk een ready check.. Iedereen accepteerd ... en ik vraag me af of we niet eerst gaan wachten op de spawn van raggie voordat we een ready check doen. Kennenlijk zat ik in een andere phase dan Raggie want ik zag dus iedereen behalve hem. Even wow restarten en het werkt weer (reload ui helaas niet).

In ieder geval daarna wel een kill en heb ik nu dus een shiny new titel :) (helaas niet de mount gewonnen, maarja vorige week al de ds mount dus dat is ook niet zo erg :P)

Daarna DS gedaan en behalve weer phasing issues omdat dus mensen de draak soms niet konden klikken ging het verder wel goed, hoewel het dispellen nu wel irritant is. Zonozz, hoezo dispell? cd... hagara, hoezo dispell, blijf maar lekker staan waar je staat. Gelukkig zijn die fights met de 35% nerf zo simpel dat dat ook niet echt een probleem meer is.
Spine hc was wel geinig, 3x lift, 3x ineens down.. ooh wat weinig health hebben ze nu en ook direct weer een achievement erbij voor spine want die had ik nog niet :)

Na de raid nog even kort snel even kijken voor loque'anar, skarr & ghostcrawler .. helaas was de eerste dood op aankomst enskarr was nergens te vinden :( ghostcrawler was er gelukkig wel, maar de phasing issues waren er weer.. ik gooi een trap 3 meter voor hem.. poef.. weg was ghostcrawler.. ik vloeken... maar 30s later zie ik hem verderop spontaan weer verschijnen en kon ik hem tamen ..

Bij doorgang in dalaran nog snel even de wooly & tundra mount gekocht (ik wou die laatste nog hebben omdat deze de nieuwe dusts verkoopt voor 45s :P)

daarna nog even mijn char parkeren in storm peaks voor tlpd camping en nog even wat dingen afronden voordat ik naar bed ga.. net op het moment dat ik de wow wil sluiten (stond er nog geen 15 minuten) om naar bed te gaan gaat TLPD af... eindelijk toch nog gevonden gekregen voor MoP :) heeft me volgens mij iets van 2,5-3 weken gekost nu..

Dus eind van de avond: 1 rare pet, 2 achievements, 1 nieuwe titel en een nieuwe mount. ach ik mag niet klagen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helza
Hurtebise schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 09:25:
Omdat ik de vraag al enkele keren gesteld heb zonder reactie en ik ook in de TS niet vind wat ik zoek, herhaal ik de vraag. Wat is een goede en werkende q-addon? Link naar Lightheaded in TS werkt nt meer.

Qhelper blijft broken na een reinstall. Carbonite geeft een totaal onbruikbare interface na reinstall. Krijg het totaal nt meer zoals het was voorheen. En met de ingame qtracker wens ik niet te werken. Die is te minimaal.
geen idee, op dit moment is Zygor (betaalde guide addon) ook nog steeds kapot :|

edit: oeps zie net dat ze een update uitgebracht hebben .. 3.3.4819 is compatible met 5.0.4, 3.3.4853 is de latest op dit moment..

pm me for more info

[ Voor 12% gewijzigd door Helza op 31-08-2012 09:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaSfem0n
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15-12-2023

BlaSfem0n

I'm cool! My mother told me so

Hurtebise schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 09:25:

Ik denk dat je best geduld kan hebben tot één van deze geupdate wordt. En voorlopig behelpen met de ingebouwde helper van Blizzard, die is meestal goed genoeg.

Ode aan specs.tweak.to! | OLD BIG CASE | LAN CASE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blitzdoctor
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 15-06 22:12

Blitzdoctor

Al belt u met een banaan...

@Hurtebise Wat voor functionaliteit gebruik je dan die de Blizzard questhelper niet geeft als ik vragen mag? (gebruik zelf geen questhelper)

... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
Helza schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 09:32:
...

Na de raid nog even kort snel even kijken voor loque'anar, skarr & ghostcrawler .. helaas was de eerste dood op aankomst en skarr was nergens te vinden :( ghostcrawler was er gelukkig wel, maar de phasing issues waren er weer.. ik gooi een trap 3 meter voor hem.. poef.. weg was ghostcrawler.. ik vloeken... maar 30s later zie ik hem verderop spontaan weer verschijnen en kon ik hem tamen ..

Bij doorgang in dalaran nog snel even de wooly & tundra mount gekocht (ik wou die laatste nog hebben omdat deze de nieuwe dusts verkoopt voor 45s :P)

daarna nog even mijn char parkeren in storm peaks voor tlpd camping en nog even wat dingen afronden voordat ik naar bed ga.. net op het moment dat ik de wow wil sluiten (stond er nog geen 15 minuten) om naar bed te gaan gaat TLPD af... eindelijk toch nog gevonden gekregen voor MoP :) heeft me volgens mij iets van 2,5-3 weken gekost nu..

Dus eind van de avond: 1 rare pet, 2 achievements, 1 nieuwe titel en een nieuwe mount. ach ik mag niet klagen :)
_O-

dat is het normale gedrag van ghostcrawler

_O-

zijn 'zichbare' phase is net lang genoeg om 'm te tamen, dat is juist de uitdaging

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcmaria
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-06 09:58

Alcmaria

Syntax Error in 10

Wat mij echt enorm opviel was dat het levelen van 80-85 echt ENORM veel sneller gaat na de patch.. ik heb zondag nog mijn Pally geleveld 84-85 en daar heb ik ongeveer 10 uur over gedaan.. ik heb niet gehaast.. beetje professions gedaan maar 10 uur dus.
Gisterenavond mijn Shaman van 84 naar 85 geholpen.. en daar heb ik.. 2 en een half uur over gedaan. Even rustig aan gedaan.. Allebei de hele level rested.

Echt bizar, hoewel ik natuurlijk begrijp dat het wel iets makkelijker gemaakt moet worden om de aansluiting niet kwijt te raken vond ik dit wel extreem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Zeror schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 08:54:
Ik ben niet erg blij met die nieuwe patch. Mag weer alle addons gaan updaten. De pest is dat de meeste addons die ik gebruik niet op curse staan, dus aan die curse addons tool heb ik niet veel.
WoWmatrix :) <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helza
JoeBravo schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 09:40:
[...]

_O-

dat is het normale gedrag van ghostcrawler

_O-

zijn 'zichbare' phase is net lang genoeg om 'm te tamen, dat is juist de uitdaging
:P ging er van uit dat door dat hele phasing gezeur sinds de patch dat het daar aan lag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 11-06 11:10

Maduth

Probeersel

Bekijk het zo, straks wil je lvl-en van 0 naar 90... dan is het wel handig dat 0-85 redelijk vlot gaat :)

Viel mij nml ook al erg op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frerk

Frerk

*bliep*

JoeBravo schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 08:52:
[...]

dps nu is ook niet te vergelijken met dps op lvl 90 met T14 gear. sommige classes missen nog één of meer belangrijke dpstalents (te krijgen op lvl 87 en/of 90). Shaman's zijn heel afhankelijk van ascendance bijvoorbeeld.

DS10 hc doorlopen gisteren was wel grappig: mensen die geen idee hadden waar de summonstone was, grote dpsverschillen, pets met aggro en hp problemen, mensen die nog niet doorhadden dat ze een fixed manapool hadden, geklooi met dispels. Desondanks stonden we om 10 uur weer buiten. :)

voor de raid eerst nog even met de nieuwe power auras gestoeid. geen problemen met de interface, maar niet alles werkte nog, dus toch maar weer naar weakaura's geswitched. Een frusterend uurtje later had toch eea ingesteld zoals ik het wilde.
Dan doen jullie het beter dan wij. Mensen kwamen niet opdagen "want deze patch is kut". Nou, jammer dan. Alleen het grootste deel van Jaedenar blijkt er ook zo over te denken, dus we hadden ze pas rond half 10 vervangen. Toen Morchok hc. Allemachtig zeg, mensen die 10k DPS doen, puggers die de crystals negeren(NOOB DIS FIGHT EASY), healers die OOM raakten en het niet aan konden. Op de 3e try eindelijk neer en er toen ook maar mee gekapt. We proberen 't morgen wel weer :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helza
Frerk schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 10:04:
[...]

Dan doen jullie het beter dan wij. Mensen kwamen niet opdagen "want deze patch is kut". Nou, jammer dan. Alleen het grootste deel van Jaedenar blijkt er ook zo over te denken, dus we hadden ze pas rond half 10 vervangen. Toen Morchok hc. Allemachtig zeg, mensen die 10k DPS doen, puggers die de crystals negeren(NOOB DIS FIGHT EASY), healers die OOM raakten en het niet aan konden. Op de 3e try eindelijk neer en er toen ook maar mee gekapt. We proberen 't morgen wel weer :z
8)7 kostte ons totaal 01:43 om morchok 10m hc te killen.. wtf... Hagara hc, 1:53, hadden we de fasen omgedraaid dan was het zelfs nog sneller geweest :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frerk

Frerk

*bliep*

Helza schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 10:11:
[...]

8)7 kostte ons totaal 01:43 om morchok 10m hc te killen.. wtf... Hagara hc, 1:53, hadden we de fasen omgedraaid dan was het zelfs nog sneller geweest :P
Ik neem dan wel aan dat er bij jullie 3 man op de crystals sprongen? Wij hadden 2 warlocks gepugged met 8/8HC achi(hehehe) en die bleven gewoon staan, einde healer en einde try :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 16-06 23:28
Goede morgen,

We gingen gister voor een altrunnetje naar DS. Een aantal bazen heroic een aantal gewoon op normal voor de achievements. We hadden 2 pugs die niet op trilo waren en ik was mee als off-tank op de druid. Slechts 10 minuutjes inlezen hoe dps werkt als /oomkin was voldoende. Ook had ik het idee dat 5 minuutjes inlezen hoe Guardian werkt genoeg was.

Morchok HC ging goed, al kreeg de healer het voor elkaar om me op het moment van de kill te laten doodgaan… Hagara en Ultraxion deden we op normal zodat wat guildies de achievements op orde konden krijgen voor de Meta.

Toen Ship HC. Dit was een beetje een rommeltje. De laatste 2 tries resulteerden net niet in een kill. De twee healers kregen het elke keer niet voor elkaar om me in leven te houden…

Moet eerlijk zeggen dat ik er wel een beetje van baalde. Met ilevel 400 zou je toch wel in leven moeten kunnen blijven… Net voor ik uitlogde vroeg de andere alt of ik ook zo weinig dodge had.

Daarom ben ik toch nog maar even de talents/skills/rotatie etc gaan bestuderen… Conclusie: het was niet zo gek dat ik makkelijk neer ging. De skill die voor 6 seconden 45% dodge geeft heb ik heel de run NIET gebruikt. Ook de skills die voor een x% selfheal zorgt had ik nog niet op de balk staan… (Dat is het nadeel van 5 minuutjes inlezen op een altje… Doh!)

@ Lanerios: lukt het al om in te loggen? Misschien moet je anders even bellen met Blizz, dat schijnt een goede oplossing te zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Laatst online: 16-06 22:43
Ik kan er weer in! Gelukkig >< vanochtend nog getest. Blizzard heeft uiteindelijk mn account aangepast.

Ben zondag avond weer aanwezig om Spine neer te leggen.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ValHallen
  • Registratie: September 2005
  • Niet online

ValHallen

Fryslân Boppe!

Heerlijk die cap remove van guild rep en guild experience. Inmiddels al een paar members kunnen krijgen, mijn Co gm moest nog alle cata quests doen, dus hij is al exalted met de guild. Ik friendly omdat ik geen enkele Cata quest/Daily meer hoefde te toen.

Dus voor de guild experience maar leer op alts aan het questen geweest. maar 2 chars hebben cataclysm loremaster (van de 7). In drie dagen tijd 18% in level 2. (met maar 4 actieve members). Dit weekend al mijn alts maar door alle area's heen sleuren (heb een hekel aan vashj).

Intel i7-12700KF/Giga-Byte B760I Aorus Pro DDR4/MSI Geforce 1080Ti 11Gb/Corsair 2x16.384MB DDR4-3200/Samsung SSD 980 Pro 1 Tb/Crucial MX500 1 Tb/Seagate 1 Tb
.Gertjan.: Er is maar een goede Mac en dat is die gele M langs de snelweg :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 18-05 21:53
Vond het ook al vreemd. Guild was gisteren nog lvl 2,75 ongeveer. Vanochtend 3,5 zonder noemenswaardige achievements of runs. Denk dat het inloggen van hi lvl chars na de update al voldoende is om hun verworvenheden mee te nemen. Guild rep gaat nu heel snel, ook op laag lvl chars.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Ja heb ook even op de Druid kunnen tanken. Is wel even wennen dat je rage in de gaten moet houden en minder spamt dus voor de Savage Defense. Ben nog aan het lezen om die buff elke keer te verlengen. De extra heal (renewal) is wel handig. Soort van mini Lay on Hands.

Verder ook wat kunnen doen op de Mage en Frost is erg leuk. Ga ik zeker mee door in MoP. Voorlopig handen vol om DPS, Heal en Tank onder de knie te krijgen. De andere gebruik ik toch voor de profs en wordt denk ik de rustige uurtjes aan werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntoineS
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 15-07-2021
Kan iemand mij een Scroll of resurrection sturen.

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:13

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ben alleen bezig geweest met de balance spec van Druid, speelt wel aanzienlijk stuk fijner, je wisselt veel sneller tussen lunar/eclipse. Jammer alleen dat alle nieuwe glyphs zo freaking duur zijn op m'n server (500-1000gold).

Vanavond nog even paladin en priest en we zijn weer MoP ready :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helza
AntoineS schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 10:59:
Kan iemand mij een Scroll of resurrection sturen.

Alvast bedankt.
stuur maar een dm met je email

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcmaria
  • Laatst online: 13-06 09:58

Alcmaria

Syntax Error in 10

SinergyX schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 11:01:
Ben alleen bezig geweest met de balance spec van Druid, speelt wel aanzienlijk stuk fijner, je wisselt veel sneller tussen lunar/eclipse. Jammer alleen dat alle nieuwe glyphs zo freaking duur zijn op m'n server (500-1000gold).

Gewoon even wachten met die glyphs kopen.. dat prijs hersteld zichzelf wel in MoP.. (of de inflatie van gold in de nieuwe expansion lost het automatisch op, dat kan ook)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helza
SinergyX schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 11:01:

bizar, bij ons waren alle glyphs op gegeven moment 85g .. maar dan ook echt alle :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntoineS
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 15-07-2021
Bedankt voor de snelle reactie maar ik heb nu al een scroll gehad.

Kan ik weer na 2 jaar mijn WoW proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Gisteren eigenlijk alleen maar bezig geweest met m'n tank spec proberen wat te optimaliseren en daarna ook m'n mage maar eens onder handen genomen qua setup.

Door die belachelijke mastery boost van blessing of might heb ik voor de volgende reforge strategy gekozen:
- parry met rust laten (bijna geen last meer van diminishing returns)
- andere stats naar hit/expertise reforgen, waarbij dodge > mastery > rest als prio voor met rust laten

Resultaat is dit: http://eu.battle.net/wow/...e-cartel/Haelden/advanced

Als ik m'n tooltip verder moet geloven geeft de block die shield of the righteous voor 3s geeft me nu ~51% damage reduction, wat vrij belachelijk is :p Zeker gezien de ervaringen van DS woensdag heb ik het idee dat ik makkelijk die investering in expertise en hit kon doen. Je hebt ook nog zo'n beetje altijd sacred shield up als tank. Nu ook met wat nuttigere glyphs, waaronder die waarmee shield of the righteous tot 3 stacks 20% extra damage doet, moet ik toch mooie dps kunnen doen terwijl ik zonder problemen overeind blijf.

Op m'n mage was ik enchanting nog even gaan levelen. Dat ging echt als een malle richting de 400 en daarna meteen naar 430. Heel veel +4 en +3 skillups. Was dat altijd al zo? Vanavond/morgen even al m'n cata greens disenchanten en dan kan ik meteen hard door richting de 500 :) Na de darkmoon faire kan ook tailoring snel naar ~ 450, waarna ik toch echt de embersilk moet gaan farmen. Oh, en ook nog even levelen naar 85, dat gaat ook stukken sneller nu :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Zo ben weer verder gegaan met het vullen van mijn 5 bank tabs. Misschien dat nog ergens een bank op de kop kan tikken. Of ga aanmaken met 3/4 tabjes voor de MoP spullen.

Afbeeldingslocatie: http://imgur.com/mlY6H.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door junglebeast op 31-08-2012 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 16-06 11:11

hmr

Gister even DS10 normal gedaan, en wat is dat een faceroll nu.... twee man gehealed waaronder ik op mijn undergeared shammy en het was een lachertje!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 16-06 23:28
Haha tja...

Normal was altijd al een lachertje. Gister op de altjes normal Ultraxion voor de achievement. Ik benoemde 5 soakers voor de Hour of Twillight. We hadden er uiteindelijk maar 2 nodig. Met mains zouden we er denk ik maar 1 nodig hebben.

@ Reforgelite: Voor mn mage lijkt hij goed te werken, maar op mijn hunter kreeg ik het niet voor elkaar om de expertise en hit goed te krijgen. Ook niet als ik zelf de minimum waardes invulde. Meer mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ValHallen
  • Niet online

ValHallen

Fryslân Boppe!

hmr schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 11:33:
Gister even DS10 normal gedaan, en wat is dat een faceroll nu.... twee man gehealed waaronder ik op mijn undergeared shammy en het was een lachertje!
De 35% buff is nu ook aktief, vraag me af of er daadwerkelijk nog mensen zijn die nu nog problemen hebben met DS Normal, die zullen er vast wel zijn.

DS10 Normal was voor de patch al 6/8 te solo healen. (Athans voor mij wel op mijn Holy en Disc priest).
Wat naar mijn idee wel een sterke 2 man healing setup was, is Holy priest en Resto Shaman.

Resto shaman is best wel OP met AoE healing.

[ Voor 11% gewijzigd door ValHallen op 31-08-2012 11:37 ]

Intel i7-12700KF/Giga-Byte B760I Aorus Pro DDR4/MSI Geforce 1080Ti 11Gb/Corsair 2x16.384MB DDR4-3200/Samsung SSD 980 Pro 1 Tb/Crucial MX500 1 Tb/Seagate 1 Tb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
hulkie schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 11:36:
@ Reforgelite: Voor mn mage lijkt hij goed te werken, maar op mijn hunter kreeg ik het niet voor elkaar om de expertise en hit goed te krijgen. Ook niet als ik zelf de minimum waardes invulde. Meer mensen hier last van?
Ik heb eigenlijk niet meer proberen te reforgen, maar dat zou op m'n shammy wel moeten. Als enhance hebben we nu een zooi minder hit nodig.

Ik weet niet of de huidige update de berekeningen al meegenomen hebben of alleen de code voor de core gewoon werkend is gemaakt ... Voorlopig de updates gewoon eens in de gaten houden. Denk ook dat je meer info op curse oid zult vinden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Laatst online: 16-06 22:43
ValHallen schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 11:36:
[...]

De 35% buff is nu ook aktief, vraag me af of er daadwerkelijk nog mensen zijn die nu nog problemen hebben met DS Normal, die zullen er vast wel zijn.

DS10 Normal was voor de patch al 6/8 te solo healen. (Athans voor mij wel op mijn Holy en Disc priest).
Wat naar mijn idee wel een sterke 2 man healing setup was, is Holy priest en Resto Shaman.

Resto shaman is best wel OP met AoE healing.
Maar waarom zou je normal doen? 3/8 is op Heroic makkelijk te doen, Hagara op normal (is wat lastiger op heroic) en dan Ultrax op heroic weer. Vooral met die 35% buff moet dat erg makkelijk te doen zijn.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
lanerios schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 11:48:
[...]
Maar waarom zou je normal doen?
Volgens blue posts zijn er altijd nog mensen en guilds die ongeacht de nerf genoeg moeite hebben met normal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ValHallen
  • Niet online

ValHallen

Fryslân Boppe!

Ik deed constant normal omdat de personen die mee gingen met de raids nogal bagger waren, vooral de healers die ik mee kreeg waren slecht,

Nu heb ik mijn eigen guild samen met een RL maat, en zijn we druk aan het recruiten voor wat meer capabele mensen om mee te raiden in MoP. Mensen die mee willen in de raidgroep, hebben een 3 weken trial, presteer je bagger -> exit. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Wij doen normal omdat we gewoon niet genoeg mensen voor heroic mindset op de been kunnen krijgen. Dus doen we maar normal met regelmatig wat mensen die ook eens willen raiden... Echter gaat het heel simpel met 8 man, dus moeite hebben we er niet mee.

Woensdag gaan we er echter voor! Hagara heroic zie ik niet gebeuren om iedereen z'n taak goed te laten doen, maar de rest van 6/8 zie ik wel mogelijkheden voor :)
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.