Gisteren wel weer een successvol dagje. We zijn weer verder gegaan met FL hc, waar de gisteren bij de 2de baas al gestopt zijn wegens teveel problemen met addons/attendance. Geen echte problemen met het killen van de bosses, hoewel het wel lukker bigged was weer. Alyzrazor, huh een pull met 5 mensen ipv 10? ohnee raid frames toont maar de helft van de mensen
Wipe op raggie HC door een ongelukkige spawn in p4 van de frost patch (net in het pad van de bal die dus direct al gevangen werd, en door die vuur stacks heal je toch echt niet. Daarna iedereen naar binnen rennen en de portal nemen, helaas voor mij kon ik de portal dus niet gebruiken

iets dat later ook gebeurde bij andere spelers op de drakes in DS .. dus ik naar raggie lopen.. kom ik er aan, krijg gelijk een ready check.. Iedereen accepteerd ... en ik vraag me af of we niet eerst gaan wachten op de spawn van raggie voordat we een ready check doen. Kennenlijk zat ik in een andere phase dan Raggie want ik zag dus iedereen behalve hem. Even wow restarten en het werkt weer (reload ui helaas niet).
In ieder geval daarna wel een kill en heb ik nu dus een shiny new titel

(helaas niet de mount gewonnen, maarja vorige week al de ds mount dus dat is ook niet zo erg

)
Daarna DS gedaan en behalve weer phasing issues omdat dus mensen de draak soms niet konden klikken ging het verder wel goed, hoewel het dispellen nu wel irritant is. Zonozz, hoezo dispell? cd... hagara, hoezo dispell, blijf maar lekker staan waar je staat. Gelukkig zijn die fights met de 35% nerf zo simpel dat dat ook niet echt een probleem meer is.
Spine hc was wel geinig, 3x lift, 3x ineens down.. ooh wat weinig health hebben ze nu en ook direct weer een achievement erbij voor spine want die had ik nog niet
Na de raid nog even kort snel even kijken voor loque'anar, skarr & ghostcrawler .. helaas was de eerste dood op aankomst enskarr was nergens te vinden

ghostcrawler was er gelukkig wel, maar de phasing issues waren er weer.. ik gooi een trap 3 meter voor hem.. poef.. weg was ghostcrawler.. ik vloeken... maar 30s later zie ik hem verderop spontaan weer verschijnen en kon ik hem tamen ..
Bij doorgang in dalaran nog snel even de wooly & tundra mount gekocht (ik wou die laatste nog hebben omdat deze de nieuwe dusts verkoopt voor 45s

)
daarna nog even mijn char parkeren in storm peaks voor tlpd camping en nog even wat dingen afronden voordat ik naar bed ga.. net op het moment dat ik de wow wil sluiten (stond er nog geen 15 minuten) om naar bed te gaan gaat TLPD af... eindelijk toch nog gevonden gekregen voor MoP

heeft me volgens mij iets van 2,5-3 weken gekost nu..
Dus eind van de avond: 1 rare pet, 2 achievements, 1 nieuwe titel en een nieuwe mount. ach ik mag niet klagen