Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 266 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 23.532 views

• Dopiej
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-11-2024
BTW zijn relics ook afgeschaft? ben van bijna 140k mana naar krap 102k gegaan..

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 13:32
Relics (en alles in dat zelfde slot) zijn verwijderderd uit het spel.

Had trouwens niet eens meegekregen dat DS op 35% buff staat. We waren met 8.5 man bezig en het ging al wel verdomd makkelijk, ondanks de addon problemen etc. Ach ja, kunnen we het voor de grap eens met 6 man proberen binnenkort :p

[ Voor 62% gewijzigd door IntToStr op 30-08-2012 09:33 ]

• Derr_Hans
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Dopiej schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 09:31:
Das niets ik van 173k (raid buffed) naar 105k (gnome racial).

iedere caster/healer heeft 100k mana

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-06 23:54
Dopiej schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 09:31:
Relics en ranged slots zijn weg. Ranged (hunter bows, xbows, guns en wands) gaan nu in mainhand slot.

En mana is nu vast, int heeft daar geen invloed meer op.

• Dopiej
pff wat een crapzooi..
Was ik net aan alles gewend (pas 1,5 maand aan het healen)
gooien ze alles om..

• IntToStr
Dat geldt dan weer voor iedereen ;)

• EJSchuiteman
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 27-02-2024
Dopiej schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 09:34:
pff wat een crapzooi..
Was ik net aan alles gewend (pas 1,5 maand aan het healen)
gooien ze alles om..
Wat is er anders dan?

• Darkvisje
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 08-04 14:44
Helaas gisteren geen tijd gehad om nog een raid te doen, wel alles ingelogd, even kijken of ik vanavond tijd heb

• Dopiej
ja ik weet het maar aangezien ik nog niet zolang heal en het eindelijk gewend was xD

Mja ik ga nu maar eens tussendoor mijn werk me even inlezen over de preciese veranderingen voor druid tank en healer..

[ Voor 20% gewijzigd door Dopiej op 30-08-2012 09:36 ]

• EJSchuiteman
Voor healing is er toch niet zoveel gewijzigd? Zelfde spells en wat kleine aanpassingen/verbeteringen ;)

Ik heb nog niet intensief gespeeld maar wat ik zag leek het goed te doen.

[ Voor 27% gewijzigd door EJSchuiteman op 30-08-2012 09:37 ]

• BlackMage
Aan healen is het minste veranderd denk ik. Je hebt wat meer gereedschap tot je beschikking misschien, maar de basis blijft het zelfde.

• EJSchuiteman
Mijn Priest healer voelde exact hetzelfde aan als voorheen. Even een HoT mee gedaan en ging perfect. Mana ook geen issue.

• Dopiej
EJSchuiteman schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 09:38:
Mijn Priest healer voelde exact hetzelfde aan als voorheen. Even een HoT mee gedaan en ging perfect. Mana ook geen issue.
nja zal het vanavond wel zien xD
eerst maar alles gaan reforgen enzo en addons eens updaten..

• EJSchuiteman
Dopiej schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 09:39:
[...]

nja zal het vanavond wel zien xD
eerst maar alles gaan reforgen enzo en addons eens updaten..
Als je na 8 uur online bent ga ik met m'n mage wel ff mee. Daar lijkt de meeste wijzigingen te zitten voor mij en wil ff kijken in HoT hoe dat gaat.

• Dopiej
EJSchuiteman schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 09:41:
[...]

Als je na 8 uur online bent ga ik met m'n mage wel ff mee. Daar lijkt de meeste wijzigingen te zitten voor mij en wil ff kijken in HoT hoe dat gaat.
ja is goed heb je je btw al op de guildsite aangemeld?

• ValHallen
  • Registratie: September 2005
  • Niet online

ValHallen

Fryslân Boppe!

Bij mij hetzelfde, met zowel Holy als Disc spec. Het healen op andere classes niet geprobeerd nog, maar vanavond mijn Druid maar eens proberen.

Ik vondt persoonlijk de MM spec op mijn hunter ook niet echt veranderd, deed zelfs meer dps dan voorheen met dezelfde rotatie.

Intel i7-12700KF/Giga-Byte B760I Aorus Pro DDR4/MSI Geforce 1080Ti 11Gb/Corsair 2x16.384MB DDR4-3200/Samsung SSD 980 Pro 1 Tb/Crucial MX500 1 Tb/Seagate 1 Tb
.Gertjan.: Er is maar een goede Mac en dat is die gele M langs de snelweg :D

• Derr_Hans
  • Niet online
Holy priests is inweze het zelfde, alleen een kleine mana bar (100k @ 85 tot aan 300k mana @ lvl 90)
Holy priests hadden al veel spirit dus ja voor hun weinig veranderingen, wat talents en chakra zijn anders.

Disc priests liepen al met een minimaal spirit dus heb alles weer om moeten reforgen want liep al snel tegen een lege bar aan met solo heal morchok aan morchok's kant. Ook wennen dat ik geen Divine Hymn heb :(

Verder is er qua spells voor alle healers niet echt veel veranderd, alleen dat er geen mana based regen skills meer zijn. Alles is nu spirit based, vanavond maar eens weer heartsong op all mijn healer weapons doen :)

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 18-05 21:53
Probeer op lvl 20 Goblin een ground mount te kopen in Orgrimmar. Riding skill (in Valley of Honor) kopen is gelukt, maar kon geen mount kopen omdat ik Exalted moet zijn met Orgrimmar. Hoe krijg ik dat gefixt? Zit voornamelijk te questen in Azshara.

http://eu.battle.net/wow/...jolnerub/Hestabaye/simple

Ook wel jammer dat ze de rogue zijn sprint ability hebben afgenomen. Zeer handig voor < lvl 20.

Andere MoP vraag. Kan je doorlevellen op lvl 85, ook al heb je geen MoP expansie geactiveerd/gekocht?

[ Voor 20% gewijzigd door Hurtebise op 30-08-2012 09:53 ]

• EJSchuiteman
De grootste wijziging voor allen is dat je geen gebruik meer kunt maken van de talents van een andere spec.
Dopiej schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 09:41:
[...]

ja is goed heb je je btw al op de guildsite aangemeld?
Nee zal ik vanavond ook even doen.

• Dopiej
EJSchuiteman schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 09:44:
De grootste wijziging voor allen is dat je geen gebruik meer kunt maken van de talents van een andere spec.

[...]

Nee zal ik vanavond ook even doen.
ja daar staat ook het wachtwoord van de ventrilo vandaar.. maar anders kan ik je die ook wel geven hoor xD

• EJSchuiteman
Derr_Hans schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 09:44:
[...]

Holy priests is inweze het zelfde, alleen een kleine mana bar (100k @ 85 tot aan 300k mana @ lvl 90)
Holy priests hadden al veel spirit dus ja voor hun weinig veranderingen, wat talents en chakra zijn anders.

Disc priests liepen al met een minimaal spirit dus heb alles weer om moeten reforgen want liep al snel tegen een lege bar aan met solo heal morchok aan morchok's kant. Ook wennen dat ik geen Divine Hymn heb :(

Verder is er qua spells voor alle healers niet echt veel veranderd, alleen dat er geen mana based regen skills meer zijn. Alles is nu spirit based, vanavond maar eens weer heartsong op all mijn healer weapons doen :)
Ik was als Discipline, maar nu zijn die HoTs natuurlijk ook te makkelijk :P

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16:04
IntToStr schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 09:32:
Relics (en alles in dat zelfde slot) zijn verwijderderd uit het spel.

Had trouwens niet eens meegekregen dat DS op 35% buff staat. We waren met 8.5 man bezig en het ging al wel verdomd makkelijk, ondanks de addon problemen etc. Ach ja, kunnen we het voor de grap eens met 6 man proberen binnenkort :p
hele instance is al met 5 man op normal gedaan, dus moet te doen zijn

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• IntToStr
lanerios schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 09:47:
[...]

hele instance is al met 5 man op normal gedaan, dus moet te doen zijn
Wel grappig hoe dat kan nog binnen de expansion, als current content. Wij zijn echter geen pro's, dus misschien wat hoog gegrepen nog, maar in ieder geval moeten we volgende week echt maar eens heroic gaan doen. Als er toch eens een keer genoeg mensen zouden zijn........

• BlackMage
IntToStr schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 09:49:
[...]

Wel grappig hoe dat kan nog binnen de expansion, als current content. Wij zijn echter geen pro's, dus misschien wat hoog gegrepen nog, maar in ieder geval moeten we volgende week echt maar eens heroic gaan doen. Als er toch eens een keer genoeg mensen zouden zijn........
Was het niet dat bij het einde van Wrath dat DK's grote delen van ICC konden solo-en?

• IntToStr
BlackMage schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 09:51:
[...]

Was het niet dat bij het einde van Wrath dat DK's grote delen van ICC konden solo-en?
Geen idee, ik speel nog geen jaar :D

• EJSchuiteman
Is dat Pet battle systeem ook al actief? Zag in mijn spellsbook dat ik daarvoor naar de trainer moest, maar is dat ook al bruikbaar?

• Thorval
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 19-04 11:37

Thorval

Thorval#2567

[...]

Ja ik kan me daar ook nog iets van herinneren :-) mmmmm reminds me to level my DK LOL

WoW: Kishar, Thorval, Råndan

• Blitzdoctor
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 10:59

Blitzdoctor

Al belt u met een banaan...

Hurtebise schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 09:44:
Probeer op lvl 20 Goblin een ground mount te kopen in Orgrimmar. Riding skill (in Valley of Honor) kopen is gelukt, maar kon geen mount kopen omdat ik Exalted moet zijn met Orgrimmar. Hoe krijg ik dat gefixt? Zit voornamelijk te questen in Azshara.

Ook wel jammer dat ze de rogue zijn sprint ability hebben afgenomen. Zeer handig voor < lvl 20.

Andere MoP vraag. Kan je doorlevellen op lvl 85, ook al heb je geen MoP expansie geactiveerd/gekocht?
Je kan wel een goblin mount kopen. Mounts van andere races moet je exalted voor zijn (wat je kan worden door hun tabard te kopen bij hun quartermaster, en dan dungeons te doen terwijl je die aanhebt. Duurt wel ff voor je het hebt).
Antwoord op je 2e vraag: Nee, je moet MoP hebben om verder dan level 85 te komen.

... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV

• Derr_Hans
  • Niet online
EJSchuiteman schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 09:53:
Is dat Pet battle systeem ook al actief? Zag in mijn spellsbook dat ik daarvoor naar de trainer moest, maar is dat ook al bruikbaar?
Alle MoP gerelateerde extra dingen zijn niet actief, zitten al in game maar trainers zijn er niet.

Scenarios zijn er ook nog niet al staan ze wel in je LFD tool.

Theramore Scenario zal een week voor MoP open zijn (alleen die ene week) voor lvl 85 daarna is het alleen voor lvl 90.

• Dopiej
EJSchuiteman schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 09:53:
nee wordt pas beschikbaar volgens mij als MoP uit is..

• EJSchuiteman
Ja die scenario's zag ik ook al staan, maar verder niets mee gedaan of geprobeerd ;)

Ach dan heb ik nog vier weken de tijd om die HoT set voor mijn mage compleet te krijgen (moet nog Chest, Shoulders en Legs) en aan Enchanting te werken. Kunnen we relaxed naar MoP toewerken.

Zit alleen nog te dubben hoe mijn Priest straks te levelen. Shadow vind ik echt niks aan, is Disc als dps nog een beetje te doen?

• Derr_Hans
  • Niet online
EJSchuiteman schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 10:18:
Ja die scenario's zag ik ook al staan, maar verder niets mee gedaan of geprobeerd ;)

Ach dan heb ik nog vier weken de tijd om die HoT set voor mijn mage compleet te krijgen (moet nog Chest, Shoulders en Legs) en aan Enchanting te werken. Kunnen we relaxed naar MoP toewerken.

Zit alleen nog te dubben hoe mijn Priest straks te levelen. Shadow vind ik echt niks aan, is Disc als dps nog een beetje te doen?
Ja, Smite + insta Holy Fire en Penance werken allemaal met atonement dus heal jij je zelf.
Daarnaast heb je een Talent Solace wat zoveel dps doet als Smite (@85 iig) en geeft je 0.7% mana per cast.

Neem talent Twist of Faith voor de extra damage voor de volgende pull.

Je heb niet de Fire Power van shadow, maar questing als disc zal weinig downtime hebben qua mana breaks en met Twist of Faith heb je 15% meer damage/healing voor elke nieuwe pull. Daarnaast als je een dungeon doet in MoP kan je op Trash alles healen met alleen Atonement (iig was zo in de beta :P )

• Erycius
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09-03 00:32

Erycius

I came on Eileen.

Derr_Hans schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 09:58:
[...]

Alle MoP gerelateerde extra dingen zijn niet actief, zitten al in game maar trainers zijn er niet.
De alliance trainer staat er al wel hoor, in Goldshire, een boek-cursor verschijnt als je over hem hovert, maar het venster dat dan opent is leeg.

Ik ga maar weer Tol Barad dailies doen voor dat vosje ...

Bloemen scheiden het gras in de tuin.

Anoniem: 384763

[...]

Ulduar wel ja. En de eerste room van ICC & de blood prince maar de rest zal wel heel moeilijk geweest zijn.

Moet zeggen na 2 jaar inactiviteit dat ik wel weer eventjes zin heb om eens in te loggen maar ik denk te wachten tot MOP en dan eens zien wat er allemaal veranderd is.

• Thorval
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 19-04 11:37

Thorval

Thorval#2567

Anoniem: 384763 schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 10:24:
[...]

Ulduar wel ja. En de eerste room van ICC & de blood prince maar de rest zal wel heel moeilijk geweest zijn.

Moet zeggen na 2 jaar inactiviteit dat ik wel weer eventjes zin heb om eens in te loggen maar ik denk te wachten tot MOP en dan eens zien wat er allemaal veranderd is.
Het kriebelde bij mij ook en ben dus ook weer begonnen LOL.

Als je een scroll nodig hebt horen we het hier wel

WoW: Kishar, Thorval, Råndan

• Maduth
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 11-06 11:10

Maduth

Probeersel

Grappig, eergisteren logde ik uit met nog 30% ongeveer te gaan voor lvl 83, gisteren logde ik in en met een herbing/bloempje plukken... boem 83! Naais.

Trouwens ik kan op me werk geen gamesites lezen [tweakers wel] en is het correct dat de shaman dus een totem houd? Me andere buffs zijn wel toegenomen...

• IntToStr
Maduth schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 10:29:
Grappig, eergisteren logde ik uit met nog 30% ongeveer te gaan voor lvl 83, gisteren logde ik in en met een herbing/bloempje plukken... boem 83! Naais.

Trouwens ik kan op me werk geen gamesites lezen [tweakers wel] en is het correct dat de shaman dus een totem houd? Me andere buffs zijn wel toegenomen...
Betekent dit dat de exp niet procentueel, maar absoluut gecorrigeerd is voor de wijzigingen in benodigde exp op level 82-85? Zou mooi zijn :D

• Maduth
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 11-06 11:10

Maduth

Probeersel

Nog een extra note, was dan wel rested maar een bloempje plukken leverde 11k op ipv vd standaard 6k.

• EJSchuiteman
Derr_Hans schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 10:22:
[...]

Ja, Smite + insta Holy Fire en Penance werken allemaal met atonement dus heal jij je zelf.
Daarnaast heb je een Talent Solace wat zoveel dps doet als Smite (@85 iig) en geeft je 0.7% mana per cast.

Neem talent Twist of Faith voor de extra damage voor de volgende pull.

Je heb niet de Fire Power van shadow, maar questing als disc zal weinig downtime hebben qua mana breaks en met Twist of Faith heb je 15% meer damage/healing voor elke nieuwe pull. Daarnaast als je een dungeon doet in MoP kan je op Trash alles healen met alleen Atonement (iig was zo in de beta :P )
Thnx voor de uitleg :)

De talent Twist of Faith heb ik momenteel al gekozen dat scheelt. Ik heb Disc altijd alleen maar gebruikt voor het healen, dus binnenkort maar eens een paar q's doen en kijken of dat bevalt. Om weer alleen te levelen met dungeons zie ik niet zitten (70-85). Dan ben je die dungeons wel zo snel zat :p

• Zertaxka
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
NMe schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 01:28:
[...]

Mja, Blizzard heeft natuurlijk weinig interesse in het balancen van het spel op level 85, dat is op max level al moeilijk genoeg. :P
Nee dat is begrijpelijk. Hoop dan ook dat het op lvl 90 gebalanceerd is.
Hurtebise schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 09:44:

Goblin Mounts (trikes) koop je hier > Wowhead link <

[ Voor 20% gewijzigd door Zertaxka op 30-08-2012 10:48 ]

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

• Burlok86
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 06-06 08:59
IntToStr schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 10:30:
[...]

Betekent dit dat de exp niet procentueel, maar absoluut gecorrigeerd is voor de wijzigingen in benodigde exp op level 82-85? Zou mooi zijn :D
Ik ging er eigenlijk ook van uit dat de nieuwe xp requirement procentueel zouden worden overgezet. Maar nee, het gaat inderdaad absoluut, ik was voor de patch ongeveer halfverwege naar de 85, log na de patch in en ik was capped naar iets van 5299999/5300000, een simpele daily en BOEM 85 :) .

• Marascon
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15:45
kwam vandaag dit tegen,

weet niet wat het verhaal is of dergelijke.

http://eu.battle.net/wow/en/item/81418

• corset
GM test wapen

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• Marascon
ja maar die zijn normaal gewoon hidden.

• corset
nop, Shirt, Mace e.d zijn lange tijd niet hidden geweest

• Marascon
nja ga er ook wel vanuit dat GM wapen is maar toch :P

• toolkist
  • Niet online
Helza schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 09:14:
[...]

Hunter pet growls is nu een echte "taunt" geworden, die moeten nu dus echt uitstaan ipv dat het allemaal vervelend is in de eerste paar seconden. Ik weet niet hoe het met imp's zit :)
De taunt van mn wrathguard stond uiteraard uit (al voordat ik DS in ging) en imps hebben geen taunt :p
Was ook niet (alleen) een probleem aan het begin van een fight.
Heb om uit te proberen zelfs eens halverwege een fight m'n imp gesummoned (wrathguard was weer eens dood) en die was ook binnen 20 seconden dood.

• Derr_Hans
  • Niet online
toolkist schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 11:26:
[...]

De taunt van mn wrathguard stond uiteraard uit (al voordat ik DS in ging) en imps hebben geen taunt :p
Was ook niet (alleen) een probleem aan het begin van een fight.
Heb om uit te proberen zelfs eens halverwege een fight m'n imp gesummoned (wrathguard was weer eens dood) en die was ook binnen 20 seconden dood.
Imp's gaan vaak dood aan begin van de fight/trash.
Denk dat er ergens een bug is dat ze erg veel aggro trekken.

Weet niet of het de Talent is die pets beter maakt die bugged is.

• toolkist
  • Niet online
Zelfde probleem wordt door hunters gemeld (behalve door Helza schijnbaar, maar die vergeet toch altijd om z'n pet aan te laten vallen :p), dus lijkt echt een bug te zijn. Als 't probleem zich vanavond nog voordoet maar es een bugreport maken.

• Xenomorphh
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-03 09:18

Xenomorphh

Soep met Ballen

lol mijn rogue met legendarys maar is gepakt en een dummy even neergeslagen resultaat,

Afbeeldingslocatie: http://i50.tinypic.com/24vjur6.png

Dit is zonder buffs oid..

There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!

• toolkist
  • Niet online
Proc van die legendaries zou ook bugged zijn hoorde ik gisteren. Heb alleen geen bron

• Carthrax
  • Laatst online: 14:34
Ik heb echt het idee dat de ret dps minder is geworden. Nu is mijn gear crap etc. maar voor de patch deed ik meer schade (op de trainingsdummy) dan nu. Misschien toch maar de dungeon finder in ...bleugh...

• Xenomorphh

Xenomorphh

Soep met Ballen

toolkist schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 11:35:
Proc van die legendaries zou ook bugged zijn hoorde ik gisteren. Heb alleen geen bron
Geen bug gehad zover ik weet. en ook niet veel damage is van finishing moves.

There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!

• Daffie
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 09-06 12:36
Gisteren had ik een probleem met Scroll of Resurrection. Ik wilde van een van m'n accounts een SoR sturen naar m'n andere account, maar ik kreeg steeds een of andere vage melding dat ik geen characters op dat realm had, maar zelfs nadat ik specificeerde op welk realm hij moest zoeken vond hij dat ik daar geen chars had.

Dus ik bellen naar Blizzard, na 58 min gewacht te hebben, vriendelijke meneer aan de lijn. Wij samen gekeken, na bijna een kwartier kwamen we erachter dat het te maken had met het feit dat ik de maximale aantal accounts onder één battle.net account had (namelijk 8 ). Hij had er toen twee verwijderd die ik beiden al sinds meer als een jaar niet meer heb aangeraakt (waren starters editions, deed er niks mee) en toen ineens werkte het wel!

Raar probleem, maar wel leuk met hem gekletst over welk char hij gaat spelen in MoP etc etc, was wel leuk :)

• Derr_Hans
  • Niet online
Carthrax schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 11:35:
Ik heb echt het idee dat de ret dps minder is geworden. Nu is mijn gear crap etc. maar voor de patch deed ik meer schade (op de trainingsdummy) dan nu. Misschien toch maar de dungeon finder in ...bleugh...
Niet toevallig op de Raid dummy getest ?
Die zijn lvl 93 ;)

• IntToStr
Carthrax schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 11:35:
Als ik online ben kan ik wel even met je ronddwalen door HoT of LFR of zo als je wilt.

Kan ik zo m'n glyphbestellingen bij je afbetalen :p

[ Voor 6% gewijzigd door IntToStr op 30-08-2012 11:58 ]

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Voor de mensen die glyphs verkopen... Je kan nog steeds Blackfallow Ink inruilen voor andere inks bij de ink vendor. Geen idee of dit een bug is of dat dit zo hoort, maar mij hoor je niet klagen :P.
Het koop icoontje is grayed out, maar gewoon clicken en het werkt :).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09:43
Derr_Hans schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 11:52:
[...]

Niet toevallig op de Raid dummy getest ?
Die zijn lvl 93 ;)
Haha, dat dus... beetje mijn mage van 17% naar 15% hit gereforged... MIS, MIS, MIS, MIS... wtf!?

Gister was een leuke avond. Nieuwe talents, nieuwe rotatie, nieuwe spells... Ik kon voor de raid nog even 1 instance doen, en toen gingen we los. Alles lijkt een stuk makkelijker. Alle classes zijn gebuffed en de 35% nerf slaat hard in. Nu is DS nog makkelijker om doorheen te blazen.

Helaas kwam onze tankadin Lanerios niet opdagen, dus moesten de dps warrior en de dps DK (tankgear ilevel 382) tanken. Alles tot en met ship op HC gecleared en een aantal tries gedaan op Spine. Niet met het sterkste healing team, en door de nieuwe specs van mensen net niet met voldoende burst en controle om de Tendons in 1 keer neer te halen. Maar dat moet met een beetje oefening aanstaande zondag helemaal goed komen!

Fire is simpeler geworden en een heel stuk minder RNG. Weet niet zeker of ik daar nu zo blij mee ben of niet... De rest van de week mn andere characters maar is checken met de nieuwe talents. Nu kan ik beter bepalen welk char ik voor MoP ga gebruiken...

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
Zelf even gisteren mijn warrior en priestst voorzien van nieuwe talents.

Eerst even op mijn priest al s shadowspec met een shaman healer, kwam qua DPS op hetzelfde out als ervoor, maar voldoende nog een beetje onwenning aan.
Even wat items gereforged en daarna weer een HoT-dungeon. Endtime was het deze keer en nu kwam ik uit op 52k DPS wat dus een slordige 10k meer is dan wat ik ervoor deed. DPS-wise doe ik momenteel als s-priest dus beter dan ervoor.

Daarna even een HoT tanken. Dit was drama in de beginnen. Ik kon zelfs geen agro houden single target en ik mis mijn rend. Ook door de reforger heengehaald en had nagenoeg geen problemen meer. Alleen doordat we geen rend meer hebben moet ik zeker weten dat iedereen in range is om initiele agro te pakken, maar dat is een kwestie van gewenning. Als Prot warrior zag ik niet zo heel veel verschillen (geen rend meer, en shieldblock beschikbaar >60 rage)

Tot op heden ben ik wel blij met de nieuwe talent-spec, hoop dat de tabel zoals eerder geplaatsts dat s-priest pas op plaats 19th terechtkom niet helemaal correct is :p

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

• Grompie
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-04-2024
(jarig!)
sabriel schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 12:02:
Daarna even een HoT tanken. Dit was drama in de beginnen. Ik kon zelfs geen agro houden single target en ik mis mijn rend. Ook door de reforger heengehaald en had nagenoeg geen problemen meer. Alleen doordat we geen rend meer hebben moet ik zeker weten dat iedereen in range is om initiele agro te pakken, maar dat is een kwestie van gewenning. Als Prot warrior zag ik niet zo heel veel verschillen (geen rend meer, en shieldblock beschikbaar >60 rage)
Enig idee welke stats een prot warrior nu best neemt? Had gisteren nogal erg last van spikes op mijn HP of is dit normaal na de patch?

• Helza
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11:09
toolkist schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 11:31:
Zelfde probleem wordt door hunters gemeld (behalve door Helza schijnbaar, maar die vergeet toch altijd om z'n pet aan te laten vallen :p), dus lijkt echt een bug te zijn. Als 't probleem zich vanavond nog voordoet maar es een bugreport maken.
pets? buah who needs 'm... ik ging er eigenlijk van uit dat er een ander probleem (aoe dmg) waar de pets aan dood gingen, in mop beta ging hij telkens al dood als ik niet bleef healen, maar dat was bij cata begin ook zo. :P

moet zeggen dat hij wel een paar keer onverklaarbaar dood ging in FL gisteren, en een paar keer verklaarbaar (stomme beest BLIJFT maar in de lava lopen om mobs te attacken)

en niet te vergeten de kill command bug waardoor bm onbruikbaar is op Ultraxx & DW in DS :( tenzij je zin hebt om elkens je pet weer naar achteren te moven als je kc wilt gebruiken.. iets met pathing and flying mops..

[ Voor 12% gewijzigd door Helza op 30-08-2012 12:19 ]

• Helza
Jerry schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 11:58:
Voor de mensen die glyphs verkopen... Je kan nog steeds Blackfallow Ink inruilen voor andere inks bij de ink vendor. Geen idee of dit een bug is of dat dit zo hoort, maar mij hoor je niet klagen :P.
Het koop icoontje is grayed out, maar gewoon clicken en het werkt :).
volgens een blue's post is het working as intended, ze geven alleen per ongeluk de nieuwe ink's aan terwijl de oude ook gewoon werken

• Helza
Xenomorphh schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 11:33:
lol mijn rogue met legendarys maar is gepakt en een dummy even neergeslagen resultaat,

[afbeelding]

Dit is zonder buffs oid..
op de lvl 93 raid dummies? nice....

• toolkist
  • Niet online
Helza schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 12:16:
[...]

pets? buah who needs 'm... ik ging er eigenlijk van uit dat er een ander probleem (aoe dmg) waar de pets aan dood gingen, in mop beta ging hij telkens al dood als ik niet bleef healen, maar dat was bij cata begin ook zo. :P

moet zeggen dat hij wel een paar keer onverklaarbaar dood ging in FL gisteren, en een paar keer verklaarbaar (stomme beest BLIJFT maar in de lava lopen om mobs te attacken)

en niet te vergeten de kill command bug waardoor bm onbruikbaar is op Ultraxx & DW in DS :( tenzij je zin hebt om elkens je pet weer naar achteren te moven als je kc wilt gebruiken.. iets met pathing and flying mops..
Bij m'n imp kills zag je morchok gewoon omdraaien om hem een beuk te geven

• Frerk
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-02-2023

Frerk

*bliep*

Xenomorphh schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 11:39:
[...]

Geen bug gehad zover ik weet. en ook niet veel damage is van finishing moves.
Ze proccen veel te vaak nu, vooral als Assassination.

• detheavn
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 29-04 11:21
Gisteren weer lopen healen op m'n 70 pala ... Echt WTF. Healing is zo hard op het moment. Holy Shock crit als een malle op dat level ...

Iemand een verschil gemerkt op max level healing?

• Frerk
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-02-2023

Frerk

*bliep*

detheavn schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 12:54:
Gisteren weer lopen healen op m'n 70 pala ... Echt WTF. Healing is zo hard op het moment. Holy Shock crit als een malle op dat level ...

Ik deed een random op m'n 65 mage, en de lvl 66 priest healer healde me vol(8k) zonder crit :s

• Xenomorphh

Xenomorphh

Soep met Ballen

Helza schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 12:21:
[...]

op de lvl 93 raid dummies? nice....
Nee level 85.

En idd als Assa gaan de procs wel snel ja. Is nu ook leukere spec als combat imho :P

• detheavn
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 29-04 11:21
Tja, ik had holy shock crits van 14 tot 16k en Divine light crits van 22 tot 27k of zo ... echt niet normaal. K'wil 'm nu zo snel mogelijk naar lvl 85 hebben om te kijken wat het daar doet .........maar m'n vriendin wil perse d'r druid meelevelen. Dus ik sta nog even gelocked op 70 :'(

Als ik alles goed lees is ook de albefaamde Shockadin in PvP weer helemaal terug :)

• ValHallen
  • Registratie: September 2005
  • Niet online

ValHallen

Fryslân Boppe!

detheavn schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 12:54:

Heal op mijn priests doen nu 20K+ in plaats van rond de 13~14 K.

Intel i7-12700KF/Giga-Byte B760I Aorus Pro DDR4/MSI Geforce 1080Ti 11Gb/Corsair 2x16.384MB DDR4-3200/Samsung SSD 980 Pro 1 Tb/Crucial MX500 1 Tb/Seagate 1 Tb
.Gertjan.: Er is maar een goede Mac en dat is die gele M langs de snelweg :D

• Helza
Xenomorphh schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 12:57:
[...]

Nee level 85.

En idd als Assa gaan de procs wel snel ja. Is nu ook leukere spec als combat imho :P
ik dacht dat er nu alleen nog maar lvl 93 dummies waren? (niet gechecked ingame)

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:07

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Helza schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 12:16:
Werkt die talent niet van die pet-teleport (en 600% dmg)?

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Lateralus010
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 16-04 11:40
sabriel schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 12:02:
Gister ook ingelogd en direct DS hc ingesleurd. Ging Kochrom tanken maar had ook totaaaaal geen aggro! Bleek dat ik geen defensive stance aan had, was gewoon stanceloos totdat ik dit aanklikte. Kwam er natuurlijk pas 3 bosses later achter...
Daarnaast waren mijn hit en expertise ook enorm gezakt tot ver onder de cap. Zal wel weer te maken hebben met verwijderen/aanpassen van stats en enchants....

• Xenomorphh

Xenomorphh

Soep met Ballen

Helza schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 13:02:
[...]

ik dacht dat er nu alleen nog maar lvl 93 dummies waren? (niet gechecked ingame)
Nee er zijn ook nog lvl 85 dummies. in SW en tunderbluff zeker.

• BlackMage
Ik denk dat alle "boss" level dummies level 93 (level 90 + 3 voor boss) zijn.

• Xenomorphh

Xenomorphh

Soep met Ballen

Dat klopt ja.

• Daffie
Heb gister met m'n Disc priest eens die Power Word: Solace geprobeerd, maar als healer is die echt niet handig. Misschien als Disc DPS. Als healer kun je veel beter die Mindbender nemen, mana issues heb je sowieso niet op dit level.

Kan er natuurlijk anders uit zien op lvl 90 :)

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Gister even rond gehuppeld op live met mn Pala tank die ik aan het levelen ben. Niet echt super veel veranderd, maar die movement speed talent tanked wel erg lekker :). Ook nog even mn shadowpriest gelogged maar daar heel weinig op gedaan.

Anywayz, wat mij opviel is dat bepaalde buffs/spells zoals seals/shadow orbs niet meer worden weergeven rechtsbovenaan waar de buffs staan.

[ Voor 3% gewijzigd door temp00 op 30-08-2012 13:28 ]

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 5800X, 32GB @ 3600cl16, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

• IntToStr
temp00 schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 13:27:
Gister even rond gehuppeld op live met mn Pala tank. Niet echt super veel veranderd, maar die movement speed talent, tanked wel erg lekker :). Ook nog even mn shadowpriest gelogged maar daar heel weinig op gedaan.

Anywayz, wat mij opviel is dat bepaalde buffs/spells zoals seals/shadow orbs niet meer worden weergeven rechtsbovenaan waar de buffs staan.
Ik miste ook een hoop informatie. Blessings zag ik niet, alleen maar dat ze actief waren in elvui, maar niet de duration. Seals hoef je niet meer te refreshen, die staan gewoon altijd aan.

De movement speed was wel handig inderdaad. Ik heb gekozen voor de 8s 70% speed buff. Kun je lekker hard rennen bij pullen :D

Qua mana ging ik trouwens niet onder de 90% volgens mij. Maakte niet wat ik deed, mana bleef zo goed als vol. Het is nu een hard cap van 20k.

• Erycius

Erycius

I came on Eileen.

Vanwaar eigenlijk zoveel runspeed talents/abilities/glyphs/watnogmeer ? Zit hier een filosofie achter?

Als holy priest heb ik alvast de runspeed on levitate genomen. Belangrijk om snel bij m'n tank te zijn als ik weer eens ge-alttabbed was bij een pull, of om snel achter de raidgroep te komen als ik geninjapulled heb :p

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 18-05 21:53
Welke quest helper addohn gebruiken jullie? qhelper is broken na de update. Ben snel op zoek naar een andere. De ingame helper van Blizz vind ik te beperkt.

• BlackMage
Erycius schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 13:34:
Vanwaar eigenlijk zoveel runspeed talents/abilities/glyphs/watnogmeer ? Zit hier een filosofie achter?

Als holy priest heb ik alvast de runspeed on levitate genomen. Belangrijk om snel bij m'n tank te zijn als ik weer eens ge-alttabbed was bij een pull, of om snel achter de raidgroep te komen als ik geninjapulled heb :p
Denk dat dat te maken heeft met PVP balance. Er waren een aantal melee en aantal casters die gigantisch veel meer mobility hebben dan andere classes. Denk dat ze dat probeerden recht te trekken.

Ik vind het niet erg, ik vind speed of light zwaar cool :D Er moet een mod komen die het geluid afspeelt van Picard die 'engage' zegt als ik dat ding activeer :P

• Brainscrewer
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09-06 18:59
Ik zit nu in LFR met mn retri paladin.
Op de forums hoor ik iedereen huilen dat 't stuk is maar ik doe gewoon 40k dps... dus ik snap t probleem niet echt

• EJSchuiteman
Al die dps junkies ;) Je moet gewoon spelen wat je leuk vindt :)

• skassie
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08:08
EJSchuiteman schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 13:45:
Eens ;)

maak niet van jouw verwachting mijn verplichting

• Daffie
EJSchuiteman schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 13:45:
Exact de reden dat ik in PvE alleen healer of tank speel. Hou niet van die flauwe DPS-races, maar als je er niet aan mee doet dan word je wel door de rest van de groep bestempeld als noob en weet ik et. Tenzij je natuurlijk gewoon in een leuke guild zit die dat niet doet, maar daar vind ik healen sowieso leuker :)

Enige plek waar ik wel serieus aan DPS doe is PvP.

• Darkvisje
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 08-04 14:44
haha en toch is het niet leuk als je onderin staat ;)

• IntToStr
Ik dreig altijd maar met laffe guild titles als mensen onder me komen met dps als ik tank speel :p Helaas zijn er teveel "gasten" die meegaan, waardoor ik regelmatig in de middenmoot eindig...

Maar als ik dps speel vind ik het wel altijd leuk om proberen weer bovenaan te eindigen. Maar de top prio is uiteraard gewoon de boss neerkrijgen.

• skassie
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08:08
Darkvisje schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 13:52:
[...]

haha en toch is het niet leuk als je onderin staat ;)
Daar heb je ook weer gelijk in. Ik speel het om het te kunnen halen als team en wie er
dan de hoogste DPS heeft is mij om het even.
Maar idd onderaan staan als DPS met een healer boven je lijkt mij niet leuk ;)

maak niet van jouw verwachting mijn verplichting

• toolkist
  • Niet online
Daffie schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 13:50:
[...]
Exact de reden dat ik in PvE alleen healer of tank speel. Hou niet van die flauwe DPS-races, maar als je er niet aan mee doet dan word je wel door de rest van de groep bestempeld als noob en weet ik et. Tenzij je natuurlijk gewoon in een leuke guild zit die dat niet doet, maar daar vind ik healen sowieso leuker :)

Enige plek waar ik wel serieus aan DPS doe is PvP.
Beetje vreemd. Als dps is het juist de bedoeling om alles uit je char te halen om zoveel mogelijk dps te doen, dus dat uit zich snel in een "flauwe dps race". Net zoals je als tank aggro op alles wilt houden en als healer (hoop ik toch) wil healen zonder dat er dooien vallen.
Niet voor max dps gaan kun je vergelijken met iemand dood laten gaan door em niet te healen

• Mik!
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-02-2024
Ik ben gister ook gezwicht. Toch maar eens inloggen. DK erbij gepakt, wat lopen rommelen met de spec en vervolgens een HoT ingedoken met een guildie. Ging best aardig, maar ik merk dat ik erg roestig ben. Vervolgens nog even een LFR ingedoken. Was wel even slikken dat ik opeens niet meer 1e of 2e stond, maar voorbij werd gestreefd door rogues en een frost dk. Daar gaat m'n ego. Aah well, ik geef gewoon de roest de schuld.

Dat met pets had ik ook al gemerkt. Ik verloor regelmatig mijn ghoul in de LFR en moest echt heals gebruiken om 'm bij te healen. Voorheen nog nooit last van gehad.

De selfhealing van UH DK (geen idee of frost dit ook heeft) is trouwens wel erg leuk. Trok een paar keer aggro en met de selfhealing wist ik me aardig omhoog te houden terwijl er op mij ingebeukt werd.

Anyways, eens kijken of ik definitief terugkom. Eerste ervaring was opzich positief, nu MoP nog afwachten.

|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||

• EJSchuiteman
IntToStr schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 13:55:
Ik dreig altijd maar met laffe guild titles als mensen onder me komen met dps als ik tank speel :p Helaas zijn er teveel "gasten" die meegaan, waardoor ik regelmatig in de middenmoot eindig...

Maar als ik dps speel vind ik het wel altijd leuk om proberen weer bovenaan te eindigen. Maar de top prio is uiteraard gewoon de boss neerkrijgen.
Haha dat is gewoon leuk onderling elkaar afzeiken >:) Maar eerste prio is die baas neer. En als je dan nog leuk mee doet is mooi meegenomen.

• Erycius

Erycius

I came on Eileen.

toolkist schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 14:01:
[...]

Beetje vreemd. Als dps is het juist de bedoeling om alles uit je char te halen om zoveel mogelijk dps te doen, dus dat uit zich snel in een "flauwe dps race". Net zoals je als tank aggro op alles wilt houden en als healer (hoop ik toch) wil healen zonder dat er dooien vallen.
Niet voor max dps gaan kun je vergelijken met iemand dood laten gaan door em niet te healen
tja, maar het verschil met tanken en healen is toch wel dat een goeie prestatie van die twee niet in cijfers kan uitgedrukt worden. Ik kan perfect laagst staan op de healing done lijst, en toch de hele raid gered hebben van enkele wipes. Dan heb ik mijn taak met vrucht volbracht. Het enige waar je effectief tanks & healers kunt op afrekenen is of fights volgens het boekje verlopen.

En zelfs dan nog is het vaak de schuld van zo'n dps'er. :p

• Daffie
toolkist schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 14:01:
[...]

Niet helemaal waar. Als healer doe je je werk goed als er niemand dood gaat. Hoe je dat doet is aan jou. Ga je als een mofo Flash Heal / Flash of Light / Lesser Healing Wave / (druid heal ken ik niet shame on me) spammen, of speel je slimmer? Ga je gewoon raggen tot je mana op is en wacht je daarna tot het weer terug is? Niemand die het erg zal vinden, zolang je maar je best doet om iedereen levend te houden iedereen in leven houdt.

Wat ik meer bedoel met de 'DPS race' (als in, wedstrijd, niet ras :P), is dat veel mensen zo geobsedeerd zijn door die DPS meters dat ze sommige mechanics en/of andere logische dingen over het hoofd zien of zelfs bewust negeren. Ik noem iets heel simpels zoals een of andere vuur of ijsbal die naar een fixed plek schiet (vaak dus onder je voeten). Wat je moet doen? Stapje naar links of rechts. Maar sommige mensen zijn zo geifxeerd op hun perfecte rotations dat ze het zich niet kunnen permitteren om hun spellcast te cancellen om een stapje opzij te doen. Gevolg: Hij krijgt rete veel damage, healer moet ineens die spike damage zien te healen waardoor er minder oog is voor de tank, wellicht moet de tank daarvoor defensive CDs gebruiken, ga zo maar door. Nu is dat wel een heel vergezocht scenario, maar ze komen voor. En het gaat me meer om de instelling.

• EJSchuiteman
Daffie schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 14:13:
[...]

Niet helemaal waar. Als healer doe je je werk goed als er niemand dood gaat. Hoe je dat doet is aan jou. Ga je als een mofo Flash Heal / Flash of Light / Lesser Healing Wave / (druid heal ken ik niet shame on me) spammen, of speel je slimmer? Ga je gewoon raggen tot je mana op is en wacht je daarna tot het weer terug is? Niemand die het erg zal vinden, zolang je maar je best doet om iedereen levend te houden.

Wat ik meer bedoel met de 'DPS race' (als in, wedstrijd, niet ras :P), is dat veel mensen zo geobsedeerd zijn door die DPS meters dat ze sommige mechanics en/of andere logische dingen over het hoofd zien of zelfs bewust negeren. Ik noem iets heel simpels zoals een of andere vuur of ijsbal die naar een fixed plek schiet (vaak dus onder je voeten). Wat je moet doen? Stapje naar links of rechts. Maar sommige mensen zijn zo geifxeerd op hun perfecte rotations dat ze het zich niet kunnen permitteren om hun spellcast te cancellen om een stapje opzij te doen. Gevolg: Hij krijgt rete veel damage, healer moet ineens die spike damage zien te healen waardoor er minder oog is voor de tank, wellicht moet de tank daarvoor defensive CDs gebruiken, ga zo maar door. Nu is dat wel een heel vergezocht scenario, maar ze komen voor. En het gaat me meer om de instelling.
Precies goed verwoord :)
En het komt helaas maar al te vaak voor...

• Brainscrewer
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09-06 18:59
[...]

Niet helemaal waar. Als healer doe je je werk goed als er niemand dood gaat. Hoe je dat doet is aan jou. Ga je als een mofo Flash Heal / Flash of Light / Lesser Healing Wave / (druid heal ken ik niet shame on me) spammen, of speel je slimmer? Ga je gewoon raggen tot je mana op is en wacht je daarna tot het weer terug is? Niemand die het erg zal vinden, zolang je maar je best doet om iedereen levend te houden iedereen in leven houdt.

Genoeg mensen meegemaakt die idd de boss blijven nuken terwijl er adds moeten worden gekild. Zo verschrikkelijk irritant |:(

• toolkist
  • Niet online
Erycius schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 14:10:
[...]

tja, maar het verschil met tanken en healen is toch wel dat een goeie prestatie van die twee niet in cijfers kan uitgedrukt worden. Ik kan perfect laagst staan op de healing done lijst, en toch de hele raid gered hebben van enkele wipes. Dan heb ik mijn taak met vrucht volbracht. Het enige waar je effectief tanks & healers kunt op afrekenen is of fights volgens het boekje verlopen.

En zelfs dan nog is het vaak de schuld van zo'n dps'er. :p
Ik zei toch ook nergens dat je healer en tankprestaties kunt uitdrukken in cijfers? Daarom juist de opmerking dat je als tank aggro op alles wilt houden en als healer geen dooien. ;)
[...]

Niet helemaal waar. Als healer doe je je werk goed als er niemand dood gaat.
Dat zeg ik net! :p
Wat ik meer bedoel met de 'DPS race' (als in, wedstrijd, niet ras :P), is dat veel mensen zo geobsedeerd zijn door die DPS meters dat ze sommige mechanics en/of andere logische dingen over het hoofd zien of zelfs bewust negeren.
Ik twijfelde in die post nog of ik "zoveel mogelijk dps te doen, rekening houdend met de mechanics" zou typen, maar dat leek me zo logisch dat ik het weggelaten heb. Blijkbaar had ik dat toch beter wel kunnen typen :p

• EJSchuiteman
En vaak zijn die lui ook nog de grootste schreeuwers als er iets fout gaat!

• Daffie
toolkist schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 14:20:
...
Ik twijfelde in die post nog of ik "zoveel mogelijk dps te doen, rekening houdend met de mechanics" zou typen, maar dat leek me zo logisch dat ik het weggelaten heb. ...
Mij lijkt dat ook héél logisch. Maar helaas gebeurt dat minder vaak dan gedacht wordt.

• toolkist
  • Niet online
EJSchuiteman schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 14:17:
[...]

Precies goed verwoord :)
En het komt helaas maar al te vaak voor...
Zeker als je nog undergeared bent in een raid komt het ook voor dat je niet genoeg dps hebt. Dan zijn de "ik wil max max max max max dps doen" spelers (die rekening houden met de mechanics, blijkbaar een benodigde toevoeging) toch echt nodig en red je het niet met degenen die hun semi optimale rotatie gebruiken en indirect hopen dat iemand anders er wel voor zal compenseren.
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.