Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Soundblaster X Fi Xtreme audio pci express werkt Niet meer

onder windows 7 geen probleem
kaart staat wel in de apparaten zonder probleemaanduiding
ik heb de nieuwste driver geïnstalleerd.
heb de hardware ten einde raad gedemonteerd en weer geplaatst
zonder resultaat.

Heeft iemand hulp?

bvd harmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Brad Pitt schreef op maandag 12 november 2012 @ 22:26:
[...]

Via de link in jouw bericht lukt het hier ook niet (er mist de Install optie). Als je zoekt naar Fhotoroom vanuit de Win8 startscherm/appstore vindt 'ie hem uiteraard ook maar kan je hem wél installeren.
Bij mij niet dus.
Klik op Search rechts, selecteer Store en zoek op fhotoroom wordt er niks gevonden :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaiter
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Slaiter

Firesnake

Verwijderd schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 01:34:

zonder resultaat.

Heeft iemand hulp?

bvd harmpjes
Heb je toevallig een onboard audiokaart en heb je deze ook uitgezet in de bios?

Je kunt ook in het controlpanel bij geluiden de Xtreme audio als standaard instellen (rechtermuisknop op de creative audio (let wel op analoog of digitaal) en als standaard instellen, daarna niet vergeten het geluid goed te configureren kwa bv de luidsprekers.

Heb dezelfde kaart en hij werkte practisch out of the box (nadat ik hem als standaard aangegeven had)

[ Voor 6% gewijzigd door Slaiter op 13-11-2012 06:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaiter
  • Niet online

Slaiter

Firesnake

hjs schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 06:11:
[...]

Bij mij niet dus.
Klik op Search rechts, selecteer Store en zoek op fhotoroom wordt er niks gevonden :?
Misschien gek, maar bij apple en android kunnen stores van andere landen, andere producten hebben of producten weglaten die bij ons wel/niet verkrijgbaar zijn. Zou dit bij windowsstore ook het geval zijn? Dus afhankelijk van je landeninstelling krijg je bepaalde content uit de winkel wel of niet te zien, danwel is deze wel of niet te downloaden?

[ Voor 3% gewijzigd door Slaiter op 13-11-2012 06:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Staat bij mij op Nederland geloof ik, zal het eens op US zetten vanavond.

[edit]Op Twitter eens aan meneer Hoekstra gevraagd :+
@lmx_hj ook afhankelijk van je taalinstellingen. naar store via settings preferences kun je dat uitzetten
@lmx_hj of NL en EN als taal toevoegen aan Windows

[ Voor 63% gewijzigd door hjs op 13-11-2012 08:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaiter
  • Niet online

Slaiter

Firesnake

hjs schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 07:36:
Staat bij mij op Nederland geloof ik, zal het eens op US zetten vanavond.

[edit]Op Twitter eens aan meneer Hoekstra gevraagd :+

[...]

[...]
Moet even toevoegen, dat wanneer ik de eerder gegeven link van Fhotoroom in IE open ik de optie krijg "Weergeven in Windows Store", als ik deze aanklik kan ik hem instaleren. Open ik de link echter in bv Chrome, dan krijg ik deze optie niet te zien.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/znChlYVlOLgiCzOGoBAZZXUU/medium.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mukkel
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 17-02-2024

mukkel

Dus..... Zodoende

Verwijderd schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 01:34:

zonder resultaat.

Heeft iemand hulp?

bvd harmpjes
Werkt wel, gewoon de laatste driver downloaden voor die w8 beta en dan compatibiliteit probleem oplossen. Dan werkt het gewoon. Had ik hier ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 23:03

DDX

DDX schreef op donderdag 08 november 2012 @ 22:03:
Los van issue die ik al tegengekomen was voor app updates voor ingebouwde apps ? (hoe kan je die automatisch laten updaten)
Ik heb de vraag gesteld aan Microsoft :
As mentioned before, the only way to update these apps is by manually installing the updates through the Store. I also re-confirmed with our product team that the automatic install is not currently supported, and neither is providing a centralized management solution for app updates. I am sorry for any convenience it may cause.

However, since those updates are neither “security” nor “critical” like we get from Windows Update for regular maintenance, generally, the apps will function normally without immediate updates.

https://www.strava.com/athletes/2323035

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaiter
  • Niet online

Slaiter

Firesnake

mukkel schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 09:21:
[...]

Werkt wel, gewoon de laatste driver downloaden voor die w8 beta en dan compatibiliteit probleem oplossen. Dan werkt het gewoon. Had ik hier ook.
Welk compatibiliteit probleem? Drivers die Windows 8 standaard pakt werkt gewoon.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/9OJxrVZF6YSrfopUzvBDBDv4/medium.jpg

Tip blijft om te checken of hij wel als standaard staat aangegeven en niet toevallig de onboard als standaard is ingesteld.

[ Voor 11% gewijzigd door Slaiter op 13-11-2012 09:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:19
Slaiter schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 06:48:
[...]

Heb je toevallig een onboard audiokaart en heb je deze ook uitgezet in de bios?

Je kunt ook in het controlpanel bij geluiden de Xtreme audio als standaard instellen (rechtermuisknop op de creative audio (let wel op analoog of digitaal) en als standaard instellen, daarna niet vergeten het geluid goed te configureren kwa bv de luidsprekers.

Heb dezelfde kaart en hij werkte practisch out of the box (nadat ik hem als standaard aangegeven had)
Zeker weten ? Mijn XFi Titanium uit 2010 wacht nog steeds op een niet brakke beta dan wel final driver.

Driver ondersteuning is gewoon r*k vanuit Creative. Ja ze komen ze nu weer met de Soundblaster Z, ongetwijfeld met werkend Windows 8 drivers, maar daarna blijft het weer stil. Ik heb geen zin om een beta driver met bugs te installeren en dan driver signing ook nog eens bij elke reboot te hoeven uit zetten.

Ik heb op mijn nieuwe Windows 8 machine.. kuch kuch uit armoede maar de on-board Realtek audio gepakt. Werkt tenminste.

[ Voor 6% gewijzigd door loekf2 op 13-11-2012 10:33 ]

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaiter
  • Niet online

Slaiter

Firesnake

loekf2 schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 10:32:
[...]

Zeker weten ? Mijn XFi Titanium uit 2010 wacht nog steeds op een niet brakke beta dan wel final driver.

Driver ondersteuning is gewoon r*k vanuit Creative. Ja ze komen ze nu weer met de Soundblaster Z, ongetwijfeld met werkend Windows 8 drivers, maar daarna blijft het weer stil. Ik heb geen zin om een beta driver met bugs te installeren en dan driver signing ook nog eens bij elke reboot te hoeven uit zetten.

Ik heb op mijn nieuwe Windows 8 machine.. kuch kuch uit armoede maar de on-board Realtek audio gepakt. Werkt tenminste.
Het gaat over de Xtreme PCIe en niet de XFi Titanium, dus wat betreft de Xtreme weet ik het zeker (zie eerder geplaatste screenshot), die kaart heb ik namelijk ook in mijn systeem. Dat de driver ondersteuning vanuit Creative zeer slecht is, dat is redelijk bekend en ik geloof je direct dat de XFi Titanium niet of slecht ondersteund wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-09 08:56
Iemand gemerkt dat de Skype app uit de marketplace (dus niet de gewone app) een memory leak veroorzaakt? Ik had het iig in combinatie met BF3, heb 16 Gb ram en dat zat ineens helemaal vol maar in de task manager zag ik er niets van, geen een proces met zoveel geclaimed Gb's aan ram. Na een reboot was het probleem weg. En ik heb een middag lang BF3 zonder skype aan gespeeld en geen last gehad ervan, of hoort deze beter in het apps topic.

[ Voor 5% gewijzigd door loewie1984 op 13-11-2012 10:52 ]

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer
  • Laatst online: 06-09 16:30

Swerfer

Hmm...

loewie1984 schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 10:43:
Iemand gemerkt dat de Skype app uit de marketplace (dus niet de gewone app) een memory leak veroorzaakt? Ik had het iig in combinatie met BF3, heb 16 Gb ram en dat zat ineens helemaal vol maar in de task manager zag ik er niets van, geen een proces met zoveel geclaimed Gb's aan ram. Na een reboot was het probleem weg. En ik heb een middag lang BF3 zonder skype aan gespeeld en geen last gehad ervan, of hoort deze beter in het apps topic.
Erg kort door de bocht om meteen Skypa als schuldige aan te wijzen. Als je zeker wilt zijn dat het Skype een aanleiding tot het vollopen van je geheugen is, dan zal je nog een keer BF3 en Skype tegelijk moeten openen, en als dan weer je geheugen volloopt, dan zou het Skype kunnen zijn. Het kan alsnog BF3 zijn die in conflict raakt met Skype of vice versa.

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coehinator
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 16-09 22:35

Coehinator

Hocus Pocus!

Ik heb ook weer een lekker vaag probleem.
Al mijn bibliotheken lijken niet meer te werken, Frisse start en alles al gedaan
Helaas mocht niks baten, Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/70221077/Knipsel.PNG

Alles werkt nog, de harde schijven kan ik gewoon benaderen, maar zodra ik in de navigatiebalk Mijn Documenten aanklik gaat het fout en krijg ik tot 5 keer toe deze melding.

Waardeloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mukkel
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 17-02-2024

mukkel

Dus..... Zodoende

Slaiter schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 09:30:
[...]

Welk compatibiliteit probleem? Drivers die Windows 8 standaard pakt werkt gewoon.
Hier werkte de kaart ook wel, kreeg gewon 5.1 vol geluid uit de kaart.
Alleen herkende Windows 8 hem niet als een creative X-FI, maar gewoon als "standaard HD audio apparaat" Dus je console met instellingen zoals crystaliser ect kreeg je niet.

Echter was dit op de release dag zelf, misschien is het inmiddels opgelost met wat updates.
De oplossing hier was om een oudere driver uit te voeren met compatibiliteit probleem oplossen.

Edit:
Even getest dor de driver te verwijderen en weer te installeren.
Nu werkt het inderdaad wel goed. Voorheen kreeg je met het installeren van de drivers een foutmelding en haakte de installatie af. (met het vehaal hierboven als oplossing)
Nu gaat hij wel door :) Problem solved by Microsoft.

[ Voor 22% gewijzigd door mukkel op 13-11-2012 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CreativeS
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online
Coehinator schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 11:23:
Al mijn bibliotheken lijken niet meer te werken, Frisse start en alles al gedaan
Helaas mocht niks baten, [afbeelding]

Alles werkt nog, de harde schijven kan ik gewoon benaderen, maar zodra ik in de navigatiebalk Mijn Documenten aanklik gaat het fout en krijg ik tot 5 keer toe deze melding.

Waardeloos
Is zeer makkelijk op te lossen: http://www.winhelponline....longer-working-windows-7/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Coehinator schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 11:23:
Helaas mocht niks baten, [afbeelding]

Waardeloos
Dat herken ik wel. Ook al in totaal 3x gehad hier. Alle libraries verwijderen (het zijn toch eigenlijk snelkoppelingen) en dan rechtermuisknop -> Restore default libraries doen om ze weer te kunnen gebruiken.

Geen idee wat het veroorzaakt, maar het is ook weer niet veel werk om het te restoren (tenzij je veel hebt aangepast)

Edit: damn, net te laat :F

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coehinator
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 16-09 22:35

Coehinator

Hocus Pocus!

Ja, Het werkt weer! Tis alleen jammer dat mijn grote muziekbilbiotheek nu weg is, Althans mijn afspeellijsten en mappen etc. en het stomme is dus dat het meer dan 30,000 nummers zijn dus hij is wel even bezig om alles weer op te zoeken, en nu kan ik weer aan de gang om alles opnieuw te sorteren :(

Heb het al eens eerder gehad, vanaf nu alles maar backuppen dan. :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gewoon je playlists in de directory houden? Al lijkt het me dat die niet in de library zelf staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mukkel schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 11:25:
[...]

Hier werkte de kaart ook wel, kreeg gewon 5.1 vol geluid uit de kaart.
Alleen herkende Windows 8 hem niet als een creative X-FI, maar gewoon als "standaard HD audio apparaat" Dus je console met instellingen zoals crystaliser ect kreeg je niet.

Echter was dit op de release dag zelf, misschien is het inmiddels opgelost met wat updates.
De oplossing hier was om een oudere driver uit te voeren met compatibiliteit probleem oplossen.

Edit:
Even getest dor de driver te verwijderen en weer te installeren.
Nu werkt het inderdaad wel goed. Voorheen kreeg je met het installeren van de drivers een foutmelding en haakte de installatie af. (met het vehaal hierboven als oplossing)
Nu gaat hij wel door :) Problem solved by Microsoft.
Start eens Windows Update manueel op, en laat hem zoeken naar beschibare updates, ,zo verkreeg ik een recente driver (2012) voor mijn Titanium, en alles werkt vlekkeloos nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cowboy_Henk
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 19-09 14:43
dhrbarendrecht schreef op maandag 05 november 2012 @ 22:04:
[...]

thanks dat zei ik eigenlijk ook, een andere pc gebruiken om van 32 bit 64 bit te upgraden. maar de vraag is: kan je die originele oude 64bit windows nog upgraden of wordt dat moeilijker?
  • Ok ik heb nu windows xp 32 bit met legale key op een computer van 2006
  • ik ga de upgrade assistant draaien op een andere pc (van schoonouders) met windows 7 64 bit en zo kan ik dus windows 8 upgrade 64 kopen en downloaden met legale key.
  • Ik ga in 2013 een nieuwe pc bouwen met ssd.
Hier volgt de hamvraag:

Moet ik nu een oude windows (dus bvb die windows xp 32bit) op die ssd installeren voor die windows 8 pro te installeren? Ik ga voor clean install kiezen, dus niets overnemen. Maar ik dacht dat als je win 8 upgrade installeert, ook al wil je clean install doen dat er nog een oude windows moest opstaan?

En gaat de windows 8 install geen problemen geven dat ik een windows 8 64 bit installeer op een ssd met windows xp 32 bit ?? Of maakt het niet uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer

Swerfer

Hmm...

Als je de setup van de upgrade van stick of dvd boot, dan kijkt hij volgens mij niet eens naar wat er op de ssd staat. Als je geavanceerde optie kiest waarbij je zelf opgeeft dat de drive geformateerd moet worden en een partitie worden aangemaakt, dan is je sdd dus helemaal gewist. Als je dan de installatie zou afbreken om hem op een later tijdstip weer te starten, dan kan de setupt dus niet eens meer 'zien' of er een Windows op heeft gestaan. Toch gaat de setup gewoon verder...

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19-09 18:12

fynrd1

Fooled by Randomness

Cowboy_Henk schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 13:46:
[...]
  • Ok ik heb nu windows xp 32 bit met legale key op een computer van 2006
  • ik ga de upgrade assistant draaien op een andere pc (van schoonouders) met windows 7 64 bit en zo kan ik dus windows 8 upgrade 64 kopen en downloaden met legale key.
  • Ik ga in 2013 een nieuwe pc bouwen met ssd.
Hier volgt de hamvraag:

Moet ik nu een oude windows (dus bvb die windows xp 32bit) op die ssd installeren voor die windows 8 pro te installeren? Ik ga voor clean install kiezen, dus niets overnemen. Maar ik dacht dat als je win 8 upgrade installeert, ook al wil je clean install doen dat er nog een oude windows moest opstaan?

En gaat de windows 8 install geen problemen geven dat ik een windows 8 64 bit installeer op een ssd met windows xp 32 bit ?? Of maakt het niet uit?
http://www.ghacks.net/201...e-clean-install-possible/ Kan dit niet in de openingspost?

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn ervaringen met Windows 8 zijn uitermate positief, ben alleen nog wat ontevreden over het geheugengebruik om mijn oude PC met maximale DDR2 geheugen erin. Dus binnenkort maar eens naar een Core I5/7 gaan kijken :)

Een veel gehoorde klacht echter (zowel op mijn werk als prive) is dat mensen het lastiger vinden om de zoekfunctie te gebruiken. Mensen drukten eerder altijd op start en tikten in de zoekbalk in de naam van het programma dat ze wilden opstarten, maar men denkt dat dit lastiger is doordat je nu schijnbaar eerst de charmbar moet openen en naar zoeken moet gaan of linksonderin het scherm op de rechtermuisknop en zoeken (of uitvoeren) aanklikken.

Voor dit type mensen heb ik een oplossing, begin eens spontaan in de "metro" interface te tikken op je toetsenbord ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer

Swerfer

Hmm...

Verwijderd schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 15:43:Voor dit type mensen heb ik een oplossing, begin eens spontaan in de "metro" interface te tikken op je toetsenbord ;)
Besturingssystemen komen meestal met zo'n beknopte handleiding dat dit daarin niet voorkomt. Het is wel iets wat in vrijwelk elke review over Windows 8 besproken wordt. Inderdaad, gewoon beginnen te typen. Dit werkt overigens in meer apps. In mijn eigen geschreven app heb ik dat ook gelijk toegepast, ook daar kan je op welke pagina dan ook gewoon beginnen te typen om de search te starten...

Eigenlijk zou elke app met searchfunctie dat moeten toepassen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richeh
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 04-11-2023
Na toch wel een tegenstander te zijn geweest, toch maar overgegaan op 8. Heb nog steeds regelmatig het gevoel dat de muis gebruiker in de minderheid is tegenover de touch-gebruiker met dit systeem. Dat neemt niet weg dat er uiteindelijk prima mee te werken valt!

Wat ik me toch wel heel erg af vraag en wat mij ook al bijzonder irriteerde bij windows 7 is, hoe verander je de indicatie in het "Computer" scherm welke aangeeft dat er een schijf vol is. Nu begrijp ik dat deze melding er niet voor niets is, maar bij een schijf van 2TB vind ik een melding bij minder dan 10% vrije ruimte toch wel iets overbodig. Immers is 200GB nog meer dan zat ruimte om wat mee te doen. Nu heb ik hier en daar al wel gevonden dat je de waarschuwing, dus een rode indicator, uit kunt zetten maar ik vraag me af of je het ergens in het register niet terug kan brengen naar 5% of iets dergelijks.

Iemand :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krilo_89
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 19-09 16:07
richeh schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 16:44:
Na toch wel een tegenstander te zijn geweest, toch maar overgegaan op 8. Heb nog steeds regelmatig het gevoel dat de muis gebruiker in de minderheid is tegenover de touch-gebruiker met dit systeem. Dat neemt niet weg dat er uiteindelijk prima mee te werken valt!

Wat ik me toch wel heel erg af vraag en wat mij ook al bijzonder irriteerde bij windows 7 is, hoe verander je de indicatie in het "Computer" scherm welke aangeeft dat er een schijf vol is. Nu begrijp ik dat deze melding er niet voor niets is, maar bij een schijf van 2TB vind ik een melding bij minder dan 10% vrije ruimte toch wel iets overbodig. Immers is 200GB nog meer dan zat ruimte om wat mee te doen. Nu heb ik hier en daar al wel gevonden dat je de waarschuwing, dus een rode indicator, uit kunt zetten maar ik vraag me af of je het ergens in het register niet terug kan brengen naar 5% of iets dergelijks.

Iemand :?
Dit is iets wat ik vond: klik.
Ik weet alleen niet zeker of het werkt, kijk er even naar.

Dan zit ik zelf ook nog met een vraag. Ik heb een beta versie van Windows 8 gedraaid, maar heb nu de upgrade gekocht voor 30 euro. Ben je verplicht om met een hotmail account te werken (of een account van microsoft)? Of kan je ook alles met één gmail account doen?

In de beta versie ben ik met mijn hotmail account ingelogd, maar eigenlijk gebruik ik die liever helemaal niet.

[ Voor 13% gewijzigd door Krilo_89 op 13-11-2012 17:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tarlitz
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online
Swerfer schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 16:04:
[...]

Besturingssystemen komen meestal met zo'n beknopte handleiding dat dit daarin niet voorkomt. Het is wel iets wat in vrijwelk elke review over Windows 8 besproken wordt. Inderdaad, gewoon beginnen te typen. Dit werkt overigens in meer apps. In mijn eigen geschreven app heb ik dat ook gelijk toegepast, ook daar kan je op welke pagina dan ook gewoon beginnen te typen om de search te starten...

Eigenlijk zou elke app met searchfunctie dat moeten toepassen...
Helemaal mee eens. Had vandaag weer eens het plezier om met Windows XP te werken, voor een stuk gespecialiseerde software dat niet werkt onder 7 (en waarschijnlijk dus ook 8 ). Ik had het een tijdje niet gebruikt en begon meteen te typen om iets te zoeken in het startmenu. Ben er zo aan gewend, en het is zo verdomd handig, dat ik echt niet meer zonder wil. Ik had alleen graag gezien dat er een soort van fuzzy search ingebouwd was, zodat er iets meer tolerantie is voor tikfouten, of dat je afkortingen kan gebruiken. Bv. wow of wrold of warcraft om world of warcraft te starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Gebruik nu een tijdje Windows 8 en het bevalt me prima, ik heb alleen 1 probleempje en dat had ik met Windows 7 niet. Ik heb nu soms dat gewoon PC hangt en als ik dan reboot of als pc dat zelf doet, dan is er een HDD uit de array weg (Raid 0) als ik pc uitzet en weer aan dan werkt het wel weer. Ik had dit probleem verder niet met windows 7 dus, en met checkdisk en noem maar op vind hij geen problemen. Iemand een idee wat dan kan zijn?

edit: ben op moment aan zoeken of het aan mobo drivers kan liggen (dat die geupdsate moeten worden voor windows 8)

[ Voor 11% gewijzigd door WeAreLegion op 13-11-2012 18:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Krilo_89 schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 17:23:
[...] Ik heb een beta versie van Windows 8 gedraaid,[...] Ben je verplicht om met een hotmail account te werken (of een account van microsoft)? Of kan je ook alles met één gmail account doen? [...]
ehhh.... :?
Nee, je kan zonder Microsoft account en alles met één gmail account doen. Wat je dan wel mist is dat je geen apps uit de Windows Store kan downloaden. Daar moet je een Microsoft Account voor hebben.
Ook mis je dan de Skydrive, xbox live en zune Xbox music integratie en die van andere MS diensten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superdraak345
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Heeft er iemand ook het probleem met een Synaptics touchpad met de nieuwste driver dat als je er twee vingers op legt je steeds een rechtermuisknopklik triggert? Ik heb scrollen met twee vingers ingesteld, werkt prima, maar dit is een beetje ververlend.

Weet trouwens iemand hoe je dat schermtoetsenbord voorgoed kan laten verdwijnen? Er is zo'n knop voor in de taakbalk die steeds terugkomt bij elke reboot, en in sommige Metro apps komt ie ook opeens tevoorschijn. Slordig van MS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Okay,

zag op site van gigabyte dat er wel andere versies stonden dan de gene die ik had geinstalleerd toen het nog Windows 7 was, dus heb de HDD drivers allemaal maar even geupdate, kijken of het nou nog voorkomt, denk eigenlijk niet dat het de HDD zelf is namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CokeZero
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07-11-2024
Caelorum schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 00:26:
[...]

Das de grafische kaart die het geheel niet meer zo goed rendert. Kan overigens een probleem zijn veroorzaakt door Windows zelf of de driver. Heb het zelf ook heel af en toe. Scrollen fixt het dan vaak voor mij wel. Heb zelf in ieder geval wel gemerkt dat de AMD driver niet de meest stabiele is voor mijn hardware (AMD FirePro M5950 Mobility).
Na scrollen is het bij mij ook weg, heb een nVidia GeForce 4500 LT ofzo, maar na scrollen is het ook weer weg gewoon ff op en neer. :) Maar wel irritant, maar door dit kleine probleempje ga ik echt niet terug naar de stokoude XP. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbstreams
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

bbstreams

& digital coco

heb ik weer, de dag dat ik overstap naar windows8 stapt de topman op *LOL*

het is zwaar wennen aan metro, ik denk dat M$ een grote blunder heeft gemaakt, metro is duidelijk bedoelt voor een newbie gebruiker met touchscreen, je kan er maar half zo lekker in multi taksen als via de desktop omgeving, daar is duidelijk niet goed over nagedacht, zoals een andere forum bezoeker al grapte, je wordt er totaal schizofreen geschift van doordat je steeds terugvalt op de desktop waar de startbutton is wegbezuinigd, wat ook totaal onvergevelijk is. als dit de richting waar M$ heen gaat, dan stap ik definitief over op Linux versie met gnome3.

soms voelt het wel of je met twee besturingssystemen werkt als je via de desktop IE start, is dat een nieuwe sessie, voor alle openstaande browsers vensters, cookies en andere sessiesdata moet je weer terug naar de IE in metro. het was een stuk beter geweest als windows 8 intuïtief zelf de keuze kon maken tussen desktop versie zodra je een muis gebruikt of de metro versie als je een touchscreen aanraakt.

veel computer producenten geven windows8 gratis weg bij de aankoop van een nieuwe pc als er windows7 is voor geïnstalleerd, ook zijn er diverse refundacties voor de window8 aankoop, ik raad iedereen aan om de website van je pc producent goed in de gaten te houden, want dit gerotzooi is zelfs de 15 euro nog niet waard. laat staan dat windows hiermee de concurrent van apple gaat worden, ik lees sommigen hier wel tot 60 euro hebben betaald, poor souls, die zijn nu een penny wiser & pound fooler :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19-09 11:30

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Caelorum schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 18:20:
[...]

ehhh.... :?
Nee, je kan zonder Microsoft account en alles met één gmail account doen. Wat je dan wel mist is dat je geen apps uit de Windows Store kan downloaden. Daar moet je een Microsoft Account voor hebben.
Ook mis je dan de Skydrive, xbox live en zune Xbox music integratie en die van andere MS diensten.
En je kunt van je gmail (google) account ook een microsoft id aanmaken, dus...

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixie
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 20-09 10:08
CAP-Team schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 19:35:
[...]En je kunt van je gmail (google) account ook een microsoft id aanmaken, dus...
Dit dus. Een Microsoft Account kan met om het even welk e-mail adres.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:17
@bbstreams: Niet iedereen is ontevreden met Windows 8 hoor. Ik werk er al bijna 3 maanden met volle tevredenheid mee elke werkdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixie
bbstreams schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 19:34:
je wordt er totaal schizofreen geschift van doordat je steeds terugvalt op de desktop
Als je Windows 8 op PC wil gaan gebruiken alsof het een tablet is, dan zal het inderdaad alleen maar tot frustratie leiden. De vraag is echter: waarom zou je je PC als een tablet willen gebruiken.
Ik probeer het Start scherm gewoon te zien als het oude start menu met als leuk extra de live tiles. Maar apps gebruiken op mijn PC ? No thanks, of het is voor heel snelle dingen zoals het weerbericht bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevalley
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 25-06 22:39
Hmm, is er een mogelijkheid om bij de foto-app als app-tegel verschillende foto's te laten afwisselen. Het lukt mij enkel om een enkele foto te selecteren en niet bijvoorbeeld aan map. Daardoor blijft het wel erg statisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Boll
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 00:16

Red Boll

Kick Ass!

Chevalley schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 19:54:
Hmm, is er een mogelijkheid om bij de foto-app als app-tegel verschillende foto's te laten afwisselen. Het lukt mij enkel om een enkele foto te selecteren en niet bijvoorbeeld aan map. Daardoor blijft het wel erg statisch.
Volgens mij is het toevoegen van een folder aan de pictures libraries voldoende.
(rechtsklikken op folder > include in library > pictures)

Soms duurt het wel even voordat de plaatjes daadwerkelijk worden meegenomen in de rotatie van plaatjes.
Dat heb ik bij wel meer live tiles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Modbreak:Hallo spuit 11 12 13 14.

Flames & trolling mag je lekker voor je houden.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:21

Arfman

Drome!

Ik draai 8 op m'n laptop en heb het uit balorigheid ook eens op m'n thuis PC geïnstalleerd, op een aparte partitie. Op zich draait het allemaal prima, Verkenner is een stuk beter en de grafiekjes bij files kopiëren/verplaatsen zijn ook grappig, maar waar ik echt niet bij kan is de Frankenstein UI.

Wat ik daarmee bedoel is dat je opstart in de Modern UI (heet toch geen Metro meer?). Prima. Wat raar en awkward op een gewoon scherm en helemaal op m'n 3 monitor setup thuis, maar ok. Dan start je IE op (om Firefox en Chrome te downloaden uiteraard), dat gaat ook nog prima. Maar dan kom je, eenmaal Chrome opgestart, in het ouderwetse Desktop gebeuren terecht. Idem voor de verkenner. Dat is niet echt consistent.

Daarnaast wil ik in de Modern UI de tiles groeperen, lukt me niet. Ze gaan automatisch heen en weer bij het verschuiven (Auto Arrange) en ik kan nergens vinden waar dat uit gezet kan worden. Ik wil mapjes maken in Modern UI (voor b.v. beheertools) en dat lukt me alleen als ik een mapje op de Desktop aanmaak en die naar de Modern UI sleep. Raad eens wat er gebeurt als je dat mapje aanklikt? Juist, terug naar de Desktop ..

Ben er nog niet echt van overtuigd en ik zie onze gebruikers (zakelijk) hier al helemaal van flippen, dat wordt echt niks. Het is niet uit te leggen dat je de ene keer GUI 1 voor je hebt en de andere keer GUI 2, zeker niet bij 100% Microsoft software zoals Office 2013.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

Arfman schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 21:39:
Ik draai 8 op m'n laptop en heb het uit balorigheid ook eens op m'n thuis PC geïnstalleerd, op een aparte partitie. Op zich draait het allemaal prima, Verkenner is een stuk beter en de grafiekjes bij files kopiëren/verplaatsen zijn ook grappig, maar waar ik echt niet bij kan is de Frankenstein UI.

Wat ik daarmee bedoel is dat je opstart in de Modern UI (heet toch geen Metro meer?). Prima. Wat raar en awkward op een gewoon scherm en helemaal op m'n 3 monitor setup thuis, maar ok. Dan start je IE op (om Firefox en Chrome te downloaden uiteraard), dat gaat ook nog prima. Maar dan kom je, eenmaal Chrome opgestart, in het ouderwetse Desktop gebeuren terecht. Idem voor de verkenner. Dat is niet echt consistent.

Daarnaast wil ik in de Modern UI de tiles groeperen, lukt me niet. Ze gaan automatisch heen en weer bij het verschuiven (Auto Arrange) en ik kan nergens vinden waar dat uit gezet kan worden. Ik wil mapjes maken in Modern UI (voor b.v. beheertools) en dat lukt me alleen als ik een mapje op de Desktop aanmaak en die naar de Modern UI sleep. Raad eens wat er gebeurt als je dat mapje aanklikt? Juist, terug naar de Desktop ..

Ben er nog niet echt van overtuigd en ik zie onze gebruikers (zakelijk) hier al helemaal van flippen, dat wordt echt niks. Het is niet uit te leggen dat je de ene keer GUI 1 voor je hebt en de andere keer GUI 2, zeker niet bij 100% Microsoft software zoals Office 2013.
Ik zou echt niet meer terug willen naar win7, als je alle handigheidjes door hebt ben je zo verkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thmz159
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17-09 07:59
Ik ben het volledig eens met de post hierboven. Het wordt dan helemaal te gek wanneer je in de desktop modus met de Verkenner foto's wilt bekijken. Dan wordt je teruggeschopt naar de Metro UI. Dit kan je wel met de bestandsassociaties instellen maar toch blijf je altijd met die 2 gemixte OS'en zitten, waarbij Metro UI vaak ongewild op komt springen. En Metro UI fullscreen kan nog leuk zijn op een klein scherm, maar op m'n 24" is het ronduit ergerlijk dat de lettertypes voor blinden zijn gemaakt en er zo weinig op mijn scherm kan..Ik dacht dat het nog wel leuk zou zijn om zo'n applicatie permanent aan de zijkant te kunnen zetten bv een chatvenster, maar dat neemt dan weer te veel plaats in met z'n 30%.
Er zitten voor mij gewoon té grote verschillen tussen de dekstop en metro, dat het totaal niet samenpast.
Natuurlijk zijn er wel goede dingen, zoals de snellere boottime, minder geheugengebruik, snellere zoekfunctie, beter kopieren venster etc, maar voor mij wegen die niet op tegen het metro-gedrocht.
Ik vind het gewoon er spijtig dat Microsoft zo'n kans heeft laten liggen. Als ze toch bezig waren met een heel nieuw UI, konden ze het een stuk beter maken. Als ze nu al gewoon de keuze gaven om de Metro UI totaal uit te schakelen, was het al een stuk beter geweest. En dan een niet-fullscreen startmenu bestaande uit een grid met een zoekfunctie, en zelfgekozen shortcuts, met een optie om alle programma's te zien zonder die huidige achterlijke mappenstructuur van Windows 7.
En ja, ik heb het genoeg tijd gegeven op te wennen, en ja ik gebruik shortcuts, maar het is frustrerend op heel de tijd Windows + D te moeten drukken wanneer je wat aan het doen bent 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel23456
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12-10-2020
Er zijn vanavond wat Windows update's uitgerold waarbij twee best grote...wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 00:47
Wat wel handig is: een muis waarmee je de scrollwiel naar links of rechts kan klikken. Zo kan je lekker navigeren in het start menu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

Thmz159 schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 22:11:

En ja, ik heb het genoeg tijd gegeven op te wennen, en ja ik gebruik shortcuts, maar het is frustrerend op heel de tijd Windows + D te moeten drukken wanneer je wat aan het doen bent 8)7
Lol waarvoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
]...] maar dat neemt dan weer te veel plaats in met z'n 30%.[...]
Precies 300px + wat voor het sleepbalkje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino112
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 19-09 23:36
Arfman schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 21:39:

Moet je even met je muis helemaal naar rechtsonder gaan, dan verschijnt er een minnetje. Dan kan je ze groeperen en de groep ook een naam geven.
Dat bedoel je toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Waarom doe je dat dan? Ik gebruik WIndows 8 al 8 maanden en ik moest even uitzoeken wat Win+D doet. Ik gebruik het nooit.

Als je bestanden hebt die in verkenner een Metro-app openen is het toch een kwestie van het één keer aanpassen naar een desktop-applicatie en klaar?

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LessRam
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 25-08 14:31
marcel23456 schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 22:40:
Er zijn vanavond wat Windows update's uitgerold waarbij twee best grote...wat
Inderdaad, kreeg er voor Windows 8 alleen al een stuk of 8 (?) waarvan er 2 zo'n 150MB per stuk waren. Daarnaast voor Office 2010 een aantal en voor Office 2007 (Frontpage) een paar.
Ben benieuwd wat die 2 grote aan veranderingen brengen

Don't rely on their truth alone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 23:03

DDX

Gaat lekker, zit je strak met kale installatie gewoon paar gigabytes aan updates te installeren als het zo doorgaat.

https://www.strava.com/athletes/2323035

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DDX schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 23:39:
Gaat lekker, zit je strak met kale installatie gewoon paar gigabytes aan updates te installeren als het zo doorgaat.
Het is ook nooit goed :F

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LessRam
Heb de updates geïnstalleerd, ik zie/merk geen verschillen. Zal allemaal dus onder de motorkap zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EgMaf
  • Laatst online: 11-08-2024
Wees gerust, Microsoft zal heus wel installatie-ISO's met alle updates aanbieden aan alle legale gebruikers, als het teveel wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevalley
Red Boll schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 20:43:
[...]

Volgens mij is het toevoegen van een folder aan de pictures libraries voldoende.
(rechtsklikken op folder > include in library > pictures)

Soms duurt het wel even voordat de plaatjes daadwerkelijk worden meegenomen in de rotatie van plaatjes.
Dat heb ik bij wel meer live tiles.
Dat is geen optie die bij mij verschijnt wanneer ik rechts op een folder klik. Clear selection, Manage, Pin, Remove, New Folder en Select All en dan heb ik het wel weer gehad. En onder geen van deze knoppen zit de optie die jij noemt. Kan het overigens ook niet vinden in de desktop versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EgMaf
  • Laatst online: 11-08-2024
Chevalley schreef op woensdag 14 november 2012 @ 07:54:
[...]

Dat is geen optie die bij mij verschijnt wanneer ik rechts op een folder klik. Clear selection, Manage, Pin, Remove, New Folder en Select All en dan heb ik het wel weer gehad. En onder geen van deze knoppen zit de optie die jij noemt. Kan het overigens ook niet vinden in de desktop versie.
Het lijkt erop dat jij het over rechtsklikken op een tile hebt, terwijl het over rechtsklikken op een folder (in Explorer) ging...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:25

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Verschrikkelijk gewoon. Hoe durven ze bij microsoft

Serieus: wat is het probleem daarvan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevalley
EgMaf schreef op woensdag 14 november 2012 @ 08:07:
[...]

Het lijkt erop dat jij het over rechtsklikken op een tile hebt, terwijl het over rechtsklikken op een folder (in Explorer) ging...
In My Explorer krijg ik anders deze opties, anders kan ik uiteraard nooit bij mijn map komen waar de foto's staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• razoon
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-09 11:37

razoon

"Keep on keeping on"

Toen ik Windows 8 net had geinstalleerd startte de browser IN het Metro scherm op.
Vanuit de desktop kon ik dan linksboven naar de browser teruggaan.

Er is iets veranderd zonder dat ik weet wat precies:
Als ik nu vanuit het Metro scherm mijn browser click op hem op te starten, dan wordt er meteen naar de desktop geswitched alwaar de browser wordt geopend.

Hij wordt dus niet meer in het Metro scherm geopend.
Iemand een idee hoe ik het kan herstellen zodat de browser weer IN het Metro scherm opstart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 17:13
razoon schreef op woensdag 14 november 2012 @ 10:12:
Toen ik Windows 8 net had geinstalleerd startte de browser IN het Metro scherm op.
Vanuit de desktop kon ik dan linksboven naar de browser teruggaan.

Er is iets veranderd zonder dat ik weet wat precies:
Als ik nu vanuit het Metro scherm mijn browser click op hem op te starten, dan wordt er meteen naar de desktop geswitched alwaar de browser wordt geopend.

Hij wordt dus niet meer in het Metro scherm geopend.
Iemand een idee hoe ik het kan herstellen zodat de browser weer IN het Metro scherm opstart?
Ligt aan wat de default browser is. Chrome geinstalleerd? ;)

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste allemaal,

Ik heb een SSD schijf gekocht en dacht dat dit de uitgelezen kans is om maar meteen te upgraden naar Windows 8. Echter kom ik niet verder dan de installatie, bij het afronden krijg ik steeds een fout; variërend van 'installatiebestand beschadigd' tot 'kan opstartbestand niet anmaken'. (niet exact verwoord in deze manier)

Nu vallen mij een aantal zaken op, mijn SSD word namelijk niet elke keer herkent als SATA. Als ik hem opnieuw opstart staat er in de BIOS soms SATA:C300 en de andere keer weer IDE:C300.
Ik heb de BIOS ingesteld op AHCI en ook de laatste firmware geinstalleerd.
(ik heb een asus m4a89GTD PRO met een Crucial C300 64GB SSD)

Via DISKPART heb ik al enkele keren de schijf geformatteerd en gecleand.
Weet iemand wat ik nog meer kan proberen? Word hier namelijk een beetje verdrietig van..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer

Swerfer

Hmm...

Verwijderd schreef op woensdag 14 november 2012 @ 11:27:
Beste allemaal,

Ik heb een SSD schijf gekocht en dacht dat dit de uitgelezen kans is om maar meteen te upgraden naar Windows 8. Echter kom ik niet verder dan de installatie, bij het afronden krijg ik steeds een fout; variërend van 'installatiebestand beschadigd' tot 'kan opstartbestand niet anmaken'. (niet exact verwoord in deze manier)

Nu vallen mij een aantal zaken op, mijn SSD word namelijk niet elke keer herkent als SATA. Als ik hem opnieuw opstart staat er in de BIOS soms SATA:C300 en de andere keer weer IDE:C300.
Ik heb de BIOS ingesteld op AHCI en ook de laatste firmware geinstalleerd.
(ik heb een asus m4a89GTD PRO met een Crucial C300 64GB SSD)

Via DISKPART heb ik al enkele keren de schijf geformatteerd en gecleand.
Weet iemand wat ik nog meer kan proberen? Word hier namelijk een beetje verdrietig van..
Ik vermoed dat dit niet Windows 8 gerelateerd is, maar dat je nieuwe SSD niet goed is of je Bios raar doet met die SSD. Ik neem aan dat je ook nog je HDD hebt? Plaats die eens terug en probeer daar Windows 8 op te installeren. Als dat wel lukt, dan ligt het dus waarschijnlijk niet aan Windows 8...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• razoon

razoon

"Keep on keeping on"

Pedr0 schreef op woensdag 14 november 2012 @ 11:06:
[...]

Ligt aan wat de default browser is. Chrome geinstalleerd? ;)
Ik heb Chrome inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soulcrusher
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 20-09 17:42
In het menu van Chrome kun je klikken op relaunch in modern ui oid.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

EgMaf schreef op woensdag 14 november 2012 @ 07:46:
[...]

Wees gerust, Microsoft zal heus wel installatie-ISO's met alle updates aanbieden aan alle legale gebruikers, als het teveel wordt.
offtopic:
Dat hebben ze met 7 en XP niet gedaan, waarom zou dat dan met 8 ineens wel gebeuren? Tenzij je installatieschijven met alleen het meest recente SP bedoelt, die zijn er wel. Helaas hebben zowel 7 als XP al honderden MB's aan updates sinds het laatste SP en dan ben ik nog niet eens begonnen over de installatietijd van .NET Framework :/ .

[ Voor 7% gewijzigd door Raven op 14-11-2012 14:11 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• razoon

razoon

"Keep on keeping on"

soulcrusher schreef op woensdag 14 november 2012 @ 13:54:
[...]

In het menu van Chrome kun je klikken op relaunch in modern ui oid.
Ah ja inderdaad...thx man!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixie
Nog een vaag probleem ontdekt. Om de een of andere reden zijn op mijn netbook de tile icons voor de meeste applicaties kleiner dan normaal (en in elk geval kleiner dan op mijn desktop PC). Het is echter niet met alle applicaties, waardoor het des te meer opvalt dat ze abnormaal klein zijn. Meer zelfs, een van de applicaties die ik net installeerde op zowel netbook als desktop PC heeft op beide een compleet ander icon gekregen op zijn tile...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrandPuba
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 05-09 11:21
Ik zal mijn ervaring ook eens delen met jullie en de hoe en waarom keuzes.

Ik heb sinds gisteren een nieuwe laptop met windows 8 pro 64 bit.
Ik volg het topic en de ontwikkelingen zijdelings ook al een tijdje, maar blijf het toch lastig vinden om hier nog ervaringen neer te zetten die nog niet gemeld zijn door anderen, echt iets toevoegen zal het wellicht niet.

Heel veel zaken zijn erg afhankelijk van het kennen van de juiste shortcuts op je keyboard of het hebben van een touchscreen om gestures te herkennen ( welke het trackpad van deze laptop ook kan ).
Wat ik eigenlijk meteen al had was het thuis geraken in de Modern UI, wat je zeer goed merkt is dat dit echt voor touchscreens is ontworpen, het werk wel hoor met de trackpad, maar je mist toch functionaliteit welke met touch functioneler is.
Hier merk je dus echt dat in mijn ogen er niet echt over nagedacht is, of een keuze over het gebruik tussen een tablet of een normale pc, als je deze twee zaken uit elkaar trekt, en dat er bijvoorbeeld voor normaal pc gebruik een optie toevoegt om een zogenaamd classic start menu te hebben zou dit in mijn ogen een goede keuze zijn geweest.
Ik ben geen Mac gebruiker, maar tussen ios en mac ligt toch een duidelijk verschil, net als android tablet en telefoon interfaces, chrome book ).
Het is niet erg om een scheiding tussen beide te hebben in mijn ogen.
Veel nieuwe functionaliteit in Windows 8, zijn goede verbeteringen t.o.v. Windows 7, gebruik van Ribbon in explorer vesters, vensters bij het kopieren die mij als Admin wat meer inzicht geven in zaken.

Waar ik wel meteen tegenaan liep, was dat ik in bepaalde menu's uit de Modern UI niet zomaar mee terug kon komen naar een vorige menu optie zonder de gehele actie opnieuw uit te voeren.

De volledige koppeling ( overigens niet verplicht ) aan een live ID vind ik ook niet mega prettig.
Je hebt verplicht dit ID nodig om de store te benaderen, of google accounts toe te voegen aan de mail applicatie.
Ik zou graag de applicatie gebruiken zonder live ID.

Sommige applicaties die buiten de Modern UI interface worden gestart vanaf de Desktop.
Hier merk ik heel erg ( voor mijzelf sprekend dan ) dat het echt half is, en daarom zou de keuze voor een startknop of mogelijkheid voor classic mode ook niet misstaan hebben.
Maar die is er nu eenmaal niet en komt er niet, en zeker niet zomaar zonder er zelf iets voor te doen, maar daar zijn wel alternatieven voor Stardock Start 8 of Classic Shell.

Wat ik heel duidelijk heb is dat ik controle en overzicht mis over wat de computer aan het doen is, door de Modern UI krijg je wel veel info, maar mis ikzelf toch wel info die ik zou willen zien, wat doet een netwerk icoontje, welke services worden gestart of geven een melding recht onderin bij de tijd en kan ik meteen zien.

Onervaren gebruikers ( een collega en zijn vrouw ) (SEU) vinden het bijvoorbeeld makkelijk omdat ze direct zien hoe ze op internet kunnen komen Internet explorer een keer klikken en in Modern UI wordt de browser gestart.

Ik lees her en der vergelijkingen met Windows ME, en Vista ( waarvan de eerste zeker wel een fail was ), nu wil ik niet meteen gaan zeggen dat het een fail is, maar ik denk dat een volgende versie ( en we hebben Windows 8 nog maar net ) wel een zelfde soort stap kan worden als van Vista naar Windows 7, dus volledig Modern UI en niet half.

Uiteindelijk heb ik Windows 8 er weer afgehaald, misschien had ik het ik het iets langer de kans moeten geven, maar op bepaalde punten belemmerde het mij in het werken en wat ik er mee moet doen ( de recovery is nog wel aanwezig, ik zou dus nog een keer over kunnen stappen, en applicaties zoals Start 8 kunnen gaan gebruiken, waardoor de overgang icm nieuwe functionaliteit wellicht beter is.
Zakelijk lijkt mij dit geen topper worden, en verwacht ikzelf dat wij nog een tijd op Windows 7 zullen blijven werken.

Nogmaals ik vind het lastig om ervaringen te delen, omdat het toch vaak heel gebruikers specifiek is, en hoe je dingen doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R15
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 31-08 16:43

R15

LessRam schreef op woensdag 14 november 2012 @ 00:02:
Heb de updates geïnstalleerd, ik zie/merk geen verschillen. Zal allemaal dus onder de motorkap zijn
Ik wel: toen ik de updates had geïnstalleerd en de computer opnieuw had opgestart, kreeg ik steeds een foutmelding (beveiligingsprobleem invoegtoepassingen o.i.d.) in Internet Explorer als ik een website in een nieuw tabblad wou openen.
Dus ik heb die updates maar weer even verwijderd en nu werkt het wel weer. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superdraak345
  • Niet online
Heeft er iemand ook het probleem met een Synaptics touchpad met de nieuwste driver dat als je er twee vingers op legt je steeds een rechtermuisknopklik triggert? Ik heb scrollen met twee vingers ingesteld, werkt prima, maar dit is een beetje ververlend.

Weet trouwens iemand hoe je dat schermtoetsenbord voorgoed kan laten verdwijnen? Er is zo'n knop voor in de taakbalk die steeds terugkomt bij elke reboot, en in sommige Metro apps komt ie ook opeens tevoorschijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

superdraak345 schreef op woensdag 14 november 2012 @ 17:23:

Weet trouwens iemand hoe je dat schermtoetsenbord voorgoed kan laten verdwijnen? Er is zo'n knop voor in de taakbalk die steeds terugkomt bij elke reboot, en in sommige Metro apps komt ie ook opeens tevoorschijn.
Geen last van, heb je de instelingen nagelopen? Actie met 2vingers drukken bijv, of filter gebied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
superdraak345 schreef op woensdag 14 november 2012 @ 17:23:
Heeft er iemand ook het probleem met een Synaptics touchpad met de nieuwste driver dat als je er twee vingers op legt je steeds een rechtermuisknopklik triggert?
Dit kan je gewoon uitschakelen in de instellingen als het goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cazzie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:59
er zijn nu 2 items waar ik een vraag over heb:

1: mijn internet snelheid [tele2 adsl] is geen 12 mbit meer maar slechts 8 mbit [speedtest.net]
het zou toch ergens absurd zijn dat win8pro hier de oorzaak van zou kunnen zijn ... ?

2: in de metro tiles calendar & click tile staat de tijd aanduiding in de am/pm settings ...
graag zou ik dit in 24h setting willen hebben ... iemand enig idee hoe ik dit kan aanpassen ?

control alt oeps deleted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cjdijk
  • Laatst online: 13-09 15:39

cjdijk

Hans favoriete radiostation

Ik heb hier een spiksplinternieuwe Medion laptop van een klant van mij. Hierop staat windows 8 voorgeinstalleerd. Inclusief alle Aldi bloatware rommel en probeerversies. Deze wil ik graag helemaal formatteren en opnieuw indelen, zodat data en programma's netjes gescheiden zijn, en al die bloatware rommel en probeerversies eraf zijn. Nu heb ik met wat moeite een windows 8 stickertje gevonden, deze bevindt zich onder de accu. Maar hierop is geen productkey te vinden? Op de sticker staat een soort goudkleurig klaverblad? Hoe kan ik achter de productkey komen die ik nodig heb bij herinstallatie? Er zit ook een recoverydvd bij, kan ik daar die productkey ergens op terugvinden?

P4-3.2GHz Asus P4C800 Deluxe ATI-AIW Radeon 512MB 360GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gé Brander
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-09 09:32

Gé Brander

MS SQL Server

cazzie schreef op woensdag 14 november 2012 @ 18:00:
er zijn nu 2 items waar ik een vraag over heb:

1: mijn internet snelheid [tele2 adsl] is geen 12 mbit meer maar slechts 8 mbit [speedtest.net]
het zou toch ergens absurd zijn dat win8pro hier de oorzaak van zou kunnen zijn ... ?
http://articles.pubarticl...n-1351568451,1093954.html
Je zou deze link kunnen proberen.
2: in de metro tiles calendar & click tile staat de tijd aanduiding in de am/pm settings ...
graag zou ik dit in 24h setting willen hebben ... iemand enig idee hoe ik dit kan aanpassen ?
Ga naar het startscherm en type region en dan kies je instellingen. Wijzig bij regio instellingen je tijdweergave.

[ Voor 13% gewijzigd door Gé Brander op 14-11-2012 19:35 ]

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superdraak345
  • Niet online
SChief schreef op woensdag 14 november 2012 @ 17:46:
[...]

Dit kan je gewoon uitschakelen in de instellingen als het goed is.
Ik heb de instellingen goed nagelopen, maar ik kon niets vinden. Het lijkt er ook op alsof het niet de bedoeling is, want het menutje dat je krijgt als je op de rechtermuisknop klikt (en nu dus met 2 vingers scrollt) flikkert helemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cazzie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:59
c70070540 schreef op woensdag 14 november 2012 @ 19:34:Ga naar het startscherm en type region en dan kies je instellingen.
Wijzig bij regio instellingen je tijdweergave.
tip 1 gaf 1 mbit winst overigs morgen aan de tele2 helpdesk vragen voor een remote reset
en bij tip 2 kan ik niets aparts vinden, overigens het klokje rechts onder geeft wel correct 24h aan ...

control alt oeps deleted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
superdraak345 schreef op woensdag 14 november 2012 @ 19:40:
[...]

Ik heb de instellingen goed nagelopen, maar ik kon niets vinden. Het lijkt er ook op alsof het niet de bedoeling is, want het menutje dat je krijgt als je op de rechtermuisknop klikt (en nu dus met 2 vingers scrollt) flikkert helemaal.
Hoort wel:
Afbeeldingslocatie: http://www.synaptics.com/sites/default/files/Gestures.jpg
Kijk maar naar het derde cirkeltje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superdraak345
  • Niet online
Dat gaat denk ik over een nieuwere touchpad, want ik heb ook geen 4-finger swypes of pinch-to-zoom.
Ik neem aan dat hier (zie plaatje) alle instellingen staan, en ik kon er niets over vinden. Misschien zit er ergens in Windows nog wel wat verborgen. :S
Afbeeldingslocatie: http://s9.postimage.org/w641o9fzf/touchpad.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• urk_forever
  • Laatst online: 16:10
Verwijderd schreef op zondag 11 november 2012 @ 18:20:
Voor wie een laptop heeft, zal in heel veel gevallen een Synaptics touchpad hebben.
Daarvan is de Windows 8 software te downloaden. In deze link staat ook de versie voor HP laptops.
http://www.theverge.com/2...d-for-synaptics-touchpads
Geweldig, daar zat ik op te wachten. Ik ga deze meteen proberen.

Hail to the king baby!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
urk_forever schreef op woensdag 14 november 2012 @ 23:14:
[...] Geweldig, daar zat ik op te wachten. Ik ga deze meteen proberen.
Pas wel op. Had hier zelf de drivers van synaptic zef geinstalleerd. Geen probleem. Totdat er ook een driver update via Windows Update binnenkwam. Toen reageerde het toetsenbord en muis van mijn laptop niet meer. Moest het met een externe tobo en muis fixen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
superdraak345 schreef op woensdag 14 november 2012 @ 22:53:
Dat gaat denk ik over een nieuwere touchpad, want ik heb ook geen 4-finger swypes of pinch-to-zoom.
Ik neem aan dat hier (zie plaatje) alle instellingen staan, en ik kon er niets over vinden. Misschien zit er ergens in Windows nog wel wat verborgen. :S
[afbeelding]
Die twee laatste dingen zijn dan ook additional, dus niet elke touchpad beschikt daarover. Vreemd dat het niet uitschakelbaar lijkt te zijn, maar het is geen bug oid.

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

Caelorum schreef op woensdag 14 november 2012 @ 23:31:
[...]

Pas wel op. Had hier zelf de drivers van synaptic zef geinstalleerd. Geen probleem. Totdat er ook een driver update via Windows Update binnenkwam. Toen reageerde het toetsenbord en muis van mijn laptop niet meer. Moest het met een externe tobo en muis fixen :/
Een vriend had dit na een bios update. Refresh via een externe muis was de enigste oplossing. Wat heb jij precies gedaan om het op te lossen?

• LessRam
GrandPuba schreef op woensdag 14 november 2012 @ 15:43:Uiteindelijk heb ik Windows 8 er weer afgehaald, misschien had ik het ik het iets langer de kans moeten geven, maar op bepaalde punten belemmerde het mij in het werken en wat ik er mee moet doen ( de recovery is nog wel aanwezig, ik zou dus nog een keer over kunnen stappen, en applicaties zoals Start 8 kunnen gaan gebruiken, waardoor de overgang icm nieuwe functionaliteit wellicht beter is.
Zakelijk lijkt mij dit geen topper worden, en verwacht ikzelf dat wij nog een tijd op Windows 7 zullen blijven werken.
Dat je de Metro UI niet bevalt kan ik me iets bij voorstellen, maar dan meteen teruggaan naar Win7?
Laat Win8 desnoods opstarten in/naar desktop UI en je hebt exact datgene wat je ook had in Win7, enige verschil is het gemis van een startknop. Maar dat is te verhelpen met een app als Classic Shell (ofzoiets).
Zou je alleen in de desktop omgeving werken, dan is alleen dat al een verbetering tov Win7. En alles dat in Win7 werkte werkt daar exact gelijk.

Persoonlijk snap ik echt de mensen niet die teruggaan naar Win7..... waarom? Doordat 80% van mijn gebruikte apps niet in metro bestaat of niet zo handig werkt vlieg ik ook snel terug naar Desktop, maar daar aangekomen is alles hetzelfde als dat waar ik al jaren mee werk, Windows 7. Alleen net iets sneller, soepeler en weer beter beveiligd. alleen al de snellere boot

maar idd da's persoonlijk

• summetje
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18:41
ik had gehoord van iemand dat je xbox 360 games gewoon kon spelen op windows 8, kan dat ja?

[ Voor 10% gewijzigd door summetje op 15-11-2012 05:06 ]

summetje schreef op donderdag 15 november 2012 @ 04:49:
ik had gehoord van iemand dat je xbox 360 games gewoon kon spelen op windows 8, kan dat ja?
Nope, er zijn wel Xbox Live Games in de Windows store, maar dat zijn geen echte Xbox Games maar eerder Tablet games

• J.S. Bach
  • Registratie: September 2008
  • Niet online

J.S. Bach

Geen dag zonder Bach

Nu sinds 2 weken met windows 8, en het bevalt me wel. Ik ben niet zo vaak te vinden in het metro scherm, aangezien ik mijn Start menu heb terug getoverd. Wat me opvalt, dat hij minder ruimte in beslag neemt. Hij is van 76.9 GB van windows 7 naar 83.6GB gegaan. Kan iemand dit verklaren???

Johann Sebastian Bach

• Swerfer

Swerfer

Hmm...

Nivida_intel schreef op donderdag 15 november 2012 @ 10:17:
Nu sinds 2 weken met windows 8, en het bevalt me wel. Ik ben niet zo vaak te vinden in het metro scherm, aangezien ik mijn Start menu heb terug getoverd. Wat me opvalt, dat hij minder ruimte in beslag neemt. Hij is van 76.9 GB van windows 7 naar 83.6GB gegaan. Kan iemand dit verklaren???
Ik begrijp niet zo goed wat je bedoeld met minder ruimte terwijl je zegt dat Windows 7 kleiner is...

Verder vind ik zo'n 80 Gbyte nogal wat. Dat is zeker niet alleen Windows. Ik denk dat je even wat duidelijker moet zijn met je vraag...

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:17
Ik denk dat ie vrije schijfruimte bedoeld?

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Toch maar eens een poging gedaan om Windows 8 te installeren op PC, en daarna meteen weer Windows 7 :+
Dat de muis bindings niet meer fatsoenlijk werkten (Microsoft Keyboard and Mouse Center) was het grootste punt om terug te gaan. Zodra er een window de focus verloor of bij een popup werkten de muis bindings gewoon helemaal niet meer.
Daarnaast is het verschrikkelijk lelijke desktop thema ook een hekel punt, vooral dat de title bar text zwart blijft wanneer je de kleur van het thema op zwart zet :')

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

• Keesk
  • Laatst online: 12-09 11:30
cjdijk schreef op woensdag 14 november 2012 @ 19:25:
Ik heb hier een spiksplinternieuwe Medion laptop van een klant van mij. Hierop staat windows 8 voorgeinstalleerd. Inclusief alle Aldi bloatware rommel en probeerversies. Deze wil ik graag helemaal formatteren en opnieuw indelen, zodat data en programma's netjes gescheiden zijn, en al die bloatware rommel en probeerversies eraf zijn. Nu heb ik met wat moeite een windows 8 stickertje gevonden, deze bevindt zich onder de accu. Maar hierop is geen productkey te vinden? Op de sticker staat een soort goudkleurig klaverblad? Hoe kan ik achter de productkey komen die ik nodig heb bij herinstallatie? Er zit ook een recoverydvd bij, kan ik daar die productkey ergens op terugvinden?
Probeer het eens met speccy http://www.piriform.com/speccy

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 21:09

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Wil graag Windows 8 draaien.
Momenteel heb ik nog een normale schijf in mn pc, wil graag een SSD.
Kan je bijvoorbeeld enkel Windows 8 + bootmanager op de SSD schijf installeren en met een verwijzing naar de oude Windows 7 installatie?
Kan dit on the fly met de installatie wizard os zal je hier een aantal truukjes voor uit moeten halen? (op internet kan ik niet echt een antwoord vinden)

Whatever.

• kw_nl
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14:03
Ik heb het zo draaien... Gewoon de installatie gedraaid. De SSD als installatie doel gekozen. Windows heeft zelf door dat er nog een Windows 7 installatie staat.

XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907

• kw_nl
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14:03
Iemand een idee hoe je drivers die door Windows zijn geinstalleerd kan vervangen? Mijn geluidskaart werkt niet goed onder Windows 8. Me moederbord is 2 jaar oud, de laatste driver werkte onder Windows 7 prima. Maar ik kan nergens de Microsoft driver verwijderen. Wel het device, maar daar kom ik helaas niet zo ver mee...

XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907

fynrd1 schreef op donderdag 15 november 2012 @ 00:24:
[...] Een vriend had dit na een bios update. Refresh via een externe muis was de enigste oplossing. Wat heb jij precies gedaan om het op te lossen?
Driver van synaptic opnieuw geinstalleerd (dat is immers de allernieuwste) en in Windows Update aangegeven dan ik hun synaptic meuk niet meer hoef :P
Ohja en heb bovenstaande natuurlijk met een extern tobo en muis gedaan.

• Swerfer

Swerfer

Hmm...

kw_nl schreef op donderdag 15 november 2012 @ 11:22:
Iemand een idee hoe je drivers die door Windows zijn geinstalleerd kan vervangen? Mijn geluidskaart werkt niet goed onder Windows 8. Me moederbord is 2 jaar oud, de laatste driver werkte onder Windows 7 prima. Maar ik kan nergens de Microsoft driver verwijderen. Wel het device, maar daar kom ik helaas niet zo ver mee...
Gewoon de gewenste driver downloaden en installeren?

• cjdijk
  • Laatst online: 13-09 15:39

cjdijk

Hans favoriete radiostation

cjdijk schreef op woensdag 14 november 2012 @ 19:25:
Bedankt voor het meedenken, alleen heb ik daar niets aan, gezien het bij voorgeinstalleerde pc's gebruikelijk is een standaardproductkey te gebruiken, die je niet kunt gebruiken bij een kale herinstallatie vanaf een windows-dvd. Dit is altijd zo bij merk pc's, bij zelfbouw pc's gaat het overgens wel goed, ik spreek uit ervaring. Iemand anders die een nieuwe pc heeft gekocht met windows 8 erop? Zit daar wel een productkey op, of is dat ook zo'n sticker met slechts een klavertje vier?

P4-3.2GHz Asus P4C800 Deluxe ATI-AIW Radeon 512MB 360GB

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-08 09:13
cjdijk schreef op donderdag 15 november 2012 @ 12:32:
[...]

[...]

Bedankt voor het meedenken, alleen heb ik daar niets aan, gezien het bij voorgeinstalleerde pc's gebruikelijk is een standaardproductkey te gebruiken, die je niet kunt gebruiken bij een kale herinstallatie vanaf een windows-dvd. Dit is altijd zo bij merk pc's, bij zelfbouw pc's gaat het overgens wel goed, ik spreek uit ervaring. Iemand anders die een nieuwe pc heeft gekocht met windows 8 erop? Zit daar wel een productkey op, of is dat ook zo'n sticker met slechts een klavertje vier?
Misschien dat het komt omdat ik een Elitebook heb, maar bij mijn HP laptop kon ik zonder problemen die key herbruiken (W7, dat wel)

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

cjdijk schreef op donderdag 15 november 2012 @ 12:32:
[...]

[...]

Je kan toch gewoon de boel formateren, partities maken, dan recovery starten, en dan in windows 8 zelf een herinstallatie doen waarbij hij alles verwijdert en opnieuw begint. Voor de zekerheid gooi je later nog een register cleaner eroverheen.

Pagina: 1 ... 55 ... 65 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Windows 8 is alweer een aantal maanden op de markt en is het tijd dat dit algemene Windows 8 topic per 1 januari 2013 worden gesloten.

Bij deze dus het verzoek aan een ieder met issues met Windows 8 om hiervoor vanaf nu een eigen topic aan te maken.