Volgens mij kan dat wel. Ik heb de downloadversie gekocht en kreeg de optie om een dvd of USB-stick te maken. Die optie wordt juist aangeboden voor het geval dat je Windows 8 op een andere partitie wil installeren.Verwijderd schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 20:16:
[...]
Dit kan niet met een Windows 8 upgrade, deze vervangt je huidige Windows. Non-os partities worden inderdaad met rust gelaten; heb je Windows 7, dan wordt alle data op C:\ (indien gewenst) meteen mee overgezet
^Ja precies. En ik kwam er net dus ook achter dan hij mooi mijn oude windows nog had bewaard op de schijf. In het mapje 'Windows.old'. Dat was dus nog ff een aantal gb's. Snel eraf geflikkerd.
Installeren op andere schijf kan dus wel:
There has been great user feedback on the clean install section of this post. Here are some updates:
Running a clean install on a hard drive already with some Windows partition will always work. Instant activation.
Running a clean install on a hard drive that has no existing Windows partition may not always work. Some users (including myself) report no issues, some report that Windows may not activate and you get an error telling you that your product key is only for upgrades and not full installs.
The first point was the method I ran with in my first successful installation. I tried another system following the second point and it worked as well. So, Point 2 is kind of a 50-50 looking at feedback. There is nothing to worry about. This upgrade path is legit and there are multiple solutions to this:
You can use the a registry trick that came from Windows 7. Windows 8 users are reporting success with it.
You can always save an image of Windows 7 just in case. I worked with a user who simply restored his Windows 7 image from Macrium Reflect just to get Windows 7 partitions on it. Without even booting to Windows 7 once, he booted into the Windows 8 Pro upgrade installation disc and activation was instantaneous.
If you have misplaced that old copy of Windows XP/Vista/7, you can also call Microsoft if all else fails. Your product key is legit and you paid US$39.99 for this. They will manually activate it for you. This has also been true for preceding versions of Windows upgrade / clean install fiascoes. Call Microsoft, explain your situation and they will help.
I have heard of some ‘illegally’ using the ‘recently purchased PC’ upgrade (US$14.99) instead of a legit full upgrade (US$39.99). There has been varying degrees of success. I cannot comment on this because I have no experience in this and that is not a legit method. The path I have described in this post is a legal path to upgrading and is fully supported by Microsoft’s customer care.
bron: http://www.davejunia.com/...8-pro-upgrade-experience/
There has been great user feedback on the clean install section of this post. Here are some updates:
Running a clean install on a hard drive already with some Windows partition will always work. Instant activation.
Running a clean install on a hard drive that has no existing Windows partition may not always work. Some users (including myself) report no issues, some report that Windows may not activate and you get an error telling you that your product key is only for upgrades and not full installs.
The first point was the method I ran with in my first successful installation. I tried another system following the second point and it worked as well. So, Point 2 is kind of a 50-50 looking at feedback. There is nothing to worry about. This upgrade path is legit and there are multiple solutions to this:
You can use the a registry trick that came from Windows 7. Windows 8 users are reporting success with it.
You can always save an image of Windows 7 just in case. I worked with a user who simply restored his Windows 7 image from Macrium Reflect just to get Windows 7 partitions on it. Without even booting to Windows 7 once, he booted into the Windows 8 Pro upgrade installation disc and activation was instantaneous.
If you have misplaced that old copy of Windows XP/Vista/7, you can also call Microsoft if all else fails. Your product key is legit and you paid US$39.99 for this. They will manually activate it for you. This has also been true for preceding versions of Windows upgrade / clean install fiascoes. Call Microsoft, explain your situation and they will help.
I have heard of some ‘illegally’ using the ‘recently purchased PC’ upgrade (US$14.99) instead of a legit full upgrade (US$39.99). There has been varying degrees of success. I cannot comment on this because I have no experience in this and that is not a legit method. The path I have described in this post is a legal path to upgrading and is fully supported by Microsoft’s customer care.
bron: http://www.davejunia.com/...8-pro-upgrade-experience/
Heb een Windows upgrade offer gedaan, krijg ik: "Windows 8 isn't available for download in your country".
Ik snap er niks van. Ik zit gewoon in Nederland.
Ik snap er niks van. Ik zit gewoon in Nederland.
Iemand idee hoe lang deze 'upgrade' versie voor deze prijs beschikbaar blijft? Eigenlijk wil ik helemaal nog niet overstappen (zo lang niet al mijn software goed gaat werken), maar ik wil deze lage prijs eigenlijk ook niet mislopen...
01-01-2013 dacht ikebia schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 20:38:
Iemand idee hoe lang deze 'upgrade' versie voor deze prijs beschikbaar blijft? Eigenlijk wil ik helemaal nog niet overstappen (zo lang niet al mijn software goed gaat werken), maar ik wil deze lage prijs eigenlijk ook niet mislopen...
Je kan het gewoon kopen maar niet installeren?ebia schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 20:38:
31 januari 2013, en dat zijn nu toch echt wel zaken die je met een simpele Google sneller vindt dan de tijd die je nodig hebt om het hier te komen vragen.

hehe 31-12-2012 bedoel jeTwixie schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 20:41:
31 januari 2012, en dat zijn nu toch echt wel zaken die je met een simpele Google sneller vindt dan de tijd die je nodig hebt om het hier te komen vragen.
Hoe koppel ik mijn Creditcard/PayPal of andere betaalmethode aan mijn Microsoft account?
Ik zie online wel het tabje Microsoft Account, maar als ik daarop klik krijg ik een foutmelding dat er met deze account geen factureringsrelatie is met Microsoft. Dat snap ik, maar hoe maak ik die aan?
Ik zie online wel het tabje Microsoft Account, maar als ik daarop klik krijg ik een foutmelding dat er met deze account geen factureringsrelatie is met Microsoft. Dat snap ik, maar hoe maak ik die aan?
Verwijderd
Nu je het zegt...FreshM schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 20:23:
[...]
Volgens mij kan dat wel. Ik heb de downloadversie gekocht en kreeg de optie om een dvd of USB-stick te maken. Die optie wordt juist aangeboden voor het geval dat je Windows 8 op een andere partitie wil installeren.
Heb je hem zo ook geïnstalleerd dan? En kreeg je toen die mogelijkheid? Een 'upgrade' versie naast je oude W7 draaien lijkt me nou niet de bedoeling van een upgradeversie
Billing.microsoft.com -> betalingsopties -> betalingsoptie toevoegenreadytoflow schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 20:42:
Hoe koppel ik mijn Creditcard/PayPal of andere betaalmethode aan mijn Microsoft account?
oude win 7 kan gewoon. En als je DVD of usb gebruikt kan je volgens mij gewoon andere drive kiezen en clean install doen. Activate kan wat problemen opleveren. Morgen testen als DVD binnen is (20 e)Verwijderd schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 20:45:
[...]
Nu je het zegt...
Heb je hem zo ook geïnstalleerd dan? En kreeg je toen die mogelijkheid? Een 'upgrade' versie naast je oude W7 draaien lijkt me nou niet de bedoeling van een upgradeversie
Verwijderd
Niemand een idee??Verwijderd schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 07:03:
[quote]warhamstr schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 18:45:
[...]
Hoezo niet?
Geen idee geeft aan dat er een probleem is maar wat voor probleem???
En gaat dan terug naar win 7
Zoek me gek maar kan niets vinden er over......
Ik heb Windows 8 Pro uiteindelijk over Windows 7 Ultimate heen geïnstalleerd, maar wilde wel een installatie-dvd hebben. Ik heb tijdens de installatie de optie "ISO-bestand maken" gekozen en vervolgens in Win 7 een dvd ervan gebrand. Daarna kreeg ik aanwijzingen om te booten van de dvd, om Windows op een andere partitie te kunnen installeren.Verwijderd schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 20:45:
[...]
Nu je het zegt...
Dat laatste heb ik (dus) niet gedaan. Op het bureaublad stond een icoon "Windows installeren". Daarmee heb ik de upgrade voortgezet. De dvd was daarbij niet nodig, maar ik heb nu wel een installatie-dvd.
ok maar kan je nu ook een andere drive kiezen? daar gaat hem om. Een install disc maken is niet heel moeilijkFreshM schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 20:50:
[...]
Ik heb Windows 8 Pro uiteindelijk over Windows 7 Ultimate heen geïnstalleerd, maar wilde wel een installatie-dvd hebben. Ik heb tijdens de installatie de optie "ISO-bestand maken" gekozen en vervolgens in Win 7 een dvd ervan gebrand. Daarna kreeg ik aanwijzingen om te booten van de dvd, om Windows op een andere partitie te kunnen installeren.
Dat laatste heb ik (dus) niet gedaan. Op het bureaublad stond een icoon "Windows installeren". Daarmee heb ik de upgrade voortgezet. De dvd was daarbij niet nodig, maar ik heb nu wel een installatie-dvd.
nevermind niet goed gelezen. je hebt hem al geinstalleerd
[ Voor 3% gewijzigd door Tennisbal op 30-10-2012 20:56 ]
Dan kom ik op dezelfde pagina als die ik al zag. Maar ik zie dus alleen die foutmelding en niet de mogelijkheid om een betalingsoptie toe te voegen.?MarkoAlmelo schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 20:46:
[...]
Billing.microsoft.com -> betalingsopties -> betalingsoptie toevoegen
Als ik een nieuwe account aan maak moet ik ALLE Windows UI applicaties opnieuw updaten, en dat worden er steeds meer. Dat is niet echt handig.Stuwie schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 20:00:
[...]
Een gast account aanmaken daarop kunnen anderen naar hartenlust experimenteren dit doe je als volgt ,ga naar Configuratiescherm\Alle Configuratiescherm-onderdelen\Gebruikersaccounts succes
Is er niet ergens een (verborgen) map waar alle Tile info in een XML file staat die ik kan kopieren en terug zetten?
Verwijderd
Ah. Mijn fout. Bedankt voor de correctieFreshM schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 20:50:
[...]
Ik heb Windows 8 Pro uiteindelijk over Windows 7 Ultimate heen geïnstalleerd, maar wilde wel een installatie-dvd hebben. Ik heb tijdens de installatie de optie "ISO-bestand maken" gekozen en vervolgens in Win 7 een dvd ervan gebrand. Daarna kreeg ik aanwijzingen om te booten van de dvd, om Windows op een andere partitie te kunnen installeren.
Voor de liefhebbers hierbij (wellicht nogmaals) een manier om de windows.old-folder te verwijderen. Die folder bevat bestanden van je oude Windows-installatie als je upgrade naar Windows 8 hebt gedaan.
Bij mij zat er 17 GB in. Ik ga niet meer terug naar Windows 7, dus kon ik hem met deze aanwijzingen verwijderen:
http://www.eightforums.co...r-delete-windows-8-a.html
Let wel op dat je alleen de optie "oude Windows-installatie" (of zoiets) aanvinkt als je voor methode 1 kiest.
Bij mij zat er 17 GB in. Ik ga niet meer terug naar Windows 7, dus kon ik hem met deze aanwijzingen verwijderen:
Let wel op dat je alleen de optie "oude Windows-installatie" (of zoiets) aanvinkt als je voor methode 1 kiest.
kan toch gewoon via hulpprogramma schijfopruimen?FreshM schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 20:59:
Voor de liefhebbers hierbij (wellicht nogmaals) een manier om de windows.old-folder te verwijderen. Die folder bevat bestanden van je oude Windows-installatie als je upgrade naar Windows 8 hebt gedaan.
preview versie nog maar eens op mijn werklaptop gezet in dualboot met een xp image op van mijn werk dus veel slechter dan dat wordt het niet
9 maanden geleden oid de dev versie geprobeerd en die beviel totaal niet.
Nu precies zelfde ervaring eigenlijk kan niets vinden en alles zit verstopt. Maarja ik ga het komende dagen maar eens gebruik op mijn werk, kijken of het went.
Nu precies zelfde ervaring eigenlijk kan niets vinden en alles zit verstopt. Maarja ik ga het komende dagen maar eens gebruik op mijn werk, kijken of het went.
Iemand ?DDX schreef op woensdag 26 september 2012 @ 21:56:
Ik heb hier wat shortcuts naar websites op mijn desktop staan, als ik die open start ie10 met die site achter alle huidige openstaande applicaties.
Ook als ik via windows-run een url open zelfde effect.
Een 2e shortcut openen als er al een ie10 window openstaat opent wel netjes in de voorgrond.
En gewoon internet explorer zelf openen komt ook gewoon in de voorgrond.
Meer mensen last van ?
Precies, maar voor mij was dat niet 'gewoon'. Misschien voor anderen ook niet.tennisbal schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 21:00:
[...]
kan toch gewoon via hulpprogramma schijfopruimen?

Ik heb om de upgrade schoon te installeren gewoon gekozen om de installatiebestanden op usb-stick te zetten. Daarna booten vanaf de usb stick en tijdens de installatie de partitie van mijn oude windows 7 verwijderd. Op die partitie heb ik windows 8 upgrade geinstalleerd. Dan heb je ook geen last van windows.old mappen of andere restanten van een oude installatie (is vnl. handig als je windows en data op afzonderlijke partities hebt uiteraard, anders is al je data ook weg
).
Wat ik ook nog wel mooi vond is toen ik bootte vanaf usb (F2 vanuit de 'bios') om te kiezen voor de 'boot from usb - uefi'-optie (verschilt pe rbios/uefi hoe dat heet). Dan krijg je geen lelijke dos-lettertjes meer te zien tijdens het booten
Geen idee wat het nog meer voor voordelen heeft...
Wat ik ook nog wel mooi vond is toen ik bootte vanaf usb (F2 vanuit de 'bios') om te kiezen voor de 'boot from usb - uefi'-optie (verschilt pe rbios/uefi hoe dat heet). Dan krijg je geen lelijke dos-lettertjes meer te zien tijdens het booten
[ Voor 22% gewijzigd door Palomar op 30-10-2012 21:05 ]
Hmm vervelend. Dan weet ik t niet verder..readytoflow schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 20:56:
[...]
Dan kom ik op dezelfde pagina als die ik al zag. Maar ik zie dus alleen die foutmelding en niet de mogelijkheid om een betalingsoptie toe te voegen.?
Hoe kan ik als instellen dat als ik uit metro style Chrome klik deze in bureaublad style openend ?
rechter muisknop op de snelkoppeling op je bureaublad en dan 'pin to start menu'.Albert020 schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 21:07:
Hoe kan ik als instellen dat als ik uit metro style Chrome klik deze in bureaublad style openend ?
Maar als daar niks op staat, hoe maak ik snelkoppelingen, heb geen startknop.....Palomar schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 21:08:
[...]
rechter muisknop op de snelkoppeling op je bureaublad en dan 'pin to start menu'.
[ Voor 16% gewijzigd door Albert020 op 30-10-2012 21:14 ]
Ik wordt nu ook steeds een code geweigerd, maakt niet uit op welke PC ik het doe.
Gelukkig heb ik er zondag toch een weten te bemachtigen.
Gelukkig heb ik er zondag toch een weten te bemachtigen.
[ Voor 28% gewijzigd door Bull op 30-10-2012 21:16 ]
Wat bedoel je? Gewoon wat ik zei 'pin to start' of 'vastpinnen aan startmenu' doen, dan komt er in je metro startscherm een nieuwe snelkoppeling bij.Albert020 schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 21:12:
[...]
Maar als daar niks op staat, hoe maak ik snelkoppelingen, heb geen startknop.....
Overigens werkte het bij mij niet lekker. Als de desktop-chrome niet openstaat gaat ie alsnog naar de metro-versie. Is denk ik een chrome-issue.
Ik wilde je retweeten, maar dit is een forum.Palomar schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 21:03:
Ik heb om de upgrade schoon te installeren gewoon gekozen om de installatiebestanden op usb-stick te zetten. Daarna booten vanaf de usb stick en tijdens de installatie de partitie van mijn oude windows 7 verwijderd. Op die partitie heb ik windows 8 upgrade geinstalleerd. Dan heb je ook geen last van windows.old mappen of andere restanten van een oude installatie (is vnl. handig als je windows en data op afzonderlijke partities hebt uiteraard, anders is al je data ook weg).
Wat ik ook nog wel mooi vond is toen ik bootte vanaf usb (F2 vanuit de 'bios') om te kiezen voor de 'boot from usb - uefi'-optie (verschilt pe rbios/uefi hoe dat heet). Dan krijg je geen lelijke dos-lettertjes meer te zien tijdens het bootenGeen idee wat het nog meer voor voordelen heeft...
Jouw installatie-ervaring bewijst dat het kan: de Windows 8 Pro-upgrade installeren op een andere partitie.
Overigens nog een tip voor mensen die last hebben van scroll-problemen in Chrome nadat ze Logitech Setpoint hebben geinstalleerd. Setpoint installeer een extension in Chrome om het scrollen te versoepelen. Dat werkt niet lekker en heb die extension uitgeschakeld.
Wel één sidenote herinner ik me net. Ik had wel een andere schijf (mn data-schijf) ingeplugd, waarop een oude windows 7 installatie stond. Kan natuurlijk nog wel zijn dat ie die ook scant om te bepalen of windows 8 upgrade geinstalleerd mag worden.... Maar neemt niet weg dat installeren op een andere partitie dus gewoon kan.FreshM schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 21:17:
[...]
Ik wilde je retweeten, maar dit is een forum.![]()
Jouw installatie-ervaring bewijst dat het kan: de Windows 8 Pro-upgrade installeren op een andere partitie.
[ Voor 6% gewijzigd door Palomar op 30-10-2012 21:20 ]
Nu een tijdje met Win 8 bezig,
Maar het geluid onder windows 7 was goed uit mijn laptop maar nu klinkt het als of ik een hele slechte mp3 afspeel.
Ik weet dat ik bij windows 7 toen een instelling moest aan passen waardoor het geluid op een hogere bit werd afgespeeld. maar deze optie kan ik in Win 8 echt nergens vinden.
Iemand die mij kan helpen, het gaat op een HP Pavilion dv7-4190sd laptop.
Heb het al gevonden
Iets te snel met vragen
Maar het geluid onder windows 7 was goed uit mijn laptop maar nu klinkt het als of ik een hele slechte mp3 afspeel.
Ik weet dat ik bij windows 7 toen een instelling moest aan passen waardoor het geluid op een hogere bit werd afgespeeld. maar deze optie kan ik in Win 8 echt nergens vinden.
Iemand die mij kan helpen, het gaat op een HP Pavilion dv7-4190sd laptop.
Heb het al gevonden
Iets te snel met vragen

[ Voor 7% gewijzigd door mathy_ op 30-10-2012 21:26 ]
Zou kunnen, maar het kan ook zijn dat Microsoft niet zo streng is met Windows 8, omdat je de upgrade als download hebt aangeschaft via Windows XP / Vista / 7.Palomar schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 21:19:
[...]
Wel één sidenote herinner ik me net. Ik had wel een andere schijf (mn data-schijf) ingeplugd, waarop een oude windows 7 installatie stond. Kan natuurlijk nog wel zijn dat ie die ook scant om te bepalen of windows 8 upgrade geinstalleerd mag worden.... Maar neemt niet weg dat installeren op een andere partitie dus gewoon kan.
Echte ervaringen, zoals die van jou, zijn echter waardevoller dan aannames.
Ik heb ook tijdens de installatie de windows 7 partitie verwijderd.FreshM schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 21:22:
[...]
Zou kunnen, maar het kan ook zijn dat Microsoft niet zo streng is met Windows 8, omdat je de upgrade als download hebt aangeschaft via Windows XP / Vista / 7.
Echte ervaringen, zoals die van jou, zijn echter waardevoller dan aannames.
Heb hier naast geen andere partities op mijn laptop staan en de installatie ging perfect.
Ook de activatie die na een dag te voorschijn komt is gewoon correct.
Is windows 8 wat te besturen met een afstandsbediening? De nieuwe fullscreen apps lijken mij wel ideaal op de tv met onze mediacenter!
Of met een gamepad...WWJD schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 21:34:
Is windows 8 wat te besturen met een afstandsbediening? De nieuwe fullscreen apps lijken mij wel ideaal op de tv met onze mediacenter!
Ik heb vanaf morgen mijn Surface RT, maar nu heb ik een vraag, want is het mogelijk dat ik mijn save games die op mijn PC staan over te zetten naar de tablet ? Zo ja waar kan ik die bestanden vinden in Windows 8 ? Gaat om bijvoorbeeld APP spellen en ik wil dan op mijn tablet verder gaan van waar ik was gebleven op mijn pc.
Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 17 Pro Max 256GB / LG OLED G5 65”
Wat ik me af vraag, heb ik genoeg aan Windows Defender, heb veder geen virusscanner meer?
[ Voor 17% gewijzigd door Albert020 op 30-10-2012 21:53 ]
Je zou er inderdaad genoeg aan moeten hebben, ze hebben Defender behoorlijke update gegeven als het goed isAlbert020 schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 21:53:
Heb ik genoeg aan Windows Defender, heb veder geen virusscanner meer...... ?
Mag het hopen dan, had met McAfee nog wel eens meldingen...WeAreLegion schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 21:54:
[...]
Je zou er inderdaad genoeg aan moeten hebben, ze hebben Defender behoorlijke update gegeven als het goed is
Het oude virus scan programma "Microsoft Security Essentials" is nu in Windows 8 als Windows Defender geïntegreerd.Albert020 schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 21:53:
Wat ik me af vraag, heb ik genoeg aan Windows Defender, heb veder geen virusscanner meer?
Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 17 Pro Max 256GB / LG OLED G5 65”
Dat kan toch niet? Of hoe dan?
[ Voor 18% gewijzigd door Z500 op 30-10-2012 21:56 ]
Installeer normaal ook altijd mn gekochte NOD32-scanner, maar viel mij idd ook op dat er al een virusscanner in zit. Voor de zekerheid ook nog even getest door naar http://www.eicar.org/85-0-Download.html te gaan en 1 van die bestanden te openenWeAreLegion schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 21:54:
[...]
Je zou er inderdaad genoeg aan moeten hebben, ze hebben Defender behoorlijke update gegeven als het goed is
Dit is wel een mokerslag voor de antivirus-producenten lijkt me. Denk niet dat iemand nog een virusscanner gaat aanschaffen als dit ook voldoet.
Had net 3 maanden geleden me McAfee voor een jaar verlengt.... GrrrrrrPalomar schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 22:01:
[...]
Installeer normaal ook altijd mn gekochte NOD32-scanner, maar viel mij idd ook op dat er al een virusscanner in zit. Voor de zekerheid ook nog even getest door naar http://www.eicar.org/85-0-Download.html te gaan en 1 van die bestanden te openen
Dit is wel een mokerslag voor de antivirus-producenten lijkt me. Denk niet dat iemand nog een virusscanner gaat aanschaffen als dit ook voldoet.
Geen idee, het lijkt me niet, maar je weet dat je Surface RT geen games zal kunnen draaien die nu bijv op Windows 7 draaien he? Alleen games uit de Windows Store.danplo schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 21:53:
Ik heb vanaf morgen mijn Surface RT, maar nu heb ik een vraag, want is het mogelijk dat ik mijn save games die op mijn PC staan over te zetten naar de tablet ? Zo ja waar kan ik die bestanden vinden in Windows 8 ? Gaat om bijvoorbeeld APP spellen en ik wil dan op mijn tablet verder gaan van waar ik was gebleven op mijn pc.
Ik denk dat dit een feature is die ingebouwd zal moeten worden door de game maker, misschien in combinatie met Skydrive.
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
De Europese unie zal wel weer gaan zeiken over dat ze geen keuzescherm laten zien?
Doen ze wel, maar niet bij een upgradetriesvan schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 22:11:
De Europese unie zal wel weer gaan zeiken over dat ze geen keuzescherm laten zien?
Media Center key rond 17:00 aangevraagd, zojuist ontvangen.
[ Voor 6% gewijzigd door imeR op 30-10-2012 22:12 ]
Nee ik weet het idd alleen maar AppsRamon schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 22:09:
[...]
Geen idee, het lijkt me niet, maar je weet dat je Surface RT geen games zal kunnen draaien die nu bijv op Windows 7 draaien he? Alleen games uit de Windows Store.
Ik denk dat dit een feature is die ingebouwd zal moeten worden door de game maker, misschien in combinatie met Skydrive.
Zou wel ideaal zijn en wat je zegt is niet eens een gek idee, misschien dat skydrive hier later in kan meespelen.
De grap is dat ze juist de media center nog niet in deze stijl hebben geupdated. Beetje jammerlijk detail... Sowieso valt me op dat windows 8 nog met best veel kleine bugjes en andere dingen die aanvoelen als 'niet af' zit. Kortom echt leuk wordt het pas, zoals altijd, met service pack 1 gok ikWWJD schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 21:34:
youtube.com/@hisrep
Ik heb vandaag eindelijk ook beide media center keys gekregen, na resp. 4 en 2 dagen.Cyleo schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 16:32:
[...]
Vandaag die van mij ontvangen, vrijdagmiddag aangevraagd.
[...]
Verwijderd
Iemand een idee hoe ik mijn mail van Thunderbird kan importeren in Windows Mail?
Heb even zitten googlen maar vindt niet meteen iets bruikbaar terug (of het is hoe het moet in Vista/7).
Heb even zitten googlen maar vindt niet meteen iets bruikbaar terug (of het is hoe het moet in Vista/7).
Hier ook. Microsoft werkt blijkbaar nog met batch-jobs i.p.v. real-time-verwerking.imeR schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 22:12:
Media Center staat erop. Dat betekent in ieder geval dvd's afspelen. De rest van Media Center gebruik ik verder niet.
Thanks! Dat had ik nodig!FreshM schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 20:59:
Ik heb een vrij budget laptop (samsung 300v3a) met een elan touchpad maar met de nieuwste drivers kan ik mooi gebruik maken van edge swipe (charms bar etc). Multitouch is wel brak, maar dat was het met windows 7 ook al.
Drivers hier te vinden, de drivers van samsung zelf zijn slecht.
Drivers hier te vinden, de drivers van samsung zelf zijn slecht.
Gebruikte met W7 ook altijd CCleaner, heb je deze nog nodig met W8 ?
Voor media center werkt het ook onder windows 8 prima. Maar op het blokkenscherm heb je er niet zo veel aan, ik heb net wat zitten spelen en je kunt wel navigeren met de pijltjes toetsen en een app starten, maar verder kun je niet zo veel in de apps zelf. Je kunt ook niet meer terug naar het blokkenscherm met de afstandsbediening en zit dus vast in de gekozen app.WWJD schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 21:34:
De foto app zou bijvoorbeeld erg mooi zijn, de 'mediacenter' knop op de afstandsbediening zou misschien dan de windows knop moeten zijn, om terug te keren naar het startschermKrentemik schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 22:30:
[...]
Voor media center werkt het ook onder windows 8 prima. Maar op het blokkenscherm heb je er niet zo veel aan, ik heb net wat zitten spelen en je kunt wel navigeren met de pijltjes toetsen en een app starten, maar verder kun je niet zo veel in de apps zelf. Je kunt ook niet meer terug naar het blokkenscherm met de afstandsbediening en zit dus vast in de gekozen app.
Net zo "nodig" als op Windows 7.Albert020 schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 22:29:
Gebruikte met W7 ook altijd CCleaner, heb je deze nog nodig met W8 ?
Wie wil er een media center code? Ik heb 3x mijn email ingevoerd omdat het langer dan 24 uur duurde, nu stromen ze ineens binnen. Ik heb er nu 1 en wss straks 2 te veel. Interesse? DM
Zag ik al, hij moest behoorlijk wat uit het register verwijderen
MIsschien eens van de warez-sites weg blijven dan.Albert020 schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 23:01:
[...]
Zag ik al, hij moest behoorlijk wat uit het register verwijderen
Ja, er mag dan wel een virusscanner inzitten, maar die haalt het helaas nog niet bij de kwaliteit van een G-data of een Kaspersky. Onder windows 7 was het natuurlijk ook een fluitje van een cent om dit pakket te installeren.Palomar schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 22:01:
[...]
Installeer normaal ook altijd mn gekochte NOD32-scanner, maar viel mij idd ook op dat er al een virusscanner in zit. Voor de zekerheid ook nog even getest door naar http://www.eicar.org/85-0-Download.html te gaan en 1 van die bestanden te openen
- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id
Kan je wel vergeten. RT kan geen x86 applicaties draaien. Nvidia Tegra 3 = ARM = geen x86.Ramon schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 22:09:
[...]
Geen idee, het lijkt me niet, maar je weet dat je Surface RT geen games zal kunnen draaien die nu bijv op Windows 7 draaien he? Alleen games uit de Windows Store.
Zeg ik toch.Poops_McGhee schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 23:17:
[...]
Kan je wel vergeten. RT kan geen x86 applicaties draaien. Nvidia Tegra 3 = ARM = geen x86.
Hmm begint nog te wennen ook dat windows 8, begrijp ik nou goed dat ik voor €30 kan upgraden naar een pro versie vanuit de consumer preview? Morgen even inschieten bij de baas
kan het kloppen dat de windows store incompleet is in de consumer preview of staat er gewoon niets in?
kan het kloppen dat de windows store incompleet is in de consumer preview of staat er gewoon niets in?
Ik heb de synaptic dirver geïnstalleerd voor mijn touchpad. Nu heb ik wel een enorm irritant probleem.... af en toe, compleet willekeurig, opent er een metro app om een instructiefilmpje hiervan af te spelen.
Iemand anders die dit probleem heeft? Of waar ik dit kan uitschakelen?
EDIT:
Ik heb het al gevonden. Mocht iemand anders hetzelfde probleem hebben:
http://www.techsupportfor...nnoying-video-538804.html
Iemand anders die dit probleem heeft? Of waar ik dit kan uitschakelen?
EDIT:
Ik heb het al gevonden. Mocht iemand anders hetzelfde probleem hebben:
http://www.techsupportfor...nnoying-video-538804.html
[ Voor 23% gewijzigd door Bv202 op 30-10-2012 23:31 ]
Wat me trouwens nog steeds mateloos irriteert is dat de metro browser een andere browser is dan de desktop browser en dat ik zelfs voor 365 office ineens terug ga naar desktop mode...
Blijkbaar heeft Windows 8 ook integratie met XBox Live. Het probleem dat ik nu heb is dat ik voor Windows 8 een nieuw Microsoft Account aangemaakt had. Het zou natuurlijk leuk zijn om mijn XBox Live spullen ook gewoon in mijn Windows 8 account te kunnen zien, maar ik slaag er maar niet in.
Het enige wat wel lukt is om het XBox Live account toe te voegen in Windows 8 en dan kun je gelijk met dat account inloggen op Windows 8 met je normale XBox Live paswoord. Het probleem is dan natuurlijk dat je eigenlijk gewoon als een tweede user ingelogd bent op Windows, wat ik niet wil (want dan zijn al mijn andere Metro tegels weer leeg en zo).
Het enige wat wel lukt is om het XBox Live account toe te voegen in Windows 8 en dan kun je gelijk met dat account inloggen op Windows 8 met je normale XBox Live paswoord. Het probleem is dan natuurlijk dat je eigenlijk gewoon als een tweede user ingelogd bent op Windows, wat ik niet wil (want dan zijn al mijn andere Metro tegels weer leeg en zo).
Wat ik me nog kan herinneren van mijn windows phone 7 ervaringen is dat het erg belangrijk is welk account je als eerste selecteert. Ik weet niet of dat hier ook van toepassing is maar dat zou kunnen. Je zou kunnen kijken of er een klantenservice is die je hier mee kan helpen of dat je je accounts kunt mergen.Twixie schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 23:21:
Blijkbaar heeft Windows 8 ook integratie met XBox Live. Het probleem dat ik nu heb is dat ik voor Windows 8 een nieuw Microsoft Account aangemaakt had. Het zou natuurlijk leuk zijn om mijn XBox Live spullen ook gewoon in mijn Windows 8 account te kunnen zien, maar ik slaag er maar niet in.
Die van mij is ook net binne, zaterdag aangevraagd.imeR schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 22:12:
Bericht is helaas in het hebreeuws geschreven, maar de key niet. 'S all I need anyway^^.
ik heb deze avond Windows 8 64bit geïnstalleerd op mijn pc (nieuwe installatie). Ik heb het van usb gedaan omdat ik geen dvd meer heb.
Nu is alles geinstalleerd maar kan ik windows niet opstarten zonder die usb stick dat in de usb poort zit van de pc!
Als ik de stick eruit haal krijg ik melding dat de hardware dat is gewijzigd. Iemand oplossing?
Nu is alles geinstalleerd maar kan ik windows niet opstarten zonder die usb stick dat in de usb poort zit van de pc!
Als ik de stick eruit haal krijg ik melding dat de hardware dat is gewijzigd. Iemand oplossing?
Ik vrees toch dat het niet mogelijk zal zijn. Ze hebben er zich toch wel heel gemakkelijk van af gemaakt, als ik het zo zie. In de XBox app kun je in settings Account kiezen. Je kan dan op 'Je account' klikken, maar het enige dat dat doet is de volgende pagina openen : http://www.xbox.com/nl-BE/Live/ChangeUser "Wil je bij je toepassing aanmelden als een andere gebruiker?". Maar de uitleg die er dan onder staat is gewoon helemaal in WIndows 8 aanloggen als die andere gebruiker. Dat kan natuurlijk niet de bedoeling zijn, wat is het nut dan van accounts te kunnen linken.walletje-w schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 23:38:
[...]
Wat ik me nog kan herinneren van mijn windows phone 7 ervaringen is dat het erg belangrijk is welk account je als eerste selecteert. Ik weet niet of dat hier ook van toepassing is maar dat zou kunnen. Je zou kunnen kijken of er een klantenservice is die je hier mee kan helpen of dat je je accounts kunt mergen.

ik was druk bf3 aan het spelen krijg ik opeens de melding dat windowss niet meer geactiveerd is 
"productcode is al in gebruik" pff ik ben de enige die die mail van de code heeft gebruikt.
dat word morgen denk ik ff een belletje plegen
"productcode is al in gebruik" pff ik ben de enige die die mail van de code heeft gebruikt.
ora et labora
Ik heb tijdens de installatie mijn W7 partitie verwijderd, toen de installatie afgebroken omdat ik weg moest en de installatie later weer via dezelfde DVD hervat. W8 doet het prima. Dus ene 'clean instal' lijkt gewoon te werken(ook met de upgrade dvd)mathy_ schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 21:30:
[...]
Ik heb ook tijdens de installatie de windows 7 partitie verwijderd.
Heb hier naast geen andere partities op mijn laptop staan en de installatie ging perfect.
Ook de activatie die na een dag te voorschijn komt is gewoon correct.
Zo dat is erg lullig. Ik hoop dat ze het op kunnen lossen.mrc4nl schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 00:36:
ik was druk bf3 aan het spelen krijg ik opeens de melding dat windowss niet meer geactiveerd is
[ Voor 25% gewijzigd door Clifdon op 31-10-2012 01:10 ]
Always look on the bright side of life.
Bedankt voor je input Sinergy. Alles met elkaar ga ik dan persoonlijk toch niet voor windows 8. Voor mijn gevoel (als ik het zo lees en zie) is er te weinig toegevoegde waarde. Anders is denk ik het juiste woord.SinergyX schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 11:19:
[...]
Als gebruiker kan ik nu zeggen, het is anders maar zeker niet onhandiger.
Ja, er zitten onlogische dingen in (MP3 dubbelklik vanuit desktopexplorer geeft Metro-music), maar gelijktijdig vind ik de scheiding van 'casual usage' (de Metro omgeving) en 'pro' (desktop/gaming) netjes werken, ik kan enorm snel wisselen tussen de apps en programma's, geen trage websites of bergen banners maar gewoon lekker clean je zut lezen in metro.
Maar de manier van sluiten (topmid-drag-beneden), de echte multi-tasking, de 2 side-balken, werkt eigelijk best lekker allemaal.
In dat opzicht zie ik het zo, ik heb Win7 maar met wat extra's. Goed, als consessie heb ik weer een brak werkende X-fi, maar daar kan ik ook mee leven.
Dat is/was nog een beetje drama met de Microsoft accounts... Toen ik naar Windows Phone 7 ging heb ik bewust de moeite genomen om alles onder één ID te krijgen, ook met het oog op Windows 8 toen. Mijn Gamertag zat aan een oud live.nl adres, en ik gebruikte een nieuwer live.com adres voor m'n mail en contacten en dergelijke (ondertussen omgezet naar outlook.comTwixie schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 23:21:
Nu kan je je Gamertag overzetten op een ander Live ID/Microsoft account, maar er zitten wat eisen aan;
- Nieuwe Live ID/Microsoft account mag nog geen Gamertag of Zune account eraan hebben hangen
- Het moet via een Xbox 360 gebeuren
- Het mag eens in de 30 dagen ofzo
Blijkbaar hebben ze het eerste punt aangepakt tegenwoordig:
http://support.xbox.com/n...1f4634c7385cd36b08354a51a
Heeft iemand overigens al flash problemen geconstateerd? Ik draai FF en wanneer ik een filmpje bekijk op YT en ik haal mijn muis over het film schermpje heen begint het filmpje te stotteren en hangt FF een klein beetje.
Het zal nog wel aan de afstemming W8 FF Flash liggen maar misschien dat iemand al een oplossing gevonden heeft?
Overigens om nog maar eens even een ervaring met Windows Media Center te plaatsen. Ik vind het nog net zo slecht als dat het was toen het werd geintroduceerd met WVista. Muziek word nogsteeds niet op Album gesorteerd wanneer je op 'album' klikt. Het blijft een sortering van Album+artiest. Hierdoor is het wat mij betreft onbruikbaar. Films kijken deed ik toch al liever met VLC dus WMC voegt weer niets toe. Het blijft gewoon foobar icm VLC.
Tevens is het uiterlijk van WMC niet geupdate naar de nieuwe interface. Het ziet er wat raar en lelijk uit binnen Windows 8. Ach een gegeven paard mag men niet in de bek kijken.
Het zal nog wel aan de afstemming W8 FF Flash liggen maar misschien dat iemand al een oplossing gevonden heeft?
Overigens om nog maar eens even een ervaring met Windows Media Center te plaatsen. Ik vind het nog net zo slecht als dat het was toen het werd geintroduceerd met WVista. Muziek word nogsteeds niet op Album gesorteerd wanneer je op 'album' klikt. Het blijft een sortering van Album+artiest. Hierdoor is het wat mij betreft onbruikbaar. Films kijken deed ik toch al liever met VLC dus WMC voegt weer niets toe. Het blijft gewoon foobar icm VLC.
Tevens is het uiterlijk van WMC niet geupdate naar de nieuwe interface. Het ziet er wat raar en lelijk uit binnen Windows 8. Ach een gegeven paard mag men niet in de bek kijken.
[ Voor 48% gewijzigd door Clifdon op 31-10-2012 01:19 ]
Heb Win8 pro english geinstalleerd op een oude laptop (DC 2Ghz, 3GB ram) , best sloom eigenlijk. Oude 120GB hd.. het ergste is nog dat ik geen wallpaper kan veranderen! Ik snap ook niet hoe ik Nederlandse apps kan installeren.
Gulfstream G650
Meen je dat nou? Ik heb niks beters tot mijn beschikking dan een C2D en ik vind Win8 echt supersmooth draaien hoor.
Ik zit hier ook mee te klooien. Ik heb ooit op m'n omgebouwde xbox bijvoorbeeld spam@x.x gebruikt. Deze xbox is overigens nu gebanned. Hier staan nog wat microsoft points en een zut achievements op. Voor Windows 8 gebruik ik default@x.x. Is het nu mogelijk de spam@x.x over te zetten naar default@x.x ?Propane schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 01:13:
[...]
Dat is/was nog een beetje drama met de Microsoft accounts... Toen ik naar Windows Phone 7 ging heb ik bewust de moeite genomen om alles onder één ID te krijgen, ook met het oog op Windows 8 toen. Mijn Gamertag zat aan een oud live.nl adres, en ik gebruikte een nieuwer live.com adres voor m'n mail en contacten en dergelijke (ondertussen omgezet naar outlook.com).
Nu kan je je Gamertag overzetten op een ander Live ID/Microsoft account, maar er zitten wat eisen aan;
- Nieuwe Live ID/Microsoft account mag nog geen Gamertag of Zune account eraan hebben hangen
- Het moet via een Xbox 360 gebeuren
- Het mag eens in de 30 dagen ofzo
Blijkbaar hebben ze het eerste punt aangepakt tegenwoordig:
http://support.xbox.com/n...1f4634c7385cd36b08354a51a
De faq is niet echt duidelijk:
Als u uw Zune- en Xbox-services met verschillende Microsoft-accounts instelt, moet u weten dat:
U twee accounts niet kunt combineren of samenvoegen.
U gespeelde games, prestaties, badges of vrienden niet naar een andere account kunt overzetten.
Verder, inloggen met mijn spam@x.x op xbox.com, dan kan ik wel het email adres wijzigen, maar niet naar default@x.x, deze is al in gebruik (is al een live account).
Iemand een oplossing?
Mijn key voor media center kwam gisteravond binnen!
IK had Windows 7 Ultimate hier kon je een systeem image mee maken, nu heb ik de upgrade gekocht
Windows 8 Pro maar deze optie is volgens mij niet beschikbaar.
Wat raden Jullie aan om een image te maken?
IK kon trouwens na een format en een clean install gewoon activeren heb de optie gekozen om een iso op DVD weg te branden.
Zou het zo zijn nu hij geactiveerd is dat het de volgende keer niet meer uit maakt of je een clean instaal doet na bv vervangen moederbord omdat de microsoft server ziet dat deze code al geactiveerd is?
IK kon trouwens na een format en een clean install gewoon activeren heb de optie gekozen om een iso op DVD weg te branden.
Zou het zo zijn nu hij geactiveerd is dat het de volgende keer niet meer uit maakt of je een clean instaal doet na bv vervangen moederbord omdat de microsoft server ziet dat deze code al geactiveerd is?
Ik zat een beetje na te denken over de tiles en de toekomst en ik zie het wel gebeuren dat populaire apps (die dus overal op de homescreen gepinned gaan worden) ook misbruikt gaan worden voor reclame doeleinden. Dat is toch een natte droom, weten dat jouw reclame bij de user al op de homescreen te zien zal zijn. En dan ook geen statische reclame, nee lekker animated reclame in de tiles.
Dan maar hopen dat het platform open genoeg is om adblockers/host files/firewalls te tweaken
Dan maar hopen dat het platform open genoeg is om adblockers/host files/firewalls te tweaken
Kreeg vanochtend met geen mogelijkheid m'n PDF in de Adobe Reader plugin van Firefox afgedrukt, ook de PDF openen in het programma Adobe Reader zelf leidt niet tot succes, het programma loopt vast.
De PDF openen in de standaard Metro applicatie kon ook niet voor een print zorgen.
Behoorlijke bug lijkt mij...
De PDF openen in de standaard Metro applicatie kon ook niet voor een print zorgen.
Adobe reader? Firefox? Sinds wanneer is dat van Microsoft?Wietsee. schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 08:46:
Kreeg vanochtend met geen mogelijkheid m'n PDF in de Adobe Reader plugin van Firefox afgedrukt, ook de PDF openen in het programma Adobe Reader zelf leidt niet tot succes, het programma loopt vast.
Yep! Die van mij ook, gistermiddag aangevraagddannyvdb1997 schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 07:17:
Mijn key voor media center kwam gisteravond binnen!
Zoek bij instellingen Windows 7 Bestandherstel . Dit is de oude back-up van Windows 7 .rjn27 schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 07:20:
IK had Windows 7 Ultimate hier kon je een systeem image mee maken, nu heb ik de upgrade gekocht
Iemand al eens gebruik gemaakt van de nieuwe functie bestandsgeschiedenis? Ik vind het echt een super functie. Ik wil namelijk wanneer ik vanuit zo'n 5 verschillende bestanden zit te kopieren e.d. het verkeerde bestand opslaan waar ik dan gegevens uit kwijt ben of welke ik tijdelijk had veranderd wat niet op de lange duur de bedoeling was.
Nu kun je die bestanden eindelijk terug halen. Heeft het niet iets weg van apple's timemachine functie?(Hoe heet die functie ookalweer precies? Ik heb het zelfs nooit gebruik btw maar dacht dat apple ook een dergelijke functie had)
Nu kun je die bestanden eindelijk terug halen. Heeft het niet iets weg van apple's timemachine functie?(Hoe heet die functie ookalweer precies? Ik heb het zelfs nooit gebruik btw maar dacht dat apple ook een dergelijke functie had)
Wat ik gedaan heb met mijn xbox live acocunt is volgende:
Ik heb eerst een MS account aan gemaakt met mail adres wat ik wil gebruiken (@gmail.com wat ik overal voor gebruik), daar na ben ik ingelogd op de xbox en dan bij settings heb ik windows live ID wijzigen gekozen en die onder het @gmail account gehangen, en nu is dus alle 2 het zelfde
Ik heb eerst een MS account aan gemaakt met mail adres wat ik wil gebruiken (@gmail.com wat ik overal voor gebruik), daar na ben ik ingelogd op de xbox en dan bij settings heb ik windows live ID wijzigen gekozen en die onder het @gmail account gehangen, en nu is dus alle 2 het zelfde
De meegeleverde PDF reader in de Metro interface heeft hetzelfde probleem.Enes_81 schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 09:03:
[...]
Adobe reader? Firefox? Sinds wanneer is dat van Microsoft?
Heb de de nieuwste chipset drivers ook geïnstalleerd deze waren van 2011Poops_McGhee schreef op zondag 28 oktober 2012 @ 22:18:
[...]
3 keer mijn laptop opgestart en klep dichtgedaan. Alle keren sloot hij netjes af en startte net zo fijn weer op. Geen crashes hier.
Kan geen nieuwe vinden, heb een Toshiba Satelite L350 L24 model nummer PSLD8E
Dit is volgens mij de nieuwste chipset: Intel® 6, 5, 4, 3, 900 Series Chipsets v9.2.0.1021
Elke keer als ie uit slaapstand komt krijg ik blauw beeld en crashed ie !
[ Voor 8% gewijzigd door Albert020 op 31-10-2012 10:39 ]
Heb je al op Ctrl+P gedrukt?Wietsee. schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 10:17:
[...]
De meegeleverde PDF reader in de Metro interface heeft hetzelfde probleem.
Heeft er iemand toevallig nog een W8 promotie code over?
Zelf heb ik al 2 licenties (laptop/desktop), maar wil er eentje als reserve voor eventuele toekomstige upgrades.
Ik heb er gisteren nog 1 weggegeven, aangezien hier alles nog goed werkte
(accepteren en geen W7 licentie vraag). Alleen nu kom ik niet meer door de check.
Dus ik hem m'n "reserve" kopie vergeven. Wat ben ik toch een goed medemensje
Dus als iemand nog een promotie code heeft of die zin / tijd heeft en geen W8 wilt.
Zou diegene dan een aardige mede tweaker een promotie code kunnen DM-en??
https://windowsupgradeoffer.com/nl-NL
Groetjes Michael
Zelf heb ik al 2 licenties (laptop/desktop), maar wil er eentje als reserve voor eventuele toekomstige upgrades.
Ik heb er gisteren nog 1 weggegeven, aangezien hier alles nog goed werkte
(accepteren en geen W7 licentie vraag). Alleen nu kom ik niet meer door de check.
Dus ik hem m'n "reserve" kopie vergeven. Wat ben ik toch een goed medemensje
Dus als iemand nog een promotie code heeft of die zin / tijd heeft en geen W8 wilt.
Zou diegene dan een aardige mede tweaker een promotie code kunnen DM-en??

https://windowsupgradeoffer.com/nl-NL
Groetjes Michael
[ Voor 3% gewijzigd door mukkel op 31-10-2012 11:00 ]
Ik dacht eerst dat het een typefout van je was, maar het onderdeel heet inderdaad Windows 7 Bestandsherstel. Foutje... ;-)Brawler schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 09:35:
[...]
Zoek bij instellingen Windows 7 Bestandherstel . Dit is de oude back-up van Windows 7 .
Iets naar beneden in die link die ik postte staat misschien een oplossing voor je. Beetje jongleren met 3 accounts (onder het kopje "Uw gamertag naar een andere Microsoft-account verplaatsen"):Ste7en schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 05:21:
[...]
Ik zit hier ook mee te klooien. Ik heb ooit op m'n omgebouwde xbox bijvoorbeeld spam@x.x gebruikt. Deze xbox is overigens nu gebanned. Hier staan nog wat microsoft points en een zut achievements op. Voor Windows 8 gebruik ik default@x.x. Is het nu mogelijk de spam@x.x over te zetten naar default@x.x ?
<...>
Verder, inloggen met mijn spam@x.x op xbox.com, dan kan ik wel het email adres wijzigen, maar niet naar default@x.x, deze is al in gebruik (is al een live account).
Iemand een oplossing?
http://support.xbox.com/n...1c97a41f285736b47d927f513
Zo zou je dan eerst de Gamertag/Zune account van je default@x.x moeten overzetten naar een derde account, waar nog geen Gamertag aan zit. Dan is je default@x.x vrij, en kan je de Gamertag van spam@x.x overzetten op je default@x.x.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Windows 8 is alweer een aantal maanden op de markt en is het tijd dat dit algemene Windows 8 topic per 1 januari 2013 worden gesloten.
Bij deze dus het verzoek aan een ieder met issues met Windows 8 om hiervoor vanaf nu een eigen topic aan te maken.
Windows 8 is alweer een aantal maanden op de markt en is het tijd dat dit algemene Windows 8 topic per 1 januari 2013 worden gesloten.
Bij deze dus het verzoek aan een ieder met issues met Windows 8 om hiervoor vanaf nu een eigen topic aan te maken.