Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warhamstr
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 26-12-2023
RobinL94 schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 14:20:
Ik draai momenteel ook Windows 8 Pro en vind het tot nu toe zeer prettig werken.

Er is echter een probleempje; Hij hangt nog al eens vast. Dat wil zeggen: Je kunt tijdelijk niets doen, maar na enkele seconden/minuten werkt alles weer prima. Het lijkt voornamelijk voor te komen tijdens het afspelen van muziek, maar ook als ik dat niet doe loopt de computer wel eens vast.

Ik had andere audio-drivers geinstalleerd, maar deze ook weer verwijderd, en dit maakt geen verschil.
Ook heb ik gezien dat het een probleem was in een van de vorige releases, maar ik heb er momenteel geregeld last van. Alle updates zijn geinstalleerd.

Ik weet niet of er nog meer mensen zijn met dit probleem?
Specs?

P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinL94
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 01-10 23:18
Pentium T3400 2.16 GHz
3 GB RAM
nVIDIA GeForce 9300M GS (512 MB)
32 bits Windows 8 Pro

Oorspronkelijk Vista Premium gedraaid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LessRam
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 30-09 16:16
Wanneer je in Windows 8 een "niet app" programma opstart schakeld Windows meteen over naar Windows8 in bureaublad modus. Sluit ik vervolgens dat programma (bijv. Firefox) af dan blijft Windows in bureaublad modus staan.
Is er niet een instelling die er voor zorgt dat je na afsluiten van zo'n programma meteen weer terug gaat naar de app-modus (START)?

Don't rely on their truth alone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mukkel
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 17-02-2024

mukkel

Dus..... Zodoende

Yeah. Ik heb m'n X-FI "probleempje" opgelost.

ipv. de W8 beta driver gewoon een oude gepakt ergens uit 2009.
Uitvoeren als XP SP3 en de pc herkent de kaart weer volledig.
Heb m'n menu met crystalizer ect weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LessRam
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 30-09 16:16
RobinL94 schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 14:49:
[...]
Pentium T3400 2.16 GHz
3 GB RAM
nVIDIA GeForce 9300M GS (512 MB)
32 bits Windows 8 Pro

Oorspronkelijk Vista Premium gedraaid
Hier dat probleem ook gehad, oorzaak bij mij was Grab-It (nzb-downloader). Deze gaf steeds freezes op Win8_64bit

Don't rely on their truth alone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raro007
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 11-11-2024
hoi ik draai nu windows 8 versie die uitgelekt was en ben ook van plan om mijn legale vista lecentie te upgraden.
maar die heb ik nu niet geinstalleerd.
dus mijn vraag is moet ik nu mijn huidige windows 8 formateren en daar na vista installeren om dan weer windows 8 te installeren??
hebben jullie tips voor mij wat ik het best kan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17:26

Pykow

Angelo OTR

MrDirect schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 14:22:
Gewoon wennen aan een nieuwe manier van werken? Waarom? Daar heb ik helemaal geen zin in. Mijn manier van werken is het beste voor mij, daarom werk ik ook zo. Ik ga dat niet allemaal ineens omgooien omdat een gekke manager in Amerika dat eventjes zo voor mij wil gaan bepalen ! Mijn centen krijgen ze dus ook niet.

Zie er ook totaal de noodzaak niet van in om deze upgrade ronde mee te doen. Buiten het hele Metro verhaal (waar Wordfeud dan wel leuk is), vind ik de gewone desktop echt afschuwelijk. Alles is flets wit en ziet er naar mijn mening zo Windows 3.11 uit. Ik snap niet dat mensen Windows 8 mooier vinden. Het is gewoon poep lelijk !

Niet alleen Windows 8 is lelijk, ook Outlook.com ,OWA van Exchange2013 en het hele Office 2013 pakket zijn ook allemaal zo. Visueel vind ik het allemaal één pot nat en niks voor mij.
Het is net tweakers 7, niemand vindt het mooi maar toch gebruiken we het ;)

nee even zonder ongein, heb je Windows 8 al gebruikt of is dit een mening gebasseerd op nieuws berichten ?

Ik ben helemaal geen fan van metro, maar ik heb mij er overheen gezet dat ik het toch moet leren gebruiken voor me werk als ICT man. gelukkig veranderd er niet veel aan mijn manier van werken.
want ik kan nog steeds Windows teken in drukken en gelijk gaan zoeken naar mijn files.
nog steeds snelkoppelingen vastmaken aan me taakbalk.

de overstap naar windows 7 en windows 8 is even wennen, maar niet zo erg dan ik had verwacht.
ok, ik heb liever een kruisje bij mijn metro apps om ze te sluiten ipv naar rechtsonder te slepen, maar who cares.

Windows 8 draait soepeler dan windows 7 en de start menu waar de meeste kritiek op is ben je snel verleerd. ok het kost wat extra tijd om je knoppen weer goed te zetten en daarnaast zit je 90% van de tijd gewoon in bureaublad en kom je zelden tot nooit in de metro app (ja om te zoeken)
Een voordeel of een leuke toevoeging is dat we straks app kunnen draaien zowel op de telefoon als op de pc zoals wordfreud(ofzo iets) nu.

ik draai er nu 2 dagen mee op mijn eigen game pc en het draait als een zonnetje.
1 driver probleem gehad (maar dat probleem had ik ook in windows 7 al)
en het is jammer dat IE10, Chrome etc niet synchroniseerd met de desktop versie. zo moest ik in chrome 2x mijn instellingen veranderen. maar dat is ook 2 minuten werk.

ik verwacht dat er nog leuke apps gaan komen in de komende jaren en dat het echt iets nieuws is dat windows nodig had. ze werden toch goed ingehaald door apple en nu komen ze goed terug en zelfs beter.
want je blijft een open platform houden met een geslote platform metro eromheen en niet zoals bij apple dat ALLES een gesloten platform is.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 15:01
Ik heb nu 1 dag win8 draaien (met start8 hack zodat ik gelijk op de desktop kom). Er is 1 ding dat me mateloos irriteert. Ik gebruik een powerline adapter voor mijn internet. Bij win7 werkte dit flawless, echter bij windows 8 wil de adapter niet uit zijn slaapstand komen (dit gebeurt wanneer er ethernetactiviteit plaatsvindt). Drivers zijn up2date. Is dit een instelling die ik over het hoofd zie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15:10

fynrd1

Fooled by Randomness

Ik heb toch een irritant probleem sinds de upgrade win7 pro > win8 pro. Het opstarten tot aan mijn login duurt zo'n 55sec, en nog zo'n 20 sec voordat mijn multitouch gestures werken.
Dit probleem heb ik niet als mijn klep sluit waardoor die in slaap mode gaat, en dan weer open. Dan werkt alles gewoon instant.
Alhoewel ik helemaal geen voorstander ben van upgraden, en altijd een verse installatie wil was en is dat op dit moment helemaal geen optie (nog niet).

Ik heb het register opgeruimd, programma's die niet meer compatible zijn verwijderd, en nadien gedefragmenteerd met diskeeper 12.

Iemand een idee? mijn specs: i3 2310m 8gb en 5400rpm 500gb hdd

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rob3rt
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-09 22:26
iemand een idee hoe je:
- de status in standaard 'metro' messenger op bv "afwezig" kunt zetten? Ik kan alleen zichtbaar en onzichtbaar kiezen terwijl ik wel 'bezet' en 'afwezig' zie staan bij andere gebruikers

- filter regels kunt instellen in de standaad 'metro' mail client, bv mails afkomstig van@xxxx.xx verplaatsen naar map xxxxx

- hoe je op beide schermen (heb dus 2 monitoren) de 'metro' 'interface gelijktijdig kunt gebruiken, nu geeft er maar 1 monitor de 'metro' interface weer en de andere een 'normale' desktop, echter zodra je iets aanklikt op de 'normale desktop' verdwijnt ook de 'metro' interface op het andere scherm... erg vreemd. Ik had verwacht 2 'onafhankelijke' metro interfaces of 1 'grote' metro interface te zien en dat apps starten op het scherm waarop je ze start (of kunt aangeven openen in scherm 1 of 2).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exbloder
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 21-05 22:39
Ik wil Windows 8 graag testen, dus ik vraag me af of het mogelijk is om release preview te downloaden, vanaf deze harde schijf op een andere harde schijf zetten, en dan m'n SSD & HDD(niet die waar Windows 8 op komt) niet gebruiken, desnoods uitpluggen, en zo op die harde schijf Windows 8 draaien zonder dat het iets aan m'n huidige installatie verandert.

Ik weet dat dit normaal zou moeten lukken, maar als ik nu, terwijl ik op Windows 7 zit, Windows 8 installeer, weet ik niet of ik zonder problemen zomaar de Windows 8 harde schijf kan uitpluggen en verderdoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15:42
tobitronics schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 15:18:
Ik heb nu 1 dag win8 draaien (met start8 hack zodat ik gelijk op de desktop kom). Er is 1 ding dat me mateloos irriteert. Ik gebruik een powerline adapter voor mijn internet. Bij win7 werkte dit flawless, echter bij windows 8 wil de adapter niet uit zijn slaapstand komen (dit gebeurt wanneer er ethernetactiviteit plaatsvindt). Drivers zijn up2date. Is dit een instelling die ik over het hoofd zie?
Ik denk dat je even bij energiebeheer moet kijken in de zin van de slaapstand van de adapter.

@Exbloder
Ik heb win8 op een nieuwe SSD gezet als schone installatie, Win7 staat onaangeroerd op de oude HD. De installatie heeft daar geen invloed op gehad. Als ik de bootvolgorde in het BIOS weer aanpas, dan krijg ik win7.

[ Voor 15% gewijzigd door Señor Sjon op 29-10-2012 15:40 ]

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WesleyRBK
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21-09 18:46
Kan iemand mij vertellen hoe ik dit kan verhelpen?
http://i.imgur.com/VcVeK.jpg

Gebruik in beide gevallen dezelfde email. Maar op 1 of andere manier bestaat hij wel en niet. Dit is ook de eerste keer dat ik zo'n microsoft account aanmaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr32
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
WesleyRBK schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 15:39:
Kan iemand mij vertellen hoe ik dit kan verhelpen?
http://i.imgur.com/VcVeK.jpg

Gebruik in beide gevallen dezelfde email. Maar op 1 of andere manier bestaat hij wel en niet. Dit is ook de eerste keer dat ik zo'n microsoft account aanmaak.
Een microsoft account is het vroegere hotmail, live, xbox, msdn en msn account. Het heeft weinig zin om daar met je Gmail account proberen in te loggen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rob3rt schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 15:33:
iemand een idee hoe je:
- de status in standaard 'metro' messenger op bv "afwezig" kunt zetten? Ik kan alleen zichtbaar en onzichtbaar kiezen terwijl ik wel 'bezet' en 'afwezig' zie staan bij andere gebruikers
Die andere gebruiken dan "gewoon" Live Messenger waarschijnlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WesleyRBK
mr32 schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 15:42:
[...]

Een microsoft account is het vroegere hotmail, live, xbox, msdn en msn account. Het heeft weinig zin om daar met je Gmail account proberen in te loggen. ;)
Afbeeldingslocatie: http://techtronica.net/wp-content/uploads/2012/05/Creating-MS-Account.png
bron:http://techtronica.net/2012/05/19/windows-8-hotmail/

[ Voor 7% gewijzigd door WesleyRBK op 29-10-2012 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr32
  • Niet online
Mag ik vragen op welke pagina je probeert een MS account aan te maken? Als je een account aanmaakt, neem ik aan dat je een nieuwe naam moet opgeven, en geen gebruik kunt maken van adressen van concurrerende diensten als Google met zijn Gmail...

Ik ga even die bronlink lezen... :+

[ Voor 4% gewijzigd door mr32 op 29-10-2012 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
  • Laatst online: 30-09 14:58
WesleyRBK schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 15:44:
[...]

[afbeelding]
bron:http://techtronica.net/2012/05/19/windows-8-hotmail/
Gebruik ook gewoon mijn gmail account voor windows 8 en werkt prima.
Heb echter wel mijn gmail account voor msn geschikt gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WesleyRBK
mr32 schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 15:47:
[...]

Mag ik vragen op welke pagina je probeert een MS account aan te maken? Als je een account aanmaakt, neem ik aan dat je een nieuwe naam moet opgeven, en geen gebruik kunt maken van adressen van concurrerende diensten als Google met zijn Gmail...
https://signup.live.com/
G.Scholtens schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 15:48:
[...]

Hoe maak je een gmail account geschikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr32
  • Niet online
Ik wist serieus niet dat dit kon, sorry! :+

Weer wat geleerd vandaag

[ Voor 31% gewijzigd door mr32 op 29-10-2012 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-02-2024
Als ik in een Metro app ben betrap ik mij er vaak op dat ik een pagina terug wil gaan, helaas gaat dit niet altijd met Backspace of Esc. Je moet steeds op het 'terug' pijltje links boven klikken.. iemand een oplossing?

https://opensea.io/seaart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warhamstr
Hier nog meer gebruikers met een Lenovo laptop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoSoFijn
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06-09 11:28
Hoe kan je de Metro GUI meer naar je eigen smaak aanpassen?
Ik persoonlijk had met vorige versies al een hekel aan veel snelkoppelingen op het bureaublad. Dus mijn Metro heeft nu nog maar iets van 10 iconen over. Alleen ziet het er niet uit.
door de saaie blauwe achtergrond en de "ben je blind of zo" grote iconen.

Ja ik weet dat ik gewoon naar mijn desktop kan en daar de snelkoppelingen plaatsen. Maar daar had ik onder 7 alles onder start verstopt, dus zou mijn bureaublad nu vol komen met die snelkoppelingen.
En ik wil de nieuwe GUI gewoon een kans geven

Is het nu binnenste buiten, of buitenste binnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
warhamstr schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 15:59:
Ja..ik heb een Lenovo T530

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warhamstr
Sir_Markus schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 15:59:
Ik persoonlijk had met vorige versies al een hekel een veel snelkoppelingen op het bureaublad. Dus mij Metro heeft nu nog maar iets van 10 iconen over. Alleen ziet het er niet uit.

Ja ik weet dat ik gewoon naar mijn desktop kan en daar de snelkoppelingen plaatsen. Maar daar had ik onder 7 alles onder start verstopt, dus zou mijn bureaublad nu vol komen met die snelkoppelingen.
En ik wil de nieuwe GUI gewoon een kans geven
Gast... Die 'grote knoppen' _is_ de nieuwe metro-stijl. Daar kan je vanzelf niet veel aan wijzigen, groeperen en verplaatsen kan natuurlijk wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

mukkel schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 14:50:
Yeah. Ik heb m'n X-FI "probleempje" opgelost.

ipv. de W8 beta driver gewoon een oude gepakt ergens uit 2009.
Uitvoeren als XP SP3 en de pc herkent de kaart weer volledig.
Heb m'n menu met crystalizer ect weer.
Die W8 beta drivers had ik al overgeslagen, ben meteen met de PAX variant aan de gang gegaan. Maar kan jij eens testen of je geluidverschil hoort bij muziek via de Metro (bv embedded youtube filmpje in facebook) en via je desktop? (Zune, explorer oid). (ik gebruik altijd Mentos National Night, zit een bizar sterke basstone in).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr32
  • Niet online
Sir_Markus schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 15:59:
Ik persoonlijk had met vorige versies al een hekel een veel snelkoppelingen op het bureaublad. Dus mij Metro heeft nu nog maar iets van 10 iconen over. Alleen ziet het er niet uit.
Iconen kun je toevoegen door er rechts op te klikken (maakt niet uit of je dat op een snelkoppeling op het bureaublad doet, of vanuit de volledige app lijst) en dan te zeggen dat je het aan de 'start' wilt pinnen.

Je kunt die tegels ook groeperen door op het minnetje rechtsonder in het scherm te klikken. Die kun je hernoemen en verplaatsen.

Themas kun je verranderen bij de instellingen van je pc (charms --> settings --> pc settings) en verder is het maar wachten totdat de eerste tools uitkomen waarmee je die hele metro gui kunt aanpassen :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannyvdb1997
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 18:26
Waar kan ik dat oblytile downloaden? Vind ik namelijk wel gaaf, maar kan het niet vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOizo2005
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 25-09 16:19
dannyvdb1997 schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 16:02:
Waar kan ik dat oblytile downloaden? Vind ik namelijk wel gaaf, maar kan het niet vinden
*knip* niet nodig

[ Voor 10% gewijzigd door TheVMaster op 29-10-2012 16:06 ]

Also known as Oizopower | When Life Gives You Questions, Google has Answers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OmegaII
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16:08
mrc4nl schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 12:50:
[...]

... helaas werken sommige games bij mij niet meer. saints row the third en dirt (1e)
op mn laptop met win 8 CP werkte saint row nog wel.
Radeon / GeForce drivers herinstalleren vanaf de originele site, dus niet via Windows Update.
De versies van Windows Update missen o.a. OpenGL onderdelen ( en waarschijnlijk nog wel meer )

9/10 is het met de originele driver opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warhamstr
*knip*

Oh, te laat. Google is een heel makkelijke zoekmachine he mensen? Dan typ je een paar kernwoorden in en in 99% vd gevallen krijg je dan een antwoord waar je iets mee kan, of de site die je zocht.

[ Voor 87% gewijzigd door TheVMaster op 29-10-2012 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannyvdb1997
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 18:26
Bedankt! Had ik net ook ingetikt maar toen kwam ik niet op deze site, waarschijnlijk typfout! Bedankt!

[ Voor 7% gewijzigd door TheVMaster op 29-10-2012 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1
  • Laatst online: 15:10

fynrd1

Fooled by Randomness

ja

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WesleyRBK
G.Scholtens schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 15:48:
[...]

Heb gevonden hoe je een gmail account compatible maakt met msn. Maar ook op die website krijg ik te horen dat het account al in gebruik is. Wat dus niet zo is. Heeft iemand enig idee wat er aan de hand is. Kan namelijk 1/2 van de functionaliteiten van windows 8 niet gebruiken hier door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19:26
Nee, maar waarom vraag je dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tjtristan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12-06 00:17
x220 laptop tablet hier.

http://specs.tweak.to/15535

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoSoFijn
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06-09 11:28
mr32 schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 16:02:
[...]Themas kun je verranderen bij de instellingen van je pc (charms --> settings --> pc settings) en verder is het maar wachten totdat de eerste tools uitkomen waarmee je die hele metro gui kunt aanpassen :9~
dan zit er niets anders op dan te wachten

Is het nu binnenste buiten, of buitenste binnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warhamstr
Omdat ik de ondersteuning van Lenovo tot nu toe k*t vindt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 00:28

MeNTaL_TO

The future is not set

Hier nog helemaal niemand verder met problemen van het benaderen van je shares door Linuxbases mediaplayers?
Hij blijft bij mij om credentials vragen en zelfs een account aanmaken werkt niet meer. Het enige probleem waar ik tegenop ben gelopen. Nas staat al een tijdje in de planning, maar nu echt even geen geld voor.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!
warhamstr schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 16:33:
Omdat ik de ondersteuning van Lenovo tot nu toe k*t vindt :+
Mwah....ze hebben al geruime tijd Beta drivers en voor mijn T530 ondersteunen ze nu zowat alles out of the box.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Bij de preview van windows 8 had ik, toen ik de Setpoint driver van Logitech geinstalleerd had, geen volumebalkje meer als je het volume wijzigt. Weet iemand of dat bij de huidige versies van windows 8/setpoint nog steeds zo is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Palomar schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 16:43:
Bij de preview van windows 8 had ik, toen ik de Setpoint driver van Logitech geinstalleerd had, geen volumebalkje meer als je het volume wijzigt. Weet iemand of dat bij de huidige versies van windows 8/setpoint nog steeds zo is?
Ik heb die volgens mij gewoon op mijn Win 8 enterprise trial.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 17:29

DDX

X1C hier.
Ondersteuning/bouwkwaliteit is wel minder geworden helaas ja.

https://www.strava.com/athletes/2323035

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WesleyRBK schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 16:08:
[...]

Heb gevonden hoe je een gmail account compatible maakt met msn. Maar ook op die website krijg ik te horen dat het account al in gebruik is. Wat dus niet zo is.
Dan gebruik je de mogelijkheid "wachtwoord vergeten" op dat gmail account, op de inlog pagina van Microsoft.

Wellicht levert dat iets bruikbaars op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
  • Laatst online: 30-09 14:58
WesleyRBK schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 15:49:
[...]

https://signup.live.com/

[...]

Hoe maak je een gmail account geschikt?
Geen idee hoe ik het gedaan heb destijds. Kan toen bij aanmelden van msn, kan je altijd ergens op klikken tijdens het aanmelden. En dan werd je doorverwezen naar de juiste pagina ;) Ben in ieder geval blij dat ik alles kan doen met mijn gmail account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huigie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12:22

Huigie

ㅤㅤKAIZEN

Iemand al media center keys ontvangen? Gisterochtend 3x Win8 gekocht, 3 emailadressen gebruikt en heb nog niks ontvangen...

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S401
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 28-09 15:30
Huigie schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 17:22:
Iemand al media center keys ontvangen? Gisterochtend 3x Win8 gekocht, 3 emailadressen gebruikt en heb nog niks ontvangen...
Ja vrijdag avond aangevraagd en zaterdag avond in mijn mail box.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 07:33
Jefrim schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 17:23:
Ja vrijdag avond aangevraagd en zaterdag avond in mijn mail box.
Same here, kwam prima binnen.

"Thank you for registering for our free Windows 8 Media Center Pack offer! **

Here’s your free Windows 8 Media Center Pack product key:
XXXXX-XXXXX-XXXXX-XXXXX-XXXXX
Follow these steps to add Windows 8 Media Center Pack to your PC running Windows 8 Pro:
Swipe in from the right edge of the screen, and then tap Search. (If you’re using a mouse, point to the upper-right corner of the screen, and then click Search).
enz.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19:26
Dat vroeg ik me net toevallig af. Als je nu voor meerdere pc's een upgrade wil aanschaffen, moet je dan elke keer een ander e-mail adres gebruiken, of niet? Ik zie namelijk nergens de mogelijkheid om na één bestelling nog een keer de upgrade aan te schaffen voor een tweede pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Niet online
Weet iemand ook hoe je in het metro/startscherm een snelkoppeling toevoegt naar de desktop-versie van Chrome. Nu staat er alleen een shortcut naar de metro-versie, maar die wil ik niet gebruiken.

Sowieso irritant dat de Metro- en desktop-versies van Chrome/IE en vast ook veel andere applicaties eigenlijk 2 aparte applicaties zijn, waardoor je data ook 2 keer wordt opgeslagen. Vind dit niet goed doordacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remcom00
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 18-07 15:43

Remcom00

hij is gek

Ik heb gisteren Steam geinstalleerd en wat games gedownload, maar ik krijg Steam nu niet meer aan de praat.
Als ik m opstart en inlog loopt de hele boeld vast, opnieuw installeren heb ik ook al geprobeerd.

hoidoei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Palomar schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 17:36:
Sowieso irritant dat de Metro- en desktop-versies van Chrome/IE en vast ook veel andere applicaties eigenlijk 2 aparte applicaties zijn, waardoor je data ook 2 keer wordt opgeslagen. Vind dit niet goed doordacht.
Dat viel me ook al op, zelfs history, cookies en form-values lijken volledig los van elkaar te draaien. Jammer dat je nergens kan instellen dat een link uit email/people/news gewoon de desktop explorer opent ipv metroexplorer.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 17:29

DDX

SinergyX schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 17:48:
[...]

Dat viel me ook al op, zelfs history, cookies en form-values lijken volledig los van elkaar te draaien. Jammer dat je nergens kan instellen dat een link uit email/people/news gewoon de desktop explorer opent ipv metroexplorer.
Afbeeldingslocatie: http://i49.tinypic.com/1ggcy8.png

https://www.strava.com/athletes/2323035

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 17:48:
[...]
Jammer dat je nergens kan instellen dat een link uit email/people/news gewoon de desktop explorer opent ipv metroexplorer.
Duik eens in de "Internet settings", wat jij wil kan je namelijk wel instellen.

<edit>
Hier boven wordt het zelfs helemaal voorgekauwd voor je... lucky you..

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2012 18:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht
  • Registratie: December 2005
  • Nu online

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Palomar schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 17:36:
Weet iemand ook hoe je in het metro/startscherm een snelkoppeling toevoegt naar de desktop-versie van Chrome. Nu staat er alleen een shortcut naar de metro-versie, maar die wil ik niet gebruiken.
in de desktop rechtermuisknop op het chrome icoontje en dan "vastmaken aan start"

Maar hoezo zou je de metro versie niks vinden? Er is letterlijk geen ander verschil te zien dan dat de windows taakbalk niet meer op je scherm staat.

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14:51

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

Huigie schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 17:22:
Ik heb hem bjnnen ja,duurde ongeveer 40 uur voor ik m binnen had

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht
  • Nu online

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Brad Pitt schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 17:24:
[...]

Same here, kwam prima binnen.

"Thank you for registering for our free Windows 8 Media Center Pack offer! **

Here’s your free Windows 8 Media Center Pack product key:
XXXXX-XXXXX-XXXXX-XXXXX-XXXXX
Follow these steps to add Windows 8 Media Center Pack to your PC running Windows 8 Pro:
Swipe in from the right edge of the screen, and then tap Search. (If you’re using a mouse, point to the upper-right corner of the screen, and then click Search).
enz.
Vraagje. Als ik de volgende keer met mijn key win8 pro installeer, zit media center daar dan automatisch bij of moet hij weer opnieuw worden geactiveerd?

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WesleyRBK
Daar ben ik weer. Heb windows 8 opnieuw geinstalleerd maar dat mocht niet baten. Heb nog steeds het probleem dat ik me gmail niet kan gebruiken om een microsft account in te stellen. Tijdens de installatie kwam ik wel deze melding tegen. Iemand die weet wat ze ermee bedoelen?

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/xFXB0.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

windows 8 met mosaic is gewoon een luxe kaft.

Als je via de start (mosaic) IE start geen flash maar wel onder desktop. Gebruik nu Chrome werkt wel

Als je via IE of Chrome iets download kan je klikken maar gebeurt vaak niet naar de verwijzing. zoals een torrent file aanklikken na het downloaden van het bestand. zie geen torrent opstarten kijk je later op je desktop dan wel weer.

Zo zijn er meer dingen waarvan ik zeg geef me de keuze uit mosaic (tiles) of gewoon een aangepast startbuton.

zie geen enkel voordeel met de start button als ik toch steeds naar mijn desktop moet. Dit werkt mischien met een tablet geweldig maar op je pc 8)7 |:( nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18:37

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Lichtelijk offtopic, maar met alle vroege windows 8 gebruikers: wie draait er ook al office 2013? Hoe lang mag je de activatie uitstellen? Kan het nergens vinden op google

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WesleyRBK schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 18:07:
Daar ben ik weer. Heb windows 8 opnieuw geinstalleerd maar dat mocht niet baten. Heb nog steeds het probleem dat ik me gmail niet kan gebruiken om een microsft account in te stellen. Tijdens de installatie kwam ik wel deze melding tegen. Iemand die weet wat ze ermee bedoelen?

[afbeelding]
Dit betekend dat je terug moet naar windows 7 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Asgaro schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 12:39:
[...]

Windows 8? Nee, die wordt het niet. Ik heb indertijd de consumer preview geprobeerd en ik vind dat er veel te veel mis is.
.....

Ik heb het al meermaals gezegd: Windows 7 SP1 64 bits wordt de nieuwe Windows XP. ;)
Dat ziet hopelijk iedereen wel aankomen!
Je doet jezelf tekort. Helemaal als je serieus in de ICT werkt of wilt gaan werken in een Windows omgeving ben je eigenlijk verplicht om aan Windows 8 te gaan. Zie het als een investering in jezelf.

Ik was ook kritisch maar nu helemaal niet meer. Helemaal blij met W8. Met een touchpad erbij werkt het al zoveel fijner. Werk hier in dual boot op een Mac Pro met de Apple Magic Trackpad en dat werkt echt superfijn. Natuurlijk niet zo fijn als OS X, maar toch. >:) http://www.apple.com/nl/magictrackpad/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WesleyRBK
Verwijderd schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 18:10:
[...]

Dit betekend dat je terug moet naar windows 7 :)
Ik begrijp je niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Niet online
DeNachtwacht schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 18:00:
[...]

in de desktop rechtermuisknop op het chrome icoontje en dan "vastmaken aan start"

Maar hoezo zou je de metro versie niks vinden? Er is letterlijk geen ander verschil te zien dan dat de windows taakbalk niet meer op je scherm staat.
Ik heb een full-hd scherm en vind dat fullscreen veel te groot. Heb Chrome altijd in een window draaien. En system tray met klokje e.d. in beeld vind ik ook wel handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht
  • Nu online

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

We Are Borg schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 18:09:
Lichtelijk offtopic, maar met alle vroege windows 8 gebruikers: wie draait er ook al office 2013? Hoe lang mag je de activatie uitstellen? Kan het nergens vinden op google
Ik. Office 2013 Preview is gratis :) ik koop hem zodra hij beschikbaar is toch. Werkt erg goed met de cloud geintegreerd, wel jammer is dat dit dan ineens geen metro app is maar dat je naar de desktop terug gaat :S

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• punisher007
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-10 11:17
WesleyRBK schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 18:07:

[afbeelding]
Heb je al een microsoft account ? Dit account zou je dan nu al gebruiken voor onder andere Xbox live, skydrive, msn, hotmail.

Zoniet, dan moet je eens klikken op "Registreren voor een Microsoft-account".

http://blog.bjornhouben.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• opposite
  • Laatst online: 08:35
Verwijderd schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 18:11:
[...]

Werk hier in dual boot op een Mac Pro met de Apple Magic Trackpad en dat werkt echt superfijn. Natuurlijk niet zo fijn als OS X, maar toch. >:) http://www.apple.com/nl/magictrackpad/
Ah gelukkig zijn er positieve ervaringen. Zit zelf erg te twijfelen tussen Magic/Touch muizen en/of een trackpad.

De drivers voor m'n laptop zijn er namelijk nog niet en alleen het scrollen in de browser werkt (al zij het niet helemaal lekker :F ). En als ik hem dock heb ik gewoon tobo + muis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg

We Are Borg

DeNachtwacht schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 18:17:
[...]

Ik. Office 2013 Preview is gratis :) ik koop hem zodra hij beschikbaar is toch. Werkt erg goed met de cloud geintegreerd, wel jammer is dat dit dan ineens geen metro app is maar dat je naar de desktop terug gaat :S
Thanks maar de rtm is al uit en ben benieuwd hoe lang je die niet geactiveerd mag draaien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Niet online
Heb dat start8 ook even geprobeerd. Zag er wel handig uit, maar werkte bij mij erg instabiel. Paar keer gehad dat het startmenu bleef staan en niet meer reageerde. Na een paar seconden herstartte de hele taakbalk van windows. Heb hem dus weer geuninstalled.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht
  • Nu online

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

We Are Borg schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 18:21:
[...]

Thanks maar de rtm is al uit en ben benieuwd hoe lang je die niet geactiveerd mag draaien :)
Geen idee. Mijn gok zou zijn net als de rest van windows 8 tm 31 januari 2013

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raro007
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 11-11-2024
is het mogelijk om met paypall te betallen voor de upgrade?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinL94
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 01-10 23:18
Ja, PayPall of Credit Card

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutch_warrior
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 29-05-2023
We Are Borg schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 18:21:
[...]

Ik geloof tot 60 dagen na de release van Office 2013.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixie
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09:38
Ik heb een SSD gekocht voor mijn main desktop en wil daar nu Win 8 op zetten. Aangezien ik geen install DVD heb, moet ik dus eerst mijn originele XP terug installeren, maar dan op de SSD. Het probleem daarbij is dat XP geen AHCI drivers heeft. Online vond ik wel al hoe je de install CD kunt herpackagen zodat die AHCI drivers heeft.

Aangezien dit nogal een gedoe is, vroeg ik me af of ik in de BIOS niet gewoon AHCI kan afzetten, dan XP installeren, dan upgraden naar Windows 8, en dan AHCI terug aanzetten in de BIOS.

Iemand een idee of dit zou werken ?

EDIT: na nog wat verder zoeken, eindelijk gevonden : Error message occurs after you change the SATA mode of the boot drive . Dus het zou moeten werken, eerst alles in IDE en dan switchen naar AHCI.

[ Voor 18% gewijzigd door Twixie op 29-10-2012 18:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ook hier een lenovo alleen een y580......krijg win 8 niet geinstalleerd:-(
:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs001
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 19:04
Ik weet niet of het al gepost is maar Oblytile is een handige app waarmee je heel makkelijk zelf tiles kan maken voor in je metro interface.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Palomar schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 18:22:
Heb dat start8 ook even geprobeerd. Zag er wel handig uit, maar werkte bij mij erg instabiel. Paar keer gehad dat het startmenu bleef staan en niet meer reageerde. Na een paar seconden herstartte de hele taakbalk van windows. Heb hem dus weer geuninstalled.
Je zou ook http://startmenux.com/nl/ nog eens kunnen proberen deze is ook nog een gratis.
En werkte goed bij mij..

verder is W8 niets voor mij heb ik nu al gemerkt dus laat ik hem links liggen.
(ivm metro gedoe ben ik er al klaar mee)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Death1ord
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 01-10 15:41
tiguan schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 17:24:
Dat vroeg ik me net toevallig af. Als je nu voor meerdere pc's een upgrade wil aanschaffen, moet je dan elke keer een ander e-mail adres gebruiken, of niet? Ik zie namelijk nergens de mogelijkheid om na één bestelling nog een keer de upgrade aan te schaffen voor een tweede pc.
Geen idee of het e-mail adres anders moet zijn maar je zal toch op iedere PC apart de aankoop moeten doen aangezien je maar 1x een kan kopen per 1 windowslicense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warhamstr
Verwijderd schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 18:39:
[...]

ook hier een lenovo alleen een y580......krijg win 8 niet geinstalleerd:-(
:(
Hoezo niet?
Thijs001 schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 18:43:
Ik weet niet of het al gepost is maar Oblytile is een handige app waarmee je heel makkelijk zelf tiles kan maken voor in je metro interface.
Joh! :P Die is al wel besproken, je kunt weer gewoon in topics zoeken he?

[ Voor 43% gewijzigd door warhamstr op 29-10-2012 18:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg

We Are Borg

dutch_warrior schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 18:38:
[...]

Ik geloof tot 60 dagen na de release van Office 2013.
Dat zou super zijn, dank :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WesleyRBK
Weet niet of ik dit hier mag posten maar op de volgende site krijg je 50% korting op je windows 8 upgrade als je een windows 7 computer heb gekocht. Maar de site vraagt helemaal niet om een verificatiecode oid. Dus ook als je geen windows 7 computer heb gekocht de laatste tijd kan je nog steeds 50% korting krijgen.

http://windows.microsoft.com/nl-be/windows/upgrade-offer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mukkel
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 17-02-2024

mukkel

Dus..... Zodoende

Zo heb ik ook m'n Windows versies.
Gewoon iets verzinnen en het wordt toch wel goed gekeurd.

max 5 exemplaren per persoon (particulier)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.S. Bach
  • Registratie: September 2008
  • Niet online

J.S. Bach

Geen dag zonder Bach

Wie trekt mij over de streep, om op doorgaan te klikken. Zodat Windows 8 het word, wat ik vind Windows 8 wel mooi, maar dat metro staat me tegen hoewel dat weer een kwestie van wennen is, dus help me:

Poll: Moet Nivida_intel overgaan naar Windows 8 (ik twijfel)
Ja
Nee
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=383465&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

Johann Sebastian Bach

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Wat me net pas opvalt, als je iets saved in photoshop en je zet er spaties tussen, dan maakt windows er blijkbaar automtisch blaat-blaat van ipv een spatie er tussen, iemand anders dit ook opgevallen? Ik ben nu bezig om een set icoonen te maken voor games, aleen nog even kijken of ik echt plaatje gebruik of ze meer in style van metro hou

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warhamstr
WeAreLegion schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 19:00:
Wat me net pas opvalt, als je iets saved in photoshop en je zet er spaties tussen, dan maakt windows er blijkbaar automtisch blaat-blaat van ipv een spatie er tussen, iemand anders dit ook opgevallen? Ik ben nu bezig om een set icoonen te maken voor games, aleen nog even kijken of ik echt plaatje gebruik of ze meer in style van metro hou
Dat heb ik hier niet, gewoon een spatie in de naam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutch_warrior
Nivida_intel schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 18:59:
Wie trekt mij over de streep, om op doorgaan te klikken. Zodat Windows 8 het word, wat ik vind Windows 8 wel mooi, maar dat metro staat me tegen hoewel dat weer een kwestie van wennen is, dus help me:

Poll: Moet Nivida_intel overgaan naar Windows 8 (ik twijfel)
Ja
Nee
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
Je moet helemaal niets, heb je het al geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
warhamstr schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 19:04:
[...]

Dat heb ik hier niet, gewoon een spatie in de naam.
Mmmm raar :) nou ja niet dat het me veel uitmaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.S. Bach
  • Niet online

J.S. Bach

Geen dag zonder Bach

dutch_warrior schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 19:04:
[...]

Je moet helemaal niets, heb je het al geprobeerd?
Nee, totaal niet

Johann Sebastian Bach

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ®Otto
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18:25
punisher007 schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 18:18:
[...]

Heb je al een microsoft account ? Dit account zou je dan nu al gebruiken voor onder andere Xbox live, skydrive, msn, hotmail.

Zoniet, dan moet je eens klikken op "Registreren voor een Microsoft-account".
Een Microsoft account is niet nodig, ik kon ergens bij het registreren kiezen voor mijn eigen gmail account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
®Otto schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 19:07:
[...]

Een Microsoft account is niet nodig, ik kon ergens bij het registreren kiezen voor mijn eigen gmail account.
Je gmail mail adres kan nog steeds een Microsoft account zijn, een Microsoft account is iets heel anders dan een email adres van Microsoft namelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutch_warrior
Omdat metro je niet aanstaat zou ik gewoon even wachten en het straks een keer in een winkel uitproberen met voor windows 8 gemaakte hardware. De ervaring komt pas echt goed tot zijn recht op een voor Windows 8 geschikt apparaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warhamstr
dutch_warrior schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 19:10:
[...]

Omdat metro je niet aanstaat zou ik gewoon even wachten en het straks een keer in een winkel uitproberen met voor windows 8 gemaakte hardware. De ervaring komt pas echt goed op zijn recht op een voor Windows 8 geschikt apparaat.
dat si weel een heul erg zwaktebod hoor :P Zelfs op oudere hardware is het een grote vooruitgang imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bexxerz
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 01-10 23:24
Kan ik 1 windows 8 licentie gebruiken voor meerderen computers thuis?
Ik lees dat ik deze 5 keer mag activeren, vandaar mijn twijfel. Google opgezocht maar mocht niks baten helaas..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.S. Bach
  • Niet online

J.S. Bach

Geen dag zonder Bach

Ik heb toch maar niet gedaan aangezien ik eerst de kat uit de boom ga kijken. En ik pas upgrade op het moment dat ik een groter scherm (heb nu nog een kleine maar ja een scherm). Ik wacht wel tot ik een Full HD scherm heb.

Johann Sebastian Bach

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warhamstr
Remcov250 schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 19:13:
Ik lees dat ik deze 5 keer mag activeren, vandaar mijn twijfel. Google opgezocht maar mocht niks baten helaas..
Nee, 1 licentie per apparaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht
  • Nu online

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Hmmm. ik heb IE metro app verwijderd van het startmenu, maar hoe krijg ik deze nu weer terug? Geen idee waar die apps geinstalleerd staan.

[ Voor 6% gewijzigd door DeNachtwacht op 29-10-2012 19:17 ]

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DeNachtwacht schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 19:17:
Hmmm. ik heb IE metro app verwijderd van het startmenu, maar hoe krijg ik deze nu weer terug? Geen idee waar die apps geinstalleerd staan.
Op je startscherm (windows-knop) gewoon beginnen te tikken, in dit geval 'Internet Explorer'. Dan met de rechtermuisknop d'r op en de rest volgt vanzelf :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Remcov250 schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 19:13:
:+ 1 licentie per device (natuurlijk), maar ehh...die licentie hoeft je maar 15 euro te kosten. Ga me nu niet vertellen dat je dat te duur vind.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht
  • Nu online

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Verwijderd schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 19:18:
[...]

Op je startscherm (windows-knop) gewoon beginnen te tikken, in dit geval 'Internet Explorer'. Dan met de rechtermuisknop d'r op en de rest volgt vanzelf :)
De enige die ik vind is de desktop versie. Als ik die aan t startmenu vastmaak kan je wel raden welke versie gestart wordt :/

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warhamstr
DeNachtwacht schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 19:22:
[...]

De enige die ik vind is de desktop versie. Als ik die aan t startmenu vastmaak kan je wel raden welke versie gestart wordt :/
De desktop versie?

Pagina: 1 ... 38 ... 65 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Windows 8 is alweer een aantal maanden op de markt en is het tijd dat dit algemene Windows 8 topic per 1 januari 2013 worden gesloten.

Bij deze dus het verzoek aan een ieder met issues met Windows 8 om hiervoor vanaf nu een eigen topic aan te maken.