MrDirect schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 14:22:
Gewoon wennen aan een nieuwe manier van werken? Waarom? Daar heb ik helemaal geen zin in. Mijn manier van werken is het beste voor mij, daarom werk ik ook zo. Ik ga dat niet allemaal ineens omgooien omdat een gekke manager in Amerika dat eventjes zo voor mij wil gaan bepalen ! Mijn centen krijgen ze dus ook niet.
Zie er ook totaal de noodzaak niet van in om deze upgrade ronde mee te doen. Buiten het hele Metro verhaal (waar Wordfeud dan wel leuk is), vind ik de gewone desktop echt afschuwelijk. Alles is flets wit en ziet er naar mijn mening zo Windows 3.11 uit. Ik snap niet dat mensen Windows 8 mooier vinden. Het is gewoon poep lelijk !
Niet alleen Windows 8 is lelijk, ook Outlook.com ,OWA van Exchange2013 en het hele Office 2013 pakket zijn ook allemaal zo. Visueel vind ik het allemaal één pot nat en niks voor mij.
Het is net tweakers 7, niemand vindt het mooi maar toch gebruiken we het
nee even zonder ongein, heb je Windows 8 al gebruikt of is dit een mening gebasseerd op nieuws berichten ?
Ik ben helemaal geen fan van metro, maar ik heb mij er overheen gezet dat ik het toch moet leren gebruiken voor me werk als ICT man. gelukkig veranderd er niet veel aan mijn manier van werken.
want ik kan nog steeds Windows teken in drukken en gelijk gaan zoeken naar mijn files.
nog steeds snelkoppelingen vastmaken aan me taakbalk.
de overstap naar windows 7 en windows 8 is even wennen, maar niet zo erg dan ik had verwacht.
ok, ik heb liever een kruisje bij mijn metro apps om ze te sluiten ipv naar rechtsonder te slepen, maar who cares.
Windows 8 draait soepeler dan windows 7 en de start menu waar de meeste kritiek op is ben je snel verleerd. ok het kost wat extra tijd om je knoppen weer goed te zetten en daarnaast zit je 90% van de tijd gewoon in bureaublad en kom je zelden tot nooit in de metro app (ja om te zoeken)
Een voordeel of een leuke toevoeging is dat we straks app kunnen draaien zowel op de telefoon als op de pc zoals wordfreud(ofzo iets) nu.
ik draai er nu 2 dagen mee op mijn eigen game pc en het draait als een zonnetje.
1 driver probleem gehad (maar dat probleem had ik ook in windows 7 al)
en het is jammer dat IE10, Chrome etc niet synchroniseerd met de desktop versie. zo moest ik in chrome 2x mijn instellingen veranderen. maar dat is ook 2 minuten werk.
ik verwacht dat er nog leuke apps gaan komen in de komende jaren en dat het echt iets nieuws is dat windows nodig had. ze werden toch goed ingehaald door apple en nu komen ze goed terug en zelfs beter.
want je blijft een open platform houden met een geslote platform metro eromheen en niet zoals bij apple dat ALLES een gesloten platform is.