Try SCE to Aux
V&D 20 Euro actiecode bij besteding vanaf 80 Euro: sale20
V&D 30 Euro actiecode bij besteding vanaf 100 Euro: sale30
wat iemand al eerder heeft aangegeven
Ik heb het gebruikt om kleding te kopen. heb cadeaubonnen gebruikt om de 100 euro aan te tikken. En heb bij afrekenen 30 euro korting bij de al 50% a 70% kortingen bij gekregen:)
Verder zijn de cadeaubonnen onbeperkt geldig en kan je gebruiken voor de volgende keer bij afrekenen zowel in winkel of webshop. En volgens mij heb je nog retourrecht erop...:P maar zover ga ik niet
Pricewatch-link:
pricewatch: Sony PlayStation 3 Pulse Wireless Headset, PlayStation 3
PSN: Kooi1980 - Xbox Live: Kooister
En zit je onder de 30 euro aan producten (ik had wat van 23 euro nogwat) aangevuld tot 100 euro met cadeaubonnen, en kreeg 23 euro nogwat korting met sale30game91 schreef op maandag 14 januari 2013 @ 18:48:
V&D 10 Euro actiecode bij besteding vanaf 50 Euro: sale10
Ik heb het gebruikt om kleding te kopen. heb cadeaubonnen gebruikt om de 100 euro aan te tikken. En heb bij afrekenen 30 euro korting bij de al 50% a 70% kortingen bij gekregen:)
Verder zijn de cadeaubonnen onbeperkt geldig en kan je gebruiken voor de volgende keer bij afrekenen zowel in winkel of webshop. En volgens mij heb je nog retourrecht erop...:P maar zover ga ik niet
Houten ZZW 2755 NNW 3050 Growatt 3600 dakhelling 45
......Cadeaukaarten kunnen niet geruild of geretourneerd worden.....game91 schreef op maandag 14 januari 2013 @ 18:48:
V&D 10 Euro actiecode bij besteding vanaf 50 Euro: sale10
Het is wel een mooie actie en als je boven de 75euro zit (met de korting er al af) wordt het ook gratis verzonden!
[ Voor 7% gewijzigd door boppos op 14-01-2013 19:52 ]
Niet in combinatie met een gratis printer volgens mij.Bestel nu uw inkjet en toner cartridges en betaal GEEN VERZENDKOSTEN*!
Alle bestellingen met printer cartridges (origineel, huismerk of voordeelactie) vanaf Euro 25,- worden nu geleverd zonder verzendkosten. Maak gebruik van dit aanbod; bestel en bespaar direct via onderstaande link:
<http://www.printabout.nl/ref_retentie/MjAxMy0wMS0xNCAxMzoxODoxNg==/>
U kunt deze mail ook doorsturen naar uw familie, vrienden en kennissen, zodat ook zij kunnen profiteren van deze actie.
* Deze actie loopt vanaf ontvangst van deze nieuwsmail tot en met woensdag 16 januari 2013. Gratis verzending is van toepassing op alle bestellingen met minimaal Euro 25,- inclusief BTW aan printer cartridges (origineel, huismerk of voordeelactie), die via bovenstaande link zijn geplaatst. Maximaal 1 gratis verzending per klant.
Tot ziens in onze webshop en alvast bedankt voor uw bestelling.
Het PrintAbout Team
www.printabout.nl
info@printabout.nl
Maar die korting krijg je dus niet op cadeaubonnenrambocus schreef op maandag 14 januari 2013 @ 19:46:
De korting geldt niet op elektronica, entertainment, food (La Place), (V&D)cadeaukaarten en artikelen waar wettelijk geen korting op gegeven mag worden, zoals boeken.
United insurance heeft momenteel een erg voordelige woon/inboedel/opstalverzekering.
Check hier wat jij zou betalen.
Ikzelf heb hier 115 euro netto bespaard en mijn ouders 250 euro netto op jaarbasis ( ja wij waren "slapers"en zaten al een aantal jaar bij de dezelfde maatschappij).
Het enige grote verschil is een eigen risico van 100 euro, voor de rest all risk incl. huisdieren.
@Magnifix: Viel mij ook al op maar ach, ik heb gewoon ruw geschat
[ Voor 7% gewijzigd door Humma Kavula op 14-01-2013 20:28 ]
Noem mij paranoide, maar wat moet een verzekeraar, voor deze verzekeringen, met het inkomen van mij en mijn vrouwHumma Kavula schreef op maandag 14 januari 2013 @ 19:55:
Voor mensen met een woning:
United insurence heeft momenteel een erg voordelige woon/inboedel/opstalverzekering.
Ikzelf heb hier 115 euro netto bespaard en mijn ouders 250 euro netto op jaarbasis ( ja wij waren "slapers"en zaten al een aantal jaar bij de dezelfde maatschappij).
Het enige grote verschil is een eigen risico van 100 euro, voor de rest all risk incl. huisdieren.

De info die gegeven wordt vind ik nogal dubieus: mijn inkomen bepaalt toch zeker niet of ik onderverzekerd ben
Overigens is het inderdaad vaak verstandig voor je portemonnee om eens "te gaan shoppen" met je verzekeringen.
Voor de variabelen:
https://www.verzekeraars....delwaardemeter%202013.pdf
Grappig, mijn vorige verzekering verliep via de bank dus over een jaar laat ik het wetensambalbaj schreef op maandag 14 januari 2013 @ 20:37:
m'n bullshit waardemeter gaat wel rinkelen bij dit soort financiële dienst rekent voor u in haar voordeel modelletjes. Aldus mijn 10 jaar banken ervaring.
Sterker nog; zelfs de bank/verzekeringsmedewerker wist mij te vertellen dat ze de laatste tijd wel veel opzeggingen had naar diezelfde maatschappij.
Nee even zonder dollen, waar doel je precies op? Voorwaarden zijn voorwaarden en staan vermeld.
Zoals ik al eerder vermelde rekenen ze 100 euro eigen risico en juist dat zorgt imo voor de lagere prijs; zo hou je mensen weg die iedere scheet melden.
[ Voor 10% gewijzigd door Humma Kavula op 14-01-2013 20:50 ]
Als je 100 euro aantikt gaat er 30 euro eraf. Dus in andere woorden heb je korting over gehele bestelling dus ook de cadeaubon.jooproo schreef op maandag 14 januari 2013 @ 19:54:
[...]
Maar die korting krijg je dus niet op cadeaubonnen
http://www.vodafone.nl/free_sim/
[ Voor 27% gewijzigd door nietmachine48 op 14-01-2013 22:06 ]
Als je via Tweakers naar Printabout gaat (via de PW) betaal je sowieso geen verzendkosten.Exor schreef op maandag 14 januari 2013 @ 19:51:
[...]
Niet in combinatie met een gratis printer volgens mij.
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads
Was al eerder gemeld. Hier zonder eventuele affiliation in de link:nietmachine48 schreef op maandag 14 januari 2013 @ 21:30:
Gratis Vodafone prepaid sim met 950 mb data (30 dagen geldig)
Weet iemand overigens of je die SIM ook in een Vodafone winkel kunt halen of is die alleen on-line te bestellen?
Ik vermoed het laatste i.v.m. één per adres.
[ Voor 11% gewijzigd door Orion84 op 15-01-2013 08:18 ]
Inmiddels ook besteld voor in mijn laptopjesheinemans schreef op maandag 14 januari 2013 @ 15:21:
voor wie nog met een SSD wil spelen pricewatch: Kingston SSDNow V+200 90GB +/- 50 euro
De prijs bij azerty is echter veranderd naar +- 87 euro.. , daarom maar bij 4launch besteld daar kost ie totaal +- 55 euro
En dacht bij bol.com icm waardebon er erg goedkoop van af te komen staat ie daar voor 125, die prijs 64,90 is 'via andere verkoper' jammerFastclaimer schreef op maandag 14 januari 2013 @ 21:47:
[...]
Inmiddels ook besteld voor in mijn laptopje
De prijs bij azerty is echter veranderd naar +- 87 euro.. , daarom maar bij 4launch besteld daar kost ie totaal +- 55 euro
[ Voor 7% gewijzigd door ByteMe_ op 14-01-2013 22:08 ]
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Waarschuwing, ruk voor de tweakers onder ons.Humma Kavula schreef op maandag 14 januari 2013 @ 19:55:
Voor mensen met een woning:
United insurance heeft momenteel een erg voordelige woon/inboedel/opstalverzekering.
@Magnifix: Viel mij ook al op maar ach, ik heb gewoon ruw geschat
Electronica is bij inbraak/diefstal tot max 2500 euro vergoed. Eerst puntje, en ik ben nog niet eens naar de voorwaarden gaan kijken.Dat betekend dus dat je je mooie Panasonic Plasma nog wel vergoed krijg, maar naar de centjes voor je versterker, dune max, laptop, tablet en desktop pc kun je fluiten

Weet zeker dat als je de voorwaarde leest er nog wel meer 'clausules' zijn. Nee thanks ik hou me eigen verzekering die de voorwaarden wel goed voor elkaar heeft
Klopt, en bij Azerty heb ik direct mijn bestelling geplaatst voor de lagere prijs. Vraag me nu af of de leverancier van desbetreffende webshops mogelijk niet een verkeerde prijs heeft afgegeven en dat ze overal verkeerd geprijsd zijn/waren, we gaan het zien.Fastclaimer schreef op maandag 14 januari 2013 @ 21:47:
[...]
Inmiddels ook besteld voor in mijn laptopje
Testing, one, two ...
Kwestie van even bellenthefox154 schreef op maandag 14 januari 2013 @ 22:17:
[...]
Waarschuwing, ruk voor de tweakers onder ons.
Electronica is bij inbraak/diefstal tot max 2500 euro vergoed. Eerst puntje, en ik ben nog niet eens naar de voorwaarden gaan kijken.Dat betekend dus dat je je mooie Panasonic Plasma nog wel vergoed krijg, maar naar de centjes voor je versterker, dune max, laptop, tablet en desktop pc kun je fluiten
Weet zeker dat als je de voorwaarde leest er nog wel meer 'clausules' zijn. Nee thanks ik hou me eigen verzekering die de voorwaarden wel goed voor elkaar heeft
Bronc. Hernieuwde vaststelling op uw verzoek
U kunt tijdens de looptijd van de verzekering het bedrag aanpassen
waarvoor u de inboedel verzekert. Voor het opnieuw vaststellen van
de waarde van de inboedel moet u de meest recente inboedelwaardemeter
gebruiken.
Ja ik heb het doorgenomen en nee, mijn huidige elektronica wat standaard thuis is in geval van inbraak komt niet boven de € 2.500 euro uit, sorry maar ik heb helaas niet zoveel in huis.
@Knakworst: helemaal mee eens, ik probeer niet UI te verkopen maar alleen een check te doen, in mijn en mijn ouders geval kwam deze als goedkoopste/goede voorwaarden uit de bus
[ Voor 19% gewijzigd door Humma Kavula op 14-01-2013 22:38 ]
Mijne is ook onderweg van 4launch. Hoop ik. Maar €55 is niet superlaag. Eerstvolgende >90GB in de pricewatch is 128GB voor €79 ex verzenden(als ik goed heb gekeken).hardware-lover schreef op maandag 14 januari 2013 @ 22:23:
[...]
Klopt, en bij Azerty heb ik direct mijn bestelling geplaatst voor de lagere prijs. Vraag me nu af of de leverancier van desbetreffende webshops mogelijk niet een verkeerde prijs heeft afgegeven en dat ze overal verkeerd geprijsd zijn/waren, we gaan het zien.
Nu nog even kijken of ie in mijn laptop verdwijnt of in mijn snel te verschijnen server.
Vooral die bonus maakt het interessant. Maar kan je elke keer dat je opwaardeert voor een andere bonus kiezen? Dan zou het wel interessant zijn, af en toe internet en de opwaardering erop extra smsjes. Maar kan niks vinden over die bonus, ook niet over de houdbaarheid ervan.nietmachine48 schreef op maandag 14 januari 2013 @ 21:30:
Gratis Vodafone prepaid sim met 950 mb data (30 dagen geldig)
Oi thnx voor deze! Wacht nog altijd op een leuke aanbieding als deze en check die websites niet elke dag. Top!ikbenheelmoe schreef op maandag 14 januari 2013 @ 14:03:
Bij ibood een photobox A4 prestige met max 100 pagina's voor 19,95. Superaanbieding voor als je een mooi en goed fotoboek zoekt. We hebben zelf ons zelfontworpen trouwalbum daar laten maken. Let wel op dat je bij bestellen nog wel de verzendkosten moet betalen (althans de vorige keer toen dezelfde actie bij ibood was) Maar zelfs dan echt niet duur imho
If you want to be the best, you need to work with the best :)
Verwijderd
Zercom:hardware-lover schreef op maandag 14 januari 2013 @ 22:23:
[...]
Klopt, en bij Azerty heb ik direct mijn bestelling geplaatst voor de lagere prijs. Vraag me nu af of de leverancier van desbetreffende webshops mogelijk niet een verkeerde prijs heeft afgegeven en dat ze overal verkeerd geprijsd zijn/waren, we gaan het zien.
"Wij willen graag het onderstaande opmerken:
helaas was dit een tijdelijke actie van onze leverancier en is door uw bestelde product uitverkocht. We kunnen dit product momenteel niet meer bij bestellen. Wij brengen u op de hoogte van het feit dat wij genoodzaakt zijn om uw order te annuleren, dit zodat u misschien het product elders nog kunt bestellen. Indien u al een betaling heeft gedaan op deze order dan zal dit per direct worden terug gestort."
Dit betekent dus feitelijk 30% korting op alles. je kan de cadeaubonnen overal op besteden. plus nog eventuele acties. je moet alleen per 100 euro appart bestellen.game91 schreef op maandag 14 januari 2013 @ 21:06:
[...]
Als je 100 euro aantikt gaat er 30 euro eraf. Dus in andere woorden heb je korting over gehele bestelling dus ook de cadeaubon.
edit: heb nu uitgevonden hoe het precies werkt. Je moet voor minimaal 30€ aan artikelen in je mandje hebben dan kan je 70€ aan kadobonnen toevoegen je betaald dan 70€ dus artikel is dan gratis.
Ikzelf had voor 70€ in mandje toen 30€ aan cadeaubonnen erbij (gratis) foutje in hun systeem denk ik
Dat heb ik er niet voor betaald: Totaal : 103,25 euro voor 2 stuks inclusief verzenden.lezzmeister schreef op maandag 14 januari 2013 @ 22:40:
[...]
Mijne is ook onderweg van 4launch. Hoop ik. Maar €55 is niet superlaag. Eerstvolgende >90GB in de pricewatch is 128GB voor €79 ex verzenden(als ik goed heb gekeken).
Nu nog even kijken of ie in mijn laptop verdwijnt of in mijn snel te verschijnen server.
Procentueel is het natuurlijk een heel erg groot verschil met de andere prijzen op Tweakers en zou die prijs uitermate goed zijn (geweest), zeker gezien de lees/schrijf prestaties, maar ik begin nattigheid te voelen. Laten we het maar afwachten en het topic verder maar even met rust laten.
Testing, one, two ...
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Wie gaat het proberen??
Jammer de kadokaarten niet digitaal worden verstuurd, aangezien het enkele dagen duurt, voordat je kadokaart binnen hebt.
[ Voor 10% gewijzigd door karakedi op 15-01-2013 00:25 ]
Je winkelmandje voldoet niet aan alle voorwaarden van de promotiecode.(Uw winkelmand bevat een product dat is uitgesloten van deze actie. Kijk op vd.nl/acties voor de volledige voorwaarden.)
Iemand een idee?
Ja bij V&D lezen ze ook deze forums en hebben ze het snel aangepastforzav schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 08:54:
Krijg de volgende melding bij de v&d kortingscode, na aanvullen met cadeaubonnen:
Je winkelmandje voldoet niet aan alle voorwaarden van de promotiecode.(Uw winkelmand bevat een product dat is uitgesloten van deze actie. Kijk op vd.nl/acties voor de volledige voorwaarden.)
Iemand een idee?
Awaken1 schreef op maandag 14 januari 2013 @ 14:12:
10% korting bij de VD.nl: Sorry10
Mogelijk alleen door mij bruikbaar omdat ik een product geleverd had gekregen waarvan de levertijd te lang was maar het is het proberen waard.
*De code is geldig t/m 1 maart 2013. Het is niet mogelijk om deze vouchercode te gebruiken i.c.m. AirMiles. Daarnaast zijn de volgende merken en productgroepen uitgezonderd: Perry Sport, Dixons, La Place, boeken en cadeaukaarten.
Bij mij werkt het nog wel hoor?forzav schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 08:54:
Krijg de volgende melding bij de v&d kortingscode, na aanvullen met cadeaubonnen:
Iemand een idee?
Trui 39.95 Aantal 1 39.95
Cadeaukaart 81333042 50.00 Aantal 1 50.00
Cadeaukaart 81333026 12.50 Aantal 1 12.50
Voucher sale30: Vanaf 100,- korting van 30,-. Kijk op vd.nl/acties voor de volledige voorwaarden. -30.00
Subtotaal inclusief kortingen 72.45
[ Voor 18% gewijzigd door Tomba op 15-01-2013 10:03 ]
[ Voor 86% gewijzigd door Orion84 op 15-01-2013 11:01 ]
https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983
Waren de V200 + niet iets betrouwbaarder? desalniettemin gaat er niet boven een crucial/samsungJumpman schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 00:22:
Denk goed na over de Kingston SSDNow V+200 90GB, als je een verkeerd exemplaar treft gaat je prijsverschil op aan de tijd voor het installeren overzetten van data en het heen en weer sturen van je kapotte SSD.
Ben benieuwd of we geleverd krijgen. pricewatch: Kingston SSDNow V+200 90GB
[ Voor 8% gewijzigd door Fastclaimer op 15-01-2013 11:57 ]
http://tweakers.net/ext/l...utm_campaign%3Dpricewatch
Heb er ook maar 1 besteld, mooi SSD'tje voor in een wat oudere laptop.
edit: en hij is duurder, benieuwd of ik er wat van hoor. ik wacht nog wel even een dagje voor ik de betaling overmaak.
[ Voor 11% gewijzigd door Mattie112 op 15-01-2013 12:07 ]
3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)
Is deze Ibood trouwens iets? De goedkoopste in de pricewatch is 70
pricewatch: D-Link DHP-1565
46 euro inclusief verzenden [prijs veranderd, bedankt! foutje ;)]
Een router: D-Link DHP-1565
http://www.ibood.com/nl/nl/
[ Voor 66% gewijzigd door Siebolt op 15-01-2013 12:21 ]
ik heb er 2 besteld, 1 als router beneden en 1 als access point boven, gekoppeld via powerline. Hopelijk werkt dat beter dan mijn redelijk waardeloze Netgear.Siebolt schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 12:06:
Daar is hij nu ook 83 euro, dus ook duurder geworden.
Is deze Ibood trouwens iets? De goedkoopste in de pricewatch is 70
Een router: D-Link DHP-1565
http://www.ibood.com/nl/nl/
Is trouwens €46,- incl verzenden.
[ Voor 3% gewijzigd door weertenaar op 15-01-2013 12:11 ]
Verwijderd
97ACJ-RA6DV-R7TH
ANVGE-CAN9J-C64Y
Korting 2 euro bij besteding minimaal 19 euro: VOORNEMENTWEEEUXino schreef op zondag 13 januari 2013 @ 17:31:
Actie codes voor www.drogisterij.net, zaten bij mij bestelling:
Korting 2 euro bij besteding minimaal 19 euro: VOORNEMENTWEEEURO
Korting 5 euro bij besteding minimaal 49 euro: VOORNEMENVIJFEURO
Korting 10 euro bij besteding minimaal 99 euro: VOORNEMENTIENEURO
Actie code's geldig t/m 27 Januari 2013
Korting 5 euro bij besteding minimaal 49 euro: VOORNEMENVIJFEU
Korting 10 euro bij besteding minimaal 99 euro: VOORNEMENTIENEU
Ze bleken korter te zijn.... deze werken!
Learn from yesterday, Life today, Hope for tommorow
Voor het niet leveren was ik ook bang. Ik heb daarom maar niet besteld. Overigens vind ik het wel een normale aanbieding, zeker als je kijkt dat een 90 gb een paar maanden geleden ook al 50 euro was.Fastclaimer schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 11:56:
En inmiddels is de SSD duurder geworden bij 4launch net als bij de rest van de winkels.![]()
Ben benieuwd of we geleverd krijgen. pricewatch: Kingston SSDNow V+200 90GB
Probeer amazon.co.uk die lijkt die restrictie niet te hebben!hardware-lover schreef op maandag 14 januari 2013 @ 14:39:
[...]
Helaas, deze worden niet naar NL verzonden, toch vriendelijk bedankt voor het meedenken
Bitte beachten Sie: kann nicht an die ausgewählte Adresse versandt werden.
Centerparcs of code CP2190 (Hoofdletters!)
Dit is voor 40% korting op een weekend of 50% op een (mid)week.
Dit is alleen op de prijs van het huisje. De losse kosten zoals toeristenbelasting, boekingskosten en etc komen er nog bij.
Edit: Link aangepast + Code is in hoofdletters
[ Voor 55% gewijzigd door Tjeerdtq op 16-01-2013 14:45 ]
Je URL is niet correct. URL's zijn met forward '/' slashes, niet met backward '\' slashes. Ik zie de backward slash bij het quoten van je post.Tjeerdtq schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 16:06:
Ik heb via een Felicitas babybox een algemene kortingscode voor Centerparcs.
[url="www.centerparcs.nl\\babybox"]Centerparcs[/url] of code CP2190.
Dit is alleen op de prijs van het huisje. De losse kosten zoals toeristenbelasting, boekingskosten en etc komen er nog bij.
De juiste URL is dus:
Centerparcs
Don't erase all files?
[Yes] [No]
Klopt idd, maar daar zijn ze dan weer duurder: Payment Total: EUR 26,46.knakworst schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 15:20:
[...]
Probeer amazon.co.uk die lijkt die restrictie niet te hebben!
Ik zie het even aan, toch bedankt!
Testing, one, two ...
Je ontvangt nu tijdelijk 10% korting op je volgende bestelling. Gebruik de kortingscode: BDNKT10M. Deze code is geldig tot 2 maanden na ontvangst van deze mail en geldt niet op schoenen en sale en alleen bij besteding vanaf 50 euro. Enkele merken kunnen uitgesloten zijn van de actie.
Code lijkt vrij algemeen ik zou zeggen probeer het eens
[ Voor 9% gewijzigd door Timv37 op 15-01-2013 20:03 ]
0111010001110111011001010110000101101011011001010111001001110011
Dixons (ook buiten V&D) is per 1-1-2013 ook gestopt met het accepteren van VVV-geschenkbonnen en heeft zich daarmee voor mij uit de markt geprijsd. Onderscheid met Mycom en Dynabyte (bestaat die nog ergens?) inmiddels 0,0, dus geen bestaansrecht meer, als je het mij vraagt.kadarb schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 00:42:
jammer dat je die cadeaukaarten niet bij de dixons kan gebruiken
Dat kun je gewoon testen door een fake boeking te volgen.Tjeerdtq schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 16:06:
Ik heb via een Felicitas babybox een algemene kortingscode voor Centerparcs.
[url="www.centerparcs.nl\\babybox"]Centerparcs[/url] of code CP2190.
Die code werkt dus niet.
Muller cuisine is dit weer zo'n rotzooi set of is het daadwerkelijk een super groupon aanbieding en is die set gewoon normaal zo'n 300 euro of meer?
Ik gok het eerste, maar je weet het nooit
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
Rommel; voor die paar euro koop je hoogstens één goed koksmes. Zoek eens op Google naar "Müller cuisine knives review" en geheid dat je 't woord "scam" leest. Check ook hun site, niet professioneel...Rubman schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 08:08:
http://www.groupon.nl/dea...f_1&utm_content=aff_1&nlp
Muller cuisine is dit weer zo'n rotzooi set of is het daadwerkelijk een super groupon aanbieding en is die set gewoon normaal zo'n 300 euro of meer?
Ik gok het eerste, maar je weet het nooit
Xeon X5650 - Asus P6T Deluxe - 9GB DDR3 - R9 280X
dan maar gewoon weer ouderwets verder sparen voor een goede messenset.
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
Deze hele dag krijg jij als gewaardeerde klant extra voordeel bij MegaGadgets.nl! Bestel vandaag en gebruik de speciale kortingscode, en jouw bestelling wordt gratis thuisbezorgd.
Code: Free2013.
Gezien de code lijkt me dit geen persoonlijke...
15% it is. £164.99. Ruw weg 200 euro nu dus.D-Orange schreef op maandag 14 januari 2013 @ 12:53:
Aanstaande woensdag gaat de Logitech Harmony 1100 in de aanbieding (lightning) bij Amazon.co.uk. Nu ongeveer net zo duur als de goekoopste in Nederland, maar er zal wel zo'n 15 tot 20% af gaan verwacht ik. Hij is mij te lomp, maar er zijn ongetwijfeld mensen die zoiets wel gaaf vinden.
Verder lopen de Blitzangebote en Lightning Deals, maar kan verder niet veel bijzonders spotten.
Ik heb hem ook gekregen, dus niet persoonlijk. Let op! alleen vandaag geldig en niet icm andere acties!houdoeken schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 10:22:
Mail gekregen van Megagadgets.nl
Deze hele dag krijg jij als gewaardeerde klant extra voordeel bij MegaGadgets.nl! Bestel vandaag en gebruik de speciale kortingscode, en jouw bestelling wordt gratis thuisbezorgd.
Code: Free2013.
Gezien de code lijkt me dit geen persoonlijke...
3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)
Er worden ook refurbished exemplaren aangeboden voor £140.- Iemand daar ervaring mee, bij Amazon?D-Orange schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 10:27:
[...]
15% it is. £164.99. Ruw weg 200 euro nu dus.
| Sony VAIO Pro 13" 8GB 256GB ssd Windows 8 |
Amazon is niet zelf de gene die het verkoopt noch verzend. Dan ligt het dus aan de verkopende partij. In dit geval verstuurd die voor zo'n 9 pond (als ik het goed begrijp) gewoon naar Nederland.ck2000nl schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 11:42:
[...]
Er worden ook refurbished exemplaren aangeboden voor £140.- Iemand daar ervaring mee, bij Amazon?
Verder heb ik er ook geen ervaringen mee.
Via Amazon.co.uk (inderdaad andere verkoper) gewoon een refurbished milk frotter gekocht.D-Orange schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 12:22:
[...]
Amazon is niet zelf de gene die het verkoopt noch verzend. Dan ligt het dus aan de verkopende partij. In dit geval verstuurd die voor zo'n 9 pond (als ik het goed begrijp) gewoon naar Nederland.
Verder heb ik er ook geen ervaringen mee.
Werkt prima, maar was wel duidelijk een gerepareerde versie.
Ik verwachtte al een gerepareerd exemplaar te krijgen, gezien de customer feedback van die specifike leverancier.
De prijs was daar ook naar.
Dus ik ben nog steeds veels te tevreden over amazon.co.uk en amazon.de.
Maar die juiste link wel.....KillerAce_NL schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 07:18:
[...]
Dat kun je gewoon testen door een fake boeking te volgen.
Die code werkt dus niet.
Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!
Niet duur mocht je er eentje nodig hebben:
http://www.clicktobuy.nl/...eless-adapter?n=dm&o=cust
En het kan nog wel goedkoper ($7.30). Voor 2 dollar meer een snellere variant.
Maar inderdaad, clicktobuy heb ik ook niet zo hoog staan.
(OK, geen elektronica o.i.d., maar deze aanbieding wilde ik jullie toch niet onthouden :-).
Bijna alles wat zij aanbieden komt van Chinese sites af, op de surprisebox na.AL CAPONE schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 14:19:
Bij Click2Buy hebben ze nu wifi adapters voor E8,95 incl. verzending.
Niet duur mocht je er eentje nodig hebben:
http://www.clicktobuy.nl/...eless-adapter?n=dm&o=cust
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Ook runder?vanderghost schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 15:15:
Slim bezig: 2 blikken Unox knakworst voor 1 euro, bij C1000.
(OK, geen elektronica o.i.d., maar deze aanbieding wilde ik jullie toch niet onthouden :-).
Niet alleen electronica-koopjes hier hoor
Als er iets smerig is, zijn het wel die runderdingen. Zal vast ook wel in de aanbieding zijn.ago schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 15:55:
[...]
Ook runder?
Niet alleen electronica-koopjes hier hoor
Verwijderd
en dus zelf stukken goedkoper te halen..
Daarnaast vraag ik me zeer af in hoeverre z'n mini wifi stickje nut heeft.. hij zal geen grote antenne hebben en dus ook niet echt een heel goed bereik hebben neem ik aan?
Wrong.Downstar2 schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 16:42:
Daarnaast vraag ik me zeer af in hoeverre z'n mini wifi stickje nut heeft.. hij zal geen grote antenne hebben en dus ook niet echt een heel goed bereik hebben neem ik aan?
Hebben best wel nut als bijv. de wifi antenne in je netbook het gewoon slecht doet. Heb nu gewoon vol ontvangst. Ding bevalt beregoed. Alleen niet bij C2B kopen.
[ Voor 3% gewijzigd door maartend op 16-01-2013 16:54 ]
Samsung UE40ES5500 goedkoopste in pricewatch € 458,99 bij Redcoon, Makro €395,91.
Enige nadeel is dat je je wel eerst moet inschrijven bij de kvk / een pas moet aanvragen als je die nog niet heb;)
Jep!TimDJ schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 17:28:
Makro is meestal exclusief btw -> zakelijk .. ?
Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!
Btw moet je dan alsnog betalen.BaZnGaNL schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 19:48:
[...]
Jep!En zoals DDarkForce zegt, je moet ingeschreven staan bij KvK en een pas hebben.
Alleen terugvraagbaar indien je kan aantonen dat bv de tv 100% zakelijk gebruikt gaat worden.
PSN/XBL: DarkTaufu
xenne schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 20:03:
€395,91 is wel de prijs inclusief btw voor de UE40ES5500, kijk eens op de link die gepost werd
min of meer even duur dus* Actie is in de prijs verwerkt
Ik doe niet aan bijgeloof. Dat brengt ongeluk.
Scheelt toch zo'n € 63,- vergeleken met de laagste in de pricewatchmin of meer even duur dus
Ja idd ofwel ~14% van het totale bedrag. Vind ik nog best aardig.zessen schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 22:18:
[...]
Scheelt toch zo'n € 63,- vergeleken met de laagste in de pricewatch
Ik heb voor een maatje de tv die ik als voorbeeld noemde gehaald bij Makro Amsterdam. Online is ie momenteel niet te bestellen maar daar was ie nog wel op voorraad, vandaar dat ik ook aangaf dat er in de winkels waarschijnlijk meer keuze is.
[ Voor 7% gewijzigd door Ulster Seedling op 16-01-2013 23:40 ]
“(…) met een rode blos op een geelgroene ondergrond.” Volgens Wikipedia tenminste.
The devil is in the details.
De mijne maakt een een germaanse rondrit door.. germanie..
Ding is al half Duitsland doorgegaan terwijl het in Eindhoven gemakt wordt.
Rare zaak die DPD.
Datum / Tijd Depot / Plaats Soort scanning / nummer afleverlijst Postcode • Route Tour Service |
15.01.2013 / 18:47 0180 / Neufahrn (DE) Afhaling ####AK • 0516 638 136 |
16.01.2013 / 04:20 0015 / Unna (DE) Hub scan ####AK • 0516 999 136 |
edit postcode.
The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.
Zeker raar, DPD heeft namelijk een sorteercentrum voor pakketpost in Best bij Eindhoven.Bad Brains schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 00:37:
Heeft iemand de 10 euro korting actie van Postersxxl al binnen?
De mijne maakt een een germaanse rondrit door.. germanie..
Ding is al half Duitsland doorgegaan terwijl het in Eindhoven gemakt wordt.
Rare zaak die DPD.
Datum / Tijd Depot / Plaats Soort scanning / nummer afleverlijst Postcode • Route Tour Service 15.01.2013 / 18:47 0180 / Neufahrn (DE) Afhaling xxxxxx • 0516 638 136 16.01.2013 / 04:20 0015 / Unna (DE) Hub scan xxxxxx • 0516 999 136
[ Voor 1% gewijzigd door Orion84 op 17-01-2013 18:26 ]
Als je hem dan nog bestelt via een cashbacksite krijg je nog zo'n 1,5-6% terug. Ik had toevallig nog een refferal-link (ivm verjaardag) met een 6% bol.com kortings 'code' via euroclix.
Netto dus 156 euro betaald voor een prima camera'tje! (nu nog een origineel hoesje van 11 euro bestellen http://www.camera.nl/Cata...N/DCC-1500-8714574549088/ die dik onder de andere price-watch zit, en een SD-kaartje en het feest is compleet).
*snip* geen affiliate meuk!
Gratis l'or espresso cupjes (geschikt voor nespresso), vragenlijst invullen (kan ook zonder facebook), adres gegevens invullen, (mail adres hoeft ook niet te kloppen geloof ik, je hoeft niks te bevestigen). Kostte me 2 minuten.
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 17-01-2013 20:21 ]
BEsteld. Goed bezig kerel! Gratis is ALTIJD mooi:)shenr schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 12:16:
Het is geen denderende actie, maar we zijn dol op gratis spullen toch?
*snip* geen affiliate meuk!
Gratis l'or espresso cupjes (geschikt voor nespresso), vragenlijst invullen (kan ook zonder facebook), adres gegevens invullen, (mail adres hoeft ook niet te kloppen geloof ik, je hoeft niks te bevestigen). Kostte me 2 minuten.
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 17-01-2013 20:22 ]
https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983
Bedankt voor het melden, meteen besteld, zat al langer te kijken voor deze camera.Cheaps schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 12:08:
Canon heeft een cashback actie op diverse camera(gerelateerde) producten. Gisteren even de Canon SX260HS gekocht bij bol.com voor 199 . Als je voor de 20e januari bestelt krijg je cashback van canon van 30 euro.
Als je hem dan nog bestelt via een cashbacksite krijg je nog zo'n 1,5-6% terug. Ik had toevallig nog een refferal-link (ivm verjaardag) met een 6% bol.com kortings 'code' via euroclix.
Netto dus 156 euro betaald voor een prima camera'tje! (nu nog een origineel hoesje van 11 euro bestellen http://www.camera.nl/Cata...N/DCC-1500-8714574549088/ die dik onder de andere price-watch zit, en een SD-kaartje en het feest is compleet).
Dit topic is gesloten.
Lees voordat je hier post eerst even de OpeningsPost goed door. Er zijn een aantal regeltjes omtrent wat wel en niet gewenst is en het zou zonde zijn als je post wordt verwijderd als gevolg van overtreding van die regeltjes.
Als je een post ziet waarvan je denkt dat die niet door de beugel kan, neem dan alsjeblieft even contact op met de crew via een TopicReport. Neem daarbij even een linkje op naar de post in kwestie.
Dit topic is niet bedoeld om te vragen naar kortingsbonnen, aanbiedingen etc.
Wie dit topic vervuilt met onzinreacties of zwaar off-topic posts kan rekenen op een ban.