Gratis vodafone simkaart met 950MB Welkom Blox (30 dagen geldig)
Geen kosten.
http://www.vodafone.nl/free_sim/
Geen kosten.
http://www.vodafone.nl/free_sim/
[ Voor 15% gewijzigd door remcoboy1479 op 11-01-2013 18:40 . Reden: Link ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 15% gewijzigd door remcoboy1479 op 11-01-2013 18:40 . Reden: Link ]
Niet alleen de accessoires vallen onder deze kortings code! Heb net gechecked met een paar van de headsets en keyboards en ook daar kreeg ik korting bij.kKaltUu schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 14:29:
Razer heeft straks voor 24 uur 50% korting in hun webwinkel op alle randapparatuur met de code BESTOFCES2013
http://www.razerzone.com/eu-en
Waarom affiliate? http://www.vodafone.nl/free_sim werkt net zo goed.remcoboy1479 schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 18:01:
Gratis vodafone simkaart met 950MB Welkom Blox (30 dagen geldig)
Geen kosten.
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2013 19:16 ]
Omdat de eigenaar van het daaraan gekoppelde account dan geen beloning krijgt.rud schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 18:25:
[...]
Waarom affiliate? http://www.vodafone.nl/free_sim werkt net zo goed.
[ Voor 3% gewijzigd door Jumpman op 11-01-2013 18:38 ]
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Niet gezien, link gewoon gekopieerd. Is aangepast.rud schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 18:25:
[...]
Waarom affiliate? http://www.vodafone.nl/free_sim werkt net zo goed.
Merci, de Razer Megalodon bestelt voor bijna 91 euro! Zocht nieuwe headset omdat m'n andere redelijk snel leeg was na een tijdje gebruik. Ik ben benieuwd hoe snel hij geleverd wordt.kKaltUu schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 14:29:
Razer heeft straks voor 24 uur 50% korting in hun webwinkel op alle randapparatuur met de code BESTOFCES2013
http://www.razerzone.com/eu-en
Wat voor refferal zit daarin dan?sphere schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 18:48:
En de avantisport link idem dito.
remcoboy1479 schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 18:45:
Avantisport heeft saldiweken met nu alle Trepo kleding voor €1, waaronder veel voetbalbroekjes, shirts kousen en hesjes. Vanaf €65 gratis verzenden, anders €4,95 (gratis ophalen in Alphen a/d rijn).
http://avantisport.nl/search/?query=trepo
[ Voor 50% gewijzigd door Yorinn op 11-01-2013 19:22 ]
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads
Zijn links is aangepast, zie de edit onder zijn post
39
[ Voor 4% gewijzigd door Meessen op 11-01-2013 19:45 ]
Nu kopen en wachten tot het binnen is.Meessen schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 19:43:
Schijt razer, wat hen je aan zo'n actie als niets op voorraad is -.-
Je kan het niet bestellen als het niet op voorraad is.maartend schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 19:46:
[...]
Nu kopen en wachten tot het binnen is.
Nu eens zoeken naar een redelijk grote muis, hoef die kleine laptop muisjes niet.
Fook.Meessen schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 19:47:
[...]
Je kan het niet bestellen als het niet op voorraad is.
🇳🇱 A Youtube channel about gaming: customizing consoles, mini documentaries and tech videos | www.fistbumpbros.com
Tenzij je meerdere producten koopt loont het zich inderdaat niet; ze zijn standaard al een stuk duurder en dan komt er ook nog eens die belachelijke 15,52 verzendkosten bij (terwijl ze geloof ik gewoon een vestiging in nederland hebben).Ricepuppet schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 21:02:
Niet lullig bedoeld richting die Razer actie, maar als je de Bartsmit pagina bekijkt met alle Razer producten, dan zie je dat je op sommige fronten daar al een stuk goedkoper uit bent.
Hmm, een deathadder is in die store toch echt 63 euro. Als ik hem bestel bij de razer store nu heb ik hem voor 30. (Al zijn die dan natuurlijk net weer out of stock -_-")Ricepuppet schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 21:02:
Niet lullig bedoeld richting die Razer actie, maar als je de Bartsmit pagina bekijkt met alle Razer producten, dan zie je dat je op sommige fronten daar al een stuk goedkoper uit bent.
Alsnog ben ik 40 euro goedkoper uit dan de goedkoopste in de pricewatch, maar dat komt waarschijnlijk omdat ik een redelijk duur product heb besteldR0y. schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 22:05:
Leuke aanbieding maar effectief heb je maar iets van 25 % korting aangezien er nog een ton aan verzendkosten bij komt
Verwijderd
[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2013 23:14 ]
Verwijderd
Edit: was niet waar wat ik zei. Zowel Samsung als LG hebben eigen panelen en eigen technologie...Sinned123 schreef op zaterdag 12 januari 2013 @ 00:52:
Je koopt al een 60" plasma voor 840eu inclusief verzendkosten.
Toegegeven geen panasonic, maar toch.
[ Voor 43% gewijzigd door Korvaag op 12-01-2013 14:52 ]
UNOX: The worst operating system
Ik gok dat die code tot 31dec 2012 geldig was. Hun codes blijven 3 maanden geldig en dan zijn er weer nieuwe acties/codes. Zo heb ik hier nog een boekje van hun liggen met allemaal codes die geldig waren tot 31dec 2012.Chris_L schreef op zondag 12 augustus 2012 @ 19:55:
[...]
Zelfs dan nog niet, ik denk dat ze de code al verwijderd hebben? Al zou dat wel erg snel al zijn, maar goed je weet maar nooit..
Hmm dat zou nieuw voor mij zijn, de panelen komen volgens mij echt niet van Panasonic bij Samsung en LG hoorKorvaag schreef op zaterdag 12 januari 2013 @ 02:19:
[...]
Nou.. dat is dus wel even een puntjeDe enige recente plasma tv's komen van Panasonic af. De rest is voor zover ik weet alleen onder licentie van Panasonic verkrijgbaar en is daardoor allemaal Panasonic van de vorige generatie. Je hebt dus aardige kans dat je een TV koopt die qua beeldkwaliteit al echt achterloopt en qua stroomverbruik ook enige wenkbrauwen doet fronsen..
De panasonic vt30 serie is het topmodel plasma van 2011. Die is pas begin 2012 vervangen. Wil je in LCD dezelfde kwaliteit proberen te evenaren dan ben je meer dan het dubbele kwijt.Sinned123 schreef op zaterdag 12 januari 2013 @ 00:52:
Je koopt al een 60" plasma voor 840eu inclusief verzendkosten.
Toegegeven geen panasonic, maar toch.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
** Geldig tot en met 28/02/2013. Minimum bestelwaarde € 50,-. Niet inwisselbaar voor contant geld. Niet geldig i.c.m. andere acties. Enkele merken kunnen van de actie uitgesloten zijn. Maximaal één kortingscode per bestelling per klant. Voer de kortingscode in tijdens het betaalproces van uw bestelling.
[ Voor 92% gewijzigd door luappul op 12-01-2013 10:44 ]
[ Voor 94% gewijzigd door greg-a op 12-01-2013 10:44 ]
Beste Pim,
Hartelijk dank voor het registreren van uw Logitech® Z-5! We stellen uw aankoop op prijs en hopen dat u er tevreden mee bent.
Als extra voordeel bieden we u 10% korting op uw volgende aankoop bij Logitech.com.* Voer de onderstaande couponcode in om uw korting te ontvangen.
6vtrbwv6o
Mocht u ooit hulp nodig hebben, dan staan we altijd voor u klaar. Bezoek ons online op www.logitech.com/support om vragen te stellen of een telefoonnummer te vinden als u contact wilt opnemen.
Nogmaals hartelijk dank voor uw registratie.
Hoogachtend,
Het Logitech-team
* Aanbieding alleen geldig in Oostenrijk, Duitsland, Frankrijk, Italië, Spanje, Zwitserland, België, Nederland, Zweden, Denemarken, Noorwegen, Verenigd Koninkrijk en Hongarije op www.logitech.com. De korting is gedurende 30 dagen na de registratiedatum geldig, en wordt alleen op de productprijs toegepast. Aanbieding geldig voor Ierland, Tsjechië, Estland, Finland, Griekenland, Letland, Litouwen, Portugal en Polen op www.logitech.com/index.cfm/home/&cl=roeu,en. De korting is gedurende 30 dagen na de registratiedatum geldig, en wordt alleen op de productprijs toegepast. Aanbieding kan niet met andere kortingsaanbiedingen worden gecombineerd. Logitech UE producten zijn uitgesloten van dit aanbod.
De panelen niet. De technologie wel.ToFast schreef op zaterdag 12 januari 2013 @ 05:27:
[...]
Hmm dat zou nieuw voor mij zijn, de panelen komen volgens mij echt niet van Panasonic bij Samsung en LG hoor
[ Voor 16% gewijzigd door Korvaag op 12-01-2013 14:52 ]
UNOX: The worst operating system
Er goede hoofdtelefoon. Ik heb deze ook, en de kwaliteit is veel beter dan bijvoorbeeld de gehypte Beats Audio By Dr. Dré Solo (HD). Enige waar je rekening mee moet houden is: hij zit relatief strak op je hoofd en de audio kabel is met een stekker te wisselen (de draden zijn dus kwetsbaar en niet makkelijk te vervangen). Absoluut een top hoofdtelefoon!sphere schreef op zaterdag 12 januari 2013 @ 14:26:
AKG K518DJ 14-21jan. bij AH XL filialen.
34,99 (pricewatch: AKG K 518 DJ (Zwart)
Reviews op headfi zijn redelijk.
[ Voor 4% gewijzigd door Jumpman op 12-01-2013 14:30 ]
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Inderdaad, ik heb deze ook en gebruik 'em dus niet meer omdat hij echt klemt. Dat is sowieso het nadeel van on-ear hoofdtelefoons maar bij deze is het wel heel erg. Wel goede geluidskwaliteit voor die prijs trouwens, maar comfort wil ook watJumpman schreef op zaterdag 12 januari 2013 @ 14:29:
[...]
Er goede hoofdtelefoon. Ik heb deze ook, en de kwaliteit is veel beter dan bijvoorbeeld de gehypte Beats Audio By Dr. Dré Solo (HD). Enige waar je rekening mee moet houden is: hij zit relatief strak op je hoofd en de audio kabel is met een stekker te wisselen (de draden zijn dus kwetsbaar en niet makkelijk te vervangen). Absoluut een top hoofdtelefoon!
🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070
Kan dit beamen. Ik heb er ook 1 gehad iets meer als 1,5 jaar geleden. Veel te strak; zo strak dat het echt pijn aan mijn hoofd deed en hem na een uur of twee direct weer terug heb gebracht.atticus182 schreef op zaterdag 12 januari 2013 @ 16:17:
[...]
Inderdaad, ik heb deze ook en gebruik 'em dus niet meer omdat hij echt klemt. Dat is sowieso het nadeel van on-ear hoofdtelefoons maar bij deze is het wel heel erg. Wel goede geluidskwaliteit voor die prijs trouwens, maar comfort wil ook wat. Kortom, goede actie maar als je van comfort houdt kun je die €35 beter in je zak houden.
🇳🇱 A Youtube channel about gaming: customizing consoles, mini documentaries and tech videos | www.fistbumpbros.com
Laat maar..
Heb nu 3 van die gratis Simyo kaartjes binnen en dan lees ik dit.Reiben schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 19:23:
[...]
Volgens Simyo niet: https://forum.simyo.nl/pr...ing-mobiel-internet-6276/
Maar dat van die rekening lijkt me ook niet echt geloofwaardig.
Hum slechte zaak ik geloof dat ik het kaartje van mijn vrouw en mijzelf maar vernietig om deze nonsense te verkomenKees Klaassen schreef op zaterdag 12 januari 2013 @ 17:18:
[...]
Heb nu 3 van die gratis Simyo kaartjes binnen en dan lees ik dit.
Schuld als ik eventjes negatief kom te staan. Met dikke rente zeker?
Naar wie worden die rekeningen gestuurd dan, heb neppe namen opgegeven en niks getekend bij ontvangst. Werd gewoon m'n brievenbus in gekieperd. For all they know heeft iemand mijn adres opgegeven en heb ik er dus verder niks mee te maken.
tl;dr: Gratis 7,50 beltegoed zonder problemen.
Genoeg over die kaartjes, voortaan beter lezen jullie!Wingie schreef op zaterdag 12 januari 2013 @ 17:47:
[...]
Hum slechte zaak ik geloof dat ik het kaartje van mijn vrouw en mijzelf maar vernietig om deze nonsense te verkomen
Je loopt nu lekker te mopperen op Simyo, maar hoe normaal vind je het om een overeenkomst onder een valse naam te sluiten?Kees Klaassen schreef op zaterdag 12 januari 2013 @ 17:18:
[...]
Heb nu 3 van die gratis Simyo kaartjes binnen en dan lees ik dit.
Schuld als ik eventjes negatief kom te staan. Met dikke rente zeker?
Naar wie worden die rekeningen gestuurd dan, heb neppe namen opgegeven en niks getekend bij ontvangst. Werd gewoon m'n brievenbus in gekieperd. For all they know heeft iemand mijn adres opgegeven en heb ik er dus verder niks mee te maken.
Hij was dan ook al lang uitverkocht samen met 70% van hun overige producten.Meessen schreef op zaterdag 12 januari 2013 @ 19:38:
Razer actie is voorbij. Te lang nagedacht of ik de Razer BlackWidow Stealth 2013 nou wel of niet zou nemen, hehe.
Dat was zowat de enigste die ze nog haddenZane11 schreef op zaterdag 12 januari 2013 @ 20:23:
[...]
Hij was dan ook al lang uitverkocht samen met 70% van hun overige producten.
[ Voor 93% gewijzigd door Verwijderd op 13-01-2013 15:23 ]
-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8
Maar wel ermee gebeld hebben.... Wir haben es nicht Gewusst ... sja sja sja... maar goe, die 7,50 opmaken en dan niet meer naar om kijken.Kees Klaassen schreef op zaterdag 12 januari 2013 @ 17:18:
[...]
snip
For all they know heeft iemand mijn adres opgegeven en heb ik er dus verder niks mee te maken.
Verkeerde topic?Ankh schreef op zaterdag 12 januari 2013 @ 23:45:
Vandaag hebben wij onze Bodum glazen ontvangen van de ibood actie. Uit eindelijk nog best snel geleverd en voor de prijs €30 voor 2 is het niet verkeerd. Nu enkel de espresso glazen nog
15 euro per glas?! Gaat nergens meer over.Ankh schreef op zaterdag 12 januari 2013 @ 23:45:
Vandaag hebben wij onze Bodum glazen ontvangen van de ibood actie. Uit eindelijk nog best snel geleverd en voor de prijs €30 voor 2 is het niet verkeerd. Nu enkel de espresso glazen nog
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Zitten goede aanbiedingen bij. Nu heb ik nog V&D bonnen liggen en bij de V&D hebben ze een gedeelte van Dixons (ook op de website). Nu denk ik dat ze daar niet met deze aanbiedingen meegaan of wel?donaldo schreef op zaterdag 12 januari 2013 @ 15:43:
http://www.dixons.nl/folder/
Bij Dixons korting op verschillende artikelen. Een aantal goed deals voor harddisks, games en nog een paar dingen vond ik.
Don't erase all files?
[Yes] [No]
Thanks heb m gebruikt!serhat schreef op vrijdag 28 december 2012 @ 21:23:
Samengevat: Persoonlijke kortingscode (denk ik) voor ReplaceDirect, 10% op het gehele assortiment, geen minimum bedrag.
Jouw persoonlijke kortingscode: JSCRP384
Laat weten als je het hebt gebruikt.
-----
Beste klant,
Recent heb je een bestelling geplaatst bij ReplaceDirect. Door enorme kerstdrukte bij onze vervoerder is een aantal van onze zendingen vertraagd. Je bestelling heb je hierdoor mogelijk later ontvangen dan je van ons mag verwachten, of deze is misschien nog onderweg. Je bestelling zal normaal gesproken vandaag of morgen alsnog geleverd worden.
De snelle levering die wij beloven hebben wij in een aantal gevallen niet waar kunnen maken. Dit vinden wij enorm vervelend. Daarom hebben wij voor jou en al onze andere klanten die in de kerstperiode hebben besteld een kortingscode aangemaakt die je kunt gebruiken bij een eventuele volgende bestelling. Met deze kortingscode krijg je 10% korting op het gehele assortiment en is geldig tot en met 30 april 2013.
Jouw persoonlijke kortingscode: JSCRP384
Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf.
Om even in de kortingen en aanbiedingen te blijven. Je kan jezelf ook gewoon bij de kvk inschrijven, dat is tegenwoordig gratis.Senor Sjon schreef op zondag 13 januari 2013 @ 11:17:
Dat zijn die dubbelwandige glazen. Die kosten 4-6 euro p.s. via http://www.jostenberg.nl/...uble+feeling?prodId=17630 Gaan wel per 12 en alleen aan bedrijven, maar daar kunnen de meesten hier wel via bestellen. Lief je baas aankijken ofzo
Voor de prijs van 4 bodum glazen heb je er hier 12 van in 4 te kiezen maten.
Learn from yesterday, Life today, Hope for tommorow
Verwijderd
De ingevulde actiecode is niet bekendXino schreef op zondag 13 januari 2013 @ 17:31:
Actie codes voor www.drogisterij.net, zaten bij mij bestelling:
Korting 2 euro bij besteding minimaal 19 euro: VOORNEMENTWEEEURO
Korting 5 euro bij besteding minimaal 49 euro: VOORNEMENVIJFEURO
Korting 10 euro bij besteding minimaal 99 euro: VOORNEMENTIENEURO
Actie code's geldig t/m 27 Januari 2013
Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!
Bedankt, deze zojuist gebruikt en nu de Western Digital TV Live voor 74,99 euro besteldwilly1986 schreef op donderdag 13 december 2012 @ 18:07:
5 euro korting bij Koopjeskampioen met actiecode KRTS-COUP-DM12
(minimaal 50 euro bestelwaarde en geldig tot 31 maart 2013)
Tomorrow is not today!
Mooie speler, mooie prijsSpacey23 schreef op maandag 14 januari 2013 @ 12:06:
Bedankt, deze zojuist gebruikt en nu de Western Digital TV Live voor 74,99 euro besteld
werkt deze nog? ik zie namelijk geen prijzen veranderen?Lolhozer schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 08:59:
15% korting bij Fonq, echter alleen wanneer je bij Smeva werkt. Beetje rare pagina, vermeldt 3% en 15%, maar is geloof ik 15% korting. Niet allemaal teglijkertijd gebruiken he, zou een beetje opvallen
.
Van het kastje naar de muur lopen...
Nice, besteld.Leo1010 schreef op maandag 14 januari 2013 @ 11:48:
Viel mij ook al op
Anyway, Saturn heeft vandaag weer een dvd-r spindel met 50 dvdtjes voor 15 euro in de aanbieding met gratis verzending.
Lezen is ook een vak tegenwoordig:DancePlaza schreef op maandag 14 januari 2013 @ 12:11:
[...]
werkt deze nog? ik zie namelijk geen prijzen veranderen?
VOORDEEL VOOR SMEVA MEDEWERKERS
Als Smeva medewerker krijg je korting op het gehele assortiment van fonq.nl. Voor de exacte korting en de kortingscode kun je je wenden tot de afdeling Personeelszaken.
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads
[ Voor 0% gewijzigd door Twisted-D op 14-01-2013 12:54 . Reden: Tags typen is lastig =P ]
Dat komt goed uit dacht ik direct, maar het blijkt om +R te gaan en niet om -R, daarvan heb ik er nog genoeg. Voor mijn toepassing werkt -R veel beter dan +R dus laat ik hem gaan.Leo1010 schreef op maandag 14 januari 2013 @ 11:48:
Viel mij ook al op
Anyway, Saturn heeft vandaag weer een dvd-r spindel met 50 dvdtjes voor 15 euro in de aanbieding met gratis verzending.
Testing, one, two ...
Misschien heb je hier wat aan:hardware-lover schreef op maandag 14 januari 2013 @ 13:14:
[...]
Dat komt goed uit dacht ik direct, maar het blijkt om +R te gaan en niet om -R, daarvan heb ik er nog genoeg. Voor mijn toepassing werkt -R veel beter dan +R dus laat ik hem gaan.
Prima aanbieding verder: Verbatim DVD+R 50x spindle 4,7GB
Verwijderd
ProductcodeTonger schreef op maandag 14 januari 2013 @ 10:36:
Het hier wel erg rustig...
Bij Scheer en Foppen de Acer A510 32Gb black voor 299,-- euro.
pricewatch: Acer Iconia Tab A510 32GB Zwart
Toevallig nodig, bedankt. Alleen wat minder dat ze het niet eens op voorraad hebben en er dus een lange levertijd van 5-7 dagen is.Leo1010 schreef op maandag 14 januari 2013 @ 11:48:
Viel mij ook al op
Werkt ook voor anderenAwaken1 schreef op maandag 14 januari 2013 @ 14:12:
10% korting bij de VD.nl: Sorry10
Mogelijk alleen door mij bruikbaar omdat ik een product geleverd had gekregen waarvan de levertijd te lang was maar het is het proberen waard.
[ Voor 12% gewijzigd door Dutch_Celt op 14-01-2013 14:19 ]
Helaas, deze worden niet naar NL verzonden, toch vriendelijk bedankt voor het meedenkenknakworst schreef op maandag 14 januari 2013 @ 13:19:
[...]
Misschien heb je hier wat aan:
http://www.amazon.de/gp/p...ie=UTF8&psc=1&s=computers
Volgens mij bezorgt Amazon.de deze gratis naar NL.
Testing, one, two ...
zou sorry20 dan bv ook werken? etc?Awaken1 schreef op maandag 14 januari 2013 @ 14:12:
10% korting bij de VD.nl: Sorry10
Mogelijk alleen door mij bruikbaar omdat ik een product geleverd had gekregen waarvan de levertijd te lang was maar het is het proberen waard.
*De code is geldig t/m 1 maart 2013. Het is niet mogelijk om deze vouchercode te gebruiken i.c.m. AirMiles. Daarnaast zijn de volgende merken en productgroepen uitgezonderd: Perry Sport, Dixons, La Place, boeken en cadeaukaarten.
Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
Wat betreft de dubbelwandige glazen, als je naar http://www.horecasupply.n...dige+glazen+?prodId=29567 gaat krijg je dezelfde glazen voor dezelfde prijs als particulier.Pikoe schreef op zondag 13 januari 2013 @ 15:57:
[...]
Om even in de kortingen en aanbiedingen te blijven. Je kan jezelf ook gewoon bij de kvk inschrijven, dat is tegenwoordig gratis.
helaas
De door jou ingevulde promotiecode kon niet gevonden worden.
Heb net sorry100 gebruikt!Geckoo schreef op maandag 14 januari 2013 @ 15:06:
zou sorry20 dan bv ook werken? etc?
www.heinemanss.nl
is dus ook voor gratis bezorging ;-)Dutch_Celt schreef op maandag 14 januari 2013 @ 14:17:
[...]
Werkt ook voor anderen
Echter...
Zit er zo te zien een minimum aan vast:
[quote]Je hebt nog 2 CD, DVD of Blu-ray nodig om aan de korting te voldoen[/quote]
edit:
spuit elf, betreft de 3 halen 2 betalen:
3 halen 2 betalen op CDs, DVD,s of Blu-ray, games zijn uitgesloten.
Beter had je sorry 1000 gebruikt, kreeg je nog geld toe.
Deze niet wat?hardware-lover schreef op maandag 14 januari 2013 @ 13:14:
[...]
Dat komt goed uit dacht ik direct, maar het blijkt om +R te gaan en niet om -R, daarvan heb ik er nog genoeg. Voor mijn toepassing werkt -R veel beter dan +R dus laat ik hem gaan.
Prima aanbieding verder: Verbatim DVD+R 50x spindle 4,7GB
Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!
3040 Wp - 4,7 GJ zonneboiler - WP droger; A+++ wasmachine. Het leven is een aaneenschakeling van leermomenten en de waarheid ligt meestal in het midden; vertrapt door beide partijen. De CO2-discussie: ik geloof hier niet in.
Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
Hoe wordt dat gecontroleerd? smeva15 werkt hier gewoon (bestelling uiteraard niet afgerond, gewoon even gecheckt of het zou werken...)
Goed opgemerkt. Mooie grootte voor HTPC-tjes, in the pocketsheinemans schreef op maandag 14 januari 2013 @ 15:21:
voor wie nog met een SSD wil spelen pricewatch: Kingston SSDNow V+200 90GB +/- 50 euro
Testing, one, two ...
de code stond er niet bij, vandaar dat ik het vroeg. Gelukkig werkt de code die je vermeldt nog prima, thanks iig!TB1989 schreef op maandag 14 januari 2013 @ 17:49:
[...]
Hoe wordt dat gecontroleerd? smeva15 werkt hier gewoon (bestelling uiteraard niet afgerond, gewoon even gecheckt of het zou werken...)
Van het kastje naar de muur lopen...
Ook bedankt voor deze hint.BaZnGaNL schreef op maandag 14 januari 2013 @ 16:34:
[...]
Deze niet wat?
Ik bestel al een enige tijd bij hun! Goede levering! En snel in huis (indien op voorraad)
Testing, one, two ...
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq