Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fastclaimer
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 14:27
Gister avond even contact met 4launch gehad, was benieuwd naar de levertijd van de SSD.
Via de live support werd mij verteld dat de SSD een onbekende levertijd had , en enkele minuten laten kwam en ze erachter dat het een foutieve prijs koppeling moest zijn en hem niet willen leveren voor deze prijs. En dat ik mijn levering kon annuleren of een ander product kon uitkiezen en het verschil bij betalen. Hier ben ik niet mee akkoord gegaan, en er onstond een discussie tussen mij en de 4launch medewerker, uitendelijk moest meneer weg gaan en ik moest maar contact opnemen via de mail.
Nu vraag ik mij af wat ik mag verwachten van 4launch, gezien de SSD nou ook weer niet heel goedkoop was in vergelijking met andere SSD's en ten 2e stond hij op verscheidende web shops voor dezelde prijs.
Ik heb in ieder geval een mail gestuurd naar 4launch waarin ik aan heb gegeven dat hij op meerdere web shops voor deze prijs werd aangeboden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CeesKees
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12:05

CeesKees

I rest my Kees

Eerlijk?

Niet zeuren, neem je verlies en koop die SSD ergens anders.

Vergelijkbare zaken werden ook nooit in het voordeel van de consument geschikt.

| Me = M'n of Mijn | Is = Eens | Hun = Zij | Waar om doen men sen al die on nodig e spa ties over al tus sen ? | Hè = Heh? | Hé = Hey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

[edit] dat een mod vind dat er maar een apart topic opgestart dient te worden omtrent het niet willen leveren van een aanbieding door 4launch dat moet hij/zij zelf maar weten. Ik lever hier verder geen enkele bijdrage aan (behalve deze dan), ik wilde enkel in het aanbiedingen topic delen dat ik mijn (niet bij 4launch bestelling) wel geleverd zou krijgen, en heb deze inmiddels ook binnen. Het leek me wel zinvol om te melden dat, wat een aanbieding leek te zijn, ook daadwerkelijk op de deurmat zou vallen terwijl dat bij sommigen niet het geval lijkt te zijn. Een aanbieding is in mijn ogen pas compleet als deze ook werkelijk aangekocht kan worden. Ik heb in dit geval niets met 4launch van doen dus gaat deze discussie (als het er al een zal gaan worden) aan mijn neus voorbij. Succes bij het verdere verloop allemaal.

[ Voor 79% gewijzigd door hardware-lover op 17-01-2013 20:00 . Reden: Mijn oorspronkelijke reactie stond in het aanbiedingtopic en niet in deze afsplitsing. ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fastclaimer
hardware-lover schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 20:18:
[...]

Om mijn aankoop-ervaring dan maar volledig te maken, ik krijg ze wel toegestuurd vanaf Azerty voor het lagere bedrag. Pakket is naar me onderweg en volgens de factuur die op Azerty te openen valt, zitter de 2 bestelde SSD's in het pakket. Blijkbaar gaat niet iedere webshop hetzelfde om bij dit soort "foute" prijskoppelingen. Ik heb zoals nu blijkt, voor de juiste shop gekozen, en dat komt eenvoudigweg alleen maar omdat Azerty de meest voordelige shop was op dat moment.
Ik wacht nog op reactie van 4launch.
Hoop dat ik toch nog iets gelevert ga krijgen, helemaal nu ik weet dat andere web shops ook uitleveren. Maar ik wacht op reactie van 4launch :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keversloper
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 00:08
Ik heb de ssd ook via 4launch best3ld. Heb tot op heden nog niks van ze gehoord.
Maar als ze hem niet uitlever3n voor die prijs bestel ik er nooit weer wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fastclaimer
mvdklooster schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 01:20:
Ik heb de ssd ook via 4launch best3ld. Heb tot op heden nog niks van ze gehoord.
Maar als ze hem niet uitlever3n voor die prijs bestel ik er nooit weer wat.
Ik had waarschijnlijk ook nog niks gehoort als ik zelf geen contact met de live support had opgenomen over de levertijd. Teven heb ik eergister een mail gestuurd en heb daar tot op het heden nog geen reactie op.
Ik ben benieuwd :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haribold
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
4Launch heeft gelukkig geen bepalingen meer over dit soort prijsverhogingen in de algemene voorwaarden staan, let er dus in ieder geval op dat ze zich niet op de algemene voorwaarden kunnen beroepen. Verder geldt dat 4Launch gebonden is aan het aanbod, zoals je zelf hebt geconstateerd was de prijs redelijk. En handel vanaf nu alles af via de mail, dan staat alles op schrift. Ik zou zeggen dat je eerst maar even moet afwachten op enig bericht / handelen van 4Launch of op de levering zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De onbekende levertijd is ook heel makkelijk om te zetten naar oneindig. Dus kunnen ze lekker rentenieren van het geld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 14:08:
De onbekende levertijd is ook heel makkelijk om te zetten naar oneindig. Dus kunnen ze lekker rentenieren van het geld :)
Als je niet weet hoe dingen in elkaar zitten, wil je dan geen onzin de wereld inhelpen? Dat leidt alleen maar tot zinloze discussies.

We kunnen weinig met deze afsplitsing, als er geen informatie is over de prijs waarvoor besteld is en welke artikel het precies is.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 17-01-2013 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albino71
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Ik vind dat je dit niet hoog kunt spelen. Je weet dat de prijs niet klopt en toch ga je het bestellen.
Als het lukt, mooi en heb je mazzel.
Lukt hiet niet, zoals nu bij 4launch, dan moet je niet zeuren en zeker niet zeggen dat 4launch geen service verleend o.i.d., want dat staat haaks op hoe de webshop het in de shopreview hier en in andere surveys doet.

Just my 2 cents.

Te koop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie nu dat de prijzen ~50 euro waren waar normaal 85-90 de norm is. In dat geval, gebruik de search hier even, want het is echt al zó vaak behandeld. Wat je stelt dat het ook niet heel laag is is natuurlijk niet te verdedigen. Bij een losse SSD - op zichzelf dus ook niet iets wat je aan de muur hangt - kan je ook niet gaan ophangen dat je geen idee hebt van dit soort zaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

Verwijderd schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 14:39:
Ik zie nu dat de prijzen ~50 euro waren waar normaal 85-90 de norm is. In dat geval, gebruik de search hier even, want het is echt al zó vaak behandeld. Wat je stelt dat het ook niet heel laag is is natuurlijk niet te verdedigen. Bij een losse SSD - op zichzelf dus ook niet iets wat je aan de muur hangt - kan je ook niet gaan ophangen dat je geen idee hebt van dit soort zaken.
Dat hebben ze toch ook gedaan? Ze geven zelf aan dat andere bedrijven deze prijs ook hadden.
Maar goed de verkoper heeft altijd recht om iets niet te verkopen.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
Ik mag hopen dat je de eer aan jezelf houdt en je tijd stopt te verdoen (en ook die van 4Launch) en gewoon je geld terugvraagt. Ze staan in hun recht en jij wilt alleen maar je gelijk halen, omdat het je geld scheelt.

Als het andersom zou gebeuren zou jij het ook niet fijn vinden als iemand gebruik probeert te maken van een fout die jij hebt gemaakt.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:50

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Verbaast me toch elke keer dat er zo'n topic komt, maar ze nooit met harde cijfers komen. Beetje vaag bedrag hier, beetje goedkoper daar, noem gewoon de bedragen.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolly_Jumper
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 13:49

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xPhantom
  • Registratie: December 2008
  • Niet online
Hahn schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 14:41:
Als het andersom zou gebeuren zou jij het ook niet fijn vinden als iemand gebruik probeert te maken van een fout die jij hebt gemaakt.
Ik betwijfel of de fout bij 4launch ligt eigenlijk, winkels gebruiken vaak een koppeling van de leverancier. En vooral aangezien er meerdere bedrijven waren met een vergelijkbare prijs.
Maar goed, ~50 euro voor een SSD van een jaar oud die nu ~90 euro kost, waarom niet? Er zijn vast nieuwere en betere modellen uitgebracht, en dus van de oude voorraad af -> fikse korting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pazzie
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 07-09 12:28
Van Zercom kreeg ik de volgende reactie:
"helaas was dit een tijdelijke actie van onze leverancier en is door uw bestelde product uitverkocht. We kunnen dit product momenteel niet meer bij bestellen. Wij brengen u op de hoogte van het feit dat wij genoodzaakt zijn om uw order te annuleren, dit zodat u misschien het product elders nog kunt bestellen. Indien u al een betaling heeft gedaan op deze order dan zal dit per direct worden terug gestort."

Het gaat dus niet om een onrealistische prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank__B
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13:10
Ik kan me voorstellen dat je je gelijk wilt halen. En inderdaad, op de website staat letterlijk dat (artikel 9 lid 3) dat ze niet zomaar de prijs mogen verhogen. Maar gezond verstand is inderdaad ook een belangrijke kwestie. Heb je zin in jurisische getouwtrek? Het is misschien een principekwestie maar in dit geval had ik ook gekozen om hem ergens anders te halen. Dit scheelt je een hoop stress...
Verwijderd schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 14:08:
Dat zal lekker opschieten, rente over die 50 euro...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Pazzie schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 14:53:
Van Zercom kreeg ik de volgende reactie:
"helaas was dit een tijdelijke actie van onze leverancier en is door uw bestelde product uitverkocht. We kunnen dit product momenteel niet meer bij bestellen. Wij brengen u op de hoogte van het feit dat wij genoodzaakt zijn om uw order te annuleren, dit zodat u misschien het product elders nog kunt bestellen. Indien u al een betaling heeft gedaan op deze order dan zal dit per direct worden terug gestort."

Het gaat dus niet om een onrealistische prijs.
Standaard reactie om van zulke prijsfouten af te komen, werkt blijkbaar goed ;)

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
xPhantom schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 14:50:
[...]

Ik betwijfel of de fout bij 4launch ligt eigenlijk, winkels gebruiken vaak een koppeling van de leverancier. En vooral aangezien er meerdere bedrijven waren met een vergelijkbare prijs.
Maar goed, ~50 euro voor een SSD van een jaar oud die nu ~90 euro kost, waarom niet? Er zijn vast nieuwere en betere modellen uitgebracht, en dus van de oude voorraad af -> fikse korting.
Dan is de fout niet direct bij 4Launch gemaakt, maar bij de leverancier van het product. Doet weinig af aan wat ik zei.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Fastclaimer schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 14:05:
*Knip*

Ik heb in ieder geval een mail gestuurd naar 4launch waarin ik aan heb gegeven dat hij op meerdere web shops voor deze prijs werd aangeboden.
Waarom bestel je hem dan niet bij een andere webshop als zij hem niet "willen" leveren en het volgens jou geen foute prijs betreft? Als het geen fout is moeten ze er voldoende zijn :)

Je geeft ook aan dat "de SSD nou ook weer niet heel goedkoop was in vergelijking met andere SSD's" maar als ik zie dat de goedkoopste circa € 85 is dan is hij toch ruim 40% goedkoper. Is toch veel verschil tov de collega's.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haribold
  • Niet online
Op de website van 4Launch staat dat de levertijd een paar dagen is. Hou gewoon vast aan je recht op levering van het product, je staat volledig in je recht. Daarvoor hoef je ook geen uitgebreide juridische procedures te starten, gewoon 4Launch wijzen op zijn verplichting tot het nakomen van de overeenkomst als 4Launch dit verzuimt. Een prijs van 50 euro is niet zo schokkend laag ten opzichte van 85 euro, dat je mocht verwachten dat het een vergissing was. Zoals uit de reactie van Zercom blijkt, betrof het wel degelijk een actie, dus een juiste prijs. Dat 4Launch het risico neemt om prijzen aan te passen op wat hun leverancier rekent, is niet jouw probleem. Dat anderen vinden dat je zeurt of dat je zo'n lage prijs niet kon verwachten, is ook niet jouw probleem. Veel succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keversloper
Ik heb ook een mail gestuurd en tot op heden nog niks van gehoord. Ze hebben nu ook een WD 1tb in de aanbieding vergeleken met de andere webshops. Ik heb er hier ook 2 van besteld. Ik heb het gedaan
via vooruit betalen en dat is gewoon geaccepteerd. Ik ga ervan uit dat niet hun hele webshop fout geprijst is. Dit is namelijk gewoon een heel ander artikel van een andere fabrikant. Mochten ze niet willen uitleveren is het echt de laatste keer dat ik er wat bestel. Ik wil niet eerst zelf gaan uitzoeken bij een webshop of de prijs wel klopt waarvoor ze het hebben staan. Ze moeten hun eigen zaakjes op orde hebben.

Ik zie dat de prijs nu weer 65 euro is. Daarvoor dus 35,90. Ik ben erg benieuwd hoe dit gaat aflopen.

Afbeeldingslocatie: http://i72.photobucket.com/albums/i189/michel12345/Naamloos1_zps66629abf.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

D4NG3R

kiwi

:)

4launch heeft wat vaker als andere webshops foute prijzen staan. Maar als een product flink wat (Meer als 30%) goedkoper is als bij concurenten, zou ik toch vraagtekens gaan zetten of dat wel helemaal klopt. Als er door een foutje 5-10 euro minder word gerekend voor een product is dit jammer maar helaas voor de (web)winkel. Maar bij 30-40 euro is het jammer maar helaas voor de klant.

Edit: Maar als de TS nou eens een prijs en product noemt kunnen we oordelen of het redelijk was, of gewoon dom van de TS om te verwachten dat hij/zij voor dat geld dat product ging krijgen.

[ Voor 19% gewijzigd door D4NG3R op 17-01-2013 15:28 ]

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fastclaimer
Het betreft deze ssd: pricewatch: Kingston SSDNow V+200 90GB .
Op het moment dat ik bestelde stond hij bij meerdere webshop voor een prijs tussen de 50 ~ 70 euro.
Ik heb de SSD bij 4launch gekocht voor het bedrag van 51,50. Wat mij een mooie aanbieding leek, voor een SSD die nou 1 jaar op de markt is.

[ Voor 11% gewijzigd door Fastclaimer op 17-01-2013 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Daar waren we inmiddels wel achter ;)
haribold schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 15:19:
Dat anderen vinden dat je zeurt of dat je zo'n lage prijs niet kon verwachten, is ook niet jouw probleem.
En het is ons probleem dat hij hierom dus een topic start? Dan zijn we meteen ook klaar met dit topic :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lumics
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:54
Resumé; SSD wordt niet geleverd en dit gaat hoogstwaarschijnlijk ook niet gebeuren. Fouten komen nu eenmaal voor, en webshops hebben vaker met dit bijltje gehakt. Bespaar jezelf tijd (want dat volgens mij de reden voor een aanschaf van een SSD ;-) ), en vraag je geld terug of betaal bij voor een juist geprijsde SSD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fastclaimer
SinergyX schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 16:30:
Daar waren we inmiddels wel achter ;)

[...]

En het is ons probleem dat hij hierom dus een topic start? Dan zijn we meteen ook klaar met dit topic :)
Het was niet mijn bedoeling om hier een topic over te starten :9
Ik kwam op de SSD door het aanbieding en korting topic, nadat ik de SSD besteld had bleek hij onjuist geprijsd te zijn en heb ik dit in het grote aanbieding en korting topic gepost. Waarna mijn bericht is afgesplitst in een nieuw topic :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keversloper
Hoe weet jij dat de hdd niet geleverd gaat worden? Berich gehad? Ik heb nog steeds niks gehoord namelijk. Ook niet van de wd schijven die ik heb besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fastclaimer
mvdklooster schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 16:51:
Hoe weet jij dat de hdd niet geleverd gaat worden? Berich gehad? Ik heb nog steeds niks gehoord namelijk. Ook niet van de wd schijven die ik heb besteld.
Ik had contact opgenomen met de live support, welke mij aangaf dat het een fout was.
Ik kon kiezen tussen annuleren of een ander product kiezen en bijbetalen. Daarna een korte discussie gehad met de live support waarna het 11 uur was en de live support sloot. Ik had nog geen keuze gemaakt , en de man zei dat ik maar een mail moest sturen, zelfde avond mail gestuurd en tot op het heden niks gehoort. SSD staat nog steeds op status: Het product staat in backorder bij onze leverancier (niet op voorraad). Indien de levertijd langer is dan de verwachte levertijd nemen wij contact met u op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Geen voorraad, grote kans dat ze dan de manier van Zercom gaan gebruiken :)
Jij je geld terug, probleem opgelost :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fastclaimer
SinergyX schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 17:22:
Geen voorraad, grote kans dat ze dan de manier van Zercom gaan gebruiken :)

[...]

Jij je geld terug, probleem opgelost :)
Dat ga ik ook doen, echter wacht ik inmiddels 2 dagen op mail terug van 4launch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-09 19:46
Ik vind 51,50 helemaal niet zo'n hele rare prijs.
Op hotukdeals.com komen regelmatig ssd's langs en er is er onlangs 1 gepost van 49pond voor een 128GB Sandisk SSD.
Die amazon.co.uk gepricematched heeft.

De prijs hiervan klopt trouwens wel.

Ik heb trouwens sterk de indruk dat op wat acties na, hardware over het algemeen goedkoper is dan in de UK.
Volgens mij omdat daar bijna niemand aan zelfbouw doet.

[ Voor 33% gewijzigd door Sinned123 op 17-01-2013 19:01 ]

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haribold
  • Niet online
Fastclaimer schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 17:25:
[...]

Dat ga ik ook doen, echter wacht ik inmiddels 2 dagen op mail terug van 4launch.
Op de website van 4Launch staat dat de leverancier gewoon weer voorraad heeft. Dus ze kunnen het product gewoon leveren. Waarom zou je afzien van zo'n goede aanbieding? Na ieder afwijzend mailtje gewoon weer terugmailen en aandringen op uitvoering van de overeenkomst. Als 4Launch een keurig bedrijf is, komen ze hun verplichtingen gewoon na.

Mediamarkt adverteerde in december met een goedkope Nexus 7:
Albert020 in "Google Nexus 7 tablet - levertijden en prijzen topic"
Prijs in aanbieding was 187 euro, op de website echter 249 euro. Heb gemaild naar Mediamarkt hierover en die reageerden dat het een fout was. Heb nog twee mailtjes gestuurd en aangegeven dat ik graag gebruik wilde maken van het aanbod van 187 euro, aanbod is aanbod. Is Mediamarkt uiteindelijk keurig nagekomen, conform waar ik recht op had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eypo
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-09 20:33
Niet om jullie te vervelen:

Bij mij is hij net binnen gekomen vanuit Azerty, deze moest ook bij de leverancier besteld worden. Dus 52 euro was blijkbaar voor Azerty goed genoeg om uit te leveren.

Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lezzmeister
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 24-07 04:15
Ik had dezelfde ssd bij 4launch besteld, en nu net zag ik pas de koppeling vanuit het annbiedingentopic naar hier. Omdat toen ik keek dat niet de enige winkel was ging ik er vanuit dat het wel een dumpprijs was.
En €56 totaal voor een 90GB ssd is toch niet extreem goedkoop? Als het €40 of lager was geweest had ik het ook niet gedaan, dat had te goedkop geweest.

Als 4launch weet dat ze niet gaan uitleveren, nou dan niet, maar ze hebben me mail en me mobiele nummer, dan hadden ze dat toch kunnen laten weten of wat? Nee, moet je het zien via een topic op tweakers.net. Ik wacht het nog een week af en dan annuleer ik gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fastclaimer
lezzmeister schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 02:24:
Ik had dezelfde ssd bij 4launch besteld, en nu net zag ik pas de koppeling vanuit het annbiedingentopic naar hier. Omdat toen ik keek dat niet de enige winkel was ging ik er vanuit dat het wel een dumpprijs was.
En €56 totaal voor een 90GB ssd is toch niet extreem goedkoop? Als het €40 of lager was geweest had ik het ook niet gedaan, dat had te goedkop geweest.

Als 4launch weet dat ze niet gaan uitleveren, nou dan niet, maar ze hebben me mail en me mobiele nummer, dan hadden ze dat toch kunnen laten weten of wat? Nee, moet je het zien via een topic op tweakers.net. Ik wacht het nog een week af en dan annuleer ik gewoon.
Inderdaad 4launch had wel wat van zich kunnen laten weten.
Ik kwam er ook alleen maar achter omdat ik benieuwd was naar de levertijd, als ik zelf geen contact had gezocht wist ik nu ook nog niks. Ik wacht nog steeds op mail , mocht dat vandaag niet komen zal ik wel op een andere manier proberen contact te zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keversloper
Net even contact gehad via de telefoon. Ik had gebeld.

Ze vertelden bij dat de ssd end of life was en niet meer geleverd kon worden, behalve bij 1 leverancier was hij nog op voorraad.
Ze zouden kijken of deze hem nog kon leveren. Vervolgens vroeg ik om de 1 tb wd`s die ik ook had besteld die plots 30 euro duurder waren geworden terwijl ik ze al had besteld en of ik dat nog even extra wilde bij betalen.

Toen zei ik dat ze alles mochten annuleren en dat ik het een waardeloze service vond. Andere webshops leverde namelijk wel gewoon de ssd`s uit.

Toen zei hij dat ze de ssd nog wel hadden, maar dan alleen maar duurder. Vervolgens vertelde ik hem dat hij dat ook direct kon zeggen i.p.v. mij aan het lijntje houden en zeggen dat hij ging kijken of hij er via de andere leverancier alsnog 1 kon krijgen. Hij wist dus al dat het niet mogelijk was.

Wat een flutservice zeg. Laatste keer dat ik er wat bestel. Nu moet ik ook nog even 10 werkdagen wachten tot ik mijn geld retour krijg, omdat het een geautomatiseerde service is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Standaard verhaal dus, mensen denken geld ergens uit te slaan, webshop gaat niet mee en het is meteen flutservice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fastclaimer
mvdklooster schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 12:53:
Net even contact gehad via de telefoon. Ik had gebeld.

Ze vertelden bij dat de ssd end of life was en niet meer geleverd kon worden, behalve bij 1 leverancier was hij nog op voorraad.
Ze zouden kijken of deze hem nog kon leveren. Vervolgens vroeg ik om de 1 tb wd`s die ik ook had besteld die plots 30 euro duurder waren geworden terwijl ik ze al had besteld en of ik dat nog even extra wilde bij betalen.

Toen zei ik dat ze alles mochten annuleren en dat ik het een waardeloze service vond. Andere webshops leverde namelijk wel gewoon de ssd`s uit.

Toen zei hij dat ze de ssd nog wel hadden, maar dan alleen maar duurder. Vervolgens vertelde ik hem dat hij dat ook direct kon zeggen i.p.v. mij aan het lijntje houden en zeggen dat hij ging kijken of hij er via de andere leverancier alsnog 1 kon krijgen. Hij wist dus al dat het niet mogelijk was.

Wat een flutservice zeg. Laatste keer dat ik er wat bestel. Nu moet ik ook nog even 10 werkdagen wachten tot ik mijn geld retour krijg, omdat het een geautomatiseerde service is.
Lijkt mij toch een vrij goede service, ze wouden nog een poging doen om hem uit te leveren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keversloper
nNa, kijk. Als het nou 1 ding was ok, kan gebeurden. Maar nu zijn het gewoon 2 totale verschillende orders.

2x foutieve prijzen en dan vervolgens nog eens 10 dagen wachten voordat ik het geld terug krijgen. Dat is volgens mij inderdaad een behoorlijke flutservice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Fouten worden gemaakt, jij bent de persoon geweest die 2x de bandwagon opspringt bij zulke 'prijsfoutjes', gros van de mensen hier zagen bij zulke prijzen al dat het een fout zou zijn en laten het voor wat het is. Dus je besteld bewust tóch die producten in de hoop (en de 'eis') ze te krijgen, dat loopt allemaal niet zoals je zou willen.

Goed, enige puntje zou die 10 dagen zijn, maar initieel ben je daar zelf verantwoordelijk voor geweest.

Had je allemaal kunnen voorkomen door beetje logisch na te denken en niet de gok te nemen (maargoed, ons ben Nederlander, genoeg pogingen geweest waar het wel lukte, waarom niet?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbyTown
  • Registratie: April 2007
  • Niet online

RobbyTown

Godlike

In het verleden vaak bij 4Launch besteld alleen ik werd moe van hun prijzen gedoe.

Word er bij hun iets in de tussentijd wat duurder dan kon je bijbetalen anders annuleren. Word iets goedkoper dan zou je zeggen dan krijg ik geld terug, maar dat niet. Dus 2x winst voor het bedrijf.

Blog - Glasnet status (privé log) - Nette LAN - RIPE Atlas Probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keversloper
Zoals al eerder aangegeven was, was er geen 1 webshop met zulke prijzen, maar 5 webshops met bijna identieke prijzen. Bij Azerty werd er gezegd dat het een aktie was. Hoezo dan foutief? Daar zijn ze overigens gewoon geleverd voor de prijs waar hij toen voor stond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jroz2001
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12-09 11:52
SinergyX schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 12:56:
Standaard verhaal dus, mensen denken geld ergens uit te slaan, webshop gaat niet mee en het is meteen flutservice.
Het kan een keertje gebeuren, maar bij 4Launch is het met grote regelmaat. Dat de leverancier het zo door voert is niet het probleem van TS, maar van 4Launch. Dan moeten ze alles maar handmatig checken. Dat gedoe met prijzen bij 4Launch is belachelijk. Ik vind het dus in dit geval wel een flutservice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mvdklooster schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 13:10:
Zoals al eerder aangegeven was, was er geen 1 webshop met zulke prijzen, maar 5 webshops met bijna identieke prijzen. Bij Azerty werd er gezegd dat het een aktie was. Hoezo dan foutief? Daar zijn ze overigens gewoon geleverd voor de prijs waar hij toen voor stond.
Lang leve automatische prijskoppelingen. Gezien het feit dat de goedkoopste melding in de PW momenteel weer 85 euro is lijkt het me makkelijk aannemelijk te maken dat het wel degelijk een foutje was. Anders was ie momenteel nog steeds voor dat bedrag verkrijgbaar.

Verder: @TS: bepaal voor jezelf hoeveel moeite je hierin wilt steken. Als 4Launch geen ontbindingsclausule heeft in geval van prijsverhoging dan kun je levering afdwingen door de juridische molen te gaan. Houd er rekening mee dat je dan wel bereid moet zijn om het financiele risico op failure te dragen. Ben je niet bereid om die molen in te gaan, dan is het onwaarschijnlijk dat je het product geleverd gaat krijgen en zou ik ervoor kiezen om wat leuks met jouw tijd/onze tijd/4Launch z'n tijd gaat doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haribold
  • Niet online
Het is jammer dat de praktijken van 4Launch steeds verdedigd worden. Het bedrijf kan niet leveren conform aanbod en komt overeenkomsten niet na. Vervolgens liegt het bedrijf ook nog, het product is immers op voorraad. Ik zou blijven aandringen op levering, wat kost dat nou voor moeite? Gewoon steeds weer je eis terugmailen en aangeven dat je verwacht dat 4Launch keurig zijn verplichtingen nakomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gezien hij blijkbaar elders wel is uitgeleverd, gaat het verhaal prijsfout niet meer op natuurlijk. Daarbij hebben ze geen clausule om prijzen te mogen verhogen.

Levering lijkt mij in dit specifieke geval - vanwege de uitlevering elders - met succes af te dwingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Verwijderd schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 13:48:
Levering lijkt mij in dit specifieke geval - vanwege de uitlevering elders - met succes af te dwingen.
Ja, zoveel moeite gaan doen voor een winst van 30 euro, die nagenoeg teniet wordt gedaan door soortgelijk presterende modellen die een paar cent / GB hoger liggen. Nee, ik heb echt geen respect voor zulke 'prijspikkertjes', je hebt je poging gedaan om even mazzeltje mee te pikken, niet gelukt, laat het lekker. Weet je de volgende keer bij zo'n foutje dat je bij Azerty moet zijn en niet bij 4launch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duckhamster
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 25-11-2021
mvdklooster schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 15:23:
Ik heb ook een mail gestuurd en tot op heden nog niks van gehoord. Ze hebben nu ook een WD 1tb in de aanbieding vergeleken met de andere webshops. Ik heb er hier ook 2 van besteld.
Een ezel stoot zich geen tweemaal aan dezelfde steen. :+ .. tenzij het alweer kerst is ;)

@fastclaimer @[de rest] lees eventjes een stukje :) Duckhamster in "Levering : Western Digital Green WD20EZRX, 2TB"

edit: blijkbaar leveren ze wel, het is dus kerst! :)

[ Voor 4% gewijzigd door Duckhamster op 18-01-2013 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 14:07:
[...]

Ja, zoveel moeite gaan doen voor een winst van 30 euro, die nagenoeg teniet wordt gedaan door soortgelijk presterende modellen die een paar cent / GB hoger liggen. Nee, ik heb echt geen respect voor zulke 'prijspikkertjes', je hebt je poging gedaan om even mazzeltje mee te pikken, niet gelukt, laat het lekker. Weet je de volgende keer bij zo'n foutje dat je bij Azerty moet zijn en niet bij 4launch.
Het zou mij wel welkom zijn, omdat er dan misschien een keer wat gedaan wordt aan danwel de voorwaarden, danwel het proces. En dan niet specifiek bij een winkel, maar breder. Dan kunnen we het hoofdstuk van iedere week topics over dit soort gevallen wellicht een keer afsluiten.

Het probleem zit hem niet alleen bij de gelukszoekers, en ook niet alleen bij de winkels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keversloper
Het meest irritante is gewoon dat ze helemaal niet op je emails reageren en dat je het eigenlijk zelf maar moet gaan uitzoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fastclaimer
Inmiddels een mail van 4launch ontvangen, tevens ook de 1e.

De door u bestelde SSD kunnen wij niet meer leveren.
Wij kunnen u binnen dit bedrag slechts het volgende product aanbieden:

Kingston SSD 2.5", 60GB, SATA600, SSDNow V300 voor € 54.90 (artikelnummer: 131968 ), http://www.4launch.nl/shop/product/131968/

Voor een andere SSD zal helaas moeten worden bijbetaald. Wanneer u dit niet wenst dan zullen wij de bestelling annuleren en krijgt u het betaalde bedrag teruggestort.

Met vriendelijke groet,

Ik denk dat ik mijn geld maar terug vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haribold
  • Niet online
Het zou jammer zijn als je dat zou accepteren. De reden dat 4Launch wegkomt met dit soort praktijken is dat consumenten hun rechten veel te snel opgeven. Je zou kunnen aangeven dat je levering van het product nog wel even wil afwachten, het zal op den duur wel weer op voorraad zijn. Andere shops geven immers ook een voorraad aan. Uiteindelijk kun je altijd nog onder je aankoop uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lezzmeister
Volgens mijn mail is het product geheel end of life.

"U ontvangt dit e-mail bericht naar aanleiding van uw bestelling voor een Kingston SSD 2.5", 90GB, SATA600, SSDNow V+200. We hebben het product doorbesteld bij onze leverancier. Helaas hebben we nu moeten vernemen dat de producten niet worden geleverd, omdat er door de leverancier ongelukkigerwijs een ander artikel is gekoppeld aan de product feed. Navraag leert dat de bewuste leverancier de Kingston SSD niet meer in het assortiment heeft, het product is end of life. Graag vernemen wij of u een andere SSD wenst te bestellen of de bestelling wenst te annuleren."

Gewoon annuleren aangegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

haribold schreef op zaterdag 19 januari 2013 @ 22:33:
Het zou jammer zijn als je dat zou accepteren. De reden dat 4Launch wegkomt met dit soort praktijken is dat consumenten hun rechten veel te snel opgeven. Je zou kunnen aangeven dat je levering van het product nog wel even wil afwachten, het zal op den duur wel weer op voorraad zijn. Andere shops geven immers ook een voorraad aan. Uiteindelijk kun je altijd nog onder je aankoop uit.
Ik weet niet of jij tijd teveel hebt, maar ik zou niet teveel moeite doen voor drie tientjes. Principes kosten alleen maar tijd, geld en energie. Als je er een principezaak van wilt maken dan zou ik wachten op een significant prijsverschil zodat de opbrengsten enigszins afwegen tegen de baten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bwerg
  • Niet online

bwerg

Internettrol

Verwijderd schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 13:48:
Gezien hij blijkbaar elders wel is uitgeleverd, gaat het verhaal prijsfout niet meer op natuurlijk.
Dat kan nog steeds. Misschien vonden andere winkels het prijsverschil te klein om hieraan klanten te verliezen en hebben ze zelf hun verlies genomen. Een prijs die bij een aantal webshops op hetzelfde moment omlaag gaat, en kort daarna weer terug naar de oorspronkelijke prijs, is gewoon een fout van de leverancier geweest.
jroz2001 schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 13:31:
Dat de leverancier het zo door voert is niet het probleem van TS, maar van 4Launch. Dan moeten ze alles maar handmatig checken.
Ja, net als bij de lokale hardwaretoko waar nog SSD's van twee jaar terug worden verkocht voor prijzen van twee jaar terug. Nee, dank je. Fouten gebeuren nou eenmaal.

Over gebrekkige communicatie kun je natuurlijk altijd nog een slechte review schrijven, als je de winkel er niet mee weg wil laten komen. Of als je vindt dat het te vaak gebeurt.

Heeft geen speciale krachten en is daar erg boos over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 14:16
Niet besteld bij 4launch maar een andere shop en ik krijg net een mailtje over de ssd:
Geachte heer Mattie112,

Tot mijn spijt moet ik u mededelen dat de Kingston SSDnow V+200 Drive 90
GB uit ordernunmer xxxxxx niet meer leverbaar is. Ik heb eventueel wel
een tweetal alternatieven voor u, deze zijn wel duurder. Zie link
onderstaand naar webshop:

https://maxict.nl/product...y-ssdnow-v-200-drive-90gb

https://maxict.nl/product...ton-technology-600gb-v300

Indien u één van deze alternatieven wenst, dan stuur ik u instructies om
het verschil bij te betalen.

--
Met vriendelijke groet,
Volgensmij is de 1e SSd waar hij naar linkt toch echt dezelfde als in de aanbieding was ;) Heb maar even gevraagd waar het prijsverschil dan vandaan komt. Kijk als ze gewoon zeggen "ja sorry er is een fout gemaakt" joh geen probleem maar dat het niet leverbaar is.....

3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haribold
  • Niet online
Misschien willen ze die eerste SSD wel naar je opsturen voordat je de bijbetaling hebt gedaan. Dan kun je vervolgens zeggen dat je bijbetaling helaas niet meer leverbaar is. Aangezien ze het niet-nakomen van een verplichting een compleet normale gang van zaken vinden, zullen ze dat wel accepteren.

[ Voor 6% gewijzigd door haribold op 21-01-2013 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bwerg schreef op zondag 20 januari 2013 @ 13:34:
[...]

Dat kan nog steeds. Misschien vonden andere winkels het prijsverschil te klein om hieraan klanten te verliezen en hebben ze zelf hun verlies genomen. Een prijs die bij een aantal webshops op hetzelfde moment omlaag gaat, en kort daarna weer terug naar de oorspronkelijke prijs, is gewoon een fout van de leverancier geweest.
Nee, als een andere winkel het levert, is het blijkbaar niet onrealistisch geweest aan te nemen dat het om een reguliere aanbieding ging. Als anderen het wel doen, dan kan je niet gaan stellen dat het dusdanig onredelijk bezwarend is dat het voor jou contractbreuk rechtvaardigt.

Dat er een vreemde situatie is vanwege directe doorkoppeling vanaf de leverancier ben ik met je eens, maar het gaat te ver om van de consument te verwachten dusdanige kennis van zaken te hebben om te kunnen afwegen dat de ene winkel het dan wel kan leveren en de andere niet. Het feit dat een ander wel levert haalt het hele verhaal van onrealistische prijzen onderuit.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 21-01-2013 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fastclaimer
Ik heb inmiddels een andere SSD besteld.
Ik had geen zin om nog weken te moeten wachten en dan nog niet zeker weten of je wel iets gaat krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 14:16
haribold schreef op maandag 21 januari 2013 @ 14:46:
Misschien willen ze die eerste SSD wel naar je opsturen voordat je de bijbetaling hebt gedaan. Dan kun je vervolgens zeggen dat je bijbetaling helaas niet meer leverbaar is. Aangezien ze het niet-nakomen van een verplichting een compleet normale gang van zaken vinden, zullen ze dat wel accepteren.
Haha dat had ook een goede geweest :p

Ik heb een mail teruggestuurd wat het verschil was maar dat konden ze me niet vertellen.... hierop heb ik weer geantwoord: "als er toch geen verschil is waarom sturen jullie die SSD dan niet op voor de prijs wat ik besteld had".

naja de standaard blaatblaatblaat

Mail weer teruggestuurd: "Ik vind het vreemd dat het op deze manier gaat met dat hij niet op voorraad is (en wel exact hetzelfde model). Ik heb ook mijn vertrouwen verloren in <bedrijf> dus als jullie de SSD niet opsturen wil ik zsm mijn geld terug en hier zijn meteen mijn bankgegevens"

naja jammer maar helaas ik ga er niet moeilijk over doen :)

3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bwerg
  • Niet online

bwerg

Internettrol

Verwijderd schreef op maandag 21 januari 2013 @ 15:27:
Nee, als een andere winkel het levert, is het blijkbaar niet onrealistisch geweest aan te nemen dat het om een reguliere aanbieding ging. Als anderen het wel doen, dan kan je niet gaan stellen dat het dusdanig onredelijk bezwarend is dat het voor jou contractbreuk rechtvaardigt.
Als er niets over in de algemene voorwaarden staat heb je gelijk, maar dan nog is het wel een prijsfout. Alleen eentje waar de winkel zelf voor zou moeten opdraaien.

Er omheen lullen met dat hij niet op voorraad is en dan weer wel en dan een actie en dan weer niet, dat zou ik ook niet waarderen. Gewoon "foutje, excuses" en dan zou ik het helemaal geen probleem vinden (anderen misschien wel).

Heeft geen speciale krachten en is daar erg boos over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keversloper
Ik heb nog steeds geen mail terug gehad op mijn 2 eerdere emails die ik had gestuurd. Dat is toch echt waardeloos. Wat een flutbedrijf...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lezzmeister
Nu eindelijk mail terug, kan binnen 5 werkdagen geld terug verwachten, en ik had de 19e aangegeven te willen annuleren.

Nadat ze hun tijd nemen om überhaupt te reageren op het niet leverbaar zijn van het produkt(mijn ervaringen bij een stuk of wat andere shops zijn beter op dit vlak, snelheidsgewijs)neem ik aan dat ze ook wel hun tijd nemen om de moolah terug te storten. Dat of ik ben zo ongeduldig. En eerlijk is eerlijk, dat kan ik ook zijn, je heb de data, oordeel zelf.

Verder wat bwerg zegt. Wel niet, end-of-life, opnieuw aangeboden voor meer geld, langzaam reageren of traag zijn met mails of vragen hieromtrent, dan zit ie weer in een kit, dan weer niet. Beetje lomp is het wel.

Niet dat 4launch bij nu op de zwarte lijst staat of iets, zo erg vind ik dit nu ook weer niet. Maar dit kan gewoon beter.

EDIT: Nu ik langs de shopreviews dwaal voor 4launch, valt me op dat de tweakers heel kwade reviews neerknallen vanwege dit, met van die lekker missende interpunctie. Dit vanwege één foute koppeling in een geautomatiseerd systeem. Dit omwille van krap 3 joetjes? Kom kom, beetje meer klasse aub, dat verwacht ik wel.

[ Voor 16% gewijzigd door lezzmeister op 23-01-2013 17:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haribold
  • Niet online
Een search op het forum levert veel soortgelijke gevallen op uit het verleden. Ik zou zeggen dat het van meer klasse zou getuigen als 4Launch zich niet steeds verschuilt achter "een foutje bij die leverancier", "een foutje bij die fabrikant", maar gewoon zegt "onze verantwoordelijkheid, we komen onze overeenkomst na".

Overigens geeft 4Launch in de shopreviews in een reactie van gisteren aan dat ze nog een oplossing zullen gaan aanbieden. Ik ben benieuwd...

[ Voor 18% gewijzigd door haribold op 23-01-2013 18:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sheinemans
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-07 10:33
Grappig...of triest.

ze verkopen de SSD weer bij 4launch

https://www.4launch.nl/shop/get/p-18#p-4-productid-120397

Ondanks dat ze mijn order wilde annuleren omdat ie eol was en niet meer leverbaar verkopen ze hem nog wel.

Via een chat heb ik vernomen dat ze nog wel proberen te gaan leveren voor de prijs die ze gevraagd hebben (vreemde zin..)

www.heinemanss.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sheinemans
Net bericht van 4lauch. mijn SSD ligt klaar om op te halen.

www.heinemanss.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sheinemans
nog eens naar de factuur gekeken, ze hebben gewoon de prijs aangepast naar 90 euro ipv de overeengekomen 52.50.

www.heinemanss.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xenne
  • Laatst online: 16-01-2022
straffe gasten daar bij 4launch

ik heb besteld bij zercom, terugbetaling zou plaats gehad hebben op 17/01 maar nog niks ontvangen.... ondertussen reageren ze ook niet meer op mails.... dat zijn bedrijfjes die op droog zaad zitten, zeker? 't zou jammer zijn moest ik verdere stappen moeten ondernemen om mijn geld terug te zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ago
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 20-01 18:58

ago

haribold schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 18:13:
Overigens geeft 4Launch in de shopreviews van gisteren aan dat ze nog een oplossing zullen gaan aanbieden. Ik ben benieuwd...
sheinemans schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 14:36:
Net bericht van 4Launch: mijn SSD ligt klaar om op te halen.
Nog eens naar de factuur gekeken, ze hebben gewoon de prijs aangepast naar 90 euro ipv de overeengekomen 52.50.
Nette oplossing van 4Launch! d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn sarcasmemeter is stuk. Bovenstaande is sarcastisch toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ago
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 20-01 18:58

ago

Tuurlijk sarcasme. Zeg dan als bedrijf, sorry kunnen we echt niet doen, deal is off. Maar even het bedrag ophogen en doen alsof je neus bloedt is triest. Ben benieuwd of Otto netbooks gaat leveren met acceptgiro's van 450 euro :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xenne
  • Laatst online: 16-01-2022
leest Zercom hier mee misschien , ze reageren nu met

Dank voor uw bericht, zoals eerder aangegeven is de betaling ingepland in het systeem. Aangezien wij niet handmatig alle betaling overmaken wordt dit 1 keer in de anderhalve week gedaan.
Verder hebben wij wettelijk gezien 30 dagen de tijd om de terug betaling te verwezenlijken, deze termijn is nog niet gepasseerd.

dit terwijl ze in eerder berichten schreven dat :

Dank voor uw bericht, dit is voor u doorgegeven aan de administratie, zodra het bedrag bij ons binnen is wordt deze terug gestort naar uw rekening.

tegenstrijdig berichten sowieso en teleurstellende service.... evan navragen bij de juridische dienst of ze werkelijk 30 dagen mogen wachten met de terugbetaling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sheinemans
na een klacht te hebben neergelegd bij thuiswinkel.org heb ik de ssd toch ontvangen voor het originele bedrag. Mooi dat 4lauch toch geleverd heeft...jammer dat het zoveel moeite heeft moeten kosten.

www.heinemanss.nl

Pagina: 1