"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
Voor mensen die hem zonder horloge willen:Verwijderd schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 08:29:
Aanbieding. 1 jaar quest + Nautica Horloge twv van ong 150 euro voor 60,00.
Het moet je smaak zijn maar het is een redelijk goede deal
Www.Quest.nl/abonnementen
http://www.actieabonnement.nl/
12,50 voor 5 nummers Quest stopt automatisch ( en kan daarna gewoon weer afgenomen worden )
Verwijderd
Beste admin, aangezien dat topic is gesloten :Orion84 schreef op zondag 30 september 2012 @ 13:50:
[modbreak]Discussie over de laptop bij Bol.com is afgesplitst naar: HP Probook bij Bol.com
Hier graag weer verder met het delen van aanbiedingen :)[/modbreak]
wat is er nu aan de hand bij bol.com? eerst zie ik die laptop voor 1092, dan via een andere link ook naar bol.com ( zelfde laptop) voor 95 en dan is ie 10 minuten later opeens ook 1092?
kon hem net net net niet goedkoop bestellen
Dank je, net besteld ;-)Verwijderd schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 08:29:
Zelf niet echt veel belang bij een horloge
Denkt u aub aan het milieu voor u deze reactie afdrukt ;(..
Verwijderd
Lees een stukje terug. 5 nummers voor 12,50 is al genoemd.Patrick89 schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 09:31:
Onlangs was er ook een leuke dagaanbieding van de quest. 4 nummers voor 15 euro..
Zelf niet echt veel belang bij een horloge
Vouchercode: UMznMsfD
www.tijdschriftenbon.nl/inwisselen
De code is geldig t/m 31 december 2012
Verwijderd
ZoekGrooV schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 11:38:
Welke codes van Thuisbezorgd werken nog?
Even kijken naar de meest recente posts en je hebt je antwoord
[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 01-10-2012 11:46 ]
Ja die werkt dus niet meerVerwijderd schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 11:44:
[...]
Zoek
Even kijken naar de meest recente posts en je hebt je antwoord

Die was t/m gisteren geldig kan ik uit ervaring mededelen.
Verwijderd
Staat op bij tot en met 30 september. Wat ik duidelijk wilde maken, is dat je met de zoekfunctie gewoon naar codes kan zoeken. Vragen heeft weinig zin, zodra iemand een nieuwe code heeft, zal deze vanzelf geplaatst worden (en kan dus via de zoekfunctie opgezocht worden).
Als iedereen gaat vragen naar codes wordt dit topic onoverzichtelijk met onnodige posts, waarvan er nu dus ook al een aantal zijn vanwege deze discussie
Crucial CT512M4SSD2 512GB voor €299,-
Dat is €40 Euro onder de laagste PW prijs.
http://www.amazon.de/exec/obidos/ASIN/B004W2JL3Y/schn2-21
pricewatch: Crucial m4 CT512M4SSD2 512GB
LG optimus 3d voor 200 euro, 100 euro minder dat de pricewatch.
[ Voor 13% gewijzigd door Jeroen10 op 01-10-2012 15:24 ]
Besteed. Dank!Sempy schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 10:39:
Heb hier nog een tijdschriftenbon van 5 euro waar ik niks mee doe. Hij is 1x geldig.
Door het groot aantal bezoekers op onze site kan het zijn dat u technische problemen ondervonden heeft tijdens het winkelen op otto.nl. Onze excuses hiervoor, de technische problemen zijn inmiddels opgelost.
Heeft u echter hinder ondervonden van deze technische problemen, dan willen we u graag een waardebon aanbieden als excuus. Met deze waardebon kunt u uw volgende aankoop gratis laten thuisbezorgen.
Uw persoonlijke waardebon is 77171*.
Op otto.nl kunt u de waardebon in het winkelwagentje inwisselen. De korting wordt automatisch verrekend met het totaalbedrag van uw bestelling.
De waardebon kunt u gebruiken t/m zondag 21 oktober 2012
Voor zover ik weet zijn dat soort codes bij Otto nooit persoonlijk, dus waarschijnlijk meerdere keren te gebruiken
Ja, erg bedankt TOYS!
[ Voor 5% gewijzigd door _Uploader_ op 02-10-2012 08:12 . Reden: typo ]
Vandaag kreeg ik nog een mailtje met daarin een kortingscode van €20 geldig tot 1-1-'13 alleen geldig bij aanschaf laptop bij bol. Ik had 1 laptop besteld, en deze met ideal betaald. Dit geld is nog niet teruggestort. Het gaat dus zoals verwacht en al overal te lezen was (zelfs op nu.nl) niet door met de levering, maar toch een beperkte kortingsbon als goedmakertje.
Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II
Topic is gewoon open...rockhopper schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 16:16:
Klein beetje off-topic, maar omdat de bol-laptop topic op slot staat
Nickname does not reflect reality
Bedankt, ik heb hem besteld!Verwijderd schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 08:29:
Nee!
[ Voor 87% gewijzigd door Orion84 op 02-10-2012 17:24 ]
Laat maar..

Oke dat doe ik ook niet meer, stortvloed aan dms
Volgend keer plemp ik zo'n code hier wel neer.
Inmiddels vergeven dus.
Gewoon ruim een jaar gratis Quest dus..? (Vanuitgaande dat de horloge verkocht wordt voor €60+).Verwijderd schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 08:29:
[ Voor 63% gewijzigd door Quad op 02-10-2012 17:49 ]
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Heb ook een code beschikbaar door maar heb geen laptop nodig:Quad schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 17:37:
Voor een kortingsbon twv €20 te besteden op laptops bij bol.com, ik heb er een beschikbaar. Stuur maar een dm
NTB-38L5I-PRPWT-P4NBT WERKT NIET MEER!
Veel plezier ermee!
[ Voor 16% gewijzigd door Jeroen797 op 05-10-2012 15:56 ]
NTB-X4S98-55W38-17C5X
Een wappie is iemand die gevallen is voor de (jarenlange) Russische desinformatiecampagnes.
Wantrouwen en confirmation bias doen de rest.
Cadeauboncode: NTB-SL5DR-TDE5L-HCUYW
Cadeauboncode: NTB-KRWNJ-M1PQA-UOLN8
Geldig tot: 01-01-2013
Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.
[ Voor 65% gewijzigd door Orion84 op 02-10-2012 18:45 ]
Verwijderd
[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 02-10-2012 18:37 ]
Volgens mij zijn ze niet account gebonden heb net de mijne op een andere account toegevoegd.
[ Voor 28% gewijzigd door Maaark op 02-10-2012 18:46 ]
Laat maar..
Laat maar..
Ik heb hetzelfde maar blijf het gewoon proberenmelk0r schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 19:01:
Bij mij zijn ze allemaal steeds niet geldig..hoe snel ik ook iets invoer.
Dank is welkom na gebruik
V&A loopt ook al vol...
(waarom überhaupt iets kopen, omdat je er 'iets' korting op krijgt, maar sowieso duurder is dan de concurrentie..?)
[ Voor 75% gewijzigd door Danny the dog op 02-10-2012 19:21 ]
Dat is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen....
Er zouden maar 50 besteller zijn dus ik denk niet dat er nog veel codes gaan komenDanny the dog schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 19:17:
Apart topic voor die bonnen?
V&A loopt ook al vol...
(waarom überhaupt iets kopen, omdat je er 'iets' korting op krijgt, maar sowieso duurder is dan de concurrentie..?)
Daarnaast, in die av van bol.com meen ik gezien te hebben dat die bonnen niet verkocht of iets mochten worden?
Verwijderd
Er zijn best laptops waarbij bol één van de goedkoopste is. Daarnaast, als je 10 van die bonnen kan strikken voor de helft van de prijs...Danny the dog schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 19:17:
alleen de leukste aanbieding van een laptop (zonder fout) is uitverkocht...Verwijderd schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 19:44:
[...]
Er zijn best laptops waarbij bol één van de goedkoopste is. Daarnaast, als je 10 van die bonnen kan strikken voor de helft van de prijs...
Komende donderdag 4 oktober wordt er weer een nieuwe Media Markt vestiging geopend.
Deze keer dus in Hoorn en zoals altijd hebben ze bij een opening meestal erg leuke aanbiedingen.
De aanbiedingen gelden t/m zondag 7 oktober las ik op twitter.
De aanbiedingen staan (nog) niet online, maar Hoorn en omgeving heeft vandaag wel een folder in de bus gehad.
The birds turned into The Flying Dutchmen!
Even inscannenGutteguttegut schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 21:16:
Voor de mensen in Hoorn en omgeving of met OV oid.
Komende donderdag 4 oktober wordt er weer een nieuwe Media Markt vestiging geopend.
Deze keer dus in Hoorn en zoals altijd hebben ze bij een opening meestal erg leuke aanbiedingen.
De aanbiedingen gelden t/m zondag 7 oktober las ik op twitter.
De aanbiedingen staan (nog) niet online, maar Hoorn en omgeving heeft vandaag wel een folder in de bus gehad.
Ik heb op dit moment geen werkende scanner hier.
(daarnaast is de folder op A3 formaat geloof ik).
https://www.youtube.com/@droommotor
Working on it.
Done
http://temp-share.com/show/Pf3YpAHv2
[ Voor 15% gewijzigd door Gutteguttegut op 02-10-2012 21:53 ]
Dan weten jullie dat
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Bedankt voor het inscannen! Helaas voor mij geen echt leuke aanbiedingen.Gutteguttegut schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 21:45:
[...]
Working on it.
Done
Desalniettemin (blijft een prachtig woord) staat deze TV bij mijn beide dochters thuis en er is (behalve misschien het gemis aan Full-HD) heel erg weinig mee mis voor dat geld. Speelt via USB vrijwel alles af wat hij/haar voor zijn/haar kiezen krijgt, inclusief losse srt's, idx/sub bestanden. Alleen een Full HD medium met hoge bitrate vind hij/zij niet lekker maar voor 720p MKV's draait ie de hand niet om. Afpelen vanaf een externe USB SSD gaat ook prima. Het beeld is verder ook in orde. Was het niet zover bij me uit de buurt dan had ik er een genomen voor op de slaapkamer.knakworst schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 22:01:
De Krups Nespresso voor 29 euro is een goede deal. Een 43" plasma voor 277 is ook prima, maar houd er wel rekening mee dat het geen full HD is.
Testing, one, two ...
Hmm die playstation is toch wel aantrekkelijk met uncharted erbij ...Gutteguttegut schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 21:45:
[...]
Working on it.
Done
NS FC: SW 2742 0448 8213
Bedankt! Leuke aanbiedingen, maar helaas net te ver weg vanuit BrabantGutteguttegut schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 21:45:
[...]
Working on it.
Done

[ Voor 90% gewijzigd door Orion84 op 03-10-2012 08:57 ]
Daar hebben we TR's voor
[ Voor 111% gewijzigd door Orion84 op 03-10-2012 08:58 ]
Code is EWABAM7W
Actievoorwaarden op www.blokker.nl/musical
http://www.mediamarkt.nl/...ortName=NL_MM_MZN_0110JP1
Verwijderd
Lol had hem net via jouw link gedownloadGutteguttegut schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 14:34:
De opening flyer van Media Markt Hoorn staat nu ook online:
http://www.mediamarkt.nl/...ortName=NL_MM_MZN_0110JP1
Als ik het geld er voor zou hebben, dan was ik wel gegaan, zie ook andere leuke aanbiedingen, maar 1 ik heb het geld niet, en ten twee, het is te verdataSlut schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 15:22:
Die 50PFL7956H lijkt me wel wat.. alleen veeel te ver weg
* EN-IS had ook een Bol bon, gratis, dm als je interesse hebt., mod waarschuwing niet goed gelezen
[ Voor 20% gewijzigd door EN-IS op 03-10-2012 18:40 ]
De aanbieding geld t/m zondag....dataSlut schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 15:22:
Die 50PFL7956H lijkt me wel wat.. alleen veeel te ver weg
Maak er een gezellig dagje Hoorn van en kom bv zaterdag eens kijken bij Pop@hetPark.
Kun je mij in actie zien
Zie folder MM Cruquius voor meer info
Wabbawabbawabbawabba
Mooie! Bedankt!Verwijderd schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 08:29:
Horloge kost btw 199.
Verwijderd
Er staat in de folder: "Zolang de voorraad strekt".Gutteguttegut schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 15:32:
[...]
De aanbieding geld t/m zondag....
Maak er een gezellig dagje Hoorn van en kom bv zaterdag eens kijken bij Pop@hetPark.
Kun je mij in actie zien
Het zal mij niet verbazen als ze zaterdag wel door de voorraad van zulk soort aanbiedingen heen zijn.
De BCC mailen heeft denk ik niet veel zin, zie deze TV daar niet op de website staan namelijk.
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
Wat voor een uitverkoop is er dan?RickvN schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 16:43:
Met betrekking tot de Eplaza uitverkoop, iemand toevallig al in Breda gewest? Anders ga ik daar morgen eind middag even langs om te kijken of er überhaupt nog wat ligt...
De Eplaza sluit zijn deuren waardoor er een flinke "uitverkoop" is, vandaar mijn vraag voor de omgeving Breda.
Loop gewoon een BCC filiaal binnen die voldoet aan die eis.
Ja was al niet veel in het begin zal nu niet meer zijn. Maar je kan altijd even gaan kijken.RickvN schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 16:43:
Met betrekking tot de Eplaza uitverkoop, iemand toevallig al in Breda gewest? Anders ga ik daar morgen eind middag even langs om te kijken of er überhaupt nog wat ligt...
Geen dank.Verwijderd schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 21:04:
Graag gedaan:
Cadeauboncode: NTB-UXD7R-6V1UD-KCJH6
Cadeauboncode: NTB-FXMEP-YJWQJ-SYPFO
ook bij mm hoornKatirZan schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 15:34:
Vanaf morgen tot aan 7 oktober een iPad 2 actie bij MM te Cruquius (geen idee over andere locaties), 333 euro i.p.v. 369,--
Zie folder MM Cruquius voor meer info
Van het kastje naar de muur lopen...
(geen elektronica dus)
[ Voor 66% gewijzigd door remcoboy1479 op 04-10-2012 10:25 ]
Korting geld niet op Elektronicaremcoboy1479 schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 10:14:
Bij V&D 21% korting met een kortingscode. Dus een iPad 2 wifi 16gb voor 300€ of apple tv voor 80. Nog meer prijzencircusaanbiedingen..
*knip*
[ Voor 13% gewijzigd door Orion84 op 04-10-2012 10:31 ]
Idee is leuk, maar veel producten zijn uitgesloten van aanbiedingen. Apple spul bijvoorbeeld, dus je aangehaalde voorbeelden zijn niet te bestellen.remcoboy1479 schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 10:14:
Bij V&D 21% korting met een kortingscode. Dus een iPad 2 wifi 16gb voor 300€ of apple tv voor 80. Nog meer prijzencircusaanbiedingen..
*knip*
los daarvan kun je ook naar vd.nl linken ipv een site met weer een affiliate linkje
[ Voor 8% gewijzigd door Orion84 op 04-10-2012 10:31 ]
Dat dus, het is gewoon zijn eigen affiliate linkje (tenminste, daar lijkt het flink op).DJSmiley schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 10:19:
[...]
los daarvan kun je ook naar vd.nl linken ipv een site met weer een affiliate linkje
Mijn platencollectie (nog bezig met invoeren)
Hotel nodig? Kijk in dit topic voor 10% korting!
Ik was er vanochtend ook even in de buurt.Appleman schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 10:54:
Kom net uit hoorn vandaan. Langs de MM gegaan. Jezus wat een drukte zeg. Niet normaal. Maar wel een Nespresso en 2 tandenborstels rijker.
Ik zag een rij staan om in de rij te komen.....dus doorgereden.
Battle.net: Gilraen / Origin ID: Gilraen222
20% korting op alles.
NTB-ISI3U-6E77K-0EA0D
Whaha korting op muizen met dierendag geweldigGilraen schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 14:15:
FYI... Alleen vandaag 10% korting op (game)muizen bij MyCom ivm dierendag. Kortingscode: DIERENDAG12. De G500 bijvoorbeeld is daardoor een paar euri goedkoper dan in de pricewatch - leuk voor diegenen die toch net op het punt stonden een nieuwe aan te schaffen.
ktl875y6 = 20% korting
Werkt nog steeds
DJSmiley schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 10:19:
[...]
Idee is leuk, maar veel producten zijn uitgesloten van aanbiedingen. Apple spul bijvoorbeeld, dus je aangehaalde voorbeelden zijn niet te bestellen.
Dit topic is gesloten.
Lees voordat je hier post eerst even de OpeningsPost goed door. Er zijn een aantal regeltjes omtrent wat wel en niet gewenst is en het zou zonde zijn als je post wordt verwijderd als gevolg van overtreding van die regeltjes.
Als je een post ziet waarvan je denkt dat die niet door de beugel kan, neem dan alsjeblieft even contact op met de crew via een TopicReport. Neem daarbij even een linkje op naar de post in kwestie.
Dit topic is niet bedoeld om te vragen naar kortingsbonnen, aanbiedingen etc.
Wie dit topic vervuilt met onzinreacties of zwaar off-topic posts kan rekenen op een ban.