Crucial M4 256gb ssd voor 155 euro bij MM, is een dag aanbieding.
Ik was er rond kwart over 8 en stond een minuutje of 15 in de rij.Gutteguttegut schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 13:28:
[...]
Ik was er vanochtend ook even in de buurt.
Ik zag een rij staan om in de rij te komen.....dus doorgereden.
De AC Ryan Playon!HD 2 vandaag voor 59 euro:
http://www.clicktobuy.nl/acryan-playon-hd2-acr-pv73700
Bol.com laptop kortingsbon (€20 korting op een laptop):
NTB-XC3KN-WOP34-LOBWU
NTB-XC3KN-WOP34-LOBWU
Heb ik het nou mis, of zit er nou geen Hard disk bij?Tonger schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 09:13:
https://www.youtube.com/@droommotor
Er staat in de reacties dat er geen schijf in zit 
Product Expert (ClickToBuy) zegt op 4 oktober 2012 om 07:10:
@jan @richard, er zit geen enkele harde schijf in. U krijgt tijdens de deal de mogelijkheid zelf een schijf te kiezen of eventueel zonder schijf voor mensen die er zelf een schijf in willen zetten of hem van bv een netwerk / nas willen laten spelen. Hiervoor is xpres gekozen omdat iedere klant andere wensen en eissen heeft. Indien je een schijf mee besteld wordt deze netjes voor je gemonteerd in je PLAYON!
[ Voor 3% gewijzigd door ThinkPad op 05-10-2012 10:01 ]
Klopt, de HD was eerst mee te bestellen, nu staat die optie er niet meer bij (was 50 euro voor 500Gb). Nog wel mee te bestellen WiFi Dongel met Docking voor 19 euro.ThinkPadd schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 10:00:
Er staat in de reacties dat er geen schijf in zit
[...]
Dan vraag ik me af of je kunt doordrukken. Als plaatje staat er + 500GB.
Behoorlijke misleiding.
Maar ja, het is dan ook ClickToBuy
Behoorlijke misleiding.
Als plaatje staat er:maartend schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 10:20:
Dan vraag ik me af of je kunt doordrukken. Als plaatje staat er + 500GB.
Behoorlijke misleiding.
+ 500GB
Optioneel bestellen
Bovendien staat in de beschrijving eronder ook nog eens dikgedrukt dat deze optioneel is.
Sorry maar dat lijkt me toch duidelijk genoeg..
Delidded 4770K 4.7GHz @ H220 || Gigabyte Z87X-UD4H || 16GB @ 2400MHz || Gigabyte GTX 760 || 2x128GB Samsung 830 @ RAID-0 & WD 3 TB || Iiyama XB2483HSU-B1 || Synology DS916+ 3x6TB + 120GB SSD Cache || Synology DS213+ 6TB backup
Dat kan ik niet lezen hoor:SmiGueL schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 10:23:
[...]
Als plaatje staat er:
+ 500GB
Optioneel bestellen

Misleiding dus.
Je hebt gelijk. Maar is toch niet volledig duidelijk in de snelheid.SmiGueL schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 10:23:
[...]
Als plaatje staat er:
+ 500GB
Optioneel bestellen
Bovendien staat in de beschrijving eronder ook nog eens dikgedrukt dat deze optioneel is.
Sorry maar dat lijkt me toch duidelijk genoeg..
Nee. Staat in een kleiner/lichter font onder 500GB.RemcoDelft schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 10:30:
[...]
Dat kan ik niet lezen hoor:
[afbeelding]
Misleiding dus.
Bovenste plaatje kun je inzoomen, duidelijk leesbaar. Next please.
Cadeauboncode van Bol.com alleen te gebruiken bij aankoop van een nieuwe laptop:
CSS-N4TVN-6YNZR-VCEQH
CSS-N4TVN-6YNZR-VCEQH
Wat voor korting dan?yassiro schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 11:00:
Cadeauboncode van Bol.com alleen te gebruiken bij aankoop van een nieuwe laptop:
CSS-N4TVN-6YNZR-VCEQH
If you want to be the best, you need to work with the best :)
is al gebruikt, werkte net al niet meerMaardiweb schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 14:36:
[...]
Wat voor korting dan?Werkt pas als je helemaal gaat afrekenen dus wil wel eerst eens weten wat je ermee kan
besteld:D vandaag al verstuurd!Tonger schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 09:13:
https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983
Christie le duc
25% korting op de hele collectie vandaag tussen 18.00 en 0.00
(Let op! in de winkelmand is de korting al verrekend)

[ Voor 38% gewijzigd door Armageddon_2k op 05-10-2012 16:26 ]
Actiecode voor elektrokoopjes.nl
Ontvang de eerste 15 euro helemaal gratis. De code is geldig bij een minimale aankoopwaarde van 100 euro. Deze actie loopt slechts van 5 t/m 8 oktober. Profiteer dus snel!
Actiecode: oktoberkorting
Ontvang de eerste 15 euro helemaal gratis. De code is geldig bij een minimale aankoopwaarde van 100 euro. Deze actie loopt slechts van 5 t/m 8 oktober. Profiteer dus snel!
Actiecode: oktoberkorting
hoe werkt die cashback dan?Freakster86 schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 17:18:
Code voor thuisbezorgd.nl:
ktl875y6 = 20% korting
Werkt nog steeds(vergeet cashback niet)
Verwachte verzenddatum: Woensdag 10 oktober
Trouwens was wel interessant geweest als het apparaatje een internet browser had. Deze kan dat niet, dus ik sla 'm over. Als ik ff terugkijk in de history van die site dan is 1.5 week geleden een AC ryan veolo aangeboden geweest die die functie wel had.
[ Voor 38% gewijzigd door Arsenius op 05-10-2012 18:50 ]
nvmArsenius schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 17:55:
[...]
[ Voor 4% gewijzigd door vyndrox op 05-10-2012 18:07 ]
-Real power isn't given, it must be taken-
Ik kan 't nog niet vinden op de site?Armageddon_2k schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 16:21:
Christie le duc
[afbeelding]
Therefore I must know what I am doing. Maybe.
Dinsdag komen de HD Mini, HD2 en Veolo weer terug bij C2B. bronArsenius schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 17:55:
[...]
Trouwens was wel interessant geweest als het apparaatje een internet browser had. Deze kan dat niet, dus ik sla 'm over. Als ik ff terugkijk in de history van die site dan is 1.5 week geleden een AC ryan veolo aangeboden geweest die die functie wel had.
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads
Nice, bedankt voor de info.Yorin schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 18:53:
[...]
Dinsdag komen de HD Mini, HD2 en Veolo weer terug bij C2B. bron
Voor zover ik wete hebben zij de volledie faillite bende van AC Ryan Europe opgekocht en hopen ze daar nu van te kunnen scoren.Arsenius schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 17:55:
[...]
let dus op dat het wat lastig kan zijn met garanties.
Verwijderd
Op alle players die verkocht worden door ClickToBuy en op alle artikelen van AC Ryan is de volledige garantie overgenomen door AC Ryan Pacific. Zie ook hier: http://tweakers.net/nieuws/84159/ac-ryan-neemt-garantie-van-failliet-ac-ryan-europe-over.html.maartend schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 19:00:
[...]
Voor zover ik wete hebben zij de volledie faillite bende van AC Ryan Europe opgekocht en hopen ze daar nu van te kunnen scoren.
let dus op dat het wat lastig kan zijn met garanties.
Jammer... als t de HD Mini 2 was, had ik m er mss wel bij genomen.
Toch dinsdag ns kijken
Dat is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen....
Klopt. Ik zeg ook niet dat er geen garantie is. Ik weet dat Asia het overneemt. Moet je je eens voorstellen waar dat ding naar toe moet als er iets ernstigs mee aan de hand is. Echt niet meer naar BCC om de hoek.Verwijderd schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 20:43:
[...]
Op alle players die verkocht worden door ClickToBuy en op alle artikelen van AC Ryan is de volledige garantie overgenomen door AC Ryan Pacific. Zie ook hier: http://tweakers.net/nieuws/84159/ac-ryan-neemt-garantie-van-failliet-ac-ryan-europe-over.html.
Maar als je daar geen moeite mee hebt, kopen dat ding. Of de andere aanbiedingen die er gaan komen. Heb laatst in de itverkoop zelf ook een AC-Ryan gekocht.
[ Voor 10% gewijzigd door maartend op 05-10-2012 21:15 ]
Vanavond inderdaad lekker gegeten met korting, maar die "cashback" is me niet duidelijk?Freakster86 schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 17:18:
Code voor thuisbezorgd.nl:
ktl875y6 = 20% korting
Werkt nog steeds(vergeet cashback niet)
@ Toff
Is je Google defect? Koop een nieuwe op http://www.cashbacksvergelijken.nl
[ Voor 4% gewijzigd door cornfed99111 op 06-10-2012 00:19 ]
Ja, leuk, maar volgens jouw link zijn er minstens 20 sites. Freakster86 heeft het steeds over één bepaalde cashback, zo lijkt mij.cornfed99111 schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 00:18:
@ Toff
Asus transformer pad infinity als dagaanbieding bij alternate
http://www.alternate.nl/html/themeworld.html?docId=2986
toch 80 euro goedkoper dan de pricewatch
[ Voor 24% gewijzigd door sprider op 06-10-2012 02:05 ]
Maar 'helaas' maar 25 euro goedkoper dan bij Staples.sprider schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 02:04:
Asus transformer pad infinity als dagaanbieding bij alternate
Bij Staples moet je er nog 21% btw bij rekenen!alex3305 schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 02:19:
[...]
Maar 'helaas' maar 25 euro goedkoper dan bij Staples.
Rub147 schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 07:15:
[...]
Bij Staples moet je er nog 21% btw bij rekenen!

Wel inclusief dus. Staat klein onderaan de pagina. Maar dan is die alsnog 725 euro.Alle prijzen zijn inclusief BTW
[ Voor 5% gewijzigd door Yorinn op 06-10-2012 08:37 ]
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads
Je mist nog ongeveer 100 euro.(724,79 - 599 = 125,79)alex3305 schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 02:19:
[...]
Maar 'helaas' maar 25 euro goedkoper dan bij Staples.
Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.
Toff schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 23:52:
[...]
Vanavond inderdaad lekker gegeten met korting, maar die "cashback" is me niet duidelijk?
Wat is cashback?Toff schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 00:55:
[...]
Ja, leuk, maar volgens jouw link zijn er minstens 20 sites. Freakster86 heeft het steeds over één bepaalde cashback, zo lijkt mij.
Cashback is een ander woord voor korting. Net als een kortingscode/coupon is cashback een manier om geld te besparen, echter is dit iets wat je achteraf krijgt. Er zijn vele aanbieders van cashback. In principe belonen zij je met een x percentage korting als je via hun op een website een aankoop doen. Zij krijgen van die webshop een commissie en zij geven jou op hun beurt de korting als tegoed. Dit tegoed kun je, wanneer het een boven een bepaald bedrag komt, laten uitbetalen.
Hoe vind ik de juiste cashback?
Via de site http://www.cashbacksvergelijken.nl/ zie je wat alle aanbieders voor korting geven. Daar kijk ik altijd in eerste instantie op als ik iets ga bestellen. Zelfs wanneer je denkt de goedkoopste webshop te hebben gevonden, kan de cashback die je bij de concurrent krijgt het daar alsnog voordeliger maken
Er zijn veel aanbieders van cashback. Ikzelf heb nu een account bij:
shopkorting.nl
directkorting.com
en sinds afgelopen week shopfish.nl
Waar ik op let zijn de volgende criteria (die te vinden zijn als je op cashbacksvergelijken drukt op de sterren):
- Niet hoeven betalen per jaar of per uitbetaling.
- Tegoed onbeperkt houdbaar (en niet maar 1 jaar)
Hoe het precies werkt?
Wanneer je de juiste aanbieder hebt gevonden, maak je daar een account aan. Als dat gelukt is, ga je kopen en dat doe ik op de volgende wijze:
Ik gebruik standaard firefox als browser, maar voor aankopen gebruik ik nu chrome. Door een andere browser, enkel voor de aankoop, te gebruiken voorkom je dat er iets fout gaat met de doorverwijzing o.i.d. Dat is mij 2x overkomen in firefox. Je hebt dan andere dingen openstaan of er zijn nog cookies actief die het proces dwarsbomen. Het voordeel van chrome vind ik dat de geschiedenis (incl. redirecting etc) duidelijk zichtbaar is. Ik maak daar na de aankoop altijd even een screenshot van. De volgende stappen doorloop ik altijd:
- Zoek de webshop waar je iets wilt bestellen.
- Ga naar cashbacksvergelijken.nl
- Zoek de aanbieder die de beste voorwaarden en hoogste cashback heeft.
- Maak bij die aanbieder een account aan (als je die nog niet hebt.)
- Vergeet ook niet even te googlen voor een kortingscode/coupon o.i.d. Bijna elke webshop heeft wel ergens een kortingscode actief. Korting(code/coupon) + webshopnaam geeft vaak goede hits.
- Open chrome
- Ga naar de site van de cashbackaanbieder (die je via cashbackvergelijken hebt gekozen)
- Log in op je account
- Zoek vervolgens de webshop waar je iets wilt bestellen.
- Klik op de webshop. Je krijgt dan vaak een popup met de melding => Met korting naar webshop.nl?
- Daar doe je vervolgens de producten in je winkelwagentje.
- Dan ga je afrekenen (vergeet niet de gevonden kortingcode in te voeren!)
- Na het afrekenen ontvang je de bevestiging van de bestelling per mail.
- Open de geschiedenis in chrome en maak een screenshot (+ opslaan.)
- Geschiedenis in chrome wissen en afsluiten.
- Webshop met de laagste prijs
- Kortingscode eroverheen
- Achteraf nog een cashback krijgen
Vaak wordt de cashback diezelfde dag nog geregistreerd. Deze blijft, afhankelijk van je bestelling, een tijdje op 'open' staan. De webshop is dan nog niet akkoord, omdat je bijvoorbeeld nog 14 dagen retourrecht hebt. Is die periode voorbij, dan verandert de status 'open' naar 'akkoord'. Het bedrag wordt dan toegevoegd aan je tegoed.
Misschien ^^ als toevoeging in de TS..Freakster86 schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 12:01:
[...]
Er zijn veel aanbieders van cashback. Ikzelf heb nu een account bij:
shopkorting.nl(bewezen goed en betrouwbaar),
en sinds afgelopen week shopfish.nl(2x gebruikt, beide geregistreerd, nog wachten op akkoord).
Waarom Shopfish? Korting is evenhoog bij Shopkorting. Of doe je het ivm de welkomstbonus?
Hans Anders geeft bij elke bestelling een gratis MaDiWoDo bon (tot 7 okt.).
*knip*
[ Voor 5% gewijzigd door Orion84 op 06-10-2012 12:56 ]
De korting verschilt echt per webshop. Vaak zijn de verschillen klein en niet noemenswaardig, maar van de week heb ik een bestelling bij Twyst.nl gedaan (1e keer, zeer positief!) en niet elke aanbieder biedt daar korting voor aan.remcoboy1479 schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 12:09:
[...]
Misschien ^^ als toevoeging in de TS..
Waarom Shopfish? Korting is evenhoog bij Shopkorting. Of doe je het ivm de welkomstbonus?
Hans Anders geeft bij elke bestelling een gratis MaDiWoDo bon (tot 7 okt.).
Mocht iemand nog een gratis domeinnaam willen, zie mijn sign
Shopkorting heeft daar bijvoorbeeld geen korting voor, maar Shopfish wel; 6,50%. Spaarwinkelen was ook een optie (10%), maar daar is het tegoed slechts 1 jaar houdbaar. Shopfish had daarnaast ook nog eens een kortingscode voor 15% korting op hun website staan
Aanbieders waarvan het tegoed 1 jaar houdbaar is, geven vaak iets hogere korting. Het zou dus interessant kunnen zijn als je een grote aankoop gaat doen. Dan ga je gelijk over de uitbetaal grens heen en kun je dus gelijk laten uitbetalen.
Zoek eerst het topic eens door, zoveel moeite is dat toch nietFreakster86 schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 12:46:
Prijzencircus bij V&D t/m vandaag -21% BTW korting:
code: PC21
remcoboy1479 in "Algemeen korting en aanbiedingen topic - deel 2"
Is ook niet veel moeite, want dat heb ik gedaan.... PC21 werd niet gevonden.DJSmiley schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 12:57:
[...]
Zoek eerst het topic eens door, zoveel moeite is dat toch niet![]()
remcoboy1479 in "Algemeen korting en aanbiedingen topic - deel 2"
Maar goed, zie het als een herinnering.
Voor wie het aandurft, de PlayOn! HD2 mini voor € 59,99 bij Kijkshop, geen verzendkosten.
(twijfel zelf vanwege de brakke firmware, maar wel betere hardware dan de HD1 die ik heb... ze spelen alles, daar kun je gewoon niet onderuit)
(twijfel zelf vanwege de brakke firmware, maar wel betere hardware dan de HD1 die ik heb... ze spelen alles, daar kun je gewoon niet onderuit)
Gisteren bij een dagaanbiedingsite was de gewone HD2 te koop voor 59,-Danny the dog schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 14:54:
Voor wie het aandurft, de PlayOn! HD2 mini voor € 59,99 bij Kijkshop, geen verzendkosten.
http://www.clicktobuy.nl/...ag-a-s-koopjeskelder-met/
[ Voor 7% gewijzigd door audiojunk op 06-10-2012 16:28 ]
Metallicgear Neo micro,AMD Ryzen 7 5700G,ASUS ROG Strix B550-I Gaming, Crucial DDR4 2x8GB,PC3600, Samsung 980Pro 1 TB ,2x Seagate ST4000LM024 SATA 4TB 2.5 ,be quiet Efficient F1 350W, be quiet! Dark Rock 4
Weten jullie toevallig ook of deze werkt icm mountain lion? Mijn WD TV (2011) werkt in ieder geval niet met mountain lion.audiojunk schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 16:25:
[...]
Gisteren bij een dagaanbiedingsite was de gewone HD2 te koop voor 59,-
Ej, ze hebben de prijs vannacht aangepast. Gisteravond was die nog 624,99. Kan goed dat het een aanbieding was oid.MegaTronics schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 09:29:
[...]
Je mist nog ongeveer 100 euro.(724,79 - 599 = 125,79)
De herfst/wintercollectie is binnen bij OverhemdenOnline.nl: Op deze en alle andere artikelen in de webshop geven wij u nu 10% korting. Elke bestelling binnen Nederland wordt gratis verzonden.
De actie is geldig tot en met 31 oktober 2012.
Kortingscode:
oktober
De actie is geldig tot en met 31 oktober 2012.
Kortingscode:
oktober
Klopt, plus 5,95 verzendkosten.audiojunk schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 16:25:
[...]
Gisteren bij een dagaanbiedingsite was de gewone HD2 te koop voor 59,-
http://www.clicktobuy.nl/...ag-a-s-koopjeskelder-met/
Wou graag de mini2, maar ga dinsdag ook de koopjeskelder in de gaten houden!
Gaat dat btw a la Ibood hunt of is de kelder volledig open met alle artikelen?
Verwijderd
Geheel open wel op = op maar vergeet niet dat je de AC Ryan Dongle erbij besteld zo niet dan kan je niet draadloos bestanden sturen. Ik ga ze maandag bellen want ik wist dat dus niet en heb nu dus een half apparaat en die dongle is dus ook nergens te krijgen, hun hadden ze nog wel btw.
No offence, maar dat was duidelijk aangegeven.Verwijderd schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 18:22:
Geheel open wel op = op maar vergeet niet dat je de AC Ryan Dongle erbij besteld zo niet dan kan je niet draadloos bestanden sturen. Ik ga ze maandag bellen want ik wist dat dus niet en heb nu dus een half apparaat en die dongle is dus ook nergens te krijgen, hun hadden ze nog wel btw.
Ik hoop voor je dat je er nog 1 krijgt!
Wil je zeker zijn van een goede verbinding, trek dan ff een kabel, vooral als je 1080p wilt gaan streamen.
Zojuist een voucher per post ontvangen van Dell.
10% korting op geselecteerde elektronica en accessoires van Dell
HKDTQFX4Q8CL4J
Geldig t/m 30 november en slechts 1 keer te gebruiken dus laat het even weten zodra je 'm hebt gebruikt.
10% korting op geselecteerde elektronica en accessoires van Dell
HKDTQFX4Q8CL4J
Geldig t/m 30 november en slechts 1 keer te gebruiken dus laat het even weten zodra je 'm hebt gebruikt.
PSN ID = Jorco
Verwijderd
Duidelijk was het niet echt. Op het plaatje stond wireless wifi en bij het bestellen kon je optioneel een dongle bestellen maar nergens werd vermeld of het moet in kleine lettertjes zijn geweest dat hij niet zonder een dongle kan mits je gebruik wilt maken van draadloos internet.Danny the dog schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 18:33:
[...]
No offence, maar dat was duidelijk aangegeven.
Ik hoop voor je dat je er nog 1 krijgt!
Wil je zeker zijn van een goede verbinding, trek dan ff een kabel, vooral als je 1080p wilt gaan streamen.
Hahah ja.. wish I'd used it... vandaag nl een volle kop koffie over die van mij gegooid... Denk niet dat hij daarna nog flawless klikwerk gaat verrichten... zucht, haha.HitDyl schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 17:12:
[...]
Whaha korting op muizen met dierendag geweldig

Battle.net: Gilraen / Origin ID: Gilraen222
bij vd.nl
voorjou20 = 20% korting vanaf 50 euro.
Dat zal zeker niet stapelen met de 21% korting van de PrijzenCircus die ze nu ook hebben? (Actiecode: PC21)Theswitch schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 20:22:
bij vd.nl
The devil is in the details.
Nee kan niet en werkt tevens ook niet op elektronica (Dixons) producten.
Wat ik graag zou willen weten of je iets weet omtrent de geldigheid van bovenstaande code? Tot wanneer is die te gebruiken?Theswitch schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 20:22:
bij vd.nl
En toen ik via Paypal wilde betalen kwam er ook nog 21% BTW bovenop.
Deze heb ik dus gecanceld.
Ik heb hier een opmerking over geplaatst op het productforum... word ik gebanned! (??)
ClicktoBuy is goed bezig.

Bijenkorf heeft de afgelopen 3 dagen 'Dol dwaze dagen' gehad, vanaf vanavond wordt er op alles wat daarvan is overgebleven 25% EXTRA korting gegeven.
Zitten daar nog leuke dingen bij ?
Website is ook leuk een of ander portier ding met 'Aantal wachtenden voor u: 13427'
'Verwachte tijd in wachtrij: 22 minuten'
Website is ook leuk een of ander portier ding met 'Aantal wachtenden voor u: 13427'
Kort antwoord: NeeDDX schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 23:59:
Bedankt voor je uitgebreide antwoord.
Voor mij, maar dat is strikt persoonlijk, nogal ingewikkeld en ik heb een uitgesproken hekel aan registreren, maar voor wie het onderste uit de kan wil een mooie optie.
Verwijderd
Nee hoor. Alleen op 'geselecteerde restanten' volgens de website zelf.bear87 schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 23:48:
Bijenkorf heeft de afgelopen 3 dagen 'Dol dwaze dagen' gehad, vanaf vanavond wordt er op alles wat daarvan is overgebleven 25% EXTRA korting gegeven.
Het lijkt misschien ingewikkeld, maar het kost je letterlijk een paar minuten extra. Iets kopen? site zoeken; aanbieder met cashback vinden; inloggen; linkje klikken en kopen maar.Toff schreef op zondag 07 oktober 2012 @ 02:31:
[...]
Bedankt voor je uitgebreide antwoord.
Voor mij, maar dat is strikt persoonlijk, nogal ingewikkeld en ik heb een uitgesproken hekel aan registreren, maar voor wie het onderste uit de kan wil een mooie optie.
En het tikt wel aan hoor. Ik doe dit nu pas een half jaar ofzo, maar heb al 40+ euro bespaard. (met kleine aankopen)
Gisteren in Rotterdam zelf geweest, nog prima kunnen slagen :-).DDX schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 23:59:
In de winkel is altijd de week erna 10% korting als ik het goed heb (vanuit vorig jaar). En daar is vaak nog wel genoeg te vinden.
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
Heb je ook gekeken naar het aanbod of alleen naar die mededeling? Vrijwel alles was/is gewoon met 25% extra. Varierend van Horloges (o.a. Seiko) tot riemen, overhemden, jeans etc. Vrijwel alles doet mee voor die 25% extra hoorVerwijderd schreef op zondag 07 oktober 2012 @ 07:07:
[...]
Nee hoor. Alleen op 'geselecteerde restanten' volgens de website zelf.
In de actievoorwaarden staat:
De actie houdt in dat klanten gedurende de actieperiode kunnen profiteren van 25% extra korting op bijna alle Drie Dwaze Dagen artikelen, m.u.v. de volgende afdelingen & merken:
— Bedtextiel
— Badtextiel
— Technisch Slapen
— Tapijten en gordijnen
— Meubelen
— Verlichting met witte prijskaartjes (reguliere collectie)
— Branchevreemd
— Gadgets
— Koken/Tafelen
— Alessi
— Fame
— Karen Millen
— LK Bennett
— Repeat
— Ted Baker
— Lauren
— Club Monaco
— Hugo Boss (alle labels)
— Reiss
— Rituals
— Diamond Point
— Swatch; Amsterdam en Rotterdam
— Casa
— Swarovski; Amsterdam, Rotterdam, Den Haag, Eindhoven, Arnhem, Utrecht
— Tommy Hilfiger dames- en herenschoenen
— Marc O’Polo damesschoenen
— Samsonite
— Speelgoed
— Vingino (kindermode)
— Replay (kindermode)
— Food
— Horeca
— Nespresso
— Riviera Maison
En gisteren al binnen! Ben ERG tevreden over clicktobuy tot op heden!
Vrijdag besteld, zaterdag binnen. ERG netjes lijkt me. Ik ga de playon DH2 zo aansluiten en ff flink klooien voordat ik een review plaats over de speler en de winkel.
https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983
Zag er nog een laptop-rugtas t/m 17" bij staan. Voor de rest niet veel bijzonders.
_██_
(ಠ_ృ)
Voor de mensen die geen studenten OV kaart hebben (onbeperkt reizen): De Kruidvat-NS kaartjes zijn er weer.
I.p.v. € 48 voor € 12,99 een dag onbeperkt treinen, klik
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
Ik had 'm uit een ander forum gehaald. Daar staat:xminator schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 20:57:
[...]
Wat ik graag zou willen weten of je iets weet omtrent de geldigheid van bovenstaande code? Tot wanneer is die te gebruiken?
Misschien toch alleen maar Lego?Met de actiecode voorjou20 nog eens 20% extra korting op Lego/Duplo bij besteding vanaf € 50,00. Code is geldig tot 25-10-2012.
Alleen geldig op een zaterdag of zondag.RickvN schreef op zondag 07 oktober 2012 @ 18:16:
Voor de mensen die geen studenten OV kaart hebben (onbeperkt reizen): De Kruidvat-NS kaartjes zijn er weer.
De acties die Blokker altijd heeft (16 euro) zijn interessanter me dunkt, maar dat ligt er natuurlijk net aan voor wanneer je ze nodig hebt.
[ Voor 8% gewijzigd door .joepiedepoepie op 07-10-2012 20:33 ]
10 euro kortingscode over van Zalando. Minimale bestelwaarde is wel 50 euro. Krijg toch om de maand een nieuwe blijkbaar, dus bij deze;
JN4CDX8U
Invoeren bij afrekenen. Veel plezier er mee
JN4CDX8U
Invoeren bij afrekenen. Veel plezier er mee
Therefore I must know what I am doing. Maybe.
Dat wel, maar weet niet wanneer die komt. En toch handig als je in het weekend een daggie weg wilt..joepiedepoepie schreef op zondag 07 oktober 2012 @ 20:32:
[...]
Alleen geldig op een zaterdag of zondag.
De acties die Blokker altijd heeft (16 euro) zijn interessanter me dunkt, maar dat ligt er natuurlijk net aan voor wanneer je ze nodig hebt.
Voor Belgische tweakers (Rueducommerce verzendt niet naar NL): http://www.rueducommerce....-7-Home-Premium-Blanc.htm
Lenovo Ideapad Z580, i5-3210m, 630m, 6gb ram, wel maar 150N wifi en lan 100Mbps.
Lenovo Ideapad Z580, i5-3210m, 630m, 6gb ram, wel maar 150N wifi en lan 100Mbps.
Bij de Jumbo is op de moment ook de NS dagkaart te koop. Eentje die ook doordeweeks (buiten de spits) is te gebruiken:RickvN schreef op zondag 07 oktober 2012 @ 21:44:
[...]
Dat wel, maar weet niet wanneer die komt. En toch handig als je in het weekend een daggie weg wilt.
http://www.jumbosupermarkten.nl/Homepage/Nu-in-de-winkel/Meer-voordeelacties/NS-actie
Oeps, dacht dat de actie nog steeds geldig was, maar is inderdaad al afgelopen.
[ Voor 8% gewijzigd door vetlau op 08-10-2012 12:03 ]
vetlau schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 10:23:
[...]
Bij de Jumbo is op de moment ook de NS dagkaart te koop. Eentje die ook doordeweeks (buiten de spits) is te gebruiken:
http://www.jumbosupermarkten.nl/Homepage/Nu-in-de-winkel/Meer-voordeelacties/NS-actie
De kaartverkoop is afgelopen, uiteraard kunt u reeds aangeschafte kaarten nog wel activeren.
Deze draadloze ip camera had ik bij een andere site net gemist.
Hier net gekocht, best wel nette prijs:

http://www.checkdiedeal.nl/
100% korting op verzendkosten: facebook

Die Robo Sweepy, *knip* discussie over producten hoort niet in dit topic
Is in de dagaanbieding: http://www.outletdagknall...0d5f8e33ff08005c33ea12180
Is in de dagaanbieding: http://www.outletdagknall...0d5f8e33ff08005c33ea12180
[ Voor 21% gewijzigd door Orion84 op 08-10-2012 12:00 ]
Huh ? Ik heb ook met paypal betaald, maar bij was het gewoon de prijs zoals stond aangegeven.B___MAN schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 21:59:
[...]
En toen ik via Paypal wilde betalen kwam er ook nog 21% BTW bovenop.
Deze heb ik dus gecanceld.
Ik heb hier een opmerking over geplaatst op het productforum... word ik gebanned! (??)
ClicktoBuy is goed bezig.
Denk gewoon dat er iets mis is gegaan. Vind clicktobuy een erg goede en betrouwbare site. Heb
nu meerdere malen daar wat besteld, maar was altijd goed
Van hetzelfde, beste service die ik ooit op internet gehad heb. Bij mij zit ook altijd alles in de prijs inbegrepen hoor. Heb zelf een product defect gehad wat ik bij ze heb gekocht. Reactie: weet u wat we sturen van de week onze chauffeur wel even langs. De heer belde netjes half uurtje van te voren en zo een nieuw onderdeel gebracht (grappige was dat ze met een eigen Clicktobuy vrachtwagen kwamen). Service met terecht een hoofdletter S.mvdklooster schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 12:46:
[...]
Huh ? Ik heb ook met paypal betaald, maar bij was het gewoon de prijs zoals stond aangegeven.
Denk gewoon dat er iets mis is gegaan. Vind clicktobuy een erg goede en betrouwbare site. Heb
nu meerdere malen daar wat besteld, maar was altijd goed
[ Voor 12% gewijzigd door thefox154 op 08-10-2012 14:56 ]
Ze doen er wel degelijk aan censuur op hun forum als je een (te) kritische kanttekening plaatst over het door hun aangeboden product...erg jammer.
Laat maar..
zag dit op het web
http://www.gametron.nl/to...MLo3bnI8bICFQRZ3god-nsAcg
Begin oktober hebben we de Tom Clancy 10-daagse bij Gametron. Van 1 tot 10 oktober zijn alle Tom Clancy games in de aanbieding. Dus of je nou wil rond sneaken met Sam Fisher of terroristen wil bestrijden in Rainbow Six, deze week zit je altijd goed bij Gametron.
(actie loopt tot woensdag 10 okt )
Begin oktober hebben we de Tom Clancy 10-daagse bij Gametron. Van 1 tot 10 oktober zijn alle Tom Clancy games in de aanbieding. Dus of je nou wil rond sneaken met Sam Fisher of terroristen wil bestrijden in Rainbow Six, deze week zit je altijd goed bij Gametron.
(╯°□°)╯ ︵ ┻━┻
Dat is echt vet!wuswug schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 16:00:
zag dit op het web
Thanks!
Alleen PC-downloads zo te zien?wuswug schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 16:00:
zag dit op het web
Niet iedereen is mee met de Facebook boot.vyndrox schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 11:45:
[tekst + foto]
Dus wat is die kortingscode dan?
Die camera koop je voor 50 euro op dealextreme.com.vyndrox schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 11:45:
Deze draadloze ip camera had ik bij een andere site net gemist.
[afbeelding]
Groetjes, FaceDown.
Bij mij stond ercornfed99111 schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 16:27:
[...]
Niet iedereen is mee met de Facebook boot.
Dus wat is die kortingscode dan?
fb-gratis-verzenden-0233
@ Facedown
Ook de invoerkosten meegerekend bij de €50 euro + Nederlandse garantieafhandeling?
@ royjn
Thanx !
Ook de invoerkosten meegerekend bij de €50 euro + Nederlandse garantieafhandeling?
@ royjn
Thanx !
Invoerkosten heb ik nooit last van gehad bij dx en wie maakt zich nou druk om garantieafhandeling bij een ding van 50 euro? Die zal een een website genaamd 'checkdiedeal' ook vast niet geweldig zijn, als ie over een maand tenminste nog bestaat. Dan heeft dx zich toch al beter bewezen.cornfed99111 schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 16:35:
@ Facedown
@ royjn
Thanx !
[ Voor 18% gewijzigd door FaceDown op 08-10-2012 16:40 ]
Groetjes, FaceDown.
Invoerkosten heb ik hier op alle artikelen uit die streken en zou not amused zijn als 'ie bijv. OOTB kapot was.FaceDown schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 16:38:
[...]
Invoerkosten heb ik nooit last van gehad bij dx en wie maakt zich nou druk om garantieafhandeling bij een ding van 50 euro?
Nickname does not reflect reality
De cam op dx heeft 60+ goede reviews dus dat zal wel meevallen. Die cam van 'checkdiedeal' komt trouwens ook uit 'die streken'.Brad Pitt schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 16:40:
[...]
Invoerkosten heb ik hier op alle artikelen uit die streken en zou not amused zijn als 'ie bijv. OOTB kapot was.
Groetjes, FaceDown.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Lees voordat je hier post eerst even de OpeningsPost goed door. Er zijn een aantal regeltjes omtrent wat wel en niet gewenst is en het zou zonde zijn als je post wordt verwijderd als gevolg van overtreding van die regeltjes.
Als je een post ziet waarvan je denkt dat die niet door de beugel kan, neem dan alsjeblieft even contact op met de crew via een TopicReport. Neem daarbij even een linkje op naar de post in kwestie.
Dit topic is niet bedoeld om te vragen naar kortingsbonnen, aanbiedingen etc.
Wie dit topic vervuilt met onzinreacties of zwaar off-topic posts kan rekenen op een ban.
Lees voordat je hier post eerst even de OpeningsPost goed door. Er zijn een aantal regeltjes omtrent wat wel en niet gewenst is en het zou zonde zijn als je post wordt verwijderd als gevolg van overtreding van die regeltjes.
Als je een post ziet waarvan je denkt dat die niet door de beugel kan, neem dan alsjeblieft even contact op met de crew via een TopicReport. Neem daarbij even een linkje op naar de post in kwestie.
Dit topic is niet bedoeld om te vragen naar kortingsbonnen, aanbiedingen etc.
Wie dit topic vervuilt met onzinreacties of zwaar off-topic posts kan rekenen op een ban.