It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Hij was gesealed, maar toch klopte er iets niet. bij het wegsnijden van het seal zat daaronder nog een seal die wel geopend was.
Nou goed de tablet bekeken geen krassen verder, gewoon goed totdat ik net iets in het donker afspeelde en deze backlight bleeding zag:

Zucht......
Is dit acceptabel?
Of gewoon terugsturen, een nieuwe zal ik waarschijnlijk niet krijgen hij staat nu op uivterkocht
I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)
Gewoon accepteren met dit model, want ik wil niet bezig blijven met omruilen.
Verwijderd
Als ik bijvoorbeeld de PPP widget gebruik? Of is dat zelfs niet eens nodig?
Gelukkig heb ik er niet veel last van,die van jouw was wel erg. Mooie tablet voor een goede prijs.henkyyyyyyy schreef op zaterdag 21 juni 2014 @ 18:56:
Heb hem omgeruild in de winkel en iets minder backlight bleeding, maar toch wel aanwezig.
Gewoon accepteren met dit model, want ik wil niet bezig blijven met omruilen.
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Nu ziet het er dus zo uit, vooral rechtsonder is het aanwezig.Amaze86 schreef op zondag 22 juni 2014 @ 13:33:
[...]
Gelukkig heb ik er niet veel last van,die van jouw was wel erg. Mooie tablet voor een goede prijs.

Het is zo jammer dat het onderin is, want met films of donkere spellen valt het op.
Aan de 1e kant denk ik terugbrengen aan de andere kant denk ik laat maar gaan.
Ik snap niet dat ze anno 2014 dit niet goed krijgen.
[ Voor 5% gewijzigd door henkyyyyyyy op 23-06-2014 09:02 ]
Ik heb t ook, maar het valt mij alleen op, op het moment dat ik de tablet aanzet (in het begin dus). Daarna merk ik het niet meer.henkyyyyyyy schreef op maandag 23 juni 2014 @ 09:02:
[...]
Nu ziet het er dus zo uit, vooral rechtsonder is het aanwezig.
[afbeelding]
Het is zo jammer dat het onderin is, want met films of donkere spellen valt het op.
Aan de 1e kant denk ik terugbrengen aan de andere kant denk ik laat maar gaan.
Ik snap niet dat ze anno 2014 dit niet goed krijgen.
Ook niet als je een film ( of youtube ed.) kijkt met zwarte randen onder en boven?Frozen schreef op maandag 23 juni 2014 @ 11:55:
[...]
Ik heb t ook, maar het valt mij alleen op, op het moment dat ik de tablet aanzet (in het begin dus). Daarna merk ik het niet meer.
Vooral dan zie ik het namelijk.
Bron? Kan dit niet vinden...patrickt35 schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 09:36:
Android 4.4.2 is dan eindelijk beschikbaar voor de Note 10.1 (N8010)
http://samsung-updates.com/device/?id=GT-N8010
I intend to live forever. So far, so good.
Zowaar een update voor Nederland al: http://www.sammobile.com/firmwares/3/?download=31416IkWilbert schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 09:38:
[...]
Bron? Kan dit niet vinden...
http://samsung-updates.com/device/?id=GT-N8010
Ah beter, vanavond meer even mee aan de slag gaan.wmn79 schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 11:28:
[...]
Zowaar een update voor Nederland al: http://www.sammobile.com/firmwares/3/?download=31416
No matter the age, never lose the Kramer inside
Verder het idee dat er meer 'contrast' in het scherm zit, sommige kleuren springen er meer uit en ook letters lijken zwarter. Dat vind ik wel fijn, het geheel lijkt zo scherper!
Edit: Ah, we hebben nu ook Phase Beam als live-achtergrond, nice, die heb ik ook op m'n S4!
[ Voor 25% gewijzigd door Tiroz op 24-06-2014 16:42 ]
Het is wel een duidelijke verandering en zo op het eerste gezicht ziet alles er net wat mooier uit. Wel lijkt de tablet iets langzamer te zijn geworden, wanneer je snel tussen de tabs scrolt (maar geen echte haperingen).Hmtsjmftsch schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 12:04:
En wat zijn je ervaringen?
Verder zijn de volgende veranderingen die je direct ziet:
- navigatiebalk niet meer links onderin, maar in het midden (De print screen knop is weg)
- De snelstart opties onderaan het scherm zijn weg (ben ik wel blij mee, drukte te vaak op deze knop in plaats van spatie)
- unlockscreen is wat onlogischer geworden (tijd is nu een blok geworden wat je kunt configureren)
- instellingen en tijd zijn naar boven gegaan in plaats van rechts onderaan
- Aantal nieuwe gebruiksgemakken, bijvoorbeeld om in te zoomen op afbeeldingen.
De overall performance lijkt te zijn verbeterd. Antutu geeft een iets hogere score. Weer was op 30-01-2013 een score van 15990. Nu is de score 18632.
GPU lijkt ook iets verbeterd (Nenamark 2 59,9 frames per seconde en was 58,7). Waarbij in voorgaande testen er vooral problemen was met spiegeling van licht, lijkt dit door de software te zijn verbeterd.
Nou heb hem toch maar teruggebracht, ik mocht er nog 1 openmaken bij de Saturn dus prima service, maar nadat deze ook dezelfde problemen had toch maar besloten mijn geld terug te vragen.Noreia schreef op maandag 23 juni 2014 @ 23:28:
Ik heb precies op dezelfde plekken last van backlight bleeding. Dat is wss ook de reden dat ik mijn tablet zal verkopen en voor de tab s zal gaan. Ik irriteer me er echt mateloos eraan. Vooral omdat ik mijn tablet veel in het donker gebruik.
Jammer want voor de rest een prima tablet!
De eerste indruk:
+ Meerdere gebruikersaccounts aanmaken, ideaal met een tablet hoewel ik hem nu eerder moet inleveren bij familieleden (denk maar dat ik het niet doorvertel)
+ Lijkt sneller op te starten
+ Accu lijkt minder snel leeg te gaan
+ Scherm lijkt me inderdaad meer contrast te geven
- Als ik de S-Pen verwijder krijg ik niet meer het menu te zien, ik vond dit zelf erg makkelijk
Verder eerst maar even een paar dagen mee werken,
'k heb de 10.1 note 2012, en Kies (niet Kies3).
Waarom ^^ jij wel en ik niet
Homo sapiens non urinat in ventum
moet lukken met kies 3,ook rooten is een fluitje van een cent.Jan Smit schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 23:44:
Hier zegt Kies en de tablet zelf dat er geen update is. Wat zou ik kunnen doen?
draait nu bijna zo soepel als mijn note 2014.
[ Voor 6% gewijzigd door XIII op 26-06-2014 00:00 ]
Ik heb het inderdaad met Kies gedaan, misschien heb jij een import model?Jan Smit schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 23:44:
Hier zegt Kies en de tablet zelf dat er geen update is. Wat zou ik kunnen doen?
Ik heb Kies nieuw op de laptop geïnstalleerd en na het aansluiten van de tablet vroeg hij direct om een update.
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

En nee, ik vind het niet erg/vervelend of wat dan ook. Ik ben alleen benieuwd naar de reden, omdat het afwijkt van hoe dit normaal gaat
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Iemand hier meer informatie over?
Hoe heb je geroot? Ik probeerde het net via towelroot omdat ik daar op GOT over gelezen had maar die lijkt niet te werken. Zodra ik op de 'make it ra1n" knop klik restart mijn tablet. Zo maar even op XDA kijken.XIII schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 23:58:
[...]
moet lukken met kies 3,ook rooten is een fluitje van een cent.
draait nu bijna zo soepel als mijn note 2014.
Heb Kies en KiesLite als admin gestart en ook in xp sp3 modus. Nu al 4x geprobeerd maar het lukt niet.
Iemand nog suggesties?
Hebben meer mensen last van... zie XDApatrickt35 schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 08:32:
Om te proberen heb ik enige tijd geleden de versie voor de N8000 geïnstalleerd op mijn N8010. Dit draait prima, echter nu wil ik de juiste versie installeren maar dit lukt me niet. Zowel via de optie noodherstel in Kies, en Odin.
Iemand hier meer informatie over?
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2793051
Volgens mij nog geen oplossing voor.
De image downloaden en flashen via Odin zoals hier beschreven.Sansar schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 11:54:
Kies geïnstalleerd op een nieuwe laptop (nieuwste firmware, alle Windows updates). Tijdens het downloaden van de firmware via Kies vordert de voortgangsbalk tot ongeveer 60% en dan ineens naar 100%. Tablet wordt in download mode gezet (downloading, don't turn off target) en dan na een paar seconden toont Kies een popup met alleen de tekst Notice, ik kan die popup alleen maar cancellen. Tablet blijft in download modus staan.
Heb Kies en KiesLite als admin gestart en ook in xp sp3 modus. Nu al 4x geprobeerd maar het lukt niet.
Iemand nog suggesties?
XP modus zou zeker niet nodig moeten zijn. Ik heb de update gewoon op een Windows 8.0 64bit notebook gedaan. Je hebt neem ik aan ook de laatste update voor Kies 2.6.x gedownload?Sansar schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 11:54:
Kies geïnstalleerd op een nieuwe laptop (nieuwste firmware, alle Windows updates). Tijdens het downloaden van de firmware via Kies vordert de voortgangsbalk tot ongeveer 60% en dan ineens naar 100%. Tablet wordt in download mode gezet (downloading, don't turn off target) en dan na een paar seconden toont Kies een popup met alleen de tekst Notice, ik kan die popup alleen maar cancellen. Tablet blijft in download modus staan.
Iemand nog suggesties?
En doe je een update van het toestel of probeer je een erase & update?
rooten met de beste van Nederlandwmn79 schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 08:38:
[...]
Hoe heb je geroot? Ik probeerde het net via towelroot omdat ik daar op GOT over gelezen had maar die lijkt niet te werken. Zodra ik op de 'make it ra1n" knop klik restart mijn tablet. Zo maar even op XDA kijken.
http://autoroot.chainfire.eu/
hoe in de volgende link
http://forum.xda-develope...hp?p=33298795&postcount=2
Thanks is gelukt.XIII schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 16:38:
[...]
rooten met de beste van Nederland
http://autoroot.chainfire.eu/
hoe in de volgende link
http://forum.xda-develope...hp?p=33298795&postcount=2
Kies zegt:
Dit is de nieuwste firmware. Huidige firmware: PDA:MA5/PHONE:MA5/CSC:MA5 (KOR)
Android 4.1.2
Kernel 3.0.31-805288, build JZO54K.N8010XXUCMA5
Ik heb via sammobile de nieuwste kitkat en odin gedownload. Als ik ga flashen, ben ik dan ook al mijn apps kwijt?
Dat ga ik maar proberen dan, hij is de fw nu aan het downloadenwmn79 schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 12:46:
[...]
De image downloaden en flashen via Odin zoals hier beschreven.
Ja, ik heb Kies laten updaten toen hij met de melding kwam dat er een nieuwe versie uit is.arnoud_h schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 13:18:
[...]
XP modus zou zeker niet nodig moeten zijn. Ik heb de update gewoon op een Windows 8.0 64bit notebook gedaan. Je hebt neem ik aan ook de laatste update voor Kies 2.6.x gedownload?
En doe je een update van het toestel of probeer je een erase & update?
Ik wil hem gewoon over de bestaande, actieve install heen zetten. Geen erase ed.
[ Voor 47% gewijzigd door Sansar op 26-06-2014 21:14 ]
Ik heb ook de stock met odin geflashed. Had hiervoor de Duitse 4.1.2 geflashed. Apps blijven gewoon bewaard.Jan Smit schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 21:06:
Ik ben toch benieuwd waarom mijn Note 10.1 2012 (GT-n8010) niets doet.
Kies zegt:
Android 4.1.2
Ik heb via sammobile de nieuwste kitkat en odin gedownload. Als ik ga flashen, ben ik dan ook al mijn apps kwijt?
virtua69 schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 01:35:
Zoek me rot naar een kitkatrom voor de p600 op sammobile.
Staat die er nog wel op ?
http://www.sammobile.com/...M-P600&pcode=PHN#firmware
Bij mij lijkt de accu nu ook minder snel leeg te gaan.MadMan68 schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 22:53:
Heb ook de update uitgevoerd via Kies.
De eerste indruk:
+ Meerdere gebruikersaccounts aanmaken, ideaal met een tablet hoewel ik hem nu eerder moet inleveren bij familieleden (denk maar dat ik het niet doorvertel)
+ Lijkt sneller op te starten
+ Accu lijkt minder snel leeg te gaan
+ Scherm lijkt me inderdaad meer contrast te geven
- Als ik de S-Pen verwijder krijg ik niet meer het menu te zien, ik vond dit zelf erg makkelijk
Verder eerst maar even een paar dagen mee werken,
De actie dat je direct naar het startscherm te gaan was trouwens al mogelijk met de vorige versie
De update die nu via Kies is te downloaden is ALLEEN voor origineel Nederlandse modellen met daarop de originele software. Als je eerder via Odin een andere versie van de software hebt gezet zal deze update niet beschikbaar zijn voor jouw toestel.Jan Smit schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 21:06:
Ik ben toch benieuwd waarom mijn Note 10.1 2012 (GT-n8010) niets doet.
Kies zegt:
Android 4.1.2
De software die je hier boven aanhaald is in ieder geval niet een originele Nederlandse software.
Je kunt alleen vanaf deze versie officieel updaten via Kies: N8010XXUCMA8/N8010PHNCMB1
auto brightness werkt eidnelijk.
Een betere kleurtemperatuur, iets minder warm.
Een ander toetsenbord.
Notificaties gesplitst van de homebalk.
En vooral het laatste irriteert mij. Ik gebruik de tablet in landschap mode en de back home multi knoppen vond ik linksom veel fijner. En nu staat er boven in het scherm vast een notificatie cm statusbalk. De toch al geringe hoogte wordt er nu flink minder op.
Ik snap best dat ze dit uniform willen maken , op een telefoon werkt dit goed. Maar niet op een tablet die je in landschap leest..
Dit vind ik ook een nadeel van deze update maar overal:DinoPK schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 13:15:
Notificaties gesplitst van de homebalk.
En vooral het laatste irriteert mij. Ik gebruik de tablet in landschap mode en de back home multi knoppen vond ik linksom veel fijner. En nu staat er boven in het scherm vast een notificatie cm statusbalk. De toch al geringe hoogte wordt er nu flink minder op.
Ik snap best dat ze dit uniform willen maken , op een telefoon werkt dit goed. Maar niet op een tablet die je in landschap leest..

Lekker snel, dacht et wel
Hmmm, dan maar met Odin...
Gamertag XBL: AltScarfaceNL Steam: 'Alt Scarface NL'
Heb ik ook gedaan, stelt niets voor.BAS80 schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 13:47:
Na een maand nog geen update via kies en ik heb nog een Duitse variant ook nog.
Hmmm, dan maar met Odin...
Heb wel een factory reset gedaan, mijn note was niet meer vooruit te branden maar dat was voor de update ook al het geval. Nu weer super snel
Iedere Android update reset ik altijd de boel, dat deed ik ook met mijn N7000. Op de een of andere manier draait het dan beter (uit eigen ervaring) + ik ben al die uitprobeersel meuk kwijt. (appjes)
Het werkt trouwens lekker, veel snappier zoals me nieuwe M8, enkel de back en Home button staan nu in het midden.
Ik ben linkshandig en het was makkelijk aan de linkerkant omdat je hem daar ook vast hebt, mr ja als dat het enige is...
Ohh flash werkt ook niet meer naar behoren
W8 heb em al Dolphin is onzer vriend
XDA guide how to play flash on Kitkat
@koldur
Idd ik kwam er later ook achter
apk mediafire
[ Voor 9% gewijzigd door BAS80 op 02-07-2014 19:12 ]
Een beetje off-topic, maar kan je de flashplayer misschien ergens te downloaden zetten, hij is niet meer beschikbaar via je link, alvast bedankt!BAS80 schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 17:06:
Inderdaad, stelt geen bal voor enkel het downloaden met een free account duurde ruim een uur..
Iedere Android update reset ik altijd de boel, dat deed ik ook met mijn N7000. Op de een of andere manier draait het dan beter (uit eigen ervaring) + ik ben al die uitprobeersel meuk kwijt. (appjes)
Het werkt trouwens lekker, veel snappier zoals me nieuwe M8, enkel de back en Home button staan nu in het midden.![]()
Ik ben linkshandig en het was makkelijk aan de linkerkant omdat je hem daar ook vast hebt, mr ja als dat het enige is...
Ohh flash werkt ook niet meer naar behoren
W8 heb em al Dolphin is onzer vriend![]()
XDA guide how to play flash on Kitkat
Heb ondertussen de apk al gevonden, voor de geïnteresseerden:
http://www.ibtimes.co.uk/...roid-4-4-2-kitkat-1444928
[ Voor 7% gewijzigd door Koldur op 02-07-2014 19:52 ]
i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm
Ja maar je hebt de 'aangepaste' versie nodig (zie link/wiki vorige post) Het werkt niet met een officiële versie vandaar een nummertje lager.TifKag schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 18:18:
Ehm...is dat geen oude versie (11.1.115.11)
Op de archive site van adobe is de laatste 11.1.115.81
Verwijderd
Ik gebruik sinds deze week 10.1 pro maar als ik dan hancom office gebruik, hoe kan ik mijn documenten opslaan, in welke cloud dan ook? Graag reacties
Zorg er voor dat je Hancom Office hebt bijgewerkt (oudere versies konden het niet), en dan kun je in het save-dialoog kiezen tussen (locale) opslag en bijvoorbeeld Dropbox.Verwijderd schreef op zondag 06 juli 2014 @ 21:47:
Ik heb er al even op gezocht, maar als android noob kwam ik er maar niet uit.
Ik gebruik sinds deze week 10.1 pro maar als ik dan hancom office gebruik, hoe kan ik mijn documenten opslaan, in welke cloud dan ook? Graag reacties
Ik moet zeggen dat het lijkt alsof ze het zsm wilden uitbrengen. Ze hebben echt de kantjes vanaf gelopen qua UI. Dingen die mij irriteren:
- knop-text raakt de randen van de knop aan. Geen margins.
- Notificatie bar ziet er verdomd lelijk uit.
- Settings scherm ziet er ook erg lelijk uit.
Maar mocht je nog twijfelen. Ik zou hem toch halen want het is echt een heel fijne tablet.
Zeker met die cashback van €100,- die nu nog loopt. Dan komt de Note 10.1 2014 rond de €300,- uit en voor dat geld ga je geen betere tablet vinden.
"When you grow up your heart dies"
Waar krijg je die 100eu cash back?sjaool schreef op zondag 13 juli 2014 @ 21:35:
Ik heb geen last van lag. De officiële KitKat 4.4.2 update voor Nederland is nog niet uit.
Maar mocht je nog twijfelen. Ik zou hem toch halen want het is echt een heel fijne tablet.
Zeker met die cashback van €100,- die nu nog loopt. Dan komt de Note 10.1 2014 rond de €300,- uit en voor dat geld ga je geen betere tablet vinden.
Daar staat het van de cashback. Maar denk erom, ten minste zo lees ik hem, volgens de kleine lettertjes moet je dan wel de 32 GB variant kopen. Die kost nog ~ €485,- incl bezorg. Daar €100,- van terug is nog steeds €385,- Maar please correct me if i'm wrong.
Herstel: https://www.samsung.com/n...ils.html?id=64BLAUR9LZTJZ
Dus ook de kleine 100 retour.
[ Voor 18% gewijzigd door hugoxboss69 op 15-07-2014 00:51 ]
Lekker snel, dacht et wel
Link werkt niet;)hugoxboss69 schreef op dinsdag 15 juli 2014 @ 00:19:
https://www.samsung.com/n...tour/actie-producten.html
Daar staat het van de cashback. Maar denk erom, ten minste zo lees ik hem, volgens de kleine lettertjes moet je dan wel de 32 GB variant kopen. Die kost nog ~ €485,- incl bezorg. Daar €100,- van terug is nog steeds €385,- Maar please correct me if i'm wrong.
Herstel: https://www.samsung.com/n...ils.html?id=64BLAUR9LZTJZ
Dus ook de kleine 100 retour.
en nog altijd geen update, ze zijn het waarschijnlijk vergeten.sjaool schreef op zondag 13 juli 2014 @ 21:35:
Ik heb geen last van lag. De officiële KitKat 4.4.2 update voor Nederland is nog niet uit.
Even rooten en een custom rom installeren. Ik draai al tijden hydronium rom en dat werkt perfect en zonder lagXIII schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 18:26:
[...]
en nog altijd geen update, ze zijn het waarschijnlijk vergeten.
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
XIII schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 18:26:
[...]
en nog altijd geen update, ze zijn het waarschijnlijk vergeten.
Bezint eer gij begint
[ Voor 11% gewijzigd door Crawl NL op 20-08-2014 12:59 ]
Ik kan je echt een custom rom aanraden.Crawl NL schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 12:56:
Voor de Note 10.1 2014 is er nog steeds geen update, ook niet via Kies, zit nog steeds op 4.3
De procedure is redelijk eenvoudig en kan zonder data verlies.
Ik zit met Hydronium op 4.4.2 en met de bijgewerkte samsung launcher (keuze tussen touchwiz of magazine). Vooral de launcher update is een verademing. Het voelt nu echt als een tablet en niet als een telefoon interface op een te groot scherm.
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Geef me eens een duwtje in de goede richtingrajackar schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 13:00:
[...]
Ik kan je echt een custom rom aanraden.
De procedure is redelijk eenvoudig en kan zonder data verlies.
Ik zit met Hydronium op 4.4.2 en met de bijgewerkte samsung launcher (keuze tussen touchwiz of magazine). Vooral de launcher update is een verademing. Het voelt nu echt als een tablet en niet als een telefoon interface op een te groot scherm.
Maar natuurlijk.Crawl NL schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 13:01:
[...]
Geef me eens een duwtje in de goede richting
Hier kun je vanalles vinden over deze tablet:
http://forum.xda-developers.com/galaxy-note-10-2014
De roms gebaseerd op de Samsung software vind je onder "android development". Alle andere roms en software vind je onder "original android development".
De rom die ik gebruik, inclusief instructies vind je hier:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2782580
Let wel even op dat je roms gebruikt die voor jou tablet zijn gemaakt. Er zijn drie varianten. De wifi only is de P600, de 3g variant is de p601 en de 4g is de p605.
De P600 en 601 zijn behalve de gsm modem identiek qua hardware en een rom is er vaak in een variant voor beide. De p605 heeft een andere processor en roms voor dit model zijn er niet altijd voor de p600/601 varianten.
Kleine tip nog, lees altijd alles even goed door voor je begint. Het is allemaal niet zo ingewikkeld maar een stapje overslaan of zo kan er wel voor zorgen dat je data kwijt raakt.
Succes!
[ Voor 3% gewijzigd door Crawl NL op 20-08-2014 13:24 ]
Verwijderd
Welke versie van de Note 10.1 heb je? de GT-N8010 of GT-N8000? Deze hebben namelijk via Samsung Kies een update naar 4.4 gehad.Verwijderd schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 22:37:
Voor mij gaan galaxy meer dacht dat die steeds de nieuwste android versie kreeg maar nee de note 10'1 eerste model draait nog op 4,1,2 een 600euro tablet die als het zo doorgaat gern nieuwe apps kan draaien die 4,4 nodig heeft, nu heb ik een Lenovo 8inch A5500F beter bekend als A8-50 , die draait op 4,4,2 en is maar 113 euro bij wehkamp nu
dua geen samsung meer voor mij
Verwijderd
De GT N8000 . maar kies zegt meest recente versie geinstaleerd , 4'1'2Mindpower schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 22:56:
[...]
Welke versie van de Note 10.1 heb je? de GT-N8010 of GT-N8000? Deze hebben namelijk via Samsung Kies een update naar 4.4 gehad.
Of lukt het via kies 3 ?
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 20-08-2014 23:21 ]
Verwijderd
Samsung live-chat geen update voor u model N8000XXCLL1 heb bijna 600 euro betaald maak ze niks uit de wifi only draait wel 4.4.2 , knipAcradavos schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 08:17:
Gisteravond ook de N8010 geupdate, via Kies. (4.4.2) Echter, ik ben er alles behalve blij mee. Een groot aantal functies is er uit gehaald, waaronder de screenshotfunctie. Ik hoop dat Samsung nog met een fix komt..
[ Voor 28% gewijzigd door janvanduschoten op 21-08-2014 12:36 ]
Persoonlijk denk ik dat je beter af bent met 4.1.2. Ik heb 4.4.2 geinstalleerd maar dit is echt geen verbetering hoor.Verwijderd schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 10:30:
[...]
Samsung live-chat geen update voor u model N8000XXCLL1 heb bijna 600 euro betaald maak ze niks uit de wifi only draait wel 4.4.2 , traag kut bedrijfgeen Samsung meer voor mij de tab3 ook de antieke versie van 4.1.2 en is wifi only
Verwijderd
Ik vind juist 4.1.2 zwaar kut 4.0.1 was sneller dan dat die nu isIkWilbert schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 10:52:
[...]
Persoonlijk denk ik dat je beter af bent met 4.1.2. Ik heb 4.4.2 geinstalleerd maar dit is echt geen verbetering hoor.
en die cheap ass Lenovo vliegt ook een kleine skin geen gare touchwizz , en scherm is beter meer dpi
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 21-08-2014 11:00 ]
Het lijkt er trouwens op dat ze de 8000 versie in Nederland weer niet de update heeft gehad. Samsung is dat betreft soms gewoon niet te volgen
Persoonlijk vind ik vooral de verbetering in het accuverbruik erg plezierig.
Verwijderd schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 10:30:
[...]
Van mij niet kwam van de mediamarkt af 2jaar terug![]()
nog steeds dus 4.1.2 K#T zooi Samsung
De 4.4.2 update is wel aan het uitrollen, gaat gewoon onzettend traag bij Samsung!Mindpower schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 11:00:
Screenshots kun je maken door je pen te gebruiken (druk pen op scherm en hou de knop van de pen ingedrukt) of gebruik de aanknop bovenin samen met de geluidzachter-knop.
Het lijkt er trouwens op dat ze de 8000 versie in Nederland weer niet de update heeft gehad. Samsung is dat betreft soms gewoon niet te volgen.
Persoonlijk vind ik vooral de verbetering in het accuverbruik erg plezierig.
[...]
Gisteren nog voor Arabische Emiraten.
http://live.samsung-updates.com/index.php?device=GT-N8000
Verwijderd
Ik hoop het maar 4,1,2 is stok oudIkWilbert schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 11:11:
[...]
De 4.4.2 update is wel aan het uitrollen, gaat gewoon onzettend traag bij Samsung!
Gisteren nog voor Arabische Emiraten.
http://live.samsung-updates.com/index.php?device=GT-N8000
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 21-08-2014 11:52 ]
De tablet is van m'n pa een man van 60 jaar.. die altijd alles aan het opzoeken was. Marktplaats, autoweek.. en klik, klik, klik.. overal screenshots van maken door alleen 1 vinger te gebruiken.Mindpower schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 11:00:
Screenshots kun je maken door je pen te gebruiken (druk pen op scherm en hou de knop van de pen ingedrukt) of gebruik de aanknop bovenin samen met de geluidzachter-knop.

4e icoontje van links, linksonderin. Superhandig..
Echter, Samsung heeft de boel weer op stelten gezet. Verder is er geen enkele optie (volume/home etc) werken ook niet. Besloten om maar terug te gaan naar 4.1.2.
Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw
ben heel het lijstje van samsung.nl afgeweest om een site te vinden waar hij te bestellen was.. (90% valt van die lijst af omdat hij niet meer op de site staat)
heb ik er 1tje besteld valt hij dus waarschijnlijk niet meer onder de cashback actie !
Top geregeld zou ik zeggen
https://pvoutput.org/list.jsp?userid=86006
Ik heb de SimulCharge gevonden, maar geen shop in de buurt die dat ding verkoopt.
Heeft iemand ervaring met een USB-OTG adapter (met of zonder ethernet), die mijn apparaat tegelijkertijd kan opladen?
Ik heb met Tegrak nu 1.5 gHz zonder overvolten, hij voelf een stuk sneller.
Wat hebben jullie?
AMD 2700x @ 4.15 GHz | Vega 56 (Vega 64 BIOS) | 32 GB DDR4 | MSI X470 Gaming Plus | Intel 600P 1TB | Corsair RM550X
Verwijderd
Is dat bij jullie ook het geval? Ik heb de Note 2014 wifi (P600) en draai sinds een paar weken xKat (4.4.2) als rom. Ikheb geen gps/wifi/bluetooth of wat dan ook aanstaan.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 15-09-2014 13:17 ]
Idem en IdemFrijns.Net schreef op maandag 15 september 2014 @ 13:50:
Hier ook een Note 2014 met 4.4.2 maar geen issues met standby. Wifi laat ik meestal aan staan. Heb wel de officiële 4.4.2 (Spaanse Firmware) erop staan
Ik heb een maand geleden al de spaanse erop gezet, en ik moet zeggen: Geen spijt van. Het was erg eenvoudig allemaal!renskoenraadt schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 13:10:
Wordt eens tijd dat ze Nederlandse 4.4.2. uit gaan brengen...
Antutu benchmark 5.1 score is nu 19258. Ik weet niet meer precies wat eerder de score was, maar zeker lager. (ik meen ergen rond de 17000)
Volvo XC40 Recharge MY23 SM 19"
Self reflection is the school of wisdom