Ik heb de laatste tijd soms last dan de aflevering er gewoon ineens mee op houdt en dan krijg je hem eigenlijk ook niet meer goed aan, of het beeld hapert of je kunt niet doorspelen. Ik heb een Raspberry Pi met openElec in combinatie met een Synology DS214, ik vraag me af waar het probleem zou kunnen liggen (natuurlijk beide) maar wat is het meest voor de handliggend, dat het aan de Synology zit (te druk bezig misschien?) of dat het aan de Raspberry Pi ligt (maar wat zou dan het probleem kunnen zijn). Zojuist de beide een keer geherstart maar dat hielp vreemd genoeg niet. Je zou kunnen zeggen dat het aan de aflevering ligt, maar ik heb het wel vaker dat het gebeurt bij verschillende afleveringen..
Het probleem wat er misschien iets mee te maken heeft is dat hij er ook erg veel moeite mee heeft om door te spoelen, die functionaliteit werkt nu eigenlijk zo goed als niet, ook niet bij een andere aflevering..
Moet zeggen dat het eigenlijk een hele tijd goed heeft gedaan alleen de laatste 2? weken begint hij eigenlijk een beetje kuren te vertonen door ineens afleveringen niet fatsoenlijk af te spelen en het doorspoelen wil niet echt werken. Zou het eventueel ook aan de soort afleveringen/download kunnen liggen?
Het probleem wat er misschien iets mee te maken heeft is dat hij er ook erg veel moeite mee heeft om door te spoelen, die functionaliteit werkt nu eigenlijk zo goed als niet, ook niet bij een andere aflevering..
Moet zeggen dat het eigenlijk een hele tijd goed heeft gedaan alleen de laatste 2? weken begint hij eigenlijk een beetje kuren te vertonen door ineens afleveringen niet fatsoenlijk af te spelen en het doorspoelen wil niet echt werken. Zou het eventueel ook aan de soort afleveringen/download kunnen liggen?
[ Voor 27% gewijzigd door Gynnad op 22-07-2014 23:08 ]
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"