Yay! Goud en brons !!
Woppa goed voor de spiegel

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Ik ben persoonlijk niet echt geïnteresseerd in de Olympische Spelen, alleen zwemmen vind ik leuk om te zien. Toch kijk ik wel als de Nederlanders moeten.
Ha Smeets* heeft die torens ook verplaats, gister stonden ze niet in een rijtje.
*Jaja, vast iemand van de productie.
*Jaja, vast iemand van de productie.
Ugh wat is Smeets irritant..
"Je had er bij willen zijn he? Je had lekker liever dit oranje pakje aan gehad he? Dit pakje! *schudt aan Rea*"'
Ja, wrijf het er nog even in bij haar (Manon Flier) zeg
Hufter
"Je had er bij willen zijn he? Je had lekker liever dit oranje pakje aan gehad he? Dit pakje! *schudt aan Rea*"'
Ja, wrijf het er nog even in bij haar (Manon Flier) zeg

[ Voor 12% gewijzigd door Angeloonie op 04-08-2012 23:41 ]
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Smeets kreeg in zijn oortje te horen dat Manon iig even moest huilen voor de kijkcijfers
To See A World In A Grain Of Sand, And A Heaven In A Wild Flower, Hold Infinity In The Palm Of Your Hand, And Eternity In An Hour
Heeft hij van de NOS een prive coach? Denk het niet. Ik heb deze zomer nog niet zo'n nakker gezien als hem.blobber schreef op zaterdag 04 augustus 2012 @ 23:41:
Smeets kreeg in zijn oortje te horen dat Manon iig even moest huilen voor de kijkcijfers
Ik dacht meer aan een regisseur oid, maar ik zie hem er wel voor aan dit geheel zelf te bedenken.
To See A World In A Grain Of Sand, And A Heaven In A Wild Flower, Hold Infinity In The Palm Of Your Hand, And Eternity In An Hour
Dit check je toch van tevoren en je gaat er toch niet op in blijven hakken?
Dione de Graaff ging ook in op het niet meedoen van een sporter/sportster en ging zeker niet op ronduit treiterende wijze (het trainingsjack was het begin van het einde, zoals ook de...zou je niet overstappen) in op de zaak. En daarnaast kan ik mij goed voorstellen dat Manon Flier het er moeilijker mee heeft dan de sporters waar Dione naast zat. Ze is er opnieuw niet bij, ondanks haar persoonlijke niveau. Het ergste is dan nog wel dat je dan inderdaad doorgaat voor de tranen. Toch zonde. De momenten dat het over haar en de beach volleyballers ging waren wel vermakelijk en dat is ook waarvoor ze er zat: beachvolleybal. Ze zat er niet zoals de experts bij het judo en hockey, dan ging het tenminste nog over de eigen sport en het 'eigen' team/eigen tegenstanders. Natuurlijk kon en zal ze het hebben zien aankomen, maar het dan ook meemaken en in deze mate...pff.
Dione de Graaff ging ook in op het niet meedoen van een sporter/sportster en ging zeker niet op ronduit treiterende wijze (het trainingsjack was het begin van het einde, zoals ook de...zou je niet overstappen) in op de zaak. En daarnaast kan ik mij goed voorstellen dat Manon Flier het er moeilijker mee heeft dan de sporters waar Dione naast zat. Ze is er opnieuw niet bij, ondanks haar persoonlijke niveau. Het ergste is dan nog wel dat je dan inderdaad doorgaat voor de tranen. Toch zonde. De momenten dat het over haar en de beach volleyballers ging waren wel vermakelijk en dat is ook waarvoor ze er zat: beachvolleybal. Ze zat er niet zoals de experts bij het judo en hockey, dan ging het tenminste nog over de eigen sport en het 'eigen' team/eigen tegenstanders. Natuurlijk kon en zal ze het hebben zien aankomen, maar het dan ook meemaken en in deze mate...pff.
Om te kotsenAngeloonie schreef op zaterdag 04 augustus 2012 @ 23:37:
Ugh wat is Smeets irritant..
Ja, wrijf het er nog even in bij haar (Manon Flier) zegHufter

Heeft die man ooit zelf wel eens topsport bedreven? Zo nee, moet hij gewoon zijn mond houden. Maar ja, alles voor de kijkcijfers blijkbaar

[ Voor 5% gewijzigd door Gunner op 05-08-2012 12:15 ]
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Hij is 10 jaar prof basketballer geweest en eredivisie basketbal gespeeld. Ook heeft hij een aantal wedstrijden in het Nederlands basketbal team gespeeld, geen internationale sucessen gehad, maar kwa sport heeft hij meer bereikt dan de meesten hierGunner schreef op zondag 05 augustus 2012 @ 12:15:
[...]
Om te kotsen
Heeft die man ooit zelf wel eens topsport bedreven? Zo nee, moet hij gewoon zijn mond houden. Maar ja, alles voor de kijkcijfers blijkbaar
En zo erg was dat nou toch ook niet? Ze zat daar niet verplicht aan die tafel, en als je als niet geplaatste atleet daar gaat zitten weet je dat dat ter sprake komt. En een presentator die het extra dramatisch en emotioneel probeert te maken is toch ook niets nieuws, dat doen ze allemaal. En ik kan haar trouwens ook niet echt serieus nemen, als je in wit-rusland gaat voleyballen doe je dat gewoon om nog even de laatste 1 a 2 jaar van je carriere te cashen. Wat dat betreft ben ik het wel met Smeets eens, als ze echt voor goud wilde gaan had ze aan beach volleybal moeten gaan doen dan had ze echt een kans gehad.
Ik vind haar wel een lekker ding trouwens
All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.
Wit-Rusland? Azerbeidjan toch? 
Ach.. voetballers gaan tegenwoordig naar één van de Golfstaten, tien jaar terug nog naar de VS of Japan.
Het had iets subtieler gemogen, dat wel.
Ach.. voetballers gaan tegenwoordig naar één van de Golfstaten, tien jaar terug nog naar de VS of Japan.
Het had iets subtieler gemogen, dat wel.
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Dat het ter sprake komt kun je verwachten. Maar het is al een verschil of je het gaat melden dat ze er niet bij is en de reden, of dat je erop in gaat hakken en uitlokken. Ze had (ook) een andere reden om daar te zitten en daarbij heeft ze misschien Smeets onder/overschat.SnowDude schreef op zondag 05 augustus 2012 @ 14:04:
[...]
En zo erg was dat nou toch ook niet? Ze zat daar niet verplicht aan die tafel, en als je als niet geplaatste atleet daar gaat zitten weet je dat dat ter sprake komt. En een presentator die het extra dramatisch en emotioneel probeert te maken is toch ook niets nieuws, dat doen ze allemaal.
Dat je dramatiek en emotie eraan wil toevoegen is blijkbaar iets dat nu normaal is, maar dat maakt het in ieder geval voor mij nog niet wenselijk. Ik wil oprechte emotie van een persoon zien, niet opgewekte emotie, zeker niet zoveel tijd na dato en al helemaal niet op deze schrijnende manier. Vraag ernaar en laat het erbij.
...ah, het is weer de televisietak van het IOC dat ervoor zorgt dat de beelden van Dorian niet te zien zijn. De NOS heeft wel eigen beelden, maar ze mogen niet het water op. Ach, maar goed, de echte spanning zit nu bij de Finn, dus er is op zich wel iets voor te zetten dat ze, als ze een keuze maken, voor de Finn gaan. Neemt niet weg dat het natuurlijk mooi zou zijn als de NOS zelf eigen beslissingen zou mogen maken.
[ Voor 23% gewijzigd door Dadona op 05-08-2012 15:23 ]
Nou, de zusjes "ghetto bitches" hebben de dubbelfinale gewonnen. Het zijn nog echt meisjes zoals ze daar staan te huppelen.
Straks de mannenfinale Federer - Murray. Had eigenlijk liever Djokovic gehad maar goed..
Straks de mannenfinale Federer - Murray. Had eigenlijk liever Djokovic gehad maar goed..
ik heb het dit keer niet gezien, maar smeets is wel heel erg.SnowDude schreef op zondag 05 augustus 2012 @ 14:04:
[...]
En zo erg was dat nou toch ook niet? Ze zat daar niet verplicht aan die tafel, en als je als niet geplaatste atleet daar gaat zitten weet je dat dat ter sprake komt. En een presentator die het extra dramatisch en emotioneel probeert te maken is toch ook niets nieuws, dat doen ze allemaal. En ik kan haar trouwens ook niet echt serieus nemen, als je in wit-rusland gaat voleyballen doe je dat gewoon om nog even de laatste 1 a 2 jaar van je carriere te cashen. Wat dat betreft ben ik het wel met Smeets eens, als ze echt voor goud wilde gaan had ze aan beach volleybal moeten gaan doen dan had ze echt een kans gehad.
Hij is over zijn top. Hij zit er puur voor zichzelf. Maakt fouten. En gaat puur voor emo-tv. bah.
Hij verziekt ook al jaren het schaatsen.
Het toppunt was van de week: De holland 8 had brons gewonnen en hij moest een vraag aan de trainer stellen: Wat heb jij een moeilijk naam: (Susannah Chayes), hoe spreek je dat uit? (antwoord volgde) waar komt die naam vandaan? (mijn vader is amerikaan) Oh en dan nu in Nederland terecht gekomen (ik ben gewoon in nederland geboren) Welkom in Nederland!
Zoiets ging het interview. Hij luistert niet eens naar de antwoorden. Hij is vooringenomen en doet het, zoals ik al zei, puur voor zichzelf. Bah.
Het is dat de sporters in zijn programma komen, anders zou ik het nooit kijken.
Hulp wordt niet gewaardeerd. Zoek het dus zelf uit

Op een paar meter naast Brons grijpen..
Gelukkig wel goud voor Dorian van Rijsselberghe

[ Voor 27% gewijzigd door Angeloonie op 05-08-2012 15:38 ]
Het goud voor Dorian is zeker 
(overigens vond ik die actie van Mart met dat oranje shirt ook zeer ongepast)

Eigenaar/brouwer Milky Road Brewery
Overduidelijk en met afstand de beste...en we hebben er geen beelden van.
Hoezo is het zeker? Het zijn toch nog 2 races (race 10 en de medalrace)Ram0n schreef op zondag 05 augustus 2012 @ 15:46:
Het goud voor Dorian is zeker
Als je 20 punten voor moet hebben in de medalrace kan hij in race 10 toch nog steeds meer dan 4 punten verliezen? Ja ze hadden het erover dat je je slechtste resultaat mag schrappen, maar de concurrentie haalt dan toch nog wel punten?
Als hij niet finished in die laatste race, dan laat hij die race wegstrepen. Zelfs dan is het verschil dus nog te groot. Hij kan in feite gewoon starten, en meteen stoppen, dan is hij al kampioenPuc van S. schreef op zondag 05 augustus 2012 @ 15:52:
[...]
Hoezo is het zeker? Het zijn toch nog 2 races (race 10 en de medalrace)
Als je 20 punten voor moet hebben in de medalrace kan hij in race 10 toch nog steeds meer dan 4 punten verliezen? Ja ze hadden het erover dat je je slechtste resultaat mag schrappen, maar de concurrentie haalt dan toch nog wel punten?
[ Voor 7% gewijzigd door Angeloonie op 05-08-2012 16:00 ]
Dat klopt, maar de huidige nummer 2 kan dan toch 10 punten halen? Oftewel het verschil is dan 13 ipv 23?Angeloonie schreef op zondag 05 augustus 2012 @ 15:54:
[...]
Als hij 0 punten haalt in die laatste race, dan laat hij die race wegstrepen. Zelfs dan is het verschil dus nog te groot. Hij kan in feite gewoon starten, en meteen stoppen, dan is hij al kampioen
Hij staat 23 punten voor, als hij de laatste race niet mee laten tellen dus nog steeds. In de medal race doen maar 10 sporters mee, dus blijft hij altijd 3 punten nog voor als hij laatste zou worden (20 punten).Puc van S. schreef op zondag 05 augustus 2012 @ 15:55:
[...]
Dat klopt, maar de huidige nummer 2 kan dan toch 10 punten halen? Oftewel het verschil is dan 13 ipv 23?
[ Voor 24% gewijzigd door Angeloonie op 05-08-2012 16:01 ]
Ik roep maar wat, maar misschien dat ze bij deze tussenstanden van iedereen al de laagste score hebben weggestreept 
Ah, blijkbaar zit het anders
Ah, blijkbaar zit het anders
[ Voor 16% gewijzigd door sewer op 05-08-2012 15:57 ]
0 punten zou mooi zijn, aangezien je zo min mogelijk punten moet halenAngeloonie schreef op zondag 05 augustus 2012 @ 15:54:
[...]
Als hij 0 punten haalt in die laatste race, dan laat hij die race wegstrepen. Zelfs dan is het verschil dus nog te groot. Hij kan in feite gewoon starten, en meteen stoppen, dan is hij al kampioen
Hij staat nu op 10 punten, waarbij de race waar hij 3e is geworden niet mee is geteld. De nummer 2 heeft 33 punten.
Als hij de 10e race niet mee laat tellen, komt hij op 13 punten uit, nog altijd 20 punten voor op de nummer 2.
WTF, Murray staan een beetje Roger weg te slaan. Nog een paar games en het is gebeurd.
Roger heeft echt z'n dag niet, zo te zien.

Roger heeft echt z'n dag niet, zo te zien.
[ Voor 5% gewijzigd door chim0 op 05-08-2012 16:23 ]
Het is de best of five. Hoewel dat ook een paar games zijn blijft dat toch nog wel een aardige rit. Hopelijk is het lang genoeg voor Roger.
Ohja, best of five. Klopt ja, was ik ff vergeten.Dadona schreef op zondag 05 augustus 2012 @ 16:24:
Het is de best of five. Hoewel dat ook een paar games zijn blijft dat toch nog wel een aardige rit. Hopelijk is het lang genoeg voor Roger.

Maar dan nog, hij staat er maar een beetje chagarijnig bij.

Commercieel gezien:
Ach, Federer laat het aan Murray om die verloren Wimbledon finale een beetje goed te maken voor eigen publiek
Ach, Federer laat het aan Murray om die verloren Wimbledon finale een beetje goed te maken voor eigen publiek
Je zou het haast gaan denken..
5 - 0 Murray! Volgens mij heeft Roger nog nooit zoveel achter gestaan..
5 - 0 Murray! Volgens mij heeft Roger nog nooit zoveel achter gestaan..

[ Voor 72% gewijzigd door chim0 op 05-08-2012 16:33 ]
Ik weet voor bijna 100% zeker dat Federer die Wimbledon titel zo zou inwisselen voor een gouden plak bij het heren enkel. Overigens heeft Del Potro de strijd om het brons gewonnen (een best of three), wint met 7-5,6-4 van Djokovic.
[ Voor 31% gewijzigd door Dadona op 05-08-2012 16:34 ]
Goh, waarom heb ik sterk een gevoel dat Federer de 3 laatste sets gewoon binnen gaat harken.... oja 't is Murray.
Goed, die stream gaat uit, te pijnlijk.
Federer speelt niet scherp nee, zwabberballen, wisselvallige momenten... Die HF tie-break heeft misschien toch iets teveel gevraagd.
Wel een gezellige boel daar trouwens hoor
En BOOOOM! een Ace met chalkdust als winner: Murray goud.
Wel een gezellige boel daar trouwens hoor
En BOOOOM! een Ace met chalkdust als winner: Murray goud.
[ Voor 31% gewijzigd door alt-92 op 05-08-2012 17:15 ]
Same here. In wat ik nog van de derde set gezien heb, werd het voor mij snel duidelijk dat Federer hier het einde van zijn carrière beleeft. Vier jaar doorgaan doet 'ie niet, misschien na de US Open, misschien nog een jaartje verder - maar hij heeft alle prijzen binnen die hij ooit gaat winnen en een nieuw doel zie ik er niet meer van komen. Ik dacht van tevoren trouwens dat ik winst van allebei leuk zou vinden, maar niet op deze manier... Het was bijna genant.Dadona schreef op zondag 05 augustus 2012 @ 16:56:
Goed, die stream gaat uit, te pijnlijk.
Medailleceremonie: nice, een Zwitser die de medailles uitdeelt. Die zal met een ander scenario in gedachten zijn uitgenodigd
[ Voor 3% gewijzigd door Rataplan op 05-08-2012 17:34 ]
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
Federer heeft nog wel wat jaartjes in zich denk ik hoor. Nog geen maandje geleden heeft ie Wimbledon gewonnen en daarin 2 van de nieuwe generatie toppers verslagen...dat zijn we toch niet alweer vergeten?!Rataplan schreef op zondag 05 augustus 2012 @ 17:29:
[...]
Same here. In wat ik nog van de derde set gezien heb, werd het voor mij snel duidelijk dat Federer hier het einde van zijn carrière beleeft. Vier jaar doorgaan doet 'ie niet, misschien nog een jaartje maar hij heeft alle prijzen binnen die hij ooit gaat winnen en een nieuw doel zie ik er niet meer van komen. Ik dacht van tevoren trouwens dat ik winst van allebei leuk zou vinden, maar niet op deze manier... Het was bijna genant.
Medailleceremonie: nice, een Zwitser die de medailles uitdeelt. Die zal met een ander scenario in gedachten zijn uitgenodigd
Zoals Federer de afgelopen 2 jaar herhaaldelijk heeft aangegeven: zolang hij meedoet voor de prijzen en zichzelf kansen blijft geven, blijft hij ervoor gaan. Ook al is hij niet altijd meer de beste en niet meer zo consistent als vroeger, hij hoeft in een grandslam in principe maar 2 of 3 echt goede partijen te spelen om de winst te behalen en een Murray, Nadal, Djokovic of Del Potro laat hier en daar vast nog wel een steekje vallen en dan staat Federer klaar!
Overigens is dit de Olympische Spelen "maar". Klinkt een beetje krom, maar in tennis begrippen is dit gewoon niet het hoogst haalbare en dat weet Federer en dat weet Murray stiekem ook (maar congrats to Murray nonetheless).
[ Voor 7% gewijzigd door AmonTobin op 05-08-2012 17:41 ]
Begrijp me niet verkeerd, ik zie hem liever spelen dan welke andere tennisser ook en ik sluit dus ook niet uit dat hij nog een jaartje of zo blijft spelen. Ik geloof alleen niet dat hij in Rio nog meedoet en ik denk dat hij vandaag dus over een soort drempel is gegaan - en dat hij op z'n laatste eind volgend jaar z'n carrière aan de wilgen hangt. Het Golden Slam gaat er niet meer van komen.
On the same note: met deze winstpartij in z'n rugzak gaat Murray volgend jaar ook wel een of twee slams winnen.
On the same note: met deze winstpartij in z'n rugzak gaat Murray volgend jaar ook wel een of twee slams winnen.
edit:
Voor Federer is dit niet 'maar' de OS, denk ik, meer de vervolmaking van zijn prijzenkast. Ik denk dat die ene ontbrekende hoofdprijs 'm behoorlijk pijn zal doen en daarom vond ik het grote verschil vandaag ook des te opvallender - om niet te zeggen veelzeggender.edit:
Hockey: Nederland - Duitsland 3-1. Hatsee [ Voor 24% gewijzigd door Rataplan op 05-08-2012 17:53 ]
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
Mwa, ik zie dat toch anders. Zolang federer halve finales en finales haalt en daar niet kansloos in is, dan denk ik dat hij blijft spelen. Kijk, als hij de komende 4-5 grandslams er in de 1e/2e/3e ronde uitvliegt, dan zie ik het inderdaad wel gebeuren dat ie volgend jaar z'n racket ophangt. Spelen in Rio zie ik ook niet gebeuren hoor, maar 2-3 jaar doorspelen toch wel.
Natuurlijk had ie graag Olympisch goud gewonnen, maar ik denk niet dat dit echt een drempelpunt is ofzo. Maar goed, ik ben geen Federer dus het blijft allemaal speculatie en wellicht een beetje 'wens > vader > gedachte'.
En Murray gaat zeker minimaal een paar grandslams winnen, dat kan haast niet anders.
Natuurlijk had ie graag Olympisch goud gewonnen, maar ik denk niet dat dit echt een drempelpunt is ofzo. Maar goed, ik ben geen Federer dus het blijft allemaal speculatie en wellicht een beetje 'wens > vader > gedachte'.
En Murray gaat zeker minimaal een paar grandslams winnen, dat kan haast niet anders.
[ Voor 7% gewijzigd door AmonTobin op 05-08-2012 18:02 ]
federer is nr 1 van de wereld en heeft net wimbledon gewonnen. Mag hij ook een keer een slechte wedstrijd spelen?
Natuurlijk is de kans klein dat hij over 4 jaar nog wereldtop is, maar iemand afschrijven om 1 wedstrijd
Natuurlijk is de kans klein dat hij over 4 jaar nog wereldtop is, maar iemand afschrijven om 1 wedstrijd
Inderdaad. Serena werd op Roland Garros er ook uitgeknikkerd in de eerste ronde. Zegt helemaal niks!
En dat Azarenka en Sharapova nu slap zijn, zegt ook helemaal niks. Dus wat dat betreft kan Roger nog wel mee, hoor. Tuurlijk, je moet fit zijn maar Roger moet het dan ook van zijn techniek hebben. Hij houdt niet van lange rallies en rennen zoals Nadal.
En dat Azarenka en Sharapova nu slap zijn, zegt ook helemaal niks. Dus wat dat betreft kan Roger nog wel mee, hoor. Tuurlijk, je moet fit zijn maar Roger moet het dan ook van zijn techniek hebben. Hij houdt niet van lange rallies en rennen zoals Nadal.
Lezen is ook een kunst heQuacka schreef op zondag 05 augustus 2012 @ 18:16:
federer is nr 1 van de wereld en heeft net wimbledon gewonnen. Mag hij ook een keer een slechte wedstrijd spelen?
Pff, net stukje over snelwandelen bij NOS. Dat gaat echt helemaal nergens over, geen van die wandelaars heeft constant 1 voet op de grond dus ze breken allemaal de belangrijkste regel.
Weg met die sport van de Olympische Spelen aub.
Eindelijk kan ik middels een feit onderbouwen waarom die sport van de Olympische Spelen af moet.
Dat hoort elders... maar je hebt wel gelijk...Reiben schreef op zondag 05 augustus 2012 @ 20:04:
Pff, net stukje over snelwandelen bij NOS. Dat gaat echt helemaal nergens over, geen van die wandelaars heeft constant 1 voet op de grond dus ze breken allemaal de belangrijkste regel.
De mannen hockeyploeg is wel verrassend goed. Ik had niet verwacht dat die ploeg zo goed zou zijn, gezien het taekema gedoe.
offtopic:
Alle sporten zijn in feite een knokpartij met een zooi arbitraire rare regeltjes, maar als je je geroepen voelt kan je in [OS 2012] Discussie: welke sporten horen er wel/niet thuis? terecht
Alle sporten zijn in feite een knokpartij met een zooi arbitraire rare regeltjes, maar als je je geroepen voelt kan je in [OS 2012] Discussie: welke sporten horen er wel/niet thuis? terecht
pssst:
http://nos.nl/os2012/vide...-schittert-op-sprong.html
Wel verdomde mooi om te zien trouwens dat een oudere turnster van 22 wint.
Inderdaad. Een oud wijf van wel 22alt-92 schreef op zondag 05 augustus 2012 @ 20:31:
pssst:
Hoop niet dat al die kinderen nu gaan huilen. Die ene was er dichtbij. (die amerikaanse)
*kuch* (non calendar) year grand slam *kuch*...Rataplan schreef op zondag 05 augustus 2012 @ 19:24:
[...]
...een nieuw doel met de statuur van het golden slam gaat 'ie niet meer kunnen vinden.
Zilver erbij! (Zeilen in één of andere klasse, weet ik veel
)
Ow, laser radiaal hoor ik net (misschien dat er mensen zijn die 't wél wat zegt.... )
Ow, laser radiaal hoor ik net (misschien dat er mensen zijn die 't wél wat zegt.... )
[ Voor 41% gewijzigd door Smultie op 06-08-2012 14:34 ]
Heel gaaf ja! Ondanks dat ze het weer behoorlijk tegen had de afgelopen week begreep ik. Gek genoeg had de Chinese - die goud heeft - ook last van hetzelfde probleem (beide zijn ze te licht voor harde wind), maar toch beide 1 en 2. Prachtige prestatie!Smultie schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 14:33:
Zilver erbij! (Zeilen in één of andere klasse, weet ik veel)
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
Erg spannende wedstrijd ook, ik weet niks van zeilen maar dit was spannend genoeg om me op het puntje van mijn stoel te laten zitten.
Het ging tussen 4 boten die de medailles nog moesten verdelen. De Ierse werd 5de en eindigt op de zure vierde plaats. Upwind was het de eerste twee keer erg moeizaam voor Marit, steeds vrij ver achteraan in het veld (7de, 9de), maar downwind ook twee keer heel hard teruggekomen. De derde up ging gelukkig een stuk soepeler en een downwind sprint van de Belgische kon het verschil niet meer maken
De Chinese was eigenlijk de hele race ongenaakbaar, stond vooraf ook al eerste. Erg mooi resultaat!
Het ging tussen 4 boten die de medailles nog moesten verdelen. De Ierse werd 5de en eindigt op de zure vierde plaats. Upwind was het de eerste twee keer erg moeizaam voor Marit, steeds vrij ver achteraan in het veld (7de, 9de), maar downwind ook twee keer heel hard teruggekomen. De derde up ging gelukkig een stuk soepeler en een downwind sprint van de Belgische kon het verschil niet meer maken
[ Voor 23% gewijzigd door Bundin op 06-08-2012 14:52 ]
Laser Radial, kleine maar snelle/sportieve 1 "mans' boot voor mensen tot zo'n 65kg.

http://www.nytimes.com/in...-every-medalist-ever.html
Deze hier al voorbij gekomen? Heel gaaf gedaan en onderaan in de pagina staan er nog een aantal
Deze hier al voorbij gekomen? Heel gaaf gedaan en onderaan in de pagina staan er nog een aantal
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
Ik zag 'm vanochtend op Reddit langskomen ja. Erg mooi gemaakt inderdaad!
Verspring-OR al sinds 1968 in handen van Bob Beamon oO
Wereldrecord is sindsdien ook maar 5cm verder, en staat ook alweer ruim 20 jaar

Bizar!

Bizar!
Grappig dat bij het paardrijden het commentaar door een dame wordt verzorgd = )
Het is wachten op de spelen in La PazSmultie schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 15:08:
Ik zag 'm vanochtend op Reddit langskomen ja. Erg mooi gemaakt inderdaad!
[afbeelding]
Bizar!
Lijkt het inderdaad niet op nee. De 12 kanalen zijn helemaal vol, in elk geval bij de NOS. Ik weet niet of de BBC nog meer uitzendt trouwens.
Leestip voor fans van DeMart 
Goeiedag, dames en heren. WE hebben weer een medaille. Maar WE hebben natuurlijk vooral gekeken naar die race tussen die gekke Joeseen, die maffe Johan en ONZE Sjoeréndee. En WE hebben genoten. En WE gaan zo luisteren naar de snelste man op deze planeet, want hij zit bij ons aan tafel: Joeseen Bolt. Jazeker, dames en heren, we hebben een wel héél bijzondere tafel.
Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.
Op BBC3 wordt de tweede wedstrijd uitgezonden.Cloud schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 16:44:
Lijkt het inderdaad niet op nee. De 12 kanalen zijn helemaal vol, in elk geval bij de NOS. Ik weet niet of de BBC nog meer uitzendt trouwens.
Jump-off om goud tussen Nederland en GB bij teamwedstrijd paardzitspringen. Spannend
[ Voor 4% gewijzigd door Bundin op 06-08-2012 17:21 ]
Hij is leuk

Tsk, nog net een edit... wilde al vragen of het knolspringen was, blijkbaar welBundin schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 17:21:
Jump-off om goud tussen Nederland en GB bij teamwedstrijd paardzitspringen. Spannend
Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.
Ria Visser, daar ging Smeets pas flink overheen!
/inkoppertje
/inkoppertje
Freelance (Microsoft) Cloud Consultant & Microsoft Certified Trainer
Mart Smeets heeft een scheve schaats gereden met Ria
/inkoppertje
/inkoppertje
Elect a clown, expect a circus.
Ja, dat staat zelfs op 'zijn' wikipedia zag ik laatst
Naja, ieder zijn sport hè

Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.
Erg spannend inderdaadBundin schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 17:21:
edit:
Ah zonde! Zo dichtbij, maar zilver is ook een enorme prestatie.
[ Voor 11% gewijzigd door Cloud op 06-08-2012 17:54 ]
Jammer, maar goed... zilver is ook niet verkeerd
http://www.facebook.com/mart.auf.wiedersehen.smeetsSjah schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 18:01:
Telegraaf is volgens mij ook een anti-Mart campagne begonnen.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
http://boulevard.nieuws.n...n_mart_smeets_van_de_buis ... En dan vooral:
Nog serieus reageren ook... als ze nu ook even serieus doorpakken en Peperdingus sturen ofzo voor de laatste weekEen NOS-woordvoerder laat in een reactie weten dat ze zich 'niet kan voorstellen dat het hier om een geautoriseerde actie' gaat.
Komt dat facebook account van me toch nog es van pas
Maffe tijd voor een wedstrijdje beachvolleybal, maar wel vermakelijk. Schuil en Nummerdor staan op het punt de eerste set te winnen.
Wat een ge-wel-dige wedstrijd en wat een helden! Halve finales voor Schuil / Nummerdor. En terecht.
Wat een ge-wel-dige wedstrijd en wat een helden! Halve finales voor Schuil / Nummerdor. En terecht.
[ Voor 28% gewijzigd door ralpje op 07-08-2012 00:41 ]
Freelance (Microsoft) Cloud Consultant & Microsoft Certified Trainer
Leuke halve finales voetbal! Mexico - Japan en Korea - Brazilie. Zou leuk zijn als de finale wordt Mexico - Brazilie of Korea - Japan. Allebei van hetzelfde continent.
Die chinees bij dat horde springen
. Alleen al voor hem moeten ze hinkelen een OS sport maken

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Ik stel voor om snelwandelen te vervangen door hinkelen en huppelenwontcachme schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 11:49:
Die chinees bij dat horde springen. Alleen al voor hem moeten ze hinkelen een OS sport maken
All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.
Het lijkt net alsof hij een groter zeil heeft dan de rest, hij wint gewoon 7 van de 11 races, en een van die races heeft hij niet eens gevaren.Bundin schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 14:25:
En Dorian is binnenMedalrace in stijl afgesloten terwijl hij alleen hoefde te starten. $goud++
Klopt, dit is het enige onderdeel waar hij (nog) aan mee doet.
Heb ondertekend. Er is nu ook een mart nicht auf wiedersehen Smeets FB-pagina, die heeft wat minder likes.
@afvalzak, ok tx!
[ Voor 3% gewijzigd door Sjah op 07-08-2012 16:31 ]
Inderdaad, ik zag het toevallig en ik heb nu nog kippevel.
Hans van Zetten
" All we have to decide is what to do with the time that is given to us"
Epke staat eerste nadat zo goed als alle favorieten al zijn geweest

[ Voor 5% gewijzigd door RaCio op 07-08-2012 17:09 ]
Ik was echt nét te laat. De streams zitten barsensvol. En nu Epke geweest is kan ik weer Ned1 kijken.
Maar eeuh, afsprong was dus mooi van Epke
Alleen hoor ik nu wel commentaar dat 'De Koreaan' goed gaa.. oh wacht hij verneukt de afsprong
Maar eeuh, afsprong was dus mooi van Epke
Alleen hoor ik nu wel commentaar dat 'De Koreaan' goed gaa.. oh wacht hij verneukt de afsprong
Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW
Was wel ziek zo te zien in de slomo. Had wel de voorfilmpjes kunnen zien. 'Oefening Epke is krankzinnig'
Maar goud!!!111einzeinz
Maar goud!!!111einzeinz
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW
heeft al goud
waanzinnige oefening... zeg ik, die 1x per 4 jaar zulke sporten kijkt....
Life is what happens while you're busy making other plans
Over een minuut of wat hangt het al om zijn nek. 
Staat Vangelis eigenlijk al wereldwijd op één?
Staat Vangelis eigenlijk al wereldwijd op één?
[ Voor 34% gewijzigd door Dadona op 07-08-2012 17:25 ]
Wat een weer-ga-loze oefening Epke Zonderland
Fantastisch! Jammer dat die geen traantje liet tijdens volkslied, ennuhh kunnen ze niet eens wat anders dan chariots of fire draaien....
Epkéj Zondelan.
't Is geen wijf. Die kerel heeft spierballen waar menig puber met zijn rechterarm niet eens in de buurt van komt
Sjah schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 17:32:
Fantastisch! Jammer dat die geen traantje liet tijdens volkslied, ennuhh kunnen ze niet eens wat anders dan chariots of fire draaien....

't Is geen wijf. Die kerel heeft spierballen waar menig puber met zijn rechterarm niet eens in de buurt van komt
[ Voor 92% gewijzigd door Nox op 07-08-2012 17:33 ]