[OS 2012] Algemeen topic

Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Yay! Goud en brons !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Woppa goed voor de spiegel :P

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

*O* Petje af voor Jessica Ennis. Gewoon in stijl ook nog de 800 meter even op je naam zetten met overmacht.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martindo
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 23-09 11:40
Ik ben persoonlijk niet echt geïnteresseerd in de Olympische Spelen, alleen zwemmen vind ik leuk om te zien. Toch kijk ik wel als de Nederlanders moeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Ha Smeets* heeft die torens ook verplaats, gister stonden ze niet in een rijtje.

*Jaja, vast iemand van de productie. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 20:37

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Ugh wat is Smeets irritant..

"Je had er bij willen zijn he? Je had lekker liever dit oranje pakje aan gehad he? Dit pakje! *schudt aan Rea*"'

Ja, wrijf het er nog even in bij haar (Manon Flier) zeg :/ Hufter

[ Voor 12% gewijzigd door Angeloonie op 04-08-2012 23:41 ]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blobber
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

blobber

Sol Lucet Omnibus

Smeets kreeg in zijn oortje te horen dat Manon iig even moest huilen voor de kijkcijfers :(

To See A World In A Grain Of Sand, And A Heaven In A Wild Flower, Hold Infinity In The Palm Of Your Hand, And Eternity In An Hour

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
blobber schreef op zaterdag 04 augustus 2012 @ 23:41:
Smeets kreeg in zijn oortje te horen dat Manon iig even moest huilen voor de kijkcijfers :(
Heeft hij van de NOS een prive coach? Denk het niet. Ik heb deze zomer nog niet zo'n nakker gezien als hem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blobber
  • Niet online

blobber

Sol Lucet Omnibus

Ik dacht meer aan een regisseur oid, maar ik zie hem er wel voor aan dit geheel zelf te bedenken.

To See A World In A Grain Of Sand, And A Heaven In A Wild Flower, Hold Infinity In The Palm Of Your Hand, And Eternity In An Hour

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dadona
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21-09 21:21
Dit check je toch van tevoren en je gaat er toch niet op in blijven hakken?
Dione de Graaff ging ook in op het niet meedoen van een sporter/sportster en ging zeker niet op ronduit treiterende wijze (het trainingsjack was het begin van het einde, zoals ook de...zou je niet overstappen) in op de zaak. En daarnaast kan ik mij goed voorstellen dat Manon Flier het er moeilijker mee heeft dan de sporters waar Dione naast zat. Ze is er opnieuw niet bij, ondanks haar persoonlijke niveau. Het ergste is dan nog wel dat je dan inderdaad doorgaat voor de tranen. Toch zonde. De momenten dat het over haar en de beach volleyballers ging waren wel vermakelijk en dat is ook waarvoor ze er zat: beachvolleybal. Ze zat er niet zoals de experts bij het judo en hockey, dan ging het tenminste nog over de eigen sport en het 'eigen' team/eigen tegenstanders. Natuurlijk kon en zal ze het hebben zien aankomen, maar het dan ook meemaken en in deze mate...pff.

De CSL/OT kroeg !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Angeloonie schreef op zaterdag 04 augustus 2012 @ 23:37:
Ugh wat is Smeets irritant..

"Je had er bij willen zijn he? Je had lekker liever dit oranje pakje aan gehad he? Dit pakje! *schudt aan Rea*"'

Ja, wrijf het er nog even in bij haar (Manon Flier) zeg :/ Hufter
Om te kotsen :r

Heeft die man ooit zelf wel eens topsport bedreven? Zo nee, moet hij gewoon zijn mond houden. Maar ja, alles voor de kijkcijfers blijkbaar :r

[ Voor 5% gewijzigd door Gunner op 05-08-2012 12:15 ]

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnowDude
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11:45
Gunner schreef op zondag 05 augustus 2012 @ 12:15:
[...]

Om te kotsen :r

Heeft die man ooit zelf wel eens topsport bedreven? Zo nee, moet hij gewoon zijn mond houden. Maar ja, alles voor de kijkcijfers blijkbaar :r
Hij is 10 jaar prof basketballer geweest en eredivisie basketbal gespeeld. Ook heeft hij een aantal wedstrijden in het Nederlands basketbal team gespeeld, geen internationale sucessen gehad, maar kwa sport heeft hij meer bereikt dan de meesten hier ;)

En zo erg was dat nou toch ook niet? Ze zat daar niet verplicht aan die tafel, en als je als niet geplaatste atleet daar gaat zitten weet je dat dat ter sprake komt. En een presentator die het extra dramatisch en emotioneel probeert te maken is toch ook niets nieuws, dat doen ze allemaal. En ik kan haar trouwens ook niet echt serieus nemen, als je in wit-rusland gaat voleyballen doe je dat gewoon om nog even de laatste 1 a 2 jaar van je carriere te cashen. Wat dat betreft ben ik het wel met Smeets eens, als ze echt voor goud wilde gaan had ze aan beach volleybal moeten gaan doen dan had ze echt een kans gehad.

Ik vind haar wel een lekker ding trouwens :)

All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Wit-Rusland? Azerbeidjan toch? :P
Ach.. voetballers gaan tegenwoordig naar één van de Golfstaten, tien jaar terug nog naar de VS of Japan.

Het had iets subtieler gemogen, dat wel.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dadona
SnowDude schreef op zondag 05 augustus 2012 @ 14:04:
[...]

En zo erg was dat nou toch ook niet? Ze zat daar niet verplicht aan die tafel, en als je als niet geplaatste atleet daar gaat zitten weet je dat dat ter sprake komt. En een presentator die het extra dramatisch en emotioneel probeert te maken is toch ook niets nieuws, dat doen ze allemaal.
Dat het ter sprake komt kun je verwachten. Maar het is al een verschil of je het gaat melden dat ze er niet bij is en de reden, of dat je erop in gaat hakken en uitlokken. Ze had (ook) een andere reden om daar te zitten en daarbij heeft ze misschien Smeets onder/overschat.
Dat je dramatiek en emotie eraan wil toevoegen is blijkbaar iets dat nu normaal is, maar dat maakt het in ieder geval voor mij nog niet wenselijk. Ik wil oprechte emotie van een persoon zien, niet opgewekte emotie, zeker niet zoveel tijd na dato en al helemaal niet op deze schrijnende manier. Vraag ernaar en laat het erbij.

...ah, het is weer de televisietak van het IOC dat ervoor zorgt dat de beelden van Dorian niet te zien zijn. De NOS heeft wel eigen beelden, maar ze mogen niet het water op. Ach, maar goed, de echte spanning zit nu bij de Finn, dus er is op zich wel iets voor te zetten dat ze, als ze een keuze maken, voor de Finn gaan. Neemt niet weg dat het natuurlijk mooi zou zijn als de NOS zelf eigen beslissingen zou mogen maken.

[ Voor 23% gewijzigd door Dadona op 05-08-2012 15:23 ]

De CSL/OT kroeg !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 18:49
Nou, de zusjes "ghetto bitches" hebben de dubbelfinale gewonnen. Het zijn nog echt meisjes zoals ze daar staan te huppelen.

Straks de mannenfinale Federer - Murray. Had eigenlijk liever Djokovic gehad maar goed..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quacka
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 03-09-2020
SnowDude schreef op zondag 05 augustus 2012 @ 14:04:
[...]
En zo erg was dat nou toch ook niet? Ze zat daar niet verplicht aan die tafel, en als je als niet geplaatste atleet daar gaat zitten weet je dat dat ter sprake komt. En een presentator die het extra dramatisch en emotioneel probeert te maken is toch ook niets nieuws, dat doen ze allemaal. En ik kan haar trouwens ook niet echt serieus nemen, als je in wit-rusland gaat voleyballen doe je dat gewoon om nog even de laatste 1 a 2 jaar van je carriere te cashen. Wat dat betreft ben ik het wel met Smeets eens, als ze echt voor goud wilde gaan had ze aan beach volleybal moeten gaan doen dan had ze echt een kans gehad.
ik heb het dit keer niet gezien, maar smeets is wel heel erg.
Hij is over zijn top. Hij zit er puur voor zichzelf. Maakt fouten. En gaat puur voor emo-tv. bah.
Hij verziekt ook al jaren het schaatsen.

Het toppunt was van de week: De holland 8 had brons gewonnen en hij moest een vraag aan de trainer stellen: Wat heb jij een moeilijk naam: (Susannah Chayes), hoe spreek je dat uit? (antwoord volgde) waar komt die naam vandaan? (mijn vader is amerikaan) Oh en dan nu in Nederland terecht gekomen (ik ben gewoon in nederland geboren) Welkom in Nederland!
Zoiets ging het interview. Hij luistert niet eens naar de antwoorden. Hij is vooringenomen en doet het, zoals ik al zei, puur voor zichzelf. Bah.
Het is dat de sporters in zijn programma komen, anders zou ik het nooit kijken.

Hulp wordt niet gewaardeerd. Zoek het dus zelf uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

-O- Fuck.

Op een paar meter naast Brons grijpen.. ;( Jammer Postma! :(

Gelukkig wel goud voor Dorian van Rijsselberghe *O*

[ Voor 27% gewijzigd door Angeloonie op 05-08-2012 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ram0n
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-07 13:05

Ram0n

Bierbrouwende nerd

Het goud voor Dorian is zeker :)F

(overigens vond ik die actie van Mart met dat oranje shirt ook zeer ongepast)

Eigenaar/brouwer Milky Road Brewery

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dadona
Overduidelijk en met afstand de beste...en we hebben er geen beelden van. :+

De CSL/OT kroeg !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Laatst online: 21:06
Hmmm, de oogst begint ergens op te lijken. Maar Sydney met 12 goud, forget that shit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Laatst online: 15:02
Ram0n schreef op zondag 05 augustus 2012 @ 15:46:
Het goud voor Dorian is zeker :)F

(overigens vond ik die actie van Mart met dat oranje shirt ook zeer ongepast)
Hoezo is het zeker? Het zijn toch nog 2 races (race 10 en de medalrace)

Als je 20 punten voor moet hebben in de medalrace kan hij in race 10 toch nog steeds meer dan 4 punten verliezen? Ja ze hadden het erover dat je je slechtste resultaat mag schrappen, maar de concurrentie haalt dan toch nog wel punten?

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Puc van S. schreef op zondag 05 augustus 2012 @ 15:52:
[...]

Hoezo is het zeker? Het zijn toch nog 2 races (race 10 en de medalrace)

Als je 20 punten voor moet hebben in de medalrace kan hij in race 10 toch nog steeds meer dan 4 punten verliezen? Ja ze hadden het erover dat je je slechtste resultaat mag schrappen, maar de concurrentie haalt dan toch nog wel punten?
Als hij niet finished in die laatste race, dan laat hij die race wegstrepen. Zelfs dan is het verschil dus nog te groot. Hij kan in feite gewoon starten, en meteen stoppen, dan is hij al kampioen :P

[ Voor 7% gewijzigd door Angeloonie op 05-08-2012 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Laatst online: 15:02
Angeloonie schreef op zondag 05 augustus 2012 @ 15:54:
[...]

Als hij 0 punten haalt in die laatste race, dan laat hij die race wegstrepen. Zelfs dan is het verschil dus nog te groot. Hij kan in feite gewoon starten, en meteen stoppen, dan is hij al kampioen :P
Dat klopt, maar de huidige nummer 2 kan dan toch 10 punten halen? Oftewel het verschil is dan 13 ipv 23?

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Puc van S. schreef op zondag 05 augustus 2012 @ 15:55:
[...]

Dat klopt, maar de huidige nummer 2 kan dan toch 10 punten halen? Oftewel het verschil is dan 13 ipv 23?
Hij staat 23 punten voor, als hij de laatste race niet mee laten tellen dus nog steeds. In de medal race doen maar 10 sporters mee, dus blijft hij altijd 3 punten nog voor als hij laatste zou worden (20 punten).

[ Voor 24% gewijzigd door Angeloonie op 05-08-2012 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sewer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19:31
Ik roep maar wat, maar misschien dat ze bij deze tussenstanden van iedereen al de laagste score hebben weggestreept :?

Ah, blijkbaar zit het anders :+

[ Voor 16% gewijzigd door sewer op 05-08-2012 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrZ
  • Laatst online: 22:11

BrZ

Angeloonie schreef op zondag 05 augustus 2012 @ 15:54:
[...]

Als hij 0 punten haalt in die laatste race, dan laat hij die race wegstrepen. Zelfs dan is het verschil dus nog te groot. Hij kan in feite gewoon starten, en meteen stoppen, dan is hij al kampioen :P
0 punten zou mooi zijn, aangezien je zo min mogelijk punten moet halen ;)

Hij staat nu op 10 punten, waarbij de race waar hij 3e is geworden niet mee is geteld. De nummer 2 heeft 33 punten.

Als hij de 10e race niet mee laat tellen, komt hij op 13 punten uit, nog altijd 20 punten voor op de nummer 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
WTF, Murray staan een beetje Roger weg te slaan. Nog een paar games en het is gebeurd. 8)7

Roger heeft echt z'n dag niet, zo te zien.

[ Voor 5% gewijzigd door chim0 op 05-08-2012 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dadona
Het is de best of five. Hoewel dat ook een paar games zijn blijft dat toch nog wel een aardige rit. Hopelijk is het lang genoeg voor Roger.

De CSL/OT kroeg !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
Dadona schreef op zondag 05 augustus 2012 @ 16:24:
Het is de best of five. Hoewel dat ook een paar games zijn blijft dat toch nog wel een aardige rit. Hopelijk is het lang genoeg voor Roger.
Ohja, best of five. Klopt ja, was ik ff vergeten. :X

Maar dan nog, hij staat er maar een beetje chagarijnig bij. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Commercieel gezien:
Ach, Federer laat het aan Murray om die verloren Wimbledon finale een beetje goed te maken voor eigen publiek ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
Je zou het haast gaan denken..

5 - 0 Murray! Volgens mij heeft Roger nog nooit zoveel achter gestaan.. 8)7

[ Voor 72% gewijzigd door chim0 op 05-08-2012 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dadona
Ik weet voor bijna 100% zeker dat Federer die Wimbledon titel zo zou inwisselen voor een gouden plak bij het heren enkel. Overigens heeft Del Potro de strijd om het brons gewonnen (een best of three), wint met 7-5,6-4 van Djokovic.

[ Voor 31% gewijzigd door Dadona op 05-08-2012 16:34 ]

De CSL/OT kroeg !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Murray straks andersom ook ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Goh, waarom heb ik sterk een gevoel dat Federer de 3 laatste sets gewoon binnen gaat harken.... oja 't is Murray. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
Ongelooflijk, 6 - 2 6-1 :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dadona
Goed, die stream gaat uit, te pijnlijk.

De CSL/OT kroeg !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Federer speelt niet scherp nee, zwabberballen, wisselvallige momenten... Die HF tie-break heeft misschien toch iets teveel gevraagd.

Wel een gezellige boel daar trouwens hoor ;)

En BOOOOM! een Ace met chalkdust als winner: Murray goud.

[ Voor 31% gewijzigd door alt-92 op 05-08-2012 17:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Dadona schreef op zondag 05 augustus 2012 @ 16:56:
Goed, die stream gaat uit, te pijnlijk.
Same here. In wat ik nog van de derde set gezien heb, werd het voor mij snel duidelijk dat Federer hier het einde van zijn carrière beleeft. Vier jaar doorgaan doet 'ie niet, misschien na de US Open, misschien nog een jaartje verder - maar hij heeft alle prijzen binnen die hij ooit gaat winnen en een nieuw doel zie ik er niet meer van komen. Ik dacht van tevoren trouwens dat ik winst van allebei leuk zou vinden, maar niet op deze manier... Het was bijna genant.

Medailleceremonie: nice, een Zwitser die de medailles uitdeelt. Die zal met een ander scenario in gedachten zijn uitgenodigd :D

[ Voor 3% gewijzigd door Rataplan op 05-08-2012 17:34 ]

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmonTobin
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 05-05 17:03
Rataplan schreef op zondag 05 augustus 2012 @ 17:29:
[...]
Same here. In wat ik nog van de derde set gezien heb, werd het voor mij snel duidelijk dat Federer hier het einde van zijn carrière beleeft. Vier jaar doorgaan doet 'ie niet, misschien nog een jaartje maar hij heeft alle prijzen binnen die hij ooit gaat winnen en een nieuw doel zie ik er niet meer van komen. Ik dacht van tevoren trouwens dat ik winst van allebei leuk zou vinden, maar niet op deze manier... Het was bijna genant.

Medailleceremonie: nice, een Zwitser die de medailles uitdeelt. Die zal met een ander scenario in gedachten zijn uitgenodigd :D
Federer heeft nog wel wat jaartjes in zich denk ik hoor. Nog geen maandje geleden heeft ie Wimbledon gewonnen en daarin 2 van de nieuwe generatie toppers verslagen...dat zijn we toch niet alweer vergeten?!

Zoals Federer de afgelopen 2 jaar herhaaldelijk heeft aangegeven: zolang hij meedoet voor de prijzen en zichzelf kansen blijft geven, blijft hij ervoor gaan. Ook al is hij niet altijd meer de beste en niet meer zo consistent als vroeger, hij hoeft in een grandslam in principe maar 2 of 3 echt goede partijen te spelen om de winst te behalen en een Murray, Nadal, Djokovic of Del Potro laat hier en daar vast nog wel een steekje vallen en dan staat Federer klaar! :)

Overigens is dit de Olympische Spelen "maar". Klinkt een beetje krom, maar in tennis begrippen is dit gewoon niet het hoogst haalbare en dat weet Federer en dat weet Murray stiekem ook (maar congrats to Murray nonetheless). ;).

[ Voor 7% gewijzigd door AmonTobin op 05-08-2012 17:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rataplan
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Begrijp me niet verkeerd, ik zie hem liever spelen dan welke andere tennisser ook en ik sluit dus ook niet uit dat hij nog een jaartje of zo blijft spelen. Ik geloof alleen niet dat hij in Rio nog meedoet en ik denk dat hij vandaag dus over een soort drempel is gegaan - en dat hij op z'n laatste eind volgend jaar z'n carrière aan de wilgen hangt. Het Golden Slam gaat er niet meer van komen.

On the same note: met deze winstpartij in z'n rugzak gaat Murray volgend jaar ook wel een of twee slams winnen.

edit:
Voor Federer is dit niet 'maar' de OS, denk ik, meer de vervolmaking van zijn prijzenkast. Ik denk dat die ene ontbrekende hoofdprijs 'm behoorlijk pijn zal doen en daarom vond ik het grote verschil vandaag ook des te opvallender - om niet te zeggen veelzeggender.

edit:
Hockey: Nederland - Duitsland 3-1. Hatsee :*)

[ Voor 24% gewijzigd door Rataplan op 05-08-2012 17:53 ]

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmonTobin
Mwa, ik zie dat toch anders. Zolang federer halve finales en finales haalt en daar niet kansloos in is, dan denk ik dat hij blijft spelen. Kijk, als hij de komende 4-5 grandslams er in de 1e/2e/3e ronde uitvliegt, dan zie ik het inderdaad wel gebeuren dat ie volgend jaar z'n racket ophangt. Spelen in Rio zie ik ook niet gebeuren hoor, maar 2-3 jaar doorspelen toch wel.

Natuurlijk had ie graag Olympisch goud gewonnen, maar ik denk niet dat dit echt een drempelpunt is ofzo. Maar goed, ik ben geen Federer dus het blijft allemaal speculatie en wellicht een beetje 'wens > vader > gedachte'. ;)

En Murray gaat zeker minimaal een paar grandslams winnen, dat kan haast niet anders.

[ Voor 7% gewijzigd door AmonTobin op 05-08-2012 18:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quacka
federer is nr 1 van de wereld en heeft net wimbledon gewonnen. Mag hij ook een keer een slechte wedstrijd spelen?
Natuurlijk is de kans klein dat hij over 4 jaar nog wereldtop is, maar iemand afschrijven om 1 wedstrijd :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
Inderdaad. Serena werd op Roland Garros er ook uitgeknikkerd in de eerste ronde. Zegt helemaal niks!

En dat Azarenka en Sharapova nu slap zijn, zegt ook helemaal niks. Dus wat dat betreft kan Roger nog wel mee, hoor. Tuurlijk, je moet fit zijn maar Roger moet het dan ook van zijn techniek hebben. Hij houdt niet van lange rallies en rennen zoals Nadal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rataplan
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Quacka schreef op zondag 05 augustus 2012 @ 18:16:
federer is nr 1 van de wereld en heeft net wimbledon gewonnen. Mag hij ook een keer een slechte wedstrijd spelen?
Natuurlijk is de kans klein dat hij over 4 jaar nog wereldtop is, maar iemand afschrijven om 1 wedstrijd :s
Lezen is ook een kunst he :P Ik schrijf 'm niet af, ik denk dat hij het zelf binnen een jaar voor gezien houdt. Hij blijft heus nog wel een jaar of vier, zes of misschien nog wel langer bij de top tien horen. Maar als je vijf jaar zo'n beetje elke grandslamfinale speelt en nummer 1 van de wereld bent, is dat volgens mij niet genoeg, en een nieuw doel met de statuur van het golden slam gaat 'ie niet meer kunnen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reiben
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online

Reiben

Private First Class

Pff, net stukje over snelwandelen bij NOS. Dat gaat echt helemaal nergens over, geen van die wandelaars heeft constant 1 voet op de grond dus ze breken allemaal de belangrijkste regel.

Weg met die sport van de Olympische Spelen aub.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dadona
Eindelijk kan ik middels een feit onderbouwen waarom die sport van de Olympische Spelen af moet. :+

De CSL/OT kroeg !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quacka
Reiben schreef op zondag 05 augustus 2012 @ 20:04:
Pff, net stukje over snelwandelen bij NOS. Dat gaat echt helemaal nergens over, geen van die wandelaars heeft constant 1 voet op de grond dus ze breken allemaal de belangrijkste regel.

Weg met die sport van de Olympische Spelen aub.
Dat hoort elders... maar je hebt wel gelijk...

De mannen hockeyploeg is wel verrassend goed. Ik had niet verwacht dat die ploeg zo goed zou zijn, gezien het taekema gedoe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rataplan
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

offtopic:
Alle sporten zijn in feite een knokpartij met een zooi arbitraire rare regeltjes, maar als je je geroepen voelt kan je in [OS 2012] Discussie: welke sporten horen er wel/niet thuis? terecht :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

pssst:
http://nos.nl/os2012/vide...-schittert-op-sprong.html
Wel verdomde mooi om te zien trouwens dat een oudere turnster van 22 wint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quacka
alt-92 schreef op zondag 05 augustus 2012 @ 20:31:
pssst:
http://nos.nl/os2012/vide...-schittert-op-sprong.html
Wel verdomde mooi om te zien trouwens dat een oudere turnster van 22 wint.
Inderdaad. Een oud wijf van wel 22 :D , knap hoor.
Hoop niet dat al die kinderen nu gaan huilen. Die ene was er dichtbij. (die amerikaanse)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmonTobin
Rataplan schreef op zondag 05 augustus 2012 @ 19:24:
[...]

...een nieuw doel met de statuur van het golden slam gaat 'ie niet meer kunnen vinden.
*kuch* (non calendar) year grand slam *kuch*... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Zilver erbij! (Zeilen in één of andere klasse, weet ik veel :+ )

Ow, laser radiaal hoor ik net (misschien dat er mensen zijn die 't wél wat zegt.... ) :P

[ Voor 41% gewijzigd door Smultie op 06-08-2012 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 10:39

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Smultie schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 14:33:
Zilver erbij! (Zeilen in één of andere klasse, weet ik veel :+ )

Ow, laser radiaal hoor ik net (misschien dat er mensen zijn die 't wél wat zegt.... ) :P
Heel gaaf ja! Ondanks dat ze het weer behoorlijk tegen had de afgelopen week begreep ik. Gek genoeg had de Chinese - die goud heeft - ook last van hetzelfde probleem (beide zijn ze te licht voor harde wind), maar toch beide 1 en 2. Prachtige prestatie! :)

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bundin
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Erg spannende wedstrijd ook, ik weet niks van zeilen maar dit was spannend genoeg om me op het puntje van mijn stoel te laten zitten.

Het ging tussen 4 boten die de medailles nog moesten verdelen. De Ierse werd 5de en eindigt op de zure vierde plaats. Upwind was het de eerste twee keer erg moeizaam voor Marit, steeds vrij ver achteraan in het veld (7de, 9de), maar downwind ook twee keer heel hard teruggekomen. De derde up ging gelukkig een stuk soepeler en een downwind sprint van de Belgische kon het verschil niet meer maken :) De Chinese was eigenlijk de hele race ongenaakbaar, stond vooraf ook al eerste. Erg mooi resultaat!

[ Voor 23% gewijzigd door Bundin op 06-08-2012 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DefLite
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17:10

DefLite

Why so serious?

Laser Radial, kleine maar snelle/sportieve 1 "mans' boot voor mensen tot zo'n 65kg.
Afbeeldingslocatie: http://www.lasersailing.com.au/products/images/laser_radial.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

http://www.nytimes.com/in...-every-medalist-ever.html

Deze hier al voorbij gekomen? Heel gaaf gedaan en onderaan in de pagina staan er nog een aantal :)

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Ik zag 'm vanochtend op Reddit langskomen ja. Erg mooi gemaakt inderdaad!

Verspring-OR al sinds 1968 in handen van Bob Beamon oO

Wereldrecord is sindsdien ook maar 5cm verder, en staat ook alweer ruim 20 jaar

Afbeeldingslocatie: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/8/80/LongJumpProgression.gif/600px-LongJumpProgression.gif

Bizar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DefLite
  • Laatst online: 17:10

DefLite

Why so serious?

Grappig dat bij het paardrijden het commentaar door een dame wordt verzorgd = )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacificocean
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 28-09 19:24
Smultie schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 15:08:
Ik zag 'm vanochtend op Reddit langskomen ja. Erg mooi gemaakt inderdaad!

Verspring-OR al sinds 1968 in handen van Bob Beamon oO

Wereldrecord is sindsdien ook maar 5cm verder, en staat ook alweer ruim 20 jaar

[afbeelding]

Bizar!
Het is wachten op de spelen in La Paz :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
Zometeen de halve finales damesvoetbal maar het wordt nergens uitgezonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Lijkt het inderdaad niet op nee. De 12 kanalen zijn helemaal vol, in elk geval bij de NOS. Ik weet niet of de BBC nog meer uitzendt trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

Leestip voor fans van DeMart :P
Goeiedag, dames en heren. WE hebben weer een medaille. Maar WE hebben natuurlijk vooral gekeken naar die race tussen die gekke Joeseen, die maffe Johan en ONZE Sjoeréndee. En WE hebben genoten. En WE gaan zo luisteren naar de snelste man op deze planeet, want hij zit bij ons aan tafel: Joeseen Bolt. Jazeker, dames en heren, we hebben een wel héél bijzondere tafel.

Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
Cloud schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 16:44:
Lijkt het inderdaad niet op nee. De 12 kanalen zijn helemaal vol, in elk geval bij de NOS. Ik weet niet of de BBC nog meer uitzendt trouwens.
Op BBC3 wordt de tweede wedstrijd uitgezonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bundin
  • Niet online
Jump-off om goud tussen Nederland en GB bij teamwedstrijd paardzitspringen. Spannend :)

[ Voor 4% gewijzigd door Bundin op 06-08-2012 17:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastien
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Bastien

Probleemeigenaar

kenneth schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 16:49:
Leestip voor fans van DeMart :P
[...]
Hij is leuk :D Wel voorspelbaar, maar dat is Smeets inmiddels ook. Eerste paar dagen ging het nog wel, nu blijf ik er niet meer voor op. De gasten zijn best aardig, maar het Ego van Smeets gaat er flink overheen :/
Bundin schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 17:21:
Jump-off om goud tussen Nederland en GB bij teamwedstrijd paardzitspringen. Spannend :)
Tsk, nog net een edit... wilde al vragen of het knolspringen was, blijkbaar wel :) Naja, goud is goud is goed :9

Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralpje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12:42

ralpje

Deugpopje

Ria Visser, daar ging Smeets pas flink overheen!
/inkoppertje

Freelance (Microsoft) Cloud Consultant & Microsoft Certified Trainer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Mart Smeets heeft een scheve schaats gereden met Ria
/inkoppertje

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastien
  • Niet online

Bastien

Probleemeigenaar

Ja, dat staat zelfs op 'zijn' wikipedia zag ik laatst :X Naja, ieder zijn sport hè :+

Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Bundin schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 17:21:
Erg spannend inderdaad :) Had geen idee dat onze springruiters zo goed waren eigenlijk.

edit:
Ah zonde! Zo dichtbij, maar zilver is ook een enorme prestatie.

[ Voor 11% gewijzigd door Cloud op 06-08-2012 17:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastien
  • Niet online

Bastien

Probleemeigenaar

Jammer, maar goed... zilver is ook niet verkeerd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Telegraaf is volgens mij ook een anti-Mart campagne begonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastien
  • Niet online

Bastien

Probleemeigenaar

http://boulevard.nieuws.n...n_mart_smeets_van_de_buis ... En dan vooral:
Een NOS-woordvoerder laat in een reactie weten dat ze zich 'niet kan voorstellen dat het hier om een geautoriseerde actie' gaat.
Nog serieus reageren ook... als ze nu ook even serieus doorpakken en Peperdingus sturen ofzo voor de laatste week :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bundin
  • Niet online
Komt dat facebook account van me toch nog es van pas :D Die <removed> mag wat mij betreft weg, hij probeert veel gasten een trauma aan te praten omdat hij uiteraard veel beter weet hoe het met ze gaat dan zijzelf. Ga toch weg, ouwe zuurpruim, met je amateur-analyses.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralpje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12:42

ralpje

Deugpopje

Maffe tijd voor een wedstrijdje beachvolleybal, maar wel vermakelijk. Schuil en Nummerdor staan op het punt de eerste set te winnen.

Wat een ge-wel-dige wedstrijd en wat een helden! Halve finales voor Schuil / Nummerdor. En terecht.

[ Voor 28% gewijzigd door ralpje op 07-08-2012 00:41 ]

Freelance (Microsoft) Cloud Consultant & Microsoft Certified Trainer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
Leuke halve finales voetbal! Mexico - Japan en Korea - Brazilie. Zou leuk zijn als de finale wordt Mexico - Brazilie of Korea - Japan. Allebei van hetzelfde continent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Laatst online: 19:59

wontcachme

You catch me? No you wont

Die chinees bij dat horde springen 8)7 . Alleen al voor hem moeten ze hinkelen een OS sport maken :P

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnowDude
wontcachme schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 11:49:
Die chinees bij dat horde springen 8)7 . Alleen al voor hem moeten ze hinkelen een OS sport maken :P
Ik stel voor om snelwandelen te vervangen door hinkelen en huppelen :D

All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bundin
  • Niet online
En Dorian is binnen *O* Medalrace in stijl afgesloten terwijl hij alleen hoefde te starten. $goud++

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnowDude
Bundin schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 14:25:
En Dorian is binnen *O* Medalrace in stijl afgesloten terwijl hij alleen hoefde te starten. $goud++
Het lijkt net alsof hij een groter zeil heeft dan de rest, hij wint gewoon 7 van de 11 races, en een van die races heeft hij niet eens gevaren. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Over 3 kwartier Epke, die is favoriet, of is dat ander onderdeel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Klopt, dit is het enige onderdeel waar hij (nog) aan mee doet.

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Heb ondertekend. Er is nu ook een mart nicht auf wiedersehen Smeets FB-pagina, die heeft wat minder likes. ;)

@afvalzak, ok tx!

[ Voor 3% gewijzigd door Sjah op 07-08-2012 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Kippenvel van Zonderland :o

Die commentator maakte het extra spannend :o

[ Voor 48% gewijzigd door Gunner op 07-08-2012 17:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tlpeter
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 16:00
Inderdaad, ik zag het toevallig en ik heb nu nog kippevel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sargan
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09:04

Sargan

Filmfreak...

Topicstarter
Hans van Zetten O+

" All we have to decide is what to do with the time that is given to us"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaCio
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 24-08 03:27
Epke staat eerste nadat zo goed als alle favorieten al zijn geweest *O*

[ Voor 5% gewijzigd door RaCio op 07-08-2012 17:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik86
  • Laatst online: 22:23
die commentator, geweldig echt

de oefening mocht er trouwens ook wel zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nox
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12:41

Nox

Noxiuz

Ik was echt nét te laat. De streams zitten barsensvol. En nu Epke geweest is kan ik weer Ned1 kijken.

Maar eeuh, afsprong was dus mooi van Epke :)

Alleen hoor ik nu wel commentaar dat 'De Koreaan' goed gaa.. oh wacht hij verneukt de afsprong :D

Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22:21

vhal

ಠ_ಠ

Hans is een eindbaas ja _/-\o_

maar sodeju...3 vluchtelementen achter elkaar..

edit: en goud is een feit :)

[ Voor 16% gewijzigd door vhal op 07-08-2012 17:15 ]

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nox

Nox

Noxiuz

Was wel ziek zo te zien in de slomo. Had wel de voorfilmpjes kunnen zien. 'Oefening Epke is krankzinnig'

Maar goud!!!111einzeinz

"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Heeft ie nou al goud of moet ie nog een oefening?

edit: oh ik zie het al :+

[ Voor 22% gewijzigd door Gunner op 07-08-2012 17:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frumper
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 16:53
heeft al goud :) waanzinnige oefening... zeg ik, die 1x per 4 jaar zulke sporten kijkt....

Life is what happens while you're busy making other plans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dadona
Over een minuut of wat hangt het al om zijn nek. :P

Staat Vangelis eigenlijk al wereldwijd op één? :+

[ Voor 34% gewijzigd door Dadona op 07-08-2012 17:25 ]

De CSL/OT kroeg !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blobber
  • Niet online

blobber

Sol Lucet Omnibus

Wat een weer-ga-loze oefening Epke Zonderland _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Zat tijdens de oefening in de auto. Ergens een herhaling te zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_obb
  • Laatst online: 01-09 14:15

mr_obb

Lakse Perfectionist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Fantastisch! Jammer dat die geen traantje liet tijdens volkslied, ennuhh kunnen ze niet eens wat anders dan chariots of fire draaien....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nox

Nox

Noxiuz

Epkéj Zondelan.
Sjah schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 17:32:
Fantastisch! Jammer dat die geen traantje liet tijdens volkslied, ennuhh kunnen ze niet eens wat anders dan chariots of fire draaien....
:/

't Is geen wijf. Die kerel heeft spierballen waar menig puber met zijn rechterarm niet eens in de buurt van komt

[ Voor 92% gewijzigd door Nox op 07-08-2012 17:33 ]

Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste