iRacing: Seizoen 3 - 2012 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 31 Laatste
Acties:
  • 59.821 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 10:50
Jup... Heel lullig voor hem wat er gebeurde, en een keer iets zeggen zou ik mee kunnen leven, maar hij was gewoon onzin aan het typen (nee, niet eens fins) als reactie op iemand die zei dat hij stil moest zijn, dat is toch gewoon kinderachtig gedrag kom op...

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Paul klein foutje in je auto start script trouwens, met nog ~1m30 te gaan ging hij automatisch naar Test. Ik gok dat het gebeurt wanneer de Withdraw knop naar Forfeit over springt?

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nah ik ga toch maar die 123 laps Watkins Glen Classic proberen...
Met deze hitte is het net alsof je in een echte cockpit zit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-09 15:46
Had je dat bij de R of een andere sessie? En in Chrome zeker of Firefox?
Iemand heeft dat al gemeld inderdaad, moet dat nog even fixen.

Wel vreemd dat ik het zelf nog niet gehad heb, maarja. Kijk er vanavond nog wel ff naar.

iRacing Profiel - Radicals Online - CyclingMaster parser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Chrome, bij een race. Ik heb even door de code gescrolld en als ik het goed zie klik je op groen zodra het sessionstatus panel veranderd. Dat zal ook wel gebeuren wanneer bij een race de Withdraw knop naar Forfeit springt (ongeveer 1m30 voor de race dacht ik) dus triggert hij de klik...

Lotus race gedaan, 4e gestart en 4e geeindigd, nooit echt in een goed genoeg ritme gekomen om P3 aan te kunnen vallen, veel te warm... 118 punten wat niet genoeg is om te verbeteren helaas.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Laatst online: 22:42

Arfman

Drome!

Zo, 2e in de Star Mazda op Road America *O* (split 2 van 3)

Chaotische start, 2 lui knalden op elkaar en ik reed dwars DOOR een auto heen, na eerst keihard geremd te hebben. Ging van P7 naar P3 daardoor en gelukkig geen schade, wel 0x -> 4x contact.

Reed achter Joe Grieshop maar werd flink gepusht door Sergio Fernandez (spint in de linkerknik na de Corvette reclame, ophanging busted) en daarna door Oliver Knight. Beide waren sneller maar Oliver strandde met een flinke klap in de bandenstapels na de back straight. Ondertussen hengelde ik Joe Grieshop redelijk binnen en in L14 passeerde ik hem op het rechte stuk.

Toen lag ik P2 en zag ik dat ik ook redelijk snel Jure Pancur (de leider) inhaalde, ongeveer 0.5s per rondje. Zou erom spannen of ik dat ging halen, maar helaas maakte ik in L18 een kleine fout, gooide de SM dwars en ging driftend de bocht door. Aangezien P3 op dat moment 5s achter lag besloot ik dat het beter was om voor de iRating en SR te gaan, ook omdat het gat nog 2s was naar P1 op dat moment en dat haalde ik toch niet.

Op die posities de race uitgereden en na de race kwamen we er met z'n drieën achter dat we alledrie flink gespannen die laatste ronden hadden gereden :D

Leuke race dus, goeie opsteker voor mij (+76 iRating en +0.17SR) en gewoon lekekr geraced. 4 incjes door het contact bij de start maar voor hetzelfde geld had de hele auto in de puin gelegen dus ik klaag niet.

Nu naar beneden, het is hier 35 graden :P

Resultaat: http://members.iracing.co...onid=6287406&custid=44916

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 16-09 15:15

Hoogie2004

Whohooooo

Netjes Arfman!

Ik ben deze hele week niet toegekomen aan racen, morgen wordt denk ik ook geen succes en met deze hete boeit het me ook niet echt. Dan maar een SM dropweek...

Silverado kom ik al helemaal niet aan toe dit seizoen, veel minder tijd als verwacht :(

My iRacing profile | Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
NickThissen schreef op zondag 19 augustus 2012 @ 21:12:
Chrome, bij een race. Ik heb even door de code gescrolld en als ik het goed zie klik je op groen zodra het sessionstatus panel veranderd. Dat zal ook wel gebeuren wanneer bij een race de Withdraw knop naar Forfeit springt (ongeveer 1m30 voor de race dacht ik) dus triggert hij de klik...
Ja hij pakt de eerste knop en die moet groen zijn.
Snap ook niet helemaal waarom het mis gaat, want volgens mij zit er ook tijdens die laatste countdown nog een rode knop boven maarja.

Had het zojuist zelf ook dus geloof het nu ook wel echt, straks ff naar kijken. :)

Net even een 2e race gedaan en ondanks dat ik in T2 vanachter aangereden werd in lap 23 toch weinig schade eraan over gehouden (30 secs opt repairs, niet genomen) en 4e geeindigd voor 216 puntjes vs de 200 van de 6e plek hiervoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16-09 16:14

DutchDevil79

I race, therfore I am

Voor Joep een mooie nieuwe controler gevonden op de gamescon. Gooi die Fanatec zooi maar de deur uit. Dit moet je nemen.

Wed dat Iracing super gaat met dit ding. >:) >:)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruud Mulders
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-08 20:08
Vraagje, Heb 3 monitoren en sinds een week of wat gaat er een grijze balk over mijn scherm (horizontaal) als ik uit de auto ben in de menu's. Iemand meer?

(Mijn iRacing profiel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 06:36

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
DutchDevil79 schreef op zondag 19 augustus 2012 @ 22:44:
Voor Joep een mooie nieuwe controler gevonden op de gamescon. Gooi die Fanatec zooi maar de deur uit. Dit moet je nemen.

[video]

Wed dat Iracing super gaat met dit ding. >:) >:)
Lijkt me niet ; 8)7
Sowieso heb ik niks met beweging is een rig, waarbij de monitoren niet meebewegen. Het lijkt me ook niet bij te dragen aan betere tijden.
RuudjeM schreef op zondag 19 augustus 2012 @ 22:53:
Vraagje, Heb 3 monitoren en sinds een week of wat gaat er een grijze balk over mijn scherm (horizontaal) als ik uit de auto ben in de menu's. Iemand meer?
Nee, dat heb ik niet.
Wel heb ik heel af en toe wat streepjes tijdens het rijden.
Maar welke kaart gebruik je?

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Joep, ik kan me herinneren dat je laatst iets postte over een bepaalde Catalyst driver die een flinke frameboost gaf. Was dat 12.7 of 12.8? Ik draai nog 12.6 namelijk.

Ruud: welke kaart/driver gebruik je? En is er iets veranderd in je setup?

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ik draai nu 12.8 met mij 7970 en heb tov 12.6 20-30 fps gewonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Thanks, dat ga ik vanavond ook even proberen. Suzuka is toch best zwaar, kom ik zelfs af en toe onder de 90FPS. Als dat 100+ zou worden zou ik heel blij zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Zo van de week weer wat puntjes gewonnen voor men kampioenschappen. Doe er 3 wat tot nu toe net gaat alhoewel ik wel merk dat het best wel wat zijn zo in een week tijd.

Jetta ree deze week op Brands Hatch. Was zeer vermakelijk (zie eerdere posts) en heb zowaar 144 punten kunnen scoren deze week en dat is voor deze serie aardig wat omdat er nooit echt hele hoge SOF races zijn.

GT series met de Corvette op Suzuka ging wat minder deze week alhoewel ik wel 126 punten heb kunnen scoren wat toch wel ok is en daardoor 3de sta in Divisie 2. :)
Eerste race die ik dee was samen met Nick en daar werd ik dus bij de start al meteen aangereden doordat iemand achter me vond dat het wel leuk was 3 wijd te gaan rijden voor bocht 1. :( Uit eindelijk na meer dan 10 minuten reparatie in de pits de race toch uitgereden met een kromme auto om men SR en IR niet teveel te laten zakken. Nick werd door alle chaos wel netjes 3de in de race en ik dus 9de waardoor ik maar 49 punten had.
Daarvoor gister om 17:00 uur nog maar 1 wedstrijd gedaan. Daar ging de start een stuk beter ondanks dat ik in een veld van 22 Corvettes op de 9de plek startte. Ik moest wel langs wat spinners en crashes rijden maar zat elke keer aan de goede kant. Daardoor belande ik wel op de 3de plek en kon ik lekker tempo rijden ondanks de druk van nr4 achter me. Zat constant op ongeveer 1 seconde maar kon nergens echt een aanval wagen. Toen echter de eerste achterblijvers in zicht kwamen werd het wat spannender. Paar kleine momentjes gehad maar niks ernstigs gelukkig (niet handig als er een Ford GT ineens op de racelijn remt en van lijn wisselt). Echter was er achter me wat positie wisselingen en had ik ineens Tim Wijen achter me rijden die al aardig wat plekken aan het goed maken was. Hij was ook iets sneller dan mij en had net een speldeprik in bocht 1 gedaan. Echter kwam er weer een Ford GT in beeld die zij pak de binnenkant tegen mij. Dus ga daar heen en hij gooit resoluut de deur dicht voor men neus. Ik in de remmen en uitwijken om hem niet te raken echter dacht Tim wel ff erlangs te sturen dus rij vol in de flank bij Tim. Beetje onhandige situatie en leverde een kapotte auto op voor mij. Gelukkig nog wel te rijden alleen wel 2 seconde langzamer per ronde. Viel meteen terug tot P6 wat in de laatste ronde nog P4 werd door een crash met P4 en P5. Daardoor toch nog 126 punten gepakt.

Voor de Lotus79 deze week op Brands Hatch 115 punten gescoord. Waardoor ik men 1st plek in divisie 2 heb behouden. Weet niet hoe lang ik dat nog volhoud want denk dat ik toch meer punten moet scoren om daar aan het einde van het seizoen ook nog te staan.
Had maar een race op Donderdag nacht gedaan en daar een nette 3de plek gescoord zonder echte hoogte punten. Alleen bij de start een gast voor me van de baan af zien vliegen (starte als 4de) en daarna eigenlijk saaie race op P3 gehad omdat Sam Dobie en Paul Arnali die voor me lagen net iets te snel waren.
Uit eindelijk gister niet de high SOF race van 16:30 gedaan omdat er niet al teveel inschrijvingen waren en ik nog een race wou doen in de GT challenge om men punten aantal daar te verhogen. :)

Deze week op naar Mosport in de Lotus79, Mid Ohio in de Corvette en Zandvoort in de Jetta. Allemaal leuke banen deze week dus (voor mij dan). Word een druk weekje :) .

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Leuk om te lezen DutchDevil :)

psstt .. men = mijn, voor de rest leest het lekker hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Arfman schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 10:57:
Leuk om te lezen DutchDevil :)

psstt .. men = mijn, voor de rest leest het lekker hoor!
Psttttttt, moet toch ergens laten zien dat ik in Brabant woon. ;)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22:25

Niellie41

[object Object]

Ik ga vandaag nog een Silverado race rijden. Heb de rest van de week geen tijd gehad en hoop om vanmiddag/later in de avond een race mee te pakken.

Komende week is Bristol aan de beurt! Een heel uitdagende short track.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
NickThissen schreef op zondag 19 augustus 2012 @ 20:34:
Paul klein foutje in je auto start script trouwens, met nog ~1m30 te gaan ging hij automatisch naar Test. Ik gok dat het gebeurt wanneer de Withdraw knop naar Forfeit over springt?
Dit zou ook opgelost moeten zijn denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gtrNL
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 28-08 09:28
RuudjeM schreef op zondag 19 augustus 2012 @ 22:53:
Hier ook een 7970 met 12.6 op dit moment. Heb ook wel eens streepjes, maar alleen in het menu ja, niet tijdens rijden.
Geen idee hoe het kan.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
Voor de mensen die nog wat te lachen willen op de warme maandag middag:

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=elHk-Yav-qw]

In ronde 39/40 spin ik 2x en val ik terug van een zekere 3e plek naar p6 |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Zuur RedBaron, maar je pace is wel bemoedigend. Je rijdt in ieder geval lekker constant en in de top 10 bij die races, wat al echt superknap is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Is die ene comentator nu een vrouw? >:)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
Je hebt interesse?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:06

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

gtrNL schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 14:37:
[...]

Hier ook een 7970 met 12.6 op dit moment. Heb ook wel eens streepjes, maar alleen in het menu ja, niet tijdens rijden.
Geen idee hoe het kan.
komt door de lage 2d clockspeed in rust van de amd drivers

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Komen ze een week te laat mee :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Jammer RB. Maar zoals Hoogie als zei. Je komt echt goed mee. Knap hoor.

Ik zal iets later zijn bij de Lotus practice. Ik hoop zo ongeveer tussen 1/2 9 en 9. Ik zal het voorrijden door Eric wel missen, maar dat moeten jullie van TH 1 of 2 dan maar even doen voor mij ;)

Tot straks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Red Baron schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 11:16:
[...]

Dit zou ook opgelost moeten zijn denk ik.
Danku. Heb nog niet geupdate, maar nu werkt het bij een practice niet (hosted session, als dat uitmaakt). Checkbox was aangevinkt maar niks gestart. Geen idee waar het aan ligt...

Verder kun je het misschien ook voor spectate toevoegen? Wel mooi scriptje, erg handig :)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
Spectate werkt gewoon (ook wel met de oude versie geloof ik).
Hosted heb ik niet naar gekeken, zou het wel vreemd vinden als dat niet zou werken, maar dat zal ik vanavond nog wel even checken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeeZeiler
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09-11-2022
Morgen Zolder...

:D

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
Nice, ben benieuwd :) Ken Zolder niet zo goed, maar volgens mij was het wel een erg leuke baan :)
Wel pas late release en maintenance :? 23:00 tot 01:00, veel later als gebruikelijk :?

Net ff snel op Michigan aan het oefenen gegaan, maar ik weet niet of het heel verstandig is als ik zo mee ga racen. Het is wel een enorm tricky baan zeg, bocht uit is de auto erg nerveus. Geen idee hoe dat in verkeer is, maar het zal zeker niet makkelijker worden gok ik zo :X

En dan vergeet ik na de Q me in te schrijven voor de race.... *doh*. Wellicht maar beter voor mijn SR en IR ook, maar toch.... had ik niet zo'n moeite hoeven doen :/

[ Voor 19% gewijzigd door BM op 20-08-2012 20:46 ]

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruud Mulders
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-08 20:08
JoepW schreef op zondag 19 augustus 2012 @ 23:02:
[...]

Nee, dat heb ik niet.
Wel heb ik heel af en toe wat streepjes tijdens het rijden.
Maar welke kaart gebruik je?
Sapphire 6950 flex met de nieuwste drivers, zou wel weer een stapje terug willen maar heb de drivers niet meer.

(Mijn iRacing profiel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Welke drivers zou je willen hebben ik heb dit nog staan:
12-1_vista_win7_32-64_hydravision.exe
12-2_pre-certified_vista_win7_64_dd_ccc.exe
12-2_vista_win7_32-64_hydravision.exe
12-2_vista_win7_32-64_xcode.exe
12-2_vista_win7_64_dd_ccc.exe
amd_catalyst_12.2_cap1.exe
12-4_vista_win7_64_dd_ccc.exe
12-6_vista_win7_64_dd_ccc.exe
12-8_vista_win7_win8_64_dd_ccc.exe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Red Baron schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 19:24:
Spectate werkt gewoon (ook wel met de oude versie geloof ik).
Hosted heb ik niet naar gekeken, zou het wel vreemd vinden als dat niet zou werken, maar dat zal ik vanavond nog wel even checken.
Afbeeldingslocatie: http://www.nickthissen.nl/Images/Temp/tmpFBDE.png

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ericjooo
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22-08 17:52
RuudjeM schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 20:23:
[...]

Sapphire 6950 flex met de nieuwste drivers, zou wel weer een stapje terug willen maar heb de drivers niet meer.
zal eens kijken welke driver ik heb draaien, heb dezelfde kaar maar geen probs.....

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de geinteresseerden: een rondje in een Nissan 370z op Zandvoort (Thomas Arends, Dutch GT4)

YouTube: Rondje over Zandvoort met Thomas Arends - Dutch GT 2012 - Nissan 370z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Morgenmiddag en avond:
1700 Hosted Sessions*
2300 Service Down
0100 Service Up

Dus geen League Race ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Das wel minder :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Moest vanavond oppassen (nichtjes) dus geen practise met de Lotus kunnen mee pakken. Alleen ff snel 2 rondjes gereden om 6 uur. Wel mooi nieuws dat Zolder Woensdag uit is. Wel jammer dat hosted sessies zo vroeg der uit gaat maar volgens mij gaan ingeplande sessies wel door want meestal zijn hosted sessies life tot ze down gaan en omdat dat pas om 12 uur is zou het kunnen dat wij er geen last van hebben.

Trouwens ik heb Donderdag een fun race ingepland staan met de Spec racer maar nu Zolder uit is, is het misschien leuker om dan Donderdag een race met de Corvette op Zolder te hosten. Dat lijkt me namelijk een super combi. :)

[ Voor 3% gewijzigd door DutchDevil79 op 20-08-2012 22:34 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Zal ik de race gewoon ingepland laten staan en dan morgen beslissen als het mis gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Woohoo Zolder :D
Kan niet wachten!

Straks nog de laatste race meenemen op Michigan. Ik ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
League race is toch geen probleem?
Hosted sessions are allowed that do not overlap the service maintenance period. For example, 6 hours before the service is down, you can create a hosted session that lasts 4 hours, but not one that lasts for 6 hours.
Aangezien onze sessie maar 2 uur is lukt dat toch ruim? We kunnen er geen van 6 uur hosten (maar wel als we hem om 16:59 zouden laten beginnen).

[ Voor 12% gewijzigd door NickThissen op 20-08-2012 22:55 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16-09 18:36

derx666

mecker ende blaet

Zuur Red Baron... Maar je pace is zo snel dat je makkelijk bovenin mee kunt blijven draaien. De gap naar P1 in de season standings kan nog wel ingehaald worden :) Komt goed joh !

Vandaag practice gedaan op MoSport in de Lotus. pfff... handvol. Als je zonder spins/offtracks/crashes finished zit je in de top 5 denk ik :)
De practice race duurde welgeteld 1 bocht, zat na T1 aan de binnenkant, en diegene naast me begint te spinnen bij het uitkomen, en kegelt mij ook van de baan. tja niks aan te doen. Tow van 2.5minuten, en maar gequit. Zo was ik nog net op tijd voor een Q sessie met de Skip op Spa :)

Q gedaan, en een 2:50.3 ofzo gereden. Ging vrij goed, ondanks dat ik deze week alleen gisteren een rondje of 5-10 gereden had daar. Was maar iets van 1.7s langzamer dan Marco Corti.
Daarna in de race van 21:45 gestapt (met een sof van 2855 wat erg hoog is voor de Skip), gestart op P8. Mega crash net na T1 omdat Vasily Marco Corti torpedeerde in T1, en bij de pit exit alles enorm mis ging. Ik stond op tijd stil, maar zag na de race in de replay dat er iemand vol over mijn rechterachterwiel vloog. Gelukkig had ik totaal geen schade, en toen de rook opgetrokken was ben ik verder gereden. Lag op dat moment op P6, maar Wojciech Rabsztyn zat met een licht gekneusde auto vlak achter me. Ik was vrij voorzichtig in het begin, en Wojciech was veel risico aan het nemen. Ik wilde niet door hem eraf gerost worden, dus ik heb hem vrij eenvoudig voorbij gelaten. Ik kon gemakkelijk aansluiten, maar hield wel wat afstand omdat hij regelmatig offtrack ging. In L4 ging hij in de bocht na de Kemmel straight eraf, en kon het gas er weer op. Het jammere was wel dat ik de aansluiting naar P5 kwijt was, en P7 en P8 vrij dicht achter me zaten. Door de enorme tow op de straights was het erg lastig om ze af te schudden, en dat lukte dus ook niet. Een paar kleine foutjes zorgde ervoor dat P7 me in L6 voorbij kwam op de kemmel straight. Wederom kon ik vrij gemakkelijk aansluiten, en zette ook flink druk op hem. Hij kon er blijkbaar moeilijk tegen want 1 ronde later ging hij eraf in Pouhon volgens mij. Ook gingen in dezelfde ronde P1 en P2 eraf, waardoor ik ineens P4 was. Wel had ik op dat moment nog iemand op m'n staart zitten, maar die mistte net een klein beetje, waardoor hij niet in de gelegenheid was om me in te halen. In de voorlaatste ronde maakte hij een flinke fout vlak voor Pouhon, en was ik home free. Ik maakte in de laatste ronde zelf nog een behoorlijke misser in de bocht voor Pouhon, maar kon zonder veel problemen door, en aangezien ik daarna nog ongeveer 3s had op P5 was dat niet zo'n probleem. Rustig uitgereden, en P4 in de sof race. Gezien het feit dat ik deze week nauwelijks in de Skip gereden heb ben ik daar erg content mee. Het leverde me uiteindelijk nog 63iR en 0.01SR op (na die 4x in L1 viel me dat nog mee op Spa). Met 3 gereden races dit seizoen sta ik nu op P12 in div2. Niet dat het me veel boeit, want ik rij de Skip dit seizoen eigenlijk alleen voor de credits en de fun :) Maar leuk is het wel natuurlijk.

BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
NickThissen schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 22:54:
League race is toch geen probleem?

[...]

Aangezien onze sessie maar 2 uur is lukt dat toch ruim? We kunnen er geen van 6 uur hosten (maar wel als we hem om 16:59 zouden laten beginnen).
Volgens mij moeten we 'm een kwartier of half uur vervroegen. Want de race is altijd na 22 uur klaar.
Kwartiertje eerder laten beginnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Net 8e geworden in de 2e split. Had niets meer aan de setup veranderd en hij was best onderstuurd. Dan was er ook nog een Italiaan die echt ongelooflijk erg blokte. Het was niet leuk.
Maar ja. 8e, 0 inc's en zonder al te veel practice. Ben redelijk tevreden.

http://members.iracing.co...onid=6296255&custid=64876

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

JoepW schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 00:56:
[...]

Volgens mij moeten we 'm een kwartier of half uur vervroegen. Want de race is altijd na 22 uur klaar.
Kwartiertje eerder laten beginnen?
De service gaat pas down om 11 uur dus das toch ruim op tijd?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ow ja....... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

derx666 schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 23:36:

Vandaag practice gedaan op MoSport in de Lotus. pfff... handvol. Als je zonder spins/offtracks/crashes finished zit je in de top 5 denk ik :)
De practice race duurde welgeteld 1 bocht, zat na T1 aan de binnenkant, en diegene naast me begint te spinnen bij het uitkomen, en kegelt mij ook van de baan. tja niks aan te doen. Tow van 2.5minuten, en maar gequit. Zo was ik nog net op tijd voor een Q sessie met de Skip op Spa :)

Heel verhaal over Skip.
Afgelopen seizoen viel dat wel mee. Alleen bij bocht 5/6 gebeurt er nog wel is wat voor de rest gaat het meestal wel goed. Inhalen is er alleen niet echt bij op deze baan. Maar vind het wel leuke baan om te rijden. Tijden liggen hier altijd dicht op elkaar.

Dus viel mee met de saaiheid in de Skip zo te lezen. Zou zelf trouwens niet snel met de Skip op Spa gaan rijden. Sommige stukken zijn dan echt lang voor die auto. :)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Mosport is niks voor mij... Qua tijden zit het wel goed (4 hoog vergeleken met 5.5 vorig seizoen) maar ik crash gewoon veel te vaak. Elke bocht is gewoon moeilijk op dat circuit, kleine marge voor foutjes. ik moet ook altijd blijven pushen, als ik bewust langzamer ga dan spin ik overal, ik ben erg afhankelijk van de downforce hier merk ik... Ook als ik achter iemand rij is dat erg merkbaar en heb ik er moeite mee... Ben benieuwd hoe het gaat :/

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
Dat is ook al weer opgelost trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Woohoo, ik ben tot nu toe de beste uit de Benelux in de open Trucks serie :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
Tja dat is ook een leuke spin, aangezien je in de overall standings op pagina 22 bent terug te vinden 8)
Gisteravond ook maar even wat credits aan Langley en Zolder gespendeerd, dus we zitten weer op 100%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

>:) >:) Volgens mij was ik in seizoen 1 van dit jaar de beste Beneluxer en dat was toen ook al met een niet al te hoge score. De hoeveelheid Beneluxers in de Truck series valt best tegen.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

In de open Trucks serie zijn er tot nu toe 21 Benelux rijders en in de fixed 5. Niet veel inderdaad.

Naar de overall stand kijk ik nooit. Zeker niet bij aan de oval kant. Er zijn gewoon te veel mensen die er mee doen en het niveau van divisie 1 is veel te hoog voor me.

Met 3 starts sta ik nu 544e van de 2528 overall en in divisie 3 sta ik 163e van de 587.
Niet heel slecht, voor een Europeaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Tja ik rij niet mee he :p

Ik sta zelf 112e van de Impala in de 1e divisie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
Tja je kunt er weinig waarde aan hechten op dit moment vind ik omdat jullie beide niet alle weken een race gedaan hebben.
Ik neem aan dat Niel zich nog wel wat kan opwerken om minstens op pagina 10 terecht te komen ;) >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
Red Baron schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 12:59:
Tja je kunt er weinig waarde aan hechten op dit moment vind ik omdat jullie beide niet alle weken een race gedaan hebben.
Ik neem aan dat Niel zich nog wel wat kan opwerken om minstens op pagina 10 terecht te komen ;) >:)
Ik heb alleen de eerste week niet gereden en de tweede week heb ik teveel gereden waardoor ik ook lager in het klassement sta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
In de derde week dan toch ook niet?
Volgens de standings heb je maar 1 week meegedaan en Niel 2. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
Red Baron schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 13:07:
In de derde week dan toch ook niet?
Volgens de standings heb je maar 1 week meegedaan en Niel 2. :)
Kijk je wel bij de Impala ;) In de Silverado heb ik één race gedaan ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

net terug van Duitsland .... maar vandaag geen iracing ... wel een andere baan op voor het clubkampioenschap tennis (pff met dit weer) .... maar ff wat content terug aanschaffen en wat ovals erbij nemen ... die trucks vorige week bevielen mij wel in practice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Welkom terug ;)

Kan iemand eens proberen op de League pagina's te komen. Ik kom er niet bij ;(
En nu doet ie het weer ;)

[ Voor 11% gewijzigd door JoepW op 21-08-2012 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
JoepW schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 13:30:
Welkom terug ;)

Kan iemand eens proberen op de League pagina's te komen. Ik kom er niet bij ;(
En nu doet ie het weer ;)
Had er daarstrkas ook moeite mee, na veel proberen lukte dat uiteindelijk pas.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ericjooo
pfff...best pittig met de HPD op Infineon, ben al blij dat ik in de 1:21 rijdt, kijk ik even bij de records.....dussss, kom maar 5 seconden tekort :(

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
Uit welk seizoen zijn die tijden dan?
Met verschillende builds zeggen de tijden niet zo heel veel, aangezien die wel flink geschommeld hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ericjooo
Okee, zijn inderdaad tijden uit 2011, hopelijk is de HPD langzamer geworden.....haha

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

HPD is volgens mij niderdaad een stuk langzamer geworden. Weet nog dat ik de Corvette's en GT40's voorbijvloog toen ik net met de HPD begon, tegenwoordig moet je echt de sterke punten van de HPD benutten (uitremmen/uitaccelereren) want op het rechte stuk vliegen zij je gewoon voorbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Ik heb 4 rondjes geprobeerd ofzo en ik had moeite om binnen 1.5 s van m'n oude tijd (dat was in de 1:16 dacht ik) te komen. Dus ik zat rond 1:18 volgens mij. Vond het behoorlijk lastig inderdaad, het eerste gedeelte is heel weinig grip zelfs met hoogste downforce, en het tweede gedeelte is vol gas op de hairpin na, zelfs met low downforce, dus daar wil je juist weer geen downforce. Gaat lastig worden!
Arfman schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 15:41:
HPD is volgens mij niderdaad een stuk langzamer geworden. Weet nog dat ik de Corvette's en GT40's voorbijvloog toen ik net met de HPD begon, tegenwoordig moet je echt de sterke punten van de HPD benutten (uitremmen/uitaccelereren) want op het rechte stuk vliegen zij je gewoon voorbij.
Nee hoor, het is precies andersom. De top speed is veel hoger geworden, grip in de bochten veel lager (uiteindelijk wel langzamere rondetijden meestal). Dus kun je nu op het rechte stuk juist beter inhalen. Alleen kloppen de meeste fixed setups niet (vorig seizoen in ieder geval), die hebben allemaal high df en dat is lang niet meer het snelst, zelfs op tracks als Sebring moet je medium pakken, volgens mij zijn er bijna geen high df circuits meer op het schema. Maar als de fixed sets dus met high df rijden dan ga je het inderdaad lastiger krijgen om op het rechte stuk in te halen.

[ Voor 54% gewijzigd door NickThissen op 21-08-2012 15:46 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
Ja de tijden zijn wel langzamer dan eerder, onder andere omdat ze in het begin een fout gemaakt hadden met het gewicht (maximum gewicht incl coureur ipv exclusief o.i.d.)
Arfman schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 15:41:
tegenwoordig moet je echt de sterke punten van de HPD benutten (uitremmen/uitaccelereren) want op het rechte stuk vliegen zij je gewoon voorbij.
Volgens mij is dat juist niet zo, omdat 2 builds terug er wat aangepast was waardoor max downforce niet per definitie meer het beste was. Dus medium downforce setups kunnen weer vaker gebruikt worden wat zich ook weer vertaald naar hogere topsnelheden op het rechte stuk en dus makkelijker inhalen.

Tevens was er ook een aanpassing aan de Ford GT die wel heel weinig drag had op topsnelheid dus die zijn nu geloof ik ook iets langzamer als ik me niet vergis.

/edit: wat Nick zegt dus :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarninho
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 21-01-2024
DutchDevil79 schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 11:44:
>:) >:) Volgens mij was ik in seizoen 1 van dit jaar de beste Beneluxer en dat was toen ook al met een niet al te hoge score. De hoeveelheid Beneluxers in de Truck series valt best tegen.
Tsk. :P

Seizoen 1 is het enige seizoen dat ik serieus in de trucks heb gereden en toen ben ik 16e in divisie 1 geworden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Jarninho schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 16:01:
[...]

Tsk. :P

Seizoen 1 is het enige seizoen dat ik serieus in de trucks heb gereden en toen ben ik 16e in divisie 1 geworden :)
Woops sorry in de war. Toen was ik 3de van de Benelux ja. Was Seizoen 3 2011 dat ik nr1 van de Benelux was. My bad. :+

[ Voor 4% gewijzigd door DutchDevil79 op 21-08-2012 16:12 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

toch maar eventjes de baan op gegaan met de SM .... 1.27.4 met opt bijna in de .26 hoog .... 3x dat ik 'PILS' rijd (smaakt naar met die snelle doordraaiers :) ) .... maar ik moet zeggen dat ik hem meer en meer door krijg ... heb trouwens maar even de setup van tony repussard genomen vh forum en die beviel mij aardig ... voor race denk ik toch wat minder vleugel te moeten pakken ... nu maar meteen een andere baan op ... pff binnen zitten valt al aardig tegen wat gaat dit buiten geven :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Ik ga voor de HPD race vanavond nog even wat rondjes op Bristol rijden. Over 10 minuten ben ik in een van de servers te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fragbeestje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15-09 16:23
Ik kom ook wel even langs Niel!

Vandaag vrijaf genomen om te gaan werken in m'n huis... Dus deze avond eindelijk nog eens rondsjeezen! oOo

Mijn iRacing Profiel dus niet dat van jou, Jubby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Hmm.. De iRacing site is langzaam. Of ligt dat aan mij?

Edit: nvm doet het weer.

[ Voor 20% gewijzigd door Niellie41 op 21-08-2012 18:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
Neen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

PC aan het herinstalleren, wordt nog leuk om eerst alles weer goed te zetten...

[ Voor 156% gewijzigd door Hoogie2004 op 21-08-2012 18:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:33

Fuelke

Forza Ferrari

Afbeeldingslocatie: http://cdn.dualshockers.com/wp-content/uploads/2012/08/Iracing_Zolder_01.jpg

Afbeeldingslocatie: http://cdn.dualshockers.com/wp-content/uploads/2012/08/Iracing_Zolder_02.jpg

Afbeeldingslocatie: http://cdn.dualshockers.com/wp-content/uploads/2012/08/Iracing_Zolder_03.jpg

Afbeeldingslocatie: http://cdn.dualshockers.com/wp-content/uploads/2012/08/Iracing_Zolder_04.jpg

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Hoogie2004 schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 18:24:
PC aan het herinstalleren, wordt nog leuk om eerst alles weer goed te zetten...
https://dl.dropbox.com/u/...Fanatec_64_driver_132.msi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Thnx :)

Inmiddels werkt de site ook weer zag ik... (kan natuurlijk ook aan mijn internet hebben gelegen..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Poeh, Bristol is wel even andere koek zeg. :o
Heb uiteindelijk een 15.106 er uit kunnen persen met een optimum van 15.095.

Ik moet nog veel oefenen!
Zal morgen eens een filmpje van een rondje zoeken/maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Dat van de HPD kan kloppen, heb er al een hele tijd niet meer mee gereden (en kan op het moment helemaal niet omdat ik class C ben). Dank voor de correctie dus :)

De setup van Tony voor Phillip Island met de SM was me veel te loose vanachteren, T1 en T2 ging je soms zomaar achterom, alsmede de laatste bocht voor het rechte stuk waren extreem tricky. Niks voor mij iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:33

Fuelke

Forza Ferrari

Ik had opeens een boel network errors, en nu kan ik niet meer connecten, raak ook niet op de iRacing site :(

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Nu weet ik weer waarom ik F1, Indycar, HPD, SM niet leuk vind. Er is geen reet aan imo.
Vooral het stuk tussen de 2 hairpins is echt saai :O

Auto's met een dak zijn veel leuker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Niet op de baan te houden in de race. Ik was verrast over mijn snelheid in Q, maar in de race liep het totaal niet :(

Volgende keer beter dan maar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
Mja, vond het niet echt een geslaagde combi :) Veel te veel onderstuur (zelfs met HDF), en een baan die eigenlijk overal veel te smal is om te racen. Qua positie uiteindelijk prima (6e), maar geen leuke race gehad. Was me aan het focussen op het inc-loos uitrijden, maar wat teveel afleiding in de laatste ronde (was net daarvoor erg driftig aan het kijken of ik een witte vlag zou krijgen, anders zou ik het niet halen) zorgde er voor dat ik er in T1 even naast schoot. Zonde, maar toch 2 bonuspuntjes :)

Geen idee wat de combi volgende week word (site ligt plat), maar het kan niet veel slechter ;)

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Ik was verrast dat ik BM zo goed kon bijhouden in de race. Ik had zelfs het idee dat ik wellicht iets sneller was. Daardoor de keuze gemaakt om iets eerder de pits in te gaan, en daardoor misschien de undercut te krijgen. Helaas pakte het anders uit. Ik kwam niet ver voor de leiders terug op de baan, en heb ettelijke seconden verloren met het voorbij laten. 1x ging ik helaas zelfs offtrack in t3/t4, wat me bijna 4 seconden kostte. Toen al het gepit voorbij was zat ik op zo'n 13s. achterstand op BM. Misgegokt dus. Tot het moment dat hij van de baan af ging had ik het gat dichtgereden tot zo'n 9s. maar dat was niet genoeg.
Was voor mij de eerste kennismaking met Infineon, en eigenlijk heb ik me best geamuseerd. Best wel grappige track, met leuke hoogteverschillen. Alleen om in te halen is deze layout niet echt ideaal. mja... Nu concentreren op de Lotus voor deze week :)

De iRacing bonus is weer terug. Betaal $20 krijg voor $25 door credits (code PRGET5), en betaal $75, en krijg voor $100 credits (code PRGET25)

[ Voor 7% gewijzigd door derx666 op 21-08-2012 23:00 ]

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alweer een leuke race achter de rug, met een wagen waar ik nog nooit eerder mee gereden had. Dat was wel even wennen, en ik was duidelijk niet bij de snelsten.

Bijna een hele race gereden met de hete adem van Joep in mijn nek. Hij zat constant zo'n 2-4 seconden achter mij. Toen ik een klein foutje maakte waardoor hij opeens binnen de seconde kwam, leek het mij een goed idee om de pits op te zoeken. Die undercut heb ik echter niet gevonden, want nadat ook Joep had gepit, bleek dat ik 2 plaatsen was gezakt. Joep zat zo'n 15 seconden voor mij na onze pitstops. Ik snap nog steeds niet waar ik zoveel tijd heb verloren.

Door een gebrek aan concentratie ging ik in de allerlaatste ronde dan nog even van de baan, met een totaal onnodige incident point tot gevolg.

Hier een beetje frustratie dus. Maar al bij al zeer blij dat ik met deze wagen de pace toch redelijk kon bijhouden (in het middenveld wel te verstaan).

Weet iemand welke combo het volgende week is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
Mid-Ohio met de Radical, staat gewoon in de topic start :)

M'n race was wel redelijk, de snelheid was er zeker, maar door teveel lullen even een momentje van onachtzaamheid en ik ging daardoor wijd in T2/3 daar de heuvel op en verloor de eerste plek aan Dave.
Kon hem daarna wel redelijk volgen en bij de pitstop zat ik op z'n staart.
Alleen toen ik stilstond kreeg ik een "too far to the right" melding, wat wel vreemd was omdat ik toch behoorlijk ver naar links in m'n box stond naar mijn mening.

Dat kostte me een seconde of 5-6 maar het gat was verder groot zat om p2 veilig te stellen.

[ Voor 82% gewijzigd door Red Baron op 21-08-2012 23:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

kunnen we tenminste weer inhalen. T2 en T3 zijn wel geschikt. Lang geleden dat ik de Radical gereden heb. Ik heb gewoon te weinig tijd om alles te rijden. Op maandag eerst de Lotus training en dan om 21:45 een Skip race, GoT op dinsdag. Woensdag ff rust. Donderdag Lotus, Vrijdag rust. zaterdag evt. Lotus als ik tijd heb (meestal niet). Zondag de lotus race om 16:30 of 20:30, en daarna nog even Skip trainen.

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Verwijderd schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 23:06:
Joep zat zo'n 15 seconden voor mij na onze pitstops. Ik snap nog steeds niet waar ik zoveel tijd heb verloren.
Teveel fuel? Banden gepakt (niet nodig in deze auto in zo'n korte race)? Te hard gereden en penalty moeten nemen?

Ik vond de combo ook niet zo leuk, 2 seizoenen geleden ofzo toen de proto & gt serie hier reed vond ik het veel leuker, nu was het een onderstuurde zooi. Ach, uiteindelijk wel nog een leuke race gehad, Roope in m'n nek gehad tot ik een foutje maakte en we even naast elkaar reden en hij me inhaalde. Daarna veel kleine foutjes gemaakt, vooral T3/4 of wat het ook is, iets teveel curb in die blinde rechter en ik ging weer dwars, wat ik wel elke keer mooi kon opvangen door tegensturen en niet 2fmsh :)
Toch nog een 4e plek kunnen pakken omdat Roderic zijn fuel niet kon veranderen, hij kwam wel nog dichtbij aan het eind, in de laatste ronde naast elkaar door de hairpin voor het tweede gedeelte maar hij kon hem net niet houden, jammer anders was het een heel stuk naast elkaar geweest denk ik :)

Radical op mid ohio trouwens is nog erger dan vandaag :) Dat ding onderstuurd nog 10 keer erger ;w

Had helaas niet genoeg kunnen oefenen omdat m'n PC wat raar aan het doen is, af en toe een glitch op m'n scherm (even op zwart en weer terug alsof de driver crasht), en dan werkt m'n muis ineens niet meer (ook andere muis niet, usb poort is dood). Na reboot werkt het weer, maar bij reboot zegt hij dat hij checkdisk moet doen, ook al komt daar verder niks uit... Moederbord / power supply dood aan het gaan misschien?

[ Voor 3% gewijzigd door NickThissen op 21-08-2012 23:28 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 23:06:
....
Bijna een hele race gereden met de hete adem van Joep in mijn nek. Hij zat constant zo'n 2-4 seconden achter mij. Toen ik een klein foutje maakte waardoor hij opeens binnen de seconde kwam, leek het mij een goed idee om de pits op te zoeken. Die undercut heb ik echter niet gevonden, want nadat ook Joep had gepit, bleek dat ik 2 plaatsen was gezakt. Joep zat zo'n 15 seconden voor mij na onze pitstops. Ik snap nog steeds niet waar ik zoveel tijd heb verloren
......
Tja we reden redelijk aan een touwtje. Ik kon niet echt mijn draai vinden op de baan met deze auto.
Ik ben met volle tank gestart en was dus zwaar. Ik heb mijn tank tot 0,6 kg leeg gereden en toen net genoeg getankt voor de resterende rondjes. Dus ik had en een korte pitsstop. Misschien is dat de verklaring. ;)
En o ja, ik ben vol remmend de pits ingereden bij de stop en maar net op tijd de snelheid eruit gehaald 8)

[ Voor 5% gewijzigd door JoepW op 21-08-2012 23:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:06

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gtrNL
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 28-08 09:28
Tof filmpje, ben dol op de curb sounds, gewoon leuk om er over heen te rijden.

Voor high res screens van Zolder met toffe details shots:
http://members.iracing.co.../225/2022934.page#4751374

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Zolder ziet er zo ontzettend mooi uit!
Ik heb er net met de Corvette en de Ford GT er over gereden. Zo ontzettend gaaf!
Kan niet wachten tot de McLaren GT3 er eindelijk is! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
Net een paar rondjes gereden met de Star Mazda.
Maar ai ai ai, wat ziet het er gaaf uit _/-\o_

Toen ik een keer crashte ben ik eens op m'n gemak gaan rondtuffen door het gras en heb alle hoekjes en gaatjes bekeken, was zo lang bezig dat Roderic nog vroeg wat ik toch aan het doen was >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Vanavond maar eens updaten en rijden op Zolder.
Ik zie dit ook:
'- Shut off Fanatec displays for now, since this could cause the sim to crash for some customers.'
Fanaleds maar weer aanzetten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

JoepW schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 06:20:
Vanavond maar eens updaten en rijden op Zolder.
Ik zie dit ook:
'- Shut off Fanatec displays for now, since this could cause the sim to crash for some customers.'
Fanaleds maar weer aanzetten ;)
Hier moet je voor in de config rommelen toch?

Nja, vond Fanaleds eigenlijk toch al beter als wat er default in iRacing zat. Vergat alleen constant om Fanaleds op te starten (zou handig zijn als je die gewoon met windows kon laten starten en dan niet meer naar hoefde te kijken...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
derx666 schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 22:27:
Ik was verrast dat ik BM zo goed kon bijhouden in de race. Ik had zelfs het idee dat ik wellicht iets sneller was. Daardoor de keuze gemaakt om iets eerder de pits in te gaan, en daardoor misschien de undercut te krijgen. Helaas pakte het anders uit. Ik kwam niet ver voor de leiders terug op de baan, en heb ettelijke seconden verloren met het voorbij laten. 1x ging ik helaas zelfs offtrack in t3/t4, wat me bijna 4 seconden kostte. Toen al het gepit voorbij was zat ik op zo'n 13s. achterstand op BM. Misgegokt dus. Tot het moment dat hij van de baan af ging had ik het gat dichtgereden tot zo'n 9s. maar dat was niet genoeg.
Was voor mij de eerste kennismaking met Infineon, en eigenlijk heb ik me best geamuseerd. Best wel grappige track, met leuke hoogteverschillen. Alleen om in te halen is deze layout niet echt ideaal. mja... Nu concentreren op de Lotus voor deze week :)
Waar had je het idee vandaan gehaald dat ik sneller zou zijn? :) Je was in kwalificatie al sneller, en als ik je bij de start niet voorbij gegaan was had je ook lichtjes weggelopen bij me denk ik. Je was namelijk zeker wel iets sneller dan ik :)
Ik zag je (ongeveer halfweg de race?) inderdaad de pits in gaan, en ik had al ongeveer door wat je wilde gaan proberen ;) Dus toen ook maar een beetje harder aan het pushen gegaan. Het was voor mij wel een redelijke verrassing dat ik zo ver voor je de pits weer uit kwam. Kwam mooi uit toen ik de laatste ronde nog een foutje maakte :)

Wel blij dat ik net voor mijn stop besloten heb geen banden te nemen. Had in training geen pitstop geoefend, dus had geen idee hoe lang dat duurde. Mijn keuze om maar 10 liter te tanken pakte ook maar nipt goed uit. 0,7 liter over op s/f :+

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Zo, Zolder ziet er goed uit zeg! De nieuwere circuits lijken grafisch wel steeds mooier te worden.

Gisteren was er een Proto achtige race op Motors TV op Mosport. In iRacing ziet het er allemaal OK uit, maar in het echt vond ik het maar een armoedige zooi. Naast de curbs in de bekende bochten was het gras comlpeet kapotgereden, asfalt zag er uit alsof het betere tijden had gehad, enzovoort. Apart om te zien.

Hopelijk binnenkort tijd om Zolder te proberen, vanavond wordt dat weer niet wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Viel me op de video / foto's inderdaad ook op dat Zolder er erg goed uitziet :)

Vanavond maar eens wat rondes rijden daar, ben wel benieuwd.

Pagina: 1 ... 9 ... 31 Laatste

Dit topic is gesloten.