iRacing: Seizoen 3 - 2012 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 31 Laatste
Acties:
  • 59.819 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 09:20

Niellie41

[object Object]

Tweet van Steve Myers en retweeted door iRacing:
RT @iracingmyers: #iRacing scan team gets to work at Circuit Gilles-Villeneuve today! http://pic.twitter.com/lDB470NW
Afbeeldingslocatie: https://p.twimg.com/A0RXA3FCMAEsOl4.jpg

As far as the physics of the multi-manufacturers for NASCAR, yes we will make the physics exactly the same so will just be more visual than anything.

We did buy the scan data for Interlagos from a contractor that sells to F1 teams etc and it was expensive but since we already paid for the track license and had the pictures from our trip we moved forward. Also the data required some work to get in proper form. I don't see us buying data much in the future except in rare instances like this. It is cheaper and better to do it ourselves and scanning is almost always not the thing that slows us down. Either getting the license but more just doing the production work is the bigger obstacle to getting tracks done.
De auto's krijgen dezelfde physics en performance!
En ze hebben de data gekocht blijkbaar.

[ Voor 77% gewijzigd door Niellie41 op 14-08-2012 19:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gtrNL
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 28-08 09:28
"De auto's krijgen dezelfde physics en performance!"

Heel, heel, heel verstanding van iRacing.

Enige mogelijke andere oplossing was mensen bij aanvang van een seizoen verplicht een auto laten kiezen en ze niet toestaan een andere te rijden...

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
Pfoei, 2 uur racen is zwaar met dit weer :)
Na practise en kwalificatie niet veel verwacht, maar de race ging best aardig. Nergens echt gevechten gehad, maar altijd wel verkeer wat enigszins in de buurt zat. Best lekker ritme te pakken gekregen in de race, en zelfs de minste incs van de race gescored *O* :p En dat waren nog 3 volslagen onnodige incs ook.... :/

[ Voor 8% gewijzigd door BM op 14-08-2012 22:09 ]

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 10:50
Mijn practice pace voor de sessie was super (12.2), in het uur practice heb ik dat niet kunnen verbeteren (12.3) en in de qualy slechts 12.4 kunnen halen dus het ging langzaam achteruit. In de race kon ik dan ook geen super pace vinden, maar door een langzamere pitstop van Paul en Rudy die de muur in ging toch nog 2e kunnen worden. Dave was niet bij te houden helaas... Wel leuke combinatie maar 40 minuten is toch altijd maar lang op dit circuit...

Zo, en nu brands hatch helemaal verleerd natuurlijk :)

[ Voor 6% gewijzigd door NickThissen op 14-08-2012 22:13 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08:10

Hoogie2004

Whohooooo

Onverwacht leuk :)

Niet erg snel, maar toch in Quali en Practice voor enkele namen die dit vaker doen, dat deed me toch wel goed :+

In de race veel last met weinig fuel en dus maar vroeg gepit, en gekozen voor een stabiele wagen die ik op de baan kan houden. Toen was ik echter mijn ritme compleet kwijt en door enkele foutjes helaas achter Joep gefinished, terwijl voor Joep eigenlijk had moeten lukken gezien mijn tempo.

My iRacing profile | Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 07:22

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Hoogie2004 schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 22:30:
......Toen was ik echter mijn ritme compleet kwijt en door enkele foutjes helaas achter Joep gefinished, terwijl voor Joep eigenlijk had moeten lukken gezien mijn tempo.
Nee Frank, niet helemaal waar. Ik was gewoon sneller in de race. Snelste ronde scheelde 0,383 sec. ;)
Ik was met max fuel gestart zodat ik langdurig een ritme kon vinden en dat lukte wel na 2 uitstapjes in het begin. Daarna reed ik 14 hoog tot 15,5. Na mijn korte pitsstop in rondje 27 had ik en nieuwe banden en weinig fuel en ik reed mijn snelste ronde hierna.
Vol starten werkte. Alleen een beetje jammer dat ik in rondje 2 en 3 ff naast de baan moest gaan staan ;)

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gtrNL
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 28-08 09:28
Soms... Soms heb je gewoon geluk (ik in de Pepsi 91)
Afbeeldingslocatie: http://www.abload.de/img/luckyasfckthumbtruf6.jpg

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Oef ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 00:49

derx666

mecker ende blaet

Niet zo'n geweldige race hier. Ben op de een of andere manier de feeling met de Lotus kwijt. Op Spa ging het goed, sindsdien is het een puinhoop.
In practice wat met verschillende setups geprobeerd, maar geen enkele voelde goed. Uiteindelijk met een setup van Joep met wat kleine aanpassingen een 1:13.5 neergezet. In Q uiteindelijk (safe) naar een 1:13.7 gereden.
Race begon vrij redelijk. Veilig door T1 heen gekomen, al ging ik wel vrij wijd nadat ik de binnenbocht had (sorry), auto stond nog in de 3 en onderstuurde als een dwaas naar buiten. Van daaruit een tijdlang achter BM aangereden, waarbij het verschil langzaam maar zeker op liep. In de tussentijd had ik Hoogie, Roope, Roderick en Zlatko achter me hangen. In L8 ging het mis, en ging ik de de muur in. Met uitkomen pits lette ik niet goed op omdat het leek alsof er niet getankt was, en kreeg ik nog even een Stop&Go voor Speeding... Lap erna wederom de pits in om te tanken, en meteen mn straf uit te zitten. Alweer maar weinig benzine?!? Toen ging er een licht branden dat er maar 52 liter in pastte :) zucht...
Wat rustig rondgereden en de Leaders doorgelaten. Daarna in L25 nog een keer de muur ingegaan. Wederom de pits ingehobbeld, ff op benzine gelet dat ik iig genoeg had tot het einde. Zo uiteindelijk gefinished op P12... brrr eentje om snel te vergeten.

BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jubby
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 14-07 20:07
pff het blijft warm

net nog even lotus79@brands geoefend, 1.12.5 als beste tijd nu met optimum van 1.11.9

We blijven oefenen.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

JoepW schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 22:43:
[...]

Nee Frank, niet helemaal waar. Ik was gewoon sneller in de race. Snelste ronde scheelde 0,383 sec. ;)
Ik was met max fuel gestart zodat ik langdurig een ritme kon vinden en dat lukte wel na 2 uitstapjes in het begin. Daarna reed ik 14 hoog tot 15,5. Na mijn korte pitsstop in rondje 27 had ik en nieuwe banden en weinig fuel en ik reed mijn snelste ronde hierna.
Vol starten werkte. Alleen een beetje jammer dat ik in rondje 2 en 3 ff naast de baan moest gaan staan ;)
Ik doelde meer op het tempo in practice en quali, maar dat ging in de race totaal niet meer met lage fuel, vandaar dat ik langzamer was, heb de hele race met zoveel mogelijk fuel rondgereden, dat kost aardig wat tijd.

Maar in de race was je dus sneller, prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Mijn tempo in p en q was ruim 1 sec langzamer dan mijn pb in S2. Snap het nog steeds niet. Ik denk dat Jos gelijk heeft toen hij zei dat Brands Hatch me parten speelde ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 09:26

DutchDevil79

I race, therfore I am

Ik had veel te weinig practise tijd. Maar 4 rondjes kunnen doen in qualificatie en daarna meteen de race in.

Dat was dus vragen voor problemen. Op begin ging het nog wel goed en ree zelfs even op een 4de plek rond. Maar op de helft van de race dus eerste keer de muur in na iets teveel risico nemen in een bocht. Tow en eerste nieuwe auto gepakt. Meteen vol getankt en door gegaan. Echter 2 rondjes later parkeer ik hem weer in de muur bij start finisch. Iets te enthousiast met gas geven. Daarna op rondje achterstand door gekacheld en in laatste rondes nog een leuk gevecht met Jos gehad waarbij ik P9 pak in de laatste bocht. :) :)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glnk
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23:02
Ik heb me goed vermaakt gisteren. Erg leuke combinatie.

Kwalificatie ronde:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Lol... Zit ik te oefenen voor de Lotus, ingeschreven voor Q, 10 minuten gewacht, en met nog 1 seconde te gaan voordat ik kan joinen gaan ze ineens updaten. Hopelijk wel nog tijd om een Q te zetten, als er wat mensen meedoen wil ik vanavond wel een race proberen eigenlijk...

Overigens terug gegaan naar setup van Scott Nicol, was vrijwel hetzelfde als die waar ik uiteindelijk op uit kwam alleen hoger. Oefenen ging voor geen meter echter, steeds fouten, en die linkerbocht de heuvel op heb ik nog geen een keer goed geraakt denk ik, kut bocht. Wel een 11.7 neergezet nog, wat een 11.4 was geweest als ik die bocht goed pakte, maar goed....

[ Voor 40% gewijzigd door NickThissen op 15-08-2012 17:03 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Godnondeju... Een update! Kijk ik de hele dag al uit om mijn plan voor Road America uit te voeren... en ik heb verder geen tijd vanavond :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Tsja. Het stond aangegeven :) Het is maar een uurtje.
Ik ga vanavond nog wat met de Silverado oefenen. Ik zoek nog 0.2 seconden.

[ Voor 68% gewijzigd door Niellie41 op 15-08-2012 17:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Gelink schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 16:28:
Ik heb me goed vermaakt gisteren. Erg leuke combinatie.

Kwalificatie ronde:
[video]
Nog gefeliciteerd met de winst ;)
Mooi rondje. En ja, het is een fun combi 8)

De update is alleen maar de MX-5 :?

[ Voor 6% gewijzigd door JoepW op 15-08-2012 17:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Ja het viel me ook al op. Ik ben benieuwd wat ze dan veranderd hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
JoepW schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 17:28:
[...]
Nog gefeliciteerd met de winst ;)
Mooi rondje. En ja, het is een fun combi 8)

De update is alleen maar de MX-5 :?
Ja en daarvoor pleuren ze mij uit de game. En ik was niet de enige Joey werd er ook uit geschopt.
Ik hoop maar dat het resultaat schrappen anders kan ik weer vaarwel zeggen tegen 100 iRating :(

Hier betaal ik gvd geen geld voor.

[ Voor 6% gewijzigd door FabiandJ op 15-08-2012 17:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Er was een bug in de roadster dacht ik (of die andere, whatever), die ineens 6 versnellingen had ipv 5. Dat zal het wel zijn...

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

- NVIDIA returns as a sponsor of our rookie Mazda Cup Series which will be once again be called the NVIDIA Cup Series.

- The Mazda MX-5 Roadster has had it's 5 speed gearbox restored.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

kun je jullie race ook speccen?

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Ja, zolang je de baan en auto hebt kan je een race mee kijken. Anders helaas niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08:15
Of als je geen iRacing hebt kan je livestreams (terug)kijken als je geïnteresseerd bent, zoals daar o.a. zijn:De meesten hebben wel een een archief en/of een YouTube kanaal waar je races terug kunt kijken.

iRacing Profiel - Radicals Online - CyclingMaster parser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Even paar rondjes met de fixed trucks gereden op Michigan, maar dat is toch lastiger dan het lijkt op zon brede baan, kon de lijn niet echt vinden, of de muur in bij exit, of overstuur maar nooit goed... Krijg ook wel last van mn schouder na paar rondjes, weet dus niet of ik een open race ga rijden duurt me echt te lang ben ik bang...

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Ze zeggen dat de fixed setup ook heel loose is.
Ik ben ook nog een beetje aan het zoeken. De setup die ik nu heb is wel stabiel en kan 40.7/40.8 rijden in mijn eerste rondjes. Maar hij moet meer loose worden zodat ik niet na 10 rondjes in de muur sta omdat die zo tight is geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Wow, 1:11.664 in Q met de Lotus :)

Replay voor degene die willen zien hoe ik dat geflikt heb (en ik zelf ook, want ik weet het nog steeds niet :D), met de setup van Scott Nicol...
https://dl.dropbox.com/u/...tus_brandshatch_11663.rpy

Nu een race proberen, is wel even andere koek :/

Moeilijke race! Pole, maar Mark Bird zat de hele race 1-1.5 s achter me en kreeg hem niet afgeschud. Met lagere fuel begon ik steeds wat meer foutjes te maken (nou ja, bijna foutjes) tot ik uiteindelijk twee rondjes achter elkaar even met een half bandje het gras in ging uitkomen van een van die blinde bochten, Mark zet hem erlangs en ik kan niks anders dan hem langs laten. Daarna geprobeerd hem in de fout te drukken, dicht erop gereden vooral in bocht 1, ik was overal in corner entry veeeeel sneller maar goed, ernaast gooien kan echt niet, echt maar 1 lijn overal... dus helaas 2e vlak achter Mark. Maar wel leuk, had niet verwacht dat ik zo weinig foutjes zou maken, in de practice ging het een stuk minder...
http://members.iracing.co...onid=6257109&custid=74968

Hopelijk zondag tijd :)

[ Voor 59% gewijzigd door NickThissen op 15-08-2012 21:13 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Voor diegene die een volwaardig dashboard op een eigen extra scherm willen is dit erg mooie software:

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/22265537/topic_2012_s3/zBluesoft_lcd_screen.jpg

Hier alle dashboard: http://www.z1simwheel.com/displays/index.cfm

[ Voor 20% gewijzigd door JoepW op 15-08-2012 23:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ericjooo
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22-08 17:52
Ik zie niks Joep, ff het plaatje uploaden ;)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Ik heb gewoon in ispeed de webserver aanstaan, en connect daar met mn tablet naartoe. Het enige wat ik dan niet heb zijn shiftlights, maar daarvoor gebruik ik ShiftTone. Die laat een kort piepje horen op een van te voren ingesteld toerental.

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Plaatje doet het nu wel ;)

Leuke slomo video. Ik voeg 'm toe aan de TS ;)

[ Voor 100% gewijzigd door JoepW op 15-08-2012 23:11 ]

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Voor geintreseerde in de Jetta is er een league op Vrijdag met alleen de Jetta erin. Komende vrijdag beginnen ze met een race op Lime Rock. Ik heb me er voor ingeschreven denk dat als er goeie opkomst (42 geregistreerd) is dat best leuk kan zijn. In de Grand Touring series rij je toch meetsal maar met 4 of 5 Jetta's. Je kan meer info vinden hier:

http://members.iracing.co.../LeagueView.do?league=268

Ik ga iig Vrijdag mee doen. :)

Gister trouwens nog zeer leuk gevecht gehad in de Grand touring cup op Brands Hatch. 10 ronden achter de nr 1 gereden en wist dat ik sneller was maar hij verdedigde goed. Daarnaast is het op Brands Hatch lastig inhalen, maar in ronde 10 toch gelukt. Daarna netjes de overwinning naar me toe getrokken.

Video is nog aan het verwerken maar zal zo wel komen.

[ Voor 32% gewijzigd door DutchDevil79 op 16-08-2012 13:31 ]

iRacing Profiel

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Nice Robbert ;)

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Ja ik dacht eerst nog dat die me in de tweede bocht zou terug pakken omdat die naast me kon blijven maar ik had genoeg exit speed om de bocht erna er net voor te zitten en met wat later remmen ook netjes ervoor houden. Wel een incje geïncasseerd bij de exit van die bocht maar die kon me gestolen worden. >:)

Het is wel niet zo spectaculair als de Lotus op brands Hatch maar met de Jetta is het close racen wel zeer leuk. Dichtst bij touringcar racen wat je in Iracing kan hebben. Door to door racing. Kan soms ook verkeerd gaan trouwens ;) .

[ Voor 31% gewijzigd door DutchDevil79 op 16-08-2012 15:03 ]

iRacing Profiel

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
'Onze serie' komt uitgebreid aan bod in dit artikel en Nick je wordt ook genoemd:
http://www.iracing.com/in...-hulberts-shock-departure

• NickThissen
JoepW schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 21:57:
'Onze serie' komt uitgebreid aan bod in dit artikel en Nick je wordt ook genoemd:
Had het al gezien ja, helaas alleen omdat iemand anders boven mij staat :p Maar eens proberen of ik op zondag kan meedoen anders ga ik het kwa punten nooit winnen, volgens mij ben ik sneller dan die Tyler.

Mijn iRacing profiel

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

iRacing wilt misschien de puntentelling veranderen voor de officiële series om mensen te stimuleren meer dan 2 races te rijden.
Het hele verhaal hier:
http://www.iracing.com/in...-points-structure-changes
...
iRacing’s upcoming e-mail poll indicates they are indeed giving this issue some attention. iRacing will be putting forth the following alternatives for consideration:

• Keep as is. Average the points of the top 50% of your races for week. For example if you raced 3 times, average of best 2 would count. Raced 5 times and average of best 3 would count.

• Average the points of the top 33% of your races for week. For example if you raced 3 times, best 1 would count. Raced 5 times and average of best 2 would count.

• Average top score of the top 25% of your races for week. For example if you raced 3 times, best 1 would count. Raced 5 times and best 1 would count. Raced 6 times and average of best 2 would count.

• Include a Maximum of 3 races in the average. Meaning 1 or 2 races count the best 1. 3 or 4 races, count the average of only the best 2. 5 races and above, count the average of ONLY the best 3.
...

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

JoepW schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 21:57:
Jammer dat David ze niet meer doet. Die was toch wel beter in het schrijven van zo'n stukje. Keek altijd meer uit naar zijn verslagen.

iRacing Profiel

• NickThissen
Niellie41 schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 22:45:
iRacing wilt misschien de puntentelling veranderen voor de officiële series om mensen te stimuleren meer dan 2 races te rijden.
Het hele verhaal hier:
http://www.iracing.com/in...-points-structure-changes

[...]
Goed dat ze er aandacht aan besteden! Maar helaas zijn er geen goeie opties om op te stemmen... Optie 1 t/m 3 hebben hetzelfde probleem, alleen iets minder erg. Optie 4 maak je het probleem alleen maar veel erger mee: 1 goeie race en iedereen kapt ermee omdat de volgende 2 races gemiddeld worden!

Ik zal wel optie 3 stemmen, dat vind ik dan nog de minst slechte. Maar helaas geen oplossing...

Mijn iRacing profiel

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Het blijft lastig om de perfecte oplossing te vinden. Want er zijn veel mensen die veel tijd hebben en mensen die echt maar 1,2 of 3 keer kunnen racen in de week. Het moet wel hetzelfde voor iedereen zijn, of je nu veel of weinig racet.

• NickThissen
Niellie41 schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 23:25:
Het blijft lastig om de perfecte oplossing te vinden. Want er zijn veel mensen die veel tijd hebben en mensen die echt maar 1,2 of 3 keer kunnen racen in de week. Het moet wel hetzelfde voor iedereen zijn, of je nu veel of weinig racet.
Uiteindelijk maakt het niet uit of je 2 races doet of 10, want in de meeste series zijn er max 1-2 SOF races, en in de andere 8 races haal je toch nooit meer punten. Dus als jij maar 2 keer kan rijden per week moet je de SOF races pakken. Kun je vaker racen dan moet je nog steeds de SOF races pakken, alleen heb je nu twee voordelen:
1. Je kunt 8 gratis races doen naast de SOF races
2. Als je de SOF races verknalt kun je nog wat kleine puntjes bij elkaar sprokkelen in de 8 andere races (maar vast niet meer dan in de SOF race).

Ik vind dit eerlijk, niet? Of je nou veel of weinig kunt racen, je kunt evenveel punten halen aangenomen dat je de SOF races kunt rijden (zo niet, tsja, dan heb je gewoon pech, tenzij participation zo erg omhoog gaat dat het concept SOF race niet meer bestaat, ga ik even niet vanuit....)

Mijn iRacing profiel

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Het ligt natuurlijk ook aan de serie. Want bijvoorbeeld in de Silverado zijn er elke avond wel veel mensen en ik heb die community nog nooit over een SoF race horen praten.

Ik heb geen idee wat het beste is. Ik ben aan het twijfelen tussen de 2e en de 3e optie.
Het belangrijkste imo is dat iRacing iedereen stimuleert om meer te rijden. Want bijvoorbeeld in de F1 wacht iedereen tot zondag avond met racen omdat je dan de punten moet pakken. Het zou voor de F1 mooi zijn als mensen ook door de week racen.

• NickThissen
Het is eigenlijk heel simpel.

Stel dat je na 2 races een goed resultaat hebt en een slecht, dan heb je deze opties:
  • Optie 1 (nu): stoppen, anders ga je middelen tussen je goeie race en de volgende race. Aangezien je niet weet hoe die race gaat kun je beter stoppen voor het geval hij mis gaat.
  • Optie 2: je kunt nog een race rijden zonder gevaar voor puntenverlies, want alleen de beste telt.
  • Optie 3: je kunt nog 3 races rijden zonder gevaar voor puntenverlies, want alleen de beste telt.
  • Optie 4: stoppen, want gemiddelde van 1x goed + 1x fout is beter dan gemiddelde van 1x goed + 2x fout. Tenzij je nog enorm aantal races kunt doen, dan kun je proberen de slechte race goed te maken door 3 betere races te rijden, maarja...
Ik kies dan toch voor optie 3, dat geeft de meeste participatie.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/323055_10151165327076085_1575209890_o.jpg

Hallo Montreal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
Niellie41 schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 23:37:
Het ligt natuurlijk ook aan de serie. Want bijvoorbeeld in de Silverado zijn er elke avond wel veel mensen en ik heb die community nog nooit over een SoF race horen praten.

Ik heb geen idee wat het beste is. Ik ben aan het twijfelen tussen de 2e en de 3e optie.
Het belangrijkste imo is dat iRacing iedereen stimuleert om meer te rijden. Want bijvoorbeeld in de F1 wacht iedereen tot zondag avond met racen omdat je dan de punten moet pakken. Het zou voor de F1 mooi zijn als mensen ook door de week racen.
In de Nationwide en de Impala is dit wel het geval.
Nationwide woensdag nacht en vrijdag nacht 2.30AM
Impala donderdagnacht en zondagnacht 2.00AM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NickThissen schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 23:46:
Het is eigenlijk heel simpel.

Stel dat je na 2 races een goed resultaat hebt en een slecht, dan heb je deze opties:
  • Optie 1 (nu): stoppen, anders ga je middelen tussen je goeie race en de volgende race. Aangezien je niet weet hoe die race gaat kun je beter stoppen voor het geval hij mis gaat.
  • Optie 2: je kunt nog een race rijden zonder gevaar voor puntenverlies, want alleen de beste telt.
  • Optie 3: je kunt nog 3 races rijden zonder gevaar voor puntenverlies, want alleen de beste telt.
  • Optie 4: stoppen, want gemiddelde van 1x goed + 1x fout is beter dan gemiddelde van 1x goed + 2x fout. Tenzij je nog enorm aantal races kunt doen, dan kun je proberen de slechte race goed te maken door 3 betere races te rijden, maarja...
Ik kies dan toch voor optie 3, dat geeft de meeste participatie.
Kijkend naar mijn eigen werk- en gezinssituatie ga ik toch nooit aan meer dan 6 races van 40 minuten toekomen... naast een beetje practice wat je toch nodig hebt natuurlijk. Dus optie 3 is ook mijn optie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
Voor geinteresseerden, zoals Nick, heb ik gisteren een eerste versie van mijn Auto Join userscriptje beschikbaar gesteld op het iracing forum:
http://members.iracing.com/jforum/posts/list/2028614.page

Als je je aanmeld heb je altijd en countdown voor je een groene Join knop krijgt waarmee je daadwerkelijk de sim opstart.
Wat er met dit scriptje gebeurt is dat er achter de countdown een checkbox geplaatst wordt.
Als je deze aanvinkt zal de groene knop automatisch aangeklikt zodra deze verschijnt.
Dit is vooral handig als je een paar minuten voor een race jezelf aanmeld en nog even wat te drinken wilt halen, of even naar het toillet wil etc.

Omdat de sim dan al automatisch start hoef je bij terugkomst niet nog te wachten op het loading scherm en heb je dus wat meer tijd in de warmup om te rijden of wat setup aanpassingen te doen.

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/4903492/iracing/forum/iracing_auto_join.png

Het is natuurlijk vooral handig voor R en Q sessies, maar het werkt ook bij TT, P en spectator sessies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb me maar aangeleerd om maar niet meer te remmen midden in een bocht met de mx5.
Bij het aanremmen voor de bocht wel maar ik hou me liever wat meer in met gas geven zodat ik niet meer midden in een bocht hoef te remmen omdat je 1 van de 5 keer dan dwars gaat met de mx5.
De auto maar wat meer laten rollen.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 17-08-2012 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Red Baron schreef op vrijdag 17 augustus 2012 @ 11:27:
Voor geinteresseerden, zoals Nick, heb ik gisteren een eerste versie van mijn Auto Join userscriptje beschikbaar gesteld op het iracing forum:
http://members.iracing.com/jforum/posts/list/2028614.page

Als je je aanmeld heb je altijd en countdown voor je een groene Join knop krijgt waarmee je daadwerkelijk de sim opstart.
Wat er met dit scriptje gebeurt is dat er achter de countdown een checkbox geplaatst wordt.
Als je deze aanvinkt zal de groene knop automatisch aangeklikt zodra deze verschijnt.
Dit is vooral handig als je een paar minuten voor een race jezelf aanmeld en nog even wat te drinken wilt halen, of even naar het toillet wil etc.
Dank je RB ga het eens uitproberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glnk
Verwijderd schreef op vrijdag 17 augustus 2012 @ 12:34:
Ik heb me maar aangeleerd om maar niet meer te remmen midden in een bocht met de mx5.
Bij het aanremmen voor de bocht wel maar ik hou me liever wat meer in met gas geven zodat ik niet meer midden in een bocht hoef te remmen omdat je 1 van de 5 keer dan dwars gaat met de mx5.
De auto maar wat meer laten rollen.
Ik denk dat de meeste mensen vaak niet door hebben hoe hard ze remmen. Aangezien ze met een "normale" rem (bestaande uit een potentiometer met een veertje) remmen. Met een loadcell of hydraulische rem heb je veel meer controle over het remmen. Het gaat daarbij niet om hoe ver je het pedaal intrapt maar hoeveel druk je op het pedaal uitoefent (vergelijkbaar met een echte rem). Voor degene die serieus bezig is met simracing is dat gewoon een must. Overigens is het beter om zo veel mogelijk af te remmen in rechte lijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Wie eventeel interesse heeft in een goed onderhouden Fanatec GT3 RS V2 moet mij ff een PB sturen ;)

Ik heb me bedacht, voorlopig hou ik 'm op reserve.... 8)7

[ Voor 23% gewijzigd door JoepW op 17-08-2012 17:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Geen reserve stuurtje houden Joep?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ach ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
Tegen die tijd heeft hij al een V3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ik vind het gewoon zonde om dat ding stof te laten happen en die CSW is echt toppie. Heb 'm net ff wat hoger gezet in mijn rig. Nu zit ie tenminste niet meer op kruishoogte ;)
@RB: Na deze duftige investering, moet ik weer ff paar jaar vooruit ermee. En kan me ook nog niet voorstellen dat dit snel vervangen moet worden. Of Fanatec moet me teleurstellen, omdat bv de riemen eraf lopen ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fragbeestje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15-09 16:23
@Red Baron : _/-\o_ Supertool! Hoop dat ik hem dit weekend nog eens kan testen!

@racer005 : Midden in de bocht bijremmen is teken dat je iets te hard in de bocht gaat.
Hard remmen als je nog rechtdoor gaat, en vanaf het instuurmoment geleidelijk minder remmen tot net voor de apex van de bocht en terug op het gas. Heb hier trouwens voor sommige bochten nog wel een probleem mee dat ik te lang aan "coasting" doe of dat ik niet snel / hard genoeg rem op het rechte stuk, maar dat ligt eerder aan m'n pedalen zal ik maar zeggen :+

@Joep : no thanks, of je moest hem willen wisselen tegen een DFGT in nieuwstaat! 8)

nog een weekje of 2, 3 en dan weet ik of ik die kapotte G27 kan repareren of moet terugsturen. Repareren zou wel leuk zijn, dan kan ik hem verkopen als hij goed gemaakt is. Als hij niet goed gemaakt is moet ik een grotere prullenbak kopen :+

Nog een paar maanden en dan koop ik mij ook 'n CSW 'tje aan denk ik, maar had graag eens een testritje gemaakt 8)

Mijn iRacing Profiel dus niet dat van jou, Jubby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een G25 nu en ik wil ook wel met loadcells gaan rijden. Wat zijn daarvoor de beste opties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Deze:
http://www.fanatec.de/web...3508b91a8dbfbde52df754fc7
of deze:

En de laatste is 100 euro goedkoper dan de eerste en volgens mij zijn diverse rijders hier er tevreden over ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Gaat er vanavond nog iemand wat rijden? Ik twijfel tussen Lotus oefenen en trucks oefenen...

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Het ligt er aan of mijn vrouw nog plannen heeft straks. Anders trotseer ik ff de hitte boven in de Lotus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JoepW schreef op vrijdag 17 augustus 2012 @ 19:04:
Deze:
of deze:

En de laatste is 100 euro goedkoper dan de eerste en volgens mij zijn diverse rijders hier er tevreden over ;)
Thanks Joep :)
Welke heb je zelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
V1 van de dure variant. Maar de hoofdreden daarvan is dat de goedkope er toen nog niet was.
Het verschil tussen V1 en V2 van de pedalen is de demper.
En het verschil van 100 euro wordt veroorzaakt door minder alu in het product, geen 'trilmotor' (geen nut) en geen demper.
Nick en Hoogie rijden met de elite en zijn volgens mij zeer tevreden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

NickThissen schreef op vrijdag 17 augustus 2012 @ 19:27:
Gaat er vanavond nog iemand wat rijden? Ik twijfel tussen Lotus oefenen en trucks oefenen...
Ik ga mee doen met die Jetta league. Vanavond raceje op Lime Rock Chicane. Misschien dat ik zo ff een practise sessie op start om te oefenen. Begint om 10 uur namelijk meteen met kwalificatie.

Heb gister nacht (2:30) nog een race gedaan in de Lotus. Ging best aardig. Zit wel niet aan Nick zen tijden maar kan er veilig rond rijden. Een nette 3de plek kunnen halen en 115 puntjes gescoord. En tijdens de race maar 1 incje gehad. :)

[ Voor 4% gewijzigd door DutchDevil79 op 17-08-2012 20:01 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JoepW schreef op vrijdag 17 augustus 2012 @ 19:58:
V1 van de dure variant. Maar de hoofdreden daarvan is dat de goedkope er toen nog niet was.
Het verschil tussen V1 en V2 van de pedalen is de demper.
En het verschil van 100 euro wordt veroorzaakt door minder alu in het product, geen 'trilmotor' (geen nut) en geen demper.
Nick en Hoogie rijden met de elite en zijn volgens mij zeer tevreden.
Ok op internet staan ook veel positieve dingen hierover. Nu even voor mezelf en de familie de eurietjes verantwoorden en dan zit hij hopelijk volgende week in de bus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Heb een 2 uur practise sessie up met de Jetta. Kan langs komen voor de fun.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-04 06:47

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/40435620/Racesetup.jpg

Mijn zelf in elkaar geflanste set-up. Met echte Porsche GT3 racestoel en gordels :P

[ Voor 37% gewijzigd door Speedy55 op 17-08-2012 22:17 ]

JPL-Racing --- iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even nog een vraagje over de CSR Elite pedalenset eh...

Helpt het in je rondetijden, of is het meer voor de realistischere feeling, of: kan je er iets harder mee gaan doordat het een realistischere feeling geeft?

Mijn probleem is dat ik wel goede lijnen rijdt, ik heb soms op iSpeed bochten die maar marginaal trager zijn dan aliens, maar... ik heb geen gevoel op entry. Met de standaard G25 rem kun je uiteraard wel moduleren, maar ik denk dat ik controle mis daarover. Het lijntje is dun en ik ben niet heel erg consistent. Af en toe knal ik er een hele goede entry uit, maar dat kan ik niet zomaar herhalen.
Zal dat met die CSR Elites beter gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Moeilijk te zeggen of het je rondetijden verbeterd, ik zou zeggen: een beetje wel ja. Vooral in lange remzones waar je van heel snel naar heel langzaam remt kun je veel beter moduleren (het is even wennen maar na een uurtje ofzo gaat het al beter. Het voelt gewoon een stuk beter. En als je heel-toe wil toepassen dan kan dat ook een stuk beter (omdat het rempedaal min of meer op dezelfde hoogte blijft in plaats van dat je dat tot de grond trapt bij de G25 als je heel-toe probeert). Ik heb er geen spijt van gehad :) Enkel een keer gehad dat het gas niks meer deed. Even met een stofzuiger en doekje wat stof tussen de pedalen gehaald en nooit meer last van gehad, en mailtje gestuurd naar support en die zeiden dat ik een nieuwe zou krijgen als het vaker zou gebeuren dus dat komt wel goed.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Okay, nou voor mij is het belangrijk dat ik een beetje consistent kan rijden. Ik hoef niet na aanschaf opeens 2 seconden sneller of zo ;) maar het zou fijn zijn als ik gewoon wat dichter op mijn theoretical best zit (dat is vaak een seconde nu), en dat ik tijdens een race ook rondetijden kan draaien die dichter bij elkaar zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glnk
Speedy55 schreef op vrijdag 17 augustus 2012 @ 22:09:
[afbeelding]

Mijn zelf in elkaar geflanste set-up. Met echte Porsche GT3 racestoel en gordels :P
Alleen nog geen Porsche GT3 zitpositie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15-09 19:46

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/27621160/SimRace/640bmw.jpg

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/27621160/SimRace/640pedalen.jpg

Highres: https://dl.dropbox.com/u/27621160/SimRace/SeatPedalen1.jpg
pedalen angle ook 1 standje hoger zodat je minder omlaag trapt

houding en opstelling is belangrijk monitoren moetten direct 8r je stuur

je stuur moet niet te laag, en je moet niet recht op je pedalen moetten trappen alsof je op een hoge stoel zit.

update:Gelink was eerder met pedalen angle in de post hieronder, maar ik heb het er ook ff bijgeedit want zo hoort het;)

[ Voor 39% gewijzigd door BruceLee op 18-08-2012 00:06 ]

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glnk
Ik zou voor CST F1 pedalen gaan. Ik heb ze zelf nu een tijdje en ik ben er erg tevreden mee. Een groot voordeel van deze pedalen is dat alles verstelbaar is. De pedalen zelf heb ik onder een hoek staan zodat ik niet neerwaarts trap op de pedalen maar iets meer voorwaarts.

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/14361078/DSC00956-resized.JPG

Perfect voor heel-toe ook. Gas en rem lekker dicht bij elkaar (verstelbaar)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ericjooo
Gelink schreef op vrijdag 17 augustus 2012 @ 23:44:
Ik zou voor CST F1 pedalen gaan. Ik heb ze zelf nu een tijdje en ik ben er erg tevreden mee.
Kosten deze 200 of 300 Euro??? 8)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ericjooo schreef op zaterdag 18 augustus 2012 @ 11:52:
[...]

Kosten deze 200 of 300 Euro??? 8)
$400 - $700 :F ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ericjooo
Oh....jammer ;), dus daar koop je 3 CSR-setjes voor......lijkt me dus niet echt een alternatief ;)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15-09 19:46

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

LOL nee deze zijn $1300

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ericjooo
Okee, dus meer een CSP v2 en een CSW met rim..... ;)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Dat kost mijn totale race rig niet eens ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goed dat wordt 'm dan niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Laatst online: 14-09 22:50

Arfman

Drome!

4e geworden met de Radical op Mosport. Hele prestatie aangezien m'n kamer 35 graden is nu. Ik startte als 13e maar door een paar inhaalacties en wat crashes opgeschoven naar 4. Ook nog een tijdje 3 gelegen maar 4 was sneller en na een foutje in T2 kon hij erlangs. +0.11SR en +65 iRating (helaas 7 incjes waarvan 4 door een ghost/lagcontact met een andere auto).

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
Ik heb iig wat rijwind koeling met de fan naast me :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ik zit op het terras in de tuin met de laptop en een megafan te kijken naar de race van Jubby en Derx ;)
Niks racen vandaag. Ca. 42 graden op zolder en airco helpt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
Ik moet nog ff kijken of ik vandaag nog wat meepak. Hele week nog niet geoefend, maar wil eigenlijk nog wel minstens 1 silverado race meepakken. Tis hier alleen wel erg warm, en heb geen airco of fan hier staan :/

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
@Derx: Jammer van het uitstapje in L3 en het kusje in lap 22 (om en nabij) in T2. Toch nog 9de ;)
Ik was verbaasd dat je nog rond kwam.

@Jubby: Wat een gek die italiaan die je geen ruimte liet in de snelle bocht achterin. Hij zei "Ik raakte het gras". Maar viel gewoon aan en toen was er geen ruimte meer voor hem en dus drukte ie jou van de baan ;( En 7de plek toch nog ;)

[ Voor 11% gewijzigd door JoepW op 19-08-2012 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jubby
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 14-07 20:07
Ja het was chaos met ook wat foutjes van mijn kant maar ik had die aktie van die italiaan ook niet verwacht.

Audrius was veel sneller en die liet ik voorbij en die italiaan dacht : dan ik ook maar even, en toen was de baan op!

Nou ja al met al toch wel aardig ondanks de warmte, misschien om half 5 nog 1 maar ik vrees het ergste...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Red Baron schreef op zondag 19 augustus 2012 @ 14:45:
Ik heb iig wat rijwind koeling met de fan naast me :+
Jij moet vanavond nog in deze temperaturen of niet?

In ieder geval succes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga vanavond die 123 laps doen op Watkins Glen :( Dat wordt iets van 130 minuten of zo...
Targa New York State Classic. En het is zo warm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Je kan je ook gewoon afmelden ;)
Het is een hobby hoor. En van de winter zijn er ook weer leuke races 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

JoepW schreef op zondag 19 augustus 2012 @ 15:09:
@Derx: Jammer van het uitstapje in L3 en het kusje in lap 22 (om en nabij) in T2. Toch nog 9de ;)
Ik was verbaasd dat je nog rond kwam.
Tsja, ik gaf net vol gas toen ik dus met mn linkerachterwiel bij het uikomen van T2 nog net op de curbs zat. Was geen houden meer aan helaas.

Start ging voor mij eigenlijk weer goed, echter werd meteen opgehouden door diegene recht voor me die niet van z'n plek af kwam. Aangezien ik geen risico wilde nemen ben ik er maar achter gebleven. Was daarna een leuk treintje met hem en Jubby, maar merkte wel dat ik veel sneller kon. Tot L3 waar ik achterop het circuit net linksvoor het gras raakte en daarde de bocht niet meer haalde. nja, paar plekjes kwijt, maar het treintje bleef eigenlijk hetzelfde, alleen zat ik wat verder naar achteren :)
Door Jubby z'n uitstapje kwam ik op een gegeven moment vlak achter hem te zitten, en we hebben zo een paar rondjes erg close gereden. Helaas maakte hij opeens een foutje in de voorlaatste bocht, waarbji ik mazzel had dat hij naar links schoot, want anders ad ik hem niet meer kunnen ontwijken. Nu vloog ik erlangs, en kon vrij gemakkelijk mijn voorsprong tot ongeveer 5s uitbouwen. Wel veel last van achterblijvers, maar dat was voor iedereen hetzelfde.
In L21/22 zag ik dat ik naar een hele groep achterblijvers toe reed, en was me eigenlijk al een beetje aan het ergeren, denk dat het wel meegespeeld heeft in mijn spin. Net dat kleine beetje minder concentratie en klap...
De auto was daarna niet echt meer te besturen... mja, ik kon of de pits in gaan of proberen de laatste 4 rondjes nog rond te komen. Buiten dat m'n rechterkant krom was, en ik ongeveer 45graden naar links moest sturen om rechtdoor te gaan ging het nog vrij redelijk.
Jos en een of andere Australier gingen mij bij de crash voorbij, en die zijn ook voor me gefinished. Ook al maakte die australier zelf nog een flink uitstapje ergens waardoor ik er voorbij ging. Ik was echter dusdanig langzamer (1:18) dat hij me zo weer te pakken had. Heb ook niet veel moeite gedaan om er voor te blijven, en toen ik weer eens echt slecht uit de voorlaatste bocht kwam ben ik gewoon rechts blijven rijden waardoor hij erlangs kon. Achter me zat een flink gat naar P10, en die kon ik goed voorblijven.

Wel jammer, want er had zeker meer in gezeten. Ik kon in de race vrij gemakkelijk hoge 1:13, lage 1:14 rijden, met een snelste ronde van 1:13.5. Ik denk dat ik straks nog een poging waag.

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Ik ben net thusi van het strand. Weet niet of het verstandig is de race van 16:30 mee te nemen. Eerst maar is onder de douche duiken. Anders schuurt het zo achter het stuurwiel. Tempratuur is hier wel ok (22 C) om te racen. Maar kijk wel eerst of ik rond kom zo net van het strand af.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
Hoogie2004 schreef op zondag 19 augustus 2012 @ 15:18:
[...]

Jij moet vanavond nog in deze temperaturen of niet?

In ieder geval succes :)
Jep, zal wel grote chaos worden met flink wat uitvallers als we op de DWC van gisteren moeten afgaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Nette race Derx.... Je moet alleen voortaan lap 3 overslaan _/-\o_
En je was sneller dan Frank, maar de race was te kort. ;)

[ Voor 4% gewijzigd door JoepW op 19-08-2012 17:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Hoe ging de lotus SOF? kon weer niet meedoen en vanavond ga ik ook niet rijden dus ik moet het weer met een magere 100 puntjes doen. Ach, drop week he ;)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

SOF race ging te goed eigenlijk. Volgens mij geen uitvallers in de top 10...
Ik kon opzich redelijk mee, maar maak 2 fouten tijdens de race wat me iets van 10-12 seconden totaal kost. Uiteindelijk 9e geworden met 95 punten.
Achja, ik heb in ieder geval het gevoel weer enigzins terug wat ik dacht dat ik kwijt was vorige week.

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Toch misschien tijd om nog een lotus race te doen, eens kijken of er nog iemand mee doet half 9...

Paul doet het goed in de F1 weer, 5e maar nog zicht op 3e (treintje binnen 1.5 s) :)
3e nu met nog kans op 2e :) Leider krijgt een BF bij uitkomen van de pit omdat hij een spin moet ontwijken, auw...
Jammer alsnog 6e door die klote T3 :(

[ Voor 29% gewijzigd door NickThissen op 19-08-2012 20:05 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
Tja het was niet zozeer die T3, begon allemaal kleine foutjes te maken in die laatste rondes, ook al bijna fataal zo'n 5 rondes voor het einde in T5.
Dat die sjembek van een Riku dan ook nog even grappig wil zijn door zijn chat skills tijdens het rijden op P5 te showen leid dan ongewild toch een beetje af.

Naja het was een dure les helaas :(
/edit: Nu maar even ook een knop aan de Toggle Text Chat gehangen, beetje jammer dat het net als bij Voice nodig is :(

[ Voor 14% gewijzigd door Red Baron op 20-08-2012 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Laatst online: 14-09 22:50

Arfman

Drome!

Riku Byckling ofzoiets? Die had vanmiddag een megacontact in de Radical, blijkbaar op hetzelfde punt (en met dezelfde persoon!) als gisteren tijdens een Radical race.

Zometeen ga ik de 20:30 met de SM op Road America rijden :)

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
Nee, Alatalo. Heeft iets teveel ego boost gekregen na z'n 2e plek in DWC gisteren.

Pagina: 1 ... 8 ... 31 Laatste

Dit topic is gesloten.