Ik denk dat ik de Silverado race van 20:45 mee rijd. Heeft iemand zin om te oefenen?
[ Voor 23% gewijzigd door Niellie41 op 12-08-2012 19:58 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 23% gewijzigd door Niellie41 op 12-08-2012 19:58 ]
congrats met je 3e plaats... Nice race dudeRed Baron schreef op zondag 12 augustus 2012 @ 19:12:
Als het goed is is de stream er zo weer:
http://www.apexracingleague.com/content.php?14-videos
BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)
[ Voor 13% gewijzigd door Niellie41 op 12-08-2012 20:44 ]
Verwijderd
gdv gdv mis ik die race op 10sec na .... set ff getest ... is onder in de baan lekker snel ... zal morgen race worden helaas ... ff jou race watchen en dan terrasje pakkenNiellie41 schreef op zondag 12 augustus 2012 @ 20:40:
Met de setup die ik net reed had ik in de kwalificatie een 47.47x kunnen rijden op Daytona. Het is best een competitieve set denk ik. Zo de race.
@RB, gefeliciteerd met de 3e plek. Nice!
Verwijderd
[ Voor 7% gewijzigd door NickThissen op 12-08-2012 23:16 ]
iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream
Cube Nuroad Race (2022)
Verwijderd
ik ga vanavond nog proberen, deze vm en nm is het vooral kids time, vakantie is voor hen nu begonnen aangezien ik 3 weken thuis benNiellie41 schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 09:27:
Net weer er uit gereden op Daytona. Maar de auto is wel super snel. Ik kan zeker winnen, maar dan moet ik niet er uit gereden worden.
Zou je je setup willen sharen (prima als je het niet wilt hoorNiellie41 schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 09:27:
Net weer er uit gereden op Daytona. Maar de auto is wel super snel. Ik kan zeker winnen, maar dan moet ik niet er uit gereden worden.
[ Voor 6% gewijzigd door BM op 13-08-2012 09:40 ]
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
[ Voor 24% gewijzigd door Niellie41 op 13-08-2012 09:47 ]
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Cube Nuroad Race (2022)
[ Voor 60% gewijzigd door JoepW op 13-08-2012 13:11 ]
Nou loop je grote kans dat RB jouw stoeltje krijgtNickThissen schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 13:49:
Pff prutser... maar dat wisten we alKreeg net een belletje of ik het van hem wilde overnemen volgende race mja, te druk met afstuderen he
PCtje :) -> http://tweakers.net/gallery/349972#tab:inventaris
Z'n afstudeer stoeltje? nee bedankt.JoepW schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 13:57:
[...]
Nou loop je grote kans dat RB jouw stoeltje krijgt
Ik was ook niet heel blij met deze baan. Maar uit eindelijk Zondag toch redelijk onder de knie gekregen. Ik was de hele week ver van Nick zen tijden verwijderd. Maar gister had ik ineens ergens iets gevonden denk ik want ik ree ineens een 1.16.9 in de kwalificatie (ja Jos heb je toch nog verslagen in kwalificatiederx666 schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 01:03:
Congrats Nick & Robbert. Gelukkig heb jij nog de eer hoog gehouden voor TH2 deze week Nick. Ik kreeg het niet voor elkaar om daar een paar rondjes zonder ellende rond te komen.
Juist die klik om de baan te doorgronden heb ik nog niet gehad. Ik had gewoon geen vertrouwen, en was ook bang dat ik in de race alleen maar zou spinnen of nog erger, anderen zou raken. Dan neem ik me liever tegen mezelf in bescherming en laat ik deze week voorbij gaan. Had ook veel te weinig kunnen trainen afgelopen week (hoogstens 1.5 uur) wat er natuurlijk ook mee te maken had. Skip ging wel goed deze week op Brands Hatch, dus ik hoop dat het komende week in de Lotus daar ook wel zal lukken.DutchDevil79 schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 14:38:
[...]
Ik was ook niet heel blij met deze baan. Maar uit eindelijk Zondag toch redelijk onder de knie gekregen. Ik was de hele week ver van Nick zen tijden verwijderd. Maar gister had ik ineens ergens iets gevonden denk ik want ik ree ineens een 1.16.9 in de kwalificatie (ja Jos heb je toch nog verslagen in kwalificatie![]()
) en in de race kon ik Nick zelfs redelijk bij houden. Het zal nooit men favoriete baan worden maar het was uit eindelijk wel te doen.
Cube Nuroad Race (2022)
rij er 1.20 laag zal setup op site zetten. maar man wat wordt er dom gereden in die star mazda races. heb maar 1 race van de 3 kunnen uitrijden (en die was dan nog met scheve ophanging), door fouten van een ander. Dan is Grand-am series wel van ander niveau pffff gaan die terug doen denk ik.Hoogie2004 schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 15:16:
Net de Star Mazda van half 3 meegepakt
Ging wel lekker, weinig foutjes en goed constant 1:21 laag en 1:20 hoog
4e, meer had er ook niet ingezeten gezien het tempo voor me.
1 domme offtrack in T2 toen ik de concentratie een momentje verloor.
http://members.iracing.co...onid=6240311&custid=61620
Ik ga gewoon niet harder als dat, om te voorkomen dat ik eraf gadabelg schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 15:25:
[...]
rij er 1.20 laag zal setup op site zetten. maar man wat wordt er dom gereden in die star mazda races. heb maar 1 race van de 3 kunnen uitrijden (en die was dan nog met scheve ophanging), door fouten van een ander. Dan is Grand-am series wel van ander niveau pffff gaan die terug doen denk ik.
Een crashfest doordat jezelf spint of doordat er gewoon een crash op de baan gebeurt?crowke schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 16:56:
Heeft er iemand tips voor de Bristol oval? Hoewel ik de D-class Impala wel min of meer rond krijg in een OK tijd, eindigt het altijd weer in een crashfest...
Als ik reallife races kijk blijven ze heel vaak redelijk hoog rijden in Bristol, maar dat krijg ik niet voor elkaar zonder in te boeten aan snelheid (zeker bij het uitkomen van de bocht plak ik vakaer tegen de muur dan dat me lief is).
Ik spreek enkel over practice, voor races ben ik nog lang niet klaar :-)Dutch3men schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 17:00:
[...]
Een crashfest doordat jezelf spint of doordat er gewoon een crash op de baan gebeurt?
Doe je RR trackbar eens omlaag.crowke schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 17:19:
[...]
Ik spreek enkel over practice, voor races ben ik nog lang niet klaar :-)
Dat anderen crashen is op Bristol niet altijd even makkelijk te overzien door de korte baan, maar daar is weinig aan te doen buiten remmen als de Spotter iets meldt denk ik.
Ik had het eigenlijk over mezelf; ik kan het gas geven uit de bocht moeilijk inschatten waarbij:
- ofwel ik mezelf de muur induw (gemakkelijk te verhelpen)
- ofwel ik net voor ik volledig terug recht rijd (helemaal aan het einde van het uitsturen dus), ik loose uitbreek en ik met mijn neus richting infield verderschuif.
Het is vooral dat laatste waar ik mee worstel. Ik heb enkel StreetStock ervaring en daar kan je dat ook wel voorhebben, maar daar heb je nog een zee van tijd om te corrigeren in vergelijking met de Impala. Het is dus een noob-oval-vraag :-)
[ Voor 40% gewijzigd door Niellie41 op 13-08-2012 17:48 ]
Verwijderd
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 13-08-2012 19:24 ]
Dat kan ik me nu echt niet voorstellenVerwijderd schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 19:23:
Maar wat kijk ik uit naar Road America zeg!
Xbox
Verwijderd
Al is het maar dat de meeste bochten redelijk mooi overzichtelijk zijn.BM schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 19:26:
[...]
Dat kan ik me nu echt niet voorstellenWat een grafbaan is dat zeg
\[/mening]
Exact mijn mening, maar dan inclusief spaVerwijderd schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 19:29:
[...]
Al is het maar dat de meeste bochten redelijk mooi overzichtelijk zijn.maar ik moet zeggen: sowieso vind ik circuits van meer dan 1:40ish te lang voor SM. Behalve Spa. Maar dat is omdat ik die erg goed ken en zo.
Xbox
Verwijderd
Ja het is een giller dat ze Spa nu in het Skippy seizoen geplaatst hebben... Rondje van 2:45 of zo....BM schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 19:45:
[...]
Exact mijn mening, maar dan inclusief spaRondjes tot 1:30 is nog wel leuk, alles daarboven is te lang. Spa, Road America, Suzuka, op de 2e na geweldige banen, maar dan wel voor een F1 wagen
wtf? Hoe lang doen je over het stuk van la source tot malmedy, 1:30 ofzo? KolereVerwijderd schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 19:48:
[...]
Ja het is een giller dat ze Spa nu in het Skippy seizoen geplaatst hebben... Rondje van 2:45 of zo....
Iemand omschreef het treffend als volgt op het iRacing Skippy forum: "Spa is like how I assume warfare to be - long periods of boredom mixed with short periods of near panic."
Xbox
Spotter aan zetten. Die geeft bij mij altijd aan of er iemand op de baan voor me stil staat. Werkt soms zelfs iets te goed dan is die auto al lang weer aan gereden. Maar zo kan je wel bij blinde bochten oppassen als die loopt te schreeuwen. Heb zo al paar keer botsing kunnen verkomen.Verwijderd schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 19:23:
Ik vind Laguna Seca een geweldig circuit hoor, maar wat heb ik een grondige hekel aan de Corkscrew. Niet als ik alleen rijd hoor, maar wel in een race.
Ik heb er 3 op zitten, en 2x contact gehad omdat er een auto een seconde of 2 voor me spint, en je komt daar aan, je remt al eerder, je probeert rustig door de bocht te gaan, maar je ziet niks totdat je naar beneden duikt en dan is het veel te laat om te reageren. Je schrikt je dood als er opeens een auto dwars voor je neus staat!
Elke bruuske stuurbeweging of reminput op dat stukje downhill leidt tot tranen... Ik had gruwelijke mazzel dat ik vanmiddag een auto T-bonede zonder ook maar iets van schade - kon de race uitrijden met mijn normale race pace en ben 4e geworden. Maar wat kijk ik uit naar Road America zeg!
Verwijderd
Spotter stond aan... Maar als je voorganger maar 2-3 seconden voor je ligt en hij besluit midden in de Corkscrew op zijn plaat te gaan, dan heb je niets aan die spottert...DutchDevil79 schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 20:08:
[...]
Spotter aan zetten. Die geeft bij mij altijd aan of er iemand op de baan voor me stil staat. Werkt soms zelfs iets te goed dan is die auto al lang weer aan gereden. Maar zo kan je wel bij blinde bochten oppassen als die loopt te schreeuwen. Heb zo al paar keer botsing kunnen verkomen.
Verwijderd
45 seconden. En dan nog eens 40 seconden over Blanchimont...BM schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 20:03:
[...]
wtf? Hoe lang doen je over het stuk van la source tot malmedy, 1:30 ofzo? Kolere
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 13-08-2012 20:19 ]
Ik kwam niet veel verder dan 47.6x, die 2 tiende zal wel een stukje ervaring zijn denk ikNiellie41 schreef op zondag 12 augustus 2012 @ 20:40:
Met de setup die ik net reed had ik in de kwalificatie een 47.47x kunnen rijden op Daytona. Het is best een competitieve set denk ik. Zo de race.
@RB, gefeliciteerd met de 3e plek. Nice!
Xbox
[ Voor 56% gewijzigd door Niellie41 op 13-08-2012 21:10 ]
Sowieso 2 ronden om op snelheid te komen, maar mss bovenin blijven om in ronde 4 maximaal 'naar beneden te vallen' in de bochten? Dunno. Als dit de taktiek is verklaard het wel waar ik die 2 tiende deels laat liggen, ik rijd 'gewoon' racelijnen.NickThissen schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 21:43:
Hoezo 3 ronden hoog als ik vragen mag? Om banden te sparen natuurlijk, maar waarom kun je niet gewoon het tweede rondje aan de lijn plakken dan heb je toch koudere banden nog? Of heb je 3 rondjes nodig om op topsnelheid te komen?!
Xbox
[ Voor 4% gewijzigd door Red Baron op 13-08-2012 22:28 ]
Hier de replay (is nu nog aan het uploaden):derx666 schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 12:22:
Gloeiende... ga ik vanavond weer de Lotus training missen. Iets met schoonvader en jarig enzo... grmbl
Kan iemand voor mij aub de replay opslaan ? Met geluid zou helemaal makkelijk zijn, maar dat gaat volgens mij niet echt met iracing
[ Voor 16% gewijzigd door NickThissen op 13-08-2012 22:42 ]
Verwijderd
Idem. Handjes vol.NickThissen schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 22:42:
Poeh poeh wat een track... Hele avond zitten oefenen...
Ik denk dat je met je linker voorband tegen zijn rechter achterband tikt zodra je er langs komt (je stuurt een beetje naar links daar) waardoor je zijn achterkant naar links duwt en dus zijn voorkant naar rechts. Je raakte hem in de replay niet maar dat is een ghost contact, komt door onzekerheid in bepalen van posities van de andere auto's. Gebeurt af en toe, helaas niks aan te doenVerwijderd schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 22:46:
Nou. Ga ik een keer voor de leiding, gebeurt er 1 of ander freak accident.
Sorry voor de razend slechte screen capture. De persoon in de blauw-gele wagen gaat onverklaarbaar langzaam door de Rainey bocht (hij maakt geen duidelijke fout of glijdt weg of zo) en vervolgens flickt die auto naar rechts op het moment dat ik ernaast zit. Maar - we raken elkaar niet echt volgens de beelden. En hij stuurt ook niet naar rechts, volgens zijn onboard. De auto gaat gewoon opeens scherp naar rechts op een rare plek.
YouTube: Weird iRacing Incident
Is toch raarrrr?
Geen probleem, puur uit interesse, waarmee heb je deze zo gemaakt dan?Verwijderd schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 22:46:
Sorry voor de razend slechte screen capture.
Verwijderd
CamStudioRed Baron schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 22:55:
Dat lijkt me een standaard lag-contact inderdaad.
[...]
Geen probleem, puur uit interesse, waarmee heb je deze zo gemaakt dan?
Leuk verhaal dat wat inzicht geeft in wat ze allemaal aan het doen zijn daar.
Cube Nuroad Race (2022)
[ Voor 19% gewijzigd door DJrDJ666 op 14-08-2012 00:55 ]
Op SS zijn warmere banden sneller en als je 3 rondjes gebruikt om op snelheid te komen, door hoog te rijden, dan houd je in de 4e ronde de meeste snelheid.NickThissen schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 21:43:
Hoezo 3 ronden hoog als ik vragen mag? Om banden te sparen natuurlijk, maar waarom kun je niet gewoon het tweede rondje aan de lijn plakken dan heb je toch koudere banden nog? Of heb je 3 rondjes nodig om op topsnelheid te komen?!
Leuk stuk inderdaad. Moeten ze vaker doen, geeft wat inzicht in waar ze mee bezig zijn, en houd het eeuwige geklaag op de forums ook wat in de handHoogie2004 schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 23:31:
[...]
Leuk verhaal dat wat inzicht geeft in wat ze allemaal aan het doen zijn daar.
Ik lees daar dat Montréal ook gemaakt wordt aan tracks, die wordt in de tekst genoemd samen met interlagos. Dat wist ik niet en vindt ik een erg leuk feitje, aangezien ik Montréal echt een gave baan vind.
@dutch3men gave finish!
Ik hoop er vanavond voor de verandering eens wél bij te zijnJoepW schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 05:45:
Vanavond onze derde wedstrijd in de Dinsdag League. We gaan racen met de Lotus @ Oulton!
Om 8 uur start de server! Komt allen.
[ Voor 16% gewijzigd door BM op 14-08-2012 08:29 ]
Xbox
Tja, himlims_himlims_ schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 08:59:
moet wel echt goed geconcentreerd blijven tijdens dit spel. pff lastig voor memaar wel vermakelijk als het dan toch lukt; voutloos(achtig) rondje
achja, blijven oefenen
JoepW schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 05:45:
Vanavond onze derde wedstrijd in de Dinsdag League. We gaan racen met de Lotus @ Oulton!
Mijn iRacing Profiel dus niet dat van jou, Jubby
wow knap!!!Dutch3men schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 23:21:
Finish van 0.017 tussen P1 en P3 met mijn teammaten Joey Schmidt en Joe Thompson:)
[afbeelding]
Heb gelezen dat ze dit weekend naar Montreal gaan om te scannen. NASCAR Nationwide Series rijdt daar dit weekend.Hoogie2004 schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 09:44:
Dan vernieuw je dan toch weer die subscription?
BMW was ook wel leuk nieuws, maar eigenlijk ook non-nieuws, tegen de tijd dat we die wagens hebben zijn we minstens 3 jaar verder als ik zo lees wat ze op de plank hebben liggen.
Interlagos gaat ook nog wel even duren, want die moeten ze nog scannen, en Montreal is de eerste keer dat ik erover hoor, dus dat gaat ook nog wel even duren ben ik bang.
Damage-model vind ik momenteel 1 van de zwakste dingen in iRacing, dus dat ze daaraan gaan werken, helemaal topZelfs een aparte engineer daarvoor aannemen
Sow, dat is snel. Dan kan de track over een goed jaar of iets meer af zijn ofzo?Niellie41 schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 09:48:
[...]
Heb gelezen dat ze dit weekend naar Montreal gaan om te scannen. NASCAR Nationwide Series rijdt daar dit weekend.
[ Voor 14% gewijzigd door Hoogie2004 op 14-08-2012 09:52 ]
Verwijderd
ik ga moeten passen, om 19u30 tennistraining tot 21u, douche dus ik ga het net niet halenJoepW schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 05:45:
sub vernieuwen was eerder sarcasme naar mezelf toe en een beetje een steek naar de duurtijd van al die projecten. Ben nu al lid tot halverwege 2014 en elke actie dat er 50% korting wordt wordt dit waarschijnlijk verlengdHoogie2004 schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 09:44:
Dan vernieuw je dan toch weer die subscription?
BMW was ook wel leuk nieuws, maar eigenlijk ook non-nieuws, tegen de tijd dat we die wagens hebben zijn we minstens 3 jaar verder als ik zo lees wat ze op de plank hebben liggen.
Interlagos gaat ook nog wel even duren, want die moeten ze nog scannen, en Montreal is de eerste keer dat ik erover hoor, dus dat gaat ook nog wel even duren ben ik bang.
Damage-model vind ik momenteel 1 van de zwakste dingen in iRacing, dus dat ze daaraan gaan werken, helemaal topZelfs een aparte engineer daarvoor aannemen
Mijn iRacing Profiel dus niet dat van jou, Jubby
In the “I thought it was dead and buried and it came back to life” category, I am happy to announce that we have worked-out a deal for the scan data for Interlagos. I don’t have it physically in my hands yet but I would not be writing this if I did not feel confident that it was happening.
Ja, maar daar verwacht ik eerlijk gezegd niet veel van. Ze hebben twee opties: of exact dezelfde physics in andere merken en puur en alleen ander uiterlijk, of ze maken de auto's echt verschillend. Als ze ze verschillend maken gaat 90% naar de beste auto (zie MX5) en gaat er gegarandeerd gebitched worden dat ze een nieuwe auto moeten kopen omdat de oude niet meer goed genoeg is. Als ze ze hetzelfde maken vind ik het verspilde tijd.Niellie41 schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 10:24:
Wat ook goed is, en ik hier nog niet heb gelezen, dat de Ford Fusion en Mustang (Sprint Cup en Nationwide auto's) ook naar iRacing komen. En dat hij het heeft dat er volgend jaar Chevy, Ford en heel misschien Toyota in één serie zitten. Dus meerdere fabrikanten in een serie!
Nu lijken alle auto's in NASCAR wel heel erg op elkaar qua performance maar dat is bijvoorbeeld bij GT3 (balancing performance), V8 en DTM ook.
Dat opent hopelijk de deuren voor bijv. V8 serie en GT series.
no shit. don't drink and drive (bij gt5 maakt dat wat minder uit) maar met iracing is dat toch wel killing.
Op een gegeven moment valt het kwartje en maak je ineens een flinke stap vooruit. Nadeel daarvan is, is dat je daarna wss weer een tijdje langzaam vooruit gaathimlims_ schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 11:36:
[...]
no shit. don't drink and drive (bij gt5 maakt dat wat minder uit) maar met iracing is dat toch wel killing.
maar zie verbetering, minimaal, maar er is progressie.
Xbox
[ Voor 5% gewijzigd door Niellie41 op 14-08-2012 13:15 ]
denk dat ik setup ergens heb. was wel en veredelde fixed maar ging goed mee met de lead-pak zal straks thuis eens kijken. ps ik doe zeker wel is sessie mee deze week mich is lekkerNiellie41 schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 13:11:
Even een post gemaakt voor de Silverado rijders
Bij de Trucks is deze week is Michigan International Speedway aan de beurt!
[afbeelding]
[video]
Het is een brede baan waar meerdere lijnen mogelijk zijn en waardoor je heel lang naast elkaar kan rijden. De snelheden op de baan liggen ook hoog.
Helaas is er geen Hotlaps aflevering van iRacingTV over Michigan en kan ik geen goede hotlap vinden op YouTube met de huidige NTM.
De baan is 2 mijl lang en de pit speed is 55 mph (88 kph).
Je hoeft in principe niet op de rem te duwen om door de bocht te komen. Alleen liften is genoeg.
Om de banden te sparen tijdens de race, moet je wel proberen om in het midden van de baan te rijden in de bochten. Als je helemaal beneden gaat rijden slijten je banden te veel.
Competitieve tijden zijn (volgens het iRacing forum) 40.4/40.5 in race trim.
Zelf heb ik nog niet geoefend. Ik ben van plan om vanmiddag even te testen.
Heeft iemand nog een setup voor Michigan van seizoen 2? Of was de race van ISR op Michigan fixed setup?
Dit is de informatie die ik tot nu toe heb gevonden. Ik ga nog kijken of ik een hotlap kan vinden of desnoods zelf maken en dan zal ik hier posten. Hetzelfde voor setups
Good luck!
Cube Nuroad Race (2022)
Ik denk dat de skip deze week mijn irating SR pusher wordt. Een erg lange (en brede baan) waarbij je zonder te pushen kan rondrijden zonder dat je iemand zal tegenkomen.back2basic schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 13:42:
Ey deze week rijdt skippie op spa
Vorige week op BrandsHatch was geen succes. Me SR is gezakt van 2.3 naar 1.49.
Vanavond met de MX5 even een paar rondjes rijden om de SR & irating (1400 vorige week ,1248 nu) op te krikken, daarna eens rustig SPA verkennen...
[ Voor 3% gewijzigd door Red Baron op 14-08-2012 14:40 ]
sorry, ik bedoelde SR natuurlijk....Red Baron schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 14:40:
Newsflash, als je 16 seconden trager gaat rijden ga je geen iRating winnen
[ Voor 5% gewijzigd door Niellie41 op 14-08-2012 17:05 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq