Toon posts:

iRacing: Seizoen 3 - 2012 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 29 30 31 Laatste
Acties:
  • 57.481 views

Onderwerpen

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 05:42
57.0 net na paar rondjes ;)

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

• Red Baron
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:06
NickThissen schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 16:47:
[...]

Ik niet snap :P
Ik neem aan de BM bedoelt of je de hoek rekent zoals hij getekend heeft, of juist de 'binnenhoek' (dus 90 - A). In het geval van 45 graden maakt het dus niet uit welke je rekent omdat ze beide 45 graden zijn. In het geval van 60 graden maakt het dus wel uit.
Dus met jouw logica zou in dat ene geval een hoek van 0 graden betekenen dat de schermen haaks op elkaar staan? Juist... :P

/edit: als je nou zou twisten of iets 45 of 135 graden zou zijn had je nog een punt, nu dus niet vind ik ;)

[Voor 9% gewijzigd door Red Baron op 26-10-2012 18:09]

iRacing Profiel - Radicals Online - CyclingMaster parser

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-06 19:25
Ik zeg ook niet dat die keuze logisch is :P maar 45 graden als voorbeeld gebruiken is natuurlijk niet handig want dan maakt het niet uit welke hoek je kiest vandaar de verwarring.

Mijn iRacing profiel

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06:22

BM

Moderator Spielerij
Tis wel erg veel licht als in Windows zit met lichte backgrounds :p

Nu eens zien of ik iRacing ingesteld krijg.

edit: nog niet helemaal.... heb nog wat ruzie met de FOV geloof ik.

en eyefinity is k*t, heeft Windows (8 ) eindelijk fatsoenlijk window management, verneukt eyefinity het weer

[Voor 45% gewijzigd door BM op 26-10-2012 19:21]

Xbox
Even the dark has a silver lining

• Obversarix
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 13-12-2019
Ik heb maar ff de HPD, Star Mazda en Corvette gekocht.

• derx666
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-06 12:26

derx666

mecker ende blaet

pff het week 13 toernooi is me niet goed gezind... Ook vanavond ging het weer de soep in. Ik rij meteen in T1 Jubby in zn versnellingsbak, daarna nog regelmatig van de baan geraakt door rempunten te missen en gewoon niet opletten. pfff... @DD: zet mij ff 1 plekje terug in de uitslag. Vind het niet echt eerlijk tov BM dat ik voor hem sta. Ik heb zeker 3x een fast tow gehad.

My iRacing | My Simrig

• NickThissen
Ik vond het een geweldige baan in de Lotus :) Jammer dat Robbert op de grid ineens bang werd en net deed alsof z'n FFB ermee kapte anders was het nog een leuk gevecht geweest ;)

Mijn iRacing profiel

• derx666

derx666

mecker ende blaet

hihihihi

My iRacing | My Simrig

• Red Baron
Ik zat me om 21:30 eens af te vragen of ik nog wat iRacing zou gaan spelen vanavond, tot ik me realiseerde dat er natuurlijk nog gewoon een W13 race was... |:(

• enchion
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Zo gewend zonder veel moeite te winnen, dat je deze keer er maar echt geen moeite voor gedaan hebt. :D

How do you save a random generator ?

• NickThissen
Net nog even de HPD geoefend op road america. Ineens kwam ik erachter waarom ik de laatste tijd zoveel moeite had om een beetje goeie tijden te rijden... nog eens goed naar de calibratie van de rem gekeken en die bleek gewoon niet helemaal lekker te staan. Moest gewoon veel te veel moeite doen om hard te remmen. Even opnieuw gecalibreerd en met opzet wat minder doorgetrapt en nu kan ik weer m'n remmen locken :+ Van een 51 laag naar een 49.5 in max 10 rondjes, dat scheelt... Daarmee hoop ik toch wel in de top 60 te komen morgen, zou wel gek zijn als dat niet genoeg was 8)7 Zag genoeg mensen die nog in de 51/52 zaten, tenzij die allemaal met volle bak fuel reden komt dat wel goed denk ik.

Mijn iRacing profiel

• JoepW
Omdat er veel mensen vanavond andere verplichtingen hebben is de race met de HPD vanavond verplaatst naar maandag as.
Hier het aangepaste programma
LET OP: Morgen is de race met de Radical om 16:00 uur!

[Voor 10% gewijzigd door JoepW op 27-10-2012 07:18]

• BM

BM

Moderator Spielerij
Was een leuke combi, maar ik kan niet met die Lotus overweg. Tis een leuke auto, maar ik mis ergens nog een halve tot een hele seconde om leuk de aansluiting te vinden.

Helaas bij de start in de knel gekomen met Eric, en daar volgens mij toch wat lichte schade aan over gehouden. In de training kon ik met fuel makkelijk in de 58 rijden, in de race haalde ik hooguit 59's. Daardoor eigenlijk hele race alleen gereden, beetje jammer, maar tis niet anders.

Xbox

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Nu online
Ik ben erg benieuwd naar de nieuwe build, en heb ook wel echt weer zin in het nieuwe seizoen. Hopelijk kan ik het opbrengen om een heel seizoen veel in dezelfde wagen te rijden, maar dan moet de participatie wel op pijl zijn bij die serie.

Ik neig (zoals altijd) naar Star Mazda of de Indycar...

My iRacing profile | Mijnzestal.nl handboogadministratie | Strava

• JoepW
Ik zal zien dat ik vandaag of morgen het programma van onze league publiceer. Wordt wel fun.

En dit is cool:
quote: Russell Hodgson
In the meantime here is a preview of one of the new dashboards. This is our track map dashboard. It includes a ton of information and I will try to summarize it here.

1) You've got a track map with real time locations of all cars on track or in the pits.
2) You can have an overlay of the sectors (can be turned off in the settings dialog)
3) You can set the colors used to display the cars on track depending on where they are (ie leader, you, ahead of you, behind you, in pits, etc.)
4) A marker showing where you will come out after your pit stop. This helps you to pit at the right time to come out in clean track or ahead of a rival.
5) Lap time, fuel remaining, fuel needed to finish, and laps of fuel left
6) Driver positions. In practice and qualifying session this shows the lap time difference from the fastest time. In the race this shows the time difference between the cars (ie the car is X seconds behind the car ahead of it.) This section shows up to 5 cars and always focused on your car.

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 06:40

Niellie41

Ondertitel van deze gebruiker

Zit daar ook de Corvette op Sebring bij? :+

Mijn iRacing profiel | "Complaining without offering a solution, is bitching. So stop bitching." - Andy Lally

• JoepW
Even snel het S4 programma in een post, zodat mensen alvast content kunnen kopen hiervoor indien nodig ;)

GoT dinsdag toernooi (league functionaliteit)

di 30-10-12 20:00
Corvette C6R @ Sebring-International (nacht) met 1 verplichte pitsstop

di 06-11-12 20:00
Mazda MX 5 cup @ Summit Point Raceway-Jefferson Reverse (dag) verreden in 2 heats

di 13-11-12 20:00
Silverado @ Las Vegas Motor Speedway-Oval (dag)

di 20-11-12 20:00
Legends @ Motegi-Course B (dag) verreden in 2 heats

di 27-11-12 20:00
Skip Barber @ Iowa Road-- (nacht)

di 04-12-12 20:00
SRF @ Suzuka-west w/chicane (dag) verreden in 2 heats

di 11-12-12 20:00
Star Mazda @ Oran Park Raceway (Oulton als niet beschikbaar)-Grand Prix (dag) met 1 verplichte pitsstop

di 18-12-12 20:00
L49 @ Mosport-Gp (dag)

do 27-12-12 20:00 <- Donderdag ivm Kerst!
Cadillac CTS-V racecar @ Okayama International Circuit-Full Coarse (dag) met 1 verplichte pitsstop

do 03-01-13 20:00 <- Donderdag ivm Nieuwjaar
Dallara @ Motegi-Oval (nacht)

di 08-01-13 20:00
Riley DP @ Phillips Island-GP (dag) met 1 verplichte pitsstop

di 15-01-13 20:00
McLaren MP4-12C (Ford GT indien niet beschikbaar) @ Indianapolis-Road (dag) met 1 verplichte pitsstop

• Obversarix
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 13-12-2019
Ik ga zoveel mogelijk mee doen ;)

• BM

BM

Moderator Spielerij
Pfff, ik dacht ff een raceje mee te pikken om mijn SR wat ruimer boven de 2 te krijgen, resultaat: SR is nu 1.43 :(

Was met opzet al uit de pits gestart, wat volgens mij een goed idee was, aangezien in L1 het halve veld al op een hoop lag. Helaas daarna kennis gemaakt met een rijder die het handig vond om midden op de baan om te draaien net op het moment dat ik er aan kwam. 4x contact dus. Voorzichtig geprobeerd verder te rijden richting pit.... niet handig, 2x lost control. Daarna maar een tow gepakt, en voorzichtig de race proberen uit te rijden. Helaas resulteerde dat nog in 3 onnodige off-tracks. Eindresultaat is dus knap rampzalig :/

Xbox

• Red Baron
JoepW schreef op zaterdag 27 oktober 2012 @ 14:20:
di 06-11-12 20:00
Mazda MX 5 cup @ Summit Point Raceway-Jefferson Reverse (dag) verreden in 2 heats
Ik denk dat ik die maar even over sla.
Heeft de persoon die dat bedacht heeft het ook even zelf geprobeerd? :+

Joinde net de race daar met de Spec Racer omdat ik zag dat BM er ook in zat.
Alleen dacht ik dat het de normale Summit Point layout nog was (waar ik gisteren of eergisteren nog een race gedaan had).
Wat een irritant klein vervelend baantje zeg. Op wonderbaarlijke wijze er maar 1 inc aan over gehouden omdat ik een keertje zelf wat te wijd ging.

• BM

BM

Moderator Spielerij
Paul: zou jij toevallig jouw iracing en eyefinity settings een willen delen? Jouw setup lijkt identiek aan die van mij (volgens mij zelfs exact dezelfde schermen), maar ik krijg het nog niet helemaal lekker ingesteld :)

Edit: baantje vond ik net eigenlijk wel grappig :)

[Voor 10% gewijzigd door BM op 27-10-2012 14:39]

Xbox

• Red Baron
Eyefinity settings? Dat is toch gewoon even die wizard doorlopen en dan ben je er? Je hoeft iig niets te doen met bezel compensation ofzo.

• enchion
  • Niet online
Even snel het S4 programma in een post, zodat mensen alvast content kunnen kopen hiervoor indien nodig ;)

GoT dinsdag toernooi (league functionaliteit)
Ik vind het er erg goed uitzien, veel originele keuzes die we nog niet gereden hebben, zonder het te gek te maken.
Ik denk dat ik ongeveer alles wel mee ga doen weer. ;)

btw Jefferson kicks ass. Gemene kleine pleurislijer is het. >:)

[Voor 6% gewijzigd door enchion op 27-10-2012 15:20]

• BM

BM

Moderator Spielerij
Red Baron schreef op zaterdag 27 oktober 2012 @ 14:52:
Eyefinity settings? Dat is toch gewoon even die wizard doorlopen en dan ben je er? Je hoeft iig niets te doen met bezel compensation ofzo.

[afbeelding]
[afbeelding]
Thanks :) Nog steeds niet 100% though, beeld aan de linkerkant lijkt nog iets van een knikje te hebben.

Net weer race gedaan, nu maar 2 incs, door een domme spin in de laatste bocht. SR winnen gaat wel langzamer dan het verliezen, maar +0.17 :p

Edit: zo, nog 1 zo'n race en ik zit weer boven de 2.... :) + 0.27 nu.
Iemand trouwens Mertol Shahin wel eens tegen gekomen? Die heeft als 2e hobby het protesten van mensen geloof ik :p

[Voor 11% gewijzigd door BM op 27-10-2012 16:37]

Xbox

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06:58

Rivanov

Apple freak

Hier ook een nieuwe iRacing racer. :)
Ben nog volkomen groen in de iRacing wereld.

Aanraders voor wagens aan te schaffen en bepaalde tracks? Wil eigenlijk sowieso Spa, Zolder en Zandvoort. :)

Nog tips voor auto's?

Steam | Twitch | Xbox Live: Rivanov | PSN: RivanovNL | LG OLED65CX (Woonkamer) :: LG OLED55B6 (Slaapkamer) :: Xbox Series X :: PlayStation 5

• BM

BM

Moderator Spielerij
Rivanov schreef op zaterdag 27 oktober 2012 @ 16:40:

Aanraders voor wagens aan te schaffen en bepaalde tracks? Wil eigenlijk sowieso Spa, Zolder en Zandvoort. :)

Nog tips voor auto's?
Als je echt net begint kun je het beste even bij de standaard wagens blijven, met de MX5 in de Nvidia cup kun je je prima vermaken, en je hebt er geen extra content voor nodig :) Geeft je gelijk de tijd om iRacing wat beter te leren kennen :)

Xbox

• enchion
  • Niet online
Ik heb de planning weer af voor Seizoen 4 2012.

[iRacing Weekly Planning S4 2012]
(hij staat ook in m`n sig.)

Op het tweede tabblad staat info over de circuits en hoevaak ze gebruikt worden.

Als er fouten inzitten, graag melden dan pas ik het aan.

Veel plezier ermee. :)

[Voor 7% gewijzigd door enchion op 27-10-2012 16:57]

• Red Baron
Handig :)
Zo te zien kan ik in W1 eindelijk m'n world traveler award gaan halen.

• Red Baron
BM schreef op zaterdag 27 oktober 2012 @ 15:34:
[...]
Thanks :) Nog steeds niet 100% though, beeld aan de linkerkant lijkt nog iets van een knikje te hebben.
Tja dan zal je de afstanden wel niet helemaal juist hebben of staan je schermen niet helemaal onder de juiste hoek opgesteld o.i.d.

• JoepW
Rivanov schreef op zaterdag 27 oktober 2012 @ 16:40:

Nog tips voor auto's?
Welkom....
In de GoT-iRacing wiki beriekbaar vanuit de topic start vind je wat info over de mogelijke 'carriere' in iRacing.

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:24

Fuelke

Forza Ferrari

di 27-11-12 20:00
Skip Barber @ Iowa Road-- (nacht)
Zien we wel voldoende zonder koplampjes? :P

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

• NickThissen
Fuelke schreef op zaterdag 27 oktober 2012 @ 19:37:
[...]

Zien we wel voldoende zonder koplampjes? :P
Ovals zijn nooit donker, zelfs het infield is genoeg verlicht. Maakt me ook niet uit om dag te doen hoor, zal weinig verschil uitmaken (maar 's nachts is er meestal wat meer grip, heb je wel nodig hier O-) )

Mijn iRacing profiel

• DirkT
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

DirkT

toet

Ik zie dat er vanavond echt niemand de HPD op Atlanta short komt meedoen voor W13?

iRacing profiel - FanaLEDs voor je racesimulatie displays en meer!

• DutchDevil79
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 27-06 12:54

DutchDevil79

I race, therfore I am

DirkT schreef op zaterdag 27 oktober 2012 @ 20:20:
Ik zie dat er vanavond echt niemand de HPD op Atlanta short komt meedoen voor W13?
Ik denk dat Joep vergeten is de wedstrijd naar Maandag te plannen op het League gedeelte. De bedoeling is die pas Maandag te rijden. Vandaar dat er niemand is. Had eigenlijk geen hosting moeten zijn vanavond.

Ach zie het maar als veredelde practise voor Maandag, :)

iRacing Profiel

• Jubby
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 23-06 18:49
Dan doe ik wel ff mee !!

• DirkT
  • Niet online

DirkT

toet

ah vandaar, dat wist ik niet, dan weet ik niet of ik er maandag nog bij kan zijn.

• Niellie41

Niellie41

NickThissen schreef op zaterdag 27 oktober 2012 @ 20:08:
[...]

Ovals zijn nooit donker, zelfs het infield is genoeg verlicht. Maakt me ook niet uit om dag te doen hoor, zal weinig verschil uitmaken (maar 's nachts is er meestal wat meer grip, heb je wel nodig hier O-) )
Op Daytona zijn op sommige gedeeltes best wel donker hoor.

Mijn iRacing profiel | "Complaining without offering a solution, is bitching. So stop bitching." - Andy Lally

• JoepW
DutchDevil79 schreef op zaterdag 27 oktober 2012 @ 20:30:
[...]

Ik denk dat Joep vergeten is de wedstrijd naar Maandag te plannen op het League gedeelte. De bedoeling is die pas Maandag te rijden. Vandaar dat er niemand is. Had eigenlijk geen hosting moeten zijn vanavond.

Ach zie het maar als veredelde practise voor Maandag, :)
Shit...... $0,75 foetsie en nu klopt de stand helemaal niet meer....

• Red Baron
Voor de fans, we beginnen nu aan de ProtoICE quali, over ongeveer half uurtje zal de stream live zijn voor de 2 heats op www.glaciertv.com

• DirkT
  • Niet online

DirkT

toet

Goed, dat was best geinig even wat practice en qualify laps doen op Road Atlanta, alleen die HPD ligt me echt voor geen meter.

Nog sorry voor Martijn dat ik je er af stootte, ging helemaal mis. Maar 2 laps later is de rest er ook mee gestopt :D

• martijn_8519
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 27-06 17:33
ja joh agressief gedrag :9 ,,,nee was toch niet van plan om het uit te rijden. Maandag in de herkansing

iRacing Profiel

• NickThissen
Rondje van 0.4 verbetering niet geteld omdat ik een van mijn befaamde "oh daar is hij weer" momenten had (3 seconden blink) :( Ach ja, kijk wel hoe het gaat in de race :) Start is best tricky, hij valt erg snel dood (standing start met dit ding....)

Mijn iRacing profiel

• Red Baron
Als 12e gekwalificeerd, dat gaat wel spannend worden, maar de echte mannen zijn wel weer een seconde sneller in Q lol

http://www.glaciertv.com/?page_id=182

• NickThissen
Bijna 2 seconden sneller dan ik, gewoon bizar eigenlijk, zelfs op zo'n lang rondje.

Mijn iRacing profiel

• aaikman
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 06-07-2017
succes jongens ... ga heat 1 volgen

MyIracingProfile / TwitchTV

• aaikman
Jorn jens moeten ze schrappen wtf

• NickThissen
18 :D Not bad... veel mensen met fuel problemen lijkt het. Ik nog 0.3 kg over :) Heat 2 in P3 dus? Uh oh...

Mijn iRacing profiel

• aaikman
leuk ga ik heat 2 ook nog ff volgen ... spijtig voor paul

Anoniem: 459586

Hoe lang voor Heat 2?

• aaikman
10-15min

• NickThissen
Begint over 10 min ongeveer denk ik (hebben even nodig om de grid op te stellen en dan 10 min practice) en de race duurt weer 30 min.

Mijn iRacing profiel

Driver commentaar is net zo nietszeggend als in het echt ;)
Interviewer probeert zijn best te doen :)

• aaikman
mmm gaat weer een leuke eerste ronden worden .... succes vanaf de 2de rij Nick ... Roderic staat ook vlakbij wordt leuk om de reverse te kijken ... gaat nog wat leuke acties geven :)

• NickThissen
Ik hoop dat het goed gaat... Ik vind het een leuk idee maar de mensen die nu op 20 starten zijn gewoon 2 seconden sneller dus om die nou af te gaan houden heeft ook niet echt zin he... Ik hoop dat ik beetje goed weg kom bij de start want meteen stil te vallen op rij 2 gaat niet goed...

Mijn iRacing profiel

Ik heb eigenlijk een hekel aan reversed grid races... kunstmatige actie.
Ook in het echt. Het principe slaat eigenlijk nergens op...

• aaikman
start zal alles zeggend zijn :)

Play nice, people, play nice...

• NickThissen
Mooie start :')

Mijn iRacing profiel

• aaikman
nou heb het niet volledig gezien

• NickThissen
Two-wide door T1, ik ging misschien iets tever naar links (stuiterde beetje op de curb), maar Marcus gaf me ook nog geen halve auto ruimte. Nou ja, race incident denk ik, maar ik kon er gewoon niks aan doen, kan daar ook niet op de rem gaan staan he...

Mijn iRacing profiel

Jezus, iets van 15 auto's out?

• aaikman
ik zag ze jou anrijden maar wil de replay eens zien, want puur een race incident imo

• Red Baron
Zucht race 2 al voorbij voor start finish ofzo.

• aaikman
nog een klein 30 wagens in heat 2 ... pure chaos ... het wordt echt overleven wil je deze serie tot een succes maken

I'z telling ya... reversed grids (en zeker top-20) sucks :)

• NickThissen
Heeft ook gewoon te maken met het feit dat je met meer dan 50 auto's een enorm lange rij auto's hebt... T1 ongeluk waren niet eens zo heel veel auto's direct bij betrokken (misschien 4 of 5 maar iedereen schoof de track af) maar door het remmen gaat het 30 auto's terug ook mis.

Mijn iRacing profiel

Rollende start dan maarrrr....

• aaikman
kan net hetzelfde gebeuren ... that's racing ... en met 50 wagens op de grid is die kans nu eenmaal groter en er staat dan ook nog wat $ op het spel

Nah het risico is wel ietsjes kleiner. Daarom doen ze het in Le Mans ook...

Maar wat er ook gebeurt: Huttu komt toch wel op het podium.

• aaikman
als de races zo kort zijn neem je hier en daar al eens wat meer risico ook ... met deze opzet is het puur een sprint race geworden ....maar huttu is the man to beat volgens mij ... al is Jesse héél sterk ik denk dat huttu net iets meer consistent zal zijn

Die Jens met zijn muscle move in Race 1 :)
En dan die kerel die zonder fuel kwam.
Mazzelpik.

Hahaha wat is DAT? :) Die start! :)
Kan Grosjean nog wat van leren!

• NickThissen
Aan die replay te zien waren er dus gewoon 3 of 4 onafhankelijke ongelukken voor T1, beetje raar... En mijn ongeluk zo terug gezien tsja... Ik zat er toch gewoon naast en kon niet meer naar rechts, ik weet niet wat ik anders had moeten doen.

Mijn iRacing profiel

Nee je werd hard afgeknepen.
No blame to you, volgens mij.

• Red Baron
Anoniem: 459586 schreef op zaterdag 27 oktober 2012 @ 23:36:
Die Jens met zijn muscle move in Race 1 :)
Zo :) is dat anders helemaal niet.
Je ziet het ook aan de enorme berg reacties op het iRacing forum. Wat die gast doet daar op het einde slaat echt helemaal nergens op. Met je beschadigde auto meerdere keren iemand blocken en zelfs de baan af rammen zodat jij nog 20e wordt en de 2e race vanaf pole kan starten en winnen. :N

• Niellie41

Niellie41

Dus het was leuk? :+
Ben wel benieuwd naar de replay van de start.

Dit vond ik wel een mooie reactie van iemand:
Stop being hotlappers.

[Voor 93% gewijzigd door Niellie41 op 28-10-2012 00:24]

• NickThissen
Niellie41 schreef op zondag 28 oktober 2012 @ 00:19:
Dus het was leuk? :+
Ben wel benieuwd naar de replay van de start.

Dit vond ik wel een mooie reactie van iemand:

[...]
Eerste race was leuk, tweede was op de ongelukken na heel erg vet om te kijken vond ik. Huttu kan er toch wel wat van, paar inhaal acties waren echt heel vet :)

Mijn iRacing profiel

• Red Baron
En hij scheen nog schade te hebben gehad ook lol :D

Red Baron schreef op zaterdag 27 oktober 2012 @ 23:55:
[...]

Zo :) is dat anders helemaal niet.
Je ziet het ook aan de enorme berg reacties op het iRacing forum. Wat die gast doet daar op het einde slaat echt helemaal nergens op. Met je beschadigde auto meerdere keren iemand blocken en zelfs de baan af rammen zodat jij nog 20e wordt en de 2e race vanaf pole kan starten en winnen. :N
Dan was het toch allemaal ergens goed voor... ;)
Wat hem betreft dan.

Als het punishable is, is het punishable. Als het slechts een warning oplevert, heeftie het eigenlijk goed gedaan. Living on the edge van regulations and ethics... Maar ja, racen is living on the edge met alles.
Race Control had dan maar wat feller moeten zijn.

[Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 459586 op 28-10-2012 08:22]

• Niellie41

Niellie41

Er is een filmpje uitgebracht op Safe is Fast en het gaat over het gebruik van sims door pro rijders.
http://safeisfast.com/sec...f-simulation#.UIz2DbQfrgJ

Dit is best goede promotie voor iRacing.

[Voor 9% gewijzigd door Niellie41 op 28-10-2012 10:10]

Niellie41 schreef op zondag 28 oktober 2012 @ 10:09:
Er is een filmpje uitgebracht op Safe is Fast en het gaat over het gebruik van sims door pro rijders.
http://safeisfast.com/sec...f-simulation#.UIz2DbQfrgJ

Dit is best goede promotie voor iRacing.
Ik denk dat iRacing er best wel wat voor neergelegd heeft aan dollars :) Het is 1 en al reclame - er wordt geen andere sim genoemd ook, en iRacing is echt niet de enige sim die gebruikt wordt in de professionele autosport (al was het maar dat je iRacing alleen maar online kan doen).

[Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 459586 op 28-10-2012 10:28]

• DirkT
  • Niet online

DirkT

toet

Dat was ook het eerste dat mij opviel ja, maargoed, dingen als de lijn leren is natuurlijk altijd handig om c(r)ashfree te oefenen. Maar dat gaat op voor iedere sim.

• JoepW
ATTENTIE:

Vanmiddag om 16:00 uur hebben we een W13 race gepland met de Radical op VIR South!

• enchion
  • Niet online
btw Ik bedenk me net dat er geen Rode-vlag is in iRacing.
Bij een groot probleem in lap-1, wil er nog wel eens in het echt een rode-vlag verschijnen en daarna een herstart.

Wat met full-grids wel fijn /leuker zou zijn lijkt me.

Zoiets is nauwelijks fatsoenlijk in te programmeren (wat zijn de trigger condities) - en voor wie is het leuker? Auto's die stuk zijn, zijn toch wel stuk, dus die doen niet meer mee.

Een Rode Vlag wordt ook eigenlijk ingezet als ze verwachten dat ze anders heel veel rondjes onder geel zouden moeten rijden omdat het opruimen teveel tijd kost.

[Voor 31% gewijzigd door Anoniem: 459586 op 28-10-2012 11:08]

• NickThissen
Een full course caution werkt ook prima als restart in principe, enige nadeel is dat je niet het aantal rondjes onder geel kan kiezen, vandaar dat het gister niet gebruikt werd want 3-4 rondjes onder geel is de halve race op zo'n lange baan...

Mijn iRacing profiel

• enchion
  • Niet online
Er zou bwvs iets als, een trigger kunnen zijn,
Als er 10 escapes worden gedrukt in 1 lap.
Mensen met schade krijgen bij rood een fasttow oftewel fastrepair. (denk aan Monaco met Red Bull)
Iedereen hergegrid wordt in volgorde van de positie die men had toen men terug in de pits gezet was.
(in ieder geval de escapees achter de mensen die veilig door de eerste lap kwamen. Of zelfs starten uit de pitlane.)
En daarna ipv een standing start een rollende start.

Zowiezo voor hosted lijkt het me wel een goede toevoeging, wel enigszins instelbaar natuurlijk.

Mensen kunnen ook gewoon hun best doen om normaal door Turn 1 heen te komen eh ;)

Maar - ik vind ook wel dat je als Race Control een race moet kunnen herstarten eigenlijk bij een hosted race. (wist/weet overigens niet dat dit niet kan, nooit een race gehost)

[Voor 55% gewijzigd door Anoniem: 459586 op 28-10-2012 12:32]

• gtrNL
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 27-06 15:22
Ik wou dat ze de safety car bestuurbaar maakten in hosted. Dat je als admin gewoon één iemand kiest die dan in de safety car rijdt.
Lijkt me wel tof om te doen. Kan zeker mooi zijn met de nieuwe radio/team functionaliteiten. Race director zegt dat je de baan op moet, en wanneer je weer naar binnen moet. Kun je ook gewoon vol gas met die Mustang, ipv. met 80 over de baan...

Maar ja, zal wel bij dromen blijven.

iRacing Profiel

• Arfman
  • Laatst online: 27-06 11:36
JoepW schreef op zondag 28 oktober 2012 @ 10:47:
ATTENTIE:

Vanmiddag om 16:00 uur hebben we een W13 race gepland met de Radical op VIR South!
Leuk, ga proberen om erbij te zijn! Ik zie hem alleen niet bij de league planning staan? Hoeveel ronden rijden we bijvoorbeeld en wat is het tijdschema? Begint de race ook meteen om 16:00 of is er eerst Q?

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | PV 5.760Wp |

• NickThissen
http://members.iracing.com/jforum/posts/list/2228091.page

Date 28/10: Radical SR8 @ Virginia int. South

Start Practise: 15:00 GMT (1 hour)
Start Qualifying: 16:00 GMT (20 minutes)
Start race 1: 16:20 GMT (25 minutes)
Start race 2: 16:50 GMT (15 minutes)

Mijn iRacing profiel

gtrNL schreef op zondag 28 oktober 2012 @ 12:23:
Ik wou dat ze de safety car bestuurbaar maakten in hosted. Dat je als admin gewoon één iemand kiest die dan in de safety car rijdt.
Lijkt me wel tof om te doen. Kan zeker mooi zijn met de nieuwe radio/team functionaliteiten. Race director zegt dat je de baan op moet, en wanneer je weer naar binnen moet. Kun je ook gewoon vol gas met die Mustang, ipv. met 80 over de baan...

Maar ja, zal wel bij dromen blijven.
Eigenlijk kan dit wel volgens mij - maar dan in dezelfde auto als waarin de race gereden wordt...

Dan moet iemand maar via text en radio aankondigen dat het geel is, dan moet iedereen vertragen en dan rijdt de "Safety Car" de pits uit en wacht op de leader daar.

Dan is de "Safety Car" wel een deelnemer aan de race, en komt ook in de uitslagen voor - maar ja, who cares :)

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Volgens het iRacing forum gebeurt dat al (hihihi):

http://members.iracing.co...list/2281089.page#4922956

My iRacing | My Simrig

• DirkT
  • Niet online

DirkT

toet

Dat je zoiets in een official race niet kan vragen van iemand, omdat dan de ratings een schop zouden krijgen.

DirkT schreef op zondag 28 oktober 2012 @ 15:22:
Dat je zoiets in een official race niet kan vragen van iemand, omdat dan de ratings een schop zouden krijgen.
Yeah sure. Looogies. Moet wel met mutual consent gebeuren, vantevoren vastgelegd in wedstrijdregels of zo.

• Arfman
Ik zie de sessies niet en de helft van de site lijkt ook niet meer te reageren, meer mensen last van?

• NickThissen
Arfman schreef op zondag 28 oktober 2012 @ 15:39:
Ik zie de sessies niet en de helft van de site lijkt ook niet meer te reageren, meer mensen last van?
Nee, hoewel ze wel net gepost hebben dat ze misschien wat servers kwijt raken door de orkaan... Maar ik heb er op dit moment geen last van. Onze race sessie begint pas over 20 min trouwens ;)

En omdat we 2 heats doen kunnen we de race niet als league race inplannen, dus komt hij onder de normale hosted sessions en niet in de league sessions.

[Voor 16% gewijzigd door NickThissen op 28-10-2012 15:44]

Mijn iRacing profiel

• Arfman
Huh? De Q begint toch over 7 minuten?

[Voor 4% gewijzigd door Arfman op 28-10-2012 15:53]

Q is om 16:00 GMT, dus dat is 1700 CET

• Arfman
Nee, da's op geen enkele manier handig. Q om 17:00 en racen om 17:20. Voor de tijd eten is niet handig en daarna wordt het me veel te laat. Jammer, jullie veel plezier.

[Voor 108% gewijzigd door Arfman op 28-10-2012 16:05]

Pagina: 1 ... 29 30 31 Laatste

Dit topic is gesloten.

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone SE (2022) LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S22 Garmin fēnix 7 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2022 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee