iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream
Dus met jouw logica zou in dat ene geval een hoek van 0 graden betekenen dat de schermen haaks op elkaar staan? Juist...NickThissen schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 16:47:
[...]
Ik niet snap![]()
Ik neem aan de BM bedoelt of je de hoek rekent zoals hij getekend heeft, of juist de 'binnenhoek' (dus 90 - A). In het geval van 45 graden maakt het dus niet uit welke je rekent omdat ze beide 45 graden zijn. In het geval van 60 graden maakt het dus wel uit.
/edit: als je nou zou twisten of iets 45 of 135 graden zou zijn had je nog een punt, nu dus niet vind ik
[ Voor 9% gewijzigd door Red Baron op 26-10-2012 18:09 ]
Nu eens zien of ik iRacing ingesteld krijg.
edit: nog niet helemaal.... heb nog wat ruzie met de FOV geloof ik.
en eyefinity is k*t, heeft Windows (8 ) eindelijk fatsoenlijk window management, verneukt eyefinity het weer
[ Voor 45% gewijzigd door BM op 26-10-2012 19:21 ]
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)
Cube Nuroad Race (2022)

How do you save a random generator ?

Hier het aangepaste programma
LET OP: Morgen is de race met de Radical om 16:00 uur!
[ Voor 10% gewijzigd door JoepW op 27-10-2012 07:18 ]
Helaas bij de start in de knel gekomen met Eric, en daar volgens mij toch wat lichte schade aan over gehouden. In de training kon ik met fuel makkelijk in de 58 rijden, in de race haalde ik hooguit 59's. Daardoor eigenlijk hele race alleen gereden, beetje jammer, maar tis niet anders.
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Ik neig (zoals altijd) naar Star Mazda of de Indycar...
En dit is cool:

quote: Russell HodgsonIn the meantime here is a preview of one of the new dashboards. This is our track map dashboard. It includes a ton of information and I will try to summarize it here.
1) You've got a track map with real time locations of all cars on track or in the pits.
2) You can have an overlay of the sectors (can be turned off in the settings dialog)
3) You can set the colors used to display the cars on track depending on where they are (ie leader, you, ahead of you, behind you, in pits, etc.)
4) A marker showing where you will come out after your pit stop. This helps you to pit at the right time to come out in clean track or ahead of a rival.
5) Lap time, fuel remaining, fuel needed to finish, and laps of fuel left
6) Driver positions. In practice and qualifying session this shows the lap time difference from the fastest time. In the race this shows the time difference between the cars (ie the car is X seconds behind the car ahead of it.) This section shows up to 5 cars and always focused on your car.
GoT dinsdag toernooi (league functionaliteit)
di 30-10-12 20:00
Corvette C6R @ Sebring-International (nacht) met 1 verplichte pitsstop
di 06-11-12 20:00
Mazda MX 5 cup @ Summit Point Raceway-Jefferson Reverse (dag) verreden in 2 heats
di 13-11-12 20:00
Silverado @ Las Vegas Motor Speedway-Oval (dag)
di 20-11-12 20:00
Legends @ Motegi-Course B (dag) verreden in 2 heats
di 27-11-12 20:00
Skip Barber @ Iowa Road-- (nacht)
di 04-12-12 20:00
SRF @ Suzuka-west w/chicane (dag) verreden in 2 heats
di 11-12-12 20:00
Star Mazda @ Oran Park Raceway (Oulton als niet beschikbaar)-Grand Prix (dag) met 1 verplichte pitsstop
di 18-12-12 20:00
L49 @ Mosport-Gp (dag)
do 27-12-12 20:00 <- Donderdag ivm Kerst!
Cadillac CTS-V racecar @ Okayama International Circuit-Full Coarse (dag) met 1 verplichte pitsstop
do 03-01-13 20:00 <- Donderdag ivm Nieuwjaar
Dallara @ Motegi-Oval (nacht)
di 08-01-13 20:00
Riley DP @ Phillips Island-GP (dag) met 1 verplichte pitsstop
di 15-01-13 20:00
McLaren MP4-12C (Ford GT indien niet beschikbaar) @ Indianapolis-Road (dag) met 1 verplichte pitsstop
Was met opzet al uit de pits gestart, wat volgens mij een goed idee was, aangezien in L1 het halve veld al op een hoop lag. Helaas daarna kennis gemaakt met een rijder die het handig vond om midden op de baan om te draaien net op het moment dat ik er aan kwam. 4x contact dus. Voorzichtig geprobeerd verder te rijden richting pit.... niet handig, 2x lost control. Daarna maar een tow gepakt, en voorzichtig de race proberen uit te rijden. Helaas resulteerde dat nog in 3 onnodige off-tracks. Eindresultaat is dus knap rampzalig

Xbox
Ik denk dat ik die maar even over sla.JoepW schreef op zaterdag 27 oktober 2012 @ 14:20:
di 06-11-12 20:00
Mazda MX 5 cup @ Summit Point Raceway-Jefferson Reverse (dag) verreden in 2 heats
Heeft de persoon die dat bedacht heeft het ook even zelf geprobeerd?
Joinde net de race daar met de Spec Racer omdat ik zag dat BM er ook in zat.
Alleen dacht ik dat het de normale Summit Point layout nog was (waar ik gisteren of eergisteren nog een race gedaan had).
Wat een irritant klein vervelend baantje zeg. Op wonderbaarlijke wijze er maar 1 inc aan over gehouden omdat ik een keertje zelf wat te wijd ging.
Edit: baantje vond ik net eigenlijk wel grappig
[ Voor 10% gewijzigd door BM op 27-10-2012 14:39 ]
Xbox

Ik vind het er erg goed uitzien, veel originele keuzes die we nog niet gereden hebben, zonder het te gek te maken.JoepW schreef op zaterdag 27 oktober 2012 @ 14:20:
Even snel het S4 programma in een post, zodat mensen alvast content kunnen kopen hiervoor indien nodig
GoT dinsdag toernooi (league functionaliteit)
Ik denk dat ik ongeveer alles wel mee ga doen weer.
btw Jefferson kicks ass. Gemene kleine pleurislijer is het.
[ Voor 6% gewijzigd door enchion op 27-10-2012 15:20 ]
ThanksRed Baron schreef op zaterdag 27 oktober 2012 @ 14:52:
Eyefinity settings? Dat is toch gewoon even die wizard doorlopen en dan ben je er? Je hoeft iig niets te doen met bezel compensation ofzo.
[afbeelding]
[afbeelding]
Net weer race gedaan, nu maar 2 incs, door een domme spin in de laatste bocht. SR winnen gaat wel langzamer dan het verliezen, maar +0.17
Edit: zo, nog 1 zo'n race en ik zit weer boven de 2....
Iemand trouwens Mertol Shahin wel eens tegen gekomen? Die heeft als 2e hobby het protesten van mensen geloof ik
[ Voor 11% gewijzigd door BM op 27-10-2012 16:37 ]
Xbox
Ben nog volkomen groen in de iRacing wereld.
Aanraders voor wagens aan te schaffen en bepaalde tracks? Wil eigenlijk sowieso Spa, Zolder en Zandvoort.
Nog tips voor auto's?
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Als je echt net begint kun je het beste even bij de standaard wagens blijven, met de MX5 in de Nvidia cup kun je je prima vermaken, en je hebt er geen extra content voor nodigRivanov schreef op zaterdag 27 oktober 2012 @ 16:40:
Hier ook een nieuwe iRacing racer.
Aanraders voor wagens aan te schaffen en bepaalde tracks? Wil eigenlijk sowieso Spa, Zolder en Zandvoort.
Nog tips voor auto's?
Xbox
[iRacing Weekly Planning S4 2012]
(hij staat ook in m`n sig.)
Op het tweede tabblad staat info over de circuits en hoevaak ze gebruikt worden.
Als er fouten inzitten, graag melden dan pas ik het aan.
Veel plezier ermee.
[ Voor 7% gewijzigd door enchion op 27-10-2012 16:57 ]
Zo te zien kan ik in W1 eindelijk m'n world traveler award gaan halen.
Tja dan zal je de afstanden wel niet helemaal juist hebben of staan je schermen niet helemaal onder de juiste hoek opgesteld o.i.d.BM schreef op zaterdag 27 oktober 2012 @ 15:34:
[...]
ThanksNog steeds niet 100% though, beeld aan de linkerkant lijkt nog iets van een knikje te hebben.
Welkom....Rivanov schreef op zaterdag 27 oktober 2012 @ 16:40:
Hier ook een nieuwe iRacing racer.
Nog tips voor auto's?
In de GoT-iRacing wiki beriekbaar vanuit de topic start vind je wat info over de mogelijke 'carriere' in iRacing.
Zien we wel voldoende zonder koplampjes?JoepW schreef op zaterdag 27 oktober 2012 @ 14:20:
di 27-11-12 20:00
Skip Barber @ Iowa Road-- (nacht)
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
Ovals zijn nooit donker, zelfs het infield is genoeg verlicht. Maakt me ook niet uit om dag te doen hoor, zal weinig verschil uitmaken (maar 's nachts is er meestal wat meer grip, heb je wel nodig hier

iRacing profiel - FanaLEDs voor je racesimulatie displays en meer!
Ik denk dat Joep vergeten is de wedstrijd naar Maandag te plannen op het League gedeelte. De bedoeling is die pas Maandag te rijden. Vandaar dat er niemand is. Had eigenlijk geen hosting moeten zijn vanavond.DirkT schreef op zaterdag 27 oktober 2012 @ 20:20:
Ik zie dat er vanavond echt niemand de HPD op Atlanta short komt meedoen voor W13?
Ach zie het maar als veredelde practise voor Maandag,
Op Daytona zijn op sommige gedeeltes best wel donker hoor.NickThissen schreef op zaterdag 27 oktober 2012 @ 20:08:
[...]
Ovals zijn nooit donker, zelfs het infield is genoeg verlicht. Maakt me ook niet uit om dag te doen hoor, zal weinig verschil uitmaken (maar 's nachts is er meestal wat meer grip, heb je wel nodig hier)
Shit...... $0,75 foetsie en nu klopt de stand helemaal niet meer....DutchDevil79 schreef op zaterdag 27 oktober 2012 @ 20:30:
[...]
Ik denk dat Joep vergeten is de wedstrijd naar Maandag te plannen op het League gedeelte. De bedoeling is die pas Maandag te rijden. Vandaar dat er niemand is. Had eigenlijk geen hosting moeten zijn vanavond.
Ach zie het maar als veredelde practise voor Maandag,
Nog sorry voor Martijn dat ik je er af stootte, ging helemaal mis. Maar 2 laps later is de rest er ook mee gestopt
http://www.glaciertv.com/?page_id=182
Verwijderd
Interviewer probeert zijn best te doen
Verwijderd
Verwijderd
Ook in het echt. Het principe slaat eigenlijk nergens op...
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Maar wat er ook gebeurt: Huttu komt toch wel op het podium.
Verwijderd
Verwijderd
En dan die kerel die zonder fuel kwam.
Mazzelpik.
Zo
Je ziet het ook aan de enorme berg reacties op het iRacing forum. Wat die gast doet daar op het einde slaat echt helemaal nergens op. Met je beschadigde auto meerdere keren iemand blocken en zelfs de baan af rammen zodat jij nog 20e wordt en de 2e race vanaf pole kan starten en winnen.

Ben wel benieuwd naar de replay van de start.
Dit vond ik wel een mooie reactie van iemand:
Stop being hotlappers.
[ Voor 93% gewijzigd door Niellie41 op 28-10-2012 00:24 ]
Eerste race was leuk, tweede was op de ongelukken na heel erg vet om te kijken vond ik. Huttu kan er toch wel wat van, paar inhaal acties waren echt heel vetNiellie41 schreef op zondag 28 oktober 2012 @ 00:19:
Dus het was leuk?
Ben wel benieuwd naar de replay van de start.
Dit vond ik wel een mooie reactie van iemand:
[...]
Verwijderd
Dan was het toch allemaal ergens goed voor...Red Baron schreef op zaterdag 27 oktober 2012 @ 23:55:
[...]
Zois dat anders helemaal niet.
Je ziet het ook aan de enorme berg reacties op het iRacing forum. Wat die gast doet daar op het einde slaat echt helemaal nergens op. Met je beschadigde auto meerdere keren iemand blocken en zelfs de baan af rammen zodat jij nog 20e wordt en de 2e race vanaf pole kan starten en winnen.
Wat hem betreft dan.
Als het punishable is, is het punishable. Als het slechts een warning oplevert, heeftie het eigenlijk goed gedaan. Living on the edge van regulations and ethics... Maar ja, racen is living on the edge met alles.
Race Control had dan maar wat feller moeten zijn.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 28-10-2012 08:22 ]
http://safeisfast.com/sec...f-simulation#.UIz2DbQfrgJ
Dit is best goede promotie voor iRacing.
[ Voor 9% gewijzigd door Niellie41 op 28-10-2012 10:10 ]
Verwijderd
Ik denk dat iRacing er best wel wat voor neergelegd heeft aan dollarsNiellie41 schreef op zondag 28 oktober 2012 @ 10:09:
Er is een filmpje uitgebracht op Safe is Fast en het gaat over het gebruik van sims door pro rijders.
http://safeisfast.com/sec...f-simulation#.UIz2DbQfrgJ
Dit is best goede promotie voor iRacing.
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 28-10-2012 10:28 ]
Vanmiddag om 16:00 uur hebben we een W13 race gepland met de Radical op VIR South!
Bij een groot probleem in lap-1, wil er nog wel eens in het echt een rode-vlag verschijnen en daarna een herstart.
Wat met full-grids wel fijn /leuker zou zijn lijkt me.
Verwijderd
Een Rode Vlag wordt ook eigenlijk ingezet als ze verwachten dat ze anders heel veel rondjes onder geel zouden moeten rijden omdat het opruimen teveel tijd kost.
[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 28-10-2012 11:08 ]
Als er 10 escapes worden gedrukt in 1 lap.
Mensen met schade krijgen bij rood een fasttow oftewel fastrepair. (denk aan Monaco met Red Bull)
Iedereen hergegrid wordt in volgorde van de positie die men had toen men terug in de pits gezet was.
(in ieder geval de escapees achter de mensen die veilig door de eerste lap kwamen. Of zelfs starten uit de pitlane.)
En daarna ipv een standing start een rollende start.
Zowiezo voor hosted lijkt het me wel een goede toevoeging, wel enigszins instelbaar natuurlijk.
Verwijderd
Maar - ik vind ook wel dat je als Race Control een race moet kunnen herstarten eigenlijk bij een hosted race. (wist/weet overigens niet dat dit niet kan, nooit een race gehost)
[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 28-10-2012 12:32 ]
Lijkt me wel tof om te doen. Kan zeker mooi zijn met de nieuwe radio/team functionaliteiten. Race director zegt dat je de baan op moet, en wanneer je weer naar binnen moet. Kun je ook gewoon vol gas met die Mustang, ipv. met 80 over de baan...
Maar ja, zal wel bij dromen blijven.
Leuk, ga proberen om erbij te zijn! Ik zie hem alleen niet bij de league planning staan? Hoeveel ronden rijden we bijvoorbeeld en wat is het tijdschema? Begint de race ook meteen om 16:00 of is er eerst Q?JoepW schreef op zondag 28 oktober 2012 @ 10:47:
ATTENTIE:
Vanmiddag om 16:00 uur hebben we een W13 race gepland met de Radical op VIR South!
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Date 28/10: Radical SR8 @ Virginia int. South
Start Practise: 15:00 GMT (1 hour)
Start Qualifying: 16:00 GMT (20 minutes)
Start race 1: 16:20 GMT (25 minutes)
Start race 2: 16:50 GMT (15 minutes)
Verwijderd
Eigenlijk kan dit wel volgens mij - maar dan in dezelfde auto als waarin de race gereden wordt...gtrNL schreef op zondag 28 oktober 2012 @ 12:23:
Ik wou dat ze de safety car bestuurbaar maakten in hosted. Dat je als admin gewoon één iemand kiest die dan in de safety car rijdt.
Lijkt me wel tof om te doen. Kan zeker mooi zijn met de nieuwe radio/team functionaliteiten. Race director zegt dat je de baan op moet, en wanneer je weer naar binnen moet. Kun je ook gewoon vol gas met die Mustang, ipv. met 80 over de baan...
Maar ja, zal wel bij dromen blijven.
Dan moet iemand maar via text en radio aankondigen dat het geel is, dan moet iedereen vertragen en dan rijdt de "Safety Car" de pits uit en wacht op de leader daar.
Dan is de "Safety Car" wel een deelnemer aan de race, en komt ook in de uitslagen voor - maar ja, who cares
http://members.iracing.co...list/2281089.page#4922956
Cube Nuroad Race (2022)
Verwijderd
Yeah sure. Looogies. Moet wel met mutual consent gebeuren, vantevoren vastgelegd in wedstrijdregels of zo.DirkT schreef op zondag 28 oktober 2012 @ 15:22:
Dat je zoiets in een official race niet kan vragen van iemand, omdat dan de ratings een schop zouden krijgen.
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Nee, hoewel ze wel net gepost hebben dat ze misschien wat servers kwijt raken door de orkaan... Maar ik heb er op dit moment geen last van. Onze race sessie begint pas over 20 min trouwensArfman schreef op zondag 28 oktober 2012 @ 15:39:
Ik zie de sessies niet en de helft van de site lijkt ook niet meer te reageren, meer mensen last van?
En omdat we 2 heats doen kunnen we de race niet als league race inplannen, dus komt hij onder de normale hosted sessions en niet in de league sessions.
[ Voor 16% gewijzigd door NickThissen op 28-10-2012 15:44 ]
[ Voor 4% gewijzigd door Arfman op 28-10-2012 15:53 ]
[ Voor 108% gewijzigd door Arfman op 28-10-2012 16:05 ]
Dit topic is gesloten.