iRacing: Seizoen 3 - 2012 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 28 ... 31 Laatste
Acties:
  • 59.820 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:46
Het was een teleurstellende race vanavond.
De kwalificatie ging eigenlijk boven verwachting goed, en tijdens m'n laatste run zat ik dik onder m'n PB tot ik off track ging in de laatste bocht en ik op de 4e plek bleef steken waar ik wss wel de eerste plek had kunnen pakken.

Bij de race de eerste rondes gewoon het treintje achter Marco blijven volgen. Maar na een tijdje begon ik toch wat foutjes te maken met wat kleine off-tracks waarmee ik wat plekken verloor aan Egil en Roland Siegl.
Ik kwam weer terug achter Roland Siegl en wist hem aan de binnenkant uit te remmen richting T11. Dat ging prima en hij liet me ook de ruimte waardoor we 2 wide door die bocht gingen.
Echter ging ik de ronde erna weer de fout in in T1 geloof ik en kreeg hij z'n positie weer terug. Ik kwam echter weer beter T10 uit en prikte hem er weer aan de binnenkant naast in T11. Ik kwam welliswaar van ietsje verder, maar omdat hij eerder remde zat ik er wel naast. Deze keer stuurde hij echter gewoon in waardoor hij dwars kwam te staan voor m'n neus. Heb maar even gewacht tot hij z'n weg vervolgde, maar even later ging hij er ergens af en ben ik hem gepasseerd.

Even later dus helemaal de baan af en vast in een bandenstapel wat me een tow kostte.
Daarna doorgereden maar weer de nodige uitstapjes gemaakt zonder verder schade.
Tot ik daarna m'n banden weer opgereden had en mezelf verremde en weer vast stond in een stapel bandjes. Tijdens deze crash ging ik rechtdoor in een rechter bocht en had daarom m'n stuur helemaal naar rechts gedraaid in een poging de muur te ontwijken.

Dat lukte niet, maar bij het wegrijden uit de pits klapte ik dus direct tegen de pitmuur waardoor ik daar ook wat schade aan overhield.
Het was wel te rijden, maar af en toe gingen sommige linker bochtjes niet helemaal lekker.

Wat later was het einde verhaal toen ik richting T10 geraakt werd door Dave. Omdat hij me op exact hetzelfde punt een aantal ronden eerder ook al gepasseerd was dacht ik dat hij dit weer ging doen en in combinatie met m'n ietwat beschadigde auto ging ik misschien wat eerder / harder op de remmen dan ik in m'n eentje zou doen.
Beetje ongelukkige samenloop van omstandigheden misschien, maar een klein beetje geduld had misschien wel geholpen maargoed.
Omdat toen m'n tows opwaren en ik ruim een minuut required en nog eens een minuut of 7 optional repairs voor m'n kiezen kreeg heb ik er toen de brui aan gegeven.

Het was wel een leuk event, maar dit soort auto's liggen me nou eenmaal niet helemaal dus heel erg verrast was ik ook niet met m'n eigen rijden / uitslag. Naja op naar de volgende races dan maar weer :)

iRacing Profiel - Radicals Online - CyclingMaster parser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 26-06 09:18
Hèhè probleem was dat ik je dichter liet komen en niet echt best deed voor positie door misverstand. ik dacht dat we nog 6 min moesten rijden en had maar fuel voor 5min ongeveer pfff maar was fun en daar gaat het om

Mijn iRacing profiel / YouTube / Twitch.TV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16:14

DutchDevil79

I race, therfore I am

Was een leuke multiclass race gister. Had me gekwalificeerd op een 3de plek achter Dabelg en Derx. Meeste van mijn race kan je al in Derx zen verslag lezen. Gooide men 3de plek weg doordat ik mezelf na meer dan een uur racen verslikte in de een na laatste bocht. Ik ging er in zen 4 in ipv van de 3 waardoor ik over de binnenste curb stuiterde en door proberen op te vangen de volgende curb raakte en rond ging. Nog wel op een 4de plek kunnen uit rijden maar was te ver achterop geraakt.

Vanavond is kijken of 2 heats rijden werkt. Lijkt me dat dat bij sommige combinaties leuker gaat zijn dan een keer 45 minuten rijden wat we meestal doen.

Eindstand van het toernooi zal ik vanmiddag wel opmaken en posten als ik thuis ben. Volgens mij er achter de top 3 wel wat veranderd in de stand. In de top 3 is er echter niks veranderd dus gefeliciteerd Dave en Paul voor P1 en P2. Ben iig zelf wel blij ondanks de 3 races die ik heb moeten missen met men vakantie ik toch een mooie 3de plek in het kampioenschap heb kunnen pakken. :)

[ Voor 23% gewijzigd door DutchDevil79 op 24-10-2012 07:57 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15:15

Hoogie2004

Whohooooo

Ik heb echt ontzettend weinig tijd rest van de week. Vandaag voetbal kijken met vrienden, morgen handboogtraining (nodig want nieuwe boog), vrijdag, zaterdag en zondag ook handboog-gerelateerde zaken (2x wedstrijd, 1x amateurs begeleiden)

Ben dus benieuwd of ik uberhaupt iets van het W13 toernooi kan meenemen....

My iRacing profile | Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Tssssssssss andere zaken boven ons toernooi zetten. Dat kan echt niet.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:23

BM

Moderator Spielerij
Klinkt als een geslaagde avond :) Volgende keer wil ik wel meerijden :p

Hopelijk vanavond de boel thuis fixen zodat ik vanaf donderdag mee kan doen met de W13 races. Vanavond mis ik sowieso wegens verplichtingen elders.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jubby
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 14-07 20:07
Team Holland 1 heeft alweer een nieuwe sponsor ( we zijn weer hoger op de lijst )

No more candy maar martini , shaken, not stirred..... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ga enkel zaterdag echt tijd hebben om mee te kunnen racen op VIR met de radical ... de andere dagen zit ik met een trouw en andere verplichtingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

We gaan wel lekker zo. Word wel lastig om de hoge verwachtingen dan ook waar te maken.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 00:34
Gefeliciteerd Paul, volgens mij kwam ik jou gister nog tegen ook. Godver wat een k*t race was dat.

YouTube: Ongeluk mx5 1

Die eerste move zie ik nog wel door de vingers, maar die tweede actie sloeg echt nergens op. Maar goed. http://members.iracing.co...nid=6752595&custid=104531
Gelukkig telde hij niet mee voor de rating (check incs) :+

edit;
Hoe laat is de race vanavond? (MX-5/Zandvoort) Ik zie het zo even niet meer terug.

[ Voor 8% gewijzigd door Streskip op 24-10-2012 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
Dat klopt, was met wat andere jongens (Joe, Pablo & Rob) die race voor de lol aan het doen.
Het idee was starten met de solstice omdat je dan achteraan start en zo leuk naar voren kunt proberen te rijden.

Ging ook prima aangezien er een mega crash richting de eerste chicane was in lap 1 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ericjooo
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22-08 17:52
Domme vraag hoor, welke Mazda MX5 rijden we vanavond.......of beide?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
Red Baron schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 14:16:
Dat klopt, was met wat andere jongens (Joe, Pablo & Rob) die race voor de lol aan het doen.
Het idee was starten met de solstice omdat je dan achteraan start en zo leuk naar voren kunt proberen te rijden.

Ging ook prima aangezien er een mega crash richting de eerste chicane was in lap 1 :+
Whaha ja die crash was echt absurd. Ik liet al vroeg me gas los en kon er netzoals jij dus lekker doorheen. Ik twijfelde of ik nou wel of niet tegen jullie aan het racen was (voor positie), maar toen jij me inhaalde werd het me duidelijk want was ineens 3e. :+ Daarbij was het me eerste race op dat circuit ook dus durfde ook niet echt te verdedigen..

[ Voor 6% gewijzigd door Streskip op 24-10-2012 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
In principe ben je in een multi class alleen tegen auto's uit je eigen klasse aan het racen.
Alhoewel je wel als 3e in de totale uitslag staat win je alsnog wel je eigen klasse.

Punten (in de officiele races) worden dan ook per klasse uitgedeeld, dus of je nou voor de solistices zou finishen of erachter maakt daarvoor niets uit.

Met de meeste MC klasses in iRacing zijn de verschillen qua snelheid redelijk groot waardoor je eigenlijk nooit met elkaar in gevecht bent (HPD vs Corvette vs Ford GT, DP vs Mustang etc).
In deze klasse is de Jetta een stukje sneller wegens de hogere topsnelheid, en zou de MX5 een fractie sneller moeten zijn dan de Solstice. Dit is alleen redelijk marginaal, dus het kan voorkomen dat snelle Solstice rijders best mee kunnen strijden met sommige MX5 rijders.

Omdat het hier verder ook alleen maar een fun race betreft is het ik ook prima om je gewoon in die gevechten te mengen ook al rijdt je in een andere klasse. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obversarix
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 05-09-2023
Ik zou best wel is willen meedoen in een Solstice in de bovengenoemde MC setup.
Wanneer rijden jullie dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
Dat is een van de fun series die in deze Week 13 lopen.
http://members.iracing.co.../SeriesNews.do?season=806

Er zijn elk half uur races (om :15 en :45). Er zijn verder voor zover ik weet geen afgesproken tijden waarop mensen van dit forum dat rijden.
Ik kwam Streskip er ook maar gewoon per toeval tegen nadat ik met die andere lui op teamspeak afgesproken had dat we die race gingen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obversarix
Red Baron schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 15:53:
Er zijn elk half uur races (om :15 en :45). Er zijn verder voor zover ik weet geen afgesproken tijden waarop mensen van dit forum dat rijden.
Misschien een keer iets afspreken dan ;)
Ik ben zeer benieuwd in hoeverre ik jullie kan bijhouden met mijn G27 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 10:50
Obversarix schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 16:01:
[...]

Misschien een keer iets afspreken dan ;)
Ik ben zeer benieuwd in hoeverre ik jullie kan bijhouden met mijn G27 ;)
Nou, doe vanavond dan mee? :)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obversarix
Hoe laat? Ik heb namelijk wel een afspraak met een vriend dat ik naar hem toe zou gaan tussen 8 en 9u (tot 12 á 1 :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
http://members.iracing.com/jforum/posts/list/2228091.page
Qualficatie begint om 21:00 onze tijd.
Uurtje later zijn we klaar ongeveer.

[ Voor 16% gewijzigd door NickThissen op 24-10-2012 16:21 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 13:52

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ericjooo schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 14:59:
Domme vraag hoor, welke Mazda MX5 rijden we vanavond.......of beide?
MX5 Cup ;)

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obversarix
NickThissen schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 16:21:
http://members.iracing.com/jforum/posts/list/2228091.page
Qualficatie begint om 21:00 onze tijd.
Uurtje later zijn we klaar ongeveer.
Dat gaat hem dan niet worden. Wanneer is de volgende O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-09 23:09

Fuelke

Forza Ferrari

Is er trouwens iets veranderd in het multiclass grid systeem? De qualify ging niet denderend en had een tijd trager dan een aantal van de Caddy's. Dan maar uit veiligheid (ken mezelf) vanuit de pits vertrokken. Na de normale 7 seconden werd ik losgelaten, achter het veld DP's maar tot mijn verbazing wel nog voor de Caddy's?

Voor de rest ... ik heb het overleefd, dat vat het genoeg samen. Tien minuten voor tijd wel in de bandenstapel en toen reed ik met een krab rond. Vreemd genoeg had ik een fast tow (5s) maar geen fast repair.

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
Er is niets veranderd aan het grid systeem, maar wij Caddy's hadden afgesproken dat we een redelijk gat lieten vallen tot de DP's zodat het niet een grote ophoping zou worden in T1.

Vandaar dat je waarschijnlijk ondanks het starten vanuit de pits er gewoon nog tussen viel :)
Dit is wel een redelijk standaard actie in MC racen, maar het gebeurt ook weer niet altijd. Het zal wel voornamelijk in top splits gebeuren met wat meer ervaren mensen die op de pole in hun langzamere klasse staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Fuelke schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 16:40:
Is er trouwens iets veranderd in het multiclass grid systeem? De qualify ging niet denderend en had een tijd trager dan een aantal van de Caddy's. Dan maar uit veiligheid (ken mezelf) vanuit de pits vertrokken. Na de normale 7 seconden werd ik losgelaten, achter het veld DP's maar tot mijn verbazing wel nog voor de Caddy's?

Voor de rest ... ik heb het overleefd, dat vat het genoeg samen. Tien minuten voor tijd wel in de bandenstapel en toen reed ik met een krab rond. Vreemd genoeg had ik een fast tow (5s) maar geen fast repair.
De caddy's lieten een flink gat, dus je had gewoon kunnen starten vanaf de grid :) Als ik eraan gedacht had dat je niet op de grid zou staan, had ik het je gisteren verteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Sinds kort kun je blijkbaar in hosted sessions ook grid by class doen, dus dat je tijd langzamer was dan de snelste caddy's maakt niet uit, zelfs joep erik en ik (zonder q tijd) hadden nog voor de caddy's gestaan :)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirkT
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

DirkT

toet

Ik schrijf me ook in voor vanavond, de rest van de week zit er niet in, mis ik teveel content voor. Heel misschien de HPD nog, maar daar heb ik nog nooit een official race in gereden...

iRacing profiel - FanaLEDs voor je racesimulatie displays en meer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk da'k mee doe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 00:49

derx666

mecker ende blaet

DirkT: kom tijdens de HPD gewoon meerijden in de practice, dan kun je altijd nog beslissen of je de race meerijdt of niet. Het is trouwens zeker aan te bevelen om een headset met mic te hebben tijdens onze sessies omdat het geouwehoer op TeamSpeak het geheel nog veel leuker maakt dan alleen het racen :)

BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Ik ga het even avond per avond bekijken of ik meedoe of niet. Ben nog steeds niet van de griep af en elke avond zitten racen helpt natuurlijk ook niet... ben er nu wel een beetje klaar mee dus ik ga vanavond vrijwel zeker overslaan :-(

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirkT
  • Niet online

DirkT

toet

Zaterdag HPD, tja ik kan altijd kijken, de dag is wel gunstig verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
DirkT schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 18:22:
Zaterdag HPD, tja ik kan altijd kijken, de dag is wel gunstig verder.
vrijdag hpd niet ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirkT
  • Niet online

DirkT

toet

Ik ging van dit lijstje uit:
The GoT W13 S3 2012 program is ready:
W: 1- MX5 @ Zandvoort National (2 heats) <- Found @ Hosted / Tournament
T: 2- Tour modified @ Richmond Oval Night
F: 3- L79 @ NHMS Road Road
S: 4- HPD ARX-01c @ Road Atlanta Short
S: 5- SR8 @ Virginia int. South (2 heats) <- Found @ Hosted / Tournament
Vanaf het iRacing tournament details scherm

* DirkT is in ongeduld modus
Ga ik het nog halen om geaccepteerd te worden in het tournament voor de Practice vanavond?

Over de headset zal ik nog nadenken, vind het meestal prettiger om niks aan m'n kop te hebben in een race :) Then again push to talk kan ook wonderen doen.

Welke channel moet ik zijn op de TS server?

[ Voor 30% gewijzigd door DirkT op 24-10-2012 19:02 . Reden: TS ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 16:38

Niellie41

[object Object]

We have a terrific update coming for you guys but unfortunately we are chasing a crashing bug that is holding up its release. We think we have an idea of what the issue is and are starting a new beta build in the next few hours for testing. At this point it is looking likely that the build will not be deployed until sometime next week.

I will run the 24 heures of fun series with the two new tracks next week when the build comes out so you can play with Rockingham and Oran Park. I have actually really enjoyed driving Oran in testing! It is an evil little track in the higher powered cars and especially the Lotus 49!

As for an update on the Lotus 49 we have made really good progress with the car but we do not want to rush it out. It is an important car to get right and we want to make sure it lives up to the legacy we created for it. It was not going to make the release this week and there is a chance it will make the release next week but again we won’t rush it out.

Thanks for your patience and we will get the release notes out as soon as possible.

Steve
:-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
was fout van mij DD poste dit in forum ;p

Date 26/10: HPD ARX-01c @ Road Atlanta Short

Start Practise: 18:00 GMT (1 hour)
Start Qualifying: 19:00 GMT (20 minutes)
Start race: 19:20 GMT (40 minutes)

Date 27/10: Radical SR8 @ Virginia int. South

Start Practise: 14:00 GMT (1 hour)
Start Qualifying: 15:00 GMT (20 minutes)
Start race 1: 15:20 GMT (25 minutes)
Start race 2: 15:50 GMT (15 minutes)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Date 24/10 : Mazda MX5 @ Zandvoort National

Start race 1: 19:20 GMT (25 minutes)
Start race 2: 19:50 GMT (15 minutes)

Date 25/10: SK Tour modified @ Richmond Oval (Night)

Start Qualifying: 19:00 GMT (5 minutes / 4 laps lone q)
Start race: 19:05 GMT (around 45 minutes)

Date 26/10: Lotus 79 @ New Hamshire Road

Date 27/10: HPD ARX-01c @ Road Atlanta Short

Date 28/10: Radical SR8 @ Virginia int. South

Start Practise: 14:00 GMT (1 hour)
Start Qualifying: 15:00 GMT (20 minutes)
Start race 1: 15:20 GMT (25 minutes)
Start race 2: 15:50 GMT (15 minutes)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirkT
  • Niet online

DirkT

toet

@ Niellie, zou jij me op TS toegang/wegwijs kunnen geven/maken?
edit:

mijn dank Niellie!

En intussen ook geaccepteerd in de league, ik moet dus straks gaan kijken in de normale join host en niet via de League sessions omdat dit een 2 stage race is correct?

[ Voor 68% gewijzigd door DirkT op 24-10-2012 19:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Wat ik zelf altijd doe is gewoon naar je Friends list gaan, en daar dezelfde sessie joinen als JoepW of DD79 of Nick (enz enz). Wel zorgen dat je ze eerst een friend request gestuurd hebt :)

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirkT
  • Niet online

DirkT

toet

Haha, ok goeie tip, even zorgen dat een van beide me voor 21u accepteerd dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Makkelijkste is om via de OP de div rijders/bekenden aan te klikken en daar de friend request te doen. Staan makkelijk onder forumnaam wat in het begin duidelijker is dat de echte namen :)

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remco Tr
  • Laatst online: 16:08
verkeerde topic 8)7

[ Voor 83% gewijzigd door Remco Tr op 24-10-2012 20:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15-09 19:46

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

mijn cockpit in actie

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-09 23:09

Fuelke

Forza Ferrari

Vreemde eerste MX-5 race. Ik draai Jos rond, hij neemt een fast repair en komt met bijna een ronde voorsprong aan de leiding 8)7

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Ja idd,
Heb er zelf in race 1 gebruik van gemaakt om de aansluiting weer terug te krijgen ( disq vind ik prima als iemand er problemen mee heeft)
Maar track heeft dus een bugje. (is wel vaker op de alternatieve routes)

2de race was leuker , werd erg scherp/aggressief gebattled aan het begin , daarna achter Paul maar die kon ik net niet bijhalen, hij liep iets uit elke ronde.
15 minuten was wel leuk op deze baan, 40minuten had ik voor bedankt , die hairpin vind ik 3x niks.

Maar ben benieuwd wat het morgen gaat worden met de Modifieds, lijkt me lachen.
Wel eens mee gestoeid maar nog nooit een race mee gedaan.

[ Voor 3% gewijzigd door enchion op 24-10-2012 22:35 ]

How do you save a random generator ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Denk eerder dat het een bug in iRacing is want gister hadden we exact hetzelfde probleem, te korte tow...

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Yep was zeer vermakelijk vanavond. Zo 2 racejes doen met die langzame bakjes is leuker dan een race van 40 minuten. Eerste race heel de race achter Paul aan gereden en niet echt kunnen aanvallen. Daardoor 2de geworden.
In de tweede race vanaf P7 (Reversed top 8) moeten starten en niet echt goed naar voren kunnen werken. Bleef hangen achter Pascal. Wel leuk beetje proberen en wat kleine tikjes. ging alleen fout toen die de bak niet in een versnelling kreeg na de hairpin. Boem en Joep kon daar van profiteren. Zodoende maar 6de geworden in de tweede race.

En ja morgen de Tour modified. Wel leuk een oval bak die bijna niet gereden word door Beneluxers. Is kijken wat voor chaos dat gaat worden morgen. Hopelijk ook wat ervaren oval rijders die joinen.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Ik ben er in ieder geval niet bij. Ik heb die auto niet en heb morgen training.
Deze week heb ik niet zo veel zin om te racen. Ik ben druk bezig met het maken van een samenvatting van een race.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

pfff. snel vergeten deze ehhr... race?
1e race verprutste ik de start waardoor ik zowat achteraan kwam te zitten. Gevecht gehad met Ericjoo en Speedy, waarbij het er vooral met Speedy nogal hard aan toe ging. Na de laatste tik had ik wat schade aan de achterkant. Auto was wat onstabiel met aanremmen en het leek net of ik mn toe out kwijt was, waardoor ik veel meer stuur moest gebruiken om de bocht rond te komen. Helaas werkt dat bij deze auto maar 2 rondes, daarna heb je alleen nog maar kauwgom om de voorwielen. Verdedigen was er niet meer bij omdat ik vol van mn gas af moest om de bocht te halen. 9e geworden, dus een Kwalitatief Uitermate Teleurstellend resultaat.
2e race begon al meteen goed (ehhr...). De koppeling vond dat ik al koppelde toen ik hem in de 1 zette, en ik rolde 1 meter naar voren... black flag dus, en klaar. Wel nog gebruik gemaakt van de fast tow, alleen vantevoren de benzine en banden niet uitgezet, dus ik reed uiteindelijk met iets van 20L benzine, en zat nog achter DirkT. Ik was te opgefokt om nog net te rijden, en ben de laatste ronde maar voluit rechtdoor gevlogen in de Tarzan. pfff.. hoop dat het morgen beter gaat....

Speedy tip: als je achter iemand rijdt, en je ziet zijn remlampen aan gaan, dan kun je zelf ook beter remmen. Tenzij je natuurlijk voor een pass gaat en er naast zit. De inhalende auto is ten alle tijde verantwoordelijk voor een clean pass. In iRacing werkt het niet zo als in het echt dat je elkaar ff kunt tikken. Hier is meteen je auto krom.

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ericjooo
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22-08 17:52
Ik heb me ook wel vermaakt, was hier nog even bezig dus maar drie trainingsrondjes en drie kwalirondjes gereden; toch nog P10. Redelijk gestart in de eerste race, leuk gevecht en toen Speedy en derx samen heel druk met elkaar waren kon ik ze in een keer pakken, daarna de zesde plek vast kunnen houden aangezien door het gevecht van ons de aansluiting enigszins weg was...haha

In de warmup even Paul's setup geprobeerd en direct een 26,1 kunnen rijden. Tweede race als derde gestart en achter Speedy aangesloten. Nog even wat verf uitgewisseld bij het ingaan van de Audi S en hem toen maar laten gaan aangezien ik Paul al zag aankomen. Toen deze voorbij was kon ik mooi achter Paul aan en samen Speedy voorbij. Uiteindelijk toch mijn tweede plek weer mogen inleveren bij Enchion en met de langzaamste rondetijd toch nog derde geworden....

Was weer erg vermakelijk!!

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Niellie41 schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 23:04:
Ik ben er in ieder geval niet bij. Ik heb die auto niet en heb morgen training.
Deze week heb ik niet zo veel zin om te racen. Ik ben druk bezig met het maken van een samenvatting van een race.
Jij hebt een oval bak niet? Ga je schamen. :) En dat noemt zich oval liefhebber.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Correctie: ben een Nascar liefhebber ;) sprint car of die andere rare auto doen me dus echt niets. Zelfs de Indycar vind ik niet heel leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirkT
  • Niet online

DirkT

toet

Ik heb me ook zeker vermaakt, race 1 3e was voor mij onverwacht hoog als C klasser. Race 2 had meer ingezeten, zeker omdat m'n start wel aardig was, maar ik maakt zelf nogal een domme fout waardoor ik dwars kwam, uiteindelijk toch niet laatste geworden, maar dat had niet nog 10 minuten moeten duren :P

Waarom komen deze races overigens niet in m'n "Recent" te staan, waar kan ik de uitslagen nu terugvinden?

[ Voor 4% gewijzigd door DirkT op 25-10-2012 09:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
Niellie41 schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 09:06:
Correctie: ben een Nascar liefhebber ;) sprint car of die andere rare auto doen me dus echt niets. Zelfs de Indycar vind ik niet heel leuk.
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/4903492/iracing/forum/logo_s_skmodweekly_sm.jpg
Dat argument gaat dus niet op helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

DirkT schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 09:48:
Waarom komen deze races overigens niet in m'n "Recent" te staan, waar kan ik de uitslagen nu terugvinden?
Die staan onder tournaments results volgens mij. Kan nu ff niet zien waar die precies zit in het menu omdat ik hier niet op de iracing site kan..

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
DirkT schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 09:48:
.....Waarom komen deze races overigens niet in m'n "Recent" te staan, waar kan ik de uitslagen nu terugvinden?
Menukeuze (losse hosted sessies & tournaments sessie vind je hier)
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/22265537/topic_2012_s3/tournament_menu.png
Overzicht (en dit is het overzicht van de tournament races)
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/22265537/topic_2012_s3/tournament_results.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Red Baron schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 10:08:
[...]

[afbeelding]
Dat argument gaat dus niet op helaas.
Voor degenen die het heel specifiek willen hebben:
Ik ben een Nascar Sprint Cup Series, Nascar Nationwide Series en een Nascar Camping World Truck Series fan.
De rest boeit me niet.

Zo beter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
Ja, de volgende keer meteen zo neerzetten graag }>

Overigens waren het 2 leuke races gisteren.
Het verbaasde me wel dat ik zonder practise toch de pole wist te pakken, waar ik normaal gezien met dit soort auto's wel wat meer moeite heb om een aantal personen hier bij te houden.

De eerste race redelijk eenvoudig kunnen winnen met Robbert in m'n slipstream.
De tweede race moest ik door de reversed grid op de 8e plek starten.
De start ging echter behoorlijk goed (bedankt Nick ;)) en ik had bij het uitkomen van T1 al een 4e plek te pakken.
Daar vandaan verder naar voren gereden en de eerste plek weten te bemachtigen en kon daarna onbedreigd richting finish touren en ondertussen nog een beetje naar het voetbal kijken ;)

[ Voor 87% gewijzigd door Red Baron op 25-10-2012 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirkT
  • Niet online

DirkT

toet

Ik zie de races inderdaad daar staan, maar kan ze niet aanklikken voor een summary/uitslag, what do? :)

nvm, plusje gedrukt!

[ Voor 21% gewijzigd door DirkT op 25-10-2012 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Ja, ik sta er nog steeds versteld van dat ik niet de muur in dreunde bij de start. Stuur stond dus 360 graden naar rechts gedraaid (hadden jullie dat niet aan m'n voorbanden kunnen zien :+), gelukkig zat er net een soort inham in de muur waardoor ik nog net met rokende FFB motor terug kon sturen zonder brokken :+

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirkT
  • Niet online

DirkT

toet

Ik kon erg mooi profiteren van je actie ja, jammer dat ik hem zelf daarna dwars zette in de voorlaatste bochten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Ja ik werd ingeboxd bj de start dus kon daar weer niet van profiteren. Daarna bleek Pascal inhalen best lastig was. Maar ik heb me vermaakt kon in race 2 jammer genoeg niet net zo lekker inhalen als Paul. Toch maar is meer op oefenen.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-04 06:47

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Mij inhalen is niet altijd even makkelijk, zolang ik geen fouten maak (zoals hem niet in versnelling krijgen etc)

En derx, volgens mij remde ik ook ongeveer op dezelfde tijd, alleen had ik nog een fractie eerder moeten remmen, maar het scheelde ook niet echt veel of ik had je niet geraakt, anders had je wel rond gegaan hoor. Net zoals Dutch en Joep mij geraakt hebben, maar goed ik blijk veel harder te kunnen remmen achteraf, dus daar ga ik maar aan werken. Maar het gevecht tussen ons vond ik supergaaf. Zo zie ik het graag, het leek net alsof ik echt op het circuit reed, zo maak ik het namelijk ook wel eens mee, en soms gaat het dan mis, maar ik zal nooit te nimmer iemand express raken.

JPL-Racing --- iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
Niks gemist dus?

Had me nogal verheugd op de race van gister avond, speciaal Zandvoort ervoor gekocht, heleboel rondjes wezen oefenen (wat een }:O chicane), komt er op het laatste moment iets tussendoor. Spijtig :+

Afijn, heb ik Zandvoort in ieder geval in de pocket.

[ Voor 4% gewijzigd door Streskip op 25-10-2012 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Speedy: maak je niet druk, shit happens... Ik weet ook dat je me niet express er vanaf rost. Vond het alleen jammer dat ik daarna gewoon niet meer dezelfde tijden kon rijden, waardoor alsnog iedereen me voorbij kwam, ik 9e werd, en dus voor de 2e race zowat achteraan stond. Achja... ik hoop op 2 dropraces :) hihi

Vanavond ben ik wat later. Zo ff naar de sportschool, als ik om 20:10 thuis ben ff snel wat bikken, en dan zit ik achter mn pc.

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Wheeeee, it's alive *O*

Heb weer internet, dus ik kom jullie vanavond weer lastig vallen. Ben alleen niet helemaal 100% fit, dus moet ff kijken hoe het gaat, maar ik doe m'n best :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Vandaag een heel stuk verder gekomen met m'n nieuwe setup site, het grootste gedeelte werkt volgens mij weer 8) . Alle users en setups zijn behouden dus jullie kunnen weer beginnen met uploaden en downloaden :+

http://iracingsetups.nickthissen.nl

(Ja, dit is een nieuwe link)
(Je moet even inloggen (kan nu ook met username!) om onze setups te zien)

Vernieuwde features even snel opgenoemd:
- Users kunnen lid worden van Teams (iedereen op dit moment is lid van Gathering of Tweakers)
- Team setups zijn alleen zichtbaar voor leden van het team
- Bij uploaden van setup kun je kiezen voor welk team je hem upload (of publiekelijk - dat wil zeggen ook voor mensen zonder account)
- Aantal downloads worden bijgehouden (is maar een schatting, ik ga uit van kliks op de download link, ik kan niet weten of de download ook voltooid werd)
- Aan de hand daarvan wat leuke stats zoals ratio aantal uploads / aantal downloads
- Mogelijkheid tot rating geven aan setups (nog niet ingebouwd, structuur zit er al in)

Paar dingetjes werken nog niet helemaal maar dat komt binnenkort wel goed. Hij is wel al bruikbaar denk ik. Het enige wat nog zo snel mogelijk erin moet is de track config kiezen (aan de hand daarvan word besloten of het een oval setup is of niet), maar dat ging nog niet helemaal lekker.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obversarix
Zoals je al zegt is het een work in progress, want alleen home en setups doen het XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Obversarix schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 20:04:
Zoals je al zegt is het een work in progress, want alleen home en setups doen het XD
Oeps, klein foutje. Als je ingelogd bent werkt de rest wel (behalve Contact).

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Tour modified room is nu up. Kom mee voor de fun.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Ik denk niet dat ik mee ga doen, vroeg naar bed dat ik morgen van de griep af ben, en ik heb de track en auto beiden niet :-(

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obversarix
Ik doe ook niet mee. Ik moet morgen weer vroeg op evenals mijn moeder (stuur maakt teveel lawaai)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
die egil van dinsdag heeft wel video skills :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Afbeeldingslocatie: https://lh6.googleusercontent.com/-jHNq3LlIXuc/UImBbDcM-tI/AAAAAAAAAIg/unYmsaSr9Iw/s1440/Stand.jpg

De final standings van seizoen 4. Derx heeft nog een eindsprint getrokken naar de 4de plek. En nog wat man die wat plaatsen hebben gewonnen. Maar de top 3 is gelijk als voor de race van Virginia.

Was een leuk seizoen en toch 40 verschillende mensen die mee hebben gedaan met 1 of meerdere races. Een mooi succes dus.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Dat was nog best leuk :) Draak van een auto, en niet een heel simpele baan, maar uiteindelijk wel een hoop lol gehad :)

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
League doet het goed , komen steeds meer mensen bij zie ik.

Vanavond wel handig dat we een kenner erbij hadden.

Wel uiteindelijk met mn eigen set gereden, was wat makkelijker mee rond te rijden.
Leuke auto , ook om mee te racen, nog wat kunnen battlen en nog 1 rondje ongeveer aan de leiding kunnen rijden.

De Silvercrown waar mee gespeeld kon worden tijdens de test was wel een stuk makkelijker voor dit soort werk.(die mag wmb ook wel een keer op het programma.)

[ Voor 77% gewijzigd door enchion op 25-10-2012 22:12 ]

How do you save a random generator ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
De setup die geshared was met iets aanpassingen om hem makkelijker te maken:
http://iracingsetups.nick...ups/ViewSetup.aspx?id=260

Vond het ook wel leuk :) Paar ongelukjes gehad waardoor ik in het middenveld eindig maar aan het begin leuk vooraan kunnen vechten, veel leuker dan andere ovals vond ik.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
25 rondjes met het spekje op Summit Point is saai :O
Maar wel weer m'n SR boven de 2.0 dus dan raak ik die niet zomaar kwijt bij een verwerking van de einde seizoens promoties mochten die ook gelden voor mensen die al handmatig gepromoveerd zijn naar een pro license :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Zo dat was lachen gister met de Tour modified. Zeer leuk bakje op de oval. Lekker drift kikkertje. Ook leuk dat we wat hulp kregen van een ervaren rijder. Die had toch wel een betere setup (ondanks dat die zen team setup niet wou/mocht sharen) dan dat wij hadden gevonden op het forum. Die was toch wat meer onderstuurd.
In de practise ongeveer rond P3 rond gereden en deze ook in de qualificatie kunnen behouden. Bij de start was er al snel een caution maar daarna toch een aantal langere runs gehad. Leuk kunnen vechten met o.a. Erik. Nick en Pascal. In de laatste run achter Paul gezeten maar kon niet echt dichterbij komen dan een paar tiende achter hem. En 2 keer vol driftend uit turn 4 komen was niet bevorderlijk daarvoor. Daarna ook nog een keer iets te enthousiast geweest op het gas en de muur gekust waardoor ik lichte schade had. Gelukkig nog wel men P2 vast kunnen houden tot de finisch.

Denk dat we wel meer racejes met dit bakje kunnen inplannen in de toekomst. Wel jammer dat ik toch aardig wat oval rijders van hier miste gister.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarninho
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 21-01-2024
Ik had graag meegedaan, maar was veel te laat thuis. Jammer, want ik heb nog nooit met die modifieds gereden en ze lijken me wel lachen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Ja jammer vooral die tour modified is een idioot leuk karretje met zen 600+ PK en bijna geen gewicht. De SK modified is net iets minder spectaculair Alhoewel ik origineel deze auto gekocht heb om de D klasse door te komen.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Even over de race morgen (zaterdag): ik heb al van een flink aantal mensen gehoord dat ze (hoogstwaarschijnlijk) niet mee kunnen doen (even uit het hoofd al iets van 5-6 man), volgens mij blijven er niet veel man over dan... Zelf zou ik ook graag meedoen aan de ProtoICE race en die valt samen met onze race. Paul en Roderic zullen dat probleem ook hebben, dus dat zijn nog eens 3 man... Nu doe ik wel liever de GoT race mee, maar niet als er maar 4 man zijn straks, dan is het wel zonde ;)

Ik heb dus voorgesteld om de race naar maandag te verplaatsen. Op maandag is er standaard toch weinig te doen, de Lotus school rijdt dan maar aangezien NTM dan nog niet uit is heeft dat totaal geen nut lijkt me. Ik weet niet hoe het bij de rest met de tijd zit op maandag, maar misschien kunnen we dan meer mensen krijgen dan morgen?

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obversarix
Wat zijn precies de details van die race (auto, circuit...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Ik ga vandaag / morgen / zondag sowieso niet redden. Maandag is dan nog het waarschijnlijkste dat ik mee kan doen.

Te weinig tijd en teveel te doen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirkT
  • Niet online

DirkT

toet

Ik was vanplan er zaterdag bij te zijn, maar als het animo te laag is zou dat jammer zijn. Wat is de protoICE race? gelimiteerd aan B-A toevallig, ik ben nog maar een C classe dus kan nog niet zomaar overal aan meedoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obversarix
NickThissen schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 12:33:

Ik zal dan de HPD en de RAS moeten kopen wat op zich geen probleem is.
"Helaas" ga ik morgen naar een concert dat om 19:00 begint.
Maandag kan ik meedoen als dat zaterdag al vast staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
NickThissen schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 11:48:
Even over de race morgen (zaterdag): ik heb al van een flink aantal mensen gehoord dat ze (hoogstwaarschijnlijk) niet mee kunnen doen (even uit het hoofd al iets van 5-6 man), volgens mij blijven er niet veel man over dan... Zelf zou ik ook graag meedoen aan de ProtoICE race en die valt samen met onze race. Paul en Roderic zullen dat probleem ook hebben, dus dat zijn nog eens 3 man... Nu doe ik wel liever de GoT race mee, maar niet als er maar 4 man zijn straks, dan is het wel zonde ;)

Ik heb dus voorgesteld om de race naar maandag te verplaatsen. Op maandag is er standaard toch weinig te doen, de Lotus school rijdt dan maar aangezien NTM dan nog niet uit is heeft dat totaal geen nut lijkt me. Ik weet niet hoe het bij de rest met de tijd zit op maandag, maar misschien kunnen we dan meer mensen krijgen dan morgen?
Ja ik denk dat ik zaterdag ook moet afhaken.
Volgens mij begint de ProtoICE Q om 21:00 onze tijd, dus dan ga ik die GoT race niet redden als die op dat tijdstip blijft staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Q om 21:00 inderdaad dus die missen we dan sowieso, en R om 22:00, dus die halen we ook net niet (misschien dat ze een warmup hebben vantevoren dan kan het misschien net, maar ze hebben 70 inschrijvingen nu ofzo, dus zonder Q kom je er vast niet in...

Dirk: ProtoICE is een toernooi dat vanaf nu (bijna) elke week op zaterdag avond is met de HPD, het speciale is dat ze 1000 euro prijsgeld weggeven, en dat ik dat nooit ga winnen omdat zowat alle top rijders in iRacing meedoen. Dus ik mag blij zijn als ik al een Q tijd neerzet die in de top 60 is anders mag ik niet eens meedoen :) Inschrijving is al een tijdje dicht dus meedoen kan niet meer. Wordt wel live uitgezonden op GlacierTV (die organizeren dat).

[ Voor 4% gewijzigd door NickThissen op 26-10-2012 13:51 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Voor de mensen die met 3 schermen rijden: onder welke hoek hebben jullie de schermen staan?

Nu ik hier 3 (niet zo'n goed passende schermen) heb staan kriebelt het toch wel om er maar 3 dezelfde neer te zetten. Financieel lijkt het ook te kunnen, dus dat scheelt :p

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
Ik heb ze op 45 graden staan (en ze staan redelijk ver van me af, 80cm geloof ik), maar het is natuurlijk afhankelijk hoe ver ze bij je vandaan staan.
Je moet ze zo neerzetten dat als je er naar kijkt dat ze dan recht voor je staan natuurlijk. Als je ze verder weg hebt staan zal de hoek kleiner zijn, dichterbij groter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Nha, heb ze besteld, dus we gaan het meemaken :) Ben benieuwd

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
@BM: 60 graden, 24", fov bijna 180 graden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
JoepW schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 15:15:
@BM: 60 graden, 24", fov bijna 180 graden.
Afbeeldingslocatie: http://img33.imageshack.us/img33/516/supportotripplomonitor3.png

Dat is hoek A toch dan he?
[/noob-mode]

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
Ja, want anders zou ik met een hoek van 45 graden niets zien he, Of ik zou die schermen om m'n hoofd hebben klemmen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obversarix
Red Baron schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 15:34:
Ja, want anders zou ik met een hoek van 45 graden niets zien he, Of ik zou die schermen om m'n hoofd hebben klemmen. :P
Is ook is leuk om te proberen. Meer cockpit gevoel misschien. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
uhm, jah....doh |:( :P

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Ik niet snap :P
Ik neem aan de BM bedoelt of je de hoek rekent zoals hij getekend heeft, of juist de 'binnenhoek' (dus 90 - A). In het geval van 45 graden maakt het dus niet uit welke je rekent omdat ze beide 45 graden zijn. In het geval van 60 graden maakt het dus wel uit.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
De hoek zoals getekend is bij mij 60 gr. En bij 45 maakt het geen verschil idd. ;)

Ik wilde alvast wat rijden met de Lotus dus draait er nu een server in de league tot 19:30 met free practice ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
gisteravond 1 timed lap gedaan, was een 57.4 geloof ik, wel leuke combo idd, maar weinig tot geen kans op inhalen gok ik :-(

Mijn iRacing profiel

Pagina: 1 ... 28 ... 31 Laatste

Dit topic is gesloten.