iRacing: Seizoen 3 - 2012 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 27 ... 31 Laatste
Acties:
  • 59.822 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 26-06 09:18
BM schreef op zondag 21 oktober 2012 @ 18:36:
Iemans al enig zicht op de tijden met de Cadillac op VIR? Heb een paar rondje geoefend, maar kom nog niet veel verder dan 1:55 met 5 rondjes fuel, en een heeeel lichtjes aangepaste baseline setup, volgens mij moet dat veel sneller kunnen :p
ik heb opt staan 1.49.2 maar zit zelf 1.50.1 dit met 70l, je hebt 201 liter nodig voor race ongeveer :p

Mijn iRacing profiel / YouTube / Twitch.TV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07:48

BM

Moderator Spielerij
Hmmz, dat moet dus inderdaad nog wel sneller. Zat na nog 2 rondjes op 54.x met 50 liter ofzo. Maar ken de baan to-taal nog niet, dat helpt ook niet mee :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iXiro
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Als ik m uberhaupt al op de baan kan houden haal ik soms 1.53 met 70L

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:42

Arfman

Drome!

Zometeen lijkt er toch nog een Radical race official te gaan. Kijken of ik nog wat extra punten binnen kan sprokkelen, en als ik het allemaal goed begrijp hebben mijn 2 concurrenten in divisie 4 nog helemaal niet gereden en dus sowieso de SOF race gemist. Wellicht weten ze niet eens dat ze kans maken op het "kampioenschap" maar de voorgaande weken hebben ze allebei minstens 2 official races in de Radical gereden en ik maar 1, dus ik hoop wel dat ze nog op komen dagen.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 10:50
Ik overweeg alsnog om de petit le mans te gaan proberen (in de Corvette eens een keer :))... Voel me nog niet super (griep) maar bij vlagen gaat het wel, practice net ging wel redelijk. Ik zie echter net pas dat de splits op qualificatie tijd gemaakt worden, en dus heb ik nog maar 1 kans, in een q waarin nu al meer dan 100!! man zijn ingeschreven :/ Dat gaat dus nooit lukken, en met een slechte Q tijd kom je dus in een lage split en ga ik het nooit voorbij T1 redden :+ Ik zie wel wat ik doe... Ik verwacht hem toch niet uit te rijden.

Nou ja, eerste rondje gelukkig vrij gehad en meteen een 16.4 neergezet, maar liefst 0.6 sneller dan mijn vorige PB 8)7 Tevreden mee en meteen weg gegaan :p

[ Voor 12% gewijzigd door NickThissen op 21-10-2012 21:39 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• josh-hill
  • Laatst online: 02:17
Hehe netjes!

Veel succes (ook als je het einde niet haalt). :)

Ik ga nu ff de start bekijken van de top split. Wordt live uitgezonden @ http://www.glaciertv.com/?page_id=182

Na de eerste paar ronden ligt Paul 4e en Roderic 5e (HPD). Dave pakt de 1e plek in de Ford GT.

[ Voor 69% gewijzigd door josh-hill op 21-10-2012 22:28 ]

jungletrain.net - 24/7 drum & bass radio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Laatst online: 22:42

Arfman

Drome!

Zo, race over op Spa en 2e geworden in het kampioenschap. Sander van der Perre had de 19:30 ook nog mee kunnen pakken en daar veel punten gehaald. "Helaas" had ik toen visite dus ik moest in de latere race de punten zien te pakken. Slechte race gehad, de setup die ik gebruikte was te instabiel (Roope setup) en ik had geen vertrouwen en kwam daardoor flink snelheid te kort. Andere ding wat me nekte is dat ik bijna elke week maar 1 race heb kunnen rijden terwijl o.a. Sander er 2 of zelfs 3 kon rijden, dat schiet wel op met punten natuurlijk.

Maar al in al heeft hij het beter gedaan dan ik dus verdiend kampioen! Gefeliciteerd Sander! :)

Volgend seizoen weer de Radical voor mij met misschien een vleugje Lotus 79 (krijgt ook NTM). Ik kom waarschijnlijk een divisie hoger terecht en zal dus niet (of iig minder) kunnen strijden voor het kampieonschap, maar dat maakt de races niet minder leuk.

De iRacing week 13 ellende sla ik over (kostte me 2 classes vorige keer) dus zie jullie over een week wel weer! ;)

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22:25

Niellie41

[object Object]

Arfman schreef op zondag 21 oktober 2012 @ 22:50:
De iRacing week 13 ellende sla ik over (kostte me 2 classes vorige keer) dus zie jullie over een week wel weer! ;)
Je moet ook niet in de officiële series rijden in week 13 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 06:36

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Arfman schreef op zondag 21 oktober 2012 @ 22:50:
.....De iRacing week 13 ellende sla ik over (kostte me 2 classes vorige keer) dus zie jullie over een week wel weer! ;)
Gewoon bij ons meedoen. Fun!

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:33

Fuelke

Forza Ferrari

Ik twijfel of ik week 13 met "jullie" meedoe, leuke afwisseling tussen auto's of de fun week die door het Radical forum in elkaar gezet wordt.

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16-09 18:36

derx666

mecker ende blaet

Gewoon met ons meerijden, leuke combo's, fun gegarandeerd....

BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Nou ja, na een aantal keer van de baan geveegd te zijn eindigd de race uiteindelijk tegen iemand die de pits uit komt... Mijn lijn zit dicht bij de pit exit en een Ford kwam wat ver naar links bij het uitrijden en einde verhaal. Kan er niet echt mee zitten want ik had het ook wel een beetje gehad, duurde me te lang, hoewel het wel een leuke race was verder, paar leuke momenten, multiclass is toch wel weer erg gaaf om te doen :) Helaas zaten er een paar HPDs bij die er nog nooit van gehoord hadden en bij elke auto 'blue flag!' gaan roepen en gewoon in T1 vol gas erlangs duiken midden in de bocht (zelfs eentje buitenom zien proberen, wat op een vrij hilarische manier in de muur eindigde :+). Ik hoop echt dat de HPD leider nog z'n straf krijgt want die kan echt niet rijden, godsamme... vraag me echt af hoe het kan dat hij nog op de baan zit, nog geen enkele goeie inhaal actie van hem gezien 8)7

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 16-09 00:34
Vraagje, welke tijden rijden jullie gemiddeld op Zandvoort met een MX-5? Heb zojuist net Zandvoort gekocht, dan weet ik wanneer ik kan stoppen met oefenen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Ik heb een tijd zitten meekijken, en die raceleader kan inderdaad neit inhalen. De meeste HPD's deden het vrij netjes tijdens het uitremmen, maar hij moest er zonodig in de esses voorbij. Dat scheelde echt vrij weinig :)
Jammer van de crash, ik zag het aankomen. Jij gaat daar erg ver naar rechts, en die uit de pits kwam heeft jou ook nooit gezien volgens mij. Volgens mij verwachtte hij ook niet dat jij daar zover naar rechts zou gaan, mja... shit happens.
Streskip schreef op zondag 21 oktober 2012 @ 23:53:
Vraagje, welke tijden rijden jullie gemiddeld op Zandvoort met een MX-5? Heb zojuist net Zandvoort gekocht, dan weet ik wanneer ik kan stoppen met oefenen ;)
welke layout ?

[ Voor 24% gewijzigd door derx666 op 21-10-2012 23:58 ]

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Ik ging ook wel ver naar rechts ja (doe ik meestal zodat ik recht kan aanremmen voor T3), en ik zag hem ook niet aankomen dus de schuld ligt ook gedeeltelijk bij mezelf. Maar degene die de pits uit komt zou imo moeten opletten of er plek is, en vooral in dit soort kut pit exit's kost het toch geen moeite om even rustig uit te rijden en zo ver mogelijk rechts te gaan zitten, dan was er niks aan de hand geweest. Ach ja, het was vroeg of laat toch wel mis gegaan met een van de HPDs :) Ben al lang blij dat ik nu redelijk op tijd naar bed kan :+

[ Voor 5% gewijzigd door NickThissen op 22-10-2012 00:02 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

evengoed wel jammer, maar ik blijf het raar vinden dat die HPD's gewoon niet in kunnen halen...

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Godver, volgens mij is de top split een super race:
http://www.glaciertv.com/?page_id=182

Roderic op P2 gevolgd door jemery bouteloup en teemu iivonen binnen een seconde (en Paul op P5-6 denk ik), nu moet ik dat kijken :p

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• josh-hill
Ja, in LMP2 is het al vanaf het begin enorm spannend.

Hier moet ie de afgelopen 10 minuten ook steeds bufferen idd.

Ehm, en nu doet ie helemaal niks meer...

[ Voor 53% gewijzigd door josh-hill op 22-10-2012 00:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Bah, hij moet steeds bufferen op 720p, en met mindere kwaliteit kan ik de tekst niet lezen op m'n tv...

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obversarix
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 05-09-2023
Ik moet zeggen dat het commentaar op GlacierTV goed te doen is, maar qua camera-werk is het echt ballen als er daadwerkelijk iets gebeurd (bijv. Paul te wijd).
Damron Jr. (HPD Leider) is zeer aggresief in zijn rijden.
NickThissen schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 00:13:
Bah, hij moet steeds bufferen op 720p, en met mindere kwaliteit kan ik de tekst niet lezen op m'n tv...
Heb ik ook ;)

Edit: Nu is hij gewoon volledig dood

[ Voor 4% gewijzigd door Obversarix op 22-10-2012 00:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
Sorry, Zandvoort national.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
  • Laatst online: 16-09 15:46
Zitten op zo'n vaste stoel is wel vermoeiend na een f1 race en een 2,5h race.
Maar wel 3e geworden *O*

Dave ook gefeliciteerd met je overwinning in de Ford GT :)

iRacing Profiel - Radicals Online - CyclingMaster parser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
Red Baron schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 01:43:
Maar wel 3e geworden *O*

Proficiat !!! spijtig dat de race zo laat was :( anders deed ik ook mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Streskip schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 00:22:
[...]

Sorry, Zandvoort national.
Tussen de 1:26,3 - 1:27,0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Is iRacing normaal trouwens niet wat sneller met het aankondigen van de releasedatum van de nieuwe build? W13 is morgen al, en afaik is nog geen enkel bericht over wanneer de nieuwe build uitgerold word.

@Nick: Hoe bruikbaar is jouw SDK wrapper nog? Ik wil binnenkort zelf beginnen aan een projectje wat gebruik maakt van de iRacing SDK, maar weet niet direct hoe daarmee te beginnen. Ik lees op het forum dat er een hoop dingen toegevoegd zijn/gaan worden, maar ondersteund jouw wrapper dat ook allemaal, of kan ik beter op zoek naar wat anders? :)

[ Voor 46% gewijzigd door BM op 22-10-2012 08:39 ]

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
ik denk dat je het gewoon kan gebruiken. Als er nieuwe live telemetry output is dan zul je die zelf moeten ophalen (sdk.GetData("naam"); bijv) totdat ik die als property toevoeg. De session info string moet je toch al "zelf" parsen dus daar hoeft niks aan veranderd.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
NickThissen schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 08:47:
ik denk dat je het gewoon kan gebruiken. Als er nieuwe live telemetry output is dan zul je die zelf moeten ophalen (sdk.GetData("naam"); bijv) totdat ik die als property toevoeg. De session info string moet je toch al "zelf" parsen dus daar hoeft niks aan veranderd.
Cool :)
Binnenkort maar eens mee aan de slag, ben benieuwd :)

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16-09 16:14

DutchDevil79

I race, therfore I am

Maar wel 3e geworden *O*

Netjes gedaan. :)

Ik had Zondag totaal geen tijd om te racen. Pas rond 9 uur savonds thuis en daarna echt geen put meer om te racen. :) Ach ja kijken of het Lorus49 world evenement wel in een leuk tijdschema zit voor mij.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 16-09 15:15

Hoogie2004

Whohooooo

Vanavond was er toch een oefensessie voor morgen? Hopelijk wat tijd, want ik wil wel stabiel setupje hebben voor die lange race :)

Ik twijfel nog steeds over de auto, aangezien de Caddy best fun is... Ik kan echter niet zien op de site wat de huidige stand is qua inschrijvingen aangezien die een foutmelding geeft bij Tournaments...

My iRacing profile | Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Het staat 20 vs 13 (wordt nu een beetje veel riley's).
Je moet bij deze site zijn:
http://iracingregistratio...sen.nl/ViewRace.aspx?id=1

De tournament/setup site is inderdaad iets mis gegaan. Ik denk dat ik weet wat het is, heb iets in de database veranderd voor de registratie site en daar kunnen de oude sites niet mee omgaan :p Na morgen kan de registratie site (in ieder geval tijdelijk) weer offline dus kan ik het wel weer terugzetten.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

NickThissen schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 11:10:

De tournament/setup site is inderdaad iets mis gegaan. Ik denk dat ik weet wat het is, heb iets in de database veranderd voor de registratie site en daar kunnen de oude sites niet mee omgaan :p Na morgen kan de registratie site (in ieder geval tijdelijk) weer offline dus kan ik het wel weer terugzetten.
Ik had inderdaad de foute site 8)7

Ik ben geswitched naar de Caddy, zo is het veld weer wat beter verdeeld :) Nu alleen nog mijn setup voor de Caddy terugvinden :P

[ Voor 3% gewijzigd door Hoogie2004 op 22-10-2012 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Ik heb alleen nog maar met een licht aangepast baseline gereden. ARB aan voorkant wat naar beneden (3 kliks ofzo), en achter 1 klik omhoog zorgde er iig voor dat een flink deel van het onderstuur er uit was. Heb alleen het vermoeden dat dat absoluut niet de juiste manier is, maar verder dan dat rijkt mijn setup kennis niet :p

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Greger Hutu die een rondje Suzuka doet:
YouTube: iRacing F1 lap at Suzuka

Schijnbaar redelijk zeldzaam dat hij zo'n video maakt/deelt (volgens de blog van Fanatec's Thomas)

#edit: krijg de video tag niet aan de gang :(
@hieronder: Thnx :)

Valt me op hoe ****** stabiel die setup lijkt....

[ Voor 29% gewijzigd door Hoogie2004 op 22-10-2012 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Je moet dit stukje verwijderen: feature=player_embedded&

Achter .com mag alleen dit staan: /watch?v=tC1vp026wMU

[ Voor 19% gewijzigd door Niellie41 op 22-10-2012 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
Als er nog mensen tijd te veel hebben is dit misschien wel een aanradertje:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NickThissen schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 11:10:

schrap mij maar in de riley ... ik zit met buikgriep en ga maar pas op woensdag aan racen toekomen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Dat is jammer Aaikman ;( Beterschap!

Hier een setup die ik wel lekker vond voor de Riley @ VIR:
https://dl.dropbox.com/u/.../JoepW_2012_S3_VIR_Q5.sto

En voor de Caddy @ VIR vond ik de Baseline in het geheel niet verkeerd met de brake balance flink naar achter. Na paar rondjes deed ik 1:54.076. Kan veel sneller btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jubby
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 14-07 20:07
Als het goed is gaat het volgend seizoen zo worden :

13 Jos van Hoorn Candy Team Tyrrell
14 Robbert de Rooij Candy Team Tyrrell
15 Pascal Laan Candy Team Tyrrell

Wie maakt de skins met onze namen erop ? Who likes Candy ? :*)

[ Voor 5% gewijzigd door Jubby op 22-10-2012 18:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Even een waarschuwing voor mensen die wel eens de Lotus rijden: met het komende NTM zullen alle oude setups niet meer werken. Dat wil zeggen: je kunt ze niet inladen! Dat is dus iets anders dan normaal, waar je de setups nog wel kan laden maar ze gewoon niet geldig zijn (te laag/hoog ofzo), met de Lotus zullen de setups dus helemaal niet meer werken. Dus mocht je nog ooit willen kijken wat voor settings je in een setup had, dan moet je nu al je setups gaan exporteren naar HTML zodat je ze kan inlezen!

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Jubby schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 18:47:
Als het goed is gaat het volgend seizoen zo worden :

13 Jos van Hoorn Candy Team Tyrrell
14 Robbert de Rooij Candy Team Tyrrell
15 Pascal Laan Candy Team Tyrrell

Wie maakt de skins met onze namen erop ? Who likes Candy ? :*)
Team holland 2 gaat voor ATS Wheels rijden... Zegt me niks, maar paar hits op google stelt me niet echt tevreden, wat een lelijke auto :X
Afbeeldingslocatie: http://img.phombo.com/img1/photocombo/6510/cache/Motorsports_torrent-5378.jpg_1979_Zandvoort_Hans_Joachim_Stuck_ATS_D3_display.jpg

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Bah......

Ik heb mezelf maar een Marshall auto gegeven voor vanavond en morgenavond ;)
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/22265537/topic_2012_s3/riley_marshall.jpg

[ Voor 90% gewijzigd door JoepW op 22-10-2012 19:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Dan liever Joep-groen idd.

Maarja wel lekker snel klaar met skinnen.

How do you save a random generator ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

ik kan er wel aan wennen. Paul Arnall heeft verleden seizoen ermee gereden, dus daar zouden we wel een psd van los moeten kunnen peuteren.

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NickThissen schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 19:18:
[...]

Team holland 2 gaat voor ATS Wheels rijden... Zegt me niks, maar paar hits op google stelt me niet echt tevreden, wat een lelijke auto :X
[afbeelding]
Hey Lammers heeft ooit voor ATS gereden! :) In 1981.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
VIR90 practice sessie is up!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Problemen met het internet hiero :( nu boel opnieuw aan het installeren, dus hopelijk kan ik zo nog joinen... Heb de practice wel nodig eigenlijk...

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• josh-hill
Maar wel 3e geworden *O*

Gefeliciteerd met je podium positie! _/-\o_

Jammer dat Roderic nog zo dicht voor het eind door een spinner werd uitgeschakeld, Hij had echt een dikke kans op de overwinning, zeker omdat Chris nog een pitstop moest maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
JoepW schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 07:54:
[...]

Tussen de 1:26,3 - 1:27,0
Thanks. Vandaag geen tijd gehad maar morgen ga ik me eraan wagen.
NickThissen schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 19:18:
[...]

[afbeelding]
Als dat het zelfde ATS is als waar ik aan moet denken, die maken opzich vrij leuke kleine dish velgen, voor onder lage Polo'tjes zegmaar met stretch banden.. Google maar eens naar ATS Classic.

[ Voor 15% gewijzigd door Streskip op 22-10-2012 20:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
BM schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 20:29:
Problemen met het internet hiero :( nu boel opnieuw aan het installeren, dus hopelijk kan ik zo nog joinen... Heb de practice wel nodig eigenlijk...
nee dus, en ik moet nog maar zien of morgen alles weer werkt :(

Dat is ook de laatste keer dat ik direct overstap naar iets nieuws. 4 weken zonder problemen gedraait, en nu niet meer aan de gang te krijgen :( Baggerzooi. :'(

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ow man. I hate that.
Star Mazda @ Watkins: backmarker met #1 vindt dat hij zijn pace moet laten zien, en zit achter de auto die achter mij zit... Ik ben in zwaar gevecht om P3, maar die backmarker backt niet off - die blijft steeds op 0.3 secs hangen achter mijn achtervolger.
En dan maak ik een foutje in de laatste bocht, auto breekt iets uit maar ik weet hem op te vangen - auto achter me schiet me voorbij en de backmarker ziet ook zijn kans schoon, waarbij hij niet ziet dat ik net iets dwars ben gegaan en vol mijn achterwiel aantikt. Auto beschadigd maar dat merk ik pas in de Esses als ik opeens gigantisch wegsnap en in de barrier belandt. Damn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Tony over spotter functionaliteit in komende build:
http://members.iracing.com/jforum/posts/list/2262287.page

En dit:
(However, please note the build will not be early this week)
Dus morgen lijkt goed te gaan :)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Woohoo! Driver swaps komt steeds dichter bij :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gtrNL
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 28-08 09:28
Toch nog even een auto gemaakt voor morgen. Staat net op TradingPaints, dus update nog even voor de race van morgen. :>
Nu nog een toffe sponsor.

Auto gebasseerd op de Van Loon Fiesta uit de NL'se rally wereld.

Afbeeldingslocatie: http://www.abload.de/img/showroom2txrafc.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.abload.de/img/showroom1t6xybz.jpg

[ Voor 12% gewijzigd door gtrNL op 22-10-2012 23:58 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
Nog even een leuke afsluiter van het seizoen dacht ik....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

gtrNL schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 23:58:
Toch nog even een auto gemaakt voor morgen. Staat net op TradingPaints, dus update nog even voor de race van morgen. :>
Nu nog een toffe sponsor.

Auto gebasseerd op de Van Loon Fiesta uit de NL'se rally wereld.

[afbeelding]

[afbeelding]
Nice, ziet er goed uit.

Gister trouwens leuke practise gehad. De Caddilac bleek wel een handje vol te zijn op Virginia. En er bleken wat mensen last te hebben van banden slijtage en temperaturen. Maar ik had daar op zich niet al teveel last van. Uit eindelijk ook nog de snelste tijd in de sessie kunnen rijden met een 1.49.6. Vandaag maar is herhalen en dan kijken waar ik na 90 minuten sta. :)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Red Baron schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 01:30:
Nog even een leuke afsluiter van het seizoen dacht ik....

[video]
Sow, dat werkt daar prima met de auto's op een rondje zeg :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Ik heb gisteravond nog een beetje doorgetest, en kon uiteindelijk mijn banden wat beter onder controle houden, en evengoed (voor mijn doen) "snelle" tijden tijden van 1:50 laag. Vanavond maar even verder sleutelen.

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

derx666 schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 07:45:
Ik heb gisteravond nog een beetje doorgetest, en kon uiteindelijk mijn banden wat beter onder controle houden, en evengoed (voor mijn doen) "snelle" tijden tijden van 1:50 laag. Vanavond maar even verder sleutelen.
Als je je wijzigingen vanavond nog even zou willen delen, ik houd me aanbevolen :)
Sleutel ik daarna nog even met je mee. Ik weet niet hoe laat ik er ben, maar ik was van plan zoveel mogelijk van de 2 uur durende practice mee te pikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Ik zal vanavond in de practise ook wel bij zijn. FF kijken want ben wel net voor 3de keer oom geworden. Dus moet ook dat kleine hummetje nog gaan bekijken vandaag.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Hoogie2004 schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 07:53:
[...]

Als je je wijzigingen vanavond nog even zou willen delen, ik houd me aanbevolen :)
Sleutel ik daarna nog even met je mee. Ik weet niet hoe laat ik er ben, maar ik was van plan zoveel mogelijk van de 2 uur durende practice mee te pikken.
Hmmz, d'r is toch maar 'gewoon' 1 uur practice vanavond?
Dus toch 2 uur, dat is mooi :)

Ik moet nog zien of ik er bij ben, gisteravond mijn internet niet meer aan de gang gekregen. Hopelijk lukt dat vanavond, maar ik heb er een hard hoofd in. Plus dat ik dan nog moet beginnen moet oefenen eigenlijk, ik zie aan de tijden hierboven dat ik zo'n 4,5/5 seconde tekort kom op dit moment, dat is geen hele goeie basis....

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

BM schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 08:12:
[...]

Hmmz, d'r is toch maar 'gewoon' 1 uur practice vanavond?
Dus toch 2 uur, dat is mooi :)

Ik moet nog zien of ik er bij ben, gisteravond mijn internet niet meer aan de gang gekregen. Hopelijk lukt dat vanavond, maar ik heb er een hard hoofd in. Plus dat ik dan nog moet beginnen moet oefenen eigenlijk, ik zie aan de tijden hierboven dat ik zo'n 4,5/5 seconde tekort kom op dit moment, dat is geen hele goeie basis....
Volgens de toernooi-site is er 2 uur practice (waarschijnlijk vanwege de 4-uur durende totaalsessie).

Ik weet nog niet hoe laat ik precies thuis ben, aangezien ik vanmiddag eerst nog even op jacht ga naar een nieuwe handboog :P

Overigens niet te bang zijn om mee te doen, aangezien ik gisteren 3 cleane rondjes heb gereden op 1,5 uur tijd :X

[ Voor 7% gewijzigd door Hoogie2004 op 23-10-2012 08:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Hoogie2004 schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 08:20:
[...]

Volgens de toernooi-site is er 2 uur practice (waarschijnlijk vanwege de 4-uur durende totaalsessie).

Ik weet nog niet hoe laat ik precies thuis ben, aangezien ik vanmiddag eerst nog even op jacht ga naar een nieuwe handboog :P

Overigens niet te bang zijn om mee te doen, aangezien ik gisteren 3 cleane rondjes heb gereden op 1,5 uur tijd :X
Als ik een werkende internetverbinding heb zal ik er alles aan doen om mee te rijden. Ik geloof dat ik (als ik rustig rijd) best wel rond kan komen, alleen moet ik ff kijken of ik dat ook kan als er 18 Rileys om me heen rijden :p

Eerst die verdomde internetverbinding fixen though :(

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jubby
Hoogie2004 schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 08:20:
[...]

Heb je gisteren nog iets zien lopen op of naast de baan wat de moeite waard is om af te schieten
of is dat om je tegenstanders om te leggen ? ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Jubby schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 08:45:
[...]

Heb je gisteren nog iets zien lopen op of naast de baan wat de moeite waard is om af te schieten
of is dat om je tegenstanders om te leggen ? ;w
Lol, dat niet hoor, je hoeft je geen zorgen te maken :)

Ik heb ook nog een leven naast iRacing, en daarin doe ik onder andere aan handboogschieten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Hoogie2004 schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 08:49:
[...]

Lol, dat niet hoor, je hoeft je geen zorgen te maken :)

Ik heb ook nog een leven naast iRacing, en daarin doe ik onder andere aan handboogschieten :)
Een leven... how overrated :p

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:33

Fuelke

Forza Ferrari

Ben best tevreden na gisteren. Niet zozeer over de tijd die ik uiteindelijk neerzette. Een 1:48.9 terwijl de optimal afklokte op een 1:44.9 ... Maar ik heb wel vertrouwen in de auto en de setup. Wel nog ff bekijken of ik niet beter uit de pit vertrek want de snelste Cadillacs zitten wel dicht in mijn buurt. Ik wil hun natuurlijk niet hinderen in het bochtenwerk. Als ik uit de box vertrek kom ik ze tegen op een moment dat het veld al meer uiteen ligt.

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Fuelke schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 10:10:
Ben best tevreden na gisteren. Niet zozeer over de tijd die ik uiteindelijk neerzette. Een 1:48.9 terwijl de optimal afklokte op een 1:44.9 ... Maar ik heb wel vertrouwen in de auto en de setup. Wel nog ff bekijken of ik niet beter uit de pit vertrek want de snelste Cadillacs zitten wel dicht in mijn buurt. Ik wil hun natuurlijk niet hinderen in het bochtenwerk. Als ik uit de box vertrek kom ik ze tegen op een moment dat het veld al meer uiteen ligt.
Ik weet niet precies hoe de Riley en de Cadillac zich tot elkaar verhouden, maar zijn de bochten niet juist waar je het met de Riley wint? Volgens mij liggen ze qua topsnelheden niet zover uit elkaar, toch?

Lijkt me dat als je gewoon op de grid start en geen gekke dingen doet (en de snelste Caddy's ook gewoon opletten) dat gewoon goed moet gaan :)

Het is ongetwijfeld al een keer gevraagt, maar hoe zit het eigenlijk met de puntentelling? Twee volledige puntentellingen voor beide klasses? Niet dat het me heel veel boeit, maar ben wel benieuwd.

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Een overzicht van wat er komt en niet bij de update:
The 2012 Season 4 build is set to deploy later this week (could be as late as next Monday). Here’s a list of what we’re expecting so far:
• 100% – Rockingham Motor Speedway & Oran Park are available for pre-order and will be released.
• 100% – Lotus 49 is available for preorder and will be released.
• 100% – Spotter Functionality; Confirmed it will be available in the upcoming build.
• 99% – 64-bit; iRacing’s long awaited update to a 64-bit will be in the next build.
• 95% – New Sounds; Should get sounds for crowds, flyovers, pit road, and engine.
• 90% – New Shaders; Expect the new track shaders to be added to a handful of tracks.
• 90% – Dirt Build-up; Will possibly see the dirt build-up on windshields in this build.
• 85% – Back Fires; Another strong possibility for this build.
• 85% – Driver Animations; Crossing arms, shifting, head movement animations.
• 75% – Added Flaggers; Flaggers added around the tracks.
• 60% – NTM; Coming to the Lotus 79, Sprintcar and Silvercrown.
• 50% – Night Racing; Could see a couple to a handful of night versions added in this build.
• 40% – Damage Model; New employee working on damage modeling, could see minor updates.
• 10% – Day to Night Transitions; In the works, not expected to see anything in this build.
• 0% – Teams/Driver Swaps; Not in this build, but spotter functionality will be added.
• 0% – McLaren MP4-12C GT3; Hearing a possibility of being released mid-season.
List updated 10/22.
van iracerstuff.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jubby
NTM voor lotus is echt wel meer dan 60% , namelijk 100% dus dat zegt gelijk wat over de rest van het lijstje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Veel 'onder de motorkap' wijzigingen dus, 64-bit, geluid, shaders, spotter, etc.

Denk dat ze daarmee wel een goede stap zetten naar een 'nieuw' fundament, waarbij ook het damagemodel (eindelijk) op de kalender staat.

Door nu tijd te besteden aan het updaten van de basis, kan er straks hogere kwaliteit modellen / banen / etc. worden afgeleverd. Dat nu de content dan (relatief gezien) iets minder snel uitkomt neem ik graag voor lief. (ze hebben deze build nog best veel nieuwe content overigen, 1 auto en 2 tracks)

[ Voor 16% gewijzigd door Hoogie2004 op 23-10-2012 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Jubby schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 11:46:
NTM voor lotus is echt wel meer dan 60% , namelijk 100% dus dat zegt gelijk wat over de rest van het lijstje.
Er staat 60% voor de Lotus, Sprintcar en Silvercrown.
Het is een gemiddelde van die 3.

Tot nu toe heeft iRacerstuff het wel redelijk goed gehad. Natuurlijk kunnen zie niet alles 100% goed voorspellen want die hebben niemand binnen in iRacing werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
Was er niet al gemeld dat de Lotus 49 minstens een paar weken vertraing heeft en dus niet deze week uitkomt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Dat zijn de geruchten op het iracing forum, maar volgens mij is dat nergens bevestigd danwel ontkend.

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Het enige wat gezegd is, is dat het langer duurde van verwacht, maar dat ze nog beter hun best doen om het te halen. Mocht hij de build niet halen dan komt hij zo snel mogelijk na de build. Daar maakten een paar mensen toen "een paar weken" van, niks als geruchten dus. Dat de build pas laat deze week komt zou een goeie indicatie kunnen zijn dat de lotus het gewoon haalt.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Zo het kampioenschap zit erop, resultaat 57e in de 1e divisie met de Impala A :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Netjes hoor :)

Ik heb de animo niet meer om een heel seizoen dezelfde wagen te rijden. Sinds het NTM kan een auto zo raar aanvoelen bij wisselingen van track... Dat was in mijn beleving vroeger veel minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
Niellie41 schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 11:36:
Een overzicht van wat er komt en niet bij de update:

[...]

van iracerstuff.com
Wordt een prachtige sim zo te zien :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fragbeestje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15-09 16:23
Heel onverwacht maar heb deze avond toch tijd om mee te racen...

Ik heb voor de Cadillac gekozen omdat hier het minste deelnemers voor zijn... hoop dat er iemand een setupje in elkaar gefixed heeft want ga maar net op tijd thuis zijn om de Q mee door te nemen... :|

Als ik het goed heb begint de Q om 20u30 onze tijd?

Edit : tijdscorrectie... zal maar proberen om al vroeger thuis te zijn...

[ Voor 19% gewijzigd door Fragbeestje op 23-10-2012 16:51 ]

Mijn iRacing Profiel dus niet dat van jou, Jubby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/4903492/iracing/members/black_stripe_congrats_640.jpg

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/4903492/iracing/members/black_stripe_profile.jpg

*O* :)F oOo :Y d:)b :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fragbeestje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15-09 16:23
Proficiat!!!! *O*

Mijn iRacing Profiel dus niet dat van jou, Jubby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Fragbeestje schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 16:44:
Heel onverwacht maar heb deze avond toch tijd om mee te racen...

Ik heb voor de Cadillac gekozen omdat hier het minste deelnemers voor zijn... hoop dat er iemand een setupje in elkaar gefixed heeft want ga maar net op tijd thuis zijn om de Q mee door te nemen... :|

Als ik het goed heb begint de Q om 20u30 onze tijd?

Edit : tijdscorrectie... zal maar proberen om al vroeger thuis te zijn...
Q om 20:30 inderdaad, maar eerste kwartier is voor de Riley's, dus je hebt nog 15 min extra :)

Proficiat Paul!! Gaaf... :*) Nu nog de laatste stap en dan binnenkort misschien op Motors TV te zien :+

[ Voor 5% gewijzigd door NickThissen op 23-10-2012 16:57 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Gefeliciteerd Paul!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Gefeliciteerd Paul !
Wel nog even snel boven de 2 scoren, anders wordt je meteen gedegradeerd :)

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
  • Laatst online: 07:54
Ik heb hier lang niet meer gepost, maar maak hier toch graag een uitzondering voor: van harte Paul!! Topprestatie, echt knap. Heel veel succes komend seizoen. Make us proud ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Gefeliciteerd Paul! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obversarix
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 05-09-2023
Gefeliciteerd Paul.
Je bent mijn favo iRacer (tot dus ver :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
PROFICIAT PAUL !!!!!

hopelijk gaat straks alles goed tijdens de pitstop :+ .

[ Voor 8% gewijzigd door dabelg op 23-10-2012 19:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Ik ben bang dat ik het niet ga halen. Mijn internet doet het nog steeds niet, en ik zit ondertussen zonder ideeën om het nog te gaan fixen :(

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
BM schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 19:11:
Ik ben bang dat ik het niet ga halen. Mijn internet doet het nog steeds niet, en ik zit ondertussen zonder ideeën om het nog te gaan fixen :(
jammer gast :( kan zijn dat ik ook niet heel de race doen vriendin is ziek en pc staat in slaapkamer :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
En dat was dus het laatste restje hoop. Factory reset -> activatieproblemen bij provider. Dan kun je dus ook niks meer :(

Succes zodadelijk heren, en veel plezier. Ik ga even in een hoekje stikchagrijnig zitten wezen :(

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• josh-hill
Respect Paul! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Ontzettend goed vermaakt vanavond :)

Teveel fouten, maar toch een leuke race gehad. Mijn pace was ook niet voldoende om bij te blijven bij de snelle mannen, en te snel voor enkelen achter me. Ondanks dat ik in een behoorlijk gat reed, toch veel actie door alle Riley's die me om de oren vlogen.
Gelink schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 22:54:
Excuses voor mijn nogal agressieve rijgedrag.
Excuus geaccepteerd :) ik had je gewoon echt niet zien komen overigens, want ik liet iemand voorbij aan het begin van de Esses zodat ik er goed doorheen kon, en in die laatste / voorlaatste bocht van de Esses was jij daar ineens. Heb de replay niet meer gekeken maar schrok me dood en had niet echt het idee dat het goed was gegaan als ik al op tijd plaats had kunnen maken op dat punt.

[ Voor 47% gewijzigd door Hoogie2004 op 23-10-2012 23:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gtrNL
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 28-08 09:28
Was echt een super race. Ging prima voor mij. Maar twee echte fouten.
Helaas nooit echte battles gehad, maar was gewoon goed vermaak voor 90 minuten.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glnk
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 01:06

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Ik vond het een super geslaagd evenement moet ik zeggen, toch wel veel gevechten gezien, en zelfs de laatste ronde werd er nog een 3-wide pass gemaakt in de Riley's voor de leiding :) Ook de caddy's leken lekker dicht bij elkaar te blijven. Weinig incidenten behalve wat foutjes waar weinig aan gedaan kon worden. En het aantal disconnects viel me 100% mee, bijna iedereen heeft de race netjes uitgereden :D
Gelink schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 22:54:
Sportief, bedankt :)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Tja,
Na eerst ong in lap 10 in een unavoidable contact te komen, de meatball gekregen, was al ong 20 min onderweg, dus de pit in fastrepair en volgegooid met fuel en nieuwe banden.

Wist niet of ik met die fuel de race uit kon rijden, bleek uiteindelijk net te kunnen.

Ben ik veel mensen aan het inlopen, later gaan zij allen de pit in en kom ik terug op de derde plek.
Gaat m`n auto ineens besluiten maar niet meer te remmen in de hairpin onder de boom, tot 2 keer toe.
Gewoon geen remgrip, bandenstapel in en dus weer 7de , en daar rijdt ik dan 1,5 uur voor. :(
Om aan het einde, laatste 5 laps genaaid te worden door de physics. (heb dit wel eens vaker gehad)

Vind het erg jammer voor een race die eigenlijk zo goed ging, ondanks het inc in lap 10.

Verder wel erg geslaagd evenement denk ik. 1e keer dat ik 1,5uur gereden heb ook, Caddy`s houden je gelukkig wel wakker.

Op naar het volgende kampioenschap, oftewel tot morgen. :)

How do you save a random generator ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Het was een mooi evenement. Dank aan alle rijders en zeker dank aan Nick en Eric voor de marshall rol ;)

Morgen de eerste race van ons week 13 toernooi!
2 heats in de MX5 @ Zandvoort National. Te vinden bij hosted sessies / tournaments.

Baal! Ik ben er donderdag niet bij..... Vergadering ;(
En zaterdag ook niet.... Visite ;(

[ Voor 16% gewijzigd door JoepW op 23-10-2012 23:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Heerlijke race gereden! 2e in Quali net achter DaBelg.
Na de start liep DaBelg langzaam een beetje weg, en zat DD rondenlang vlak achter me, totdat ik bij die %#^%$^ boom de mist in ging, net het gras raakte, en langzaam tegen de bandenstapel aan schoof. Buiten dat mn stuur ong. 5-10 graden scheef stond kon ik wel gewoon normale rondetijden blijven rijden. Alleen DD en Egil waren me voorbij geschoten. Egil was een paar rondes eerder DD al voorbij gegaan, en zette de achtervolging op DaBelg in. Ik kon gelukkig weer vrij snel bij DD aanhaken, en we hadden een erg leuk gevecht, waarbij ik elke keer net iets ruimte te kort kwam om hem er echt naast te zetten. Net voor de pitstops lukte het wel. Een van de Rileys haalde mij in net na de esses (voor de snelle linkerknik), en ik kon een beetje aanhaken. Bij de bocht voor die boom ging hij aan de binnenkant bij DD, waardoor die wat snelheid verloor, en ik mn neus er ook tussen kon zetten. We reden naast elkaar het rechte stuk op, waarbij ik net een iets betere exit had en er aan het eind van het rechte stuk ruim voorbij was. DD ging de ronde erna de pits in, terwijl ik nog 1 ronde extra doorreed. Helaas was dat niet mijn beste ronde, en (zo bleek achteraf) DD had wat minder getankt, waardoor hij er zo'n 2.5s voor zat toen ik de pits weer uitkwam. (GRMBL!!!). Weer een aantal rondes nodig gehad om er weer bij te komen, totdat ik een keer geluk had met een achterblijver waar DD niet makkelijk voorbij kwam, en ik de aansluiting weer had. Weer een tijdje achter elkaar aangecrosst toen DD de mist in ging bij de voorlaatste bocht. Hij verremde zich, raakte het gras, en spinde. Ik kon hem maar net ontwijken, maar het was net genoeg, en ik had mijn P3 weer terug. Egil had DaBelg ondertussen ook al lang ingehaald, en lag al mijlenver voor. DaBelg was echter nog enigzins binnen bereik, en zo zette ik de achtervolging op hem in. Ronde na ronde kwam ik langzaam dichterbij. Af en toe had hij wat mazzel met inhalende Rileys, en soms had ik wat voordeel, maar het gat werd langzaam maar zeker kleiner. Een aantal ronden voor het einde zat ik er eindelijk achter, waarna ik langzaam ging kijken waar ik er evt. voorbij zou kunnen. Ik merkte dat ik in het stuk na de esses tot aan het einde van het rechte stuk na de boom sneller was dan hem, waarbij ik vooral bij het uitkomen van de bocht bij die boom een betere exit leek te hebben. Het bleek niet nodig te zijn. 2 rondes voor het einde maakte DaBelg een foutje in de laatste bocht, en raakte net het gras. Ik had hierdoor een vele betere run richting S/F, en was er ook zonder problemen voorbij. De laatste 2 rondes gewoon normaal doorgereden, en zo P2 veilig gesteld in de Caddy *O* Had ik gisteren niet verwacht :)

Ontzettend leuke race gehad, en die 90 minuten zijn voorbij gevlogen. Er werd ontzettend fair geraced, en ook de Rileys deden hun best om de inhaalacties zo goed mogelijk te timen. Weinig echt last van gehad, en ik hoop dat zij dat ook van mij vonden.
Voor mij zeker voor herhaling vatbaar, en ik sta er echt versteld van hoe leuk die Caddy te rijden was over 90 minuten :)
Super bedankt aan de Marshals Nick, Joep en Ericjoo! Moeten we vaker doen!!

Cube Nuroad Race (2022)

Pagina: 1 ... 27 ... 31 Laatste

Dit topic is gesloten.