iRacing: Seizoen 3 - 2012 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 26 ... 31 Laatste
Acties:
  • 59.829 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23:45

Hoogie2004

Whohooooo

Red Baron schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 15:36:
Om even duidelijk te zijn, ik wil dat goede doel verder niet belachelijk maken ofzo.
Maar een beetje geinen moet wel kunnen toch?
Natuurlijk weet ik dat :) En beetje geinen moet kunnen natuurlijk.

Ik wilde alleen even weten welk goed doel, en het natuurlijk ook even duidelijk maken aan de mensen die dat nog niet hadden meegekregen. Verder prima manier om aandacht te schenken aan zo'n goed doel natuurlijk :)

En je kan switchen, heb het zelf ook al paar keer gedaan :+

[ Voor 5% gewijzigd door Hoogie2004 op 17-10-2012 15:48 ]

My iRacing profile | Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gtrNL
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 28-08 09:28
Ingeschreven voor de VIR90. Eerste keer dat ik met jullie ga racen (volgens mij).

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14:00

DutchDevil79

I race, therfore I am

Gezellig, we hadden gister ook al een behoorlijke opkomst. 24 of 25 man in practise en met +/- 20 man in de race.

Mijn race gister met de Spec racer Ford op Oulton verliep eigenlijk best leuk. Had een redelijk tempo en had me volgens mij op een 6de plek gekwalificeerd. Bij de start men positie kunnen behouden en proberen aan te haken aan de rijders voor me. Na een aantal rondes kwam Derx na een foutje gezellig voor me rijden. Probeerde aan te haken en wat druk te zetten. Dat lukte ook wel echter begon ik na een tijdje iets te overmoedig te worden denk ik want maakte 3 ronde achter elkaar een fout in bocht 2. Verloor de aansluiting en bij de 3de fout moest ik zelfs Maykel en Joep voorbij laten. Daarna nog leuk gevochten met Joep en Maykel waarbij we zelfs na een foutje van Maykel 3 wide de tweede chicane opzochten (zie picture van Nick). Zo met Joep 2 wide in de chicane gedoken maar Joep had net wat meer snelheid waardoor die ervoor kon blijven. Daarna druk gezet op Joep wat zich 3 rondes voor het einde uit betaalde doordat Joep in bocht 1 zen auto verloor op de Curbs bij het uitkomen. Zo nog een nette 5de plek kunnen scoren. >:) En men 3de plek in het kampioenschap veilig gesteld.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20:07

derx666

mecker ende blaet

Ik startte gisteren vanaf P5, en kon de eerste rondes prima aanhaken bij Enchion en Red Baron, waarbij Skeijmel behoorlijk aan het pushen was achter me. In lap 4/5 ging ik net te hard de eerste chicane in, en kon Skeijmel er makkelijk voorbij, en was ik meteen de aansluiting kwijt. Tegelijkertijd had ik DD ineens vlak achter me zitten. Dat duurde ong. 5 rondjes, totdat hij fouten begon te maken, en ik ineens helemaal alleen reed. Van voren had ik een gat van 4-5sec. en achter zo'n 7-8sec. Rustig mn rondjes blijven rijden, en hopen op fouten van anderen. Uiteindelijk was het Skeijmel die de fout in ging, en z'n auto ergens krom reed. Ik kon er gemakkelijk voorbij, en dat was het verder eigenlijk wel. In de voorlaatste ronde deed Gelink nog even een Schumacher bij Red Baron, waardoor Red Baron z'n auto helemaal in puin was, en ik ook hem makkelijk voorbij kon. Zo kwam ik dus als 3e over de streep, omdat ergens Roope ook nog de muur in was gegaan. Voor het toernooi wordt het gevecht om P4 nu wel spannend want tussen de huidige P4 en P9 zit maar 15 punten verschil, en tussen P4 en P7 zelfs maar 6... Ik heb al zin in de VIR90 ! :)

BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Ik heb er nog steeds een beetje moeite mee dat ik de uitgesproken kans om Roope en Dave te pakken niet aangepakt heb, met elke andere auto zal ik Dave voorlopig niet kunnen verslaan nl.
En Roope met deze bak al helemaal niet.

Was wel verder een erg leuke race overigens leuk gebattled ook met Paul.
Oulton moet zowiezo een keer op de SRF schedule terechtkomen.

How do you save a random generator ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Spoiler alert!

spoiler: title
Volgend seizoen met de SRF op Suzuka West met chciane. Ook al geen baan die de SRF aan doet. Denk wel dat die layout ook leuk is met de SRF. Misschien je volgende kans Roope en Dave te verslaan. >:)

[ Voor 10% gewijzigd door DutchDevil79 op 17-10-2012 19:19 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:37

BM

Moderator Spielerij
Grmbl, heb ik een 3e monitor op de kop weten te tikken, blijkt dat ik alleen 3 monitoren kan aansluiten met een DP adapter.... dan maar op zoek naar zo'n ding :/

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Niet online
@DD
Ja maar dan heeft Dave wel geoefend denk ik.
Dan weet hij al hoe het moet.

Maarja ik heb mezelf de laatste aantal weken aardig verrast, ik heb op 1 of andere manier meer gevoel en precisie in m`n rijstijl en kan het ook langer volhouden.
Dus het zou wel kunnen.

btw wanneer willen jullie het definitieve S4-Dinsdag schema gaan publiceren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Red Baron schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 15:36:
Om even duidelijk te zijn, ik wil dat goede doel verder niet belachelijk maken ofzo.
Maar een beetje geinen moet wel kunnen toch?

Anyway om weer ontopic te raken: ik neig naar de Caddy.
Is de eerste keuze meteen definitief of is het op die site nog mogelijk om te switchen als er nog plek is?
helemaal met akkoord .... live is to short :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

enchion schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 19:48:
@DD
Ja maar dan heeft Dave wel geoefend denk ik.
Dan weet hij al hoe het moet.

Maarja ik heb mezelf de laatste aantal weken aardig verrast, ik heb op 1 of andere manier meer gevoel en precisie in m`n rijstijl en kan het ook langer volhouden.
Dus het zou wel kunnen.

btw wanneer willen jullie het definitieve S4-Dinsdag schema gaan publiceren?
Moeten even hele schema rond hebben en dan hopelijk tijdens het weekend of iets erna. Word al snel Season 4 natuurlijk. En zeker als mensen nog content willen aanschaffen voor het nieuwe seizoen zullen we proberen voor de nieuwe build iig het schema bekend te maken.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seninha
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-09 10:22

seninha

god's right foot

DutchDevil79 schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 12:44:
Jep daarvoor gister ff een excel lijstje in elkaar geflanst. Zodat iedereen weet wat hem te doen staat in de laatste race. Dat er mensen in andere klasse rijden is wel lastiger om je directe concurentie uit te schakelen. Maar ja we vonden het wel leuk een multiclass te doen.
Zelf is het voor mij al klaar ik sta 3de en kan ook niet meer 2de worden en de 4de kan mij al niet meer inhalen. Dus lekker knallen volgende weke en zie wel waar ik strand met de Caddy. :)

We missen nog wel wat inschrijvingen van mensen die bovenaan mee doen in kampioenschap. Dave, Paul, Roope en Roderic hebben zich nog niet uitgelaten welke auto ze rijden. :)

Zie hier:
http://iracingregistratio...sen.nl/ViewRace.aspx?id=1
Ik probeer in te loggen maar steeds krijg ik zelfde melding:
Please provide a valid numeric customer ID.

En als ik dan mijn ID wil registreren dan krijg ik de melding dat deze ID al bekend is. (dat wist ik natuurlijk al)
Daarna heb ik mijn paswoord een reset gegeven, en als ik dan wil inloggen dan krijg ik weer zelfde melding:

Please provide a valid numeric customer ID. :|

iRacing Profile Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 10:50
seninha schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 20:43:
[...]

Ik probeer in te loggen maar steeds krijg ik zelfde melding:
Please provide a valid numeric customer ID.

En als ik dan mijn ID wil registreren dan krijg ik de melding dat deze ID al bekend is. (dat wist ik natuurlijk al)
Daarna heb ik mijn paswoord een reset gegeven, en als ik dan wil inloggen dan krijg ik weer zelfde melding:

Please provide a valid numeric customer ID. :|
Op de een of andere manier gaat er soms wat mis en kijkt hij naar de verkeerde textbox (de bovenste om te registreren, en die laat je natuurlijk leeg bij inloggen). Ik heb het een aantal keer gezien maar kan het niet genoeg reproduceren om te vinden waar de fout ligt :/ Meestal werkt het wel weer als ik het 2 of 3 keer probeer. Misschien je browser cache even verwijderen, dat wil nog wel eens helpen.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seninha

seninha

god's right foot

Nick.Ik heb zojuist drie verschillende browsers geprobeerd (Firefox,IE en Chrome).
Geen een laat me inloggen

iRacing Profile Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

YEEEEEEEEEEEEEEAH!

Na 2 seizoenen lid van iRacing - eindelijk mijn eerste iRacing overwinning!!! In de Star Mazda!
http://members.iracing.co...onid=6711590&custid=91329

4e gestart, 3e na eerste bocht, 2e na slipstreamen en 1e na een foutje van de leider - allemaal in 4 ronden tijd. Vervolgens de hele race lang op mijn staart gezeten door die 2 auto's. Mijn achtervolger is nooit verder dan een seconde van me vandaag geweest...

Horrormoment in de laatste ronde toen een backmarker vlak voor mijn neus spinde... Tegelijkertijd komt mijn vriendin de kamer binnen omdat ze vond dat ik moest zijn (ik had beloofd op te ruimen)... Maar ging goed :)

Hij is binnen! BAM!

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 17-10-2012 21:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seninha

seninha

god's right foot

Zo,twee jaar wachten? Jij houd het vol ;)

Gefeliciteerd,lekker gevoeld he :)

iRacing Profile Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-04 06:47

Speedy55

www.jpl-racing.nl

BM schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 19:34:
Grmbl, heb ik een 3e monitor op de kop weten te tikken, blijkt dat ik alleen 3 monitoren kan aansluiten met een DP adapter.... dan maar op zoek naar zo'n ding :/
pricewatch: Sapphire Active DisplayPort naar DVI Adapter

Moet je hier maar even kijken.

JPL-Racing --- iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

seninha schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 21:30:
Zo,twee jaar wachten? Jij houd het vol ;)

Gefeliciteerd,lekker gevoeld he :)
2 seizoenen eh :) Lid sinds april :)

Voelt geweldig! Ik shake helemaal van de adrenaline! Ik dacht halverwege, shiiiit moet ik dit nog 12 ronden vol houden?? Maar I brought it home... De laatste 2-3 rondjes zijn eigenlijk helemaal niet zo moeilijk, dan lijkt het wel of je je opeens weer helemaal extra kan focussen. Daarom ging het ook goed met die spinnende backmarker in de laatste ronde... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-09 10:50

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Nieuwe Fanatec drivers:
http://www.911wheel.de/?q=node/9131

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
NickThissen schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 21:10:
[...]

Op de een of andere manier gaat er soms wat mis en kijkt hij naar de verkeerde textbox (de bovenste om te registreren, en die laat je natuurlijk leeg bij inloggen). Ik heb het een aantal keer gezien maar kan het niet genoeg reproduceren om te vinden waar de fout ligt :/ Meestal werkt het wel weer als ik het 2 of 3 keer probeer. Misschien je browser cache even verwijderen, dat wil nog wel eens helpen.
Heb je 2 forms op 1 pagina? Dat vind .net niet zo leuk :) Ik had ook problemen om in te loggen toen ik perongeluk wat in 1 van de 1e tekstboxen getikt had.

Feli RacerD, je 1e overwinning is altijd leuk. Nu op naar de volgende. Ikzelf heb dat geluk helaas maar 3 keer mogen hebben in 14 maanden tijd, maar goed, dan moet ik ook maar meer oefenen. Toch steekt het af en toe een beetje dat ik alleen in de mx5 en de skip ooit heb kunnen winnen :p

[ Voor 17% gewijzigd door BM op 18-10-2012 08:17 ]

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:20

Arfman

Drome!

BM schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 19:34:
Wat voor 1 heb je nodig? Heb er nog 1 liggen die je voor een schappelijk prijsje mag hebben (niet meer nodig na nieuwe videokaart).

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Arfman schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 08:27:
[...]

Wat voor 1 heb je nodig? Heb er nog 1 liggen die je voor een schappelijk prijsje mag hebben (niet meer nodig na nieuwe videokaart).
Bedankt voor het aanbod, maar heb er al 1 besteld :) Verwacht 'm morgen wel binnen :)
Een DP to HDMI adapter, scherm heeft een HDMI ingang, maar ik kan met mijn videokaart geen HDMI + 2x DVI aansluiten omdat de HDMI aansluiting geshared is met 1 DVI aansluiting (had ik ook wel kunnen weten ook).
Ach, aangezien de monitor gratis was kan een adapter van 2 tientjes er wel vanaf :)

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Nieuwe forum is live... De TS ziet er meteen een stuk minder uit ;(
Voor S4 zal ik weer een nieuwe maken, afgestemd op de nieuwe layout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
JoepW schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 11:06:
Nieuwe forum is live... De TS ziet er meteen een stuk minder uit ;(
Voor S4 zal ik weer een nieuwe maken, afgestemd op de nieuwe layout.
Hij is prima te gebruiken toch? :) Was te verwachten dat een nieuwe layout op het forum een helemaal TS'en om zeep zou gaan helpen. Dit valt nog reuze mee inho :)

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Klopt. Het valt mee. Maar het is niet meer super strak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glnk
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 01:27
JoepW schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 11:06:
Nieuwe forum is live... Het forum ziet er meteen een stuk minder uit ;(
IFIFY

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Eigenlijk wel waar. Beetje kaal...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
ff wennen, ik vind het wel nice :) Tikkeltje te wit misschien, maar verder prima.

Mensen vinden verandering altijd eng ;)

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Ik vind het ook nog niks ;) iets onoverzichtelijker geworden, maar dat went wel hoop ik.

@BM: moet je niet een actieve adapter hebben om 3 schermen aan te sturen? Ik weet niet exact hoe het zit maar met sommige videokaarten moet dat geloof ik, omdat een DP en HDMI poort elkaars klok sharen ofzoiets kun je die niet beiden tegelijk aansluiten?

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Ik heb het gevoel dat de header te hoog is, en op veel pagina's de content waar het om gaat te ver naar beneden staat (main page, myreact, enz.) staat er teveel weinigzeggende content bovenaan de pagina.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
NickThissen schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 12:50:
@BM: moet je niet een actieve adapter hebben om 3 schermen aan te sturen? Ik weet niet exact hoe het zit maar met sommige videokaarten moet dat geloof ik, omdat een DP en HDMI poort elkaars klok sharen ofzoiets kun je die niet beiden tegelijk aansluiten?
Moet idd een actieve adapter zijn. Radeon kaarten hebben maar 2 'clocks' aan boord om schermen aan te sturen oid, en een actieve adapter neemt die rol over. Vraag me verder niet hoe het werkt, maar goed :p Ding is besteld, dus ik zie het wel als ie binnen is. Zijn wel 3 verschillende formaten schermen, benieuwd hoe dat gaat zijn.

22" - 24" - 20"
1680*1050 - 1920*1200 - 1680*1050

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Als de verhoudingen maar hetzelfde zijn geloof ik. Ik heb ook verschillende verhouding, maar dan moet je met softth werken en dan kan je niet met angles werken. Dat heb ik dus, dus wil of 2 andere buitenschermen of ik verander het middelste scherm, maar die is widescreen en die hou ik liever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Dat mag dan niet zo'n probleem opleveren. Enige wat mss wat zal vertekenen is dat het beeld links en rechts niet helemaal even groot is, maar dat overleef ik wel denk ik :) En ander regel ik er nog een 22" bij, en gaat die 20" er uit :)

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

BM: als je het goed wilt doen zorg je dat je 3 dezelfde schermen hebt. In ieder geval wat grootte en resolutie betreft. Anders ga je je een hoop ellende op de hals halen. Met SoftTh schijnt wel te werken, maar daar verlies je zowiezo al performance door, plus dat volgens mij de hoekberekening en FOV calculatie van iRacing niet goed werkt met 3 verschillende monitoren.

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
derx666 schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 14:03:
BM: als je het goed wilt doen zorg je dat je 3 dezelfde schermen hebt. In ieder geval wat grootte en resolutie betreft. Anders ga je je een hoop ellende op de hals halen. Met SoftTh schijnt wel te werken, maar daar verlies je zowiezo al performance door, plus dat volgens mij de hoekberekening en FOV calculatie van iRacing niet goed werkt met 3 verschillende monitoren.
Mja, dat gaat wat lastiger worden. Ik had al een 24" en een 20" staan, en daar komt nu dus een 22" bij. Eventueel kan ik die 20" nog omwisselen voor een 22" exemplaar (we hebben d'r op kantoor wat over), maar 3x 24" word sowieso qua ruimte erg krap (de huidige setup past nog maar net) alswel dat ik eigenlijk op dit moment het geld niet heb om nog 2x 24" erbij te kopen :)

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 16-09 00:34
BM schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 19:04:
[...]

Je kunt ook een linkje naar de results geven ;) Maar gefeliciteerd *O*

Replay is helaas weg als je die niet direct na de race opslaat. Ik vergeet het eigenlijk ook altijd :)
Dankjewel! :*) Het linkje van hieronder, zal ik voortaan wel even mee geven ^^
Zonde, was wel een leuke start. Volgende keer beter. Misschien zoals ook gezegd even de herinnering aanzetten, maar waarschijnlijk ben ik dat ook weer zat na een paar keer.
JoepW schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 19:27:
Hoi Stresskip,
Blij dat alles nu goed werkt en gefeliciteerd met je overwinning. :)
En dit is de directe link naar de uitslagen:
http://members.iracing.co....do?&subsessionid=6703984
Thanks! :*) Veel makkelijker die links!

Alvast een vraag vooruit, de replay van de race, als ik die opsla, wat voor bestand is dat? Ik zag iemand eerder een link naar een replay geven met een mij onbekende extensie. Gebruiken jullie een programma'tje om deze om te zetten naar een bestand wat youtube kan lezen of no problemo en uploaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirkT
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

DirkT

toet

Gaan er van GoT mensen mee doen zondag aan de Petit Le Mans? Ik was vanplan het in de C6R te doen, mits ik er genoeg voor kan trainen.

Ik vroeg me dit af omdat ik vandaag voor het eerst het track op ben gegaan in een practice session. De hele baan was me nog onbekend en ik moet ook zeggen dat ik er nog de grootste moeite mee heb. Misschien leuk om een keer met wat "bekende" een paar rondes te kunnen rijden, dan kan ik er misschien nog wat van leren :)

Snelste dat ik er nu uit heb weten te persen is een 1.17.7xx

De setups in de setupshop zijn ook nogal uiteenlopend. De sets van Jason Brown zijn vrij strak en heftig aan het stuur. De set van Farooq Manzar is echter veel losser, maar met beide kom ik tot nu toe vrijwel evensnel rond. Kortom ik bak nog helemaal niks van de track...

iRacing profiel - FanaLEDs voor je racesimulatie displays en meer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 23:22

Niellie41

[object Object]

DirkT schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 14:29:
Gaan er van GoT mensen mee doen zondag aan de Petit Le Mans? Ik was vanplan het in de C6R te doen, mits ik er genoeg voor kan trainen.

Ik vroeg me dit af omdat ik vandaag voor het eerst het track op ben gegaan in een practice session. De hele baan was me nog onbekend en ik moet ook zeggen dat ik er nog de grootste moeite mee heb. Misschien leuk om een keer met wat "bekende" een paar rondes te kunnen rijden, dan kan ik er misschien nog wat van leren :)

Snelste dat ik er nu uit heb weten te persen is een 1.17.7xx

De setups in de setupshop zijn ook nogal uiteenlopend. De sets van Jason Brown zijn vrij strak en heftig aan het stuur. De set van Farooq Manzar is echter veel losser, maar met beide kom ik tot nu toe vrijwel evensnel rond. Kortom ik bak nog helemaal niks van de track...
Ik wilde eerst mee doen met de Corvette, alleen ben ik die dag helaas zelf niet thuis :-(
Als je wilt kan ik je best mijn setup geven van vorig seizoen. Er is niet veel veranderd qua afstelling volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirkT
  • Niet online

DirkT

toet

Een setup is altijd welkom, mijn dank! Jammer dat je er zelf niet bij kan zijn.

edit:

Bedankt voor de upload, zal hem vanavond eens testen.

[ Voor 31% gewijzigd door DirkT op 18-10-2012 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Volgens mij is dit de setup die ik voor mijn eigen 2.5 uurs race heb gebruikt voor de zomervakantie.
https://www.dropbox.com/s...2012%20%20s2%20R%2012.sto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
  • Laatst online: 18:23
Ik ben ook wel van plan de race te doen, in de HPD uiteraard.
De fixed setup is prima om mee te beginnen overigens. Kon er met low fuel redelijk eenvoudig een 1:08.3 mee rijden met een optimal die ook 1:08.1 was.

iRacing Profiel - Radicals Online - CyclingMaster parser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Op zich wel leuk, maar pfoei, 150 minuten is wel lang :X

Hoe laat zijn de races?

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

150 minuten is appeltje eitje. :P In de lente heb ik meerdere races gereden die langer dan 2 uur duurden.
De race is om 22 uur onze tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirkT
  • Niet online

DirkT

toet

Ik ben nog niet zo ervaren als de meeste hier, dus 150mins gaat ook wel een lange zit voor mij worden. Langste tot nu toe waren 45mins races in de normale GT challange.

Dat houdt overigens ook in dat ik nog nooit een pitstop heb gemaakt, dus misschien kan ik dat hier wel neerplempen. Wat te doen? In de GT challange haal ik het volgens mij makkelijk op m'n setje banden dus 45mins. Moet ik rekenen op 2 sets voor de hele race (dus minimaal 1 pitstop voor de banden), of 3? Zelfde geldt voor fuel, maar dat kan ik zelf wel uitrekenen wat ik daarvoor nodig heb. heb meestal aan 78l ruim genoeg voor 45mins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Voor banden hoef je eigenlijk niet te stoppen. De banden in iRacing slijten bijna niet.
Maar het tanken (volle tank) duurt sowieso langer dan het wisselen van de banden, dus je kan zonder zorgen elke keer nieuwe banden halen bij de pitstop.1)

Wat je met de benzine moet doen. Geen idee. Dat zul je zelf even moeten uitrekenen.

1) De pitstop van de HPD, Ford GT en Corvette klopt eigenlijk niet in iRacing. In het het echt mag je niet tegelijk banden wisselen en tanken, maar in iRacing kan dat wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Niellie41 schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 15:05:
150 minuten is appeltje eitje. :P In de lente heb ik meerdere races gereden die langer dan 2 uur duurden.
De race is om 22 uur onze tijd.
22 uur is wel laat, moet de dag erop toch weer om 5:15 weer op :/

Wel jammer, HPD op Road Atlanta had me wel leuk geleken :)

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Ik wil eigenlijk ook wel meedoen maar 22:00 en dan 2.5 uur racen is wel erg laat... Ook nog rekening houden met warmup van een kwartier (normaal in dit soort events), pace lap, napraten, dan ben je al makkelijk tot 1 uur bezig, beetje te laat...

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oh.. 2.5 uur met een HPD op Road Atlanta is echt een totale trip... een rush... Man die zou ik graag mee willen pakken... Mmmm.....

Hoe leg ik dat hier thuis uit? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Mij niet gezien. Moet de volgende dag alweer om 5:15 uit men bed komen. Leuker geweest als ze ook een race deden op Europese tijden. Zeker bij de road world events zou dat wel mogen.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Petit Le Mans is wel een ALMS race en geen Europees event zoals GP van Spa.
Je kan ook nooit alle delen in de wereld tevreden houden. Als je Europa en Amerika een plezier doet, maar dan wordt Azië/Australië buiten gesloten. Andersom geldt het zelfde.

[ Voor 62% gewijzigd door Niellie41 op 18-10-2012 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Je kan ook gewoon op 2 tijdstippen een race houden. Of 3 voor elk wereld deel 1.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Dat deden ze ook eerder dit jaar inderdaad. 120 min. van Sebring bijvoorbeeld. Geen idee waarom ze het niet meer doen :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirkT
  • Niet online

DirkT

toet

Mja het is niet alsof er iedere week zo'n event is, dus ik vind het voor een keer niet erg om zo laat bezig te moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
Net weer lekker wezen racen! Eerste race begon ik niet zo lekker. Startte als 3e en lag in de 2e lap op kop, waarna ik te vroeg op het gas ging en rond spinde, kwam daarbij ook nog zachtjes tegen de muur maar hard genoeg om de pits in te moeten. Super lang in de pits gestaan, dikke lap achter op de rest |:(

Kwam uiteindelijk de pits uit en er was nog net iemand voor mij de pits uitgegaan. Nu maar eens cleane laps runnen en bij iedereen mijn lap achterstand goed gemaakt, mezelf naar de 5e plek gescheurd! :)
http://members.iracing.co...nid=6717041&custid=104531

Daarna gelijk nog een race gedaan. Startte dit keer als 9e en dat bleef ik een tijdje omdat ik 2x dirty ging en langzaam moest rijden, waardoor ik de plekjes weer terug gaf. Godver, weer niet rustig aan gedaan :+ Gelukkig geen spin of schade. Uiteindelijk na 15 laps kwam ik de nummero uno tegen, rondje achteraan gepaced en hij kwam wat slechter uit een bocht, waardoor ik 'm vrij makkelijk voorbij kon steken. Daarna de race uitgereden O+
http://members.iracing.co...nid=6717300&custid=104531

Ik kan écht niet wachten om wat serieuzere gebakjes te rijden :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Streskip schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 18:10:
Super lang in de pits gestaan, dikke lap achter op de rest |:(
In rookie en D class series krijg je een 'fast repair', dat wil zeggen als je de pits in rijdt en tanken + nieuwe banden uitzet, dan krijg je een nieuwe auto en hoef je niet op repairs te wachten. Met F4 en F5 kun je de fuel en tires schermen ophalen en daar kun je instellen hoeveel fuel je wil (en of je uberhaupt wil tanken) en welke banden je wil wisselen (en welke bandendruk ze moeten zijn geloof ik). In 9 van de 10 races kun je dit allemaal meteen uitzetten op de grid (via pijltjes + spatiebalk) want dat heb je toch niet nodig, alleen in sommige auto's of langere races moet je tanken. Als alles uit staat meteen op de grid dan hoef je er niet meer aan te denken en kun je meteen de pits in rijden voor een nieuwe auto (of repairs boven de D series), zonder dat je onnodig gaat tanken of banden gaat wisselen.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Niet online
Streskip schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 14:26:
Alvast een vraag vooruit, de replay van de race, als ik die opsla, wat voor bestand is dat? Ik zag iemand eerder een link naar een replay geven met een mij onbekende extensie. Gebruiken jullie een programma'tje om deze om te zetten naar een bestand wat youtube kan lezen of no problemo en uploaden?
Kan alleen met Fraps of bv met Action! .

Kan niet rechtstreeks want de replay is geen filmbestand, maar een bestand met de locaties en houdingen van alle auto`s. (soort 3d recording dus, maar dan zonder auto en circuit ;) )

[ Voor 3% gewijzigd door enchion op 18-10-2012 19:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Heb een VIR90 practise opgezet. Staat onder hosted.

ff oefenen en als toetje een kleien race waar we als organisatoren ff wat gaan testen.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Niet online
Bedankt voor het hosten, zit wel nu te denken om over te stappen op de Riley.
Vind hem erg leuk op die baan, wielen/banden reageren nl niet overdreven op de curbs wat ik met de Radical wel had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Zo hier ook maar even oficieel.

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/22265537/topic_2012_s3/2012S3W13.jpg

As our trademark of the last season we organize a fun tournament to get you through week 13. We try to have a varied program with some rookie content as well as paid content.
2 races will be run with two heats. Where the first heat runs for 25 minutes and the 2nd will run with a reversed top 8 and will only last for 15 minutes (sprint race). The other races will be around 40 minutes.

The tournament will start of at Wednesday the 24th of October with the following program.

Date 24/10 : Mazda MX5 @ Zandvoort National

Start Practise: 18:00 GMT (1 hour)
Start Qualifying: 19:00 GMT (20 minutes)
Start race 1: 19:20 GMT (25 minutes)
Start race 2: 19:50 GMT (15 minutes)

Date 25/10: SK Tour modified @ Richmond Oval (Night)

Start Qualifying: 19:00 GMT (5 minutes / 4 laps lone q)
Start race: 19:05 GMT (around 45 minutes)

Date 25/10: Lotus 79 @ New Hamshire Road

Start race: 19:20 GMT (40 minutes)

Date 26/10: HPD ARX-01c @ Road Atlanta Short

Start race: 19:20 GMT (40 minutes)

Date 27/10: Radical SR8 @ Virginia int. South

Start Practise: 14:00 GMT (1 hour)
Start Qualifying: 15:00 GMT (20 minutes)
Start race 1: 15:20 GMT (25 minutes)
Start race 2: 15:50 GMT (15 minutes)

Points for the long races (+/- 40 minutes) will be:
#01: 25
#02: 20
#03: 17
#04: 15
#05: 13
#06: 11
#07: 09
#08: 08
#09: 07
#10: 06
#11: 05
#12: 04
#13: 03
#14: 02
#15: 01

Points for the 2 heats races (+/- 40 minutes) will be:

Heat 1:
#01: 15
#02: 12
#03: 10
#04: 08
#05: 06
#06: 06
#07: 05
#08: 04
#09: 03
#10: 01

Heat 2:
#01: 10
#02: 08
#03: 06
#04: 05
#05: 04
#06: 03
#07: 02
#08: 01

You can register on the following link to take part of the races:

http://members.iracing.co.../LeagueView.do?league=164

note:
The 2 heat races will be hold on the tournament servers as the leauge software doesn't function with 2 heats yet.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
Misschien dat ik ga Zandvoort eens ga kopen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Hmm, misschien gaat mijn IRL schema conflicteren met onze VIR90 :(

Ik laat het asap weten, dan kunnen zich andere mensen inschrijven.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Foto's van de Lotus (en Oran Park):
Afbeeldingslocatie: https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-snc6/169433_10151268090681085_1548739110_o.jpg

Afbeeldingslocatie: https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-snc6/281140_10151268091216085_1486174187_o.jpg

Afbeeldingslocatie: https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/131371_10151268091166085_1372620172_o.jpg

Afbeeldingslocatie: https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/615372_10151268090896085_579500711_o.jpg

Afbeeldingslocatie: https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-snc7/415686_10151268091046085_1621079671_o.jpg

Meer foto's te vinden op de Facebook van iRacing

[ Voor 10% gewijzigd door Niellie41 op 19-10-2012 00:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met die nieuwe lotus lijkt het net Grand prix legends!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Is nu al bekend om de L49 ook in W13 released word? Bij de aankondiging van het nieuwe schema voor S4 werd gezegt dat de L49 zou joinen op het moment dat ie gereleased word, wat min of meer impliceert dat dat niet in W13 gaat zijn.

Gelukkig hebben ze ook de ouderwetse pothelmpjes meegenomen, full blown integraalhelmen had er raar uit gezien :p

Edit: naar het schijnt dus een paar weken uitgestelt, bummer :/

[ Voor 28% gewijzigd door BM op 19-10-2012 07:39 ]

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:52
Zelf speel ik geen iRacing, maar wel pCARs. Hier een stukje van de Fitfth Gear over Race games. 8)7

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=eK0DqOlYHI0]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Dacuuu schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 10:48:
Zelf speel ik geen iRacing, maar wel pCARs. Hier een stukje van de Fitfth Gear over Race games. 8)7

[video]
Fifth Gear neem ik nooit meer serieus. Als ze de auto's testen op een circuit, gaan ze alleen zijdelings door bochten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fragbeestje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15-09 16:23
Ik vind het een flauwe vergelijking en heel kort door de bocht... Er wordt helemaal niet gekeken naar realisme zoals beweerd wordt... Zeker niet als die crash game op de 2e plek wordt gezet.

Ben ook helemaal geen liefhebber van Fifth Gear alhoewel ik er wel vaak naar kijk.

Moesten ze bij Top Gear hetzelfde doen zou het resultaat wel anders zijn denk ik. Er zijn namelijk redelijk wat medewerkers die een iRacing account hebben.

Mijn iRacing Profiel dus niet dat van jou, Jubby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ericjooo
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22-08 17:52
Hmmm, appels met peren, iRacing reed hij in de MX-5 en alle andere spellen in 400pk+ auto's. Dan kan ik mij inderdaad voorstellen dat hij het saai vindt. Vergeet alleen niet dat de gemiddelde kijker een console heeft staan om ook af en toe even iemand zijn kop eraf te schieten en zeker geen dedicated PC voor een racespelletje aanschaft.

Let's face it, we zijn gewoon nerds en geen doorsnede van de maatschappij :)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 26-06 09:18
Ericjooo schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 11:20:
Hmmm, appels met peren, iRacing reed hij in de MX-5 en alle andere spellen in 400pk+ auto's. Dan kan ik mij inderdaad voorstellen dat hij het saai vindt. Vergeet alleen niet dat de gemiddelde kijker een console heeft staan om ook af en toe even iemand zijn kop eraf te schieten en zeker geen dedicated PC voor een racespelletje aanschaft.

Let's face it, we zijn gewoon nerds en geen doorsnede van de maatschappij :)
Jij bent een nerd :+ Ik ben een Racer die geen game speelt maar rij in een echte simulator LOOOOL 8)

Mijn iRacing profiel / YouTube / Twitch.TV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Buitenbeeld zei die presentator over iRacing:
Ik heb hier nog nooit in deze auto gereden....
Ey, een konijn in die boom!

[ Voor 4% gewijzigd door Hoogie2004 op 19-10-2012 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Die eerste is toch echt zandvoort hoor :P, maar voor de rest wel gave plaatjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Speedy55 schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 11:32:
[...]

Die eerste is toch echt zandvoort hoor :P, maar voor de rest wel gave plaatjes.
En de tweede Spa Francorchamps...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Hoogie2004 schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 11:25:
Buitenbeeld zei die presentator over iRacing:

Ik heb hier nog nooit in deze auto gereden....
Ey, een konijn in die boom!
Weten we eindelijk waar Derx en Jubby werken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Die foto's gingen ook meer om de Lotus dan om Oran Park :)

[ Voor 62% gewijzigd door Niellie41 op 19-10-2012 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glnk
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 01:27
Ik vind het maar een lelijk ding die Lotus 49. Doe mij deze maar:

Afbeeldingslocatie: http://img148.imageshack.us/img148/2254/312f1678fi8.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img150.imageshack.us/img150/3738/312f1675xk9.jpg

[ Voor 65% gewijzigd door glnk op 19-10-2012 18:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Gelink schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 18:11:
Ik vind het maar een lelijk ding die Lotus 49. Doe mij deze maar:

[afbeelding]
[afbeelding]
*Kwijl*. Mijn grote liefde in GPL :)

Maar goed, we kunnen d'r wel van uit gaan dat die niet (de komende 2 jaar) naar iRacing komt, dus tot die tijd ben ik dik tevreden met de Lotus :)

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:33

Fuelke

Forza Ferrari

Zopas derde geworden in de Radical race van 19h30. Hoezo Fuelke, die is toch nog bezig?

Inderdaad, met amper 3 deelnemers ingeschreven :/ ... hopelijk gaat die van 21h30 straks wel official.

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 26-06 09:18
precies iets mis met de banden niet ??

Afbeeldingslocatie: http://sphotos-f.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/280997_10151269457566085_609891449_o.jpg
Afbeeldingslocatie: http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-prn1/57471_10151269457731085_2093082572_o.jpg

Afbeeldingslocatie: http://sphotos-h.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/622837_10151269459476085_2093353076_o.jpg

[ Voor 16% gewijzigd door dabelg op 19-10-2012 22:34 ]

Mijn iRacing profiel / YouTube / Twitch.TV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

De auto is nog WIP. De Lotus was eerst ook veel te laag een paar weken terug.
'The Rock' heeft in iRacing dus ook een road lay-out, aan de shots te zien.

Ik ben benieuwd hoe Rockingham is. Ze zeggen dat het best een uitdaging is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Nog wat foto's van The Rock
Afbeeldingslocatie: https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-snc6/198697_10151269456686085_1809079119_n.jpg

Afbeeldingslocatie: https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/563973_10151269456841085_86410833_n.jpg

Afbeeldingslocatie: https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/644542_10151269459166085_1455318273_n.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

Lijkt me een bescheiden road course ;)

Afbeeldingslocatie: http://rockinghamspeedway.com/images/730_ArialPhotoRockingham.JPG

Derde poging van de avond om een Radical race official te krijgen ... volgens mij proberen dezelfde drie mensen hetzelfde al de hele avond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
Die McLaren is dik! Hopen dat ie ook lekker rauw gaat klinken zoals in het echt >:) Wanneer komt deze uit?

En dat racen met die oude Lotus, is dat echt leuk? Rijdt dat niet als een zak uitjeachterwerk? Prachtige wagen hoor, die Ferrari ook trouwens, maar ermee rijden, ik zal het denk ik maar eens moeten proberen. Kan me voorstellen dat er meer animo is voor een WTCC auto of iets dergelijks :X

Vandaag weer lekker hard gegaan :9~ Ga ik als ik de 4.0 haal gelijk een klasse hoger of moest ik wachten tot de promotie datum?
http://members.iracing.co...nid=6724157&custid=104531
Ook geen ingreepjes gehad :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Fuelke schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 23:21:
Lijkt me een bescheiden road course ;)

[afbeelding]

Derde poging van de avond om een Radical race official te krijgen ... volgens mij proberen dezelfde drie mensen hetzelfde al de hele avond.
Zijn meestal ook geen uitgebreide lay-outs.
Lime Rock Park ziet er op een kaart ook niet echt imposant uit, terwijl het wel een leuke baan is :)

[ Voor 85% gewijzigd door Niellie41 op 19-10-2012 23:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Foto's van Oran Park
Afbeeldingslocatie: https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/530687_10151269579016085_86640315_n.jpg

Afbeeldingslocatie: https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/421087_10151269578761085_1156746524_n.jpg

Afbeeldingslocatie: https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/421076_10151269579116085_80174695_n.jpg

Meer foto's op hun Facebook pagina

Certainly the week of October 23-29 promises to be lucky for iRacers looking to move-up the license ladder in time for 2012 Season 4. Everyone from Rookie to Class B can boost their ratings in the Week 13 Street Stock Challenge (ovals) and SpecRacer Ford Challenge (road) series. The Street Stock Challenge features the JR Motorsports Street Stock car at Thompson, South Boston, Lanier, Charlotte (both the Legends and the 1.5 mile speedway), Oxford Plains and USA International. Road racers can try to nab a higher license in the SRF at Okayama (long and short), Charlotte (road), Laguna Seca, Summit Point – Jefferson Reverse (aka nosreffeJ) - and Lime Rock.

Both are official series, with Safety Ratings and iRatings in effect, so competitors have a one last chance to increase their license ratings before the official license promotions for Season 4 are finalized at week’s end. Likewise, rookies who have yet to complete the category-specific minimum participation requirements for graduation to a D license (two official races or four time trials in each category) can do so in Week 13.

On the unofficial side, as soon as our two new tracks are released, we’ll have a couple of different 24 Heures du Fun competitions: the Chevy Silverado at historic Rockingham Speedway and the HPD ARX01c on the immortal (thanks to iRacing!) Oran Park.

We’re also running the popular Carburetor Cup with the Impala Class A at Talladega, while Formula Fun features the IZOD IndyCar Series Dallara at Iowa and Charlotte. For the production sports car set, we’re offering a week of mixed class racing at another of our newer tracks – Zolder – with the Mazda MX-5 (Cup), Pontiace Solstice and VW Jetta TDi, along with an all Cadillac CTS-V series at Suzuka (West) and Twin Ring Motegi (East).

East or west, north or south, we think iRacers from all points of the compass will consider October 23-29 their lucky Week 13!

[ Voor 66% gewijzigd door Niellie41 op 20-10-2012 00:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Alweer die verekte HPD op de nieuwe track. Waanneer zien ze nu in dat dat geen auto is voor cup races. Zelfs de serie waar die alleen in zit trekt bijna niemand aan. Nu gaan ze weer in week 13 met dat ding alleen rijden. Pffffffffff

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Niet online
Waarschijnlijk daarom, om mischien nog wat mensen warm te krijgen voor de Proto challenge.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Zometeen de zaterdagse SIRS race met de Radical, een uur op Spa. Wish me luck :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fragbeestje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15-09 16:23
Ze hadden beter de V8 genomen voor Oran Park... of een boel mazda's :-)

Succes Arfman!

Mijn iRacing Profiel dus niet dat van jou, Jubby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
Is de worldcup ook hier aan iedereen voorbij gegaan?
Is vandaag bezig (3 races) met de indycar op suzuka en de trucks op las vegas.

Had best een of meerdere races willen doen als ik het eerder geweten had, maarja moet zo richting een verjaardag dus komt het er simpelweg niet van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Er gaat heel veel aan mij voorbij, de site blinkt nu eenmaal niet uit in duidelijkheid. Forum ook niet, als je de World Championships wilt volgen kom ik steeds in een oval forum uit, lol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Pfff, als ik geweten had dat het instellen van een multi-monitor setup zowel werk was, was ik er nooit aan begonnen. Ben er nu wel achter dat 3 verschillende schermen niet ideaal is, maar toch zou dat ook moeten kunnen imho.

iRacing zelf verrekt het om op meer dan 1 scherm te renderen. SoftTh crashed de hele boel, en Eyefinity vernachelt mijn Windows desktop door er 1 groot scherm van te maken. Ik ben geen graphics expert, maar volgens mij kan dat makkelijker....

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirkT
  • Niet online

DirkT

toet

Ondanks de autoupdater die we hebben wilde ik toch even mededelen dat we zojuist naast een nieuwe website ook een nieuwe versie van FanaLEDs hebben uitgebracht.

In deze versie kun je "eindelijk" per auto, per spel, alle instellingen veranderen die je wil, inclusief wanneer RPM leds aan moeten gaan. Als je de nieuwe versie wil hebben: http://fanaleds.com

Er is nog veel meer gewijzigd maar daar is het changelog voor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Niet online
Yesssssss. Gehaald. :D
http://members.iracing.co...onid=6731305&custid=65839

Race was wel erg lang btw.

[ Voor 11% gewijzigd door enchion op 20-10-2012 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Eindelijk DirkT, werd gek van die constant flashende ledjes bij de Radical!

Radical op Spa is een dikke teleurstelling geworden voor mij. Lag 1e, maar maaktei n lap 9 een klein foutje in Bus Stop waarop Tim Guihot me niet meer kon ontwijken. Een klein tikje was genoeg maar iRacing's physics vonden het nodig om me over de kop te laten slaan. 16 minuten repairs en een race en waarschijnlijk kampioenschap in Divisie 4 weggegooid :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

Arfman schreef op zaterdag 20 oktober 2012 @ 16:43:
Radical op Spa is een dikke teleurstelling geworden voor mij. Lag 1e, maar maaktei n lap 9 een klein foutje in Bus Stop waarop Tim Guihot me niet meer kon ontwijken. Een klein tikje was genoeg maar iRacing's physics vonden het nodig om me over de kop te laten slaan. 16 minuten repairs en een race en waarschijnlijk kampioenschap in Divisie 4 weggegooid :(
Ik zat in dezelfde race als Arfman, ik had mijn pech allen voordat de race van start ging. Ik was te laat op de grid, moest mijn raceschoenen nog aantrekken, dus iedereen was al weg toen ik de pits uitkwam als 17de. Ben uiteindelijk 5de geworden, met dank aan de uitvallers, heb maar 1 iemand op de baan ingehaald.

Wel wat veel geleuter tussen Lee & Kelvin nadat ze op de Raidillon in de eerste ronde op elkaar waren gereden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
BM schreef op zaterdag 20 oktober 2012 @ 16:17:
Pfff, als ik geweten had dat het instellen van een multi-monitor setup zowel werk was, was ik er nooit aan begonnen. Ben er nu wel achter dat 3 verschillende schermen niet ideaal is, maar toch zou dat ook moeten kunnen imho.

iRacing zelf verrekt het om op meer dan 1 scherm te renderen. SoftTh crashed de hele boel, en Eyefinity vernachelt mijn Windows desktop door er 1 groot scherm van te maken. Ik ben geen graphics expert, maar volgens mij kan dat makkelijker....
Eyefinity valt wel iets te verbeteren door ook de hydra(grid/vision?) extensie te installeren.
Dan kunnen vensters maximaliseren per scherm etc.

Wat ik zelf heb is gewoon 2 verschillende AMD profielen. Eentje in gewone desktop modus en de andere voor eyefinity.
Daarnaast gebruik ik een simpel batch scriptje waarmee ik snel kan switchen.
Dit laad dan het gekozen profiel, maar veranderd ook de iracing configuratie door de ini files aan te passen.

Voor racen gebruik ik de 3 scherm modus, maar als ik spectate doe ik dat gewoon op lekker op 1 scherm. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Niel, je werd net genoemd op motorstv, indien je het zelf gemist had :+

En die beelden van petit le mans zijn inderdaad mooi, doet me alleen maar meer afvragen waarom we dit soort tracks nog niet 's nachts kunnen racen... Veel vetter in veel auto's vind ik.

[ Voor 57% gewijzigd door NickThissen op 21-10-2012 01:47 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

NickThissen schreef op zondag 21 oktober 2012 @ 01:44:
Niel, je werd net genoemd op motorstv, indien je het zelf gemist had :+
Ik heb het ook gehoord :D John moest zelf giechelen :+

Edit:
Wat zou een nacht versie van Road Atlanta gaaf zijn _/-\o_

[ Voor 16% gewijzigd door Niellie41 op 21-10-2012 02:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Sprint races met 2 heats in de League

Races bestaande uit 2 heats komen niet beschikbaar bij 'League Sessions'!

Als een race uit 2 (sprint)races bestaat in onze league zal race 1 beschikbaar komen bij 'Hosted / Join a Race' onder het kopje 'Tournament sessions'. Deze sessie zal enkel toegankelijk zijn als je lid bent van de league.
Na afloop van de eerste race wordt door mij de 2de aangemaakt op basis van de 1ste race. Race 2 komt vervolgens na enkele minuten weer beschikbaar bij 'Hosted / Join a Race' onder het kopje 'Tournament sessions'.

LET OP: Indien je niet mee hebt gedaan aan de eerste race ben je NIET in staat om de tweede race te joinen!

De uitslag van deze races wordt niet automatisch in de league verwerkt en zal door een van de admins met de hand worden gecorrigeerd in de league stand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Net de 14:30 race gedaan in de Lotus79. Sof was net geen 2400, maar had wel Henri, David Jaques, Kevin Law en Denis Garese voor me, en startte dus vanaf P5. Start ging bijna perfect, en zat na 2 bochten voor Denis op P4. Mijn plan voor deze race was om op safe te rijden, en geen onnodige risico's lopen. Denis achter me was een stuk sneller dan mij. Hij remde later, maar ik kon in elke bocht eerder op het gas, waardoor hij nergens de mogelijkheid had om me uit te remmen. Zo bleven we de eerste rondes binnen 1 sec. van elkaar rond rijden. Helaas raakte ik toen in de bocht voor de corksscrew te rooie drempel, en ging ik wijd. Denis profiteerde hier natuurlijk van, maar gelukkig kon ik meteen weer aansluiten. Hij was wel sneller dan mij, maar hij bleef ook continu kleine foutjes maken, waardoor ik toch op zo'n 1- 1.5s achter hem bleef hangen. Ik kon niet echt druk zetten, maar ik was wel sneller op het stuk van de laatste bocht t/m bocht 4. Ik was al 2x vrij dichtbij gekomen in T2 / 3, maar in de rest van de lap nam Denis meer risico waardoor hij toch vrij gemakkelijk voor bleef. In L12 nam hij echter iets teveel risico, en ging hij rond in de laatste bocht. Ik kon hem gelukkig net ontwijken, en zat er weer voor. Ook hij kon gewoon aanhaken, en zo begon het spelletje weer opnieuw. 4 rondes later nam hij echter weer teveel risico ergens, waardoor ik op zo'n 4s. voorsprong kwam. De volgende rondes reed hij een 1:14 laag en een 1:13.7 (stuk sneller dan mij), en kwam zo weer op 1.5s te zitten. Hij ging echter weer de mist in en verloor zelfs een plek. Er waren nog maar 5 rondes te rijden, en ik had nog zo'n 4-5s voorsprong op ene Maurizio. Die reed echter ook lage 1:14 en hoge 1:13, en kwam dus snel dichterbij. Ook maakte ik in L23 nogmaals kennis met de rode drempel in de bocht voor de corkscrew (GRMBL). Gelukkig ging ik niet al te wijd, maar zo kwam Maurizio wel op 1.5s te zitten. Er kwamen weer wat achterblijvers aan, en wederom gingen ze niet geweldig aan de kant, maar ik kwam er toch veilig voorbij. Maurizio wilde daar volgens mij van profiteren, maar nam daardoor teveel risico, ging te vroeg op het gas, en spinde van de baan. Zo kon ik onbedreigd richting de finish rijden om te finishen op P4.
Resultaat: 113 punten, +46iR en +0.62SR (naar A3.45), niet gek voor een middagje racen.

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Iemans al enig zicht op de tijden met de Cadillac op VIR? Heb een paar rondje geoefend, maar kom nog niet veel verder dan 1:55 met 5 rondjes fuel, en een heeeel lichtjes aangepaste baseline setup, volgens mij moet dat veel sneller kunnen :p

Xbox

Pagina: 1 ... 26 ... 31 Laatste

Dit topic is gesloten.