iRacing: Seizoen 3 - 2012 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 25 ... 31 Laatste
Acties:
  • 59.830 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 08:34

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Beste GoT-rijders,

We hebben al 28 rijders voor de afsluitende race op VIR van de S3 GoT league.
Je MOET je inschrijven voor de race, want vol = vol.
Om te borgen dat alleen de mensen die hebben ingeschreven via de website van Nick zullen de sessies (practice op maandag en race op dinsdag) waarschijnlijk voorzien worden van een wachtwoord.

Dus schrijf je zsm in: http://members.iracing.com/jforum/posts/list/2165089.page

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ericjooo
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22-08 17:52
Red Baron schreef op zondag 14 oktober 2012 @ 01:24:
[...]

Uiteindelijk zijn er 3 man in de lead lap gefinished:
http://members.iracing.co....do?&subsessionid=6683388
Zowaar nog 1 iemand met 0 inc's, maar als je naar het gemiddelde kijkt ligt dat redelijk hoog :z
Volgens mij is die Kevin Korjus die het veroorzaakte inhet echhie een F.Renault 3.5 coureur.....haha, best moeilijk dat Sim-racen....LOL

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10:36
Het was meer Sheldon vd Linde die er gewoon tegenaan reed vind ik.

iRacing Profiel - Radicals Online - CyclingMaster parser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 17-09 23:45

Hoogie2004

Whohooooo

Red Baron schreef op zondag 14 oktober 2012 @ 23:11:
Het was meer Sheldon vd Linde die er gewoon tegenaan reed vind ik.
Wat verwacht je dan van die Sheldon, dis is pas 12 ofzo, en scheld normaal iedereen de huid vol..... :X

Paar keer mee in een race gezeten, en hij meent echt dat de baan van hem is ofzo.

[ Voor 13% gewijzigd door Hoogie2004 op 15-10-2012 06:41 ]

My iRacing profile | Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 26-06 09:18
Hoogie2004 schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 06:40:
[...]

Wat verwacht je dan van die Sheldon, dis is pas 12 ofzo, en scheld normaal iedereen de huid vol..... :X

Paar keer mee in een race gezeten, en hij meent echt dat de baan van hem is ofzo.
inderdaad die heeft een irritante 12 jarige stem (en constant tegen iedereen vloeken) heb die al veel in SM gezien en ook al in pracc van carburator cup. dacht dat je je rijbewijs moest hebben voor iracing "of is het een game" :+

Mijn iRacing profiel / YouTube / Twitch.TV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

dabelg schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 07:04:
[...]

inderdaad die heeft een irritante 12 jarige stem (en constant tegen iedereen vloeken) heb die al veel in SM gezien en ook al in pracc van carburator cup. dacht dat je je rijbewijs moest hebben voor iracing "of is het een game" :+
Hij is ook echt zo jong overigens. Hij rijdt vaker met zijn oudere broer, welke wel wat verstandiger is, en hem geregeld (althans toendertijd) probeerde te kalmeren. Ik weet wel dat als iemand zo'n mond opzet tegen mij, dat hij er echt niet voorbij komt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ericjooo
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22-08 17:52
Oops, ik had het duwtje even gemist......maar de van der Linde-boys ben ik ook wel eens tegengekomen....haha, heel apart die kleine ;-)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-09 20:37

BM

Moderator Spielerij
Vond ze een tijdje terug allebei nogal irritant, maar Sheldon is idd vreselijk :X Hem tegenkomen op een server is voor mij bijna een trigger om de practice te verlaten :X

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fragbeestje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15-09 16:23
Dit weekeinde m'n MPR doelstelling maar eens bereikt na bijna een jaar denk ik 8)

4 Impala B fixed en open races gereden.

In de eerste fixed race had ik vooraan kunnen eindigen maar door een domme fout van mezelf teruggevallen.

Tweede fixed race connecteer ik en krijg de melding "configure controls" en m'n stuur doet niks...
na een reboot opgelost maar toen zat ik al op 3 ronden achterstand. Toen ik eenmaal de baan opkwam zat het treintje met koplopers achter mij en ze kwamen niet dichter... dus die had ik ook vooraan kunnen eindigen.

De open races had ik totaal geen kans dacht ik omdat ik met de fixed setup rondjes reed. Maar door de bandjes wat te sparen toch een vrij goed resultaat behaald in de 2e open race... als ik niet rondgetikt was op 10 ronden voor het einde was het zelfs een 4e of 3e plek geweest.

Als ik deze week op Michigan geen tijd meer heb krijg ik toch nog m'n A licentie.

Voor de VIR90 ben ik aan het twijfelen. 19:00 GMT starttijd is rond 20:00 dacht ik en dat is wat aan de vroege kant voor mij. Grote kans dat ik dat niet ga halen.

Mijn iRacing Profiel dus niet dat van jou, Jubby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 10:50
19:00 GMT is 21:00 voor benelux, zelfde tijd als waarop normaal de qualificatie start. Qualificatie is om 20:30 dus, maar denk wel dat we 15 min per class moeten doen dus misschien is je tijd om 20:45 al voorbij dan.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10:49

DutchDevil79

I race, therfore I am

Laatste week van dit seizoen gaat morgen in.

Deze week uit eindelijk de 129 punten met de Lotus op Virginia kunnen scoren. Word nog aardig wat punten verzamelen (ja moet je ook niet 3 weken droppen vanwege vakantie lol) om Jos in te halen met de Lotus79 (Nick gaat niet meer lukken). Vrees alleen dat dat nog moeilijk gaat worden. Moet 128 punten of zo scoren en ik kan weer op Zondag niet mee doen met de high SOF race.
Maar ja we zijn iig met Team Holland 1 wel Team Holland 2 voorbij in de stand deze week. _/-\o_ Dus deze week iig die positie proberen vast te houden.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Laatst online: 12:41

Arfman

Drome!

Goed bezig DD!

Ik sta zelf eerste in Divisie 4 van de Radical. Komende week Spa, kijken of ik mijn 2 concurrenten voor kan blijven, de rest kan me volgens mij al niet meer inhalen en komen me ook niet bekend voor qua naam. Wat krijgt de divisiewinnaar? $100 iRacing credit? :P 8)

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Nu online

Niellie41

[object Object]

Arfman schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 12:34:
Goed bezig DD!

Ik sta zelf eerste in Divisie 4 van de Radical. Komende week Spa, kijken of ik mijn 2 concurrenten voor kan blijven, de rest kan me volgens mij al niet meer inhalen en komen me ook niet bekend voor qua naam. Wat krijgt de divisiewinnaar? $100 iRacing credit? :P 8)
Winnaar van zijn divisie krijgt een aan over de bol toch? :+
En een certificaat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fragbeestje
@ Arfman : proficiat!

Wel toevallig maar dan krijg je dit : http://members.iracing.com/membersite/member/GetAwardCertificate?memawardid=1210180

... maar dan met jouw naam erop en S3 2012 ipv S4 2011 :+

Kan me dat seizoen nog heel goed voorstellen, was enorm spannend tegen Paul Mills. 1e positie wisselde bijna wekelijks en pas de laatste week echt zeker van de zege in divisie 4.

Een beetje zoals met m'n Divisie 3 overwinning in de Proto & GT Fixed. Echt de allerlaatste race van het seizoen toch nog genoeg punten kunnen pakken om de winst binnen te slepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
Of je wint het overall seizoen en dan krijg je er eentje als deze: :P

http://members.iracing.co...ficate?memawardid=2011052

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Hahaha wat cool, dat wist ik helemaal niet. Ben benieuwd of het me lukt, die komt echt wel aan de muur in de gaming room :P

Gezicht van m'n vriendin:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/yZRSO.png

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb voor mijn Time Trial kampioenschap met de Skippy niks gehad :(

Correctie: heb ik wel! Ik dacht, krijg je in de mail - maar hij staat bij je Driver's Profile :)

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 15-10-2012 17:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 16:25:
Ik heb voor mijn Time Trial kampioenschap met de Skippy niks gehad :(

Correctie: heb ik wel! Ik dacht, krijg je in de mail - maar hij staat bij je Driver's Profile :)
Heb je wel eens in je profiel gekeken bij certificaten daar staan ze namelijk en je krijgt ze ook voor TT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yeah vandaar de correctie... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Even tussendoor, met de kans een idiote opmerking te maken. Die Virginia Endurance race op de 23e, is dat normaal niet de build-deployment dag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fragbeestje
Ik vind het nogal slordig georganiseerd ivm die certificaten.

Die van de world tour events moet je via het forum gaan zoeken en van de andere officiële races staan bij je stats...

Dat zou nu toch niet echt moeilijk moeten zijn om die van de world tour events hierbij te zetten.

* kuch * first wirld problems * kuch * :+

Deze avond hopelijk een beetje tijd, kan'k misschien al eens met die SRF op Oulton oefenen.
Kan ik eens wat meer rondjes oefenen dan enkel de Q te rijden 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Hoogie2004 schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 17:29:
Even tussendoor, met de kans een idiote opmerking te maken. Die Virginia Endurance race op de 23e, is dat normaal niet de build-deployment dag?
Is verschillend de ene keer Dinsdag dan weer Woensdag of zelfs nog later, ligt eraan hoe ver ze zijn met de build. Ten tweede weet je de tijd niet dus om daar nu rekening mee te houden is toch niet mogelijk. We zien we als het tijdens de racetijd is moeten we het verschuiven. :)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Het zou inderdaad balen zijn als ze dan net de nieuwe build plannen maar ik heb er eigenlijk nog geen patroon in kunnen ontdekken, lijkt beetje random wanneer ze er klaar voor zijn, dus om daar nou rekening mee te gaan houden... Misschien moeten we wel alvast een alternatieve datum bekend maken (gewoon de woensdag?) zodat mensen daar misschien rekening mee kunnen houden, mocht het toch op dinsdag gepland worden...

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-09 20:33

Fuelke

Forza Ferrari

Fragbeestje schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 13:26:
@ Arfman : proficiat!

Wel toevallig maar dan krijg je dit : http://members.iracing.com/membersite/member/GetAwardCertificate?memawardid=1210180

... maar dan met jouw naam erop en S3 2012 ipv S4 2011 :+
Volgens mij krijg je die gratis in de Radical :+

http://members.iracing.co...ificate?memawardid=937584

http://members.iracing.co...ficate?memawardid=2010176

Is wel grappig, door jullie post kom ik er nu, 3 maand later, achter dat ik ook de Division 9 winnaar ben van 2012 Season 2 8)7

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Eerste keer dat me dit lukt (zonder optimal te clearen dan), elke sector verbeterd in een rondje :p
Afbeeldingslocatie: http://www.nickthissen.nl/Images/Temp/tmpA86F.png

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
Dan valt er dus nog een hoop te verbeteren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Haha zou je zeggen ja... meestal valt dat tegen, op de een of andere manier zit ik na 5 rondjes aan m'n max en heb ik daarna een week lang frustratie om een laatste tiende te vinden ofzo :p

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iXiro
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Ik heb me geregistreerd voor de VIR90 (met cadillac) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Nu online

Niellie41

[object Object]

De afgelopen week heb ik eigenlijk geen zin meer om te racen. Ik ben nu aan het wachten op het nieuwe seizoen en de McLaren uiteraard.
Ik ga me nu concentreren op de iROC league en met de overige 6 dinsdagen mee rijden met de GoT races.

Ik wilde misschien nog aan Petit Le Mans mee doen, maar ik weet niet of ik dan zelf thuis ben :-(
Dan maar even de NASCAR Sprint Cup race van afgelopen weekend kijken.

[ Voor 9% gewijzigd door Niellie41 op 15-10-2012 23:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Niellie41 schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 23:08:
Ik ben nu aan het wachten op het nieuwe seizoen en de McLaren uiteraard.
De McLaren komt niet in de S4 build, toch?

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

BM schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 07:49:
[...]

De McLaren komt niet in de S4 build, toch?
Volgens mij mikten ze op halverwege S4.

Ik moet echt weer een serie kiezen om te rijden, maar dat de leuke series niet elke dag rijden en/of issues met participatie is dat echt lastig. Neig er zelfs naar om terug te gaan naar C of D class wagens, alleen omdat daar tenminste veel officiele races zijn.

Vooral de Indycar, erg leuk, maar participatie is matig en rijd maar enkele dagen per week.
Radical was vroeger echt fun, maar tegenwoordig maar 1 of 2 races official, dan ga ik me daar echt niet meer aan geven.
Mustang cup heeft ook gewoon iets, maar die rijdt ook niet altijd. Participatie is overigens wel ok daar geloof ik.
enzovoorts :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Radical gaat elke dag races krijgen nu ipv alleen het weekend. Dit om te kijken of participatie omhoog kan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Verwijderd schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 08:20:
Radical gaat elke dag races krijgen nu ipv alleen het weekend. Dit om te kijken of participatie omhoog kan...
Ze moeten imho die fixed series afschaffen, dat is namelijk de doodsteek voor enkele open series...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

imo ook en voor de meeste wagens worden tegenwoordig ook al redelijk wat setups geshared op het forum (maurice dietzel radical), dus daar kan je dan zelf met aan de slag gaan ... fixed heb je dan niet meer nodig e je leert meteen al een stuk doe ze de wagen afstellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fragbeestje
Vind ook dat de fixed series heel wat roet in het eten gooien van de andere series.
Ze moeten gewoon wat meer goeie basis setups beschikbaar maken en enkel open series.
En misschien een Tuning guide per wagen zodat meer mensen de "ik moet een setup maken maar ik ken er geen hol van" drempel overwinnen.... of een privé-Joep voorzien voor elke iRacer :+

De MP4-12C komt inderdaad ten vroegste halverwege S4

Er wordt blijkbaar een extra World Tour event ingelast bij de release van de Lotus 49 @ Zandvoort !
(Datum ligt op 27 oktober maar kan nog wijzigen)
Alhoewel ik bijna nooit GPL gespeeld kijk ik toch wel uit naar dit bakje aangezien ik niet zo voor die high-downforce toestanden ben.

De werken aan m'n huis zitten bijna in de eindfase dus binnenkort wat meer tijd! *O*

Tussendoor ben ik opnieuw wat aan m'n skins aan het werken. Degene die al af waren staan op google docs dus geen probleem maar de meeste logo's had ik enkel op m'n gecrashte HD staan.

Dus bij deze even een oproep of iemand het GoT racing logo dat Joep heeft gemaakt even kan doorsturen of posten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Bij deze de drie varianten:
Met tekst eronder: https://dl.dropbox.com/u/...ot_logo/got_logo_text.psd
Zonder tekst eronder: https://dl.dropbox.com/u/...logo/got_logo_no_text.psd
Alleen het tweakers logo met iracing mannetje: https://dl.dropbox.com/u/..._logo/got_logo_simpel.psd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Nu online

Niellie41

[object Object]

Ik kwam net deze tweet tegen van MotorsTV:
Did you know we're going to start showing iRacing next month? Yeah!
https://twitter.com/MotorsTV/status/258136981182234625
en daarna zeiden ze dit:
That got a bigger reaction than expected. Do you want details?! Wasn't prepared for that...
:D
Ik ben benieuwd wat ze gaan uitzenden dan.

[ Voor 22% gewijzigd door Niellie41 op 16-10-2012 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niellie41 schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 11:35:
Ik kwam net deze tweet tegen van MotorsTV:
[...]
en daarna zeiden ze dit:
[...]
:D
Ik ben benieuwd wat ze gaan uitzenden dan. Ik vermoed de Pro Series.
dat zou niet niks zijn ... op motorstv zie je nu ook al regelmatig een RC magazine ... dit zal dus een kleine variant worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Hmm zou wel leuk zijn. Alhoewel ik wel denk dat het alleen de World championship en eventueel de topsplit wat special events zijn die uitgezonden gaan worden. Dus kans dat we zelf op TV komen zal wel klein zijn (Dave en Paul daar gelaten ;) ) Maar toch leuk en misschien zo weer wat meer populariteit voor de service.

Vanavond de Spec racer ford op oulton. Vorige week geoefend met wat mensen hier en dat was positief. Auto rijd dit seizoen een stuk beter en de combinatie is leuk. Ben wel benieuwd of Roope deze keer Dave kan verslaan. Hoop zelf ergens bovenin het middenveld mee te kunnen doen.
Ik zal iig na de race wel de berekening gaan doen met drop weken zodat we weten hoe de stand is met het oog op de laatste race volgende week.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Practice op Oulton was wel aardig idd. Maar het ding is wel erg traag hoor :p Maar word vast weer leuk vanavond :)

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Nu online

Niellie41

[object Object]

DutchDevil79 schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 12:02:
Hmm zou wel leuk zijn. Alhoewel ik wel denk dat het alleen de World championship en eventueel de topsplit wat special events zijn die uitgezonden gaan worden. Dus kans dat we zelf op TV komen zal wel klein zijn (Dave en Paul daar gelaten ;) ) Maar toch leuk en misschien zo weer wat meer populariteit voor de service.
Het is ook logisch, want ze gaan niet een willekeurige split van de Mazda Cup laten zien. Het moet ook ergens om gaan.

Wat meer info
iRacing debuts on Motors TV Tuesday November 6 at 7.25pm, so tune in then to try and figure it all out.
en
Only current info on the iRace show is that Travis Pastrana and Greger Huttu will be on it... and they will be real.

[ Voor 18% gewijzigd door Niellie41 op 16-10-2012 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is me ook niet gegund eh.
Ik lig op kop, een volle 18 seconden los van het veld in de Star Mazda op Watkins Glen en dan: "Receive throughput fell to an unacceptable level. Connection closed."

AAARGH. Dat zou mijn eerste overwinning geweest zijn..... :(

Het was ook maar een kleine hick-up, ik kon weer joinen en ben nog 6e geworden, maarreh... Damn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
Verwijderd schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 13:28:
Het is me ook niet gegund eh.
Ik lig op kop, een volle 18 seconden los van het veld in de Star Mazda op Watkins Glen en dan: "Receive throughput fell to an unacceptable level. Connection closed."

AAARGH. Dat zou mijn eerste overwinning geweest zijn..... :(

Het was ook maar een kleine hick-up, ik kon weer joinen en ben nog 6e geworden, maarreh... Damn.
uw zus p*rn aant downloaden :+ ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obversarix
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 05-09-2023
dabelg schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 13:42:
[...]

uw zus p*rn aant downloaden :+ ???
Hijzelf op de achtergrond. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja het rechte stuk op de Glen is zo lang - ik had er wat vertier bij nodig... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obversarix
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 05-09-2023
Verwijderd schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 13:56:
[...]

Ja het rechte stuk op de Glen is zo lang - ik had er wat vertier bij nodig... ;)
Heeft je jammer genoeg wel de overwinning gekost hè.
Misschien toch wat minder vertier de volgende keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fragbeestje
Tnx Joep!

Skin voor de Spekkie is gewijzigd en op trading paints geplaatst... kan pas deze avond zien of hij gelukt is maar dat zal wel 8)

Heb er zin in deze avond... hoop dat m'n vriendin nu maar geen snode plannen begint te smeden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

hehe ja ik heb ook zin jouw te verslaan. ;) ;)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fragbeestje
Heb er al direct spijt van dat ik deze combo nog geen meter geprobeerd heb :|

Nu maar hopen dat ik niet enkel in de Q sessie kan oefenen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
Ach, ze zullen het wel nodig hebben denk ik.
Gewoon de practice joinen om 20:45 is vroeg zat om een beetje op snelheid te komen lijkt me ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Ja op zich is het best snel onder de knie te krijgen deze combo. Zeker als je Oulton al een beetje kent. :)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fragbeestje
Oulton ken ik wel, maar het is die spekbak die me (nog) niet zo ligt... maar nu heb ik een andere skin ipv die duitse vlag dus dat scheelt zo ook al 2 seconden per rondje :+

Een paar maanden minder geracet en niet aan setups gesleuteld en ik weet al totaal niet meer hoe ik eraan zou moeten beginnen om de setup aan te passen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Er waren iets van 5 verschillende setups tijdens de training dus 1 daarvan zal je wel liggen denk ik. Weet niet of iemand er al een op de setup site heeft geüpload. Maar zal er vanavond wel wat delen.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
Daar staat niets recents op, alleen eentje van van het begin van dit seizoen geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ik zal zo ff setups uploaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Ik lig al de hele dag strontverkouden in bed dus ik ben bang dat ik vanavond ga skippen... Kom misschien wel even kijken maar racen zal niet echt lukken denk ik. Ach ja, gelukkig niet m'n favo combo die ik mis.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ik reed een 1:57,6 met mijn setup. En dat is een variatie op de setup van Enchion. Die reed ruim een seconde sneller! Maar ja die vind gebakjes leuk om mee te rijden ;)
Volgens Sebastian zal Roope wel in de 55 rijden vanavond ;(
Hier de setups (even niet via de site, want die geeft een error!):
Enchion: https://dl.dropbox.com/u/...pecracer_oulton_final.sto
DucthDevil: https://dl.dropbox.com/u/...pecracer_oulton_final.sto
Mijn: https://dl.dropbox.com/u/...pecracer_oulton_final.sto

Jammer Nick....... Misschien kan je vanuit je bed wel ff kijken naar de foutmelding bij het uploaden:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
Server Error in '/' Application.

Specified cast is not valid.

Description: An unhandled exception occurred during the execution of the current web request. Please review the stack trace for more information about the error and where it originated in the code. 

Exception Details: System.InvalidCastException: Specified cast is not valid.

Source Error: 

An unhandled exception was generated during the execution of the current web request. Information regarding the origin and location of the exception can be identified using the exception stack trace below.

Stack Trace: 

[InvalidCastException: Specified cast is not valid.]
   BaseClasses.Database.ConvertType(Object value) +117

[ConversionException: Conversion from type 'Boolean' to type 'SByte' failed. Make sure the type is set correctly in your data XML file.]
   BaseClasses.Database.ConvertType(Object value) +253
   IRacingDatabase.User.LoadFromReader(IDataReader reader, User entity) +412
   IRacingDatabase.UserManager.Load(String sql, Parameters parameters) +202
   IRacingDatabase.UserManager.Load(Boolean skipJoins) +170
   iRacingSetups.Pages.UploadSetup.Page_Load(Object sender, EventArgs e) +514
   System.Web.Util.CalliHelper.EventArgFunctionCaller(IntPtr fp, Object o, Object t, EventArgs e) +14
   System.Web.Util.CalliEventHandlerDelegateProxy.Callback(Object sender, EventArgs e) +35
   System.Web.UI.Control.OnLoad(EventArgs e) +91
   iRacingSetups.Pages.ChildPage.OnLoad(EventArgs e) +37
   System.Web.UI.Control.LoadRecursive() +74
   System.Web.UI.Page.ProcessRequestMain(Boolean includeStagesBeforeAsyncPoint, Boolean includeStagesAfterAsyncPoint) +2207

Version Information: Microsoft .NET Framework Version:4.0.30319; ASP.NET Version:4.0.30319.272

[ Voor 59% gewijzigd door JoepW op 16-10-2012 18:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 16-09 00:34
Mijn dag kan niet meer stuk! De nieuwe pc draaiende en iRacing opgestart, nvidia race opgezocht en eerst eens half uurtje oefenen. Daarna de race begonnen :D Wat gaaf!! Zit nog helemaal na te trillen (het was m'n eerste race) :X Maar het leukste was, ik heb nog gewonnen ook :o Ik heb alleen de race gelijk afgesloten, kan ik ergens mijn replay terug zien of had ik dat daar moeten doen?

Hier de results :9~
http://farm9.staticflickr...94238363_af262ebbb1_h.jpg

Sorry, ik heb verder amper wat geinstalleerd dus kan hem even niet croppen :+

Dit is gaahaaaaf! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
JoepW schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 18:04:
Ik reed een 1:57,6 met mijn setup. En dat is een variatie op de setup van Enchion. Die reed ruim een seconde sneller! Maar ja die vind gebakjes leuk om mee te rijden ;)
Maar het is helemaal geen gebakje. :F

Het is zo-eentje. :9

Afbeeldingslocatie: http://www.hapjesenamuses.nl/uploads/pics/Spekkies.gif

How do you save a random generator ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Streskip schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 18:46:
Mijn dag kan niet meer stuk! De nieuwe pc draaiende en iRacing opgestart, nvidia race opgezocht en eerst eens half uurtje oefenen. Daarna de race begonnen :D Wat gaaf!! Zit nog helemaal na te trillen (het was m'n eerste race) :X Maar het leukste was, ik heb nog gewonnen ook :o Ik heb alleen de race gelijk afgesloten, kan ik ergens mijn replay terug zien of had ik dat daar moeten doen?

Hier de results :9~
http://farm9.staticflickr...94238363_af262ebbb1_h.jpg

Sorry, ik heb verder amper wat geinstalleerd dus kan hem even niet croppen :+

Dit is gaahaaaaf! :*)
Je kunt ook een linkje naar de results geven ;) Maar gefeliciteerd *O*

Replay is helaas weg als je die niet direct na de race opslaat. Ik vergeet het eigenlijk ook altijd :)

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jubby
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 14-07 20:07
BM schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 19:04:
[...]

Replay is helaas weg als je die niet direct na de race opslaat. Ik vergeet het eigenlijk ook altijd :)
Je kan ook aanzetten dat ie er om vraagt als je stopt met een sessie, kun je het niet meer vergeten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Hoi Stresskip,
Blij dat alles nu goed werkt en gefeliciteerd met je overwinning. :)
En dit is de directe link naar de uitslagen:
http://members.iracing.co....do?&subsessionid=6703984

[ Voor 43% gewijzigd door JoepW op 16-10-2012 19:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Jubby schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 19:15:
[...]

Je kan ook aanzetten dat ie er om vraagt als je stopt met een sessie, kun je het niet meer vergeten....
Mezelf kennende leer ik me aan om op nee te klikken (hoef geen replay van practise sessies enzo) :p

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
BM schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 19:27:
[...]

Mezelf kennende leer ik me aan om op nee te klikken (hoef geen replay van practise sessies enzo) :p
Ik heb dat ook aan staan en het is me al een paar keer gebeurt dat ik op cancel drukte en dacht ..... baal ..... had ik wel willen saven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Eigenlijk zou het programma altijd de replay moeten saven en pas weggooien als je de volgende sessie joint.

How do you save a random generator ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Oh ja, fast tow 8)7
Sorry dat ik zo abrupt wegging, had er niet aan gedacht dat we fasttows hadden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Toch even geprobeerd, ging voor geen meter, maar gekapt toen ik in een gat kwam.. Wel nog leuk plaatje kunnen schieten :)

Afbeeldingslocatie: http://www.nickthissen.nl/Images/Temp/tmpE2DB.png

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje over de iRating in official races...
Stel ik heb nummer #6 in het startveld - dat betekent dat ik de 6e hoogste iRating heb van de deelnemers.

Moet ik dan 5e of hoger finishen om mijn iRating omhoog te krijgen? En finish ik lager, dan worden er iRating-puntjes in mindering gebracht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Verwijderd schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 22:03:
Vraagje over de iRating in official races...
Stel ik heb nummer #6 in het startveld - dat betekent dat ik de 6e hoogste iRating heb van de deelnemers.
Ja.
Verwijderd schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 22:03:Moet ik dan 5e of hoger finishen om mijn iRating omhoog te krijgen? En finish ik lager, dan worden er iRating-puntjes in mindering gebracht?
Nee.

[ Voor 48% gewijzigd door NickThissen op 16-10-2012 22:14 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eehm - waar ligt de grens dan van wel of geen iRating increase?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Aantal iRating bij of af hangt alleen af van (1) je finish positie en (2) de strength of field (SOF), dat een soort gemiddelde (niet exact) van alle iRatings is. Exacte formule is niet bekend. Over het algemeen geldt de regel die je noemt wel ongeveer natuurlijk, maar het hangt er gewoon vanaf wat de exacte iRating waarden zijn.

Met andere woorden, als de 5 man voor je allemaal een iR > 6000 hebben zul jij enorm veel winnen als 6e. Hebben ze allemaal net 10 iR meer dan jij dan zul je misschien zelfs wat verliezen.

[ Voor 22% gewijzigd door NickThissen op 16-10-2012 22:13 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
NickThissen schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 22:01:
Toch even geprobeerd, ging voor geen meter, maar gekapt toen ik in een gat kwam.. Wel nog leuk plaatje kunnen schieten :)

[afbeelding]
Je hebt mijn skin niet gedownload :-(

Wel verbazingwekkend leuke race gehad eigenlijk. Had ik na practice niet verwacht. In kwalificatie zowaar ineens 1,2 sec sneller dan ik P was, en in de race ben ik nog nipt wat sneller gegaan. In begin van de race tijdje achter Robert aan kunnen rijden, maar helaas nooit echt kunnen aanvallen. Nahja, 1 keer, maar toen koos ik de verkeerde kant van de baan.

Even later na wat foutjes van diverse mensen in een groepje met Robert en Joep terecht gekomen en leuk kunnen racen. Helaas klein foutje gemaakt in de 1e chicane, en daardoor af moeten haken in dat gevecht. Leverde wel het shot op van Nick. Wat je daar echter niet ziet is dat ik uit het gras kom, en we dus absoluut niet op gelijke snelheid lagen. Wél leuk! :p

Heb me prima vermaakt. Volgende week Virginia, ik houd m'n hart vast. Ik ken de baan niet, ik ken de auto niet, en dat dan anderhalf uur. Sounds like a plan :+

[ Voor 56% gewijzigd door BM op 16-10-2012 22:19 ]

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• josh-hill
  • Nu online
De hele race vanaf de tribune zitten kijken en potverdorie.. dat was best episch, vooral voor P1 en P3. Helaas kwam er op een gegeven moment de nodige metaalbewerking bij te pas, maar het gevecht voor P1 was best lang clean en super spannend tot het eind. Top!

jungletrain.net - 24/7 drum & bass radio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
Pfff mijn race was eigenlijk voorbij lap1 laatste bocht :(
Daarna gewoon wat zitten rond hokken maar fut was eruit

[ Voor 32% gewijzigd door dabelg op 16-10-2012 22:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
S4 schedule
Zo goed als geen veranderingen, lotus 49 serie erbij, prototype challenge leeft nog (ook al is er deze week geen enkele race official gegaan), etc. Hoop dat S1 2013 wat meer veranderingen brengt...

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
NickThissen schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 22:37:
S4 schedule
Zo goed als geen veranderingen, lotus 49 serie erbij, prototype challenge leeft nog (ook al is er deze week geen enkele race official gegaan), etc. Hoop dat S1 2013 wat meer veranderingen brengt...
Lotus 49 schedule bevalt me wel geloof ik. Suzuka en Silverstone hadden ze imho weg mogen laten, maar verder wel prima denk ik :)

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey de Radical races zijn dan toch niet elke dag...

Edit: op het iRacing Radical forum gaan ze er van uit dat het een copy/paste error is omdat Staff Members wel degelijk hebben gezegd dat het dagelijkse races worden...

[ Voor 62% gewijzigd door Verwijderd op 16-10-2012 22:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Tony over het feit dat MotorsTV beelden van iRacing gaat tonen:
Maybe some coverage of Pro Series as we wind down the year and seemed interested in covering the whole season next year for the DWC, maybe even some live coverage someday, who knows.
Dus goed je best doen Paul, je komt nog eens op tv ;) Mogen ze wel wat betere commentatoren regelen vind ik, die zijn soms tenenkrommend slecht...

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Verwijderd schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 22:51:
Hey de Radical races zijn dan toch niet elke dag...

Edit: op het iRacing Radical forum gaan ze er van uit dat het een copy/paste error is omdat Staff Members wel degelijk hebben gezegd dat het dagelijkse races worden...
Ja die schedules zitten altijd vol met fouten. Als ik 'jullie' was zou ik ze er zo snel mogelijk op wijzen, want ze kunnen het af en toe wel nog aanpassen maar vaak duurt dat een seizoen of twee lang (zoals standing starts in the gt challenge).

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

In de A-class (F1) zit 2x Spa Francorchamps 8)7 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
Op zich geen slechte keuze, aangezien het tenminste een F1 waardige track is.
Maar waarom ze nou weer de historic layout kiezen op Silverstone |:(
NickThissen schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 22:57:
Dus goed je best doen Paul, je komt nog eens op tv ;) Mogen ze wel wat betere commentatoren regelen vind ik, die zijn soms tenenkrommend slecht...
Welk commentaar bedoel je? Van GlacierTV is het toch wel redelijk in orde meestal?

[ Voor 54% gewijzigd door Red Baron op 16-10-2012 23:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
GlacierTv doet die races toch niet...? Ik bedoel de dwc races, die doen ze toch zelf (psrtv ofzoiets?) Nu heb ik de laatste tijd niet meer gekeken maar vorig seizoen en begin van dit seizoen was het regelmatig niet aan te horen. Gewoon minutenlange stiltes, gevolgd door 3 minuten door elkaar heen praten. En bij de start eerst heel (gespeeld) enthousiast roepen dat de lichten op groen gaan en dan bij de hele eerste ronde geen woord zeggen (bij wijze van spreken), de start is juist het enige moment waar het handig is dat twee mensen nog wat roepen wat je misschien mist, in de rest van de race kan ik zelf ook wel zien dat iemand de muur in gaat ofzo :p

[ Voor 118% gewijzigd door NickThissen op 16-10-2012 23:32 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

3 x 55" screens on this VRX iRacing chassis!

Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/64258022/523919_10151264569541085_1813433320_n.jpg

Deze race-simulator stond vandaag op de facebook.
Gaaf he!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
NickThissen schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 23:30:
GlacierTv doet die races toch niet...? Ik bedoel de dwc races, die doen ze toch zelf (psrtv ofzoiets?) Nu heb ik de laatste tijd niet meer gekeken maar vorig seizoen en begin van dit seizoen was het regelmatig niet aan te horen. Gewoon minutenlange stiltes, gevolgd door 3 minuten door elkaar heen praten. En bij de start eerst heel (gespeeld) enthousiast roepen dat de lichten op groen gaan en dan bij de hele eerste ronde geen woord zeggen (bij wijze van spreken), de start is juist het enige moment waar het handig is dat twee mensen nog wat roepen wat je misschien mist, in de rest van de race kan ik zelf ook wel zien dat iemand de muur in gaat ofzo :p
Oh dacht dat je het over de aanstaande pro series had :)
Eerste seizoenshelft was afschuwelijk inderdaad met o.a. Darin Ganghi, die bakten er helemaal niets van, maar de laatste races zit Liam Jenkins daar (die ook wel bij GlacierTV dingen doet) en die is echt wel ok.
Hij heeft volgens mij afgelopen weekend ook voor het eerst bij een echte race ergens in engeland commentaar geleverd. Best knap op die leeftijd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een mail gekregen met daarin de stand waarbij met de drop weeks is rekening gehouden.
Is dit de definitieve eindstand? Telt die race op VIR ook nog mee of is dat een soort van fun-race voor week 13 ?

Lijkt me anders een beetje een domper op de seizoensfinale, dat je tegen je rechtstreekse concurrenten voor een bepaalde positie niet kan racen doordat die in een andere wagen zouden zitten.

Zo moet ik me focussen op Roderic en Marco, maar als die in een andere wagen zouden zitten is er eigenlijk niets dat ik kan doen tegen deze rechtstreekse concurrenten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
Ze hebben juist de stand verstuurd zodat iedereen weet wat de stand van zaken is en hoe en wat er nog valt te winnen / verliezen in de laatste race :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Jep daarvoor gister ff een excel lijstje in elkaar geflanst. Zodat iedereen weet wat hem te doen staat in de laatste race. Dat er mensen in andere klasse rijden is wel lastiger om je directe concurentie uit te schakelen. Maar ja we vonden het wel leuk een multiclass te doen.
Zelf is het voor mij al klaar ik sta 3de en kan ook niet meer 2de worden en de 4de kan mij al niet meer inhalen. Dus lekker knallen volgende weke en zie wel waar ik strand met de Caddy. :)

We missen nog wel wat inschrijvingen van mensen die bovenaan mee doen in kampioenschap. Dave, Paul, Roope en Roderic hebben zich nog niet uitgelaten welke auto ze rijden. :)

Zie hier:
http://iracingregistratio...sen.nl/ViewRace.aspx?id=1

[ Voor 21% gewijzigd door DutchDevil79 op 17-10-2012 12:48 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Je kunt het natuurlijk ook als taktisch voordeel gebruiken. Als jij van jezelf weet dat je roderic en marco kan verslaan in hun auto, dan kies je toch ook hun auto en versla je ze direct. Als je denkt dat je niet direct van ze kan winnen dan neem je de andere auto, dan heb je nog kans meer punten te pakken zonder ze direct te moeten verslaan.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glnk
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 13:01
DutchDevil79 schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 12:44:
We missen nog wel wat inschrijvingen van mensen die bovenaan mee doen in kampioenschap. Dave, Paul, Roope en Roderic hebben zich nog niet uitgelaten welke auto ze rijden. :)

Zie hier:
http://iracingregistratio...sen.nl/ViewRace.aspx?id=1
Ik wacht op Paul zijn inschrijving. Ik ga dezelfde auto rijden uiteraard ;)

[ Voor 71% gewijzigd door glnk op 17-10-2012 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Je kunt wisselen zolang de max van 24 drivers in een auto niet overschreden wordt.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
Gelink schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 13:25:
[...]

Ik wacht op Paul zijn inschrijving. Ik ga dezelfde auto rijden uiteraard ;)
Dat probeerde je afgelopen dinsdag ook al geloof ik, om in mijn auto te rijden :>

Ik wacht lekker tot er ergens nog 1 plekje vrij is en dan pak ik die >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glnk
Pussy :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En toch vind ik het jammer :)

Nu, goed, het is niet dat ik hier van wakker lig hoor... Ik rij steeds met veel plezier mee, welke race het ook is (zelfs op de ovals, waar ik geen snars van begrijp). Maar dit was een bedenking die ik toch even wilde maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 17-09 20:07

derx666

mecker ende blaet

hihi :)

@Benja: Je kunt natuurlijk ook gewoon in de Caddy komen rijden :)

[ Voor 12% gewijzigd door derx666 op 17-10-2012 14:44 ]

BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Red Baron schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 13:34:
Roze auto schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 13:33:
Pussy
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ briljant :+

Was de roze thema niet voor een of ander goed doel overigens?

[ Voor 34% gewijzigd door Hoogie2004 op 17-10-2012 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glnk
Hoogie2004 schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 14:50:
[...]

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ briljant :+

Was de roze thema niet voor een of ander goed doel overigens?
Ja, aandacht voor borstkanker in de maand oktober. http://www.pinkribbon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gelink schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 15:17:
[...]

Ja, aandacht voor borstkanker in de maand oktober. http://www.pinkribbon.nl
mijn dp zal zo in de kleuren ook rijden ... want ik heb een familielid op die manier verloren helaas (RIP tante)

edit : skin wordt dit weekend opgeladen

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 17-10-2012 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
Om even duidelijk te zijn, ik wil dat goede doel verder niet belachelijk maken ofzo.
Maar een beetje geinen moet wel kunnen toch?

Anyway om weer ontopic te raken: ik neig naar de Caddy.
Is de eerste keuze meteen definitief of is het op die site nog mogelijk om te switchen als er nog plek is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 17-09 20:07

derx666

mecker ende blaet

Zo te zien kun je gewoon switchen.

BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)