Toon posts:

iRacing: Seizoen 3 - 2012 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 29 30 31 Laatste
Acties:
  • 57.473 views

Onderwerpen

• enchion
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Arfman schreef op zondag 28 oktober 2012 @ 16:01:
Nee, da's op geen enkele manier handig. Q om 17:00 en racen om 17:20. Voor de tijd eten is niet handig en daarna wordt het me veel te laat. Jammer, jullie veel plezier.
Om half 7 eten is te laat?
Nog steeds 2 uur vroeger dan mijn gewoonlijke etenstijd.

How do you save a random generator ?

Anoniem: 459586

Wat een finish :')

• derx666
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20-06 08:20

derx666

mecker ende blaet

Ik had niet in de gaten dat het de laatste ronde was. Was nog aan het inhouden in de laatste bocht om het ongeluk te voorkomen, maar er was wat te weinig ruimte. Als ik daar gewoon vol op het gas was blijven staan had ik het misschien net gered :) maar dit was ook wel een gepaste finish :)

My iRacing | My Simrig

Ik zag in de replay dat Joep ook nog een Cassina-Kovacs-Kolman over de finishlijn deed :)

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 24-06 16:33
enchion schreef op zondag 28 oktober 2012 @ 17:53:
[...]

Om half 7 eten is te laat?
Nog steeds 2 uur vroeger dan mijn gewoonlijke etenstijd.
Tja, hier eten we rond half 6/6 uur. Rust, reinheid, regelmaat he ;)

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | PV 5.760Wp |

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 10:29
Anoniem: 459586 schreef op zondag 28 oktober 2012 @ 19:01:
Ik zag in de replay dat Joep ook nog een Cassina-Kovacs-Kolman over de finishlijn deed :)
Ja gave finish hè?
Was wel belabberd dat ik in de een a laatste ronde spinde onder de brug. Had net mijn rechter achterwieltje op het gras en ging vol op het gas. En vervolgens kreeg ik de auto niet in z'n 1 ;( En Derx kon me echt nog net ontwijken toen ik daar stond.
Wel gave combo. Wordt morgen fun,,,,,

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

Combo is extreem gaaf :)
Wel ontzettende rush, dit baantje - geen enkel moment om even uit te rusten...

Ik weet niet of die lange rechter na de Esses vol gas is, maar ik deed 'm met een lichte breathe op de throttle en dat ging goed - 1 keertje hield ik poot op het gas en toen kwam ik in een lange drift terecht, eindigend in een spin... Kan misschien ook aan de lijn liggen die ik nam hoor...

En Nick had me wel even te pakken toen hij besloot het lange circuit te nemen ;)

[Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 459586 op 28-10-2012 20:00]

• JoepW
In afwachting van het definiteve nieuwe S4 topic wat ik aan het maken ben hier het programma van het S4 toernooi:
CLICK

Maar eerst morgen nog Rd Atlanta Short met de HPD. ;)

[Voor 13% gewijzigd door JoepW op 28-10-2012 22:29]

• Red Baron
  • Laatst online: 09:00
Zijn de resultaten van vanmiddag nog ergens terug te vinden?
Om de een of andere manier zie ik ze nergens.

[Voor 3% gewijzigd door Red Baron op 28-10-2012 23:16]

iRacing Profiel - Radicals Online - CyclingMaster parser

• JoepW
Bij Tournaments.....
1ste race met SR8 op VIR en 2de met HPD op Rd Atlanta, want de SR8 op VIR vond bijna niemand leuk.
http://members.iracing.co....do?&subsessionid=6764278
en
http://members.iracing.co....do?&subsessionid=6764486

[Voor 41% gewijzigd door JoepW op 29-10-2012 06:08]

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
Anoniem: 459586 schreef op zondag 28 oktober 2012 @ 19:57:
Combo is extreem gaaf :)
Wel ontzettende rush, dit baantje - geen enkel moment om even uit te rusten...
Jep, erg tof :) Dat word wat vanavond om dat 45 minuten te gaan doen :)
Ik weet niet of die lange rechter na de Esses vol gas is, maar ik deed 'm met een lichte breathe op de throttle en dat ging goed - 1 keertje hield ik poot op het gas en toen kwam ik in een lange drift terecht, eindigend in een spin... Kan misschien ook aan de lijn liggen die ik nam hoor...
Hij is volgens mij volgas, maar je moet 'm wel goed insturen, iets te krap, dan stuiter je over de curbs aan de rechterkant, en ga je links het gras in. Iets te wijd, dan ga je ook links het gras in (dat heb ik 1 keer gedaan, ik kan je aanraden dat niet te doen ;)).

Moet vanavond nog wel ff flink oefenen. In 15 minuten racen 3 autos volledig afschrijven is niet he-le-maal de bedoeling :X

Xbox
Even the dark has a silver lining

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 10:32
Gisteren wat gereden in de FW31 op Spa en de SM op Brands Hatch.

Ik zit in de SM nog zwaar te klooien m.b.t. de setup, met de kleinste wijziging gaat hij van onder naar overstuur... Ik zoek dus nog een goede setup voor de SM op Brands Hatch. Eerst de site van Nick maar eens afstruinen :)

Wat ook niet helpt is dat Brands Hatch voor mijn gevoel redelijk low/medium downforce moet zijn, en alle setups die ik vind zoveel downforce als mogelijk erop hebben staan. Maar dat zal misschien wel liggen aan de sim, die niet genoeg drag toevoegt waardoor het loont.

[Voor 31% gewijzigd door Hoogie2004 op 29-10-2012 07:54]

My iRacing profile | Mijnzestal.nl handboogadministratie | Strava

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10:30
Hmm in de Lotus was brands hatch ook niet echt low downforce (enige downforce auto die ik daar ooit gereden heb). Ook lang niet max downforce maar dat is geen enkele track, dus vergeleken met alle andere tracks was brands hatch toch redelijk high downforce. Er waren wel wat setups met minder downforce maar die waren gewoon niet te houden in sommige bochten, ik denk dat voor de SM hetzelfde geldt want een paar bochten zijn toch wel erg tricky zonder downforce...

[Voor 5% gewijzigd door NickThissen op 29-10-2012 09:41]

Mijn iRacing profiel

• Hoogie2004
NickThissen schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 09:41:
Hmm in de Lotus was brands hatch ook niet echt low downforce (enige downforce auto die ik daar ooit gereden heb). Ook lang niet max downforce maar dat is geen enkele track, dus vergeleken met alle andere tracks was brands hatch toch redelijk high downforce. Er waren wel wat setups met minder downforce maar die waren gewoon niet te houden in sommige bochten, ik denk dat voor de SM hetzelfde geldt want een paar bochten zijn toch wel erg tricky zonder downforce...
Er zitten inderdaad wel wat bochten in waar je downforce nodig hebt, maar er is ook ontzettend veel recht stuk... Als ik even snel google, wordt ook overal gezegd 'Very fast high downforce track', dus het zal toch wel kloppen :+

• BM
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
Volgens mij heeft iRacing toch al het probleem dat high-downforce setups over het algemeen sneller zijn dan medium/low downforce, zelfs op configuraties waar die laatsten wel logischer zouden zijn :)

Xbox

• checky
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 04-01-2018
Ik lees dat verschillende mensen hier een multi monitor setup hebben. Nu ben ik ook aan het rondkijken naar een 3-tal nieuwe monitors. Ik heb echter geen idee of deze geschikt zijn icm Iracing. Wat ik weet is dat ik 24inch als max heb. Mijn videokaart is een 7950 en ik heb een i7 processor. Dus qua aansturing lijkt het mij geen probleem. Ik ben met name bang dat ik last krijg van ghosting en input lag maar ik kan er weinig informatie over vinden. Aangezien we enkele mensen hier hebben met praktijk ervaring, kunnen jullie mij iets aanraden/afraden? Ik zit nu te denken aan een 24 inch dell 2410.

• BM
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
De 2410 ken ik niet (een snelle google actie wijst er op dat de 2412 een betere keuze zou zijn), maar ik zelfs (en RedBaron volgens mij ook) racen met 3x 2412's, en dat gaat prima. Ik merk niks van input lag of ghosting. Maar volgens mij zijn die zaken bij de meeste moderne schermen wel afwezig. :)

Xbox

• Arfman
Input lag wordt voornamelijk veroorzaakt door vSync, die moet je uitzetten, ook bij singlescreen. Ghosting is geen enkel probeem, ik rijd ook met 3 2412's.

7950 gaat het waarschijnlijk wel trekken maar je zult wel wat dingen omlaag moeten schroeven, ik heb een 7970 en die haalt bij echt zware zaken (vol veld op Spa bijvoorbeeld) niet altijd genoeg frames, dropt soms naar 80 maar als je 200+ gewend bent lijkt het ineens schokkerig.

• Red Baron
Je kunt ze ook even vergelijken natuurlijk:
http://tweakers.net/pricewatch/compare/344/245235;286152/
Het paneel is anders (en het is ook CCFL vs LED) etc, maar die 2410 heeft dus een beter scherm dat in de fabriek per scherm gecalibreerd wordt etc geloof ik, en is ook bijna 2x zo duur.

Ik rijd inderdaad met 3x 2412 (Arfman ook).
Ik heb zelf geen last van ghosting, maar ben er ook niet erg gevoelig voor volgens mij dus wellicht dat anderen daar andere ervaringen mee hebben.

[Voor 6% gewijzigd door Red Baron op 29-10-2012 11:31]

• Arfman
2410 is meer voor fotobewerking/DTP bedoeld. De 2412 is gewoon een hele goede gamemonitor die toevallig een IPS paneel heeft, maar niet zo kleurecht als de 2410.

Ghosting is geen issue meer met monitoren van deze tijd, zelfs mijn 5 jaar oude hp 22" monitor had er geen last meer van. Mijn 8 jaar oude iiyama 17" wel een beetje :+

Hoogie2004 schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 09:47:
[...]

Er zitten inderdaad wel wat bochten in waar je downforce nodig hebt, maar er is ook ontzettend veel recht stuk... Als ik even snel google, wordt ook overal gezegd 'Very fast high downforce track', dus het zal toch wel kloppen :+
Mmm de rechte stukken zijn eigenlijk maar zeer matig qua lengte... Misschien lijken ze langer omdat je een F1 gewend bent die dat soort stukken sneller af legt ;)

• Ericjooo
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 07-05 16:14
Ik heb drie 22" Philipsmonitoren van slechts 100 Euro per stuk; geen enkel videoprobleem mee, alles loopt rustig en geen strepen of iets dergelijks......Ik denk ook dat de monitoren van de afgelopen twee jaar eigenlijk allemaal wel voldoen. Overigens ook duurdere monitoren getest maar ik zag geen plus bij gebruik van iRacing.

iRacing Profiel

• derx666

derx666

mecker ende blaet

ghosting heb je volgens mij alleen last van als je een TV gebruikt als scherm, en input lag alleen icm met vsync of een TV die daar last van heeft. Normale monitoren valt dit wel mee.

Kwa specs hoef je je geen zorgen te maken, dat is prima. Een 7950 kan 3 schermen prima aan. Let wel op dat je om 3 schermen aan te sturen op een AMD kaart je 1 scherm via DVI aansluit en de andere 2 via DisplayPort. Je hebt het mazzel dat jouw schermen DP aansluitingen hebben, anders had je nog een actieve DP -> DVI kabel/converter moeten halen.

My iRacing | My Simrig

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 10:10

Niellie41

Ondertitel van deze gebruiker

Wat info over de nieuwe build:
FYI, will not be build today (Monday) or tomorrow. Storm not helping matters. Anyway, seems like final bugs found and corrected and cautiously optimistic for a member build on Wed or Thursday this week. However want to do more testing. Thursday probably more likely. Again, still tentative at this point.

Mijn iRacing profiel | "Complaining without offering a solution, is bitching. So stop bitching." - Andy Lally

• NickThissen
En ik lees net ook (op Lotus forum, nog niet naar directe bron gezocht) dat er GEEN updates aan het NTM zijn deze build :( (op de bestaande auto's dan, Lotus krijgt wel NTM)

[Voor 17% gewijzigd door NickThissen op 29-10-2012 17:00]

Mijn iRacing profiel

Anoniem: 316847

NickThissen schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 17:00:
En ik lees net ook (op Lotus forum, nog niet naar directe bron gezocht) dat er GEEN updates aan het NTM zijn deze build :( (op de bestaande auto's dan, Lotus krijgt wel NTM)
Again, season will start tonight as normal and as scheduled. Not a new version of tire model in this build on any cars although making good progress on working out some of the remaining issues. Build should really not impact setups or anything so don't think any issues along those lines. Only car will likely need new setups after the build is the Lotus 79 which is switched from OTM to NTM in this build.

Releases notes being finalized.

Best.

Tony

• DutchDevil79
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 24-06 16:01

DutchDevil79

I race, therfore I am

Hmmm nog steeds dus die enorme bug van koude bandjes. En ze waren zo positief over NTM tot de 5de. Mjaaah zal ook wel weer teveel bugs hebben nog. Gaat lekker daar.

Zal wel weer veel onzin updates in zitten. Zoals mannetjes met vlaggen en vogeltjes die nu ook fluiten als ze langs vliegen. :) :)

[Voor 29% gewijzigd door DutchDevil79 op 29-10-2012 17:06]

iRacing Profiel

• Fragbeestje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23-06 11:53
derx666 schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 15:18:
ghosting heb je volgens mij alleen last van als je een TV gebruikt als scherm, en input lag alleen icm met vsync of een TV die daar last van heeft. Normale monitoren valt dit wel mee.
Alle platte TV's (voornamelijk sinds 2010) hebben een hele hoge input lag. Panasonic scoort hier nog redelijk goed in met hun gaming modus (tussen de 25 en 40 ms afhankelijk van model) maar bijvoorbeeld de samsung flatscreens hebben soms wel tot 120 ms input lag... waar dus gewoon niet mee te spelen valt.
Op dat gebied zijn computerschermen nu eenmaal zo veel beter.
Ik heb heeeeeel lang liggen zoeken naar een flatscreen tv met een lage input lag om uiteindelijk bij een lagere serie van panasonic uit te komen want de duurdere series voegden naast een heleboel features ook gewoon vlotjes 10 a 40 milliseconden erbij.

Vriend van me vond het allemaal nogal overroepen. Heb hem voor m'n goeie ouwe dikke tv gezet met Wipeout op ps3 en een 2 tal uurtjes laten racen (vliegen)... hierna op de flatscreen samsung laten spelen van een vriend van me en het ging voor geen meter meer. Het beeld komt gewoon te laat.

Mijn iRacing Profiel dus niet dat van jou, Jubby

• Red Baron
Nog wat hoogtepuntjes van m'n ProtoICE deelname van afgelopen weekend:

• NickThissen
Ik mag toch hopen dat de build flink wat nieuwe dingen toevoegt (dirt buildup, zo'n soort dingen) want verder lijkt het niet echt super te worden :/ geen update aan tire model vind ik erg jammer, spotter functie persoonlijk niet echt nodig, team functionaliteit meh, driver swaps nutteloos (wat moet je met driver swaps in een sprint race van 25 min?), etc... Ben benieuwd :S

Mijn iRacing profiel

• Niellie41

Niellie41

Driver swaps zal nog niet in deze build zitten. De spotter functie is een eerste stap naar team functionaliteiten en driver swaps.

Maar driver swaps nutteloos? :o
Door driver swaps wordt echt endurance racen eindelijk mogelijk in iRacing! Je kan 6 uurs races doen en als ze de lengte voor hosted sessions een verlengen, kan je zelfs 12 of 24 uurs races doen!
Die functie zal ook alleen maar in leagues en misschien world tour events gebruikt worden. In de officiële series heeft het geen zin nee.

Mijn iRacing profiel | "Complaining without offering a solution, is bitching. So stop bitching." - Andy Lally

Online driver swaps is de beste uitvinding in simracen sinds GPL...

• Niellie41

Niellie41

Bij rFactor kan je ook online wisselen van rijder, maar het is niet heel stabiel en er is een kans dat het spel dan crasht. Als dat gebeurd, kan je er ook niet in. Het grote voordeel wat iRacing dan heeft, is dat je weer kan joinen als zoiets gebeurd.

• derx666

derx666

mecker ende blaet

@RedBaron: dat is echt extreem pech hebben. 1e race: WAT EEN PIPPO !! 2e race: je stond net op tijd stil, alleen achter je niet. Bij zo'n crash kan dat helaas gebeuren. Het blijft lastig om te zien als je vlak achter iemand rijdt.

My iRacing | My Simrig

• Red Baron
Nee, ik tikte de auto voor me ook wel aan, de eerste keer niet, de 2e wel.
Het is gewoon wat er gebeurt als je met 55 man op zo'n grid op Road America start, als ze vooraan even moeten remmen wordt dat effect verder naar achteren steeds sterker omdat ze daar meer snelheid hebben als ze moeten reageren.

• JoepW
Over 15 minuten de laatste race van de W13..... Vergeet niet mee te doen ;)

• BM
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
NickThissen schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 17:46:
Ik mag toch hopen dat de build flink wat nieuwe dingen toevoegt (dirt buildup, zo'n soort dingen) want verder lijkt het niet echt super te worden :/ geen update aan tire model vind ik erg jammer, spotter functie persoonlijk niet echt nodig, team functionaliteit meh, driver swaps nutteloos (wat moet je met driver swaps in een sprint race van 25 min?), etc... Ben benieuwd :S
iRacing is gewoon zwaar aan het sleutelen aan de engine van de hele sim. Dat kost enorm veel tijd, en levert niet direct zichtbare resultaten op, dat moet er op een later moment uit komen.

Driver swaps zijn echt wel een major ding in de game, en nee, niet in races van 25 minuten ;)

Ik heb wel goeie hoop op dirt-buildup, 64 bit, en nog wat zaken. Jammer dat NT5M er niet in komt, maar laat ze het dit keer maar wél in 1 keer goed doen :p

Zo, en nu ff wat zaken afronden en racen :p

Xbox

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:52

Fuelke

Forza Ferrari

Dubbele promotie :)

Ik het geval van Road licentie is het terug naar B, paar seizoenen terug al een B geweest, maar toen teveel HPD races gereden zonder voorbereiding. motivatie ff zoek geweest, maar nu dus terug. Weet niet of ik effectief B-races ga rijden, misschien de Indycar Road.

Oval B is helemaal nieuw.

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

• Niellie41

Niellie41

Gefeliciteerd met je promoties :)

• NickThissen
Ik heb nooit zo'n mooie popup gehad :-(

Mijn iRacing profiel

• Niellie41

Niellie41

Ook niet dat met de melding dat je credits hebt gehaald? Ik kreeg afgelopen week ook zo'n plaatje met de melding dat ik credits hebt gewonnen.

• NickThissen
Die wel ja, maar laatste promotie was alweer een tijd geleden (oval B ) en toen hadden ze die nog niet blijkbaar?

Mijn iRacing profiel

• Niellie41

Niellie41

Die plaatjes zijn nieuw denk ik. Wel cool dat je nu een melding krijgt als je promoveert. Zou je ook een melding krijgen als je degradeert? :+

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Vers van Twitter:

Steve Myers ‏@iRacingMyers
@iRacing release candidate #1 in testing despite Sandy. If testing goes well tonight should go out by end of week.

My iRacing | My Simrig

• JoepW
Fuelke: Gefeliciteerd ;)

Laat die built maar komen......

Ik heb een (2de) mail met de 'fast tow' bug (met replay en session nummer) aan iRacing gestuurd. Ik hoop dat ze het snel oplossen.....

Zal ik morgen de fast tows maar uitzetten?

[Voor 8% gewijzigd door JoepW op 29-10-2012 23:29]

• Niellie41

Niellie41

Nee hoeft niet denk ik. We rijden morgen op het 'gewone' internationale circuit. Die hebben volgens geen problemen (hoop ik).
Die fast tows repairs zullen morgen wel nodig zijn.

[Voor 19% gewijzigd door Niellie41 op 29-10-2012 23:37]

• NickThissen
Probleem heeft niet met de track te maken, VIR full course had het ook, en Watkins boot ook. Het zit waarschijnlijk gewoon in hosted sessions denk ik.

Fast repair uitzetten lijkt me ook niet super, binnen 3 rondjes is de helft gedisconnect... en het probleem is dus blijkbaar ook bij normale tows en heeft niks met fast repairs te maken zoals we net gezien hebben.

Mijn iRacing profiel

• BM
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
Fuelke schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 23:00:
Dubbele promotie :)

[afbeelding][afbeelding]

Ik het geval van Road licentie is het terug naar B, paar seizoenen terug al een B geweest, maar toen teveel HPD races gereden zonder voorbereiding. motivatie ff zoek geweest, maar nu dus terug. Weet niet of ik effectief B-races ga rijden, misschien de Indycar Road.

Oval B is helemaal nieuw.
Feli. Die laatste heb ik ook gehad :)

Was leuk gisteravond, leuke combo, en geen moment rust. Jammer genoeg bleef het veld niet zo mooi bij elkaar als dat de kwalificatie wellicht voorspelde. Kon na de pitstops richting Martijn rijden, maar helaas kon ik er aan het einde van de race net niet dicht genoeg bij komen om een aanval te wagen.

Leuke combi, dit soort dingen zijn imho zeker voor herhaling vatbaar :)

Xbox

Yeeeah shit ik was te laat thuis - had die rollercoaster ride graag willen meemaken...

• Hoogie2004
Ik heb me gisteren ook zeer goed vermaakt. Ik vond in de kwalificatie ineens nog 0,5 seconde per rondje....

Echter in de race teveel kleine foutjes, na een erg leuk begin met Nick. Was echt heerlijk racen met hem :)
Nadat hij me in een foutje dwong, bleef ik maar domme kleine foutjes maken, wat resulteerde in een aantal keren muur tot de fast-tows op waren. Hierna nog even de fast-tow bug bewezen, en er maar de brui aan gegeven.

Briljante combinatie imho, zo'n snelle wagen op zo'n klein baantje :)

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Ik heb me ook ontzettend vermaakt gisteren. Dacht eerst dat ik de 45 nooit zou kunnen rijden, maar op het laatst in P en Q kreeg ik er net als Hoogie toch nog een 45.5/45.6 uit. Was goed voor een P5 om te starten. Daar heb ik de eerste paar rondes gereden achter Nick en Hoogie aan, maar ook ik begon toen teveel kleine foutjes te maken. Heb geen enkele keer schade gereden, maar wel een stuk of 4/5 slow downs, en als klap op de vuurpijl ging ik ook nog de mist in bij het aanremmen van de chicane toen ik de pits wilde opzoeken. Kwam uiteindelijk verkeerd om op het gras stil te staan, maar eer ik eindelijk uit het gras was, waren we volgens mij zo'n 20 - 30s. verder. Na de ptistops nog een beetje met Joep en Speedy geraced, maar geen echte gevechten gehad. Joep en Speedy gingen uiteindelijk ook weer ergens de mist in, waardoor ik uiteindelijk 5e werd. BM en Martijn waren te ver weg en reden ong. dezelfde tijden, dus die kon ik niet meer bijhalen. Ik moet er echt eens aan gaan werken om minder fouten te maken, dan eindig ik een stuk hoger. Waar het aan ligt? Concentratie misschien, geen idee...

My iRacing | My Simrig

• Hoogie2004
derx666 schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 08:23:
Ik moet er echt eens aan gaan werken om minder fouten te maken, dan eindig ik een stuk hoger. Waar het aan ligt? Concentratie misschien, geen idee...
Bij mij ligt het aan het karakter van de league races. De uitslag daar is me minder belangrijk, mede doordat er geen iRating / SR aan vast hangt. Kampioenschap win ik toch niet, en dan probeer ik overal op de limiet te rijden (wat ik overduidelijk niet kan :+ ) om toch maar een beetje bij te blijven en leuk te racen.

Ik zal ook maar eens gaan proberen wat beter aan de finish te komen in S4 Dinsdag-toernooi, want zoals vorig seizoen is echt een compleet drama... Ik hoop dat er van de F1 races nog wat official gaat deze week, want Spa is toch wel erg leuk :)

[Voor 6% gewijzigd door Hoogie2004 op 30-10-2012 08:29]

• BM
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
Bedenk me net dat ik gewoon voor Martijn had kunnen eindigen als ik een goeie pitstop had :p Was zo blij dat ik mijn entry goed pakte, dat ik zomaar mijn pitcrew voorbij schoot :(

@Hoogie: mss dat ik deze week nog wel ff kom kijken op Spa, op voorwaarde dat de L49 er nog niet is, fat chance dat ik dan voornamelijk daar mee race de komende tjd ;)

Xbox

BM schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 08:44:
Bedenk me net dat ik gewoon voor Martijn had kunnen eindigen als ik een goeie pitstop had :p Was zo blij dat ik mijn entry goed pakte, dat ik zomaar mijn pitcrew voorbij schoot :(

@Hoogie: mss dat ik deze week nog wel ff kom kijken op Spa, op voorwaarde dat de L49 er nog niet is, fat chance dat ik dan voornamelijk daar mee race de komende tjd ;)
Dus je gaat voluit F1 rijden aankomend seizoen? Jammer, die L49 schijnt wel leuk te worden ;)
http://idioms.thefreedictionary.com/fat+chance

/nitpicker

[Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 459586 op 30-10-2012 08:48]

• Hoogie2004
lol :+

Das verdomd scherp zo vroeg op de dag zeg :)

Ik heb een zoontje van 14 maanden dus mijn dag is al 3.5 uur onderweg ;)

• Hoogie2004
Anoniem: 459586 schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 08:49:
Ik heb een zoontje van 14 maanden dus mijn dag is al 3.5 uur onderweg ;)
De mijn nu zo'n 3 uur :) begin om 06:30 @ work

• BM
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
Anoniem: 459586 schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 08:47:
[...]

Dus je gaat voluit F1 rijden aankomend seizoen? Jammer, die L49 schijnt wel leuk te worden ;)
http://idioms.thefreedictionary.com/fat+chance

/nitpicker
Errrrr.... ja, dus.... nee :)

Xbox

Euj moet dit niet op slot hier? ;)

• Fragbeestje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23-06 11:53
Zolang er geen nieuw S4 topic is zullen we dit nog even open houden.

Ik kijk alvast uit naar deze avond. Ben van plan om voortaan meer met de Corvette te rijden ipv de Ford GT dus dit is een goeie testsessie om te kijken of ik er wel geschikt voor ben :+

Hopelijk op tijd thuis zodat ik toch nog een stuk van de P sessie mee door kan nemen... en eens kijken in hoeverre m'n setupkennis gekelderd is in 2 seizoenen tijd.

Mijn iRacing Profiel dus niet dat van jou, Jubby

• aaikman
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 06-07-2017
Fragbeestje schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 14:53:
Zolang er geen nieuw S4 topic is zullen we dit nog even open houden.

Ik kijk alvast uit naar deze avond. Ben van plan om voortaan meer met de Corvette te rijden ipv de Ford GT dus dit is een goeie testsessie om te kijken of ik er wel geschikt voor ben :+

Hopelijk op tijd thuis zodat ik toch nog een stuk van de P sessie mee door kan nemen... en eens kijken in hoeverre m'n setupkennis gekelderd is in 2 seizoenen tijd.
ik ga max. practice mee doen, ik moet zeggen de fixed setups op de corvette zijn wel redelijk te doen om met te vertrekken en met hier en daar een aanpassing zou dit voor u geen probleem mogen zijn :+ ..

MyIracingProfile / TwitchTV

• Niellie41

Niellie41

Ik ben er vanavond wel weer bij. Ik kijk ook uit naar deze combinatie!

• BM
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
Ik niet, maar ik ben er wel bij vanavond :)

De keren dat ik met de Corvette gereden heb waren welliswaar vermakelijk, maar ik kon nog geen vriendjes met 'm worden. Hetzelfde geld voor Sebring, hele mooie baan, maar ik kan er niet echt uit de voeten, en het donker helpt niet mee :p

Oh well, de races/trainingen zijn eigenlijk altijd wel vermakelijk, dat is toch het belangrijkste :)

Xbox

• Hoogie2004
Ik moet even afwachten wat de vriendin gepland heeft vanavond, aangezien we gisteren ook al hebben geraced, en ze toevallig 2 dagen vrij heeft :)

Ik hoop er gewoon bij te zijn dus.

Anoniem: 468912

Ik heb het "geluk" dat mijn ervaring met deze combinatie beperkt is tot eens 10 minuten rijden in de corvette en vaststellen dat die wagen me niet ligt, en eens 10 minuten rondrijden op sebring en vaststellen dat dat circuit me niet ligt.

Bovendien heb ik het "geluk" dat ik week 13 gebruik om een week af te kicken van iRacing en dit een week geheelonthouding was.

Ik denk dus wel dat ik vanavond zal meedoen, al is het maar voor het plezier van erbij te zijn, maar mijn doel zal beperkt blijven tot niet laatste eindigen.

• NickThissen
Waarom de haat op Corvette en Sebring? :o Sebring Night is echt zo ontzettend gaaf vind ik, alle lichten uit op de kamer en immersion factor is meteen 38 keer hoger. De Corvette kan er ook super goed uit de voeten, en vooral met de 'baseline' setups van Jason Brown is hij erg goed rond te krijgen (zelfs relatief snel). Ik heb er zin in ;)

Mijn iRacing profiel

• BruceLee
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02:13

BruceLee

i9 9900K - Geforce 3080 RTX

yup night races zijn cool

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

• Hoogie2004
Ik heb er ook zin in :) Gaat goed komen straks!

Ik ga nu even wat F1 doen op Spa (online practice), gewoon omdat het kan. :)

#edit: Niet slecht vind ik zelf. een 1:48.4 op Spa :D

[Voor 64% gewijzigd door Hoogie2004 op 30-10-2012 19:06]

• BM
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
Hoogie2004 schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 18:16:
Ik heb er ook zin in :) Gaat goed komen straks!

Ik ga nu even wat F1 doen op Spa (online practice), gewoon omdat het kan. :)

#edit: Niet slecht vind ik zelf. een 1:48.4 op Spa :D
Ik zie nu dat mijn Q tijd met de F1 op Spa ooit een 1.46.56 geweest is. Dat zal wel voor het NTM geweest zijn dan, denk ik zo..... :p

Xbox

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:52

Fuelke

Forza Ferrari

Netwerk errors bij het nemen van de groene vlag ... eerste rejoin mislukte wegens "failed credential check". Na de tweede rejoin haalde ik niet eens een volle ronde en weer netwerk errors.

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

• NickThissen
Vond het wel een vermakelijke combo, wel paniek bij de start toen Wim voor me bleef staan en ik meteen 3 man ofzo voorbij moest laten en we ook nog bijna 3-wide T1 in gingen :p Helaas lap 2 betrokken in een ongelukje en een meatball gekregen, daarna belachelijk veel zitten sparen om het zonder extra stop te halen , net gelukt maar niks meer aan gehad :p

Mijn iRacing profiel

• Niellie41

Niellie41

Woohoo :D
Mijn eerste win bij een GoT race :D

Ik kende de baan al heel goed door de ELMS in de lente en kon snel in mijn ritme komen. In de race had ik een goede pace. Geen grote fouten gemaakt en een strakke pitstop gehad. Zo naar mijn eerste GoT overwinning :D

De Corvette vind ik persoonlijk echt een lekkere auto en als je een lekkere flow hebt, is Sebring een super mooie baan.
Wanneer is de volgende Corvette race? :+

• NickThissen
Proficiat :) Sebring is ook gewoon een leuke baan, vooral in het donker. Volgende Corvette race zal nog tijdje duren, dit seizoen dus niet meer... Misschien als multiclass seizoensfinale maar die keuze moeten we nog maken :p

Mijn iRacing profiel

• josh-hill
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23-06 22:17
Nice one Niel! Had ook wel mee willen doen, maar had het te druk met andere zaken. Kun je misschien de replay online zetten, kan ik nog in de herhaling meekijken. ;)

jungletrain.net - 24/7 drum & bass radio

• JoepW
Netjes hoor Niel..... Het zat me niet mee. Na de ongelukken in L1 lag ik op een verdienstelijke P10, volgende lap door een spin P16, terug geklommen naar P10 en weer een spin terug naar achterstand. Uiteindelijk vanaf P11 onder de witte vlag moeten pitten met een pitsstop van 2 a 3 seconden om vervolgens als 13de te finishen, maar nog wel in de leadlap ;)
Ik kon geen ritme te pakken krijgen. Niet mijn combo....

• Hoogie2004
Netjes niel!

In ieder geval wel 'blij' dat ik niet de eige was met netwerk-issues. Nogmaals sorry voor die rommel in T2, al kon ik er weinig aan doen.

• enchion
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Gefeliciteerd Niel, :)F
Had echt gedacht dat je er al wel eens 1 gewonnen had.

Voor mij was het gewoon dat ik te weinig in deze auto heb gereden, setup begon een beetje te komen einde van de qualificatie maar er was nog een hoop te doen, kreeg hem dus ook niet stabiel over de baan.
Nadat ik een mede Gotter er af had getikt dus maar gestopt , voordat ik nog meer schade ging maken. ;)

[Voor 70% gewijzigd door enchion op 30-10-2012 23:14]

How do you save a random generator ?

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Netjes Niel!

Ik had voor mijn doen in een zware GT bak een vrij goeie race.
Gestart op P5, en moest meteen bij green hard in de ankers omdat Wim ergens van schrok, en Nick voor me hierdoor ook vol in de ankers moest. Hierdoor lag ik na L1 op P8. Door verschillende uitvallers en uitstapjes van anderen lag ik een aantal rondes later op P4. Dit was wat hoog gegrepen, en vlak voor de pitstop maakte ik nog een klein foutje waardoor Wim er weer voorbij kon.
Ik dook samen met Wim de pits in, en we kwamen er ook weer tegelijk uit, ik nogsteeds achter hem. Hij had echter een outlap die dik 1.5s sneller was dan de mijne (durfde weinig risico te nemen omdat mijn auto nogal aan het glijden was in mijn outlap), en daarna heb ik hem alleen nog maar in de verte zien verdwijnen. Rudy zat in de rondes voor mijn pitstop vlak achter Wim en mij, en heeft toen waarschijnlijk flink brandstof zitten sparen, en tijdens onze pitstop een paar supersnelle rondes neergezet, want toen de pitstops voorbij waren lag hij ineens dik 7s voor me (nice one Rudy!). Tegelijkertijd had Bert daarentegen een slechte pitstop en hij kwam vlak achter mij de pits uit, waarna hij in de rondes daarna veel tijd verloor, en ik zo in het luchtledige kwam te rijden. Redelijk goed mijn concentratie weten vast te houden, en nog een 1:55.8 eruit weten te persen vlak voor het einde.
Ben erg tevreden met mijn P5, zeker gezien de sterkte van het veld schaam ik me daar zeker niet voor. Goed begin van het toernooi. Op naar de volgende wedstrijd!

My iRacing | My Simrig

• FabiandJ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Ik was samen met Rudy aan het trainen op Michigan met de Silverado. En aan het einde zag ik dat er veel mensen aan het rijden waren. Dus ik zeg tegen Rudy kom zullen we joinen en dat was prima, we kwamen erin met een gedachten van we zien wel :p

Mijn kwalificatie ging bagger en waren eigenlijk meer oefen rondjes. En vlak voor het op de grid komen, een andere setup erop onder gezet namelijk die van Daytona. Had ik niet moeten doen, had denk ik beter de set van Silverstone moeten pakken.Aangezien de gearing nogal fout was, ik kwam nooit in de 6e versnelling. Begon als laatste en door fouten van andere mezelf de top 10 ingereden. Had wel wat hoger kunnen finishen als ik een paar foutjes niet had. Ik blijf het remmen in dit hok lastig vinden, dus een paar keer te laat in de remmen gegaan waardoor ik eraf schoot. Maar een P9 als finish zonder ook maar één oefen rondje vond ik niet slecht :p

• BM
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
Heb me ook prima vermaakt. Als ik de lichten hier op de kamer allemaal uit doe word het een stuk eenvoudiger om de weg te vinden op Daytona Night, dat haalde een beetje van mijn 'haat' tegen de baan weer weg :p

Buiten de 1e paar rondjes eigenlijk een vrij saaie race voor me. Mensen voor me waren te ver weg, en mensen achter me kwamen (op de laatste 3 rondjes na) ook niet echt dichterbij.

@enchion: mijn excuses dat ik je nog raakte in L1, ik had niet door dat je al zo ver langs me zat, anders had ik je wat meer ruimte gelaten :)

Xbox

• Jubby
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 23-06 18:49
BM schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 08:08:
Heb me ook prima vermaakt. Als ik de lichten hier op de kamer allemaal uit doe word het een stuk eenvoudiger om de weg te vinden op Daytona Night, dat haalde een beetje van mijn 'haat' tegen de baan weer weg :p
De weg vinden? je was aardig van je route afgeweken want ik kwam je tegen op Sebring gisteren.

Welke afslag was dat op Daytona ? :)

• BM
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
Jubby schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 08:45:
[...]

De weg vinden? je was aardig van je route afgeweken want ik kwam je tegen op Sebring gisteren.

Welke afslag was dat op Daytona ? :)
Grrrr, ik ben niet echt scherp de afgelopen dagen.

Vanuit de pits de weg op, en dan nog 144 mile doorrijden ;)

Xbox

• aaikman
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 06-07-2017
was een leuke avond gisteren .... om eigenlijk een bijna basline setup te gebruiken was ik aangenaam verrast van de pace dat ik daar met had ... P3 vertrokken dan maar ... maar als snel werd duidelijk dat ik niel en nadien Paul maar gewoon best kon laten rijden ... daardoor kon ik het gat met marco en wim houden tot 5-6sec ... maar dan maakte ik met nog 2 ronden te gaan in mijn stint een kleine fout en hopa weg was voorsprong ... banden waren compleet op en ik was meteen ook beter in de pits gegaan samen met wim en marco maar toch maar besloten een ronden door te rijden ... dan maar pitten ... terug de baan op vlak achter marco ... maar die eerste 2outlaps gingen voor geen meter ... al meteen 6 seconden aan de broek ... x ronden later in T2 een spin en hop op het gras ... koen en Maykel moeten doorlaten en ik merkte dat ik toen wel redelijke pace kreeg .... 2 ronden later begon ik dan ook in te lopen op maykel ... maar met nog een 7 tal ronden te gaan in een keer een slow down in de eerste van de ss'es waardoor gap terug naar 4 sec ging ... terug paar ronden kunnen pushen en dan dacht ik dat ik de aanluiting had (tot ôp 0.5 s in laatste ronde) en hop t1 veel te loose en hopa weer 3seconden kwijt ... op zich aangename strijd met maykel al was ik sneller op het einde toch te veel fouten ... dus iegenlijk max halebare gisteren al had ik zonder de 2 uitstapjes toch meer kunnen eruit halen ... zal voor volgende race worden dan maar :) alleszins Niel mooie overwinning en strakke pace

MyIracingProfile / TwitchTV

• dabelg
  • Laatst online: 22-06 10:31
Leuke 1 ste stint gehad gisteren :

Na totaal mislukte start waarvoor sorry (Niel vertrok toen Pace car me bijna in pits duwde "wist niet dat pace car een soort ghost car is" ;p) lag ik al P7 voor start line. daarna ging het goed tot ik Paul wou inhalen en die echt een slechte connectie had. (veel foutjes zo gemaakt ) na een rare sliding in T1 kwam ik achter marco te zitten en die hield rudy en mij duidelijk op. Paar keer hem erlangs willen zetten maar daardoor voorbandjes totaal op. en maar besloten om te pitten toen ik Aaikman tegen kwam.

na de pitstop die tacktisch eigenlijk best meeviel ging het heel goed, had aardige pace en kwam nog terug tot 5 sec op P3 en 11 sec op P2 (wel een bug in NTM volgens mij dat na de pitstop mijn FFB een stuk lager stond,reed op ijs precies lap1 na stop) . P4 was goed maar zat meer in kon paul zeker volgen maar 1 domme sliding maakte daar een einde aan pfff iracing waar blijft NTM5 ;p

Mijn iRacing profiel / YouTube / Twitch.TV

• Hoogie2004
dabelg schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 09:58:
P4 was goed maar zat meer in kon paul zeker volgen maar 1 domme sliding maakte daar een einde aan pfff iracing waar blijft NTM5 ;p
Richt je nu maar niet teveel op NTM5, want ook daar zullen bugs e.d. inzitten. NTM was ook de oplossing voor 'alles', maar zelfs slijtage bestaat daar niet, de temperaturen van de telemetrie kloppen niet, etc. :+

• dabelg
  • Laatst online: 22-06 10:31
Hoogie2004 schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 10:38:
[...]

Richt je nu maar niet teveel op NTM5, want ook daar zullen bugs e.d. inzitten. NTM was ook de oplossing voor 'alles', maar zelfs slijtage bestaat daar niet, de temperaturen van de telemetrie kloppen niet, etc. :+
;p doethet'm wel daar

nee NTM5 zal volgens mij zelfs enkel die fast first lap wegdoen ( als dat al lukt)

Mijn iRacing profiel / YouTube / Twitch.TV

• BM
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
Mwoah :) Heb genoeg vertrouwen in Dave Kaemmer dat die zelf ook wel weet dat NTM verre van perfect is, en het dit keer wat beter gaat aanpakken. Tuurlijk zal dat model ook zo z'n bugs hebben, maar vooralsnog heb ik goeie hoop dat het de grote problemen van het huidige NTM wel op gaat lossen :)

Xbox

• Hoogie2004
Ik heb er ook wel vertrouwen in hoor, zeker na alle ervaringen met de 'eerste' versie.

Belangrijkste issues imho zijn de koude-banden-bug en geen slijtage.

Even voor mijn beeldvorming - wat zijn "de grote problemen" allemaal?

De koude-banden-bug, wat is/doet dat?

• Hoogie2004
Koude banden hebben meer grip als warme banden. Ofwel, een zeer langzame outlap zorgt ervoor dat je in je snelle rondje een aantal tienden kunt winnen.

Slijtage lijkt me duidelijk, de banden slijten niet / niet voldoende.

• Arfman
NTM banden zijn op hun snelst als ze koud zijn. Het loont dus om tijdens een Q een hele trage outlap te doen (dus vooral je banden niet op te warmen), zul je zien dat je vooral in de eerste sectoren zomaar een paar tienden sneller bent.

Daarnaast slijten de banden nauwelijks, je zou zomaar een 2.4 uurs race op 1 setje kunnen doen als je ze niet te warm stookt.

Argh hoogie :P

Mmm.. is dat echt een bug of is het intentioneel?
In real life racen hebben banden in de meeste raceseries ook altijd een zeer felle piek (2-4 rondjes) waarna ze vrij snel afbouwen.
Dit komt door slijtage.

Komt mij voor alsof ze dit proberen te simuleren middels "koud = meer grip, warm = wat minder" omdat ze geen slijtage-model hebben ingebouwd.

• NickThissen
Ze hebben wel een slijtage model, maar met de meeste auto's op NTM werkt dat niet helemaal lekker omdat de slijtage gewoon te weinig is (nog 95% over na een uur racen lijkt me niet realistisch).

Koude banden hebben gewoon enorm veel meer grip, en dat is een bug die de programmeur ook bevestigd heeft, hij is er aan het werken maar blijkbaar heeft hij het nog niet helemaal opgelost. Het gedrag van de banden is gewoon precies verkeerd om: doe je een rondje enorm rustig dan heb je het rondje daarna veel meer grip (enkele tienden sneller rondje). Na een spin zijn je banden warm voor een rondje en heb je totaal geen grip meer. Dat laatste zou ik nog kunnen geloven (door slijtage), maar als je dan een rondje rustig doet is het weer prima, volgens mij kunnen banden zichzelf niet repareren ;) Als je echt op de limiet een qualificatie rondje wil zetten bijvoorbeeld doe je een outlap van enkele minuten om je banden zo koud mogelijk te krijgen. Mocht je een spin hebben in je rondje, dan doe je nog een rondje van enkele minuten en kun je daarna alsnog een snel rondje zetten.

Mijn iRacing profiel

Okay - maar die koudebanden-bug, daar heb je in races dus in ieder geval geen last van. Iedereen heeft dan hetzelfde voordeel.

En slijtage - ja dat zou races met pitstops interessanter maken natuurlijk. Maar het is niet echt een bug, het is gewoon een niet zo goed model dus?

Zijn er nog andere storende issues met het NTM?

• BM
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
Slijtage is (kennelijk) vooral op de ovals goed te merken. Vanaf rondje 10 ofzo schijnen de rondetijden amper te droppen, terwijl dat IRL zeker wel gebeurd :)

Xbox

• Red Baron
iRacingMyers schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 0:31:
Mt“@Jcullen13: When can we expect the patch notes to be released?” Most likely tomorrow
Nou kom maar op met die waslijst :P

• BM
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
Red Baron schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 12:59:
[...]

Nou kom maar op met die waslijst :P
  • No 64-bit
  • No DX11
  • No Lotus 49
  • No Rockingham
  • No Oran Park
  • Crappy NTM for Lotus 79
O-) :p

Xbox

• NickThissen
Anoniem: 459586 schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 12:31:
Okay - maar die koudebanden-bug, daar heb je in races dus in ieder geval geen last van. Iedereen heeft dan hetzelfde voordeel.

En slijtage - ja dat zou races met pitstops interessanter maken natuurlijk. Maar het is niet echt een bug, het is gewoon een niet zo goed model dus?

Zijn er nog andere storende issues met het NTM?
Nou ja, het is gewoon niet leuk, want in een echte race moet je in de eerste paar rondjes echt wel wat voorzichtiger rijden ivm koude banden. OTM heeft dat nog steeds (de Lotus bijvoorbeeld, met echte snelle setups kom je de eerste 2 rondjes niet rond als je niet heel erg uitkijkt), en dat maakt de start wel wat leuker vind ik. Met NTM kun je de eerste ronde juist extra hard gaan...

Mijn iRacing profiel

• Niellie41

Niellie41

BM schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 12:34:
Slijtage is (kennelijk) vooral op de ovals goed te merken. Vanaf rondje 10 ofzo schijnen de rondetijden amper te droppen, terwijl dat IRL zeker wel gebeurd :)
Bij NASCAR klopt het wel. In het echt zijn de banden de eerste paar ronden super goed en daarna zijn heel constant.
Je merkt dat de banden die we in iRacing hebben bijna allemaal NASCAR banden zijn.

Ik heb eens gelezen dat er wel verschillende compounds zijn, maar hoe dat zit precies. Geen idee.

Pagina: 1 ... 29 30 31 Laatste

Dit topic is gesloten.

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone SE (2022) LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S22 Garmin fēnix 7 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2022 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee