Best wel knullig achteraf gezien, was een vrij onschuldige offtrack geweest in elke andere auto/track, maar omdat die baan daar omlaag gaat kon ik niks meer.
[ Voor 17% gewijzigd door NickThissen op 31-07-2012 22:08 ]
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Ik hoop dat alles verder op rolletjes liep met de nieuwe league functionaliteit.
Volgende week ben ik er ook weer niet bij (ff boenderen in de Alpen met de cabrio).
iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream
Anoniem: 468130
Ik heb deze league gisteren gejoind en hoop hier een leuke tijd te hebben,
Mijn iracing informatie:
Road: Rookie 2.65
Oval: Class D 2.43
Dit seizoen rijd ik:
Cadillac Cup
Street Stock Series
en waarschijnlijk nog wel wat meer
Racegroeten,
superf1fan
Als je je custid aan mij stuurt met een PB hier of op het iracing forum voeg ik je toe in de opening van het topic alhier.
kun je mij trouwens ook toevoegen aan die lijst?JoepW schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 23:01:
Hoi SuperF1Fan,
Als je je custid aan mij stuurt met een PB hier of op het iracing forum voeg ik je toe in de opening van het topic alhier.
Customer ID: 91277
Thx, ik had gisteravond stiekem al een paar lapjes geoefend met de setup die jij postte, dus ondanks dat ik redelijk laat joinde kon ik meteen wel een aardige tijd op de klokken zetten.JoepW schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 22:44:
Paul gefeliciteerd met je winst. En een hoop bonuspunten ook nog. Netjes hoor.
Ik hoop dat alles verder op rolletjes liep met de nieuwe league functionaliteit.
Volgende week ben ik er ook weer niet bij (ff boenderen in de Alpen met de cabrio).
De race ging ook prima, wat kleine foutjes gemaakt hier en daar, maar slechts 1 momentje gehad waar Robbert wel aardig dicht bij kwam. Maar verder heb ik redelijk relaxed kunnen rijden tot de finish.
Eindelijk had ik eens een goeie start, en zo lag ik na T2 3e achter Red Baron, Nick en DD, met Zlatko dicht op mn hielen. Ik heb hem ongeveer de helft van de race achter me kunnen houden, maar na een klein foutje in de laatste bocht, kon hij hem in T2 er naast zetten. We hebben wel tot T4? naast elkaar gezeten, maar toen moest ik toch mijn meerdere erkennen.
Ongeveer 10 rondes voor het einde waren mn banden helemaal stuk, en ben ik gaan proberen om rustiger te rijden om ze wat af te koelen. Dit had wel tot gevolg dat Koen snel op me inliep, en hij uiteindelijk in de laatste ronde hem in T2 ernaast zette. Ik kon wel aan de buitenkant meerijden, alleen dreef zijn auto wat ver naar buiten, zodat ik net op het gras kwam. Gelukkig ging hij een paar bochten later zelf ook op het gras, en kon ik er weer voorbij, zodat P4 voor mij was. Goed resultaat voor zo'n ellendige auto
BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)
http://iracerstuff.com/wp...1/2012-Season-3-ROAD3.pdf
http://iracerstuff.com/wp...1/2012-Season-3-OVAL3.pdf
Die zijn heel wat leesbaarder dan die ellendige schemas die iRacing zelf publiceerdJoepW schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 06:54:
Twee handige overzichten van de series:
http://iracerstuff.com/wp...1/2012-Season-3-ROAD3.pdf
http://iracerstuff.com/wp...1/2012-Season-3-OVAL3.pdf

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Maar P2 voor de eerste race ik ben tevreden. Nu op naar Virginia. Is kijken hoe het daar gaat.
Zou iemand de afstand van overstaande schroeven (die het stuurwiel op zijn plek houden), en de maat van de schroeven(draad) kunnen opmeten voor de G25, G27 en T500?
Dit omdat ik bezig ben met plannen om een eigen stuur te gaan fabriceren overigens.
Anoniem: 430491

Die mogen er wat mij betreft wel af, ik ben nieteens in de game geraakt (bleef hangen bij het laden), maar volgens iRacing heb ik dus wel meegedaan.
Wat mij betreft geef je me -2 'bonus'punten om dat weer op 0 te krijgen, dit vind ik niet heel fair eigenlijk
Xbox

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
mmm ik dacht altijd dat die altijd not official stonden dan ... niet dus ... een rede te meer dan om onze week 13 mee te doenArfman schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 09:51:
Goh .. degradeer je 1 dag voor promotie/degradatie van A 1.nogiets naar B1.nogiets, paar uur later volgen de licentieclasspromoties en zo ben je in 2 dagen van A naar C gegaan. Ben er wel even klaar mee. De 2 races die ik heb gedaan daartussenin waren ook rampen, 2 x van de weg gedrukt door Rookies. Ik haat week 13, nooit meer voor mij.
Er zijn er 1 of 2 die wel official zijn, om mensen de kans te geven hun rating op te schroeven, of zoals in het geval van Arfman de boel nog verder te doen kelderenAnoniem: 430491 schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 09:59:
[...]
mmm ik dacht altijd dat die altijd not official stonden dan ... niet dus ... een rede te meer dan om onze week 13 mee te doen

Xbox
dat is heel de merd van die week 13 ... nieuwe mensen die dan instappen en races mee doen kunnen de boel dan aardig verziekenBM schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 10:31:
[...]
Er zijn er 1 of 2 die wel official zijn, om mensen de kans te geven hun rating op te schroeven, of zoals in het geval van Arfman de boel nog verder te doen kelderen

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Het leuke van het GoT toernooi is dat je races rijdt met een auto / baan combinatie die je anders niet rijdt, vanwege de SR en iR. Het nadeel is dat je de auto vaak niet kent waardoor je niet op snelheid komt. Dat laatste komt wel met de loop der tijd. Niet dat ik dan vooraan rij, maar iets dichterbij moet kunnen.
Ik merk wel dat mijn stuur (uit 1998) te kort schiet bij de GT auto's. Voor mijn snelheid maakt het niet zoveel uit, voor het comfort wel. Het stuur heeft geen FFB en nogal sterke veren. Het draait ongeveer 270 graden, waarvan het laatste gedeelte nogal zwaar gaat. Bij de formulewagens is het geen probleem, daar stuur je niet zo ver. Bij de GT auto's heb je dat laatste stuk wel nodig en na een half uur doet dat wat pijn. Anders calibreren maakt het middengebied weer te nerveus.
Tijd voor een CSW ben ik bang...
Maar dan nog, ik zie je laatste races met wel erg veel incidenten.
2x 10 en dan nog eens een keer 25, tja dan gaat het wel rap omlaag inderdaad.
Er zullen ongetwijfeld situaties gebeuren waar je echt niets aan kunt doen, maar ik denk dat je het aantal flink omlaag moet kunnen brengen door zelf wat slimmer / veiliger te rijden.
Dat gezegd hebbende, als je zo'n lage rating hebt gaat het toch ook wel weer vrij rap omhoog als je een race met max een paar foutjes rijd?
Ik snap de frustratie wel, maar het is toch vaak een kwestie van naar je eigen rijden kijken en daar verbeteringen in aan te brengen zodat je minder vaak in dit soort SR drama's terecht komt.
Had net voor ik joinde m'n kapotte G27 nog mee aangesloten zodat ik die pedalen kon gebruiken en enkel het stuurtje van de DFGT nodig had. Ik weet nog dat ik in het begin naar de G27 overschakelde en dat ik dacht dat ik niet veel verschil aanvoelde in het stuur... maar nu ik even terug die DFGT moest gebruiken was het verschil toch enorm... Had precies totaal geen feeling met dat stuur.
Had voor Q exact 1 snelle ronde kunnen afleggen tot ik telefoon kreeg van m'n vriendin. Was gelukkig toch nog goed voor een 5e plek of zo. Aan de telefoon gehangen tot de laatste minuut van de qualify...
Kwam niet heel goed uit de startblokken in tegenstelling tot Derx666... die vloog gewoon weg. (nitrokit?)
Ging redelijk goed door de oval bocht maar werd dan net voor bocht 2 achteraan aangetikt door Jos denk ik. Ging hierdoor rond en moest van helemaal achteraan me opnieuw opwerken. Dat maakte er natuurlijk wel een uitdaging van
Uiteindelijk zat ik op een 12 seconden achter Derx666 op positie 5. Dat gat heb ik kunnen dichtrijden ( die 12 seconden, niet Derx666
Echter bij het uitkomen van die bocht bleef m'n neus naar links gaan en kreeg ik hem gewoon niet naar rechts gestuurd. In de replay bleek dat Derx666 met z'n neus links achter tegen m'n wagen zat waardoor ik niet naar rechts kon sturen en hij wide moest gaan. Kon er toch voorbij maar 3 bochten later ging ik er dan zelf af omdat ik wat aan het lullen was met Derx ivm die wide tik in turn 2 en ik alsnog de 4e plek opnieuw moest afgeven aan Derx. Heb duidelijk nog wat lessen nodig van Robbert om te racen en lullen tegelijk
Hopelijk heb ik voor volgende race wat meer tijd om te oefenen maar ik twijfel eraan.
En nog beter nieuws : De nieuwe Logitech G27 is al aangekomen!
Mijn iRacing Profiel dus niet dat van jou, Jubby
Anoniem: 468130
Hier is ie: 100415JoepW schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 23:01:
Hoi SuperF1Fan,
Tja, balen.Arfman schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 10:46:
Ik had er nog mee kunnen leven als ik van A 1.xx naar B 2.xx was gegaan, zodat ik nog even de kans had gekregen om orde op zaken te stellen. Maar je knalt gelijk rechtstreeks door van A 1.xx naar B 1.xx, hoe de fuck moet ik dat rechtbreien in 1 dag? Er zijn mensen die moeten werken voor hun geld en meer te doen hebben dan alleen iRacing, ik heb wel eens het idee dat men dat daar in Amerika een beetje vergeet. Motivatie is gekelderd nu bij mij en heb eerlijk gezegd zelfs spijt dat ik voor 2 jaar heb verlengd een paar dagen geleden, blijkbaar heb ik niet genoeg tijd (of kost iRacing gewoon te veel tijd) om dit goed te doen.
Van de andere kant is die A-class maar een lettertje met een cijfer erbij, en als je geen wagens in die class rijdt, heeft het totaal geen toegevoegde waarde. Ik weet niet wat jij normaal rijdt aan klasses, maar als dat C is, heb je dus geen enkel probleem (en je eerste (en tweede) incloze race gaat je hele dikke punten opleveren in SR).
Hier is een picje met de mount points van de G27 : http://img3.imageshack.us/img3/330/14258d.jpgSchuey schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 08:56:
Even een gunst vragen hier
Zou iemand de afstand van overstaande schroeven (die het stuurwiel op zijn plek houden), en de maat van de schroeven(draad) kunnen opmeten voor de G25, G27 en T500?
Dit omdat ik bezig ben met plannen om een eigen stuur te gaan fabriceren overigens.
(krijg een 404 op de site van logitech, maar heb 'm via google gevonden)

Derek Speare verkoopt adapters voor de G25/27.Schuey schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 08:56:
Even een gunst vragen hier
http://www.derekspearedesigns.com/Wheel-Adapters.html
Vanmorgen gelijk de stoute schoenen aangetrokken en op Pocono de fixed truckrace gereden na 5 rondjes practice. Gestart als 6 en na een paar ronden al op p3; na een caution en pitstop spinde de leider voor mijn neus en ging ik ook bijna. Daardoor teruggevallen naar P8 en helaas door twee cautions achter elkaar niets meer kunnen terugwinnen. Reed wel een derde rondetijd van het 18 auto's tellende veld dus dat geeft de burger weer moed.....haha...
Dat vraag ik nietZeeZeiler schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 14:57:
[...]
Derek Speare verkoopt adapters voor de G25/27.
http://www.derekspearedesigns.com/Wheel-Adapters.html
Red Baron schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 13:33:
Ik denk dat hij het stuurwiel zelf bedoelt, misschien is dit dan nuttig:
[afbeelding]
[ Voor 41% gewijzigd door Schuey op 01-08-2012 15:56 ]

hahaha, da's een goeie
B class had ik een beetje willen rijden maar dat kan dus niet meer. Ik zie wel, pak wat SM races mee en misschien SR8 als die ooit official gaan en dan kijk ik wel.
Done
Wilde ik vanavond nog wat gaan trainen met de Lotus, eventueel een Q doen..... Gaan we NU naar vrienden.
Dus ff geen iRacing vandaag.
[ Voor 32% gewijzigd door JoepW op 01-08-2012 17:52 ]
Hehe, dat was mijn conclusie ook paar dagen terugHoogie2004 schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 16:54:
Wat is pocono een ***-track..... Zie meer muur als asfalt in de Silverado
Vanavond ff practice sessie joinen?
Xbox
Silverado vind ik nog erg lastig, is ook flink wennen met de CSW en oval combinatie. Ga niet meer trainen vandaag, morgen weer een dag
[ Voor 66% gewijzigd door Hoogie2004 op 01-08-2012 20:16 ]
Heb al een beetje met fuel geoefend maar niet extreem veel, ik gooi er gewoon veel in (weet niet precies hoeveel nodig) en ga rustig proberen uit te rijden, ben benieuwd hoe ver ik kom...
http://members.iracing.co...onid=6148766&custid=74968
[ Voor 11% gewijzigd door NickThissen op 01-08-2012 21:33 ]
Btw 85L fuel genomen en nog 2.5 rondje over. 81L kan dus misschien wel, maar ga ik niet wagen...
Cube Nuroad Race (2022)
Ja, de lat ligt nu hoog voor jou en Joep hederx666 schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 21:40:
Nette race Nick. Ik heb ook vanaf L6 ofzo mee zitten kijken. Erg strakke lijnen... Je bent goed bezig teammaat

Cube Nuroad Race (2022)
Zojuist even in de Grand Am race gesprongen met de Riley op Barber. Kwam er tijdens de warmup achter dat ik de hele baan niet kende

Op eieren naar de 6e plek gereden, 4 incjes en 0.50SR erbij. Dat geeft de burger moed, nu zo snel mogelijk een buffertje opbouwen weer. Ga alleen vrijdag een aantal dagen weg op vakantie dus daarna zien we wel weer.
Lat ligt niet hoog door jou voor Derx en mij.
....
Hij ligt te hoog
En met de beperkte tijd die ik deze en komende week heb, zal het wel voor mij de derde plek worden

Ik moet voor zaterdagavond wel even een Q en R doen....
Ik zit nu op 2.03.1 met een optimum van 2.02.4 dus ik ga ook nog vooruit.
Anoniem: 378118
Anoniem: 459586
Twee keer door een Belg die me wilde inhalen voor de 3e plek - 1 keer in Turn 2, touche en contactx4, en een ronde later nota bene in DE inhaalbocht van Brands Hatch, Turn 5. Contactx4 en heel veel damage.
En dan nu net door een kerel die gespind was aan de rechterzijde van Turn 4 en ik die links houdt, en hij die doodleuk het circuit oprijdt en zowat oversteekt met me nowhere to go. BAM. Contactx4.
Wa ne dag, zo had ik ze nog niet gehad op iRacing.

linker voet net boven de rem rechts volgas

[ Voor 22% gewijzigd door BruceLee op 02-08-2012 02:37 ]
Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----
Heb je de post van mij gezien met de hotlap en de basis setup?Hoogie2004 schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 16:54:
Wat is pocono een ***-track..... Zie meer muur als asfalt in de Silverado
Misschien helpt dit welVoor de mensen die Silverado gaan doen.
http://members.iracing.co...list/2021830.page#4679192
Hier is een setup. Ze zeggen dat die niet super snel is, maar stabiel.
Pocono is inderdaad een uitdagende baan! Vooral T3 is lastig. iRacing heeft een filmpje van een hotlap van Pocono beschikbaar. Het is wel met de Impala A, maar het principe blijft het zelfde. Al zal je waarschijnlijk iets minder hard te hoeven remmen.
[ Voor 51% gewijzigd door Niellie41 op 02-08-2012 05:30 ]
Voor die laatste zou je een protest kunnen indienen. Die eerste 2 zullen ze waarschijnlijk afdoen als race incident, maar iemand die na een spin (misschien zelfs met damage) de baan oversteekt als er iemand aankomt zijn ze wat minder blij mee.Anoniem: 459586 schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 00:03:
En dan nu net door een kerel die gespind was aan de rechterzijde van Turn 4 en ik die links houdt, en hij die doodleuk het circuit oprijdt en zowat oversteekt met me nowhere to go. BAM. Contactx4.
Wa ne dag, zo had ik ze nog niet gehad op iRacing.
Voor die eerste 2 incidenten, ik weet niet hoe hoog je ondertussen rijdt, maar ik heb zelf gemerkt dat het in het begin in de lagere klasses beter is om zo iemand gewoon de ruimte te geven. Vaak elimineren ze zichzelf toch binnen een paar rondes en heb je je plek weer tuerg, alleen geen damage...
[ Voor 19% gewijzigd door derx666 op 02-08-2012 08:05 ]
Cube Nuroad Race (2022)
Heb die setup gister geprobeerd. Kwam er na 3 rondjes achter dat het een Q setups is. Net na het moment dat mijn motor met een forse knal de geest gafNiellie41 schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 04:25:
[...]
Heb je de post van mij gezien met de hotlap en de basis setup?
[...]
Misschien helpt dit wel

Xbox
Ja die heb ik gezien, zelfs nog 5 minuten naar lopen zoeken omdat ik wist dat je iets had gepost. Heb die set geprobeerd maar kom er echt niet mee rond. De fixed is nog lekkerder dan dat. Moet er van het weekend maar eens voor gaan zitten en dan een race meenemen.Niellie41 schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 04:25:
[...]
Heb je de post van mij gezien met de hotlap en de basis setup?
[...]
Misschien helpt dit wel
http://members.iracing.com/jforum/posts/list/2022698.page
jungletrain.net - 24/7 drum & bass radio
Moet deze avond toch naar de training van 19u tot 23u ... dus racen zit er deze avond al niet in
Wil m'n replacement G27 wel eens testen... gisteren ook al geen tijd gehad... maar dat zal iets voor zondag worden als m'n rug het nog aankan... nekproblemen zijn zo goed als weg, maar nu zit m'n rug weer vast

en moet morgenavond nog gaan verbouwen en zaterdag komt de stukadoor om 8u 's ochtends...
Hopelijk is dat huis binnen een paar maanden af, dan heb ik wat meer tijd om te oefenen... want die 5e plek van dinsdag vind ik maar wat povertjes
Zie nu deze reactie pas, maar als je op deze manier de races in stapt is het niet zo heel raar dat je SR flink naar beneden gevallen is de laatste tijdArfman schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 22:03:
Zojuist even in de Grand Am race gesprongen met de Riley op Barber. Kwam er tijdens de warmup achter dat ik de hele baan niet kende
Op eieren naar de 6e plek gereden, 4 incjes en 0.50SR erbij. Dat geeft de burger moed, nu zo snel mogelijk een buffertje opbouwen weer. Ga alleen vrijdag een aantal dagen weg op vakantie dus daarna zien we wel weer.
Xbox
Het betreft:
- CRiMiNaL
- Flyby_Wire
- greebo
- Hakulaku
- Hertog_Martin
- Jknevel
- Jurjens (Rayden)
- MartijnA3
- MikeVM
- Mister_Obvious
- Mystikal
- Schuey
- Soundless
- v8power67
Anoniem: 378118
Je moest om het voledig te onlocken wel 15 euro doneren op hun website via paypal.
Direct mijn snelste tijd even verbeterd op lime rock met de mx5 1:02.255
Nee dat kloptBM schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 14:07:
[...]
Zie nu deze reactie pas, maar als je op deze manier de races in stapt is het niet zo heel raar dat je SR flink naar beneden gevallen is de laatste tijd

Blijkbaar heb ik nog nooit op die hele baan gereden. Waarom ik hem dan wel heb is me een raadsel, vast een of ander package voor SM of SR8 seizoen. Alle andere banen ken ik en kan ik zo een race op rijden, geen probleem. Had me 2 minuten vantevoren pas ingeschreven dus terugtrekken kon ook al niet meer, dus toen maar heel voorzichtig begonnen. Tegen het einde van de race (50 minuten) kon ik qua tijden mee met de top 4 (lage SOF race denk ik) maar het was wel even zweten ja
Oh okHoogie2004 schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 10:15:
[...]
Ja die heb ik gezien, zelfs nog 5 minuten naar lopen zoeken omdat ik wist dat je iets had gepost. Heb die set geprobeerd maar kom er echt niet mee rond. De fixed is nog lekkerder dan dat. Moet er van het weekend maar eens voor gaan zitten en dan een race meenemen.
Pocono is ook een lastige baan hoor. Maar wel heel uitdagend.
Goed bezig maar dat moet sneller kunnenAnoniem: 378118 schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 15:45:
Ik heb het telemetry programma ispeed ook even gedownload, en even getest.
Je moest om het voledig te onlocken wel 15 euro doneren op hun website via paypal.
Direct mijn snelste tijd even verbeterd op lime rock met de mx5 1:02.255
Ik heb 59.704 als snelste tijd op Lime Rock
Nou moet ik wel zeggen ik Lime Rock wel een gave baan vindt om overheen te glijden
(ik ben ook pas bezig 3 maandjes aan het iracen..)
BTW.. ik heb net ff de tweakers toegevoegd aan mijn profiel
[ Voor 5% gewijzigd door back2basic op 02-08-2012 17:07 . Reden: BTW.. ]
http://members.iracing.com/jforum/posts/list/2022325.page
Een rondje met de hpd op mid ohio met de fixed setup (low fuel mag wel).
Ik heb het een tijdje geprobeerd maar kwam niet verder dan 1:11:033
Wel knap dat iemand met een irating van 674 een 10.919 doet maarja...

Tja niemand controleert dat natuurlijk omdat het gewoon spontaan opgezet is geloof ik.
Het lijkt me verder ook wel redelijk zeker dat die tijd niet met de fixed gereden is (of zoals Tiago Orfao op de short layout misschien
We plan to be back in a couple of hours. (2pm EDT)-(6pm UTC)-(4am AEDT)
Heb net mijn PC geupdate naar AMD 12.7 Beta drivers. Deze zijn beter geoptimaliseerd voor de 7000 serie. En hupsakee.. 40 fps erbij op Spa.;)
[ Voor 40% gewijzigd door JoepW op 02-08-2012 18:29 ]
Valt wel mee hoor. Had daar een redelijk snelle 1.11 op de knoppen na beetje oefene. Volgens mij ben ik niet sneller met de MX5. EN als ikd e racejes bekijk staat de Jetta voor de MX5 in uitslag.JoepW schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 18:27:
Met de Jetta ga je het daar zwaar afleggen tegen de MX-5. Te weinig stukken om snelheid te maken met de Jetta.
Ik heb de Lotus @ Spa in een test sessie geladen laten staan, dus updates d/l kan ik niet, wel rijden zo na het eten.
Simulation:
- Fixed an issue where telemetry would record bad values for ride height.
- Set a minimum movement before the mouse wakes up when it is hidden on the driving screen, so motion platforms or steering wheel force feedback shaking the mouse won't pop the mouse pointer into view.
- Fixed some spelling mistakes in the TJ and Steve spotter pack: your to you're.
- Fixed some bugs that were causing certain replays to not load.
- Hide the start flagger when viewing a replay, instead of leaving him waving whatever flag he was last showing while you were driving. We currently do not store the new starter flagger in our replays, so we cannot yet show him waving the correct flags at the appropriate times in replays.
- Fixed a bug where setups with very long filenames could fail to load.
- Fixed a bug that would crash the sim when trying to export a setup from the garage. The new setup notes will now export too.
- Fixed a bug that would cause the name of iRacing setups to not be shown when viewing the exported HTML for the setups.
Setups
- Update HPD ARX-01c setups for the second half of the season.
- Add some more Chevrolet Corvette C6R setups.
- A new Dallara IndyCar Talladega setup.
- Updated the stockcars to use 'short track' tires at Indianapolis Motor Speedway. Updated setups have been included.
- Updated some setups for the Chevrolet Impala, Chevrolet Impala Class B, and Chevrolet National Impala.
Dallara IndyCar
- Further revisions to drafting aerodynamic effects.
- Increased the fuel consumption of the engine to achieve the desired target of 33 to 34 wide open throttle laps at Indianapolis Motor Speedway.
Riley MkXX Daytona Prototype
- Pitboxes will now use the correct color from your car's paintscheme.
Williams-Toyota FW31
- Fixed a bug in the inerters that could cause the sim to crash.
Tracks
- Fixed start/finish booths at several tracks to stay visible when the sim is set to low detail graphic settings so that the new starter flagger isn't left floating in mid air: Mid-Ohio Sports Car Course, New Smyrna Speedway, Phoenix International Raceway, Road Atlanta.
- Further updates to the new track surface shaders at Barber Motorsports Park.
Circuit Zolder is available for Pre-Order, joining Circuit de Spa Francorchamps as the second Belgian circuit on the iRacing catalogue. Built in 1963, the 2.492 mile (4.011 km) circuit features a challenging mix of sweeping curves and quick corners connected by a pair of long straightaways with a couple of tight chicanes for good measure. Site of the Belgian Grand Prix on ten occasions in the 1970s and ‘80s, Circuit Zolder has also hosted a variety of other world class competition including the Champ Car World Series, the FIA GT Championship, the Belgian Moto GP and the 24 Hours of Zolder.
Be one of the first iRacers to have two classic Belgian tracks by ordering Circuit Zolder now for just $14.95! We expect Circuit Zolder to be available for download and racing by the end of the month.
Cube Nuroad Race (2022)
Cube Nuroad Race (2022)
bwa moest motegi en new hampshire toch nog hebben dus toch 10% off met pre-orderNickThissen schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 19:27:
Snap alleen niet dat ze de pre-order niet wat goedkoper maken. Paar dollar goedkoper is vast genoeg voor een paar honderd extra sales van mensen die twijfelen, als het niet meer is. Als je hem nu voor $11 kunt kopen en morgen $15 moet neerleggen dat zal toch wel wat twijfelaars over de streep trekken denk ik. Nu heb je helemaal niks aan pre-order?
Goed idderx666 schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 19:15:
Ik zeg race 10: infineon raceway met de Jetta. Die kan prima op zolder
Volgende week staat er wel een met de Legend volgens mij. Zal kijken of ik nog een andere datum vind voor de Cadillac.
[ Voor 13% gewijzigd door DutchDevil79 op 02-08-2012 19:41 ]
me2 en de rest van de banen ook maar, mis nog montegi en NHMS ... de restb kan ik nog andere oval banen pakkendabelg schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 19:25:
zolder for pre-order cool direct bestelling plaatsen se
De release notes staan altijd meteen in de TS, BTW. Tenzij ik geen toegang tot i-net heb
Aangezien ik alles al heb krijg ik elke keer als ik iets bestel (nu dus weer Zolder) 25% korting
[ Voor 15% gewijzigd door JoepW op 02-08-2012 19:42 ]
+1JoepW schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 19:41:
Aangezien ik alles al heb krijg ik elke keer als ik iets bestel (nu dus weer Zolder) 25% korting
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
De laatste zes rijders hebben 0 punten gekregen in de race. Dit omdat ze allen niet 90% van de race afstand hadden gereden.
Ik ff uurtje Lotus @ Spa trainen...
[ Voor 12% gewijzigd door JoepW op 02-08-2012 20:10 ]
JoepW schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 20:04:
Even over de league uitslag:
De laatste zes rijders hebben 0 punten gekregen in de race. Dit omdat ze allen niet 90% van de race afstand hadden gereden.
Gelijk Zolder maar ff in de preorder gegooit
Hij is toch ook 11 dollar?NickThissen schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 19:27:
Snap alleen niet dat ze de pre-order niet wat goedkoper maken. Paar dollar goedkoper is vast genoeg voor een paar honderd extra sales van mensen die twijfelen, als het niet meer is. Als je hem nu voor $11 kunt kopen en morgen $15 moet neerleggen dat zal toch wel wat twijfelaars over de streep trekken denk ik. Nu heb je helemaal niks aan pre-order?

[ Voor 43% gewijzigd door BM op 02-08-2012 20:13 ]
Xbox
@ DDderx666 schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 19:15:
Ik zeg race 10: infineon raceway met de Jetta. Die kan prima op zolder
Je weet nog die testrace op Laguna Seca die we gedaan hadden met de Riley waar de suspension de hele tijd van brak.
Misschien leuk om de Riley op Zolder te doen dan ? , het is jouw race dus zeg het maar.
How do you save a random generator ?
Dit topic is gesloten.