Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Lime Rock is wat mij betreft alleen geschikt voor de Rookie en D-class auto's, alhoewel ik vorig seizoen er een epische race had met de Radical is het circuit gewoon veel te kort en smal om van echt racen te kunnen praten.
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Zelden zo'n intense race gehad
Lekker hectisch maar je merkt direct of er mensen bijzitten die nog niet klaar zijn voor multiclass racing.
Mijn iRacing Profiel dus niet dat van jou, Jubby
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Benieuwd of ik een top 5 kan rijden.
Tijdens practices zag ik de snelsten 29.1/29.2 rijden, maar net in de kwalificatie heeft iemand gewoon een 28.9 gereden!
Ik hoop niet dat ik zo meteen in de top split kom.
iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream
Mijn race was echt geweldig. In het begin hebben redelijk snel 2 cautions gehad, maar daarna bleef het tot de finish groen. Ik heb de laatste 50 ronden gevochten voor P5 met 2 anderen. Heel veel side by side actie
Zo ontzettend gaaf kan oval racing zijn!

Ik sta nu 71e in divisie 3 en het kan alleen nog maar stijgen, want ik heb de eerste week niet mee gedaan en op Atlanta maar 20 punten gehaald. Volgens mij had ik ergens anders ook nog een slecht resultaat gehaald.
Hopelijk kan ik nog de top 50 halen aan het einde van S3.
[ Voor 3% gewijzigd door Niellie41 op 29-09-2012 09:44 ]
Verwijderd
Jullie hebben inderdaad gelijk gekregen je word er niks sneller door nieuwe hardware.
Wel heb ik het idee dat ik met de mx5 op limerock beter in de bochten kan remmen om te corigeren. Ik kan me nu voorbereiden om mijn eerste race te rijden wat ik nog niet gedaan heb.
25 dollar was nog wel te overzien voor 4 items
Ik heb zojuist een race in de Skip gereden en gewonnen.Krijg 111 iRating punten maar bij License staan er streepjes.Niets erbij of niets er af
Ben als 13de gestart met 1 car contact en 1 off track
http://members.iracing.co...onid=6582645&custid=76000
[ Voor 3% gewijzigd door enchion op 29-09-2012 16:32 ]
How do you save a random generator ?
Zojuist de wekelijkse SOF race met de Radical gereden, o.a. met Fabian. Ik had niet gekwalificeerd en startte als 10e. Ik won in de eerste ronde een positie of 4 maar werd helaas aangetikt in de chicane voor S/F. Moest weer een paar mensen voorlaten en de achtervolging ingezet. Cue Glenn Frey - The Heat Is On
Na een paar ronden weer wat mensen ingehaald en lag 4e, en ik liep redelijk in op nummer 3. Helaas werd de auto steeds instabieler, de schade van het aangetikt worden begon zich af te tekenen in een verhitte rechterachterband. Paar kleine momentjes gehad daardoor en een paar ronden wat rustiger gereden om de boel wat te stabiliseren en te wennen aan de auto. Daarna de snelheid weer proberen op te pikken en toen had ik nummer 3 ook redelijk snel te pakken. Paar ronden daarna nam een achterblijver de nummer 2 mee en op die positie ben ik geëindigd. +0.02SR maar ook +68 iRating waardoor ik nu boven de 2000 punten iRating sta, 2006 om precies te zijn, mijn hoogste ooit
Speciale vermelding verdient Fabian, die startte uit de pits en door gewoon op de baan te blijven 6e werd. Goed gedaan! Daarnaast nog een grappig moment voor Tim Guihot (behalve voor hemzelf), die startte vanaf pole en joekelt hem op de startlijn met spinnende banden zo de muur in
Die was goed ziek, erg jammer voor hem want dankzij hem staat er nu elke zaterdagmiddag zo'n ijzersterk veld. 17 deelnemers in split 2 (waar ik inzat) is voor de Radical echt geweldig, laat staan dat hij überhaupt split. Hopelijk kan Fabian nog wat meer mensen aansteken om de Radical eens te proberen
13de gestart,en gewonnen. en maar 1x contact en 1x off track.
Als je volgende race bekijkt, daar heb ik ook maar 1x contact en 1x off track.Maar toen niet gewonnen en minder plaatsen ophoog gegaan (Van 9de naar 4de gereden).
En toch 0.08 erbij
http://members.iracing.co...onid=6535481&custid=76000
[ Voor 3% gewijzigd door seninha op 29-09-2012 16:45 ]
Start rustig toch een heel klein tikje gehad 0x na de eerste bocht, er was een pileup dat ik net wel/niet kon ontwijken.
Auto voelde al anders maar was nog te gebruiken.
Twee rondjes later gebattled met mr Espeland, en weer een 0x nu was de auto wel krom, pit in 2 minuten repair, en daarna nog steeds vreemd.
Uiteindelijk Kat nog een ghostcontact meegehad, weer de pit in, auto weer nog krom.
En dus alleen 45min zitten racen voor +0.01 SR jippie.
Misschien straks nog maar eens proberen dan.
Je hebt nu wel "maar" 15 ronden gereden, hoewel Laguna wel meer bochten zou moeten hebben denk ik.
Wel apart ja zelfde inc. in de race zelfde basis SR, en wel een groot verschil?
Kan ook iets met averaging te maken hebben van de laatste zoveel races, misschien dat er een slechte race uit de tabel gevallen was de vorige keer.
Er tellen nl maar een bepaald aantal races mee in de SR berekening.
En hoewel ik al ruim een jaar rond rijd heb ik dit nog niet meegemaakt.Vaag.
http://members.iracing.co...onid=6583194&custid=65839
Leuk virtueel gevecht gehad met Tim en Joshua kwamen heel langzaam steeds dichterbij, maar toch voor hun kunnen blijven. Dus 3de geworden, erg blij mee.
btw Dutch3men in de Radical, op Suzuka.
Nog minder Ovaal kan gewoon niet, je bent toch niet ziek ofzo.
En aangezien mijn iRating op de Road eigenlijk een flink stuk hoger hoort te zijn dacht ik kom laat ik eens op de roads gaan rijden. Ik zag dat er met de Radical op Suzuka gereden werd, waar ik nog nooit gereden had en de laatste keer in de Radical is ook al eeuwen geleden. Snel een setup gedownload van het forum en gejoined
@Robbert: goeie terugreis dan maar alvast
[ Voor 28% gewijzigd door NickThissen op 29-09-2012 20:28 ]
Als het green blijft, dan 3/4 tank erbij. Ik had gisteren bij de laatste caution in ronde 25-30 ongeveer helemaal vol getankt en kwam net uit met de benzine.NickThissen schreef op zaterdag 29 september 2012 @ 20:27:
Heerlijke setup Niel, bedanktGa het zometeen proberen denk ik. Wat doe je in de cautions? Beetje fuel nodig om het te halen denk ik? En gewoon elke keer banden of niet nodig?
@Robbert: goeie terugreis dan maar alvastEn kom op, Oulton ken je toch wel al, even de warmup morgen voor de race en je zit in de 1:11
Elke keer banden ja.
In mijn race heb ik wel gewoon waarschuwingen gekregen over de benzine. Op welke instelling heb jij je spotter staan?
Ik heb hem op 'high' staan.
[ Voor 31% gewijzigd door Niellie41 op 29-09-2012 22:27 ]
Verwijderd

verre van perfect maar zo heb ik eindelijk eens met GiMP leren werken.
Ik had gisteren ook een spotter probleempje, bijna Tim Guihot eraf geramd bij de start omdat de spotter clear zei terwijl hij er echt recht naast zat.NickThissen schreef op zaterdag 29 september 2012 @ 22:32:
Nooit m'n spotter veranderd en krijg altijd bij 5 en 2 laps to go een waarschuwing. Nu helemaal niks, keek toevallig met nog 5 to go of ik het wel zou halen en toen zag ik dat ik nog maar 2 rondjes had ...
Ik 5e plek in de top split, lekker veel punten, maar de race was erg saai, beetje alleen rondjes rijden... Net als bijna elke week eigenlijk. Ik mis toch de multiclass races, daar heb je tenminste de hele race actie, dit vind ik maar niks
Startte als 11e, 1 plekje achter Joep. Dikke rotzooi bij de start, daardoor lag ik na 2 rondjes al 4e. Joep lag 2e achter Katier Scott. Nummer 3 (Jacques Auger) had ik na 2 rondjes ingehaald en ondertussen liep Joep in op Kat. Die 2 waren flink in gevecht en zo kon ik achterop sluipen. Helaas verremde Joep zich in de chicane en lag ik dus 2e, achter Kat. Ik merkte echter dat ik wel wat sneller was en dacht "the death or the gladiools" dus begon Kat te achtervolgen.
Wat volgde was een episch gevecht van Romeinse proporties met een heftig (maar eerlijk) verdedigende Katier, een aanvallende Arjan en Joep die er als een sluipwesp ook weer aankwam. Uiteindelijk met nog 5 rondjes te gaan langs Kat gekomen (betere exit na het rechte stuk achterop), redelijke brutale uitremactie de chicane in voor S/F. Toen langzaam de voorsprong uitgebouwd en uiteindelijk met bijna 6 seconden voorsprong de race gewonnen. Joep had bijna Kat weer te pakken maar kwam 2 tiende te kort, maar man man man wat een gevecht, heb er nog klotsende oksels van. Die ga ik zeker op YouTube zetten, betere reclame voor iRacing is er bijna niet al zeg ik het zelf
En wat is Oulton, ondanks het gebrek aan inhaalpunten, toch een schitterende baan en wat leent die Lotus 79 zich hier toch goed voor close gevechten. Heerlijk, een van de beste races die ik in iRacing heb gehad ooit.
Pas echt epic die race. Wat een fun. Tja mijn momentje met dat verremmen kostte me een 2de / 1de plek.
Katier remde net wat door en daar had ik niet op gerekend, dus snel naar rechts (want ik zat te dreigen) en toen spin
Maar goed was echt fun
Hier trouwens ook klotsende oksels.
http://members.iracing.co....do?&subsessionid=6590232
[ Voor 17% gewijzigd door JoepW op 30-09-2012 17:29 ]
BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)
https://dl.dropbox.com/u/...12S3_lotus_oulton.rpy.zip
Als 4e gekwalificeerd dus wie weet kan ik weer een podiumpje pakken
Normaal blink ik wel eens af en toe, maar vandaag voor het eerst dat m'n hele connectie ook weg valt
[ Voor 25% gewijzigd door Red Baron op 30-09-2012 20:21 ]
Verwijderd
Ik heb geregeld met mijn G25 dat het na een reparatie helpt om even Esc te drukken, mijn stuur opnieuw te calibreren. Dan is het stuur zelden krom. Het lijkt namelijk soms wel oftie na een heftige correctie een beetje uit het lood geslagen is. Ligt dat aan de G25 of zo?derx666 schreef op zondag 30 september 2012 @ 18:44:
Ik had een ongeluk in T1. Opt repair van net geen 2 min. Daarna stuur nogsteeds krom
Cube Nuroad Race (2022)
Verwijderd
Cube Nuroad Race (2022)
Sinds ik mijn CSP super gevoelig heb afgesteld en dus weinig kracht hoef te zetten heb ik dat niet meer. In de eerste maanden heb ik 2x foampje en 2x sensor kapot getrapt toen ik de sensor minder gevoelig had staan.dabelg schreef op zondag 30 september 2012 @ 21:21:
denk dat mijn csp's weer kapot zijn krijg weer niet volle 1023 range op mijn rem pedaalwaardoot ik altijd beetje rem) is nu 2 de keer al
Video van de race van vanmiddag met de gevechten tussen Joep, Katier en mij:

Aangezien mijn eerste race afgelopen donderdag nacht snel afliep en ik als laatste eindigde, had ik voor deze race een goeie finish nodig om punten te scoren voor het kampioenschap. Strategie was uit de problemen blijven en goed opletten met op het gas gaan uitkomen bocht 2 en 4, iets te hard op het gas daar en je banden spinnen door en je staat achterste voren. Ging erg goed, lekker alle wrecks kunnen ontwijken maar merkte in de longruns dat hier mijn probleem zat hij werd veel te tight in het midden van de bocht. Met nog +- 40 rondes te gaan lag ik 13e en kwam er een longrun. Uiteindelijk reed ik +- 2.5 seconden achter een hele groep, maar 3 seconden voor P14 en ik reed al met de gedachte P13 veiligstellen het is wel goed zo. Maar met nog 3 rondes te gaan gaat het fout bij twee mensen voor me en door heel iets gas te houden en dus niet vol te remmen toch nog twee man in kunnen halen en op P11 gefinisht.
Hierdoor 166 punten gescoord waardoor ik nu 66e sta in het kampioenschap van de 1e divisie
En nu op naar Talladega, maximaal 2 races rijden in de Impala en dan maar iets anders doen
Nice!Arfman schreef op zondag 30 september 2012 @ 23:34:
Ik heb de CSP's ook gevoeliger afgesteld, ik trapte mezelf naar achteren of verschoof de pedalen.
[video]
Ik heb de videolink ook op het memberforum gezet
Toffe videoArfman schreef op zondag 30 september 2012 @ 23:34:
Ik heb de CSP's ook gevoeliger afgesteld, ik trapte mezelf naar achteren of verschoof de pedalen.
[video]
Rijdt je ook met de FOV die je in die video gebruikt? Vind het er namelijk wat raar uit zien
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Nee, ik rijd normaal met triplescreen setup dus ik moet, om deze replays te kunnen maken, m'n instellingen terugzetten naar singlescreen 1920x1200 en de FOV weer verzetten. Inderdaad iets te ver uitgezoomd zag ik later, maar ach, het gaat om de gevechten
Ah, okeArfman schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 08:23:
Thanks!
Nee, ik rijd normaal met triplescreen setup dus ik moet, om deze replays te kunnen maken, m'n instellingen terugzetten naar singlescreen 1920x1200 en de FOV weer verzetten. Inderdaad iets te ver uitgezoomd zag ik later, maar ach, het gaat om de gevechten
Rijd zelf met een FOV van 63 geloof ik.
Edit: hoe krijg je die tickerbar eigenlijk boven in beeld?
[ Voor 5% gewijzigd door BM op 01-10-2012 09:46 ]
Xbox
Verwijderd
nice vid and some nice racingArfman schreef op zondag 30 september 2012 @ 23:34:
[video]
Go into the app.ini file in the iRacing folder under my documents and change the 0 to 1 for EnableTicker under [Overlay]. That will give you the Ticker when the UI isnt up.BM schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 09:00:
Edit: hoe krijg je die tickerbar eigenlijk boven in beeld?
Dank!
Dank je.... Ben nog aan het nagenieten
Dutchmen, zou je me misschien kunnen helpen met het maken van een setup als je tijd en zin hebt?
En heb je nog tips over Q setups? Wat is daar anders tov race setup?
Hopelijk kan ik samen met iemand van hier een race rijden. Als je een draft buddy hebt, maakt het de race toch wel wat makkelijker.
[ Voor 22% gewijzigd door Niellie41 op 01-10-2012 11:43 ]
Is dat ook tijdens het racen, of alleen in de replay?Arfman schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 10:50:
[...]
Go into the app.ini file in the iRacing folder under my documents and change the 0 to 1 for EnableTicker under [Overlay]. That will give you the Ticker when the UI isnt up.
Talladega, daar kan ik me wel weer eens aan wagen, Super Speedways kom ik ook wel rond zonder me kapot te oefenenNiellie41 schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 11:42:
Komende week is Talladega aan de beurt bij de Silverado!
Dutchmen, zou je me misschien kunnen helpen met het maken van een setup als je tijd en zin hebt?
En heb je nog tips over Q setups? Wat is daar anders tov race setup?
Hopelijk kan ik samen met iemand van hier een race rijden. Als je een draft buddy hebt, maakt het de race toch wel wat makkelijker.
Xbox
Alleen replayBM schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 12:18:
[...]
Is dat ook tijdens het racen, of alleen in de replay?
Verwijderd
Scheivlak + Masters
Formule Renault 2.0 damper trace vs. die van iRacing Star Mazda.
Data komt uit verschillende programma's (Pi Research voor FRenault) dus ik heb ze over elkaar gelegd met Photoshop. Het is dan ook een kwalitatieve vergelijking
Mijn observaties (FRenault: donker, iRacing: licht):
- in de aanloop naar Scheivlak zie ik niet veel overeenkomsten, weet nog niet waarom
- de entry van Scheivlak is misschien vertekend, want de rempunten kunnen paar meter uit elkaar liggen (heb mijn best gedaan zoveel mogelijk dezelfde lijnen te rijden als in het eggie)
- vanaf mid-corner Scheivlak klopt alles toch echt wel goed qua bumps.
Ah well, ik vond het wel es leuk om te vergelijken... Over 2 weken zitten we op Spa
Verwijderd
De veercompressie is dat, dus wat je ziet zijn de bumps. Deze traces noemen ze dan vaak damper traces (omdat veer en demper in 1 systeem zitten, en daar staat een potmeter op).NickThissen schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 18:06:
Wat is de damper trace precies? Weet niet wat je precies wil vergelijken maar ik weet toevallig dat dampers in iracing niet correct gemodelleerd worden (dat was ook de reden waarom de fw31 die bug had laatst). Kwa algemenevvorm lijkt het mooi te kloppen maar misschien zijn juist de details (hoogfrequente oscillaties) belangrijk? Wel leuk om te zien.. waarom niet een heel rondje vergelijken?
Hoogfrequent - iRacing lijkt niet zo hoogfrequent te loggen... Maar het zijn ook 2 verschillende auto's eh, dus het is puur kwalitatief vergelijk. iRacing SM zal een andere veer/demper waarde hebben, heeft andere banden, heeft wellicht een andere gewichtsverdeling... Dus volgens mij kan je eigenlijk alleen bump-patronen bekijken en die zien er volgens mij best goed uit.
En een heel rondje... Well, de 1 is uit Motec en de ander uit Pi Research en dat kun je niet naar elkaar exporteren (dus moet het via screenshots, photoshop, heel gedoe, pffff
Verwijderd
als de X-as tijd is gaat het lastiger natuurlijk omdat het nooit twee dezelfde rondjes zijn...
[ Voor 11% gewijzigd door NickThissen op 01-10-2012 18:21 ]
Tenzij er nog een vervelend persoon het vanavond nodig vindt om m'n tijd van deze week te verbeteren:
Geen idee hoe het werkt. Wel netjes
[ Voor 31% gewijzigd door Niellie41 op 01-10-2012 18:45 ]
Maar het is natuurlijk ook oersaai op ovals.
/edit:
De snelste van de week krijgt 100 punten, de andere posities worden gelijkmatig verdeeld qua punten.
800 punten is dus de maximale score die je kunt halen in een seizoen, want er zijn ook 4 drop weeks.
[ Voor 37% gewijzigd door Red Baron op 01-10-2012 18:48 ]
Op road circuits is het ook oer saai
Dat ik dit seizoen alleen NASCAR rijd, betekent niet dat ik nooit road racen doe he
Ik wacht alleen op de McLaren. De P & GT series werkt niet en de andere road series vind ik niet interessant.
[ Voor 53% gewijzigd door Niellie41 op 01-10-2012 18:48 ]
Zeker als je een beetje concurrentie hebt en je dus echt goed je best moet doen om op de limiet je rondjes te rijden zonder off-tracks mee te pakken.
Vorige week op Road America was het vrij lastig om P1 te pakken, maar het lukte toch met een verschil van 0.017s.
Dan ben je dus over 5 rondjes 0.085s sneller dan de ander, dat geeft toch wel een kick
Maar ja zal iig ff mee doen met de Lotus practise. Zolder onveilig maken. Ben wel wat later omdat ik eerst nu ff ga sporten.
Welcome back!DutchDevil79 schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 19:06:
Zo vanavond maar is Iracing open gooien. Ben weer een rookie vrees ik na 3 1/2 week cold turkey.![]()
Maar ja zal iig ff mee doen met de Lotus practise. Zolder onveilig maken. Ben wel wat later omdat ik eerst nu ff ga sporten.
NiksRuudjeM schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 19:18:
Wat staat er vanavond op het programma Joep?
Morgenavond wel weer programma. Dit seizoen doen we alleen op di-dag league race. Ik wil wel binnenkort weer eens een fun-base content race doen of zo op een donderdag, denk ik.
Op maandagen zitten ik en een aantal anderen in de Lotus training.
Jawel, kijk op YouTube: iRacing Partners with Intel® to Implement Touch Capabilities
Leuk voor op kantoor ;-)
Verwijderd
Als ik er toch ben ga ik ook helemaal geen tijd hebben om aan een goeie setup te werken dus deze ga ik schaamteloos kopiëren van .... oh wacht...
@Racer_D : ik heb hetzelfde probleem met een G27. In het begin hing het blijkbaar van de kamertemperatuur af hoeveel last ik hier van had. Na een tijdje viel er gewoon niet meer mee te rijden.
Mijn G27 was nog onder garantie dus heb een nieuwe gekregen. Heb m'n stuur niet moeten opsturen dus ga deze openhalen en proberen te repareren als ik eens wat tijd heb... (volgend jaar dus)
[ Voor 14% gewijzigd door Fragbeestje op 02-10-2012 11:29 ]
bedenk me net dat het wel eens leuk kan zijn om een oval te rijden met die Jetta... dan kan je't al niet op je setup steken dat je verliest
Ik kan het nu niet kopen en ik heb ook geen zin om mijn geld uit te geven aan een auto die ik toch niet ga gebruiken. Misschien volgend seizoen als die weer aan bod komtFragbeestje schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 12:05:
Komaan Niel!!!! De leukste *kuch* *kuch* wagen uit het iracing park...![]()
bedenk me net dat het wel eens leuk kan zijn om een oval te rijden met die Jetta... dan kan je't al niet op je setup steken dat je verliest
Heeft iemand trouwens iRacing/Volkswagen al gemeld dat ze de remmen vergeten zijn?
[ Voor 57% gewijzigd door BM op 02-10-2012 14:38 ]
Xbox
GoT: Jetta @ Zolder practice
Xbox
Verwijderd
Ik heb nog even gezocht naar de optie time trial maar kan het echt niet vinden.
Je hebt toch practice offline
Practice online dus time trial
En race?
of is er toch een time trial optie?
Er is echt een timetrialVerwijderd schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 15:34:
Time trial is toch gewoon practice session maar dan online?
Ik heb nog even gezocht naar de optie time trial maar kan het echt niet vinden.
Je hebt toch practice offline
Practice online dus time trial
En race?
of is er toch een time trial optie?
Is niet hetzelfde als een offline practise, daarin telt je SR niet, in een TT wél! Tevens word er een ranking van bij gehouden, je ttRating
Xbox

Jep, de TT rating zegt trouwens heel weinig. Het is volgens mij gerelateerd aan je tijden ten opzichte van WR's o.i.d.
Daardoor kan het zijn dat je super tijden rijd (in de huidige build), maar dat je toch gewoon TT rating verliest omdat de tijden met een oudere build veel sneller waren bijvoorbeeld.
Dat wordt de volumeknop hoger draaien, anders hoor ik hem niet rijden.Jubby schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 09:01:
Jetta op Zolder !
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
Ghehe, hij is wel erg stil idd.Fuelke schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 16:24:
[...]
Dat wordt de volumeknop hoger draaien, anders hoor ik hem niet rijden.
Ik ben trouwens geen fan van de gearbox van die Jetta
Dat moet wel opvallen, toch?
[ Voor 13% gewijzigd door BM op 02-10-2012 17:06 ]
Xbox
Verwijderd
Er deden 3 mensen mee
Komt dat niet door die DSG bak zonder koppeling?BM schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 16:26:
[...]
Ghehe, hij is wel erg stil idd.
Ik ben trouwens geen fan van de gearbox van die JettaSeamless upshifts zijn erg fijn, maar hij belet me terug te schakelen wanneer ik dat wil
[afbeelding]
Dat moet wel opvallen, toch?
Edit : Valt idd wel op, enkel die windhoos kleuren hadden beter wat meer fluoachtig geweest
Zit iedereen hier al een beetje te oefenen en ik maar werken ...
Hoop dat ik straks nog kan meedoen
[ Voor 7% gewijzigd door Fragbeestje op 02-10-2012 17:15 ]
Komt idd door de DSG, maar dan nog, tis niet fijnFragbeestje schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 17:14:
[...]
Komt dat niet door die DSG bak zonder koppeling?
Edit : Valt idd wel op, enkel die windhoos kleuren hadden beter wat meer fluoachtig geweest![]()
Zit iedereen hier al een beetje te oefenen en ik maar werken ...![]()
Hoop dat ik straks nog kan meedoen
De kleuren heb ik 1 op 1 overgenomen uit de eps op brandsoftheworld, volgens mij kloppen die wel, ook al had je ze mss wat feller willen zien
Xbox
Dit topic is gesloten.
![]()